ေဒသစကားအားျဖင့္ ကိုင္းသမားဟု ေခၚသူမ်ားမွာ အမွန္အားျဖင့္ ယာသမားမ်ားသာျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ ဤယာသမားမ်ားမွာု ေရမငတ္ပါ။ သူတို႔၏လုပ္ကြက္မွာ ျမစကမ္းနားတြင္ ရွိသည္။ ျမစ္ေရ လႊမ္းသည့္ေအာက္၌ တစ္မိုးတြင္းလံုး ေရာက္ေနခဲ့ေသာ ေျမမ်ား၊ သီတင္းကၽြတ္တန္ေဆာင္မုန္း ေရက်မွ ေပၚလာေတာ့ မွ စိုက္ပ်ဳိးရသူမ်ား ျဖစ္သည္။
ျမစ္ေရႏွင့္ေ၀းေသာ ရမ္းဘိုကုန္းက သိသည္မွာ ကိုင္းထဲက ရြာမ်ားတြင္ ေရလြတ္ေစရန္ ေျခတံရွည္ အိမ္ႀကီးေတြ ေဆာက္ၾကသည္။ ႏြားေခ်း မခ်၊ ဓာတ္ေျမၾသဇာ မကူဘဲ ေျမဆီေျမၾသဇာ ေကာင္းေသာ ေၾကာင့္ လုပ္ခင္းေဆာင္တာမ်ား ေအာင္ျမင္ျဖစ္ထြန္းသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေလာဘေဇာ ကပ္လာေသာအခါ ေဒါသလည္း လႊမ္းမိုးလာသျဖင့္ ရာဇ၀တ္မႈ ထူေျပာသည္။ ထိုအခါ ထိုအရပ္မွ လူမ်ားကို ဒုစရိုက္သမားေတြ၊ လူမိုက္ေတြဟု အျခားအရပ္သားမ်ားက ျမင္လာၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဓားတစ္ျပက္ တုတ္တစ္ျပက္သမားေတြၾကားမွ ေက်ာင္းဆရာတစ္ေယာက္ ထြန္းေပါက္လာသည္။ ေမာင္ေမာင္ေအး ဟူ၏။
မယ္ၾကြယ္စိုးက သူ႔သမီး မယ္မွ်င္အား ေမာင္ေမာင္ေအးႏွင့္ ေပးစားရန္ စိတ္ကူူးျခင္းသည္ ဘမင္း၊ ဘ၀င္းတို႕ သင့္ျမတ္ညီညြတ္ေရးျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ လက္ေတြ႕ အက်ဳိးခံစားရသူမွာ က်ီးဒန္ျဖစ္သည္။ ေမာင္ေမာင္ေအးတို႕ ပန္းဆြဲရြာမွ လူမ်ားသည္ က်ီးဒန္၏အိုးမ်ားကို အလံုးအရင္းျဖင့္ ၀ယ္ယူၾကေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။
ရမ္းဘိုကုန္းရြာသည္ လယ္သမား၊ ယာသမားရြာ။ က်ီးဒန္၏ ေကာင္းမႈေၾကာင့္ အိုးသမားပါ ျဖစ္လာသည္။ ျမစ္နားကမ္းနားေန ကိုင္းသမားမ်ားအတြက္ ေနရာထူး ေနရာဆန္းျဖစ္သည္။ ထိုနည္တူပင္ ကိုငး္သမားရြာတစ္ရြာျဖစ္္ေသာ ပန္းဆြဲရြာသည္လည္း ရမ္းဘိုကုန္းအတြက္ စိတ္၀င္စားစရာ ေနရာဆန္း ေနရာထူးျဖစ္ေန၏။ ကာလသားေၾကးေခၚ မဂၤလာေၾကး ေခၚ ခဲဖိုးသည္ ကိုင္းရြာမ်ားမွ စတင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုအခ်ိန္က ခဲဖိုးသည္ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ရမ္းရမ္းကားကား မဟုတ္ေသးသျဖင့္ မယ္မွ်င္ ၏ မဂၤလာကိစၥမွာ အဖုအထစ္ မရွိေပ။
မယ္မွ်င္၏မဂၤလာေဆာင္ကို သည္မွ်ႀကီးက်ယ္လိမ့္မည္ဟု မည္သူမွ် ေမွ်ာ္လင့္မထားေပ။ မဂၤလာေဆာင္ သို႕ လွည္းယဥ္ေပါင္းရာခ်ီၿပီး ေရာက္လာေတာ့မွ ရမ္းဘိုကုန္းသား ကာလသားေတြ ေခါင္းခ်င္းရိုက္ကုန္ၾကသည္။ လွည္းေပၚပါ ပစၥည္းေတြ မေပ်ာက္ရွေရး၊ ႏြားေတြအစာႏွင့္ ေရ ရရွိေရးမွာ ကာလသားတို႔၏ တာ၀န္ခ်ည္း ျဖစ္သည္။
လွည္းအခ်ဳိ႕ကို ေလးထပ္ေက်ာင္း၀န္းအတြင္း၌ ေနရာခ်ထားေပးႏိုင္သျဖင့္ ေနရာအခက္အခဲ ေျပလည္သြားျငာ၊ ေကၽြးေမးရန္ႏွင့္ ခ်က္ျပဳတ္ေရးတို႕မွာ မဆန္႔ရင္ကန္ ျဖစ္ၾကရေလ၏။ အေၾကာင္းေသာ္ကား သူတို႔သည္ လြန္ေရာကၽြံေရာ ရာမွ်သာ ခန္႔မွန္းထားခဲ့မိၾကေသာေၾကာင့္တည္း။
ကာလသားလည္း မေနရ၊ ကာလသမီးလညး္ မေနရသည့္အျပင္ အဘိုးအို အဘြားအိုမ်ားကပါ ၀င္ေရာက္ ကူညီရေတာ့သည္။ အ၀င္အထြက္ အသြားအလာ မရွိခဲ့ဖူးေသာ ရပ္စိမ္းရြာစိမ္း၏ အထင္ေသး မႈကို မခံလို၍ျဖစ္ေပသည္။
ညေန မိုးခ်ဳပ္၍ သင္ျဖဴးလိပ္ ဖ်ာသိမ္း၊ အိုးခြက္ပန္းကန္သိမ္း၊ ကန္႔လန္႔ကာသိမ္း၊ စားပြဲသိမ္းသူမ်ားမွာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကရ၏။ သူတို႔သည္ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ တာ၀န္မ်ားကို သိပါလ်က္ႏွင့္ မလုပ္ကိုင္ႏိုင္ၾက။ ေျခကုန္လက္ပန္း က်ေနၾကၿပီ။
အက်ဳိးနည္း ပရိတ္သတ္ကြာ
စလိုက္သူက ကိုပိတ္စ ျဖစ္သည္။
ငါ့တစ္သက္ မဂၤလာေဆာင္ အေတာ္မ်ားမ်ား ႀကံဳဖူးပါတယ္ကြယ္။ သူေကာင္းမဂၤလာေဆာင္၊ ပုလိပ္မဂၤလာေဆာင္၊ တိုက္ပိုင္မဂၤလာေဆာင္၊ သူႀကီးမဂၤလာေဆာင္၊ ဆယ္အိမ္ေခါင္းမဂၤလာေဆာင္၊ ငါႀကံဳဖူးသမွ် မဂၤလာေဆာင္တကာ့ မဂၤလာေဆာင္ထဲမွာ မိမယ္မွ်င္ရဲ႕ မဂၤလာေဆာင္ေလာက္ စည္တာကို ႀကံဳဖူးေပါင္ကြာ
ဟုတ္ပါရဲ႕ေတာ္
ေရေဆးၿပီးသြားေသာ ယြန္းပန္းကန္မ်ားကို အ၀တ္ျဖင့္ သုတ္ေနေသာ ေခ်ာင္မွ အပ်ဳိေခါင္း မမုန္းခ်စ္၏ ေထာက္ခံစကား။
ဒါေလာက္ လူမ်ားေနမွေတာ့ အသက္ေတာင္ ရွဴလို႔မ၀ေတာ့ဘူး။ မိန္းမေတြကလည္း လူရိုက္ျပီး ေရႊကို ယူထားခ်င္စရာေတြ။ တစ္ေယာက္မွ ေရႊနဲ႕မလိုက္ဖက္ဘူး
ဟုတ္ပါရဲ႕ေတာ္၊ ၀တ္ရင္လည္း ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း လွလွပပ ၀တ္ပါေတာ့လား။ အခုေတာ့ ဟုတ္ေပါင္။ အတံုးလိုက္ အခဲလိုက္ႀကီး
သူတို႔၏စကားထဲသို႕ ကိုေအာင္ျမတ္၏စကားက အရင္းမရွိ အဖ်ားမရွိ ၀င္လာျပန္၏။
မဂၤလာေဆာင္အဖြဲ႕ေတြ လာၿပီေဟ့လို႔ ရြာတံခါးမွာ အေစာင့္ခ်ထားတဲ့လူက လွမ္းေအာ္ေတာ့ ငါက ခပ္ေပါ့ေပါ့ပဲ။ လာလွ ႏွစ္ဆယ္ အစိတ္ေပါ့။ လွည္းေတြက ေလးထပ္ေက်ာင္းထဲမွ ခၽြတ္ထားေတာ့ ဒါေလာက္မ်ားမွန္း မသိဘူးေလ။ တကယ္လာေတာ့မွ ကြမ္းအစ္ပိုက္သူ တစ္က်ိ္ပ္၊ လက္ဖက္အုပ္ ပိုက္သူ တစ္က်ိပ္ကို ျမင္ေတာ့မွ မ်က္လံုး ျပဴးရတာကလား
မင္းတို႕က မင္းတို႔အျဖစ္ကိုသာ ေျပာတာကိုး။ ငါတို႕ခ်က္တဲ့ ျပဳတ္တဲ့လူေတြရဲ႕ ဒုကၡကို ျမင္ေစခ်င္တယ္။ ဝက္ တစ္ဆယ္၊ ၾကက္ တစ္ပိႆာ လုပ္ထားတာကို မ်ားလွၿပီထင္ေနတာ
ဤသို႕လွ်င္ တစ္ရြာလံုး ေက်နပ္မဆံုး မိမယ္မွ်င္အား တို႔ရြာသူအျဖစ္ ဂုဏ္ယူမဆံုးရွိေနၾကစဥ္ ႏြားရိုင္း သြင္းခ်ိန္အေရာက္၌ ခဲတစ္လံုးက်လာ၏။
စံျမင့္ စံျမင့္
သည္ကိစၥမ်ဳိးတြင္ ေယာက္်ားေတြ မပါေစခ်င္ေသာေၾကာင့္ မယ္ၾကြယ္စိုးက သြက္လက္စြာ ထ၏။ မဂၤလာေၾကးကိစၥ ေျပာၿပီး ဆိုၿပီး ေက်ေက်နပ္နပ္ ျဖစ္ၿပီးသားဆိုဟဲ့ ဟု ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ေမး၏။
အဲသည္ေက်နပ္တဲ့လူေတြ ကသိကေအာက္ျဖစ္ေအာင္ တမင္လုပ္ၾကတာာျဖစ္မွာပါ
မင္း အဲသည္လို မင္းတိုင္းေၾက မေျပာနဲ႔
ကာလသားအမ်ားအျပားမွာ ပစၥည္းပစၥယ သိမ္းဆည္းေနၾကဆဲ စာရင္းစစ္ေဆးေနၾကဆဲ ရွိေသး၏။ မဂၤလာေဆာင္တြင္ မေက်နပ္ေသာေၾကာင့္ ခဲမိုးရြာသည္ျဖစ္ေစ၊ က်ီစားလို၍ တစ္လံုးတေလ ေပါက္သည္ ျဖစ္ေစ ကေလးကအစ ထၿပီး လုပ္ႏိုင္ေသာ ကိစၥျဖစ္သည္။ ခဲလံုးႀကီးလက္ထဲကိုင္ထားလ်က္ လက္ကို ေျမွာက္ထား ဆဲတြင္ လက္ပူးလက္ၾကပ္ ဖမ္းႏိုင္မွသာ ျဖစ္ေသာအမႈ။ သို႔ပါလ်က္ႏွင့္
တစ္ရြာလံုးက ေက်နပ္ေပမဲ့ ဘမင္းနဲ႕ ဘ၀င္းကေတာ့ ေက်နပ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔လက္ခ်က္ပဲျဖစ္ရမယ္
ကိုသာဒြန္းႏွင့္ ကိုဘေသာင္းတို႔၏ ထင္ျမင္ခ်က္စကားျဖစ္သည္။ ဤသည္ကို အတည္ယူသူက ကိုစံျမင့္။
ငါတို႕ကို ေခြးလုပ္လို႕ ဘယ္ရမလဲကြာ စံျမင္႔တဲေဟ႕ ကိုစံျမင္႔သည္ ထန္းရည္ကေလးလည္း ဝင္ထား တရားခံလည္း ရွာခ်င္သျဖင္႔ ဦးႀကြက္နီ ေဒၚေရႊအိမ္ တို႕ အိမ္ဘက္သို႕ လာသည္။
ဘမင္း ဘမင္း.. ေဟ႔ ဘဝင္း ေဟ႔ ဘဝင္း ..ဘမင္း တို႕ ဘဝင္းတုိ႕ ဘယ္သြားႀကသလဲေဟ႔...
ဥိးႀကြက္နီ သည္ ေဒၚေရႊအိမ္ ကို လွမ္းၾကည္႔၏ .. ေဒၚေရႊအိမ္က သမက္ ေမာင္ေဆးရုိး ရွိေလာက္သည္႕ ကနားဖ်င္း ေအာက္သို႕ လွမ္းၾကည္႕၏။ သိုစဥ္တြင္ စံျမင္႔က ေလ်ကားထိပ္မွာ လာရပ္၏
ဘမင္း တို႕ ဘဝင္း တုိ႕ေကာ အရီး
ဟိုမွာ သူ႕ေယာက္ဖကို သြားေမးေခ်..။
ေဒၚေရႊအိမ္က ေမာင္ေဆးရုိး တို႕၏ အဖီေဘးရွိ ကႏ႖ဖ်င္း ကို ေမးေငါ႕ျပ၏။
ဆက္ရန္
.
ျမစ္ေရႏွင့္ေ၀းေသာ ရမ္းဘိုကုန္းက သိသည္မွာ ကိုင္းထဲက ရြာမ်ားတြင္ ေရလြတ္ေစရန္ ေျခတံရွည္ အိမ္ႀကီးေတြ ေဆာက္ၾကသည္။ ႏြားေခ်း မခ်၊ ဓာတ္ေျမၾသဇာ မကူဘဲ ေျမဆီေျမၾသဇာ ေကာင္းေသာ ေၾကာင့္ လုပ္ခင္းေဆာင္တာမ်ား ေအာင္ျမင္ျဖစ္ထြန္းသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေလာဘေဇာ ကပ္လာေသာအခါ ေဒါသလည္း လႊမ္းမိုးလာသျဖင့္ ရာဇ၀တ္မႈ ထူေျပာသည္။ ထိုအခါ ထိုအရပ္မွ လူမ်ားကို ဒုစရိုက္သမားေတြ၊ လူမိုက္ေတြဟု အျခားအရပ္သားမ်ားက ျမင္လာၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ဓားတစ္ျပက္ တုတ္တစ္ျပက္သမားေတြၾကားမွ ေက်ာင္းဆရာတစ္ေယာက္ ထြန္းေပါက္လာသည္။ ေမာင္ေမာင္ေအး ဟူ၏။
မယ္ၾကြယ္စိုးက သူ႔သမီး မယ္မွ်င္အား ေမာင္ေမာင္ေအးႏွင့္ ေပးစားရန္ စိတ္ကူူးျခင္းသည္ ဘမင္း၊ ဘ၀င္းတို႕ သင့္ျမတ္ညီညြတ္ေရးျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္ လက္ေတြ႕ အက်ဳိးခံစားရသူမွာ က်ီးဒန္ျဖစ္သည္။ ေမာင္ေမာင္ေအးတို႕ ပန္းဆြဲရြာမွ လူမ်ားသည္ က်ီးဒန္၏အိုးမ်ားကို အလံုးအရင္းျဖင့္ ၀ယ္ယူၾကေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။
ရမ္းဘိုကုန္းရြာသည္ လယ္သမား၊ ယာသမားရြာ။ က်ီးဒန္၏ ေကာင္းမႈေၾကာင့္ အိုးသမားပါ ျဖစ္လာသည္။ ျမစ္နားကမ္းနားေန ကိုင္းသမားမ်ားအတြက္ ေနရာထူး ေနရာဆန္းျဖစ္သည္။ ထိုနည္တူပင္ ကိုငး္သမားရြာတစ္ရြာျဖစ္္ေသာ ပန္းဆြဲရြာသည္လည္း ရမ္းဘိုကုန္းအတြက္ စိတ္၀င္စားစရာ ေနရာဆန္း ေနရာထူးျဖစ္ေန၏။ ကာလသားေၾကးေခၚ မဂၤလာေၾကး ေခၚ ခဲဖိုးသည္ ကိုင္းရြာမ်ားမွ စတင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ သို႔ရာတြင္ ထိုအခ်ိန္က ခဲဖိုးသည္ ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း ရမ္းရမ္းကားကား မဟုတ္ေသးသျဖင့္ မယ္မွ်င္ ၏ မဂၤလာကိစၥမွာ အဖုအထစ္ မရွိေပ။
မယ္မွ်င္၏မဂၤလာေဆာင္ကို သည္မွ်ႀကီးက်ယ္လိမ့္မည္ဟု မည္သူမွ် ေမွ်ာ္လင့္မထားေပ။ မဂၤလာေဆာင္ သို႕ လွည္းယဥ္ေပါင္းရာခ်ီၿပီး ေရာက္လာေတာ့မွ ရမ္းဘိုကုန္းသား ကာလသားေတြ ေခါင္းခ်င္းရိုက္ကုန္ၾကသည္။ လွည္းေပၚပါ ပစၥည္းေတြ မေပ်ာက္ရွေရး၊ ႏြားေတြအစာႏွင့္ ေရ ရရွိေရးမွာ ကာလသားတို႔၏ တာ၀န္ခ်ည္း ျဖစ္သည္။
လွည္းအခ်ဳိ႕ကို ေလးထပ္ေက်ာင္း၀န္းအတြင္း၌ ေနရာခ်ထားေပးႏိုင္သျဖင့္ ေနရာအခက္အခဲ ေျပလည္သြားျငာ၊ ေကၽြးေမးရန္ႏွင့္ ခ်က္ျပဳတ္ေရးတို႕မွာ မဆန္႔ရင္ကန္ ျဖစ္ၾကရေလ၏။ အေၾကာင္းေသာ္ကား သူတို႔သည္ လြန္ေရာကၽြံေရာ ရာမွ်သာ ခန္႔မွန္းထားခဲ့မိၾကေသာေၾကာင့္တည္း။
ကာလသားလည္း မေနရ၊ ကာလသမီးလညး္ မေနရသည့္အျပင္ အဘိုးအို အဘြားအိုမ်ားကပါ ၀င္ေရာက္ ကူညီရေတာ့သည္။ အ၀င္အထြက္ အသြားအလာ မရွိခဲ့ဖူးေသာ ရပ္စိမ္းရြာစိမ္း၏ အထင္ေသး မႈကို မခံလို၍ျဖစ္ေပသည္။
ညေန မိုးခ်ဳပ္၍ သင္ျဖဴးလိပ္ ဖ်ာသိမ္း၊ အိုးခြက္ပန္းကန္သိမ္း၊ ကန္႔လန္႔ကာသိမ္း၊ စားပြဲသိမ္းသူမ်ားမွာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကရ၏။ သူတို႔သည္ ေဆာင္ရြက္ရမည့္ တာ၀န္မ်ားကို သိပါလ်က္ႏွင့္ မလုပ္ကိုင္ႏိုင္ၾက။ ေျခကုန္လက္ပန္း က်ေနၾကၿပီ။
အက်ဳိးနည္း ပရိတ္သတ္ကြာ
စလိုက္သူက ကိုပိတ္စ ျဖစ္သည္။
ငါ့တစ္သက္ မဂၤလာေဆာင္ အေတာ္မ်ားမ်ား ႀကံဳဖူးပါတယ္ကြယ္။ သူေကာင္းမဂၤလာေဆာင္၊ ပုလိပ္မဂၤလာေဆာင္၊ တိုက္ပိုင္မဂၤလာေဆာင္၊ သူႀကီးမဂၤလာေဆာင္၊ ဆယ္အိမ္ေခါင္းမဂၤလာေဆာင္၊ ငါႀကံဳဖူးသမွ် မဂၤလာေဆာင္တကာ့ မဂၤလာေဆာင္ထဲမွာ မိမယ္မွ်င္ရဲ႕ မဂၤလာေဆာင္ေလာက္ စည္တာကို ႀကံဳဖူးေပါင္ကြာ
ဟုတ္ပါရဲ႕ေတာ္
ေရေဆးၿပီးသြားေသာ ယြန္းပန္းကန္မ်ားကို အ၀တ္ျဖင့္ သုတ္ေနေသာ ေခ်ာင္မွ အပ်ဳိေခါင္း မမုန္းခ်စ္၏ ေထာက္ခံစကား။
ဒါေလာက္ လူမ်ားေနမွေတာ့ အသက္ေတာင္ ရွဴလို႔မ၀ေတာ့ဘူး။ မိန္းမေတြကလည္း လူရိုက္ျပီး ေရႊကို ယူထားခ်င္စရာေတြ။ တစ္ေယာက္မွ ေရႊနဲ႕မလိုက္ဖက္ဘူး
ဟုတ္ပါရဲ႕ေတာ္၊ ၀တ္ရင္လည္း ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း လွလွပပ ၀တ္ပါေတာ့လား။ အခုေတာ့ ဟုတ္ေပါင္။ အတံုးလိုက္ အခဲလိုက္ႀကီး
သူတို႔၏စကားထဲသို႕ ကိုေအာင္ျမတ္၏စကားက အရင္းမရွိ အဖ်ားမရွိ ၀င္လာျပန္၏။
မဂၤလာေဆာင္အဖြဲ႕ေတြ လာၿပီေဟ့လို႔ ရြာတံခါးမွာ အေစာင့္ခ်ထားတဲ့လူက လွမ္းေအာ္ေတာ့ ငါက ခပ္ေပါ့ေပါ့ပဲ။ လာလွ ႏွစ္ဆယ္ အစိတ္ေပါ့။ လွည္းေတြက ေလးထပ္ေက်ာင္းထဲမွ ခၽြတ္ထားေတာ့ ဒါေလာက္မ်ားမွန္း မသိဘူးေလ။ တကယ္လာေတာ့မွ ကြမ္းအစ္ပိုက္သူ တစ္က်ိ္ပ္၊ လက္ဖက္အုပ္ ပိုက္သူ တစ္က်ိပ္ကို ျမင္ေတာ့မွ မ်က္လံုး ျပဴးရတာကလား
မင္းတို႕က မင္းတို႔အျဖစ္ကိုသာ ေျပာတာကိုး။ ငါတို႕ခ်က္တဲ့ ျပဳတ္တဲ့လူေတြရဲ႕ ဒုကၡကို ျမင္ေစခ်င္တယ္။ ဝက္ တစ္ဆယ္၊ ၾကက္ တစ္ပိႆာ လုပ္ထားတာကို မ်ားလွၿပီထင္ေနတာ
ဤသို႕လွ်င္ တစ္ရြာလံုး ေက်နပ္မဆံုး မိမယ္မွ်င္အား တို႔ရြာသူအျဖစ္ ဂုဏ္ယူမဆံုးရွိေနၾကစဥ္ ႏြားရိုင္း သြင္းခ်ိန္အေရာက္၌ ခဲတစ္လံုးက်လာ၏။
စံျမင့္ စံျမင့္
သည္ကိစၥမ်ဳိးတြင္ ေယာက္်ားေတြ မပါေစခ်င္ေသာေၾကာင့္ မယ္ၾကြယ္စိုးက သြက္လက္စြာ ထ၏။ မဂၤလာေၾကးကိစၥ ေျပာၿပီး ဆိုၿပီး ေက်ေက်နပ္နပ္ ျဖစ္ၿပီးသားဆိုဟဲ့ ဟု ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ေမး၏။
အဲသည္ေက်နပ္တဲ့လူေတြ ကသိကေအာက္ျဖစ္ေအာင္ တမင္လုပ္ၾကတာာျဖစ္မွာပါ
မင္း အဲသည္လို မင္းတိုင္းေၾက မေျပာနဲ႔
ကာလသားအမ်ားအျပားမွာ ပစၥည္းပစၥယ သိမ္းဆည္းေနၾကဆဲ စာရင္းစစ္ေဆးေနၾကဆဲ ရွိေသး၏။ မဂၤလာေဆာင္တြင္ မေက်နပ္ေသာေၾကာင့္ ခဲမိုးရြာသည္ျဖစ္ေစ၊ က်ီစားလို၍ တစ္လံုးတေလ ေပါက္သည္ ျဖစ္ေစ ကေလးကအစ ထၿပီး လုပ္ႏိုင္ေသာ ကိစၥျဖစ္သည္။ ခဲလံုးႀကီးလက္ထဲကိုင္ထားလ်က္ လက္ကို ေျမွာက္ထား ဆဲတြင္ လက္ပူးလက္ၾကပ္ ဖမ္းႏိုင္မွသာ ျဖစ္ေသာအမႈ။ သို႔ပါလ်က္ႏွင့္
တစ္ရြာလံုးက ေက်နပ္ေပမဲ့ ဘမင္းနဲ႕ ဘ၀င္းကေတာ့ ေက်နပ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ သူတို႔လက္ခ်က္ပဲျဖစ္ရမယ္
ကိုသာဒြန္းႏွင့္ ကိုဘေသာင္းတို႔၏ ထင္ျမင္ခ်က္စကားျဖစ္သည္။ ဤသည္ကို အတည္ယူသူက ကိုစံျမင့္။
ငါတို႕ကို ေခြးလုပ္လို႕ ဘယ္ရမလဲကြာ စံျမင္႔တဲေဟ႕ ကိုစံျမင္႔သည္ ထန္းရည္ကေလးလည္း ဝင္ထား တရားခံလည္း ရွာခ်င္သျဖင္႔ ဦးႀကြက္နီ ေဒၚေရႊအိမ္ တို႕ အိမ္ဘက္သို႕ လာသည္။
ဘမင္း ဘမင္း.. ေဟ႔ ဘဝင္း ေဟ႔ ဘဝင္း ..ဘမင္း တို႕ ဘဝင္းတုိ႕ ဘယ္သြားႀကသလဲေဟ႔...
ဥိးႀကြက္နီ သည္ ေဒၚေရႊအိမ္ ကို လွမ္းၾကည္႔၏ .. ေဒၚေရႊအိမ္က သမက္ ေမာင္ေဆးရုိး ရွိေလာက္သည္႕ ကနားဖ်င္း ေအာက္သို႕ လွမ္းၾကည္႕၏။ သိုစဥ္တြင္ စံျမင္႔က ေလ်ကားထိပ္မွာ လာရပ္၏
ဘမင္း တို႕ ဘဝင္း တုိ႕ေကာ အရီး
ဟိုမွာ သူ႕ေယာက္ဖကို သြားေမးေခ်..။
ေဒၚေရႊအိမ္က ေမာင္ေဆးရုိး တို႕၏ အဖီေဘးရွိ ကႏ႖ဖ်င္း ကို ေမးေငါ႕ျပ၏။
ဆက္ရန္
.
1 comment:
ဒီတစ္ခါ တုိတုိေလးဆုိေတာ့ ဖတ္ရတာ အားမရဘူး မေရႊစင္ေရ။
ရွည္ရွည္ေလး...ကုိ ေစာင့္ေမွ်ာ္လွ်က္
အပင္ပန္းခံ မွ်ေဝေပးေနတဲ့ ေစတနာေတြကုိ ေလးစားပါတယ္။
Post a Comment