Saturday, January 30, 2010

ငယ္ဘဝမ်ား (၁၂) ႏွင္႔ ငယ္ကၽြမ္းေဆြ တေယာက္ အေၾကာင္း (၁)

လူမွန္းသိတတ္စ ကထဲက ရင္းႏွီးခဲ႔ရတဲ႔ သူငယ္ခ်င္းေတြထဲမွာ တေယာက္အပါအဝင္ေပါ႔..၊ က်ေနာ္ တို႔ အိမ္ နဲ႕ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ အိမ္မွာေနၾကတယ္..။

အဲဒီေခတ္က အိမ္ဝန္းႀကီးေတြက အက်ယ္ႀကီးေတြ..၊ က်ေနာ္ တို႕ အိမ္ဝန္းကလည္း က်ယ္တာဘဲ..ဒါေပမဲ႔ သူတို႕ အိမ္ဝန္းက ပိုက်ယ္တယ္..၊လူ လည္းနည္းေတာ႔ ပိုၿပီးေတာ႔ က်ယ္သလိုဘဲ.....အဖိုး အဖြား ရယ္ ဦးေလး ၂ ေယာက္ရယ္ သူငယ္ခ်င္းရယ္..စုစုေပါင္း ၅ေယာက္ ဘဲ ေနၾကတယ္..၊ တဝန္း ထဲ မွာ အိမ္ ၂လံုး ေဆာက္ထားတယ္..၊ အိမ္ အႀကီး တလံုးမွာ သူတို႕ ေနၾကတယ္..၊ ေနာက္တလံုးက သူတို႕ အဖိုး အလုပ္ လုပ္တဲ႔ေနရာ..အဲဒီအိမ္ေလး ထဲမွာ သားေရ ပိုက္ဆံအိတ္ ကေလးေတြလုပ္တယ္..ေယာက္က်ား ကိုင္ ပိုက္ဆံအိတ္ အေသးေလး ေတြနဲ႔ မိန္းမ ေတြ ကိုင္ ဘို႕ ဆလင္းဘက္ ေတြလည္း လုပ္တယ္.. သားေရ အစစ္နဲ႔ အိတ္ေပၚမွာ ျမန္မာ ရုိးရာ ပန္းခ်ီပံုေလးေတြကို ေဖာင္းၾကြ ေရးၿပီး.. ေဆးခ်ယ္ ထားတယ္.. မင္းသား မင္းသမီး ရုပ္ ကေလးေတြနဲ႔ တျခား ျမန္မာ႔ရုိးရာ ပံုေလး ေတြေပါ႔..၊ လက္ျဖစ္ ဆိုေတာ႔ အိတ္လံုး ေရ နဲနဲဘဲ ထြက္တယ္ ေစ်း လည္း ႀကီးတယ္..၊ အဲဒီေခတ္က ႏိုင္ငံျခားသား ဧည္႕သည္ေတြ ကိုေရာင္းဘို႔ နဲ႔ ပိုက္ဆံရွိတဲ႔ သူေတြသာ သံုးႏိုင္တဲ႔ အိတ္ေလးေတြေပါ႔..။

က်ေနာ္ က သူငယ္ခ်င္း စီကိုသြားလည္ရင္း  အဲဒီအိတ္ကေလးေတြနဲ႔ ရင္းႏွီးေနတယ္..၊ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္း က သူ႕အဖိုး ကို အလုပ္ကူ လုပ္ေပးရတယ္..၊ အိတ္ အေရာင္တင္ေပးတာတို႔ အိတ္ေဘး ေလးေတြကို သားေရ ႀကိဳးနဲ႔ တြဲခ်ဳပ္တာတို႔ ကေလး လုပ္ႏိုင္တဲ႔ အလုပ္ကေလး ေတြေပါ႔..။

က်ေနာ္႕သူငယ္ခ်င္းက အဲဒီအိမ္ရဲ႕ ေျမးဦးပါ .....ဒါေပမဲ႔ သူ႕အေမက မိဘေတြ သေဘာမတူတဲ႔ လူနဲ႔ ယူလို႔  ဆိုၿပီး ေသခန္းျဖတ္ ထားတာတဲ႔..၊ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ထဲကိုဘဲ သူတို႔က ေခၚထားတယ္..၊ သူ႕ အေဖ ေရာ အေမ ေရာ အိမ္ ကို အ၀င္အထြက္ မလုပ္ရဘူး..၊ ေနာက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္း အေမတို႔ က ရွမ္းျပည္ က ရြာေလး တရြာမွာ ေနၾကတယ္တဲ႔..၊ က်ေနာ္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္ႀကီးမွ သူ႕အေမ ကိုေတြ႕ဘူးတယ္..။

သူ႕ အဖိုးအဖြားေတြက က်ေနာ္႕ သူငယ္ခ်င္းကို စည္းကမ္း အရမ္းတင္းႀကပ္ထားၿပီး မ်က္ႏွာသာလည္း မေပးဘူး..၊ သူ႕ အဖိုး ကလည္းေတာ္ေတာ္ဆိုးတယ္..၊ ဦးေလး ေတြကလည္း လူ႕ဂြစာ ေတြ..၊ က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္း ဟာသူ႕ အဖိုး အိမ္ မွာ ေတာ္ေတာ္ မ်က္ႏွာငယ္ ပါတယ္..၊ သူငယ္ခ်င္း က မ်က္ႏွာငယ္ရေတာ႔ က်ေနာ္ကလည္း သူ နဲ႔ ေပါင္းတာဆိုေတာ႔ က်ေနာ္ ပါ အဲဒီအိမ္ မွာ မ်က္ႏွာငယ္ရပါတယ္..။

က်ေနာ္တို႔ အတြက္ သူတို႕အိမ္ဝန္းထဲမွာ ေဆာ႔စရာေတြ စားစရာအပင္ေတြ အမ်ားႀကီးပါ..၊ က်ေနာ္ မွတ္မိသေလာက္ ေျပာရရင္ အိမ္ေခါင္းရင္းမွာ သက္တန္းရင္႔ စကၠဴပန္းေရာင္စံု ၿခံဳၾကီးရွိတယ္၊ စပယ္ရုံေတြ ရွိတယ္ ..၊ မာလကာပင္ ၃-၄ ပင္ေလာက္ရွိတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး ထူးထူးဆန္းဆန္း က်ေနာ္ တို႔ မႏၱေလး မွာ စိုက္ေလ႔ မရွိတဲ႔ ျဖစ္လည္း မျဖစ္ထြန္းတဲ႔ ေဖ်ာ္ရည္သီးပင္ (ပင္မွဲ႔ သီးပင္) စင္ႀကီး ရွိၿပီး အသီး သီးခ်ိန္ ဆိုရင္ အဲဒီ အပင္ႀကီးက အသီးေတြ အမ်ားႀကီး သီးတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး အုန္းပင္ ၂ပင္ ၃ပင္ ရွိတယ္..၊ အဲဒါက အိမ္ေခါင္းရင္း မွာ..၊ အိမ္ေနာက္မွာ လည္း အဲဒီလိုဘဲ..အပင္ အစံုရွိတယ္၊ ၾသဇာပင္ ေတြလည္းရွိတယ္..၊ အိမ္ေရွ႕မွာ ႏွင္းဆီပန္း ေရာင္စံုေတြ ကိုလည္း အိုးေတြနဲ႔ စိုက္ထားေသးတယ္..၊ က်ေနာ္ တို႔ ကေလး ေတြ အတြက္ ဆိုရင္ေတာ႔ အားလံုးဟာ မက္ေမာစရာ ေဆာ႔စရာေတြ ၾကီးဘဲေပါ႔..။

သူငယ္ခ်င္း ရဲ႕ အိမ္ဝန္းတံခါး က အၿမဲ ပိတ္ထားတယ္..၊ ေသာ႔ပိတ္ထားတာ..၊ က်ေနာ္ကလည္း သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ေဆာ႔ခ်င္တယ္..သူငယ္ခ်င္းကလည္း အဲဒီအတိုင္းဘဲ.. က်ေနာ္ တို႔ ၂ေယာက္ဟာ သူတို႔ အိမ္က လူႀကီးေတြ အရိပ္အေျခၾကည္႔ၿပီး အခြင္႔သာတာနဲ႔  သူတို႔ အိမ္တံခါး ေသာ႔ဖြင္႔ ၿပီး အထဲ၀င္ ရတယ္.. သူငယ္ခ်င္းက ဖြင္႔ေပးတာပါ.၊ သူငယ္ခ်င္းက အျပင္မွာ ဘယ္ေတာ႔မွ မေဆာ႔ရဘူး ရပ္ကြက္ ထဲက ကေလးေတြ နဲ႔ လည္း သူတို႔ အိမ္က ေပးမေဆာ႔ဘူး က်ေနာ္ တေယာက္ ကိုဘဲ မလြဲသာလို႕ အဝင္ခံ တာနဲ႔ တူပါတယ္..။

က်ေနာ္က ရပ္ကြက္ထဲ ေဗ်ာင္းဆန္ေအာင္ ေဆာ႔ၿပီးရင္ သူငယ္ခ်င္း အတြက္ အေဖာ္ သြားလုပ္ ေပးရ ေသးတယ္.၊ အိမ္ထဲေရာက္ေပမဲ႔ သူငယ္ခ်င္းက သူ႕အလုပ္ေတြ မၿပီးေသးရင္ မေဆာ႔ႏိုင္ ေသးပါဘူး.. သူ႕အလုပ္ေတြ ၿပီးေအာင္လုပ္ရေသးတယ္..၊ ကေလး လည္း ကေလး နဲ႔ တန္ေအာင္ သူ႕အဖိုး က ခိုင္းေသးတာ..၊ သူ႕အဖိုး က ဆိုးလြန္းေတာ႔ အလုပ္သမား ေလး ၂ေယာက္ေလာက္ ရွိတာ ဝင္လိုက္ ထြက္လိုက္ နဲ႔ ဆိုေတာ႔႔ သူတို႔ မရွိတဲ႔ အခ်ိန္မွာ အဲဒီအလုပ္ ေတြကို က်ေနာ္႔ သူငယ္ခ်င္းေလး ဘဲ လုပ္ရတာပါ။ 

က်ေနာ္ကလည္း စပ္စုတဲ႔သူ ေနာက္ၿပီး အလုပ္ၿပီးမွ ေဆာ႔ရမွာ ဆိုေတာ႔ သူငယ္ခ်င္း ရဲ႕ အလုပ္ေတြ ကူလုပ္ ေပးရေတာ႔ တာေပါ႔..၊ အလုပ္လည္း လုပ္ ေပးရေသးတယ္..သူ႕အဖိုး မႀကိဳက္ရင္ အေငါက္က ခံရေသးတယ္..၊ အဲဒီ အိမ္  မွာ သူငယ္ခ်င္း နဲ႔ ေဆာ႔ဘို႕ ေတာ္ေတာ္ေလး မ်က္ႏွာငယ္ခဲ႔ရပါတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး အိမ္ဝန္းထဲမွာ ေဆာ႔တာ ဆိုေတာ႔ သိပ္ၿပီး ေျပးတာလႊားတာေတြ မကစား ႏိုင္ပါဘူး.. တူတူပုန္းတမ္း တို႔ အိုးပုတ္တန္း တို႔ေပါ႔ ..ဒါေပမဲ႔ သူငယ္ခ်င္းက ေယာက္က်ားေလး ဆိုေတာ႔ အိုးပုတ္တန္း ေတြဘာေတြ မေဆာ႔ခ်င္ပါဘူး..၊။

အခ်ိန္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို က်ေနာ္တို႔ ကာတြန္းစာအုပ္ေတြ ထိုင္ဖတ္ၾကတယ္.. အပင္ေတြ ေပၚ တက္လိုက္ ဆင္းလိုက္ ေဆာ႔တယ္..၊ သားေရကြင္းပစ္တန္း၊ ပိုလိုကား ရိုက္တန္း၊ ေပသီး လိွမ္႔တန္း ကစားတယ္..၊ စားရတဲ႔ အသီးေတြ အကုန္ ခူးစားတယ္..၊ ေနာက္ၿပီး သူငယ္ခ်င္းက ဗန္ဒါေစ႔ ေတြ ထုေပးတယ္..၊ အဆန္ မေၾကေအာင္ ထုေပးတာေလ.. စားလို႔ ေကာင္းတယ္..ေနာက္ၿပီး က်ေနာ္႔ အတြက္ မာလကာသီး (ရြက္ပုန္းသီး) ေတြ ခူးထားၿပီး ေကၽြးတယ္..၊ ဒါေတြက သိပ္ငယ္ တဲ႔ ဘဝေလးေတြ ထဲက သူငယ္ခ်င္းနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ တစိတ္တပိုင္းေပါ႔..။

သူငယ္ခ်င္းက ေတာ္ေတာ္ရုိးပါတယ္.. ကေလး အေတြးနဲ႔ ေျပာရရင္ ေတာ္ေတာ္ အ ပါတယ္..၊ သူ႔ အဖိုး တို႕ ဦးေလး တို႕ကလည္း သူတို႕မႀကိဳက္တာ ေတြ႔ရင္ လက္ပိုက္ခိုင္းၿပီး ႀကိမ္လံုးနဲ႔ ရုိက္တာပါ..၊ က်ေနာ္ တို႔ လို ဘယ္ေတာ႔ မွ အရိုက္မခံရတဲ႔ သူေတြရဲ႕ စိတ္ထဲ မွာေတာ႔ သူငယ္ခ်င္းဟာ အေတာ္ သနားစရာ ေကာင္းေနပါတယ္..၊ ဒါေၾကာင္႕လည္း က်ေနာ္ က သူငယ္ခ်င္း အတြက္ မ်က္ႏွာ အငယ္ခံၿပီး သူငယ္ခ်င္း လုပ္ေပးခဲ႔ ရတာပါ..။

သူငယ္ခ်င္း ကေတာ႔ က်ေနာ္က ဒီေလာက္ အနစ္နာခံ ေပါင္းေပးထားတာေတာင္ က်ေနာ္တို႔ ေမာင္ႏွမေတြ မ်ားေဆာ႔ၾကရင္ က်ေနာ္က ဘက္မတူဘဲနဲ႔ အငယ္ေတြနဲ႔ ေဆာ႔တယ္ ဆိုၿပီး သူက ေမာင္ေလး ညီမေလး ေတြဘက္က ကူၿပီး ႏိုင္ေအာင္ ေဆာ႔ေပးခဲ႔တယ္..၊ က်ေနာ္႔ သားေရကြင္းေတြ ေပသီးေတြ ပိုလိုကား ေတြဆိုရင္ ေမာင္ႏွမ ေတြနဲ႔ ႏိုင္ထားသေလာက္ သူ ကူၿပီး ေဆာ႔ ေပးရင္ အကုန္ ကုန္တာဘဲ..အဲဒီမွာ က်ေနာ္ သူ႕ကို မေခၚဘဲ ခဏခဏ ေနဘူးပါတယ္..က်ေနာ္ ရႈံုးေအာင္လုပ္တဲ႔ အမႈ႕နဲေလ..။
ဒါေပမဲ႔ သူ ျပန္ေခ်ာ႔တဲ႔ မာလကာသီးေတြ နဲ႔ ဘန္ဒါေစ႔ဆံ ေတြၾကားမွာ က်ေနာ္ မေခၚတာ ၾကာၾကာ မခံပါဘူး..၊ ျပန္ျပန္ ေခၚသြားၾကတာပါဘဲ..၊ သူ က်ေနာ္ကို ေခ်ာ႔တဲ႔ အထဲမွာ သူ႕အဖိုး အလုပ္ က ပိုက္ဆံအိတ္ ေသးေသးေလးေတာင္ ပါပါေသးတယ္..၊ အဲဒီပိုက္ဆံအိတ္ကေလးေတြက ခ်စ္စရာ အရုပ္ကေလး ေတြနဲ႔ သိပ္ လွေပမဲ႔  တခါမွ ကိုယ္နဲ႔ သက္ဆိုင္တယ္လို႕ မထင္မိပါဘူး..၊ ဒါေပမဲ႔ သူငယ္ခ်င္း လုပ္ေပး တဲ႔ အိတ္ေပါက္စ ေလးကိုေတာ႔ စြဲလန္းမိပါတယ္..။

က်ေနာ္႔ အတြက္ ဘယ္အခ်ိန္ ကထဲက သူ႕အဖိုးမသိေအာင္ လုပ္ထားတဲ႔ အိတ္ကေလး လည္း မသိပါဘူး မင္းသမီး ေလး ဆီမီးခြက္ ကေနတဲ႔ အရုပ္ကေလး ပါတဲ႔ အိတ္ကေလးပါ..၊ ခ်စ္စရာေလးပါ.. ဒီအိတ္ကေလး မ်က္ႏွာနဲ႔ အဲဒီတခါက သူ႔ကို ခ်က္ျခင္း ျပန္ေခၚလိုက္ ရပါတယ္..။

အဲဒီ အိတ္ကေလး ကို က်ေနာ္ သိတ္ခ်စ္ပါတယ္.. အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာ သိမ္းထားပါေသးတယ္.. သူ ကလည္း ေျပာျပတယ္.. ဒီအိတ္ကေလး ၿပီးေအာင္ သူကိုယ္တိုင္ သားေရအပိုင္း ေသးေသး ေလးရွာၿပီး ခ်ဳပ္ထားတာေပါ႔. ေနာက္ၿပီး အဲဒီအေပၚက ေဖာင္းၾကြ ပံုၾကမ္းေလး ကို လည္း သူ ဘဲ မတတ္တတတ္နဲ႔  ေဆးခ်ယ္ ထားတယ္ေပါ႔..၊ ဒါေၾကာင္႔ မင္းသမီးေလး ရဲ႕ ေဆးေရာင္ ေလးေတြက သိပ္မေသသပ္ပါဘူး... ဒါေပမဲ႔  ခ်စ္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ကိုယ္တိုင္ က်ေနာ္႔ အတြက္ ရည္ရြယ္ လုပ္ထားတာ ဆိုေတာ႔ အိတ္ေသးေသး ေလး ကို ခ်စ္ခဲ႔ပါတယ္..။

ဒီလိုနဲ႔ က်ေနာ္တို႔ တေတြႀကီးျပင္းလာခဲ႔ ၾကပါတယ္..၊ ႀကီးျပင္းလာတာနဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ဘဝ ေလးဟာ ပိုပိုၿပီး ခက္ခဲလာတယ္ ထင္တယ္..၊ ေနာက္ၿပီး သူ႕ဦးေလး ေတြ နဲ႔ အဖိုးကလည္း ေက်ာင္းသြားခ်ိန္က လြဲလို႕ ငယ္ငယ္က အတုိင္းဘဲ သူ႔ ကို အိမ္ထဲမွာ ဘဲ ထိမ္းခ်ဳပ္ထားခ်င္ေသးတယ္ ထင္ပါတယ္..၊ သူငယ္ခ်င္း ကလည္း အရြယ္ေရာက္ ခဲ႔ၿပီ ဆိုေတာ႔ သူသြားခ်င္၊ လာခ်င္တာေတြကို လစ္ရင္လစ္သလိုထြက္သြားေလ႔ ရွိသလို.. သူဦးေလး ေတြကလည္း အေလွ်ာ႔ မေပးဘဲ သူ႔ကို အဲဒီအခ်ိန္ထိဘဲ လက္ပိုက္ခိုင္းၿပီး ႀကိမ္လံုး နဲ႔ ရိုက္ေလ႔ ရွိတုန္းပါဘဲ..။

သူငယ္ခ်င္းက ရွက္တတ္ပါၿပီ..၊ သူ ဘဝမွာ သူ မေနေပ်ာ္ေတာ႔ပါဘူး..၊ လြတ္လပ္ျခင္းကိုလည္း သူ ႏွစ္သက္ တတ္ပါၿပီ...........

လျပည္႔ည တည က်ေနာ္ တို႔အိမ္ေရွ႕က ျမေလးပန္းရုံ ေအာက္က တန္းလွ်ားခံု ေလးမွာ က်ေနာ္ တေယာက္ ထဲ မိုးခ်ဳပ္ တဲ႔ထိ ထုိင္ ၿပီး လေရာင္ နဲ႔ တိတ္ဆိတ္ျခင္း ရဲ႕ အရသာကို ခံစားေနတုံး သူငယ္ခ်င္း ေရာက္လာတယ္..၊ က်ေနာ္႔ ေဘးမွာ ဝင္ထိုင္လိုက္တဲ႔ သူငယ္ခ်င္း ရဲ႕ ပံုရိပ္ ဟာ ႏူးညံလြန္း တယ္....။

က်ေနာ္ မေမွ်ာ္လင္႔ တဲ႔ စကားေတြ ေျပာလာတယ္.. သူ က်ေနာ္႔ ကို တသက္လံုးခ်စ္လာခဲ႔ပါတယ္တဲ႔ ..၊ သူ အခု အေဝးကို ထြက္သြားေတာ႔ မွာမို႕ ဖြင္႔ေျပာတာပါတဲ႔..လ ေရာင္ ေတြ စြန္းထင္းေနတဲ႔ သူ႕မ်က္ဝန္းမွာ အခ်စ္ေရာင္ ေတြနဲ႔ ဖိတ္ဖိတ္လက္ ေနတာကို က်ေနာ္ မယံုၾကည္ ႏိုင္စြာနဲ႔ ေငးၾကည္႔ မိတယ္..၊ ၾသ ..သူငယ္ခ်င္းဟာ တကယ္ဘဲ အခ်စ္အၾကာင္း ေျပာတတ္တဲ႔ ေယာက္က်ားတေယာက္ ျဖစ္လာပါ ေပါ႔လား လို႔.. က်ေနာ္ တကယ္ဘဲ သူ႕ကို ေယာက္က်ား တေယာက္ အျဖစ္ သေဘာမထားတဲ႔ အျပင္ က်ေနာ္႔ ကို ဒီလို ခ်စ္စကား ေျပာလာလိမ္႔မယ္ ဆိုတာလည္း ေမွ်ာ္လင္႔မထားခဲ႔ပါဘူး..။

သူ႔ ခ်စ္စကားေတြဟာ က်ေနာ္႔ အသဲႏွလံုးကို ဆြဲကိုင္ မလႈတ္ႏိုင္ခဲ႔ပါဘူး..၊ သူ႕ ခ်စ္စကားေတြထက္ ပညာ တပိုင္းတစနဲ႔ သူ႕ဘဝေလး ဒုကၡေရာက္သြားမွာကိုဘဲ ပိုၿပီးေတာ႔ အစိုးရိမ္ႀကီး ေနခဲ႔ပါတယ္..........

က်ေနာ္ တို႔ ၂ ေယာက္ပညာေတြ အတူတူ သင္ၾကမယ္.. ခ်စ္ျခင္းေတြကို ေနာက္ မွ စဥ္းစားၾကမယ္ သူငယ္ခ်င္းေရ... ထြက္မသြားလိုက္ပါနဲ႔လို႔ က်ေနာ္္ေျပာခဲ႔ပါတယ္..၊ သူ ကလည္း ေျပာခဲ႔ပါတယ္.. သူ ဟာ ေယာက္က်ား တေယာက္ ပါတဲ႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးတဲ႔ ကိစၥ တခုကို ဘယ္ေတာ႔မွ မျပင္ဘူးဆိုၿပီး ေျပာခဲ႔ပါတယ္..။

သူ မသြားခင္ တညက  ခံုတန္းေလးမွာ ဘဲ က်ေနာ္တို႔ ေတြ႕ခဲ႔ၾကေသးတယ္.. က်ေနာ္စီက တိက်တဲ႔ အေျဖ တခု ရျခင္ပါတယ္တဲ႔.. ခ်စ္ျခင္းတရား ေတြ သယ္ေဆာင္သြားၿပီး .. သူ ပိုက္ဆံခ်မ္းသာေအာင္ လုပ္မယ္တဲ႔.. က်ေနာ္႔ အတြက္ ခ်စ္ျခင္း နဲ႔ ခ်မ္းသာျခင္း ေတြကို သူလက္ေဆာင္ ျပန္ယူ ခဲ႔ပရေစတဲ႔..၊ သူငယ္ခ်င္း ေရ ဒို႕ တကယ္ မခ်စ္ တတ္ ေသးပါဘူး...လို႕ ျပန္ေျပာ ခဲ႔တဲ႔ က်ေနာ္႔ လက္ေမာင္း ၂ဘက္ ကို ဆြဲကိုင္ လႈတ္ ရင္း မ်က္ရည္ ေတြက်လာတယ္......ဒို႔ ၂ ေယာက္ တသက္လံုး ေဝးၿပီေနာ္ တဲ႔..........

ငယ္သူငယ္ခ်င္းေလး အေၾကာင္းကို ျပန္စဥ္းစားမိတဲ႔ က်ေနာ္႔ လက္ေမာင္းေလး ႏွစ္ဘက္ နာၾကင္လာခဲ႔ ရသလို .............

ဘယ္ေတာ႔မွ ျပန္လည္ မဆံုဆည္း ေတာ႔တဲ႔ က်ေနာ္႔ ငယ္သူငယ္ခ်င္းေလး အတြက္ က်ေနာ္႔ ႏွလံုးသား ေလးလည္း နာၾကင္ ခဲ႔ဘူးပါတယ္ ......
                                    
ခ်စ္သူငယ္ခ်င္းေရ..တကယ္ဘဲ တသက္လံုး ေဝးခဲ႔ ၿပီေနာ္....။

စာေရးသူ..ေရႊစင္ဦး
.

10 comments:

ေမဓာ၀ီ said...

ဖတ္ရတာ လြမ္းေမာစရာေလးပဲ မေရႊစင္ဦး ...
အဲဒီသူငယ္ခ်င္းကို ျပန္မေတြ႔ေတာ့ဘူးလားဟင္ ...

~ဏီလင္းညိဳ~ said...

မေ႐ႊစင္ေရ....
ဒီစာေလးဖတ္ရင္း...အာ႐ံုထဲမွာ သူငယ္ခ်င္းေကာင္းမေလးနဲ႔ ေကာင္ေလးကိုျမင္ေယာင္လာမိတယ္...။ ၿပီးေတာ့ ေကာင္ေလးကို ေယာက်ာ္းေလးခ်င္းကိုယ္ခ်င္းစာနာစြာနဲ႔ သနားလာမိတယ္...။ တစ္ဖတ္သတ္အခ်စ္...၊ ေနာက္ အႏွိမ္ခံဘ၀နဲ႔ေနခဲ့ရတဲ့သူ႔ဘ၀ေလးကို ျမင္ေယာင္မိရင္း...မ်က္ရည္၀ဲလာမိခဲ့တယ္....။
တစ္ကယ္ပဲ ျပန္မေတြ႔ရေတာ့ဘူးလားဗ်ာ....း(
(ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ ဒီလိုကိုယ္တိုင္ေရးတဲ့စာေလးေတြဆို ပိုႏွစ္သက္မိတယ္တာ အမွန္ပဲဗ်ာ....)
ခင္မင္တဲ့
ဏီလင္းညိဳ

:P said...

ျပန္ဆံုရင္ မွတ္မိၾကမွာလား...။
အဲဒီသူငယ္ခ်င္း ဘာေတြဆက္ျဖစ္သြားလဲ သိခ်င္လိုက္တာ။

Anonymous said...

ငယ္ကၽြမ္းေဆြ လုပ္လိုက္ ခ်စ္ခ်စ္ၾကီးလုပ္လိုက္နဲ႔ အမတို႔ကေတာ့ ဟန္ကိုက်လို႔ဗ်ာ
စကားမစပ္ face book မွာ ရွာၾကည္႔ေလ သူမ်ားတကာေတြကေတာ့ ငယ္ကၽြန္းေဆြေတြ ျပန္ေတြ႔ဆိုဘဲ စမ္းၾကည္႕လိုက္အံုးေနာ အရႈံးမရွိပါဘူး ဖတ္ရတာ လြမ္းလြမ္းျပီး ေမာေမာသြားတယ္ ေတာ့တိုးခ်န္ လဲဒီလိုဘဲ ေနာက္ထပ္ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေတြ တင္အံုးေနာ္ စားခ်င္တာေတြ တ၀ၾကီး ေကၽြးအံုးမွာ...

ေမာင္ေမာင္ said...

အင္းေလ ငယ္က အခ်စ္ အနွစ္တစ္ရာ မေမ ့သာ တဲ့။
စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ။
အေရးအသား က လဲ ဆြဲေဆာင္မွဳ ့တကယ္ရွိပါတယ္။
ဖတ္တဲ ့လူ ရဲ ့ ရင္ ကို တကယ္ထိေစတယ္။

ေက်းဇူးတင္ပါတယ္မေရႊစင္ဦး

ေမာင္ေမာင္

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

ဝတၳဳလား...ကိုယ္ေတြ႔လား...
ခ်စ္ခ်စ္ၾကီးကေတာ့..ေက်ာင္းမွာေတြ႕တဲ့သူငယ္ခ်င္းလား

Anonymous said...

အဲ့လို အမကိုယ္တိုင္းေရးေလးေတါကိုလဲ လြမ္းပါတယ္။ အမကိုယ္တိုင္ေရးကိုလဲၾကိဳက္တယ္။ အမစာေရးတာေလးက အရမ္းေကာင္းတာကို။ အခ်ိန္ရရင္ အမေရးတာေလးေတြလဲ တင္ေနာ္..

အဲဒီသူငယ္ခ်င္းနဲ့ လံုး၀ျပန္မေတြ႔ေတာ့ဘူးလား အမ။ ဘာလို႔လဲ ဟင္။

က်ေနာ္လည္း သူယငယ္ခ်င္းတေယာက္ကို သြားသတိရမိေသးတယ္။ ဟီး

မိုမိဂ်ိ

ခ်စ္ၾကည္ေအး said...

ေ႐ႊစင္တို႔ တကယ္လြမ္းေနတာပါလား....တို႔လဲ ညီလင္းလိုပဲ ေ႐ႊစင့္ ကိုယ္ေတြ႔ေလးေတြ ဖတ္ရတာ ပိုသေဘာက်တယ္....။

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ငယ္ဘဝရဲ႕လြမ္းေမာဖြယ္ေလးပါပဲ အမေရ ။
ဘယ္သူပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီလိုအျဖစ္မ်ဳိးၾကံဳခဲ့ရင္ ျပန္ေတြးတိုင္း ဝမ္းနည္းနာက်င္ရမွာ ေသခ်ာပါတယ္။

thaingarra said...

ဒီလို အတိတ္ကို ျပန္ေတြးရတာ ...

တကယ္ပဲ နာၾကင္ရပါတယ္ မေရႊစင္ ...