Wednesday, June 13, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၃၆)

မက္ဇင္မ္ ကို ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ေတြ႕ရေတာ့မည္မဟုတ္ဟူေသာ ခံစားခ်က္သည္ ကၽြန္မ၏ရင္ထဲက အႀကီးမားဆံုးျဖစ္လာသည္။
အင္မတန္ ေသခ်ာ ပါသည္။ ေမြးရာပါဇာတိစိတ္က အလိုလို သိေနသည္။ တစ္ရပ္တစ္ေက်းသို႔ မက္ဇင္မ္ ထြက္သြားေလၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လာေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။
ဒီအေၾကာင္း ကို ဖရင့္သိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မကုိ သူ ဖြင့္ဟဝန္ခံမည္မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ တုန္ လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ား သြားတာမ်ဳိး သူ မျဖစ္ေစခ်င္ပါ။ သူ႔ကို ခု ဖုန္းလွမ္းဆက္လွ်င္ "အခုပဲ ထြက္သြားပါ တယ္ မစၥက္ဒီဝင္းတား" ဆိုေသာ အေျဖကိုသာ ရေပလိမ့္မည္။ သူ႔ေမာ္ေတာ္ကားကေလးေပၚသို႔ တက္ ၿပီး ကတုန္ကယင္ျဖင့္ မက္ဇင္မ္ ကို လုိက္ရွာေနမည့္ ဖရင့္ ၏ အျဖစ္ကို စိတ္ကူးျဖင့္ ကၽြန္မ ျမင္လုိက္ပါ သည္။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.......

ျပတင္းေပါက္မွ အျပင္သုိ႔ ကၽြန္မ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္ပါသည္။ ေတာင္ဇလပ္ပင္မ်ားမွာ အပြင့္ေတြ တံုး ေနၿပီ။ ေနာက္ႏွစ္က်မွ သူတို႔ပြင့္ၾကေပလိမ့္မည္။ ပင္လယ္ဘက္မွ ျမဴေတြဆုိင္းၿပီး လွိမ့္တက္လာသည္။ သစ္ေတာ ကိုပင္ လွမ္းမျမင္ရေတာ့။ ရာသီဥတုလည္း ပူအုိက္လာသည္။ မေန႔တုန္းက သည္ျမဴေတြမရွိ။ ဧည့္သည္ မ်ား ကပင္ သည္အေၾကာင္းေျပာၾကသည္။ ျမဴေတြ မရွိသည့္အတြက္ မီး႐ွဴးမီးပန္းလႊတ္သည္ ကို ေကာင္းေကာင္းျမင္ရေၾကာင္း၊ ျမဴေတြသာ ဆုိင္းေနလွ်င္ ဘာမွျမင္ရမည္မဟုတ္ေၾကာင္း မေန႔ညက ပင္ ေျပာခဲ့ၾကေသး သည္။
နံနက္ခန္းထဲမွထြက္ၿပီး ကုန္းေစာင္းေလွကားထစ္မ်ားဆီသို႔ ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ပန္းၿခံအလုပ္သမား တစ္ေယာက္ သည္ မေန႔ညက စြန္႔ပစ္ထားေသာ အမႈိက္သ႐ုိက္မ်ားကို က်ံဳးၿပီး သယ္ယူလာသည္။ ကၽြန္မအနား မွ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားေတာ့ ကၽြန္မက လွမ္းးႏႈတ္ဆက္သည္။

"မဂၤလာပါ"
"မဂၤလာပါ ဆရာကေတာ္"
"မေန႔ည က ကပြဲေၾကာင့္ ရွင္တို႔ ပင္ပန္းကုန္ၾကၿပီေပါ့"
"အေရးမႀကီးပါဘူး ဆရာကေတာ္…။ လူတိုင္း စိတ္ခ်မ္းသာၾကတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ ဒါဟာ အေရးအႀကီးဆံုး ပါပဲ"
"ဟုတ္ပါတယ္ေလ…"
ျမက္ခင္းမ်ားကိုေက်ာ္ၿပီး သစ္ေတာဆီသုိ႔ သူ လွမ္းၾကည့္သည္။ ပင္လယ္ဘက္မွ တက္လာသည့္ ျမဴ ေတြက ပိန္းပိန္း ပိတ္ေနၿပီ။
"ျမဴေတြ တက္လာတာ ပိတ္ေနတာပဲေနာ္…" ဟု သူက ေျပာသည္။
"ဟုတ္တယ္" "မေန႔ညက ျမဴမဆုိင္းတာ ေတာ္ေသးတာေပါ့ ဆရာကေတာ္" "ဟုတ္တာေပါ့"

သူ ခဏေစာင့္ေနသည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မကို အ႐ိုအေသေပးကာ ထြက္သြားေတာ့ မည္။ ျမက္ခင္းမ်ားကို ျဖတ္ၿပီး ေတာစပ္ဆီသုိ႔ ကၽြန္မ ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ သစ္ပင္မ်ားတြင္ ဆုိင္းေနေသာ ျမဴ မ်ားသည္ ေရ စက္မ်ားအျဖစ္သုိ႔ ေျပာင္းလဲကာ မိုးဖြဲဖြဲရြာခ်သကဲ့သို႔ ကၽြန္မ ကိုယ္ေပၚသို႔ က်လာ သည္။ ေျခေထာက္ နားမွာ ရပ္ေနေသာ ဂ်က္စ္ပါ က ကုတ္ေနသည္။ အၿမီးလည္း ကုတ္ထားသည္။ လွ်ာတြဲေလာင္း က်ေန သည္။
အိမ္ႀကီးဘက္ သို႔ ျပန္လွည့္ၾကည့္လုိက္ေသာအခါ မီးခိုးေခါင္းတုိင္မ်ားကို သဲကြဲစြာ မျမင္ရေတာ့။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ ရွိ ျပတင္းေပါက္မ်ားကိုမူ ျမင္ေနရေသးသည္။ အိပ္ခန္းက်ယ္ႀကီး၏ျပတင္းေပါက္ တစ္ခုမွ တ႐ုတ္ကတ္ မ်ား ပြင့္ေနည္။ ထိုေနရာမွာ တစ္စံုတစ္ေယာက္ရပ္ေနၿပီး ျမက္ခင္းမ်ားေပၚသို႔ ငံု႔ ၾကည့္ေနသည္။ ပံုပန္းသဏၭာန္ ကို သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရပါ။ ၾကည့္ေနရင္းမွာပင္ ကၽြန္မ တုန္လႈပ္လာ သည္။ ေၾကာက္ရြံ႕လာသည္။ ထိုသူ သည္ မက္ဇင္မ္ျဖစ္ရမည္ဟု ကၽြန္မ ယံုၾကည္မိပါသည္။

ထို႔ေနာက္ ယင္းပံုသဏၭာန္က လႈပ္ရွားလာၿပီး တ႐ုတ္ကတ္ကို ဆြဲပိတ္လုိက္သည္။ သည္ေတာ့မွ မစၥက္ ဒင္ဗာျဖစ္ေၾကာင္း သိ လုိက္ရေတာ့သည္။
ျမက္ခင္းေပၚ မွ တစ္လွမ္းခ်င္း ကၽြန္မ ေလွ်ာက္ေနပံု၊ ေတာစပ္မွာ ရပ္ေနပံုမ်ားကို သူ ေခ်ာင္းၾကည့္ေန ေပ လိမ့္မည္။ ဖရင့္ႏွင့္ ကၽြန္မ တယ္လီဖုန္းဆက္ၿပီး စကားေျပာခဲ့ၾကသည္မ်ားကိုလည္း သူ႔အခန္းထဲမွ ဖုန္းျဖင့္ ေခ်ာင္း နားေထာင္ကာ အားလံုးသိၿပီးျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။ မေန႔ညတုန္းက ကၽြန္မႏွင့္အတူ မက္ဇင္မ္ ျပန္မအိပ္ သည္ ကိုလည္း သူ သိေနေပလိမ့္မည္။ ဂါဝန္ျပာကေလးကိုဝတ္ၿပီး မက္ဇင္မ္ေဘးမွာ ရပ္ကာ ကၽြန္မ ဒုကၡေရာက္ ခဲ့ ရသည္ကိုလည္း သူ သိေနေပလိမ့္မည္။
ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ဒါေတြျဖစ္ေအာင္ သူ လုပ္ခဲ့တာမဟုတ္လား။ ဒါဟာ သူ႔ေအာင္ပြဲ၊ သူနဲ႔ ရဘက္ကာ တုိ႔ရဲ႕ေအာင္ပြဲ။

အေနာက္ဘက္ေဆာင္ သုိ႔ ကူးသည့္တံခါးေပါက္မွေန၍ မေန႔ညတုန္းက ကၽြန္မကို သူ ရပ္ၾကည့္ေနခဲ့ သည္။ မုန္းတီး ရြံရွာေသာ မ်က္ႏွာေပၚတြင္ ေအာင္ပြဲခံသည့္အၿပံဳးမ်ဳိးရွိေနသည္။
မစၥက္ဒင္ဗာ သည္လည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ အသက္ရွင္ေနေသာ လူသားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ အမွတ္ရ လုိက္ ပါသည္။ သူ႔မွာလည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ အေသြးႏွင့္ အသားႏွင့္။ သူသည္ ေသသြားသူ မဟုတ္။ ရဘက္ကာ လိုလည္း မဟုတ္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ စကားေျပာႏိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ ရဘက္ကာကို ကၽြန္မ စကားမေျပာႏုိင္။
ရုတ္တရက္ျဖစ္ေပၚလာေသာ ေစ့ေဆာ္မႈေၾကာင့္ ျမက္ခင္းကိုျဖတ္ၿပီး အိမ္ႀကီးဆီသို႔ ျပန္ေလွ်ာက္လာခဲ့ သည္။ ခန္းမ ကိုျဖတ္ၿပီး အေပၚထပ္သို႔ တန္းတက္ခဲ့သည္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ရွိ ရဘက္ကာ၏အ ခန္းသို႔သြားကာ တံခါးဖြင့္ၿပီး အတြင္းသုိ႔ဝင္လုိက္သည္။

မစၥက္ဒင္ဗာ သည္ ျပတင္းေပါက္နားမွာ ရပ္ေနဆဲျဖစ္သည္။ တ႐ုတ္ကတ္တံခါးမ်ားကိုမူ ပိတ္ထားၿပီးၿပီ။
"မစၥက္ဒင္ဗာ… မစၥက္ဒင္ဗာ…"
ကၽြန္မက လွမ္းေခၚသည္။ သူက ကၽြန္မကို လွည့္ၾကည့္သည္။ ငိုထားေသာေၾကာင့္ သူ႔မ်က္လံုးမ်ား လည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ နီရဲကာ မို႔ေမာက္ေနသည္။
"ဘာကိစၥရွိလုိ႔ပါလဲ"
သူက ျပန္ေမးသည္။ သူ႔အသံသည္လည္း ကၽြန္မကဲ့သို႔ပင္ ေလးလံအက္ကြဲေနသည္။
သူ႔ကို သည္လို ျမင္ရလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ မွန္းဆမထားပါ။ မေန႔ညက ကၽြန္မကို ၾကည့္ၿပီး ေကာက္က်စ္ စဥ္းလဲေသာ အၿပဳံးမ်ဳိး ၿပံဳးျပသကဲ့သုိ႔ပင္ ယခုလည္း ၿပဳံးေနလိမ့္မည္ဟု ထင္မွတ္ခဲ့ပါသည္။ ယခုေတာ့ သည္လို မဟုတ္။ စိတ္ေထာင္းကုိယ္ေၾကကာ ခ်ံဳးခ်ံဳးက်ေနေသာ အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္ပမာ ရွိေလ သည္။

အခန္းေပါက္ဝ မွာ ကၽြန္မ တံု႔ဆုိင္းဆုိင္းျဖစ္ေနမိသည္။ သူ႔ကို ဘာေျပာရမည္မသိေတာ့။ ဘာဆက္လုပ္ မည္လည္း မသိေတာ့။ နီရဲကာ ေဖာင္းမို႔ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကုိ သူ စုိက္ၾကည့္ေနသည္။ သူ႔အေမး ကိုပင္ ကၽြန္မ ျပန္လည္အေျဖေပးႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။
"ခ်က္ရမည့္ ဟင္းလ်ာစာရင္းကို ထုံးစံအတုိင္း စားပြဲေပၚမွာ ကၽြန္မ တင္ထားခဲ့ပါတယ္။ တစ္ခုခု မ်ား ေျပာင္းခ်င္ လုိ႔ပါလား"
သူ႔စကားလံုးမ်ားက ကၽြန္မရင္ထဲမွာ သတၱိမ်ားကို ျဖစ္ေပၚလာေစပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အခန္းအလယ္ သို႔ေရာက္ေအာင္ ကၽြန္မ တိုး သြားလုိက္ပါသည္။
"မစၥက္ဒင္ဗာ… ဟင္းလ်ာစာရင္းကိစၥ ကၽြန္မ လာတာ မဟုတ္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လာတယ္ဆိုတာ ရွင္သိ တယ္ ဟုတ္တယ္ မွတ္လား"
သူက ဘာမွ်ျပန္မေျဖပါ။ ဘယ္ဘက္လက္ဖဝါးကို ဆုပ္ခ်ည္ျဖန္႔ခ်ည္လုပ္ေနသည္။

"ရွင္ လုပ္ခ်င္တာကို လုပ္လုိက္ရၿပီမဟုတ္လား…။ ဒီလိုျဖစ္ေစခ်င္လုိ႔ ရွင္ တမင္လုပ္တာမဟုတ္လား…။ အခုေတာ့ ရွင္ စိတ္ခ်မ္းသာေနၿပီေပါ့။ ဟင္… ရွင္ ေပ်ာ္ေနၿပီေပါ့"
မစၥက္ဒင္ဗာက တစ္ဖက္သို႔ ျပန္လွည့္သြားသည္။ ကၽြန္မ ဝင္လာစကအတိုင္း ျပတင္းေပါက္မွေန၍ အျပင္သို႔ လွမ္းၾကည့္ေနသည္။
"ဒီစံအိမ္ႀကီးကို ရွင္ ဘာျဖစ္လုိ႔ ေရာက္လာရတာလဲ ဆရာကေတာ္။ မန္ဒါေလစံအိမ္မွာ ရွိၾကတဲ့ ဘယ္ သူကမွ ရွင့္ကို အလိုမရွိဘူး။ ရွင္ ေရာက္မလာခင္အခ်ိန္အထိ ကၽြန္မတို႔အားလံုး အဆင္ေျပေနၾက တယ္။ ျပင္သစ္ျပည္ တစ္ေနရာရာ မွာ ရွင္ ဘာျဖစ္လို႔ သြားမေနတာလဲ"
"မစၥတာဒီဝင္းတား ကို ကၽြန္မ ခ်စ္တယ္ ဆိုတာ ရွင္ ေမ့ေနၿပီထင္တယ္"
"သူ႔ကို ရွင္ တကယ္ခ်စ္ရင္ သူနဲ႔ လံုးဝ လက္မထပ္သင့္ဘူး"
ကၽြန္မဟာ ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိေတာ့ပါ။ အေျခအေနက ဆိုးသြားၿပီ။ အစစ္အမွန္ေတြ မဟုတ္သလို ျဖစ္လာၿပီ။ သူကေတာ့ အက္ကြဲဆို႔နစ္ေသာေလသံႏွင့္ ဆက္ေျပာၿမဲေျပာေနသည္။ ကၽြန္မကိုေတာ့ မ်က္ႏွာလႊဲထားသည္။

"ရွင့္ကို ကၽြန္မ မုန္းတယ္လုိ႔ ထင္ခဲ့မိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မလဲ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိခဲ့ဘူး။ ဒီလိုနဲ႔ ၿပီးသြား လိမ့္မယ္လို႔ ထင္ေနတာ" ဟု မစၥက္ဒင္ဗာက ဆက္ေျပာသည္။
"ရွင္က ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မကို မုန္းရတာလဲ။ ရွင္ မုန္းေအာင္ ရွင့္အေပၚမွာ ဘာလုပ္မိလို႔လဲ" ဟု ကၽြန္မ က ျပန္ေမးပါသည္။
"မစၥက္ဒီဝင္းတားရဲ႕ေနရာ ကို အစားထိုးဝင္ယူဖို႔ ရွင္ ႀကဳိးစားခဲ့တယ္ေလ"
ကၽြန္မ ကို သူ မ်က္ႏွာလႊဲၿမဲ လႊဲထားသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာကလည္း ညဳိ႕မႈိင္းေနသည္။

"ဘာတစ္ခုမွ ကၽြန္မ အေျပာင္းအလဲ မလုပ္ဘူးေလ…။ မန္ဒါေလစံအိမ္ဟာ အခါတိုင္းလိုပဲ ရွိေနတာပဲ၊ ဘာအမိန္႔တစ္ခုမွ ကၽြန္မ မေပးဘူး။ အားလံုး ရွင့္သေဘာက်လႊဲထားတယ္။ ရွင္ကသာ လက္ခံခဲ့မယ္ဆို ရင္ ရွင္နဲ႔ ကၽြန္မဟာ မိတ္ေဆြရင္းခ်ာလို ျဖစ္ေနၿပီ။ ဒါေပမဲ့ ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း ေဆာက္နဲ႔ထြင္း ဆိုတာလို ကၽြန္မကို ရွင္ ကဏၬေကာစ လုပ္ခဲ့တယ္။ စေတြ႕တဲ့ေန႔မွာ ရွင္နဲ႔ ကၽြန္မ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ရင္း ရွင့္မ်က္ ႏွာေပၚက အမူအရာေတြ ကို ကၽြန္မ ျမင္ခဲ့ရတယ္"
သူ ဘာမွ်ျပန္မေျဖပါ။ လက္ဖဝါးကိုသာ ဆုပ္ခ်ည္ျဖန္႔ခ်ည္ လုပ္ၿမဲလုပ္ေနသည္။

"လူေပါင္းမ်ားစြာဟာ ႏွစ္ခါ လက္ထပ္ခဲ့ၾကတယ္။ ေယာက္်ားေရာ မိန္းမေရာ ႏွစ္ခါ လက္ထပ္ခဲ့ၾကသူ အမ်ားႀကီးပဲ။ ဒုတိယအႀကိမ္ လက္ထပ္သူေတြ ေထာင္နဲ႔ခ်ီၿပီး ေန႔စဥ္ေန႔တုိင္း ကမာၻေပၚမွာ ရွိေနတာပဲ။ အခု ကၽြန္မက်မွ မစၥတာဒီဝင္းတားနဲ႔ လက္ထပ္တာဟာ ရာဇဝတ္မႈႀကီးတစ္ခုကို က်ဴးလြန္လုိက္မိသလို ရွင္ ေျပာေန တယ္။ ေသသြားသူတစ္ေယာက္ ကို ဆန္႔က်င္ၿပီး သစၥာမဲ့မႈႀကီးတစ္ခုလို ရွင္ ေျပာေနတယ္။ တျခားလူေတြ အတိုင္းပဲ ကၽြန္မ တုိ႔မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ခြင့္မရွိေတာ့ဘူးလား"
"မစၥတာဒီဝင္းတား မေပ်ာ္ဘူးေလ" သူက ကၽြန္မဘက္သို႔ လွည့္ၾကည့္ၿပီး ေျပာသည္။ "အ႐ူးေတာင္ သိ ႏုိင္ ပါတယ္။ သူ႔မ်က္လံုးေတြကိုၾကည့္႐ံုနဲ႔ ဆရာကေတာ္ ျမင္ႏုိင္ပါတယ္။ အခုထိ သူ စိတ္ဒုကၡေရာက္ ေနတုန္း ပဲေလ…။ ရဘက္ကာ ဆံုးသြားကတည္းက သူ႔အမူအရာ ဒီအတုိင္းျဖစ္ေနတာ ကေန႔ကထိပဲ"

"ဒါ မမွန္ဘူး… ဒါ မမွန္ဘူး… ျပင္သစ္မွာတုန္းက သူ အင္မတန္ေပ်ာ္ခဲ့တယ္။ သူ႔အသက္ ျပန္ငယ္သြား သလိုပဲ။ သိပ္ ကို ျပန္ငယ္သြားသလိုပဲ။ ၿပီးေတာ့ ရယ္လို႔ ေမာလို႔ ၿပဳံးလုိ႔ ရႊင္လုိ႔"
"ေၾသာ္… သူက ေယာက္်ားပဲ။ မဟုတ္ဘူးလား ဆရာကေတာ္…။ ပ်ားရည္ဆမ္းခရီးမွာေတာ့ ဘယ္ ေယာက္်ားမွ မေပ်ာ္ဘူးဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ရွိဖူးသလား။ မစၥတာဒီဝင္းတားဟာ အဘိုးႀကီးမဟုတ္ေသး ဘူးေလ။ ဖြဲတစ္ဆုပ္ မႏုိင္ေတာ့တဲ့ အရြယ္မဟုတ္ဘူးေလ…"
မစၥက္ဒင္ဗာက စိတ္နာသည့္ပံုမ်ဳိးျဖင့္ ရယ္သည္။ သူ႔ပခံုးမ်ားကိုလည္း တြန္႔လုိက္သည္။
"ရွင္ ဘာျဖစ္လုိ႔ ဒီစကားမ်ဳိး ကၽြန္မကို ေျပာရဲရသလဲ… ဘာေၾကာင့္ ေျပာရဲရတာလဲ… ဟင္…"
သူ႔ကို ကၽြန္မ လံုးဝမေၾကာက္ေတာ့ပါ။ သူ႔ဆီသုိ႔ တန္းသြားလိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔လက္ေမာင္းႏွစ္ ဖက္ကို ဆုပ္ကုိင္ၿပီး လႈပ္ယမ္းပစ္လုိက္သည္။

"မေန႔ညက ဂါဝန္အျဖဴကို ကၽြန္မ ဝတ္ျဖစ္ေအာင္ ရွင္လုပ္တာ။ ရွင္သာ အစေဖာ္မေပးရင္ ဒီအေၾကာင္း ကၽြန္မ လံုးဝ စဥ္းစားမိမွာ မဟုတ္ဘူး။ မစၥတာဒီဝင္းတားကို ရွင္ စိတ္ထိခုိက္ေစခ်င္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ရွင္ လုပ္တာ။ ရွင္ ဒီလို မလုပ္ရင္ သူ႔မွာ ဘာမွစိတ္ထိခုိက္စရာ မရွိဘူးမဟုတ္လား…။ အခုလို သူ စိတ္ထိ ခုိက္သြားရတဲ့အတြက္ ရဘက္ကာ အသက္ျပန္ရွင္လာမယ္လို႔ ရွင္ ထင္သလား"
ကၽြန္မ၏ လက္ထဲမွ သူ ႐ုန္းထြက္လုိက္သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာ ေဒါသေရာင္ေတြ ဖံုးလႊမ္းေနသည္။

"သူ စိတ္ထိခုိက္မွာကို ကၽြန္မက ဂ႐ုစိုက္ေနရမွာလား။ ကၽြန္မ စိတ္ထိခုိက္ရတာကို ဘယ္တုန္းကမွ သူ ဂ႐ုစုိက္ခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ ရဘက္ကာ့ ကုလားထုိင္မွာ ရွင္ ထုိင္ေနတာကို ကၽြန္မ ျမင္ေနရတယ္။ သူ႔ ပစၥည္းေတြ ကို ရွင္ ကုိင္တြယ္အသံုးျပဳေနတယ္။ သူ႔စာေရးစားပြဲမွာ ရွင္ ထိုင္ၿပီး စာေရးေနတာကို သိေန ရတယ္။ သူ သံုးတဲ့ဖုန္း ကို ရွင္ သံုးေနတယ္။ ဒါေတြကို ကၽြန္မ ျမင္ေတြ႕ၾကားသိေနရေတာ့ ကၽြန္မ ရင္ ထဲမွာ ဘယ္လို ခံစားရမယ္ ထင္သလဲ။ ဖရစ္ကေရာ… ေရာဘတ္ကေရာ… က်န္တဲ့ အိမ္ေဖာ္ေတြကပါ ရွင့္ကို မစၥက္ဒီဝင္းတား… မစၥက္ဒီဝင္းတား နဲ႔ တတားတည္း တားၿပီး ေခၚေနသံေတြ ၾကားေနရေတာ့ ကၽြန္မ ဘယ္လိုခံစားရမယ္ ထင္သလဲ"

"ဒီလိုအခ်ိန္မ်ဳိးမွာ ကၽြန္မ အင္မတန္ခ်စ္တဲ့ အင္မတန္ သံေယာဇဥ္ႀကီးတဲ့ အၿမဲတမ္း ၿပဳံးေနတတ္တဲ့ အင္မတန္လဲ ခ်စ္စရာေကာင္း တဲ့ ရဘက္ကာ ကေတာ့ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းထဲက အုတ္ဂူထဲမွာ လဲ ေလ်ာင္းေနရၿပီ။ ရဘက္ကာ ေသလို႔ မွ ဆယ္လမၾကာေသးဘူး။ ရွင့္လို အသက္ငယ္တဲ့မိန္းကေလးနဲ႔ သူ လက္ထပ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ စိတ္ထိခုိက္တယ္ဆိုရင္ ထိခုိက္သင့္တယ္။ ဒါဟာ သူေႂကြးဆပ္ေန ရတာ။ သူ႔မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မ ျမင္ ရတယ္။ သူ႔မ်က္လံုးထဲမွာ ဘာေတြရွိေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ ျမင္ရ တယ္။ သူ ဘာေတြ ခံစားေနရတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ သိတယ္။ တကယ္ကေတာ့ သူ႔ဒုကၡကို သူ ခံစားေန ရတာပဲ။ သူရွာတဲ့ ဒုကၡကို သူ ျပန္ၿပီး ခံစားေနရတာေလ…။ ဘယ္သူနဲ႔မွ မဆုိင္ဘူး…"

"ရဘက္ကာ က သူ႔ကိုအၿမဲေစာင့္ၾကည့္ေနတယ္ဆိုတာ သူ သိတယ္။ ညအခါမွာ ျပန္လာၿပီး သူ ဘာ ေတြ လုပ္ေနသလဲ လို႔ ၾကည့္ေနတာ သူ သိတယ္။ သူ ဘာေတြလုပ္ေနတယ္ဆိုတာ သိေနရတဲ့ ရဘက္ ကာအေနနဲ႔ အၾကင္နာ တရားေတြ တေပြ႕တပုိက္ႀကီးယူၿပီး သူ႔ဆီ ျပန္လာေနတာမဟုတ္ဘူး။ ေဒါသ ေတြနဲ႔ ျပန္လာၿပီး ၾကည့္ေနတာ။ မုန္းတီးစိတ္ေတြနဲ႔ ၾကည့္ေနတာ။ သူ ဒုကၡေရာက္ေအာင္ လုပ္ျပမယ္ လို႔ ရဘက္ကာက ႀကံဳးဝါးေနမွာေပါ့။ သူဒုကၡေရာက္တာ ၾကည့္ခ်င္ျမင္ခ်င္မွာေပါ့။ ကၽြန္မကလဲ သေဘာ တူတယ္၊ သူ စိတ္ဆင္းရဲေစခ်င္တယ္။ သူ ဒုကၡေရာက္ေစခ်င္တယ္။ ရဘက္ကာဟာ သူ လုပ္ခ်င္တာကို ျဖစ္ေအာင္ လုပ္တတ္ တဲ့ အမ်ဳိးသမီး။ ဘာအေၾကာက္တရားမွ မရွိဘူး။ ေယာက္်ားကေလးတစ္ ေယာက္လုိ သတိၱအျပည့္ရွိတယ္။ တကယ္ ကေတာ့ ရဘက္ကာဟာ ေယာက္်ားကေလးျဖစ္ဖုိ႔ေကာင္း တယ္။ သူ႔ကိုလဲ ကၽြန္မ မၾကာခဏ ေျပာဖူးတယ္။ သူ႔အေပၚမွာ ကေလးတစ္ေယာက္လို ကၽြန္မ အၿမဲ တမ္း ဂ႐ုစိုက္ခဲ့တယ္။ ကေလးဘဝ ကတည္းက ကၽြန္မ ထိန္းသိမ္းယုယခဲ့တယ္။ ဒါေတြ ရွင္ မသိဘူး မဟုတ္လား"

"မသိဘူး… မသိဘူး…။ ဒါေတြ သိလုိ႔ ဘာအသံုးက်မွာလဲ။ ကၽြန္မ ဘာမွ ဆက္မၾကားခ်င္ဘူး။ ဘာမွ မသိခ်င္ဘူး။ ရွင့္စိတ္ထဲမွာ ခံစားေနရသလို ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာလဲ ထပ္ထူထပ္မွ် ခံစားေနရတယ္ဆို တာ ရွင္ မသိဘူးလား။ ရဘက္ကာအေၾကာင္း ရွင္ ေျပာျပတာေတြ ၾကားရတဲ့အခါမွာ ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာေရာ ဘယ္လိုခံစားေနရမယ္ ဆိုတာ ရွင္ နားမလည္ဘူးလား"
ကၽြန္မ ေျပာသည္ ကို သူ နားမေထာင္ပါ။ စိတ္ေဖာက္ျပန္ေနသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္လို ရွဴးရွဴး ရွားရွား ျဖစ္ေနသည္။ သူ၏အနက္ေရာင္ဂါဝန္ႀကီးကို ေဒါသတႀကီး ဆြဲလိမ္ေနသည္။
"ရဘက္ကာ ဟာ အင္မတန္ ခ်စ္စရာေကာင္းခဲ့တယ္။ ႐ုပ္ရည္အရမ္းေခ်ာခဲ့တယ္။ သူ ေလွ်ာက္သြားၿပီ ဆုိရင္ ဘယ္ေယာက္်ားမွ ေငးမၾကည့္ဘဲ မေနႏိုင္ဘူး။ သူ ၁၂ ႏွစ္သမီးအရြယ္ကတည္းက ေခ်ာခဲ့တာ၊ လွခဲ့တာ၊ သူ႔အေၾကာင္းကို လဲ သူ ျပန္သိတယ္။ သူ အပ်ဳိျဖစ္လာရင္ သိပ္ေခ်ာမွာပဲေနာ္လုိ႔လဲ ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့ဖူးတယ္။ ဒီအခ်ိန္က စၿပီး အင္မတန္ ရင့္က်က္တဲ့ အပ်ဳိႀကီးတစ္ေယာက္လို ေယာက္်ားေတြနဲ႔ ဆက္ဆံခဲ့တယ္။ လိမၼာ ပါးနပ္စြာ ဆက္ဆံခဲ့တယ္။ ေလာကႀကီးမွာ သူ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကို ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ခဲ့တယ္။ ျဖစ္လဲျဖစ္ခဲ့တယ္"

"သူ ၁၄ ႏွစ္ျပည္တဲ့ ေမြးေန႔တုန္းက ျမင္းေလးေကာင္ကတဲ့ ရထားကို သူကုိယ္တုိင္ေမာင္းလာတယ္။ သူ႔အစ္ကိုဝမ္းကြဲ မစၥတာဂ်က္ေဖဗယ္က ျမင္းရထားေပၚတက္ၿပီး ရဘက္ကာ့ လက္ထဲက ျမင္းဇက္ႀကဳိး ကို ဆြဲလုတယ္။ သူတုိ႔ေမာင္ႏွမ သံုးမိနစ္ေလာက္ ေထြးလားလံုးလားျဖစ္ေနၾကတယ္။ ေနာက္ဆံုး ေတာ့ ရဘက္ကာပဲ အႏိုင္ရတယ္။ မစၥတာေဖဗယ္ရဲ႕တစ္ကုိယ္လံုးကိုလဲ ရဘက္ကာက ၾကာပြတ္နဲ႔ ႐ုိက္တယ္။ ဝမ္းသာအားရလဲ ရယ္ေနတယ္။ သူတုိ႔ေမာင္ႏွႏွစ္ေယာက္ဟာ တကယ့္အတြဲ၊ တကယ့္ အေဖာ္၊ အင္မတန္ ဘက္ညီတယ္။ မစၥတာေဖဗယ္ ကို မိဘေတြက ေရတပ္ထဲ ဝင္ခုိင္းလုိက္တယ္။ ဒါေပ မဲ့ စစ္စည္းကမ္းေတြကို သူ မလုိက္နာႏုိင္ ဘူး။ ကၽြန္မကေတာ့ သူ႔ကို အျပစ္မဆိုပါဘူး။ သူဟာ သူမ်ား ေပးတဲ့ အမိန္႔ေတြကို နာခံတတ္တဲ့ လူစားမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး။ ရဘက္ကာလိုပဲ"
သူ႔ကို ကၽြန္မ ၾကည့္ေနမိသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာ အၿပဳံးကေလးတစ္ခု ရွိေနသည္။ ေၾကာက္မက္ ဖြယ္ ေကာင္းေသာ အၿပဳံးမ်ဳိးျဖစ္သည္။

"ရဘက္ကာ ကို ဘယ္သူမွ အမိန္႔ေပးလုိ႕မရဘူး။ သူမ်ားတကာ ခ်ေပးတဲ့ပံုစံကို လုိက္ေနတာမဟုတ္ ဘူး။ သူလုပ္ခ်င္တာ လုပ္တယ္။ သူ ေနခ်င္သလို ေနတယ္။ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဂ႐ုစုိက္မေနဘူး။ သူ ၁၆ ႏွစ္ သမီးတုန္းက သူ႔အေဖ ရဲ႕ျမင္းရုိင္းတစ္ေကာင္ကို သူ စီးတာ မွတ္မိေနေသးတယ္။ ျမင္းက သိပ္ထြား တယ္။ သိပ္႐ုိင္းတယ္။ သူ႔အသက္အရြယ္ နဲ႔ စီးဖုိ႔ မေတာ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ျမင္း႐ုိင္းကုိ သူ ေကာင္းေကာင္း အႏိုင္ယူခဲ့တယ္။ ၾကာပြတ္နဲ႔ တရၾကမ္း ႐ုိက္တယ္။ ျမင္းစီးဖိနပ္ရဲ႕ ဖေနာင့္ကသံခၽြန္နဲ႔ ျမင္းနံေဘးကို တအား ထိုးစုိက္ထား တယ္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ျမင္း႐ုိင္းႀကီးဟာ ေသြးျခင္းျခင္းနီၿပီး တစ္ကုိယ္လံုး တဆတ္ဆတ္တုန္ေနတယ္။ ရဘက္ကာ ကိုလဲ အ႐ွဳံးေပးလုိက္ရေတာ့တယ္"

"အဲဒါဟာ သူ႔စ႐ုိက္ပဲ။ သူ႔စိတ္ေနသေဘာထားပဲ။ သူ အရြယ္ေရာက္လာတဲ့အခါမွာ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဂ႐ုမ စုိက္ဘူး။ ဘယ္သူ႔အေပၚမွာမဆို သူ အႏုိင္ယူႏုိင္တယ္။ အႏုိင္လဲ ရခဲ့တယ္။ ေနာက္ဆံုးက်မွ သူ ႐ွံဳးရ တာ။ သူ အ႐ွဳံးေပး ရတာ ကလဲ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ကို မဟုတ္ဘူး။ မိန္းမတစ္ေယာက္ကို မဟုတ္ ဘူး။ သူ႔ကို ပင္လယ္က အႏုိင္ယူ သြားတယ္။ ပင္လယ္အေပၚမွာေတာ့ သူ အႏုိင္မရရွာဘူး။ ေနာက္ဆံုး မွာ ပင္လယ္ကို သူ အ႐ွဳံးေပး လုိက္ရေတာ့တယ္" မစၥက္ဒင္ဗာသည္ ေဆာက္တည္ရာမရေတာ့။ ခ်ဳပ္တီး၍မရႏိုင္ေတာ့ဘဲ က်ယ္ေလာင္စြာ ငိုေလေတာ့ သည္။

"မစၥက္ဒင္ဗာ… မစၥက္ဒင္ဗာ…"
သူ႔ေရွ႕မွာ ခိုးကိုးရာမဲ့ ကၽြန္မ ရပ္ေနမိသည္။ ဘာလုပ္ရမွန္းလည္း မသိေတာ့။ သူ႔အေပၚ မယံုသကၤာမႈ လည္း မရွိေတာ့။ သူ႔ကို ေၾကာက္သည့္စိတ္လည္း လံုးဝမရွိေတာ့။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မေရွ႕မွာ ရပ္ၿပီး မ်က္ရည္ မထြက္ဘဲ ေအာ္ႀကီးဟစ္က်ယ္ ငိုေန သည္ကို ေတြ႕ရေတာ့ ေခ်ာက္ခ်ားလာမိျပန္သည္။
"မစၥက္ဒင္ဗာ… ရွင္ ေနမေကာင္းဘူး။ ရွင္ စိတ္ထိခုိက္ေနတယ္။ အိပ္ရာထဲမွာ ရွင္ သြားေနဖို႔ေကာင္း တယ္။ သြားၿပီး အနားယူလုိက္ပါလား"
ကၽြန္မဘက္ သို႔ ျဗဳန္းကနဲ သူ လွည့္လုိက္သည္။

"ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ေနပါရေစ…။ ရွင္ ထြက္သြားပါ။ ကၽြန္မ ယူက်ံဳးမရျဖစ္ေနတာ ဘာျဖစ္ရဦး မွာလဲ။ ကၽြန္မ လံုးလံုး မရွက္ဘူး။ ငိုဖို႔အတြက္ေတာ့ အခန္းတံခါးပိတ္မထားႏိုင္ဘူး။ မစၥတာဒီဝင္းတား လို လူမျမင္ေအာင္ အခန္းတံခါးပိတ္ၿပီး ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ ေလွ်ာက္ေနတာမ်ဳိး ကၽြန္မ မလုပ္ႏုိင္ဘူး"
"ရွင္ ဘာစကားေျပာတာလဲ…။ မစၥတာဒီဝင္းတား ဒါမ်ဳိးမလုပ္ဘူး"
"လုပ္လုိက္သမွေတာ္… ရဘက္ကာ ေသၿပီးတဲ့ေနာက္ေလ… စာၾကည့္ခန္းတံခါးပိတ္ၿပီး အထဲမွာ ေခါက္ တံု႔ေခါက္ျပန္ ေလွ်ာက္ေန တာ ကၽြန္မ ၾကားတယ္။ ေသာ့ေပါက္ကေန ေခ်ာင္းၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္မ ျမင္ တယ္။ တစ္ႀကိမ္ မကဘူး။ ေလွာင္အိမ္ထဲက တိရစာၦန္လို ေဆာက္တည္ရာမရဘဲ လူးလားေခါက္တံု႔ လမ္းေလွ်ာက္ေန တယ္" "ဒါေတြ မၾကားခ်င္ဘူး… ဒါေတြ မသိခ်င္ဘူး"

"ဒီၾကားထဲ ကေတာင္ ပ်ားရည္ဆမ္းခရီးထြက္ၾကတုန္းက သူ ေပ်ာ္ေအာင္ ရွင္လုပ္ႏုိင္ခဲ့တယ္ လို႔ ေျပာ ေသး တယ္။ ရွင္ ဟာ အသက္အရမ္းငယ္ၿပီး ဘာအသိတရားမွ မရွိဘူး။ ရွင္ဟာ သူ႔သမီးအရြယ္ပဲရွိေသး တယ္။ လူ႔ဘဝ အေၾကာင္း ရွင္ ဘာသိသလဲ။ ရွင္က ဒီစံအိမ္ႀကီးကို လုိက္လာၿပီး မစၥက္ဒီဝင္းတားရဲ႕ေန ရာကို ဝင္ယူလုိ႔ ရမယ္လို႔ ထင္ေနတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕သခင္မ ရဘက္ကာရဲ႕ေနရာကို ရွင္ဝင္ယူလုိက္တယ္"
"ရွင့္ကိုၾကည့္ၿပီး အိမ္ေဖာ္ေတြက ရယ္ကုန္ၾကၿပီ။ ရွင္ ေရာက္လာၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔ ေနာက္ေဖးေဆာင္ က စႀကႍထဲ မွာ ရွင္ေတြ႕ခဲ့တဲ့ ပန္းကန္ေဆးတဲ့ ကေလးမကေလးကေတာင္ ရွင့္ကို ရယ္ေနၿပီ။ ေလွာင္ေန ၿပီ။ ပ်ားရည္ဆမ္း ခရီးဆံုးတဲ့ေနာက္ ရွင့္ကို ဒီေခၚလာၿပီးတဲ့အခါမွာ မစၥတာဒီဝင္းတား စိတ္ထဲမွာ ဘယ္ လိုေနမလဲ ဆိုတာ ကၽြန္မ စဥ္းစားၾကည့္ေနမိတယ္"
"ရွင္ ေတာ္ဖို႔ေကာင္းၿပီး မစၥက္ဒင္ဗာ… ရွင့္အိပ္ခန္းကို ရွင္ျပန္ဖုိ႔ ေကာင္းၿပီ" ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာ သည္။

"ကၽြန္မ အခန္းကိုသြားရမယ္… ကၽြန္မအခန္းကို သြားရမယ္… မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးရဲ႕အိမ္ရွင္မႀကီးက ကၽြန္မအခန္းကို ကၽြန္မ ျပန္ရမယ္တဲ့…။ ဒီလိုျပန္သြားၿပီးေတာ့ ဘာျဖစ္မလဲ…။ ရွင္က မစၥတာဒီဝင္းတား ဆီ ကို ေျပးသြားၿပီး "မစၥက္ဒင္ဗာဟာ ကၽြန္မအေပၚမွာ မၾကင္နာဘူး။ အင္မတန္ ႐ုိင္းစုိင္းၾကမ္းၾကဳတ္ပါ တယ္"လို႔ သံေတာ္ဦး တင္ေတာ့မွာ မဟုတ္လား။ ကၽြန္မဆီကို မစၥတာဂ်က္ေဖဗယ္ အလည္လာတာကို ျပန္တုိင္သလို တုိင္ဦး မွာေပါ့" "ဒီအေၾကာင္း ကၽြန္မ လံုးဝမေျပာဖူးဘူး" "လိမ္တာ… ရွင္မေျပာရင္ ဘယ္သူေျပာမလဲ။ ဒီအိမ္မွာ ဘယ္သူမွ မရွိဘူး။ ဖရစ္နဲ႔ ေရာဘတ္လဲ အျပင္ သြားေနၾကတယ္။ က်န္တဲ့ အိမ္ေဖာ္ေတြလဲ ဘယ္သူမွမသိဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ရွင့္ကိုေရာ မစၥတာဒီဝင္းတား ကိုပါ သင္ခန္းစာေပးမွ ျဖစ္ေတာ့မယ္လို႔ ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္လုိက္တယ္။ သူ စိတ္ထိခုိက္ေစရမယ္။ ကၽြန္မ အဖုိ႔ ဘာကိုဂ႐ုစုိက္ေနရဦးမွာလဲ။ သူ စိတ္ထိခုိက္တာ ကၽြန္မနဲ႔ ဘာမွမဆုိင္ဘူး။ ဂ်က္ေဖဗယ္ကို မန္ဒါေလမွာ ဘာျဖစ္လို႔ ကၽြန္မ လက္ခံမေတြ႕ရမွာလဲ…။ ရဘက္ကာနဲ႔ပတ္သက္သူဆိုလို႔ ကၽြန္မ အ တြက္ သူတစ္ေယာက္ပဲ က်န္ေတာ့တယ္…။ သူ႔ကို ဒီအိမ္မွာလက္မခံရဘူးတဲ့။ ဒါဟာေနာက္ဆံုးအႀကိမ္ အျဖစ္ သတိေပး တာပဲတဲ့။ မစၥတာဒီဝင္းတားက ကၽြန္မကို ေျပာတာ။ သူဟာ အခုထက္ထိ သဝန္ ေၾကာင္ေနတုန္း ပဲ"

စာၾကည့္ခန္း ထဲမွ လွ်ံထြက္လာသည့္ မက္ဇင္မ္၏စကားသံမ်ားကို ကၽြန္မ သတိရေနပါေသးသည္။ ယခု မစၥက္ဒင္ဗာ က ထုိစကားမ်ားကို ျပန္ေျပာေနသည္။ သဝန္ေၾကာင္ေနသတဲ့။ မက္ဇင္မ္က သဝန္ေၾကာင္ ေနသတဲ့။ "ရဘက္ကာ အသက္ရွင္ေနတုန္းကလဲ သူ သဝန္ေၾကာင္ခဲ့တာပဲ။ အခု ေသသြားၿပီးျပန္ေတာ့ လဲ သဝန္ ေၾကာင္ေနတုန္းပဲ။ ဟိုတုန္းကလိုပဲ မန္ဒါေလစံအိမ္ရိပ္ကို မစၥတာဂ်က္ေဖဗယ္ မနင္းရဘူး တဲ့။ ဒါဟာ ရဘက္ကာကို သူ မေမ့ႏုိင္ေသးဘူးဆိုတာ ျပတာပဲ။ ဟုတ္တယ္… သူ သဝန္ေၾကာင္တာ။ ကၽြန္မလိုပဲ သူ သဝန္ေၾကာင္ေနတာ။ ရဘက္ကာကို သိတဲ့လူတုိင္း သဝန္ေၾကာင္ ခဲ့ၾကသလို သူလဲ သဝန္ေၾကာင္ ေနတာ။ ရဘက္ကာကေတာ့ ဒါေတြကို လံုးလံုးဂ႐ုမစိုက္ခဲ့ဘူး။ သူ ေနခ်င္ သလို ေနခဲ့တာပဲ။ ဘယ္သူ ေတြ ဘာေျပာေျပာ ဘာထင္ထင္ ရဘက္ကာကေတာ့ ရယ္ပစ္လုိက္တာပဲ"

"ကၽြန္မ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္မယ္။ တစ္ကမာၻလံုးကေတာင္ မတားႏုိင္ဘူးလို႔ ကၽြန္မကို သူ ေျပာခဲ့ ဖူးတယ္။ ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ဟာ သူ႔ကို တစ္ခါျမင္႐ံုနဲ႔ အ႐ူးအမူးျဖစ္ေစၿမဲပဲ။ သူနဲ႔ ဆက္ဆံ တဲ့ ေယာက္်ား ေပါင္းမ်ားစြာကို ကၽြန္မ ျမင္ဖူးတယ္။ လန္ဒန္ကို သူ သြားၿပီး ျပန္လာတဲ့အခါမွာ ေယာက္်ားေတြကို ေခၚ လာတတ္တယ္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခက တုိက္ပုကေလးထဲမွာ အတူေနၾကတယ္။ အတူစားၾကတယ္။ တစ္အိပ္ရာတည္းလဲ အတူအိပ္ၾကတယ္။ ဒါေတြအားလံုး သူ႔အဖို႔ ရယ္စရာေတြ ခ်ည္း ပဲ။ ထမင္းစားေရ ေသာက္ကိစၥေတြခ်ည္းပဲ။ ဘယ္ေယာက္တ်ားကေတာ့ ဘယ္လို… ဘယ္ေယာက္်ား ကေတာ့ ဘယ္ညာ ဆိုတာေတြလဲ ကၽြန္မကို ျပန္ေျပာတတ္တယ္။ သူနဲ႔ ပတ္သက္ လာရင္ ေယာက္်ားေတြအားလံုး သဝန္ ေၾကာင္ၾကတာပဲ။ မစၥတာဒီဝင္းတားေရာ… မစၥတာဂ်က္ေဖဗယ္ေရာ… မစၥတာခေရာ္ေလေရာ… အားလံုး သဝန္ေၾကာင္ေနၾကတာပဲ" "ကၽြန္မ မသိခ်င္ဘူး… ကၽြန္မ မသိခ်င္ဘူး" ကၽြန္မအနား သုိ႔ သူ ကပ္လာသည္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကို သူ ကပ္ၾကည့္သည္။

"သူ႔ေနရာကို ရွင္ ဘယ္ေတာ့မွ အစားထိုးယူလို႔မရဘူးမွတ္…။ ရဘက္ကာဟာ ေသသြားၿပီးျဖစ္ေပမယ့္ ကေန႔အခ်ိန္အထိ ဒီအိမ္ရဲ႕အိမ္ရွင္မပဲ။ သူမွ တကယ့္မစၥက္ဒီဝင္းတား။ ရွင္ မဟုတ္ဘူး။ တကယ္လို႔ ရွင္ ဟာ မစၥက္ဒီဝင္းတားဆိုရင္လဲ အစစ္အမွန္မဟုတ္ဘူး။ အရိပ္ပဲ။ တေစၦပဲ။ ေကာင္းၿပီ။ မန္ဒါေလစံအိမ္ ႀကီးကို ရဘက္ကာ ရဲ႕လက္ထဲမွာ ဘာျဖစ္လုိ႔ ရွင္ မထားႏုိင္ရတာလဲ။ ဘာျဖစ္လို႔ ရွင္ ဒီအိမ္ထဲက ထြက္ မသြားတာလဲ"
သူ႔ကိုေက်ာခုိင္း ၿပီး ျပတင္းေပါက္ဆီသို႔ မ်က္ႏွာမူလုိက္မိသည္။ ကၽြန္မ၏ ယခင္က ေၾကာက္စိတ္မ်ားျပန္ ေပၚလာျပန္သည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက ကၽြန္မ၏လက္ေမာင္း ကို ျပဳပ္တူႏွင့္ ညႇပ္လုိက္ သလို ဖမ္းကိုင္လုိက္ သည္။

"ရွင္ ဘာျဖစ္လို႔ ထြက္မသြားတာလဲ…။ ရွင့္ကို ကၽြန္မတုိ႔အားလံုးက အလိုမရွိဘူး။ ရဘက္ကာကို သူ မေမ့ႏုိင္ဘူး။ ဒီအိမ္ႀကီးထဲမွာ ရဘက္ကာနဲ႔အတူတူ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ျပန္ေနခ်င္တယ္။ ဘုရားရွိခိုး ေက်ာင္းထဲက အုတ္ဂူထဲမွာ ရွင္သာရွိဖို႔ေကာင္းတယ္။ ရွင္သာ ေသသြားဖုိ႔ေကာင္းတယ္။ ရဘက္ကာ ေသဖုိ႔မေကာင္းဘူး"
ဖြင့္ထားသည့္ ျပတင္းေပါက္ဆီသို႔ ကၽြန္မကို သူ တြန္းပို႔သည္။ ျမဴေတြ ပိတ္ဆို႔ေနေသာေၾကာင့္ ေအာက္ မွ ေလွကားထစ္မ်ား ကို သဲသဲကြဲကြဲ မျမင္ရ။
"ေအာက္ ကို ငံု႔ၾကည့္လုိက္စမ္း…။ ဘယ္ေလာက္လြယ္သလဲ…။ ဘာျဖစ္လုိ႔ ရွင္ ခုန္မခ်တာလဲ… ဘာမွ မနာဘူး။ သိပ္ျမန္တယ္။ ဇက္က်ဳိးၿပီး ေသသြား ႐ံုပဲ။ ေရနစ္သလို မဟုတ္ဘူး။ ႀကဳိးစားၾကည့္စမ္းပါ။ ခုန္ ခ်ၾကည့္စမ္းပါ"

ဖြင့္ထားေသာ ျပတင္းေပါက္ထဲသို႔ သိပ္သည္းေသာ ျမဴေတြဝင္လာသည္။ မ်က္လံုးထဲမွာ က်ိန္း စပ္စပ္ ျဖစ္လာသည္။ ႏွာေခါင္းထဲမွာ က်ပ္လာသည္။ ျပတင္းေပါက္ေဘာင္ကို ကုိင္ထားမိသည္။
"မေၾကာက္ပါနဲ႔။ ကၽြန္မ တြန္းမခ်ပါဘူး။ ရွင့္အနားမွာေတာင္ ရပ္မေနပါဘူး။ ရွင့္ဟာရွင္ ခုန္ခ်ပါ။ မန္ဒါ ေလစံအိမ္ႀကီး မွာ ရွင္ ဆက္ေနလို႔ ဘာအသံုးက်မွာလဲ။ ရွင္လဲ မေပ်ာ္ဘူး။ မစၥတာဒီဝင္းတားကလဲ ရွင့္ ကိုမခ်စ္ဘူး။ ရွင္ ဒီမွာဆက္ေနဖို႔ ဘာအေၾကာင္းမွမရွိေတာ့ဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔ ခုန္မခ်လုိက္တာလဲ။ ခုန္ခ် ၿပီး ရွင္ေသသြားရင္ မေပ်ာ္ဘူးဆိုတာလဲ ရွင့္အဖုိ႔ ဘယ္ေတာ့မွရွိေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး"
ေလွကားထစ္ေပၚမွာ ေႂကြက်ေနသည့္ ေျခာက္လပန္းမ်ားကို ဝိုးတဝါးျမင္ေနရ သည္။ ေအာက္ မွာ ေက်ာက္တံုးမ်ား ရွိသည္။ ျမဴေတြဆုိင္းေနေသာေၾကာင့္ အေဝးႀကီးဟု ထင္ရသည္။ တကယ္ေတာ့ မေဝး ပါ။ ျပတင္းေပါက္ ကလည္း အျမင့္ႀကီးမဟုတ္ပါ။
"ရွင္ ဘာျဖစ္လို႔ ခုန္မခ်တာလဲ…။ ဘာျဖစ္လို႔ ႀကဳိးစားမၾကည့္တာလဲ" မစၥက္ဒင္ဗာက ေလသံႏွင့္ေျပာ သည္။

ျမဴမ်ားသည္ ေစာေစာကထက္ ပိုထူလာသည္။ ေလွကားထစ္မ်ားကုိပင္ မျမင္ရေတာ့။ ပန္းပြင့္ေႂကြ ကလးမ်ား ကိုလည္း မျမင္ရေတာ့။ ျဖဴေဖြးသည့္ ျမဴေတြမွတစ္ပါး အျခားဘာမွ်မျမင္ရေတာ့။ ေအးစက္ စက္ ပင္လယ္ေက်ာက္ပြင့္နံ႔ ကို ႐ွဴ႐ႈိက္လုိက္ရသည္။
ျပတင္းေဘာင္ေပၚ မွာ ကၽြန္မလက္မ်ားကို တင္ထားသည္။ ကၽြန္မ၏ဘယ္လက္ေမာင္းကို မစၥက္ဒင္ဗာ ဆုပ္ကုိင္ ထားေၾကာင္း ကိုသာ သိရေတာ့သည္။ ကၽြန္မ ခုန္ခ်လုိက္လွ်င္ ျမဴေတြ ပိတ္ေနေသာေၾကာင့္ ေက်ာက္တံုး မ်ားႏွင့္ နီးလာသည္ကို ျမင္ေတြ႕ရမည္မဟုတ္ပါ။ မစၥက္ဒင္ဗာ ေျပာသကဲ့ သို႔ပင္ နာက်င္ ေသာ ေဝဒနာကို တခဏမွ်သာ ခံစားလုိက္ရပါသည္။ ကိစၥၿပီးသြားမည္ ျဖစ္သည္။ မက္ဇင္မ္ ကလည္း ကၽြန္မကို မခ်စ္ပါ။ ရဘက္ကာႏွင့္အတူ ႏွစ္ေယာက္တည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ ျပန္ေနခ်င္ေနသည္။

"ကဲ… လုပ္ေလ… မေၾကာက္ပါနဲ႔။ ခုန္ခ်လုိက္ပါ…" မစၥက္ဒင္ဗာက ေလသံႏွင့္ ဆက္ေျပာေနသည္။
မ်က္လံုးမ်ား ကို ကၽြန္မ မွိတ္ထားလုိက္သည္။ ေအာက္က ေလွကားထစ္မ်ားကို ငံု႔ၾကည့္ေနရသည့္အ တြက္ မူးေနာက္ေနာက္ျဖစ္ လာသည္။ ျပတင္းေဘာင္ကို ဆုပ္ကုိင္ထားရသည့္ လက္ေခ်ာင္းကေလး မ်ား ကုိက္ခဲ လာသည္။ ျမဴေတြက ႏွာေခါင္းထဲသုိ႔ ဝင္လာသည္။ ႏႈတ္ခမ္းကို လာထိသည္။ ခ်ဥ္စုတ္စုတ္ အရသာေပၚ လာသည္။ ေမ့ေဆးေပးခံလုိက္ရသည္ႏွင့္တူပါသည္။ စိတ္မခ်မ္းသာခဲ့ရသည့္အျဖစ္ ကို ေမ့ စျပဳလာသည္။ မက္ဇင္မ္ ကို ခ်စ္ရသည့္အေၾကာင္းမ်ား ေမ့စျပဳလာသည္။ ရဘက္ကာကိုလည္း ေမ့စျပဳ လာသည္။ ခဏၾကာလွ်င္ ရဘက္ကာ အေၾကာင္း ကိုလည္း စဥ္းစားမိေတာ့မည္မဟုတ္ေခ်။

ျပတင္းေပါက္တြင္ ဆုပ္ကုိင္ထားေသာ လက္မ်ားကို ေျဖေလွ်ာ့ၿပီး သက္ျပင္းခ် လုိက္သည့္ အခ်ိန္မွာ ပင္ ေပါက္ကြဲသံတစ္ခ်က္ကို မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ႐ုတ္တရက္ ၾကားလုိက္ရသည္။ ျပတင္းေဘာင္ႏွင့္ မွန္ခ်ပ္မ်ား တုန္ သြားသည္။ မ်က္လံုးဖြင့္ၿပီး မစၥက္ဒင္ဗာကို လွမ္းၾကည့္လုိက္သည္။ ဒုတိယေပါက္ကြဲသံတစ္ခ်က္ ထပ္ၾကားရသည္။ ၿပီးေတာ့ တတိယတစ္ခ်က္။ စတုတၳ တစ္ခ်က္။ ေပါက္ကြဲသံမ်ားေၾကာင့္ အိမ္ပတ္ လည္ ရွိေသာ ေတာထဲမွ ငွက္မ်ား လန္႔ပ်ံေျပးကုန္ၾကသည္။

"ဘာလဲ… ဘာျဖစ္တာလဲ…" ဟု ကၽြန္မက ေမးသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက ကၽြန္မ၏လက္ေမာင္းကို လႊတ္ လုိက္ သည္။ ပိတ္ေနသည့္ ျမဴမ်ားကို လွမ္းၾကည့္သည္။
"ဒံုးက်ည္ပစ္တာ… ပင္လယ္ေအာ္ထဲမွာ သေဘၤာတစ္စင္း နစ္ၿပီနဲ႔တူတယ္" ဟု သူက ျပန္ေျပာသည္။
ကၽြန္မ တုိ ႔ႏွစ္ေယာက္ ဆက္နားေထာင္ေနမိသည္။ ျဖဴေဖြးေသာ ျမဴမ်ားကိုလည္း ေငးၾကည့္ေနမိသည္။ ခဏၾကာေတာ့ ေျပးသြားသည့္ ေျခသံမ်ားကို ကၽြန္မတုိ႔ေအာက္ဘက္ ရွိ ေလွကားထစ္မ်ားဆီမွ ၾကားရ သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: