Wednesday, September 29, 2010

သူတုိ႔အားလံုး ရဲ႕အသက္ ကၽြန္မလက္ထဲမွာ အပိုင္း (၃)

ျပန္လည္၍ ေတြ႕ဆံုသည့္တုိင္

မိသားစုႏွင့္ ကၽြန္မ ကဲြကြာသြားသည္မွာ ႏွစ္ႏွစ္နီးပါးၾကာသည္။ ၀ုိင္းထုိင္ၾကၿပီး ျဖစ္ေၾကာင္းရယ္မွ ကုန္စင္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကုိ တစ္လွည့္စီေျပာၾက၏။
စစ္သည္ လူတုိင္းကုိ ပံုသ႑ာန္အမ်ိဳးမ်ဳးျဖင့္ ဖ်က္ဆီးပစ္ခဲ့ေလၿပီ။ ကၽြန္မ ေနာက္ဆံုးျမင္ခဲ့သည့္ မာမူစီယာ၏ ပိတုန္းေရာင္ ေကသာမွာ ေငြေရာင္အတိျဖစ္သြား၏။ ေဖေဖတာတုစ္မွာ အလုပ္ျပဳတ္ခဲ့ ၿပီး ဖိနပ္ခ်ဳပ္ သမားျဖစ္ေနၿပီ။ သည္အလုပ္ကုိေတာင္ ခုိးေၾကာင္ခုိး၀ွက္ လုပ္ရသည္တဲ့။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္မတုိ႔ အေဖ ကံေကာင္းပါသည္။ ဘာသတင္းမွ မၾကားရဘဲ ေပ်ာက္သြားသည့္လူေတြ အမ်ားႀကီး မဟုတ္လား။

မိသားစုႏွင့္ ျပန္လည္ဆံုဆည္းခဲ့ပါၿပီ။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္မ အခ်စ္ဆံုးအစ္မ ဂ်ာနီနာတစ္ေယာက္ လုိေန ေသးသည္။ သူအိမ္ျပန္ေရာက္လုိ႔ ထမင္းစားခန္းထဲ၀င္လာၿပီး ကၽြန္မကုိ လွမ္းျမင္ေတာ့ ၾကက္ေသ ေသသြားသည္။
ၿပီးမွ "အုိင္ရင္း" ဟုေအာ္ၿပီး ေျပးခ်လာသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ ညီအစ္မ တစ္ေယာက္ကုိတစ္ေယာက္ အားရ ပါးရ ေျပးဖက္ၾကသည္။ က်န္ညီအစ္မ ၃ ေယာက္လည္း ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကုိ ၀ုိင္းဖက္ၾက သည္။ ငုိလည္းငုိၾက၏။ ၿပီးေတာ့ တစ္ၿပိဳင္တည္း အတင္းဖက္ကာ ရယ္ၾကျပန္သည္။

ေဘးမသီ ရန္မခ ျပန္လည္ေတြ႕ဆံုၾကျခင္းအတြက္ ထုိညက ေဒၚေလးအိမ္တြင္ ၀တ္ျပဳဆုေတာင္းပဲြ ကေလး လုပ္ၾကသည္။
ကၽြန္မတုိ႔အိမ္၊ ကၽြန္မတုိ႔ပုိင္ပစၥည္းအားလံုးႏွင့္ ဓာတ္ပံုေတြ၊ စာအုပ္ေတြ အားလံုးဆံုးခဲ့ၿပီ။ ဘာဆုိ ဘာမွ မက်န္ေတာ့။ မနက္စာ ညစာကုိ အႏုိင္ႏုိင္႐ွာစားေနၾကရေသာ္လည္း ကၽြန္မတုိ႔အားလံုး ျပန္လည္ ဆံုဆည္း ခဲ့ၾကၿပီ။ ကၽြန္မတုိ႔ မိသားစု အလြန္အင္မတန္ ကံေကာင္းပါ၏။

ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ဂ်ာနီနာက ၿမိဳ႕ထဲကုိ ေလွ်ာက္ျပသည္။ ဘယ္ၾကည့္လုိက္ ၾကည့္လုိက္ ဂ်ာမန္စစ္သား ေတြခ်ည္း။ ၾကည္းတပ္စစ္ဗုိလ္ေတြ၊ အညိဳေရာင္ယူနီေဖာင္းႏွင့္ ဟစ္တလာ၏ ကုိယ္ရံေတာ္ ေထာက္လွမ္း ေရး တပ္ဖဲြ႕ေတြ။

ကပ္ထားလုိက္သည့္ ပုိစတာေတြကလည္း ေနရာလပ္ မက်န္သေလာက္ပင္။ အားလံုး ဂ်ဴးဆန္႔က်င္ ေရး၊ ဂ်ဴးသုတ္သင္ေရး ေႂကြးေၾကာသံေတြ၊ ႐ုပ္ေျပာင္ေတြ၊ သေရာ္စာတန္းေတြခ်ည္း။ ဂ်ာနီနာက ကၽြန္မကုိ ဂလင္းနစ္ ဟုေခၚသည့္ ရာဒမ္ၿမိဳ႕၏ ဂ်ဴးရပ္ကြက္သုိ႔ ေခၚသြားသည္။ အိမ္တုိင္းကုိ သံဆူး ႀကိဳးေတြ ခတ္ထားၿပီး ဂ်ာမန္စစ္သားေတြ စစ္ေခြးေတြ ေစာင့္ေန၏။
ဂ်ာနီနာ က ပတ္၀န္းက်င္ကုိ တစ္ခ်က္အကဲခတ္ၿပီး တုိးတုိးေျပာသည္။

" အဲဒါဂလင္းနစ္ ဂ်ဴးသံု႔ပန္းစခန္းပဲ။ ဂလင္းနစ္မွာ႐ွိတဲ့ ဂ်ဴးေတြေရာ၊ ေတာပုိင္းက ဂ်ဴးေတြကုိပါ ဒီမွာ စုထားတယ္။ ၿပီးမွ အားလံုး ၀ါလုိ၀ါကုိ ပုိ႔မွာတဲ့ "
" အဲဒါ ဘာအဓိပၸာယ္လဲဟင္ "
" အဲဒါေတာ့ ဘယ္သူမွ မသိၾကဘူး အုိင္ရင္း "
ကုိဇလုိ၀ါဂုိရာ မွာတုန္းက တားတုစ္က ေႂကြထည္ေျမထည္စက္႐ံုတစ္႐ံုမွာ ဒီဇုိင္းဆရာလုပ္ခဲ့ဖူးမွန္း ဂ်ာမန္ ေတြ သိသြားေတာ့ ဇူလုိင္လထဲမွာ သူ႔ကုိ လာေခၚသြားၾကပါေလေရာ။ ကၽြန္မတုိ႔ မိသားစုအားလံုး အရမ္း စိတ္ပူ ေနၾကရပါသည္။

ရက္သတၱပတ္ေပါင္းမ်ားစြာ အေဖ့သတင္း ဘာမွမၾကားရေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔အားလံုးပုိၿပီး စုိးရိမ္လာၾက သည္။ မၾကာခင္ေဖေဖ့ဆီမွ စာတစ္ေစာင္ေရာက္လာသည္။ စာကုိဖတ္ၿပီး ေမေမမာမူစီယာ တက္ မတတ္ ခ်က္မတတ္ ငုိေႂကြးပါေလေတာ့၏။
ေဖေဖ့စာထဲတြင္ ဂ်ာမန္ေတြအတြက္ အလုပ္လုပ္ေပးေနသည့္ ဂ်ာမန္အလုိေတာ္ရိဟု စြပ္စဲြၿပီး မိတ္ ေဟာင္း ေဆြေဟာင္း ေတြက စကားမေျပာၾကေတာ့ေၾကာင္း၊ ကၽြန္မတုိ႔ အိမ္ႀကီးေပၚကုိလည္း လူစိမ္း သူစိမ္း ေတြ တက္ေနၾကသည့္ အေၾကာင္းမ်ားကုိ ေဖဖက နာနာၾကည္းၾကည္း ေရးထားသည္။

သူ႔ကုိယ္သူ ျပန္ထိန္းႏုိင္သည့္အခ်ိန္တြင္ ေမေမက ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကုိ အခုိင္အမာခ်လုိက္သည္။ သမီး ၃ ေယာက္ကုိေခၚၿပီး အေဖ႐ွိရာ ကုိဇလုိ၀ါဂုိရာကုိ ျပန္မည္တဲ့။ ပုိလန္ သူကေလးမ်ားကုိ ဂ်ာမနီပုိ႔ၿပီး စစ္တပ္ ေဆာင္ၾကာၿမိဳင္ မ်ားတြင္ အလုပ္လုပ္ခုိင္းသည့္ သတင္းကုိ ေမေမၾကားၿပီးသားျဖစ္ပါသည္။ သည့္ အတြက္ ကၽြန္မႏွင့္ ဂ်ာနီနာကုိ ေခၚမသြားဘဲထား ခဲ့မည္တဲ့။
အတူတူ လုိက္ပါရေစဟု ကၽြန္မတုိ႔ ငုိယုိေတာင္းပန္ေသာ္လည္း မရပါ။

ဘူတာ႐ံုလုိက္ပုိ႔သည့္အခ်ိန္ အထိ ကၽြန္မတုိ႔ အႀကိမ္ႀကိမ္ ထပ္ေျပာပါေသးသည္။ ေမေမက ေခါင္းမာစြာ ပယ္ခ်ခဲ့ပါသည္။
ညီအစ္မ ႏွစ္ေယာက္သည္ မ်က္စိသူငယ္ႏွင့္ က်န္ရစ္ခဲ့ၿပီး ေနာက္ပုိင္းတြင္ အိပ္၍လည္းမေပ်ာ္ေတာ့ ပါ။ အိပ္ေပ်ာ္ ျပန္လွ်င္လည္း အိပ္မက္ဆုိးမ်ားႏွင့္ လန္႔ႏုိးလာရသည္က ခပ္မ်ားမ်ား မိသားစုျပန္လည္ဆံု ဆည္း ၿပီး သည္ေလာက္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ ျပန္ခဲြရလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မတုိ႔ လံုး၀မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ ၾကပါ။

ကၽြန္မႏွင့္ဂ်ာနီနာ တစ္အိပ္ရာတည္းတြင္ တစ္ေယာက္လက္ကုိ တစ္ေယာက္ကုိင္ၿပီး အိပ္ၾကသည္။ အိမ္ႀကီး သည္ ပုိ၍ပုိ၍ ေျခာက္ေသြ႕လာ၏။ ဂ်ာမန္တုိ႔သည္ ပုိလန္သူကေလးမ်ားကုိ အျခားေနရာ မ်ားတြင္လည္း အသံုးခ်ဖုိ႔လုပ္ေနေၾကာင္း ကၽြန္မတုိ႔ နားသုိ႔ ေရာက္လာသည္။
တနဂၤေႏြ တစ္ရက္ ဘုရားေက်ာင္းတြင္ ကၽြန္မ ဒူးေထာက္၀တ္ျပဳေနစဥ္ စစ္ဖိနပ္သံေတြ၊ တံခါးထုသံ ေတြ ၾကားလုိက္ရသည္။ တစ္ၿပိဳင္တည္းတြင္ စစ္သားေတြ ၀ုန္းဒုိင္းႀကဲ၀င္လာၿပီး " ထြက္၊ ထြက္၊ အားလံုးထြက္" ဟု ေအာ္ကာ ေသနတ္ႏွင့္ခ်ိန္ရင္း အျပင္ထြက္ခုိင္းပါသည္။

ၿပီးေတာ့ ကေလးေတြႏွင့္ သက္ႀကီး႐ြယ္အုိေတြကုိ တစ္ဖက္၊ လူ႐ြယ္လူလတ္ပုိင္းကုိ တစ္ဖက္ အုပ္စု ခဲြလုိက္ၾကသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကၽြန္တုိ႔ကုိ စစ္ကားေတြေပၚသုိ႔ စုၿပံဳေမာင္းတင္ၿပီး ငပိသိပ္၊ ငါးခ်ဥ္သိပ္ ေခၚသြားပါေတာ့သည္။

ဂ်ာမန္ တုိ႔သည္ စစ္ပစၥည္းထုတ္လုပ္မႈအတြက္ အလုပ္သမားေတြ အေျမာက္အျမားလုိေနသည္။ ကၽြန္မက ရာဒမ္ ခဲယမ္း မီးေက်ာက္စက္႐ံု ထုပ္ပုိးေရးဌာနတြင္ တာ၀န္က်သည္။
စက္႐ံုထဲတြင္ အသံဗလံေတြ ဆူညံကာ ဓာတုပစၥည္းအခုိးအေငြ႕ေတြကလည္း ေလထုထဲတြင္ အသက္ မ႐ႈႏုိင္ေအာင္ ပ်ံ႕လြင့္ေန၏။ ပင္ပန္းလြန္းသည္ျပင္ ေလထုညစ္ညမ္းမႈႏွင့္ အာဟာရခ်ိဳ႕တဲ့မႈ ေၾကာင့္ ကၽြန္မ သည္ ေမ့ေျမာလဲက်သြားေတာ့မလုိ မၾကာခဏ ျဖစ္ေန၏။

နာရီေပါင္းမ်ားစြာ မတ္တတ္ရပ္ၿပီး နားခြင့္မေပးဘဲ အလွလုပ္ၾကရ၏။ သည္အတြက္ လုပ္ခေၾကး ေငြတစ္ျပား တစ္ခ်ပ္မွ မရၾကပါ။ ကၽြန္မတုိ႔သည္ ဂ်ာမန္တုိ႔၏ ေက်းကၽြန္ေတြ ျဖစ္ေနေလၿပီ။
--------------------------
ဆက္ရန္
.

3 comments:

kztk said...

Thanks.....

ကိုေဇာ္ said...

အပိုင္း ၄ တတ္လာမွ ဒါကို လိုက္ရွာရတယ္။
ဘယ္တုန္းက တင္လိုက္မွန္းကို မသိလိုက္ဘူး။

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

၃ ျပီးျပီ