Friday, May 11, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၁၄)

တစ္ဖက္သို႕ ကၽြန္မလွည့္လိုက္မိပါသည္။ မွန္တင္ခုံေရွ႕မွာ ကၽြန္မ၏ဆံပင္မ်ားကို ျဖီးသင္ေနမိျပန္ ပါ သည္။ ခဏၾကာေတာ့ မွ ကၽြန္မအေျဖျပန္ေပးမိသည္။
"အထိုက္ အေလ်ာက္ေတာ့ ေပါင္းရသင္းရခက္မယ့္ပုံမ်ိဳးပဲ၊ သူတာ၀န္ယူေနတဲ့ အိမ္မႈကိစၥေတြထဲ မွာ ကၽြန္မ ၀င္ စြက္မွာစိုးလို႕လဲ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ေလ"
"ဒီကိစ ၥေလာက္ေတာ့ သူဘယ္လိုမွ စိတ္ကြက္မယ္မထင္ပါဘူးကြာ"
ကို ဆက္ဖတ္ရန္.....

သူကို ကၽြန္မေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မွန္ထဲက ကၽြန္မအရိပ္ကို သူအကဲခတ္ေနေၾကာင္း ေတြ႕ရ သည္။ ျပီးေတာ့ တစ္ဖက္သို႕လွည့္ကာ ျပတင္းေပါက္ဆီသို႕ ျပန္သြားသည္။ ခပ္ တိုးတိုး ေလး ေလခၽြန္ေန သည္။ ကိုယ္ကိုလည္း ေရွ႕ထိုး ေနာက္ငင္လုပ္ေနသည္။
"သူ႕ကို ဘယ္လိုမွ စိတ္မကြက္ပါနဲ႕ကြာ... သူ႕အက်င့္စရိုက္က တစ္မ်ိဳးေတာ့ တစ္မ်ိဳးေပါ့ေလ။ သူ႕ေနရာ မွာ တျခားမိန္းမတစ္ေယာက္ေယာက္ နဲ႕ အစားထိုးႏိုင္ဖို႕ဆိုတာလဲ မလြယ္ဘူး။ ဘာမွမပူ ပါနဲ႕ေလ။ ၾကီးၾကီး က်ယ္က်ယ္ အေႏွာင့္အယွက္ေပးလာရင္ေတာ့ အလုပ္က ထုတ္ပစ္လိုက္တာ ေပါ့။ အိမ္ေထာင္ ထိန္းသိမ္းမႈ ကိစၥမွာေတာ့ အင္မတန္ ႏိုင္နင္းတာမွန္တယ္။ မင္းအေနနဲ႕ ဘာမွ စိတ္ပူစရာမလိုေတာ့ဘူး။ သူနဲ႕လႊဲ ထားလိုက္ရုံပဲ။ အမႈထမ္းေတြအေပၚမွာလဲ သူအႏိုင္က်င့္ခ်င္ တယ္။ ကိုယ့္ကိုေတာ့ မစမ္းရဲ ဘူးေပါ့ေလ။

ကိုယ့္ကိုစမ္းလို႕မ်ားေတာ့ ဒီမိန္းမၾကီး ၾကြသြားတာ ၾကာျပီ"
"ကၽြန္မ အေၾကာင္းကို သူေကာင္းေကာင္းနားလည္သြားရင္ ဆက္ဆံရတာအားလုံး အဆင္ေျပ သြားမယ္ လို႕ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ခဲ့မိတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ စေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာပဲ ကၽြန္မ ကို သူေက်နပ္ပုံ မေပၚဘူး"ဟု ကၽြန္မက ကမန္းကတန္း ျပန္ေျဖလိုက္မိသည္။
"မင္း ကို မေက်နပ္ဘူး.. ဘာကိစၥ သူကမေက်နပ္ရမွာလဲ..မင္းဘာကို ဆိုလိုတာလဲ"
ျပတင္းေပါက္ မွ သူျပန္လွည့္လာသည္။ မ်က္ေမွာင္ကိုလည္း ကုပ္ထားသည္။ အနည္းငယ္ ေဒါသျဖစ္ေနပုံ လည္းရသည္။ ဘာေၾကာင့္ သူစိတ္ဆိုးသြားသလဲဟု ကၽြန္မစဥ္းစားေနမိသည္။ တျခား အေၾကာင္း ကို ေျပာခဲ့မိလွ်င္ ေကာင္းေပမွာပဲဟုလည္း ေတြးမိသည္။

"ကၽြန္မ ဆိုလိုတာက ဒီလိုပါ... အိမ္မႈကိစၥေဆာင္ရြက္ရတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ အေနနဲ႕ ေယာက်္ား တစ္ေယာက္ေယာက္ အတြက္ပဲ တာ၀န္ယူရမယ္ဆိုရင္ အမ်ားၾကီး သက္သာတာေပါ့။ သူတာ၀န္ လဲ ယူခဲ့ ပါတယ္။ အခု ကၽြန္မ ေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္မအတြက္ပါ သူ႕မွာ တာ၀န္ေလးလာမွာ စိုးရိမ္တဲ့ သေဘာမ်ိဳး ကို ဆိုလိုတာပါ။"
"တာ၀န္ပိုေလး လာမယ္...မင္းဒီလိုထင္ရင္.."ဆက္မေျပာေတာ့ဘဲ စကားကို တန္းလန္းရပ္ပစ္ လိုက္သည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မ ဆီသို႕ ေလွ်ာက္လာကာ ကၽြန္မ၏ေခါင္းကို သူနမ္းပါသည္။
"မစၥက္ဒင္ဗာ အေၾကာင္း ေမ့လိုက္ၾကရေအာင္။ သူ႕ကိုကိုယ္သိပ္စိတ္မ၀င္စားမိခဲ့ဘူး။ ကဲ..လာ.. မန္ဒါေလအိမ္ၾကီး နဲ႕ ပတ္သက္တာတခ်ိဳ႕ မင္းကိုျပရဦးမယ္"
ထိုေန႕ ညေနပိုင္း တြင္ မစၥက္ဒင္ဗာကို ကၽြန္မထပ္မေတြ႕ရေတာ့ပါ။ သူ႕အေၾကာင္းကိုလည္း ကၽြန္မ တို႕ လုံး၀မေျပာၾကေတာ့ ပါ။ ကၽြန္မ၏ စိတ္အာရုံထဲမွ သူ႕အေၾကာင္းမ်ားကို ဖယ္ထုတ္ ပစ္လိုက္ ေသာအခါ တြင္ ကၽြန္မအမ်ားၾကီး စိတ္ခ်မ္းသာသြားပါသည္။

ေအာက္ထပ္သို႕ ကၽြန္မတို႕ဆင္းခဲ့ၾကသည္။ မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မ၏ပခုံးကို လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ သိုင္းဖက္ လ်က္ ဓာတ္ပုံေတြ ေလွ်ာက္ၾကည့္ၾကသည္။ ကၽြန္မ အမ်ားၾကီး ေနသာထိုင္သာရိွလာပါ သည္။ မန္ဒါေလ စံအိမ္ၾကီး တြင္ ကိုယ့္အိမ္ကိုယ့္ရာမွာ ေနသလို ကၽြန္မေနခ်င္ခဲ့သည္။ ယခု ထိုစိတ္ဓာတ္မ်ိဳးကို ရရိွခံစား လာရ ပါသည္။
မက္ဇင္မ္ ၏ ဖိနပ္ခြာက ေက်ာက္သားေပၚမွာ အသံျမည္လြန္းေနသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ကၽြန္မ၏ ဖိနပ္ခြာသံ က အလိုလို တိုးသြားေတာ့သည္။
ထိုေန႕ သည္ မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီးသို႕ ကၽြန္မေရာက္လာသည့္ ပထမဦးဆုံးေန႕ျဖစ္ပါသည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ အတူ ဓာတ္ပုံေတြ ေလွ်ာက္ၾကည့္ၾကျပီး ညစာစားဖို႕ ျပန္လာၾကေတာ့ အနည္းငယ္ အခ်ိန္လင့္ေနပါျပီ။ မက္ဇင္မ္ က နာရီကို လွမ္းၾကည့္ျပီး ညစာစားဖို႕ အ၀တ္သြားလဲရန္ အခ်ိန္ မရိွ ေတာ့ေၾကာင္း ေျပာျပပါသည္။

ကၽြန္မအမ်ားၾကီး စိတ္ခ်မ္းသာသြားပါသည္။ ကၽြန္မ၏ကိုယ္ပိုင္ လက္ပါးေစအမ်ိဳးသမီး အဲလစ္ေရွ႕ တြင္ရွက္ကိုးရွက္ကန္းျဖစ္ရဦးမည့္ ဒုကၡမွ ကင္းလြတ္သြားပါေတာ့သည္။ အကယ္၍ အ၀တ္အစား သြားလဲရဦးမည္ ဆိုလွ်င္ အဲလစ္က ကၽြန္မကို ကူညီေဆာင္ရြက္ေပးရမည္။ ကၽြန္မလဲမည့္ အ၀တ္ အစား ကလည္း မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက သူ႕သမီးႏွင့္ မေတာ္ေတာ့ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မကို ျပန္လည္ စြန္႕ၾကဲထားသည့္ အ၀တ္ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ပခုံးသားမ်ားေပၚေနေသာ ထိုဂါ၀န္ကို၀တ္ကာ ေအးစိမ့္ လွည့္ေလွကားအတိုင္းဆင္းျပီး ထမင္းစားခန္းသို႕ လာရမည္။ ထုံးတမ္းစဥ္လာေတြအတိုင္း လိုက္ နာေဆာင္ရြက္ေနရဦးမည္။

ယခုေတာ့ သည္လိုမဟုတ္ျပီ။ အ၀တ္အစားလဲဖို႕ မလိုအပ္ေတာ့ျပီ။ အားလုံးအဆင္ေျပသြားျပီ။ မြန္တီကာ လို အပန္းေျဖစခန္း ရိွ ကိုေတဒါဇူးဟိုတယ္ထဲမွာ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ေအးခ်မ္းစြာ အတူ စားေသာက္ခဲ့ၾက သလို စားေသာက္ႏိုင္ျပီ။ ယခုကၽြန္မ၀တ္ဆင္ထားသည့္မွာ အက်ႋက်ပ္ က်ပ္၊ ေဘာင္းဘီ က်ပ္က်ပ္ကေလး။ စားရင္းေသာက္ရင္း ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ရယ္ၾက ေမာၾက သည္။ ျပင္သစ္ႏိုင္ငံႏွင့္ အီတလီႏိုင္ငံ တုန္းက ေတြ႕ၾကဳံခဲ့ၾကရသည္မ်ားကိုလည္း ျပန္လည္ စားျမဳံ႕ ျပန္ၾက သည္။ ကၽြန္မတို႕ ထမင္းစားေနၾကသည္ကိုလည္း လွ်ပ္တျပက္ ဓာတ္ပုံအရိုက္ခံၾက သည္။ ဘ႑ာစိုးဖရစ္ႏွင့္ အေစခံကေလးတို႕သည္ ကၽြန္မတို႕ လိုအပ္သည္မ်ားကို ျဖည့္ဆည္းေပးေန ၾက သည္။ သို႕ေသာ္ လည္း ကၽြန္မတို႕ ေျပာဆိုေနၾကသည္မ်ားကို သူတို႕နားမေထာာင္။ ကၽြန္မကို လည္း မၾကည့္။ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ေတာ့ လုံး၀မတူ။

ညစာစားျပီးေတာ့ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ ကၽြန္မတို႕ သြားထိုင္ၾကသည္။ ခန္းဆီးမ်ားကို အျပည့္ခ်ထား သည္။ မီးလင္းဖို ထဲမွာ လည္း ထင္းတုံးမ်ား ထည့္ထားသည္။ ေမလပင္ ေရာက္ေနျပီ ျဖစ္ေသာ္ လည္း ခ်မ္းဆဲ ပင္ျဖစ္သည္။ မီးလင္းဖိုမွ အပူေငြ႕ ေကာင္းစြာရေနသျဖင့္ ေက်းဇူးတင္ရေသးေတာ့ သည္။
ညစာ စားအျပီးတြင္ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ ယခုလိုအတူတူထိုင္ေနရျခင္းသည္  ကၽြန္မအဖို႕ေတာ့ အသစ္ အဆန္းျဖစ္ေနသည္။ အီတလီမွာတုန္းက ညစာစားျပီးသည္ႏွင့္ တစ္ျပိဳင္တည္း ကၽြန္မ တို႕ ႏွစ္ေယာက္ ေျခဦးတည့္ရာသို႕ ကိုးကုန္းကိုးက်င္း ေလွ်ာက္ၾကေလေတာ့သည္။ သို႕တည္းမဟုတ္ ကားေလွ်ာက္စီး ၾကသည္။ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ကေလးမ်ားမွာလည္း ၀င္ထိုင္ၾကတတ္သည္။ တံတားမ်ားေပၚ မွေန၍လည္း ေအာက္သို႕ ငုံ႕ၾကည့္တတ္သည္။

ယခုေတာ့ မက္ဇင္မ္က မီးလင္းဖို၏ ဘယ္ဘက္ေဘးမွာ ကုလားထိုင္တစ္လုံးႏွင့္ ေျခဆန္႕လက္ ဆန္႕ထိုင္လ်က္။ ေခါင္းကို ေနာက္ဘက္မွာ အက် မွီလ်က္။ သတင္းစာ ကို လက္တစ္ဖက္က လွမ္း ဆြဲလ်က္။ လက္တစ္ဖက္ကမူ စီးကရက္တစ္လိပ္ကိုင္လ်က္။ ဒါဟာ သူ႕ထုံးစံပဲနဲ႕တူတယ္။ ဒီအ တိုင္း သူ လုပ္ေနက် ပဲ ထင္တယ္။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ သူဒီလိုပဲ ေနခဲ့တယ္ ထင္တယ္"ဟု ကၽြန္မ ေတြး ေနမိပါသည္။
ကၽြန္မ ကို သူလုံး၀ေမာ့မၾကည့္ပါ။ သတင္းစာ ကိုသာ ဆက္ျပီးဖတ္ျမဲဖတ္ေနသည္။ အလြန္စိတ္ ၀င္စားေန ပုံ ရသည္။ သက္ေတာင့္သက္သာရိွေနပုံလည္း ရသည္။ သူသည္ ဒီစံအိမ္ၾကီး၏ အိမ္ၾကီး ရွင္။
ကၽြန္မ က ေမးေထာက္ျပီး ထိုင္ေနမိသည္။ ေခြးတစ္ေကာင္၏နားရြက္ကိုလည္း ပြတ္သပ္ေပးေနမိ သည္။ သည္အခန္းထဲ ရိွ သည္ကုလားထိုင္ေပၚမွာ သည္လိုထိုင္ေနရင္းကပင္ ကၽြန္မေခါင္းထဲသို႕ အေတြးတစ္ခု ၀င္လာျပန္ပါသည္။

သည္လိုထိုင္ေနသည္မွာ ကၽြန္မသည္ ပထမဦးဆုံး အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္မဟုတ္။ သည္ကုလား ထိုင္ကို ကၽြန္မအလ်င္ ပိုင္ဆိုင္သူရိွခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မအလ်င္ ထိုင္သူရိွခဲ့ဖူးသည္။ ကၽြန္မထိုင္ထား သည့္ဆုိဖာေပၚမွာ သူထိုင္ထားသည့္အရာေတြ ရိွရပါဦးမည္။ သူေခါင္းမွီထားသည့္အရာေတြ၊ လက္တင္ထားသည့္ အရာေတြ ရိွရပါဦးမည္။ ယခု ေငြေကာ္ဖီခရားႏွင့္ပင္ အျခားမိန္းမ တစ္ေယာက္ ေယာက္ က သူ႕အတြက္ ေကာ္ဖီငွဲ႕ထည့္ေပးခဲ့ေပလိမ့္မည္။
တစ္စုံတစ္ေယာက္ က အခန္းတံခါးဖြင့္လိုက္ေသာေၾကာင့္ အတြင္းသို႕ ေလေအးတစ္ခ်က္၀င္လာ ကာကၽြန္မ တစ္ကိုယ္လုံး စိမ့္ကနဲေအးသြားသည္ဟု စိတ္ထဲမွအလိုလို ခံစားလိုက္ရပါသည္။
ကၽြန္မ သည္ ရဘက္ကာထိုင္ခဲ့သည္ ဆိုဖာေပၚမွာ ထိုင္ေနမိပါေပါ့ကလား။
ရဘက္ကာ ေခါင္းမွီခဲ့သည့္အေပၚမွာ ကၽြန္မလည္း ေခါင္းမွီေနမိပါေပါ့ကလား။

ေခြးကေလး ကလည္း ကၽြန္မ၏ဒူးေခါင္းေပၚမွာ ေခါင္းလာတင္ထားသည္။ ဒါကလည္း ရဘက္ကာ ရိွစဥ္တုန္း က သူလုပ္ေနက်ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္။ သည္ေနရာမွာပင္ ရဘက္ကာက သည္ေခြးက ေလးကို သၾကားခဲ ပစ္ေကၽြးေနေပလိမ့္မည္။

အခန္း(၈)

မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီး တြင္ အရာရာတို႕သည္ စည္းႏွင့္ကမ္းႏွင့္ စနစ္ႏွင့္သာလွ်င္ရိွေၾကာင္း ကၽြန္မ လုံး၀ သေဘာ မေပါက္ခဲ့ပါ။ ယခုအခါက်မွ ထိုစဥ္က အျဖစ္အပ်က္အေတြ႕အၾကဳံမ်ားကို ျပန္စဥ္း စားရင္း သေဘာေပါက္ နားလည္လာရပါေတာ့သည္။
မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီးသို႕ေရာက္ျပီး ပထမဦးဆုံးမနက္က အေတြ႕အၾကဳံမ်ားကို ျပန္လည္အမွတ္ရေန မိပါသည္။ မက္ဇင္မ္ သည္ ထို႕ေန႕မနက္က အ၀တ္အစားလဲျပီး နံနက္စာကိုပင္ မစားေသးဘဲ စာေတြထိုင္ေရးေနသည္ ကို ကၽြန္မေတြ႕ခဲ့ရပါသည္။ ေအာက္ထပ္သို႕ ကၽြန္မဆင္းသြားေတာ့ ကိုးနာရိပင္ ထိုးျပီးေနျပီ။ ေမာင္းထုသံ သဲ့သဲ့ၾကားရျပီးေနာက္ ကၽြန္မဆင္းသြားျခင္းျဖစ္သည္။ ကၽြန္မေရာက္ သြားေတာ့ မက္ဇင္မ္ မွာ နံနက္စာစားျပီးေနျပီ။ သစ္သီးမ်ားကိုပင္ အခြံႏႊာေနျပီ။
သူက ကၽြန္မ ကိုေမာ့ၾကည့္ျပီး ျပံဳးျပသည္။

"မင္းကို မေစာင့္ဘဲ ကိုယ္အေစာၾကီးဆင္းလာတာ စိတ္မဆိုးနဲ႕ေနာ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ မင္းလဲက်င့္ သား ရသြားမွာပါ။ မနက္ပိုင္း ဒီလိုအခ်ိန္မ်ိဳးမွာ လတ္လ်ားလတ္လ်ားနဲ႕ လုပ္ေနဖို႕ ကိုယ္မွာအခ်ိန္ မရိွဘူး။ မန္ဒါေလ စံအိမ္မ်ိဳး နဲ႕ ဒီလိုျခံၾကီးမ်ိဳးကို ထိန္းသိမ္းအုပ္ခ်ဳပ္ဖို႕ဆိုတာ အခ်ိန္ျပည့္လုပ္ႏိုင္မွ တန္ကာ က်တယ္။ အခ်ိန္ျပည့္လုပ္ရတဲ့အလုပ္မ်ိဳး။ ေကာ္ဖီနဲ႕စားစရာေတြ ေဟာဟိုေဘးက ဗီရို ေပၚမွာရိွတယ္။ အိမ္မွက နံနက္စာ ကို ကိုယ့္ဟာကိုယ္ထည့္စားတဲ့ အက်င့္ရိွတယ္ေလ..."
ကၽြန္မ၏ နာရီေနာက္က်ေၾကာင္း၊ ေရးခ်ိဳးတာလည္း အခ်ိန္ၾကာသြားေၾကာင္း ေျပာျပေသာ္လည္း သူက နားမေထာင္။ စာတစ္ေစာင္ကိုသာ ျပန္ငုံ႕ဖတ္ေနသည္။ ျပီးေတာ့ တစ္စုံတစ္ရာကို မ်က္ေမွာင္ ကုပ္ျပီး စဥ္းစားေန သည္။

နံနက္စာခင္းက်င္းျပင္ဆင္ထားသည္မ်ားကို ၾကည့္ျပီး ကၽြန္မအလြန္အထင္ၾကီးမိပါသည္။ လက္ဖက္ ရည္ ကိုေငြခရားၾကီးထဲမွာ ထည့္ထားသည္။ ေကာ္ဖီကိုလည္း ေငြခရားၾကီးႏွင့္ပင္ ထည့္ထားသည္။ အိုးမ်ား အားလုံး ကို လွ်ပ္စစ္မီးဖိုေပၚမွာ တင္ထားသည္။ အားလုံး က်ိဳက္က်ိက္ဆူ ေနၾကသည္။ ၾကက္ဥမ်ား၊ ၀က္သားကင္ မ်ား၊ ငါးေပါင္း မ်ား အားလုံးကို သူ႕မီးဖိုႏွင့္သူ အသင့္တင္ ထားျပီးျဖစ္သည္။ ဒါေတြျပီးေတာ့ ၀က္ေပါင္ေျခာက္ အေအး၊ ၀က္သားကင္ အေအး၊ ဂ်ံဳႏွင့္ ျပဳလုပ္ ထားသည့္ မုန္႕ခ်ိဳ အလုံး ကေလးမ်ား၊ ေပါင္မုန္႕မီးကင္ေတြ က စားပြဲႏွင့္အျပည့္၊ ထိုမွ်မကေသး။ ယိုဗူးမ်ိဳးစုံ၊ လိေမၼာ္ခြံယို၊ ပ်ားရည္ အခ်ိဳပြဲ မ်ိဳးစုံ၊ သစ္သီးမ်ိဳးစုံ။

ျပင္သစ္ႏွင့္ အီတလီမွာတုန္းက မက္ဇင္မ္သည္ နံနက္စာကို သစ္သီးမ်ားႏွင့္သာ ျပီးေလ့ရိွသည္။ သစ္သီးမ်ား စားျပီး ေကာ္ဖိတစ္ခြက္မွ်သာ ေသာက္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မအဖို႕ အထူးအဆန္း ျဖစ္ခဲ့ ရသည္။ ယခု သည္မွာ ျပင္ဆင္ထားသည့္ နံနက္စာကလည္းသစ္သီးမ်ားက ကဲေနသည္။ သည္ေလာက္ မ်ားျပား သည့္ အစားအစာမ်ား ကုန္ေအာင္ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္တည္း မည္သည့္ နည္းႏွင့္မွ် မစားႏိုင္ ပါ။ လူေပါင္းတစ္ဒါဇင္ေလာက္ကို ေကာင္းေကာင္းဧည့္ခံ ေကၽြးေမြးႏိုင္ပါသည္။ တစ္ေန႕အတြက္ ဒါေလာက္ မ်ားမ်ားစားစား ျပင္ဆင္ထားလွ်င္ အလဟႆ ျဖစ္ရသည္မ်ားက နည္းမည္းမဟုတ္။ တစ္ေန႕ ကို ဒါေလာက္ျပဳန္းတီးေန လွ်င္ တစ္ႏွစ္လွ်င္ မည္မွ်ျပဳန္းတီးကုန္မည္ နည္း။

ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အတြက္ဆိုလွ်င္မည္မွ် အကုန္အက်မ်ားေလမည္နည္း။ အေၾကာင္းမဲ့ အလဟႆ ျဖစ္ရေလေတာ့သည္။
ငါးေပါင္း အနည္းကိုသာ သူစားေၾကာင္း ကၽြန္မသတိျပဳမိပါသည္။ ကၽြန္မကေရာ ဘယ္ေလာက္မ်ား မ်ား စားႏိုင္ပါမည္နည္း။ သည္လိုဆိုလွ်င္ က်န္တာေတြ ဘာလုပ္ပစ္ၾက သနည္း။ ေနာက္ေဘး မီးဖို ေခ်ာင္တြင္ေစာင့္ေနၾကသူမ်ားကို ေပးကမ္းစြန္႕ၾကဲပစ္လိုကသေလာ။ သို႕တည္းမဟုတ္ အမိႈက္ ျခင္း ထဲသို႕ စြန္႕ပစ္လိုက္ၾကသေလာ။ သို႕မတည္းမဟုတ္ အျခားတစ္ေနရာရာမွာ သြားပုံထားလိုက္ ၾက သေလာ။ ကၽြန္မဘာမွ် မသိခဲ့ရပါ။ သည္အေၾကာင္းကိုလည္း ဖြင့္ဟျပီး လုံး၀မေမးျမန္းရဲခဲ့ပါ။

"မင္းကိုဒုကၡ မ်ိဳးစုံေပးမယ့္ ေဆြေတြမ်ိဳးေတြ ကိုယ့္မွာ မ်ားမ်ားစားစားမရိွတဲ့အတြက္ ဘုရားသခင္ ကို ပဲေက်းဇူးတင္ ရေသးေတာ့တယ္ကြာ။ အစ္မ တစ္ေယာက္ရိွတယ္။ ေတြ႕ခဲတယ္။ မ်က္စိ ေကာင္းေကာင္း မျမင္တဲ့ အဘြားတစ္ေယာက္ ရိွတယ္။ ကိုယ့္မွာ ရိွသမွ်ေဆြမ်ိဳးကေတာ့ အဲဒီႏွစ္ ေယာက္ပဲ။ ဒါထက္ ကိုယ့္ အစ္မ ဘီယ္က္ထရစ္ အေၾကာင္း စကားစပ္မိလို႕ ေျပာရဦးမယ္။ သူက ဒီေန႕ ေန႕လယ္စာ ဒီမွာ လာစားခ်င္တယ္တဲ့။ ထမင္းစားခ်င္တာက ဒါေလာက္ မဟုတ္ပါဘူး။ မင္းကို ေတြ႕ခ်င္တာက အဓိကျဖစ္မယ္" ဟု မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မကိုလွမ္းေျပာပါသည္။
"ဒီေန႕လား...."ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေမးသည္။ ကၽြန္မအမ်ားၾကီး စိတ္ဓာတ္က်သြားပါသည္။

"ဟုတ္တယ္။ သူ႕ဆီကစာ ဒီေန႕မနက္ပဲရတယ္။ ၾကာၾကာေနမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ သူ႕ကို မင္းသ ေဘာက်သြားမွာပါ။ အင္မတန္ပြင့္လင္းတယ္။ သူ႕စိတ္ထဲမွာ ရိွတာမွန္သမွ် ဘာမဆို တဲ့တိုး ဖြင့္ေျပာ တာပဲ။ ဘာကိုမွ ဟန္ေဆာင္ျပီး ဖုံးကြယ္မထားဘူး။ မင္းကိုသေဘာမ်က္ဘူးဆိုရင္ သေဘာ မက်ေၾကာင္း မင္းမ်က္မွာေစ့ေစ့ၾကည့္ျပီး ေျပာခ် လိုက္တာပဲ"
သည္စကားေတြ ကို ၾကားရေတာ့ ကၽြန္မမွာ မေနတတ္မထိုင္တက္ ျဖစ္လာမိပါသည္။ မက္ဇင္မ္က ထိုင္ရာမွ ထျပီး စီးကရက္ကို မီးညိႇေနသည္။
"ဒီေန႕မနက္ လုပ္စရာအလုပ္ေတြအမ်ားၾကီးရိွေသးတယ္ကြာ။ မင္းတစ္ေယာက္ တည္း ေနခဲ့ လို႕ ျဖစ္ပါတယ္ေနာ္။ အမွန္ကေတာ့ မင္းကိုေခၚျပီး ျခံၾကီးကိုလိုက္ျပဖို႕ေကာင္းတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခေရာ္ ေလ နဲ႕ေတြ႕ရဦးမယ္။ ကိုယ့္မန္ေနဂ်ာေလ...ကိုယ္လဲ အိမ္နဲ႕ကင္းကြာေနတာ ၾကာျပီမဟုတ္လား။ ျပီးေတာ့ သူလဲ ကိုယ္ တို႕နဲ႕အတူတူ ေန႕လယ္စာလာစားလိမ့္မယ္။ မင္းစိတ္အေႏွာင့္အယွက္ မျဖစ္ ပါဘူးေနာ္။ လာစား လို႕ ျဖစ္မယ္မဟုတ္လား"
"ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မစိတ္ခ်မ္းသာမွာပါ"

ထို႕ေနာက္စာမ်ားကို ေကာက္ယူျပီး အခန္းအျပင္ဘက္သို႕ သူထြက္သြားသည္။ မန္ဒါေလစံအိမ္ ၾကီးသို႕ေရာက္ျပီး ပထမဦး ဆုံးမနက္တြင္ ၾကဳံေတြ႕ရမည့္ အေတြ႕အၾကဳံမ်ားကို ယခင္က ကၽြန္မ စိတ္ကူး ယဥ္ၾကည့္ခဲ့မိဖူးပါသည္။
သို႕ေသာ္လည္း ကၽြန္မစိတ္ကူးယဥ္ခဲ့သည္က ယခုျဖစ္ေနသလိုမဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မတို႕ လင္မယား ႏွစ္ေယာက္သည္ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ကာ တစ္ျခံလုံးသို႕ ကိုးကုန္း ကိုးက်င္းေလွ်ာက္ေနၾက မည္။ ေန အေတာ္ျမင့္မွ ျပန္လာျပီး ေန႕လယ္စာစားၾကမည္။ ပင္လည္းပင္ပန္းေန မည္။ ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္ေန မည္။ ေန႕လည္စာစားျပီးေတာ့ ေဟာဟိုျပတင္းေပါက္က လွမ္းျမင္ေနရသည့္ သစ္အယ္ ပင္ၾကီး ေအာက္မွာ ထိုင္ၾကမည္။ ယခုေတာ့ သည္လိုမဟုတ္။ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္းကို ထားခဲ့ျပီး သူ က အလုပ္သြားလုပ္ေတာ့မည္တဲ့။

မန္ဒါေလစံအိမ္ တြင္ စားရသည့္ ပထမဦးဆုံးေသာ နံနက္စာကို တစ္ကိုယ္တည္း ထိုင္စားေနရင္း အေတြး ကြန္ယက္ျဖန္႕က်က္ေနမိသည္။ ကၽြန္မစားျပီး မျပီးကို ဖရစ္၀င္လာၾကည့္ေတာ့မွ သတိျပန္ ၀င္လာသည္။ ဆယ္နာရီ ထိုးျပီးသြားျပီးျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သတိျပဳမိသည္။ အျပစ္တစ္ခုခု ကို က်ဴးလြန္လိုက္မိသလို ခံစားရသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ထိုင္ရာမွကမန္းကတန္းထျပီး သည္ေနရာမွာ အၾကာၾကီး ထိုင္ေနမိသည့္ အတြက့္ ခြင့္လႊတ္ပါရန္ ေတာင္းပန္စကားေျပာမိသည္။

ဖရစ္ကမူ ဘာမွ်ျပန္မေျပာ။ ကိုယ္ကိုကိုင္းျပီး ကၽြန္မကို အရိုအေသေပးသည္။ အင္မတန္ယဥ္ေက်း ပါသည္။ အင္မတန္သိမ္ေမြ႕ပါသည္။ အံ့ၾသသည့္အရိပ္အေယာင္မ်ားကိုလည္း သူ႕မ်က္လုံးထဲမွာ ကၽြန္မျမင္ေတြ႕ လိုက္ရပါသည္။ ကၽြန္မစကားေျပာမွားသြားေလျပီလားဟု စဥ္းစားၾကည့္မိပါသည္။ သည္ေနရာ မွာ ၾကာၾကာထိုင္ေနမိသည့္အတြက္ အိမ္ၾကီးရွင္ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မက ကၽြန္မ၏အေစ အပါး ဖရစ္ကို ေတာင္းပန္းစကားဆိုရန္ ဘာအေၾကာင္းမွ် မရိွ။ မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးရန္ ဘာအေၾကာင္း မွ်မရိွ။

အိမ္ၾကီးရွင္ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မ က ကိုယ့္အေစခံကို ေတာင္းပန္စကား ဆိုျခင္းအားျဖင့္ ကၽြန္မ၏ အဆင့္အတန္း ကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ ျပန္ျပီးႏွိမ့္ခ်ပစ္လိုက္ျခင္းသာလွ်င္ ျဖစ္ေခ်သည္။
မည္သို႕ၾကဳံလွ်င္ ဘာလုပ္ရမည္၊ မည္သို႕ၾကဳံလွ်င္ ဘာေျပာရမည္ဆိုသည္မ်ားကို ကၽြန္မသိခ်င္ စမ္းပါဘိ။ ယခုလို အိုနင္းခြက္နင္းေတြ ေျပာမိဆိုမိေသာေၾကာင့္ မစၥက္ဒင္ဗာက ကၽြန္မကို အထင္ေသး အျမင္ေသးျဖစ္ခဲ့ သလို ဖရစ္ကလည္း ကၽြန္မအေပၚ အထင္ေသးအျမင္ေသး ျဖစ္ရ ေပေတာ့မည္။ သည္ အေၾကာင္းေတြေၾကာင့္လည္း ကိုယ့္ဟာကိုယ္မေက်မခ်မ္းျဖစ္မိပါသည္။
ထို႕ေၾကာင့္ လည္း ဘယ္သြားလို႕ ဘယ္လာရမွန္းမသိေတာ့ဘဲ အခန္းထဲမွ ဒေရာေသာပါး ကၽြန္မ ထြက္သြား မိသည္။ ဒေရာေသာပါးလုပ္မိသည္အတြက္ ကိုယ္ကိုမထိန္းႏိုင္ဘဲ ယိုင္သြားသည္။ လက္ထဲမွ လက္ကိုင္ပ၀ါ လြတ္က်သြားသည္။ ကၽြန္မ၏အျဖစ္ကိုေတြ႕ေတာ့ အကူအညီေပးရန္ ဖရစ္ က ေျပးလာသည္။ လြတ္က်သြားေသာ လက္ကိုင္ပ၀ါကို ေကာက္ေပးသည္။ အေစခံ ကေလး ေရာဘတ္ က သူ႕အျပဳံးကို ကၽြန္မမျမင္ႏိုင္ေအာင္ တစ္ဖက္သို႕လွည့္ျပီး ကမန္းကတန္း ကြယ္လိုက္ သည္။

ခန္းမကိုျဖတ္ျပီး ကၽြန္မေလွ်ာက္လာခိုက္တြင္ သူတို႕၏ဗလုံးဗေထြးေျပာသံမ်ားကို ၾကားရသည္။ တစ္ေယာက္ေယာက္ ၏ ရယ္သံကိုလည္း ၾကားရသည္။ ေရာဘတ္ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မ အ ေၾကာင္း ကိုေျပာျပီး ရယ္ေမာေနျခင္းျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
အေပၚထပ္ သို႕ ကၽြန္မျပန္တက္ခဲ့သည္။ ကိုယ့္အိပ္ခန္းထဲမွာ ခပ္ကုပ္ကုပ္ကေလးျပန္ေနျခင္း အားျဖင့္ လြတ္လပ္စြာေနႏိုင္ေပ လိမ့္မည္။ သို႕ေသာ္လည္း အခန္းတံခါးကို ဖြင့္လိုက္သည္တြင္ အခန္းထဲမွာ အိမ္ေဖာ္ အမ်ိဳးသမီးမ်ား အလုပ္လုပ္ေနၾကသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ တစ္ေယာက္ တံျမက္စည္း လွဲေနသည္။ က်န္တစ္ေယာက္က မွန္တင္ခုံမ်ားကိုဖုန္သုတ္ေနသည္။ သူတို႕က ကၽြန္မကို အံ့ၾသ တၾကီးျဖင့္ ၀ိုင္းၾကည့္ေနၾကသည္။ ထို႕အေၾကာင့္ အခန္းအျပင္ဘက္သို႕ အူလ်ား ဖားလ်ား ျပန္ေျပး ထြက္လာခဲ့ရေတာ့သည္။

မနက္ပိုင္း တြင္ ကိုယ့္အိပ္ခန္းသို႕ ကိုယ္ျပန္သြားျခင္းသည္လည္း သည္စံအိမ္ၾကီးမွာ မမွန္ပါက လား။ သည္လိုျဖစ္လိမ့္မည္ ဟု ကၽြန္မ မထင္ခဲ့မိ။ အိပ္ခန္းထဲသို႕ သည္လို အခ်ိန္မ်ိဳး မွာ ျပန္၀င္သြား ျခင္းအားျဖင့္ သူတို႕တေတြ လုပ္ေနက် အိမ္မူ ကိစၥေ၀ယ်ာ၀စၥမ်ား ပ်က္ျပား ရေခ်ေတာ့ မည္။ တိတ္ တိတ္ကေလး ေအာက္ထပ္သို႕ ျပန္ဆင္းခဲ့သည္။ ဖိနပ္ပါးပါးကေလးကို စီးထားမိ သျဖင့္ ေျခသံမ ျမည္သည္ကိုပင္ ေက်းဇူးတင္ရေသးေတာ့သည္။
စာၾကည့္ခန္းထဲ သို႕ ကၽြန္မ၀င္လာခဲ့သည္။ အခန္းထဲမွာ အေအးဓာတ္က လြန္ကဲေန သည္။ ျပတင္းေပါက္မ်ားကိုလည္း ဖြင့္ထားသည္။ မီးလင္းဖိုထဲမွာ တင္းတုံးေတြေတာ့ ထည့္ထားပါ၏။ သို႕ေသာ္ မီးေမႊးမထား။

ျပတင္းေပါက္ေတြ ကို လိုက္ပိတ္လိုက္သည္။ ျပီးေတာ့ မီးျခစ္ရွာၾကည့္သည္။ ဘယ္မွာမွ မေတြ႕ပါ။ ဘာလုပ္ လွ်င္ေကာင္းမည္နည္းဟု ကၽြန္မစဥ္းစားသည္။ လူေခၚေခါင္းေလာင္းကိုလည္း ကၽြန္မ မတီးခ်င္ပါ။ မေန႕ညတုန္းက သည္စာၾကည့္ခန္းသည္ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးရိွခဲ့သည္။ မီးလင္းဖိုမွာ မီးေတြ အျပည့္ ထည့္ထားခဲ့သည္။ ယခုမနက္ခင္းမွာေတာ့ ေရခဲတိုက္ႏွင့္ တူေနျပီ။
အေပၚထပ္က အိပ္ခန္းထဲမွာ မီးျခစ္ရိွပါသည္။ သို႕ေသာ္လည္း ကၽြန္မျပန္တက္မသြားခ်င္။ အိမ္မႈ ကိစၥေတြေဆာင္ရြက္ေနၾကသည့္ အိမ္ေဖာ္မ်ားကို အေႏွာင့္အယွက္ေပးရာ က်ေခ်ဦးေတာ့မည္။ မ်က္လုံး၀ိုင္းၾကီးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို ေငးၾကည့္ေနၾကမွာကိုလည္း ခံႏိုင္ရည္မရိွပါ။

ထို႕ေၾကာင့္ဖရစ္ႏွင့္ေရာဘတ္တို႕ ထမင္းစားခန္းထဲမွ ထြက္သြားလွ်င္ နံရံေလး ဗီရိုေပၚရိွ မီးျခစ္ကို သြားယူဖို႕ ဆုံးျဖတ္လိုက္သည္။ ခန္းမတြင္းသို႕ ေျခဖ်ားေထာက္၀င္သြားျပီး အသံမ်ားကို နားစြင့္ ၾကည့္သည္။ သူတို႕ သိမ္းၾကဆည္းၾကတုန္းပင္။ စကားေျပာသံမ်ား၊ လင္ဗန္းေရြ႕သံမ်ားကို ၾကားေန ရသည္။ ခဏၾကာေတာ့ တိတ္သြားသည္။ တစ္ဖက္ရိွ အလုပ္သမားမ်ားအသုံးျပဳသည့္ တံခါးေပါက္မွ ထြက္သြားၾကဟန္တူသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ခန္းမကိုျဖတ္ျပီး ထမင္းစားခန္းထဲသို႕ ကၽြန္မျပန္၀င္ခဲ့ သည္။
ကၽြန္မေမွ်ွာ္လင့္ထားသကဲ့သို႕ပင္ နံရံေဘးရို ဗိရိုေပၚမွာ မီးျခစ္တစ္လုံးရိွေနသည္။ ထမင္းစားခန္း ကို ခပ္ျမန္ျမန္ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားျပီးမီးျခစ္ကို ေကာက္ယူလိုက္သည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ အခန္းတြင္း သို႕ျပန္၀င္ လာသည့္ ဖရစ္ႏွင့္ပက္ပင္းပါသြားတိုးေနေတာ့သည္။ မီးျခစ္ဗူးကို သူမျမင္ေအာင္ အိတ္ ထဲသို႕ ကမန္း ကတန္း ထည့္လိုက္ရသည္။ သူကကၽြန္မလက္ကို အံ့ၾသတၾကီးျဖင့္ ၾကည့္ေနသည္။
"တစ္ခုခုမ်ား အလိုရိွပါသလား ဆရာကေတာ္"ဟု သူကေမးသည္။

"အို..ရစ္..ကၽြန္မ မီးျခစ္ရွာမေတြ႕လို႕.."
အမူအရာ ခပ္ပ်က္ပ်က္ျဖင့္ပင္ ကၽြန္မျပန္ေျပာသည္။ သူ တစ္မုဟုတ္ခ်င္းပင္ မီးျခစ္ဗူးႏွင့္ စီးကရက္ ကို လွမ္းေပးသည္။ သည္ေတာ့မွ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖုံ အရွက္ကြဲစရာ ၾကံဳလာျပန္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ေဆးလိပ္ေသာက္တတ္သူမဟုတ္။
"မဟုတ္ဘူး..မဟုတ္ဘူး..ဟိုဒင္းေလး...စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ ေအးလြန္းလို႕..ကၽြန္မ ႏိုင္ငံျခားကို သြားေနတာ ၾကာေတာ့ ဒီကအေအးဒဏ္နဲ႕ အထာမက်သလိုျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒါမီးလင္းဖိုမွာ မီးထည့္ မလားလို႕"
ထုံးစံအတိုင္းကေတာ့ စာၾကည့္ခန္းက မီးလင္းဖိုကို ညေနပိုင္းမေရာက္မခ်င္း မီးထည့္ေလမရိွပါ ဘူး ဆရာကေတာ္...ဟိုဘက္္ မွာ နံနက္ခန္းဆိုရိွပါတယ္။ အလ်င္မစၥက္ဒီ၀င္းတား လက္ထက္တုန္း ကေတာ့ အခုလို မနက္ခင္းမ်ိဳးမွာ နံနက္ခန္းမွာပဲ သူထိုင္ေလ့ရိွပါသည္။ မီးခင္းဖိုမွာလဲ မီးအဆင္ သင့္ ထည့္ထားျပီး သားပါ။

ဒါေပမဲ့ စာၾကည့္ခန္းမွာပဲ မီးထည့္ေပးေစခ်င္တယ္ဆိုရင္ အလုပ္သမား ေတြကိုကၽြန္ေတာ္ ခိုင္းလိုက္ပါ့ မယ္ ခင္ဗ်ာ"
"အို..ကိစၥမရိွပါဘူး။ ေနပါေစေတာ့။ နံနက္ခန္းကိုပဲ ကၽြန္မသြားပါ့မယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္"
"အဲဒီအခန္းထဲ မွာ စာရြက္ကေလာင္တံ မင္အျပည့္အစုံရိွပါတယ္ ဆရာကေတာ္။ အလ်င္ မစၥက္ဒီ၀င္းတား တုန္းကေတာ့ နံနက္စာစားျပီးရင္ အဲဒီအခန္းထဲမွာ ထိုင္ျပီး ေရးစရာရိွတဲ့ စာေတြ ေရးေလ့ရိွပါတယ္။ ဖုန္းဆက္ခ်င္ရင္လဲ အဲဒီအခန္းထဲကေနျပီး ဆက္ေလ့ရိွပါတယ္။ အိမ္တြင္း ေျပာဖုန္း လဲ အဲဒီအခန္းထဲမွာ ရိွပါတယ္။ မစၥက္ဒင္ဗာနဲ႕ ဆရာကေတာ္ စကားေျပာခ်င္ရင္ အဲဒီ ဖုန္း ကေန ေျပာႏိုင္ပါတယ္"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္"
ခန္းမ ထဲ သို႕ ကၽြန္မ ျပန္လွည့္ထြက္ခဲ့ရျပန္ပါသည္။ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ယုံၾကည္ခ်က္မ်ား ျပန္လည္ ရရိွလာေစ ရန္ အတြက္လည္း သီခ်င္းတစ္စကို ညည္းလာမိပါသည္။ နံနက္ခန္းဘယ္မွာရိွသည္ကို ကၽြန္မ မသိပါ။ မသိေၾကာင္းလည္း ဖရစ္ကို ေျပာမျပႏိုင္ပါ။ မက္ဇင္မကလည္း မေန႕ညတုန္းက ကၽြန္မ ကို ျပမထားခဲ့ပါ။

ခန္းမကိုျဖတ္ေလွ်ာက္လာခိုက္ ဖရစ္သည္ ထမင္းစားခန္း၀မွာ ရပ္ျပီး အကဲခတ္ၾကည့္ေနၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္လည္း ကိုယ္သြားရမည့္လမ္းကို ေကာင္း စြာသိထားသည့္ဟန္မ်ိဳးျဖင့္ ကၽြန္မ ဆက္ေလွ်ာက္လာေနမိသည္။
အေပၚထပ္သို႕ တက္သည့္ ေလွကာၾကီး၏ ဘယ္ဘက္တြင္ တံခါးေပါက္တစ္ခုရိွသည္။ ကၽြန္မက ထိုတံခါးေပါက္ ဆီသို႕ တန္းတန္းမတ္မတ္ေလွ်ာက္သြားသည္။ သည္အခန္းမွန္ပါေစဟုလည္း စိတ္ထဲမွ က်ိတ္ျပီး ဆုေတာင္းေနမိသည္။ သို႕ေသာ္ တံခါးကိုဖြင့္လိုက္ေသာအခါ ပန္းအိုးမ်ားျပင္ ဆင္သည့္ အခန္းျဖစ္ေနသည္ကို ေတြ႕ရေတာ့သည္။ အခန္းထဲမွာ စားပြဲတစ္လုံးရိွသည္။ စားပြဲ ေပးမွာ ပန္းမ်ားကို အရိုးျဖတ္ျခင္း၊ အရြက္သင္ျခင္း လုပ္ဟန္ တူသည္။ ၾကိမ္ကုလားထိုင္မ်ားလည္း ရိွသည္။ ခ်ိတ္ထားသည့္ မိုးကာအက်ႋႏွစ္ထည္ ကိုလည္းေတြ႕ရသည္။

ထို႕ေၾကာင့္ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္ရပါေတာ့သည္။ ထမင္းစားခန္း၀မွာ ဖရစ္ရပ္ေနေသး သည္ ကိုျမင္ရသည္။ ကၽြန္မ အူေၾကာင္ေၾကာင္ျဖစ္ေနသည္ကို သူမသိေအာင္ ဘယ္နည္းႏွင့္မွ် ဖုံးကြယ္ႏိုင္စြမ္း မရိွေတာ့။
"နံနက္ခန္း က ဟိုဧည့္ခန္းၾကီးကိုျဖတ္ျပီး သြားရပါတယ္ ဆရာကေတာ္။ ဆရာကေတာ္ရဲ႕ ညာဘက္မွာ တံခါးေပါက္ ရိွပါတယ္။ အဲဒီေလွကားရဲ႕ ညာဘက္ေဘးက အေပါက္ပါ။ အဲဒီအတိုင္း ၀င္သြားရင္ ဧည့္ခန္းက်ယ္ၾကီး ထဲကို ေရာက္သြားပါလိမ့္မယ္။ ျပီးရင္ဘယ္ဘက္ကို ေကြ႕ပါခင္ဗ်ာ"
"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္"

ကမန္းကတန္းေျပာျပီး၀င္လာခဲ့သည္။ သူေျပာသည့္အတိုင္း ဧည့္ခန္းက်ယ္ၾကီးကို ေတြ႕ရသည္။ အလြန္လွပသည့္ အခန္းျဖစ္သည္။ ပစၥည္းမ်ားကို စနစ္တက် ခင္းက်င္းထားသည္။ ျပတင္းေပါက္ ကေန လွမ္းၾကည့္လိုက္လွ်င္ ျမက္ခင္းမ်ားကို ျမင္ရသည္။ ထိုျမက္ခင္းမ်ား၏ ဟိုမွာဘက္တြင္ ပင္လယ္ရိွသည္။
ျပင္ပမွ လာေရာက္ေလ့လာၾကသည့္ ဧည့္သည္မ်ားကို သည္အခန္းက်ယ္ၾကီးကိုလည္း လွည့္လည္ ၾကည့္ရႈေလ့လာ ၾကေပလိမ့္မည္။ ထိုအခါတြက္ ဖရစ္က လိုက္လံျပသရွင္းလင္းေျပာ ဆိုေနေပလိမ့္မည္။ နံရံေပၚ မွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည့္ ဓာတ္ပုံမ်ားအေၾကာင္း၊ ဓာတ္ပုံရွင္တို႕၏ ကိုယ္ေရးရာဇ၀င္၊ အိမ္ေထာင္ ပရိေဘာဂ မ်ား၏ သက္တမ္းစသည္မ်ားကို ရွင္းျပေပလိမ့္မည္။
တကယ္ ဆိုေတာ့ သည္အခန္းသည္ ျပတိုက္ၾကီးတစ္ခုအတြင္းရိွ အခန္းတစ္ခန္းႏွင့္ ဘာမွ်မျခား။ သည္ အခန္းထဲမွာ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနဖို႕ ဘာအေၾကာင္းမွ် မရိွ။ ထို႕ေၾကာင့္ ဘယ္ဘက္ကို ခ်ိဳးေကြ႕ လိုက္သည္။ သည္ေတာ့မွပင္ ယခင္က ကၽြန္မ မေတြ႕ခဲ့ရဖူးေသးေသာ နံနက္ခန္းကေလးကို ေတြ႕ရေလေတာ့သည္။

ေခြးႏွစ္ေကာင္စလုံး မီးလင္းဖိုေရွ႕မွာ ၀ပ္ေနၾကသည္ကို ေတြ႕ရေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မ ၀မ္းသာသြား ပါသည္။ အငယ္ေကာင္ ဂ်က္စ္ပါက ကၽြန္မကို ျမင္သည္ႏွင့္ အျမီးနန္႕ကာ ထလာသည္။ ျပီးေတာ့ သူ႕ႏႈတ္သီးကို ကၽြန္မလက္ထဲသို႕ ထိုးထည့္လိုက္သည္။ မ်က္စိမျမင္ရွာေသာ အေမျဖစ္သူ ကမူ ေခါင္းေထာင္ျပီး အနံ႕ခံၾကည့္သည္။ သူေမွ်ာ္လင့္ထားသူ မဟုတ္မွန္း သိေသာအခါ မူလ အတိုင္း ျငိမ္သက္စြာ ျပန္၀ပ္ေနသည္။ ဂ်က္စ္ပါကလည္း ကၽြန္မကို ႏႈတ္ဆက္ျပီး သူ႕ေနရာသို႕ သူျပန္သြား ကာ ကိုယ္လုံးကို လွ်ာႏွင့္ လ်က္ေနေတာ့သည္။

ဒါဟာ သူတို႕လုပ္ေနက်အလုပ္မ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ စာၾကည့္ခန္းထဲက မီးလင္းဖိုမွာ ညေနပိုင္း မ ေရာက္ မခ်င္း မီးမထည့္ေၾကာင္း ကၽြန္မ မသိ။ ေခြးမ်ားက သိၾကသည္။ နံနက္ခန္းထဲမွာသာ မီးထည့္ ထားၾကေၾကာင္း လည္း ေခြးမ်ားက သိၾကသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ မီးရိွသည့္အရပ္သို႕ သူတို႕ လာေနၾကျခင္းျဖစ္ ပါသည္။ ယခင္က အက်င့္မ်ားအတိုင္းျပဳလုပ္ေနၾကျခင္း ျဖစ္ပါမည္။
ျပတင္းေပါက္ ဆီသို႕ ေလွ်ာက္မသြားမီမွာပင္ အျပင္ဘက္တြင္ ေတာင္ဇလပ္ ပန္းနီနီမ်ား ၾကီးစိုး ေနမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ခန္႕မွန္း မိျပီးျဖစ္သည္။ ခန္႕မွန္းသည့္အတိုင္းလည္း မွန္ပါသည္။ တစ္ေတာလုံး ရဲရဲနီေန သည္။ ေတာခ်ဳံကေလးမ်ားကလည္း အႏွံ႕။

ဆက္ရန္
.

No comments: