Monday, June 18, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၄၁)

"ေကဗင္ခန္းထဲကို ရဘက္ကာ ဝင္ေနတုန္း သေဘၤာနစ္သြားတယ္လုိ႔ပဲ သူတုိ႔ထင္မွာေပါ့။ ႀကဳိးသြားယူ တုန္း ဒါမွ မဟုတ္ တစ္ခုခုသြားယူတုန္း ေလဆင္ႏွာေမာင္း ေဆာင့္တိုးလုိက္လို႔ ေမွာက္သြားတယ္လဲ ထင္ၾက မွာေပါ့။ ရဘက္ကာ ျပန္မထြက္ႏုိင္ဘဲ ပိတ္မိသြားတယ္လို႔ ထင္ၾကမွာေပါ့။ မဟုတ္ဘူးလား…"
"အစ္ကို လဲ မေျပာတတ္ေတာ့ပါဘူးကြယ္"
ထိုအခိုက္ စာၾကည့္ခန္းေနာက္ဘက္ရွိ တယ္လီဖုန္းခန္းထဲမွ တယ္လီဖုန္း ေခါင္းေလာင္းသံ ႐ုတ္တရက္ ျမည္ လာသည္။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္....

အခန္း (၂၁)

တယ္လီဖုန္းခန္းထဲသို႔ မက္ဇင္မ္ ဝင္သြားၿပီး တံခါးျပန္ပိတ္လုိက္သည္။ ခဏၾကာေတာ့ ေရာဘတ္ဝင္ လာၿပီး လက္ဖက္ရည္ပန္းကန္မ်ားကို သိမ္းသည္။ ကၽြန္မက ထိုင္ရာမွ ထၿပီး ကၽြန္မမ်က္ႏွာကို သူ မျမင္ေအာင္ ေက်ာခုိင္း ထားလုိက္သည္။ သည္အေၾကာင္းမ်ားကို သူတုိ႔ သိကုန္ၾကၿပီေလာဟု ေတြးေန မိသည္။ သတင္းတစ္ပုဒ္ ျပန္႔ထြက္သြားဖုိ႔ အခ်ိန္ မည္မွ်ၾကာမည္နည္း။
တယ္လီဖုန္းထဲမွ မက္ဇင္မ္၏အသံကို မသဲမကြဲ ၾကားေနရသည္။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ နာက်င္လာသည္။ တယ္လီဖုန္းေခါင္းေလာင္းသံ သည္ ကၽြန္မ တစ္ကုိယ္လံုးရွွိ အာ႐ံုေၾကာမ်ားကို ႏႈိးဆြလုိက္သလိုရွိသည္။ မက္ဇင္မ္ ေျပာသည္ ကို ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ထုိင္နားေထာင္ရင္း သည္အျဖစ္အပ်က္ထဲမွာ ကၽြန္မကုိယ္ တုိင္ ပါဝင္ေနမိ သလို ခံစားလာရသည္။ ကၽြန္မလည္း မက္ဇင္မ္ႏွင့္အတူတူ ရဘက္ကာကို သတ္သည္။ ရဘက္ကာ၏သေဘၤာကို ႏွစ္ပစ္သည္။ ၿပီးေတာ့ အတူ ျပန္လာသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာ၏တံခါးေခါက္သံ ကို နားေထာင္ေန မိသည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္အတူတူ အေကာင္းအဆုိး မွန္သမွ်ကို မွ်ေဝခံစားေနမိသည္။
ဒါေတြ အားလံုး ထက္ ပိုအေရးႀကီးေသာ အေၾကာင္းတစ္ခု ရွိပါသည္။

"ရဘက္ကာကို သူ မခ်စ္… ရဘက္ကာကို သူ မခ်စ္" ဆုိေသာ အေၾကာင္းအရာျဖစ္ပါသည္။ သည္အ ေၾကာင္းက ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာ ထပ္ကာ ထပ္ကာ ေပၚလာသည္။ ေဖ်ာက္ဖ်က္၍ မရႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ေပၚလာသည္။ ထိုအသိႏွင့္ အတူ ကၽြန္မ၏စိတ္မ်ား ေပါ့ပါးလြတ္လပ္လာသည္။ ပူပင္ေသာကေတြ၊ သံသယစိတ္ေတြ ကြယ္ေပ်ာက္ လြင့္စဥ္သြားသည္။
တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ ရဘက္ကာကို ကၽြန္မ မေၾကာက္ေတာ့ေၾကာင္းလည္း သိလာသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ လံုးဝ မမုန္းေတာ့။ သူ ပ်က္စီးသြားၿပီ။  မုန္းစရာ မက်န္ေတာ့။ မုန္းစရာမရွိေတာ့။ သူ႔စားပြဲမွာထိုင္ဖုိ႔ လည္း ဝန္မေလးၿပီ။ သူ႔ကေလာင္တံ ႏွင့္ စာေရး ဖုိ႔လည္း အေၾကာင္းမဟုတ္ၿပီ။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွာရွိသည့္ သူ႔အခန္း ထဲသုိ႔လည္း ကၽြန္မ သြားႏုိင္ၿပီ။ သူ႔မွာ ဘာခြန္အားမွ မရွိေတာ့။ ဘာစြမ္းအင္မွမရွိ ေတာ့။ သူ႔ကို မက္ဇင္မ္ မခ်စ္ပါ။ "ကိုယ္ျပန္လာၿပီ" အမည္တပ္ထားေသာ သူ၏ရြက္သေဘၤာကေလးကို ျပန္ေတြ႕သည္။ အထဲ မွာ သူ႔အေလာင္း ကို ေတြ႕သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႔ေလာင္းရိပ္ေအာက္ မွ အၿမဲ ထာဝရ လြတ္ေျမာက္ ခဲ့ပါၿပီ။

သူ႔ေလာင္းရိပ္ေအာက္ မွ လြတ္ေျမာက္ၿပီး မက္ဇင္မ္ႏွင့္အတူ လြတ္လပ္စြာ ေနႏုိင္ၿပီ။ သံသယ ရွင္းရွင္း ႏွင့္ ေနႏုိင္ၿပီ။ ကၽြန္မ ဘယ္ေတာ့မွ ကေလးေလးျပန္မျဖစ္ေတာ့။ ဟိုတုန္းက ကၽြန္မ မဟုတ္ေတာ့။ "ကၽြန္မ" ဆိုတာ လည္း မဟုတ္ေတာ့။ "ကၽြန္မတုိ႔" ျဖစ္သြားၿပီ။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ကၽြန္မ ႏွစ္ေယာက္ေပါင္း ၿပီး "ကၽြန္မတုိ႔" ျဖစ္သြားၿပီ။ ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ေကာင္းတူဆိုးဖက္ တစ္စိတ္တစ္ဝမ္းတည္း ျဖစ္သြား ၿပီ။ သည္ဒုကၡေတြ အားလံုး ကို ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ လက္တြဲမျဖဳတ္စတမ္း ပူးတြဲရင္ဆုိင္ၾကမည္။ သတင္းစာ က ေရးမည့္သတင္းမ်ားကို အားလံုး ဖတ္ၾကပါေစ။ ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္၏ေပါင္းစည္းျခင္း ကို မၿဖဳိခြဲႏုိင္ ၿပီ။ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕မႈသည္ ေနာက္မက်ေသး။ ကၽြန္မသည္ အသက္ငယ္ရြယ္သူမဟုတ္ ေတာ့။ အရွက္အေၾကာက္ ႀကီးသူ မဟုတ္ေတာ့။ ဘာကိုမွမေၾကာက္ေတာ့။ မက္ဇင္မ္အတြက္ ကၽြန္မ တုိက္ပြဲဝင္ရမည္။ ကၽြန္မ လိမ္ရမည္။ က်မ္းက်ိန္ၿပီး မမွန္သက္ေသ ထြက္ရမည္။ ရဘက္ကာ မႏုိင္ရ။ ေအာင္ပြဲ မခံရ။ ေနာက္ဆံုးတြင္ ရဘက္ကာ ပဲ မလြဲမေသြ ႐ႈံးနိမ့္ရမည္။
ေရာဘတ္ က လက္ဖက္ရည္ပန္းကန္မ်ားကို သိမ္းသြားသည္။ မက္ဇင္မ္ ျပန္ဝင္လာသည္။

"ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း ဆက္တာ။ ကပၸတိန္ဆားလန္ နဲ႔ သူ စကားေျပာၿပီးၿပီတဲ့။ မနက္ျဖန္ မနက္က်ရင္ အစ္ကို တို႔နဲ႔ အတူတူလုိက္ၿပီး သေဘၤာကိုၾကည့္မယ္။ ဆားလ္က သူ႔ကို ေျပာၿပီးၿပီ"
"ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း နဲ႔ ဘာဆုိင္သလဲ"
"သူက တရားသူႀကီးေလ… သူ ရွိေနဖုိ႔ လိုတာေပါ့"
"သူက ဘာေျပာေသးသလဲ"
"ဘယ္သူ႔ အေလာင္းျဖစ္မယ္ ထင္သလဲလုိ႔ ေမးတယ္"
"အစ္ကို က ဘယ္လိုျပန္ေျဖလုိက္သလဲ"
"မသိဘူးလို႔ ေျပာလုိက္တယ္။ ရဘက္ကာတစ္ေယာက္တည္းပဲ သြားတယ္ ထင္တာပဲလုိ႔… တျခား မိတ္ ေတြတစ္ေယာက္ေယာက္ ပါတယ္ ဆိုတာ မသိဘူးလုိ႔ ေျပာလုိက္တယ္"
"ေနာက္ထပ္ ေျပာေသးသလား"
"ေျပာတယ္"
"ဘာေျပာသလဲ"

"အက္ခ်္ကြန္ဘီမွာ ေတြ႕တဲ့အေလာင္းဟာ ရဘက္ကာပဲ လုိ႔ ေျပာခဲ့တာ မွားေျပာမိတယ္ ထင္သလား တဲ့"
"သူက ဒီအတုိင္းပဲ ေျပာသလား အစ္ကို။ ဒီစကားကို သူ ေျပာသလား"
"ဟုတ္တယ္"
"အစ္ကို ဘာျပန္ေျပာလုိက္သလဲ"
"ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္လုိ႔… ကၽြန္ေတာ္လဲ မသိဘူးလို႔"
"မနက္ျဖန္ မနက္ သေဘၤာကို သြားၾကည့္တဲ့အခါ အစ္ကိုနဲ႔အတူတူ သူ လုိက္မွာေပါ့ေနာ္။ သူရယ္… ကပၸတိန္ ဆားလ္ ရယ္… ဆရာဝန္ရယ္"
"အင္စပိတ္ေတာ္ ဝဲ့လ္ခ်္လဲ ပါမယ္"
"အင္စပိတ္ေတာ္ ဝဲ့လ္ခ်္နဲ႔ ဘာဆုိင္လုိ႔လဲ"
"သူက ရဲပဲ။ အေလာင္းေတြ႕တဲ့အခါ ထံုးစံအတိုင္း သူပါ ရွိေနရမွာေပါ့"

ကၽြန္မ ဘာမွ်ထပ္မေျပာေတာ့ပါ။ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ အျပန္အလွန္ ၾကည့္ေနမိၾကသည္။ ကၽြန္မ၏ ရင္ထဲမွာ အနည္းငယ္ နာက်င္လာျပန္သည္။
"အေလာင္းေတြ႕ရင္ ဘာလုပ္ဦးမွာလဲ"
"အစ္ကို လဲ မသိဘူး"
ျပတင္းေပါက္ကိုေက်ာ္ၿပီး အျပင္သုိ႔ သူ ၾကည့္ေနသည္။ ေကာင္းကင္မွာ တိမ္ထြန္းေနသည္။ ေလက လည္း လံုးဝမတုိက္။
"မနက္ျဖန္ ေရငုပ္သမားငုပ္တဲ့အခါ ရာသီဥတုေကာင္းမယ္လို႔ ထင္မွတ္ရတာပဲ" ဟု သူက ေျပာသည္။
တယ္လီဖုန္းေခါင္းေလာင္းသံ ျမည္ျပန္သည္။ ကၽြန္မတို႔ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ၾကည့္လုိက္ၾက သည္။ မက္ဇင္မ္ ထသြားသည္။ ေစာေစာကအတုိင္း တယ္လီဖုန္းခန္းတံခါးကို ပိတ္လုိက္သည္။ ကၽြန္မ ၏ရင္ထဲမွ နာက်င္ေသာ ေဝဒနာ သည္ ေပ်ာက္မသြားေသးပါ။

မက္ဇင္မ္ ျပန္ဝင္လာသည္။
"ျပႆနာကေတာ့ စကုန္ၿပီ" ဟု တစ္လံုးခ်င္း ေျပာသည္။
"ဘာျဖစ္တာလဲ အစ္ကို… ဘာျဖစ္လို႔လဲ…"
ကၽြန္မ၏တစ္ကုိယ္လံုး ေအးစက္သြားသည္။
"သတင္းေထာက္ေလ… ေမာ္ကြင္း သတင္းစာတုိက္က သတင္းေထာက္… ေသသြားတဲ့ မစၥက္ဒီဝင္းတားရဲ႕ သေဘၤာျပန္ေတြ႕ တယ္ ဆိုတာ ဟုတ္လားတဲ့"
"အစ္ကိုက ဘာျပန္ေျပာလုိက္သလဲ"
"ဟုတ္တယ္လို႔… သေဘၤာတစ္စီးေတြ႕တယ္လုိ႔… က်ဳပ္တုိ႔ ဒါပဲ သိတယ္လုိ႔…သူ႔သေဘၤာ ဟုတ္ခ်င္မွလဲ ဟုတ္မယ္လုိ႔" "သူက ဒါပဲ ေမးသလား" "မဟုတ္ဘူး။ အေလာင္းတစ္ခု ေတြ႕ေနတယ္ ဆို ေကာလဟလျဖစ္ေနတယ္ တဲ့။ ဒီသတင္း အမွန္လား တဲ့"
"အို…"

"ဟုတ္တယ္… တစ္ေယာက္ေယာက္က ေျပာတာျဖစ္မွာေပါ့။ ကပၸတိန္ဆားလ္ကေတာ့ ေျပာမွာမဟုတ္ ဘူး။ အစ္ကို သိတယ္။ ေရငုပ္သမားက သူ႔မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ေျပာမွာေပါ့။ ဒီလူေတြရဲ႕ ပါးစပ္ေပါက္ကို ပိတ္လုိ႔ မရဘူး။ မနက္ျဖန္ မနက္စာစားတဲ့အခ်ိန္ဆိုရင္ ကားရစ္တစ္ၿမဳိ႕လံုး ဒီအေၾကာင္း န႔ဲ ဖံုးေနၿပီ"
"အေလာင္း နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အစ္ကိုက ဘာျပန္ေျပာလိုက္သလဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ မသိဘူးလို႔ပဲ ေျဖလုိက္တယ္။ အစ္ကို႔အေနနဲ႔ ဘာမွေျပာစရာမရွိဘူး။ သူ ဖုန္းထပ္မဆက္ ရင္ပဲ ေက်းဇူးႀကီးလွပါၿပီကြာ"
"သူတို႔ကို သြားၿပီးဆြေပးသလိုလဲ ျဖစ္ေနဦးမယ္ေနာ္…။ အစ္ကို႔ကို သူတုိ႔ ဆန္႔က်င္ၿပီးေရးရင္ ဘယ္လို လုပ္မလဲ"
"မတတ္ႏိုင္ဘူး ကြာ… သတင္းစာေတြကို ဘာမွေျပာစရာမရွိဘူး။ သူတုိ႔ ဖုန္းထပ္ဆက္ရင္လဲ လက္မခံ ေတာ့ဘူး" "သူတို႔ကို ကၽြန္မတုိ႔ ဘက္သားျဖစ္ေအာင္ လုပ္ဖုိ႔လိုလိမ့္မယ္ထင္တယ္"

"တုိက္ပြဲဝင္ဖုိ႔ လုိအပ္မယ္ဆုိရင္ အစ္ကိုတစ္ေယာက္တည္းပဲ တုိက္မယ္။ သတင္းစာ ကို ေက်ာေထာက္ ေနာက္ခံထားၿပီး မတုိက္ခ်င္ဘူး"
"သတင္းေထာက္ ကေတာ့ တျခားတစ္ေယာက္ေယာက္ကို ဖုန္းလွမ္းဆက္ဦးေတာ့မွာပဲ။ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း ကိုျဖစ္ျဖစ္ ကပၸတိန္ဆားလ္ ကိုျဖစ္ျဖစ္ ဆက္ဦးမွာေပါ့"
"သူတုိ႔ဆီက ဘာသတင္းထူးမွ ထပ္မရႏုိင္ပါဘူး"
"ကၽြန္မ တုိ႔ တစ္ခုခုလုပ္ဖို႔ အခ်ိန္ရွိပါေသးတယ္။ ဒီအတုိင္းထုိင္ၿပီး မနက္ျဖန္ မနက္ကို ေစာင့္ေနမယ့္ အစား တစ္ခုခု လုပ္ႏုိင္ေသးတာ ပဲ အစ္ကို"
"အစ္ကိုတုိ႔ ဘာမွ မလုပ္ႏုိင္ေတာ့ပါဘူး"

စာၾကည့္ခန္းထဲမွာပဲ ကၽြန္မတုိ႔ထုိင္ေနၾကသည္။ မက္ဇင္မ္က စာတစ္အုပ္ကို ေကာက္ယူသည္။ သို႔ ေသာ္လည္း သူ မဖတ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ မၾကာခဏ ေခါင္းေထာင္ၿပီး နားစြင့္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ တယ္လီဖုန္း ေခါင္းေလာင္းသံကို သူ နားစြင့္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ဘာေခါင္း ေလာင္းသံမွ မျမည္ေတာ့ ပါ။ မည္သူမွ ကၽြန္မတုိ႔ကို မေႏွာင့္ယွက္ပါ။ အခါတုိင္းကဲ့သို႔ပင္ ညစာစားဖုိ႔ အဝတ္အစား တက္လဲၾကသည္။ မေန႔ညက သည္အခ်ိန္မ်ဳိး တြင္ ဂါဝန္အျဖဴႏွင့္ ဆံပင္ပံုအတုကို ကၽြန္မ ဝတ္ဆင္ေနခဲ့သည္။ ယခု အျဖစ္အပ်က္ေတြအားလံုး ေျပာင္းသြားၿပီ။ ယံုၾကည္ႏုိင္စရာပင္ မရွိ။
ကၽြန္မတုိ႔ ညစာစားၾကသည္။ ကားရစ္မွျပန္လာေသာ ဖရစ္က ျပင္ဆင္ေပးသည္။

သူ႔မ်က္ႏွာ က တည္ ေနသည္။ ကားရစ္ဘက္မွ သတင္းေတြ သူ ၾကားလာၿပီလားဟု ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္ေန မိသည္။
ညစာစားၿပီးေတာ့ စာၾကည့္ခန္းထဲသုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ျပန္ဝင္လာခဲ့ၾကသည္။ ဟုတၱိပတၱိေတာ့ စကားမေျပာ ျဖစ္ၾက။ ကၽြန္မ က မက္ဇင္မ္၏ေျခေထာက္နားမွာ ထုိင္ရင္း သူ႔ဒူးေပၚတြင္ မ်က္ႏွာတင္ထားမိသည္။ သူ က ကၽြန္မ၏ ဆံပင္ထဲ သုိ႔ လက္ထည့္ၿပီး ပြတ္သပ္ေပးေနသည္။ သည္တစ္ခါေတာ့ ဂ်က္စ္ပါကို ပြတ္သပ္ ေပးေနသလို မဟုတ္။ တစ္ခါတစ္ရံ ေခါင္းကို ငံု႔နမ္းသည္။ ကၽြန္မ မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ဖူးေသာ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ မ်ဳိး  ရလာသည္။ အိပ္မက္ ပင္ မမက္ခဲ့ဖူးေသာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈမ်ဳိး ရလာသည္။

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္ ခုနစ္နာရီမွာ အိပ္ရာမွ ကၽြန္မ ႏိုးသည္။ ျပတင္းေပါက္မွ အျပင္ဘက္သုိ႔ လွမ္း ၾကည့္ လုိက္ေတာ့ ျမက္ခင္းမ်ား ေရစိုၿပီး ေငြေရာင္ေပါက္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ မေန႔ညက မုိးရြာ ဟန္တူသည္။

မက္ဇင္မ္ သည္ မနက္ငါးနာရီက အိပ္ရာမွ ထသြားဟန္တူသည္။ ကၽြန္မ မႏိုးေအာင္ တိတ္တိတ္ဆိတ္ ဆိတ္ ထြက္သြားဟန္ တူသည္။ ယခုေလာက္ဆိုလွ်င္ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း၊ ကပၸတိန္ဆားလ္တုိ႔ႏွင့္အတူ တူ ရွိေနေပ လိမ့္ မည္။ ရဘက္ကာ၏သေဘၤာကို ဝန္ခ်ီစက္ျဖင့္ ဆြဲမေနေပလိမ့္မည္။ သေဘၤာမွာလည္း ေရညႇိေတြ၊ ခ႐ုေတြ တြယ္ကပ္ေနေပ လိမ့္မည္။ သည္အေၾကာင္းမ်ားကို ကၽြနမ တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္ပင္ ေတြးေနမိပါသည္။
အိပ္ရာမွ ထၿပီး ေရခ်ဳိးအဝတ္အစားလဲကာ ကိုးနာရီထိုးသည္တြင္ နံနက္စာစားရန္ ထံုးစံအတိုင္း ဆင္း လာခဲ့သည္။ စားပြဲေပၚတြင္ စာေတြ အေျမာက္အျမား ေတြ႕ရသည္။ ယမန္ေန႔ညက ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး ကို တက္ခြင့္ ရသည့္အတြက္ ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေရးၾကေသာစာမ်ားျဖစ္သည္။ စာမ်ားကို အကုန္ မဖတ္ေတာ့ပါ။ မက္ဇင္မ္ အတြက္ နံနက္စာျပင္ေပးထားရမလားဟု ဖရစ္က ေမးသည္။ သူ ဘယ္အခ်ိန္ ျပန္လာမည္ မသိေၾကာင္း ကၽြန္မက ျပန္ေျပာသည္။ ဖရစ္က ဘာစကားမွ မေျပာပါ။ သူ႔အမူအရာက တည္ေနသည္။ မည္သည့္ အရိပ္အေယာင္မွ်လည္း မျပ။ သည္အေၾကာင္းေတြကို သူ သိေနၿပီဟု ကၽြန္မ ေတြးလုိက္မိျပန္သည္။

နံနက္စာစားၿပီးေသာအခါ စာမ်ားကိုယူၿပီး နံနက္ခန္းထဲသို႔ ဝင္ခဲ့သည္။ အခန္းထဲမွာ ေအာက္သိုးသိုး အနံ႔ ရေနသည္။ ျပတင္းေပါက္မ်ားကိုလည္း ဖြင့္မထား။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေလေကာင္းေလသန္႔ဝင္ရန္  ကၽြန္မ ကုိယ္တုိင္ပဲ လုိက္ဖြင့္ လုိက္ရေတာ့သည္။ ပန္းအိုးထဲက ပန္းေတြလည္း ညႇဳိးနသည္။ ပြင့္ဖတ္အခ်ဳိ႕ ၾကမ္းေပၚ သုိ႔ ေႂကြက်ေနသည္။ အခန္းထဲမွာ တံျမက္စည္းလွဲထားျခင္းမရွိ။ လူေခၚေခါင္းေလာင္းကို တီး လုိက္သည္။ အိမ္ေဖာ္ အမ်ဳိးသမီး တစ္ေယာက္ ဝင္လာသည္။

"ဒီအခန္း ကို ဒီေန႔မနက္ ဘယ္သူမွ ရွင္းမထားဘူး။ ျပတင္းေပါက္ေတြေတာင္ ဖြင့္ထားမေပးဘူး။ ပန္း ေတြလဲ ညႇဳိးေန ၿပီ။ ဒါေတြ သြားလႊင့္ပစ္လုိက္" ဟု ကၽြန္မ က ဆီးေျပာသည္။
"ကၽြန္မ ဝမ္းနည္းပါတယ္ မမ" ဟု သူက ျပန္ေျပာသည္။ အလြန္တရာလည္း ထိတ္လန္႔ေနပံုရသည္။ ကၽြန္မ ကိုလည္း ေတာင္းပန္သည့္အၾကည့္မ်ဳိးျဖင့္ ၾကည့္ေနသည္။
"ဒါမ်ဳိး ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့မွ မျဖစ္ေစနဲ႔"  "စိတ္ခ်ပါ မမ"
ပန္းအိုးမ်ားကိုယူၿပီး သူ ထြက္သြားသည္။ အိမ္ေဖာ္မ်ားကို သည္လို ဆက္ဆံရမွာမလြယ္ ဟု ယခင္က ထင္ခဲ့ မိသည္။ ဟိုတုန္းက ဘာေၾကာင့္မ်ား သည္လို မဆက္ဆံခဲ့မိပါလိမ့္။ ယေန႔အတြက္ ဟင္းလ်ာစာ ရင္းစာရြက္ စားပြဲေပၚ မွာ ရွိေနသည္။ ယူဖတ္ၾကည့္ေတာ့ ပြတ္သဘင္ပြဲေန႔ညက တည္ခင္းခဲ့သည့္ ညစာ အစားအေသာက္မ်ား ျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ မေန႔တုန္းက ကၽြန္မ မစားဘဲထားခဲ့သည့္ ေန႔ လယ္စာ လည္း ဒါေတြပင္ျဖစ္သည္။ ေရာဘတ္ကို ေခါင္းေလာင္းတီးၿပီး ေခၚလုိက္သည္။

"တျခားဟင္း ေျပာင္းခ်က္ပါလို႔ မစၥက္ဒင္ဗာ ကို ေျပာ။ ဟိုေန႔ညက အစားအေသာက္ေတြ မကုန္ႏုိင္ မခမ္းႏုိင္ဘဲ အမ်ားႀကီးက်န္ေနေသး ရင္ လႊင့္ပစ္လုိက္။ ထမင္းစားခန္းထဲကို လံုးဝသြင္းမလာနဲ႔လို႔ ေျပာ… ၾကားလား…"
"ေကာင္းပါၿပီ ဆရာကေတာ္" ေရာဘတ္ ထြက္သြားသည္။ ကၽြန္မလည္း ပန္းအလွျပင္သည့္ အခန္းထဲသုိ႔ သြားကာ ကတ္ေၾကးယူလာ သည္။ ထို႔ေနာက္ ႏွင္းဆီၿခံထဲသုိ႔ဆင္းၿပီး ပန္းခူးသည္။ ေလကလည္း မတုိက္။ အိုက္စပ္စပ္ ျဖစ္ေန သည္။ မေန႔က အတုိင္း ရာသီဥတုက ပူအုိက္ေနေပဦးမည္။
မက္ဇင္မ္ တုိ႔ ဘာေတြလုပ္ေနၾကသနည္း။ ကားရစ္က ေခ်ာင္းကေလးထဲသို႔ ရဘက္ကာ၏ သေဘၤာ ေရာက္သြားၿပီလား။ ယခုလို အခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ မက္ဇင္မ္ ျပန္လာၿပီး အက်ဳိး အေၾကာင္း ေျပာျပေကာင္း ေျပာျပေပ လိမ့္မည္။ ဘာေတြပဲ ႀကံဳရ ႀကံဳရ ကၽြန္မအေနႏွင့္ေတာ့ အလြန္႔ကို တည္ၿငိမ္ ရေပ လိမ့္ မည္။ ဘာေတြပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မ ေၾကာက္စရာ မလိုေတာ့။
ပန္းခူးၿပီး နံနက္ခန္းထဲသုိ႔ ျပန္ဝင္ခဲ့သည္။ ေကာ္ေဇာမ်ားေပၚမွာ တံျမက္စည္းလွဲထားၿပီးၿပီကို ေတြ႕ရ သည္။ ေႂကြ က်ေန သည့္ ပန္းမ်ားကိုလည္း ရွင္းလင္းထားၿပီးၿပီ။ ေရာဘတ္ ေရအသင့္ျဖည့္ေပးထား ေသာ ပန္းအိုးမ်ားထဲမွာ ပန္းမ်ား ထိုးေန မိသည္။ ၿပီးေတာ့ တံခါးေခါက္သံ ၾကားရသည္။

"ဝင္ခဲ့ပါ"
မစၥက္ဒင္ဗာ ဝင္လာသည္။ ဟင္းလ်ာစာရင္းကို သူ႔လက္ထဲမွာ ကိုင္ထားသည္။ သူ႔ မ်က္ႏွာ ျဖဴဖပ္ျဖဴ ေရာ္ ျဖစ္ေန သည္။ မ်က္လံုးေအာက္ မွာလည္း အညဳိကြင္းေတြ ေပၚေနသည္။
"မဂၤလာပါ မစၥက္ဒင္ဗာ" ဟု ကၽြန္မက ဆီးႀကဳိႏႈတ္ဆက္သည္။
"ကၽြန္မ နားမလည္ဘူး။ ဟင္းလ်ာစာရင္းကို ေရာဘတ္နဲ႔ ဘာျဖစ္လုိ႔ ျပန္ပို႔လိုက္တယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ နား မလည္ဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔ ဒီလိုလုပ္ရတာလဲ" ဟု သူက ေမးသည္။
ႏွင္းဆီပန္းမ်ား ကိုင္လ်က္တန္းလန္းက သူ႔ကို လွမ္းၾကည့္မိသည္။
"မေန႔ကလဲ ဒီဟင္းေတြပဲ ရွင္တုိ႔ ေကၽြးတယ္။ ဒါေတြ ထပ္ မစားခ်င္ဘူး။ တျခား ပူပူေႏြးေႏြးဟင္း စားခ်င္ တယ္။ တစ္နပ္ စားၿပီးသား ဟင္းေတြကို မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ ရွင္တို႔ ကုန္ေအာင္မစားႏုိင္ဘူးဆုိရင္ လႊင့္ပစ္ လုိက္ပါ။ ထမင္းစားခန္းထဲ ကို ဘယ္ေတာ့မွ ထပ္သြင္းမလာနဲ႔။ ဒီအိမ္မွာ အလဟႆျပဳန္းတီးေနတာ ေတြ တစ္ပံုႀကီးပဲ။ အေၾကာင္းမဲ့ ကုန္ခန္းေနရတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ဒါေတြ လႊင့္ပစ္လုိက္ လို႔ ဘာမွ ပို ထူးမသြားဘူး"
ကၽြန္မကို သူ စုိက္ၾကည့္ေနသည္။ ဘာစကားမွေတာ့ မေျပာ။ ကၽြန္မက ပန္းအိုးထဲသုိ႔ ပန္းမ်ား ဆက္ ထိုးေန သည္။

"ဘာခ်က္ေကၽြးရမွန္း မသိဘူးဆိုတဲ့စကားမ်ဳိး ကၽြန္မကို ေျပာမယ္မႀကံနဲ႔ မစၥက္ဒင္ဗာ… ဘယ္ပြဲဆုိရင္ ဘာေကၽြး ရမယ္ဆိုတဲ့ ဟင္းလ်ာစာရင္း ရွင့္အခန္းထဲမွာ ရွိတယ္ မဟုတ္လား"
"ဟင္းလ်ာစာရင္း ကို ေရာဘတ္နဲ႔ ျပန္အပို႔ခုိင္းတာမ်ဳိး ကၽြန္မ တစ္ခါမွ မခံရဖူးဘူး။ မစၥက္ဒီဝင္းတား တုန္းက တစ္ခုခု အေျပာင္းအလဲ လုပ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ ကၽြန္မဆီ ကို ကုိယ္တုိင္ဖုန္းဆက္ၿပီး ေျပာေလ့ရွိပါ တယ္" ဟု သူက ေျပာသည္။
"ေသသြားတဲ့ မစၥက္ဒီဝင္းတား ဘယ္လိုလုပ္ေလ့ရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မနဲ႔ မဆုိင္ဘူး။ ကၽြန္မဟာ အခု မစၥက္ဒီဝင္းတား ပဲ။ ရွင္ သိတယ္မဟုတ္လား။ ေရာဘတ္နဲ႔ ျပန္ပို႔ခုိင္းခ်င္ရင္ ေရာဘတ္နဲ႔ ပို႔ခုိင္းမယ္။ ကၽြန္မ လုပ္ခ်င္တာ ကို လုပ္မယ္။ ကၽြန္မ လုပ္ခ်င္သလို လုပ္မယ္။ ရွင္ နားလည္ရဲ႕လား"
ထိုအခ်ိန္မွာ ပင္ အခန္းထဲသုိ႔ ေရာဘတ္ ဝင္လာသည္။ "ေမာ္ကြန္း သတင္းစာတုိက္က ဖုန္းဆက္ေနပါတယ္ ဆရာကေတာ္" ဟု သူက ေျပာသည္။

"ကၽြန္မ အိမ္မွာမရွိဘူးလို႔ ေျပာလုိက္" "ေကာင္းပါၿပီ ဆရာကေတာ္" ေရာဘတ္ ျပန္ထြက္သြားသည္။
"ေကာင္းၿပီး မစၥက္ဒင္ဗာ… အျခား ဘာကိစၥရွိေသးသလဲ" သူက ကၽြန္မကို စုိက္ၾကည့္ေနသည္။ ဘာစကားမွ မေျပာ။ "ဘာမွ ေျပာစရာမရွိရင္ ရွင္ သြားႏုိင္ၿပီ။ ထမင္းပူ ဟင္းပူခ်က္ဖို႔ ထမင္းခ်က္ကို သြားေျပာပါ။ ကၽြန္မ အလုပ္ မ်ားေန တယ္" "ေမာ္ကြန္း သတင္းစာတုိက္က ဆရာကေတာ္နဲ႔ ဘာျဖစ္လုိ႔ စကားေျပာခ်င္ရတာလဲ" ဟု သူက ထြက္ မသြားေသး ဘဲ ေမးသည္။

"ကၽြန္မ မသိဘူး မစၥက္ဒင္ဗာ" "မစၥက္ဒီဝင္းတားရဲ႕သေဘၤာကို ျပန္ေတြ႕ၿပီလို႔ ကားရစ္ဘက္က ဖရစ္ ၾကားခဲ့တယ္ တဲ့။ မေန႔ညက ျပန္ ေျပာတယ္။ ဒီသတင္း အမွန္ပဲလား" "ေၾသာ္… ဒါမ်ဳိးေတြ ေျပာေနၾကၿပီလား… ဒီအေၾကာင္း ကၽြန္မ ဘာမွမသိဘူး" "ဆိပ္ကမ္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ကပၸတိန္ဆားလ္ မေန႔က ဒီကိုလာတယ္ ဆို… ေရာဘတ္ ေျပာတယ္။ မစၥက္ ဒီဝင္းတားရဲ႕သေဘၤာကို ေရငုပ္သမားက ေတြ႕ေၾကာင္း ကားရစ္ၿမဳိ႕ ထဲမွာ ေျပာေနၾကတယ္လို႔ ဖရစ္က ျပန္ေျပာတယ္"
"ဟုတ္ခ်င္လဲ ဟုတ္မွာေပါ့။ မစၥက္ဒီဝင္းတား ျပန္လာေတာ့မွ ရွင္ ကုိယ္တုိင္ ေမးၾကည့္ရင္ ေကာင္းမယ္"
"မစၥတာ ဒီဝင္းတား က ဘာျဖစ္လို႔ အေစာႀကီး ထြက္သြားရတာလဲ"
"အဲဒါ သူ႔ အလုပ္… ကၽြန္မ အလုပ္မဟုတ္ဘူး" မစၥက္ ဒင္ဗာက ကၽြန္မကို ေငးၾကည့္ေနသည္။

"သေဘၤာေကဗင္ထဲမွာ အေလာင္းတစ္ေလာင္း ေတြ႕တယ္လို႔ ဖရစ္က ေျပာတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔ အေလာင္း တစ္ေလာင္း ရွိေနရတာ လဲ။ မစၥက္ဒီဝင္းတား ဟာ အၿမဲတမ္း တစ္ေယာက္တည္းပဲ သြားေလ့ ရွိတယ္"
"ဒီမွာ မစၥက္ဒင္ဗာ… ကၽြန္မ ကို ရွင္ ဒါေတြ လာေမးမေနနဲ႔။ ကၽြန္မ ဘာမွမသိဘူးလုိ႔ ေျပာၿပီးၿပီမဟုတ္ လား"
"ဆရာကေတာ္လဲ ဘာမွမသိဘူးလား" သူက ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေမးၿပီး ကၽြန္မကို စုိက္ၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္မက သူ႔ကို မ်က္ႏွာ လႊဲလုိက္သည္။ ပန္းအိုးကို ျပတင္းေပါက္နားက စားပြဲေပၚမွာ သြားတင္ထားလုိက္သည္။
"ေန႔လယ္စာျပင္ဆင္ ဖုိ႔ ကၽြန္မ အမိန္႔ေပးလုိက္ပါ့မယ္" ဟု ေျပာၿပီး ကၽြန္မ၏အေျဖကို ေစာင့္ေနသည္။ ကၽြန္မ ဘာမွျပန္မေျပာေသာ အခါ အခန္းျပင္ သို႔ ထြက္သြားသည္။ ကၽြန္မကို ေၾကာက္လန္႔ေအာင္ သူ ဘာမွ မလုပ္ႏုိင္ေတာ့ၿပီ။ သူ၏ခြန္အားမ်ားလည္း ရဘက္ကာႏွင့္ အတူ ေပ်ာက္ဆံုး သြားေလၿပီ။ သူ ဘာပဲေျပာေျပာ၊ ဘာပဲ လုပ္လုပ္၊ ကၽြန္မ မထိခိုက္ႏုိင္ေတာ့ၿပီ။ သူ႔ကို အမႈထားေနစရာလည္း မလိုေတာ့ပါ။

သူ သည္ ကၽြန္မ၏ ရန္သူျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာ ဘာမွ်မျဖစ္ ေတာ့ပါ။ သေဘၤာထဲ က အေလာင္း၏အျဖစ္မွန္ကို သူ သိမည္ဆိုလွ်င္ မက္ဇင္မ္၏ရန္သူလည္း ျဖစ္ေပ ဦးေတာ့မည္။ ဒီလို ရန္သူျဖစ္ သြားေတာ့ေရာ ဘာအေရးစုိက္ရမည္နည္း။ ကုလားထုိင္ေပၚမွာ ျပန္ထိုင္ လုိက္သည္။ ကတ္ေၾကးကို စားပြဲေပၚ မွာ တင္ ထားသည္။ ပန္းအိုးလည္း ဆက္မျပင္္ခ်င္ေတာ့။ မက္ဇင္မ္ ဘာေတြ လုပ္ေနသနည္း ဟု သာ ေတြးေနမိသည္။ ေမာ္ကြန္းသတင္းစာတုိက္မွ သတင္းေထာက္က ဘာ ျဖစ္လုိ႔ ဖုန္းဆက္တာလဲ ဟုသာ ေတြးေနမိသည္။ ရင္ထဲမွာ နာက်င္သည့္ေဝဒနာေပၚလာျပန္သည္။
ျပတင္းေပါက္ ဆီသို႔ ထလာၿပီး အျပင္သုိ႔ၾကည့္လုိက္သည္။ ပူအုိက္ေနသည္။ မိုးခ်ဳန္းသံလည္း ၾကားရ သည္။ ဥယ်ာဥ္မွဴး က ျမက္ခင္းမ်ားကို စက္ျဖင့္ ရိတ္ေနၾကသည္။ နံနက္ခန္းထဲမွာ ဆက္ထုိင္ေနခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အျပင္သို႔ထြက္ခဲ့သည္။ ကုန္းေစာင္းကေလးမွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနလုိက္သည္။ ဂ်က္စ္ပါလည္း  ကၽြန္မႏွင့္ အတူ ပါလာသည္။ ဂ်က္စ္ပါကို လမ္းေလွ်ာက္ေခၚ မသြားျဖစ္သည္ကိုလည္း ေတြးေနမိသည္။ ဆယ့္တစ္နာရီ ခြဲေလာက္ တြင္ ဖရစ္ ထြက္လာသည္။

"မစၥတာဒီဝင္းတား ဖုန္းဆက္ေနပါတယ္ ဆရာကေတာ္" ဟု သူက ေျပာသည္။
ခန္းမႀကီး ကိုျဖတ္ၿပီး တယ္လီဖုန္းခန္းထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။
"မက္ဇင္မ္ ပါ… အစ္ကို ႐ံုးက စကားေျပာေနတာ။ ဖရင့္လဲ ဒီမွာ အတူတူရွိေနတယ္"
"ဟုတ္လား အစ္ကို…"
"တစ္နာရီ ထိုးရင္ ဖရင့္နဲ႔ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္းကိုေခၚၿပီး ျပန္လာခဲ့မယ္" သူက ခဏဆုိင္းေနၿပီးမွ ထိုစကားကို ဆက္ေျပာ သည္။
"ဟုတ္ကဲ့ပါ" သူ ဘာေျပာဦးမည္နည္းဟု နားစြင့္ေနမိသည္။ "သေဘၤာ ကို ဆယ္ၿပီးၿပီ။ အစ္ကိုတို႔ အခုပဲ ေခ်ာင္းထဲက ျပန္ေရာက္တယ္"

"ဟုတ္ကဲ့ အစ္ကို…"
"ကပၸတိန္ ဆားလ္ရယ္၊ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္းရယ္၊ ဖရင့္ရယ္၊ တျခားလူေတြရယ္ပါ ဟိုကိုလုိက္လာၾက တယ္"
သူ႔ေဘး မွာ ဖရင့္ ရပ္ေနလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္ေနမိသည္။
"ေကာင္းၿပီေလ… တစ္နာရီထိုးရင္ အစ္ကိုတို႔ကို ေမွ်ာ္ေနပါ"
ဖုန္းကို ျပန္ခ်ခဲ့သည္။ ထိ႔ုထက္ပိုၿပီး တျခားအေၾကာင္းေတြကို သူ ဘာမွ်ေျပာမျပပါ။ ဘာေတြျဖစ္ခဲ့သည္ ကို ယခု အထိ ကၽြန္မ မသိပါ။ အျပင္ထြက္ၿပီး ကုန္းေစာင္းဆီ သို႔ ျပန္ လာသည္။ ေန႔လယ္စာ ကို ႏွစ္ ေယာက္စာ အစား ေလးေယာက္စာ ျပင္ဆင္ထားရန္ ဖရစ္ကို ကၽြန္မ ေျပာသည္။

တစ္နာရီ မွ်ေလာက္ အခ်ိန္ကေလးသည္ ကုန္ဆုံးခဲလွပါသည္။ အဝတ္အစားလဲဖို႔ အေပၚထပ္သို႔ ကၽြန္မ တက္ ခဲ့သည္။ ၿပီးေတာ့ ေအာက္ျပန္ဆင္းကာ ဧည့္ခန္းထဲမွာထုိင္ၿပီး သူတုိ႔အလာကို ေစာင့္ေနမိသည္။ တစ္နာရီထိုးဖို႔ ငါးမိနစ္ အလို တြင္ ၿခံထဲသုိ႔ ေမာ္ေတာ္ကားေမာင္းဝင္လာသံ ၾကားရသည္။ ခဏၾကာ ေတာ့ ခန္းမထဲမွ စကားေျပာသံ မ်ားကို ၾကားရသည္။ မွန္ထဲမွာၾကည့္ၿပီး ဆံပင္ကို သပ္လုိက္သည္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာ ျဖဴေဖြးေန သည္။ ပါးေပၚသုိ႔ ေပါင္ဒါဖို႔ၿပီး သူတို႔ဝင္အလာ ကို မတ္တတ္ရပ္ ေစာင့္ေနမိ သည္။ မက္ဇင္မ္က ေရွ႕မွ၊ ၿပီးေတာ့ ဖရင့္၊ ၿပီးေတာ့ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း တုိ႔ ဝင္လာၾကသည္။ ကပြဲည တုန္းက ဂ်ဴလယန္းကို ျပန္သတိရမိသည္။ ယခုေတာ့ သူ႔ခႏၶာကုိယ္ ေသးေသးကေလးအျဖစ္ ျမင္ေတြ႕ ေနရသည္။
"က်န္းမာ ပါတယ္ေနာ္…" ဟု သူက ခပ္တိုးတိုး ႏႈတ္ဆက္သည္။ အသံကလည္း ဆရာဝန္တစ္ေယာက္ လို တည္ၿငိမ္ေန သည္။

"ရွယ္ရီ အရက္ခ်ဳိ ယူလာေပးဖုိ႔ ဖရစ္ကုိ ေျပာလုိက္ပါ။ အစ္ကို ေရအိမ္ဝင္လုိက္ဦးမယ္" ဟု မက္ဇင္မ္ က ေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ္ လဲ ဝင္လုိက္ဦးမယ္"
ဖရင့္ ကပါ ေျပာရင္း ဝင္လုိက္သြားသည္။ ကၽြန္မ ေခါင္းေလာင္းထိုးၿပီး မေခၚမီမွာပင္ ရွယ္ရီ အရက္မ်ား ယူ လာသည္။ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း က မေသာက္ပါ။ ကၽြန္မက တစ္ခြက္ယူၿပီး ကိုင္ထားလုိက္သည္။

ကၽြန္မ ရပ္ေန သည့္ ျပတင္းေပါက္နားသို႔ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း လုိက္လာသည္။
"အင္မတန္ စိတ္မခ်မ္းသာစရာေကာင္းတဲ့ အျဖစ္ပါ မစၥက္ဒီဝင္းတား။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ား ႀကီး စိတ္မေကာင္းျဖစ္မိပါတယ္" ဟု သူက ေျပာသည္။
"ေက်းဇူး တင္ပါတယ္ရွင္"
ရွယ္ရီ ကို တစ္ငံုေသာက္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ဖန္ခြက္ကို စားပြဲေပၚမွာ ခ်ထားလုိက္သည္။ ကၽြန္မ၏ လက္မ်ား တုန္ယင္ေနသည္ ကို ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း သတိျပဳမိသြားမွာ စိုးရိမ္ေနမိသည္။

"လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေလာက္က ေတြ႕တဲ့အေလာင္းကို ရဘက္ကာရဲ႕အေလာင္းပါလို႔ ခင္ဗ်ားေယာက္်ား အတည္ျပဳခဲ့မိ တဲ့ အတြက္ အခုကိစၥက ပိုခက္သြားတာပါပဲ"
"ကၽြန္မေတာ့ ဘာမွ နားမလည္ပါဘူးရွင္…"
"ခင္ဗ်ား မၾကားေသးဘူး ထင္တယ္။ ဒီေန႔မနက္ အေလာင္းတစ္ေလာင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ထပ္ေတြ႕တယ္ ေလ"
"အဲဒါ ကို ကၽြန္မ သိပါတယ္။ ေရငုပ္သမားက ေတြ႕တယ္ဆိုတာေလ"
"ဟုတ္ပါတယ္" သူက ေျပာၿပီး ေနာက္ဘက္သို႔ လွည့္ၾကည့္သည္။ "အခုေတြ႕တဲ့ အေလာင္းဟာ ရဘက္ကာျဖစ္ေၾကာင္း သံသယျဖစ္စရာ မရွိပါဘူး" သူက အသံကိုပိုၿပီး ႏွိမ့္ခ်လုိက္ပါသည္။ "အေသး စိတ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာမျပေတာ့ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားေယာက္်ားနဲ႔ ေဒါကတာဖီးလ္တုိ႔ အတည္ျပဳခ်က္ေပး ၾကတာနဲ႔ပဲ အေထာက္အထား က ျပည့္စံုသြားပါၿပီ"
သူက စကား ကို ႐ုတ္တရက္ ရပ္ပစ္လုိက္ၿပီး တစ္ဖက္သုိ႔ လွည့္ထြက္သြားသည္။ တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပင္ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ဖရင့္တုိ႔ ဝင္လာၾကသည္။

"ေန႔လယ္စာ အသင့္ျဖစ္ၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စားလုိက္ၾကရေအာင္" ဟု မက္ဇင္မ္က ေျပာသည္။
သူတို႔ေရွ႕မွေန၍ ထမင္းစားခန္းထဲကို ကၽြန္မက ထြက္လာခဲ့သည္။ ကၽြန္မ၏ရင္ထဲမွာ တင္းက်ပ္ၿပီး ေလးေန သည္။ ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း က ကၽြန္မ၏ညာဘက္၊ ဖရင့္က ဘယ္ဘက္တြင္ ထုိင္ၾကသည္။ မက္ဇင္မ္ ကို ကၽြန္မ လံုးဝမၾကည့္ပါ။ ဖရင့္ႏွင့္ ေရာဘတ္က အစားအေသာက္မ်ား ထည့္ေပးသည္။ ရာသီဥတု အေၾကာင္းကိုသာ ကၽြန္မ တို႔ ေျပာေနမိၾကသည္။
"မေန႔က လန္ဒန္ မွာ အပူဒီဂရီ ရွစ္ဆယ္ေက်ာ္ေတာင္  ရွိတယ္လို႔ သတင္းစာထဲမွာ ဖတ္လုိက္ရတယ္" ဟု ကာနယ္ဂ်ဴလယန္းက ေျပာသည္။
"ဟုတ္လား" ဟု ကၽြန္မက စကားေထာက္ေပးသည္။

"ဟုတ္တယ္… ေအးတဲ့အရပ္ကို ထြက္မေျပးႏုိင္တဲ့လူေတြေတာ့ မသက္သာဘူး။ သနားစရာပဲ"
"ပါရီ က လန္ဒန္ထက္ပိုၿပီး ပူႏုိင္တယ္။ တစ္ခါတုန္းက ၾသဂုတ္လလယ္ ကၽြန္ေတာ္ ေရာက္သြားတယ္။ ပူလုိက္ အုိက္ လုိက္တာဗ်ာ… ဘယ္လိုမွ မအိပ္ႏုိင္ဘူး။ အပူဒီဂရီက ကုိးဆယ္ေတာင္ ေက်ာ္ေနတယ္" ဟု ဖရင့္က ေျပာသည္။
"ျပင္သစ္လူမ်ဳိးေတြ က ျပတင္းေပါက္တံခါးပိတ္ၿပီး အိပ္ၾကတာ မဟုတ္လား။ ျပင္သစ္အေၾကာင္းေတာ့ မစၥက္ဒီဝင္းတား ေကာင္းေကာင္း သိတာေပါ့ေနာ္…" ဟု ဂ်ဴလယန္းက ေမးသည္။
"ကၽြန္မ သိပ္မသိပါဘူးရွင္" "ေၾသာ္… ကၽြန္ေတာ္က ခင္ဗ်ား ဟိုမွာ ႏွစ္ေပါင္းေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ေနခဲ့တယ္ ဆိုသလား လုိ႔" "မေနခဲ့ပါဘူးရွင္"

"သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕တုန္းက သူက မြန္တီကာလို အပန္းေျဖစခန္းမွာ ေနတာေလ… မြန္တီကာလို ကို ျပင္သစ္ႏုိင္ငံ လို႔ေတာ့ မေခၚႏုိင္ပါဘူးေနာ္" ဟု မက္ဇင္မ္က ဝင္ေျပာသည္။
ဘာစကား မွ ထပ္မေျပာၾကေတာ့ဘဲ ေန႔လယ္စာကိုသာ ဆက္စားေနၾကသည္။ စကားမေျပာေသာ္ လည္း ကၽြန္မတို ႔အားလံုး အေၾကာင္းအရာတစ္ခုတည္းကိုသာ ေတြးေနၾကသည္။ အနားမွာရပ္ေနသည့္ ဖရစ္လည္း ကၽြန္မ တို႔ ေတြးေနသည့္ အေၾကာင္းအရာကိုပင္ ေတြးေနေပလိမ့္မည္။
"ဟိုညက ခင္ဗ်ားတုိ႔ က်င္းပခဲ့တဲ့ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီးကေတာ့ လူတုိင္း သေဘာက်ပါပဲဗ်ာ…" ဟု ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း က ေျပာသည္။
"ဝမ္းသာပါတယ္ရွင္" "ကုိယ္ရဲ႕ပင္ကိုယ္႐ုပ္ ေျပာင္းသြားေအာင္ အဝတ္အစား အဆန္းတက်ယ္ေတြ ဝတ္ခ်င္တာ လူေတြ ရဲ႕ ေမြးရာပါ ဇာတိပဲ နဲ႔ တူတယ္ေနာ္… ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ တစ္ေတြဟာ တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ့လဲ ကေလးေတြ နဲ႔ အတူတူပဲ" ဟု  ကာနယ္ဂ်ဴလယန္းက ေျပာေနသည္။

႐ုပ္ေျပာင္းလဲသြားသည့္ အဝတ္အစားဝတ္ရသည္ကို သူ ဘယ္ေလာက္မ်ား သေဘာက်ေလသနည္းဟု ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္ မိပါသည္။ ထိုညက သူ႔ကိုေတာ့ သိပ္မေတြ႕ရ။
တစ္ညလံုး နံနက္ခန္းထဲ မွာ သူထုိင္ၿပီး ေဟာလီးဝုဒ္ဖဲကစားေနခဲ့သည္။
"မစၥက္ဒီဝင္းတား ေဂါက္သီးကစားပါသလား" ဟု ေမးျပန္သည္။
"ကၽြန္မ မကစားတတ္ပါဘူးရွင္" "ကစားဖုိ႔ေကာင္းတယ္ဗ်ာ… ကၽြန္ေတာ့္သမီး အႀကီးကေတာ့ အလြန္ ဝါသနာႀကီး တာေပါ့။ သူ႔ေမြးေန႔ လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေမာ္ေတာ္ကားတစ္စီး ကၽြန္ေတာ္ ဝယ္ေပးတယ္။ အဲဒီ ကားေမာင္းၿပီး ေျမာက္ဘက္ ကမ္းေျခက ကြင္းမွာ ေန႔တုိင္းသြားကစားေနေတာ့တာပဲ"
"သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ေနာ္…" ဟု ကၽြန္မက စကားေထာက္ေပးသည္။

"သမီးႀကီးက ေယာက္်ားေလးနဲ႔တူေနတယ္။ သားလုပ္တဲ့အေကာင္ကေတာ့ ဒီလိုမဟုတ္ဘူး။ ဘာအား ကစားကို မွ ဝါသနာ မပါဘူး။ အားအားရွိ ကဗ်ာပဲ စပ္ေနတာပဲ" "ကၽြန္ေတာ္လဲ သူ႔အရြယ္ေလာက္တုန္းက ကဗ်ာေတြ စပ္ဖူးတယ္။ အဓိပၸာယ္မရွိပါဘူးဗ်ာ… အခုေတာ့ လံုးလံုး မစပ္ေတာ့ဘူး" ဟု ဖရင့္က ဝင္ေျပာသည္။
"ကၽြန္ေတာ့္ သား ဟာ ဒီဝါသနာ ဘယ္ကပါလာတယ္မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမဆီက အေမြ ရတာ မဟုတ္တာေတာ့ေသခ်ာ တယ္။ ဒါထက္ ဟိုေန႔ညတုန္းက မစၥက္ေလစီကိုၾကည့္ရတာ အင္မတန္ သြက္လက္ေပ တာပဲ။ သိပ္ကို က်န္းမာေနပံုရတယ္ေနာ္…" "သူ႔အဝတ္အစားနဲ႔ သူ သိပ္လုိက္ေနတာ" ဟု မက္ဇင္မ္ က ေျပာသည္။

"အဲဒီ အေရွ႕တိုင္းအဝတ္အစားဟာ သယ္ရ ပိုးရ ဝတ္ရ ဆင္ရ အင္မတန္ ခက္မယ္လုိ႔ ထင္ရတယ္။ ဒါ ေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ အဂၤလိပ္အမ်ဳိးသမီးေတြဝတ္တဲ့ အဝတ္အစားထက္ အမ်ားႀကီးပိုၿပီးသက္ေတာင့္ သက္သာ ရွိတယ္ လို႔ ေျပာၾကတယ္။ အပူလဲ သက္သာတယ္တဲ့" ကာနယ္ဂ်ဴလယန္းက ဆက္ရွင္းျပ ေနသည္။
စားေသာက္ၿပီးေသာ  ပန္းကန္မ်ားကို သိမ္းသြားသည္။ အခ်ဳိပြဲတည္ေနသည္။ ကၽြန္မတို႔ စကား ခဏ ျပတ္သြားၿပီးေနာက္ ရပ္စ္ဗယ္ရီဝုိင္အေၾကာင္း၊ ယိုအေၾကာင္း၊ သစ္သီးမ်ားအေၾကာင္း စကားေျပာင္း သြားျပန္ သည္။
"ဒီႏွစ္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မန္ဒါေလက ပန္းသီးေတြ အရမ္းထြက္တယ္ဗ်ာ… ခါတုိင္းႏွစ္ေတြရဲ႕စံခ်ိန္ကို ခ်ဳိးေတာ့တာ ပဲ၊ လန္ဒန္ကို အမ်ားႀကီး ပို႔ႏုိင္မယ္။ မက္ဇင္မ္ကိုေတာင္ ေျပာေနရေသးတယ္" ဟု ဖရင့္ က ေျပာသည္။

"အျမတ္အစြန္းေရာ ဟုတၱိပတၱိရရဲ႕လား။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ရဲ႕အလုပ္သမား စရိတ္လဲႀကီးတယ္မဟုတ္လား။ အပိုလုပ္ခေတြ လဲ ေပးရေသးတယ္။ ထုပ္ရ ပိုးရတာရယ္၊ သယ္ရပို႔ရတာရယ္နဲ႔…"
"ျမတ္တန္ သေလာက္ေတာ့ ျမတ္ပါတယ္" ဟု ဖရင့္က ျပန္ေျပာသည္။
"စိတ္ဝင္စားစရာပဲ ဗ်ဳိ႕။ ကၽြန္ေတာ့္မိန္းမကို ျပန္ေျပာရဦးမယ္"
ထုိ႔ေနာက္ စကားျပတ္သြားျပနသည္။ အခ်ဳိပြဲၿပီးေတာ့ စီးကရက္ႏွင့္ ေကာ္ဖီမ်ား ယူလာေပးသည္။ တိတ္ဆိတ္စြာ ပင္ ေကာ္ဖီေသာက္ေနမိၾကျပန္သည္။ ကၽြန္မကေတာ့ ကုိယ့္ပန္းကန္ကိုသာ ကုိယ္ စုိက္ ၾကည့္ေနမိသည္။

"ပထမအေလာင္းတစ္ခု ကို မွားၿပီး အတည္ျပဳခ်က္ေပးမိတဲ့အတြက္ စိတ္မခ်မ္းမသာစရာေကာင္းတဲ့ ဒီ အျဖစ္အပ်က္ႀကီးေပၚ လာရေၾကာင္း ထမင္းမစားခင္တုန္းက မစၥက္ဒီဝင္းတားကို ကၽြန္ေတာ္ ေျပာျပေန မိေသးတယ္" ဟု ကာနယ္ဂ်ဴလယန္း က ေျပာသည္။ သူတစ္ပါး မၾကားေစလိုေသာ ေလသံမ်ဳိးျဖင့္ ခပ္ တိုးတိုး ေျပာသည္။
"မွန္ပါတယ္ဗ်ာ" ဟု မက္ဇင္မ္က ျပန္ေျဖသည္။
"ဒီလိုမွားခဲ့တာဟာလဲ ပတ္ဝန္းက်င္အေျခအေနေတြအရ သဘာဝက်ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ" ဟု ဖရင့္က ကမန္းကတန္း ဝင္ေျပာ သည္။ "အက္ခ်္ကြန္ဘီကို သြားၿပီး ေတြ႕ထားတဲ့အေလာင္းကို အတည္ျပဳေပးဖုိ႔ သက္ဆုိင္ရာက မက္ဇင္မ္ ဆီ စာေရးတယ္။ ဟုိကိုမေရာက္ခင္ကတည္းက ဒါဟာ ဟိုအမ်ဳိးသမီးရဲ႕အ ေလာင္းျဖစ္ေၾကာင္း ႀကဳိတင္ေျပာျပထား သလိုလဲ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္တုန္းက မက္ဇင္မ္ကလဲ ေကာင္းေကာင္း မက်န္းမာ ခ်င္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က သူနဲ႔အတူတူလုိက္သြားခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ သူကလဲ တစ္ေယာက္တည္း သြားမယ္လို႔ ဇြတ္ေျပာေန တယ္။ ဒီကိစၥမ်ဳိးကို အတည္ျပဳေပးရေလာက္ေအာင္ သူ႔ က်န္းမာေရးက ေကာင္းတဲ့အေျခအေနမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး" "အဓိပၸာယ္မရွိပါဘူး။ ကိုယ္ ေကာင္းေကာင္း က်န္းမာေနတာပဲ"

"ထားပါေတာ့ေလ… ဒါေတြ ေျပာေနလို႔လဲ အပိုပါပဲ။ အတည္ျပဳခ်က္ကို ခင္ဗ်ား ေပးခဲ့မိၿပီပဲ။ အခု အခ်ိန္ကေတာ့ အဲဒီအတည္ျပဳခ်က္ဟာ မွားယြင္းေၾကာင္း ျပန္ေျပာ႐ံုပဲရွိေတာ့တယ္။ ဒီတစ္ခါေတာ့ သံသယျဖစ္စရာအေၾကာင္း ဘာမွ မရွိေတာ့ပါဘူး" ဟု ကာနယ္ဂ်ဴးလယန္းက ေျပာသည္။
"ဟုတ္ပါတယ္။ သံသယျဖစ္စရာ မရွိေတာ့ပါဘူး" ဟု မက္ဇင္မ္က ဝန္ခံ ခဲ့သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: