Friday, May 25, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၂၁)

ၿပီးေတာ့ စကားအနည္းငယ္ဆက္ေျပာသည္။ ရယ္ေမာသံကေလးေတြ ထြက္လာသည္။ စကားေျပာ ခဏရပ္ၾက သည္။ အခန္းကို မ်က္လံုးဝင့္ၾကည့္ၾကသည္။
"မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကေတာ့ အၿမဲတမ္း လွပေနတာပါပဲ။ ဒီစံအိမ္ႀကီးကို သေဘာက် ရဲ႕လားဟင္..."ဟု သူ တုိ႔ ေမးၾကမည္။
"အုိ... သေဘာက်ပါသေကာရွင္..."ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာမည္။ ၿပီးေတာ့ သူတို႔ ေျပာသည္မ်ားကို နား ေထာင္ရင္း အလုိက္သင့္ျပန္ေျပာေနမိသည္။ အလုိက္ သင့္ ေျပာသည္ဆိုရာမွာလည္း မလည္ မဝယ္ ေက်ာင္းသူ ကလးတစ္ေယာက္ လို "ဟုတ္ကဲ့ပါရွင္"ဆိုတာမ်ဳိး။ "ေၾသာ္... ဒီလိုပါလား" ဆိုတာမ်ဳိး။ "ကၽြန္မ ကေတာ့ ေသေသ ခ်ာခ်ာ မသိပါဘူးရွင္" ဆိုတာမ်ဳိးသာ ျဖစ္လိမ့္မည္။ မက္ဇင္မ္ ေရာက္ လာ ေတာ့မွ ေနသာ ထုိင္သာ ရွိေတာသည္။ ထြက္ေပါက္ရသလို ျဖစ္ေတာ့သည္။ သူတုိ႔ကလည္း မက္ဇင္မ္ ဘက္ လွည့္ၿပီး စကားေျပာၾကေတာ့မည္။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.......

ထိုဧည့္သည္ မ်ား ေမာ္ေတာ္ကားေမာင္းၿပီး ျပန္သြားေသာအခါ "မိန္းကေလးက ထံုထံုထုိင္းထုိင္း ကေလး ေနာ္... ပါးစပ္ကိုေတာင္ ရဲရဲမဟရဲဘူး"ဟူေသာ စကားမ်ဳိးကို ေျပာသြားၾကေပလိမ့္မည္။ ထိုမွ် မကေသး၊ ဘီယက္ထရစ္ ေျပာခဲ့သလို "ရဘက္ကာနဲ႔ေတာ့ ဘာမွမဆုိင္ဘူး"ဟူေသာ မွတ္ခ်က္မ်ဳိး ကို လည္း ခ်ၾက ေပလိမ့္မည္။
ကုိယ့္အိမ္ သို႔ လာေရာက္လည္ပတ္သူမ်ားထံ ကုိယ္ကလည္း တံု႔ျပန္လည္ပတ္ပါသည္။ ယင္းသို႔ေသာ အေသး အဖြဲ႕ ကိစၥ ကေလးမ်ားကို မက္ဇင္မ္က အေရးတယူ ေဆာင္ရြက္တတ္ပါသည္။ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ မူ သူ မလုိက္ႏုိင္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း သြားရတတ္ပါသည္။

"မန္ဒါေလ မွာ ဧည့္ခံပြဲႀကီးေတြလုပ္ဖုိ႔မ်ား အစီအစဥ္ရွိပါသလား မစၥက္ဒီဝင္းတား"ဟု သူတုိ႔က ေမးၾက သည္။
"ကၽြန္မ မသိပါဘူး ရွင္။ မက္ဇင္မ္က ဒီအေၾကာင္းနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္မကို ဘာမွမေျပာဖူးေသးပါဘူး"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျဖသည္။
"ဧည့္ခံပြဲ လုပ္ ဖုိ႔ အခ်ိန္ေစာေတာ့ ေစာပါေသးတယ္ေလ... ဟိုႏွစ္တုန္းကဆုိရင္ ဧည့္ခံပြဲမွာ လူေတြ ျပည့္ ေနတာပဲ၊ လန္ဒန္က ဧည့္သည္ေတြလဲ လာၾကတယ္"
"ေၾသာ္... ဟုတ္လား" ဆုိတာမ်ဳိး။ ဒါမွမဟုတ္ "ကၽြန္မေတာ့ ဒီအေၾကာင္းေတြ မသိပါဘူးရွင္" ဆိုတာမ်ဳိး တစ္ခုခု ျပန္ေျဖမိမည္။
"အလ်င္ မစၥက္ဒီဝင္းတားက သိပ္ေက်ာ္ၾကားတဲ့ အမ်ဳိးသမီးေပါ့။ သူ႔႐ုပ္ရည္ကလဲ အင္မတန္ေခ်ာတယ္ ေလ..." ဟုလည္း သူတုိ႔က ေျပာတတ္ၾကသည္။ ထုိအခါမ်ဳိးတြင္...
"ဟုတ္... ဟုတ္ကဲ့... မွန္ပါတယ္ရွင္"ဟု အထစ္ထစ္အေငါ့ေငါ့ျဖင့္ ကၽြန္မ ျပန္ေျပာတတ္သည္။ မေန တတ္ မထုိင္တတ္လည္းျဖစ္လာကာ လက္အိတ္ေအာက္မွ နာရီကို အမွတ္မထင္ ၾကည့္လုိက္မိသည္။ "ေၾသာ္... ကၽြန္မ ျပန္လုိက္ဦးမွပဲရွင္... ေလးနာရီေတာင္ ထိုးသြားၿပီပဲ"

"လက္ဖက္ရည္ေသာက္သြားလုိက္ပါဦး... ေလးနာရီဆယ့္ငါးမိနစ္ဆိုရင္ ကၽြန္မတုိ႔ လက္ဖက္ ရည္ ေသာက္ေန က်ပါပဲ"
"ေနပါေစေတာ့ ရွင္... သိပ္ကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ အခ်ိန္မီ ျပင္လာခဲ့မယ္ဆုိရင္ မက္ဇင္မ္ကို ေျပာခဲ့မိ လုိ႔ပါ" စေသာ စကားမ်ားကို ကမန္းကတန္း ေျပာၿပီး ကၽြန္မ ျပန္ဖုိ႔ ႀကဳိးစားမိခဲ့ပါသည္။ တကယ္ဆိုေတာ့ သူ ကလည္း လက္ဖက္ရည္ေသာက္ေစခ်င္လြန္းလုိ႔ မဟုတ္။ ကၽြန္မကလည္း မက္ဇင္မ္ကို အခ်ိန္မီ ျပန္ လာခဲ့ပါမယ္ ဟု ေျပာထားခဲ့လုိ႔မဟုတ္။ သူ႔အေၾကာင္း ကုိယ္သိသလို ကုိယ့္အေၾကာင္းလည္း သူသိပါ လိမ့္မည္။

ကၽြန္မ သတိၱရွိလုိက္ခ်င္ပါသည္။ ဒါမ်ဳိးေတြကို ေသြးေအးေအးႏွင့္ ရင္ဆုိင္ႏုိင္စြမ္းရွိေသာ သတၱိမ်ဳိးရ လုိက္ခ်င္ပါသည္။ သူတုိ႔ဘာေျပာေျပာ ကုိယ္က မတုန္လႈပ္ဘဲ အလုိက္သင့္ ျပန္ေျပာတတ္ခ်င္ပါသည္။ အရွက္ အေၾကာက္ႀကီးသည့္စိတ္မ်ား ပေပ်ာက္ေစခ်င္ပါသည္။ လူေတာမတိုးသည့္ အက်င့္ မ်ား ေပ်ာက္ ေစခ်င္ ပါသည္။
တစ္ခါတြင္ ကၽြန္မတုိ႔စံအိမ္ႀကီးနွင့္ မလွမ္းမကမ္းရွိ ဘုရားရွိခုိးေက်ာင္းဝင္းတြင္ေနေသာ အသင္းေတာ္ ဂိုဏ္းအုပ္ႀကီး ၏ ဇနီးထံသုိ႔ ကၽြန္မ သြားေရာက္လည္ပတ္ပါသည္။
"အဝတ္အစား အထူးအဆန္းေတြဝတ္ၿပီး တက္ရတဲ့ ဧည့္ခံပြဲႀကီးေတြ မန္ဒါေလမွာ ျပန္လုပ္ဖုိ႔ ရွင့္ ေယာက္်ားမွာ အစီအစဥ္မ်ား ရွိတယ္ထင္ပါသလား။ အဲဒီဧည့္ခံပြဲမ်ဳိးကေတာ့ အင္မတန္ေကာင္းေပ တာ ပဲ။ ကၽြန္မျဖင့္ တစ္သက္ေမ့ႏုိင္ေတာ့မွ မဟုတ္ဘူး"ဟု ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီး၏ဇနီးက ေမးပါသည္။

သည္အေၾကာင္းေတြအားလံုးကို ေကာင္းစြာသိထားသည့္ ဂုိက္မ်ဳိးဖမ္းကာ ကၽြန္မက ျပန္ၿပံဳးျပလုိက္ပါ သည္။
"ကၽြန္မတုိ႔ မဆံုးျဖတ္ရေသးပါဘူးရွင္... ကၽြန္မတုိ႔မွာ အလုပ္ေတြကလဲ မ်ားျပားေနပါေသးတယ္။ တုိင္ ပင္စရာေတြကလဲ ရွိေနပါေသးတယ္"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာပါသည္။
"ဟုတ္တာေပါ့ေလ... ဒါေပမဲ့ အဲဒီဧည့္ခံပြဲႀကီးမ်ဳိးလုပ္ဖုိ႔ေတာ့ မပ်က္ကြက္ေစခ်င္ဘူး။ ရွင့္ေယာက္်ားကို ပူဆာေပးဖုိ ႔ေကာင္းတယ္။ ၿပီးခဲ့တဲ့ ႏွစ္ထဲမွာ တစ္ပြဲမွမလုပ္ျဖစ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ လြန္ခဲ့တဲ့ႏွစ္ႏွစ္က လုပ္ခဲ့တဲ့ ပြဲႀကီးကို ကၽြန္မ မွတ္မိေနေသးတယ္။ ဂိုဏ္းခ်ဳပ္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္မ သြားခဲ့တယ္ေလ။ အင္မတန္ ႀကီးက်ယ္ပါ ေပတယ္။ ခန္းမႀကီးထဲမွာ ကၾကတယ္။ ေတးဂီတခန္းမထဲမွာ ဂီတပညာသည္ေတြ ျပည့္လုိ႔။ ဒီလိုပြဲႀကီး မ်ဳိး ေအာင္ေအာင္ျမင္ျမင္ စည္စည္ကားကား ျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ဖုိ႔ ဆိုတာ မလြယ္ေပဘူး။ လူတုိင္း က သိပ္ သေဘာက်ၾကတယ္"

"ဟုတ္ပါတယ္ရွင္... မက္ဇင္မ္ကို ကၽြန္မ ေျပာပါ့မယ္"
နံနက္ခန္းထဲက စာေရးစားပြဲမွာ ရဘက္ကာ ထုိင္ေနသည့္ပံုကို ကၽြန္မ ျမင္ေယာင္လာသည္။ ဖိတ္စာ မ်ား၊ ရွည္လ်ားသည့္ လူနာမည္စာရင္းမ်ား၊ လိပ္စာမ်ားႏွင့္ သူ အလုပ္႐ႈပ္ေနမည့္ပံုကို ကၽြန္မ စဥ္းစား ၾကည့္ေန မိသည္။
"ဥယ်ာဥ္ပြဲတစ္ခုလဲလုပ္ဖူးေသးတယ္။ ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္မ သြားတယ္။ အကုန္လံုးကို အလွအပ ဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ဆင္ထားသည္။ ပန္းေတြကလည္း ပင္လံုးညႊတ္ပြင့္ၾကလုိ႔။ ႏွင္းဆီၿခံထဲမွာ စားပြဲေသး ေသးကေလး ေတြ ခ်ခင္းထားတယ္။ အဲဒီမွာ လက္ဖက္ရည္ပြဲနဲ႔ ဧည့္ခံတယ္။ အင္မတန္ေကာင္း တဲ့ စိတ္ ကူးပဲ။ အမ်ဳိးသမီးက အင္မတန္ ေတာ္တာကိုး..." ဟု ဂိုဏ္းအုပ္ႀကီး၏ဇနီးက ဆက္ေျပာေနသည္။
ၿပီးေတာ့ စကား ကို ခ်က္ခ်င္းရပ္ပစ္လုိက္သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာလည္း ရွက္ေသြးကေလး အနည္းငယ္ ျဖန္းလာသည္။ မေျပာသင့္ေသာစကားကို ေျပာလုိက္မိသျဖင့္ အားတံု႔ အားနာ ျဖစ္သြားသည့္ သေဘာ ပင္။ ကၽြန္မကလည္း သူမ အရွက္ေျပပါေစေတာ့ဟူေသာသေဘာျဖင့္ အလုိက္ သင့္ ျပန္ေျပာ မိပါသည္။

"ရဘက္ကာဟာ အင္မတန္ အံ့ၾသစရာေကာင္းတဲ့ အမ်ဳိးသမီးျဖစ္မယ္ဆိုတာ ေသခ်ာပါတယ္"
"ရဘက္ကာ"ဆိုေသာ နာမည္ႀကီးကို ကၽြန္မ၏ႏႈတ္ဖ်ားမွ သည္လိုဖြင့္ဟေျပာလုိက္မိျခင္းအတြက္ ကိုယ့္နားကိုပင္ ကုိယ္မယံုၾကည္ႏိုင္ေတာ့ပါ။ ဘာေတြဆက္ျဖစ္လာေတာ့မည္နည္းဟူေသာ အေတြးျဖင့္ ကၽြန္မ ေစာင္ေ့နမိပါသည္။ သည္နာမည္ႀကီးကို ကၽြန္မ ထုတ္ေဖာ္ေျပာလိုက္မိၿပီ။ "ရဘက္ကာ"ဟူေသာ စကားလံုးႀကီး ကို အက်ယ္ႀကီးေျပာလုိက္မိပါသည္။ သည္လို ေျပာလုိက္မိသည့္အတြက္ စိတ္ထဲမွာ သက္သာ သြားသလို ရွိသည္။ ရင္ထဲမွာ ေခ်ာင္သြားသလိုရွိသည္။ ရဘက္ကာ။ ကၽြန္မ အက်ယ္ႀကီး ေအာ္ေျပာလုိက္မိပါၿပီ။

ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚမွာ ရွက္ေသြးျဖာသြားသည္ကို ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီး၏ ဇနီး ျမင္မ်ားသြားေလ သလား ဟု ေတြးမိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သူကေျပာလက္စစကားကို ဘာမွ်မျဖစ္သလို ေခ်ာေခ်ာေမာေမာ ဆက္ ေျပာေနပါသည္။ ကၽြန္မ ကလည္း သူေျပာသည့္ စကားမ်ားကို စိတ္ဝင္တစားျဖင့္ ဆက္ နားေထာင္ေန မိ သည္။
"ရဘက္ကာကို ရွင္ မျမင္ဖူးဘူးေနာ္..." ဟု သူက ေမးသည္။ ကၽြန္မက ေခါင္းခါျပသည္။ ခဏၾကာ ေအာင္ သူ တံု႔ဆုိင္းဆုိင္းလုပ္ေနသည္။ ဘာေျပာရမည္ကို မေသခ်ာသည့္ပံုမ်ဳိး။
"ကၽြန္မ တုိ႔နဲ႔ လူခ်င္း ဒါေလာက္ရင္းႏွီးလွတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီးက ဒီကိုေျပာင္းလာ တာ ေလးႏွစ္ေလာက္ပဲ ရွိေသးတယ္ေလ... ဒါေပမဲ့ ဧည့္ခံပြဲႀကီးနဲ႔ ဥယ်ာဥ္ပြဲကို ကၽြန္မတုိ႔ သြားေတာ့ ေကာင္းေကာင္း ဧည့္ခံျပဳစုပါတယ္။ အင္မတန္ကို ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ အမ်ဳိးသမီးပါပဲ။ ဘာမွ အျပစ္ေျပာ စရာ မရွိဘူး"

"ေနရာတကာ မွာလဲ ေတာ္ပံုရပါတယ္"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာသည္။ သူ႔အေၾကာင္းကို ေျပာရသည့္အ တြက္ ကၽြန္မ ၏စိတ္တြင္ အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေလဟန္ အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ပင္ ေျပာလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လက္အိတ္ ကုိလည္း လက္ထဲမွာ ေဆာ့ကစားေနမိသည္။ "အရာရာမွာလဲ ေတာ္တယ္။ ႐ုပ္ရည္ ကလဲ ေခ်ာတယ္။ အားကစားကိုလဲ ျမတ္ႏိုးတယ္ဆိုတဲ့ အမ်ဳိးသမီး ရွားပါတယ္"
"ဟုတ္ပါတယ္... ေတြ႕ရ ခဲပါတယ္။ သူကေတာ့ ပါရမီကိုပါလာတာ။

အခုေျပာရင္း ေတာင္ ကၽြန္မ မ်က္စိ ထဲမွာ ျမင္ေယာင္ေနေသးတယ္။ အဝတ္အစား အထူးအဆန္းေတြ ဝတ္ၿပီး တက္ရတဲ့ကပြဲႀကီးနဲ႔ ဧည့္ခံပြဲ ညတုန္းကေပါ့။ ေလွကားထိပ္မွာရပ္ၿပီး လာသမွ် ဧည့္သည္ ေတြနဲ႔ လက္ဆြဲႏႈတ္ ဆက္ေန တယ္။ ဆံပင္ လႈိင္းတြန္႔ကေလးေတြက ပိတုန္းေရာင္ နက္ေမွာင္ၿပီး တိမ္တုိက္လို လြင့္ေနတယ္။ အင္မတန္ျဖဴတဲ့ သူ႔ အသားနဲ႔ သိပ္လုိက္ဖက္တာပဲ။ သူ႕ဂါဝန္ကလဲ ဆြတ္ဆြတ္ျဖဴၿပီး သူန႔ဲသိပ္ကို ၾကည့္ေကာင္းေနတယ္။ ဟုတ္တယ္... အရမ္းကိုေခ်ာတဲ့ မိန္းမ"
"အိမ္မႈ ကိစၥေတြ ကိုလဲ သူကိုယ္တုိင္ဦးစီးလုပ္တယ္။ ကၽြန္မေတာ့ စဥ္းစားလို႔မရပါဘူးရွင္။ အင္မတန္ အခ်ိန္ကုန္ တဲ့ အလုပ္ပဲ။ ဒါေၾကာင့္ အိမ္ေဖာ္ေတြလက္ကိုပဲ လႊဲထားလုိက္ရေတာ့တယ္"
"ဟုတ္တာ ေပါ့ရွင္... ကၽြန္မတုိ႔အေနဲ႔ အကုန္လံုး ဘယ္လုပ္ႏုိင္ပါ့မလဲ။

ေနာက္ၿပီး ေတာ့ ရွင့္အသက္က သိပ္ငယ္ေသးတယ္။ ဟုတ္တယ္ေနာ္... အခ်ိန္တန္ေတာ့လဲ အသားက်လာမွာေပါ့ေလ... ေနာက္ၿပီး  ေတာ့ ရွင့္မွာက ကိုယ္ပုိင္ဝါသနာေလးတစ္ခုလဲ ရွိေသးတယ္ မဟုတ္လား.. ရွင္  ပန္းခ်ီဆြဲတယ္လို႔ ကၽြန္မကို သူမ်ားေတြ ေျပာဖူးတယ္"
"အို... ဒါေလာက္ေတာင္ ေျပာပေလာက္ေအာင္ မဟုတ္ပါဘူးရွင္"
"အႏုပညာ ဗီဇကေလး နည္းနည္းပါးပါးေလာက္ရွိရင္ ရႏုိင္ပါတယ္။ ဒါလဲ လူတုိင္းဆြဲႏုိင္ၾကတာမွ မဟုတ္တာ။ ဒါေၾကာင့္ ပန္းခ်ီဆြဲတာကိုေတာ့ မစြန္႔လႊတ္လုိက္ပါနဲ႔။ ပန္းခ်ီဆြဲလုိ႔ေကာင္းတဲ့ အကြက္ အကြင္း ေတြ မန္ဒါေလ မွာ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္"

"ဟုတ္ကဲ့... ကၽြန္မလဲ ထင္ပါတယ္ရွင္"
သူ႔စကား ကို အလုိက္သင့္ ျပန္ေျပာေနေသာ္လည္း ကၽြန္မ စိတ္ဓာတ္က်သြားပါေလေတာ့သည္။ "အႏု ပညာဗီဇကေလး နည္းနည္းပါးပါးေလာက္ရွိရင္ ရႏုိင္ပါတယ္"ဟူေသာ စကားေၾကာင့္ ပန္းခ်ီဆြဲပစၥည္း မ်ားကုိပုိက္ၿပီး မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးအတြင္းမွာ ေျခဦးတည့္ရာ ေလွ်ာက္သြားေနသည့္ ကၽြန္မ၏အျဖစ္ကို စိတ္ကူးျဖင့္ ျမင္ေယာင္ၾကည့္ေနမိပါသည္။
"ရွင္ ဘာအားကစား ေတြ လုပ္သလဲ... ျမင္းစီးသလား၊ အမဲလုိက္သလား"
"အဲဒါမ်ဳိး ေတြ တစ္ခုမွ မလုပ္ပါဘူးရွင္... လမ္းေလွ်ာက္ရတာကိုပဲ ကၽြန္မ ျမတ္ႏိုးပါတယ္"
"ကမာၻေပၚ မွာ အေကာင္းဆံုးေလ့က်င့္ခန္းေပါ့။ ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီးနဲ႔ ကၽြန္မလဲ လိမ္းသိပ္ေလွ်ာက္တာ"

သူတုိ႔လင္မယားႏွစ္ေယာက္ လက္ခ်င္းတြဲကာ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းကိုပတ္ၿပီး ေလွ်ာက္ေနရမည့္အျဖစ္ ကို မ်က္စိထဲမွာ ျမင္ေယာင္လာပါသည္။ ခြင့္ရက္ရွည္မ်ားတြင္ ေျမာက္ပုိင္းေဒသရွိ ပင္ႏုိင္းေတာင္တန္း မ်ားသုိ႔ သြားေရာက္ အနားယူရင္း တစ္ေန႔လွ်င္ မိုင္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္အထိ သူတို႔လင္မယား လမ္း ေလွ်ာက္ ၾကသည့္အေၾကာင္းမ်ားကို ဆက္ေျပာျပေနသည္။
သူက စကားရပ္လုိက္သည္။ ကၽြန္မက လက္ပတ္နာရီကို ငံု႔ၾကည့္သည္။ ဧည့္ခန္းထဲရွိ နံရံကပ္နာရီမွ ေလးခ်က္ထိုးလုိက္သျဖင့္ ကုိယ့္နာရီကိုယ္ ငံု႔ၾကည့္ရန္ေတာ့မလိုပါ။ ထိုင္ရာမွ ကၽြန္မ ထလုိက္ပါသည္။
"အခု လို အိမ ္မွာ အဆင္သင့္ေတြ႕ရတာ ဝမ္းသာပါတယ္ရွင္... ကၽြန္မတုိ႔ဆီကိုလဲ အားရင္ အလည္လာ ခဲ့ပါဦး"

"သိပ္လာလည္ခ်င္ပါတယ္... ဂိုဏ္းအုပ္ႀကီးကေတာ့ အၿမဲတမ္း အလုပ္မ်ားေနတာ... ရွင့္ေယာက္်ားကို လဲ သတိရေၾကာင္း ေျပာလုိက္ပါေနာ္။ ကပြဲႀကီးတစ္ခုလုပ္ဖုိ႔လဲ ေျပာျဖစ္ေအာင္ ေျပာလုိက္ပါဦး"
"ဟုတ္ကဲ့... စိတ္ခ်ပါ"
သည္အေၾကာင္းေတြ အားလံုး ေကာင္းစြာသိထားသူလို ကၽြန္မက ဟန္ေဆာင္လုိက္ရျပန္ပါသည္။ အျပန္လမ္း တြင္ ကားထဲက ထုိင္ေနက်ေထာင့္မွာထုိင္ရင္ လက္သဲမ်ားကို ကိုက္ေနမိပါသည္။ မန္ဒါ ေလစံအိမ္ႀကီး တြင္ က်င္းပသည့္ အဝတ္အစားအထူးအဆန္းမ်ားဝတ္ၿပီး တက္ရေသာကပြဲႀကီးကို ေတြး ၾကည့္ေနမိသည္။

လူေတြက ႀကိတ္ႀကိတ္တိုး။ ေတးဂီတသံေတြကလည္း တညံညံ။ ရယ္သံေမာသံေတြ က ျပည့္လ်က္။ ဂုိဏ္းအုပ္ႀကီး၏ဇနီးေျပာသလို ေလွကားထိပ္မွာရပ္ၿပီး ဧည့္သည္မ်ားႏွင့္ လက္ဆြဲႏႈတ္ ဆက္ေနေသာ အျဖဴေရာင္ ဂါဝန္ႀကီးႏွင့္ ရဘက္ကာကိုလည္း ျမင္ေယာင္လာမိပါသည္။ သူသည္ ဘာ ကိုမွ် အေရး မစုိက္။ ဧည့္သည္မ်ားအတြက္ လုိအပ္သည္မ်ားရွိလွ်င္ အေစခံမ်ားကို အမိန္႔လွမ္းေပးလုိက္ သည္။ မည္မွ် လြယ္လုိက္ပါသနည္း။ ၿပီးေတာ့ အတြဲတစ္ေယာက္ေယာက္၏ရင္ခြင္ထဲဝင္ကာ ေတးသံ ႏွင့္အတူ အလုိက္ သင့္ ကေနေပလိမ့္မည္။
"မန္ဒါေလ မွာ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေတြလုပ္ဖုိ႔ အစီအစဥ္ရွိပါသလား မစၥက္ဒီဝင္းတား..."

ထိုေမးခြန္းကို ကၽြန္မ ျပန္လည္ၾကားေယာင္လာမိသည္။ အႀကံေပး တုိက္တြန္းသည့္ ေမးခြန္းမ်ဳိးလည္း ျဖစ္သည္။ ၿပီးေတာ့ စပ္စုသည့္ေမးခြန္းမ်ဳိးလည္း ျဖစ္ေနျပန္သည္။ ထိုေမးခြန္းေမးသူ မွာ ကားရစ္ၿမဳိ႕မွ အမ်ဳိးသမီးတစ္ဦးျဖစ္သည္။ ကၽြန္မဆီသုိ႔ လာေရာက္ လည္ပတ္ ရင္း ေမးသြားျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုမွ်မက ေသး၊ ကၽြန္မကိုလည္း ေျခဆံုးေခါင္းဖ်ား အျပန္ျပန္အလွန္လွန္ ၾကည့္ၿပီး အကဲခတ္သြားေသးသည္။
ထိုအမ်ိဳးသမီး ကို ကၽြန္မ ျပန္မေတြ႕ခ်င္ေတာ့ပါ။ အို… သူ႔ကိုသာမဟုတ္၊ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ကၽြန္မ မေတြ႕ ခ်င္ေတာ့ပါ။ မန္ဒါေလကို သူတို႔လာၾကျခင္းမွာ ကၽြန္မတို႔၏ အိမ္တြင္းေရးကို စပ္စုခ်င္ေသာေၾကာင့္ လာၾကျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ရုပ္၊ ကၽြန္မ၏အမူအရာ၊ အေနအထိုင္ အေျပာအဆို မ်ားကို ေ၀ဖန္လို ေသာေၾကာင့္ လာၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ကၽြန္မ၏ ဆက္ဆံေရးကို တေစ့ တေစာင္း ေလ့လာ အကဲခတ္လိုေသာေၾကာင့္ လာၾကျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ စကား စျမည္ ေျပာဆိုၾကၿပီးေနာက္ သူတို႔ ျပန္ၾကမည္။ ရိုးရိုးျပန္တာမ်ိဳးမဟုတ္။ ကြယ္ရာမွာ ကၽြန္မတို႔ အတင္း မ်ား ကို ေျပာၾကေပ လိမ့္မည္။

”ဟိုတုန္းက နဲ႔ေတာ့ ကြာပါေတာ့္.. ” ဟု တစ္ေယာက္က ေျပာမည္။ တကယ္ကေတာ့ ကၽြန္မကို ရဘက္ကာႏွင့္ ႏႈိင္းယွဥ္ၾကည့္လိုေသာေၾကာင့္ သူတို႔ အလည္လာၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အတံု႔ အလွယ္ သေဘာျဖင့္ သူတို႔အိမ္မ်ားသို႔ ကၽြန္မ သြားေရာက္မလည္လိုေတာ့ၿပီ။ မလည္ဖိုလည္း ကၽြန္မ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ခ်လိုက္ပါသည္။ သည္အေၾကာင္းမက္ဇင္မ္ကိုလည္း ဖြင့္ေျပာျပရေတာ့မည္။ ကၽြန္မကို ရိုင္းစိုင္း သည္။ လူမႈေရးနားမလည္ဟု ေျပာလွ်င္လည္း ေျပာပါေစေတာ့။ ကၽြန္မအေၾကာင္း အတင္း အဖ်င္းေျပာ ဖို႔၊ ေဆြးေႏြးဖို႔ သူတို႔အတြက္ အေၾကာင္းအရာေတြ ပိုရလွ်င္လည္း ရပါေစေတာ့။
ကၽြန္မ သည္ ေအာက္တန္းစားအလႊာထဲက ေမြးဖြားႀကီးျပင္းလာသူ ျဖစ္ေၾကာင္း သူတို႔ ေျပာၾကမည္။ 
  
 ”အံ့ၾသစရာ မရွိပါဘူးေအ… သူက ဘာေကာင္မမို႔လဲ” ဟု ေျပာရင္း ဝိုင္းရယ္ခ်င္လည္း ရယ္ေနၾကေပ လိမ့္မည္။
တစ္ေယာက္ က ”ဒီမွာ.. ညည္းတို႔မသိေသးဘူးထင္တယ္။ မြန္တီကာလို အပန္းေျဖစခန္းတစ္ေနရာမွာ သူ႔ကိုေတြ႕ၿပီး မက္ဇင္မ္ က ေကာက္ယူလာတာေလ.. ေကာင္မက ျခဴးတစ္ျပားေတာင္ ကပ္ တဲ့ေကာင္မ မဟုတ္ ဘူး။ အေမရိကန္ အဘြားႀကီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ အေစအပါးေကာင္မပါ” ဟု ေျပာလိမ့္မည္။ သည္ အခါ တြင္ က်န္လူေတြက ဝိုင္းရယ္ၾကေပလိမ့္မည္။
”တကယ္ ကေတာ့ ဘာမွ အဓိပၸါယ္မရွိပါဘူးေနာ္… သာမာန္မဟုတ္တဲ့ ေယာက်္ားေတြဟာ ဘယ္ေလာက္ မ်ား ထူးဆန္းသလဲ။ မက္ဇင္မ္လဲ ဒီအတိုင္းေပါ့။ အင္မတန္ဇီဇာေၾကာင္တဲ့လူ။ ရဘက္ကာ မရွိေတာ့တဲ့ေနာက္ သူ ဘယ္လိုမ်ား ဆက္စခန္းသြားမလဲ မသိဘူးေနာ္.. ”ဟု လည္း ေျပာ ၾကေပလိမ့္မည္။

ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွ မေအာက္ေမ့ပါ။ ဂရုစိုက္စရာလည္း မလိုပါ။ သူတို႔ႀကိဳက္ရာ ေျပာႏိုင္ၾကပါသည္။
ဝင္းတံခါးကိုဝင္ရန္ အေကြ႕တြင္ ကၽြန္မက ေရွ႕သို႔ကုန္းၿပီး ပန္းျခံထဲက အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကို လွမ္းၿပံဳးျပသည္။ ျခံဝကအိမ္တြင္ေနေသာ အမ်ိဳးသမီးျဖစ္သည္။ ပန္းျခံထဲမွာ ပန္းခူးေနသည္။ ကားသံ ၾကားေတာ့ သူက ေမာ့ၾကည့္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မၿပံဳးၿပီး ႏႈတ္ဆတ္သည္ကို ျမင္ပံုမေပၚပါ။ ကၽြန္မကသာ လက္ယမ္းျပသည္။ သူက ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ ေငးၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္မ မည္သူ မည္ဝါ ျဖစ္ေၾကာင္း လည္း သူ သိပံုမေပၚပါ။ ေနာက္သို႔ ကၽြန္မ ျပန္မွီခ် လိုက္သည္။ ေမာ္ေတာ္ကား က ျခံတြင္းမွ လမ္းကေလးအတိုင္း ဆက္ေမာင္းလာသည္။

လမ္းခ်ိဳးေလးတစ္ခု ကို ေကြ႕လိုက္သည္တြင္ ကၽြန္မတို႔ေရွ႕ မလွမ္းမကမ္းမွာ လူတစ္ေယာက္ လမ္းေလွ်ာက္သြားေနသည္ကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ကၽြန္မတို႔၏ မန္ေနရ်ာဖရင့္ခေရာ္ေလ ျဖစ္ပါသည္။ ခေရာ္ေလက ကၽြန္မကို ျမင္ေတာ့ ဦးထုပ္ခၽြတ္ၿပီး ၿပံဳးႏႈတ္ဆက္သည္။ ကၽြန္မကို ေတြ႕ရသည့္အတြက္ သူ ဝမ္းသာသြားပံုရပါသည္။ ကၽြန္မက ျပန္ၿပံဳးျပသည္။
သူ႔ကို ကၽြန္မ သေဘာက်ပါသည္။ ဘီယက္ထရစ္ေျပာသလို သူ႔ကို ထံုးထိုင္းထိုင္းလူ၊ ဘာကိုမွ စိတ္ မဝင္စား တတ္သူဟု ကၽြန္မ မျမင္ပါ။ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္က ထံုထိုင္းထိုင္းျဖစ္ၿပီး ဘာကိုမွ စိတ္မဝင္စား တတ္သူ မို႔လည္း ျဖစ္ႏိုင္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး ထံုထိုင္းသူမ်ား ျဖစ္ၾကသည္။
ေရွ႕ကမွန္ ကို လက္ႏွင့္ ေခါက္ၿပီး ကားရပ္ဖို႔ ဒရိုင္ဘာကို ေျပာလိုက္ပါသည္။

”မစၥတာခေရာ္ေလနဲ႔ အတူတူ လမ္းေလွ်ာက္ၿပီး လိုက္ခဲ့ေတာ့မယ္”
ကားရပ္သြားေတာ့ ဖရင့္ခေရာ္ေလက ကၽြန္မအတြက္ ကားတံခါးကို လာဖြင့္ေပးသည္။
”အိမ္လည္က ျပန္လာပါသလား မစၥက္ဒီဝင္းတား.. ”ဟု သူက စတင္ေမးသည္။
”ဟုတ္ပါတယ္ ဖရင့္”ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာသည္။
မက္ဇင္မ္ က  သူ႔ကို ဖရင့္ဟု ေခၚသျဖင့္ ကၽြန္မလည္း ဖရင့္ဟုပင္ လိုက္ေခၚပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သူကေတာ့ ကၽြန္မကို ”မစၥက္ဒီဝင္းတား”ဟု သာ အျမဲတမ္းေခၚပါသည္။ လူသူကင္းမဲ့သည့္ ကၽြန္းကေလး တစ္ခုေပၚမွာ သူႏွင့္ ကၽြန္မ တစ္သက္လံုး လက္ပြန္းတတီးႀကီး ေပါင္းသင္းဆက္ဆံကာ စိတ္ရွိလက္ရွိႀကီး ေနခ်င္တိုင္း ေနပစ္လိုက္ေတာင္မွ ကၽြန္မကို ”မစၥက္ဒီဝင္းတား”ဟု ေခၚေနဦးမည့္ လူစား မ်ိဳး ျဖစ္သည္။

”ဂိုဏ္အုပ္ႀကီးအိမ္ သြားလည္တာ… ဒါေပမဲ့ ဂိုဏ္းအုပ္ႀကီး အျပင္သြားေနတယ္။ သူ႔မိန္းမနဲ႔ပဲ ေတြ႔တယ္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္လဲ လမ္းေလွ်ာက္တာ ဝါသနာပါသတဲ့။ ပင္ႏိုင္းေတာင္တန္းေတြမွာ တစ္ေန႔ကို မိုင္ႏွစ္ဆယ ္ေလာက္ေတာင္ လမ္းေလွ်ာက္ေလ့ရွိတယ္လို႔ ကၽြန္မကို ေျပာျပတယ္”
”အဲဒီေဒသ အေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ ေကာင္းေကာင္းမသိပါဘူး. အင္မတန္ေနေပ်ာ္တဲ့ အရပ္လို႔ေတာ့ ေျပာသံၾကားဖူးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့ဦးေလးတစ္ေယာက္လဲ အဲဒီမွာသြားၿပီး အနားယူေလ့ ရွိတယ္”
ဖရင့္ခေရာ္ေလ သည္ သူ၏ဓေလ့အတုိင္း မယုတ္မလြန္ မွတ္ခ်က္မ်ိဳးကိုသာ ျပန္ေျပာသည္။

”အင၀တ္အစားေတြ အဆန္းတၾကယ္ဝတ္ၿပီး ကၾကရတဲ့ ကပဲြမ်ိဳးတစ္ခု မန္ဒါေလမွာ ဘယ္ေတာ့လုပ္ မလဲဆိုတာ ဂိုဏ္အုပ္ႀကီး ရဲ႕ မိန္းမက သိခ်င္ေနတယ္” ဟု ကၽြန္မက ထိုစကားကို ေျပာရင္း မ်က္စိ ေထာင့္ကပ္ကာ သူ႔မ်က္ႏွာကို မသိမသာ လွမ္းအကဲခတ္မိသည္။ ”ေနာက္ဆံုး ပဲြတစ္ပြဲကို သူ တက္ခဲ့ တယ္တဲ့။ သိပ္သေဘာက်တာပဲတဲ့။ အဲဒီပဲြမ်ိဳး ဒီမွာ က်င္းပေလ့ရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ မသိဘူးဖရင့္”
စကားမျပန္ခင္ သူ ခပ္ဆိုင္းဆိုင္း လုပ္ေနသည္။ အနည္းငယ္လည္း အေနရအထိုင္ရ ခက္သြားပံုရ သည္။ ခဏၾကာမွ ျပန္ေျဖသည္။
”ေၾသာ္… ဟုတ္ပါတယ္။ မန္ဒါေလကပဲြေေတြဟာ ႏွစ္ပတ္လည္ အထိမ္းအမွတ္အေနနဲ႔ က်င္းပေလ့ ရွိပါတယ္။ ဒီခရိုင္ထဲမွာရွိတဲ့ လူေတြအားလံုး လာၾကပါတယ္။ လန္ဒန္က ဧည့္သည္ေတြလဲ အမ်ား ႀကီး လာတယ္။ အင္မတန္ ႀကီးက်ယ္တဲ့ပဲြႀကီးေတြေပါ့” ”ဒီပဲြမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္ရတာ လြယ္မွာ မဟုတ္ဘူးေနာ္”

” ဟုတ္ပါတယ္”
”ကၽြန္မ ထင္တယ္.. ဒီပဲြမ်ိဳးျဖစ္ေအာင္ ရဘက္ကာတစ္ေယာက္တည္း ဒိုင္ခံ စီစဥ္တာပဲ ထင္တယ္” ကၽြန္မက ဘာကိုမွ အေလးမထားသလို အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ေျပာခ်လိုက္ပါသည္။
ကၽြန္မသည္ ေရွ႕တူရူရွိ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းကိုသာ စိုက္ၾကည့္ေနပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မကို သူ လွည့္ၾကာ့္လိုက္ေၾကာင္းကိုမူ သိလိုက္သည္။ ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာအမူအရာကို သူ ၾကည့္ခ်င္ဟန္ တူသည္။
”ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး ဝိုင္းၿပီး စီစဥ္ၾကရပါတယ္”ဟု သူက ခပ္ေအးေအး ျပန္ေျပာသည္။
သည္စကားကို သူ ျပန္ေျပာလိုက္ပံုက ေျပာမွားဆိုမွား မျဖစ္ေစရန္ ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း ေျပာသည့္ ပံုမ်ိဳးျဖစ္ေန သည္။ ၿပီးေတာ့လည္း ရွက္ကိုးရွက္ကန္း အမူအရာပါ ပါေနသည္။ ရွက္တတ္သည့္ ကၽြန္မ အက်င့္ ကိုပင္ သတိျပန္ရေစသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ရဘက္ကာႏွင့္ သူ ခ်စ္ခဲ့ဖူးေလသလားဟု ရုတ္တရက္ ေတြးလိုက္မိပါသည္။ သူ႔ေလသံကလည္း တစ္မ်ိဳး ျဖစ္ေနသည္။

”အဲဒီလို ကပဲြမ်ိဳးလုပ္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မကေတာ့ ဘာမွ အသံုးဝင္မွာ မဟုတ္ပါဘူးေလ.. ဘာတစ္ခုမွလဲ ကၽြန္မ က စီစဥ္တတ္တာမွ မဟုတ္ဘဲ”
”ခင္ဗ်ားအေနနဲ႔ ဘာမွလုပ္ဖို႔ မလိုပါဘူးဗ်ာ။ ကိုယ္ေနတတ္သလို တင့္တင့္တယ္တယ္ ကေလး ထိုင္ေနရံု ပါပဲ”
”အင္မတန္ ယဥ္ေက်းသိမ္ေမြ႕တဲ့စကား ကို ရွင္ေျပာလိုက္တာပါပဲ ဖရင့္။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေလာက္ပဲ ကၽြန္မ က မတင့္တယ္ႏိုင္ပါဘူးရွင္”ဟု ကၽြန္မက ရယ္သံကေလး စြက္ၿပီး ျပန္ေျပာပါသည္။
”အဲဒီလို ကပဲြမ်ိဳးမွာ ခင္ဗ်ား က အတင့္တယ္ဆံုးျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္ဗ်ာ”

အလြန္ ခင္မင္စရာေကာင္းတဲ့ ဖရင့္ခေရာ္ေလ။ အခု စကားေျပာပံုကို ၾကည့္ပါဦး။ ဘယ္ေလာက္မ်ား ပညာပါလိုက္သလဲ။ ဘယ္ေလာက္မ်ား ပရိယာယ္ၾကြယ္လိုက္သလဲ။ သူ႔ကို ကၽြန္မ အရမ္းယံုၾကည္ သြားပါၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း သူကေတာ့ ရိပ္မိပံုမေပၚ။
”အဲဒီပဲြမ်ိဳးလုပ္ဖို႔ မက္ဇင္မ္ကို ေျပာေပးပါလားဟင္”
”ခင္ဗ်ားကိုယ္တုိင္ ေျပာတာ ပိုေကာင္းတာေပါ့”
”ဟင့္အင္း… ကၽြန္မ မေျပခ်င္ဘူး”
သည္ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မတို႔ တိတ္သြားၾကသည္။ ဘာစကားမွ မေျပာဘဲ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းအတိုင္း ဆက္ေလွ်ာက္ လာၾကသည္။

ယခုဆိုလွ်င္ ရဘက္ကာ၏နာမည္ကို ကၽြန္မ ႏႈတ္ဖ်ားမွ ဖြင့္ဟေျပာဆိုေနမိၿပီ။ ပထမအႀကိမ္က ဂိုဏ္အုပ္ႀကီး၏ဇနီးႏွင့္ ျဖစ္ၿပီး ဖရင့္ခေရာ္ေလႏွင့္ ေျပာမိလိုက္ေခ်ၿပီ။ ရဘက္ကာ၏ အမည္ကို ယခုလို ေျပာမိသည့္ အတြက္ ကၽြန္မရင္ထဲမွာ ေက်နပ္ႏွစ္သိမ့္မႈမ်ား ေပၚလာသည္။ ခြန္အားမ်ား ရွိလာသည္ဟု ထင္ရသည္။
”ဟိုတေလာတုန္း က ပင္လယ္ကမ္းေျခကို ကၽြန္မေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ကမ္းေျခလဲ ေရာက္ေရာ ဂ်က္စ္ပါ ဟာ ရုတ္တရက္ ေဒါသႀကီးလာတယ္။ လူတစ္ေယာက္ကို တအားေဟာင္ေတာ့တာပဲ။ အဲဒီလူရဲ႕ မ်က္လံုး က တစ္မ်ိဳး ပဲေလ။ စိတ္မႏွံ႔တဲ့လူလိုပဲ” ခဏၾကာေတာ့မွ တိတ္ဆိတ္မႈကို ကၽြန္မက စတင္ ဖ်က္ လိုက္သည္။

”ဘင္းကို ေျပာေနတာထင္တယ္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခမွာပဲ သူ အျမဲေနတယ္။ အင္မတန္ေကာင္းတဲ့ လူပါ။ သူ႔ကို ေၾကာက္စရာ မလိုပါဘူး။ ယင္ကေလးတစ္ေကာင္ကိုေတာင္မွ သတ္တဲ့လူ မဟုတ္ဘူး”
ဖရင့္ခေရာ္ေလ ၏ ေလသံသည္ အလြန္တရာ တည္ၿငိမ္ေအးခ်မ္းေနသည္။
” အို… ကၽြန္မ လဲ မေၾကာက္ပါဘူး”
ထိုမွ်ေျပာၿပီး စကားမဆက္ေသးဘဲ ေတးသြားေလးတစ္ခုကို ခပ္တိုးတိုး ညည္းေနမိသည္။ စိတ္ထဲမွာ ယံုၾကည္ခ်က္ မ်ား ရွိလာေအာင္ အားတင္းသည့္သေဘာ ျဖစ္ပါသည္။
”အဲဒီမွာ ရွိ တဲ့ တိုက္ပုကေလးေတာ့ ပ်က္စီးေတာ့မယ္ ထင္တယ္”

ကၽြန္မက ခပ္ေပါ့ေပါ့ပင္ ေျပာလိုက္မိျပန္ပါသည္။
”အထဲ ကို ကၽြန္မ ဝင္ခဲ့ပါေသးတယ္။ ဂ်က္စ္ပါကိုခ်ည္ဖို႔ ႀကိဳးဝင္ရွာတာေလ…. ပန္းကန္ေတြက ဂ်ီး လက္ေလးသစ္ ျဖစ္ေနၿပီ။ စာအုပ္ေတြလဲ ပ်က္စီးစျပဳေနၿပီ။ ဘာေၾကာင့္ တစ္ခုခု မလုပ္တာလဲ ဟင္ ႏွေမ်ာစရာ…”
သူ ခ်က္ခ်င္းျပန္ေျဖမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိပါသည္။ ခါးကုန္းၿပဓီး သူ႔ဖိနပ္ႀကိဳးကို ျပင္ခ်ည္ေန သည္။ ကၽြန္မ က ခ်ံဳတစ္ခုမွ သစ္ရြက္တစ္ရြက္ကို ခူးၿပီး ၾကည့္ေနဟန္ ေဆာင္လိုက္သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: