Saturday, January 1, 2011

ပဆစ္အိမ္ အပိုင္း (၂၃)

အပ်င္းေျပသေဘာႏွင့္ ေဟာလီး၀ုဒ္ ကစားၾကသည္။
ဇင္ ႏိုင္သည္။
သူက ဖဲခ်ပ္မ်ားကို စိတ္ပ်က္စြာ ျဖန္႔ႀကဲပစ္သည္။ ဖဲခ်ပ္အခ်ိဳ႕ကို မီးရႈိ႕သည္။ ဖေယာင္းတုိင္ ၀ိုင္း၀ိုင္းလည္ ေနသည့္ အၾကားမွာ ဖဲခ်ပ္ေတြေပၚမွာ ခ်စ္ၾကေတာ့ ဇင္သည္ မိမိအျဖစ္ကို ရယ္ခ်င္ သလို ရွိလာသည္။
"လိုင္ဇာမင္နယ္လီ" ပါေသာ "Cabaret" ရုပ္ရွင္ကားကို သတိရမိသည္။
ထုိရုပ္ရွင္ကားကို မၾကာမီကမွ ဇင္ ၾကည့္ျဖစ္ထားသည္။

"ဇင္တို႔အျဖစ္က ကဘေရး ရုပ္ရွင္ထဲကလိုေနာ္"
"အစစ္ပဲဇင္၊ ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းလုိက္တာကြာ၊ ဒီညကို ကိုယ့္တစ္သက္ ေမ့မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး"
သည္ေနာက္ ဇင္တို႔ ေသာင္ယံတို႔ ဆင္းလာၾကသည္။ ပင္လယ္ကို မ်က္ႏွာျပဳကာ ထုိင္ၾကသည္။
လေရာင္ေအာက္တြင္ လိႈင္းေခါင္းျဖဴတုိ႔ လိမ့္လူးတက္လာၾကသည္။ ေလတုိးေနသည္။ ဇင္၏ ဆံပင္သည္ ေလတြင္ လြင့္ေမ်ာေနသည္။
နဂါးေငြ႕တန္းသည္ ႏို႔ႏွစ္မ်ားလို ေကာင္းကင္ျပာထဲမွာ ေဖြးေနသည္။

ေရတြက္၍ မဆံုးႏိုင္ေသာ ၾကယ္ပြင့္မ်ားသည္ ကတၱီပါ အျပာထဲမွ စိန္ပြင့္ေတြႀကဲထားသလို တဖ်ပ္ဖ်ပ္ ေတာက္ပ လင္းလက္ေနသည္။
"ဒါထက္ ေမးရဦးမယ္၊ ကိုယ္ ဒီကိုလာတာ ကိုယ့္ဇနီးသိသလား ဟင္"
"မသိပါဘူး၊ ကိုယ္က တေလာက ဆံုးသြားတဲ့ အေဒၚရဲ႕ အေမြကိစၥအတြက္ မႏၱေလး သြားမယ္လုိ႔ ေျပာထား ခဲ့တယ္"
"ေယာက်္ားေတြဟာ အေတာ္ဥာဏ္မ်ားသားေနာ္"
သည္ကစၿပီး ဇင္တို႔ အနာဂတ္အတြက္ စီမံကိန္းမ်ားကို စကား စျဖစ္ခဲ့ၾကသည္။

"ကုိယ့္အေဒၚက အပ်ိဳႀကီး၊ ေသြးအရင္းဆံုး ဆိုလုိ႔ ကိုယ္ပဲ ရွိတယ္။ အစကေတာ့ ကိုယ္တို႔ မ်ိဳးရုိး ထံုးစံအတိုင္း ခပ္မြဲမြဲ ပါပဲ။ ေနာက္ေတာ့မွ ပြဲရုံအလုပ္နဲ႔ ႀကီးပြားလာတယ္။ ကိုယ့္အတြက္ အေမြေတြ ခ်န္ထားႏိုင္ခဲ့တယ္"
"အမေတ ရွိရာ စု ဆိုသလုိေပါ့ေနာ္၊ ခ်မ္းသာတဲ့ သူေတြအတြက္ ပိုၿပီး ခ်မ္းသာဖို႔ ႀကံဖန္ျဖစ္လာတာ ပဲ။ သူေဌး ကို ထီေရြးေပါက္သလိုပဲ"
"ဒါေၾကာင့္လဲ ၿမိဳင္နဲ႔ ကြာရွင္းျပတ္စဲလိုက္ဖုိ႔ ကိုယ္ သတၱိရွိလာတာေပါ့ ဇင္"
"ဒီကိစၥကလဲ ၿပီးၿပီးျပတ္ျပတ္ ျဖစ္ဖို႔ေတာ့ ေကာင္းေနၿပီ ထင္ပါတယ္"
"ဒီက အျပန္မွာ ကိုယ္ ဖြင့္ေျပာဖို႔ စိတ္ကူးၿပီးသားပါ"
"သူက သေဘာမတူခဲ့ရင္ေကာ"

"သူ သေဘာတူမွာ ေသခ်ာပါတယ္ ဇင္၊ ဒါေၾကာင့္လဲ ကိုယ္ အာမခံရဲ ေနခဲ့တာေပါ့"
သူ႔စီမံကိန္း ထဲတြင္ ဇင့္ကို အေဆာင္မွာ ဆက္မေနေစခ်င္တာေတြ ပါသည္။ ၀ါဏိဇၨမွ ထြက္ေစခ်င္ သည္။ ဇင့္သမီး ႏွင့္ သားကို ရန္ကုန္က ေက်ာင္းေကာင္းေကာင္းမွာ ထားေပးခ်င္တာပါသည္။ သူတို႔ ေနာင္ေရး အတြက္ ဘဏ္ မွာ ေငြမ်ားမ်ားစားစား အပ္ေပးထားမည့္ ကတိကိုလည္း ရသည္။
သူက အနာဂတ္ေရးအတြက္ အေလးအနက္ ထားသည္ကို ေတြ႕ရေတာ့ ဇင္ ၀မ္းသာပါသည္။ ဇင္က စေပးရျခင္း မဟုတ္ဘဲ သူ႔အလုိလို ေျပာလာျခင္းမွာ ေက်နပ္စရာ ေကာင္းပါသည္။
တကယ္ပဲ ဇင္ သည္ ဘာကိုမွ် မေတာင္းဆိုခဲ့။ သူေျပာသမွ်ကိုသာ အင္းလိုက္ခဲ့သည္။

တကယ္ေတာ့လညး ဇင္ သူ႔ကို လိုက္ေလ်ာခဲ့သည္မွာ ေတာင္းဆိုဖို႔ မဟုတ္။ ေလာဘေၾကာင့္ မဟုတ္။ ခ်စ္ျခင္း သက္သက္အတြက္ဟုလည္း မေျပာခ်င္ပါ။
ဇင့္အသက္အရြယ္ အေတြ႕အႀကံဳ အခ်စ္ဆိုသည္မွာ သီးျခားဆန္ေသာ စိတ္ကူးယဥ္မႈသာ ျဖစ္ သည္။ စိတ္ကူးယဥ္ ခ်င္းယဥ္လွ်င္ တည္ၿငိမ္ေသာ ဘ၀တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ရန္အတြက္သာ ျဖစ္သင့္သည္ ထင္ပါ၏။

ဒီေရ အျမင့္ဆံုး တက္လာၿပီ ေလအလြန္ ထန္လာေသာ ကာလမွာ ဇင္တုိ႔ သဲေသာင္ျပင္ေပၚမွာ ထလိုက္ၾက သည္။
ဇင္ ႏႈတ္ဆက္ ေနမိပါသည္။
ေငြၾကယ္ျပည့္ကာ လ၀န္း ထြန္းလင္းေနသည့္ ငပလီ၏ နက္ေျပာင္ေရာင္ မိုးေကာင္းကင္ …
လိမ့္လူး ေျပးတက္လာတတ္သည့္ လိႈင္း …
၀ါဖန္႔ေသာ ကမ္းေျခေသာင္ျပင္ႏွင့္ စိမ္းညိဳေသာ အုန္းပင္တန္းမ်ား …

ငပလီမွ ျပန္လာၿပီ ဆိုေသာအခါ ဇင့္မွာ အိပ္မက္မွ လန္႔ႏိုးလာသူလို ျဖစ္သည္။
အေပ်ာ္ခရီး တစ္ခုမွ ျပန္လာၿပီးေနာက္ ေပ်ာ္ခဲ့သမွ်ကို ျပန္လည္ ေတြးကာ ေနရသည့္ပမာ ျဖစ္သည္။
ေမာင္ပို ႏွင့္ ေရႊက်ားပံုျပင္လုိပါပဲကလား။
ၾကားဖူးမည္ေတာ့ ထင္သည္။ သို႔ေသာ္ ထပ္ေျပာပါရေစဦး။

ေမာင္ပိုအမည္ရွိ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္သည္ ေလွာင္ခ်ိဳင့္အတြင္းမွာ မိၿပီး အစာငတ္ ေရငတ္ ျဖစ္ေနသည့္ က်ားကို သနားေသာေၾကာင့္ ေလွာင္အိမ္မွ လႊတ္ေပးလိုက္သည္။
က်ားက အစာဆာလြန္းေနသည္ျဖစ္၍ ေမာင္ပိုကို စားမည္ဟု ႀကိမ္း၀ါးသည္။ ေမာင္ပိုက ေက်းဇူး တရားကို ေထာက္ထား၍ မစားရန္ ေတာင္းပန္သည္။
ေက်းဇူးတရားကို ေထာက္ထားသင့္ မေထာက္ထားသင့္ ဆံုးျဖတ္ေပးမည့္ တရားသူႀကီးကို ရွာၾက သည္။

ပထမ ေညာင္ပင္ကို ေမးသည္။  ေညာင္ပင္က လူတို႔ ေက်းဇူးတရား မရွိပံုကို သူ႔အရိပ္ခုိကာ သူ႔ အခက္ မ်ားကို ခ်ိဳးၾကသည့္ သာဓက ေျပာသည္။ က်ားသည္ ေမာင္ပိုကို စားသင့္သည္ဟု ဆံုးျဖတ္ သည္။
တစ္ဖန္ ကၽြဲေခါင္ရိုးကို ေမးသည္။ ကၽြဲေခါင္းရိုးႀကီးက လူတုိ႔သည္ သူမကို တစ္သက္တလံုး လယ္ယာ လုပ္ငန္း ၌ ခုိင္းခဲ့သည္။ အုိမင္းမစြမ္း ရွိလာေသာအခါ ေက်းဇူးတရားကို မေထာက္ထားဘဲ သတ္စား လိုက္ၾကသည့္အေၾကာင္းကို ဥပမာေပးသည္။  က်ားသည္ ေမာင္ပိုကို စားသင့္သည္ဟု ဆံုးျဖတ္သည္။

အဆံုးတြင္ ယုန္ပညာရွိထံ ေရာက္ေလသည္။ ယုန္ပညာရွိက အခင္းျဖစ္သည့္ အခ်ိန္က ဘယ္သူ ဘယ္ေနရာ မွာ ရွိသည္ကို က်က်နန သိခ်င္သည္ဟု ဆုိသည္။
သို႔ျဖင့္ ေလွာင္အိမ္ရွိရာသို႔ လာၾကသည္။ က်ားက သူ ေလွာင္အိမ္ထဲမွာ သည္လိုရွိသည္ဟု သရုပ္ သ႑ာန္ ျပသည္။ ယုန္ပညာရွိ က ေမာင္ပိုအား ေလွာင္ခ်ိဳင့္ကို ပိတ္လိုက္ေစေလသည္။
ပံုျပင္ က သည္သို႔ အဆံုးသတ္သည္။

"က်ားသည္ ေလွာင္အိမ္အတြင္း ေရာက္ရွိသြား၍ ေမာင္ပိုင္သည္ ရြာသို႔ ျပန္ကာ၊ ယုန္ပညာရွိသည္ ေတာသို႔ ၀င္ေလသတည္း" ဟူ၍ ျဖစ္သည္။
ယခုလည္း သည္သို႔ပင္ ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္သို႔ ျပန္ေရာက္ေသာအခါ ဇင္သည္ အေဆာင္သို႔ ျပန္ကာ၊ ဦးတင္ေမာင္သန္႔သည္ အိမ္သုိ႔ ျပန္ေလ သတည္း။
ထုိအခါက်မွ ဇင့္မွာ တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားရမႈေတြ ရွိလာေတာ့သည္။ စိုးရိမ္ပူပန္မႈေတြ ျဖစ္ေပၚလာရ ေတာ့ သည္။
ယခုေတာ့လည္း သူႏွင့္ ဇင့္အေၾကာင္းမွာ ေၾကညာေမာင္းမခတ္ရဘဲ ရပ္သိရြာသိ ျဖစ္ခဲ့ရေပၿပီ။

ေမေမလည္း သိခဲ့ၿပီ။
အလုပ္ထဲ က လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဘက္ေတြကလည္း သိခဲ့ၿပီ။
အေဆာင္ေနတို႔ အဖို႔ကေတာ့ ေျပာစရာ မလိုေတာ့ပါဘူး။ မၾကည့္ခ်င္ ျမင္ေနလ်က္ ဆိုသလို ျဖစ္ သည္။
သူ႔ ထံမွ တယ္လီဖုန္းလာတာေတြ၊ သူ႔ကား အေဆာင္ေရွ႕မွာ ရပ္လာတာေတြ၊ သူႏွင့္ တြဲထြက္သြား တာေတြ မျမင္ခ်င္ အဆံုး။ မေတြ႕ခ်င္အဆံုး။
ေမေမက ကိစၥ မရွိဘူး ထား။

အေဆာင္မွာေတာ့ သတင္း ေက်ာ္ေစာသည္ႏွင့္ အမွ် အတင္းအဖ်င္းေတြလည္း ပါလာသည္။
အခ်ိဳ႕ကေတာ့ မဲ့ရြဲ႕ကဲ့ရဲ႕ၾကသည္ေပါ့။ မနာလို ၀န္တိုသည္ေပါ့။
အတည္ ယူမွာ မဟုတ္ပါဘူး၊ အၿငီးေျပသာ သေဘာထားမွာပါ၊ ယူသည့္တိုင္ အဆြယ္အေျမႇာင္သာ ျဖစ္မွာပါ ဆိုေသာ စကားကို ေနာ္ရာ က ၾကားလာသည္။
ဇင့္ဘက္က မခံခ်ိ။
ေနာ္ရာ သည္ ဇင့္ကို ခင္မင္ကာ ဇင့္အက်ိဳးကို လုိလားသူ ျဖစ္သည္။

"ရွင္းရွင္းလင္းလင္းျဖစ္ဖို႔ ေကာင္းၿပီ ဇင္" သတိ ေပးခဲ့ေသးသည္။
အေဆာင္ပိုင္ရွင္ ကပင္ ဇင့္ကို ေခၚ၍ သတိေပးလာသည္။
"မသက္ဇင့္ သတင္းေတြ ၾကားရတာ ခုတေလာ မေကာင္းပါလား။ အမွန္ေတာ့ မသက္ဇင္ဟာ တုိ႔မ်ား အေဆာင္ မွာ သမဏိအရွည္ဆံုးေနလာတဲ့သူ၊ အက်င့္စာရိတၱနဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ စံထားရတဲ့သူ။ ဒီေတာ့ ၾကားရတဲ့ သတင္းစကာေတြ မဟုတ္ပါေစနဲ႔လို႔ ဆုေတာင္းပါတယ္ကြယ္"
ဇင္ကိုယ္တုိင္ လည္း သိပါသည္။

သည္ျပႆနာကို အျမန္ဆံုး ရွင္းလင္းႏိုင္မွ ျဖစ္မည္ဆိုျခင္းကို သိသည္။
သူႏွင့္ ေတြ႕ေတာ့လည္း ဇင့္မွာ နားပူနားဆာ လုပ္ရာက်ေနသည္။
အေဆာင္ မွာ မေနေပ်ာ္သည့္အေၾကာင္းကို ေျပာျပရသည္။
"ကုိယ္ကလဲ ဇင့္ကို အေဆာင္မွာ မေနေစခ်င္တာ ၾကာပါၿပီ။ တိုက္ခန္း သန္႔သန္႔တစ္ခု ရွာေပးဖို႔ အိမ္ပြဲစား ေတြကို ေျပာထားတယ္။ ဒါမွမဟုတ္လဲ ပါရမီလို သမိုင္းလို ေနရာမွာ ၿခံ၀န္းက်ယ္က်ယ္နဲ႔ အိမ္တစ္လံုး ၀ယ္လိုက္ တာေပါ့"

"အိမ္ခန္းေတြ၊ ၿခံ၀င္း ေတြ အေၾကာင္း မဟုတ္ပါဘူး၊ အေရးႀကီးတာက ကိုယ့္ဘက္ ျပတ္ျပတ္စဲစဲ ျဖစ္ဖို႔ပဲ၊ ဇင္ တို႔ လူသိရွင္ၾကား လက္ထပ္ၾကဖို႔ပဲ။ ဒါဆိုရင္ ဘယ္မွာ ေနရ ေနရ အေၾကာင္ မဟုတ္ပါဘူး။ ဇင္တို႔အေၾကာင္း ေဒၚခင္ေမၿမိဳင္ ကို ဖြင့္ေျပာလိုက္ၿပီလား"
"မေျပာရေသးဘူး၊ ေျပာမွာပါ။ ခဏကေလး ေစာင့္ပါဇင္။ ခဏကေလးပါ။ မၾကာခင္ အားလံုး ရွင္းသြားမွာပါ။ ဒီအခါ မွာ ကိုယ္တို႔ ခမ္းခမ္းနားနား လက္ထပ္ ၾကတာေပါ့"
"ခန္းနားဖို႔ ကလဲ တကယ္ေတာ့ မလိုပါဘူး၊ ဇင္တို႔ဟာ ပထမ မွ မဟုတ္ပဲ"
သည္စကားကို သူ သေဘာက်ဟန္ မျပ။

"ပထမ မဟုတ္ဘူးလို႔ မေျပာစမ္းပါနဲ႔"
"ႏို႔ဟုတ္ေကာ ဟုတ္လုိ႔လား"
"ေတာ္စမ္းပါ ဇင္၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အနည္းဆံုး ကရ၀ိတ္ေလာကနတ္ေဆာင္မွာ လူတစ္ရာေလာက္ ေတာ့ ဖိတ္ေကၽြး ရမွာပဲ၊ အသိအမွတ္တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ရမွာပဲ။ ကိုယ့္အေပါင္းအသင္း ဇင့္ အေပါင္း အသင္း ေတြက ရွိေသးတယ္ မဟုတ္လား"
"ထားပါေတာ့ေလ၊ စင္စစ္ ဒါေတြက ဇင့္အေနနဲ႔ အျငင္းပြားစရာ အေၾကာင္း မဟုတ္ပါဘူး"
ဇင့္မွာ တာ၀န္ေတြ ပိုလာသည္။

မနက္ပုိင္း သတင္းစာေတြ ေရာက္လာၿပီး ဆိုလွ်င္ ေၾကာ္ျငာေကာ္လံ ကို အလ်င္ ၾကည့္ရသည္။ "ကြာရွင္းျပတ္စဲေၾကာင္း" ေၾကာ္ျငာေတြမွာ နာမည္ေတြ ရွာရသည္။
စင္စစ္မုန္းတီးဖြယ္ရာ ေကာင္းသည္အမွန္။ ကြာရွင္းျပတ္စဲေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာေတြ မၾကာခဏ ေတြ႕ရသည္။
ေၾသာ္  … ေလာက္မွာ အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္မေျပသူေတြ အမ်ားသား ပါကလား။
သို႔ျဖင့္ ဇြန္လ သည္ ကုန္ဆံုးသြားသည္။

ဇူလိုင္လလယ္သို႔ပင္ ေရာက္ခဲ့ၿပီ။
ဇင္တုိ႔အျဖစ္က ထူးမျခားနား။
ၿမိဳ႕သို႔ျပန္ေတာ့ ေမေမသည္ သည္သတင္းကိုပင္ ဆီး၍ ေျပာသည္။
"သမီးတို႔ ကိစၥက ဘယ္လိုလဲ၊ ၿပီးသြားၿပီလား"
"ၿပီးသြားၿပီလား" ဆိုသည္မွာ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ ကြဲကြာသြားၿပီလား၊ ျပတ္ေတာက္သြား ၿပီလားဟု ဆိုလုိေၾကာင္း ဇင္ ရိပ္စားမိပါသည္။
ဇင္ အေျဖရ ခက္ခဲ့သည္။ မထူးေတာ့ၿပီမို႔  ေမေမ့ကို ဇင္ ေနာက္မဆုတ္ႏိုင္ေတာ့ေၾကာင္း ဖြင့္ေျပာ လုိက္ရ ေတာ့သည္။

"သမီး စိတ္ပိုင္းျဖတ္ၿပီးဆုိရင္ေတာ့ ေမေမ ဘာမွ မေျပာလိုေတာ့ပါဘူး။ သူ႔ကိုေတာ့ ေမေမတုိ႔ဆီ ေခၚလာ ခဲ့ပါဦး၊ ဘယ္ေတာ့ ေခၚလာမလဲ"
"အျမန္ဆံုး ေခၚလာပါမယ္ ေမေမ"
သမီး ဥမၼာ ကပင္ သည္အေၾကာင္းေတြ သိေနသည္။
"ေမေမ လက္ထပ္ေတာ့မလို႔ဆို"
"ဟင္ … သမီးကို ဘယ္သူ ေျပာသလဲ"
"ေမေမနဲ႔ ဖြားဖြားနဲ႔ ေျပာတဲ့စကားေတြ သမီးနားေထာင္ရင္း ၾကားခဲ့တာပါ"
"ဒါ လူႀကီးေတြအလုပ္၊ သမီး ၀င္မပါနဲ႔"
မေအာ္ေငါက္စဖူး ေအာ္ေငါက္ခဲ့မိေသးသည္။

မထူးျခားေသာ အေျခအေနမ်ားေၾကာင့္ အဆာင္ေနတို႔က သူတို႔တြက္ကိန္း မွန္ၿပီ ထင္ၾကသည္။ ၀မ္းနည္းသူ ရွိသလုိ ၀န္တိုမစၦရိယစိတ္ျဖင့္ ၀မ္းသာၾကသူေတြကလည္း ရွိေနသည္။
ဇင္ကိုယ္တိုင္ သံသယ ၀င္စျပဳရၿပီ။
စိတ္ အလႈပ္ရွားဆံုးကာလသို႔ ေရာက္ခဲ့ရၿပီ။
အျဖစ္ က သည္လုိႏွင့္ ၿပီးသြားရမွာလား။ သည္လုိႏွင့္ နိဂံုးခ်ဳပ္ရေတာ့မွာလား။
ဇင္ တစ္ခုခုေတာ့ လုပ္ရေပလိမ့္မည္။
ဇင္သည္ အိမ္ေထာင္ေရးမွာ တစ္ႀကိမ္တစ္ခါ ရႈံးခဲ့ရဖူးၿပီ။ အိမ္ေထာင္ေရး ဘ၀ တစ္ခါ ပ်က္ခဲ့ရဖူးၿပီ။

သည္တစ္ႀကိမ္မွာ အဆံုးရႈံး ခံရဦးမည္ ဆိုလွ်င္ေတာ့ ဇင္ လူလာျဖစ္ရသည့္ဘ၀မွာ ဘာအဓိပၸာယ္ မွ် ရွိေတာ့ မည္ မဟုတ္။
သို႔ေပမယ့္ ဇင္သည္ သူ႔ကို  အခါခါ တိုက္တြန္းၿပီးျဖစ္ေန၍ ထပ္မံ မတိုက္တြန္းျဖစ္ရန္ ႀကိဳးစားသည္။ ႏႈတ္ဖ်ား မွာ ယားေနေသာ္လည္း ႏႈတ္ထမ္းကို ကိုက္ကာ စကားသံ ထြက္မလာေစရန္ အားထုတ္ သည္။
စေန တစ္ေန႔ တြင္ ဆံုၾကေတာ့ သူက စၿပီး တနဂၤေႏြေန႔မွာ ဖြင့္ေျပာလိုက္ေတာ့မည္ ဆိုသည္။ အက်ိဳး အေၾကာင္း ကို ထိုေန႔မွာပင္ ဖုန္းဆက္ၿပီး ဇင့္ထံ အေၾကာင္းၾကားမည္ ဆိုသည္။
ဇင္ တယ္လီဖုန္းေဘးတြင္ တစ္ေန႔လံုး ထုိင္ေနသည္။

သို႔ေသာ္ … သူ႔ထံမွ တယ္လီဖုန္း မလာ။
နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာသြားသည္။
ဇင္ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္ရသည္။
တယ္လီဖုန္း ေဘးမွာ ခြာခဲ့သည္။
ညရွစ္နာရီက်ေတာ့ တယ္လီဖုန္းလာသည္။

ဇင့္အတြက္ ျဖစ္သည္။
သူ႔ထံမွပင္ ျဖစ္သည္။
သူ႔ထံမွပင္ ျဖစ္သည္။
"ကုိယ္ပါ" ဇင္ ဆုိေသာအခါ သူ႔အသံမွာ ေလးလံေနသည္။ "သူငယ္ခ်င္းေတြ ေရာက္လာတာနဲ႔ ကိုယ္ ဆုိင္မွာ လိုက္ၿပီး ျပဳစုေနရတယ္"

ဆက္ရန္
.

3 comments:

susu said...

"ပိုးဖလံမ်ိ ုးမီးကိုတိုး..ကိုယ္က်ိ ုးနည္းလျွပီ" တဲ့..။
စကားပုံက‌ေသြးထြက္‌ေအာင္မွန္‌ေနျပီထင္ပါရဲ့...။အ‌ေဆာင္‌ေနတုန္းကတကှသိုလ္ဆရာမတ‌ေယာက္လဲဒီ
အတိုင္းဘဲတရားဝင္လက္ထပ္ယူမဲ့‌ေန့ကို‌ေစာင့္‌ေနတာ
..‌ေနာက္ဆုံး‌ေတာ့အရွံ ုး‌ေပးျပီးနယ္ကို‌ေျပာင္းသြားရတယ္..သူတို့အထင္ျကီးတဲ့ကယ္တင္ရွင္ျကီး‌ေတြကကိုယ္တိုင္‌ေတာင္ရုန္းမထြက္နိုင္လို့ကူကယ္‌ေပးနိုင္မဲ့လူရွာ‌ေနတာသ‌ေဘာမ‌ေပါက္ျကရွာဘူး..သူမ်ားအိမ္‌ေထာင္‌ေရးကိုျဖိ ုခြဲရန္ျကံစည္‌ေနတဲ့မိန္းက‌ေလးမ်ားသင္ခန္းစာ
ယူသင့္ပါတယ္..။

ကိုေဇာ္ said...

ဟူးးးးးးးးးးးးးးးးးးးးး
သက္ျပင္းၾကီးပဲ ခ်သြားတယ္ အစ္မရာ။

ဖိုးတာတီး said...

ေနာက္အပိုင္းဖတ္ျပီးမွပဲ မန့္လိုက္ေတာ့မယ္ဗ်ာ..