Tuesday, June 12, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၃၅)

ကၽြန္မတုိ ႔ႏွစ္ေယာက္ အဆင္မေျပျဖစ္ေနေၾကာင္း လူေတြမသိလွ်င္ ေတာ္ပါၿပီ။ ကၽြန္မအေပၚမွာ သူ မၾကင္နာ လွ်င္ ေနပါေစေတာ့။ ကၽြန္မကို ဘယ္ေတာ့မွ မနမ္းခ်င္လွ်င္လည္း ေနပါေစေတာ့။ မေျပာမျဖစ္ သည့္စကား မွ လြဲ၍ ဘာစကားမွ် မေျပာခ်င္လွ်င္လည္း ေနပါေစေတာ့။ သည္အေၾကာင္း ကို အျပင္လူ ေတြ လံုးဝမသိလွ်င္ ကၽြန္မ ခံႏုိင္ရည္ရွိပါသည္။ သည္အေၾကာင္း မ်ား ကို ကၽြန္မတုိ ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း သာ သိေနသည္ဆိုလွ်င္ ေတာ္ပါၿပီ။ သည္ သတင္းေတြ ျပင္ပ သုိ႔ မေပါက္ၾကားေအာင္ အိမ္ေဖာ္မ်ား ကို လာဘ္ထိုးရလွ်င္လည္း ထိုးရ ပါေစေတာ့။
ေလာကႀကီး တြင္ အိမ္ေထာင္ေရး မသာယာျခင္းေလာက္ ရွက္စရာေကာင္းသည္မွာ မရွိေတာ့။ ေအာက္ တန္းက်သည္ မွာ မရွိေတာ့။ ယခုေတာ့ မေန႔ညက အျဖစ္အပ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္း သေဘာေပါက္ နားလည္ခဲ့ ပါၿပီ။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.....

ကၽြန္မတို႔၏အိမ္ေထာင္ေရးသည္ ေအာင္ျမင္ေသာ အိမ္ေထာင္ေရးမဟုတ္။ ဘာမွ်လည္း ဟန္ေဆာင္ဖံုး ကြယ္ေန ရန္ အေၾကာင္းမရွိေတာ့။ သူႏွင့္ ကၽြန္မသည္ ဘဝေဖာ္မ်ားမဟုတ္ႏုိင္ၿပီ။ ေရွ႕သြားေနာက္လုိက္ မညီႏုိင္ၿပီ။ ကၽြန္မသည္ မက္ဇင္မ္အဖို႔ သိပ္ကိုငယ္ရြယ္လြန္းပါသည္။ သိပ္ကို အေတြ႕အႀကံဳနည္းလြန္း ပါသည္။ ထိုထက္ ပိုဆိုးသည္မွာ ကၽြန္မသည္ သူ႔ဘဝ၊ သူ႔ပတ္ဝန္းက်င္၊ သူ႔အဆင့္အတန္းႏွင့္ အံမဝင္ ခြင္မက်ႏုိင္ျခင္း ပင္ ျဖစ္ပါသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ အရမ္းခ်စ္ပါသည္။ အသည္းနင့္ေအာင္ခ်စ္ပါသည္။ ေခ်ာက္ေခ်ာက္ခ်ားခ်ားႀကီးကို ခ်စ္ပါ သည္။
သို႔ေသာ္လည္း ဒါက အေၾကာင္းမဟုတ္ပါ။ သူ လိုအပ္ေနသည့္ အခ်စ္မ်ဳိးမဟုတ္ပါ။ သူ လိုအပ္ေန သည္ က ကၽြန္မ ျပဳလုပ္စြမ္းေဆာင္ေပးႏုိင္ျခင္းမရွိေသာ အျခားအရာသာ ျဖစ္ပါသည္။ တစ္ခ်ိန္တုန္းက သူ ရယူခဲ့ဖူးေသာ အရာမ်ဳိးသာျဖစ္ပါသည္။ သူ ေပ်ာ္ရႊင္ စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ ကၽြန္မ ျပဳလုပ္ေပးႏုိင္လိမ့္ မည္ ထင္ၿပီး သူ႔ကို လက္ထပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း ဟိုတုန္းက သူ ရယူခဲ့ဖူးေသာ ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕ျခင္းသည္ ကၽြန္မ ေပးစြမ္းႏုိင္သည္ထက္ ပိုမို ႀကီးက်ယ္ခဲ့ပါသည္။
"တစ္ေန႔က်ရင္ ဒီအတြက္ မင္း ဝမ္းနည္းပက္လက္ျဖစ္မွာ ငါ စိုးတယ္။ အမွားႀကီးတစ္ခုကို မင္း က်ဴး လြန္လိုက္ၿပီ လို႔ ငါ ယံုတယ္" ဟု မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့ဖူးပါသည္။
သည္တုန္း ကေတာ့ သူ႔ေျပာစကားကို ကၽြန္မ နားမဝင္ႏုိင္ခဲ့ပါ။ ရက္ရက္စက္စက္ ခ်ဳိးခ်ဳိး ဖဲ့ဖဲ့ေျပာျခင္း သာ ျဖစ္သည္ ဟု ထင္မွတ္မိခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သူ မွန္ပါသည္။ သူ ေျပာခဲ့သည္စကားမ်ားအားလံုး မွန္ကန္ေန ပါသည္။
"မင္းကို သူက ခ်စ္တယ္ဆိုလို႔ စိတ္ႀကီးဝင္ၿပီး ေသြးနားထင္ေတာ့ ေရာက္မသြားပါဘူးေနာ္။ သူဟာ အထီးက်န္ ပါ။ အဲဒီအိမ္ႀကီးထဲမွာ အထီးက်န္ဘဝနဲ႔ သူတစ္ေယာက္တည္း မေနႏိုင္ဘူးေလ…" ဟု လည္း မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက ေျပာခဲ့ပါေသးသည္။

ထိုစကားကမူ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး တစ္သက္ေျပာခဲ့ဖူးသမွ် စကားမ်ားထဲတြင္ အမွန္ကန္ ဆံုး ျဖစ္ေန ပါ ေတာ့သည္။
ကၽြန္မ ကို မက္ဇင္မ္ မခ်စ္ပါ။ ဘယ္တုန္းကမွ မခ်စ္ခဲ့ဖူးပါ။ အီတလီမွာ ေနခဲ့သည့္ ကၽြန္မတို႔၏ပ်ားရည္ ဆမ္းအခ်ိန္ကာလမ်ားသည္ သူ႔အတြက္ ဘာမွ်အဓိပၸာယ္မရွိပါ။ သည္မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးတြင္ အတူတ ကြ ေနထုိင္ၾကျခင္းသည္လည္း ဘာမွ်အဓိပၸာယ္မရွိပါ။

ကၽြန္မကေတာ့ အခ်စ္ကိုသာ ဦးစားေပးေနမိသည္။ အခ်စ္ကိုသာ ေရွ႕တန္းတင္ေနမိသည္။ ခ်စ္လွ်င္ ၿပီးစတမ္းဟု ထင္ေနမိသည္။ တကယ္ကေတာ့ ကၽြန္မက ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ခ်စ္ သူ႔အတြက္ ဘာ အဓိပၸာယ္မွ်မရွိပါ။ သူသည္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ျဖစ္၏။ ကၽြန္မက သူ႔ဇနီးျဖစ္သည္။ အသက္ အလြန္ ငယ္သည္။ ၿပီးေတာ့ သူက အထီးက်န္ဘဝ။ ကၽြန္မကို သူ ရယူပိုင္ဆုိင္ျခင္း မရွိပါ။
ရဘက္ကာ ကိုသာ သူ ရယူပိုင္ဆုိင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ယခုအခ်ိန္အထိ သူ႔စိတ္ထဲမွာ ရဘက္ကာႀကီးစိုး ေနသည္။ ရဘက္ကာေၾကာာင့္ ကၽြန္မကို သူ ဘယ္ေတာ့မွ ခ်စ္ႏုိင္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။ ရဘက္ကာ သည္ မစၥက္ဒင္ဗာေျပာသကဲ့သုိ႔ပင္ ယခုအခ်ိန္အထိ သည္စံအိမ္ႀကီးထဲမွာ ရွိေနသည္။ အေနာက္ ဘက္ေဆာင္က အခန္းထဲမွာ ရွိေနသည္။ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ၊ နံနက္ခင္းထဲမွာ၊ ထမင္းစားခန္း ထဲမွာ၊ ေတာ ထဲမွာ၊ ပန္းၿခံထဲမွာ၊ ပင္လယ္ကမ္းေျခမွာ၊ ကမ္းေျခက တိုက္ပုကေလးမွာ… ေနရာတကာမွာ သူ ရွိေန သည္။

အိမ္ေဖာ္ေတြအားလံုးကလည္း သူ႔အမိန္႔ကို နာခံေနၾကတုန္းပင္ ျဖစ္သည္။ သူႀကဳိက္သည့္ အစားအစာ မ်ား ကို ကၽြန္မတုိ႔ စားေသာက္ေနၾကရဆဲျဖစ္သည္။ သူႀကဳိက္သည့္ ပန္းမ်ားကို ပန္းအိုးထိုးေနၾက ရဆဲ ျဖစ္သည္။ ရဘက္ကာသည္ ယခုအခ်ိန္အထိ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး၏အိမ္ရွင္မျဖစ္ပါသည္။ မစၥက္ ဒီဝင္းတားျဖစ္ သည္။
"ရဘက္ကာ ဘယ္မွာလဲ…။ ရဘက္ကာကို ငါ ေတြ႕ခ်င္တယ္။ ရဘက္ကာကို မင္းတုိ႔ ဘာလုပ္လုိက္ၾက သလဲ" ဟု မက္ဇင္မ္၏အဘြားက ေအာ္္ခဲ့သည္။ ကၽြန္မကို သူ မသိပါ။ ကၽြန္မကိုလည္း သူ ဂ႐ုမစုိက္ပါ။ ဘာေၾကာင့္ သူ သိရမည္နည္။ ဘာေၾကာင့္ သူ ဂ႐ုစုိက္ရမည္နည္း။ ကၽြန္မသည္ မက္ဇင္မ္ကို ပုိင္ဆုိင္ သူ မဟုတ္ ပါ။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကိုလည္း ပုိင္ဆုိင္သူ မဟုတ္ပါ။
"မင္းဟာ ရဘက္ကာ နဲ႔ ဘာမွမဆုိင္ဘူး။ တျခားစီပဲ" ဟု ဘီယက္ထရစ္ကလည္း ကၽြန္မ ကို ေျခဆံုး ေခါင္းဖ်ား ေသေသခ်ာခ်ာ အကဲခတ္ၾကည့္ၿပီး ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း တဲ့တိုးႀကီး မွတ္ခ်က္ခ်ခဲ့ဖူး ပါသည္။
"ကၽြန္ေတာ့္တစ္သက္ ေတြ႕ျမင္ခဲ့ဖူးသမွ် မိန္းမေခ်ာ မိန္းမလွေတြထဲမွာ ရဘက္ကာဟာ အေခ်ာဆံုး အလွဆံုးပါပဲ" ဟုလည္း ဖရင့္ခေရာ္ေလ က ကၽြန္မကို ေျပာခဲ့ေသးသည္။

ရဘက္ကာ… ရဘက္ကာ… ေနရာတုိင္းမွာ ရဘက္ကာကို ေရွာင္လုိ႔မလြတ္။
မန္ဒါေလ စံအိမ္ႀကီးအတြင္းမွာ၊ မန္ဒါေလဝင္းႀကီးအတြင္းမွာ ဘယ္သြားသြား၊ ရဘက္ကာႏွင့္ မကင္းႏုိင္၊ ကၽြန္မ၏ စိတ္ကူးထဲ ကိုေရာ၊ အိပ္မက္ထဲကိုပါ ဝင္ေရာက္ၿပီး ႀကီးစိုးေနတတ္သည္။
သည္လို ျဖစ္ဖန္မ်ား လာေတာ့ သူ႔ပံုပန္းသဏၭာန္ကို ကၽြန္မ ပံုေဖာ္လုိ႔ရလာသည္။ သူ႔အသံကို ၾကား ေယာင္လုိ႔ရလာသည္။ သူ႔အနံ႔ကို ႐ွဴ႐ွဳိက္လုိ႔ရလာသည္။ ကၽြန္မ၏စိတ္အာ႐ံုထဲမွာ ရဘက္ကာကို ဘယ္ လို ဖယ္ထုတ္ပစ္လုိ႔မွမရခဲ့။

ကၽြန္မ၏စိတ္အာ႐ံုမွာ သူ ႀကီးစိုးေနသလိုပင္ သူ႔အေပၚမွာလည္း ကၽြန္မ ႀကီးစိုးေကာင္း ႀကီးစိုးေနေပ လိမ့္မည္။ ကၽြန္မ သြားေလရာကို သူ လုိက္ၿပီး ၾကည့္ေကာင္း ၾကည့္ေနေပလိမ့္မည္။ သူ႔စာေရးစားပြဲမွာ ကၽြန္မ ထုိင္ လွ်င္ ကၽြန္မေဘးမွာ ထုိင္ေကာင္းထုိင္ေနေပလိမ့္မည္။ သူ႔အေပၚ ကၽြန္မ မေက်မနပ္ျဖစ္ေန သလို ပင္ သူကလည္း ကၽြန္မအေပၚ မေက်မခ်မ္း ျဖစ္ေနေပလိမ့္မည္။ သည္အိမ္ထဲမွာ မက္ဇင္မ္ တစ္ ေယာက္တည္း ေနေနတာကိုသာ သူ ျမင္ခ်င္ ေတြ႕ခ်င္ေနသလား။

အသက္ရွင္ေနေသာ လူသားတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္မ တုိက္ခုိက္ႏုိင္ပါသည္။ တြန္းလွန္ႏုိင္ပါသည္။ သို႔ ေသာ္လည္း ေသဆံုးသြားသူကိုေတာ့ ကၽြန္မ မတုိက္ခုိက္ႏုိင္ပါ။ တြန္းလွန္ႏိုင္စြမ္း မရွိပါ။
လန္ဒန္ၿမဳိ႕ေပၚမွာ မက္ဇင္မ္ ခ်စ္ႀကဳိက္ေနသည့္ မိန္းမတစ္ေယာက္ ရွိသည္ဆိုပါစို႔။ ထိုမိန္းမထံသုိ႔ မက္ဇင္မ္က စာေရးျခင္း၊ သြားလည္ျခင္း၊ ညစာ အတူစားျခင္း၊ အတူအိပ္စက္ျခင္းမ်ား ျပဳသည္ဆုိပါစို႔၊ သူ႔ကို ကၽြန္မ တုိက္ခုိက္ႏုိင္ပါသည္။ သူလည္းလူ ကၽြန္မလည္း လူျဖစ္သည္။ လူလူခ်င္း ဘာမွ်ေၾကာက္ စရာမလုိပါ။ ေဒါသတို႔၊ မနာလို ဝန္တုိစိတ္တုိ႔ဆုိသ္ညမွာ အႏုိင္ယူႏုိင္စြမ္းေသာ အရာမ်ားျဖစ္ပါသည္။ တစ္ေန႔ေသာအခါတြင္ ထိုမိန္းမသည္ အသက္ႀကီးရင့္သြားလိမ့္မည္။ သုိ႔တည္းမဟုတ္ မက္ဇင္မ္ကို သူ က ၿငီးေငြ႕လာလိမ့္မည္။ သို႔တည္းမဟုတ္ မက္ဇင္မ္က သူ႔ကို မခ်စ္မႏွစ္သက္ေတာ့တာလည္း ျဖစ္ႏုိင္ သည္။

သို႔ေသာ္ ရဘက္ကာ ကေတာ့ သည္လိုမဟုတ္။ ဘယ္ေတာ့မွ အိုမင္းရင့္ေရာ္သြားမည္မဟုတ္။ ရဘက္ ကာ သည္ အၿမဲတမ္း သည္အတုိင္း ရွိေနေပလိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔ကို ကၽြန္မ ခုခံတုိက္ခုိက္ႏုိင္စြမ္းလည္း မရွိ ပါ။ ကၽြန္မ အဖို႔ အလြန္တရာ ခြန္အားဗလႀကီးမားေသာ အမ်ဳိးသမီးျဖစ္ေနေတာ့သည္။
ခုတင္ေပၚ မွ ဆင္းကာ ျပတင္းေပါက္ဆီသို႔ ေလွ်ာက္သြားၿပီး ခန္းဆီးကိုဖယ္လုိက္သည္။ ပန္းၿခံထဲမွာ အမႈိက္သ႐ုိက္ ရွင္းေနၾကသည့္ အလုပ္သမားမ်ားကို ေတြ႕ရသည္။ မေန႔ညက ပြဲအေၾကာင္းကို သူတုိ႔ ေျပာဆိုေနၾကေပ လိမ့္ မည္။

"မေန႔ညကပြဲႀကီးက ခါတိုင္း အဆင့္အတန္းကို မီတယ္ထင္သလား"
"ထင္တာပဲ"
"တီးဝိုင္း က နည္းနည္းညံ့သြားတယ္ကြာ"
"ညစာကေတာ့ သိပ္ကို ေကာင္းပါတယ္ကြာ"
"မီး႐ွဴးမီးပန္းေတြလဲ မဆိုးလွပါဘူး"
"ဘီယက္ထရစ္ကေတာ့ ႐ုပ္က်စျပဳၿပီေနာ္…"
"တို႔ဆရာလဲ သိပ္ေပ်ာ္ပံုမရဘူးေနာ္…"
"ခါတုိင္းလဲ ဒီလိုပါပဲကြာ"
"ဆရာကေတာ္ေလး ကိုေရာ ဘယ္လိုထင္သလဲ"
"သိပ္မဟုတ္လွပါဘူးကြာ… ခပ္ထံုထံု ခပ္ႏံုႏံုထဲကပါ"
"သူတုိ႔အိမ္ေထာင္ေရး အဆင္မွေျပာရဲ႕လားလုိ႔ ငါ စဥ္းစားမိတယ္"
"ဟုတ္တယ္… ငါလဲ စဥ္း…"
ကၽြန္မ ျပန္လွည့္လာခဲ့သည္။ တံခါးေအာက္မွာ စာရြက္ကေလးတစ္ရြက္ ရွိေနေၾကာင္း သတိထားလုိက္ မိသည္။ သြားၾကည့္ေတာ့ ဘီယက္ထရစ္၏ လက္ေရးမွန္း သိရသည္။ ခဲတံျဖင့္ ေရးျခစ္ထားျခင္းျဖစ္ သည္။

ညီမေလးအခန္းတံခါးကို မမ လာေခါက္ေသးတယ္။ ျပန္မထူးတာနဲ႔ မမ ေျပာတဲ့အတုိင္း အားရ ပါးရ အိပ္ေနၿပီလို႔ တြက္လုိက္တယ္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္က ေစာေစာျပန္ဖုိ႔ အေၾကာင္းေပၚလာတယ္။ ခရစ္ကတ္ ၿပဳိင္ပြဲမွာ လူတစ္ေယာက္ေနရာမွာ သူ အစားဝင္ေပးဖုိ႔ ဟိုက ဖုန္းလွမ္းဆက္တယ္။ ၿပဳိင္ပြဲက ဒီေန႔ ေန႔ခင္း ၂ နာရီမွာစမွာ။ မေန႔ညက အရက္တြ တအားေသာက္ထားတာ သူ ဘယ္လိုမ်ား ကစားမယ္ မသိေတာ့ဘူး။
မမလဲ ေျခမသယ္ခ်င္၊ လက္မသယ္ခ်င္ျဖစ္ေနတယ္။ အိပ္လုိက္တာလဲ အေသလိုပဲ။ မက္ဇင္မ္ အေစာႀကီးဆင္းလာၿပီး မနက္စာ သြားစားတယ္လို႔ ဖရစ္က ေျပာတယ္။ သူ႔အရိပ္အေယာင္လဲ မမ မေတြ႕ဘူး။ မမတုိ႔ ႏႈတ္ဆက္သြားတဲ့အေၾကာင္း ေျပာျပလုိက္ပါ။

မေန႔ည ကပြဲအတြက္ ညီမေလးတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကို ေက်းဇူးသိပ္တင္တယ္။ ဟိုဂါဝန္ကိစၥ ဘာမွ ထပ္မစဥ္းစားနဲ႔ေတာ့။ (ယင္းေနာက္ဆံုး ဝါက်၏ေအာက္တြင္ မ်ဥ္းထူထူ သားထားသည္)။ ညီမေလး ရဲ႕… ဘီး။ (စာႂကြင္း) မၾကာခင္ ညီမေလးတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး လာခဲ့ၾကဦး။
စာရြက္ထိပ္တြင္ ၉ နာရီခြဲဟု အခ်ိန္ေရးသြားသည္။ ယခု ၁၁ နာရီခြဲေတာ့မည္။ သူတုိ႔ ထြက္သြားသည္ မွာ ႏွစ္နာရီေလာက္ ၾကာသြားၿပီ။ ယခုေလာက္ဆိုလွ်င္ သူတို႔ အိမ္ျပန္ေရာက္ေနေလာက္ၿပီ။ မိသားစု မ်ား ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ ရွိေနၾကၿပီ။

သူတုိ႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္စလံုး လူလတ္ပုိင္း ေရာက္ၾကၿပီ။ အခ်စ္ေရးတြင္ စိတ္ကူးယဥ္ေနၾကရမည့္ အရြယ္မ်ားမဟုတ္ေတာ့။ သူတုိ႔ အိမ္ေထာင္သက္ကလည္း ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ၿပီ။ ေအာက္စဖို႔ တကၠသိုလ္သြားမည့္ သား လူပ်ဳိတစ္ေယာက္ႏွင့္။ သူတို႔ မိသားစု အင္မတန္ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကသည္။ သူတုိ႔ အိမ္ေထာင္ေရးကလည္း သာယာသည္။ ေအာင္ျမင္သည္။ ကၽြန္မ လို လက္ထပ္ၿပီး သံုးလအၾကာတြင္ ပ်က္ျပားရေသာ အိမ္ေထာင္ေရးမဟုတ္။

သည္အတုိင္း အိမ္ခန္းထဲမ်ာ ကၽြန္မ ၾကာၾကာဆက္ထိုင္မေနႏုိင္ေတာ့ပါ။ အိမ္ေဖာ္ မ်ားက ကၽြန္မအိပ္ ခန္းကို ရွင္းလင္းလိုၾကေပေတာ့မည္။ မက္ဇင္မ္၏အိပ္ရာေပၚတြင္ မည္သူမွ အိပ္မသြားသည္ ကို ကလား ရစ္ သတိမျပဳမိပါေစနွင့္ဟု ဆုေတာင္းရေတာ့သည္။ အိပ္ရာခင္းမ်ား တြန္႔ေၾကသြားေအာင္ ကၽြန္မ လုပ္ လုိက္သည္။ သုိ႔မွသာ အိမ္ေဖာ္မ်ား မရိပ္မိဘဲရွိမည္။

ေရခ်ဳိးၿပီး အဝတ္အစားလဲကာ ေအာက္ထပ္သုိ႔ ကၽြန္မ ဆင္းလာခဲ့သည္။ ခန္းမထဲမွာ အားလံုးရွင္းလင္း ၿပီျဖစ္ သည္။ အခါတိုင္းလိုပင္ ျပန္ျပင္ထားသည္။ ေတးဂီတေဆာင္မွာလည္း ယခင္ အတုိင္း။ ျမက္ခင္း ေတြေပၚက မီး႐ွဴးမီးပန္း အႂကြင္းအက်န္မ်ား၊ ဧည့္သည္တို႔ စြန္႔ပစ္ခဲ့ၾကသည့္ အမႈိက္သ႐ုိက္မ်ား ကို လည္း ရွင္းလင္းဖယ္ရွားၿပီးၿပီ။ တစ္အိမ္လံုး ယခင္က အတုိင္း ေျခရာလက္ရာ မပ်က္ ျပန္ျဖစ္ေနသည္။
သည္စံအိမ္ႀကီးထဲ မွာ မေန႔ညကပင္ ႀကီးမားေသာ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး ခင္းက်င္းခဲ႔သည္ဟု မည္သူမွ် မေျပာႏုိင္။ သည္ပြဲႀကီးအတြက္ အခ်ိန္မ်ားစြာ ၾကာေအာင္ ျပင္ဆင္ခဲ့ရသေလာက္ ဒါေတြကို ျပန္ဖ်က္ရ သည္မွာ အင္မတန္ အခ်ိန္တုိေတာင္းပါကလားဟု ေတြးမိသည္။
ထမင္းစားခန္းထဲ က စားပြဲကို ေရာဘတ္က တိုက္ခၽြတ္အေရာင္တင္ေနသည္။ သူလည္း မူလ အတုိင္း ျပန္ျဖစ္သြားၿပီ။

"မဂၤလာပါ ေရာဘတ္" ဟု ကၽြန္မက လွမ္းႏႈတ္္ဆက္သည္။
"မဂၤလာပါ ဆရာကေတာ္"
"မစၥတာ ဒီဝင္းတား ကို ဘယ္နားမွာ ျမင္မိသလဲ"
"မနက္စာစားၿပီး အျပင္ထြက္သြားပါတယ္ ဆရာကေတာ္။ ဗိုလ္မွဴးေလစီတုိ႔ လင္မယား မျပန္ခင္ ကပါ။ ေနာက္တစ္ခါ ျပန္ဝင္မလာေသးဘူး"
"ဘယ္သြားတယ္ ဆိုတာ သိသလား"
"မသိပါဘူး ဆရာကေတာ္။ ကၽြန္ေတာ္လဲ မသိပါဘူး"
ခန္းမထဲသို႔ ကၽြန္မ ျပန္ဝင္လာခဲ့သည္။ ၿပီးေတာ့ ထမင္းစားခန္းကိုေက်ာ္ၿပီး နံနက္ခန္းထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။ ဂ်က္စ္ပါ က ဝမ္းသာအားရ ေျပးလာကာ ကၽြန္မလက္ကို လွ်ာျဖင့္ လ်က္ေနပါသည္။ မေန႔က မြန္းလြဲပုိင္း လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၿပီး ကတည္းက သူႏွင့္ကၽြန္မ ထပ္မေတြ႕ၾကေတာ့။ သည္ေလာက္ အခ်ိန္ကေလး ကို သူ႔ အေနျဖင့္ အၾကာႀကီးဟု ထင္ေကာင္းထင္ေပလိမ့္မည္။

တယ္လီဖုန္းေကာက္ ကုိင္ၿပီး ကၽြန္မတုိ႔႐ံုးကို ေတာင္းလုိက္သည္။ ဖရင့္ႏွင့္အတူတူ မက္ဇင္မ္ ရွိခ်င္ ရွိေန ေပလိမ့္မည္။ ႏွစ္မိနစ္ေလာက္ပဲျဖစ္ျဖစ္  သူႏွင့္ ကၽြန္မ စကားေျပာခ်င္ေနသည္။ မေန႔ညက အျဖစ္ အ ပ်က္သည္ ကၽြန္မ တင္ကူးႀကံရြယ္ၿပီး ျပဳလုပ္ျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္း သူ႔ကိုရွင္းျပရမည္။ သူႏွင့္ ေနာက္ထပ္ စကားမေျပာရေတာ့ဟုဆိုလွ်င္လည္း ရွိပါေစေတာ့။ သည္အေၾကာင္း ကေလးကိုေတာ့ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာျပရေပမည္။ စာေရးက ကၽြန္မဖုန္းကို ျပန္ထူးသည္။ မက္ဇင္မ္ မရွိေၾကာင္း ေျပာသည္။
"မစၥတာ ဖရင့္ခေရာ္ေလေတာ့ ရွိပါတယ္။ မစၥက္ဒီဝင္းတား သူနဲ႔ စကားေျပာလိုပါသလား ခင္ဗ်ား"
ကၽြန္မ ျငင္းခ်ိန္ မရလုိက္ပါ။ စကားေျပာခြက္ကို ျပန္မခ်မီမွာပင္ ဖရင့္၏အသံကို ၾကားရေတာ့သည္။

"ဘာကိစၥပါလဲ မစၥက္ဒီဝင္းတား"
သူ ေျပာပံုက အနည္းငယ္ ထူးဆန္းေနသည္။ မဂၤလာပါတုိ႔၊ ေကာင္းေသာနံနက္ခင္းပါတုိ႔၊ ညက အိပ္ ေပ်ာ္ပါရဲ႕လား တိ႔ု လုပ္မေန။ ဘာကိစၥပါလဲဟု တန္းေမးသည္။ ဘာေၾကာင့္ သူ ဒီလို ေမးသနည္း။
"ဖရင့္… ကၽြန္မပါ…။ မက္ဇင္မ္ ဘယ္မွာလဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ မသိဘူး။ သူနဲ႔မေတြ႕ရေသးဘူး။ ဒီမနက္ ႐ံုးကို သူ ေရာက္မလာေသးဘူး"
"႐ံုးကို တစ္ေခါက္မွ မေရာက္ေသးဘူးလား"
"မေရာက္ေသးပါဘူး"
"အင္း… ေနပါေစေလ… ကိစၥမရွိပါဘူး"
"မနက္စာစားတုန္း က မေတြ႕ဘူးလား"
"မေတြ႕ဘူး။ ကၽြန္မ အိပ္ရာက မႏိုးေသးဘူး"
"သူ ဘယ္မွာ အိပ္သလဲ"
ကၽြန္မ တံုဆုိင္းဆုိင္း ျဖစ္သြားပါသည္။ ဖရင့္သိလိုေသာအေၾကာင္း မဟုတ္ဟု သေဘာထားလုိက္ပါ သည္။

"ညက အခန္း ကို သူ ျပန္မအိပ္ဘူး"
တစ္ဖက္က အသံ တိတ္သြားေလသည္။ ဘာျပန္ေျဖရမည္ကို စဥ္းစားေနသည့္သေဘာမ်ဳိးျဖစ္သည္။
"ေၾသာ္…" ေနာက္ဆံုးမွ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း သူ ဆက္ေျပာသည္။
"ေၾသာ္… ဒီလိုလား…။ တစ္ခါတေလေတာ့လဲ ဒီလိုျဖစ္တတ္ပါတယ္"
"ဖရင့္…" ကၽြန္မက ေခ်ာက္ခ်ားစြာ ေခၚမိသည္။ "မေန႔ညက ဧည့္သည္ေတြ ျပန္သြားၿပီးတဲ့ေနာက္ သူ ဘာေျပာေသးသလဲ။ ရွင္တို႔ ဘာလုပ္ေနၾကေသးသလဲ" "ကၽြန္ေတာ္က ဗိုလ္မွဴးေလစီတုိ႔လင္မယားနဲ႔ ဆင္းဒဝစ္ သြားစားေနပါတယ္။ မက္ဇင္မ္ လုိက္မလာပါ ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ကို ေတာင္းပန္ၿပီး စာၾကည့္ခန္း ထဲ ကို ဝင္သြားပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လဲ အိမ္ ကို တန္းျပန္ခဲ့တယ္။ မစၥက္ေလစီ ကေတာ့ ခင္ဗ်ား ကို အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျပာျပႏုိင္ေကာင္းပါရဲ႕"

"ျပန္သြားၿပီ။ မနက္စာစားၿပီး သူတုိ႔ ျပန္သြားၾကၿပီ။ ကၽြန္မကို စာတိုကေလးေရးေပးသြားတယ္။ သူတုိ႔ လဲ မက္ဇင္မ္ ကို မေတြ႕သြားဘူးတဲ့"
"အို…" ဟု ဖရင့္က ေရရြတ္သည္။ သူ ေရရြတ္ပံုကို ကၽြန္မ မႀကဳိက္ပါ။ တိုတိုေတာင္းေတာင္း ေျပာပံုမ်ဳိး ကို ကၽြန္မ မႀကဳိက္ပါ။ "သူ ဘယ္သြားမယ္ထင္သလဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ လဲ မသိဘူး။ လမ္းေလွ်ာက္သြားတာလဲ ျဖစ္ႏုိင္ပါတယ္"
သူ ေျပာပံုက ေဆး႐ံုရွိ လူနာမ်ားကို လာေရာက္စစ္ေဆးၾကည့္႐ႈရင္း ေျပာသည့္ ဆရာဝန္၏ေလသံမ်ဳိး လို ျဖစ္ေနသည္။ "ဖရင့္… ကၽြန္မ သူနဲ႔ေတြ႕မွျဖစ္မယ္။ မေန႔ညက ျဖစ္ပံုကို ရွင္းျပမွျဖစ္မယ္"

ဖရင့္က ျပန္မေျဖပါ။ စိတ္ညစ္သြားသည့္ သူ႔အမူအရာကို ကၽြန္မ ျမင္ေယင္လုိက္မိပါသည္။ နဖူးေပၚမွာ အေရးအေၾကာင္းေတြ ထင္လာမည္ကို စိတ္ကူးျဖင့္ ျမင္လုိက္ရပါသည္။
"ဒီကိစၥဟာ ရည္စူးခ်က္နဲ႔ ကၽြန္မက တမင္လုပ္တာလုိ႔ မက္ဇင္မ္က ထင္ေနတယ္" ကၽြန္မ၏အသံမ်ား တုန္ယင္အက္ကြဲလာၿပီ။ မေန႔ညက ကၽြန္မ၏မ်က္လံုးအိမ္ထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြ ျပည္ေနခဲ့သည္။ သို႔ ေသာ္ မက်ခဲ့။ ယခု ဆယ့္ေျခာက္နာရီေလာက္ ေနာက္က်ၿပီးမွ ထိုမ်က္ရည္မ်ားက ပါးျပင္ေပၚသို႔ စီးက် လာေတာ့သည္။ "ကၽြန္မ ရယ္စရာလုပ္ပစ္လုိက္တယ္လို႔ မက္ဇင္မ္က ထင္ေနတယ္။ အသံုးမက် တဲ့ ျပက္လံုးတစ္ခုကို ကၽြန္မက လုပ္လုိက္တာလို႔ သူ ထင္ေနတယ္"
"မဟုတ္ပါဘူး… ဒီလိုမထင္ပါဘူး…"

"သူ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မ ေျပာတာ ယံုပါ။ သူ႔မ်က္လံုးေတြကို ကၽြန္မ ျမင္သလို ရွင္ မျမင္ခဲ့ရပါဘူး။ တစ္ ညလံုး သူနဲ႔ အတူတူယွဥ္ၿပီး ကၽြန္မ ရပ္ေနခဲ့သလို ရွင္ ရပ္မေနခဲ့ရပါဘူး။ ကၽြန္မ ကို သူ လံုးလံုး စကား မေျပာဘူးး ဖရင့္။ ကၽြန္မကို လံုးလံုးေတာင္ မၾကည့္ေတာ့ဘူး။ ကၽြန္မတုိ႔ တစ္ညလံုး အတူရပ္ေနၾက တယ္။ ဒါေပမဲ့ စကားတစ္ခြန္း မွ မေျပာၾကဘူး"
"ေျပာခ်ိန္လဲ ဘယ္မွာရမွာလဲဗ်ာ…။ ဧည့္သည္ေတြက အမ်ားႀကီးပဲဟာ…။ သူ ဘာျဖစ္ေနတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ျမင္ပါတယ္။ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး မက္ဇင္မ္ကို ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းသိတယ္လို႔ ခင္ဗ်ား မထင္ဘူးလား။ ဒီမွာ မစၥက္ဒီဝင္းတား…" "သူ႔ကို ကၽြန္မ အျပစ္ဆိုေနတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ရယ္စရာျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မ လုပ္တယ္လို႔ သူ ထင္ခ်င္ ထင္ႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္မကို ဘယ္ေတာ့မွ စကား မေျပာေတာ့ဘူး ဆိုရင္လဲ ေနႏုိင္ပါတယ္။ ကၽြန္မနဲ႔ ဘယ္ ေတာ့မွ မ်က္ႏွာခ်င္း မဆုိင္ေတာ့ဘူး ဆိုရင္လဲ ေနႏိုင္ပါတယ္"

"ဒီလိုမေျပာသင့္ပါဘူးေလ…။ ကုိယ္ေျပာတဲ့စကားအဓိပၸာယ္ ဘယ္ေရာက္သြားတတ္တယ္ဆိုတာ သတိထား ပါ။ ခင္ဗ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ လာေတြ႕ပါရေစ။ ကၽြန္ေတာ္ ရွင္းျပမယ္"
ဖရင့္ က ကၽြန္မႏွင့္လာၿပီးေတြ႕ေသာ္လည္း ဘာအေၾကာင္းထူးမည္နည္း။ နံနက္ခင္းထဲမွာ ႏွစ္ေယာက္ အတူ ထုိင္ၿပီး သူက ကၽြန္မကို ႏွစ္သိမ့္စကား ေျပာေနေသာ္လည္း ဘာအဓိပၸာယ္ရွိေတာ့မည္နည္း။ ဖရင့္ သည္ အလြန္လိမၼာပါးနပ္သူျဖစ္သည္။ အၾကင္နာတရားထားတတ္သူျဖစ္သည္။ သည္အခ်ိန္မ်ဳိးမွာ ေတာ့ ဘယ္သူ႔ဆီ က အၾကင္နာတရားကိုမွ သူ မလိုခ်င္ေတာ့ပါ။ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး ေနာက္က်သြား ပါၿပီ။

"ေတာ္ပါၿပီ… ေတာ္ပါၿပီ… ဒီအေၾကာင္းေတြကို မၿပီးႏုိင္ မစီးႏုိင္ ေျပာမေနပါရေစနဲ႔ေတာ့။ ဒီအျဖစ္ အပ်က္ႀကီး က ျဖစ္သြားပါၿပီ။ မျဖစ္ေအာင္ ျပန္ျပင္လို႔ မရေတာ့ပါဘူး။ တစ္နည္းေျပာရရင္ေတာ့ အခုလို ျဖစ္သြား တာ ခပ္ေကာင္းေကာင္းပါပဲ။ ဟိုအစကတည္းက ကၽြန္မ သိခဲ့ဖို႔ေကာင္းတယ္ဆိုတာ သေဘာ ေပါက္ ခြင့္ရသြားတာေပါ့။ သူနဲ႔လက္ထပ္တဲ့အခ်ိန္တုန္းက စဥ္းစဥ္းစားစား လုပ္သင့္တယ္ ဆိုတာ ေနာင္ တရခြင့္ ေပၚလာတာေပါ့" "ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ မစၥက္ဒီဝင္းတား…"
သူ႔အသံ က တိုတိုျပတ္ျပတ္ ျဖစ္ေနသည္။ ထူးဆန္းေနသည္။ ကၽြန္မအေပၚမွာ မက္ဇင္မ္က ေမတၱာမရွိ ဆိုျခင္းသည္ သူ႔အတြက္ ဘာအေရးႀကီးမည္နည္း။ သူက ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မ မသိေစခ်င္ရသနည္း။
"သူနဲ႔ ရဘက္ကာအေၾကာင္းေပါ့"

ရဘက္ကာ၏နာမည္ကို ကၽြန္မပါးစပ္မွ ထုတ္ေဖာ္ေျပာမိျပန္ပါသည္။ သည္နာမည္ကို ထုတ္ေဖာ္ေျပာရ သည့္အတြက္ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ၊ စိတ္သက္သာမႈမ်ဳိးလည္း မရပါ။ သုိ႔ေသာ္လည္း မိမိမွာရွိသည့္အျပစ္ကို ဖြင့္ဟဝန္ခံမိသူလို ကၽြန္မ အရမ္းရွက္သြားပါသည္။
"ဘာကို ဆိုလိုတာလဲ… ဘာကိုဆိုလိုတာလဲ" သူကလည္း ေစာေစာကထက္ ပိုၿပီး အသံျပတ္ျပတ္ႏွင့္ ေမးေနသည္။
"ကၽြန္မ ကို သူ မခ်စ္ဘူး။ ရဘက္ကာကို သူ ခ်စ္တယ္။ ရဘက္ကာကို ဘယ္ေတာ့မွ သူ မေမ့ႏုိင္ ဘူး။ ေန႔ေရာ၊ ညေရာ ရဘက္ကာအေၾကာင္းကိုပဲ သူ ေတြးေနတယ္။ ကၽြန္မကို သူ ဘယ္တုန္းကမွ မခ်စ္ ခဲ့ ဘူး ဖရင့္။ သူ ခ်စ္တာ ရဘက္ကာ… ရဘက္ကာ… ရဘက္ကာ…" ဖရင့္၏အလန္႔တၾကားေအာ္သံကို ကၽြန္မ ၾကားလုိက္ရသည္။ သူ ဘယ္ေလာက္ပဲ တုန္လႈပ္ပါေစ၊ ကၽြန္မ ဂ႐ုမစိုက္ႏုိင္ေတာ့ပါ။

"ကဲ… ကၽြန္မ ဘယ္လိုခံစားေနရတယ္ဆိုတာ သိၿပီမဟုတ္လား။ အခု ရွင္ သေဘာေပါက္ၿပီမဟုတ္ လား"
"ကၽြန္ေတာ္ ေျပာတာ နားေထာင္ပါဦး။ ကၽြန္ေတာ္ လာေတြ႕ပါ့မယ္။ ဒါဟာယ သိပ္ကို အေရးႀကီးတဲ့ ကိစၥပါ။ တယ္လီဖုန္းနဲ႔ ေျပာေနလုိ႔မျဖစ္ဘူး။ မစၥက္ဒီဝင္းတား… မစၥက္ဒီဝင္းတား…"
ဖုန္းကို ကၽြန္မ ေဆာင့္ခ်ပစ္လုိက္သည္။ စာေရးစားပြဲမွ ထရပ္လုိက္သည္။ ဖရင့္ႏွင့္ ကၽြန္မ မေတြ႕ခ်င္ပါ။ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာ သည္ ငိုထားေသာေၾကာင့္ နီရဲၿပီး ႐ုပ္ပ်က္ေနသည္။ လက္ကိုင္ပဝါေထာင့္စြန္းကို ကုိင္ ရင္း အခန္းထဲ မွာ ေလွ်ာက္ေနမိသည္။

မက္ဇင္မ္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္ေတြ႕ရေတာ့မည္မဟုတ္ဟူေသာ ခံစားခ်က္သည္ ကၽြန္မ၏ရင္ထဲက အႀကီးမားဆံုးျဖစ္လာသည္။
အင္မတန္ ေသခ်ာပါသည္။ ေမြးရာပါဇာတိစိတ္က အလိုလို သိေနသည္။ တစ္ရပ္တစ္ေက်းသို႔ မက္ဇင္မ္ ထြက္သြားေလၿပီ။ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္လာေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။
ဒီအေၾကာင္း ကို ဖရင့္သိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မကုိ သူ ဖြင့္ဟဝန္ခံမည္မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ တုန္ လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ားသြားတာမ်ဳိး သူ မျဖစ္ေစခ်င္ပါ။ သူ႔ကို ခု ဖုန္းလွမ္းဆက္လွ်င္ "အခုပဲ ထြက္သြားပါ တယ္ မစၥက္ဒီဝင္းတား" ဆိုေသာအေျဖကိုသာ ရေပလိမ့္မည္။ သူ႔ေမာ္ေတာ္ကားကေလးေပၚသို႔ တက္ ၿပီး ကတုန္ကယင္ျဖင့္ မက္ဇင္မ္ ကို လုိက္ရွာေနမည့္ ဖရင့္၏အျဖစ္ကို စိတ္ကူးျဖင့္ ကၽြန္မ ျမင္လုိက္ပါ သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: