Friday, June 8, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၃၂)

"ေမာ္ေတာ္ကားေတြအားလံုး မနက္ငါးနာရီ မွာ အသင့္ျပင္ထားၾကဖုိ႔လဲ မွာရဦးမယ္"
ခပ္ယဲ့ယဲ့ ကေလး ကၽြန္မ ရယ္မိပါသည္။ မ်က္လံုးထဲမွာလည္း မ်က္ရည္မ်ား ျပည့္လာသည္။
"အို… အစ္ကိုရယ္… ဘယ္သူမွ မလာၾကနဲ႔ေတာ့လုိ႔ သံႀကဳိး႐ုိက္လုိက္ၾကရေအာင္ပါ" ဟုလည္း မက္ဇင္မ္ ကို ေျပာမိသည္။ "ညီမေလးကလဲကြာ… ရဲရဲရင္ဆုိင္ စမ္းပါ။ ႏွစ္ေပါင္း အေတာ္ၾကာတဲ့ အထိ ဒီလိုပြဲမ်ဳိး ျပန္လုပ္ဖို႔ မလိုေတာ့ပါဘူး…။ ဖရင့္… ကုိယ္တုိ႔ျပန္ လုိက္ဦး မွ"
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.....

ကၽြန္မတုိ႔ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ အားလံုး ေနသားတက် ျပင္ဆင္ၿပီးေနၿပီ။ တီးဝုိင္းလည္း ေရာက္ေနၿပီ။ တီးဝုိင္း မွ ဂီတသမားမ်ားႏွင့္ ႏႈတ္ဆက္စကားေျပာရသည္။ တီးဝုိင္းအဖြဲ႕သားမ်ားက  ကၽြန္မတုိ႔အိမ္မွာ ညအိပ္ၾကမည့္ သူမ်ားျဖစ္သည္။
ထိုေန႔ခင္းက ကၽြန္မ ေနမထိ ထုိင္မသာ ျဖစ္ေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဂ်က္စ္ပါကို ေခၚၿပီး အေဝးႀကီးသို႔ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့သည္။ အခ်ိန္အနည္းငယ္ ေနာက္က်မွ ျပန္ေရာက္သည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ဖရင့္တုိ႔က လက္ဖက္ရည္ေသာက္ႏွင့္ေနၾကၿပီ။ ကၽြန္မတို႔ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီးခ်ိန္မွာပင္ ဘီယက္ထရစ္ႏွင့္ ဂ်ဳိင္းလ္စ္တုိ႔ လင္မယား ေရာက္လာၾကသည္။ အခ်ိန္ေတြ ကုန္တာက ျမန္လုိက္တာဟု ကၽြန္မ ထင္ပါ သည္။

"ဟိုတုန္းကလို ျပန္ေပ်ာ္ၾကရဦးမွာေပါ့" ဘီယက္ထရစ္က မက္ဇင္မ္ကိုနမ္း၍ ႏႈတ္ဆက္ရင္းေျပာသည္။ "ဒီပြဲမ်ဳိး ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာ တစ္ခုမက်န္ မွတ္မိတာေတာ့ ခ်ီးက်ဴးစရာပဲ။ ပန္းအိုးေတြထိုးထား တာ ကလဲ သိပ္လွတာပဲ" ေျပာရင္း ကၽြန္မဘက္ လွည့္လာသည္။ "ဒါေတြ ညီမေလး ျပင္ေပးတာလား"
"မဟုတ္ပါဘူး" ရွက္ရွက္ႏွင့္ပင္ ကၽြန္မ ေျဖရေတာ့သည္။ "အားလံုး မစၥက္ဒင္ဗာရဲ႕လက္ရာေတြခ်ည္း ပါပဲ"
"ေၾသာ္… ဟုတ္လား… ဒါျဖင့္ရင္…" ဘီယက္ထရစ္က စကားကိုဆံုးေအာင္ မေျပာျဖစ္ပါ။ ဖရင့္က မီးျခစ္ေပးေသာေၾကာင့္ စီးကရက္ မီးညႇိေနသည္။ ၿပီးေတာ့ သူ ဘာေျပာရမညကို မွတ္မိပံုမေပၚေတာ့။
"အစားအေသာက္ က အလ်င္အတုိင္းပဲလား" ဟု ဂ်ဳိင္းလ္စ္က ေမးသည္။

"ဟုတ္တယ္…။ ဘာတစ္ခုမွ ေျပာင္းတာမရွိပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေနာ္ ဖရင့္…။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔႐ံုးမွာ မွတ္ တမ္းေတြ ရွိေန တယ္။ လစ္ဟင္းတာ တစ္ခုမွရွိမယ္ မထင္ပါဘူး" ဟု မက္ဇင္မ္က ျပန္ေျဖသည္။
"ဘယ္သူက ဘာေတြဝတ္ၾကမွာလဲ။ မက္ဇင္မ္က ခါတိုင္းလိုပဲလား။ ႐ုိး႐ိုးပဲ ဝတ္မွာလား"
"ထံုးစံ အတုိင္းေပါ့"
"တံုးတာေပါ့ကြာ…။ မင္း တစ္ခုခု အထူးအဆန္းဝတ္ရင္ ပြဲ ပုိစည္သြားမယ္"
"ေအာင္မယ္ေလး မမရယ္…။ မန္ဒါေလမွာလုပ္တဲ့ ပြဲ မစည္ဘူးဆိုတာမ်ား ရွိဖူးလုိ႔လား"
"ဟုတ္ေတာ့ ဟုတ္ပါတယ္။ အစီအစဥ္ေတြ သိပ္ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အိမ္ရွင္ ကုိယ္တုိင္ က ေခါင္း ေဆာင္ၿပီး တစ္ခုခု အထူးအဆန္းလုပ္သင့္တာေပါ့"
"အိမ္ရွင္မ နဲ႔တင္ လံုေလာက္ပါၿပီဗ်ာ…။ ကၽြန္ေတာ္က ဘာထပ္လုပ္ေနစရာလိုဦးမွာလဲ…။ ႐ူးရာက် မွာ ေပါ့"

"ရယ္စရာျဖစ္တာေပါ့ကြယ္…။ ႐ူးရာက်တယ္လုိ႔ ဘယ္ေျပာႏုိင္ပါ့မလဲ။ ငါ့ေမာင္က ဘာဝတ္ဝတ္ ၾကည့္ ေကာင္း ပါတယ္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္လို အတၱေဘာႀကီးမ်ဳိးမွ မဟုတ္ဘဲ"
"ဒီေန႔ည ဂ်ဳိင္းလ္စ္ က ဘာဝတ္မွာလဲ။ လွ်ဳိ႕ဝွက္ထားသလား" ဟု ကၽြန္မက လွမ္းေမးပါသည္။
"မလွ်ဳိ႕ဝွက္ ပါဘူးဗ်ာ…။ အာရပ္ေစာ္ဘြား အဝတ္အစားဝတ္မယ္"
"သိပ္ေကာင္းတာေပါ့" ဟု မက္ဇင္မ္က ေျပာသည္။
"မဆိုးပါဘူး။ သူ႔အတြက္ ေခါင္းစြပ္ကို မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ဆီက ငွားလုိ႔ရတယ္။ က်န္တာေတြေတာ့ သတင္းစာထဲက ဓာတ္ပံုၾကည့္ၿပီး အပ္ခ်ဳပ္ဆုိင္မွာ အပ္ထားတာ။ သူနဲ႔ သိပ္ၾကည့္ေကာင္းတယ္" ဟု ဘီယက္ထရစ္က ဝင္ေျပာသည္။ "ခင္ဗ်ားေရာ ဘာဝတ္မွာလဲ မစၥက္ေလစီ" ဟု ဖရင့္က ေမးသည္။

"ဂ်ဳိင္းလ္စ္ က အာရပ္ေစာ္ဘြားလုိ ဝတ္မယ္ဆုိရင္ ကၽြန္မကလဲ အာရပ္ေစာ္ဘြားကေတာ္လုိ႔ ဝတ္ရေတာ့ မွာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ သိပ္ေတာ့တူမယ္ မထင္ဘူး။ သိတယ္ မဟုတ္လား။ ပုတီးေစ့ေတြနဲ႔၊ မ်က္ႏွာကိုလဲ ဇာ မ်က္ႏွာဖံုးအုပ္လုိ႔ေလ"
"ဟာ သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ မမရယ္…" ဟု ကၽြန္မက ဝင္ေျပာသည္။
"ဒီလိုပဲ ေျပာရေတာ့မွာေပါ့။ ဝတ္လုိ႔ သက္ေတာင့္သက္သာရွိတာပဲ ေက်းဇူးတင္ရေသးေတာ့…။ သိပ္ပူ လာရင္ေတာ့ မ်က္ႏွာဖံုးႀကီး ကို ဆြဲခၽြတ္ပစ္လုိက္မွာပဲ။ ညီမေလးကေရာ ဘာဝတ္မွာလဲဟင္…"
"သြားမေမးနဲ႔… သြားမေမးနဲ႔… ဘယ္သူ႔မွ သူ မေျပာဘူး။ ဒါေလာက္ ႀကီးက်ယ္တဲ့ လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္မ်ဳိးတ တစ္ခါ မွ မႀကံဳဖူးဘူး။ လန္ဒန္ကိုေတာင္ စာေရးၿပီး ပိတ္ထားတယ္နဲ႔ တူတယ္" ဟု မက္ဇင္မ္က ဝင္ေျပာ သည္။

"ညီမေလး… ညႇာညႇာတာတာေတာ့ လုပ္ပါကြယ္ေနာ္… မမတုိ႔အားလံုး အရွက္ကြဲကုန္ၾကပါဦးမယ္။ မမ တုိ႔ဝတ္ မွာေတြက အိမ္မွာခ်ဳပ္တဲ့ လက္ျဖစ္အေပါစားေတြ။ သိတယ္ေနာ္…"
"မပူပါ နဲ႔ မမရယ္…။ ႐ိုး႐ိုးကေလးပါ။ မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မကို သက္သက္စေနတာပါ။ သူ႔တစ္သက္မွာ အႀကီးဆံုး အံ့ၾသစရာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ျပမယ္လို႔ ကၽြန္မက ေျပာထားတယ္"
"အင္မတန္ မွန္တာေပါ့ဗ်ာ။ မက္ဇင္မ္က ေနရာတကာ သူသိ သူတတ္လုပ္ေနတာ။ ဒါထက္ ခေရာ္ေလ ကေရာ…" ဖရင့္ခေရာ္ေလက အားတံု႔အားနာ ျဖစ္သြားပံုရသည္။

"ကၽြန္ေတာ္လဲ အလုပ္မ်ားေနတာနဲ႔ ဟုတၱိပတၱိ ျပင္ဆင္ခ်ိန္ မရပါဘူး ခင္ဗ်ား…။ မေန႔ညက ေဘာင္းဘီ ေဟာင္းနဲ႔ ဖိနပ္ေဟာင္းတစ္ရံေတြ႕တယ္။ ေဘာလံုးကန္ဖုိ႔ အက်ႌ တစ္ထည္ ေတြ႕ တယ္။ အဲဒါေတြဝတ္ ၿပီး မ်က္လံုးတစ္ဖက္ ပိတ္လုိက္ရင္ ပင္လယ္ဓားျပျဖစ္သြားေရာေပါ့။ ဒါပဲ ဝတ္ ပါေတာ့မယ္"
"ဘာျဖစ္လို႔ ကၽြန္မတုိ႔ဆီ စာလွမ္းမေရးသလဲ။ ကၽြန္မတို႔နဲ႔ရင္းႏွီးတဲ့ ဒတ္ခ်္လူမ်ဳိးမိတ္ေဆြေတြရွိတယ္။ သူတုိ႔ အဝတ္ေတြ ငွားဝတ္လုိက္ရင္ ရတာပဲ။ ရွင္နဲ႔လဲ ေသေသခ်ာခ်ာလုိက္မွာ" ဟု ဘီယက္ထရစ္ က ေျပာသည္။
"မလုပ္ပါနဲ႔ မမရယ္…။ ကၽြန္ေတာ့္မန္ေနဂ်ာကို ဒတ္ခ်္လူမ်ဳိးနဲ႔ေတာ့ မတူပါေစနဲ႔။ သူ႔ကို ဘယ္သူကမွ အလုပ္ခန္႔ေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး။ ပင္လယ္ဓားျပပဲ လုပ္ပါေစေတာ့။ သူ႔ကို ၾကည့္ၿပီး လူတခ်ဳိ႕ကေတာ့ လန္႔ေကာင္းပါရဲ႕"  "ပင္လယ္ဓားျပနဲ႔ တူတာလဲ တစ္ခုမွမရွိဘူး" ဘီယက္ထရစ္က ကၽြန္မ နားနားသုိ႔ကပ္ၿပီး တိုးတိုးေျပာ သည္။ ကၽြန္မက မၾကားခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနလုိက္ပါသည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလႏွင့္ပတ္သက္လာလွ်င္ ဘီယက္ ထရစ္သည္ တစ္ခုမွ အေကာင္းမျမင္။ သနားစရာေကာင္း တဲ့ ဖရင့္။ "ကိုယ့္မ်က္ႏွာျပင္ရင္ အခ်ိန္ဘယ္ေလာက္ ၾကာမလဲ" ဟု ဂ်ဳိင္းလ္စ္က ေမးသည္။

"အနည္းဆံုး ႏွစ္ႏွာရီေလာက္ၾကာမယ္။ ကၽြန္မသာ ရွင္ဆိုရင္ အခုေလာက္က စျပင္ေနၿပီ။ ဒီပြဲမ်ဳိး ျပန္ လုပ္ေပးတဲ့အတြက္ သိပ္ေပ်ာ္စရာေကာင္းတာပဲ မက္ဇင္မ္" ဟု ဘီယက္ထရစ္က ေျပာသည္။
"သူ႔ကို ေက်းဇူးတင္ပါဗ်ာ…" ဟု မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မကို ေမးေငါ့ျပသည္။
"အို… မဟုတ္ပါဘူး မမရယ္။ ေလဒီခ႐ိုဝင္ေၾကာင့္ လုပ္ျဖစ္သြားတာပါ"
"ညီမေလး အဝတ္အစားေတြကို မမ ၾကည့္ခ်င္လွၿပီကြယ္"
"ဘာမွ အထူးအဆန္းမဟုတ္ပါဘူး မမရယ္…။ တကယ္ပါ"
"မစၥက္ဒီဝင္းတားက ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို ႀကဳိၿပီး အသိမေပးႏုိင္ပါဘူးတဲ့ ခင္ဗ်ာ" ဟု ဖရင့္က ေျပာသည္။

အားလံုးက ကၽြန္မကို ဝုိင္းၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးေနၾကသည္။ ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာသြားပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ေပ်ာ္ လည္း ေပ်ာ္မိသည္။ သူတို႔အားလံုး ကၽြန္မအေပၚမွာ ေကာင္းၾကပါသည္။ တရင္းတႏွီးလည္း ရွိၾကပါ သည္။ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး ကို ေတြးလုိက္မိသည္။ ကၽြန္မသည္ ကပြဲႀကီးခင္းက်င္းေပးသည့္ အိမ္ရွင္မ ျဖစ္ ေခ်သည္ တကား။
သည္ပြဲ ကလည္း ကၽြန္မကုိ ဂုဏ္ျပဳေသာအားျဖင့္ ခင္းက်င္းျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္မသည္ မက္ဇင္မ္၏ သတုိ႔သမီးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ အတြက္ က်င္းပေပးျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္မသည္ စာၾကည့္ခန္းထဲမွ စားပြဲေပၚမွာ ထုိင္ၿပီး ေျခေထာက္ကို လႊဲေနမိသည္။ က်န္လူေတြအားလံုးက မတ္တတ္ရပ္ၿပီး ေရာက္ တတ္ရာရာမ်ားကို ေျပာေနၾကသည္။ ကၽြန္မကေတာ့ အေပၚထပ္တက္ၿပီး အဝတ္အစား လဲခ်င္လွၿပီ။ ကၽြန္မ၏ အဝတ္အစားမ်ားကို ျမင္လွ်င္ သူတို႔ ဘယ္လိုမ်ားေနၾကမည္နည္းဟု ေတြးေနမိသည္။

"ဘယ္အခ်ိန္ရွိသြားၿပီလဲဟင္… အေပၚထပ္တက္ၾကရင္ ေကာင္းမယ္ထင္တယ္" ဟု ကၽြန္မက အနည္း ငယ္သန္းၿပီး အမွတ္တမဲ့ပံုမ်ဳိးျဖင့္ ေျပာလုိက္သည္။
ခန္းမက်ယ္ႀကီး ကိုျဖတ္ၿပီး ကၽြန္မတုိ႔ေလွ်ာက္ခဲ့ၾကသည္။ တစ္အိမ္လံုး သစ္သစ္လြင္လြင္ ျပင္ဆင္ထား သည္။ ဟိုေန႔မ်ား တုန္းက မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး မဟုတ္ေတာ့။ ပန္းအိုးမ်ားကိုလည္း သူ႔ေနရာႏွင့္သူ က်က်နန ျပင္ဆင္ထားသည္။ ခန္းမႀကီးထဲမွ ျဖတ္ေလွ်ာက္လာရင္း လြန္ခဲ့သည့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာက လည္း သည္ခန္းမႀကီးထဲမွာ ယခု က်င္းပေတာ့မည့္ ကပြဲႀကီးမ်ဳိး က်င္းပခဲ့ဖူးသည္။ ထိုကပြဲႀကီးကို ကၽြန္မ စိတ္ကူးၾကည့္ေန မိပါသည္။ ဟိုတုန္းက ကာ႐ိုလင္း ဒီဝင္းတားသည္ ယေန႔ည ကၽြန္မဝတ္မည့္ အျဖဴေရာင္ ဂါဝန္ႀကီးဝတ္ၿပီး ဦးထုပ္ကေလးကိုကုိင္ကာ ေလွကားမွဆင္းလာသည္ကို ျမင္ေယာင္ေနမိ သည္။
အိပ္ခန္းထဲမွာ ကလားရစ္ ေစာင့္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္မက အခန္းတံခါးကို ေသာ့ခတ္ခုိင္း လိုက္ သည္။

ၿပီးမွ ႏွစ္ေယာက္သား တခစ္ခစ္ရယ္ရင္း အဝတ္အစား စတင္လဲေတာ့သည္။ လမ္း ေလွ်ာက္ လွ်င္လည္း ေျခသံမၾကားေအာင္ ေျခဖ်ားေထာက္ၿပီး ေလွ်ာက္ၾကသည္။ စကားေျပာလွ်င္ လည္း ေလသံ ကေလးႏွင့္ေျပာၾကသည္။ တိတ္တဆိတ္ မေကာင္းႀကံေနသူမ်ားႏွင့္ပင္တူေနေသးသည္။
ဂါဝန္မွ ခ်ိတ္ မ်ားကို ကုလားရစ္က တုန္ယင္ေသာလက္မ်ားျဖင့္ ခ်ိတ္ေပးေနရာ ကၽြန္မမွာ စိတ္ မရွည္ႏုိင္ ေအာင္ပင္ ျဖစ္မိသည္။
"သိပ္လွတာပဲ မမရယ္…" ဟူေသာ စကားကိုပင္ ကလားရစ္က ထပ္တလဲလဲ ေျပာေနသည္။ "အဂၤလန္ ျပည့္ရွင္ဘုရင္မႀကီး နဲ႔ ထုိက္တန္တဲ့ အဝတ္မ်ဳိး" ဟုလည္း ဆက္ေျပာသည္။
"ဘယ္ဘက္က ပခံုးကိုၾကည့္လုိက္စမ္း…။ ေဘာ္လီႀကဳိးမ်ား ေပၚေနသလားလုိ႔" ကၽြန္မက စိတ္ပူပင္ စြာ ျဖင့္ ေမးၾကည့္သည္။

"မေပၚပါဘူး မမရဲ႕… ဘာမွမေပၚပါဘူး"
"ဘယ္လိုေနသလဲ… ၾကည့္ေကာင္းရဲ႕လား" သူ႔အေျဖကို ကၽြန္မ မေစာင့္ႏုိင္ေတာ့ပါ။ ကုိယ္လံုးေပၚ မွန္ ထဲမွာ ဘယ္ညာယိမ္းၿပီး ၾကည့္ေနမိသည္။ ၿပံဳးၾကည့္သည္။ တည္ၾကည့္သည္။ မ်က္ေမွာင္ကုပ္ၾကည့္ သည္။ ကၽြန္မ၏ပင္ကို႐ုပ္ ေျပာင္းသြားေခ်ၿပီ။ ကၽြန္မ၏ ထံုထံုထုိင္းထုိင္း အမူအရာ ေပ်ာက္ ကြယ္သြား ေခ်ၿပီ။ "ဆံတုေပးစမ္း… သတိနဲ႔ကိုင္ေနာ္… တြန္႔ေနတဲ့ ဆံပင္ကေလးေတြ ဆန္႔သြားလိမ့္ မယ္" ဆံတုကို ေခါင္းေပၚမွာတင္ၿပီး ဆံညႇပ္မ်ားျဖင့္ ထိန္းသည္။ တြန္႔လိမ္ေနေသာ ဆံပင္ကေလးမ်ားကို သတိႏွင့္ ကိုင္သည္။ "အို… ကလားရစ္… မစၥတာဒီဝင္းတားက ဘာမ်ားေျပာမလဲ မသိဘူးေနာ္…" စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင့္ ကၽြန္မ က ေမးျပန္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က တံခါးလာေခါက္ သည္။

"ဘယ္သူလဲ… ဝင္မလာခဲ့နဲ႔ေနာ္…"
"မမပါ ညီမေလး ရဲ႕… လန္႔မသြားပါနဲ႔၊ ျပင္လို႔ ဆင္လို႔ ေတာ္ေတာ္ၿပီးေနၿပီလား…။ မမ ၾကည့္ခ်င္တယ္" ဘီယက္ထရစ္၏ အသံျဖစ္သည္။
"မရဘူး… မရဘူ… ဝင္မလာခဲ့နဲ႔။ ကၽြန္မလဲ အဆင္သင့္မျဖစ္ေသးဘူး"
ကလားရစ္ က ဆံညႇပ္မ်ားကိုကုိင္ၿပီး ေဘးမွာရပ္ေနသည္။ သူ႔လက္ထဲမွ ဆံညႇပ္ကို တစ္ေခ်ာင္းၿပီး တစ္ ေခ်ာင္းယူကာ ဆံပင္ပံုအတုကို ခုိင္ေအာင္ ထိုးေနသည္။
"ကၽြန္မ အဆင္သင့္ျဖစ္ရင္ ဆင္းလာခဲ့ပါ့မယ္။ မမတုိ႔အားလံု ေအာက္ကို ဆင္းႏွင့္ၾကပါ။ ကၽြန္မ ကို ေစာင့္မေနပါနဲ႔။ မက္ဇင္မ္ကိုလဲ မလာဖုိ႔ ေျပာလုိက္ပါ မမရယ္"
"မက္ဇင္မ္က ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းသြားႏွင့္ၿပီ။ ေအာက္မဆင္းမီ မမတုိ႔ဆီ လာေသးတယ္။ မင္းတံခါး ကို သူ လာေခါက္တာ ျပန္မထူးလုိ႔တဲ့။ ညီမေလး သိပ္မၾကာနဲ႔ေနာ္…။ မမ လာကူဖုိ႔ မလိုဘူး ဆိုတာ ေသခ်ာ တယ္ေနာ္…"
"ေသခ်ာပါတယ္။ သြားပါေတာ့… ျမန္ျမန္သြားေတာ့" ကၽြန္မက စိတ္မရွည္ႏုိင္ေတာ့ဘဲ ျပန္ေျပာသည္။

သည္အခ်ိန္က်မွ ဘီယက္ထရစ္ ဘာေၾကာင့္မ်ား ေရာက္လာရပါလိမ့္။ ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ ပါ။ မွန္ထဲမွာ ျမင္ရသည့္ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကိုလည္း မမွတ္မိေတာ့ပါ။ မ်က္လံုးမ်ားက က်ယ္လာသည္။ ပါးစပ္ က က်ဥ္းသြားသည္။ အသားအေရာင္က ျဖဴေဖြးၾကည္လင္ေနသည္။ ဆံပင္ပံုအတုမွ ဆံပင္တြန္႔ ကေလး မ်ားသည္ တိမ္လိပ္လို လြင့္ပ်ံေနၾကသည္။ မွန္ထဲမွာ ကၽြန္မ ျဖည္းျဖည္းကေလး ၿပဳံးၾကည့္ သည္။ ကၽြန္မ မဟုတ္ေတာ့ေသာ ကၽြန္မပါတကား။
"အို… ကလားရစ္…" စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင့္ေအာ္္ရင္း ဂါဝန္ျဖဴႀကီးကို ကၽြန္မက လွည့္ပတ္ေနမိသည္။ ဂါဝန္ေအာက္ အနားသားမ်ားက ၾကမ္းျပင္မွာ ဒရြတ္တုိက္ေနသည္။ မွန္ေရွ႕မွာ ဘယ္ျပန္ ညာျပန္ လွည့္ ၾကည့္မိသည္။ ကလားရစ္ကလည္း စိတ္လႈပ္ရွားစြာျဖင့္ တခစ္ခစ္ရယ္ေနသည္။
"တံခါးဖြင့္ လုိက္ေတာ့… ေအာက္ကို ငါ ဆင္းေတာ့မယ္။ သူတို႔ ရွိေသးသလားဆိုတာ ေရွ႕ကေျပးသြား ၿပီး ၾကည့္ႏွင့္စမ္း…" ကလားရစ္က ကၽြန္မေျပာသည့္အတုိင္း အျပင္ထြက္သြားသည္။ တခစ္ခစ္လည္း ရယ္ေနဆဲျဖစ္သည္။ ကၽြန္မကမူ ဂါဝန္ႀကီးကို မကာ စႀကႍအတုိင္း ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။

"သူတုိ႔ ဆင္းသြားၾကၿပီ မမ…။ မစၥတာဒီဝင္းတားရယ္၊ ဗိုလ္မွဴးေလစီတုိ႔လင္မယားရယ္၊ မစၥတာခေရာ္ ေလရယ္ ခန္းမ ထဲကို အခုပဲ ျပန္ဝင္လာတယ္" ကလားရစ္က ေလသံျဖင့္ ျပန္ေျပာသည္။
ေလွကားထိပ္မွေန၍ေအာက္သို႔ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္သည္။ မွန္ပါသည္။ ခန္းမထဲမွာ သူတုိ႔လူသုိက္ ရပ္ေ နၾကသည္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္က အာရပ္ေစာ္ဘြား အဝတ္အစားဝတ္ၿပီး ခါးမွာခ်ိတ္ထားသည့္ သူ႔ဓားႀကီး ကို ျပေနသည္။ ဘီယက္ထရစ္က အာရပ္ေစာ္ဘြားကေတာ္လို အစိမ္းေရာင္ဝတ္႐ံုႀကီးကို ၿခံဳထားသည္။ ပုတီးေစ့မ်ားက သူ႔လည္ပင္းမွာ တြဲေလာင္းက်ေနသည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလကမူ ပင္လယ္ဓားျပ အဝတ္ အစားႏွင့္။ မက္ဇင္မ္တစ္ေယာက္ပဲ ႐ုိး႐ိုးဝတ္စံုကို ဝတ္ဆင္ထားသည္။
"ဘာေတြမ်ား သူ လုပ္ေနတယ္မသိပါဘူးဗ်ာ…။ အခန္းထဲ သူ ဝင္သြားတာ နာရီေပါင္းအနည္းေတာ့ ဘူး။ ဘယ္ႏွစ္နာရီ ထိုးၿပီလဲ ဖရင့္…။ ေတာ္ေတာ္ၾကာ ဧည့္သည္ေတြနဲ႔ ႐ႈပ္ကုန္ေတာ့မယ္" ဟု မက္ဇင္မ္ လွမ္းေမးေနသံ ကို ၾကားရသည္။

ခန္းမႀကီး၏အေပၚဘက္ တီးဝုိင္းေနရာယူရမည့္ေနရာတြင္ တီးဝုိင္းအဖြဲ႕သားမ်ား အစံုအလင္ေရာက္ေန ၿပီျဖစ္သည္။ တစ္ေယာက္က တေယာႀကဳိးညႇိေနသည္။ နံရံေပၚရွိ ကာ႐ိုလင္း ဒီဝင္းတား၏ ပန္းခ်ီကား ေပၚမွာ မီးေရာင္ ထိန္လင္းေနသည္။ ကၽြန္မကုိယ္ေပၚမွ အဝတ္အစားသည္ ထိုပန္းခ်ီကား ထဲကအတုိင္း တေသြမတိမ္း ျဖစ္ေနသည္။ ဆံပင္တြန္႔ကေလးမ်ားသည္ တိမ္ဆုိင္ တိမ္လိပ္လို လြင့္ပါးလ်က္။ လက္ ထဲမွာလည္း အျပန္႔က်ယ္ေသာ ဦးထုပ္ႀကီးကို ကိုင္ထားသည္။ ဘယ္တုန္းကႏွင့္ မွ်မတူေအာင္ ကၽြန္မ အရမ္းေပ်ာ္ေနမိသည္။ စိတ္အားတက္ႂကြေနသည္။ မာနစိတ္ကေလးလည္း ဝင္လာသည္။
တေယာႀကဳိးညႇိေနသူ ကို ကၽြန္မ လက္လွမ္းျပလုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မ ပါးစပ္ကို လက္ညႇဳိးႏွင့္ ကန္႔လန္႔ ျဖတ္ပိတ္ၿပီး တိတ္တိတ္ေနရင္လည္း အခ်က္ျပလုိက္ပါသည္။ သူက ၿပဳံးျပၿပီး ဦးညႊတ္ အ႐ိုအေသေပးပါ သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ရပ္ေနရာ တံခါးေပါက္ဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာပါသည္။

"ေလွကားက ကၽြန္မ ဆင္းလာရင္ ဒရမ္တီးၿပီး ႀကဳိေပးပါ။ ၿပီးေတာ့ "မစၥကာ႐ိုလင္း ဒီဝင္းတားေရာက္ လာပါၿပီ"လုိ႔လဲ ေၾကညာေပးပါ။ သူတုိ႔ အံ့အားသင့္သြားေအာင္ လုပ္ခ်င္လို႔"
သူက ေခါင္းညိတ္ျပတယ္။ သူ သေဘာေပါက္နားလည္ပါသည္။ ကၽြန္မ ရင္ထဲမွာလည္း ရယ္ခ်င္စိတ္ ေတြ ျပည့္က်ပ္ေနပါသည္။ ပါးႏွစ္ဖက္မွာလည္း ေသြးေရာင္လႊမ္းလာသည္။ ကလားရစ္ကို လွမ္းၿပံဳးျပ လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ဦးထုပ္ကိုပုိက္၊ ဂါဝန္ကိုမကာ တံခါးေပါက္ မွ ထြက္ၿပီး ေလွကားထိပ္သုိ႔ ေလွ်ာက္ လာခဲ့ပါသည္။ ဒရမ္တီးလုိက္သည့္အသံက ခန္းမႀကီးထဲမွာ ပဲ့တင္ ထပ္သြားသည္။ ႐ုတ္တရက္မို႔ ကၽြန္မ ကုိယ္တုိင္ပင္ လန္႔ၿပီး ခဏ ရပ္ေနမိေသးသည္။ အားလံုးက အံ့ၾသတႀကီးျဖင့္ ေမာ့ၾကည့္ေနၾကသည္။ "မစၥတာကာ႐ိုလင္း ဒီဝင္းတား ေရာက္လာပါၿပီ ခင္ဗ်ား"
ဒရမ္တီးသူ၏ေအာင္ျမင္ေသာေၾကညာသံႀကီး ေပၚထြက္လာပါသည္။

ေလွကားထိပ္သုိ႔ ေလွ်ာက္သြားၿပီးူ ရပ္ေနလုိက္သည္။ လက္ထဲမွာ ဦးထုပ္ကိုကိုင္ၿပီး ၿပံဳးေနမိပါသည္။ ပန္းခ်ီကားထဲမွ ကာ႐ိုလင္းဒီဝင္းတား၏ပံုစံအတုိင္း တေသြမတိမ္း ျဖစ္ပါသည္။ ဝမ္းသာအားရ ရယ္ေမာ သံမ်ားႏွင့္ လက္ခုပ္တီးသံမ်ားကို ကၽြန္မ ေစာင့္ေနမိပါသည္။ သို႔ေသာ္ မည္သူမွ် လက္ခုပ္မတီးပါ။ မည္ သူမွ် ေနရာ က မေရြ႕ၾကပါ။
အားလံုး က ကၽြန္မကို အထိတ္တလန္႔ ဝုိင္းၾကည့္ေနၾကပါသည္၏။ ဘီယက္ထရစ္က လႊတ္ကနဲ တစ္ခ်က္ေအာ္လုိက္ၿပီး သူ႔ပါးစပ္ကို လက္ဝါးျဖင့္ ကမန္းကတန္း ျပန္ပိတ္လုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မက ၿပဳံးၿမဲ ၿပံဳးလ်က္ ေလွကားလက္တန္းေပၚသို႔ လက္တစ္ဖက္တင္ကာ ဆင္းရန္ ဟန္ျပင္လုိက္ပါသည္။
"က်န္းခန္႔သာလုိ႔ မာပါစ မစၥတာဒီဝင္းတားရွင့္" ဟုလည္း ကၽြန္မက ခ်ဳိခ်ဳိသာသာ ေမးလုိက္ပါသည္။

မက္ဇင္မ္သည္ လံုးဝမလႈပ္ပါ။  ကၽြန္မကို ေငးစုိက္ၾကည့္ေနသည္။ သူ႔လက္ထဲမွာ ဖန္ခြက္တစ္လံုး ကုိင္ ထားပါ သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာသည္လည္း ျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္ျဖစ္ေနၿပီး ျပာမႈန္႔လို ျဖဴေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။ တစ္ခုခု ေတာ့ မွားသြားပါၿပီ။ ကၽြန္မကို သူတုိ႔ နားလည္ပံုမရပါ။ မက္ဇင္မ္သည္ ဘာေၾကာင့္ ဒီလို အၾကည့္မ်ဳိးျဖင့္ ၾကည့္ေနရသနည္း။ သူတို႔အားလံုး အ႐ုပ္မ်ားလို ဘာေၾကာင့္ ရပ္ေနၾကသနည္း။
ထုိ႔ေနာက္ မက္ဇင္မ္က ေလွကားဆီသုိ႔ လွမ္းလာပါသည္။ သူ႔မ်က္လံုးကမူ ကၽြန္မေပၚမွာ လြဲဖယ္မသြား ပါ။
"မင္း ဘာလုပ္တာလဲ… မင္း ဘာေတြ လုပ္လာတာလဲ" ဟု သူက ေမးပါသည္။ သူ႔မ်က္လံုးအစံုမွာ ေဒါ သေၾကာင့္ မီးဝင္းဝင္းေတာက္ေနသည္။ မ်က္ႏွာအေရာင္ကလည္း ျပာမႈန္႔လို ေဖြးေဖြးျဖဴလ်က္ပင္။
ကၽြန္မ လႈပ္ရွားလုိ႔မရေတာ့ပါ။ သည္အတုိင္း ရပ္ေနမိပါသည္။ လက္တစ္ဖက္ကလည္း ေလွကားလက္ တန္းေပၚမွာ သည္အတိုင္း တင္လ်က္သား ရွိေနပါသည္။

"ပန္းခ်ီကားထဲက အတိုင္း ဝတ္တာေလ…" သူ႔အၾကည့္ႏွင့္ သူ႔အသံေၾကာင့္ ကၽြန္မ တုန္လႈပ္သြားပါ သည္။ "ဟို ပန္းခ်ီကားေလ… ပန္းခ်ီျပခန္းထဲက ပန္းခ်ီကားေလ" ဟု ကၽြန္မက ေျပာပါသည္။
အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေအာင္ တိတ္ဆိတ္ေနၾကျပန္ပါသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ မ်က္ေတာင္မခတ္စ တမ္း အျပန္အလွန္ စိုက္ၾကည့္ေနၾကပါသည္။ ေအာက္မွာရွိေနသူမ်ားလည္း တစ္ေယာက္မွ်မလႈပ္ၾက။ ကၽြန္မက တံေတြးမ်ဳိခ်လုိက္ၿပီး လည္ပင္းကို လက္တစ္ဖက္ႏွင့္ ကုိင္လုိက္မိပါသည္။
"ဘာျဖစ္တာလဲ… ကၽြန္မ ဘာလုပ္မိလို႔လဲ" ဟု ကၽြန္မက ေမးပါသည္။

ၾကက္ေသေသေသာအၾကည့္မ်ဳိးျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္မေနေစခ်င္ပါဘူး။ တစ္စံုတစ္ေယာက္က တစ္စံု တစ္ရာ ကိုေတာ့ ေျပာသင့္ပါသည္။ မက္ဇင္မ္ ဆက္ေျပာပါသည္။ အင္မတန္တိုးၿပီး အသက္ မပါေသာ ေလသံျဖစ္ပါသည္။ ေရခဲလို ေအးစက္စက္ႏုိင္လွပါသည္။ သူ႔အသံကို ကၽြန္မ မမွတ္မိပါ။ ကၽြန္မ သိေသာ အသံမ်ဳိးလည္း မဟုတ္ေတာ့ပါ။
"အဝတ္သြားျပန္လဲလုိက္… ဘာဝတ္ဝတ္ အေရးမႀကီးဘူး။ ႐ိုးရိုးအဝတ္တစ္ခုကို ဝတ္ပါ။ ဝတ္ခ်င္တာ ကို ဝတ္။ ဧည့္သည္ေတြေရာက္မလာခင္ အခု သြား"
ကၽြန္မ စကားေျပာႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။ သူ႔ကိုသာ ေငးၾကည့္ေနမိပါသည္။ သူ႔တစ္ကုိယ္လံုးတြင္ အသက္ ရွိေသာအရာဆိုလို႔ ျဖဴေဖြးေနေသာ မ်က္ႏွာေပၚမွ မ်က္လံုးမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။
"မင္း ဘာျဖစ္လို႔ ဒီမွာ ဆက္ရပ္ေနရတာလဲ။ ငါ ေျပာေနတာ မၾကားဘူးလား" သူ႔ေလသံက ေျခာက္ ကပ္ အက္ကြဲေန ပါသည္။

မ်က္မျမင္ တစ္ေယာက္ လို ေနာက္ျပန္လွည့္ၿပီး ကၽြန္မ ေျပးခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မ ေရာက္ လာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကညာေပး ခဲ့သည့္ ဒရမ္သမားႀကီး ၏အံ့ၾသတႀကီး မ်က္ႏွာကို လွစ္ကနဲ ျမင္လုိက္ရပါသည္။ သူ႔ကို ေက်ာ္ၿပီး ဒယီးဒယုိင္ျဖင့္ ေျပးခဲ့ပါသည္။ မ်က္ရည္မ်ားလည္း ဖံုးလႊမ္းေနေသာေၾကာင့္ ျမင္ကြင္း တုိ႔ လည္း ဝါးေနသည္။ ဘာျဖစ္သြားသည္ကို ကၽြန္မ မသိပါ။ စႀကႍထဲမွာ ကလားရစ္ လည္း မရွိေတာ့ပါ။ လူသူကင္းမဲ့ေနပါသည္။ ပတ္လည္ကို လွည့္ၾကည့္မိသည္။ သည္ေတာ့မွ အေနာက္ဘက္ေဆာင္သုိ႔ကူး သည့္ တံခါးေပါက္ႀကီး ဟင္းလင္းပြင့္ေနသည္ကို ျမင္ရပါသည္။ တံခါးေပါက္ တြင္ တစ္စံုတစ္ေယာက္ ရပ္ေနပါသည္။

ရပ္ေနသူမွာ မစၥက္ဒင္ဗာျဖစ္ပါသည္။ မုန္းတီးစက္ဆုပ္ရြံရွာေသာ၊ ေအာင္ပြဲခံအႏုိင္ယူလုိက္ႏိုင္ေအာင္ အမူအရာ မ်ဳိး ကို သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာ ျမင္ရပါသည္။ သည္အမူအရာကို ကၽြန္မတစ္သက္ တြင္ ေမ့ေပ်ာက္ ႏုိင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ထိုတံခါးေပါက္မွာ သူ ရပ္ၿပီး ၿပဳံးၿပဳံးႀကီး ၾကည့္ေနပါသည္။
သူ႔ကို ေက်ာခုိင္းၿပီး က်ဥ္းေျမာင္းေသာ စႀကႍကေလးအတုိင္း ကၽြန္မ အခန္းဆီသုိ႔ အားသြန္ေျပးခဲ့ပါ သည္။ ၾကမ္းျပင္ေပၚ မွာ ဒရြတ္တိုက္ေနေသာ ဂါဝန္ေအာက္ အနားသားမ်ားေၾကာင့္ လဲေတာ့ ၿပဳိေတာ့ မလို ျဖစ္ေနပါသည္။

ဆက္ရန္
.

2 comments:

Anonymous said...

ေန႔တိုုင္းေစာင့္ဖတ္ပါတယ္။

သနားဘိုု႔ေကာင္းလိုုက္တဲ့ သတိုု႔သမီး။
ဒုုက္ခၾကီးလိုုက္တာ

Anonymous said...

အဲဒီမ‌ေကာင္းဆိုးဝါးမျကီးကိုပါးဆြဲရိုက္ပစ္လိုက္ပါလား..
ညံ့လိုက္တာ‌ေနာ္...။း(