Friday, June 15, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၃၈)

 ''ဒီလိုကိစၥမ်ိဳး ၾကံဳလာၿပီ ဆိုရင္ မက္ဇင္မ္ဟာ သိပ္အံ့ၾသ စရာေကာင္းတယ္။ သူတက္ႏိုင္သ ေလာက္ အစြမ္းကုန္ ကူညီေတာ့တာပဲ။ ၾကည့္ေန ..အဲဒီ ဒုကၡသည္ေတြကို မန္ဒါၤေလကိုဖိတ္ၿပီး ေကၽြးဦးမယ္ အိပ္ရာေနရာေတြ ေပးဦး မယ္'' ဟု ဖရင့္ ကေျပာသည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္..........

"ဟုတ္ပါ့ဗ်ာ… ေက်ာသားရင္သား မခြဲဘူး။ စိမ္းတာ က်က္တာမခြဲဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔နယ္မွာ သူလိုလူ မ်ဳိး မ်ားမ်ား စားစားရွိရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းလုိက္မလဲေနာ္…" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိက ေျပာ သည္။
"သိပ္ေကာင္းတာေပါ့ဗ်ာ" ဟု ဖရင့္က ေျပာသည္။
နစ္ေနသည့္သေဘၤာကို ကၽြန္မတုိ႔ လွမ္းၾကည့္လုိက္ၾကသည္။ အလုပ္႐ႈပ္ေနၾကဆဲပင္ ရွိသည္။ အသက္ ကယ္ေမာ္ေတာ္ တစ္စင္း ကားရစ္ဘက္သုိ႔ ျပန္လည္ခုတ္ေမာင္းသြားသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ကမ္းေျခ ေစာင့္ အရာရွိ က ဦးထုပ္ခၽြတ္ၿပီး နဖူးမွေခၽြးမ်ားကို သုတ္ေနသည္။

"ေလလဲ မတုိက္ဘူးဗ်ာ… အုိက္လုိက္တာ…"
"ဟုတ္တယ္… ေလမတုိက္ဘူး" ဟု ကၽြန္မက ဝင္ေျပာသည္။
နစ္ေနသည္ သေဘၤာကိုပတ္ခ်ာလွည့္ၿပီး ဓာတ္ပံု႐ုိက္ေနေသာ အေပ်ာ္ခရီးထြက္လာသူမ်ားသေဘၤာ သည္ ကားရစ္ဘက္သို႔ ျပန္လည္ခုတ္ေမာင္းသြားေလၿပီ။
"စိတ္ပ်က္သြားၿပီနဲ႔ တူတယ္" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိက ေျပာသည္။
"သူတုိ႔အဖို႔ ျပန္တာလဲ ေကာင္းပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္နဲ႔ ၿပီးဦးမွာလဲ မဟုတ္ဘဲ။ ေရငုပ္သမားက သူေတြ႕ တာေတြ ျပန္ၿပီး အစီရင္ခံရဦးမယ္။ ၿပီးေတာ့မွ ဘာဆကလုပ္ၾကရမယ္ဆိုတာ ဆံုးျဖတ္ၾကရမွာ မဟုတ္ လား။ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔လဲ ဒီမွာဆက္ေနရင္ အလကားအခ်ိန္ျဖဳန္းေနတာနဲ႔ အတူတူပဲ။ ဘာမွလဲ ကုိယ္ တတ္ႏုိ္င္ တာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ေန႔လယ္စာ ျပန္စားလုိက္ဦးမယ္" ဟု ဖရင့္က ေျပာသည္။
ကၽြန္မက ဘာမွ်မေျပာ။ ဖရင့္က တံု႔ဆုိင္းဆိုင္းလုပ္ေနသည္။ ကၽြန္မကို သူ ၾကည့္ေနေၾကာင္း အလိုလို သိပါ သည္။

"မစၥက္ဒီဝင္းတားေရာ ဘာလုပ္ေနဦးမလဲ"
"ကၽြန္မေတာ့ ခဏေနလုိက္ဦးမယ္။ ေနာက္မွပဲ ေန႔လယ္စာ သြားစားေတာ့မယ္၊ ေရငုပ္သမား ဘာလုပ္ မလဲ ဆိုတာ ၾကည့္ခ်င္ေသးလုိ႔"
ဖရင့္ႏွင့္ အတူ ကၽြႏ္မ လုိက္မသြားလိုပါ။ သည္အခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ သူႏွင့္လည္း မ်က္ႏွာခ်င္းမဆုိင္လိုပါ။ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း ေနလုိသည္။ သို႔တည္းမဟုတ္ ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိလို ကၽြန္မ မသိသူမ်ား ႏွင့္သာ အတူေနခ်င္ စိတ္ေပၚေနသည္။

"ဘာမွလဲ လွမ္းျမင္ရမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ျပန္လုိက္ၿပီး ေန႔လယ္စာ စားလုိက္ပါလား"
"ေနပါေစ… ေနပါေစေတာ့"
"ေကာင္းၿပီေလ… ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေနကုန္ ႐ံုးမွာရွိေနမယ္။ ကိစၥရွိရင္ ေခၚလုိက္ပါ"
"ေကာင္းပါၿပီရွင္"
ဖရင့္ က ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိကို ႏႈတ္ဆက္ၿပီး ထြက္သြားသည္။ သူ႔ကို ကလန္ကဆန္မ်ား လုပ္လုိက္ မိ ေလသလားဟု ကၽြန္မ ေတြးေနမိပါသည္။ သည္ျပႆနာအားလံုးကို တစ္ေန႔မွာေတာ့ ရွင္းရလင္းရေပ လိမ့္မည္။ တယ္လီဖုန္းထဲမွေန၍ သူ႔ကို ကၽြန္မ ေျပာခဲ့သည္မ်ားမွာ ႏႈတ္လြန္ေကာင္း လြန္ပါလိမ့္မည္။ သည္အေၾကာင္းေတြ ကို ျပန္မစဥ္းစားခ်င္ေတာ့။ သည္အခ်ိန္တြင္ သည္ေနရာမွာထုိင္ၿပီး သေဘၤာကို သာ ေငးၾကည့္ေနခ်င္ သည္။

"မစၥတာဖရာ္ေလဟာ လူေတာ္ လူေကာင္းဗ်" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္ အရာရွိက ေျပာသည္။
"ဟုတ္ပါတယ္ရွင္"
"မစၥတာဒီဝင္းတား အဖုိ႔ေတာ့ ညာလက္႐ံုးတစ္ဖက္ပါပဲ"
"မွန္ပါတယ္ရွင္"
ေစာေစာက ကေလးငယ္သည္ ကၽြန္မတို႔ေရွ႕ရွိ ျမက္ခင္းေပၚမွာ ေဆာ့ကစားေနသည္။
"ေရငုပ္သမား ဘယ္ေတာ့ ျပန္ေပၚလာမွာလဲ ဟင္" ဟု သူက ေမးသည္။

"အခုခ်က္ခ်င္း တက္လာဦးမွာ မဟုတ္ဘူး ကေလး"
ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိ စကားအဆံုးတြင္ ပန္းေရာင္ဂါဝန္ဝတ္ထား သည့္ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ ကၽြန္မ တို႔ဘက္သို႔ ေလွ်ာက္လာသည္ကို ေတြ႕ရသည္။
"ခ်ာလီ… ခ်ာလီ… သား ဘယ္ေရာက္ေနသလဲ" ဟုလည္း လွမ္းေအာ္ေခၚသည္။
"ေဟာဟို မွာ မင္းအေမ လုိက္ေခၚေနၿပီ" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိက ေျပာသည္။
"ေရငုပ္သမား ကို သား ျမင္လုိက္ရတယ္ ေမေမ"
အမ်ဳိးသမီး က ကၽြန္မတုိ႔ကို ေခါင္းညိတ္ၿပီး ၿပံဳးျပကာ ႏႈတ္ဆက္သည္။ ကၽြန္မကို သူ မသိပါ။ သူလည္း ကားရစ္ဘက္ မွ ေပ်ာ္ပြဲစားထြက္လာသူျဖစ္သည္။

"စိတ္ဝင္စားစရာ မရွိေတာ့ပါဘူးေနာ္… ဒီသေဘၤာကို ဒီအတုိင္း ရက္ ေတာ္ေတာ္ၾကာေအာင္ ထားရဦး မယ္လို႔ ဟိုဘက္က လူေတြ ေျပာေနၾကတယ္" ဟု အမ်ဳိးသမီးက ေျပာသည္။
"ေရငုပ္ သမား ျပန္တင္ျပမယ့္ သတင္းကို ေစာင့္ေနၾကပါတယ္" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိက ေျပာ သည္။

"ေမေမ… သားလဲ ေရငုပ္သမား လုပ္ခ်င္တယ္"
"ေဖေဖ့ကိုေျပာေလ သားရဲ႕…" အမ်ဳိးသမီးက ကၽြန္မတုိ႔ကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး ရယ္ျပသည္။ "ဒီေနရာ သိပ္ သာယာတာ ပဲေနာ္…" ဟု ကၽြန္မကို လွမ္းေျပာသည္။ "ကၽြန္မတို႔ ေပ်ာ္ပြဲစားထြက္လာၾကတာ။ ျမဴေတြ ဒါေလာက္ ပိတ္သြားမယ္မထင္ဘူး။ ျမဴေတြပိတ္တာနဲ႔ ျပန္ၾကမယ္လုပ္ေနတုန္း ဒံုးက်ည္ပစ္သံ ၾကားရ တာပဲ။ ႐ုတ္တရက္မုိ႔ ကၽြန္မျဖင့္ လန္႔လုိက္တာ။ ကၽြန္မေယာက္်ားက သေဘၤာတစ္စီးစီးေတာ့ တစ္ခုခု ျဖစ္ၿပီထင္တယ္။ ေစာင့္ၾကည့္ၾကဦးစို႔ဆိုၿပီး ၾကည့္ေနတာ။ အခုေတာ့ ဘာမွလဲ ဟုတၱိပတၱိ ၾကည့္စရာမရွိ ပါဘူး ရွင္"
"ဟုတ္ပါတယ္။ အခုအခ်ိန္ မွာေတာ့ ၾကည့္စရာမရွိေသးပါဘူး" ဟု ကမ္းေျခေစာင့္အရာရွိက ျပန္ေျပာ သည္။

"ဟာဟိုသစ္ေတာႀကီး သိပ္လွတာပဲေနာ္…။ ကုိယ္ပိုင္သစ္ေတာႀကီးနဲ႔တူတယ္" အမ်ဳိးသမီးက ကၽြန္မတို႔ ၏မန္ဒါေလ စံအိမ္ႀကီးကို လွမ္းၾကည့္ၿပီး ေျပာသည္။
ကမ္းေျခေစာင့္ အရာရွိက ေခ်ာင္းဆိုးေနသည္။ ကၽြန္မကိုလည္း ကြက္ကနဲ တစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည့္လုိက္ သည္။ ကၽြန္မကေတာ့ မ်က္ႏွာလႊဲထားရင္ ျမက္ပင္ကေလးမ်ား ကို ဝါးေနမိသည္။
"ဟုတ္တယ္ခင္ဗ်… ကုိယ္ပုိင္သစ္ေတာေတြပါ"
"အဲဒီသစ္ေတာႀကီးေတြကို ပုိင္ၿပီး ဗိုလ္တဲကေလးေတြ ေဆာက္ထားရရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ လုိ႔ ကၽြန္မေယာက္်ား က ေျပာတယ္။ ေဆာင္းရာသီက်ရင္ ဒီဘက္မွာ သိပ္ေအးမွာပဲေနာ္"
"ဒါေလာက္ လဲ မဟုတ္ပါဘူး ခင္ဗ်ာ။ အင္မတန္ ေနလုိ႔ထုိင္လုိ႔ေကာင္းပါတယ္"
ကၽြန္မကမူ ျမက္ပင္မ်ားကို ဝါးၿမဲဝါးေနသည္။ ကေလးငယ္က လွည့္ပတ္ေျပးရင္း ေဆာ့ေနသည္။ ကမ္း ေျခေစာင့္အရာရွိက လက္ပတ္နာရီကို ငံု႔ၾကည့္သည္။

"အင္း… ကၽြန္ေတာ္လဲ ျပန္လုိက္ဦးမွ…" ဟု ေျပာၿပီး ကၽြန္မကို အေလးျပဳကာ ထြက္သြားသည္။
"ခ်ာလီ… ျပန္လာခဲ့… ေဖေဖ့ဆီ သြားၾကစို႔" အမ်ဳိးသမီးက သူ႔သားကို လွမ္းေခၚသည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ကို ရင္းရင္းႏွီးႏွီးၿပဳံးျပကာ ႏႈတ္ဆက္ ထြက္သြားသည္။ သားေလးက သူ႔ေနာက္မွ ေျပးလုိက္သြားသည္။ ခ်ံဳပုတ္ ကေလးမ်ားအနီးသို႔ ေရာက္ေသာအခါ ဝုိင္းထုိင္ၾကၿပီး စားစရာအထုပ္မ်ားကို ေျဖေနၾကသည္။
ကၽြန္မလည္း မည္သူျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာျပကာ သူတုိ႔ႏွင့္သြားေရာၿပီး အတူစားေနလုိက္ခ်င္သည္။ စိတ္ လြတ္ လက္လြတ္ ရယ္ေမာေနလုိက္ခ်င္သည္။ ၿပီးေတာ့ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးသုိ႔ တစ္ေယာက္တည္းျပန္ သြားၿပီး မက္ဇင္မ္ ျပန္အလာ ကို ေစာင့္ေနရမည့္အစား သူတုိ႔ႏွင့္အတူ ကားရစ္သုိ႔လုိက္သြားခ်င္စိတ္ ေပၚလာသည္။

မက္ဇင္မ္ႏွင့္ေတြ႕လွ်င္ ဘာစကားေတြ အျပန္အလွန္ေျပာရမည္ကို မသိပါ။ ကၽြန္မကို သူ ဘယ္လို ၾကည့္မည္ ဆိုသည္ကိုလည္း မသိပါ။ သူ႔အသံ ဘယ္လိုရွိမည္ဆိုသည္ကိုလည္း မသိပါ။ သည္ကမ္းေျခ မွာပဲ ကၽြန္မ ဆက္ထိုင္ေနခ်င္ ပါသည္။ ေန႔လယ္စာအေၾကာင္းလည္း မစဥ္းစားမိေတာ့ပါ။
ကမ္းပါးေပၚသို႔ လူေတြ ထပ္ေရာက္လာျပန္သည္။ သေဘၤာနစ္သည့္ကိစၥကို လူတိုင္းစိတ္ဝင္စားေနၾက သည္။ ကားရစ္ ဆိပ္ကမ္းဘက္မွာ ေမာ္ေတာ္ကေလးမ်ား တစ္စီးၿပီးတစ္စီး ထပ္ေရာက္လာၾကျပန္ သည္။ ကားရစ္ မွ ေမာ္ေတာ္သမားမ်ား ေကာင္းေကာင္းအလုပ္ျဖစ္ေနၾကပံု ေပၚသည္။ ေရငုပ္သမား ျပန္တက္လာသည္။ ၿပီးေတာ့ ျပန္ငုတ္ သြားျပန္သည္။ ဆြဲသေဘၤာတစ္စီး က ကားရစ္ဘက္သို႔ ျပန္ေမာင္း သြားသည္။

ဆိပ္ကမ္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးက အညဳိေရာင္ေမာ္ေတာ္ဘုတ္ႏွင့္ ျပန္ထြက္သြားသည္။ သူႏွင့္အတူ လူအခ်ဳိ႕ ျပန္လိုက္သြားၾကသည္။ ေရငုပ္သမား ျပန္ေပၚလာျပန္သည္။ ဘာမွ ထူးထူးျခားျခားလည္းမရွိ။ ေစာေစာ က ပန္းေရာင္ ဂါဝန္ႏွင့္ အမ်ဳိးသမိးသည္ ကမ္းေျခအတိုင္း ကားရစ္ဘက္သို႔ ျပန္ေလွ်ာက္သြားသည္။ သူ႔ သားႏွင့္ သူ႔ေယာက္်ား က ေနာက္မွလုိက္သြားၾကသည္။
လက္ပတ္နာရီကို ကၽြန္မ ငံု႔ၾကည့္မိသည္။ သံုးနာရီေက်ာ္ၿပီ။ ပင္လယ္ေကြ႕ကေလးဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာခဲ့ သည္။ အခါတုိင္းလိုပင္ လူသူကင္းမဲ့ၿပီး တိတ္ဆိတ္ေနသည္။ ေက်ာက္စရစ္ခဲ ေရာႁပြန္းသည့္သဲေသာင္ ျပင္ေပၚမွာ ကၽြန္မ၏ေျခသံကို ၾကားေနရသည္။ ေကာင္းကင္မွ တိမ္ဆုိင္တိမ္လိပ္မ်ား ဖံုးကား မိုးအံု႔ေန သည္။ အုိက္စပ္စပ္ လည္းျဖစ္ေနသည္။ ေက်ာက္ေဆာင္ႀကီးမွာ ကုန္းၿပီး ခ႐ုရွာေနသည့္ ဘင္းကို ေတြ႕ ရသည္။ သူက ေမာ့ၾကည့္ သည္။

"မဂၤလာပါ"
သူ ၿပဳံးရႊင္စြာျဖင့္ ဆီးႀကဳိႏႈတ္ဆက္သည္။
"မဂၤလာပါ"
ထုိင္ရာမွထၿပီး ညစ္ပတ္ေပေရေနသည့္ လက္ကုိင္ပဝါကို ျဖန္႔ကာ ခ႐ုမ်ား ထုတ္ျပသည္။
"ခ႐ု စားသလား" ဟု သူက ေမးသည္။
သူ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သြားမည္ကို ကၽြန္မ မလိုလားပါ။
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"
သူက လက္ကုိင္ပဝါထဲ မွ ခ႐ုမ်ားကို ကၽြန္မ၏လက္ဝါးထဲသို႔ သြန္ထည့္လုိက္သည္။ တစ္ဒါဇင္ေလာက္ ရွိေပ လိမ့္မည္။ ကၽြန္မက စကတ္အိပ္ ထဲမွာ ထည့္ထားလုိက္သည္။

"ေပါင္မုန္႔ေထာပတ္သုတ္ နဲ႔ စားရင္ သိပ္ေကာင္းတယ္။ မစားခင္ အလ်င္ျပဳတ္လုိက္ဦး"
"ဟုတ္ကဲ့… ေကာင္းပါၿပီ"
သူက မတ္တတ္ရပ္ရင္း ကၽြန္မကို ၿပဳံးၾကည့္ေနျပန္သည္။
"သေဘၤာ ကို ျမင္ၿပီးၿပီလား"
"ျမင္ၿပီးၿပီ…။ ေသာင္တင္သြားတာေလ…"
"အာ…"
"ေအာက္က ေက်ာက္ေဆာင္နဲ႔ ဝင္တိုက္တာေလ…။ ဝမ္းဗိုက္ေပါက္သြားတယ္လို႔ ကၽြန္မ ထင္တယ္"
"သူ အဲဒီမွာ နစ္ေနေတာ့မွာပဲ။ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လာမွမဟုတ္ဘူးေနာ္" ဟု ဘင္းက ေျပာသည္။ သူ႔ မ်က္ႏွာေပၚ တြင္ မည္သည့္ခံစားခ်က္မ်ဳိးမွ မရွိ။

"ေရတက္လာရင္ ဆြဲသေဘၤာနဲ႔ ဆြဲယူမွာပါ"
သူက ဘာမွ်ျပန္မေျပာ။ ေသာင္တင္ေနသည့္ သေဘၤာကို သူ လွမ္းေငးၾကည့္ေန သည္။ ေမာ္ေတာ္ က ေလးမ်ားလည္း ကားရစ္ဘက္သုိ႔ ျပန္ေမာင္းသြားၾကၿပီ။
"ဒတ္ခ်္ သေဘၤာလား…"
"ကၽြန္မ မသိဘူး။ ဂ်ာမန္လား… ဒတ္ခ်္လား မသိဘူး"
"အဲဒီေနရာမွ သူ ပ်က္စီးသြားမွာပဲေနာ္" "မေျပာတတ္ပါဘူးရွင္" သူက ၿပဳံးျပန္သည္။ သူ႔ႏွာေခါင္းကိုလည္း လက္ဖမိုးျဖင့္ သုတ္လုိက္သည္။

"တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ ျမဳပ္သြားမွာ။ ေက်ာက္တံုးျမဳပ္သလို မဟုတ္ဘူးေလ။ အခုေလာက္ဆိုရင္ သူ႔ကိုယ္လံုး က အသားေတြ ကို ငါးေတြက စားသြားၿပီေရာေပါ့ေနာ္"
"ဘယ္သူ႔ ကိုလဲ" ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေမးသည္။
"အဲဟို အမ်ဳိးသမီးေလ…။ အျခားတစ္ေယာက္ေလ…"
သူက ပင္လယ္ျပင္ ကို လက္မႏွင့္ညႊန္ၿပီးေျပာသည္။
"သေဘၤာ ကို ငါးမစားဘူး ဘင္း…"
"အာ…" သူက ကၽြန္မကို ေငးၾကည့္ေနျပန္သည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားက စိတ္မႏွံ႔သူတစ္ေယာက္၏မ်က္လံုး မ်ား ျပန္ျဖစ္ သြားျပန္သည္။

"ကၽြန္မ သြားေတာ့မယ္"
သူ႔ကို ေက်ာခုိင္းၿပီး ေတာအုပ္ဆီသုိ႔ ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ညာဘက္မွာရွိေနသည့္ တုိက္ပုကေလးကို ကၽြန္မ လွမ္းမၾကည့္ပါ။ ေတာထဲက လူသြားလမ္းကေလးအတုိင္း ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။
သစ္ပင္မ်ားၾကားမွေန ၍ ေသာင္တင္ေနသည့္ သေဘၤာကို လွမ္းျမင္ေနရသည္။ သေဘၤာေခါင္းတိုင္နက္ ႀကီးက ကမ္းဘက္ သို႔ လက္ညႇဳိးထိုးျပသလိုယုိင္ေနသည္။ သေဘၤာပတ္လည္မွာ စင္ေရာ္ငွက္ေတြ ေအာ္ ေနၾကသည္။ သူတို႔ေအာ္ပံု က ငိုညည္းသလို ျဖစ္ေနသည္။ ပတ္လည္က ေမာ္ေတာ္ေတြ ျပန္သြားၾကၿပီ။ သေဘၤာသား မ်ားကိုလည္း မျမင္ေတြ႕ရေတာ့။ ေလကေလးတစ္ခ်က္ တုိက္လာသည္။ သည္လူသြား လမ္းကေလး အတုိင္း ေလွ်ာက္လာရသည္ ကို ေျခေထာက္ မ်ားက တြန္႔ဆုတ္ဆုတ္ ျဖစ္ေနေသးသည္။

ကၽြန္မေခါင္းေတြ ေလးလာသည္။ စိတ္ထဲမွာလည္း အနည္းငယ္ ထင့္သလိုျဖစ္လာသည္။ ကမ္းေျခကို လက္ညႇဳိး ထိုးျပသလိုျဖစ္ေနေသာ သေဘၤာေခါင္းတုိင္နက္ႀကီးႏွင့္ စင္ေရာ္ငွက္တုိ႔၏ငိုညည္းသံတို႔သည္ တစ္ခုခုျဖစ္ေတာ့ မည္ ဆိုသည့္ နိမိတ္ ကို ျပေနသလားဟုလည္း စိတ္ထဲမွာ ထင္လာမိသည္။
ေတာထဲမွ ထြက္ၿပီး ျမက္ခင္းမ်ားေပၚေရာက္ေသာအခါ အိမ္ႀကီးကို လွမ္းျမင္ရသည္။ အလြန္တရာ ၿငိမ္း ခ်မ္းေနသည္ ဟု ထင္ရသည္။ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာအရိပ္အာဝါသကို ေပးေနသည္။ လံုၿခံဳမႈကို ေပးေနသည္။ ယခင္ ကထက္ပင္ ပိုလွေနသည္ဟု ကၽြန္မ ထင္မိပါသည္။

သည္အိမ္ႀကီးသည္ ကၽြန္မပုိင္ေသာ အိမ္ႀကီးျဖစ္ေၾကာင္း ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ စိတ္ထဲမွာ ခံစားလာ ရၿပီး ဂုဏ္ယူေန မိသည္။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကို ကၽြန္မပုိင္ပါသည္။ ကၽြန္မကုိလည္း မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး က ပုိင္ပါ သည္။ ျမက္ခင္းမ်ားကို ရိတ္ျဖတ္ထားစမုိ႔ စိမ္းေရႊေရႊအနံ႔ ရေနသည္။ ေျမလူးငွက္တစ္ေကာင္ က သစ္အယ္ပင္ေပၚ မွာ ေတးဆိုေနသည္။ အဝါေရာင္ လိပ္ျပာကေလးတစ္ေကာင္က ကၽြန္မေရွ႕မွာ ပ်ံ ဝဲေနသည္။
ခန္းမႀကီး ကိုျဖတ္ၿပီး ထမင္းစားခန္းထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မအတြက္ ထမင္းပြဲ ဟင္းပြဲမ်ာ ျပင္ဆင္ထား ဆဲပင္ ရွိေသးသည္။ မက္ဇင္မ္၏ေနရာမွာေတာ့ အားလုံး ရွင္းလင္းထားၿပီးေလၿပီ။ ေၾကာင္ၿပီး ခဏရပ္ ၾကည့္ေနမိေသး သည္။ ၿပီးေတာ့ ေခါင္းေလာင္းတီးလုိက္သည္။ ေရာဘတ္ ေရာက္လာသည္။

"မစၥတာ ဒီဝင္းတား လာ သြားၿပီးၿပီလား"
"ဟုတ္ကဲ့ ဆရာကေတာ္… ႏွစ္နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္က ျပန္ေရာက္လာပါတယ္။ ကမန္းကတန္း ထမင္း စားၿပီး ျပန္ထြက္သြားပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ကို ေမးသြားပါေသးတယ္။ ဆရာကေတာ္ ပင္လယ္ ကမ္းေျခ သြားၿပီး ေသာင္တင္ေနတဲ့ သေဘၤာၾကည့္ေနတယ္ ထင္တယ္လုိ႔ ဖရစ္က ျပန္ေျပာလုိက္ပါ တယ္"
"ဘယ္အခ်ိန္ ျပန္လာမယ္လို႔ေရာ ေျပာသြားေသးသလား"
"ေျပာမသြားပါဘူး ဆရာကေတာ္"
"ကမ္းေျခကို တျခားလမ္းကေန ဆင္းသြားတယ္နဲ႔တူတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ လမ္းမွာ လြဲသြားတာျဖစ္မွာပဲ"
"ဟုတ္ပါလိမ့္မယ္ ဆရာကေတာ္"
ျပင္ဆင္ထားသည့္ အသားဟင္းႏွင့္ ဟင္းသီးဟင္းရြက္မ်ားကို ၾကည့္လုိက္သည္။ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ဟာ ေနေသာ္ လည္း မဆာပါ။ အသားေတြကိ စားခ်င္စိတ္ မရွိေတာ့ပါ။

"ထမင္းစားေတာ့မလား ဆရာကေတာ္…"
"ေနေပေစေတာ့… မစားေတာ့ဘူး။ စာၾကည့္ခန္းထဲကို လက္ဖက္ရည္ ယူလာခဲ့ေပးပါ။ တျခားမုန္႔ေတြ မယူခဲ့ နဲ႔ေတာ့။ လက္ဖက္ရည္ရယ္၊ ေပါင္မုန္႔ရယ္၊ ေထာပတ္ရည္ပဲ ယူခဲ့"
"ေကာင္းပါၿပီ ဆရာကေတာ္"
စာၾကည့္ခန္းထဲသို႔ ဝင္လာခဲ့ၿပီး ျပတင္းေပါက္နားက ကုလားထုိင္မွာ ကၽြန္မ ထုိင္ေနမိသည္။ ဂ်က္စ္ပါ မရွိသည့္ အတြက္ ဟာတာတာ ျဖစ္ေနသည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ လုိက္သြားဟန္တူသည္။ သတင္းစာကို ယူ ၿပီး တစ္ရြက္ခ်င္း လွန္ေနမိသည္။ ဖတ္ကား မဖတ္ျဖစ္၊ ဧည့္ခန္းကေလးထဲမွာ စာလည္းမဖတ္၊ ဆြယ္ တာလဲ မထိုးဘဲ ဆရာဝန္ေပး မည့္ အေျဖကို ထုိင္ေစာင့္ေနရေသာ လူနာႏွင့္ တူေနသည္။
တစ္စံုတစ္ရာျဖစ္ေပၚလာေတာ့မည္ကို ထုိင္ေစာင့္ေနရသလိုရွိသည္။ ကၽြန္မ မသိေသာ၊ မ်က္စိႏွင့္မျမင္ ရေသာ အရာတစ္ခုခု ကို ေစာင့္ေနရသည္ႏွင့္ တူေနသည္။ အိပ္ရာကထေတာ့ မက္ဇင္မရွိေတာ့သည့္ အတြက္ အႀကီး အက်ယ္ စိတ္ထိခိုက္ခဲ့ရသည္။ ၿပီးေတာ့ သေဘၤာေသာင္တင္သည့္အတြက္ စိတ္လႈပ္ ရွားခဲ့ရသည္။ သည္ အျဖစ္အပ်က္ မ်ားေၾကာင့္ ထမင္းစား လိုစိတ္လည္း မရွိေတာ့။

ကၽြန္မ သည္ ဘဝသစ္တစ္ခုထဲသို႔ ဝင္လာသူလို ျဖစ္ေနသည္။ မေန႔ညက ဂါဝန္အျပာကေလးဝတ္ထား ခဲ့ေသာ မိန္းကေလး မဟုတ္ေတာ့။ ယခု ကုလားထုိင္ေပၚမွာ ထုိင္ေနသည့္ ကၽြန္မသည္ အျခားတစ္ ေယာက္ျဖစ္ေနၿပီဟု ခံစား ရသည္။
လက္ဖက္ရည္ႏွင့္ ေပါင္မုန္႔မ်ားယူၿပီး ေရာဘတ္ ဝင္လာသည္။ ဆာေလာင္မြတ္သိပ္စြာ စားမိပါသည္။ ကိတ္မုန္ ႔ႏွင့္ ဆင္းဒဝစ္မ်ားပါ ယူလာသည္။ မယူခဲ့ပါႏွင့္ဟု မွာလုိက္ေသာ္လည္း မန္ဒါေလ၏အစဥ္ အလာမို႔ ယူျဖစ္ေအာင္ ယူလာခဲ့ေသး သည္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ယခုလို ယူလာသည့္ အတြက္ ေတာ္ေသးေတာ့သည္။ ၁၁ နာရီခြဲတြင္ အိပ္ရာကႏိုးေတာ့ လက္ဖက္ရည္ တစ္ခြက္ ေသာက္သည္။ ထို႔ေနာက္ တစ္ေန႔လံုး ဘာမွမစားရေသး။ ထမင္းလည္း မစား မိ။ တတိယေျမာက္ လက္ဖက္ရည္ခြက္ကို ေသာက္အၿပီးတြင္ ေရာဘတ္ ဝင္လာသည္။

"မစၥတာ ဒီဝင္းတား ျပန္မလာေသးပါဘူးေနာ္ ဆရာကေတာ္"
"မလာေသးဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ… တစ္ေယာက္ေယာက္က ေတြ႕ခ်င္လုိ႔လား"
"ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာကေတာ္။ ကားရစ္က ဆိပ္ကမ္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴး ကပၸတိန္ဆားလ္ တယ္လီဖုန္း ဆက္ပါတယ္။ မစၥတာဒီဝင္းတားနဲ႔ လာေတြ႕လုိ႔ ျဖစ္မလားလုိ႔ ေမးေနပါတယ္"
"အင္း… ကၽြန္မလဲ ဘာေျပာရမွန္း မသိဘူး။ အခ်ိန္မီ သူ ျပန္မေရာက္ရင္ ဘယ့္ႏွယ္လုပ္မလဲ"
"ဟုတ္ပါတယ္ ဆရာကေတာ္…"
"ငါးနာရီေလာက္ မွာ ထပ္ဆက္ၾကည့္ပါဦးလို႔ ေျပာလုိက္ပါ"
ေရာဘတ္ ျပန္ထြက္သြားသည္။ သို႔ေသာ္ ခဏၾကာေတာ့ ျပန္ဝင္လာျပန္သည္။

"ဆရာကေတာ္ အဆင္ေျပမယ္ဆိုရင္ ကပၸတိန္ဆားလ္က ဆရာကေတာ္နဲ႔ပဲ လာေတြ႕ခ်င္ပါတယ္တဲ့။ ကိစၥက နည္းနည္း အေရးႀကီးတယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။ မစၥတာခေရာ္ေလကို သူ ဖုန္းဆက္ၾကည့္ေတာ့လဲ ဘယ္သူ မွ ျပန္မထူးဘူးတဲ့"
"ေကာင္းၿပီေလ… အေရးႀကီးတယ္ဆိုရင္ ေတြ႕တာေပါ့။ ကၽြန္မဆီကို ခ်က္ခ်င္းလာခဲ့ပါလုိ႔သာ ေျပာ လုိက္ပါ။ သူ႔မွာ ကား ရွိပါတယ္ေနာ္" "ရွိပါလိမ့္မယ္ ဆရာကေတာ္" ေရာဘတ္ ျပန္ထြက္သြားသည္။ ကပၸတိန္ဆားလ္ကို ဘာေျပာရမည္နည္း ဟု ေတြးၾကည့္ေနမိသည္။ သူ႔ ကိစၥဆိုသည္မွာ ေသာင္တင္သည့္ သေဘၤာႏွင့္သာ သက္ဆုိင္ေပ လိမ့္မည္။ သည္ကိစၥက မက္ဇင္မ္ႏွင့္ မည္သို႔ပတ္သက္ႏုိင္သည္ကို ကၽြန္မ နားမလည္ႏုိင္ပါ။ ပင္လယ္ေကြ႕ ကေလးထဲမွာ ေသာင္တင္သည္ ဆိုလွ်င္ေတာ့ တစ္မ်ဳိးေပါ့။ ကၽြန္မတုိ႔၏ပုိင္နက္ျဖစ္သည္ မဟုတ္ ပါလား။

သေဘၤာကို ဆြဲယူႏုိင္ေအာင္ ေက်ာက္ေဆာင္မ်ားကို ေဖာက္ခြဲပစ္ရမည္။ သည္လိုဆိုလွ်င္ မက္ဇင္မ္၏ ခြင့္ျပဳခ်က္ ကို ယူရမည္။ သို႔ေသာ္ ပင္လယ္ထဲမွာရွိေနသည့္ ေက်ာက္ေဆာင္တန္းကို မက္ဇင္မ္ မပုိင္ပါ။ သည္ အေၾကာင္းေတြ ကၽြန္မ လာေျပာေနျခင္းအားျဖင့္ ကပၸတိန္ဆားလ္အဖုိ႔ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနျခင္းႏွင့္သာ တူေပလိမ့္မည္။
၁၅ မိနစ္မွ်အၾကာတြင္ ကၽြန္မအခန္းထဲသို႔ သူ ေရာက္လာသည္။ တယ္လီဖုန္းခ်ၿပီးသည္ႏွင့္ တန္းထြက္ လာပံုရသည္။ ေန႔ခင္းတုန္းက မွန္ေျပာင္းႏွင့္ ကၽြန္မ လွမ္းၾကည့္စဥ္က ေတြ႕ခဲ့ရသည့္အတုိင္း ယူနီ ေဖာင္းဝတ္ထားဆဲ ျဖစ္သည္။ ထုိင္ရာမွထၿပီး သူႏွင့္ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္သည္။

"ကၽြန္မေယာက္်ာ ျပန္ေရာက္မလာေသးတဲ့အတြက္ ဝမ္းနည္းပါတယ္ ကပၸတိန္ဆားလ္…။ အားနာစရာ ႀကီးျဖစ္ေနၿပီ။ ကမ္းနားကို ျပန္ဆင္းသြားတယ္နဲ႔တူတယ္။ ေစာေစာတုန္းကလဲ ကားရစ္ကို သြားခဲ့ေသး တယ္။ ဒီေန႔တစ္ေန႔လံုး ကၽြန္မလဲ သူနဲ႔ မေတြ႕ရေသးဘူး"
"ဟုတ္ပါတယ္။ ကားရစ္ကို သူ သြားတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဟိုမွာလဲ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လြဲသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ေမာ္ေတာ္ထဲမွာရွိေနတုုန္း ကမ္းေျခအတုိင္း လမ္းေလွ်ာက္ၿပီး သူ ျပန္လာတယ္နဲ႔ တူတယ္။ မစၥတာခေရာ္ေလ ကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္ ဖမ္းလုိ႔မမိဘူး"
"သေဘၤာေသာင္တင္လုိက္တာ အားလံုး ဗ်ာမ်ားကုန္ေတာ့တာေပါ့ရွင္။ ကၽြန္မလဲ ကမ္းပါးထိပ္က သြား ၾကည့္ေနမိတာ နဲ႔ ေန႔လယ္စာေတာင္ လြတ္သြားတယ္။ မစၥတာခေရာ္ေလလဲ ေစာေစာက ကမ္းနားမွာ ရွိတယ္။ သေဘၤာ ဘာျဖစ္သြားေသးလဲ။ ဆြဲသေဘၤာနဲ႔ ဆြဲယူမွာလား"
ကပၸတိန္ဆားလန္က လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ အႀကီးႀကီး ဝုိင္းျပသည္။

"ဝမ္းဗုိက္မွာ ေဟာဒီေလာက္ အေပါက္ႀကီးေပါက္သြားတယ္။ သူ႔တုိင္းျပည္ကို ေရာက္ေအာင္ ျပန္ယူဖုိ႔ ေတာင္ မလြယ္ဘူး။ သေဘၤာကိစၥက အေရးမႀကီးပါဘူး။ ပုိင္ရွင္နဲ႔ လြဳိက္ကုမၸဏီကုိယ္စားလွယ္တုိ႔ ရွင္း ၾက႐ံုေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္ အခုလာတာက အဲဒီသေဘၤာကိစၥမဟုတ္ပါဘူး မစၥက္ဒီဝင္းတား… သြက္ဝုိက္တဲ့ နည္းနဲ႔ ပတ္သက္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ မွန္ပါတယ္ေလ။ တကယ္ကေတာ့ မစၥတာဒီဝင္းတားကို သတင္း တစ္ခုေျပာဖုိ႔ လာတာပါ။ သူ႔ကို ဘယ္လိုလုပ္ဖြင့္ေျပာရမွန္းေတာင္ မသိႏုိင္ေအာင္ ျဖစ္ေနပါတယ္"
သူက ေတာက္ပေသာ မ်က္လံုးျပာႀကီးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို တည့္တည့္စိုက္ၾကည့္ေနသည္။

"ဘယ္လိုသတင္းမ်ဳိးမုိ႔ပါလဲ ကပၸတိန္ဆားလ္…"
သူက လက္ကုိင္ပဝါအျဖဴတစ္ထည္ကို ဆြဲထုတ္ၿပီး ႏွပ္ညႇပ္သည္။
"ဒီလိုရွိပါတယ္ မစၥက္ဒီဝင္းတား… ခင္ဗ်ားကိုလဲ ဒီသတင္းေျပာရမွာ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ခင္ဗ်ားတုိ႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုး စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ရမယ့္ အေနအထားမ်ဳိးျဖစ္ေန လုိ႔ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး မစၥတာဒီဝင္းတားကို အင္မတန္ ၾကည္ညဳိေလးစားၾကပါတယ္။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ မိသားစုကလဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔အေပၚမွာ အင္မတန္ေကာင္းခဲ့ၾကတယ္ မဟုတ္လား။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ႏွစ္ ေယာက္စလံုး စိတ္ခ်မ္း သာႏုိင္ေအာင္ အတိတ္ကအေၾကာင္းေတြကို ဖံုးဖိထားဖို႔ဆိုတာကေတာ့ ကၽြန္ ေတာ္တုိ႔ မတတ္ႏုိင္တဲ့ အလုပ္တစ္ခု ပါပဲ။ ဒီလို အေျခအေနေတြ ျဖစ္ေပၚလာတဲ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘာမွမတတ္ႏုိင္ပါဘူး ခင္ဗ်ာ"

သူက စကားျဖတ္ၿပီး လက္ကုိင္ပဝါကို အိတ္ထဲသုိ႔ ျပန္ထည့္သည္။ သူ စကားျပန္ေျပာေသာအခါ သည္ အခန္းထဲ မွာ ကၽြန္မတု႔ိႏွစ္ေယာက္တည္းပင္ ရွိေနလင့္ကစား အျခားသူၾကားမ်ားၾကားမွာ စိုးဘိအလား သူ႔အသံ ကို ႏွိမ့္ပစ္လုိက္သည္။
"ေသာင္တင္သြား တဲ့ သေဘၤာရဲ႕ဝမ္းဗုိက္ကို စစ္ေဆးၾကည့္ဖုိ႔ ေရငုပ္သမားကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ငုပ္ခုိင္းခဲ့ပါ တယ္။ သေဘၤာဝမ္းဗုိက္ က အေပါက္ကို သူ ေတြ႕ပါတယ္။ တစ္ဖက္မွာ ဘာမ်ားျဖစ္ေနဦးမလဲလို႔ သူ လွည့္ၾကည့္ေတာ့ ေဘးတေစာင္းလဲၿပီး နစ္ေနတ့ဲ ဇိမ္ခံရြက္သေဘၤာတစ္စီးရဲ႕ကုိယ္ထည္ကို သြားစမ္းမိ ပါတယ္။ ေရငုပ္သမားက ဒီအရပ္သားပါ။ သေဘၤာကိုျမင္လုိက္တာနဲ႔ တစ္ၿပဳိင္တည္း ခ်က္ခ်င္း သူ မွတ္ မိ ပါတယ္။ အဲဒီသေဘၤာဟာ ကြယ္လြန္သူ မစၥက္ဒီဝင္းတားရဲ႕သေဘၤာပါပဲ"

သည္အခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ မက္ဇင္မ္ ရွိမေနသည့္အတြက္ ေက်းဇူးတင္လုိက္မိေသာ အာ႐ံုကို ဦးစြာပထမ ခံ စားလုိက္ ရပါသည္။ မေန႔ညက ခံစားခဲ့ရသည္ထက္ ပိုၿပီး တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားသြားမိပါသည္။
"ကၽြန္မ သိပ္ဝမ္းနည္းပါတယ္"
တစ္လံုးခ်င္း ကၽြန္မ ျပန္ေျပာမိပါသည္။
"ဒီလိုျဖစ္လာလိမ့္မယ္ လို႔ ဘယ္သူမွ ေမွ်ာ္လင့္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ မစၥတာဒီဝင္းတားကို ဒီကိစၥေျပာဖုိ႔ လို အပ္ပါေသးသလား။ အဲဒီသေဘၤာကို အဲဒီအတိုင္းထားလုိက္လို႔ မျဖစ္ႏုိင္ပါဘူးလား။ ဘာအေႏွာင့္ အယွက္မွ မျဖစ္ႏုိင္ဘူးမဟုတ္လား"

"သာမန္အေျခအေနအတုိင္းဆုိရင္ေတာ့ ဒီအတိုင္းထားလုိက္႐ံုပါပဲ မစၥက္ဒီဝင္းတား… ေစာေစာက ကၽြန္ေတာ္ေျပာခဲ့သလိုပဲ မစၥတာဒီဝင္းတား စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေအာင္ မလုပ္ခ်င္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ ေရငုပ္သမား က သေဘၤာကို စစ္ေဆးၾကည့္ရင္း ပိုၿပီးအေရးႀကီးတာတစ္ခုကို သြားေတြ႕ရပါတယ္။ ေက ဗင္အခန္းတံခါး က ပိတ္ေနပါတယ္။ ဘက္ဘက္က ျပတင္းေပါက္တံခါးေတြလဲ ပိတ္ထားတာကို ေတြ႕ရ ပါတယ္။ ေရထဲက ေျမျပင္ေပၚက ေက်ာက္ခဲတစ္လံုးကိုယူၿပီး ဘယ္ဘက္က ျပတင္းေပါက္မွန္ကို ထုခြဲ လုိက္ပါတယ္။ အထဲကိုၾကည့္ေတာ့ ေရေတြျပည့္ေနတယ္။ ပ်က္စီးေနတဲ့ အစိတ္အပုိင္းကိုေတာ့ ဘာမွ မေတြ႕ရဘူး တဲ့။ အဲဒီေနာက္မွာ သူ ထိတ္လန္႔တၾကား ျဖစ္ရေတာ့တာပါပဲ မစၥက္ဒီဝင္းတား…"
ကပၸတိန္ဆားလ္ က စကားကို ရပ္လုိက္ျပန္သည္။ သူေျပာေနသည္မ်ားကို အိမ္ေဖာ္တစ္ေယာက္ ေယာက္မ်ား ၾကားသြားေလ မည္လားဟူေသာ စိုးရိမ္ပံုမ်ဳိးျဖင့္ ေနာက္ဘက္သို႔ လွည့္ၾကည့္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့မွ ခပ္တိုးတိုး ဆက္ေျပာသည္။
"ေကဗင္ခန္းရဲ႕ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ အေလာင္းတစ္ေလာင္းရွိေနတယ္တဲ့။ အသားေတာ့ မရွိဘူးေပါ့ေလ။ အ႐ိုးခ်ည္း ပဲ က်န္ေတာ့တယ္။ ဦးခြံနဲ႔ အ႐ိုးစုေတြကို ေတြ႕ရတယ္။ လူေသအေလာင္းျဖစ္တာ ေသခ်ာပါ တယ္။ ေရငုပ္သမားက ျပန္တက္လာၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကို တိုက္႐ုိက္အစီရင္ခံပါတယ္။ ဒါေလာက္ဆုိရင္ ခင္ဗ်ားေယာက္်ား နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕ဖို႔ လိုတယ္ဆိုတာ သေဘာေပါက္ေရာေပါ့ မစၥက္ဒီဝင္းတား"
သူ႔ကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ပထမေတာ့ မႊန္ထူသြားပါသည္။ ထုိ႔ေနာက္ တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ား သြား ပါသည္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဖ်ားခ်င္သလိုလို နာခ်င္သလိုလို ျဖစ္လာမိပါသည္။

"သူတစ္ေယာက္တည္း သေဘၤာနဲ႕ထြက္သြားတယ္လို႔ ထင္ခဲ့ၾကတာ အခုအတုိင္းဆုိရင္ သူနဲ႔အတူတူ တျခား တစ္ေယာက္ ပါသြားတဲ့သေဘာေပါ့။ ဒီအေၾကာင္း ဘယ္သူမွ မသိဘူးေနာ္" ဟု ကၽြန္မက ေလ သံျဖင့္ ေမးမိသည္။ "ဒီလိုပဲ ယူဆရမွာပါပဲ"
"ဘယ္သူမ်ား ျဖစ္ႏုိင္မလဲ။ တစ္ေယာက္ေယာက္မ်ား ေပ်ာက္ေနတယ္ဆုိရင္ေတာ့ က်န္ရစ္တဲ့ေဆြမ်ဳိး ေတြက သိၾကမွာေပါ့။ အဲဒီတုန္းကလဲ သတင္းစာေတြအားလံုးက ဒီအေၾကာင္းကိုပဲ ဝိုင္းေရးခဲ့ၾကတာ မဟုတ္လား။ ကုိယ့္ အမ်ဳိး ထဲက တစ္ေယာက္ေယာက္ေပ်ာက္ေနတာကိုေတာ့ သိၾကရမွာေပါ့"
ကပၸတိန္ဆားလ္ က ေခါင္းကို ခါယမ္းေနသည္။

"ခင္ဗ်ား ေျပာတာထက္ပိုၿပီး ကၽြန္ေတာ္လဲ ဘာမွမေျပာႏုိင္ေတာ့ဘူး။ ေကဗင္ခန္းထဲမွာ အေလာင္း တစ္ေလာင္းရွိေနတယ္ဆိုတာပဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သိတယ္။ ဒီအေၾကာင္းကို အစီရင္ခံရေတာ့မယ္။ သတင္း စာေတြက ဝုိင္းေရးၿပီး အုတ္ေအာ္ေသာင္းတင္း ျဖစ္ေတာ့မယ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲစိတ္မေကာင္းပါဘူး မစၥက္ ဒီဝင္းတား။ ဒီအျဖစ္ႀကီးကို ဘယ္လိုေရွာင္တိမ္းရမယ္ဆိုတာလဲ ကၽြန္ေတာ္ မသိေတာ့ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ အဖို႔ စိတ္မခ်မ္းသာစရာပါပဲ။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးမွာ ခင္ဗ်ားတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ ေအး ေအး ခ်မ္းခ်မ္း ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္နဲ႔ အေျခခ်ရမယ့္အခါမ်ဳိးက်မွ ဒီအျဖစ္ဆိုးႀကီး က ေပၚလာရတယ္ဗ်ာ"

ကမ္းေျခမွ ကၽြန္မ ျပန္တက္လာစဥ္ စိတ္ထဲမွာ ထင္ခဲ့မိသည့္ အေၾကာင္းရင္းမွန္ကို ယခုမွပင္ သိရေတာ့ သည္။ ေသာင္တင္ေနသည့္သေဘၤာသည္ အတိတ္ဆိုး နိမိတ္ဆိုးမဟုတ္ပါ။ ကမ္းဘက္သို႔ လက္ညႇဳိး ထိုးသလို ယိုင္ေစာင္းေနေသာ သေဘၤာေခါင္းတိုင္နက္ႀကီးသည္လည္းေကာင္း၊ ငိုညည္းသလို ေအာ္ ဟစ္ေနၾကေသာ စင္ေရာ္ငွက္တုိ႔၏အသံသည္လည္းေကာင္း အတိတ္ဆိုး နိမိတ္ဆိုးမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ တကယ္ကေတာ့ ၿငိမ္သက္ေနသည့္ အနက္ေရာင္ ပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္သာလွ်င္ ျဖစ္ပါသည္။ သည္ ေရမ်က္ႏွာျပင္ေအာက္မွာ မသိႏုိင္ေသာ တစ္စံုတစ္ရာ ရွိေနသည္။
ေရငုပ္သမား က ေသာင္တင္ေနသည့္ သေဘၤာဝမ္းဗုိက္ကို ဆင္းၿပီး စစ္ေဆးၾကည့္သည္။ သည္မွာပင္ ရဘက္ကာ၏နစ္ေနေသာသေဘၤာကို သြားေတြ႕သည္။ ရဘက္ကာ၏အေဖာ္တစ္ေယာက္ ေကဗင္ထဲ မွာ ေသေနသည္ ကို ေတြ႕သည္။ ထုိသို႔ျဖစ္ပ်က္ေနသည့္ တစ္ခ်ိန္လံုး ကမ္းပါးေပၚမွာ ကၽြန္မ ထုိင္ေနခဲ့ သည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ ဘာမွ် မသိခဲ့ရပါ။

"ဒီအေၾကာင္းေတြ သူ႔ကို ျပန္ေျပာမျပဘဲေနရင္ ေကာင္းမယ္။ သူ မသိေအာင္ ဖုံုးကြယ္ထားႏုိင္ရင္ ေကာင္းမယ္" ဟု ကၽြန္မက ေျပာမိပါသည္။
"ျဖစ္ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ဒီအတိုင္းလုပ္မယ္ဆိုတာ မစၥက္ဒီဝင္းတားလဲ သိပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ သို႔ ေသာ္… ဒီလို ကိစၥႀကီးျဖစ္လာတဲ့ အခါ မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕တစ္ဦးခ်င္း ဆႏၵအတုိင္းလုပ္လုိ႔မရေတာ့ပါ ဘူး။ တာဝန္ဝတၱရား အတုိင္း ကၽြန္ေတာ္ ေဆာင္ရြက္ရေတာ့မွာပါ။ အေလာင္းေတြ႕ေၾကာင္း  ကၽြန္ေတာ္ အစီရင္ခံရေတာ့မွာပါ"`
ထိုသုိ႔ ေျပာေနခုိက္ တံခါးပြင့္သြားၿပီး မက္ဇင္မ္ ဝင္လာသည္။

"ဟဲလို… ဘာမ်ားျဖစ္ေနၾကသလဲ။ ခင္ဗ်ားေရာက္ေနတာေတာင္ ကၽြန္ေတာ္မသိလုိက္ဘူး။ ကပၸတိန္ ဆားလ္… ကိစၥမ်ားရွိသလား" ဟု မက္ဇင္မ္က ေမးသည္။
သည္ေနရာ မွာ ကၽြန္မ ဆက္လက္ ေနထုိင္ႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။ သူရဲေဘာေၾကာင္သူလို အခန္းထဲမွ ထြက္ခဲ့မိေတာ့သည္။ မက္ဇင္မ္၏မ်က္ႏွာကိုလည္း ကၽြန္မ လွမ္းမၾကည့္ေတာ့။ သူ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေန ေၾကာင္း အလိုလို သိၿပီး ျဖစ္ပါသည္။
ခန္းမ၏ေရွ႕ဘက္အေပါက္ဝ မွာ ကၽြန္မ ရပ္ေနမိသည္။ ဂ်က္စ္ပါက သူ႔အစာခြက္ထဲမွေရကို အသံျမည္ ေအာင္ ေသာက္ေန သည္။ ကၽြန္မကိုျမင္ေတာ့ အၿမီးနန္႔ျပသည္။ ကၽြန္ဆီသုိ႔လာကာ ကုိယ္ေပၚဖက္ တတ္သည္။ သူ႔ေခါင္း ကို ကၽြန္မ နမ္းလုိက္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ အျပင္သုိ႔ ထြက္ခဲ့သည္။

ျပႆနာေပၚမည့္အခ်ိန္ က်ေရာက္လာေခ်ၿပီ။ ဒါကို ကၽြန္မ ရင္ဆုိင္ဖို႔လိုပါသည္။ ဟိုတုန္းက ရွိခဲ့ဖူး ေသာ ေၾကာက္စိတ္ေတြ၊ သိမ္ငယ္စိတ္ေတြ၊ ရွက္စိတ္ေတြကို အႏုိင္ယူရေတာ့မည့္အခ်ိန္အခါျဖစ္ သည္။ ယခု တစ္ႀကိမ္ ကၽြန္မ ႐ႈံးလွ်င္ ေနာင္ဘယ္ေတာ့မွ အႏုိင္ရေတာ့မည္မဟုတ္။ တစ္သက္လံုး ႐ႈံးရ ေပေတာ့မည္။ သည္လိုအခြင့္အေရးမ်ဳိးလည္း ေနာက္ထပ္ႀကံဳေတြ႕ရေတာ့မည္ မဟုတ္။ သတၱိေတြရွိ လာေစဖို႔ ကၽြန္မ ဆုေတာင္းမိပါသည္။

ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းႏွင့္ ပန္းပြင့္မ်ားကို ေငးစုိက္ၾကည့္ရင္း ဆက္ထုိင္ေနမိသည္။ ေမာ္ေတာ္ကားေမာင္း ထြက္သြားသံ ၾကားရသည္။ ကပၸတိန္ဆားလ္ပင္ ျဖစ္ရေခ်မည္။ ထုိင္ရာမွထၿပီး ခန္းမႀကီးကိုျဖတ္ကာ စာ ၾကည့္ခန္းထဲ သုိ႔ ဝင္လာခဲ့သည္။ အိတ္ထဲသုိ႔ လက္ႏႈိက္ထားရာ ဘင္း ေပးလိုက္သည့္ ပင္လယ္ခ႐ုမ်ား ကို စမ္းမိသည္။ ခ႐ုမ်ား ကို တင္းတင္းႀကီး ဆုပ္ကုိင္ထားိသည္။
ျပတင္းေပါက္နား မွာ မက္ဇင္မ္ ရပ္ေနသည္။ ကၽြန္မဘက္ကို ေက်ာေပးထားသည္။ အေပါက္ဝမွာ ရပ္ၿပီး ကၽြန္မ ေစာင့္ေနေသး သည္။ သူ ေနာက္ျပန္လွည့္မၾကည့္ပါ။ သူ႔ေဘးမွာ ကၽြန္မ သြားရပ္သည္။ သူ႔လက္ တစ္ဖက္ ကိုဆြဲၿပီး ကၽြန္မပါးႏွင့္ ကပ္ထားလုိက္မိသည္။ သူ စကားမေျပာ။ ရပ္ၿမဲရပ္ေနသည္။

"ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္းပါဘူး အစ္ကိုရယ္…။ အရမ္းကို စိတ္ထိခိုက္ရပါတယ္"
ကၽြန္မ က တိုးတိုးကေလး ေျပာသည္။ သူ ဘာမွ်ျပန္မေျပာပါ။ သူ႔လက္သည္ ေရခဲလို ေအးစက္ေန သည္။ လက္ဖမိုး ကို ကၽြန္မ နမ္းလုိက္သည္။ ထို႔ေနာက္ လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားကို တစ္ေခ်ာင္းခ်င္း နမ္းေနမိသည္။

"ဒီကိစၥႀကီးကို အစ္ကိုတစ္ေယာက္ထဲ က်ိတ္မခံပါနဲ႔ အစ္ကိုရယ္…။ ကၽြန္မလဲ အစ္ကိုနဲ႔ခြဲေဝၿပီး ခံယူပါရ ေစ။ အခု ၂၄ နာရီ အတြင္းမွာ ကၽြန္မ ရင့္က်က္လာပါၿပီ အစ္ကို။ လူလားေျမာက္လာပါၿပီ။ ကၽြန္မ ဘယ္ ေတာ့မွ ကေလးေလး ျပန္မျဖစ္ေတာ့ပါဘူး အစ္ကို"
ကၽြန္မ ကို လက္တစ္ဖက္ႏွင့္သုိင္းၿပီး သူက တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ႀကီး ဖက္ထားလုိက္သည္။ ကၽြန္မ ဟန္ မေဆာင္ႏိုင္ေတာ့ ပါ။ တင္းမထားႏုိင္ေတာ့ပါ။ သူ႔ပခံုးစြန္းမွာ မ်က္ႏွာအပ္ထားလုိက္မိပါသည္။
"ကၽြန္မ ကို အစ္ကို ခြင့္လႊတ္ပါတယ္ေနာ္…။ ဟုတ္လား အစ္ကို"
"ခြင့္လႊတ္ တယ္… ဟုတ္လား… ဘာအတြက္ မင္းကို ခြင့္လႊတ္ရမွာလဲ" ဟု ေနာက္ဆံုးက်မွ သူက ျပန္ ေျပာသည္။

"မေန႔ညက အျဖစ္အပ်က္ေလ… ကၽြန္မ တမင္ရည္စူးၿပီး လုပ္တယ္လို႔ အစ္ကိုထင္တယ္ မဟုတ္လား"
"ေၾသာ္… ဒါလား… အစ္ကို ေမ့ေတာင္သြားပါၿပီကြာ။ မင္းကို အစ္ကို စိတ္ဆိုးခဲ့မိတယ္ မဟုတ္လား"
"ဟုတ္ပါတယ္ အစ္ကို" သူ ဘာမွ်ဆက္မေျပာေတာ့ပါ။ ကၽြန္မကိုေတာ့ တင္းက်ပ္စြာ ဖက္ထားၿမဲပင္ျဖစ္သည္။
"အစ္ကို… ကၽြန္မတုိ႔ဘဝကိုျပန္စၾကလုိ႔ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား အစ္ကို။ ဒီေန႔ကစၿပီး အသစ္ျပန္စၾကလို႔ မရ ႏုိင္ဘူးလားဟင္…။ ႀကံဳသမွ်ကို ကၽြန္မတို႔ အတူလက္တြဲၿပီး ရင္ဆုိင္ၾကမယ္ေလ…။ ကၽြန္မကို အစ္ကို ခ်စ္ဖို႔ လဲ မေတာင့္တေတာ့ပါဘူး။ မျဖစ္ႏုိင္တာေတြကို ကၽြန္မ မေတာင္းဆိုေတာ့ပါဘး။  ကၽြန္မဟာ အစ္ ကိုရဲ႕ သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္ရမယ္။ အေဖာ္ျဖစ္ရမယ္။ ေယာက္်ားေလးတစ္ေယာက္ပဲ ဆိုပါေတာ့။

ဒါထက္ ပိုၿပီး ကၽြန္မ ဘာမွမလိုခ်င္ေတာ့ပါဘူး"
ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကို လက္ႏွစ္ဖက္ႏွင့္ ဆြဲကုိင္ယူလုိက္ၿပီး သူ ငံု႔ၾကည့္ေနသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာ ဘယ္ေလာက္ ေခ်ာင္ က်သြားၿပီး အေရးအေၾကာင္းမ်ား မည္မွ်ေပၚေနၿပီကို ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ သတိထားလုိက္မိ ပါသည္။
"သိပ္ေနာက္က် သြားၿပီ အခ်စ္ရယ္… သိပ္ကို ေနာက္က်သြားပါၿပီ။ အစ္ကိုတို႔ ခဏပန္းေပ်ာ္ရမယ့္အခ်ိန္ ကေလး နဲ႔လဲ လြဲခဲ့ရၿပီ မဟုတ္လား" "မဟုတ္ပါဘူး အစ္ကို… မဟုတ္ပါဘူး"
"ဟုတ္ပါတယ္။ အခု အားလံုး ၿပီးသြားၿပီေလ။ ဒီျပႆနာႀကီးေပၚလာၿပီ မဟုတ္လား။ ဒီကိစၥႀကီး အခု ေပၚလာၿပီ မဟုတ္လား"

"ဘာကိစၥႀကီးလဲ"
"အစ္ကို အၿမဲတမ္း ႀကဳိျမင္ထားတဲ့ ကိစၥႀကီးေပါ့။ တစ္ေန႔ၿပီးတစ္ေန႔ တစ္ညၿပီးတစ္ည အစ္ကို အိပ္မက္ မက္ေနခဲ့ ရတဲ့ ကိစၥႀကီးေပါ့။ မင္းနဲ႔ အစ္ကို႔အဖုိ႔ ေပ်ာ္ဖို႔ ရႊင္ဖုိ႔ဆိုတာကို စိတ္ကူးထဲမွာေတာင္ မထည့္ႏိုင္ ခဲ့ပါဘူး"
ျပတင္းေပါက္နား က ကုလားထုိင္မွာ သူ ထုိင္ခ်သည္။ ကၽြန္မက သူ႔ေရွ႕မွာ ဒူးေထာက္လုိက္သည္။ လက္ကိုမူ သူ႔ပခံုးေပၚ မွာ တင္ထားဆဲပင္။ "ကၽြန္မကို အစ္ကို ဘာေျပာဖုိ႔ ႀကဳိးစားေနတာလဲ ဟင္…"
ကၽြန္မ၏လက္ႏွစ္ဖက္ကို သူ ကိုင္လုိက္ၿပီး မ်က္ႏွာကို စုိက္ၾကည့္ေနျပန္သည္။

"ရဘက္ကာ အႏုိင္ရသြားၿပီ" ဟု သူက ေျပာသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ရင္ေတြ ခုန္လာသည္။ လက္ေတြလည္း ႐ုတ္တရက္ ေအးစက္သြား သည္။
"အစ္ကို တို႔ ႏွစ္ေယာက္ၾကားမွာ သူ႔အရိပ္ႀကီးဟာ အၿမဲတမ္း ထိုးက်ေနတယ္။ ဒီအရိပ္ႀကီးက အစ္ကို တို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို တျခားစီျဖစ္သြားေအာင္ ျခားထားတယ္။ ဒီကိစၥႀကီး တစ္ေန႔မွာ ဒီလုိျဖစ္လာမယ္ဆိုတာ သိသိႀကီး နဲ႔ ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး မင္းကို အစ္ကို ဒီလိုဖက္ထားႏုိင္ပါ့မလဲ အခ်စ္ရယ္… သူ မေသခင္ အစ္ကို႔ ကို ၾကည့္သြား တဲ့ မ်က္လံုးေတြကို အစ္ကို သတိရေနေသးတယ္။ ျဖည္းျဖည္းခ်င္းေပၚလာတဲ့ သစၥာမဲ့တဲ့ အၿပံဳးကို အစ္ကို မွတ္မိေနေသးတယ္။

ဒီကိစၥႀကီး ဟာ တစ္ေန႔ေန႔မွာ အခုလိုပဲ ေပၚလာမယ္ဆိုတာ အဲဒီ အခ်ိန္ကတည္းက သူ သိခဲ့ တယ္။ ေနာက္ဆံုး က်ေတာ့ သူ အႏုိင္ရရမွာပဲ ဆိုတာကိုလဲ သူ သိခဲ့တယ္"
"အစ္ကို… အစ္ကို ဘာေတြေျပာေနတာလဲဟင္… ကၽြန္မကို ဘာေတြေျပာျပဖုိ႔ႀကဳိးစားေနတာလဲဟင္…"
ကၽြန္မ က ေလသံေလးျဖင့္ တိုးတိုးေမးၾကည့္သည္။
"သူ႔သေဘၤာေလ… သူတုိ႔ေတြ႕ သြားၾကၿပီ။ ဒီေန႔ခင္းမွာပဲ ေရငုပ္သမားေတြ႕သြားၿပီ"
"ဟုတ္တယ္ေလ… ကၽြန္မ သိသားပဲ။ ကပၸတိန္ဆားလ္ လာေျပာတယ္။ ေရငုပ္သမားေတြ႕တဲ့ ေကဗင္ ထဲက အေလာင္း ကို အစ္ကို စဥ္းစားေနတာ မဟုတ္လား" "ဟုတ္တယ္"

"ဒီအေလာင္းတစ္ေလာင္း ထပ္ေတြ႕ရတဲ့အတြက္ သူ တစ္ေယာက္တည္း မဟုတ္ဘူးဆိုတဲ့ သေဘာ ေပါ့။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္း က ရဘက္ကာနဲ႔အတူတူ တျခားတစ္ေယာက္လဲ ရွိခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာပဲေပါ့။ ဒါ ဘယ္သူလဲ ဆိုတာ သိဖို႔ ႀကဳိးစားရမွာပဲရွိတယ္။ ဒါပဲ မဟုတ္လား အစ္ကို…"
"မဟုတ္ဘူး… မဟုတ္ဘူး… မင္း နားမလည္ဘူး…"
"အစ္ကိုနဲ႔အတူတူ ေဝမွ်ၿပီး ခံစားခ်င္ပါတယ္ အခ်စ္ရယ္… အစ္ကို႔ကို ကၽြန္မ ကူညီခ်င္ပါတယ္"
"ရဘက္ကာ နဲ႔ အတူတူ ဘယ္သူမွမရိွခဲ့ဘူး။ သူ တစ္ေယာက္တည္းရယ္"
ဒူးေထာက္ ထုိင္ရင္း သူ႔ကို ကၽြန္မ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားကို တည့္တည့္စိုက္ၾကည့္ေနမိ သည္။

"ေကဗင္ခန္းထဲမွာေတြ႕ရတာ ရဘက္ကာ ရဲ႕အေလာင္းပါ ညီမေလးရယ္.."
"မဟုတ္ဘူး… မျဖစ္ႏုိင္ဘူး… မဟုတ္ရဘူး"
"ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းထဲမွာ သၿဂဳႋဟ္ထားတာက ရဘက္ကာရဲ႕အေလာင္း မဟုတ္ဘူး။ ဘယ္သူမွန္းမသိ တဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ ရဲ႕အေလာင္း။ ဘယ္သူကမွ သူတုိ႔အေလာင္းပါလို႔ လာေျပာျခင္းမခံရတဲ့ မိန္းမ တစ္ေယာက္ရဲ႕ အေလာင္း။ ဘယ္ကမွန္းမသိတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္။ ရဘက္ကာဟာ ေရနစ္ေသသြား တာ မဟုတ္ဘူး။ အစ္ကို သတ္ပစ္ လုိက္တာ။ ကမ္းေျခက တုိက္ပုေလးထဲမွာ ရဘက္ကာကို အစ္ကို ကုိယ္တုိင္ ေသနတ္နဲ႔ပစ္ သတ္ လုိက္တာ။ သူ႔အေလာင္းကို အစ္ကိုသယ္ၿပီး ေကဗင္ခန္းထဲကို ပို႔ခဲ့တယ္။ ၿပီးေတာ့ သေဘၤာကို ပင္လယ္ထဲ ယူ သြားၿပီး ႏွစ္ပစ္ခဲ့တယ္။ ဒီကေန႔ သူတုိ႔ေတြ႕တဲ့ေနရာမွာပဲေပါ့။ ေက ဗင္ခန္းထဲမွာ သူတုိ႔ေတြ႕တဲ့အေလာင္းဟာ ရဘက္ကာ ပဲ။ အစ္ကို႔ မ်က္လံုးေတြ ကုိ မင္းၾကည့္ၿပီး "အစ္ကို႔ ကို ခ်စ္ပါတယ္"လို႔ အခု ေျပာႏိုင္ေသးရဲ႕လား"

ဆက္ရန္
.

No comments: