Sunday, May 13, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၁၆)

သူ႔မ်က္လံုးမ်ား ထဲမွာ ထင္ဟပ္ေနသည့္ အေရာင္သည္ ေဒါသေရာင္လား၊ စပ္စုစူးစမ္းသည့္ အေရာင္ လား ကၽြန္မ ေသေသခ်ာခ်ာ မေဝခြဲတတ္ပါ။ ကၽြန္မ ကို ျမင္လုိက္ ရသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္တည္း သူ ႔မ်က္ႏွာ ေပၚတြင္ အမူအရာတစ္မ်ဳိး ဖံုးလႊမ္းသြားသည္ ကေတာ့ ေသခ်ာ ပါသည္။ စကားတစ္ခြန္းမွ် သူ မေျပာ ေသာ္လည္း ကၽြန္မသည္ အျပစ္တစ္ခုခု ကို က်ဴးလြန္ လုိက္မိသလို ခံစားေနရသည္။ ရွက္လည္း ရွက္ လွ ပါသည္။ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚမွာ လႊမ္း လာသည့္ ရွက္ေသြးေၾကာင့္ သူတစ္ပါးပုိင္နက္အတြင္း က်ဴး ေက်ာ္ဝင္ေရာက္မိသူ လိုျဖစ္ေနေၾကာင္း ထင္ရွားပါသည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္.....

"ကၽြန္မ မ်က္စိလည္ေနပါတယ္ရွင္... ကၽြန္မတို႔အခန္းကို လုိက္ရွာေနတာ"ဟု ကၽြန္မက စေျပာမိသည္။
"အိမ္ ရဲ႕တစ္ဖက္ျခမ္း ကို ဆရာကေတာ္ေရာက္ေနၿပီ။ ဒီဘက္ျခမ္းက အေနာက္ဘက္ေဆာင္"
"ဟုတ္... ဟုတ္ကဲ့... ကၽြန္မ သိပါတယ္"
"အခန္း တစ္ခုခု ထဲကိုမ်ား ဆရာကေတာ္ ဝင္လုိက္မိေသးသလား"ဟု သူက ဆက္ေမးျပန္ပါသည္။
"မဝင္ပါဘူး ရွင္... မဝင္ပါဘူး... တံခါးကေလးဖြင့္ၾကည့္႐ံုကေလး ၾကည့္မိတာပါ။ အခန္းထဲကို ကၽြန္မ မဝင္ပါဘူး။ အထဲမွာ ေမွာင္ေနပါတယ္။ အိမ္ေထာင္ပရိေဘာကေတြကိုလဲ အဝတ္ေတြနဲ႔ ထုပ္ထားတာ ေတြ႕ရပါတယ္။ ကၽြန္မ ဝမ္းနည္းပါတယ္ရွင္... တစ္ခုခုကို ေႏွာင့္ယွက္ဖို႔ ကၽြန္မ လာတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အဲဒီလိုစိတ္မ်ဳိးလည္း မရွိပါဘူး။ ကၽြန္မကို ယံုပါရွင္...။

ဒီအခန္းေတြ အားလံုးကို ရွင္ ပိတ္ထားခ်င္လိမ့္ မယ္လို႔ ကၽြန္မ ထင္ပါတယ္"
"အခန္းေတြ ကို ဖြင့္ထားေစခ်င္တယ္ဆိုရင္ ကၽြန္မ ဖြင့္ထားေပးပါ့မယ္။ ဆရာကေတာ္ ျဖစ္ေစခ်င္တာ ဘာမဆို ကၽြန္မ ကိုေျပာျပရင္ ၿပီးပါတယ္။ အခန္းေတြ အားလံုးမွာ ပစၥည္းအျပည့္အစံုရွိပါတယ္။ အသံုးခ် လုိ႔လဲ ရပါတယ္"
"အို... မဟုတ္ပါဘူး... မဟုတ္ပါဘူး... ကၽြန္မေျပာတာက အဲဒီသေဘာမ်ဳိးမဟုတ္ပါဘူးရွင္"
"ဒါမွမဟုတ္ရင္ ဒီအေနာက္ဘက္ေဆာင္ႀကီးတစ္ခုလံုးကို လုိက္ျပေစခ်င္သလား"ဟု သူက ေမးျပန္ပါ သည္။
ကၽြန္မ က ေခါင္းခါျပလုိက္ပါသည္။
"မဟုတ္ပါဘူးရွင္... မျပပါနဲ႔... ကၽြန္မ ေအာက္ထပ္သုိ႔ သြားပါေတာ့မယ္" ဟု ေျပာရင္း ေလွကားထစ္ မ်ား အတုိင္း ကၽြန္မ ဆင္းလာခဲ့မိသည္။ သူကလည္း ကၽြန္မေဘးမွ ဆင္းလုိက္လာသည္။ ကၽြန္မက အက်ဥ္းသား သူက ေထာင္ဝါဒါႏွင့္ပင္ တူေသးေတာ့သည္။

"ဘယ္အခ်ိန္ျဖစ္ျဖစ္ေပါ့... ဆရာကေတာ္ ဘာမွလုပ္စရာမရွိလို႔ ဒီဘက္ေဆာင္က အခန္းေတြကိုၾကည့္ ခ်င္တယ္ ဆုိုရင္ ကၽြန္မကို ေျပာပါ။ ကၽြန္မ လုိက္ျပေပးပါ့မယ္"
သူ႔စကားေၾကာင့္ ကၽြန္မ မေနတတ္ မထုိင္တတ္ျဖစ္လာသည္။ ဘာေၾကာင့္မွန္းေတာ့ ကၽြန္မ မသိပါ။
"ဖုန္ မတက္ေအာင္ အုပ္ထားတဲ့အဝတ္ေတြကို ကၽြန္မ ဖယ္ပစ္လုိက္ပါ့မယ္။ ဒါမွ ဒီအခန္းေတြကို အသံုး ျပဳေနတဲ့ အခါတုန္းက ဘယ္လိုရွိခဲ့တယ္ဆိုတာ ဆရာကေတာ္ သိႏုိင္တယ္။ ဒါေပမဲ့ နံနက္ခန္း ထဲမွာ ဆရာကေတာ္ စာေရးေနတယ္ထင္လို႔ ကၽြန္မ မေျပာခဲ့တာပါ။ ဆရာကေတာ္ လိုတာရွိရင္ ကၽြန္မ အခန္း ကို ဖုန္းဆက္လုိက္ပါ။ အခန္းေတြ အသင့္ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မ ႀကဳိတင္ျပင္ဆင္ ထားလုိက္ႏုိင္ တာ ေပါ့။ အခ်ိန္ကုန္လဲ သက္သာတာေပါ့"

ေလွကားအတိုင္း ကၽြန္မတို႔ဆင္းလာၾကသည္။ ေအာက္ကိုေရာက္ေတာ့ တံခါးတစ္ခ်ပ္ကို သူက ဖြင့္ေပး သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ဝင္သာေအာင္ သူ႔ကိုယ္သူ ေဘးဖယ္ေပးထားသည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ားကမူ ကၽြန္မကိုၾကည့္ၿပီး ေမးခြန္းမ်ားထုတ္ေနသေယာင္ ထင္မွတ္ရပါသည္။
"ရွင့္ေစတနာကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ။ ႀကံဳတဲ့အခါမွာ ကၽြန္မ ေျပာပါ့မယ္"
ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္အတူ ထြက္ခဲ့ၾကသည္။ ပင္မေလွကားႀကီး၏ထိပ္သို႔ေရာက္လာေၾကာင္းေတြ႕ရ သည္။
"ဘယ္လို လုပ္ၿပီး ဆရာကေတာ္ မ်က္စိလည္သြားသလျဆိုတာ ကၽြန္မစဥ္းစားမိတယ္။ အေနာက္ဘက္ ေဆာင္ကိုသြား တဲ့ တံခါးေတြက ဒါေတြနဲ႔ တျခားစီပဲ။ တစ္ပံုစီပဲ"
"ကၽြန္မ ဒီဘက္က လာတာ မဟုတ္ဘူး"
"ဒါျဖင့္ အိမ္ေနာက္ေဖးဘက္ကလာတာလား။ ေက်ာက္သားနဲ႔လုပ္ထားတဲ့ စႀကႍဘက္ကေလ"
"ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္မ အဲဒီစႀကႍအတုိင္း လုိက္လာမိတာပါ"ဟု ကၽြန္မက သူ႔မ်က္လံုးမ်ားကို မၾကည့္ဘဲ ျပန္ေျဖမိသည္။

သူက ကၽြန္မကိုၾကည့္ၿမဲၾကည့္ေနသည္။ ႐ုတ္တရက္ေပၚလာသည့္ ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္ေၾကာင့္ နံနက္ခင္း ကို ေက်ာခုိင္းၿပီး ဘာေၾကာင့္ ထြက္ေျပးလာေၾကာင္း သူ႔ကို ေျပာျပလိမ့္မည္ ဟု သူ ေမွ်ာ္လင့္ထားပံုရ သည္။ ကၽြန္မ ဖြင့္မေျပာေသာ္လည္း ကၽြန္မ ဘာျဖစ္ခဲ့သည္ကို သူ အတပ္သိေနၿပီဟု ကၽြန္မ ထင္ပါ သည္။ ကၽြန္မ ကို သူ ေခ်ာင္းၾကည့္ေကာင္း ၾကည့္ေနခဲ့ေပလိမ့္မည္။
"မစၥက္ေလဒီ နဲ႔ ဗိုလ္မွဴးေလစီတုိ႔ ေစာေစာက ေရာက္လာၾကတယ္။ ၁၂ နာရီထိုးၿပီးစတုန္းက။ သူတုိ႔ ေမာ္ေတာ္ကားဝင္လာသံကို ကၽြန္မ ၾကားလုိက္ရတယ္"
"အို... ကၽြန္မျဖင့္ သတိေတာင္ မထားလုိက္မိဘူး"
"နံနက္ခန္း ထဲကို ဖရစ္က လုိက္ပို႔ထားၿပီးၿပီနဲ႔တူတယ္။ အခု ၁၂ နာရီေတာင္ ခြဲသြားၿပီ။ ဆရာကေတာ္ လမ္း သိၿပီေနာ္။ ျပန္သြားတတ္ၿပီမဟုတ္လား"

"သိပါၿပီ မစၥက္ဒင္ဗာ"
ကၽြန္မ က ဧရာမေလွကားႀကီးအတုိင္း ဆင္းၿပီး ခန္းမကို ျဖတ္ေလွ်ာက္လာခဲ့သည္။ မစၥက္ဒင္ဗာ သည္ ေလွကားထပ္မွာ ရပ္ေနရင္း ကၽြန္မကို အကဲခတ္ၾကည့္ေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း အတပ္သိပါသည္။
ကၽြန္မသည္ နံနက္ခန္းထဲသုိ႔ ျပန္သြားၿပီး မက္ဇင္မ္၏ အစ္မႏွင့္ ေယာက္ဖ ကို ေတြ႕ရေတာ့မည္ျဖစ္ ေၾကာင္း သိပါသည္။ အိပ္ခန္းထဲမွာ သြားပုန္းေနလုိ႔ကေတာ့ မျဖစ္ႏုိင္ၿပီ။ ခန္းမ ကို ျဖတ္ေလွ်ာက္လာ ရင္း ေနာက္ဘက္သို႔ သမင္လည္ျပန္ လွည့္ၾကည့္မိသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာသည္ ကင္းေစာင့္ေန သည့္ စစ္ သားတစ္ေယာက္လို ေလွကားထိပ္မွာရပ္ၿပီး ကၽြန္မကို အကဲခတ္ၾကည့္ေန ဆဲျဖစ္ေၾကာင္း ျမင္ေတြ႕ရ သည္။
နံနက္ခင္း၏ တံခါးလက္ကိုင္ေပၚမွာ လက္တင္ရင္း ခဏၾကာေအာင္ ကၽြန္မ ရပ္ေနမိပါသည္။

အတြင္းမွ စကားေျပာသံမ်ားကို နားေထာင္ေနမိသည္။ မက္ဇင္မ္ ျပန္ေရာက္ေနၿပီ။ ကၽြန္မ အေပၚထပ္ တက္ေန တုန္း ျပန္ေရာက္လာတာျဖစ္မည္။ သူ႔မန္ေနဂ်ာကိုလည္း တစ္ပါတည္း ေခၚလာလိမ့္မည္။ သည္ လိုဆို လွ်င္ေတာ့ အခန္းထဲမွာ လူေတြက်ပ္ေနလိမ္မည္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ ေနမထိ ထုိင္ မသာႀကီး ျဖစ္လာျပန္ ပါ သည္။ အေတြ႕အႀကံဳမရွိေသာ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လုိ ဧည့္သည္ေတြႏွင့္ လက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ ေသာအခါ မေျပာတတ္ မဆိုတတ္ျဖစ္ဦးေတာ့မည္။ တံခါးလက္ကိုင္ကိုလွည့္ၿပီး ဖြင့္လုိက္ သည္။ ေျမာက္ျမားစြာေသာ လူမ်က္ႏွာမ်ားကို ျမင္ေတြ႕လုိက္ရသည္။ အားလံုးလည္း တိတ္ဆိတ္ သြားသည္။

"ေဟာဟိုမွာေပါ့ဗ်ာ... ေနာက္ဆံုးေတာ့ သူ ေရာက္လာပါၿပီ" ဟု မက္ဇင္မ္က ဆီးေျပာသည္။ "ေနစမ္း ပါဦး... မင္း ဘယ္သြားပုန္းေနတာလဲ... ရွာေဖြေရးအဖြဲ႕ဖြဲ႕ၿပီး လုိက္ရွာခုိင္းရေကာင္းမလားလို႔ ကုိယ္တို႔ စဥ္းစားေနၾက တာ။ ေဟာဒါက ဘီယက္ထရစ္၊ သူက ဂ်ဳိင္းလ္စ္... ေဟာဟိုက ဖရင့္ခေရာ္ေလ... ေအာက္ကိုၾကည့္ဦး။ ေခြးတက္နင္းမိေတာ့မယ္"
ဘီယက္ထရစ္ သည္ အရပ္ေထာင္ေထာင္ေမာင္းေမာင္း၊ ပခံုးက်ယ္က်ယ္၊ အလြန္ခန္႔ညားသည္။ မ်က္ လံုးႏွင့္ ေမး႐ိုး မ်ားက မက္ဇင္မ္ႏွင့္ တစ္ပံုတည္း တူညီလွသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ မွန္းဆၾကည့္ ထား သလို ဖ်တ္လတ္ သြက္လက္ပံုေတာ့ မရလွ။ ေခြးမ်ားကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ျပဳစုယုယတတ္ပံုရ သည္။ ျမင္းစီး ကၽြမ္းက်င္ၿပီး ေသနတ္ပစ္ လက္တည့္သည့္ပံုမ်ဳိးျဖစ္သည္။ ကၽြန္မကို သူ မနမ္းပါ။ လက္ ကို တင္းတင္း က်ပ္က်ပ္ႀကီး ဆုပ္ၿပီး ႏႈတ္ဆက္သည္။ ကၽြန္မ၏မ်က္လံုးမ်ားကိုလည္း တည့္တည့္ႀကီး စုိက္ၾကည့္ေန သည္။ ၿပီးေတာ့မွ မက္ဇင္မ္ဘက္သုိ႔ လွည့္ေျပာသည္။

"ငါ ထင္ထားတာနဲ႔ေတာ့ လံုးလံုးႀကီးလြဲသြားၿပီေဟ့... မင္း ေရးလုိက္တဲ့စာနဲ႔လဲ ဘာမွမဆုိင္ပါလား..."
အားလံုး က ရယ္ၾကသည္။ ကၽြန္မလည္း ေရာေယာင္ရယ္မိပါသည္။ သည္လို ရယ္ျခင္းမွာ ကၽြန္မကို ဆန္႔က်င္သည့္ သေဘာလား၊ ေထာက္ခံသည့္ သေဘာလား ကၽြန္မ မေျပာတတ္ပါ။ ကၽြန္မႏွင့္ပတ္သက္ ၿပီး သူက ဘယ္လို ထင္ထားလုိ႔လဲ။ မက္ဇင္မ္ကေရာ ကၽြန္မႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး ဘယ္လို စာေရးေျပာထား သလဲ ဆိုသည္မ်ား ကိုလည္း တစ္ဆက္တည္း ေတြးၾကည့္ေနမိပါသည္။
"ေဟာဒါက ဂ်ဳိင္းလ္စ္..." မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မ၏လက္ေမာင္းကို ဆြဲေခၚၿပီး မိတ္ဆက္ေပးသည္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္ က ႀကီးမားသည့္ သူ႔လက္ဖဝါးႀကီးမ်ားျဖင့္ ဆြဲကုိင္ႏႈတ္ဆက္သည္။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ား ကလည္း ေဖာ္ေရြေသာ အၿပံဳးမ်က္လံုးမ်ားျဖစ္ပါသည္။

"ဒီမွာ ဖရင့္ခေရာ္ေလ..."
မက္ဇင္မ္၏ စကားအဆံုးတြင္ သူ႔မန္ေနဂ်ာဘက္သုိ႔ ကၽြန္မ လွည့္လုိက္သည္။ မ်က္ႏွာမွာ ေသြးေရာင္မရွိ ကုိယ္လံုး ကိုယ္ထည္က ပိန္ပိန္ပါးပါး။ စလုတ္က ႀကီးႀကီး။ ကၽြန္မကို စုိက္ၾကည့္ေနသည့္ သူ႔မ်က္လံုး မ်ားထဲ မွာ စိတ္သက္သာရာရာသြားသည့္ အရိပ္အေယာင္ကို ျမင္ရသည္။ ဘာေၾကာင့္ သည္အမူအရာ မ်ဳိး ရွိေနရသနည္း။ ကၽြန္မ စဥ္းစားခ်ိန္မရေတာ့ပါ။ ကၽြန္မအတြက္ ရွယ္ရီအရက္ခ်ဳိကို ဖရစ္က ယူလာ ေပးေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ဘီယက္ထရစ္က ကၽြန္မကို စကားလွမ္းေျပာသည္။
"မေန႔ည ကမွ မင္းတုိ႔ျပန္ေရာက္ၾကတယ္လို႔ မက္ဇင္မ္က မမကို ေျပာျပတယ္။ မမတုိ႔ကလဲ ႀကဳိမသိဘူး ကြယ္။ ေစာေစာက သိထားရင္ မင္းတုိ႔ အခုလို ခရီးေရာက္မဆုိက္ႀကီးမွာ လာၿပီး ေႏွာင့္ယွက္မိမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ ထားပါေတာ့ေလ... မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ငါ့ညီမ ဘယ္လိုထင္သလဲ"
"ဘာမွ ဟုတၱိပတၱိ ကၽြန္မ မၾကည့္ရေသးပါဘူးရွင္... လွေတာ့ သိပ္လွတာပဲ"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျဖလုိက္ ပါသည္။

ကၽြန္မ တင္ကူးေမွ်ာ္မွန္ထားသကဲ့သုိ႔ပင္ ကၽြန္မကို ေျခဆံုးေခါင္းဆံုး အကဲခတ္ၾကည့္ေနပါသည္။ သို႔ေသာ္ လည္း ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္မဟုတ္။ ေျပာင္ေျပာင္ပင္ အကဲခတ္ၾကည့္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ မစၥက္ ဒင္ဗာကဲ့သုိ႔ မနာ လိုေသာ၊ အဘိဇၥ်ပြားေသာ အၾကည့္မ်ဳိးမဟုတ္။ ရန္လိုေသာ အၾကည့္မ်ဳိးမဟုတ္။ သူ သည္ မက္ဇင္မ္၏ အစ္မျဖစ္ပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မကို အကဲခတ္ၾကည့္ဖုိ႔ သူ႔မွာ အခြင့္အေရးရွိပါ သည္။ မက္ဇင္မ္ က ကၽြန္မေဘးမွာလာရပ္ၿပီး ကၽြန္မ လက္ကို ဆုပ္ကိုင္ထားလုိက္သည္။ ကၽြန္မကို အားတင္းေပး လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ ယံုၾကည္စိတ္မ်ား ရွိလာေအာင္ ျပဳလုပ္ေပး လုိက္ ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

"ငါ့ေမာင္လဲ အသားအေရေတြ ေတာ္ေတာ္ေကာင္းလာတယ္"ဟု ဘီယက္ထရစ္က မက္ဇင္မ္ကို လွမ္း ေျပာသည္။ "အလ်င္တုန္းကလို အ႐ိုးေပၚ အေရတင္မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ ေကာင္းပါေလ့ကြယ္... သူ႔ က်န္း မာေရး ဒီလိုေကာင္းလာတဲ့အတြက္ ငါ့ညီမကို ေက်းဇူးတင္ရေတာ့မွာပဲ"ဟု ေျပာရင္း ကၽြန္မ ကိုလည္း ေခါင္းညိတ္ျပပါသည္။
"အၿမဲတမ္း ကၽြန္ေတာ္ က်န္းမာပါတယ္ဗ်ာ။ တစ္သက္လံုး ဘယ္တုန္းကမွ ေနထုိင္မေကာင္းဘူးဆိုတာ မျဖစ္ဖူးပါဘူး။ ဘယ္သူမဆို ဂ်ဳိင္းလ္စ္ေလာက္ မဝရင္ မက်န္းမာတဲ့ လူပဲလုိ႔ အၿမဲထင္ေနတာ မဟုတ္ လား"
"သြားစမ္းပါကြာ... လြန္ခဲ့တဲ့ ေျခာက္လေလာက္တုန္းက မင္း အသားအေရေျခာက္ ခန္းၿပီး ျဖစ္ခ်င္တုိင္း ျဖစ္ေနတာ မင္းကုိယ္တုိင္လဲ အသိသားပဲဟာ... မင္းကို ျမင္လုိက္ရတုန္းက မမျဖင့္ အႀကီးအက်ယ္ တုန္လႈပ္သြားမိတယ္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္... ကၽြန္မ ေျပာတာ ဟုတ္တယ္မွတ္လား... အရင္ တစ္ေခါက္ ကၽြန္မတုိ႔ လာတုန္းက မက္ဇင္မ္ဟာ ဘံုးဘံုးလဲေတာ့မယ့္ အေျခအေနမ်ဳိး မဟုတ္လား"
"အင္း... အမွန္အတုိင္းေျပာရရင္တာ့ မင္း အသားအေရဟာ အမ်ားႀကီးေျပာင္းလဲသြားတယ္။ ခရီးထြက္ သြား လုိက္တာ မင္းအဖုိ႔ သိပ္ေကာင္းသြားတာေပါ့။ သူ႔အသားအေရ အမ်ားႀကီး စိုျပည္လာတယ္ မဟုတ္လား ခေရာ္ေလ..." ဂ်ဳိင္းလ္စ္ကလည္း သူ႔မယားဘက္ ခပ္ပါပါ။

ကၽြန္မ၏ လက္ကိုကုိင္ထားသည့္ မက္ဇင္မ္၏လက္မွ ႂကြတ္သားမ်ားတင္းမာလာေၾကာင္း သတိထား လုိက္မိ ပါသည္။ ေဒါသမျဖစ္မိေလေအာင္ သူ႔စိတ္ကိုသူ ခၽြန္းအုပ္ထားျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သိသာပါသည္။ သူ႔က်န္းမာေရးႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေဝဖန္ေျပာဆိုသည္ကို သူ လက္ခံခ်င္ပံုမရ။ ထိုမွ် မက ေဒါသျဖစ္ ေအာင္ ဆြေပး သလိုလည္း ျဖစ္ေနသည္။ ဘီယက္ထရစ္အေနျဖင့္ သည္စကားမ်ဳိးကို မေျပာသင့္ ဟု ကၽြန္မထင္ပါသည္။ ေျပာမည္ဆိုလွ်င္လည္း ပရိယာယ္ႂကြယ္ဝဖို႔ လုိပါသည္။

"ေနပူဆာ ေကာင္းေကာင္းလႈံထားရလုိ႔ မက္ဇင္မ္ အသားေတြက ညဳိလာတယ္။ ဗင္းနစ္ၿမဳိ႕မွာတုန္းက သူ မနက္စာ စားတာကို ျမင္ေစခ်င္တယ္။ လသာေဆာင္ထြက္ၿပီး ေနေရာင္ေအာက္မွာ စား တာေလ... ေနေလာင္ၿပီး အသားညဳိသြားရင္ ပိုၾကည့္ေကာင္းလာတယ္လို႔ သူက ထင္တယ္" ဟု ေျပရာေျပေၾကာင္း ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မက ေလေျပဝင္ထိုးလုိက္ရပါသည္။
အားလံုး က ဝိုင္းရယ္ၾကသည္။ ၿပီးေတာ့ ဖရင့္ခေရာ္ေလက ကၽြန္မကို လွမ္းေျပာသည္။
"ဗင္းနစ္ၿမဳိ႕ မွာ တစ္ႏွစ္လံုးမွာ ဒီအခ်ိန္ ေနလုိ႔အေကာင္းဆံုးပဲ မဟုတ္ပါလား မစၥက္ဒီဝင္းတား"
"ဟုတ္ပါတယ္ ရွင္။ ရာသီဥတုက သိပ္ေကာင္းတာပဲ။ ရာသီဥတုဆိုးတာဆိုလို႔ ကၽြန္မတုိ႔တစ္ရက္ပဲ ႀကံဳ ခဲ့ ရပါတယ္။ ဟုတ္တယ္ေနာ္... မက္ဇင္မ္"
သည္လိုျဖင့္ပင္ ကၽြန္မတုိ႔၏စကားဝိုင္းသည္ သူ႔က်န္းမာေရးအေၾကာင္းမွ အျခားအေၾကာင္းမ်ားသို႔ မသိ မသာ ကူးေျပာင္းသြားၿပီးျဖစ္ေတာ့သည္။ အီတလီႏုိင္ငံအေၾကာင္း ေျပာၾကသည္။

ရာသီဥတုအေၾကာင္း ေျပာၾကသည္။ စကားလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းသြားၿပီ ျဖစ္သည့္အတြက္ အားလံုး ေနသာထုိင္သာရွိသြား ၾကေတာ့သည္။ မက္ဇင္မ္၊ ဂ်ဳိင္းလ္စ္ႏွင့္ ဘီယာက္ထရစ္တုိ႔က မက္ဇင္မ္ ၏ေမာ္ေတာ္ကားေၾကာင္း ေျပာေနၾကသည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလကမူ ဗင္းနစ္ၿမဳိ႕ရွိ ေရသြယ္ေျမာင္မ်ားထဲတြင္ လက္ႏွင့္ေလွာ္ သည့္ ဂြန္ဒိုလာေလွကေလးေတြ မရွိေတာ့ဘူးဆိုတာ ဟုတ္ပါသလား။ ယင္းေလွ ကေလးမ်ားေနရာတြင္ ေမာ္ ေတာ္ဘုတ္ေတြ အစားထိုးလာသည္ဆုိျခင္းမွာ မွန္ပါသလားဟု ကၽြန္မကို လွမ္းေမးေန သည္။

တကယ္ေတာ့ ဗင္းနစ္ၿမဳိ႕၏ေရသြယ္တူးေျမာင္းေတြထဲမွာ ဂြန္ဒိုလာေလွကေလးေတြ ရွိ၊ မရွိ သို႔တည္း မဟုတ္ စက္တပ္ေမာ္ေတာ္ေတြ အစားထိုးဝင္လာသည္ဆိုျခင္းမွာ မွန္ မမွန္ ဆိုသည္တုိ႔သည္ သူ႔အေန ျဖင့္ ဘာမွ်ဂ႐ုစိုက္စရာမရွိဟု ကၽြန္မ ထင္ပါသည္။ အမွန္ကေတာ့ မက္ဇင္မ္၏ က်န္းမာေရးအေၾကာင္း ဆက္မေျပာျဖစ္ေအာင္ စကားလမ္းေၾကာင္းကို ကၽြန္မက ေျပာင္းေပးလုိက္ရာ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ သြား ေအာင္ ဖရင့္ခေရာ္ေလ က ကၽြန္မကို ဝင္ကူညီလုိက္ျခင္းသာျဖစ္ပါသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ အမ်ားႀကီး ေက်းဇူးတင္လုိက္မိပါသည္။ ကၽြနမ၏မဟာမိတ္အျဖစ္ႏွင့္လည္း ယူဆ လုိက္မိပါသည္။
"ဂ်က္စ္ပါ ကို ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေပးဖုိ႔ လိုေနၿပီ" ဘီယက္ထရစ္က ဂ်က္စ္ပါကို ေျခေထာက္ႏွင့္လွမ္းတုိ႔ ရင္း ေျပာသည္။

"ဒီေခြးက အရမ္းကာေရာ ဝေနၿပီ။ သူ႔အသက္က ႏွစ္ႏွစ္ပဲ ရွိေသးတယ္။ သူ႔ကို ဘာ ေတြေကၽြးသလဲ မက္ဇင္မ္"
"မမ ကလဲဗ်ာ... မမေခြးေတြ ေနသလို စားသလို သူလဲ တသေဝမယိမ္း ေနတာစားတာပါပဲ။ တိရစာၦန္ ေတြအေၾကာင္း မမ က ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ပိုသိတယ္ဆိုတဲ့ အေပါက္မ်ဳိး မလုပ္စမ္းပါနဲ႔"
"ဒီမွာ ေယာက္ဖႀကီး... ေမာင္ရင့္အိမ္ကေနၿပီး ႏွစ္လေလာက္ ခရီးထြက္သြားေနတုန္း ဒီေကာင္ကို ဘာေတြေကၽြး လို႔ ဘယ္လိုထားတယ္ဆိုတာ မင္း ဘယ္လိုလုပ္သိမလဲ။ ဖရစ္က သူနဲ႔အတူတူ တစ္ေန႔ ကို ႏွစ္ခါ ဂိတ္ဝေရာက္ေအာင္ လမ္းေလွ်ာက္တယ္ဆိုတာမ်ဳိးေတာ့ မေျပာစမ္းပါနဲ႔။ ဒီေခြးကို ၾကည့္႐ံုနဲ႔ သူ မေျပးရတာ ရက္သတၱပတ္ေပါင္း မနည္းေတာ့ဘူးဆိုတာ ေသေသခ်ာခ်ာ ေျပာရဲတယ္"
"အစာဝေအာင္ မေကၽြးဘဲ အငတ္ထားတဲ့ ခင္ဗ်ားတုိ႔ေခြးေတြနဲ႔စာရင္ေတာ့ ဒီေကာင္ႀကီးက သိပ္ဝေန ေတာ့တာေပါ့ဗ်ာ..."
"အံမာ... ေဖေဖၚဝါရီလ ေခြးၿပဳိင္ပြဲတုန္းက ငါ့ေခြးတစ္ေကာင္ဟာ ပထမဆုႏွစ္ဆုေတာင္ ရတယ္ဆိုတာ သိိရင္ မင္း ေျပာမွာ မဟုတ္ဘူး"ဟု ဘီယက္ထရစ္က ခံပက္သည္။

မက္ဇင္မ္၏ႏႈတ္ခမ္းေပၚတြင္ အေရးအေၾကာင္းကေလးမ်ား ေပၚလာသည္ကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အေျခ အေနအနည္းငယ္ ျပန္လည္ တင္းမာလာေၾကာင္း ေျပာႏုိင္ပါသည္။ ညီအစ္ကို ေမာင္ႏွမ ေတြ႕ဆံုၾကၿပီ ဆိုလွ်င္ သည္အတုိင္းျဖစ္တတ္သလား။ ေဘးက ထုိင္နားေထာင္ေနသူမ်ား ေနမထိ ထုိင္ မသာ ျဖစ္ ေအာင္၊ မ်က္ႏွာမထားတတ္ေအာင္ အျငင္းပြားတတ္ၾကသလားဟု ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္ေန မိပါသည္။ ယခုအခ်ိန္မ်ဳိးတြင္ ဖရစ္ဝင္လာၿပီး ေန႔လယ္စာ အသင့္ျပင္ၿပီးေၾကာင္းေျပာ လွ်င္ မည္မွ်ေကာင္းၿခိမ့္ မည္ နည္း။ သို႔တည္းမဟုတ္ ထမင္းစားဖုိ႔ သတိေပးသည့္ ေမာင္းထုသံေပၚလာလွ်င္ မည္မွ် အဆင္ေျပၿခိမ့္ မည္နည္း။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးမွာ ဘာေတြျဖစ္ပ်က္ေနၿပီကို ကၽြန္မ မသိေတာ့ၿပီ။
"မမတုိ႔ အိမ္က ဒီကေန ဘယ္ေလာက္ေဝးသလဲဟင္..." ကၽြန္မက ဘီယက္ထရစ္ေဘးမွာ ဝင္ထုိင္ၿပီး စကား လမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းကာ ေမးလုိက္ရျပန္သည္။ "မမတုိ႔ အေစာႀကီး ထလာၾကရတာလား..."
"မုိင္ငါးဆယ္ ပဲ ေဝးတယ္ ညီမေလး... ဟိုဘက္ခ႐ုိင္ထဲမွာ... ဟိုမွာ အမဲလုိက္ရတာ သိပ္ေကာင္းတယ္။ မက္ဇင္မ္ အခ်ိန္ေပးႏုိင္တဲ့ အခါမွာ ဟိုကို အလည္လာၿပီး ေအးေအးေဆးေဆးေနပါဦး။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္က မင္း ကို ျမင္းေပၚ တင္ေပးလိမ့္မယ္ေလ..."

"ကၽြန္မ အမဲမလုိက္တတ္ပါဘူးရွင္... ျမင္းစီးကေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္းက သင္ဖူးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ေသေသ ခ်ာခ်ာ သင္ ခ့ဲရတာ မဟုတ္ပါဘူး။ အခုဆိုရင္ ဘာမွေတာင္ မမွတ္မိေတာ့ပါဘူး" ဟု ကၽြန္မက ႐ိုး႐ိုး သားသား ပင္ ဝန္ခံေျပာဆိုလုိက္ပါသည္။
"အခု ျပန္သင္တာေပါ့ကြယ္... ဒီမွာေနၿပီး ျမင္းစီးတဲ့အလုပ္မွ မလုပ္ရလုိ႔ေတာ့ ငါ့ညီမ ဘာမွလုပ္စရာ မရွိေတာ့ ဘူး။ မင္း ပန္းခ်ီဆြဲတယ္လို႔ေတာ့ မက္ဇင္မ္က ေျပာတယ္။ အဲဒါလဲ သိပ္ေကာင္းတာေပါ့။ ဒါေပ မဲ့ ကုိယ္လက္ လႈပ္ရွားမႈေတာ့ မရွိဘူးေနာ္... မိုးရြာၿပီး စိုစြတ္ထုိင္းမႈိင္းေနတဲ့ေန႔မ်ဳိးမွာ ဘာမွ လုပ္စရာ မရွိရင္ ျမင္းေလွ်ာက္စီးေနမွာျဖစ္မွာ"
"ဒီမွာ မမ... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔က ခင္ဗ်ားတို႔လို ေလစိမ္းတုိက္ခံခ်င္ေနတဲ့ ေသာက္႐ူးေတြ မဟုတ္ဘူးဗ်။ မွတ္ထား..." ဟု မက္ဇင္မ္က ေလသံမာမာႏွင့္ ဝင္ေျပာလုိက္ျပန္ပါသည္။
"ငါ မင္း နဲ႔ စကားေျပာေနတာ မဟုတ္ဘူး။ ဝင္မပါနဲ႔။ မင္းက မန္ဒါေလပန္းၿခံထဲမွာ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနရရင္ ကို ေက်နပ္ေန တဲ့ အေကာင္။ ေျခကေလး တစ္လွမ္းႏွစ္လွမ္းေတာင္ လမ္းေလွ်ာက္ခ်င္တဲ့ အေကာင္ မဟုတ္ဘူး"

"လမ္းေလွ်ာက္တာ ကို ကၽြန္မ သိပ္သေဘာက်တာပဲ မမရယ္..."ဟု ကၽြန္မက ကမန္းကတန္း ဝင္ဖာ လုိက္ရျပန္ပါသည္။ "ဒီမန္ဒါေလ မွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနရလုိ႔ေတာ့ ကၽြန္မ ဘယ္ေတာ့မွ ၿငီးေငြ႕မွာ မဟုတ္ ဘူး။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ေနသာတဲ့ရက္မွာလဲ ေရကူးႏုိင္တာေပါ့"
"ညီမေလး... မင္းက အေကာင္းဘက္က လွည့္ေတြးတတ္တဲ့ သူကိုး... မမျဖင့္ ဒီမွာ ဟုတၱိပတၱိ ေရကူး ခဲ့ဖူးတယ္ ဆိုတာ မရွိပါဘူး။ ေရက သိပ္ေအးတယ္။ ၿပီးေတာ့ ကမ္းေျခကလဲ ေက်ာက္စရစ္ခဲေတြ မ်ား လြန္းတယ္"
"ဒါေတြက အေရးမႀကီးပါဘူး မမရယ္... ကၽြန္မက ေရကူးတာကို သိပ္ ဝါသနာႀကီးတာ။ ေရစီးမ်ား မသန္ဘူး ဆုိရင္ အၾကာႀကီးကူးတာပဲ။ ဟို ပင္လယ္ေအာ္ကေလးထဲမွာ ကူးရင္ လံုၿခံဳပါတယ္ေနာ္..."
မည္သူ ကမွ် ျပန္မေျဖပါ။ ကၽြန္မ ဘာစကားေျပာလုိက္မိသည္ဆုိျခင္းကို ခ်က္ခ်င္း သေဘာေပါက္လုိက္ မိပါေတာ့ သည္။ ကၽြန္မ၏ႏွလံုးေသြးမ်ား တဒိတ္ဒိတ္ခုန္လာသည္။ မ်က္ႏွာေပၚမွာလည္း မီးဟပ္ခံလုိက္ ရ သလို ေသြးေရာင္ ရဲလာသည္။ စိုးရိမ္ထိတ္လန္႔စိတ္ေၾကာင့္ ခါးကို ကုန္းခ်လုိက္ၿပီး ဂ်က္စ္ပါ၏နားရြက္ ကို ပြတ္သပ္ေပးေနမိသည္။

"ဂ်က္စ္ပါ ကို ေရကူးခုိင္းရင္ ေကာင္းမယ္။ ဒါမွ သူ အဝေလ်ာ့သြားမယ္"ဟု ဘီယက္ထရစ္က ေျပာပါ သည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔စကားကို ခဏရပ္ထားသည္။ "ဒါေပမဲ့ ပင္လယ္ေအာ္ထဲမွာ ကူးဖုိ႔ေတာ့ သူ႔အတြက္ သိပ္ မလြယ္ဘူး။ ဟုတ္တယ္ေနာ္... ဂ်က္စ္ပါ..." ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း တစ္ေယာက္ကို တစ္ ေယာက္ မၾကည့္ၾကေတာ့ဘဲ ဂ်က္စ္ပါကိုသာ တစ္ၿပဳိင္တည္း ပြတ္သပ္ေပးေနမိၾကသည္။
"ဆာလုိက္တာ ကြာ... ေန႔လယ္စာေကၽြးဖို႔ကလဲ ဘာေတြျဖစ္ေနၾကသလဲ မသိဘူး"ဟု မက္ဇင္မ္က ေျပာ သည္။
"ဟိုမီးလင္းဖိုေပၚ က နာရီအတုိင္းဆုိရင္ေတာ့ တစ္နာရီပဲ ရွိေသးတယ္" ဖရင့္ခေရာ္လက ဝင္ေျပာသည္။

"အဲဒီနာရီက အၿမဲတမ္း ျမန္ေနတာ"ဟု ဘီယက္ထရစ္က လွမ္းေျပာသည္။
"အခ်ိန္မွ မွန္လုိက္တာ လေပါင္းကို မနည္းေတာ့ဘူး။ တစ္စကၠန္႔ေတာင္ မလြဲဘူး"ဟု မက္ဇင္မ္ က ေျပာ ျပန္သည္။
ထိုအခ်ိန္ကေလးမွာပင္ တံခါးပြင့္လာၿပီး ဖရစ္ဝင္လာကာ ေန႔လယ္စာ အသင့္ျပင္ၿပီးေၾကာင္း ေျပာ ေတာ့ သည္။
"ငါကေတာ့ လက္ေဆးလုိက္ဦးမွျဖစ္မယ္" ဂ်ဳိင္းလ္စ္က သူ႔လက္မ်ားကို သူ ျပန္ၾကည့္ရင္း ေျပာသည္။
ကၽြန္မ တုိ႔အားလံုး ထုိင္ရာမွထၾကသည္။ စိတ္သက္သာရာရသြားၿပီး ဧည့္ခန္းက်ယ္ႀကီးကို ျဖတ္ကာ ထမင္းစားခန္း ဆီသို႔ လာခဲ့ၾကသည္။ ဘီယက္ထရစ္ႏွင့္ ကၽြန္မက အမ်ဳိးသားမ်ား ၏ေရွ႕မလွမ္းမကမ္းမွ ေလွ်ာက္လာၾကသည္။ ဘီယက္ထရစ္က ကၽြန္မ၏လက္ကို ဆြဲကိုင္ထားသည္။

"အင္း... သိပ္ကို ခင္စရာေကာင္းတဲ့ အဘိုးႀကီး ဖရစ္... သူ႔ကို ဘယ္အခါ ၾကည့္လုိက္ၾကည့္လုိက္ ဒီ အတိုင္း ပဲ... သူ႔ကုိျမင္ရရင္ မမလဲ ကေလးေလး ျပန္ျပန္ျဖစ္သြားတယ္။ ညီမေလးကို ေျပာရဦးမယ္... မမကို စိတ္မဆုိးနဲ႔ေနာ္... မင္းဟာ မမ ေမွ်ာ္မွန္းထားတာထက္ ပိုငယ္ေနတယ္။ မင္းအသက္ ၂၁ ႏွစ္ရွိ ၿပီ ဆိုတာ ကိုေတာ့ မက္ဇင္မ္က ေျပာတယ္။ ဒါေပမဲ့ မင္းဟာ တကယ့္ကေလးေလးအတုိင္းပဲ။ မမ ကို ေျပာစမ္း... သူ႔ကို မင္း သိပ္ခ်စ္တာပဲလား"
သည္ေမးခြန္း ကို ကၽြန္မ ဘယ္လိုေျဖရမွန္းမသိပါ။ ႀကဳိတင္စိတ္ကူးထားမိျခင္းလညး္ မရွိပါ။ ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာေပၚ က အံ့ၾသရိပ္ကို သူ ျမင္ေတြ႕သြားပံုရပါသည္။ ထု႔ိေၾကာင့္ သူက ခပ္သာသာကေလး တစ္ ခ်က္ ရယ္လုိက္ၿပီး ကၽြန္မ၏လက္ကို ဖ်စ္လုိက္ပါသည္။

"ဘာမွမေျဖပါနဲ႔ကြယ္... မင္း ဘယ္လိုခံစားသြားရတယ္ဆိုတာ မမ ျမင္လုိက္ပါတယ္။ သူမ်ားကိစၥ ကို ေတာ့ မမက ဝင္စပ္စုခ်င္တတ္တယ္။ စိတ္မဆိုးနဲ႔ေနာ္... မက္ဇင္မ္ကို မမ သိပ္ ခ်စ္တယ္။ ေတြ႕တဲ့အခါ မွာေတာ့ ေခြးနဲ႔ေၾကာင္ အတုိင္းပဲ။ တစ္စက္ကေလးမွ မ်က္ႏွာေၾကာ မတည့္ခ်င္ဘူး။ သူ႔က်န္းမာေရး ေကာင္းလာတဲ့အတြက္ေတာ့ ညီမေလးကိုေက်းဇူးတင္စကား ထပ္ေျပာပါရေစ ဦး။ မႏွစ္က ဒီအခ်ိန္ တုန္းကဆိုရင္ သူ႔က်န္းမာေရးအတြက္ မမတုိ႔အားလံုးအစိုးရိမ္ႀကီး စိုးရိမ္ခဲ့ၾက ရတာေပါ့ကြယ္... အင္း... ဇာတ္လမ္းႀကီးတစ္ခုလံုးကိုလဲ မင္း သိထားၿပီးေရာေပါ့ေလ..."
ထမင္းစားခန္း ထဲသို႔  ကၽြန္မတုိ႔ ေရာက္လာၾကၿပီ။ အေစခံမ်ား ရွိေနသည္ကတစ္ေၾကာင္း၊ က်န္လူမ်ား လည္း အနားသုိ႔ ေရာက္လာၾကသည္က တစ္ေၾကာင္းတုိ႔ေၾကာင့္ ဘီယက္ထရစ္က ဘာစကားမွ် ဆက္ မေျပာေတာ့ေခ်။

သို႔ေသာ္လည္း ကုလားထုိင္မွာဝင္ထုိင္ၿပီး လက္သုတ္ပဝါကို ျဖန္႔ခင္းရင္း ကၽြန္မ စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ဇာတ္လမ္းႀကီး တစ္ခုလံုးကို ကၽြန္မ သိထားၿပီးၿပီဟု ဘီယက္ထရစ္က ထင္သည္။ အကယ္၍ ကၽြန္မ ဘာမွ်မသိေၾကာင္းကို သူသိလွ်င္ ဘယ္လိုမ်ားေျပာေလ့မည္နည္း။ ေၾကကြဲဖြယ္ဇာတ္လမ္းႀကီးတစ္ခု ပင္လယ္ေအာ္ ကေလးထဲမွာ ျဖစ္ခဲ့သည့္အေၾကာင္း အေသးစိတ္ ကၽြန္မ မသိပါ။ မက္ဇင္မ္ကလည္း ကၽြန္မ ကို ဘာမွ်ေျပာမျပပါ။ ကၽြန္မကလည္း မေမးပါ။

ထမင္းစားဝုိင္းမွာ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ထားသည္ထက္ပိုၿပီး ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ရွိသြားပါသည္။ အျငင္းအခံု ကေလးေတြ နည္းနည္းပါးပါးေတာ့ ေပၚလာပါေသးသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဘီယက္ထရစ္က ပါးပါးနပ္ နပ္ ျပန္ လည္ေျပာဆိုေသာေၾကာင့္ အဆင္ေျပသြားသည္။ သူတုိ႔ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္သည္ မန္ဒါေလ အေၾကာင္း၊ ဘီယက္ထရစ္၏ပန္းၿခံမ်ားအေၾကာင္း၊ ျမင္းမ်ားအေၾကာင္း၊ သူတုိ႔မိတ္ေဆြမ်ား အေၾကာင္း ေျပာေနၾကသည္။ ကၽြန္မ၏ဘယ္ဘက္ေဘးမွာထုိင္သည့္ ဖရင့္ခေရာ္ေလကမူ ကၽြန္မ စိတ္ခ်မ္းသာမည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုသာ ေရြးခ်ယ္ေျပာေနသည္။ ဂ်ဳိင္းလ္စ္ကေတာ့ စကားေျပာဖုိ႔ ထက္ အစားကို သာ အာ႐ံုစုိက္ၿပီး ေခါင္းမေဖာ္တမ္း စားေနသည္။ ခဏၾကာေတာ့မွ သည္ဝုိင္းထဲမွာ လူသစ္ျဖစ္သူ ကၽြန္မလည္း ရွိေနေၾကာင္း သူ သတိရသြားပံုေပၚသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မကို စကား လွမ္းေျပာသည္။

"အလ်င္ ထမင္းခ်က္နဲ႔ပဲ တူတယ္"ဟု ေရာဘတ္က ဟင္းထပ္ထည့္ေပးခုိက္တြင္ သူက ေျပာသည္။ "အဂၤလန္ တစ္တုိင္းတစ္ျပည္လံုးမွာ အေကာင္းဆံုး ထမင္းဟင္းရႏုိင္တဲ့ ေနရာဆိုလို႔ ေဟာဒီ မန္ဒါေလ တစ္ေနရာ ပဲ က်န္ေတာ့တယ္လို႔ ဘီးကို မၾကာခဏ ေျပာျပရတယ္။ ေဟာဒီဟင္းကလဲ အလ်င္လက္ရာ ပဲ"
"အခ်ိန္ကာလအားေလ်ာ္စြာ ထမင္းခ်က္ေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လဲပစ္ေနတာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ထမင္းဟင္းစံ ခ်ိန္ ကိုေတာ့ ပ်က္မသြားေအာင္ အၿမဲထိန္းထားတယ္။ မစၥက္ဒင္ဗာ က ဟင္းစပ္ေတြ အားလံုးကို ထိန္း သိမ္း ထားတာ။ အစပ္တည့္ေအာင္ ဘယ္လိုျပင္ၿပီး ဘယ္လုိခ်က္ရမယ္ဆိုတာ ထမင္းခ်က္ေတြကို အၿမဲ ေျပာျပတယ္" မက္ဇင္မ္ က ဝင္ေျပာသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: