Wednesday, August 22, 2012

ၾကဴးႏွစ္ ၏ ဇာတ္ေကာင္ေတြဆီက ထြက္ေျပးတဲ႕ဇာတ္လမ္း, အပိုင္း (၁၈)

"ဒီမယ္… ဦးဘာဘူ၊ တေစၦကုလားပုကို ဒီေလာက္ေစတနာပိုေနလည္း ခင္ဗ်ားအိမ္မွာေခၚၿပီး ကိုးကြယ္ ထားေတာ့ဗ်ဳိ႕" ဟု ေအာ္လုိက္ရာ ဦးဘာဘူက ေျခလွမ္းတံု႔လ်က္ သမင္လည္ျပန္ လွည့္ၾကည့္၏။ "ငါ့အိမ္မွာေနရာ မဆံ့ေတာ့လုိ႔ကြ…၊ တခ်ဳိ႕ ပုဂၢဳိလ္ေတြဆို ငါ့ကားေပၚမ်ာ ေနရာေပးထားရတာ မင္း မေတြ႕ဖူးလား…၊ ေတာ္ေတာ္ လက္ေပါက္ကပ္တဲ့ေကာင္ပဲ…၊ မိစန္းခ်ဳိ ျပန္လာမွ ငါ တုိင္ေျပာဦးမယ္ မွတ္" ဦးဘာဘူ ထံမွ စန္းခ်ဳိနာမည္ၾကားလုိက္ရသည္ႏွင့္ သန္းဆုိင္ အားေပ်ာ့ေပ်ာ့ ဓာတ္လုိက္ ခံရသလို တစ္ ကုိယ္လံုး စူးခနဲ က်ဥ္တက္သြားေလသည္။
ထိုမွတစ္ဆင့္… သန္းဆုိင္၏စိတ္ႏွလံုးထဲသုိ႔ အမ်က္ေဒါသမီးေၾကာင္းလည္း ဒလေဟာ လွိမ့္ဝင္ ထိုး ေဖာက္ လာသည္။ သူသည္ စန္းခ်ဳိ၏ဓာတ္ပံုႀကိးကို ထ၍ ျဖဳတ္ကာ ၾကမ္းေပၚတြင္ မွန္ကြဲ မတတ္ ေဆာင့္ၿပီး ေမွာက္ခ် ထား လုိက္၏။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.............
.....................................................................................................................................................

အိမ္မွ တိတ္တဆိတ္ထြက္သြားၿပီး (၁၁) ရက္အၾကာ၊ ည (၈) နာရီခန္႔တြင္ စန္းခ်ဳိသည္ ဆုိက္ကားတစ္ စီးျဖင့္ ႐ုတ္တရက္ ျပန္လည္ေရာက္ရွိလာခ်ိန္၌ ခံုတန္းလ်ားအုပ္စုကလည္း လူစံုတက္စံုရွိေနၾကၿပီး ဆုိင္ ေပၚတြင္လည္း မိထူးတုိ႔ သံုးေယာက္စလံုး ထိုင္ေနၾကသျဖင့္ စန္းခ်ဳိကို အ့ံၾသဝမ္းေျမာက္စြာ ဆီးႀကဳိႏႈတ္ ဆက္သံေတြက အနီးဝန္းက်င္ မွာ အသံဗလံမ်ဳိးစံုကို ဖံုးလႊမ္းပစ္လုိက္သည္။
စန္းခ်ဳိ ဘုရားဖူးခရီးထြက္မွန္းမသိေသာ တစ္ေယာက္က-
"ဝက္လူးက လူမမာကို သြားျပဳစုတဲ့လူကလည္း က်ဳိက္ထီး႐ိုးေတာင္ေဝွးႀကီးနဲ႔ပါလား" ဟု အူေၾကာင္ ေၾကာင္ေရရြတ္စဥ္၊ ယမကာ အရွိန္ကေလး ယူထားသည့္ ရန္ပိန္က တက္ႂကြျမဴးထူးစြာျဖင့္ "ေဟး ငါတုိ ႔မမႀကီး နႏၵလႈိင္ျပန္လာၿပီကြ" ဟု ေအာ္ၿပီး ဆုိက္ကားအနီးကပ္သြားရာ စန္းခ်ဳိက က်ဳိက္ထီး႐ိုး ေတာင္ေဝွးျဖင့္ ႐ုိက္ မလို ေျမႇာက္ရြယ္လုိက္သည္။

"ေဟ့- အကုသုိလ္ေကာင္ အရက္သမား၊ ငါ ဘုရားဖူးၿပီး စိတ္သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းနဲ႔ ျပန္လာတာေနာ္၊ အရက္နံ႔ေထာင္းေထာင္း ထၿပီး ငါ့နားမလာနဲ႔"
"အို- မသိလုိ႔ ငါ့အစ္မႀကီးနႏၵာလႈိင္ရယ္… ေမာင္ေလးကို ခြင့္လႊတ္ပါ" ဟု ၿဖဲစပ္စပ္ေျပာရင္း ရန္ပိန္ ေနာက္ဆုတ္ သြားသည့္အခါ စန္းခ်ဳိ၏အထုပ္အပိုးေတြ၊ ဆြဲျခင္းေတြကို ဝုိင္းဝန္းသယ္ေပးရန္ မိုးေက်ာ္ ေအာင္တို႔ ညီအစ္ကို ဆုိက္ကားအနီးသို႔ ေရာက္လာၾကသည္။ စန္းခ်ဳိက ခရီးပန္းလာဟန္မျပ၊ သြက္ လက္ဖ်တ္လတ္စြာျဖင့္ ဆုိက္ကားေပၚ မွဆင္းရင္း၊ သန္းဆုိင္ကို ေတြ႕ျမင္လိုဟန္ မ်က္လံုးေတြကစား၊ ေခါင္းကို ဘယ္ညာေရြ႕ေစာင္း သည္။

"ဟိုဆရာႀကီးေကာ… သားတုိ႔" ဟု စန္းခ်ဳိေမးလွ်င္ ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္က "အေဖ အိမ္ေပၚမွာ ပုတီးစိပ္ေန တယ္အေမ၊ သက္ေစ့အဓိ႒ာန္ဝင္မယ္လုိ႔ ေျပာတယ္၊ ပုတီးစိပ္တာ ေလးငါးရက္ရွိသြားၿပီ" ဟု ေျဖလုိက္ ေသာ္၊ စန္းခ်ဳိ၏ မ်က္ခံုးထူႀကီးေတြ နဖူးဆံစပ္အထိ ျမင့္တက္သြားၾကသည္။ ႏွစ္ (၂၁)ေက်ာ္ အိမ္ ေထာင္သက္ တစ္ေလွ်ာက္ သန္းဆုိင္ ပုတီး စိပ္သည္ကို တစ္ခါမွ် မႀကံဳဖူးခဲ့ပါတကား…။
"ေၾသာ္- ေၾသာ္ သာဓုပါေတာ္၊ သာဓုပါ၊ အပါယ္တံခါးပိတ္ၿပီး နိဗၺာန္တံခါးဖြင့္ေတာ့မွာလား၊ သမထအား ယူၿပီး အေဟာအေျပာ ဘိုးေတာ္ လုပ္ေတာ့မွာလား"
စန္းခ်ဳိသည္ ဘုရားႀကီးနားမွာ ႏွစ္မ်ားစြာေနထုိင္လာသည့္ျပင္ ေလာေလာဆယ္ မြန္ျပည္နယ္၊ ကရင္ ျပည္နယ္၊ တနသၤာရီတိုင္း မွ တန္ခိုးႀကီးေစတီဘုရားမ်ားစြာကို ဖူးေျမာ္လာခဲ့ရသျဖင့္ ရတနာသံုးပါးကို ကုိင္းညႊတ္သည့္ အာ႐ံုေတြ မေျပေသး ဘဲ သူမ၏ပါးစပ္မွ ထြက္ခဲေသာ ေဝါဟာရအခ်ဳိ႕ကိုလႊတ္ထုတ္ လုိက္မိ၏။

တစ္ခ်ိန္တည္း၌ သူမ ဘုရားဖူးခရီးသို႔ တိတ္တိတ္ခိုးၿပီး လုိက္သြားစဥ္၊ သန္းဆုိင္ အံ့ၾသစ ဖြယ္ ေျပာင္းလဲ သြားပံုကို သံသယဝင္သည္။ ငါ့ကို ဆီးၿပီး ရန္စကားေျပာမယ္ထင္ထားတာ၊ ဘသားေခ်ာ က အဓိ႒ာန္ ပုတီးစိပ္ေနသတဲ့၊ ဆန္းေတာ့ အဆန္းသားဟု မွတ္ခ်က္ခ်သည္။

"မစန္းခ်ဳိ ဘာစားစရာေတြပါလာသလဲဗ်ဳိ႕၊ ဒူးရင္းသီးနံ႔က ေမႊးပါ့ကြာ၊ ငါတုိ႔ဆရာမႀကီးက ဘုရားဖူးထြက္ မွ ဆုေတာင္းျပည့္ၿပီး ပိုဝ၊ ပိုလွလာသလိုပဲေဟ့၊ အစ္မ စန္းခ်ဳိ ဘယ္ဘုရားေတြ ဖူးခဲ့သလဲ" စေသာ စေသာ ခံုတန္းလ်ား အုပ္စု၏ဆူညံပြက္ထေနသည့္ ေမးခြန္းေတြကို မေျဖအား။ စန္းခ်ဳိက အိမ္ေလွကား ကေန ေျခဖြ နင္းၿပီး အိမ္ေပၚသို႔ အလ်င္စလို တက္လုိက္၏။ ဖိနပ္ခၽြတ္ကေန ေခါင္းျပဴၾကည့္လုိက္ေတာ့ (ဟုတ္သားပဲ) ဟု ရင္ထဲမွာ ျမည္တမ္းမိသြားသည္။ ဟုတ္ပါသည္။ သန္းဆုိင္သည္ ဘုရားစင္ေရွ႕ တြင္ ေစာင္တစ္ထည္ ကို ေခါက္ခ်ဳိးခင္းထုိင္ကာ လည္ပင္းမွာ မာဖလာႀကီးပတ္လ်က္၊ တင္ပ်ဥ္ေခြထိုင္ ပုတီး စိပ္ေနပါသည္။ ပုတီးဆင္းသံ တိုးတိုး ကိုပင္ စန္းခ်ဳိၾကားရသည္။
စန္းခ်ဳိ သည္ ေခါင္းတညိတ္ညိတ္ႏွင့္ လွ်ာကေလးတစ္လစ္ထုတ္လုိက္ၿပီး ေျခေဖာ့နင္းကာ အိမ္ထဲသုိ႔ လွမ္းဝင္သြားေလ သည္။

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

စန္းခ်ဳိေနာက္သုိ႔ အလံုးအရင္းႏွင့္ လုိက္ပါလာၾကေသာ အိမ္နီးခ်င္းမိန္းမအခ်ဳိ႕၊ ဆိုင္နီးခ်င္းေစ်းသည္ အခ်ဳိ႕ႏွင့္ ရင္းႏွီးေသာ ဆိုက္ကားသမားအခ်ဳိ႕သည္ ဘုရားစင္ေရွ႕မွာ ၿငိမ္သက္ေတာင့္မတ္စြာ ထိုင္ လ်က္ပုတီးစိပ္ေနေသာ သန္းဆုိင္ ကို ေတြ႕လွ်င္ ႐ုတ္တရက္ ႐ႈိးတိုးရွန္႔တန္႔ ေျခလွမ္းေတြ တံု႔သြားၾကသည္။ က်ယ္ေလာင္ေသာ စကားသံေတြ ရပ္ဆုိင္း သြားၾကသည္။ အမ်ားစုမွာ မသြားအပ္ မလာအပ္ေသာေနရာတစ္ခုသုိ႔ လမ္းမွား ဝင္လာမိသူကဲ့သို႔ အလန္႔တၾကား ေနာက္ဆုတ္၍ အိမ္ေအာက္ ျပန္ဆင္းသြားၾကသည္။ အရင္းႏွီးဆံုးအိမ္နီးခ်င္း မိန္းမႀကီးတခ်ဳိ႕သာ စန္းခ်ဳိရွိေနေသာ မီးဖိုေဆာင္ထဲသုိ႔ ႐ုိ႕႐ို႕ကေလးေတြ ဝင္သြားၾက၏။ အခ်င္းခ်င္း မ်က္ႏွာရိပ္ မ်က္ႏွာကဲျဖင့္ မဆူညံဖုိ႔ သတိေပးေနၾကရင္း အထူးအဆန္း ျဖစ္ရပ္ကိုေတြ႕ျမင္ၾကသကဲ့သို႔ သန္းဆုိင္ ကို ေစာင္းကန္းေစာင္းကန္း လွမ္းၾကည့္ၾက သည္။

စန္းခ်ဳိ၏အဆူအပူအဆဲအဆိုႏွင့္ ရင္းႏွီးအသားက်ေနေသာ ရန္ပိန္ကမူ သန္းဆုိင္၏ေက်ာဘက္ ႏွစ္လံ ေလာက္ ကြာသည့္ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ကုပ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္းထုိင္၍ အရက္ရွိန္ျဖင့္ ရီေဝေနေသာမ်က္လံုးမ်ား ျဖင့္ ေရာင္စံု "ဒစၥကို" မီးေတြ ပူေဇာ္ထားသည့္ ဘုရားစင္ကို ၾကည္ညဳိသဒၶါပြားဟန္ ေမာ့ၾကည့္ေနသည္။
သန္းဆုိင္ကား ပုတီးစိပ္ေသာလက္ေခ်ာင္းမ်ားမွလြဲ၍ က်န္ကိုယ္အဂၤါအစိတ္အပုိင္းေတြ တုတ္တုတ္မွ် မလႈပ္။

"အံမာေလးေတာ္… ကြမ္းယာသည္မ ျပန္လာတာကိုပဲ ဘုရင္မႂကြလာသလိုပဲ ႐ုတ္႐ုတ္သဲသဲ ႀကဳိၾကဆို ၾကနဲ႔ အျဖစ္သည္း လုိက္ၾကတဲ့ဟာေတြ၊ ဟိုဟာမကလည္း ဘုရားဖူးဆိုၿပီး ဘုရားဖူးတစ္ဝက္၊ ေပ်ာ္ပြဲစား တစ္ဝက္ ထြက္တာပါ" ဟု စန္းခ်ဳိကို တစ္ဖက္သတ္ မ်က္မုန္းက်ဳိးေနေသာ အမဲအူ တုတ္ထိုးဆုိင္မွ မိန္း မႀကီး က ေမးတေငါ့ေငါ့ျဖင့္ ေရရြတ္လုိက္၏။
တုတ္ထိုးသည္၏ေဘး မွ ဝါဒတူဘက္ေတာ္သားျဖစ္သည့္ အိုးကေလးဘိန္းမုန္႔သည္ မိန္းမက လည္း ေဆးေပါ့လိပ္တဖြာဖြာႏွင့္- "ဘုရားဖူးသြား တာကိုပဲ သူ႔အိမ္က ပထမပုိင္း စန္းခ်ဳိအေမ ေနမေကာင္းလုိ႔ သြားျပဳစုသေလး ဘာေလး နဲ႔ ပလီစိေခ်ာက္ခ်က္ ေၾကညာေနေသးတယ္၊ ဘုရားဖူးသြားတာပဲ ဘုရားဖူးသြား တယ္ေပါ့၊ ဘာလုိ႔ ဝက္ လူးက အဘြားႀကီးကို မဆီမဆုိင္ ေနမေကာင္းခုိင္းရသလဲ၊ ဘယ္လိုဟာေတြပါလိမ့္" ဟု ျမည္တမ္းျပန္ သည္။

"သင္းတုိ႔ေျပာသမွ် တင့္တယ္ရမယ္ဆိုၿပီး အလကား (ပဲမ်ား) ေနၾကာတာပါေအ၊ ဘဝေမ့ေနၾကတာ၊ ဟို အပ်ဳိႀကီးမ မိထူး ဆို ဒီလာတုန္းက ရွင္မီးအက်ႌစုတ္ကေလးဝတ္ၿပီး ေရာက္တာ၊ သန္းဆုိင္တုိ႔ စန္းခ်ဳိ တို႔ ခုထက္ထိ ဖင္ မွာ ရႊံ႕မစင္ေသးဘူးဆိုတာ ငါ အသိဆံုး၊ စန္းခ်ဳိဆိုတဲ့ဟာမကလည္း ငါးစိမ္းသည္ဘဝ က လာတာ ဆိုေတာ့ ေရႊေတြဝတ္လည္း ေရႊတျခား လူတျခားပဲ"
တုတ္ထိုးအေဒၚႀကီးသည္ ေစ်းအေရာင္းထုိင္းၿပီး စိတ္ညစ္ညစ္ႏွင့္ သူမ၏ အခက္အခဲ ျပႆနာ မ်ားကို ေျဖဆည္ရာ ရွာသလို၊ ေနာက္ထပ္နာရီဝက္ခန္႔အထိ စန္းခ်ဳိတို႔မိသားစုကို မႈိခ်ဳိးမွ်စ္ခ်ဳိး ေဝဖန္ လ်က္ရွိ ေလသည္။ သို႔ရာတြင္ မိန္းမႀကီး၏ေဝဖန္ေရးတြင္ ေဒါသစိတ္ေတြ လြန္ကဲလြန္းသျဖင့္၊ ေဝဖန္သည္ႏွင့္ မတူေတာ့ ဘဲ က်ိန္စာတုိက္သကဲ့သုိ႔ ျဖစ္ေနေၾကာင္းကို တုတ္ထိုးအေဒၚႀကီးမသိႏုိင္။

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

ဧည့္သည္ေတြလည္း ရွင္းလင္းသြားၾကၿပီ၊ ေစ်းဆုိင္လည္း ပိတ္လုိက္ၿပီ၊ ၿခံဝင္းတံခါးလည္း ေသာ့ခတ္ လုိက္ၿပီျဖစ္ေသာ္ လည္း သန္းဆုိင္ ပုတီးစိနပ္လုိ႔ မၿပီးေသးပါ။
စန္းခ်ဳိ က မိထူးကို လက္တုိ႔၍ မီးဖိုေဆာင္ထဲေခၚၿပီး ေလသံဟဟျဖင့္ က်ိတ္ေမးသည္။
"ညည္းတို႔ဆရာႀကီးက ပုတီးစိပ္တာ ၾကာလွေခ်လား၊ ဘယ္ႏွပတ္ေတာင္ စိပ္ေနတာလဲ၊ ဘာပုတီးစိပ္ နည္းလဲ"
စန္းခ်ဳိ၏ေမးခြန္းေတြ ကို မိထူးအတိအက်ေတာ့ မေျဖတတ္။

"ခါတိုင္းေန႔ေတြက ဒီေန႔ေလာက္ မၾကာဘူး အစ္မႀကီးရဲ႕"
"ငါျပန္လာၿပီး လူေတြ ႐ုတ္႐ုတ္ ႐ုတ္႐ုတ္နဲ႔မုိ႔ ပုတီးစိပ္ပ်က္ၿပီး အသစ္ျပန္ျပန္စိပ္ေနရလုိ႔လား မသိေပါင္"
"မေျပာတတ္ဘူး"
စန္းခ်ဳိ က တစ္ခုခုကို သေဘာက်သကဲ့သို႔ တစ္ေယာက္တည္း ၿပဳံးလုိက္၏။
စန္းခ်ဳိႏွင့္ မိထူးတုိ႔ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ တိတ္ဆိတ္ညင္သာစြာ ျပန္ထြက္လာၾကခ်ိန္တြင္ သန္းဆုိင္သည္ ထုိင္ရာမွ လက္တစ္ဖက္ေထာက္ၿပီး အားယူထရပ္သည္။ ထအရပ္မွာ ၾကာျမင့္စြာထိုင္ခဲ့၍ ေသြးေလ အေလွ်ာက္ မမွန္ေသာ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္မွာ ဒူးေကာက္ေကြးမွ ႐ုိက္ခ်ဳိးျခင္းခံရသကဲ့သို႔ စူးစူးမ်က္ မ်က္ႀကီး က်ဥ္တက္ကာ သန္းဆုိင္ ညည္းညဴ ရင္း ေခြလဲသြားေတာ့သည္။

"အား… ကၽြတ္ကၽြတ္၊ ဘုရား… ဘုရား… ဘုရား" မိထူးက ေရွ႕ဆံုးမွလွစ္ခနဲ ေျပးကပ္ၿပီး သန္းဆုိင္၏ လည္တိုင္ ကို ေပြ႕ယူထူမတ္လုိက္သည္။ စန္းခ်ဳိက လုိက္လာၿပီး သန္းဆုိင္၏ေျခေထာက္ေတြကို ဖမ္း ဆုပ္သည္။
"သန္းဆုိင္… ဘာျဖစ္သြားတာလဲ ဟင္"
သန္းဆုိင္ က မ်က္စိေတြ တင္းက်ပ္စြာမွိတ္၍ မ်က္ႏွာႀကီး႐ႈံ႕ကာ တကၽြတ္ကၽြတ္ စုတ္သပ္လ်က္ ညည္း တြားသံသဲ့သဲ့ျဖင့္ ဘုရားတေန၏။
"နင္ အၾကာႀကီး တင္ပ်ဥ္ေခြထုိင္ေနလို႔ ေသြးမေလွ်ာက္တာျဖစ္မွာ" စန္းခ်ဳိက သန္းဆုိင္ ၏ေကြးေခါက္ ေနၾကေသာ ေျခသလံုးႀကီးႏွစ္ဖက္ကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဆြဲဆန္႔သည့္အခါ သန္းဆုိင္က အလြန္အမင္း နာက်င္ေသာ ဟန္ျဖင့္ "အား… ျဖည္းျဖည္းလုပ္ပါ၊ ငါ… ငါ… ငါ ေလျဖတ္သြားၿပီ စန္းခ်ဳိ"
"ဟာ- ငါ ဘုရားဖူးၿပီးျပန္လာစ ဆဲလုိက္ရရင္ မေကာင္းဘူး၊ ဘယ္က နိမိတ္မရွိ နမာမရွိ ေလျဖတ္ရမွာ လဲဟဲ့၊ ေသြးမေလွ်ာက္ လို႔ အေၾကာေတြ ခဏဆုိင္းသြားတာ၊ ေဟ့ေကာင္မ မိထူး၊ သူ႔ကို ပက္လက္ခ် ထားလုိက္ ဒီကိုလာ၊ ေျခခ်င္းဝတ္ အေၾကာကို တအားကုန္ႏွိပ္စမ္း၊ ေျခမေတြ၊ ေျခေခ်ာင္းေတြကိုလည္း လွန္ခ်ဳိး၊ ေျခဖဝါး အလယ္ေကာင္ကို လက္မနဲ႔ဖိေပး" ဟု စန္းခ်ဳိက အေရးေပၚကုသခန္းထဲမွ ထဘီျပာ သူနာျပဳဆရာမႀကီး တစ္ဦး၏ေလသံျဖင့္ ညႊန္ၾကားလ်က္ရွိသည္။

"ေလ- ေလျဖတ္ခ်င္လည္း ျဖတ္လုိက္စမ္းပါဟာ၊ အ အနားရ ရတာေပါ့" ဟူ၍ သန္းဆုိင္က ငိုေႂကြး ေတာ့မည့္ ဆဲဆဲ အသံႀကီးျဖင့္ ညည္းေသာ္ စန္းခ်ဳိက လက္ဝါးတစ္ဖက္ျဖင့္ သန္းဆုိင္၏ေပါင္ကို ျဖန္းခနဲ ျမည္ေအာင္ ႐ုိက္ခ်လုိက္သည္။
"ဟဲ့- သန္းဆုိင္၊ နင္ ပုတီးစိပ္ၿပီး သမာဓိမရဘဲ၊ အေလဏေတာေတြ ေလွ်ာက္ေျပာေနပါလားဟင္"
"ငါ ငါ အဲဒါ သမာဓိစကားေျပာတာ စန္းခ်ဳိ"
"အိုး ××× ႐ူးစကား"
သားႏွစ္ေယာက္ လည္း ဝုိင္းဝန္းလာၾကၿပီျဖစ္ရာ၊ ယခုအခါ မိန္းမႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ ေယာက္်ားႏွစ္ေယာက္ တိုးသည္။ သန္းဆုိင္၏ ကုိယ္အဂၤါ အစိတ္အပုိင္းအခ်ဳိ႕ကို ခ်န္လွပ္၍ က်န္တစ္ကုိယ္လံုးကို ဆုပ္ႏွယ္ဖ်စ္ ညႇစ္ဖိႀကိတ္ လႈပ္ခါေနၾကေတာ့သည္။

စန္းခ်ဳိ၏ဟန္ႏွင့္ သဏၭာန္တုိ႔သည္လည္း ဘုရားဖူးခရီးသည္အသြင္အလႊာေတြ တစ္စခ်င္း ကြာက်သြား ၿပီး နဂိုမူလ ခက္မာၾကမ္းတမ္းသည့္ ႐ုပ္လႊာထုထည္ႀကီးက အစားထိုးဝင္ေရာက္လာခဲ့ၿပီ ျဖစ္ေသး၏။
စန္းခ်ဳိသည္ ေတာင္တက္သမားတစ္ေယာက္၏ေျခသလံုးကဲ့သုိ႔ မာတင္းေနေသာ သန္းဆုိင္၏ေျခသ လံုးကို သူမ၏ ပန္းပဲဆရာလက္ေခ်ာင္းႀကီးမ်ားျဖင့္ အေရျပားေတြ၊ ႂကြက္သားေတြ ျပတ္ထြက္ကုန္မ တတ္၊ ဆုပ္ညႇစ္ လ်က္ရွိရာ၊ သန္းဆုိင္ သည္ ဝမ္းဗုိက္ကလီစာေတြ ေဖာက္ျပန္သြားသည့္ ႏြားႀကီးတစ္ ေကာင္ တံုးလံုးလဲၿပီး ေအာ္ညည္းေန သလို တအီးအီး ျမည္တမ္းေနသည္။
"ေသြးေၾကာင္ လုိက္တာဟယ္၊ ဒီေလာက္ႏွိပ္တာေလးနဲ႔ ညည္းေနရလား သန္းဆုိင္"
"နင့္လက္ႀကီးက ႏွိပ္တာနဲ႔မွမတူဘဲ၊ ပလာယာနဲ႔ ညႇပ္ေနသလား ေအာက္ေမ့ရတယ္"
"ဒီေလာက္ေတာင္ရွိလွတာ ေနေတာ့ဟယ္" ဟု ေငါက္ငမ္းငမ္းေျပာၿပီး စန္းခ်ဳိသည္ သန္းဆုိင္၏ေျခသ လံုးကို လႊတ္လုိက္ကာ ကုလားထုိင္မွာ သြားထိုင္ေနသည္။

စန္းခ်ဳိ၏ အတြင္းအျပင္ စိတ္သႏာၱန္ေတြ ေျပာင္းလဲသြားသကဲ့သို႔ သန္းဆုိင္ကလည္း လူမမာအသြင္ျဖင့္ ခယ္မႏွင့္ သားႏွစ္ေယာက္၏ လက္ေခ်ာင္းေတြေအာက္မွာ ႐ႈံ႕မဲ့မဲ့မ်က္ႏွာထားျဖင့္ ၿငိမ္သက္ေနေသာ္ျငား နာရီေပါင္း မ်ားစြာ ျပင္ဆင္ထားသည့္ထိုးစစ္ကို စတင္ဖုိ႔ စိတ္ထဲမွာျပန္လည္စစ္ေၾကာ ခ်ိန္ဆလ်က္ရွိ၏။ သုိ႔ရာတြင္ စန္းခ်ဳိ က လက္ဦးမႈရယူသြားသည္။
"ဒါနဲ႔ ေနစမ္းပါဦး၊ ပုတီးသမားႀကီးရဲ႕" ဟု စန္းခ်ဳိက ကုလားထုိင္ေပၚမွာ ဟန္ပါပါ ေျခသလံုးေတြ လိမ္ ခ်ိတ္၍ ျပင္ထုိင္ရင္း မထီတရီမ်က္ႏွာျဖင့္ တုိက္ပြဲစသည္။
"ငါ ဘုရားဖူးထြက္ေနတုန္း နင္ တ႐ုတ္ႀကီးဦးက်ဴးကို ဘာေတြသြားေမးတာတံုး"
သန္းဆုိင္ အငုိင္မိသြားသျဖင့္ မ်က္လံုးေတြ ဖ်တ္ခနဲပြင့္ကာ ျပဴးက်ယ္သြားၾက၏။

"ဘာ ဘာေမးလုိ႔လဲ"
"နင္ ေမးတာ နင္မသိဘူးလား၊ နင္ လူမွန္းကို မသိတတ္ဘူး သန္းဆုိင္၊ ငါ စာေရးထားခဲ့ၿပီပဲ၊ ေအးေအး ေနေပါ့၊ ခုေတာ့ ယုန္ထင္ေၾကာင္ထင္ နဲ႔ တ႐ုတ္ႀကီး စိတ္႐ႈပ္ေအာင္ ေပါက္ကရေတြ သြားေမးတယ္၊ ငါ လည္း ကားေပၚ က ဆင္းေရာ၊ တ႐ုတ္ႀကီးက ငါ့ကိုတန္းတုိင္ေတာ့တာပဲ (နင့္ေယာက္်ား ဦးေႏွာက္ မေကာင္းဘူးလား) လုိ႔လည္း ဆိုေသးရဲ႕"
သန္းဆုိင္က ဦးေခါင္းကို စန္းခ်ဳိဘက္သို႔ေစာင္းၿပီး လက္ညႇဳိးထိုးကာ
"နင္ဟာ ငါ့မယား၊ နင္ ဘယ္ခရီးပဲသြားသြား နင္နဲ႔႔ပတ္သက္တာကို ငါ စံုစမ္းေမးျမန္းခြင့္ရွိတယ္၊ နား လည္လား"
"ကားေပၚမွာ ကုလားဒိန္တစ္ေယာက္ပါလားလုိ႔ ေမးတာ စံုစမ္းတာလား ေသျခင္းဆိုးႀကီးရဲ႕၊ အဲဒါ ဘာ ေမးခြန္း လဲ၊ ဘာအဓိပၸာယ္လဲ၊ နင္ အဲသလို ပါးစပ္စည္းကမ္းမဲ့ၿပီး ထင္ရာေလွ်ာက္ေမးလုိ႔ တရုတ္ႀကီးက နင့္ကို အ႐ူးအေပါ ထင္သြားတာ"
စန္းခ်ဳိ အားမလိုအားမရဟန္ျဖင့္၊ ျဖဳန္းခနဲထရပ္ကာ သန္းဆုိင္အျပဳစုခံေနရာအနီး ေလွ်ာက္လာၿပီး တင္ ပါးဆံုေပၚ မွာ လက္ေတြေထာက္လုိက္၏။

သန္းဆုိင္က သူ႔ပခံုးေတြ၊ လက္ေမာင္းေတြကို ႏွိပ္ေပးေနေသာ မိထူး၊ ေျခေထာက္အစံုကို ႏွိပ္ေပးေန ၾကေသာ သားႏွစ္ေယာက္ တုိ႔ကို သူ႔ဘက္မွ အရန္စစ္ကူမ်ားဟု သေဘာထားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ သူက စန္းခ်ဳိ၏ထိုစကား ကို ထိေရာက္ေသာခံစစ္ျဖင့္ တြန္းလွန္လိုက္၏။
"ေသကာနီး တ႐ုတ္ႀကီးက ဘာထင္ထင္ ငါ ဂ႐ုမစုိက္ဘူး၊ ငါ သူေကၽြးတဲ့ထမင္း စားေနတာမဟုတ္ဘူး၊ ငါ့ထမင္း ငါစားေနတာ၊ သူ႔ကားနဲ႔ ငါ့မယားလုိက္သြားလို႔ လမ္းမွာတစ္ခုခုျဖစ္ရင္ ကားပုိင္ရွင္သူ႔မွာ တာဝန္ရွိတယ္"
"အဲဒါနဲ႔ ကားသမားထဲမွာ ကုလားဒိန္ပါလားလုိ႔ နင္ သြားေမးတာ ဘာဆုိင္လုိ႔လဲ ေသနာရဲ႕၊ နင့္စကား က ဘယ္ေရာက္သြားၿပီလဲ၊ ငါ့ကိုေျပာစမ္း"
စန္းခ်ဳိ မခံခ်ိမခံသာျဖစ္လာၿပီး၊ သန္းဆုိင္အနီးမွာ အသားတဆတ္ဆတ္တုန္လ်က္ ဝင္ထိုင္သျဖင့္ အႏွိပ္သမားေတြ ပင္ လန္႔ဖ်ပ္ၿပီး အႏွိပ္ရပ္သြားသည္။

"ငါ ေမးခ်င္လုိ႔ေမးတာ၊ ငါ့မွာ ေမးပိုင္ခြင့္ရွိတယ္၊ ဒီလိုေမးတာ အျပစ္ရွိလား၊ တ႐ုတ္ႀကီးကို ငါ ေစာ္ကား ရာက်လား…"
"တ႐ုတ္ႀကီးကို ေစာ္ကားရာမက်ေပမဲ့… ငါ့ကို ေစာ္ကားရာက်သဟဲ့ မသာရဲ႕"
စန္းခ်ဳိက သန္းဆုိင္၏မ်က္ႏွာကို ထိုးႀကိတ္ေတာ့မလို လက္သီးႀကီးရြယ္လုိက္စဥ္၊ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးတပ္ဖြဲ႕ သည္ ႐ုတ္တရက္ၾကားဝင္ ျဖန္ေျဖဟန္႔တားရေတာ့၏။ သားႀကီး မိုးေက်ာ္ေအာင္ျဖစ္သည္။
"ကဲပါဗ်ာ… အေမ တို႔ အေဖတုိ႔ကလည္း ၿပီးၿပီးသားကိစၥကို အလကားျပႆနာလုပ္ေနတယ္၊ ကေလး မဟုတ္ သူငယ္ မဟုတ္နဲ႔ ေတာ္ေတာ္စိတ္ပ်က္ဖုိ႔ေကာင္းတာပဲ၊ ခုတစ္ေလာ စိတ္ခ်မ္းသာမယ္ ႀကံလုိက္ အေမကတစ္မ်ဳိး အေဖက တစ္မ်ဳိး ျပႆနာကို မီးခြက္ထြန္းရွာလုိက္နဲ႔၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ စိတ္႐ႈပ္လာၿပီ၊ စိတ္႐ႈပ္ေတာ့ မခံဘူးဗ်ာ၊ မိန္းမယူၿပီး ေယာကၡမ အိမ္မွာ ကၽြန္သြားခံေနလုိက္ေတာ့မယ္"
"ဟုတ္တယ္၊ အေဖတို ႔လင္မယား ဂဂ်ီဂေဂ်ာင္မ်ားေနရင္… သားလည္း စစ္တပ္ထဲသြားဝင္လုိက္ေတာ့ မယ္" ဟု သားငယ္ ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္ကလည္း လူပ်ဳိေပါက္အသံေအာႀကီးျဖင့္ ဝင္ေျပာသည္။

တုိက္ပြဲမွာ ႏွစ္ဖက္စစ္သည္အားလံုး တစ္ေယာက္မက်န္ ၿပဳိင္တူေလျဖတ္ျခင္းခံရလုိက္ရသည့္ႏွယ္ ၿငိမ္ သက္ရပ္ တန္႔သြားေတာ့၏။ စန္းခ်ဳိက အိပ္ခန္းထဲသုိ႔ ဗ်စ္တီးဗ်စ္ေတာက္ ေရရြတ္ရင္း ဝင္သြားသည္။ သန္းဆုိင္လည္း လူေကာင္း ပကတိအတုိင္း ထထုိင္သည္။ ဘာမွ်မခံစားခဲ့ရေသာ လူေကာင္းပကတိ အသံျဖင့္ လည္း ေျပာလုိက္သည္။
"ေယာကၡမအိမ္မွာလည္း ကၽြန္သြားမခံနဲ႔၊ စစ္ထဲလည္း မဝင္နဲ႔၊ မိထူးေရ အစ္ကိုႀကီးကို ဒီဘုရားစင္ေရွ႕ မွာပဲ အိပ္ရာ ခင္းေပးေတာ့…"

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

သူ ျဖစ္ေလ့ရွိသည့္အတုိင္းပင္ အိပ္ရာေျပာင္းအိပ္လုိက္သျဖင့္ သန္းဆုိင္ အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္ေတာ့ဘဲ တလူး လူးလိမ့္လိမ့္ျဖင့္ မ်က္လံုးေၾကာင္ေန၏။ အိပ္မေပ်ာ္ေသာေၾကာင့္ အေတြးစိတ္ကူးမ်ဳိးစံုက နယ္ပယ္မ်ဳိးစံု သို႔ ျဖန္႔က်က္လြင့္ေမ်ာလ်က္ရွိၾကကာ… ဘာကုိမွ် ဦးတည္ခ်က္ထားၿပီး မည္မည္ရရ ေဝခြဲႏုိင္ျခင္းမရွိ။ စန္းခ်ဳိ ျပန္မလာမီကမူ…၊ စန္းခ်ဳိ လည္ေရာက္ရွိလာပါက သူ႔ဘက္က ဟာကြက္၊ ေပ်ာ့ကြက္မရွိေသာ ထိုးႏွက္ခ်က္ေတြျဖင့္ ဖိဖိစီးစီး ထိုးလွဲအႏိုင္ယူမည္ဟု ႀကံစည္ထားခဲ့သည္။ ယခုေတာ့ ႀကံစည္အားခဲ ထားသမွ်ေတြ စန္းခ်ဳိႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္မိၿပီဆိုကတည္းက ၾကက္ေပ်ာက္၊ ငွက္ေပ်ာက္ လြင့္စဥ္ကုန္ ၾကၿပီ။

သင္း ယူသြားတာ အတိအက် မမွတ္မိေပမဲ့ ေငြသားငါးေသာင္းခြဲေလာက္ရွိတယ္။ အခု ဘယ္ေလာက္ ျပန္ပါလာေသးသလဲ မသိဘူး။ ေငြဘယ္ေလာက္က်န္ေသးသလဲဆိုတာ ငါ စစ္ရမယ္၊ ငါ့မွာ စစ္ခြင့္ ရွိ တယ္။ တစ္သက္လံုး ေငြနဲ႔ပတ္သက္ရင္ သူ႔ကို အာဏာကုန္လႊဲထားခဲ့တယ္ဆိုတောတ့ အခု ငါက ေငြ စစ္ရင္ သင္းက စူးစူးဝါးဝါး လုပ္ခ်င္လုပ္လာမယ္၊ အဲလိုလုပ္လာရင္ ငါ ၿငိမ္ခံလို႔မျဖစ္ဘူး။ ဒီအိမ္မွာ ငါ ဟာ အိမ္ေထာင္ဦးစီးျဖစ္တဲ့အေၾကာင္း နဂါးမွန္းသိေအာင္ အစြယ္ေထာင္ျပရလိမ့္မယ္၊ လက္ဝတ္လက္ စားေတြလည္း လမ္းမွာ အေပ်ာက္အရွ ရွိမရွိ စစ္ရမယ္။ ဘုရားဖူးသြားတာပဲ၊ ဘာလုိ႔ ေရႊေတြ အကုန္ ဝတ္သြားရတာလဲ။ သိပ္လွခ်င္တဲ့ဟာမ၊ လွခ်င္တာကို အျပစ္မေျပာပါဘူး။ အက်ည္းတန္မွန္ႀကဳိက္ပဲ၊ ႂကြားခ်င္တာ၊ သင္းက ဘုရားေရွ႕ မွာေတာင္ ႂကြားျပခ်င္တဲ့သတၱဝါ… ဟူေသာ အေတြးစကားအဆံုးမွာ သန္းဆုိင္ သည္ ျခင္ေထာင္ထဲမွ ျဖည္းညင္းစြာည အသံဗလံမျမည္ေစရဘဲ ထြက္လုိက္သည္။

တိုင္ကပ္နာရီကို ေမာ့ၾကည့္လုိက္သည္။ နံနက္ (၈)နာရီထိုးေတာ့မည္။ စန္းခ်ဳိ အိပ္ေမာက်ခ်ိန္ျဖစ္ သည္။ ပို၍ ေသခ်ာေအာင္… သက္ေသျပေနသည္ကား…၊ တစ္အိမ္လံုးကို စိုးမိုးအုပ္စီးထားေသာ စန္း ခ်ဳိ၏တဂူးဂူးေဟာက္သံႀကီး က စည္းခ်က္မွန္စြာ ထြက္ေပၚဂယက္ထေနျခင္းျဖစ္ေလသည္။
သန္းဆုိင္ သည္ အိပ္ခန္းအဝမွာရပ္၍… အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္ေတာ့မည့္ သူခိုးတစ္ေယာက္ပမာ… ခန္းဆီးစ ကို ဟသည္ဆို႐ံုကေလးဖယ္၍ အခန္းထဲသုိ႔ ဦးေခါင္းသြင္းကာ စူးစမ္းသည္။ စန္းခ်ဳိ၏ေဟာက္သံႀကီး က ယခုမွ ေၾကာက္မက္စဖြယ္ ပိုမိုက်ယ္ေလာင္လာသလိုထင္ရ၏။ အိပ္ခန္းမီးေရာင္က ျခင္ေထာင္ထဲမွ စန္းခ်ဳိ၏ကိုး႐ိုးကားရားသဏၭာန္ကို မထင္မရွား ညႊန္ျပေနသည္။ လမ္းခရီးမွာ အိပ္ပ်က္ဖန္မ်ားခဲ့၍ စန္းခ်ဳိ တစ္ေယာက္ က်ားဝင္ဆြဲတာေတာင္ မသိေအာင္ အိပ္ေမာက်ေနမွာ ေသခ်ာသည္ဟု သန္းဆုိင္ ေက်နပ္စြာ ေတြးမိသည္။

သူသည္ ပကတိ တိတ္ဆိတ္ေနေသာ မိထူး၏အိပ္ခန္း၊ သားႏွစ္ေယယာက္တုိ႔၏အိပ္ခန္းမ်ားကို မ်က္စိ ကစား၍ၾကည့္လုိက္ၿပီးသည္ႏွင့္ ခန္းဆီးကို ဖယ္ကာ၊ အိပ္ခန္းထဲသို႔ ေျခေဖာ့နင္း၍ ကုပ္ေခ်ာင္းေခ်ာင္း ကေလး လွမ္းဝင္လုိက္၏။
မိုးသာ… ၿပဳိခ်င္ၿပဳိက်သြားမယ္၊ စန္းခ်ဳိႏိုးလာမွာေတာ့ ပူစရာမရွိဘူးဟု ေက်နပ္စြာေတြးရင္း ပါးလႊာ ေသာ ျခင္ေထာင္ဇာ အတြင္းမွ ပိုးလိုးပက္လက္အိပ္ေပ်ာ္ေနေသာ စန္းခ်ဳိကို လည္တုိင္ကုိင္းၿပီး ၾကည့္ လုိက္၏။ အို ဘုရား… ဘုရား၊ ဟိုတစ္ခါ ခင္ေမာင္ၿငိမ္းယူလာတဲ့ အဂၤလိပ္စာအုပ္ထဲမွာပါတဲ့ လူ႐ုိင္း ကပၸလီမႀကီး လိုပါပဲလား… ဟု သူ႔ဇနီးကို ယခုမွေတြ႕ရေသာ အနိ႒ာ႐ံုျမင္ကြင္းလို ခံစားၾကည့္လုိက္ေလ သည္။

ၿပီးလွ်င္… သန္းဆုိင္က ဘယ္ေတာ့မွ ေသာ့ခတ္ထားေလ့မရွိေသာ ဗီ႐ိုႀကီးမွ တံခါးႏွစ္ခ်ပ္ကို အထူးဂ႐ု စုိက္၍ အသံတိတ္ ဖြင့္လုိက္၏။ ဗီ႐ို အလယ္ဆင့္ေနရာတြင္ အံဆြဲႏွစ္ခုပါရွိၿပီး ထိုအံဆြဲေတြ ကိုလည္း ေသာ့ခတ္ထားခဲ့သည္။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုလွ်င္ စန္းခ်ဳိက ထိုအံဆြဲႏွစ္ခုကို ေန႔စဥ္ မၾကခဏဖြင့္ခ်ည္ ပိတ္ခ်ည္ႏွင့္ အသံုးျပဳေလ့ရွိေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ အသံုးျပဳစရာအေၾကာင္းကလည္း ရွိသည္။ ဘယ္ ဘက္အံ ဆြဲတြင္း စန္းခ်ဳိ၏ေရႊထည္လက္ဝတ္ရတနာမ်ားကိုသိမ္းဆည္းကာ ညာဘက္အံဆြဲ မွာ ေငြစကၠဴ ေတြထားသည္။ ဤဗီ႐ိုႏွင့္ အံဆြဲမ်ားကို သူတုိ႔လင္မယားကလြဲလို႔ ဘယ္သူမွ ခြင့္ျပဳခ်က္မဲ့ မဖြင့္ရ၊ ခြင့္ျပဳ ခ်က္လည္း မေပး၊ ဗီ႐ိုနားမေျပာႏွင့္ အိပ္ခန္းထဲသို႔ပင္ အေၾကာင္းမဲ့မဝင္ရ… ဟူေသာ စန္းခ်ဳိ၏သံမဏိ စည္းကမ္း ထုတ္ျပန္ထားသည္။

ပထမဦးစြာ ေရႊအံဆြဲကို အသက္ပင္မ႐ႈဘဲ ဖြဖြညင္ညင္ကေလး ဆြဲထုတ္ၾကည့္သည္။ အံဆြဲအတြင္း အနီေရာင္ ကတၱီပါစကေလးကလြဲ၍ ဘာတစ္ခုမွမရိွ၊ ႐ုတ္တရက္ သန္းဆုိင္ ေခၽြးစို႔လာ၏။ ေငြအံဆြဲကို ဖြင့္ျပန္သည္။ က်ပ္တန္အႏြမ္းကေလး သံုးေလးရြက္ကလြဲ၍၊ ဘာေငြေၾကးမွ် မျမင္ရ၊ သိမ္းေနက်ေနရာ မွာ မသိမ္းဘဲ ဘယ္မွာ သြားသိမ္းပါလိ့မ္… ဟူ၍ေတြးကာ၊ သူ႔မ်က္လံုးေတြက ဗီ႐ိုေဘးရွိ အဝတ္အစား အသစ္မ်ား၊ မခ်ဳပ္ေရးေသးေသာ အထည္စမ်ား သိမ္းဆည္းရာ သံေသတၱာႀကီးကို စူးစမ္းသည္။ သည္ ေသတၱာ ကလည္း ေသာ့ခတ္ေလ့ မရွိ၊ ေရႊေငြလည္း သိမ္းဆည္းေလ့မရွိ။

ပို၍ေသခ်ာခုိင္မာေအာင္၊ သန္းဆုိင္က ေသတၱာအဖံုးကို ပန္းကေလးတစ္ပြင့္ကဲ့သုိ႔ တယုတယေဖာ့ေဖာ့ ဖြဖြကေလး ဖြင့္လုိက္သည္။ အဝတ္အစားကတစ္ပံု၊ အထည္ပိတ္စေတြက တစ္ပံု၊ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ရွိေန ၾက၏။ ပ႐ုပ္နံ႔လံုး အမ်ားအျပားထည့္ထား၍ ပ႐ုပ္နံ႔ေထာင္းေထာင္းထမႊန္႐ွျခင္းကို ထိေတြ႕ရသည္သာ အဖတ္တင္ သည္။ သူေတြ႕လိုေသာ အရာေတြ ေသတၱာထဲမွာလည္း မရွိ၊ (ဘယ္ေနရာမွ ရွိမလဲ…၊ ဘယ္ေနရာမ်ားရွိမလဲ…) ေသတၱာအဖံုးကိုဖြင့္တုန္းကလို အသာအယာျပန္ပိတ္ၿပီး အခန္းထဲမွာ မ်က္ လံုးကစားသည္။ ေခၽြးေတြက စို႔႐ံုမဟုတ္ေတာ့၊ ၿပဳိက္ၿပဳိက္ယိုစီးေနၾကၿပီ။

သန္းဆုိင္ မ်က္လံုးေတြ က်ယ္သြားသည္။ စန္းခ်ဳိ ခရီးထြက္စဥ္က ယူသြားေသာ ခရီးေဆာင္အိတ္ႀကီး ကို ခုတင္ေဘး မွာ ဇစ္ပြင့္လ်က္ေတြ႕လုိက္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္လာသည္။ နဖူးမွ ေခၽြးေတြကို လက္ခံုျဖင့္ သုတ္ၿပီး အိတ္ကို ၿဖဲကာ ထဘီေတြ အက်ႌေတြ၊ အတြင္းခံစကတ္ေတြၾကားမွာ ကေသာကေမ်ာ ထိုးႏႈိက္ စမ္းသပ္ေတာ့သည္။ စန္းခ်ဳိ၏အလွျပင္ေဆးဝါးေတြ၊ ကိရိယာေတြကိုသာ စမ္းမိ၏။ မေလွ်ာ္မဖြပ္ဘဲ ထိုး သိပ္ထားေသာ အဝတ္အေဟာင္းနံ႔ႏွင့္ အေမႊးနံ႔သာနံ႔တို႔ ေရာေႏွာေပါင္းစည္းၿပီး ထြက္ေပၚ လာေသာ ေအာက္သိုးသိုးအနံ႔ကို ႐ႈမိကာ သန္းဆုိင္ ေအာ္ဂလီပင္ ဆန္ခ်င္လာမိ၏။
ငါ သူခိုးမွ မဟုတ္တာ၊ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ေစေတာ့ဟု ဆံုးျဖတ္ၿပီး ျခင္ေထာင္နားကပ္ကို စန္းခ်ဳိကိုၾကည့္ သည္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြ ျပဴးက်ယ္သြားၾကျပန္သည္။ ရင္တဒုတ္ဒုတ္ ခုန္သံကို… စန္းခ်ဳိၾကားမွာစိုး၍ ေယာင္ယမ္းၿပီး ရင္ဘတ္ကို ဘက္လက္ဝါးျဖင့္ ဖိသည္။ (ေၾသာ္… ဒီလိုကိုး) ေရႊေကာ ေငြပါထည့္ထား ေသာ စန္းခ်ဳိ၏ အဖိုးတန္သားေရအစစ္ ပုိက္ဆံအိတ္ေဖာင္းေဖာင္းႀကီးက စန္းခ်ဳိ၏ေခါင္းအံုးေအာက္က ေန တစ္ဝက္ခန္႔ ျပဴထြက္ေနသည္။ သူေတြ႕ခ်င္ေသာ အရာဝတၳဳမ်ား ပိုက္ဆံအိတ္ထဲမွာ ရွိေနမည္ကို သံသယ ပြားစရာ မလိုေတာ့။

ေရႊေတြ ေငြေတြ မေတြ႕ေတြ႕ေအာင္ ရွာၿပီး စစ္ေဆးေဝဖန္ၾကည့္မည္ဟု ဆံုးျဖတ္ခ်က္ခ်ထားသည့္ တုိင္…၊ ပါးစပ္ႀကီးၿဖဲၿပီး တဂူးဂူးေဟာင္ေနသည့္ စန္းခ်ဳိ၏ဦးေခါင္းေအာက္မွ ပိုက္ဆံအိတ္ကို သန္းဆုိင္ မတို႔ မထိရဲေတာ့…၊ က်ားပါးစပ္ထဲသို႔ ေခါင္းလွ်ဳိသြင္းလွ်င္မွ…၊ က်ားက ကိုက္ခ်င္မွ ကိုက္ဦးမည္၊ ပုိက္ဆံအိတ္ကို သြားဆြဲစဥ္ စန္းခ်ဳိ ႏိုးသြားပါမူ အာဠာဝကဘီလူး၏သံလ်က္ကို ဆြဲမိသူထက္ မခန္႔မွန္း ႏုိင္ေအာင္ အေျခအေန ဆိုးသြားမည္။
သို႔ရာတြင္ သန္းဆုိင္သည္ ဇြဲတင္းလုိက္၊ ဇြဲေလွ်ာ့လုိက္ႏွင့္ ေခၽြးေပါက္ေပါက္က်ရင္း ခ်ီတံု၊ ခ်တံု ျဖစ္ေန ေသး၏။ ထိုသုိ႔ရွိစဥ္… ၾကမၼာငင္လာေတာ့သည္။
ကိုယ္လက္ေညာင္းညာ ကုိက္ခဲလွ်င္ အိပ္ေပ်ာ္ရင္းမွ သူမ၏ပင္ကိုအသံေအာႀကီးႏွင့္ ေယာင္ယမ္းေရ ရြတ္တတ္ေသာ စန္းခ်ဳိအသံ ျမည္လာျခင္းျဖစ္၏။

"အဘိုး… အဘိုး…"
စန္းခ်ဳိက ဘုရားဖူးခရီးစဥ္တစ္ေနရာမွာ၊ ေတြ႕ဆံုပူေဇာ္ခဲ့ရေသာ သီလ၊ သမာဓိ၊ ပညာတုိ႔၏ဂုဏ္ သတင္းႀကီးမ်ား ပ်ံ႕ႏွံ႔သည့္ ရေသ့သူေတာ္စင္ႀကီးတစ္ပါးကို အိပ္မက္မက္ၿပီး ေယာင္ယမ္းတမ္းတလုိက္ သည္ကိုး…၊ စိတ္အသိကေျပာင္းကျပန္ ျဖစ္လ်က္ရွိသည့္ သန္းဆုိင္၏နားအာ႐ံုတြင္ (သူခိုး… သူခိုး) ဟူ ၍ ၾကားလုိက္ေလ သည္။
ၾကားလုိက္သည္ႏွင့္…၊ သူ႔အာ႐ံုအလံုးစံု ေျဗာင္းဆန္ရႈပ္ေထြးသြားၿပီး သူ႔ပါးစပ္မွလည္း (သူခိုး… သူခိုး) ဟု ျမည္တမ္းကာ၊ အခန္းထဲမွ အျမန္ဆံုးထြက္ေျပးဖုိ႔ ေျခလွမ္းေတြေရြ႕သည္။ အရွိန္ ယူၿပီး ေရွ႕တိုးလိုက္ ေသာ ေျခတစ္ဖက္က စန္းခ်ဳိ၏ေႂကြရည္သုတ္သံထည္ "ညအိုး" ကို ကန္ထုတ္ လုိက္သလို ျဖစ္သြား သည္။ ဂန္ဖလားအဖံုး ႐ုိက္ခတ္သံ၊ ဂန္ဖလားခြက္က လြင့္ၿပီး သံေသတၱာကို က်ယ္ေလာင္စြာ ဝင္တိုး လ်က္ ေဘးတေစာင္းလိမ့္သြားရာမွ နံရံကို ဝင္တုိက္ျပန္ေသာ အသံတုိ႔ကို…၊ သန္းဆုိင္ ကေတာ့ ငလ်င္ လႈပ္ၿပီးသူ႔အိမ္ႀကီး ၿပဳိက်သံဟုသာ ထင္လုိက္မိေတာ့၏။

စန္းခ်ဳိ လန္႔ႏိုးၿပီး ျခင္ေထာင္ထဲက ခုန္ထြက္လာသည္အထိ မိထူးႏွင့္ သားႏွစ္ေယာက္ အိပ္ခန္းထဲသို႔ အူယား ဖားယား ေျပးဝင္လာၾကသည္အထိ…၊ သန္းဆုိင္သည္ ဆီးအိုးကို ကန္မိေသာေနရာ၌ ေနလွန္းခံ ရေသာ အျပစ္သား တစ္ဦး ကဲ့သို႔ ေခၽြးဒီးဒီးက်လ်က္ ရပ္ေနဆဲျဖစ္သည္။
×××        ×××        ×××

ဆက္ရန္
.

No comments: