Thursday, May 24, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၂ဝ)

"ဂ်က္စ္ပါ... ျမန္ျမန္ေလွ်ာက္စမ္း။ ဒီေကာင္ ျမန္ျမန္ေလွ်ာက္ေအာင္ လုပ္စမ္း။ ႀကဳိးကိုဆြဲေလ... မဆြဲ ႏုိင္ ဘူးလား။ ဘီယက္ထရစ္ေျပာတာ မွန္တယ္။ ဒီေကာင္ သိပ္ဝေနၿပီ"
"အစ္ကို က အရမ္းျမန္ျမန္ႀကီး ေလွ်ာက္ေနတာကိုး... အစ္ကို႔ကို မီေအာင္ ကၽြန္မ တုိ႔ မလုိက္ႏုိင္ေတာ့ ဘူး"
"အဲဒီေခြးေနာက္ ကို လုိက္မသြားပါနဲ႔လုိ႔ ကုိယ္ ေျပာခဲ့တဲ့စကားကို မင္း နားေထာင္ခဲ့ရင္ အခုေလာက္ဆို အိမ္ျပန္ေရာက္ေနၿပီ။ ဂ်က္စ္ပါက သူ႔လမ္းကို သူ ေကာင္းေကာင္းသိတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔မ်ား မင္း လုိက္ သြားခ်င္ ရသလဲဆိုတာ ကုိယ္ေတာ့ မစဥ္းစားတတ္ေတာ့ဘူး"
ကို ဆက္ဖတ္ရန္........

"သူ ေရထဲက်သြားမွာ စိုးလို႔ပါ အစ္ကို... ဒီေရတက္ေနတုန္းမုိ႔ ေရထဲက်သြားမွာ စိုးလို႔ပါ"ဟု ျပန္ေျပာ သည္။
"ဒီေရထဲမွာ ေခြးက်ၿပီး ေသသြားတာမ်ဳိး ကုိယ္က ျဖစ္ေစခ်င္ပါ့မလားကြာ... အဲဒီေက်ာက္ေဆာင္ေတြ ေပၚကို လုိက္မသြားပါနဲ႔လုိ႔ မင္းကို အတန္တန္ ေျပာခဲ့တယ္။ မင္း နားမေထာင္ဘူး။ အခုေတာ့ အေမာ ဆုိ႔ၿပီး ဒယီးဒယုိင္ျဖစ္ေနၿပီ မဟုတ္လား"
"ကၽြန္မ ဒယီးဒယိုင္ မျဖစ္ပါဘူး။ သံေျခေထာက္တပ္ထားတဲ့ လူမ်ဳိးေတာင္ ဒီလို ေျခလွမ္းက်ဲမ်ဳိး ကို မီ ေအာင္ ေလွ်ာက္ေနရင္ ေမာမွာပဲ။ ဂ်က္စ္ပါ ေနာက္ကို ကၽြန္မ လုိက္သြားတုန္းက အစ္ကို လဲ ေနာက္မွာ ခ်ိန္မေနရစ္ခဲ့ ဘဲ ကၽြန္မနဲ႔အတူတူ လုိက္လာလိမ့္မယ္လုိ႔ ထင္တာ"

"အဲဒီေခြးစုတ္အတြက္ ဘာျဖစ္လုိ႔ ကုိယ့္ကိုယ္ကို အပင္ပန္းခံရမွာလဲ"
"ဂ်က္စ္ပါေနာက္ကို လုိက္ရတာ ေမ်ာလာတဲ့ သစ္တံုးေတြ ဆဲြတင္ခဲ့ရတာထက္ေတာ့ ပိုၿပီး မပင္ပန္းပါ ဘူး။ တျခားနည္း နဲ႔ ဆင္ေျခမေပးတတ္လို႔ ဒါကို အေၾကာင္းျပေနတာ"
"ေဟာဗ်ာ... က်ဳပ္က က်ဳပ္ကုိယ္က်ဳပ္ ဘာဆင္ေျခေတြမ်ား ေပးေနရဦးမွာလဲ"
"အို... ကၽြန္မ မသိေတာ့ဘူး။ ဒီအေၾကာင္း ေတာ္ပါေတာ့"
ကၽြန္မက စိတ္႐ႈပ္ေထြးႏြမ္းနယ္စြာျဖင့္ ျပန္ေျပာမိသည္။

"ဟင္ ဒီအေၾကာင္းကို မင္းက စေျပာလာတာပဲ။ ေျပာစမ္းပါဦး။ က်ဳပ္က အေၾကာင္းျပၿပီး ဆင္ေျခေပး တယ္ ဆိုတာက ဘာလဲ... ဘာအတြက္ ဆင္ေျခေပးရမွာလဲ"
"ဟို ေက်ာက္ေဆာင္ေတြေပၚကို ကၽြန္မနဲအတူတူ မလုိက္ခဲ့မိတဲ့အတြက္ ကၽြန္မက ခြင့္လႊတ္ေအာင္ အစ္ကို စကား လမ္းလႊဲၿပီး ဆင္ျခင္ေပးေနတာ"
"ေကာင္းၿပီ... ဒါျဖင့္ရင္ ဟိုဘက္ကမ္းေျခကိုျဖတ္ၿပီး က်ဳပ္ မသြားခ်င္တာေရာ ဘာေၾကာင့္လို႔ ထင္သ လဲ"
"အို... အစ္ကိုရယ္... ကၽြန္မ ဘယ္လိုလုပ္သိႏုိင္မွာလဲ။ လူတစ္ေယာက္ရဲ႕စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္ေနတာကို ကၽြန္မ သိႏုိင္တာ မွ မဟုတ္တာ။ ကၽြန္မနဲ႔အတူတူ အစ္ကို လုိက္မလာခ်င္ဘူးဆိုတာပဲ ကၽြန္မ သိတယ္။ အစ္ကို႔ မ်က္ႏွာေပၚမွာ ကၽြန္မ ျမင္ေနရတယ္"
"မ်က္ႏွာေပၚမွာ ဘာကိုျမင္ရတာလဲ"

"ကၽြန္မ ေျပာၿပီးၿပီေလ... အစ္ကို မသြားခ်င္ဘူးဆိုတဲ့ အမူအရာကို ကၽြန္မ ျမင္ရတယ္။ အို... ေတာ္ ၾကာပါစို႔...ဒီအေၾကာင္းႀကီး ဆက္ေျပာေနရင္ ကၽြန္မ ေသလိမ့္မယ္"
"ျငင္းလုိ႔မႏုိင္ေတာ့ဘူးဆုိရင္ မိန္းမတုိင္း ဒီစကားေျပာတာပဲ။ ေကာင္းၿပီ။ ဒီဘက္ကမ္းေျခကို က်ဳပ္ မသြားခ်င္ဘူး။ ကဲ... ဒါဆုိရင္ မင္း စိတ္ခ်မ္းသာၿပီလား...။ အဲဒီ စုတ္ပဲ့တဲ့ေနရာကို က်ဳပ္ ဘယ္ေတာ့မွ မသြား ဘူး။ ေသာက္သံုး မက်လဲ အဲဒီတုိက္ပုဆီကုိလဲ မသြားဘူး။ က်ဳပ္စိတ္ထဲမွာရွိေနတဲ့ အမွတ္သညာ မ်ဳိးေတြ မင္းစိတ္ထဲ မွာ ရွိေနမယ္ ဆုိရင္ မင္းလဲ သြားခ်င္မွာမဟုတ္ဘူး။ မသြားခ်င္႐ံု မကေသးဘူး။ အဲဒီ အေၾကာင္း စကားစပ္မိ လုိ႔ေတာင္ ေျပာခ်င္မွာမဟုတ္ဘူး။ မေျပာခ်င္႐ံု မကေသးဘူး။ စိတ္ေကာင္ကူး ခ်င္မွာမဟုတ္ဘူး။ ကဲ... ဒါေလာက္ဆိုရင္ မင္း ေက်နပ္ေလာက္ၿပီလုိ႔ က်ဳပ္ ထင္တယ္"

သူ႔မ်က္ႏွာ ျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္ ျဖစ္သြားသည္။ ပင္ပန္းႀကီးစြာ ခ်ဳပ္တည္းထားရသည့္ အမူအရာမ်ဳိးမ်က္လံုးထဲ မွာ ေပၚလာသည္။ အရာရာကို ဆံုး႐ႈံးစြန္႔လႊတ္ထားလုိက္ရသည့္ အမူအရာမ်ဳိး။ သူႏွင့္ ပထမဦးဆံုး စတင္ျမင္ဖူးစဥ္ က အမူအရာမ်ဳိးကို ကၽြန္မ ျပန္လည္ ျမင္ေတြ႕လာရျပန္သည္။ သူ႕လက္ေမာင္းကို ကၽြန္မ ေျပးဖက္ လုိက္မိသည္။ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ႀကီး ဆုပ္ကုိင္ထားလုိက္မိသည္။
"မလုပ္ပါနဲ႔ အစ္ကိုရယ္... မလုပ္ပါနဲ႔"
"ဒါက ဘာျဖစ္တာလဲ"ဟု သူက ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္းပင္ ျပန္ေမးပါသည္။

"အဲဒီမ်က္ႏွာထားမ်ဳိးႀကီး မလုပ္ပါနဲ႔ အစ္ကိုရယ္... ကၽြန္မ အသည္းနာလြန္းလုိ႔ပါ။ မလုပ္ပါနဲ႔ အခ်စ္ ရယ္... ကၽြန္မ တုိ႔ေျပာခဲ့မိတာေတြ အားလံုး ေမ့ပစ္လုိက္ရေအာင္ပါ။ ဘာအဓိပၸာယ္မွမရွိဘဲ ျငင္းခံုေနၾက ရတာပါ... ကၽြန္မ စိတ္မေကာင္း ပါဘူး အခ်စ္ရယ္။ ကၽြန္မ တကယ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ အားလံုး အဆင္ေျပေနပါရေစရွင္... "
"တို႔ အီတလီ မွာပဲ ေနလုိက္ရင္ ေကာင္းမွာ။ ဒီမန္ဒါေလကို ျပန္လာျဖစ္ဖုိ႔ မေကာင္းဘူး။ အို... ဘုရား... ဘုရား... ငါ ဒီကို ျပန္လာမိတာ ဘယ္ေလာက္မ်ား မုိက္မဲရာက်လုိက္သလဲကြာ"
သူသည္ စိတ္မရွည္ႏုိင္ေတာ့သလို သစ္ပင္မ်ားၾကားထဲသုိ႔ တရၾကမ္းတိုးဝင္သြားသည္။ ေစာေစာက ထက္ ပိုၿပီးေတာ့ လည္း ေျခလွမ္းက ျမန္လာေသးသည္။ သူ႔ကိုမီေအာင္ ကၽြန္မ ေျပးလုိက္ေနရသည္။ အသက္ကိုလည္း ဝေအာင္ မ႐ွဴႏုိင္။ က်လုဆဲဆဲ မ်က္ရည္မ်ားကိုလည္း ထိန္းထားရသည္။ သနားစ ရာေကာင္းသည့္ ေခြးကေလး ဂ်က္စ္ပါ ကိုလည္း ႀကဳိးႏွင့္ တအားေဆာင့္ဆြဲလာခဲ့ရသည္။

ေနာက္ဆံုးေတာ့ လူသြားလမ္းဆံုသို႔ ေရာက္လာသည္။ တစ္ဖက္လမ္းက ေပ်ာ္စရာေတာင္ၾကားဆီသို႔ ဦးတည္ သြားသည္။ အိမ္မွထြက္လာစဥ္က ဂ်က္စ္ပါ သြားလိုသည့္ လမ္းအတုိင္း ကၽြန္မတုိ႔ ယခု ျပန္လာ ၾကျခင္းျဖစ္သည္။ သည္လမ္းကေလးအတုိင္း ဂ်က္စ္ပါ ဘာေၾကာင့္သြားလိုသည္ကို ယခုမွ ကၽြန္မ သိရ ေတာ့သည္။ သည္လမ္း ကေလး အတုိင္းသြားလွ်င္ သူ ေကာင္းေကာင္း ကၽြမ္းက်င္သည့္ ကမ္းေျခက ေလးသုိ႔ေရာက္မည္။ ၿပီးေတာ့ ထိုတုိက္ပုကေလး သုိ႔ေရာက္မည္။ သည္ေနရာမ်ားသည္ ယခင္တုန္းက သူ သြားေနက် လာေနက်ေနရာ မ်ား ပင္တည္း။
ျမက္ခင္းျပင္မ်ားသုိ႔ ေရာက္လာသည္။ စကားတစ္ခြန္းမွ်မေျပာဘဲ ျမက္ခင္းမ်ားကိုျဖတ္ကာ အိမ္ႀကီးဆီ သို႔ တန္း လာၾကသည္။ မက္ဇင္မ္၏မ်က္ႏွာမွာ တင္းမာေနသည္။ အခန္းထဲသို႔ တန္းဝင္သြားကာ ကၽြန္မ ကို ေစာင္းငဲ့၍ မွ်မၾကည့္ေတာ့ ဘဲ စာၾကည့္ခန္းထဲသုိ႔ ေတာက္ေလွ်ာက္ဆက္သြားသည္။ ခန္းမထဲမွာ ဖရစ္ ရွိသည္။

"လက္ဖက္ရည္ ခ်က္ခ်င္း လိုခ်င္တယ္"
မက္ဇင္မ္ က ထိုမွ်ေျပာၿပီး စာၾကည့္ခန္းတံခါးကို ပိတ္လုိက္သည္။
မ်က္ရည္မက်ေအာင္ ကၽြန္မ အျပင္းအထန္ ႀကဳိးစားေနရသည္။ ဒါေတြကို ဖရစ္ ျမင္လို႔မျဖစ္။ ကၽြန္မတုိ႔ လင္မယား ရန္ျဖစ္ လာၾကၿပီဟု သူ ထင္လိမ့္မည္။ အေစခံမ်ားအခန္းသို႔ ထိုသတင္း ေရာက္သြားလိမ့္ မည္။ "အခုပဲ ခန္းမထဲ မွာ မစၥက္ဒီဝင္းတား ငိုေနတယ္။ အဆင္မေျပ ျဖစ္ခဲ့ၾကတယ္နဲ႔တူတယ္"ဟူေသာ စကားမ်ဳိးျဖင့္ အျခားအေစခံ မ်ားကို ေျပာျပလိမ့္မည္။ တစ္ဖက္သို႔ ကၽြန္မ လွည့္လုိက္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကို သူ မျမင္ရေတာ့။ ကၽြန္မ ဆီသုိ႔ သူ တန္းလာသည္။ မိုးကာကို ကူခၽြတ္ေပးသည္။

"မိုးကာ ကို ပန္းအလွျပင္တဲ့ အခန္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ သြားသိမ္းထားေပးပါ့မယ္ ဆရာကေတာ္"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္" ထုိသို႔ ျပန္ျပာရင္း မ်က္ႏွာကိုမူ တစ္ဖက္သုိ႔ လႊဲထားၿမဲ လႊဲထားမိသည္။
"ဒီကေန႔ လမ္းေလွ်ာက္ရတာ သိပ္မေကာင္းလွဘူး ထင္ပါတယ္ ဆရာကေတာ္"
"သိပ္မေကာင္းလွ ပါဘူး။ ရာသီဥတုက နည္းနည္းဆိုးတယ္"
"လက္ကိုင္ပဝါ က်သြားၿပီ ဆရာကေတာ္"
သူက ေျပာေျပာဆိုဆိုျဖင့္ ၾကမ္းေပၚက်သြားသည့္ လက္ကုိင္ပဝါကို ေကာက္ေပးသည္။

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္"ဟု ေျပာရင၈္း ကၽြန္မက အိတ္ထဲသို႔ ယူထည့္လုိက္သည္။
အေပၚထပ္ရွိ အိပ္ခန္းသို႔ တက္သြားရလွ်င္ ေကာာင္းေလမည္လား။ မက္ဇင္မ္ ဝင္သြားသည့္ စာၾကည့္ ခန္းထဲသုိ႔ပဲ လုိက္သြား ရေကာင္းေလမည္လားဟု ကၽြန္မ စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ဖရစ္က မိုးကာကို ပန္း အလွျပင္သည့္ အခန္းထဲ သုိ႔ ယူသြားသည္။ ကၽြန္မကမူ ထိုေနရာမွာပဲ ရပ္ၿမဲရပ္ေနမိသည္။ ေၾကာင္အမ္း အမ္းရပ္ေနရင္း  လက္သဲ မ်ားကို သြားျဖင့္ ကုိက္ေနမိသည္။ ဖရစ္ ျပန္ေရာက္လာသည္။ သည္ေနရာမွာ ကၽြန္မ ရပ္ေနသည္ ကို ျမင္ေသာ အခါ သူ အံ့အားသင့္ သြားပံုရပါသည္။
"စာၾကည့္ခန္း ထဲက မီးလင္းဖိုအရွိန္ ေကာင္းေကာင္းရေနပါၿပီ ဆရာကေတာ္"ဟု သူက ေျပာသည္။
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္" ဟု ကၽြန္မ က ျပန္ေျပာသည္။

ခန္းမကိုျဖတ္ၿပီး စာၾကည့္ခန္းရွိရာသို႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာက္လာခဲ့မိသည္။ တံခါးဖြင့္ၿပီး အတြင္းသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။ မက္ဇင္မ္ က သူ႔ကုလားထုိင္မွာ ထုိင္ေနသည္။ ဂ်က္စ္ပါက သူ႔ေျခေထာက္နားမွာ ဝပ္ေနၿပီး ေခြးမႀကီးက သူ႔ေတာင္းထဲမွာ ရွိေနသည္။ မက္ဇင္မ္သည္ သတင္းစာလည္း မဖတ္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ကုလားထုိင္ လက္တန္းေပၚ မွာ တင္ထားသည္။ ကၽြန္မက သူ႔ေဘးသုိ႔သြားၿပီး ဒူးေထာက္ထိုင္ခ်ကာ မ်က္ႏွာကိုလည္း သူ႔မ်က္ႏွာ နား မွာ ကပ္ထားလုိက္ပါသည္။
"ကၽြန္မ ကို စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေနာ္..."
ကၽြန္မ က ေလသံကေလးျဖင့္ တိုးတိုးေျပာသည္။
သူက ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ဆြဲကုိင္ယူကာ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ၿပီး စိတ္တင္းထားရဟန္တူ ေသာ မ်က္လံုး အစံုျဖင့္ ငံုု႔ၾကည့္လုိက္ပါသည္။
"မင္းကို စိတ္မဆိုးပါဘူးကြယ္"ဟုလည္း ေျပာသည္။

"ဟုတ္ပါတယ္ အစ္ကို ရယ္... အစ္ကို စိတ္မခ်မ္းသာေအာင္ ကၽြန္မ လုပ္လုိက္မိပါတယ္။ အစ္ကို စိတ္ ဆိုးေအာင္ လဲ လုပ္လုိက္မိသလို ျဖစ္သြားပါတယ္။ အစ္ကို႔ရင္ထဲက အသည္းႏွလံုးေတြမွာ ဒဏ္ရာဒဏ္ ခ်က္ေတြ ရွိေနတာပါ။ အစ္ကို အခုလို ခံစားေနရတာကို ကၽြန္မ မၾကည့္ရက္ပါဘူး။ အစ္ကိုကို႔ ကၽြန္မ အရမ္းခ်စ္ပါတယ္"
"ဟုတ္ရဲ႕လားကြယ္..."
ကၽြန္မ ကို သူ တင္းတင္းက်ပ္က်ပ္ႀကီး ဖက္ထားပါသည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားကလည္း ကၽြန္မကို စူးစမ္းသ လို ၾကည့္ေန ပါသည္။ နက္ေမွာင္ေသာ မ်က္လံုးမ်ား။ ဇေဝဇဝါျဖစ္ေနေသာ မ်က္လံုးမ်ား။ ဒဏ္ရာတစ္ ခုခုေၾကာင့္ နာက်င္ၿပီး ထိတ္လန္႔စရာႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ေနရေသာ ကေလးငယ္၏မ်က္လံုးမ်ား။
"ဘာျဖစ္တာလဲ အခ်စ္ရယ္... ဘာျဖစ္လုိ႔ အဲဒီလိုၾကည့္ေနရတာလဲ အစ္ကိုရယ္"ဟု ကၽြန္မက ေမးမိပါ သည္။

သူ အေျဖျပန္မေပးႏုိင္ခင္ အခန္းတံခါးဖြင့္သံ ၾကားရသည္။ ကၽြန္မလည္း မတ္မတ္ျပန္ရပ္လုိက္ရသည္။ ထင္းတံုး တစ္တံုးကိုယူၿပီး မီးလင္းဖိုထဲကို ပစ္ထည့္လုိက္ဟန္ေဆာင္လုိက္ရပါသည္။ ဖရစ္ႏွင့္ ေရာဘတ္တုိ႔ လက္ဖက္ရည္ ခရားႏွင့္ ပန္းကန္မ်ားယူၿပီး ဝင္လာၾကသည္။
မေန႔က အျဖစ္အပ်က္မ်ားအတုိင္း တသေဝမတိမ္း ျပန္ျဖစ္ျပန္သည္။ စားပြဲကို ခင္းသည္။ ႏွင္းပြင့္လို ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴေသာ စားပြဲခင္းႏွင့္အုပ္သည္။ ကိတ္မုန္႔ႏွင့္ ေပါင္မုန္႔မီးကင္မ်ား ခ်သည္။ က်ဳိက္က်ဳိက္ဆူ ေနေသာ ေငြေရေႏြးခရားကို မီးေတာက္ေသးေသာ ဖိုကေလးေပၚမွာတင္သည္။ ဂ်က္စ္ပါက အၿမီး ကိုနန္႔ ကာ နားရြက္မ်ားကို ကားထားသည္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကို ေမာ့ၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္မတို႔ လင္မယားႏွစ္ ေယာက္တည္း လြတ္လြတ္လပ္လပ္ေနႏုိင္ဖုိ႔အတြက္ ေနာက္ထပ္ ငါးမိနစ္ေလာက္ ေစာင့္ရေပ ဦးေတာ့ မည္။ မက္ဇင္မ္၏မ်က္ႏွာကို ကၽြန္မ လွမ္းၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေသြးေရာင္ျပည့္လွ်မ္းေနသည္ကို ျမင္ရျပန္ သည္။ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ေနေသာ အမူအရာ၊ အားလံုးကို ဆံုး႐ႈံးလိုက္ရေသာ အမူအရာမ်ား ေပ်ာက္ကြယ္ သြားသည္။ အသားညႇပ္ေပါင္မုန္႔ကို သူ လွမ္းယူသည္။

"လူတစ္အုပ္ႀကီး ကို ေန႔လယ္စာေကၽြးလိုက္ရတာဟာ တကယ့္ဒုကၡႀကီးတစ္ရပ္ပါပဲ။ ကုိယ့္အစ္မ ဘီယက္ထရစ္ ဟာ မဆုိင္တဲ့အေပါက္ ကလုိင္နဲ႔ေခါက္တာလို အင္မတန္ မဟုတ္တာေတြ ေျပာတယ္။ ကုိယ္တို ႔ႏွစ္ေယာက္ ဟာ ေခြးနဲ႔ကလးေတြလိုပဲ။ သူ႔ကို ကုိယ္ အင္မတန္ ခ်စ္တယ္။ ဒါေပမဲ့ သူနဲ႔ နီးနီး နားနား မေနျဖစ္ လုိ႔ ေတာ္ေသးတယ္။ သူနဲ႔ကုိယ္က နီးတက်က္က်က္ ေဝးတစ္သက္သက္ဆိုတာလိုပဲ။ သူ ေရာက္လာတဲ့အတြက္ အဘြားနဲ႔ေတြ႕ဖုိ႔ ကုိယ္တို႔ကို သတိေပးလုိက္သလိုေတာ့ ျဖစ္သြားတာေပါ့ ေလ။ ကဲ... လက္ဖက္ရည္ေလး ထည့္လုိက္ပါဦး အခ်စ္ရယ္... မင္း စိတ္မခ်မ္းမသာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ လုိက္မိတဲ့အတြက္ ကုိယ့္ကို ခြင့္လႊတ္ပါ။"

အားလံုးၿပီးသြားပါၿပီ။ အေရးအခင္းႀကီးတစ္ခု နိ႒ိတံသြားပါၿပီ။ သည္အေၾကာင္းကို ကၽြန္မတုိ႔ျပန္ေျပာ ၾကေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ လက္ဖက္ရည္ ပန္းကန္လံုးေပၚမွေက်ာ္ၿပီး ကၽြန္မကို သူ ၿပံဳးျပပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ကုလားထုိင္ လက္တန္းေပၚမွ သတင္းစာကို ယူဖတ္ေနပါသည္။ သူ႕အၿပံဳးသည္ကား ကၽြန္မကို ဆုခ်လုိက္သည့္ အၿပံဳးမ်ဳိး၊ ေခြးကေလးဂ်က္စ္ပါ၏ေခါင္းကို ပြတ္သပ္ေပးလုိက္သည့္ သေဘာမ်ဳိး။ ဂ်က္စ္ပါကေတာ့ ၿငိမ္သက္စြာဝပ္ေနၿပီး ကၽြန္မအတြက္ ဘယ္လိုမွ ေသာကမေရာက္သည့္ပံု။ ကၽြန္မ လည္း ဂ်က္စ္ပါ၏ဘဝမ်ဳိး သုိ႔ ျပန္ေရာက္သြားျပန္သည္။ ေပါင္မုန္႔မီးကင္တစ္ခ်ပ္ကိုယူၿပီး ထက္ပိုင္းပိုင္း ကာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ ကို ေကၽြး လုိက္ပါသည္။ ကၽြန္မကိုယ္တုိင္ကမူ မဆာသျဖင့္ စားခ်င္စိတ္မရွိပါ။

ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ၿငီးေငြ႕သလို ျဖစ္လာပါသည္။ ေလးလံထုိင္းမႈိင္းၿပီး အလြန္တရာလည္း ပင္ပန္းႏြမ္း နယ္သြားပါသည္။ မက္ဇင္မ္ကို လွမ္းၾကည့္လုိက္ေတာ့ သတင္းစာဖတ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ကၽြန္မ လက္ မွာ ေထာပတ္မ်ား ေပသြားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အိတ္ထဲမွ လက္ကိုင္ပဝါကို စမ္းႏႈိက္လုိက္ သည္။ လက္ကုိင္ပဝါက ခပ္ေသးေသး။ အနားဖ်ားက ဖြာေနသည္။ လက္ကုိင္ပဝါကို စုိက္ၾကည့္ေနရင္း ကၽြန္မ၏လက္ကုိင္ပဝါမဟုတ္မွန္း သိသျဖင့္ မ်က္ေမွာင္ကုတ္လုိက္မိပါသည္။ သည္လက္ကုိင္ပဝါကို ခန္းမထဲရွိ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွ ဖရစ္ေကာက္ေပး ခဲ့သည္ကို ျပန္မွတ္မိပါသည္။ မိုးကာအက်ႌအိတ္ထဲမွ က် သြားျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ တစ္ဖက္သို႔လွည့္ၿပီး ၾကည့္ မိသည္။ မိုးကာအက်ႌအိတ္ထဲမွာ အခ်ိန္အေတာ္ ၾကာရွိေနခဲ့ဟန္ တူပါသည္။

ေထာင့္တစ္ခုတြင္ နာမည္စာလံုးအတိုေကာက္တစ္ခုကို ေတြ႕ရပါသည္။ ရွည္လ်ားေသာ (ရေကာက္) အကၡရာႏွင့္ (ဒ-ဝ) စာလံုးမ်ားကို ေတြ႕ရပါသည္။ ရေကာက္အကၡရာက ရွည္လ်ားလြန္းသျဖင့္ အျခား စာလံုးမ်ား ပုဝင္ သြားပါသည္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ ထိုလက္ကုိင္ပဝါကို လံုးေျခၿပီး မုိးကာအက်ႌ အိတ္ထဲ မွာ ေမ့ေလ်ာ့ထည့္ထားခဲ့ဟန္တူပါသည္။
လက္ကုိင္ပဝါကို ထည့္ထားသည့္ အခ်ိန္မွစ၍ မုိးကာကို အသံုးျပဳသူမွာ ကၽြန္မသည္ ပထမဦးဆံုး လူ ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ ထိုမိုးကာကို ဝတ္ခဲ့သူအမ်ဳိးသမီးသည္ အရပ္ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္းျဖစ္ရမည္။ ကုိယ္လံုး သြယ္ ရမည္။ ပခံုးက်ယ္ရမည္။ ကၽြန္မ ဝတ္စဥ္က ေအာက္မွာ ဒရြတ္တိုက္ခမန္းရွိေနသည္။ လက္ကလည္း လက္ေကာက္ဝတ္ ကို ေက်ာ္ေနသည္။ ၾကယ္သီးအခ်ဳိ႕ျပဳတ္ေနသည္။  ထိုအမ်ဳိးသမီး သည္ ဒါေတြကို ဂ႐ုစုိက္ဟန္မေပၚ။ ပခံုးေပၚသုိ႔ ပစ္စလတ္ခတ္တင္ကာ သက္ေတာင့္သက္သာပင္ ေလွ်ာက္သြားေနဟန္တူသည္။

လက္ကုိင္ပဝါေပၚမွာ ပန္းေရာင္အမွတ္ကေလးတစ္ခုရွိေနသည္။ ႏႈတ္ ခမ္းဆိုးေဆးမ်ား စြန္းထင္းေနျခင္းျဖစ္ သည္။ ထိုအမ်ဳိးသမီးသည္ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းကို သည္လက္ကုိင္ပဝါႏွင့္ ပြတ္လုိက္ၿပီး လံုးေထြးကာ အိတ္ထဲ ထည့္ထားခဲ့ဟန္ တူသည္။ ကၽြန္မ လက္မွာေပေနသည့္ ေထာပတ္ မ်ားႏွင့္ ထိုလက္ကုိင္ပဝါႏွင့္သုတ္လုိက္သည္။ စူးဝါးေသာအေမႊးနံ႔တစ္မ်ဳိး ေထာင္းကနဲထြက္လာသည္။ သည္အနံ႔ကို မွတ္မိသလိုလို ရွိေနသည္။ မ်က္စိမွိတ္ၿပီး စဥ္းစား လုိက္သည္။ ႐ုတ္တရက္ ေပၚမလာပါ။ ယေန႔ ညေနပိုင္းမွာပင္ သည္အနံ႔ကို ႐ွဴ႐ႈိက္ခဲ့ရသည္ဟု ထင္မွတ္မိ ပါသည္။
ေနာက္ဆံုး က်ေတာ့မွ ေပ်ာ္စရာေတာင္ၾကားကေလးထဲတြင္ မက္ဇင္မ္ ေကာက္ေပးသည့္ အေဇလီယာ ပန္းပြင့္ ကို ေျခစဥ္က ထြက္လာသည့္အနံ႔မ်ဳိးျဖစ္ေၾကာင္း အမွတ္ရပါေတာ့သည္။

အခန္း (၁၁)

ရက္သတၱပတ္လံုးလိုလို မိုးရြာၿပီး အေအးပိုကာ ရာသီဥတုက အလြန္အမင္း ဆုိးဝါးေနသည္။ ပင္လယ္ ကမ္းစပ္သို႔လည္း ကၽြန္မတုိ႔ ထပ္မသြားျဖစ္ၾကေတာ့ပါ။ ကုန္းေစာင္းေလွကားထစ္ႏွင့္ ျမက္ခင္းေပၚမွ လွမ္းၾကည့္လုိက္လွ်င္ေတာ့ ပင္လယ္ျပင္ကိုျမင္ေတြ႕ႏုိင္ပါသည္။ ပင္လယ္၏အေရာင္မွာ ညဳိပုပ္ေန သည္။ လႈိင္းလံုးႀကီးတြႏွင့္ အ႐ုပ္ဆိုးလွသည္။ လႈိင္းပုတ္သံမ်ားကိုလည္း တေဝါေဝါၾကားေနရ သည္။ ေလးလံထုိင္းမႈိင္း သည့္ အသံဆိုးႀကီးမ်ားႏွင့္ တူေနသည္။
ပင္လယ္ျပင္မွာ ရာသီဥတု ဆိုးဝါးေနေသာေၾကာင့္ စင္ေရာ္ငွက္မ်ားလည္း ကၽြန္မတို႔အိမ္ဘက္ဆီသို႔ အုပ္လုိက္ပ်ံလာေနၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ အိမ္အမိုးအေပၚမွာ အထပ္ထပ္အခါခါဝဲရင္း ေအာ္ဟစ္ေနၾက သည္။ သူတုိ႔ ေအာ္သည္မွာ ငိုညည္းသံႏွင့္ပင္ တူေသးေတာ့သည္။ အခ်ဳိ႕လူမ်ားသည္ ပင္လယ္၏ဆူ သံညံသံမ်ားကို နားမခံႏုိင္ေၾကာင္း ၾကားဖူးသည္။ ထိုအေၾကာင္းကို ယခုမွ ကၽြန္မ နားလည္သေဘာ ေပါက္ေတာ့သည္။ ဝမ္းနည္း ပူေဆြးေန သည္ႏွင့္တူလြန္းပါေပသည္။

ကၽြန္မတုိ႔၏အိပ္ခန္းသည္ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္တြင္ရွိေနသည့္အတြက္ ဝမ္းသာမိပါသည္။ ျပတင္းေပါက္ မွ ငံု႔ၾကည့္လုိက္လွ်င္ ႏွင္းဆီၿခံကို ျမင္ရသည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ကၽြန္မ အိပ္မေပ်ာ္ပါ။ ထိုအခါမ်ဳိးတြင္ အိပ္ရာမွ ျဖည္းျဖည္းကေလးထကာ ျပတင္းေပါက္သို႔ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ ျပတင္းေဘာင္ေပၚမွာ လက္ ေထာက္မိရင္း အျပင္ကို ေငးၾကည့္မိသည္။ တုိက္ခတ္ေနေသာ ေလျပည္ေလညွင္းကေလးက အလြန္ ေအးၿငိမ္းလွပါသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ေနသည့္ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္၏ၿငိမ္းခ်မ္းမႈမ်ား၊ တိတ္ဆိတ္မႈမ်ားကို ကၽြန္မႏွစ္ၿခဳိက္ မိပါသည္။
ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကို ကၽြန္မ မၾကည့္ခ်င္ေတာ့ပါ။  ပင္လယင္၏အသံမ်ားကိုလည္း နားမေထာင္ခ်င္ေတာ့ ပါ။ ပင္လယ္ ကုိျမင္လွ်င္၊ သို႔တည္းမဟုတ္ ပင္လယ္၏အသံကို ၾကားရလွ်င္ ဟိုေန႔က အျဖစ္အပ်က္ေတြ ကို ျပန္လည္အမွတ္ရေစပါသည္။ လူသူကင္းမဲ့ေနေသာ တုိက္ပုကေလး၊ အျပာကြက္မ်ား စြန္းေပေန သည့္ ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ မ်ား၊ သေဘၤာပံုစံငယ္မ်ားတြင္ ယွက္သြယ္ေနသည့္ ပင့္ကူအိမ္မ်ား၊ ႂကြက္ ကိုက္ထားသည့္ ဆိုဖာခုတင္၊ ပ်က္စီးယိုယြင္းစျပဳေနသည့္ စာအုပ္မ်ား... ၿပီးေတာ့ စိတ္မႏွံ႔သူတစ္ ေယာက္လို ၿပံဳးတတ္ သည့္ ေသာင္ျပင္ေပၚမွ ဘင္း... ဒါေတြကုိ ျပန္လည္အမွတ္ရေစပါသည္။

ထိုအရာအားလံုးက ကၽြန္မကို ဒုကၡမ်ားစြာေပးပါသည္။ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္မ်ားစြာ ျဖစ္ေစပါသည္။ ကၽြန္မ လံုးဝမေပ်ာ္ပုိက္ႏုိင္ပါ။ ဒီအေၾကာင္းမ်ားကို ေမ့ပစ္လုိက္ခ်င္ပါသည္။ ေမ့ပစ္ခ်င္စိတ္ႏွင့္အတူ ဘာေၾကာင့္ ကၽြန္မစိတ္ကို အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ေစရသနည္းဆိုသည္ကိုလည္း သိခ်င္ပါသည္။
ေတာအုပ္ထဲက လူသြားလမ္းကေလးအတုိင္း လမ္းေလွ်ာက္ျပန္လာၾကစဥ္က မက္ဇင္မ္၏ျဖဴေရာ္ေရာ္ မ်က္ႏွာ၊ အရာရာကို ဆံုး႐ႈံးသြားသလိုခံစားလုိက္ရသည့္ မ်က္ႏွာကိုလည္း မေမ့ႏုိင္ပါ။ "အို... ဘုရား... ဘုရား... ငါ ဒီကို ျပန္ လာမိတာ ဘယ္ေလာက္မ်ားမိုက္မဲရာက်လုိက္သလဲကြာ..."ဟူေသာ မက္ဇင္မ္၏ စကားကိုလည္း ကၽြန္မ မေမ့ႏုိင္ေတာ့ပါ။ ဒါေတြ အားလံုး ကၽြန္မ၏အမွားမ်ားသာျဖစ္ပါသည္။ တုိက္ပု ကေလးရွိရာ ပင္လယ္ေအာ္ဘက္ သို႔ ကၽြန္မ သြားခဲ့မိေသာေၾကာင့္ ဒါေတြ ေပၚေပါက္လာရျခင္းျဖစ္ပါ သည္။

သို႔ကလို လုိက္သြားမိျခင္းအားျဖင့္ မက္ဇင္မ္၏အတိတ္အေၾကာင္းမ်ားကို ျပန္လွန္လုိက္သလို ျဖစ္သြား သည္။ တကယ္ေတာ့ အတိတ္ကာလတုန္းက ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရသည့္ဒုကၡမ်ားမွ သူ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ၿပီးၿပီ လည္း ျဖစ္၏။ ယခုေတာ့ အေဟာင္းေတြ အသစ္ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မက လုပ္လုိက္သလို ျဖစ္သြားေလ ေတာ့သည္။
ကၽြန္မတို ႔ႏွစ္ေယာက္ အတူေနၾကသည္မွာ မွန္ပါသည္။ အတူအိပ္သည္။ အတူ အစားစားသည္။ အတူ လမ္းေလွ်ာက္ သည္။  စာေတြအတူေရးၾကသည္။ ေက်းရြာမ်ားသို႔ ကားအတူစီးသြားၾကသည္။  တစ္ေန ကုန္ အလုပ္ လုပ္ၾကသည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း အတိတ္အေၾကာင္းႀကီးက ကၽြန္မတို႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ၾကားတြင္ အရံအတားႀကီး လို ျဖစ္ေနသည္။ ထိုအရံအတားႀကီး၏ဟိုမွာဘက္တြင္ သူ ရွိေနသည္။ သည္ မွာဘက္တြင္ ကၽြန္မ ရွိေနသည္။ သည္ အေၾကာင္း ကို စဥ္းစားလုိက္မိေသာအခါတြင္ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ကတုန္ကယင္ႀကီး ျဖစ္ လာပါ သည္။ ေၾကာက္စိတ္ေတြ ဝင္လာပါသည္။
ပင္လယ္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္အေၾကာင္းမ်ားကို မေျပာမိေအာင္ ကၽြန္မ သတိထားေရွာင္မွျဖစ္ေတာ့မည္။ သည္ အေၾကာင္း ကို ေျပာမိလွ်င္ မက္ဇင္မ္၏မ်က္ႏွာေပးမွာ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ရိပ္ေတြ ေပၚလာဦးမည္။ ဆံုး႐ႈံးရေသာ အရိပ္ အေယာင္ေတြ ေပၚလာဦးမည္။ ပင္လယ္အေၾကာင္းေျပာမိလွ်င္ ဇိမ္ခံရြက္သေဘၤာ ကို သတိရမည္။ ဇိမ္ခံရြက္ သေဘၤာကို သတိရလွ်င္ မေတာ္တဆမႈကို စဥ္းစားမိမည္။ မေတာ္တဆမႈကို စဥ္းစားမိ လွ်င္ ေရနစ္ေသဆံုး သြားသည့္ ရဘက္ကာ၏အေၾကာင္းမ်ားက အသစ္ျဖစ္လာေပဦးေတာ့ မည္။

တစ္ခါတုန္းက ကၽြန္မတို႔ႏွင့္အတူ ဖရင့္ခေရာ္ေလ ေန႔လယ္စာ လာစားသည္။ ကားရစ္ၿမဳိ႕ဆိပ္ကမ္း တြင္ ရြက္ေလွၿပဳိင္ပြဲ က်င္းပသည့္အေၾကာင္း ခေရာ္ေလက ေျပာျပေနသည္။ ထိုအေၾကာင္းေျပာသံက ေလး ၾကား႐ံုမွ်ျဖင့္ ကၽြန္မမွာ ဖ်ားခ်င္သလိုလို နာက်င္သလိုလို ျဖစ္လာသည္။ အထိတ္တလန္႔လည္း ျဖစ္လာသည္။ ကားရစ္ၿမဳိ႕၏ဆိပ္ကမ္းသည္ ကၽြန္မတုိ႔ဆီမွ သံုးမုိင္ခန္႔ေဝးပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မမွာေတာ့ ႏွလံုးတုန္ ရင္ခုန္ျဖစ္ သြားကာ ေရွ႕မွာထုိင္ေနသည့္ ပန္းကန္ျပားကိုသာ မမွိတ္မသုန္ စုိက္ၾကည့္ေနရပါေတာ့သည္။
မက္ဇင္မ္ကေတာ့ ဘာမွ်မျဖစ္သလို ေအးေအးေဆးေဆးပင္ စကားဆက္ေျပာေနသည္။ ကားရစ္ဆိပ္ ကမ္းမွ ရြက္ေလွၿပဳိင္ပြဲအေၾကာင္း ၾကားရေသာ္လည္း သူ႔စိတ္ကိုထိခုိက္ပံုမရပါ။ ကၽြန္မမွာေတာ့ အထိတ္ တလန္႔ ျဖစ္ေနမိသည္။ ဘာေတြဆက္ျဖစ္လာမလဲ။

ဘာေတြေျပာၾကဦးမွာလဲဟု ေတြးရင္း ေခၽြးစီးမ်ား ျပန္လာသည္။ မတတ္ႏုိင္ေတာ့သည့္အဆံုးတြင္ နံရံေဘးက စင္ရွိရာသို႔သြားၿပီး ေပါင္မုန္႔ယို သုတ္ေနလိုက္ရေတာ့သည္။ သီခ်င္းတစ္ပုဒ္ကိုလည္ ေလသံျဖင့္ ညည္းေနမိသည္။ သူတုိ႔ေျပာေနၾက သည့္ စကားလံုးမ်ားကို မၾကားမိေစရန္ ျဖစ္ပါသည္။
ယင္းသို႔ေသာ စိတ္ခံစားမႈမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မသည္ ပံုမွန္မဟုတ္ေၾကာင္း၊ မုိက္မဲၾကာင္း၊ စိတ္ေဝဒနာ တစ္ခုခုကို ခံစားလြယ္သူျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ ထိန္းသိမ္းႏုိင္စြမ္းမရွိ ပါ။ ဘာလုပ္ရမွန္း လည္း မသိပါ။ ကၽြန္မ၏ရွက္တတ္ေသာအက်င့္ႏွင့္ လူကိုေၾကာက္ေသာအက်င့္သည္ လည္း ပိုဆိုးလာပါသည္။
ကၽြန္မတို႔၏စံအိမ္ႀကီးသုိ႔ အနီးပတ္ဝန္းက်င္မွ လူမ်ား လာေရာက္လည္ပတ္ေလ့ရွိၾကပါသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ ကို လာေရာက္ႏႈတ္ဆက္ၾကျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။ သည္လိုအခါမ်ဳိးတြင္ ကၽြန္မ အေနျဖင့္ ေရွာင္တိမ္း ေန၍မျဖစ္ေတာ့။ မလႊဲမေသြ လက္ခံစကားေျပာရပါေတာ့သည္။ မန္ဒါေလသို႔ ကၽြန္မတို ႔ေရာက္ၿပီး ေစာေစာပုိင္း ရက္မ်ားက ဧည့္သည္မ်ားအဆက္မျပတ္ ေရာက္လာသည္။ အနီးပတ္ဝန္းက်င္မွ လူမ်ား ျဖစ္သည္။ သူတုိ႔ကို နာရီဝက္ေလာက္ ဧည့္ခံစကားေျပာရသည့္ဒုကၡမွာ ကၽြန္မအတြက္ အလြန္တရာ ႀကီးမား လွပါသည္။ မေျပာသင့္ေသာ စကားမ်ားကို သူတုိ႔ေျပာခ်င္လုိက္ေလမည္လား။ မေဆြးေႏြးသင့္ ေသာ အေၾကာင္းအရာ မ်ားကို သူတုိ႔ ဖြင့္ေဆြးေႏြးလုိက္ေလမည္လားဟု ရင္တထိတ္ထိတ္ႏွင့္ ေနခဲ့ရပါ သည္။

မန္ဒါေလသုိ႔ေရာက္ၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ဘီယက္ထရစ္တုိ႔လင္မယားေရာက္လာသည္။ ၿခံဝင္း အတြင္းသို႔ ကားေမာင္းဝင္လာသံၾကားလုိက္ရသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း ထိတ္လန္႔တၾကားျဖစ္ကာ နံနက္ ခန္းထဲမွ ထြက္ေျပး ခဲ့ဖူးပါသည္။ ယခုလည္း ဧည့္သည္လာၿပီဆိုလွ်င္ ကၽြန္မ၏အိပ္ခန္းထဲသို႔ ေျပးဝင္ ပုန္းေအာင္းေနမိျပန္ပါသည္။ မ်က္ႏွာေပါင္ဒါသသည္။ ဆံပင္ၿဖီးသည္။ သိ႔ုေသာ္လည္း ေရွာင္တိမ္းမရ ႏုိင္ပါ။ အိမ္ေဖာ္တစ္ေယာက္ေယာက္က တံခါးလာေခါက္ၿပီး ဧည့္သည္ေရာက္ေနေၾကာင္း ေျပာေတာ့ သည္။
"ေနေကာင္းၾကပါသလားရွင္... ထုိင္ၾကပါဦး။ မက္ဇင္မ္ေတာ့ ဥယ်ာဥ္ထဲ ေရာက္ေနတယ္ထင္ပါရဲ႕၊ ဖရစ္ လုိက္ေခၚေနပါၿပီ" စေသာ စကားကို ဟန္မပ်က္ ေျပာရေတာ့သည္။
"မဟုတ္ပါဘူးရွင္...သတုိ႔သမီး ကို ႏႈတ္ဆက္ခ်င္လုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ လာတာပါ"ဟု သူတုိ႔က ေျပာသည္။

ၿပီးေတာ့ စကားအနည္းငယ္ဆက္ေျပာသည္။ ရယ္ေမာသံကေလးေတြ ထြက္လာသည္။ စကားေျပာ ခဏရပ္ၾက သည္။ အခန္းကို မ်က္လံုးဝင့္ၾကည့္ၾကသည္။
"မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကေတာ့ အၿမဲတမ္း လွပေနတာပါပဲ။ ဒီစံအိမ္ႀကီးကို သေဘာက်ရဲ႕လားဟင္..."ဟု သူ တုိ႔ ေမးၾကမည္။
"အုိ... သေဘာက်ပါသေကာရွင္..."ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာမည္။ ၿပီးေတာ့ သူတို႔ ေျပာသည္မ်ားကို နား ေထာင္ရင္း အလုိက္သင့္ျပန္ေျပာေနမိသည္။ အလုိက္သင့္ ေျပာသည္ဆိုရာမွာလည္း မလည္ မဝယ္ ေက်ာင္းသူ ကလးတစ္ေယာက္ လို "ဟုတ္ကဲ့ပါရွင္"ဆိုတာမ်ဳိး။ "ေၾသာ္... ဒီလိုပါလား" ဆိုတာမ်ဳိး။ "ကၽြန္မ ကေတာ့ ေသေသ ခ်ာခ်ာ မသိပါဘူးရွင္" ဆိုတာမ်ဳိးသာ ျဖစ္လိမ့္မည္။ မက္ဇင္မ္ ေရာက္ လာ ေတာ့မွ ေနသာ ထုိင္သာရွိေတာသည္။ ထြက္ေပါက္ရသလို ျဖစ္ေတာ့သည္။ သူတုိ႔ကလည္း မက္ဇင္မ္ ဘက္လွည့္ၿပီး စကားေျပာၾကေတာ့မည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: