Saturday, December 15, 2012

ၾကဴူးနစ္ ၏ ဟိုဘက္ခန္းက လူ

ဟိုဘက္ခန္းက လူ
ၾကဴူးနစ္


ကြယ္လြန္သူ စြယ္စံုရအႏုပညာရွင္ စာေရးဆရာဝင္းဦး၏ ဝတၳဳတစ္ပုဒ္ကို လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္မ်ားစြာက ကၽြန္ေတာ္ ဖတ္ရႈခဲ့ဖူးပါသည္။ ဝတၳဳအမည္ကို ကၽြန္ေတာ္ မမွတ္မိေတာ့။ ဝတၳဳအေၾကာင္းအရာ ဇာတ္လမ္း ဇာတ္ကြက္ တုိ႔ကိုလည္း ကၽြန္ေတာ္ ေမ့ေနၿပီ။ သို႔ေသာ္ အဆိုပါဝတၳဳထဲမွ ဝင္းဦး၏ အေရးအသား ေဝါဟာရ တစ္လံုးကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္ရေနသည္။ ဝတၳဳထဲမွ "ဇာတ္လိုက္" သည္ ဘိုေခြးကေလးတစ္ေကာင္ကို သံႀကိဳးျဖင့္ ဆဲြကာ လမ္းေလွ်ာက္ တင္သျဖင့္ သူစိမ္းျဖစ္ ေသာ "ဇာတ္လိုက္မ" က အမည္သိခြင့္ မရေသးေသာ ဇာတ္လိုက္ကို "ေခြးလူႀကီး" ဟု အႏြတၱ သညာျဖင့္ ေခၚေဝၚခဲ့ပံုကို ကၽြန္ေတာ္ သတိရေနမိပါသည္။
ယခုလည္း "ေခြးလူႀကီး" တစ္ေယာက္ကို အမွတ္မထင္ ကၽြန္ေတာ္ ႀကံဳဆံုေတြ႕ရွိေနခဲ့ရပါၿပီ။

ကၽြန္ေတာ္ နာမည္ေျပာင္ေပးထားေသာ "ေခြးလူႀကီး" ၏ နာမည္ရင္းမွာ နာမည္ေျပာင္ႏွင့္ ခပ္ဆင္ ဆင္ ျဖစ္ေန သည္။ မတူကဲြျပား တျခားစီဟု ေျပာခ်လည္း ေျပာႏိုင္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစု၏ ေနရာထိုင္ခင္း ဘံုဗိမာန္အသစ္တို႔ မေျပာင္းေရႊ႕၊ မေရာက္ရွိေသးမီ တိုက္ ခန္းရွာေပးေသာ အက်ိဳးေဆာင္ပဲြစားႀကီး က "ကိုယ့္လူတို႔ ကံေကာင္းပါတယ္၊ ကိုယ့္လူတို႔နဲ႔ မ်က္ႏွာ ခ်င္းဆိုင္ အခန္း မွာက အဘိုးႀကီးတစ္ေယာက္တည္း။ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေနတာ၊ ကိုယ့္လူရဲ႕ ကေလး ေတြနဲ႔ ကေလး ခ်င္း ျပႆနာ ျဖစ္စရာ စရာမရွိေတာ့ဘူးေပါ့" ဟု သတင္းေပးခဲ့သည္။
"အဲဒီ အဘိုးႀကီးက အသက္ဘယ္ေလာက္ေလာက္ ရွိၿပီလဲ"
"ေျခာက္ဆယ့္ငါး၊ ခုနစ္ဆယ္ေလာက္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ကဲၽြေပါက္တစ္ေကာင္လို သန္သန္မာမာ ထြား ထြားႀကိဳင္းႀကိဳင္း ထဲကပဲ၊ အေဖာ္အေလ်ာ္ မရွိဘဲ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေနတာသာ ၾကည့္ေပေတာ့"
"တစ္ကိုယ္ေတာ္ဆိုေတာ့ သူက လူပ်ိဳႀကီးလား၊ ဒါမွမဟုတ္ မုဆိုးဖိုလား၊ တစ္ခုလပ္လားဗ်"

"ကိုယ့္လူထင္တာ တစ္ခုမွ မဟုတ္ဘူး၊ သူက အိမ္ေထာင္နဲ႔ပဲ၊ အိမ္ေထာင္သည္ သားႀကီး၊ သမီး ႀကီးေတြေတာင္ ရွိတယ္။ ဘာ အေၾကာင္းရွိသလဲေတာ့ မသိဘူး။ သူက အဘြားႀကီးနဲ႔ မေနဘဲ တစ္ေယာက္တည္း တုိက္ခန္း မွာေနတာ။ အဘြားႀကီး နဲ႔ ျပႆနာရွိခ်င္ ရွိမွာေပါ့ေလ။ အေရးႀကီးတာ ကေတာ့ ကိုယ့္လူနဲ႔ မိသားစုဟာ တစ္ကိုယ္ေတာ္ လူႀကီးတစ္ေယာက္ နဲ႔ အခန္းနီးခ်င္း ျဖစ္ေနရတာ ကုသိုလ္ထူးတာပဲ၊ နားေအး ပါးေအး ေနရတာေပါ့"
ပဲြစားက ကၽြန္ေတာ့္ေနရာမွာ ဝင္ေရာက္ခံစားေပးသကဲ့သို႔ စိတ္ပါလက္ပါ အားေပးစကားေျပာေန သည္။ သူ႔ဘက္က အလုပ္္ျဖစ္၊ အက်ိဳးအျမတ္ရေအာင္ ေဖာက္သည္ ေတြကို အာဝဇၨန္းရႊင္ရႊင္ႏွင့္ သိမ္းသြင္း နားခ်ေနဟုသာ  ကၽြန္ေတာ္နားပါတယ္။ လူေပၚ လူညႊန္႔ခူး၊ ႏွစ္ဖက္ခြတုတ္တတ္ေသာ ႏွစ္သီးစား လူလည္ ပဲြစားမ်ား ကို ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားျခင္း မရွိပါ။ သို႔ေသာ္ ေလာကႀကီးမွာ ပဲြစား ေတြ မရွိ္ျပန္လွ်င္လည္း  အေရာင္း အဝယ္၊ အေပးအယူ၊ အလဲႊအေျပာင္း ကိစၥေတြ လြယ္ ကူေခ်ာေမြ႔မည္ မဟုတ္ျပန္ပါ။ ဘယ္လိုမဆို သူတို႔သည္ မရွိလည္းေကာင္း၊ ရွိလည္း ေကာင္း လူမႈေရးသံတမန္မ်ားဟုသာ နားလည္လက္ခံၾကရေပေတာ့မည္။

မေျပာင္းေရႊ႕ၾကေသးမီ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ငွားရမ္းစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ဆိုထားၿပီးျဖစ္ေသာ တိုက္ခန္းကို ကၽြန္ေတာ္တို႔  ဇနီးေမာင္ႏွံ သြားေရာက္ေလ့လာၾကသည္။ တိုက္ခန္းက ေျမညီထပ္အထက္က ပထမထပ္ မွာ ျဖစ္ၿပီး ေလွကား ကလည္း ေျပေျပကေလး တက္သြားသျဖင့္ အဆင္းအတက္ သက္သာသည္ဟု ဆိုႏိုင္ ပါသည္။ အထူးသျဖင့္ အဆင္းအတက္ သက္သာသည္ဟု ဆိုႏုိင္ပါသည္။ အထူးသျဖင့္ ဝၿဖိဳးေသာ ဇနီးက ေလွကားကို ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပို၍ ေက်နပ္သေဘာက်သည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တိုက္ခန္းအထက္ မွာ ေနာက္ထပ္ ႏွစ္လႊာ ရွိပါေသးသည္။ ထိုအခန္းမ်ားက ပို၍ ေဈးႏႈန္းခ်ိဳသာေသာ္လည္း ခႏၶာဝန္ထုပ္ေၾကာင့္ ဒုကၡေတြ႕ေနရွာေသာ ဇနီးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ သားငယ္သမီးငယ္မ်ားက အႏၱရာယ္ကင္းရွင္းေရးအတြက္ ဤပထမထပ္ကို ကၽြန္ေတာ္ တို႔ ေရြးခ်ယ္ ခဲ့ရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္တို ႔၏ အခန္းမွ တံခါးကို ေသာ့မဖြင့္မီ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ အခန္းဘက္ကို ကၽြန္ေတာ္ စူးစမ္းသည္။ တံခါးပိတ္ ေသာ့ခ်ိန္ထားပါသည္။

တစ္ကိုယ္ေတာ္ အဘိုးႀကီး အျပင္သြားဟန္ရွိသည္။ သူ႔အခန္းတံခါးရြက္ဆီမွ ပလက္စတစ္ ဆိုင္းဘုတ္ျပား ကေလးကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့ကို ဖမ္းည္ိဳ႕ထား လိုက္၏။ "ေမာင္ေမာင္ႀကီး MM" ဆိုေသာ စာလံုးအျဖဴေတြကို အနက္ခံေပၚ မွာ ေဖာင္းၾကြစာလံုး ျဖင့္ ကပ္ထားသည္။ ဇနီးကလည္း ဆိုင္းဘုတ္ကေလးကို မ်က္လံုးေစြၾကည့္ သည္။
"အမ္... အမ္...ဆိုတဲ့ အတိုေကာက္ အဂၤလိပ္စာလံုးက ဘာလဲမသိဘူးေနာ္။ အဲဒါဘဲြထူးတစ္ခုရဲ႕ အတိုေကာက္ စာလံုးလား၊ ကၽြန္မေတာ့ အမ္အမ္ဘဲြ႕ဆိုတာ မၾကားဖူးေပါင္"ဟု ဇနီးက ေျပာေသာ အခါ ကၽြန္ေတာ္က "သိပါဘူး ကြာ" ဟုသာ တံု႔ျပန္လိုက္ပါသည္။
ရက္အနည္းငယ္အၾကာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစု ေျပာင္းေရႊ႕ေရာက္ရွိလာၾကေသာ အခ်ိန္မွာလည္း တစ္ဖက္ခန္း က ေသာ့ခတ္လ်က္ တံခါးပိတ္ထားသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို "ေမာင္ေမာင္ႀကီး MM" ဆိုေသာ ဆိုင္းဘုတ္ ကေလးကသာ ေအးစက္စြာ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္။

"အဘိုးႀကီးက မိုးလင္းက မိုးခ်ဳပ္ သူ႔ကားဝပ္ေရွာ့မွာ အခ်ိန္ကုန္တာ၊ ဝပ္ေရွာ့မွာ သူ႔လက္ေထာက္ ေတြ၊ တပည့္ေတြ တစ္ပံုႀကီးရွိေပမယ့္ ဝပ္ေရွာ့ပိုင္ရွင္ မကၠင္းနစ္ ဆရာႀကီးလို႔ အခန္႔သား ထိုင္ေန တာ မဟုတ္ဘူး။ သူ႔ဝပ္ေရွာ့ ကို ေရာက္လာတဲ့ ကားမွန္သမွ် အင္ဂ်င္ကို သူကိုယ္တိုင္ ႏႈိက္ရမွ ေက်နပ္တာ။ ၁၂ႏွစ္သား ကတည္းက ဝပ္ေရွာ့တစ္ခုမွာ ထမင္းစား ကၽြန္ခံဝင္လုပ္ရာက အသက္၃၀ ေလာက္မ်ာ ဝပ္ေရွာ့ ပိုင္ရွင္ ျဖစ္လာတာတဲ့။ ဒီလူႀကီး အေမရိကားမွာဆိုရင္ (ဖို႔ဒ္) တို႔၊ (ခရိုက္ စေလာ)တို႔မွာ အေကာင္ႀကီးႀကီး တစ္ေနရာေတ့ာ ရတယ္"
ပဲြစားက တစ္ဖက္ခန္းမွ ပုဂၢိဳလ္၏ အတၳဳပၸတိၱတစ္စြန္းတစ္စကို ေျပာျပခဲ့ပါေသးသည္။ ကၽြန္ေတာ္ သည္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ စက္ျပင္ ေလာကကို မကၽြမ္းက်င္၊ မႏွံံ႕စပ္ပါ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ခရီးသြား ဟန္လႊဲ ႀကံဳးခဲ့ ဖူးသမွ် ဝပ္ေရွာ့ဆရာ မကၠင္းနစ္ႀကီးမ်ားထဲတြင္ သိပၸံဘဲြ႕ေသာ္လည္းေကာင္း၊ စက္မႈ တကၠသိုလ္     ေက်ာင္းဆင္းေသာ္ လည္းေကာင္း၊ တစ္ေယာက္ မွ် မပါရွိခဲ့ေခ်။ ကားအမ်ိဳးမ်ိဳးကို ျပင္ ဆင္ေနေသာ မြန္ တိုင္းရင္းသား မကၠင္းနစ္ ဆရာႀကီးတစ္ေယာက္ဆိုလွ်င္ "အတန္မရွိ" ဘုန္းႀကီး ေက်ာင္းထြက္ တစ္ဦး သာ ျဖစ္ေနသည္။

တစ္ဖက္ခန္းမွ ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီးသည္ေကာ ဘယ္လိုစက္ျပင္ဆရာႀကီး ျဖစ္လိမ့္မလဲ၊ ဆိုင္းဘုတ္ မွာ ပါရွိေသာ "အမ္အမ္"ဘဲြ႕က ဘာကို အထူးျပဳ ညႊန္းဆိုသလဲ၊ ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ၾကည့္ေနမိခဲ့ပါ သည္။
ညေမွာင္စပ်ိဳးခ်ိန္မွာ ၿမိဳ႕ျပတိုက္ခန္း ဓေလ့အတိုင္း ပိတ္ထားေသာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အခန္းမွ တံခါးမ ႀကီးကို အသာဟ ၍ တစ္ဖက္ခန္း၏ အေျခအေနကို ၾကည့္ပါသည္။ ေသာ့ ခ်ိန္ထားဆဲ ျဖစ္သည္။
"ရွင္ ဘာလုပ္မလို႔လဲ ဟိုဘက္ခန္းကို ေခ်ာင္းေခ်ာင္းၾကည့္ေနရတာလဲ" ဟု ဇနီးက မေက်မခ်မ္း သံျဖင့္ ၿငဴစူ ပါသည္။
"တစ္ကိုယ္ေတာ္ ဆရာႀကီး ေရာက္ၿပီလားလို႔ပါကြာ"
"ေရာက္လာေတာ့ ရွင္က ဘာလုပ္မွာလဲ"
"အင္ထရိုေပါ့ကြာ မိတ္ဆက္ရတာေပါ့၊ အနီးဆံုး အိမ္နီးခ်င္းနဲ႔ သိကၽြမ္းခင္မင္မႈ ရထားေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့။ (သင့္.... အိမ္နီးခ်င္းအေပၚ ေမတၱာထားပါ)လို႔ သမၼာက်မ္းစာထဲမွာ အဆံုးအမရွိ တယ္မႈတ္လား"
"ဟိုဘက္ခန္း မွာ ေသြးစုတ္ဖုတ္ေကာင္ ႀကီးေနတယ္ဆိုရင္ေကာ"

အိုးရႊဲ႕ကို စေလာင္းရႊဲ႕ႏွင့္ မဖံုးခ်င္၍ ကၽြန္ေတာ္ ပင့္သက္ရွိက္ၿပီး ပါးစပ္ပိတ္ထားလိုက္ပါသည္။ ဇနီးက ေက်းလက္ဇာတိျဖစ္ေသာ္ျငား ၿမိဳ႕ျပမွာ အေနၾကာၿပီး ၿမိဳ႕ျပစရိုက္ဝင္ကာ သူစိ္မ္းျပင္ျပင္ တစ္ေယာက္ႏွင့္ မိတ္ဆက္ ရမွာ ဝန္ေလးတြန္႔ဆုတ္သည္။ မလႊဲမကင္းသာ၍ မိတ္ဖဲြ႕ဆက္ဆံရပါ ေသာ္လည္း တစ္ဖက္သား၏ အက်င့္ စရိုက္၊ စိတ္ေေနသေဘာထားကို သေဘာမေတြ႕ပါက ေလာကြပ္ေခ်ာ္ၿပီး သံတမန္ၿပံဳးကေလးႏွင့္ ဟန္ေဆာင္ ပန္ေဆာင္ မေနတတ္။ ေမးထူးေခၚေျပာ ခပ္တန္းတန္းပဲ  ေနလိုက္သည္။ ၿမိဳ႕ျပတိုက္ခန္း ယဥ္ေက်းမႈ မွာ ဇနီး၏ စရိုက္ႏွင့္ လိုက္ဖက္လွပါ ေပသည္။
ည (၈) နာရီေလာက္မွာ ကၽြန္ေတာ္တံခါးဟ၍ ၾကည့္ေသးသည္။ မကၠင္းနစ္ဆရာႀကီး ျပန္မေရာက္ေသးပါ။

ည(၉)နာရီေလာက္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ မိသာစ ရုပ္ျမင္သံၾကား ၾကည့္ေနၾကစဥ္ တစ္ဖက္ခန္းမွ မေမွ်ာ္လင့္သည့္ အသံမ်ား ေပၚထြက္လာသည္။ ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီး ဆိုသူ စက္ျပင္ဆရာႀကီး၏ ဟိန္းဟိန္းမားမား၊ က်ယ္က်ယ္လြင့္လြင့္ ရွိလွေသာ ဝမ္းေခါင္းသံပါပါ လႈိက္သံႀကီးပင္ ျဖစ္သည္။ အခန္းတံခါး ပိတ္ထားပါလ်က္ အခန္းတံခါးမွ (၂)လက္မထုကၽြန္းျပားႏွင့္ (၆)လက္မထု အုတ္နံရံကို ထြင္းေဖာက္လာႏိုင္ေသာ အသံမွာ ထုိစက္ျပင္ဆရာႀကီးက ျပင္ဆင္ေပးခဲ့ဖူးမည္ျဖစ္ေသာ "ဖူဆို" (၁ဝ) ဘီးတပ္၊ ကုန္တင္ထရပ္ကားႀကီး မွ ေၾကာက္မက္တုန္လႈပ္ဖြယ္ ဟြန္းသံမ်ိဳးကို ၁ဝ ေပ အတြင္းကေန ၾကားေနရမည္ ဆိုပါက ႏွလံုးေရာဂါရွိသူ တစ္ေယာက္ ဆိုပါက က်န္းမာေရးအေျခအေန ေကာင္းေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။

" ဟိတ္ .... ေဂ်ာ္ဂ်ီ မတရား မလုပ္ပါနဲ႔ကြ၊ မတရားမႈဆိုတာ အဓမၼလုပ္တာပဲ။ ဘုရားမႀကိဳက္၊ နတ္မႀကိဳက္သလို လူေတြလည္း မႀကိဳက္ဘူး။ မင္းတို႔ အခ်င္းခ်င္းလည္း ႀကိဳက္ၾကမွာ မဟုတ္ဘူး။ ႏိုင္ထက္စီးနင္း အဓမၼေစာ္ကား တာကို ေၾကာက္လို႔သာ ၿငိမ္ခံေနရေပမယ့္ ရင္ထဲကေတာ့ တစ္စက္ကေလးေတာင္ ေက်နပ္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီမွာ ေဂ်ာ္ဂ်ီ၊ မင္းက အခုလုိ အႏိုင္က်င့္တဲ့အတြက္ မင္းလည္းပဲ တစ္ေန႔မွာ အႏိုင္က်င့္ ခံရမွာပဲ။ မင္း စားမယ့္မုန္႔ က္ိုလည္း မင္းကို ႏိုင္တဲ့အေကာင္က လုစားဦးမွာပဲ။ အဲဒီက် မင္းခံရမယ့္ အလည့္ ပဲ။ ေရစီးတစ္ခါ ေရသာတစ္လွည့္တဲ့။ သစ္ငုတ္ျမင့္တံု၊ ျမက္ျမင့္တံုတဲ့။ ငါ ေျပာတာကို မင္း ေကာင္းေကာင္းႀကီး မွတ္ထား ပါ ေဂ်ာ္ဂ်ီ၊ တစ္ေန႔က် မင္းလည္း လွလွႀကီး အႏိုင္က်င့္ ခံရလိမ့္မယ္။ နားလည္လား ေဂ်ာ္ဂ်ီ"

 ေျမငလွ်င္လႈပ္ျခင္းကို ရုတ္ျခည္း ႀကံဳေတြ႔လုိက္ၾကရသလို ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံသည္ တစ္ဦးမ်က္ႏွာ တစ္ဦး အလန္႔ တၾကား ၾကည့္လိုက္မိၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး၏ မ်က္ဝန္းေတြက လိုအပ္သည္ထက္ ပို၍ ျပဴးက်ယ္ေန သလို ထင္ရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မ်က္ခံုးေတြကို အစြမ္းကုန္ ပင့္တင္ထားမိ၏။
    "ေဂ်ာ္ဂ်ီ .... တဲ့။ ေမာ္လီ... တဲ့။ ဘယ္သူေတြ မ်ားပါလိမ့္မယ္" ဟု ဇနီးသည္က ခပ္တိုးတိုး ေရရြတ္သည္။ ထို "ဘို" နာမည္ေတြ က ဘယ္သူေတြကို ရည္ညႊန္းမွန္း ကၽြန္ေတာ္ မေတြးတက္ပါ။
    အဘိုးႀကီး၏ ေဒါသလႊမ္းသည့္ ဝမ္းေခါင္းသံႀကီးက ကၽြန္ေတာ္တို႔ထံ ရိုက္ခတ္လာျပန္သည္။

    "ဒီမယ္.... ေမာ္လီ၊ နင္ကလည္း ေဂ်ာ္ဂ်ီကို ေၾကာက္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ၿပီး လစ္ရင္လစ္သလို အခြင့္အေရး ယူတာပဲ။ ေၾကာက္ခ်င္ေယာင္၊ အ ခ်င္ေယာင္ေဆာင္တာဟာ ရူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္တာထက္ ဆိုးတယ္၊ နားလည္ လား။ အဲဒါ ကုပ္ကျမင္း အက်င့္ဆိုးပဲ၊ ေပ်ာ့ေပ်ာ့နဲ႔ နံတဲ့ ေၾကာင္ေခ်းဆိုတာ အဲသလို အက်င့္ပဲ။ ဒီအက်င့္မ်ိဳး ငါ လံုးဝ မႀကိဳက္ဘူး။ ဒါဟာ ...ကလိန္ကက်စ္ဥာဥ္ ေၾကာင္သူေတာ္စင္စရိုက္ သီလေၾကာင္အက်င့္။ အဲဒီအက်င့္ ကို ေဖ်ာက္၊ မေဖ်ာက္ရင္ေတာ့ နင္ ဒုကၡ လွလွႀကီး ေရာက္မွာ ေျမႀကီးလက္ခတ္ မလြဲဘူး"
ကၽြန္ေတာ္က ဇနီးဘက္သို႔ လွည့္ၾကည့္သည္။ ခႏၶာကိုယ္ အတၱေဘာႀကီးႏွင့္ လိုက္ဖက္စြာ ပြေယာင္း ဝိုင္းစက္ေနေသာ ဇနီးမ်က္ႏွာက အရုပ္ဆိုးလွစြာ မဲ့ၿပံဳးၿပံဳးေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ မ်က္ႏွာလည္း မႈန္ကုပ္ေန မွာ ျဖစ္သည္။

    "မကၠနစ္ႀကီး အရက္မူးေနသလား မသိဘူး" ဟု ဇနီးက တိုးတိုးကေလး ဖြင့္ဟလိုက္၏။
"ပြဲစားေျပာတာကေတာ့ ဒီတိုက္မွာ အရက္သမားတစ္ေယာက္မွ မရွိဘူးတဲ့။ ဒါ့အျပင္ ဒီတိုက္ရဲ႕ တစ္မိုင္ ပတ္ပတ္လည္ အတြင္းမွာ အရက္ဆိုင္လည္း တစ္ဆိုင္မွ မရွိဘူးတဲ့။ ပြဲစားေျပာတုန္းက မင္းလည္း ၾကား တာပဲေလ"
"ပြဲစားစကားပဲ၊ သံုးခြက္တစ္ခြက္တင္ပဲ ယံုရမွာေပါ့။ ဒီလို ဖြံ႕ၿဖိဳးစည္ပင္တဲ့ ရပ္ကြက္မွာ အရက္ဆိုင္ မရွိဘူးဆိုတာေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူး။ ေဟာ.... ေဟာ.... နားေထာင္စမ္း၊ နားေထာင္စမ္။"
ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယား အခန္းတံခါးမွ တံခါးရြက္ႀကီးမွာ နားရြက္တစ္ဖက္စီ ဖိကပ္၍ နားစြင့္လိုုက္ၾကျပန္ ပါသည္။
    "ေဂ်ာ္ဂ်ီ... မင္းက အသက္လည္း ႀကီးတယ္၊ ဗလလည္း ႀကီးတယ္၊ အစားလည္း ပိုႀကီးတယ္။ အေကာင္ႀကီးၿပီး အခ်ိန္ မစီးတာမ်ိဳးေတာ့ မျဖစ္ေစနဲ႔၊ အဲလို အီးေဘာေလာႀကီးေတြက္ုိ ငါ မုန္းတယ္။ ဗလ အားကိုး နဲ႔ အႏိုင္က်င့္တာတို႔၊ လက္နက္အားကိုးနဲ႔ တစ္ဖက္သားကို တစ္ဖက္ေစာင္းနင္း ဖိႏိွပ္တာမ်ိဳးတို႔ကို ငါ အားႀကီး ႏွလံုးနာတယ္။

မင္းအက်င့္ဆိုးကို ေဖ်ာက္ပါ။ သာတူညီမွ် သမာသမတ္က်တဲ့ စိတ္ထားမ်ိဳး ေမြးျမဴပါ။ မင္းလို အတၱႀကီး တဲ့ ေကာင္စားမ်ိဳးေတြေၾကာင့္ ငါတို႔ ကမာၻႀကီး ကေသာင္းကနင္းျဖစ္ေနတာ၊ နားလည္လား၊ ငါ့ဗိုက္ျပည့္ ဖို႔ အဓိက၊ ငါ့သားမယားရဲ႕ ဗိုက္ေတြျဖည့္ဖို႔ အဓိက ငါ့ေဆြငါ့မ်ဳိး၊ င့ါအသိုင္းအဝိုင္း၊ င့ါတပည့္ တပန္းေတြရဲ႕ ဗိုက္ေတြျဖည့္ ဖို႔ အဓိကလို႔ ယံုၾကည္တဲ့အေကာင္ေတြေၾကာင့္ ကမာၻႀကီး ဘာျဖစ္ေနသလဲ၊ အာဖရိကတိုက္ကို ၾကည့္လိုက္ စမ္း၊ လူတစ္ေယာက္က ဗိုက္တင္းေအာင္စားရၿပီး လူတစ္ေထာင္ေလာက္က ေရေသာက္ ဗိုက္ေမွာက္ေနရ တယ္ မႈတ္လား ဟင္"
    အဘိုးႀကီးက စကားျဖတ္ၿပီး ေခတၱရပ္ ဆိုင္းထားလိုက္ဟန္ ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း တံခါးနားမွ ထြက္ခြာ ခဲ့ၾကသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ အဘိုးႀကီး၏ မာရည္ေက်ာရည္ ႏိုင္လွေသာအသံ ေပၚထြက္လာသည္။

"အတၱမႀကီးနဲ႔၊ စားမာန္မခုတ္နဲ႔၊ မွ်တတဲ့ စိတ္ထားကိုေမြး၊ ကိုယ့္ဘက္ခ်ည္း ကိုယ္ယက္တဲ့ လိပ္ေတြလို မျဖစ္ေစ နဲ႔။ ေဟ့ ေဂ်ာ္ဂ်ီ နဲ႔ ေမာ္လီ ကမာၻႀကီးက  ပ်က္ေတာ့မွာ၊ ကမာၻမပ်က္ခင္ ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ ေနၾက၊ ေဟာဒီ ကမာၻႀကီး ဆိုတာက အခု မပ်က္လည္း ေနာင္တစ္ေန႔ေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ပ်က္စီးသြားမွာပဲ။ ဒါ.... ငါ ေျပာတဲ့စကား မဟုတ္ဘူး။ ဘုရားေဟာတာ၊ ဘုရားက ေဟာဒီကမာၻဟာ မီးနဲ႔ ပ်က္လိမ့္မတဲ့။ ဘုရားစကားေနာ္၊ ဘုရားစကား... မယံုမရွိၾကနဲ႔၊ ကဲ.... အိပ္ၾကေတာ့ကြာ .... ဂြတ္ႏိုက္"
 
တစ္ကမာၻလံုး တိတ္ဆိတ္သြားသကဲ့သို႔ ရွိသည္။ ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီး၏ အခန္းဘက္မွ မည္သည့္ အသံပလံ မွ် ေပၚထြက္မလာေတာ့။ အဘုိးႀကီး အမွန္တကယ္ အိမ္ရာဝင္သြားၿပီဟု ကၽြန္ေတာ္တို႔ ထင္ၾက သည္။ အိပ္ရာမဝင္ ႏိုင္ၾကေသးသည္က ကၽြန္ေတာ္တို႔ လင္မယားျဖစ္သည္။ တစ္ဖက္ခန္းမွ ပေဟဠိ ကို ေဖာ္ထုတ္ရန္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မ်က္လံုးေတြ က်ယ္ေနၾကသည္။
    "ေဂ်ာ္ဂ်ီ နဲ႔ ေမာ္လီ ဆိုတာ ေၾကာင္ကေလးေတြ ျဖစ္မယ္ကြ" ဟု ကၽြန္ေတာ္က ခန္႔မွန္းခ်က္ ထုတ္လိုက္သည္။

 "မကၠင္းနစ္ႀကီးက ေၾကာင္ေတြနဲ႔စကား ေျပာတယ္ဆိုေတာ့ လူေၾကာင္ႀကီးနဲ႔ တူပါရဲ႕ရွင္၊ သူက လူႏွစ္ေယာက္ ကို ေျပာသလို ေျပာေနေတာ့တာကိုး"
    "ပန္းခ်စ္တဲ့ မိန္းကေလးတခ်ိဳ႕လည္း ပန္းပင္ေတြနဲ႔ စကားေျပာၾကသတဲ့"
"ေၾသာ္.. ႀကံဖန္ၿပီး ရူးတတ္ၾကပါေပ့ရွင္"
ကၽြန္ေတာ္၏ ခန္႔မွန္ခ်က္လြဲသြားပါသည္။. ေနာက္တစ္ေန႔နံနက္ (ဂ)နာရီေလာက္မွာ တစ္ဖက္ခန္းမွ တံခါးဖြင့္သံၾကား၍ ကၽြန္ေတာ္တေစ့တစ္ေစာင္း ေခ်င္းေျမာင္းၾကညါ့လိုက္ရာ အဘိုးႀကီးနွင့္ သူ႔လက္ထဲမွာ သံႀကိဳးေတြႏွင့္ ဆိုင္းထားေသာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကို ေတြ႕ရသည္။ ႏိုင္ငံျခားမ်ိဳးစပ္အေမြးမထူမပါး အျဖဴေရာင္ ေခြးႏွစ္ေကာင္ျဖစ္ၾကသည္။ ေခြးရွင္ကလည္း ျဖဴျဖဴ၀၀ႀကီးျဖစ္ကာ၊ ေခါင္းေမြးတိုႏွံ႕ႏွံ႔ကလည္း ၾကာဆံေတြလို ေဖြးေဖြးလႈပ္ေနသည္။

ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီးမွာ စက္ျပင္ဆရာဝပ္ေရွာ့ပိုင္ရွင္တစ္ဦးထက္ ဆင္းရဲေသာ္လည္း အစားဝဝ စားႏိုင္၍ ဝၿဖိဳးေနေသာ လမ္းေဘးေဗဒင္ဆရာႀကီးတစ္ဦးႏွင့္ ပို၍တူေနသည္။ ကၽြဲေကာ္ကိုင္း ပါ၀ါမ်က္မွန္ႀကီး တပ္ ထားေသာ ျမင္းေခ်းေရာင္ တိုက္ပံုအေဟာင္းႀကီးတစ္ထည္ကို ဖိုးရို႕ဖားယား၀တ္ထားသည္။ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းၾကား မွာေတာ့ ေဆးျပင္းလိပ္တို။
"ေဟ့ ေဂ်ာ္ဂ်ီ၊ ျဖည္းျဖည္းဆင္းပါကြ၊ မေလာပါနဲ႕၊ ေမာ္လီဆင္းသလို ဣေၿႏၵရရဆင္းမွေပါ့ကြ"ဟု အဘိုးႀကီးက ခပ္တိုးတိုးေငါက္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ သည္ တိုက္ခန္းေရွ႕ ၀ရန္တာလသာေဆာင္ကေလးဆီသို႔ ခပ္သုတ္သုတ္လွမ္းလာခဲ့ၿပီး အဘိုးႀကီးႏွင့္ ေခြးႏွစ္ေကာင္ကို အေပၚမွစီးၾကည့္ေနမိသည္။ တိုက္ေရွ႕မွာ ဆလြန္းကားသံုးေလးစီး ရပ္ ထားသည့္ အနက္ အျဖဴေရာင္ (ဆန္နီစူပါဆလြန္း) ခပ္စုတ္စုတ္ကားထဲသို႔ အဘိုးႀကီးက ေခြးေတြကို အလ်င္ သြင္းသည္။ ၿပီးလွ်င္ သူက ဒရိုင္ဘာေနရာမွာ၀င္ထိုင္ၿပီး ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေမာင္းထြက္သြားသည္။ ကားဘီးေတြက ယက္ထုတ္လိုက္ေသာ ဖုန္လံုးႀကီးက ေစ်းမွျပန္လာေသာ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးကို ၀င္တိုးၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီးက သူ႔မ်က္ႏွာကို လက္၀ါးျဖင့္ ကာလိုက္သည္။ ဘယ္လိုမဆိုကၽြန္ေတာ့္ဇနီးသည္ အဘိုးႀကီးကို မိတ္ဖြဲ႔ရန္ စဥ္စားေတာ့မွာ မဟုတ္ဟုကၽြန္ေတာ္ ေတြးမိပါသည္။

"လက္စသတ္ေတာ့ အဘိုးႀကီးက ေၾကာင္ေတြနဲ႕စကားေျပာတဲ့ လူေၾကာင္ႀကီးမွ မဟုတ္ဘဲရွင့္၊ ေခြးေတြကို စကားေျပာေသာ လူ႔ေခြးႀကီးပဲ ဟီ ..... ဟီး"
အခန္းထဲသို႔ ၀င္လာၿပီးေနာက္ ဇနီးက ႏႈတ္ခမ္းတလန္ ပန္းတလန္ႏွင့္ သေရာ္ေတာ္ေတာ္ေျပာပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က မွတ္ခ်က္ေပးျခင္းမျပဳ။ ေခြးႏွစ္ေကာင္ႏွင့္အတူေနသူ မကၠင္းနစ္ႀကီး တစ္ဦး၏ ဘ၀ကို ေ၀ခြဲ သံုးသပ္ၾကည့္ေနမိ၏။ သူ႔ေခြးေတြက ေတြ႔ျမင္ေနၾကတိုင္းရင္းေခြးမ်ိဳးေတြေတာ့မဟုတ္။ pet-shop ေခြးအေရာင္း ဆိုင္ေတြ မွာ ေသာင္းဂဏန္းမွ သည္ သိန္းဂဏန္းအထိ ေၾကးႀကီးေစ်းေပါက္ေနေသာ ဘိုေခြးေတြ ျဖစ္ၾကသည္။

ထိုေခြးေတြက တိုင္းရင္းေခြးေတြလို ႀကံဳရာစားတတ္ၾကသည့္ "သုနကၡ"ေတြလည္း မဟုတ္။ ဇီဇာေၾကာင္တတ္ၾကသည္။ သားငါးအညီႇအေဟာက္ အလြန္ႀကိဳက္သည္။ ရိုးရာ ဘိန္းမုန္႔သြားမေကၽြးႏွင့္။ စားမွာမဟုတ္။ ေပါင္မုန္႔၊ ကိတ္မုန္႔ေတြ၊ ဆင္းဒ၀စ္ေတြ၊ ေဂ်ဒိုးနပ္ေတြဆိုလွ်င္ေတာ့ လာထား။ ၿမိန္ၿမိန္ ယွက္ယွက္ႀကီးေလြးျပပါလိမ့္မည္။ ကုန္တိုက္ႀပီးေတြမွာ အထူးေကာင္တာဖြင့္ ၍ ေရာင္းခ်ေသာ ျပညပသြင္းကုန္ dog food "ေခြးစာ"မ်ိဳးဆိုလွ်င္လည္း ဒင္း(သင္း)တို႔က သြားရည္တျမားျမားႏွင့္ ဗိုက္ကားေအာင္ ၀ါးေလ့ရွိၾက သည္။ ထိုေခြးစာဘူးတစ္ဘူး၏ ေစ်းႏႈန္းမွာ သာမန္လက္လုပ္လက္စား မိသားစုငယ္တစ္ခု၏ (၃)ရက္စာ မီးဖိုေခ်ာင္ စရိတ္ေလာက္ ရွိမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ခန္႔မွန္းၾကည့္သည္။

ေကၽြးႏိုင္လိုေကၽြးတာ ေကၽြးၾကေပါ။ ဒါနျပဳျခင္းတစ္မ်ိဳးမို႔ ကုသိုလ္ေတာင္ရေသး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔၏ "ဖြတ္ဘိုးေအ" ေခြးခ်စ္သူေတြ ကလည္း ေအာင္နက္တို႔၊ ဂုတ္ၾကားတို႔ကို ထမင္းရည္ ဒါနျပဳေနၾကတာပဲ မဟုတ္လားဟုု ကၽြန္ေတာ္ဆင္ျင္းေတြးကာ ေက်နပ္မိပါေသးသည္။
အခ်ိန္ၾကာ လာသည္ႏွင့္အမွ်  ေခြးႏွစ္ေကာင္ႏွင့္အတူေန၊ အတူစားျခင္း၊ ေခြးႏွစ္ေကာင္ ကိုစကာေျပာျခင္း၊ ျမည္တြန္ေတာက္တီးျခင္း၊ ေခ်ာ့ေမာ့သြန္သင္ျခင္းတို႔ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ပတ္၀န္းက်င္မွာ ထူးျခားေသာ "လူေခြးႀကီး" ဟု လွ်ိဳ႕၀ွက္နာမည္ေျပာင္ရထားသည့္ ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီးႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မွာ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္မိဖန္မ်ားလာသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ခင္မင္းရင္းႏွီးလိုဟန္ မ်က္ႏွာရိပ္မ်က္ႏွာကဲျပေသာ္လည္း ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီး က ကၽြန္ေတာ့္ကို အခန္းနီးခ်င္းတစ္ဦးအျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳရုံ ၊ ေခါင္းဆတ္ျပ၊ ႏႈတ္ခမ္း တြန္႕ျပျခင္း တို႔ျဖင့္သာ တံု႕ျပန္ဆက္သြယ္ သည္။ သူက ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တရင္းတႏွီး၊ ေႏြးေထြးစြာ ဆက္ဆံလိုစိတ္ မရွိေၾကာင္း ထင္ရွားပါသည္။

ကိစၥမရွိ။ ကိုယ္ထမင္းကိုယ္ရွာစားေနတာပဲ ခ်င္းစိမ္းနဲ႕မိႆလင္၊ သူၾကင္မွကိုယ္ၾကင္ရမည္သာပ။ ကၽြန္ေတာ္ ဇနီးကေတာ့ အဘိုးႀကီးကို "ဦးေႏွာက္အေနအထားမမွန္"ဟု သတ္မွတ္ကာ ကၽြန္ေတာ့္ကို "လူ႔ေခြးႀကီး" (ကၽြန္ေတာ္ဇနီးေပး ထားေသာ နာမည္ေျပာင္)ႏွင့္ ကင္းကင္းသာ ေနေစလိုပံရပါသည္။
"ေခြးေတြနဲ႔ ဒီေလာက္ပူးပူးူကပ္ကပ္ေနေနမွာေတာ့ အဘိုးႀကီးကိုယ္က လူေစာနံမွာ မဟုတ္ဘူး။ ေခြးေစာ္ပဲနံမွာ" ဟု ဇနီက တုတ္ထိုး အိုးေပါက္ ေ၀ဖန္ပါေသးသည္။
"သူက ၀ပ္ေရွာ့ပိုင္ရွင္၊ ၀ပ္ေရွာ့မကၠင္းနစ္ႀကီးေလ၊ သူနဲ႔အနီကပ္ေတြ႕တိုင္း ငါရွဴမိတာကေတာ့ ဓာတ္ဆီေဟာင္း နံ႕၊ ဓာတ္ဆီနံ ႔ေတြပဲကြ"
"ဓာတ္ဆီ န႔ံ ရတယ္ ဟုတ္လား၊ အဘိုးႀကီးနား သိပ္မကပ္နဲ႕။

အဘိုးႀကီးကိုယ္ က မီးအႏၱရာယ္ရွိတယ္ေနာ္"ဟု ဇနီးက အဆိုးျမင္သက္သက္ျဖင့္ ကပ္သီးကပ္သပ္ သတိေပးေနသတိေပးေနသည္။
တစ္ေနပေတာ့ ကၽြန္တာ္က အဘိုးႀကီးႏွင့္ တိုက္ေရွ႔ကားရပ္စခန္းမွာ ဆံုမိၾကသည္ႏွင့္ တိုတိုေတာင္းေတာင္း ႏႈတ္ဆက္ စကားေျပာရင္းမွ...
"ကၽြန္ေတာ့္ ဘ၀မွာ အန္ကယ့္ေလာက္ ေခြးခ်စ္တတ္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္မွ မေတြ႔ဖူးပါဘူးဗ်ာ"ဟု အမွတ္မထင္ လွ်ာခလုတ္ တိုက္မိပါသည္။
"လူေတြ အေၾကာင္းကို ပိုသိလာေလ ေခြးေတြကို ပိုခ်စ္လာေလဆိုတဲ့ စကားပံုကို ေမာင္ရင္မၾကားဖူးဘူးလားကြ"
"ဟင့္အင္း... မၾကားဖူးပါဘူး အန္ကယ္".
"လူ သည္ ေခြးထက္ မိုက္၏ ဆိုတဲ့ စကားကိုေကာ ၾကားဖူးလား"
"ဟင္အင္းခင္ဗ်"

"ဟုတ္ၿပီးဒါဆို မင္းၾကားဖူးသြားၿပီ။ ဒီမယ္ ေဂ်ာ္ဂ်ီ အဲေလ ေဆာရီး ဒီမယ္ေမာ္ရင္မွတ္ထား။ ငါဟယ လူေတြထက္ ေခြးကိုပိုၿပီး ယံၾကည္စိတ္ခ်ခဲ့လို႔ ေခြးေတြနဲ႕ အတူတူေနတာ၊ ငါ့မိန္းမ၊ ငါ့သသမိးေတါကိုေတာင္ ေဂ်ာ္ဂ်ီတို႔၊ ေမာ္လီတို႔ေလာက္စိတ္မခ်ဘူး ရွင္းလား"
"ဟုတ္ကဲ့၊ မွတ္သားစရာေပါခင္ဗ်ာ"
"ငါ့အလုပ္ရံု မွာ ငါ့တပည့္ေလး၊ ငါး၊ ရွစ္ေယာက္ရွိတယ္။ အဲဒီေကာင္ေတြအားလံုး ခိုးတတ္တယ္။ လိမ္ တတ္တယ္။ တစ္စိတ္ကို တစ္အိတ္လုပ္ၿပိး ၾကြားူတတ္တဲ့ ေလပိုေလလွ်ံသာေထယ်ေတြ သံုးၿပီး စကားေျပာ တတ္ၾကတယ္။ ေဂ်ာ္ဂ်ီနဲ႕ေမာ္လီတို႔မွာ အဲဒီလို အကုသိုလ္ဒုစရိုက္ေတြ လံုး၀မရွိဘူး။ ငါေသရင္ ငါ့စည္းစိမ္ ကို ေခြးေသေကာင္ပုပ္ လင္းတဆြဲသလို ၀ိုင္းလုၾကမယ့္ ငါ့သားသမီးေတြလို မစၦရိယစိတ္ ေဂ်ာ္ဂ်ီတို႔မွာ မရွိဘူး။ ေသတမ္းစာ ဥေပဒ သာရွိရင္ ငါ့အေမြေတြ ေဂ်ာ္ဂ်ီတို႔ကို ေပးပစ္ခဲ့မွာကြ"

ဦးမာင္ေမာင္ႀကီး၏စကားကို ၾကားရေသာအခါ မဂၢဇင္းတစ္ေစာင္ထဲမွာ ဖတ္ခဲ့ဖူးေသာ အေနာက္တိုင္း က ေခြးခ်စ္သူ အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္အေႀကာင္း ကၽြန္ေတာ္အမွတ္ရလာသည္။ ပိုက္ဆံရွိေသာ ထုိမိန္းမႀကီးက သူေသ လွ်င္ သူ႔ေခြးကေလးအတြက္ အေမြေငြေႀကးမ်ားစြား ေရွ႕ေနေရွ႔ရပ္မ်ားမွ တစ္ဆင့္စာခ်ဳပ္စာတမ္းမ်ားျဖင့္ စီစဥ္ထားေၾကာင္း ဖတ္ရႈရပါသည္။ ထိုေခြးေလာက္ကံေကာင္းေသာ ေခြးမ်ိဳးေတြ႔ဖူး၊ ၾကားဖူးၾကပါေလစ။
ေႏြရာသီမြန္လြဲပိုင္း အခ်ိန္မွာ ျဖစ္သည္။ ရံုးပိတ္ရက္ျဖစ္၍ ကၽြန္ေတာ္လည္း မိမိအခန္းထဲမွာ စာအုပ္တစ္အုပ္ႏွင့္ အတူ အပ်င္းထူေနသည္။
လူတစ္စု ေလွကားမွ ၀ုန္းဒိုင္းညံေအာင္ အေျပအလႊားတက္လာၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ရင္ထဲ ဒိတ္ခနဲျဖစ္ကာ တံခါးအသာဟ၍ စူးစမ္းၾကည့္သည္။ ညစ္ေထးေသာ စက္ျပင္၀တ္စံုမ်ားႏွင့္ လူရြယ္ေလးဦးကို ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီး ၏ အခန္းေရွ႕မွာ ေတြ႕ရသည္။ သူတို႔ေရာက္လာကတည္းက အခန္းထဲ မွ ေဂ်ာ္ဂ်ီႏွင့္ ေမာ္လီတို႔၏ မာန္ဖီသံမ်ား ဟိန္းထြက္လာၾက၏။

"၀ပ္ေရွာ့မွာက ေန႔လယ္ဘက္ဆို မတရားပူတယ္။ ေဂ်ာ္ဂ်ီတို႔နဲ႕ မကိုက္ဘူး။ ဒီေတာ့(၁)နာရီ ထိုးတာနဲက သူတို႔ကို အခန္းျပန္ပိုၿပီး ပန္ကာေတြ အကုန္ဖြင့္ထားေပးလိုက္တယ္။ ညေန အန္ကယ္အလုပ္က ျပန္လာရင္ သူတို႔ကိုေခၚၿပီး ေဘာလံုးကြင္းဘက္မွာ ေလညင္းခံထြက္ေပးတယ္။ ကိုယ္ခ်င္းစာတရာဆိုတာ ဒါပဲကြ"
လြန္ခဲ့ေသာ သံုးေလးရက္က ဦးေမာင္ေမာင္ႀကီးက ကၽြန္ေတာ့္ကိုရွင္းျပခဲ့ဖူးေသာ စကားကို ခ်က္ခ်င္းျပန္ သတိရသည္။
"ရဲေဘာ္ႀကီးတို႔... ဘာျဖစ္လို႔လဲဗ်"
"ေနျပင္းလြန္းေတာ့ သူေဌးႀကီးေလျဖတ္ၿပီး သတိလစ္သြားတယ္ဗ်။ ခုေတာ့ ေဆးရံုပို႔လုိက္ၿပီ။ သတိမလစ္ခင္ သူ႔ေခြးေတြ ကို သြားေခၚေပးပါလို႔ တသသပူဆာေနလို႔ က်ဳပ္တို႔ေခြးေတြလာေခၚတာ"ဟု ပိန္ေခ်ာင္ေခ်ာင္၊ မည္းႀကဳတ္ႀကဳတ္ မကၠင္းနစ္တစ္ဦးက ေျပာသည္။

ေဂ်ာ္ဂ်ီႏွင့္ ေမာ္လီတို႔က မာန္ဖီရံုသာမဟုတ္ေတာ့ဘဲ ရန္လိုဟန္ျဖင့္ တ၀ုန္း၀ုန္ပြက္ပြက္ညံေအာင္ ထိုးေဟာင္ေနၾကသည္။ သူတို႔၏ ဖခင္သဖြယ္ ေက်းဇူးရွင္သခင္ႀကီး ေသလုေမ်ာပါးျဖစ္သြားပံုကို သိရွိေနၾကသည့္ အလားပင္ျဖစ္ပါသည္။
"ေခြးေတြက ဆိုးတယ္ေနာ္၊ သခင္ကလြဲၿပီး ဘယ္လူစိမ္းမွ အကိုင္ခံမွာ မဟုတ္ဘူး ဒီေခြးမ်ိဳးေတြက အရမ္းအကိုက္သန္တယ္"ဟု ကၽြန္ေတာ္က စိတ္ရင္းေစတနာျဖင့္ သတိေပးသည္။
"ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း အဲဒါကိုပဲ စဥ္းစားေနတာ"ဟု မကၠင္းနစ္ကိုလူပန္က အခန္းေသာ့ခေလာက္ကို ဖြင့္မည့္ေသာ့တံကေလးကိုင္ရင္း တစ္ဆို႔ဆို႔ေျပာသည္။
"အလကားပါဗ်ာ၊ ေသလုေမ်ာပါးျဖစ္ေနတဲ့ကိုယ့္အျဖစ္ ကို ကိုယ္ဂရုမစိုက္ပဲ ဘာမွမဟုတ္တဲ့ အဟိတ္ တိရစၦာန္ေတြ အေပၚ အျဖစ္သည္း ေနရေသး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သူေဌးက လူေယာင္ေဆာင္ထား တဲ့ ေခြးႀကီး တစ္ေကာင္ျဖစ္ေန မလား၊ မေျပာတတ္ေပါင္ဗ်ာ" ဟု မ်က္ႏွာေပါက္ဆိုးဆိုး၊ အရပ္ပုပုႏွင့္ ေခြးဘီလူး မ်က္ႏွာေပါက္မ်ိဳး ရွိသူ မကၠင္းနစ္က ညည္းညဴျပန္သည္။
ကၽြန္ေတာ္ ဘာေျပာရမွန္မသိေတာ့ပါ။

ၾကဴးနစ္
Joke မဂၢဇင္း ၂၀၁၂ ဇန္နဝါရီလ
.

No comments: