Saturday, June 2, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၂၆)

ငွက္ျမည္သံ မ်ားလည္း မၾကားရ။ ေပ်ာ္စရာေတာင္ၾကားကေလးလိုမဟုတ္။ သည္ေနရာ၏ တိတ္ဆိတ္ပံု ႀကီး က တစ္မ်ဳိးျဖစ္ေန သည္။ ပင္လယ္ကမ္းစပ္မွ လႈိင္းပုတ္သံမ်ား ကိုေတာ့ ၾကားရသည္။ သည္ေနရာ ကို မက္ဇင္မ္ ဘာေၾကာင့္ သေဘာမက်ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ နားလည္ ပါၿပီ။ ကၽြန္မလည္း သေဘာ မက် ပါ။ သည္ဘက္ကမ္းေျခသုိ႔ လာမိျခင္းသည္ မုိက္မဲျခင္း ျဖစ္ေခ်သည္တကား။ ဟိုဘက္ ကမ္းေျခ မွာ ေနၿပီး ေပ်ာ္စရာေတာင္ၾကားအတုိင္း အိမ္ျပန္ သြားခဲ့ဖုိ႔ေကာင္း သည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္......

ေတာထဲ မွ ထြက္ျပီး ျမက္ခင္းမ်ားေပၚေရာက္ကာ စံအိမ္ၾကီးကို လွမ္းျမင္ လိုက္ ရေသာေၾကာင့္ ေပ်ာ္ သြားပါသည္။ ေတာအုပ္က ေနာက္မွ က်န္ခဲ့ျပီး။ ကၽြန္မအတြက္ လက္ဖက္ရည္ပြဲကို သစ္အယ္ပင္ေအာက္ သို႕ ယူလာေပးရန္ ေရာဘက္ကိုေျပာလွ်င္ ေကာင္းေပလိမ့္မည္။ နာရိကို ၾကည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္မ ထင္ထားသည္ထက္ပင္ ေစာေနေသးသည္။ ေလးနာရီပင္ မထိုးေသး။ ခဏေတာ့ ေစာင့္ရေပဦးမည္။ မန္ဒါေလ စံအိမ္ၾကီး ၏ ထုံးစံ မွာ ေလးနာရီခြဲမွလက္ဖက္ရည္ပြဲ တည္ခင္းေပးသည္။

ယေန႕သည္ ဖရစ္၏ ရက္အားျဖစ္ေသာေၾကာင့္၀မ္းသာမိပါသည္။ ေရာဘတ္ကမူ ထုံးတမ္း စဥ္လာ ၾကီးေတြ ကို သိပ္ျပီး ထိန္းသိမ္းေနတတ္သူမဟုတ္။
ျမက္ခင္းေပၚ မွ ျဖတ္ေလွ်ာက္လာရင္း ေတာင္ဇလပ္ပင္မ်ားေအာက္မွေနေရာင္ လက္ေန ေသာ အရာ၀တၳဳ တစ္ခုကို ေတြ႕ရသည္။ မ်က္လုံးေပၚမွာ လက္အုပ္ျပီး ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မိ သည္။ ေမာ္ေတာ္ကား တစ္စီး ကို ေနေရာင္ထိုးေနပုံရသည္။ ဧည့္သည္မ်ားလာသလားဟု ကၽြန္မ စဥ္းစား ၾကည့္ မိသည္။ အကယ္၍ ဧည့္သည္လာသည္ဆိုလွ်င္ ေမာ္ေတာ္ကားကို အိမ္နား ရိွ ေမာ္ ေတာ္ကား ရပ္ရမည့္ေနရာအေရာက္ ေမာင္းယူလာရမည္။

ယခုဘာေၾကာင့္ အိမ္ႏွင့္ အတန္ငယ္ ေ၀းသည့္ေနရာမွာ သြားရပ္ထားရသနည္း။ ေနာက္ျပီးေတာ့ ဘာျဖစ္လို႕ ခ်ံဳကြယ္ရပ္ထားရ သနည္း။
မလွမ္းမကမ္း သို႕ ကၽြန္မဆက္ေလွ်ာက္သြားသည္။ မွန္ပါသည္။ ခ်ဳံကြယ္မွာ ကားတစ္စီး ရပ္ ထား ျခင္းျဖစ္ သည္။ ဧည့္သည္ကားမ်ား သည္လို ရပ္ခြင့္ မရိွ။ ေစ်းသည္မ်ားဆိုလွ်င္လည္း အိမ္ေနာက္ ေဘး ရိွ ယခင္ ျမင္းေဇာင္းအေဟာင္းႏွင့္ ကားဂိုေဒါင္မ်ား နား သို႕ ေမာ္ေတာ္ကား ေမာင္းယူ သြားရ စျမဲျဖစ္သည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလ၏ ေမာရစ္ကားလည္း မဟုတ္။ ယခု ကားက ခပ္ရွည္ရွည္၊ ပုပု၊ ျပိဳင္ကားတစ္စီး ျဖစ္ေနသည္။

ဘာလုပ္ရမည္နည္းဟု စဥ္းစားေနမိသည္။ ဧည့္သည္ဆိုလွ်င္လည္း ေရာဘတ္က စာၾကည့္ခန္းထဲ သို႕ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ ဧည့္ခန္းထဲသို႕ေသာ္လည္းေကာာင္း ပို႕ထားေပလိမ့္မည္။ ဧည့္ခန္းထဲမွာ ထိုင္ေနမည္ ဆိုလွ်င္ ျမက္ခင္းျပင္ကို ျဖတ္ေလွ်ာက္လာေသာ ကၽြန္မကို ျမင္ေတြ႕ၾကရေပလိမ့္ မည္။ ကၽြန္မ ကိုယ္ေပၚမွာ ၀တ္ထားသည့္ အ၀တ္အစားညံ့ည့ံမ်ားႏွင့္ေတာ့ ဧသည့္သည္ကို လက္ ခံမေတြ႕ဆုံ လိုပါ။ လက္ဖက္ရည္အတူ ေသာက္သြားပါဦးဟုလည္း ဖိတ္မႏၱက ျပဳရဦးမည္။

ျမက္ခင္းအစပ္မွာ ကၽြန္မတုံ႕ဆိုင္းဆိုင္း ရပ္ေနမိသည္။ ေနပူေသာေၾကာင့္လည္း ျဖစ္ႏိုင္သည္။ အိမ္ၾကီးကို လွမ္းၾကည့္ လိုက္မိသည္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ရိွ အခန္းတစ္ခု၏ ျပတင္းေပါက္မွ တရုတ္ကတ္မ်ား ပြင့္ေနသည္ ကို ျမင္ရေသာေၾကာင့္ အံ့အားသင့္မိသည္။ ျပတင္းေပါက္နားမွာ လည္းလူတစ္ေယာက္ ရပ္ေန သည္။ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မကို သူလွမ္းျမင္ လိုက္ပုံရသည္။ ေနာက္သို႕ ရုတ္ တရက္ ဆုတ္သြားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ သူ႕ေနာက္မွ လက္တစ္ ဖက္ထြက္လာကာ ရုတ္တရက္ ဆုတ္သြားသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ သူ႕ေနာက္မွလက္တစ္ဖက္ ထြက္လာကာ တရုတ္ကတ္မ်ားကို ပိတ္ လိုက္သည္။

မစၥက္ဒင္ဗာ၏လက္ျဖစ္သည္။ အက်ႌလက္အမည္းမ်ားကို မွတ္မိလိုက္သည္။ ယေန႕စံအိမ္ကို ျပင္ပ မွေလ့လာ ၾကည့္ရႈ လိုသူမ်ားအတြက္ ဖြင့္ေပးသည့္ေန႕လား။ ဒါေၾကာင့္ မစၥက္ဒင္ဗာက လိုက္ ျပေနတာ မ်ားလား။ မျဖစ္ႏိုင္ပါ။ ထိုတာ၀န္ကို ဖရစ္သာလွ်င္ ယူစျမဲျဖစ္သည္။ ေနာက္ျပီးေတာ့ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွ အခန္းမ်ားကို ဧည့္သည္မ်ားလည္း ၾကည့္ရႈခြင့္မရိွ။ အျပင္လူမ်ားကို အဂၤါ ေန႕ မွာ သာ ၀င္ခြင့္ျပဳစျမဲျဖစ္သည္။ ယေန႕သည္အဂၤါေန႕လည္းမဟုတ္။
အခန္းတစ္ခုခု ထဲမွာ အပ်က္အစီးရိွသျဖင့္ ျပင္ဖို႕လာေသာ လူျဖစ္သလား။ သည္လိုဆို လွ်င္လည္း ကၽြန္မ ကို ျမင္လိုက္ရုံျဖင့္ ဘာေၾကာင့္ ကမန္းကတန္းေရွာင္ျပီးတရုတ္ကတ္ကိုပါ ပိတ္လိုက္ ရသနည္။ ေမာ္ေတာ္ကားကိုလည္း အိမ္မွလွမ္းမျမင္ႏိုင္မည့္ ခ်ဳံကြယ္မွာ ဘာေၾကာင့္ ရပ္ထားခဲ့ရသနည္း။ ဒီကိစၥ မွာ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္သာ ဆိုင္ေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မႏွင့္ဘာမွ်မဆိုင္ပါ။ သူဧည့္သည္ကို အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွာ လက္ခံေတြ႕ေနျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ သည္လိုဆိုလွ်င္ လည္းကၽြန္မႏွင့္ ဘာမွ် မဆိုင္။ ယခင္ကေရာ သည္လိုျဖစ္ခဲ့ဖူးသလား ကၽြန္မ မသိပါ။ မက္ဇင္မ္ မရိွသည့္အခ်ိန္မ်ိဳးမို႕ တစ္မ်ိဳးေတာ့ ထူးဆန္း သလို ျဖစ္ေနသည္။

ကိုယ့္စိတ္ ကိုယ္ ထိန္းျပီး အိမ္ဆီသို႕ ကၽြန္မဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ဧည့္သည္၏ဦးထုပ္ေသာ္ လည္းေကာင္း၊ တုတ္ေကာက္ေသာ္လည္းေကာင္း အစအန တစ္ခုမွမေတြ႕၊ ဧည့္သည္အမည္ ကတ္ျပား လည္း မေတြ႕။ သည္လိုဆိုလွ်င္ေတာ့ တရား၀င္ လာေရာက္လည္ပတ္သည့္ ဧည့္သည္ မျဖစ္ႏိုင္။ ေကာင္းပါျပီ။ ကၽြန္မႏွင့္ ဘာမွ်မဆိုင္ပါ။
အေပၚ မတက္ေတာ့ဘဲ ပန္းအလွျပင္သည့္အခန္းထဲလာျပီး လက္ေဆးလိုက္သည္။ ေလွကားေပၚ မွာသူႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္တိုးေနလွ်င္ အေနရအထိုင္ရ ခက္ကုန္ၾကမွာလည္းစိုးရသည္။ ထိုးလက္စ သုိုးေမႊးအကႌ် ကို နံနက္ခန္းထဲမွာ ကၽြန္မထားခဲ့သည္။ ထိုအကႌ်ကို ယူရန္ ဧည့္ခန္းၾကီး ကိုျဖတ္ျပီး ေလွ်ာက္ ခဲ့သည္။

သစၥာရိွေသာ ေခြးကေလးဂ်က္စ္ပါက ကၽြန္မေနာက္မွ ဖ၀ါးေျခထပ္ လိုက္လာ သည္။
နံနက္ခန္း တံခါးပြင့္ေနသည္။ ထိုးလက္စ သိုးေမႊးအကႌ်ေနရာ ေရႊ႕ေနသည္ကိုလည္း သတိထားမိ သည္။ ေညာင္ေစာင္းကေလးေပၚမွ ကၽြန္မတင္ထားခဲ့သည္။ ယခုဆိုဖာေပၚ သို႕ ေရာက္ေန သည္။ ေညာင္ေစာင္းေပၚမွာလည္း တစ္ေယာက္ေယာက္ ထိုင္သြားသည့္ အရာ ကို ေတြ႕ရသည္။ ဆြယ္ တာထိုးအပ္ႏွင့္ သိုးေမႊးမ်ားကို ေနရာေရႊ႕ျပီး မၾကာေသးခင္ကေလးကမွ တစ္ေယာက္ေယာက္ ထိုင္သြားပုံရသည္။ စာေရးစားပြဲမွ ကုလားထိုင္လည္း ေနရာေရြ႕ေနသည္။

မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ကၽြန္မအိမ္မွမရိွတုန္း မစၥက္ဒင္ဗာက သူ႕ဧည့္သည္ကို န့နက္ခန္းထဲမွာ ဧည့္ခံခဲ့ပုံရ သည္။ ကၽြန္မ အေနရအထိုင္ရခက္လာသည္။ ဂ်က္စ္ပါက အနံ႕ခံေနသည္။ သို႕ေသာ္လည္း လူစိမ္းအနံ႕ ရပုံ မေပၚ။ မသကၤာပုံမရ။ အျမီးကိုနန္႕ေနသည္။ ထိုးလက္စ ဆြယတာကိုယူျပီး အျပင္သို႕ ကၽြန္မ ထြက္ခဲ့ သည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ဧည့္ခန္းက်ယ္ၾကီးမွ တစ္ဆင့္ ေနာက္ဘက္ ေဆာင္ သို႕ ကူးေသာ ေက်ာက္စၾကႍတံခါး ပြင့္သြားသည္။ စကားေျပာသံမ်ား ကို လည္း ၾကားရသည္။
နံနက္ခန္းထဲ သို႕ ကၽြန္မျပန္၀င္လိုက္သည္။ အခ်ိန္မီရုံကေလးရိွသည္။ ကၽြန္မကို သူတို႕မျမင္ လိုက္ၾက ရပါ။ တံခါးေနာက္ကြယ္မွာ ပုန္းေနမိသည္။ ဂ်စ္စ္ပါက တံခါးေပါက္မွာရပ္ျပီး ကၽြန္မကို ၾကည့္ေနသည္။ အျမီး ကိုလည္း နန္႕ေနသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ မစၥက္ဒင္ဗာ၏ အသံကို ၾကားရ သည္။

စာၾကည့္ခန္း ထဲသို႕ ၀င္သြားျပီနဲ႕တူတယ္။ အေၾကာင္းတစ္ခုရိွလို႕ အေစာၾကီးျပန္လာတာ ျဖစ္ရ မယ္။ စာၾကည့္ခန္းထဲသို႕ သူေရာက္သြားျပီဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီခန္းမအတိုင္း ရွင္ထြက္သြားရင္ရ တယ္။ သူျမင္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ဒီမွာခဏေစာင့္ပါ။ ကၽြန္မသြားၾကည့္လိုက္မယ္။
ကၽြန္မအေၾကာင္း ကို သူတို႕ေျပာေနၾကျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိပါသည္။ ဘယ္တုန္းကႏွင့္မွ် မတူေအာင္ မေနတတ္မထိုင္တတ္ ျဖစ္လာသည္။ သည္အျဖစ္ၾကီးတစ္ခုလုံးကို ခိုးေၾကာင္ ခိုး၀ွက္ ႏိုင္လြန္း လွသည္။ သည္လိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ကၽြႏ္မ မဆုံခ်င္ပါ။ ဂ်က္စ္ပါက ဧည့္န္း ဘက္ သို႕ထြက္သြားသည္။ အျမီးလည္း နန္႕ေနသည္။
"ဟဲလို...ဂ်က္စ္ပါ.."

ေယာက်္ားတစ္ေယာက္၏အသံ ကို ၾကားရသည္။ တစ္ဆက္တည္း ဂ်က္စ္ပါ၏ ၀မ္းသာ အားရ ေဟာင္သံ ကိုလည္း ၾကားရသည္။ ပုန္းေအာင္းစရာ ေနရာကိုအထိတ္တလန္႕ ကၽြန္မ ရွာၾကည့္မိ သည္။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ကင္းမဲ့သြားပါျပီ။ ကၽြန္အနားမွကပ္လ်က္ ေျခသံၾကားရသည္။ ထိုသူက အခန္းထဲ သို႕၀င္လာသည္။ တံခါးရြက္ေနာက္မွာ ကၽြန္မရပ္ေနေသာေၾကာင့္ သူကရုတ္တရက္ မျမင္။ ဂ်က္စ္ပါက ကၽြန္မဘ က္သို႕ ရုတ္တရက္ေျပးလာျပီး ၀မ္းသာအားရ ဆက္ေဟာင္ေနသည္။
ထိုလူက ေနာက္သို႕ ရုတ္တရက္လွည့္လိုက္သည္။ ကၽြန္မကို ျမင္သြားသည္။ ဘယ္လို လူမ်ိဳးကို ျမင္ရ ျမင္ရ ကၽြန္မေခ်ာက္ခ်ား မိမည္ မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မက ေဖာက္ထြင္း ခိုး၀င္လာသူ။ သူက ကၽြန္မ ကို ဖမ္းမိသြားေသာ အိမ္ရွင္သဖြယ္။

"ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ဗ်ာ"ဟု သူကေျပာျပီး ကၽြန္မကို ေျခဆုံးေခါင္းဖ်ားၾကည့္ေနပါ သည္။
သူသည္ ခႏၶာကိုယ္အလြန္ၾကီးထြားသည့္ လူတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါသည္။ သူ႕အသားက ေနေလာင္ ထား သျဖင့္ တစ္မ်ိဳးၾကည့္ေကာင္းေနပါသည္။ မ်က္လုံးကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အရက္ အလြန္ အကၽြံ ေသာက္ျပီး ျဖစ္ကတတ္ဆန္း ေနတတ္သူျဖစ္ေၾကာင္း သိသာပါသည္။ ဆံပင္က သူ႕အသားလို ပင္ နီေၾကာင္ေၾကာင္ ျဖစ္ေနသည္။ သူအသက္ ရွဴထုတ္လိုက္သျဖင့္ ၀ီစကီနံ႕ ေထာင္းကနဲ ထြက္ လာသည္။ သူ႕အျပဳံး သည္ မိန္းမတိုင္းကို သူျပံဳးျပတတ္သည့္ အျပဳံးမ်ိဳးျဖစ္ပါသည္။
"ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားလန္႕မသြားပါဘူးေနာ္" တံခါးၾကားထဲ မွ ကၽြန္မထြက္လာခဲ့ပါသည္။ အလြန္တရာမိုက္မဲသည့္ အျပဳအမူမ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါသည္။

"မလန္႕ပါဘူး။ စကားေျပာသံေတြၾကားေနရလို႕ ဘယ္သူဆိုတာလဲ မေသခ်ာတာနဲ႕...ဒီေန႕ခင္း မွာ ဧည့္သည္ လာမယ္လို႕လဲ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္မထားဘူး"
"ရွက္စရာေကာင္းလိုက္ေလဗ်ာ။ အခုလိုျဖစ္သြားတာ သိပ္ဆိုးသြားတာေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္က ဒင္နီ ကိုေတြ႕ဖို႕ ၀င္လာတာ။ ဒင္နီက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ မိတ္ေဟာင္းေဆြေဟာင္းၾကီးေလ..."သူက အားတက္ သေရာေျပာသည္။ "ဟုတ္လား...ကိစၥမရိွပါဘူးရွင္" "အဘြားၾကီးဒင္နီသနားပါတယ္။ သူ သိပ္စိတ္ပူေန တယ္။ တျခားလူကို အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္မွာ စိုးလို႕ေလ။ ခင္ဗ်ားကိုလဲ ေသာကမေရာက္ေစခ်င္ဘူး"
"အို အေရးမၾကီးပါဘူးရွင္" သူ႕ကိုယ္ေပၚသို႕ ၀မ္းသာအားရ ဖက္တက္ေနေသာ ဂ်က္စ္ပါကို ကၽြန္မ ၾကည့္ေန မိသည္။

"ဒီေခြးကေလးက ကၽြန္ေတာ့ကို မေမ့ေသးဘူး။ အေကာင္ၾကီးေတာ္ေတာ္ထြားေနျပီ။ ေနာက္ဆုံး ကၽြန္ေတာ္ေတြ႕ခဲ့ တုန္းက ေပါက္စေလးရယ္။ အခုသိပ္အ၀လြန္ေနျပီ။ ေလ့က်င့္ခန္း မ်ားမ်ား လုပ္ ေပး ဖို႕လိုတယ္" "ကၽြန္မတို႕ အခုပဲ အေ၀းၾကီးက လမ္းေလွ်ာက္ျပီး ျပန္လာတာ"
"ဟုတ္လား...ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ"ဟု သူကေျပာရင္း ဂ်က္စ္ပါကို ပြတ္သပ္ေပးေနသည္။ ကၽြန္မကို လည္းျပဳံးၾကည့္ေန သည္။ ထို႕ေနာက္ စီးကရက္ဗူးကို ထုတ္သည္။
"ေသာက္ပါဦး" "ကၽြန္မ ေဆးလိပ္မေသာက္တတ္ပါဘူး" "ဟုတ္လား" သူကတစ္လိပ္ထုတ္ျပီး မီးညိႇေန သည္။

သာမန္အားျဖင့္ေတာ့ သည္လိုအျပဳအမူမ်ိဳးကို ကၽြန္မဘယ္လိုမွ သေဘာထားေလ့မရိွပါ။ ယခုေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေန သည္။ ရိုင္းစိုင္ေသာ အျပဳအမူမ်ိဳးကို ကၽြန္မဘယ္လိုမွ သေဘာထားေလ့ မရိွပါ။ ယခုေတာ့ တစ္မ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။ ရိုင္စိုင္းေသာ အျပဳအမူမ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။ ကၽြန္မအေပၚမွာ လည္း ယဥ္ေက်း ဖြယ္ရာျခင္း မရိွပါ။
"မက္ဇ္ေရာ ေနေကာင္းရဲ႕လား"
သူ႕ေလသံေၾကာင့္ ကၽြန္မအံ့ၾသသြားပါသည္။ မက္ဇင္မ္ကို သူေကာင္းေကာင္း သိသည့္ေလသံ မ်ိဳး ျဖစ္သည္။ မက္ဇင္ ကို "မက္ဇ္"ဟုေခၚသည့္အတြက္လည္း ကၽြန္မအဖို႕ အဆန္းတၾကယ္ျဖစ္ေန သည္။ သည္လိုေခၚသူ မရိွပါ။

"သူေနေကာင္းပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ လန္ဒန္ကို သူသြားေနပါတယ္" "မယားေခ်ာကေလး ကို တစ္ေယာက္တည္း ပစ္ထားခဲ့ရသတဲ့လားဗ်ာ။။ အင္မတန္ဆိုးတာပဲ။ တစ္ေယာက္ေယာက္က လာျပီး ခင္ဗ်ား ကို သုတ္ေျပးမွာ သူမေၾကာက္ ဘူးလား"
သူက ပါးစပ္ၾကီးကိုျဖဲျပီး ရယ္သည္။ သူရယ္ပုံကို ကၽြန္မ သေဘာမက် ပါ။ ေစာ္ကား ေမာ္ကား ျပဳသလိုျဖစ္ေန သည္။ သူ႕ကိုလည္း ကၽြန္မ သေဘာမက်ပါ။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ အခန္းထဲ သို႕ မစၥက္ဒင္ဗာ ၀င္လာသည္။ သူ႕မ်က္လုံးမ်ားက ကၽြန္မကိုယ္ေပၚသို႕ ေရာက္လာသည္။ ကၽြန္မ ေက်ာစိမ့္ သြားမိပါသည္။ ကၽြန္မအေပၚ သူဘယ္ေလာက္ေတာင္ မုန္းတီးလိုက္မလဲဟု ေတြးမိပါ သည္။
"ဟဲလို.. ဒင္နီး... ခင္ဗ်ားေရာက္လာျပီကိုး။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ၾကိဳတင္ကာကြယ္မႈေတြ အားလုံးပ်က္စီး သြားျပီေလ။ အိမ္ရွင္မၾကီး က တံခါးေနာက္ကြယ္မွာ ၀င္ပုန္းေနတယ္ ေလဗ်ာ"သူကရယ္ျပန္ သည္။ မစၥက္ဒင္ဗာ က ဘာစကားမွ မေျပာပါ။ ကၽြန္မကိုသာၾကည့္ျမဲၾကည့္ေနသည္။

"ကၽြန္ေတာ္ နဲ႕ မိတ္ဆက္မေပးေတာ့ဘူးလား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ထုံးတမ္းစဥ္လာအတိုင္း သတို႕သမီး ကို ကၽြန္ေတာ္ ႏႈတ္ဆက္ရမယ္ေလ"
"ဒီဥစၥာ မစၥတာေဖဗယ္ ျဖစ္ပါတယ္ ဆရာကေတာ" မစၥက္ဒင္ဗာက ခပ္တိုးတိုးေျပာသည္။ စိတ္ပါ ပုံလည္း မရ။ ကၽြန္မႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးလိုေသာ ဆႏၵရိွသည္ဟု မထင္ပါ။
"၀မ္းသာ ပါတယ္။ လက္ဖက္ရည္ေသာက္သြားပါဦးလား" ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕စြာ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မ ၾကိဳးစားရပါသည္။ သူေပ်ာ္သြားပုံရသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာဘက္သို႕ လွည့္လိုက္သည္။

"ကဲ...ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ဖိတ္ေခၚခ်က္ မဟုတ္ပါလားဗ်ာ..ကၽြန္ေတာ့ကို လက္ဖက္ရည္ေသာက္ ဖို႕ ဖိတ္ေနျပီေလ...။ အင္မတန္ ဟန္က်ေပတာပဲ"
မစၥက္ဒင္ဗာ က သတိေပးသလို လွစ္ကနဲ တစ္ခ်က္ၾကည့္လိုက္သည္ကို ကၽြန္မျမင္လိုက္ရသည္။ ကၽြန္မ ေန ရထိုင္ရ ခက္သြားျပန္ပါသည္။ အေျခအေနေတာ့ အားလုံးမွားကုန္ျပီ။ ဒီအေျခအေန မ်ိဳးျဖစ္လာ ဖို႕ မေကာင္းပါ။
"ခင္ဗ်ားေျပာတာ မွန္တယ္ေလ...။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတာေတြ အမ်ားၾကီးပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ သြားလိုက္ဦး မွျဖစ္မယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ေမာ္ေတာ္ကားကို လိုက္ၾကည့္ပါလား"သူက ေလသံမေျပာင္း ဘဲ ဆက္ေျပာေနသည္။ သူ႕ကားကို ကၽြန္မမၾကည့္ခ်င္ပါ။ ရွက္ရြံ႕ရြံ႕လည္း ျဖစ္ေနမိသည္။

"လာပါေလ.. အင္မတန္ ခ်စ္စရေကာင္းတဲ့ ကားေလးတစ္စီးပါ။ မက္ဇ္ပိုင္ခဲ့ဖူးသမွ် ကားေတြအား လုံးထက္ ပိုျမန္တယ္"
ဆင္ေျခကန္ ဖို႕ ကၽြန္မမစဥ္းစားတတ္ေတာ့ပါ။ အျဖစ္အပ်က္ၾကီးတစ္ခုလုံးက မိုက္မိုက္မဲမဲႏွင့္ ဇြတ္ အဓမၼၾကီး ျဖစ္ေနသည္။ ဒါေတြကို နည္းနည္းကေလး မွ် ကၽြန္မသေဘာမက် ပါ။ ေနာက္ျပီး ေတာ့ မစၥက္ဒင္ဗာ က ဒီေနရာမွာ ရပ္ျပီးမုန္းတီးစက္ဆုပ္သည့္အၾကည့္မ်ိဳးျဖင့္္ ကၽြန္မကို ဘာေၾကာင့္ ၾကည့္ေနရ သနည္း။
"ေမာ္ေတာ္ကားက ဘယ္နားမွာလဲ"ကၽြန္မက ပင္ပန္းအားေလ်ာ့စြာ ျဖင့္ေမးသည္။

"ေဟာဟိုအေကြ႕နားမွာ...။ ခင္ဗ်ားကို အေႏွာက္အယွက္ေပးသလို ျဖစ္မွာစိုးတာနဲ႕ အိမ္ေရွ႕ အထိ ေမာင္းယူမလာခဲ့ဘူး။ ေန႕ခင္းပိုင္းမွာ ခင္ဗ်ား အနားယူေနမွာပဲထင္လို႕"
ကၽြန္မ က ဘာမွ်ျပန္မေျပာပါ။ လိမ္ပုံၾကီးက ေျပာင္ေျပာင္ၾကီး ေပၚေနသည္။ ဧည့္ခန္းထဲမွတစ္ဆင့္ ခန္းမ ထဲသို႕ ကၽြန္မတို႕အားလုံး ေလွ်ာက္လာၾကသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာအား သမင္လည္ျပန္လွည့္ ၾကည့္ျပီး မ်က္လုံး တစ္ဖက္ မွိတ္ျပလိုက္သည္ကို ျမင္လိုက္ရပါသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာကေတာ့ မည္သည့္ အရိပ္အေယာင္ မွ် ျပန္မျပပါ။ မ်က္ရိပ္ျပန္ျပမည္ဟုလည္း ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ပါ။ သူ႕အမူ အရာမွာ အလြန္ တည္ေနသည္။ ဂ်က္စ္ပါက ၀မ္းသာအားရျဖင့္ ကားလမ္းေပၚသို႕ ေျပးဆင္းသြား သည္။
"ကၽြန္ေတာ့္ ဦးထုပ္ ကားထဲမွာ က်န္ခဲ့တယ္ထင္တယ္" မစၥတာေဖဗယ္က ခန္းမထဲသို႕ မ်က္လုံး ေ၀့ၾကည့္ေယာင္ေဆာင္သည္။ အိမ္ထဲကို ကၽြန္ေတာ္၀င္လာတာ ဒီကမွမဟုတ္ဘဲ ဒင္နီ။ ခင္ဗ်ား အခန္းဆီ ကို ဟိုဘက္က လွည့္သြားတာပဲ။ ဒင္နီေရာ ေမာ္ေတာ္ကား လိုက္ၾကည့္ပါဦးလား။

သူက မစၥက္ဒင္ဗာ ကို စူးစမ္းသလို လွည့္ၾကည့္သည္။ မစၥက္ဒင္ဗာမွာ အမ္းတန္းတန္းျဖစ္ေန သည္။ ကၽြန္မ ကိုလည္း မ်က္လုံးေစြျပီး အကဲခတ္ေနသည္။
"မလိုက္ေတာ့ ပါဘူး၊ ဒီကပဲ ႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါေတာ့မယ္"
သူက မစၥက္ဒင္ဗာ ၏ လက္ကိုလိႈက္လွဲစြာ ဆြဲကိုင္ႏႈတ္ဆက္သည္။
"သြားေတာ့မယ္ ဒင္နီ...။ ခင္ဗ်ားကိုယ္ခင္ဗ်ားလဲ ဂရုစိုက္ဦး...။ ကၽြန္ေတာ့္ကိုဘယ္မွာ ဆက္သြယ္ ရမယ္ ဆိုတာ ခင္ဗ်ား သိသားပဲ။ ခင္ဗ်ားနဲ႕အခုလို ျပန္ေတြ႕ရတာ ကၽြန္ေတာ္အားရိွလာတယ္ဗ်ာ" အျပင္သို႕ သူ ထြက္ သြားသည္။ ဂ်က္စ္ပါက သူ႕ေျခေထာက္နားမွာ ေဆာ့ကစားေနသည္။ ကၽြန္မ က ေနာက္မွ ျဖည္းျဖည္းကေလး လိုက္သြားသည္။ အေနရ အထိုင္ရလည္း က်ပ္ေနဆဲ ျဖစ္ပါသည္။

"အင္မတန္ေကာင္း တဲ့ မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီးပဲ" ျပတင္းေပါက္မ်ားကို ေမာ့ၾကည့္ရင္း သူကေျပာ သည္။ ထူးထူးျခားျခား ေျပာင္းလဲသြားတာ ဘာမွမရိွဘူး။ ဒင္နီ႕အစီအစဥ္ေတြနဲ႕တူတယ္။ သိပ္ ကို အံ့ၾသစရာေကာင္း တဲ့ အမ်ိဳးသမီးၾကီး၊ ဟုတ္ပါတယ္ေနာ္.....
"လုပ္ငန္း အင္မတန္ကၽြမ္းက်င္ တဲ့ အမ်ိဳးသမီးၾကီးပါ"
"ခင္ဗ်ားေရာ ဘယ္လိုေနသလဲ...။ ဒီမွာ နစ္ျမႇဳပ္ေနရတာ သေဘာက်ရဲ႕လား"
"မန္ဒန္ေလစံအိမ္ၾကီးကို ကၽြန္မအရမ္းသေဘာက်တယ္"
"မက္ဇ္ နဲ႕ေတြ႕တုန္းက ျပင္သစ္ျပည္ေတာင္ပိုင္းမွာ ခင္ဗ်ားေနတယ္ဆို..." မြန္တီကာလိုမဟုတ္ လာ။ အဲဒီအပန္းေျဖစခန္း ကို က်ဳပ္ေသေသခ်ာခ်ာ သိတယ္ေပါ့။
"ဟုတ္ပါတယ္...။ မြန္တီကာလိုမွာ ကၽြန္မေနခဲ့ပါတယ္"

ေမာ္ေတာ္ကားအနီးသို႕ ကၽြန္မတို႕ေရာက္လာၾကျပီး။ အစိမ္းေရာင္ျပိဳင္ကားကေလးျဖစ္သည္။ ပိုင္ရွင္ႏွင့္ကား လိုက္ဖက္ပါေပ၏။
"ဒီကားကို ဘယ္လိုသေဘာရပါသလဲ"
"သိပ္ေကာင္းပါတယ္"ကၽြန္မက ယဥ္ေက်းစြာပင္ ျပန္ေျပာရပါသည္။
"ျခံ၀အထိ လိုက္စီးၾကည့္ပါလား"
"မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီးရဲ႕ အိမ္ရွင္မက ကၽြန္ေတာ္လိုလူမ်ိဳးနဲ႕ ကားအတူေလွ်ာက္စီးတာ သင့္ေတာ္မွာ မဟုတ္ဘူးလို႕ေတာ္ မထင္ပါဘူးေနာ္"သူက ေျပာရင္း ရယ္ျပန္သည္။
"အို..မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီလိုသေဘာမ်ိဳး မဟုတ္ပါဘူး" ကၽြန္မမ်က္ႏွာေပၚမွာ ရွက္ေသြးျဖာသြားပါ သည္။ သူကကၽြန္မကို ေျခဆုံးေခါင္းဖ်ား ၾကည့္ေနသည္။ ရႊတ္ေနာက္ေနာက္ အမူအရာမ်ိဳးလည္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ဟိုတယ္မယ္တစ္ေယာက္လိုလည္း ခံစားလိုက္ရပါသည္။

"ဟုတ္ပါတယ္ေလ...။ သတို႕သမီးကေလးတစ္ေယာက္ကို လမ္းမွားေရာက္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ တို႕မလုပ္သင့္ပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေနာ္ ဂ်က္စပ္..."သူ႕ဦးထုပ္ႏွင့္ လက္အိတ္ကို လွမ္းယူသည္။ စီးကရက္တိုကို ကားလမ္းေပၚသို႕ ပစ္ခ်လိုက္သည္။
"သြားေတာ့မယ္ေနာ္...။ ခင္ဗ်ားနဲ႕ေတြ႕ရတာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါတယ္" သူကလက္ကမ္းေပး သည္။
"ဂြဒ္ဘိုင္"
"ဒါထက္ စကားမစပ္က်ဳပ္ဒီလိုလာလည္တာ မက္ဇ္ကို ျပန္ေျပာမျပဘူးဆိုရင္ အင္မတန္ေကာင္း ေပမွာပဲ။ သူက က်ဳပ္ကို တယ္ျပီး သေဘာက်လွတာ မဟုတ္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္ဆိုတာလဲ က်ဳပ္မေျပာတတ္ဘူး။ သူ သိသြားရင္ အဘြားၾကီး ဒင္နီ ဒုကၡေရာက္လိမ့္မယ္"ဟု အမွတ္တမဲ့ပုံစံမ်ိဳး ျဖင့္ေျပာသည္။

ေကာင္းျပီေလ...ကၽြန္မျပန္မေျပာပါဘူး ကၽြန္မကလည္း ကိုးရိုးကားရား ျပန္ေျပာမိပါသည္။
"ေကာင္းပါေလ့ဗ်ာ...ျခံ၀အထိ ကၽြန္ေတာ္နဲ႕ ကားလိုက္မစီးဘူးဆိုတဲ့ စိတ္မေျပာင္းလဲေသးပါဘူး ေနာ္..."
"မလိုက္ေတာ့ပါဘူးရွင္"
"ဒါျဖင့္ရင္ သြားေတာ့မယ္ေနာ္။ ေဟ့ေကာင္..ဂ်က္စ္ပါ ဆင္းစမ္း။ ငါ့ကားေတာ့္ အစင္းရာေတြ ထင္ကုန္ေတာ့မွာပဲ။ ခင္ဗ်ားကို တစ္ေယာက္တည္း အေဖာ္မဲ့တဲ့ဘ၀မွာ ထားခဲ့ျပီးလန္ဒန္ျမိဳ႕ကို မက္ဇ္ ထြက္သြားတေတာ့ အင္မတန္ ရွက္စရာေကာင္းေပတာပဲ"
"ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ဘယ္လိုမွ မခံစားရပါဘူး၊ တစ္ေယာက္တည္းေနရတာကို သေဘာက်ပါတယ္။"

"အဲဒီေလာက္ပါပဲ"
"အိမ္ေထာင္သက္တမ္း သုံးလေလာက္သာရိွေသးတဲ့ ဇနီးကေလးက အိမ္ကထိုင္ေစာင့္ေနတဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး က်ဳပ္ လဲ ျဖစ္ခ်င္လိုက္စမ္းပါဘိဗ်ာ... က်ဳပ္ကေတာ့ အင္မတန္သနားစရာေကာင္းတဲ့ တစ္ကိုယ္တည္း သမားပါ" သူ ရယ္ျပန္သည္။ သူ႕မ်က္လုံးမ်ားကို ဖုံးအုပ္မိသည္အထိ ဦးထုပ္ကို ဆြဲခ်လုိက္သည္။ "ကဲ... သြားျပီ"ဟု ေျပာကာ ကားစက္ႏိႈးသည္။ ေတာက္ေလွ်ာက္ ေမာင္းထြက္ သြားသည္။ အိမ္ေဇာပိုက္မွ စက္သံ တဒိုင္းဒိုင္းေပါက္ကြဲသြားသည္။ ဂ်က္စ္ပါက နားရြက္ႏွစ္ဖက္ တြဲေလာင္းခ်ကာ အျပီးကုတ္ျပီး ၾကည့္ေနသည္။
"ဂ်က္စ္ပါ...လာခဲ့။ အသုံးမက်တာမ်ိဳး လုပ္မေနစမ္းနဲ႕"
အိမ္ဘက္သို႕ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ျပန္ေလွ်ာက္လာခဲ့ပါသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာသည္း ေပ်ာက္ေနသည္။ ခန္းမ ထဲမွာရပ္ျပီး ေခါင္းေလာင္းကို ႏွိပ္လိုက္မိသည္။ ငါးမိနစ္မွ် ၾကာသည္အထိ မည္သူမွ် ေပၚ မလာ။ ေခါင္းေလာင္းကို ထပ္တီးလိုက္ျပန္ပါသည္။ အဲလစ္ထြက္လာသည္။ သူ႕မ်က္ႏွာက မသာ မယာျဖစ္ေနသည္။

"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဆရာကေတာ"
"အို...အဲလစ္..ေရာဘတ္ မရိွဘူးလား။ သစ္အယ္ပင္ေအာက္မွာ ကၽြန္မအတြက္ လက္ဖက္ရည္ ပြဲ ျပင္ခိုင္းမလို႕"
"ေရာဘတ္ ေန႕ခင္းတုန္းက စာတိုက္ကိုသြားပါတယ္။ အခုအထိ ျပန္မေရာက္ေသးပါဘူး။ ဆရာ က ေတာ္လက္ဖက္ရည္ေသာက္အခ်ိန္အမီ ျပန္လာဖို႕ မစၥက္ဒင္ဗာကလဲ သတိေပးလိုက္ပါတယ္။ ဖရစ္ လဲ အျပင္ကိုသြားပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ အခုလက္ဖက္ရည္ေသာင္ခ်င္ျပီဆိုရင္ ကၽြန္မ ျပင္ဆင္ျပီး ယူခဲ့ ပါ့မယ္။ ေလးနာရီေတာ့ မခြဲေသးပါဘူး။"
"အေရးမၾကီးပါဘူး အဲလစ္...။ ေရာဘတ္ ျပန္ေရာက္တဲ့အထိ ကၽြန္မ ေစာင့္ပါ့မယ္"
အိမ္ မွာ မက္ဇမ္မ္ မရိွသည္ႏွင့္တစ္ျပိဳင္တည္း ေလ်ာ့လ်ည္းေလ်ာ့လ်ဲေတြ ျဖစ္ကုန္သည္ဟု ကၽြန္မ ထင္ ပါသည္။ ဖရစ္ႏွင့္ေရာဘတ္တို႕ တစ္ျပိဳင္တည္း အျပင္ထြက္တတ္ေၾကာင္း တစ္ခါမွ ကၽြန္မ မသိခဲ့ဖူးပါ။

ယေန႕သည္ ဖရစ္၏ အားရက္ျဖစ္သည္မွာ မွန္ပါသည္။ ျပီးေတာ့ မစၥက္ဒင္ဗာက ေရာဘတ္ကို စာတိုက္ သို႕လႊတ္လိုက္သည္။ ကၽြန္မကလည္း ခပ္ေ၀းေ၀းသို႕ လမ္းေလွ်ာက္ ထြက္ခဲ့မိသည္။
ေဖဗယ္ ဆိုသူက သည္အခ်ိန္မ်ိဳးမွေရြးခ်ယ္ျပီး မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ လာေတြ႕သည္။ ဒီကိစၥ မူမမွန္တာ ေတာ့ေသခ်ာသြားျပီ။ ျပီးေတာ့ သူအလည္လာေၾကာင္း မက္ဇင္မ္ကို ျပန္မေျပာဖို႕ မွာသြားေသး သည္။ အေတာ္ေတာ့ ဂြက်ကုန္ျပီ။ မစၥက္ဒင္ဗာကို ဒုကၡမေရာက္ေစခ်င္ပါ။ ထို႕ထြက္ပိုျပီး မက္ဇင္မ္ ပူပင္ေသာကမေရာက္ဖို႕က အေရးအၾကီးဆုံး ျဖစ္ပါသည္။
ေဖဗယ္ ဆိုတာ ဘယ္သူလဲ။ မက္ဇင္မ္ကိုလည္း မက္ဇင္ဟုေခၚသည္။ ဘယ္သူမွ် သည္လိုမေခၚ။ တစ္ခါတုန္း ကေတာ့ ကဗ်ာစာအုပ္ေရခံစာရြက္ေပၚမွာ သည္အတိုင္း ေရးထားတာ ေတြ႕ခဲ့ရဖူး သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ မက္ဇ္ဟုေခၚေသာသူသည္ ရဘက္ကာ တစ္ေယာက္တည္းသာ ရိွသည္ဟု ကၽြန္မ ထင္ ခဲ့သည္။

ခန္းမထဲမွာရပ္ရင္း ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေအာင္ ျဖစ္ေနမိသည္။ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ဖို႕ကိုလည္း မဆုံးျဖတ္ႏိုင္ေသး။
ထို႕သို႕ ရပ္ေနရင္း ယခုအျဖစ္အပ်က္ၾကီးတြင္ မစၥက္ဒင္ဗာသည္ လုံး၀မရိုးသားေၾကာင္း ရုတ္တ ရက္ စဥ္းစား လိုက္မိသည္။ မက္ဇင္မ္၏ ေနာက္ကြယ္တြင္ သူအခ်ိန္းအခ်က္တစ္ခုခု လုပ္ျခင္းျဖစ္ သည္။ ကၽြန္မ က သည္ေန႕မွ ေစာေစာျပန္ေရာက္လာေသာေၾကာင့္ ပက္ပင္းပါတိုးမိျပီး သည္အိမ္ ၾကီးႏွင့္ မက္ဇင္မ္ ကို ရင္းႏွီးေၾကာင္း ေဖဗယ္ဆိုသူက လုပ္ကာထြက္ေပါက္ရွာသြားျခင္းသာ ျဖစ္ရ မည္။ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ေဖဗယ္ သည္ ၾကံေဖာ္ၾကံဖက္မ်ား ျဖစ္ရမည္။

အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွာ သူတို႕ဘာေတြလုပ္ေနၾကသနည္း။ ျမက္ခင္းေပၚမွာ ကၽြန္မေလွ်ာက္ လာသည္ ကိုျမင္ေတာ့ တရုတ္ကတ္ကို ဘာျဖစ္လို႕ ပိတ္ပစ္လိုက္ရသနည္။ ဖရစ္ႏွင့္ ေရာဘတ္က ေရာ ဘာေၾကာင့္ အိမ္မွာမရိွရသနည္း။ ပုံမွန္အားျဖင့္ဆိုလွ်င္ ယခုလို အခ်ိန္မ်ိဳးတြင္ အိမ္ေဖာ္အား လုံးတို႕သည္ သူတို႕အခန္းမ်ားထဲမွာ အ၀တ္အစားလဲေနၾကျမဲျဖစ္သည္။ သည္အခ်ိန္တြင္ မစၥက္ဒင္ဗာတစ္ေယာက္သာ အိမ္ကိုေစာင့္ေန ရသည္။ ဟိုလူ သူခိုးပဲျဖစ္ရမည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက သူ႕ႏွင့္ၾကံရာပါျဖစ္ရမည္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွာ အဖိုးတန္ပစၥည္းေတြရိွသည္။ ကၽြန္မကိုယ္ တိုင္ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ သို႕ ေျပးသြားျပီး အခန္းမ်ားကို စစ္ေဆးၾကည့္ခ်င္စိတ္ ရုတ္တရက္ ေပၚလာသည္။

ေရာဘတ္ လည္း ျပန္ေရာက္မလာေသး။ လက္ဖက္ရည္မေသာက္မီ သြားၾကည့္ဖို႕ အခ်ိန္ရေသး သည္။ ကၽြန္မ တုံ႕ဆိုင္းဆိုင္းျဖစ္ေနမိပါသည္။ တစ္အိမ္လုံး အရမ္းျငိမ္သက္ျပီး အရမ္းတိတ္ဆိတ္ ေနသည္။ အေစခံ အားလုံး မီးဖိုေဆာင္၏ဟိုဘက္ရိွ သူတို႕အခန္းမ်ားမွာ ရိွေနၾကသည္။ ဂ်က္စ္ပါ သည္ေလွကားေအာက္ရိွ ေရခြက္ထဲမွေရကို အသံျမည္ေအာင္ေသာက္ေနသည္။ သူေရေသာက္ သံက ပဲ့တင္သံျပန္ေပၚေနသည္။ အေပၚထပ္သို႕ ကၽြန္မတက္ခဲ့သည္။ ထူးဆန္းသည့္ စိတ္အားတက္ၾကြမႈျဖင့္ ကၽြန္မ ရင္ေတြ ခုန္ေနသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: