Saturday, May 12, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၁၅)

ဒါဟာ သူတို႕လုပ္ေနက်အလုပ္မ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ စာၾကည့္ခန္းထဲက မီးလင္းဖိုမွာ ညေနပိုင္း မ ေရာက္ မခ်င္း မီးမထည့္ေၾကာင္း ကၽြန္မ မသိ။ ေခြးမ်ားက သိၾကသည္။ နံနက္ခန္းထဲမွာသာ မီးထည့္ ထားၾကေၾကာင္း လည္း ေခြးမ်ားက သိၾကသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ မီးရိွသည့္အရပ္သို႕ သူတို႕ လာေနၾကျခင္းျဖစ္ ပါသည္။ ယခင္က အက်င့္မ်ားအတိုင္းျပဳလုပ္ေနၾကျခင္း ျဖစ္ပါမည္။

ျပတင္းေပါက္ ဆီသို႕ ေလွ်ာက္မသြားမီမွာပင္ အျပင္ဘက္တြင္ ေတာင္ဇလပ္ ပန္းနီနီမ်ား ၾကီးစိုး ေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ခန္႕မွန္း မိျပီးျဖစ္သည္။ ခန္႕မွန္းသည့္အတိုင္းလည္း မွန္ပါသည္။ တစ္ေတာလုံး ရဲရဲနီေန သည္။ ေတာခ်ဳံကေလးမ်ားကလည္း အႏွံ႕။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္...........

ထိုခ်ံဳမ်ား အလယ္တြင္ ျမက္ခင္းတစ္ခုရွိသည္။ ျမက္ခင္းအလယ္တြင္ ဝတ္လစ္စလစ္နတ္႐ုပ္တစ္႐ုပ္ရွိ သည္။ နတ္႐ုပ္၏ ပါးစပ္မွာ ေဆးတံခဲလ်က္။ အျပင္ဘက္က ေတာင္ဇလပ္ပန္းတုိ႔၏အေရာင္သည္ အခန္းထဲ မွာလည္း ေရာင္ျပန္ဟပ္ေနသည္။
တကယ္ကေတာ့ သည္အခန္းသည္ အမ်ဳိးသမီးခန္းျဖစ္သည္။ သည္အခန္းထဲမွာထားေသာ စားပြဲ၊ ကုလားထုိင္၊ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းမ်ားကိုပင္ အလြန္တရာဂ႐ုစုိက္ေရြးခ်ယ္ၿပီး ျပင္ဆင္ထားပံုရသည္။ အားလံုး အေကာင္းစားေတြခ်ည္းျဖစ္သည္။ ပန္းထိုးထားသည့္ ပန္းအိုးမ်ားကလည္း ကုလားထုိင္မ်ား ႏွင့္ လုိက္ဖက္ လွသည္။ သည္ပစၥည္းေတြအားလံုးကို မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး၏ ဘ႑ာတုိက္ထဲမွ သူ ကုိယ္ တုိင္ ေရြးခ်ယ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ဒုတိယတန္းစားမ်ား မပါ။ သာမန္အမ်ဳိးအစားမ်ား မပါ။ အားလံုး ပထမ တန္းစား။ အေကာင္းစားမ်ားခ်ည္း ျဖစ္သည္။
ပန္းအိုးတုိင္း မွာ ေတာင္ဇလပ္ပန္းေတြ ေဝေနသည္။ မီလင္းဖိုနဖူးစီးထက္မွာလည္း ေတာင္ဇလပ္ပန္း အုိး။ ဆိုဖာေဘးက ကုလားထုိင္မွာလည္း ေတာင္ဇလပ္ပန္းအိုး။ စာေရးစားပြဲေဘး မွာ ေရႊႏွင့္ျပဳလုပ္ ထား ေသာ မီးတုိင္ရွိသည္။

တစ္ခန္းလံုး ေတာင္ဇလပ္ပန္းေရာင္ဟပ္ေနသည္သာမက။ ေတာင္ဇလပ္ပန္းရနံ႔ကလည္း တစ္ခန္းလံုး မွာ မင္းမူေနသည္။ သည္လိုျဖစ္ေအာင္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က တမင္ရည္စူးၿပီး ျပဳလုပ္ထားျခင္းေပ ေလာ။
ထမင္းစားခန္း ထဲမွာလည္း ပန္းအိုးမ်ားရွိပါ၏။ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာလည္း ပန္းအိုးမ်ားရွိပါ၏။ သို႔ေသာ္ လည္း ထိုပန္းအိုး မ်ားတြင္ ထိုးထားသည့္ ပန္းက ေတာင္ဇလပ္ပန္းမ်ားမဟုတ္။ အျခားပန္းမ်ားျဖင့္ ျပင္ ဆင္ေပး ထားျခင္းျဖစ္သည္။
စာေရးစားပြဲ မွာ ကၽြန္မ ဝင္ထုိင္လုိက္သည္။
သည္အခန္း၏ထူးဆန္းပံုကိုေရာ၊ လွပပံုကိုပါ ကၽြန္မ ေတြးေနမိပါသည္။ အေရာင္ေတြကလည္း စံုလွ သည္။ သည္အခန္းကို သည္လိုျပဳျပင္ထားျခင္းသည္ တစ္မ်ဳိးတစ္ဖံု ခံစားရေလေအာင္ ျပဳလုပ္ ထားျခင္း ႏွင့္လည္း တူပါသည္။

စာေရးစားပြဲက လွပသည္မွာ မွန္ပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သည္စားပြဲမွာထုိင္ၿပီး အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ စာေရးေနသည့္ ပံုမွာေတာ့ ၾကည္ေကာင္းမည္မဟုတ္ပါ။ သည္ေနရာမွာထုိင္ၿပီး သူေရးစရာရွိသည္မ်ား ကို အမႈမဲ့ အမွတ္မဲ့ ေရးေနေပလိမ့္မည္။
စာထည့္သိမ္း ရန္ အကန္႔ကေလးေတြလည္းရွိသည္။ ယင္းအကန္႔ကေလးမ်ားတြင္ "ျပန္စာ မေရး ရေသး ေသာ စာမ်ား"၊ "သိမ္းထားရမည့္စာမ်ား"၊ "အိမ္မႈကိစၥမ်ား"၊ "ၿခံကိစၥမ်ား"၊ "ဟင္းေကၽြး ဟင္းလ်ာ မ်ား"၊ "အေထြေထြ"၊ "လိပ္စာမ်ား" စသည္ျဖင့္ လည္း ေခါင္းစဥ္ မ်ား ေရးကပ္ ထားသည္။ လက္ေရးမွာ ကၽြန္မ သိၿပီးျဖစ္ေသာ လက္ေရးေစာင္းေစာင္းျဖစ္ သည္။ ထိုလက္ေရး ကိုျမင္လုိက္ရေတာ့ ကၽြန္မ အထိတ္တ လန္႔ျဖစ္သြားမိပါသည္။ ကဗ်ာစာအုပ္ကေလး ထဲမွ ကတ္ေၾကးႏွင့္ ညႇပ္ယူၿပီး မီး႐ႈိ႕ဖ်က္ဆီးပစ္ခဲ့သည့္အ ခ်ိန္မွစ၍ ေနာက္ထပ္သည္လက္ေရးကို ျပန္မျမင္ရေတာ့ဟု ကၽြန္မ ထင္ခဲ့ပါ သည္။ ယခုေတာ့ သည္ လက္ေရးကိုပင္ ျပန္ျမင္ေနရျပန္ၿပီ။

အရဲစြန္႔ၿပီး အံဆြဲကိုဆြဲဖြင့္လုိက္မိပါသည္။ အံဆြဲထဲမွာလည္း သည္လက္ေရးမ်ဳိးကို  ျမင္ေတြ႕ရျပန္ၿပီ။ သားေရ ဖံုးၿပီး ခန္႔ခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ထားေသာ စာအုပ္ေပၚမွာေရးထားသည့္ လက္ေရးျဖစ္သည္။ "မန္ဒါေလသို႔ လာေရာက္ လည္ပတ္ၾကေသာ ဧည့္သည္မ်ားစာရင္း"ဟု ေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး ရက္သတၱတစ္ပတ္ခ်င္း၊ တစ္ လခ်င္း ေရးသြင္း ထားသည္။ မည္သည့္ေန႔က မည္သူမည္ဝါလာေၾကာင္း၊ ဘယ္ေန႔ကျပန္သြားေၾကာင္း၊ ဘယ္အခန္း မွာ အိပ္သြားေၾကာင္း၊ မည္သည့္ဟင္းလ်ာမ်ား စားေသာက္သြားေၾကာင္း အေသးစိတ္ေရး ထားသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ စာရြက္မ်ားကို ဆက္လွန္ၾကည့္ေသာအခါ တစ္ႏွစ္ပတ္လံုးအတြက္ အျပည့္ အစံုေရး သြင္းထားေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းမွတ္တမ္းစာအုပ္ႀကီးကို ျပန္ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အိမ္ရွင္မ သည္ ဧည့္သည္ တုိ႔ႏွင့္ပတ္သက္ၿပီး အေသးစိတ္ျပန္လည္မွတ္မိေနမည္ျဖစ္သည္။

အံဆြဲထဲ မွာ မွတ္စုစာရြက္မ်ား၊ အၾကမ္းေရးျခစ္ရန္ စာရြက္မ်ား၊ လိပ္စာကတ္ျပားမ်ား ပါရွိေနသည္။ ထို အထဲမွ တစ္ရြက္ ကိုထုတ္ၾကည့္လုိက္ေသာအခါ "မစၥက္အမ္ဒီဝင္းတား"ဟူေသာ စာလံုးကိုပံုႏွိပ္ထားၿပီး တစ္ဖက္ေထာင့္တြင္ "မန္ဒါေလစံအိမ္"ဟူေသာ စာလံုးရွိသည္။ ထိုစာလံုးမ်ားကို ေတြ႕ေတာ့ ကမန္း ကတန္း ျပန္ထည့္ ထားလုိက္မိပါသည္။
အျပစ္တစ္ခုခု ကို က်ဳးလြန္းလုိက္မိသလို စိတ္ထဲမွာ ခ်က္ခ်င္း ခံစားလာရသည္။ ကၽြန္မသည္ အျခား တစ္ေယာက္ေယာက္ ပုိင္ေသာ အိမ္ထဲသို႔ ေရာက္ေနၿပီး ထိုအိမ္ကို ပုိင္သည့္ အိမ္ရွင္မလုပ္သူက "ေကာင္းၿပီေလ... ငါ့စာေရးစားပြဲထုိင္ၿပီး စာေရးပါလား"ဟု ကၽြန္မကို ေျပာေနသေယာင္လည္း ထင္မွတ္ မိသည္။ ကၽြန္မ မေနတတ္ မထုိင္တတ္ျဖစ္လာျပန္သည္။ ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္ျပဳလုပ္ေနမိသလိုလည္း ခံစား လာရသည္။ အိမ္ရွင္မျဖစ္သူ ရဘက္ကာသည္ သည္အခန္းထဲသုိ႔ အခ်ိန္မေရြးဝင္လာႏုိင္သည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔စားပြဲထုိင္ၿပီး သူ႔အံဆြဲမ်ားကို ဖြင့္ေနေသာ ကၽြန္မအား ျမင္ေတြ႕သြားလိမ့္မည္။ တကယ္ဆို ေတာ့  သည္ပစၥည္းေတြကို ကုိင္တြယ္ၾကည့္႐ႈဖို႔ ကၽြန္မမွာ အခြင့္အေရးမရွိသလိုလည္း ခံစားလာရ သည္။

ထိုအခုိက္ ကၽြန္မေရွ႕ရွိ စားပြဲေပၚမွ တယ္လီဖုန္းေခါင္းေလာင္းသံျမည္လာသည္။ ႐ုတ္တရက္ ထျမည္ လုိက္ျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ရင္ထဲမွာ ထိတ္ကနဲျဖစ္ၿပီး လန္႔သြားမိသည္။ ေၾကာက္လန္႔တၾကားျဖင့္ လည္း တယ္လီဖုန္း ကို စုိက္ၾကည့္ေနမိသည္။ ကၽြန္မ ခိုးေၾကာင္ခိုးဝွက္လုပ္ေနသည္မ်ားကို လူမိသြားၿပီ ဟုလည္း သိလုိက္သည္။ တုန္ယင္ေသာလက္မ်ားျဖင့္ စကားေျပာခြက္ကို လွမ္းယူလုိက္မိသည္။
"ဘယ္သူပါလဲ... ဘယ္သူနဲ႔စကားေျပာခ်င္လုိ႔ပါလဲ..."ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေမးသည္။ တစ္ဖက္မွ ဗလံုး ဗေထြးသံ မ်ားကို ၾကားေနရပါသည္။ အသံကို တိုးၿပီး ခပ္အက္အက္မုိ႔ ေယာက္်ားလား မိန္းမလား မခြဲ ျခားတတ္ပါ။

"မစၥက္ဒီဝင္းတားလား... မစၥက္ဒီဝင္းတားလား..."ဟု တစ္ဖက္က ေမးေနသည္။
"ရွင္ ဖုန္းမွားေနၿပီထင္တယ္။ မစၥက္ဒီဝင္းတား ဆံုးသြားတာ တစ္ႏွစ္ေလာက္ရွိသြားပါၿပီ"ဟု ကၽြန္မ က ျပန္ေျပာသည္။ ခပ္ေၾကာင္ေၾကာင္ပင္ ဆက္ထုိင္ေနရင္းစကားေျပာခြက္ ကို လည္း ေငးၾကည့္ေန မိသည္။ တစ္ဖက္ကမူ "မစၥက္ဒီဝင္းတား"ဟူေသာ အမည္ကိုသာ ဆက္ေခၚေနသည္။ အသံ ကလည္း ပိုက်ယ္ လာသည္။
ကၽြန္မ သိလုိက္ပါၿပီ။ သို႔ေသာ္လည္း သိပ္ကို ေနာက္က်သြားၿပီ။ ကၽြန္မ စကားလြန္သြားပါၿပီ။ လြန္သြား သည့္စကားဟူသည္မွာ ျပန္ႏုတ္ယူ၍ ရစေကာင္းသည္မဟုတ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း တစ္မ်က္ႏွာလံုး ရွက္ ေသြးဖ်န္းသြားသည္။

"ဆရာကေတာ္... ကၽြန္မ မစၥက္ဒင္ဗာ စကားေျပာေနတာပါ။ အိမ္တြင္းေျပာဖုန္းနဲ႔ ဆရာကေတာ့္ကို ကၽြန္မ လွမ္းဆက္ေန တာပါ"
ကၽြန္မ က်ဴးလြန္လုိက္မိေသာ အမွားႀကီးက ဗူးေပၚသလို ေပၚသြားပါၿပီ။ ဘယ္လိုမွ ဖံုးကြယ္ လို႔မရႏုိင္ ေတာ့။ ဘယ္လိုမွလည္း ခြင့္လႊတ္ႏုိင္စရာ အေၾကာင္းမရွိေတာ့။ ဒါေလာက္ မုိက္မဲမႈမ်ဳိးကို မသိခ်င္ ေယာင္ေဆာင္ ၍လည္း မျဖစ္ႏုိင္ေတာ့ၿပီ။
"ဝမ္းနည္းပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ" ထစ္ထစ္ေငါ့ေငါ့ျဖင့္ ကၽြန္မ ျပန္ေျပာမိပါသည္။ "တယ္လီဖုန္းေခါင္း ေလာင္းျမည္ေတာ့ ကၽြန္မ လန္႔ သြားပါတယ္။ ဘာေတြေျပာလုိက္မိမွန္းေတာင္ မသိပါဘူး ရွင္။ ကၽြန္မကုိ ေခၚေနတယ္ဆိုတာလဲ သေဘာမေပါက္မိဘူးေလ။ အိမ္တြင္းေျပာဖုန္း နဲ႔ ေျပာေနတယ္ဆိုတာလဲ ကၽြန္မ သတိမထားမိဘူး"

"ဆရာကေတာ္ကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးမိတဲ့အတြက္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး ရွင္..." ရဘက္ကာ၏စားပြဲ မွာ ကၽြန္မ ေမႊေႏွာက္ေနေၾကာင္း သူ သိသြားၿပီဟု ကၽြန္မ ထင္လုိက္မိပါသည္။ "ကၽြန္မကိုမ်ား ဆရာ ကေတာ္ ေတြ႕ခ်င္ သလားလုိ႔ ကၽြန္မ စဥ္းစားေနမိပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒီေန႔ခ်က္မယ့္ ဟင္းအမယ္စာရင္း ကို ဆရာကေတာ္ သေဘာတူခြင့္ျပဳၿပီးၿပီလားဆိုတာလဲ သိခ်င္လို႔ပါ"
"အို.. ရပါတယ္... ရပါတယ္... ကၽြန္မ သေဘာတူပါတယ္။ ရွင္ႀကဳိက္သလိုသာ ခ်က္ခုိင္းလုိက္ပါ မစၥက္ ဒင္ဗာ။ ဒုကၡခံၿပီး ကၽြန္မကို ေမးမေနပါနဲ႔ေတာ့ရွင္"

"ဟင္းအမယ္စာရင္းကေလး ကို ဆရာကေတာ္ အလ်င္ဖတ္ၾကည့္လုိက္ရင္ ပိုေကာင္းမယ္ထင္ပါတယ္။ ဒီေန႔ခ်က္ ဖို႔ ဟင္းအမယ္စာရင္းကို ဆရာကေတာ့္ေဘးက စားပြဲေပၚမွာ ကၽြန္မတင္ထားေပးပါတယ္"
ကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ားျဖင့္ စားပြဲေပၚ မွာ ကၽြန္မ ရွာၾကည့္သည္။ ေစာေစာက သတိမထားခဲ့မိေသာ စာရြက္ကေလး ကို ေတြ႕ပါသည္။ ေရးထားသည့္ စာရင္းကို ကမန္းကတန္း ၾကည့္လုိက္မိသည္။ ပုဇြန္ ထုပ္ဟင္း၊ အမဲသားျပဳတ္ေၾကာ္၊ ကညြတ္၊ ေခ်ာကလက္ေရခဲမုန္႔... ဒါေတြဟာ ညစာအတြက္မ်ားလား။ ကၽြန္မ မသိပါ။ သို႔ေသာ္ ေန႔လယ္စာ အတြက္ ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ ထင္ပါသည္။
"ေတြ႕ၿပီ မစၥက္ဒင္ဗာ... အင္မတန္ေကာင္းပါတယ္။ အစပ္ သိပ္တည့္ပါတယ္ရွင္"

"အေျပာင္းအလဲ လုပ္ခ်င္ရင္ ေျပာပါေနာ္။ ကၽြန္မ ခ်က္ခ်င္း ေျပာင္းခုိင္းလုိက္ပါ့မယ္။ ခ်ဥ္ရည္ေနရာမွာ ကၽြန္မ ကြက္လပ္ ခ်န္ထားတာလဲ သတိထားမိပါလိမ့္မယ္။ ဆရာကေတာ္ ႏွစ္သက္တဲ့ ခ်ဥ္ရည္အမ်ဳိး အစား ကို ေရးထည့္ႏုိင္ေအာင္ တမင္ခ်န္ထားတာပါ။ အမဲသားျပဳတ္ေၾကာ္နဲ႔ ဘယ္လိုခ်ဥ္ရည္မ်ဳိးကို ဆရာကေတာ္ စားေလ့စားထရွိတယ္ဆိုတာ ကၽြန္မ မသိလုိ႔ပါ။ အလ်င္ မစၥက္ဒီဝင္းတားတုန္းကေတာ့ သူႀကဳိက္ တဲ့ ခ်ဥ္ရည္ကို သူကုိယ္တုိင္ေရြးခ်ယ္ၿပီး ေရးထည့္ေလ့ရွိပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ သူ႔အႀကဳိက္ကို အၿမဲတမ္း ေမးခဲ့ရပါတယ္"
"အို... ေကာင္းပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ... ေကာင္းပါတယ္... ဒါေတြ ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္းမသိပါဘူး။ ရွင္တုိ႔ သံုးေနက် ခ်ဥ္ရည္ကိုပဲ ကၽြန္မတုိ႔စားပါ့မယ္။ အလ်င္ မစၥက္ဒီဝင္းတား လုပ္ခုိင္းတဲ့ ခ်ဥ္ရည္ကိုပဲ လုပ္ရင္ လဲ ရပါတယ္"

"ဒီလိုဆုိရင္ ဘယ္လိုခ်ဥ္ရည္မ်ဳိးကိုမွ စားခ်င္တယ္ဆိုတာမ်ဳိး သတ္သတ္မွတ္မွတ္မရွိဘူးေပါ့ေနာ္"
"မရွိပါဘူးရွင္... မရွိပါဘူး"
"မစၥက္ဒီဝင္းတားဆုိရင္ေတာ့ စပ်စ္သီးခ်ဥ္ရည္ လုပ္ခုိင္းလိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္ ဆရာကေတာ္"
"ဒါဆိုရင္လဲ  စပ်စ္သီးခ်ည္ရယ္ပဲ စားၾကတာေပါ့"
"ဆရာကေတာ္ စာေရးေနတုန္းမွာ အခုလို အေႏွာင့္အယွက္ေပးရတဲ့အတြက္ သိပ္ကို ဝမ္းနည္းပါတယ္ ရွင္"
"အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ပါဘူးရွင္... ဒီအတြက္ေတာ့ ကၽြန္မကို ေတာင္းပန္မေနပါနဲ႔ေနာ္"
"စာတုိက္ မွာ ပို႔ဖို႔စာေတြ ေန႔ခင္းပုိင္းမွာ ပို႔ေလ့ရွိပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ ေရးထားတဲ့စာေတြကို ေရာ ဘတ္ လာယူပါလိမ့္မယ္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔ဟာသူ တံဆိပ္ေခါင္းကပ္ပါလိမ့္မယ္။ သူ႔ကို ခုိင္းစရာရွိရင္ တယ္ လီဖုန္း နဲ႔ သူ႔ကိုေခၚပါ။ အေရးတႀကီးပို႔ရမယ့္ စာရွိရင္လဲ သူ႔ကိုပဲ အစီအစဥ္ လုပ္ခုိင္းလုိက္ပါ ဆရာ ကေတာ္"

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ"
ခဏၾကာေအာင္ ကၽြန္မေစာင့္ၿပီး နားေထာင္ေနမိသည္။ သူ ဘာမွ်ဆက္မေျပာေတာ့ပါ။ ၿပီးေတာ့ ဖုန္းခ် သံၾကား ရသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မကလည္း စကားေျပာခြက္ကို ျပန္တင္ထားလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ စား ပြဲ ကို ကၽြန္မငံု႔ၾကည့္ေနမိသည္။ စာထည့္သည့္ အကန္႔ကေလးမ်ားမွာ ေရးကပ္ထားေသာ "ျပန္စာ မေရး ရေသးေသာ စာမ်ား"၊ "အိမ္မႈကိစၥမ်ား"၊ "အေထြေထြ" စေသာ စာလံုးမ်ားက  ကၽြန္မ ကိုျပန္ၾကည့္ၿပီး ေျပာင္ေလွာင္ေန သေယာင္ ထင္မိသည္။

သည္ေနရာမွာ ဟိုတုန္းက ထုိင္ခဲ့သည့္အမ်ဳိးသမီးဆုိလွ်င္ေတာ့ ယခု ကၽြန္မလုပ္ေနသလို အေၾကာင္းမဲ အခ်ိန္ျဖဳန္းေန မည္မဟုတ္ပါ။ အိမ္တြင္းေျပာတယ္လီဖုန္းကိုေကာက္ကုိင္ၿပီး လုိအပ္သည့္ အမိန္႔မ်ား ကို ေတာက္ေလွ်ာက္ေပးေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မေျပာေနသလို "ဟုတ္ပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ... ေကာင္းပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ"ဆုိေသာ အသံုးအႏႈန္းမ်ဳိးျဖင့္ ျပန္ေျပာေနလိမ့္မည္မဟုတ္။
ခ်က္ေရးျပဳတ္ေရး ကိစၥမ်ား အမိန္႔ေပးခုိင္းေစၿပီးသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းမ်ားထံ သုိ႔ ျပန္စာ မ်ား ေရးလိမ့္မည္။ ၅ ေစာင္ ၆ ေစာင္ ၇ ေစာင္ေရးခ်င္ေရးေပလိမ့္မည္။ ထံုးစံအတိုင္း လက္ ေရး က ေစာင္းေစာင္း။ ေအာက္ဆံုးမွာ "ရဘက္ကာ"ဟု လက္မွတ္ေရးထိုးလိမ့္မည္။ (ရေကာက္) စာလံုး က ရွည္လြန္း လွေလရာ က်န္စာလံုးမ်ား အားလံုးအလိုလို ပုဝင္သြားမည္ျဖစ္သည္။
စားပြဲကို လက္ေခ်ာင္းမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မ ေခါက္ေနမိပါသည္။ စာထည့္သည့္ အကန္႔ ကေလးမ်ား အားလံုး ေဟာင္းေလာင္းျဖစ္ေနၾကသည္။ "ျပန္စာမေရးရေသးေသာ စာ"လည္း တစ္ေစာင္မွ် မရွိ။ ေငြေတာင္းခံ လႊာလည္း တစ္ေစာင္မွ်မရွိ။ စာတုိက္သို႔ အေရးတႀကီးပို႔ရမည့္ စာရွိလွ်င္ ေရာဘတ္ကို အိမ္တြင္းေျပာ ဖုန္းျဖင့္ ဆက္ေခၚပါဟု မစၥက္ဒင္ဗာက ေျပာသည္။

ရဘက္ကာ အသက္ထင္ရွားရွိစဥ္က တစ္ေန႔တစ္ေန႔ အေရးတႀကီး ပို႔ရမည့္စာေတြ ဘယ္ေလာက္ ေတာင္ မ်ားေလသလဲဟု ကၽြန္မ ေတြးေနမိသည္။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္သူေတြဆီကိုမ်ား စာေရးေလ သနည္း။ အဝတ္ခ်ဳပ္သူထံသုိ႔ "ကၽြန္မရဲ႕ပိုးဂါဝန္ကို ၾကာသပေတးေန႔မွာ လိုခ်င္ပါတယ္။ မပ်က္ကြက္ပါေစနဲ႔" ဟု ေရးသလား။ သုိ႔တည္းမဟုတ္ ဆံပင္အလွျပင္သူထံသုိ႔ "ေနာက္ေသာၾကာေန႔ မွာ ေခါင္းေလွ်ာ္ဖုိ႔၊ ဆံပင္ ျပင္ဖုိ႔၊ အႏွိပ္ခံဖို႔ ကၽြန္မလာမယ္၊ မြန္းလြဲပိုင္း သံုးနာရီမွာ စီစဥ္ေပးပါ" ဟု ေရးသလား။
မျဖစ္ႏုိင္ပါ။ ရဘက္ကာသည္ စာေရးအေၾကာင္းၾကားျခင္းျဖင့္ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနမည့္ မိန္းမစားမ်ဳိးမဟုတ္ပါ။ လန္ဒန္ သို႔ တုိက္႐ုိက္ ဖုန္းလွမ္းဆက္ေပလိမ့္မည္။ ကုိယ္တုိင္ေတာင္ဆက္မည္မဟုတ္။ သူ႔ကိုယ္စား ဖရစ္ က ဆက္ေပးျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။

စားပြဲကို လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မ ေခါက္ေနမိပါသည္။ ကၽြန္မလည္း စာေရးရပါမည္။ ဘယ္ သူ႔ဆီေရး ရမည္နည္း။ ေရးရမည့္သူကလည္း မရွိ။ ကၽြန္မ စ ာေရးဆက္သြယ္စရာ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး တစ္ေယာက္ေတာ့ ရွိသည္။ ကၽြန္မပုိင္ေသာ စံအိမ္ႀကီးအတြင္းရွိ ကၽြန္မပုိင္ေသာ စာေရးစားပြဲမွာ ထိုင္ ကာ သည္အတိုင္း အခ်ိန္ျဖဳန္းေနမည့္အစား ကၽြန္မ မခ်စ္မႏွစ္သက္ႏုိင္ေသာ၊ ဘယ္ေတာ့မွ လည္း ျပန္ ေတြ႕ေတာ့မည္မဟုတ္ေသာ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးထံသုိ႔ စာေရးျခင္းကမွ အဓိပၸာယ္ရွိလိမ့္ဦးမည္။
စာရြက္လြတ္တစ္ရြက္ ကို ကၽြန္မ ဆြဲယူလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ နစ္သြား ခၽြန္ထက္ေသာ ကေလာင္ တစ္ ေခ်ာင္းကုိပါ ေရြးုလိုက္သည္။ "ခင္မင္အပ္ပါေသာ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးရွင့္..."ဟု ေခါင္းစဥ္တပ္လုိက္ သည္။ သေဘၤာစီးသြားရသည့္ခရီးတြင္ အစစအရာရာ အဆင္ေျပလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ပါေၾကာင္း၊ အေဒၚ့သမီး လည္း က်န္းမာလိမ့္မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ေၾကာင္း နယူးေယာက္ၿမဳိ႕က ရာသီဥတုလည္း သာယာမည္ထင္ေၾကာင္း။

ကၽြန္မ၏လက္ေရး သည္ေလာက္ညံ့ေၾကာင္းကို ယခုမွပင္ သတိျပဳမိပါေတာ့သည္။ ပညာမဲ့တစ္ေယာက္ ၏လက္ေရးမ်ဳိး... ဒုတိယတန္းစားေက်ာင္း တစ္ေက်ာင္းတြင္ ပညာတစ္ပုိင္းတစ္စသာ သင္ယူခဲ့ရသူ တစ္ဦး၏ အညံ့စားလက္ေရးမ်ဳိး ျဖစ္ေနေလေတာ့သည္။

အခန္း (၉)

ၿခံတြင္း သုိ႔ ေမာ္ေတာ္ကား ေမာင္းဝင္လာသံကို ၾကားလိုက္ရသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္တည္း အထိတ္တလန္႔ ကၽြန္မ ထုိင္ရာမွထလုိက္မိပါသည္။ နာရီကိုလည္း လွမ္းၾကည့္လုိက္မိသည္။ ဘီယက္ထရစ္ႏွင့္ သူ႔ ေယာက္်ား ေရာက္လာၾကၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ အတပ္သိလုိက္ပါသည္။ ၁၂ နာရီထိုးၿပီး႐ံု ကေလး ရွိ ေသးသည္။ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္မွန္းထားသည္ထက္ အမ်ားႀကီးပိုေစာေနသည္။ မက္ဇင္မ္ ကလည္း ျပန္မ ေရာက္ေသး။
ဟိုျပတင္းေပါက္ က ေက်ာ္ဆင္းကာ ဥယ်ာဥ္ထဲတြင္ ပုန္းေနရလွ်င္ေကာင္းမည္လားဟု  စဥ္းစားလိုက္မိ သည္။ ဘီယက္ထရစ္ တုိ႔ လင္မယားကို နံနက္ခန္းအတြင္းသုိ႔ ဖရစ္က ေခၚလာေသာအခါ ကၽြန္မကို မေတြ႕လွ်င္ "ဆရာကေတာ္ အျပင္ထြက္သြားတယ္နဲ႔တူတယ္"ဟု ေျပာေပလိမ့္မည္။ သည္လိုျဖစ္လွ်င္ လည္း ဘာမွ်ထူးဆန္းမည္မဟုတ္။ ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္သေဘာမ်ဳိးသာ ရွိေပလိမ့္မည္။ ျပတင္းေပါက္ဆီသို႔ ကမန္းကတမ္း ကၽြန္မ ထေျပးေတာ့ ေခြးႏွစ္ေကာင္က ေမာ့ၾကည့္သည္။ ဂ်က္စ္ပါက အၿမီးန႔ံၿပီး ကၽြန္မ ေနာက္ သို႔ လုိက္လာသည္။

ဖြင့္ထားသည့္ျပတင္းေပါက္မွ အျပင္သို႔ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ကုန္းေလွ်ာကေလးကို ေတြ႕ရသည္။ ကုန္း ေလွ်ာကေလး၏ ဟိုဘက္မွာ ျမက္ခင္းရွိသည္။ ရဲရဲနီေအာင္ပြင့္ေနေသာ ေတာင္ဇလပ္ပန္းပင္မ်ားကို လည္း ေတြ႕ရသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ျပတင္းေပါက္မွ ေက်ာ္မဆင္းႏုိင္မီမွာပင္ စကားေျပာသံမ်ားက တျဖည္းျဖည္း ပို နီးလာသည္။ အခန္းထဲသုိ႔ ကၽြန္မ ျပန္လွည့္ခဲ့သည္။ ဥယ်ာဥ္ဘက္မွ အိမ္ဆီသို႔ စကား ေျပာ ရင္း သူတုိ႔ေလွ်ာက္လာေနၾကၿပီ။ နံနက္ခန္းထဲမွာ ကၽြန္မရွိေနေၾကာင္း သူတုိ႔ကို ခရစ္ က ေျပာျပ မည္မွာ ေသခ်ာသြားၿပီ။

ဧည့္ခန္းက်ယ္ႀကီးထဲ သို႔ ခပ္သုတ္သုတ္ ကၽြန္မ ဝင္ခဲ့သည္။ ဘယ္ဘက္မွာ တံခါးေပါက္တစ္ခု ကို ေတြ႕ ေသာေၾကာင့္ ထိုအေပါက္မွ ထြက္ခဲ့သည္။ ေက်ာက္သားမ်ားျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ ရွည္လ်ားေသာ စႀကႍကိုေတြ႕ရသျဖင့္ ထိုအတုိင္း ေလွ်ာက္ေျပးလာခဲ့ပါသည္။ ေျပးလာရင္း ကၽြန္မ၏မုိက္မဲပံုကိုလည္း စဥ္းစားေနမိသည္။ စိတ္လႈပ္ရွားမႈကို ႐ုတ္တရက္ ခံစားလုိက္ရသည့္အတြက္ ကုိယ့္ဟာ ကိုယ္ မေက်နပ္ ျဖစ္မိသည္။ အထင္ေသး အျမင္ေသးလည္း ျဖစ္မိသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သည္လူေတြ ကို ကၽြန္မ ရင္ ဆုိင္ႏုိင္စြမ္းမရွိပါ။ ခဏကေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ရင္ မဆုိင္ဝ့ံပါ။
စႀကႍလမ္းအတုိင္း ေလွ်ာက္လာရင္း အိမ္ေနာက္ဘက္ျခမ္းသုိ႔ ေရာက္လာၿပီဟု ထင္မိသည္။ ေထာင့္ခ်ဳိး တစ္ခုသုိ႔ ခ်ဳိးေကြ႕လုိက္သည္တြင္ ေလွကားတစ္ခုကို ေတြ႕ရသည္။ ထိုေလွကားအတိုင္း တက္ခဲ့သည္။ သည္ေနရာ မွာ အမ်ဳိးသမီးအေစခံတစ္ဦးႏွင့္ သြားတိုးသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ မျမင္ဖူးေသးပါ။ ကၽြန္မ ကိုျမင္ ေတာ့ အံ့ၾသတႀကီးျဖင့္ သူက ေငးၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္မကို အေကာင္ အထည္ႏွင့္ ေသေသ ခ်ာခ်ာျမင္ ေတြ႕ေနရေသာ္ည္း သည္ေနရာမ်ဳိးသို႔ ကၽြန္မ ေရာက္လာလိမ့္မည္ဟု မထင္သျဖင့္ သူ အံ့အားသင့္ေန ပံုရသည္။

"မဂၤလာပါ"
ကၽြန္မက ႀကီးမားေသာ စိတ္လႈပ္ရွားမႈျဖင့္ အလ်င္လွမ္းႏႈတ္ဆက္လုိက္ရင္း ေလွကားဆီသို႔သာ ဆက္ လာခဲ့သည္။ သူကလည္း "မဂၤလာပါ မမ"ဟု ျပန္ေျပာရင္း ကၽြန္မကို မ်က္လံုးဝိုင္းႀကီးမ်ားျဖင့္ လွမ္း ၾကည့္ေနသည္။
သည္ေလွကားအတိုင္း တက္သြားလုိ႔ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္မွာရွိသည့္ ကၽြန္မတုိ႔အိပ္ခန္းသို႔ ေရာက္သြား မည္ထင္ သည္။ ေန႔လယ္စာစားခ်ိန္အထိ အိပ္ခန္းထဲမွာ ထုိင္ေနရမည္။ ကိုယ့္စိတ္ကုိယ္ထိန္းႏုိင္ေတာ့ မွ ေအာက္ထပ္ သုိ႔ ျပန္ဆင္းလာေတာ့မည္ဟု စိတ္ကူးလုိက္မိပါသည္။
ေလွကားထိပ္ သုိ႔ေရာက္ၿပီး တံခါးေပါက္မွ ထြက္လုိက္ေသာအခါ ရွည္လ်ားလွသည့္ စံအိမ္ႀကီးတစ္ခု ကို ေတြ႕ရျပန္သည္။ ကၽြန္မ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိေတာ့ပါ။ သည္ေနရာကို ကၽြန္မ မျမင္ဖူးပါ။ ကၽြန္မတုိ႔၏ အိပ္ ခန္းရွိသည့္ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္မွ စႀကႍႏွင့္လည္း ခပ္ဆင္ဆင္တူေနသည္။ သို႔ေသာ္လည္း သည္စႀကႍ က ပိုက်ယ္ၿပီး ပိုေမွာင္ေနသည္။

ကၽြန္မ တံု႔ဆုိင္းဆုိင္းျဖစ္သြားၿပီးေနာက္ ဘယ္ဘက္သို႔ေကြ႕ လုိက္သည္။ ေနာက္ထပ္ေလွကား တစ္ခုကို ေတြ႕ရျပန္သည္။ အလြန္တရာ တိတ္ဆိတ္ၿပီး အလင္းေရာင္ကလည္း နည္းလြန္းလွသည္။ မည္သူ တစ္ စံုတစ္ေယာက္မွ်လည္း မရွိ။ မနက္ပိုင္းတုန္းက အေစခံေတြ သည္ေနရာမွ အလုပ္ လုပ္ခဲ့ၾကမည္ဆိုလွ်င္ လည္း ယခုအခ်ိန္တြင္ အားလံုးၿပီးစီးသြားေလာက္ၿပီ။ ထို႔ေၾကာင့္ ေအာက္ထပ္ သို႔ ျပန္ဆင္းသြားၾကၿပီ ထင္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း အိမ္အေစခံမ်ား အလုပ္ လာလုပ္သြား သည့္ အရိပ္အေယာင္ လံုးဝမေတြ႕ရ။ ဘာအနံ႔အသက္မွ်လည္း မရ။ သည္အတုိင္း ကၽြန္မ ရပ္ေနမိျပန္သည္။ ဘယ္လမ္းဆက္လုိက္ရမည္ကို လည္း မသိေတာ့။ တိတ္ဆိတ္ေနပံုကလည္း ထံုးစံအတုိင္း မဟုတ္ သလိုျဖစ္ေနသည္။ အိမ္ရွင္မ်ား တစ္ ရပ္တစ္ေက်းသို႔ သြားေနခုိက္ အခြံခ်ည္းက်န္ခဲ့ေသာ အိမ္ႀကီးတစ္လံုး အတြင္းသို႔ ေရာက္ေနရသလို ရွိ ေခ်သည္။

တံခါးတစ္ခ်ပ္ ကို အရဲစြန္႔ၿပီး ဖြင့္လုိက္သည္။ အခန္းတစ္ခန္းျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ လံုးဝေမွာင္ ေနသည္။ ျပတင္းေပါက္ရွိ တ႐ုတ္ကတ္ကေလးမ်ားၾကားမွပင္ အလင္းေရာင္ မဝင္။ အေမွာင္ထဲ သို႔ ႀကဳိး စားၿပီး ၾကည့္ေသာအခါ အခန္းလယ္တြင္ အိမ္ေထာင္ပရိေဘာဂမ်ား ခ်ထားသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ သည္အတိုင္းခ်ထားျခင္းကား မဟုတ္။ ဖုန္မတက္ေအာင္ အဝတ္မ်ားႏွင့္ ထုပ္ ထားသည္။ အနံ႔က ေအာက္သိုးသိုးျဖစ္ေနသည္။ အသံုးမျပဳဘဲ သည္အတုိင္း ပစ္ထားသည့္ အခန္းမ်ဳိးျဖစ္ေနသည္။
အခန္းထဲ ဝင္သြားၿပီး တ႐ုတ္ကတ္ကေလးေတြကိုမ်ား ဖြင့္လုိက္မည္ဆိုလွ်င္ လေပါင္းမ်ားစြာကတည္း က ေသၿပီး ညပ္ေနေသာ ပိုးဖလံအေသေကာင္ အေျခာက္ကေလးမ်ားပင္ ျပဳတ္က်လာႏုိင္စရာ အေၾကာင္း ရွိသည္။

တံခါးကို အသာကေလးျပန္ပိတ္ထားခဲ့ၿပီး စႀကႍအတိုင္း မေရမရာျဖင့္ေလွ်ာက္လာခဲ့မိသည္။ ႏွစ္ဖက္ စလံုး မွာ တံခါးေပါက္ေတြရွိေသာ္လည္း အားလံုး ပိတ္ထားၾကသည္။ ေနာက္ဆံုးေတာ့ အခန္းကေလး တစ္ခုထဲသုိ႔ ကၽြန္မ ေရာက္လာသည္။ ျပတင္းေပါက္ကို ဖြင့္ထားသျဖင့္ အလင္းေရာင္ေကင္းေကာင္း ရေနသည္။ အျပင္ကို လွမ္းၾကည့္လုိက္ေသာအခါ ျပဳျပင္ထားေသာ ျမက္ခင္းတစ္ခုကို ျမင္ရသည္။ ထို ျမက္ခင္းအဆံုးတြင္ကား အစိမ္းေရာင္ေတာက္ပေနသည့္ ပင္လယ္ျပင္ႀကီး။ ပင္လယ္ျပင္ ကို ျဖတ္တိုက္ လာေသာ အေနာက္ေလကလည္း ျပတင္းေပါက္မွ ဝင္လာသည္။

ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကား ကၽြန္မ ေတြးထင္ထားခဲ့မိသည္ထက္ပင္ ပိုမိုနီးကပ္ေနသည္။ ငါးမိနစ္မွ် ေလွ်ာက္ သြားလုိက္႐ံုျဖင့္ ေရာက္သြားႏုိင္သည္။ ကၽြန္မ နားစြင့္လုိက္ေသာအခါ မျမင္ရသည့္ ပင္လယ္ေအာ္ က ေလး၏ကမ္းပါးကို ေျပးလာ႐ုိက္ခတ္ေနေသာ လႈိင္းပုတ္သံမ်ားကိုပင္ ၾကားေနရသည္။ မန္ဒါေလ စံအိမ္ ႀကီး၏ အေနာက္ဘက္ေဆာင္မွ စႀကႍေပၚမွာ ကၽြန္မ ရပ္ေနမိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိလုိက္ရပါၿပီ။ မစၥက္ဒင္ဗာ ေျပာသည္မွာ မွန္ေနပါသည္။ သည္ဘက္ေဆာင္မွေန၍ ပင္လယ္၏လႈိင္းပုတ္သံမ်ားကို ၾကားရႏုိင္ ေၾကာင္း ေျပာျပဖူးပါသည္။ ေဆာင္းရာသီတြင္ ဟိုျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းေပၚ မွ ျမဴေတြျဖတ္သန္း လာကာ သည္ဘက္ျခမ္းမွာ ေလတဟူးဟူးႏွင့္ ပို၍ ခ်မ္းစိမ့္ေပလိမ့္မည္။ ယခု ပင္လွ်င္ ျပတင္းမွန္ခ်ပ္ေပၚမွာ အခုိး အေငြ႕ေတြ ျပန္ေသည္။ ထိုအခုိက္ တိမ္တစ္ခုက ေနလံုးကို ဖံုးအုပ္ လုိက္သည္။ ပင္လယ္ျပင္ႀကီးသည္ အနက္ေရာင္သို႔ ခ်က္ခ်င္း ေျပာင္းသြားသည္။ အၾကင္နာကင္းမဲ့ သည့္ အေရာင္။ ရက္စက္ ၾကမ္းၾကဳတ္ တတ္သည့္ အေရာင္။

ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္မွာ ကၽြန္မတုိ႔အခန္းမ်ားရွိေနသည့္အတြက္ ကၽြန္မ ဝမ္းေျမာက္ ဝမ္းသာျဖစ္မိပါသည္။ ပင္လယ္လႈိင္းပုတ္သံမ်ားကို နားေထာင္ေနရျခင္းထက္ ႏွင္းဆီၿခံကေလးကို ငံု႔ ၾကည့္ေနရျခင္း က ပိုေကာင္းပါသည္။ ေလွကားထိပ္ဘက္သို႔ ကၽြန္မ ျပန္လာခဲ့သည္။ ေအာက္ျပန္ဆင္း ရန္ ေလွကားလက္တန္း ကို ကိုင္လုိက္စဥ္မွာပင္ ကၽြန္မ ေနာက္ဘက္မွ တံခါးဖြင့္သံၾကားရသည္။ လွည့္ ၾကည့္ လုိက္ေတာ့ မစၥက္ဒင္ဗာ ျဖစ္ေနသည္။ ဘာစကားမွမေျပာဘဲ တေအာင့္ၾကသည္အထိ အျပန္အ လွန္ စုိက္ၾကည့္ေန မိသည္။

သူ႔မ်က္လံုးမ်ား ထဲမွာ ထင္ဟပ္ေနသည့္ အေရာင္သည္ ေဒါသေရာင္လား၊ စပ္စုစူးစမ္းသည့္ အေရာင္ လား ကၽြန္မ ေသေသခ်ာခ်ာ မေဝခြဲတတ္ပါ။ ကၽြန္မကို ျမင္လုိက္ရသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း သူ ႔မ်က္ႏွာ ေပၚတြင္ အမူအရာတစ္မ်ဳိး ဖံုးလႊမ္းသြားသည္ကေတာ့ ေသခ်ာပါသည္။ စကားတစ္ခြန္းမွ် သူ မေျပာ ေသာ္လည္း ကၽြန္မသည္ အျပစ္တစ္ခုခုကို က်ဴးလြန္လုိက္မိသလို ခံစားေနရသည္။ ရွက္လည္း ရွက္ လွ ပါသည္။ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚမွာ လႊမ္းလာသည့္ ရွက္ေသြးေၾကာင့္ သူတစ္ပါးပုိင္နက္အတြင္း က်ဴး ေက်ာ္ဝင္ေရာက္မိသူလိုျဖစ္ေနေၾကာင္း ထင္ရွားပါသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: