Thursday, August 23, 2012

ၾကဴးႏွစ္ ၏ ဇာတ္ေကာင္ေတြဆီက ထြက္ေျပးတဲ႕ဇာတ္လမ္း, အပိုင္း (၁၉) ဇာတ္သိမ္း

စန္းခ်ဳိ လန္႔ႏိုးၿပီး ျခင္ေထာင္ထဲက ခုန္ထြက္လာသည္အထိ မိထူးႏွင့္ သားႏွစ္ေယာက္ အိပ္ခန္းထဲသို႔ အူယားဖားယား ေျပးဝင္လာၾကသည္အထိ…၊ သန္းဆုိင္သည္ ဆီးအိုးကို ကန္မိေသာေနရာ ၌ ေနလွန္းခံ ရေသာ အျပစ္သား တစ္ဦးကဲ့သို႔ ေခၽြးဒီးဒီးက်လ်က္ ရပ္ေနဆဲျဖစ္သည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္..

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

ေနာက္ေန႔မွာ… ကြမ္းယာထိုင္ေရာင္းေနေသာ သန္းဆုိင္က နဖူးအုပ္ေအာင္ မာဖလာႀကီး ေခါင္းေပါင္း ေပါင္း ထားျခင္းကို စကားမရွိ ရွာတတ္ေသာ ဆုိက္ကားသမား ဝမ္းႏုိင္တူးသည္ သာမန္ေမး႐ိုးေမးစဥ္ ေလသံျဖင့္…
"ဆရာသမား… ေနမေကာင္းျပန္ဘူးထင္တယ္၊ ေခါင္းေပါင္းႀကီးနဲ႔" ဟု စကားစလာစဥ္ သန္းဆုိင္သည္ (မင္းအေမလင္ ေခါင္းေပါင္းေပါင္းတုိင္း ေနမေကာင္းျဖစ္ရမွာလား) ဟု ပါးစပ္က ေငါက္ငမ္းေတာ့မလို လုပ္ၿပီး ကာမွ…၊ စိတ္ထိန္းလုိက္ၿပီး… "အိပ္ေရးပ်က္ၿပီး ေခါင္းနည္းနည္းအံုေနလုိ႔ကြ" ဟု မပြင့္တပြင့္ ေျဖသည္။

"ၾသ… ဟုတ္တာေပါ့ ဆရာသမားရာ…၊ မေန႔ညက ဆရာကေတာ္ျပန္ေရာက္လာၿပီဆိုေတာ့ အိပ္ေရး ပ်က္မွာေပါ့၊ လင္မယားေတြ ကိႏၷရီကိႏၷရာေမာင္ႏွံတစ္ညတာ ကြဲကြာၿပီး ျပန္လည္ေတြ႕ဆံုၾကရသလို ႏွစ္ေပါင္း (၇၀၀) ခံစားမႈေဝဒနာေတြကို…" "ေတာ္ကြာ ဝမ္းႏုိင္တူး၊ စန္းခ်ဳိ ၾကားရင္ သက္သက္မဲ့ အဆဲခံေနရဦးမယ္၊ ဘုရားဖူးျပန္လာကာစ သူက ဣေႁႏၵသမၸတိၱႀကီး နဲ ႔ေနတာ ကေလးကလားစကားေတြေျပာတာ သူႀကဳိက္မွာ မဟုတ္ဘူး" "ဆရာသမားကလည္းဗ်ာ အစ္မႀကီးစန္းခ်ဳိ က ဘုရားဖူးၿပီး တရားသံေဝဂေတြရလာေတာ့ ခႏၱီစ သည္း သည္းခံတတ္လာမွာပါ" ဟု ဝမ္းႏုိင္တူးက စကားေခၚေနျပန္ေသာ္လည္း သန္းဆုိင္စိတ္တင္းၿပီး ပါးစပ္ စိတ္ထား လုိက္၏။

သန္းဆုိင္ စိတ္ၾကည္လင္ျခင္းမရွိမွန္း သူ၏အိမ္သားေတြပဲ သိၾကသည္။ သန္းဆုိင္ ကေယာင္ေခ်ာက္ ခ်ားႏုိင္ျခင္း ကို စိတ္တိုကာ၊ ျခင္ေထာင္ထဲမွ ခုန္ထြက္လာေသာ စန္းခ်ဳိ က ထိ႐ံုကေလး ပခံုးကို တြန္းခဲ့ ေသာ္ လည္း၊ ေျခစံုပူး၍ အေသေကာင္ပမာ ေၾကာင္ေတာင္ႀကီးရပ္ေနေသာ သန္းဆုိင္မွာ ဟန္ခ်က္ပ်က္ ႀကီး ဗီ႐ိုစြန္းကို နဖူးျဖင့္ ဝင္ေဆာင့္မိ ခဲ့၏။ အားလံုးကို သူ ေျဖရွင္းျပႏုိင္သည္မွာ… (ေခါင္းကိုက္ခ်င္သလို လိုျဖစ္တာနဲ႔ ပ႐ုတ္ဆီဘူး ဝင္ရွာ ရင္း အေပါ့အိုးႀကီးကို ခလုတ္တုိက္မိတုန္း၊ စန္းခ်ဳိ က ထေယာင္ေတာ့ ငါလည္း နားၾကား လြဲၿပီး သူခိုးေအာ္မိတာ) ဟူ၍သာျဖစ္ေလသည္။ သို႔ေသာ္ စန္းခ်ဳိက ေက်နပ္ယံုၾကည္ ဟန္မျပ။
"ငါ အိပ္မက္မက္ၿပီး အဘိုး- အဘိုးလုိ႔ ေယာင္တာကိုလည္း နင့္ေရႊနား က သူခိုးသူခိုးလုိ႔ ၾကားရသတဲ့၊ နင့္ကို လမ္း ထဲက ေကာင္ေလးေတြလို ေရႊနားကပ္တစ္ဖက္ဆင္ေပး ထားရမလို ျဖစ္ေနၿပီ" ဟု စူစြာစြာ အျပစ္တင္ လုိက္ေသး ၏။ မိထူးႏွင့္ သားႏွစ္ေယာက္ ျပန္ထြက္သြားၾကေတာ့လည္း သန္းဆိုင္၏ဗုိက္ ေခါက္ ကို လိမ္ဆြဲၿပီး ေလသံျဖင့္… "နင့္ဉာဏ္ကို ငါ မသိရင္ခက္မယ္၊ နင္ ခုတင္ေပၚမွာ ျပန္အိပ္ဖုိ႔ လာတာမဟုတ္လား" ဟု ရာဇဝတ္သား ကို စစ္သလို စစ္ျပန္ေသးသည္။

ဤသို႔ျဖင့္… မနက္ခင္းဆုိင္အဖြင့္မွာ နဖူးမွ ဘုသီးကို စမ္းမိၿပီး သန္းဆုိင္တစ္ေယာက္ ကပ်ာကသီ ေခါင္းေပါင္း ေပါင္းလုိက္ရျခင္းျဖစ္၏။ ေခါင္းေပါင္းကိုၾကည့္ၿပီး စန္းခ်ဳိ မ်က္ေစာင္းထိုး ေမးေငါ့ျခင္းကို လည္း အဆစ္အျဖစ္ ရရွိလုိက္ေသး၏။ သူ၏ေရႊေငြရွာေဖြစစ္ေဆးမည့္ အႀကံအစည္ ပ်က္စီးသြားရ သည့္ျပင္…၊ နဖူးအနာ ရခဲ့ေသာေၾကာင့္၊ သန္းဆုိင္ စိတ္ႏွလံုး မလန္းဆန္းႏုိင္ေတာ့ပါ။ ဤအေျခအေန တြင္ စန္းခ်ဳိႏွင့္ ေငြစာရင္း ရွင္းတမ္းလည္း မလုပ္ရဲေတာ့ပါ။ ေမ့ပစ္လုိက္၊ ေမ့ပစ္လုိက္၊ ဒီလိုအေသးအဖြဲ႕ ျပႆနာေတြ အတိတ္ မွာ ထားရစ္ခဲ့…၊ အနာဂါတ္၊ ျဖစ္လာမည့္အနာဂတ္အတြက္ပဲ ေခါင္းေအးေအးနဲ႔ စဥ္းဟားဟု စိတ္ကို ဆံုးမ ထားၾကည့္သည္။ မရပါ။

မ်ဳိသိပ္စိတ္မ်ားသည္။ သူ႔ႏွလံုးအတြင္းမွာ ျဖည္း ျဖည္းခ်င္း ေဖာင္းႂကြလာၾကသလို ျဖစ္ေနသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာ သည္ လိုအပ္သည္ထက္ အလြန္အကၽြံ ပုိမို စားေသာက္မိ၍ စားပိုးနင့္သူတစ္ေယာက္၏မ်က္ႏွာႀကီးတစ္ခုလို အေရာင္အေသြး အမ်ဳိးမ်ဳိးေျပာင္းကာ၊ မ်က္လံုးေတြ ျပဴးလာလုိက္၊ ကုန္းေျမေပၚပစ္တင္ျခင္းခံရသည့္ ငါးတစ္ေကာင္ ၏ပါးစပ္ကဲ့သုိ႔ သူ႔ႏႈတ္ခမ္း ေတြ ဟေစ့၊ ဟေစ့ျဖစ္လုိက္ႏွင့္ ထုိင္လ်က္ေစ်းေရာင္းရင္း ဣေႁႏၵပ်က္ေန သည္။ တစ္ခါမွ် မခံစားဖူးခဲ့ရ ေသာ…၊ သိမ္ငယ္စိတ္ျဖင့္ ကြမ္းယာထုိင္ေရာင္းေနရျခင္းကို အျပစ္ေပး ခံစားရသလို ထင္ေနမိ၏။ မာဖလာေခါငိ္းေပါင္းမွာ သတိထားၾကည့္မိကာမွ၊ ေလးလံေသာ သံခေမာက္ႀကီးေဆာင္း ထားရသလို တစ္ ေခါင္းလံုး အံုခဲနာက်င္ေနျပန္သည္။

တခ်ဳိ႕ေျပာၾကတာရွိတယ္၊ ေခြးေတာင္ ေခ်ာင္ပိတ္႐ုိက္ရင္ ၿငိမ္မခံဘဲ ျပန္ကုိက္တတ္တယ္တဲ့၊ စန္းခ်ဳိက ငါ့ကို ေခ်ာင္းပိတ္ ႐ုိက္သလို လုပ္ေနတာၾကာၿပီ၊ အိမ္ေထာင္ဦးစီး၊ အိမ္ဦးနတ္၊ ခ်စ္ခင္႐ိုေသထုိက္တဲ့ လင္ေယာက္်ား ဆိုတဲ့ ဂုဏ္အဂၤါေတြ ငါ့မွာ ေပ်ာက္ဆံုးေနၿပီ၊ ငါ ျပန္ကုိက္မယ္…၊ ႐ိုး႐ိုးမဟုတ္ဘူး၊ စန္းခ်ဳိ ရဲ႕လည္မ်ဳိ ကို ခုန္ၿပီး တက္ခဲပစ္လုိက္မယ္… ဟူ၍ေတြးရင္ စိတ္ေနာက္ကုိပါ ဆုိင္ၾကမ္းျပင္ကို လက္သီး ဆုပ္မွ လက္ဖေနာင့္ျဖင့္ ထုလုိက္သည္။ တစ္ခ်က္ထုၿပီးလွ်င္ အၿငိမ္မေနႏိုင္ဘဲ ၾကမ္းျပင္ကို စည္းခ်က္ လုိက္သလို တဒုတ္ဒုတ္ ထုေနမိျပန္ေတာ့၏။ ဝယ္သူလာလွ်င္ အထုရပ္ၿပီး ေစ်းေရာင္းကာ ဝယ္သူမရွိ လွ်င္ ၾကမ္း ကို ျပန္ထုေနသည္။

မိထူးက လူစားဝင္ဖုိ႔ေရာက္လာေသာအခါ မိထူး ကို တိုးတိုးက်ိတ္က်ိတ္မွာၿပီး၊ သန္းဆုိင္အိမ္ေပၚတက္ စိပ္ပုတီး ယူကာ ဘုရားႀကီး၏ သူ၏ေမြးနံ႔ေထာင့္သို႔ သြားထုိင္၍ ပုတီးစိပ္ရန္ ေျခလွမ္းျပင္သည္။
"ေကာင္းတယ္ဗ်ာ… မိန္းမက ဘုရားဖူးထြက္ၿပီး ကုသုိလ္ယူ၊ ေယာက္်ာကလည္း စိပ္ပုတီးနဲ႔ ရိပ္ႀကီးခို တရားဘာဝနာ ပြားေကာင္းဗ်ာ၊ သိပ္ေကာင္း" ဆိုေသာ ဝမ္းႏုိင္တူး၏ရင္းႏွီးေသာ ေထ့ေတ့ေတစကားကို ပင္ မတံု႔ျပန္ေတာ့ ဘဲ၊ က်ဳိက္ေဒးယ်ဳံေစတီေတာင္ႀကီးဘက္သို႔ ရင္ေကာ့မ်က္ႏွာေမာ့၍ သြက္သြက္ ေလွ်ာက္ သည္။ ေအးျမၿငိမ္းခ်မ္းေသာ ဘုရားအရွင္၏အရိပ္မွာ စိတ္ကိုလည္း ေအးျမၿငိမ္းခ်မ္းေစရ မည္…၊ ၿပီးေတာ့ ထိုစိတ္ျဖင့္ အနာဂတ္ အစီအစဥ္ေတြ ကို ပီျပင္ေအာင္ ဇယားဆြဲရမည္။

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

"ကဲ… ငါ ဘုရားဖူးသြားေနတုန္း ညည္းခဲအိုေတာ္ႀကီး ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕ၿပီး ဘယ္လိုစိတ္ကူးေတြ ေပါက္ သြားသလဲ၊ ငါ့ကို ေျပာစမ္းပါဦး"
ညီအစ္မႏွစ္ေယာက္…၊ သန္းဆုိင္ ဘုရားသြားေနစဥ္ လံုၿခံဳစိတ္ခ်ေရေသာ မီးဖိုေဆာင္ထဲမွာ မ်က္ႏွာ ခ်င္းဆုိင္မိၾကသည္။ စန္းခ်ဳိက "ဗီးဂက္" စီးကရက္ဖြာေနစဥ္၊ မိထူးက ပင္ကိုဟန္အတုိင္း ျပဴးေၾကာင္ ေၾကာင္ႏွင့္ တစ္ေနရာတည္းကို ၾကည့္ေန၏။
"ဘယ္သူနဲ႔မွ မေတြ႕ပါဘူး၊ အရင္လိုေနတာပဲ" ဟု မိထူး သတိထားၿပီး ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေျပာသည္။ ဝီစကီ ပုလင္းဇာတ္လမ္းကိုေတာ့ ပိပိရိရိ ေျမျမဳပ္ထားၿပီး တူေတာ္ေမာင္ႏွစ္ေယာက္ႏွင့္လည္း နားလည္ မႈ ယူထားခဲ့ၾက ၿပီးၿပီ။ "တစ္သက္လံုး စိပ္ပုတီးမကုိင္တဲ့လူက… ငါ ဘုရားဖူးသြားတာနဲ႔ ပုတီးေတြဘာေတြစိပ္လို႔ ထူးေတာ့ ထူး တယ္ဟဲ့၊ ငါ့စိတ္ထဲ သိပ္မသကၤာဘူး၊ သူ… ေဗဒင္ေတြ ဘာေတြေလွ်ာက္ေမးသလား မသိပါဘူးေအ…"
"မေျပာတတ္ဘူး" မိထူးက ခပ္တိုးတိုးေျပာရင္း သူ႔လက္သည္းေတြ သူ ျပန္ၾကည့္ေန၏။

"ငါ ထင္တယ္ေအ့… နင့္ခဲအိုဟာ ဟုိဘယ္က ေခြးသူေတာင္းစားလာခ်တဲ့ ပစ္စာမွန္းမသိတာေတြကို ဥပါဒါန္စြဲေနတယ္၊ ပထမစာကို သူက ယံုေနတုန္းလုိ႔ ငါထင္တယ္၊ ဒါေၾကာင့္မုိ႔ ငါလည္း မယံုသကၤာႏုိင္ လြန္းတဲ့ ေကာင္ကိုေတာ့ ပညာေပးလုိက္ဦးမယ္ဆိုၿပီး သူမသိေအာင္ ေရႊေတြေငြေတြယူၿပီး အသာခိုး ထြက္သြားတာ…၊ ေနာက္ၿပီး ငါဟာ သူထင္သလို အစားထဲကမဟုတ္ဘူး၊ ဂုဏ္ရွိတဲ့လူေတြနဲ႔ေပါင္းၿပီး ဘုရားဖူးထြက္၊ ေကာင္းမႈကုသိုလ္လုပ္တယ္ဆိုတာ ျပလုိက္တာ၊ ညည္းေကာ နားလည္ရဲ႕လား"
"အင္း" "ညည္းခဲအိုက သဝန္ေၾကာင္စိတ္နဲ႔ ငါ့ကို ခုထက္ထိ မယံုခ်င္ေသးဘူး၊ ဒီေတာ့ သူ ေဗဒင္ေမးမယ္၊ ယၾတာေက်ေအာင္ ေဗဒင္ဆရာ ခုိင္းတဲ့အတုိင္း ပုတီးစိပ္မယ္၊ တျခားဘာေတြ ယၾတာေခ်ဦးမလဲေတာ့ ငါ မသိဘူး။

သူ စိတ္႐ူးေပါက္ရာ ေလွ်ာကလုပ္ေနမွာပဲ…၊ သူ႔ၾကည့္ရတာ တကယ္ပဲ ႐ူးေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္ေနသလိုပဲ မိထူးရဲ႕၊ ၾကည့္ပါလား… ညက၊ ပရုပ္ဆီဘူူး က အိမ္ေရွ႕ခန္းမွာ အၿမဲထားေနက်မွန္းသိရဲ႕ သားနဲ႔ အိပ္ခန္းထဲဝင္ရွာသတဲ့၊ ၿပီးေတာ့ ငါ့ဘာသာေယာင္တာကို သူကပါ ေယာင္ၿပီး သူခိုးထဟစ္ တယ္၊ သူ႔ကို သည္းေျခၿငိမ္ေအာင္ ဆီးယိုကေလးဘာကေလး ေကၽြးမွထင္တယ္"
"အင္း…" "အသာၾကည့္ေန…၊ သူ႔ကို ငါ ေခ်ာ့ေမာ့ၿပီး ဆီးယိုစားခုိင္းမယ္၊ ငါ ေမာ္လၿမဳိင္က ဆီးယိုဝယ္လာတယ္ လုိ႔ ေျပာမယ္" မိထူးသည္ စာေပမတတ္ေသာ္ျငား၊ ဘုရားႀကီးအနီးတြင္ အႏွစ္ (၂၀) ေနထိုင္လ်က္ လူမ်ဳိးစံုႏွင့္ ထိေတြ႕ ဆက္ဆံ၊ မွတ္သားသင့္သည္ကို မွတ္သားထားခဲ့သူျဖစ္ရာ စန္းခ်ဳိက အလြယ္တကူႏွင့္ ေမာ္လၿမဳိင္က ဆီးယိုဟု ေျပာလုိက္လွ်င္ မ်က္ေမွာင္ၾကဳတ္သည္။

"အစ္မႀကီးစန္းခ်ဳိရယ္၊ ကၽြန္မ ၾကားဖူးတာေတာ့ ေမာ္လၿမဳိင္က ဒူးရင္းယိုပဲရွိပါတယ္၊ ေမာ္လၿမဳိင္က ဆီးယုိလုိ႔ မၾကားဖူးေပါင္…" "ဒါျဖင့္လည္း… အညာကလာေရာင္းတဲ့ ဆီးယိုကို ငါ ပဲခူးက" "ဝယ္လာတယ္ေပါ့ဟာ…."
"အင္း" "ဆီယုိနဲ႔မွ အေျခအေနေကာင္းရင္ေတာ့…၊ သင္းကုိ (၇) ရက္တန္သည္ (၉) ရက္တန္သည္… ရဟန္း ေဘာင္ တက္ခုိင္းရမယ္၊ ပုတီးစိတ္ေနခဲ့သူက….. ငါကုိယ္တုိင္ ရဟန္းအစ္မလုပ္မယ္ဆုိရင္ မျငင္းတန္ ေကာင္းဘူး" "အင္း"

×××          ×××           ×××
 ×××          ×××              ×××

ဆုိင္ေရွ႕ကလမ္းမသည္ ပြင့္လင္းရာသီ၌ ယာဥ္အမ်ဳိးမ်ဳိး လူအစားစားတုိ႔ျဖင့္ အသက္ဝင္မည္စည္ ကားေနတတ္ခဲ့ သည့္နည္းတူ… ယခုကဲ့သုိ႔ …မုိးဦးကာလ မုိးသက္ေလျပင္းက်လုိက္၊ ေနသာလုိက္ရွိ တတ္ေသာ နရီမမွန္ေသးေသာ စေကာစက ဥတုခ်ိန္မွာလည္း….၊ ယာဥ္ေတြ လူေတြ အစီအစဥ္မပ်က္  လႈပ္ရြရွင္သန္ ဆဲသာျဖစ္ေလသည္။

သူတို႔မိသားစု၏ ဘဝလႈပ္ရွားမႈ နာရီတြင္မူ… မသိမသာအေျပာင္းအလဲရွိလာ၏။ ရဟန္းေဘာင္မွာ (၁၄) ရက္ၾကာ ဝင္ေရာက္ေနထုိင္ခဲ့ျပီး၊ လူေဘာင္သုိ႔ ျပန္ဝင္လာေသာ သန္းဆုိင္သည္ ဆုိင္တြင္ ယခင္ ကထက္ပုိ၍ အခ်ိန္ေပး ထိုင္ရင္း၊ ယခင္ကလုိ ရယ္စရာ ေမာစရာေတြသတင္းေတြ အတင္းေတြ မေျပာ ေတာ့ဘဲ လာသမွ် လူတုိင္းကုိ တရားဓမၼ စကားေတြခ်ည္း အာေပါင္အာရင္းသန္သန္ ေျပာေနသည္။ စန္းခ်ဳိႏွင့္လည္း မေျပာမျဖစ္ မွသာ စကားေျပာျပီး အတူမအိပ္ပဲ အိမ္ေရွ႕ခန္း ဘုရားစင္ေရွ႕မွာ ထြက္ အိပ္သည္။ သန္းဆုိင္၏ အေျပာင္းအလဲ ပုံစံကုိ ျမင္ျပင္ကပ္ဟန္ျဖင့္… "လင္မယားခ်င္း ႏွစ္ကုိယ္ၾကားတုိင္ပင္ဖုိ႔ အခ်ိန္မရေအာင္ နင္ကအိပ္ရာခဲြအိပ္ျပီဆုိတဲ့ေနာက္၊ ဘာျဖစ္ လုိ႔ ဘုန္းၾကီးဝတ္လာေသးလဲ၊ ဆက္ဝတ္ေနပါေရာလား….၊ နင္ ဘုန္းၾကီးဝတ္ေနတုန္းကလုိ မိထူးကုိ ဆြမ္းခ်ဳိင့္မွန္မွန္ပုိ႔ခိုင္းမွာေပါ့"
ထုိအခါ သန္းဆုိင္က မ်က္ႏွာထားၾကီးျဖင့္ ၾကည့္လုိက္သည္။

"နင္ဘာနားလည္လို႔လဲ…၊ ငါအျဗဟၼစရိယ သိကၡာပုဒ္ကုိတဲ့လမ္းစဥ္ေတာ္ၾကီးပဲ" ဟု သန္းဆုိင္ေျပာ လုိက္သည့္အခါ၊ စန္းခ်ဳိက စိန္ေခၚေသာအၾကည့္ျဖင့္ ျပန္ၾကည့္သည္။
"ေဟ့ အၾကီးက်ယ္ပါနဲ႔ သန္းဆုိင္…. ငါလည္း ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းကေန စာတတ္လာတာပါ။ အျဗဟၼ စရိယာတစ္ခုတည္းေတာ့ မက်င့္နဲ႕၊ ဝိကာလေဘာဇနာကုိပါ ထိန္းလုိက္၊ နင္ ညစာမစားရင္ ဆန္ကုန္ သက္သာ သြားတာေပါ့။ ဆန္ေဈးကလည္း တက္ေနေတာ့ ေခြ်တာေရးလုပ္ရာလည္း က်တာေပါ့ဟာ….၊ ဘယ့္ႏွယ္လဲ…"
သန္းဆုိင္စကား မျပန္ေတာ့။ ေဒါသကုိ ထိန္းျပီး စန္းခ်ဳိေရွ႕မွ ထြက္သြားစဥ္ စန္းခ်ဳိက ရိေထ့ေထ့ ဖ်စ္ ညႇစ္ ရယ္ျပန္ေတာ့သည္။ ငါက စကားနည္းနည္းရန္စဲ လုပ္ေနတာေတာင္ ဒီမိန္းမက ဆီလုိအေပါက္ရွာ ျပီး ၾကံဖန္ရစ္တယ္။ ဒုကၡ….ဒုကၡ…ဟု သန္းဆုိင္ က်ိတ္၍ ညည္းထြားသည္ကုိ စန္းခ်ဳိ မသိႏုိင္။

သန္းဆုိင္က ဆုိင္သိမ္းခ်ိန္မွာ အရင္ကလုိ ရုပ္ျမင္သံၾကားလည္း ထုိင္မၾကည့္ေတာ့ေပ။ ဘုရားမွာ ပုတီး သြားစိပ္မည္ဟုဆုိျပီး ထြက္သြားကာ၊ တီဗီြအစီအစဥ္ကုန္ဆုံးခ်ိန္မ ျပန္လာတတ္သည္။ သားေတြက ညဥ့္နက္ သန္းေခါင္အထိ ဗီဒီယိုၾကည့္ၾကဦးမည္ဆုိ္လွ်င္ သူ႕ျခင္ေထာင္ကုိ ေစာင္တစ္ထည္ျဖင့္ ကာေပး ရျပီး၊ အသံ ကုိလည္း အတုိးဆုံး ဖြင့္၍ၾကည့္ရန္ ေမတၱာရပ္ခံထားသည္။
ရဟန္းဝတ္ျပီးကာမွ၊ ကြမ္းယာဆုိင္မွာ သန္းဆုိင္ ဘုရားစကား၊ တရားစကားခ်ည္း ေျပာေနတတ္ျခင္းကုိ ဆိုက္ကား သမား ေက်ာ္ၾကီးက ေဝဖန္ခ်င္ေသာ္လည္း တည္ၾကည္ေလးနက္သည့္ သန္းဆုိင္၏ မ်က္ႏွာ ထားကုိ ၾကည့္၍လည္းေကာင္း၊ သန္းဆုိင္၏ လည္ပင္းမွ ေျပာင္လက္ေနေသာ စိပ္ပုတီးၾကီးကုိ အားနာ ၍လည္းေကာင္း၊ မဖြင့္ဟျဖစ္။ သုိ႔ေသာ္… ေက်ာ္ၾကီးက ေဆြမ်ဳိးမကင္းေသာ စန္းခ်ဳိကုိေတာ့ ရဲဝံ႔စြာ အသိေပး၏။

"အစ္မစန္းခ်ဳိ လူၾကီေတာ့ ဘုန္းၾကိးျပန္ဝတ္ဦးမလားမသိဘူး၊ ေဈးေရာင္းရင္း တရားခ်ည္းေဟာေန တယ္…. ဟုိေန႔ကလည္း ႏြားသတ္ရုံက ေကာင္တစ္ေကာင္ ကြမ္းလာဝယ္တယ္။ ကုုုိသန္းဆုိင္က ႏြား လည္လွီးတဲ့ေကာင္မွန္း မသိဘူး၊ ဟုိေကာင္ကုိ (ပါဏာတိပါတာကံဟာ ဘယ္ေလာက္အျပစ္ၾကီးသလဲ ဆုိရင္ ….၊ ဘုရားရွိခုိုး သီလခံယူတုံအခါတုိင္း…ပါဏာတိပါတပုဒ္ကုိ အစဦးဆုံး  ပုရြတ္ဆိတ္သတ္တာ ထက္ ငွက္သတ္ တာက ပုိျပီး အျပစ္ၾကီးတယ္။ ၾကက္ငွက္သတ္ တာကထက္ ကၽြဲႏြားေတြသတ္တာက ေတာ့.. ေမးမေနနဲ႕၊ ငရဲ ကုိ ေဇာက္ထုိးဆင္းမွာပဲ၊ လုိ႔ တရားသြားေဟာတယ္ ဟိုေကာင္က မဝယ္ဘဲ ျပန္ထြက္သြားတယ္။ အဲဒီငနဲ အရက္နည္းနည္း လည္းေသာက္ထား ပုံရတယ္။  ခပ္လွမ္းလွမ္းေရာက္မွ (တရားေဟာခ်င္ရင္လည္း  ဓမၼရုံကုိ သြားဗ်ဳိ႕) လုိ႔ လွမ္းေအာ္သြားေလရဲ႕… အဲလုိ ျဖစ္ေနတာဗ်…"
ေက်ာ္ၾကီးေျပာခ်ိန္ က စန္းခ်ဳိသည္ သန္းဆုိင္၏ အေနအထုိင္ အေျပာအဆုိ အစားအေသာက္ (ေမြးေန႔ တုိင္း သတ္သတ္လြတ္စားျခင္း) ေျပာင္းလဲပုံေတြကုိ ဘဝင္မက်ျဖစ္ျပီး စိတ္ထဲ ခုိးလုုိ္းခုလုျဖစ္ေနခ်ိန္ႏွင့္ တုိက္ဆုိင္ေန၏။

 "အေဝးက လွမ္းေအာ္သြားတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့၊ ဟုိေကာင္မွာ ႏြားသတ္တဲ့ဓါးပါလာျပီး သန္းဆုိင္ လည္ပင္း လွီးမသြားတာပဲ ကံေကာင္းလွျပီမွတ္" ဟု ေင့ါေျပာ ေျပာလုိက္သည္။
ေက်ာ္ၾကီး ကလည္း ဝမ္းႏုိင္တူးႏွင့္ သမီးေယာက္ဖေတာ္သည္ဟု မေျပာရ စကားတံရွည္လုိက္ ေသးသည္။
"သူ႔ကုိ ႏြားသတ္တဲ့ ငမူးက ရိသြားတာကုိ၊ ကုိသန္းဆုိင္က ၾကားျပီး စိတ္မဆုိးဘူးဗ်၊ ျပဳံးေနတယ္… ေၾသာ္… ငါကုိ သင့္ေတာ္တဲ့ေနရာကုိသြားဖုိ႔ စိတ္ေကာင္းေစတနာေကာင္းနဲ႔ လမ္းညႊန္သြားရွာတာကုိး၊ ၾကီးပြားခ်မ္းသာမယ့္ သူေတာ္ေကာင္းကေလးပဲလုိ႔ေတာင္ ေျပာလုိက္ေသးရဲ႕ဗ်ာ၊ အံ့ေရာဗ်ာ…အံ့ေရာ"
သန္းဆုိင္ ေန႔စဥ္လိုိလုိ၊ ဘုရားသုိ႔သြားေရာက္ေနရင္းမွ ဘုရားရွိ ေဂါပကရုံးခန္းတြင္ အျမဲလုိလုိ ရွိတတ္ေသာ ေဆးဆရာၾကီး ဦးပြားႏွင့္ ဆက္ဆံေရး အဖုအထစ္ျဖစ္ဖူးေသာ္လည္း (ဘယ္လုိဘယ္ပုံ မွန္း မသိၾကပါ) ယခုအခါ…တရင္းတႏွီး၊ တပူးတတဲြတဲြ ေျပာဆုိဆံဆက္ေနၾကသည္ကုိ ေတြ႕လာၾက ရျပန္သည္။ ဘုရားရင္ျပင္ေတာ္ေပၚ တြင္ ပိန္ရွည္ရွည္ဦးပြားႏွင့္ ပုကြဗုိက္ရႊဲသန္းဆုိင္တုိ႔ ယွဥ္တြဲ၍ စၾကၤႌေလွ်ာက္ေန တတ္ၾကသည္ ကုိ ေနစဥ္ေတြ႕ျမင္ၾကရေတာ့၏။

ဦးပြားႏွင့္ ခ်စ္ၾကည္ေရးေပါင္းကူးတံတား ျပန္လည္ဆက္သြယ္ျပီးကတည္းက သန္းဆုိင္၏ ဝတ္ျပဳကုိး ကြယ္ပုံေတြ က ထူးျခားဆန္းၾကယ္လာၾက၏။ ဘုရားစင္ေရွ႕မွွာ အေမႊးတုိင္ေတြ အျမဲေဝ့ဝဲေနၾက၏။ သူအိပ္စက္ သည့္ ေခါင္းရင္းဘက္ရွိ စားပဲြပုကေလးေပၚသုိ႔ ထြက္ရပ္ေပါက္ ပုဂၢိဳလ္ထူးၾကီးတခ်ဳိ႕၏ ဓါတ္ပုံ၊ ရုပ္ပုံကားခ်ပ္ေတြ အစီအရီ ေနရာယူလာၾက၏။ သန္းဆုိင္၏လည္ပင္းႏွင့္ လက္ေကာက္ ဝတ္ႏွစ္ဖက္တုိ႔တြင္လည္း…
"ဘုရား ၏ အေဆာင္အေယာင္ အစီအရင္ေတြ" ဟုဆုိေသာ ေရာင္စုံခ်ည္ၾကိဳးကြင္းေတြက "တမီလ္" လူမ်ဳိးကုလားမ ၏ လက္ေကာက္ေတြ ဆဲြၾကိဳးေတြပမာ ရႈပ္ေထြးျပည့္က်ပ္လာၾကေတာ့၏။
သန္းဆုိင္၏ အျပဳအမူေတြ.. ၊ စန္းခ်ဳိ၏ စိတ္အသိကုိကုိက္ဖဲ့ထုိးဆြသည့္ႏွယ္ ျဖစ္လာပါသည္။

"မိထူး၊ ညည္းခဲအုိေတာ့ ေပါေတာေတာေနရာက ေပါက္ေတာက္ေတာက္ျဖစ္သြားျပီတူတယ္၊ ဆရာပြား နဲ႔ ေပါင္းျပီး ဘာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ေနသလဲမသိဘူး..၊ သန္းဆုိင္ကုိ ေအာက္လမ္းပညာေတြမ်ား သင္ ေပးေနသလား မသိဘူး၊ အိမ္မွာ အမွားအယြင္းမရွိရေအာင္ အကာအကြယ္ လုပ္ထားခုိင္းမွ…" ဟု စန္းခ်ဳိက မိထူး ကုိ ဖြင့္ဟေသာအခါ မိထူးကျပဳံး၏။  "မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူး၊ အစ္မၾကီးစန္းခ်ဳိ၊ ဘုရားေဂါပကလူၾကီးပါ ဆုိမွ ေအာက္လမ္း လုပ္ပါမလား"

"အို… ဘာေျပာေျပာ…၊ ေလာကႀကီးမွာ လူေတြက ယံုရတာမဟုတ္ဘူး၊ သစ္ေကာက္ဝါးေကာက္သာ ျမင္ရတာ၊ လူလိမ္လူေကာက္ကို မျမင္ႏုိင္ဘူးလုိ႔ ေရွးလူႀကီးစကားရွိတယ္၊ စိတ္ခ်ရေအာင္ ငါ့ဘက္က လည္း အကာအကြယ္ အစီအမံေတြ လုပ္ထားမယ္"
ထိုေန႔မွစ၍ စန္းခ်ဳိမွာလည္း ယခင္ကတည္းက သူ မၾကာခဏ သြားေရာက္တတ္ေသာ ေဗဒင္ဆရာ၊ ဆရာမ မ်ားဆီသာမက၊ မဟိဒၶိ၊ သိဒၶိဂုိဏ္းဆရာႀကီးမ်ားထံသုိ႔ ေန႔ရွိသေရြ႕ လွည့္လည္သြားလာေနေတာ့ ၏။ ေကာ္ဖီမႈန္႔ေရာင္ ပုဆိုးအက်ႌႏွင့္ လူစိမ္းအဘိုးႀကီးတစ္ေယာက္ အိမ္သုိ႔ေရာက္လာစဥ္…၊ အိမ္မွာ သန္းဆုိင္ရွိမေန၍ စန္းခ်ဳိ ေျပာမျပတတ္ေအာင္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈရသြားသည္။ သန္းဆုိင္က သူ႔အိမ္သုိ႔ သူ စိမ္းတစ္ဦး လာေရာက္ၿပီး စန္းခ်ဳိကို လကၡဏာဖတ္၊ ေဗဒင္ေဟာၾကာင္း သတင္းစကားၾကားသိရေသာ္ လည္း မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ေနလုိက္၏။ ဒီကိစၥ ငါက ရန္လုပ္ရင္… စန္းခ်ဳိကလည္း ငါနဲ႔ဆရာပြားတုိ႔ အလုပ္ေတြကို တုိက္ခုိက္လာေတာ့မွာ… ဟု သန္းဆုိင္က သတိရွိစြာ ဆင္ျခင္ႏွလံုးသြင္းလုိက္၏။

က်န္အိမ္သားသံုးေယာက္ကား… သန္းဆုိင္ႏွင့္ စန္းခ်ဳိတုိ႔၏ မ်က္ႏွာေတြကိုသာ အခ်ိန္ရွိသေရြ႕ အကဲ ခတ္ ေစာင့္ၾကည့္ လ်က္ရွိၾကသည္။ အခြင့္ရသည္ႏွင့္… တူဝရီးသံုးေယာက္ ေခ်ာင္တစ္ေခ်ာင္တြင္ စု၍၊ ယွဥ္ၿပဳိင္ ထိုးသတ္ရန္ေလ့က်င့္ခန္းယူေနၾကသည့္ လက္ေဝွ႔သမားႏွစ္ေယာက္ႏွင့္တူေနေသာ ဇနီးေမာင္ ႏွံ အေၾကာင္း ကိုသာ တိုးတိုးက်ိတ္က်ိတ္ ေဝဖန္သံုးသပ္ရင္း "ေရခဲတံုးႀကီး" အရည္ေပ်ာ္က်ေစမည့္ နည္းလမ္းေတြကို ရွာေဖြ စဥ္းစားေနၾကေလ သည္။

×××        ×××        ×××
×××        ×××        ×××

ယေန႔နံနက္ (၅) နာရီတစ္ဝုိက္၊ ႏိုးေနက်အတုိင္း ႏိုးလာစဥ္၊ သူ႔အက်င့္အတုိင္း မ်က္စိမဖြင့္ေသးဘဲ၊ အျပင္ေလာကမွ အသံဗလံမ်ားကို ရည္ရြယ္ခ်က္မဲ့ နားစြင့္ေနခုိက္…၊ မိုးေက်ာ္ေအာင္ ပထမဆံုး သတိ ထားမိသည္ မွာ…၊ မိမိတုိ႔ေနအိမ္အတြင္း၌ ထူးျခားစြာ တိတ္ဆိတ္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ခါတုိင္းဆိုလွ်င္… ဤအခ်ိန္မ်ဳိး တြင္ မီးဖိုေဆာင္ဘက္ဆီသို႔ မိထူး၏အုိးသံပန္းကန္သံ (တစ္ခါတစ္ရံ င႐ုတ္သီးေထာင္းသံ၊ တစ္ခါတစ္ရံ ဆီေၾကာ္သံရွဲရွဲ) တုိ႔ကို ၾကားရမည္။ အိမ္ေရွ႕ခန္းမွ ဖခင္ျဖစ္သူ၏ေခ်ာင္းဟန္႔သံျဖစ္ေစ…၊ အိမ္ေရွ႕တံခါးမႀကီးဖြင့္သံျဖစ္ေစ၊ အိမ္ေရွ႕ေစ်းဆုိင္မွ ေက်ာဘက္တံခါးကို ေသာ့ဖြင့္စဥ္၊ ေသာ့တြဲမွ ေသာ့တံမ်ဳိးစံု၏ခၽြင္ခၽြင္ျမည္သံကိုျဖစ္ေစ မိုးေက်ာ္ေအာင္ ၾကားရစၿမဲပဲ။ ယခု… ၾကားေနက်အသံေတြ မၾကားရ၊ ဘာသံမွ်မၾကားရ၊ ဤအျခင္းအရာသည္ သဘာဝ ကို ဖီဆန္ၿပီး ထူးျခားေနသည္ဟူေသာ အသိျဖင့္ မိုးေက်ာ္ေအာင္ အိပ္ရာမွထၿပီး အခန္းျပင္သုိ႔ ထြက္လုိက္သည္။

ခါတုိင္း… လွ်ပ္စစ္မီးျဖစ္ေစ၊ ဖေယာင္းတုိင္မီးျဖစ္ေစ လင္းလက္ေနေလ့ရွိေသာ မီးဖိုေဆာင္သည္ ယခု ေမွာင္အတိက် တိတ္ဆိတ္ေန၏။ အၿမဲထာဝရ အိပ္ရာထအခ်ိန္မွန္ေသာ မိထူး အိပ္ရာထေနာက္ က်ေန ျခင္းကလည္း သဘာဝကို ဖီလာျပဳျခင္းဟု မိုးေက်ာ္ေအာင္ ေတြးမိ၏။ ခါတုိင္း… ဖြင့္ထားၿပီးျဖစ္ေသာ အိမ္ေရွ႕တံခါး သည္ ပိတ္ထားဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕လုိက္ရျပန္သည္။ မိုးေက်ာ္ေအာင္က အိမ္ဦးခန္းရွိ ဖခင္၏ျခင္ေထာင္ ကို လွမ္းၾကည့္သည္။ ျခင္ေထာင္အေနအထားမွာ အိပ္စက္ေနသူ ပက္လက္လွန္ ေျခ ဆန္႔ထားသကဲ့ သုိ႔ ေျခရင္းပုိင္းသည္ စူထြက္ေနသည္။ သည္အခ်ိန္ထိ… ဖခင္အိပ္စက္ေလ့မရွိျခင္းသည္ လည္း… သဘာဝႏွင့္ မညီညြတ္ဟု သူ စေနာင့္စနင္း ေတြးမိျပန္သည္။ ခင္ျဖစ္သူ ေနထုိင္ မေကာင္းမ်ား ျဖစ္ေနလား ဟုလည္း စိုးရိမ္ဗ်ာပါဝင္မိေသးသည္။

 ျခင္ေထာင္နားကပ္ၿပီး (အေဖ… အေဖ) ဟု အသံျပဳ ၾကည့္ရာတြင္ အထဲမွ တံု႔ျပန္မႈမရွိေသာအခါ… စိုးရိမ္စိတ္ မွာ ျမင့္တက္ပူေလာင္လာသကဲ့သို႔ ျခင္ေထာင္ ကို လွန္မိလ်က္သား ျဖစ္သြား၏။
ျခင္ေထာင္ထဲ တြင္ ဘယ္သူမွ်မရွိပါ။ ေခါင္းအံုးမ်ားႏွင့္ ခြအံုးရွည္ကိုဆက္၍ လူတစ္ဦးသဏၭာန္ေစာင္ျဖင့္ ဖံုးလႊမ္း ပံုေဖာ္ထားသည့္ သန္းဆုိင္၏မ်က္လွည့္ျပကြက္သာရွိေနပါသည္။ မိုးေက်ာ္ေအာင္၏ဦးေႏွာက္ ထဲသုိ႔ (၂) ႏွစ္လီ (၄) ဆိုေသာ မူလတန္းအေျမႇာက္အလီပံုေသနည္းက ဖ်တ္ခနဲဝင္လာကာ…၊ မိဘႏွစ္ ပါး၏အိပ္ခန္းကို မ်က္လံုးေစြၾကည့္လုိက္၏။ သူ ယံုၾကည္စိတ္ခ်စိတ္ မရွိခ်င္ပါ။ မိခင္ရွိရာသို႔ ဝင္အိပ္ မည့္ဖခင္သည္ "အိပ္ေပ်ာ္သူအတု" ဖန္တီး ထားဖို႔ လိုအပ္မည္မဟုတ္ပါ။ (၂) ႏွစ္လီ (၅) ျဖစ္သြားၿပီ ေလာ…။
မိုးေက်ာ္ေအာင္ သည္ မိဘမ်ား၏အိပ္ရာခန္းနံရံကို ခပ္ဖြဖြႏွင့္ ခပ္သြက္သြက္ လက္ဖေနာင့္ျဖင့္ ဆက္ တုိက္ထု ရင္း မိခင္ကို ႏႈိ္းသည္။

"အေမ… အေမ… အေမ… အေမ… ထပါဦး အေမ"
စန္းခ်ဳိအိပ္ခမ္းထဲမွ ထြက္မလာမီ၊ အငယ္ေကာင္ ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္သည္ အိပ္ခ်င္မူးတူး ယုိင္တိယုိင္ထိုး ျဖင့္ ဦးစြာေရာက္လာ၏။ "အစ္-ကို-ႀကီး ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ" "အ-အေဖ မရွိေတာ့ဘူးကြ" ဟု မိုးေက်ာ္ေအာင္ တုန္တုန္ယင္ယင္ တစ္ဆို႔ဆို႔ေျပာလွ်င္ ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္ က သန္းဆုိင္၏ျခင္ေထာင္ကို ေျပးဖြင့္ၾကည့္၏။ ခ်က္ခ်င္း လိုပင္ ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္ မ်က္လံုးေတြ က်ယ္ သြားၾကသည္။
"ဒါက ဘာသေဘာလဲ အစ္ကိုႀကီး… ဟင္" ဟု ေမးရင္း ျပည့္ၿဖဳိးေအာင္က မိဘေတြ၏အိပ္ခန္းကို မ်က္စိေစြ ၍ ေမးေငါ့ျပလုိက္စဥ္ ခန္းဆီးစ လႈပ္ယမ္းသြားၿပီး စန္းခ်ဳိက သူမ၏ညဝတ္အက်ႌဂါဝန္ရွည္ႀကီး တဖားဖားျဖင့္ သမ္းေဝရင္း ထြက္လာ၏။ အိုးတိုးအတျဖစ္ေနၾကေသာ သားႏွစ္ေယာက္၏မ်က္ႏွာကို ၿပဳံး၍ၾကည့္သည္။ စန္းခ်ဳိ၏ အမူအရာကလည္း သဘာဝႏွင့္ အံမဝင္ဟုေတြးကာ မိုးေက်ာ္ေအာင္ စိတ္ ႐ႈပ္သြား၏။

"အေဖ မရွိေတာ့ဘူး အေမ…"
စန္းခ်ဳိက တႏြဲ႕ႏြဲ႕လႈပ္၍ အိမ္ေရွ႕ခန္းကုလားထုိင္ဆီသို႔ ေလွ်ာက္သြားသည္။ ဘာမွမေျပာ။ ကုလားထုိင္ မွာ ထိုင္ခ်လုိက္ၿပီးေနာက္ လက္ထဲမွာပါလာေသာ လန္ဒန္စီးကရက္ဘူးႏွင့္ မီးျခစ္ကို ဧည့္ခံစားပြဲပု ကေလးေပၚ အသာခ်သည္။

"မင္းတို႔အေဖတင္မရွိတာမဟုတ္ဘူး၊ မင္းတုိ႔ေဒၚေလး မိထူးလည္း မရွိေတာ့ဘူး သားတုိ႔ရဲ႕၊ မနက္ (၄) နာရီေလာက္ အေမ အေပါ့ထသြားရင္ ကုိယ္ေစာင့္နတ္က သတိေပးတာလား၊ အေမ့ရဲ႕ဆရာသခင္ ဘိုးဘိုးေတြ က ႏႈိးေဆာ္တာလားမသိဘူး၊ စိတ္ထဲမွာ မင္းတုိ႔အေဖ သူ အိပ္ရာမွာ မရွိဘူးလို႔ထင္လုိက္ၿပီး သြားၾကည့္ေတာ့… ေခါင္းအံုးေတြ နဲ႔ လုပ္ထားတဲ့ လူအတုႀကီးပဲ ေတြ႕ရတယ္၊ အဲဒါႀကီး ေတြ႕ကတည္း က အေမ့စိတ္ထဲ မွာ ေသြး႐ိုးသား႐ိုးမဟုတ္ေတာ့ဘူးဆိုတာ ဒက္ခနဲ သိလုိက္ၿပီ…၊ ကဲ… အခုထိ မိထူး သူ႔အခန္းထဲ က ဘာလို႔ထြက္မလာေသးသလဲ၊ ဆက္စပ္ၾကည့္ရင္… အေျဖေပၚေနၿပီမဟုတ္လား"
သားႏွစ္ေယာက္သည္ ႀကဳိးတုပ္ခံထားၾကရသည့္ႏွယ္… မလႈပ္မယွက္ ၿငိမ္သက္ေနၾကရင္း…၊ မိခင္၏ ခံစားမႈမဲ့ မ်က္ႏွာ ကို အံ့အားတသင့္ ေငးၾကည့္ေနၾက၏။ စန္းခ်ဳိက စီးကရက္တစ္လိပ္ မီးညႇိကာ ခပ္ျပင္း ျပင္း ႐ႈိက္သြင္းၿပီး မွ်င္း၍ မႈတ္ထုတ္လုိက္သည္။

"လက္ဝတ္လက္စားေတြထဲက တစ္ဝက္ေလာက္ ယူသြားတယ္၊ ပုိက္္ဆံေတြေတာ့ တစ္က်ပ္တစ္ျပား ေတာင္ ခ်န္ မထားခဲ့ဘူး၊ မမႈပါဘူး သားတုိ႔ရယ္…၊ ငါတို႔သားအမိေတြ ျပန္ရွာရင္ ေရႊေတြေငြေတြ ျပန္ဝင္ လာမွာပါ၊ ၿပီးေတာ့… အေမ ဝမ္းမနည္းဘူး၊ ဝမ္းလည္းမသာဘူး၊ စိတ္လည္း မဆိုးဘူး၊ မိထူးမဟုတ္ဘဲ အျခားသူစိမ္းဆုိရင္ေတာ့ အေမ ေဒါသ ထြက္ခ်င္ထြက္မယ္…၊ ကုိယ့္ညီမအရင္း မိထူးျဖစ္ေနေတာ့ အေမ စိတ္ေလွ်ာ့လုိက္ပါတယ္… သားတုိ႔ရယ္" စီးကရက္ကို ျပာခံခြက္ထဲသုိ႔ အသာခ်ၿပီး၊ စန္းခ်ဳိ ထရပ္ကာ နံရံေပၚမွ (၁၀) ႏွစ္ေက်ာ္က ဇနီးေမာင္ႏွံ ဝတ္ေကာင္းစားလွေတြျဖင့္ ႐ုိက္ထားခဲ့ေသာ ရွစ္လက္မ၊ ဆယ္လက္မအရြယ္ ဓာတ္ပံုကို ေမာ့ၾကည့္ လ်က္ ေရွ႕သြားေတြေပၚေအာင္ ၿပံဳးေနလုိက္သည့္ အမူအရာမွာ… သူမသည္ အၿမဲထာဝစဥ္ ဆက္လက္ ၿပဳံးေနေတာ့မည္ ဟု နိမိတ္ျပေနသလိုလိုပင္…။

ၾကဴးႏွစ္
(ေမ၊ ဇြန္၊ ဇူလုိင္၊ ၂၀၀၃၊ မိုးဦးရာသီ)
.

No comments: