Thursday, May 5, 2011

မင္းလူ ၏ ျပန္ေခၚသက္ေသ အပိုင္း (၆)

ဒီေန႔ညအဖို႔ အေျပာမ်ားတဲ့ ကိစၥကေတာ့ ရင္ရင္ၿငိမ္း လွတယ္ ဆိုေသာအေၾကာင္းပင္။ စားေကာင္း ေသာက္ ေကာင္း ေအာင္ ၀ိုင္းေျမႇာက္ၾကတာလည္း ပါသည္။ တကယ္လွတာလည္း ပါသည္။
ရင္ရင္ၿငိမ္းသည္ ပံုမွန္အတိုင္းဆုိလွ်င္ အလွျပင္ေလ့မရွိ၊ သနပ္ခါးေလာက္၊ ကရင္မ္ပတ္ဖ္ေလာက္က အလြန္ဆံုးပဲ။ ႐ိုး႐ိုးေလးသာ ေနတတ္သူျဖစ္၏။ ဒီေန႔ေတာ့ သတို႔သမီးအျဖစ္ မျပင္လုိ႔မရ။ အလွဖန္တီး ရွင္ မိတ္ကပ္ ဟန္နီ ကလည္း ရင္ရင္ၿငိမ္းႏွင့္လိုက္ဖက္သည့္ ဆံထံုး၊ မိတ္ကပ္၊ ႏႈတ္ခမ္းနီအေရာင္က အစ အစြမ္း ကုန္ ပညာျပထားသျဖင့္ ႐ုတ္တရက္ မမွတ္မိႏုိင္ေလာက္ေအာင္ကို လွေနသည္။ မဂၤလာပြဲ လာသူ တုိင္း က "လွလုိက္တာ... က်က္သေရရွိလုိက္တာ"ဟု ေျပာၾကရ၏။

ေပၚေ႒းမွာ သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ ခ်ီးက်ဴးစကားကို နားေထာင္ရင္းက ရင္ရင္ၿငိမ္းကို မ်က္စိထဲ ျမင္ေယာင္ လာသည္။ ခုခ်က္ခ်င္းပဲ အိမ္ကို ျပန္ေျပးခ်င္စိတ္ေတာင္ ေပါက္လာမိ၏။ နာရီတၾကည့္ၾကည့္ လုပ္ေန တာကို ရဲေမာ္ က ရိပ္မိသည္။
ည ၉ နာရီထိုးေသာအခါ ရဲေမာ္က ၀ိုင္းသိမ္းဖုိ႔ေျပာသည္။ ေကာင္းထြန္းက မ၀ေသး။ ေအာင္ခ်ဳိက လည္း ဒီပံုစံမ်ဳိးနဲ႔ အိမ္ကို မျပန္ရဲဘူး ဆိုသျဖင့္ အေတာ္ပဲျဖစ္သြား၏။ ေနာက္ေတာ့ ေအဘီေက်ာ္၊ ကံညြန္႔ေမာင္ႏွင့္ ရဲေမာ္ တို႔ပါ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ရွိေသာ ေကာင္းထြန္း တုိ႔အိမ္သို႔ လုိက္အိပ္ၾကသည္။ ဆုိင္က ပုလင္း တစ္လံုး ၀ယ္သြားၾကသည္။

ေပၚေ႒း အိမ္ျပန္ေရာက္ေသာအခါ အေမက တံခါးဖြင့္ေပးသည္။ အေဖကေတာ့ အလုိက္သိစြာ ေစာေစာ ၀င္ အိပ္ ေပးသည္။ အေမကလည္း တစ္ေနကုန္ ပင္ပန္းခဲ့လို႔ အိပ္ေတာ့မယ္ဟု ေျပာၿပီး အခန္းထဲ ၀င္ သြားသည္။ ေပၚေ႒းတုိ႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ေနလို႔ရေအာင္ အေပၚထပ္ တစ္ထပ္လံုးကို ေပးထား သည္။
သူ အေပၚ တက္လာခဲ့သည္။ အိပ္ခန္းထဲ ၀င္သည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းသည္ ခုတင္ေပၚမွာ တစ္ပါးလႊဲ ထုိင္ေန ၏။ ေပၚေ႒း ကုိ မ်က္လံုးတစ္ခ်က္ လွန္ၾကည့္သည္။ ဘာမွေတာ့ မေျပာ။ ေနာက္က်လို႔ စိတ္ေကာက္ ေန သလား ဟု ထင္မိေသးသည္။ ၿပီးမွ ေၾကာက္ေနတာ ျဖစ္မယ္၊ စိတ္လႈပ္ရွားေနတာလည္း ျဖစ္ႏုိင္တာပဲ ဟု ေတြးသည္။

ရင္ရင္ၿငိမ္း၏ မ်က္ႏွာေပၚမွာ မိတ္ကပ္ေတြ မရွိေတာ့။ အရင္နာရီပိုင္းေလာက္က မိတ္ကပ္လိမ္းထားခဲ့ဖူး တယ္ ဆိုေသာ အရိပ္အေယာင္ေတြေတာ့ က်န္ေနေသးသည္။ မိတ္ကပ္ဆိုတာ သူ႔ကို ဖ်က္ပစ္ၿပီးသည့္ တုိင္ အခ်ိန္ အတန္ၾကာ တဲ့ အထိ ေလထဲမွာ ရနံ႔ေတြ က်န္ရွိေနတုန္းပဲဆိုတာ ပထမဆံုးအႀကိမ္ သတိျပဳ လုိက္မိ၏။
ရင္ရင္ၿငိမ္း သည္ ဆံပင္ကို ေျဖခ်ထားသည္။ နက္ေမွာင္သန္စြမ္းေသာ္လည္း ေပ်ာ့ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေပ်ာင္း ရွိပံုရေသာ ဆံပင္မ်ားသည္ ေက်ာေပၚသို႔ ၀ဲက်ေနသည္။ ဒါေတာင္ ဆံထံုးထံုးဖို႔ အဆင္ေျပေအာင္ ဆိုၿပီး အလွ ဖန္တီးရွင္ က တိပစ္လုိက္လုိ႔။ နဂိုကဆို ခါးလယ္ေလာက္ထိ ရွည္သည္။

ရင္ရင္ၿငိမ္း ခုလို ဆံပင္ ဖားလ်ားခ်ထားတာ ေပၚေ႒း တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးေသး။ အရင္က ဆံပင္ကို ေနာက္ မွာ စုၿပီး စည္းထားေလ့ရွိသူသာျဖစ္၏။ ဆံပင္ေတြ ၀ဲက်ေနသျဖင့္ မ်က္ႏွာ၏အစိတ္အပုိင္း အခ်ဳိ႕ ဖံုး ကြယ္ ေနသည္။ ထင္ထင္ရွားရွား ရွင္းရွင္းလင္းလင္းႀကီး မျမင္သာ။ ဒီလုိပံုစံမ်ဳိးကိုက ရင္ဖိုစရာေကာင္း ေန၏။
ေပၚေ႒း က အရည္ကေလး၀င္ထားသျဖင့္ ေသြးၾကြေနသည္။ သတၱိလည္း ရွိေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ သိပ္ တံု႔ဆုိင္း မေနဘဲ ရင္ရင္ၿငိမ္းနားကို ကပ္သြားသည္။ လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္ကို ခပ္ရဲရဲပင္ ဆုပ္ကိုင္ၿပီး ႏႈတ္ ခမ္း ကို ငံု႔နမ္းလုိက္သည္။ ထိလုထိခင္ကေလးမွာပဲ ရင္ရင္ၿငိမ္းက ဟင္... ဆုိၿပီး မ်က္ႏွာကို လႊဲဖယ္ လုိက္ေလ၏။ ပါးျပင္ ကိုသာ ႏွာေခါင္းစြန္းႏွင့္ ျခစ္မိသြား၏။

ေပၚေ႒းက ေခါင္းကို အလုိက္သင့္ ယိမ္းၿပီး ထပ္ႀကဳိးစားမည္ျပဳစဥ္ ရင္ရင္ၿငိမ္းထံမွ အစ္ခနဲ အသံတစ္ခု ထြက္ လာသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာမွာ မအီမသာျဖစ္ေနၿပီး ပ်ဳိ႕ခ်င္ အန္ခ်င္ပံုေပၚေန၏။ ထို႔ေနာက္ ေပၚေ႒း၏ လက္ထဲ မွ ႐ုန္းလုိက္ၿပီး အခန္းျပင္ ေျပးထြက္သြားသည္။ ေပၚေ႒း ခဏမွ် ေၾကာင္ေနၿပီးမွ ေနာက္က လုိက္ သြားသည္။
ရင္ရင္ၿငိမ္းသည္ ၀ရန္တာမွာ ေရာက္ေန၏။ ကိုယ္ကုိ အျပင္သို႔ကုိင္းထားၿပီး ေအာ့ခနဲ ေအာ့ခနဲျဖစ္ေန သည္။ အစာေတာ့ မပါ။ ေလေတြခ်ည္း အန္ေနျခင္း ျဖစ္၏။

"ဟင္... အခုကတည္းက အန္ေနၿပီ"ဟု ေပၚေ႒းက ေယာင္ၿပီး ေျပာမိ၏။ ၿပီးမွ သတိရၿပီး ရင္ရင္ၿငိမ္း၏ ေက်ာ ကို ဖိေပးရင္း-
"ဘာျဖစ္လို႔လဲဟင္"ဟု ေမးလုိက္သည္။
"ငါ... အဲဒီအန႔ံ ကို မခံႏိုင္ဘူး"
အရက္ ေသာက္ထားသူမ်ားသည္ ကိုယ့္ဟာကုိယ္ေတာ့ ဘာမွမသိ။ ေဘးလူကသာ ခ်ဥ္စုတ္စုတ္အနံ႔ကို ရေလ့ ရွိသည္။ ေကာင္းထြန္း ဆီက ဒီလုိအန႔ံမ်ဳိး ရတတ္ေၾကာင္း မွတ္မိသည္။
"ေဆးေသာက္လုိက္ပါလား" ရင္ရင္ၿငိမ္းက ေခါင္းခါသည္။

"သံပရာရည္ ေသာက္လုိက္ရင္ ေကာင္းမယ္"
"ရပါတယ္၊ ေကာင္းသြားၿပီ၊ အစာမရွိလုိ႔ ျဖစ္သြားတာ"
"အစာ မရွိလို႔... ဟုတ္လား၊ ညေနက ဘာမွမစားဘူးလား၊ အေမ က မေကၽြးဘူးလား"
"ေကၽြးပါတယ္။ ငါက မစားတာ"
"ဟာ... မစား လုိ႔ ဘယ္ျဖစ္မလဲ၊ မနက္စာလည္း ဟုတ္တိပတ္တိ မစားဘူး မဟုတ္လား၊ တစ္ခုခုေတာ့."
"ငါ စားလုိ႔ မျဖစ္ဘူး"
"ဘာျဖစ္လို႔"

ရင္ရင္ၿငိမ္းက ဒီဘက္ကို ျပန္လွည့္လုိက္သည္။ ပ်ဳိ႕အန္ထားသျဖင့္ မ်က္ႏွာက နည္းနည္းအစ္ေနသည္။ မ်က္လံုး ထဲ မွာလည္း မ်က္ရည္ေတြႏွင့္။ ငိုထားတာေတာ့ မဟုတ္။ အင္း... ဒီလုိလည္း လွေနတာပဲဟု ေတြးေနတုန္း...
"ဒီေန႔က လျပည့္ေန႕ေလ" ဟု ရင္ရင္ၿငိမ္းက ေျပာသည္။
"အဲဒါနဲ႔ ဘာဆုိင္လို႔လဲ"
"လျပည့္ လကြယ္ ေန႔တုိင္း ငါ ဥပုသ္ေစာင့္တာ နင္ သိသားပဲ"
"ဟာ... မဂၤလာေဆာင္ တဲ့ ေန႔မွာေတာ့ မေစာင့္သင့္ပါဘူး"

"မျဖစ္ဘူး၊ ငါ ငယ္ငယ္ကတည္းက အဓိ႒ာန္လုပ္ထားတာ၊ မဖ်က္ႏုိင္ဘူး"
ေပၚေ႒းသည္ တစ္စံုတစ္ခုကို ႐ုတ္တရက္ သတိရမၿပီး ေခ်ာက္ေခ်ာက္ခ်ားခ်ား ေလသံျဖင့္-
"ဒါဆို ဒါဆို.... ဟုိသင္း... ဟိုကိစၥ... အဲ... အိပ္ဖို႔က"
"အဲဒါ ေျပာမလုိ႔၊ ဒီေန႔ညေတာ့ ငါ ဘုရားခန္းထဲမွာ သြားအိပ္မလို႔"
"ဟာ... ဘယ္ျဖစ္မလဲ"

ေပၚေ႒းက ပ်ာပ်ာသလဲ ေျပာသည္။ ၿပီးမွ အၾကံတစ္ခု ရသြားၿပီး-
"ဥပုသ္သည္ဆိုတာ ပန္းမပန္ရဘူး၊ အေမႊးနံသာ မလိမ္းရဘူးတဲ့၊ ဧည့္ခံပြဲတုန္းက သစ္ခြပန္းေတြလည္း ပန္ ထားတယ္၊ မိတ္ကပ္ေတြလည္း လိမ္းထားတယ္၊ နင္ ဥပုသ္က်ဳိးသြားၿပီ"
ေျပာရင္း ရင္ရင္ၿငိမ္း၏လက္ေမာင္းႏွစ္ဖက္ကို ကိုင္မည္ျပဳသည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းက ကိုယ္ကုိ ေနာက္သို႔ ယုိ႔ ၍ ေရွာင္လုိက္ၿပီး-
"အဲဒါ မြန္းမလြဲခင္ကပဲ၊ ၿပီးေတာ့ အိမ္ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း မိတ္ကပ္ေတြကို ဖ်က္ပစ္ခဲ့ၿပီးၿပီ"
"ဒီတစ္ရက္ ကိုေတာ့ ခြင့္ယူလုိက္ပါလားဟာ"

ေပၚေ႒း က တိုးလွ်ဳိးေသာ ေလသံေျပာင္း၍ ႀကဳိးစားၾကည့္သည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းက ေခါင္းခါသည္။
"ဘုရားခန္း မွာ အိပ္လုိ႔ အဆင္ေျပမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ျခင္လည္း သိပ္ကိုက္တယ္"
"ျခင္ေထာင္ ရွိသားပဲ၊ ငါက အိပ္ရာေတာင္ ျပင္ထားၿပီးၿပီ"
"နင္ အိပ္ရဲလို႔လား၊ အဲဒီမွာ ညည ေျခသံေတြ ၾကားရတတ္တယ္" စိတ္ကူး တည့္ရာ ေျပာၿပီး ေျခာက္ၾကည့္ သည္။

"မျဖစ္ႏုိင္တာဘဲ၊ ဘုရားခန္းမွာ ဘယ္သူက လာလုပ္ရဲမွာလဲ၊ ၿပီးေတာ့ ငါက ဘုရား တရားနဲ႔ေနတာ၊ ေၾကာက္ စရာ မလိုပါဘူး"
ေပၚေ႒း ေနာက္တစ္မ်ဳိး ၾကံျပန္သည္။
"နင္က ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းလည္း မသြားဘဲနဲ႔ ဘယ္လုိလုပ္ သီလယူသလဲ"
"အိမ္ မွာပဲ ယူတာေပါ့"
"အဲဒါ တရားမ၀င္ဘူး၊ ဘုန္းႀကီးေရွ႕မွာ ယူမွ အတည္ျဖစ္တာ"
"နားမလည္ဘဲ ေလွ်ာက္မေျပာပါနဲ႔ဟာ၊ ငါက ဘုရားေရွ႕မွာ သီလယူတာ၊ ပိုၿပီးေတာ့ေတာင္ တရား၀င္ ေသး တယ္"

ဟု ေျပာၿပီး အိမ္ေရွ႕ခန္းထဲ ျပန္၀င္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဘုရားခန္းဆီ ဦးတည္သြားေန၏။ ေပၚေ႒း ႐ုတ္တ ရက္ ေၾကာင္ၿပီး က်န္ခဲ့သည္။ ထိုအခိုက္တြင္ မခံခ်ိမခံသာ ျဖစ္ရမႈက ဘြားခနဲ ေပၚလာသည္။ ဒီေန႔ပဲ လက္ထပ္ ခဲ့တဲ့ သူ။ ဒါ... ငါ့မိန္းမ၊ ငါ ပိုင္တယ္၊ ငါ ျပဳသမွ် ႏုရမယ္၊ ငါ လုိခ်င္တာကို လုိက္ေလ်ာရမယ္.. ဆိုေသာ အေတြး ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္တည္း သူ႔ေျခလွမ္းေတြ စတင္လႈပ္ရွားသည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းကို ေက်ာ္၍ ဘုရားခန္း တံခါး၀ မွာ ပိတ္ရပ္လုိက္ၿပီး-
"နင္... ဟုိအခန္းထဲမွာပဲ လုိက္အိပ္ရမယ္"
"ကိုေပၚ... နင္ ငရဲႀကီးလိမ့္မယ္ေနာ္"
"ငရဲ က အေ၀းႀကီး လုိေသးတယ္"

ရင္ရင္ၿငိမ္းက ေပၚေ႒းကို တည္ၿငိမ္ေသာ မ်က္ႏွာႏွင့္စိုက္ၾကည့္ၿပီး-
"ငါ့ဆႏၵ ကို ဘာမဆိုလိုက္ေလ်ာပါ့မယ္လို႔ နင္ ကတိေပးထားတယ္ေနာ္"
တံခါးေဘာင္ ကို ေထာင္ၿပီး ကာထားေသာ ေပၚေ႒း၏လက္ႏွစ္ဖက္ျပဳတ္က်သြားသည္။ သူ သက္ျပင္းခ် လုိက္၏။ ဒီအတုိင္းႀကီးေတာ့ အေလွ်ာ့မေပးခ်င္။ ထုိ႔ေၾကာင့္-
"ေကာင္းၿပီေလ... ဒါေပမဲ့ နင့္ကို ငါ တစ္ခုေမးမယ္၊ မွန္မွန္ေျဖေနာ္"
"ဘာလဲ"
"နင္ ငါ့ကို ခ်စ္ရဲ႕လား"

ရင္ရင္ၿငိမ္း ေတြသြား၏။ အခက္ေတြ႕ေနဟန္တူသည္။ ေပၚေ႒းက-
"နင္ သီလယူထားတယ္ေနာ္၊ မုသားစကား ေျပာလုိ႔မရဘူး၊ အမွန္အတုိင္းေျပာ"
ရင္ရင္ၿငိမ္း မ်က္ႏွာ ၿပံဳးေယာင္သမ္းသြားသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ေခါင္းညိတ္တာလား၊ ေခါင္းငံု႔လုိက္တာလား၊ ဦးေခါင္း ၏ လႈပ္ရွားပံုမွာ ေႏွးေကြးလြန္းသျဖင့္ ေ၀ခြဲလုိ႔မရခင္ ေပၚေ႒း ၏ ေဘးမွ ျဖတ္ၿပီး ဘုရားခန္းထဲ ၀င္ သြားသည္။

မဂၤလာေဆာင္တဲ့ေန႔မွာ ဥပုသ္ေစာင့္ေသာ သတို႔သမီးႏွင့္ အခ်ိန္ႏွင့္အမွ် ဇိမ္ႏွင့္ဘ၀ ဆိုေသာ ႏွစ္ ေယာက္အိပ္ ေမြ႕ရာႀကီးေပၚမွာ ဆန္႔ဆန္႔ႀကီးလွဲေနေသာ သတို႔သားမ်ဳိးကို မျမင္ဖူးရင္ ၾကည့္ထားၾက။
တကယ္ ဆိုလွ်င္ နင္ ဆႏၵရွိသမွ်ကို လိုက္ေလ်ာပါ့မယ္လုိ႔သာ ကတိေပးခဲ့သည္။ နင္ ဆႏၵ "မရွိ"တာကုိ လိုက္ေလ်ာ ပါ့မယ္လုိ႔ မဆိုခဲ့။ သို႔ရာတြင္ ခုမွေတာ့ ဘာမွမတတ္ႏုိင္။ ၀တၳဳေတြ... ႐ုပ္ရွင္ေတြထဲမွာ ဖတ္ ဖူး ၾကည့္ဖူး ေသာ မဂၤလာဦးညမ်ဳိးကုိ အႀကိမ္ႀကိမ္ အထပ္ထပ္ စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ဖူးသည္။ လူပ်ဳိႀကီးေတြက လြဲလွ်င္ ေယာက်္ားတုိင္းလုိလို စိတ္ကူးေတြက လက္ေတြ႕ျဖစ္လာခြင့္ရၾကသည္။ သူ႔အျဖစ္ကေတာ့ စိတ္ကူး ေလာက္ေတာင္ အသံုးမက်။

ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ရင္ရင္ၿငိ္မ္းသည္ လျပည့္၊ လကြယ္ေန႔တုိင္း ဘုရားခန္းထဲ သြားအိပ္တတ္ေသာ အေလ့ အထကုိ ထုိမဂၤလာဦးညကပင္ စတင္ က်င့္သံုးခဲ့ေလသည္။
ဘုရားခန္းသည္ တားျမစ္နယ္ေျမ။

ဒုတိယပစ္မွတ္အျဖစ္ ေကာင္းထြန္းကို ေရြးခ်ယ္ရတဲ့အေၾကာင္းကေတာ့ ဒီေကာင္က မိန္းမေတြ မေကာင္း ေၾကာင္း အၿမဲေျပာတတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ ဒီေတာ့ သူ႔ကို စည္း႐ံုးရတာ လြယ္ႏုိင္သည္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ ကေတာ့ သူသည္ သူငယ္ခ်င္းေတြႏွင့္ သီးျခားကင္းကြာေနေသာေၾကာင့္ ျဖစ္၏။ ဒါကလည္း အရက္ ကိစၥ ေၾကာင့္ပဲ။

ေကာင္းထြန္းသည္ သူတို႔ သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုထဲမွာ ဥာဏ္အေကာင္းဆံုး၊ အထက္ျမက္ဆံုးျဖစ္၏။ ခ်က္ ခ်က္ခ်ာခ်ာရွိသျဖင့္ အတန္းထဲမွာ ေမာ္နီတာအျဖစ္ ခန္႔အပ္ျခင္းေတာင္ ခံရသည္။ တကၠသိုလ္ ေရာက္ ေတာ့ လူငယ္ေတြပီပီ ယမကာကို ျမည္းစမ္းၾကည့္ၾကသည္။ က်န္တဲ့ လူေတြက အပ်င္းေျပ အေပ်ာ္ ေသာက္ အဆင့္ မွာပင္ ရပ္ေနသည္။ ေကာင္းထြန္းက ပံုမွန္သံုးစြဲသူ ျဖစ္သြား၏။
သူ၏လုပ္ရည္ကိုင္ရည္ႏွင့္ဆို ႀကီးပြားတုိးတက္ႏုိင္သည္။ သူကေတာ့ ေငြထက္ ယမကာကို ပိုၿပီး ခင္ တြယ္သည္။ သူ႔စိတ္ရင္းေကာင္းေၾကာင္းသိသျဖင့္ သူငယ္ခ်င္းေတြက ခ်စ္ၾကသည္။ အရက္ေလွ်ာ့ ေသာက္ ဖို႔ ေျပာေသာ္လည္း မရ။ အလုပ္ကို ဖိဖိစီးစီး မလုပ္ဘဲ ရရေသာက္ေသာက္ျဖင့္သာ ေပ်ာ္ေမြ႔ေန သည္။

ၿပီးခဲ့ေသာ ေျခာက္လေလာက္ကေတာ့ ေအာင္ခ်ဳိေမြးေန႔တြင္ စားေသာက္ဆုိင္တစ္ခုမွာ သူငယ္ခ်င္း ေတြ ဆံုၾကသည္။ က်န္တဲ့ေကာင္ေတြကေတာ့ အေပ်ာ္တမ္းသမားေတြ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘီယာ ေလာက္ႏွင့္ ၿပီးသည္။ ေကာင္းထြန္းက-
"ငါ အရက္ေသာက္ဖို႔လာတာကြ၊ ဆီးရႊင္ေဆး ေသာက္ဖို႔ မဟုတ္ဘူး"
ဆိုသျဖင့္ ၀ီစကီတစ္ျပား မွာေပးသည္။
"အျပား ေသာက္တာ မတန္ဘူး၊ တစ္လံုးမွာလုိက္"
"ဟာ... တစ္ေယာက္တည္း ေသာက္မွာပဲဟာ"
"တစ္ျပား မေလာက္ဘူး"

"အဲဒီေလာက္ႀကီးေတာ့..."
"မွာလုိက္ပါကြာ၊ ပိုေတာ့လည္း အိမ္ယူသြားေပါ့"
ဟု ဒကာျဖစ္သူူ ေအာင္ခ်ဳိ က လုိက္ေလ်ာေပးလုိက္သည္။
ႏွစ္ဖက္စလံုးက ေျပာတာမွန္သည္။ တစ္ေယာက္တည္းေသာက္မယ့္ဟာ တစ္လံုးလံုးဆိုေတာ့ မ်ားတယ္ ဆိုတာလည္း ဟုတ္သည္။ တစ္ျပားတည္းနဲ႔ မေလာက္ဘူးဆိုတာလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္။ ေကာင္းထြန္းက ေသာက္လံုးႀကီးသျဖင့္ သိပ္မၾကာခင္ ပုလင္းတစ္၀က္နီးပါး က်ဳိးသြားသည္။ သူက ထပ္ငွဲ႔ဖို႔ ပုလင္းကုိ လွမ္း ကိုင္စဥ္-
"ေဟ့ေကာင္... စြတ္တင္မေနနဲ႔၊ ဒါ ၀ီစကီေနာ္"

ဟု ကံညြန္႔ေမာင္က ေျပာလုိက္သည္။ သူ႔စကား မွားသြားၿပီ။ မင္းေသာက္ေနက် အေပါစား အရက္မ်ဳိး ေတြ မဟုတ္ဘူး။ ဒါမွမဟုတ္ ၀ီစကီကို ေကာင္းေကာင္းမေသာက္ဖူးဘဲနဲ႔ အခြင့္အေရးရတုန္း နင္းကန္ ေသာက္ၿပီး ေမွာက္ ေနဦးမယ္ဟု ဖမ္းႏွိမ္လုိက္သလိုျဖစ္သြား၏။ တမင္ရည္ရြယ္ေျပာတာေတာ့ ဟုတ္ပံု မရ။
ေကာင္းထြန္း က ဘာမွမေျပာ။ ကံညြန္႔ေမာင္ စကားကို မၾကားလုိက္သလို ေနသည္။ ပုလင္းကို ယူၿပီး ဖန္ခြက္ ထဲ ျဖည့္သည္။ ၿပီးခဲ့ေသာ အလွည့္ေတြထက္ ပိုမ်ားမ်ားထည့္သည္။ ေနာက္ထပ္ တစ္ခြက္ ေလာက္ ၾကာမွ စကားစ ေျပာသည္။ ထံုးစံအတုိင္း မိန္းမေတြ မေကာင္းေၾကာင္း ျဖစ္၏။

"တခ်ဳိ႕ မိန္းမေတြဟာ ေယာက်္ားကို မေလးစားဘူး။ သူတုိ႔ရဲ႕ အေစအပါး ခုိင္းဖတ္ေလာက္ သေဘာ ထားတာ။ အထူးသျဖင့္ေတာ့ စီးပြားေရးကို ဦးေဆာင္လုပ္ေနတဲ့ မိန္းမေတြ အဆိုးဆံုးပဲ"
ထုိစကား က ကံညြန္႔ေမာင္ကို ထိသြားသည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ၿငိၾကေတာ့သည္။ အေထ့ အေငါ့ စကားလံုး ေတြနဲ႔ သြယ္၀ုိက္ၿပီး အျပန္အလွန္ ရိၾကသည္။ ရဲေမာ္က ဖ်န္ေျဖဖို႔ ႀကဳိးစားေသးသည္။ ေအာင္ခ်ဳိ က ဒီေကာင္ေတြ ေျပာတာ နားေထာင္လုိ႔ေကာင္းတယ္၊ ၀ိုင္းစိုတယ္ ဆုိၿပီး ခၽြန္ေပးရာက ရင့္ ရင့္သီးသီးေတြ ပါလာသည္။

ကံညြန္႔ေမာင္က-
"ဒီအက်င့္ေတြေၾကာင့္ မင္း လူေမြးလူေတာင္ မေျပာင္တာ"
ေျပာေတာ့ ေကာင္းထြန္းက-
"မေျပာင္ခ်င္ရင္လည္း ေန၊ မိန္းမ ထဘီနား ခုိစားတဲ့ေကာင္ မျဖစ္ရင္ ၿပီးတာပဲ"
ဟု ျပန္ပက္လုိက္သည္။
"မင္း ဘာစကားေျပာတာလဲ"
ကံညြန္႔ေမာင္က ေကာင္းထြန္း၏အက်ႌရင္ဘတ္စကို ဖမ္းဆြဲလုိက္သည္။ ေဒါသေၾကာင့္ ႐ုတ္တရက္ ဆြဲမိျခင္းသာျဖစ္၏။ ဘာမွေတာ့ မလုပ္။ သို႔ရာတြင္ ေကာင္းထြန္းက လက္ျမန္သည္။ ကံညြန္႔ေမာင္ကို ခြပ္ခနဲ ဆြဲထုိး လုိက္ေလသည္။

"ဒါေတာ့ မင္း လြန္သြားၿပီ ေကာင္းထြန္း"
ရဲေမာ္ႏွင့္ ေကာင္းထြန္းတို႔ ဆက္ၿငိၾကသည္။ အားလံုးကပဲ ေကာင္းထြန္းမွားသည္ဟု ၀ုိင္းေျပာၾကသည္။ ေကာင္းထြန္းက-
"ေအး... ဟုတ္တယ္၊ ငါက အရက္သမား လူမုိက္ႀကီးပဲ၊ မင္းတုိ႔ သိကၡာက်မွာစိုးရင္ ငါနဲ႔ မေပါင္းၾကနဲ႔၊ ဒါပဲ"
ဖန္ခြက္ ကို ေပါက္ခြဲၿပီး ထြက္သြားသည္။ ထုိစဥ္က စ၍ ေကာင္းထြန္းႏွင့္ အဆက္အသြယ္ ျပတ္ေနၾက ျခင္း ျဖစ္၏။

ခုေတာ့ ဒီလုိျဖစ္သြားတာကိုက ေပၚေ႒းအတြက္ အကြက္ေကာင္း၀င္သြားတာလုိ႔ ဆိုႏုိင္သည္။ အုပ္စု တစ္ခုထဲကေန တစ္ေယာက္တည္း ဘက္ပဲ့ေနတဲ့သူကို ခ်ဥ္းကပ္ရတာ ပိုလြယ္တတ္တာကိုး။
ေကာင္းထြန္းတုိ႔ အိမ္ကို သူ ေရာက္သြားေတာ့ ည ၇ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ရွိၿပီ၊ ေကာင္းထြန္းရဲ႕ မိန္းမ မငယ္ ကုိသာ ေတြ႕ရသည္။
"ဒီအခ်ိန္ အိမ္မွာ အစ္ကို႔ကို လာရွာတာ အံ့ၾသစရာပဲ" မငယ္က ေျပာသည္။

"ဘယ္အခ်ိန္မွ ျပန္လာတတ္သလဲ"
"အေစာဆံုး ဆယ္နာရီပဲ"
"ေန႔တုိင္းပဲလား"
မငယ္က ေခါင္းညိတ္ျပသည္။ ေပၚေ႒းက လက္မကို ေထာင္၊ ပါးစပ္နားေတ့ျပရင္း- "ဒါလား" ဟု ေမးေတာ့-
"ဘုရား ေပၚတက္ၿပီး ပုတီးစိပ္ေနတယ္ ထင္လုိ႔လား"
ဟု ေျပာၿပီး ရယ္ေနသည္။

"ဒီေကာင္ ဘယ္ဆုိင္မွာ ထုိင္တတ္လဲ"
"အဲဒါေတာ့ မသိဘူး၊ ေၾသာ္... တစ္ခုရွိတယ္၊ ဆုိက္ကားဂိတ္မွာ ေမးၾကည့္ပါလား၊ တစ္ခါ တစ္ခါက်ရင္ အစ္ကို က ဆုိက္ကားနဲ႔ ျပန္လာတတ္တယ္"
မငယ္ ကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ထြက္လာခဲ့သည္။
"ကိုေပၚ တုိ႔ သူငယ္ခ်င္းကို နည္းနည္းပါးပါး ေလွ်ာ့ေသာက္ခုိင္းပါဦး"
ဟု သြားခါနီးမွာ မငယ္က မွာလုိက္ေသးသည္။

တကယ္ေတာ့ သူတုိ႔သူငယ္ခ်င္းအုပ္စုေတြရဲ႕ မိန္းမေတြထဲမွာ မငယ္သည္ အ႐ိုးဆံုး၊ အေအးဆံုးျဖစ္၏။ ေကာင္းထြန္း ကိုလည္း ေတာ္ေတာ္ခ်စ္သည္။ ေကာင္းထြန္း ဘာလုပ္လုပ္၊ ဘယ္လိုေနေန သည္းညည္း ခံသည္။ အရက္ေသာက္တဲ့ကိစၥကိုလည္း အျပစ္မေျပာ။ သိပ္လြန္ကဲၿပီး က်န္းမာေရးထိခုိက္မွာကို စိုးရိမ္ ေနျခင္းသာ ျဖစ္၏။

ဆက္ရန္
.

1 comment:

Anonymous said...

Thanks Sis.

Ray