Thursday, May 10, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၁၃)

ထိုင္ရာမွ ကၽြန္မ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ထပါသည္။ ယခင္က စိတ္လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ကၽြန္မ ျပန္လည္ ခံစားလာ ရပါသည္။ ၿပီးေတာ့ အခန္းအျပင္သုိ႔ထြက္ကာ ခန္းမႀကီးထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။ အလုပ္ၿပီးသည္ အထိ ေစာင့္ ရလွ်င္ ေကာင္းမွာပဲဟုလည္း ဆႏၵျဖစ္မိပါသည္။ သူ႔လက္ေမာင္း ကို တြဲခိုၿပီး အခန္းမ်ားကို အတူတကြ လုိက္ၾကည့္ ရမည္ဆိုလွ်င္ မည္မွ်ေကာင္းၿခိမ့္မည္နည္း။ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း လုိက္ မသြား လိုပါ။ 
ခန္းမႀကီးက က်ယ္လြန္းသည္။ သည္ အခန္း ထဲမွာ ဟာလာဟင္းလင္းႀကီးျဖစ္ေန သည္ဟု ထင္ရသည္။ ကၽြန္မ၏ ဖိနပ္သံ ကလည္း အလြန္တရာက်ယ္ေလာင္ေနသည္။ မ်က္ႏွာက်က္ မ်ားသို႔ တုိင္ေအာင္ ပဲ့တင္သံ က ႐ုိက္ခတ္ေနသည္။ ယင္းဖိနပ္သံေၾကာင့္ပင္ အျပစ္တစ္ခုခု က်ဴးလြန္ ထားမိသူ လို ကုိယ့္ ဟာ ကိုယ္ ျပန္ထင္ေနမိသည္။ ကၽြန္မႏွင့္အတူ ေလွ်ာက္လာသည့္ ဖရစ္၏ဖိနပ္သံက မျမည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ေလ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္လွေလ ျဖစ္ရပါေတာ့သည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္............

"အိမ္ႀကီးက သိပ္ႀကီးတာပဲေနာ္..." ကၽြန္မက ေက်ာင္းသူကေလးတစ္ေယာက္ကဲ့သုိ႔ အလြန္ရႊင္လန္း အားတက္ သေရာ ေျပာမိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ဖရစ္ကမူ ဣေႁႏၵႀကီးတစ္ခြဲသားျဖင့္သာ ျပန္ေျပာပါ သည္။
"မွန္ပါတယ္ ဆရာ ကေတာ္။ မန္ဒါေလဟာ အင္မတန္ႀကီးတဲ့ စံအိမ္ႀကီးတစ္ေဆာင္ပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ အျခား စံအိမ္ေတြေလာက္ အလြန္အမင္းလဲ မႀကီးလွပါဘူး။ လံုေလာက္ေအာင္ေတာ့ က်ယ္က်ယ္ဝန္းဝန္းရွိပါ တယ္။ ဒီခန္းမႀကီး မွာ ဟိုတုန္းက ဧည့္ခံပြဲႀကီးေတြ က်င္းပခဲ့ပါတယ္။ အခု ေနာက္ပုိင္းမွေတာ့ ညစာစား ပြဲတုိ႔ ကပြဲ တို႔ က်င္းပေလ့ရွိပါသည္။

ေနာက္ၿပီးေတာ့ ျပင္ပ က လာေရာက္ေလ့လာခ်င္တဲ့လူေတြကိုလဲ တစ္ပတ္မွာတစ္ႀကိမ္ ဒီခန္းမႀကီးထဲကို ဝင္ခြင့္ျပဳ ပါတယ္"
"ေၾသာ္... ဟုတ္လား"
က်ယ္ေလာင္လွသည့္ ကုိယ့္ဖိနပ္သံကို ကုိယ္ျပန္လန္႔ေနရင္း ဖရစ္၏ေနာက္မွ ကၽြန္မ လုိက္လာခဲ့ပါ သည္။ ကၽြန္မ ကိုလည္း ျပင္ပက လာေရာက္ေလ့လာသည့္ ဧည့္သည္အျဖစ္ ဖရစ္က သတ္မွတ္ေပလိမ့္ မည္။ ခန္းမ ထဲမွာရွိေနသည့္ အရာအားလံုးကို အထူးအဆန္းသဖြယ္ ၾကည့္မဝ ႐ႈမဆံုးျဖစ္ေနပါသည္။ လက္နက္မ်ဳိးစံု ကို နံရံမွာ ခ်ိတ္ဆြဲထားသည္။ ဓာတ္ပံုေပါင္းမ်ားစြာကိုလည္း ျမင္ရသည္။ ေလွကားလက္ တန္းမ်ား ကိုလည္း ကႏုတ္ပန္းေတြ သ႐ုပ္ေဖာ္ထြင္းထုထားသည္။ ဒါေလးေတြကို လက္ျဖင့္ကိုင္ၾကည့္ ရင္း ကၽြန္မ အဖုိ႔ေတာ့ အားလံုး အထူးအဆန္းေတြခ်ည္း ျဖစ္ေနေတာ့သည္။

အနက္ေရာင္သဏၭာန္ႀကီးတစ္ခုက ေလွကားထိပ္မွေန၍ ကၽြန္မကို ေစာင့္ေနပါသည္။ ခ်ဳိင္ဝင္ေနေသာ မ်က္လံုး မ်ားက ကၽြန္မကို စုိက္ၾကည့္ကာ အကဲခတ္ေနပါသည္။ အားကိုးအားထားရာ တစ္ေယာက္ အေနျဖင့္ ဖရစ္ ကို ကၽြန္မ လွည့္ၾကည့္မိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ဖရစ္က ခန္းမႀကီးကိုျဖတ္ၿပီး တစ္ဖက္ စႀကႍရွိရာ သုိ႔ ေလွ်ာက္သြားႏွင့္ေခ်ၿပီ။
ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္း မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္အတူ က်န္ရစ္ခဲ့ပါသည္။ သူေစာင့္ေနသည့္ ေလွကားထိပ္သုိ႔ ကၽြန္မ တက္ ခဲ့သည္။ သူက မလႈပ္မယွက္ေစာင့္ေနသည္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ပုိက္ထားသည္။ သူ႔မ်က္လံုး မ်ားကိုမူ ကၽြန္မ ကိုယ္ေပၚမွ လံုးဝမခြာ။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ၿပံဳးျပလုိက္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူက ျပန္မၿပံဳး။ အမွန္ေတာ့ ၿပံဳးျပစရာ ဘာအေၾကာင္းမွ်မရွိ။ သူ႔ကိုၿပံဳးျပလုိက္မိသည့္အတြက္လည္း ကၽြန္မကိုယ္  ကၽြန္မ အျပစ္တင္မိသည္။

"ကၽြန္မကို အၾကာႀကီးေစာင့္ေနရသလား"ဟု ကၽြန္မက လွမ္းေျပာသည္။
"ဆရာကေတာ္ ႀကဳိက္ရာလုပ္ႏုိင္ပါတယယ္။ ကၽြန္မတုိ႔ကေတာ့ ေစာင့္ဆိုလဲ ေစာင့္ရမွာပဲ။ ဆရာ ကေတာ္ ႀကဳိက္ရာ အခ်ိန္ကို ႀကဳိက္သလို ဆံုးျဖတ္ႏုိင္ပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ ေစခုိင္းသမွ်ေတြ လုပ္ ကိုင္ေပး ဖုိ႔ ကၽြန္မ ဒီမွာရွိေနတာပါ"
မစၥက္ဒင္ဗာ သည္ ထိုမွ်ေျပာၿပီး တစ္ဖက္သို႔ ခ်ာကနဲလွည့္ထြက္သြားသည္။ သူ႔ေနာက္မွ ကၽြန္မ လုိက္ သြားသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ေလွ်ာက္ေနၾကသည့္စႀကႍသည္ အတန္ငယ္ က်ယ္ဝန္းလွသည္။ ေကာ္ေဇာမ်ားကို လည္း အျပည့္ခင္းထားသည္။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္ဘက္သုိ႔ ခ်ဳိးေကြ႕လုိက္သည္။ ဝက္သစ္ခ်သားျဖင့္ ခန္႔ ျငားစြာ ျပဳလုပ္ထားေသာ တံခါးေပါက္ႀကီးမ်ားကို ေတြ႕ရသည္။ ေအာက္ထပ္သုိ႔ဆင္းကာ ေလွကား ခပ္ငယ္ငယ္ ကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ အေပၚထပ္သုိ႔ တက္သြားေသာ ေလွကားတစ္ခုလည္းရွိသည္။ ၿပီး ေတာ့ ေနာက္ထပ္တံခါးတစ္ခု ကို ေတြ႕ရျပန္သည္။

မစၥက္ဒင္ဗာ က ထိုတံခါးကိုဖြင့္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ ဝင္သာေအာင္ ေဘးသုိ႔ အနည္းငယ္ တိမ္း ဖယ္ေပးသည္။ သူ႔ကိုေက်ာ္ၿပီး ကၽြန္မ ဝင္သြားေသာအခါ အိပ္ခန္းႀကီးတစ္ခု၏ေရွ႕ခန္း၊ သို႔တည္းမ ဟုတ္ အေစခံ အမ်ဳိးသမီး အိပ္သည့္ အခန္းႏွင့္တူေသာ အခန္းငယ္တစ္ခုထဲသုိ႔ ေရာက္လာသည္။ ဆိုဖာ တစ္လံုး၊ ကုလားထုိင္မ်ားႏွင့္ စာေရးစားပြဲေသးေသးတစ္ခု ခင္းက်င္းထားသည္။

ယင္းအခန္းကေလးမွ တစ္ဆင့္ တံခါးမတစ္ခုကို ဖြင့္လုိက္ေသာအခါ ျပတင္းေပါက္မ်ား အသင့္ဖြင့္ထား သည့္ ဧရာမႏွစ္ေယာက္အိပ္ခန္းႀကီးတစ္ခုကို ေတြ႕ရေလေတာ့သည္။ တစ္ဖက္တြင္လည္း ေရခ်ဳိးခန္း ႏွင့္ အိမ္သာ တြႊဲလ်က္။ ကၽြန္မကမူ ျပတင္းေပါက္မ်ားရွိရာသို႔ တန္းသြားကာ အျပင္သို႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္လုိက္ မိသည္။ ႏွင္းဆီၿခံ ကို ေအာက္မွာျမင္ ရသည္။ ျမက္ခင္းမ်ားကို လည္း ျမင္ရသည္။ ျမက္ခင္း မ်ား အဆံုး မွာ ေတာ့ အနီးဆံုးေတာ အုပ္။

"ဒီကေနျပီးေတာ့ ပင္လယ္ကို လွမ္းမျမင္ရဘူးလား"
ကၽြန္မက မစၥက္ဒင္ဗာဘက္သို႕ လွည့္ေမးသည္။
"မျမင္ရပါဘူးရွင္၊ ဒီအေဆာင္ကေနျပီး မျမင္ႏိုင္ပါဘူး။ ပင္လယ္လိႈင္းပုတ္သံကိုိေတာင္ ဒီအေဆာင္ က မၾကားႏိုင္ ပါဘူး။ ဒီအေဆာင္ကို ေရာက္ေနရင္ ပင္လယ္ဟာအနီးကေလးမွာတင္ ရိွေနတယ္ ဆိုတာ ကိုေတာင္မွ မသိႏိုင္ပါဘူး"
သူေျပာပုံက တစ္မ်ိဳးထူးဆန္းသလိုရိွေနသည္။ စကားလုံးမ်ား၏ ေနာက္ကြယ္တြင္လည္း အဓိပၸာယ္ တစ္ခုခု ရိွေနပုံရသည္။ ျပီးေတာ့ ဒီအေဆာင္ ဆိုေသာအသုံးအႏႈန္းကလည္း တစ္မ်ိဳး တစ္ဖုံထူးေနသည္။ ယခု ကၽြန္မ တို႕ရပ္ေနေသာ သူ႕စကားအရ "ဒီအေဆာင္"သည္ ဂုဏ္ပုဒ္အား ျဖင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ အေနအထား အားျဖင့္ ေသာလည္းေကာင္း သိမ္ငယ္ေနသေယာင္ရိွ သည္။

"ဟုတ္လား၊ စိတ္မေကာင္းစရာပဲ။ ကၽြန္မက ပင္လယ္ကို သေဘာက်တာ"
ထိုသို႕ ကၽြန္မေျပာေသာ္လည္း သူကဘာမွ် ျပန္မေျပာပါ။ လက္ကို ပိုက္ျမဲပိုက္ထားျပီး ကၽြန္မကို လည္း မမွိတ္မသုန္ၾကည့္ျမဲ ၾကည့္ေနပါသည္။
"ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေပါ့ေလ... ဒီအခန္းကေတာ့ အင္မတန္ႏွစ္သက္စရာ ေကာင္းပါေပတယ္။ ဒီအထဲ မွာ သက္ေတာင့္ သက္သာေနႏိုင္လိမ့္မယ္ လို႕ ကၽြန္မထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မတို႕ျပန္လာမယ္ဆိုတဲ့အ တြက္ဒီအခန္း ကို ျပင္ထားတာကို ကၽြန္မနားလည္ပါတယ္"
"မွန္ပါတယ္"
"အလ်င္တုန္းက ဒီအခန္းက ဘာလုပ္သလဲ"

"စာရြက္စာတမ္းေတြ ထားပါတယ္။ တျခားပစၥည္းတခ်ိဳ႕လဲ ဒီမွာသိမ္းပါတယ္။ မစၥတာဒီ၀င္းတား က ဒီအခန္း ကို သိပ္အထင္မၾကီးခဲ့ပါဘူး၊ တစ္ခါတစ္ရံဧည့္သည္ေတြ တည္းတာကလြဲျပီး အသုံးလဲ သိပ္ မက်လွဘူးေလ၊ ဒါေပမဲ့ ဒီအခန္းထဲမွာ ဆရာကေတာ္ကို ထားမယ္ဆိုျပီး ကၽြန္မတို႕ဆီစာေတြ ေရးျပီး အမိန္႕ေပးေတာ့ တာပါပဲ"
"ဒါျဖင့္ရင္ အစတုန္းက ဒါဟာသူ႕အိပ္ခန္းမဟုတ္ဘူးေပါ့"
"မဟုတ္ပါဘူး ဆရာကေတာ္... ဒီဘက္ေဆာင္က အခန္းေတြ ကို သူဘယ္တုန္းကမွ မသုံးခဲ့ပါဘူး"
"ေၾသာ္...ဟုတ္လား...ဒီအေၾကာင္း ကၽြန္မကို သူမေျပာဖူးဘူး"
မွန္တင္ခုံရိွရာ သို႕ ကၽြန္မေလွ်ာက္သြားကာ ဘီးႏွင့္ ဆံပင္ျဖီးေနမိသည္။ ကၽြန္မ၏ပစၥည္းမ်ားကို အထုပ္အပိုးမ်ား ထဲမွ သူတို႕ထုတ္ျပီးၾကျပီ၊ ကၽြန္မ၏၀က္မွင္ဘီးႏွင့္ ဘီးမ်ားအားလုံး မွန္တင္ခုံအေပၚမွာ အသင့္ တင္ေပးထားျပီး ျဖစ္သည္။ ကၽြန္မအတြက္ ထိုပစၥည္းမ်ားကို မက္ဇင္မ္ ၀ယ္ေပးသျဖင့္ ၀မ္းသာ ရေသးေတာ့သည္။

ဒါေတြ ကို ယခုလို မွန္တင္ခုံေပၚမွာ တင္ထားေသာ မစၥက္ဒင္ဗာ ျမင္ေတြ႕ေပလိမ့္မည္။ အားလုံး အသစ္ က်ပ္ခၽြတ္မ်ားျဖစ္သည္။ တန္ဖိုးကလည္း အလြန္ၾကီးမားသည္။ ယင္းသို႕ေသာ ကၽြန္မ၏ အဆင့္အတန္းျမင့္ ပစၥည္းမ်ား အတြက္ ဘာမွ် ကၽြန္မ ရွက္စရာမလိုေတာ့ပါ။
"ဆရာကေတာ္ ရဲ႕ အထုပ္အပိုးေတြကို အဲလစ္က ေျဖျပီး ေနရာခ်ထားေပးထားတာပါ။ ဆရာက ေတာ္ ရဲ႕ကိုယ္ပိုင္လက္ပါးေစ အမ်ိဳးသမီးေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္အထိ အဲလစ္ကပဲ ဆရာကေတာ္ လိုသမွ် လုပ္ကိုင္ေပး ပါလိမ့္မယ္"ဟု သူကဆက္ေျပာသည္။ ကၽြန္မက သူ႕ကိုၾကည့္ျပီး ျပဳံးျပလိုက္ မိျပန္ပါသည္။ ၀က္မွင္ဘီး ကိုလည္း မွန္တင္ခုံေပၚမွာ ျပန္တင္ထားလိုက္သည္။
"ကၽြန္မမွာ ကိုယ္ပိုင္လက္ပါးေစအမ်ိဳးသမီး မရိွပါဘူး၊ ကၽြန္မလိုအပ္တာေတြကို အဲလစ္က လုပ္ေပး ေနမယ္ ဆိုရင္လဲ ျပီးတာပါပဲ"ဟု ကၽြန္မက မေနတက္ မထိုင္တက္ျဖင့္ အခ်ိဳး မေျပစြာ ျပန္ေျပာ မိပါသည္။
သူႏွင့္ကၽြန္မပထမဦးဆုံး စေတြ႕စဥ္ ကၽြန္မ၏လက္အိတ္မ်ား ၾကမ္းေပၚသို႕ လြတ္က်သြားတုန္းက အမူအရာမ်ိဳး ကို သူ႕မ်က္ႏွာေပၚမွာ ျပန္ျမင္ရျပန္သည္။

"အဲလစ္အေန နဲ႕ အၾကာၾကီး တာ၀န္ယူေနလို႕ေတာ့ မသင့္ေလ်ာ္ဘူး ထင္ပါတယ္ ဆရာကေတာ္။ ဒါက ထုံးစံပါပဲ၊ ဆရာကေတာ္ လို အဆင့္အတန္းရိွတဲ့ အမ်ိဳးသမီးမ်ိဳး တစ္ေယာက္မွာ ကိုယ္ပိုင္လက္ ပါးေစ အမ်ိဳးသမီး တစ္ေယာက္ေတာ့ ထားရစျမဲပါပဲ"
ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာေပၚမွာ ရွက္ေသြးျဖာသြားပါသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ မွန္တင္ခုံေပၚမွ ၀က္မွင္ဘီး ကို ေကာက္ယူလိုက္မိျပန္ပါသည္။ သူ႕အေျပာေၾကာင့္ ပ်ားတုပ္ခံလိုက္ရသလိုရိွပါသည္။
"ဒါဟာ လိုအပ္တယ္လို႕ထင္ရင္လဲ ကၽြန္မအတြက္ တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ရွင္ပဲစဥ္းစားေပးပါ။ အသက္ခပ္ငယ္ငယ္ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ေလာက္ေပါ့ေလ။ ေလ့က်င့္္ေပးဖို႕လိုရင္လဲ ေလ့ က်င့္ေပးတာေပါ့" ဟု ကၽြန္မက သူ႕အၾကည့္မ်ားကို ေရွာင္တိမ္းရင္း ျပန္ေျပာလိုက္မိပါသည္။

"ဆရာကေတာ့္သေဘာပါပဲ၊ လိုခ်င္တာ ဘာမဆိုေျပာပါ"
ကၽြန္မ တို႕ႏွစ္ေယာက္စလုံး တိတ္ဆိတ္ျငိမ္သက္သြားၾကျပန္သည္။ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ သူ႕ကို တျခား သို႕ထြက္သြားေစ ခ်င္ပါသည္။ သည္ေနရာမွာ အ၀တ္နက္ၾကီး၀တ္ဆင္ျပီး လက္ပိုက္ ရပ္ကာ ကၽြန္မကို ဘာေၾကာင့္မ်ား အကဲခတ္ၾကည့္ရႈေနပါသနည္းဟု ေတြးၾကည့္မိပါ သည္။
"မန္ဒါေလ စံအိမ္ၾကီးမွာ ရွင္ေနလာတာ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ၾကာလွျပီထင္တယ္။ အားလုံး နဲ႕စာရင္ ရွင္က အၾကာဆုံးလား"
အေၾကာင္းအရာသစ္တစ္ခုကို စကားလမ္းေၾကာင္ေျပာင္းသည့္အေနျဖင့္ ကၽြန္မကလွမ္းေမးသည္။

"ဖရစ္ေလာက္ အေနမၾကာပါဘူး"သူ႕ေလသံက အသက္ကင္းမဲ့လြန္း လွ သည္။ ေအးတိေအး စက္ ႏိုင္လြန္း လွသည္။ ကၽြန္မႏွင့္ လက္တြဲႏႈတ္ဆက္တုန္းက သူ႕လက္မ်ားအတိုင္းပင္ ျဖစ္သည္။ "မစၥ တာဒီ၀င္းတား ရဲ႕ အေဖ ရိွစဥ္ကတည္းက ဖရစ္က ဒီစံအိမ္ၾကီးမွာ ေနခဲ့တာပါ။ မစၥတာဒီတား၀င္း ေတာင္ ငယ္ငယ္ကေလးပဲ ရိွေသးတယ္"
"ေႀသာ္ဟုတ္လား... ဒီလိုဆိုရင္ အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာေတာင္ ရွင္ေရာက္မလာေသးဘူးေပါ့"
"မေရာက္ေသးပါဘူးရွင္"
သူ႕ကို ကၽြန္မတစ္ခ်က္လွမ္းၾကည့္လိုက္မိပါသည္။ ညိဳ႕မိႈင္းရိေ၀ေသာ မ်က္လုံးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္ေနေၾကာင္း သတိထား မိပါသည္။

ဘာေၾကာင့္ သည္လိုၾကည့္ေနေၾကာင္းကၽြန္မ မသိပါ။ ကၽြန္မ၏ စိတ္ထဲမွာ မျငိမ္မသက္ျဖစ္လာသည္။ ထို႕ေၾကာင့္ သူ႕ကိုျပံဳးျပျပီး မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးဖို႕ ကၽြန္မၾကိဳးစားၾကည့္မိပါသည္။ သူ႕မ်က္လုံး ထဲမွာ ေတာက္ေျပာင္မႈ မရိွ။ အၾကင္နာတရား လည္း မရိွ။
"မစၥတာဒီ၀င္းတား ရဲ႕ ပထမဇနီး သတို႕သမီးျဖစ္ေတာ့မွ ဒီစံအိမ္ေတာ္ၾကီးကို ကၽြန္မေရာက္လာ တာပါ"
သည္ တစ္ခါ ေျပာလိုက္ေသာ သူ႕ေလသံသည္ ေစာေစာတုန္းကလို မဟုတ္။ အသက္ ကင္းမဲ့ေန ေသာ၊ ေလယူေလ သိမ္း အတက္အက်မရိွေသာ ေလသံမ်ားမဟုတ္ေတာ့။ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ရုတ္တရက္ အသက္၀င္ လႈပ္ရွားလာသည္။ တစ္စုံတစ္ရာေသာ အဓိပၸာယ္ကိုေဆာာင္လာသည္။ သူ႕မ်က္ႏွာေပၚ တြင္လည္း ေသြးေရာင္ေပၚလာသည္။

အမူအရာ ရုတ္တရက္ေျပာင္းလဲသြားေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မအတန္ငယ္ ေခ်ာက္ခ်ား သြားမိ ပါသည္။ ေၾကာက္စိတ္လည္း အနည္းငယ္ျပန္၀င္လာပါသည္။ ကၽြန္မ ဘာဆက္လုပ္ရမွန္း မသိေတာ့ပါ။ ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိေတာ့ပါ။ မေျပာသင့္ မေျပာထိုက္ေသာ စကားမ်ားကို သူေျပာလိုက္သလို ရိွပါသည္။ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာေအာင္ သူ႕ရင္ထဲမွာမ်ိဳသိပ္ထားခဲ့ရသည့္ စကားလုံးမ်ားကို ဆက္လက္ မ်ိဳသိပ္ထားျခင္း ငွာ မစြမ္းႏိုင္ေတာ့သည္အတြက္ ေျပာခ်လိုက္သည့္ ပုံမ်ိဳးျဖစ္ပါသည္။

သူ႕မ်က္လုံးမ်ား ကမူ ကၽြန္မကို စူးစိုက္ၾကည့္ေနဆဲပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုမ်က္လုံးမ်ားထဲတြင္ ကၽြန္မကို ကရုဏာ သက္သည့္သေဘာ၊ ျပီးေတာ့ မထီမဲ့ျမင္သေဘာ၊ ေနာက္ျပီးေတာ့ မလိုတမာ သေဘာမ်ား ေရာေထြးပါေနသည္ဟု ထင္ပါသည္။ ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မလည္း အသက္အရြယ္ အလြန္တရာ ငယ္လြန္းျပီး ဘာတစ္ခုမွ် သြန္သင္ဆုံးမထားျခင္း၊ မခံရေသးေသာ မိန္းကေလး တစ္ ေယာက္ကဲ့သို႕ ခံစားလိုက္ရပါသည္။ ကၽြန္မေမွ်ာ္လင့္ယုံၾကည္ထားေသာ ဘ၀မ်ိဳးထက္ပင္ ပိုမို အေနရက်ပ္သည့္အျဖစ္မ်ိဳးကို ခံစားလိုက္ရပါသည္။

ကၽြန္မ အေပၚ မွာ သူအထင္ေသး အျမင္ေသးျဖစ္ေနေၾကာင္းလည္း အကဲခတ္မိပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ဂုဏ္သိကၡာ ၾကီးျမင့္ သည့္ အဆင့္အတန္းရိွသည့္ အမ်ိဳးသမီးမဟုတ္ေၾကာင္း၊ သိမ္ငယ္ေသာ၊ ရွက္ေၾကာက္တတ္ေသာ၊ အားတုံ႕အားနာႏိုင္တတ္ေသာ သာမန္မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ သာ ျဖစ္ေၾကာင္း သူအထင္ေပါက္ေန သည္ကိုလည္း ကၽြန္မနားလည္လိုက္ပါသည္။ အထင္ေသး အျမင္ ေသးျဖစ္ရုံမွ်မကေသး၊ ကၽြန္မအေပၚမွာလည္း မရႈ႕စိမ့္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ မစၦရိယစိတ္မ်ားလည္း ထားေနေၾကာင္း သူ႕မ်က္လုံး မ်ားကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ အတပ္ေျပာႏိုင္ပါသည္။
တစ္စုံ တစ္ရာေတာ့ ကၽြန္မျပန္ေျပာရပါေတာ့မည္။ သည္အတိုင္ ထိုင္ျပီး၀က္မွင္ဘီးကို ကိုယ္တြယ္ လႈပ္ယမ္းေန ကာ ကၽြန္မ မည္မွ်ေၾကာက္ရြံ႕ေနေၾကာင္း၊ သူ႕အေပၚမွာ မည္မွ်ထိ ယုံၾကည္ခ်က္ ကင္းမဲ့ေနေၾကာင္း ကို သူသိျမင့္ခြင့္ မေပးႏိုင္ပါ။

"မစၥက္ဒင္ဗာ..."ကၽြန္မ၏ႏႈတ္ဖ်ားမွ အသံထြက္သြားပါသည္။ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ မိတ္ေဆြျဖစ္ ျပီးအျပန္ အလွန္ နားလည္မႈ ရသြားၾကရင္ေကာင္းမယ္ထင္တယ္။ ကၽြန္မနဲ႕ပတ္သက္ျပီး ရွင္စိတ္ ရွည္ဖို႕ လိုတယ္.. သိတယ္မဟုတ္လား ဒီမွာၾကံဳေတြ႕ေနရတဲ့ဘ၀က ကၽြန္မအဖို႕ အားလုံးအသစ္ အဆန္းေတြ ခ်ည္းျဖစ္ေနတယ္။ ကၽြန္မေနခဲ့ရတဲ့ က်င္လည္ခဲ့ရတဲ့ဘ၀က တစ္မ်ိဳးေလ။ ဒါေၾကာင့္ ဒီဘ၀သစ္ ပတ္၀န္းက်င္သစ္ မွာ ကၽြန္မေအာင္ျမင္ခ်င္တယ္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မေယာက်ာ္း မစၥတာ ဒီဝင္းတား ကိုလဲ စိတ္ခ်မ္းသာေစခ်င္တယ္။ အိမ္မႈကိစၥေတြနဲ႕ပတ္သက္ျပီး အားလုံး ရွင္နဲ႕လႊဲ ထားရမယ္ ဆိုတာလဲ ကၽြန္မသိပါတယ္။ မစၥတာဒီ၀င္းတားကလဲ ကၽြန္မကိုေျပာထားပါတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ အိမ္ေထာင္ထိန္းသိမ္းမႈ နဲ႕ ပတ္သက္ျပီး ရွင္လုပ္ေနက်အတိုင္း ဆက္လုပ္ပါ။ ဘယ္လို အ ေျပာင္းအလဲမ်ိဳး ကိုမွလဲ ကၽြန္မမလုပ္ခ်င္ပါဘူး။

ကၽြန္မစကားျဖတ္ လိုက္ပါသည္။ အသက္ရွဴလည္း ျမန္လာသည္။ အမွန္အတိုင္းေျပာေနမိ ျခင္း ဟုတ္မဟုတ္ လည္း ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မ မေသခ်ာပါ။ ကၽြန္မေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ တံခါးေပါက္ဆီ ကို သူေရႊ႕သြားေနျပီျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ တံခါးလက္ကိုင္ေပၚမွာ သူ႕လက္တင္ရင္း ရပ္လ်က္..
"သိပ္ေကာင္း ပါတယ္၊ ဆရာကေတာ္ စိတ္ေက်နပ္ေအာင္ အရာရာကို ကၽြန္မလုပ္ေဆာင္ေပးႏိုင္ လိမ့္မယ္ လို႕ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ဒီအိမ္ေထာင္ၾကီးတစ္ခုလုံးကို ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း ထိန္းသိမ္း လာရတာ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ပါျပီ။ မစၥတာဒီ၀င္းတားက ေကာင္းေၾကာင္း ဆိုးေၾကာင္း ဘာတစ္ခုမွ မေျပာဖူးပါဘူး။ ကြယ္လြန္သြားတဲ့ မစၥက္ဒီ၀င္းတားအသက္ရိွစဥ္တုန္းကနဲ႕ေတာ့ လုံး၀ မတူေတာ့ ဘူးေပါ့ေလ ... ဟုိတုန္းကေတာ့ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲၾကီးေတြ အျမဲက်င္ပေနတာ။ ဧည့္ခံပြဲ ေပါင္းမ်ားစြာ က်င္းပေန တာ။ အိမ္ေထာင္ထိန္းသိမ္းမႈ တစ္ခုလုံးကို ကၽြန္မက တာ၀န္ုထားေပမယ့္ သြားေလသူ မစၥက္ဒီ၀င္းတား က သူကိုယ္တိုင္ ၾကပ္ၾကပ္မတ္ထိန္းသိမ္းကြပ္ကဲေပးေနတာေတာ့ ရိွသေပါ့ေလ"
မစၥက္ဒင္ဗာ သည္ စကားလုံးမ်ားကို ဂရုတစိုက္ေရြးခ်ယ္ျပီး ေျပာေနေၾကာင္း ကၽြန္မ သတိထားမိ ျပန္ပါသည္။ သူေျပာသည့္ စကားမ်ားေၾကာင့္ ကၽြန္မတြင္ မည္သို႕ထိခိုက္ခံစား သြား ရေၾကာင္း သူထုံးစံ အတိုင္း အကဲခတ္ေနသည္။

"ဒါေတြအားလုံး ရွင္နဲ႕ပဲ ကၽြန္မလႊဲထားလိုက္ပါ့မယ္"
ကၽြန္မ က ထိုစကားကို ထပ္ေျပာသည္။ သူႏွင့္ကၽြန္မ ပထမဆုံးလက္ဆြဲႏႈတ္ဆက္ ၾကစဥ္က ကၽြန္မ ကို အထင္ေသး သည့္ အမူအရာ၊ ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္လုပ္ခ်င္သည့္ အမူအရာကို သူ႕မ်က္ႏွာ ေပၚမွာျမင္ခဲ့ရ ဖူးသည္။ ယခုထိုအမူအရာမ်ားကို ျပန္လည္ျမင္ေတြ႕ရျပန္သည္။ သူ၏ဒဏ္ကို မည္သည့္နည္းႏွင့္မွ် ကၽြန္မ ၾက့ံၾက့ံခံႏိုင္မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း၊ သူ႕ကိုလည္း ကၽြန္မေၾကာက္လန္႕ေန ေၾကာင္း သူေကာင္းေကာင္း သိပုံရပါသည္။
"ကၽြန္မ ဘာထပ္လုပ္ေပးရဦးမလဲရွင္" သူက အခန္းထဲသို႕လွည့္ျပီး အကဲခတ္ခ်င္ဟန္ေဆာင္ကာ ကၽြန္မ ကို ေမးပါသည္။
"မလိုေတာ့ပါဘူး၊ အားလုံးျပည့္စုံေနျပီးလို႕ ထင္ပါတယ္။ ဒီအခန္းထဲမွာ ကၽြန္မ သက္ေတာင့္ သက္သာေနႏိုင္ မွာပါ။ အခန္းကို ရွင္ျပင္ဆင္ ထားတာ သိပ္သေဘာက်စရာ ေကာင္းတာပဲ" ကၽြန္မ ၏ ေနာက္ဆုံး စကားမ်ား ကို သူသေဘာက်သြားပုံရပါသည္။ ပခုံးမ်ားကို သူတြန္႕လိုက္သည္။ ျပံဳးကား မျပံဳး။

"မစၥတာဒီ၀င္းတား ညႊန္ၾကားတဲ့အတိုင္း လိုက္နာျပီး ကၽြန္မက ျပင္ဆင္ေပးရတာပါ"
အခန္းတံခါး၀မွာ သူတုံ႕ဆိုင္းဆိုင္ျဖစ္ေနသည္။ တံခါးလက္ကိုင္ကိုလည္း ကိုင္ျမဲကိုက္ထားသည္။ သေဘာ ကေတာ့ ကၽြန္မကို တစ္စုံတစ္ရာေျပာရန္ က်န္ေသးသည့္ပုံမ်ိဳး။ မည္သို႕ေသာ စကားလုံး ကိုေရြးခ်ယ္ေျပာဆို ရမည္ မေသခ်ာေသးသည့္ ပုံမ်ိဳး။ ကၽြန္မကေတာ့ ဘာဆက္ေျပာရမွန္းမသိပါ။ သူ ၾကိဳက္ရာ ေျပာႏိုင္ေစဖို႕ သည္အတိုင္း လည္စင္းခံျပီး အခြင့္အေရးေပးထားရသည့္ သေဘာ မ်ိဳး ျဖစ္ေနပါသည္။

သည္အခန္းထဲမွေန၍ သူ႕ကိုထြက္ခြာသြားေစခ်င္လွပါျပီီ။ အရိပ္တစ္ခုပမာ တံခါး၀မွာ သူရပ္ေန သည္။ ခ်ိဳင့္၀င္ေန သည့္ မ်က္လုံးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္ကာကၽြန္မ၏ တန္ဖိုးကို အကဲျဖတ္ေနသ လိုလည္း ရိွပါသည္။
"ဆရာကေတာ္ သေဘာမက်တာမ်ားရိွရင္ ကၽြန္မကို တိုက္ရိုက္ခ်က္ခ်င္းေျပာပါေနာ္"
"ေကာင္းပါျပီ.. .ေျပာ့ပါ့မယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ"ကၽြန္မက အလိုက္သင့္ျပန္ေျပာပါသည္။ သို႕ေသာ္လည္း တကယ့္ေစတနာႏွင့္ သူေျပာျခင္းမဟုတ္ေၾကာင္း ကၽြန္မသိပါသည္။ ကၽြန္မတို႕ ႏွစ္ေယာက္ၾကား မွာ တိတ္ဆိတ္မႈ က လႊမ္းမိုးလာျပန္ပါသည္။

"အ၀တ္ဗီရိဳၾကီး ဒီထဲကို ဘာျဖစ္လို႕ ေရႊ႕မထားသလဲလို႕မ်ား မစၥတာ ဒီ၀င္းတားက ေမးခဲ့ရင္ ဒီထဲ ကိုသြင္း လို႕မရေၾကာင္း ေျပာျပေပးပါ ဆရာကေတာ္။ ကၽြန္မတို႕ ၾကိဳးစားပါေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဗီရိုက သိပ္ၾကီးျပီး ဒီဘက္က တံခါးေပါက္ေတြက သိပ္က်ဥ္းေနပါတယ္။ ဒီအေရွ႕ဘက္ေဆာင္က အခန္းေတြ ဟာ ဟိုအေနာက္ဘက္ေဆာင္က အခန္းေတြထက္ အမ်ားၾကီး ပိုက်ဥ္းတယ္။ ဒီအခန္း ထဲမွာ ျပင္ဆင္ထားတာေတြ ကို သေဘာမက်ေသးရင္လဲကၽြန္မကို ေျပာပါလို႕ ေျပာေပးပါ" ဒီဘက္က အခန္းေတြ ကို ဘယ္လိုျပင္ဆင္ရမယ္ဆိုတာ သိဖို႕ မလြယ္ပါဘူး
"စိတ္မပူ ပါနဲ႕ မစၥက္ဒင္ဗာ... အားလုံးကို သူစိတ္တိုင္းက်မွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရွင္ဒုကၡခံျပီး အခန္းေတြျပင္ဆင္ေပး ရတာ ကၽြန္မစိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ဘာေၾကာင့္ ဒီအခန္းေတြကို သူျပန္ျပင္ ခိုင္း ရသလဲ ဆိုတာ ကၽြန္မေတာ့ နားမလည္ႏိုင္ဘူး။ သက္သက္မဲ့အလုပ္မရိွ အလုပ္ရွာတယ္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ က အခန္းေတြမွာ ေနရမယ္ဆိုရင္လဲ ကၽြန္မေနႏိုင္သားပဲ"
သူက ကၽြန္မ ကို စူးစမ္းသလိုၾကည့္လိုက္သည္။ ျပီးေတာ့ တံခါးလက္ကိုင္ကိုလည္း စတင္လွည့္ေန ျပီ။

"ဒီဘက္အေဆာင္ကို ဆရာကေတာ႕ ပိုျပီးသေဘာက်လိမ့္မယ္လို႕ မစၥတာဒီ၀င္းတားက ေျပာပါတယ္ ရွင္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ မွာ ရိွေနတဲ့ အခန္းေတြက ေရွးဆန္တယ္။ အိပ္ခန္းေတြ က ဒီအခန္းႏွစ္ဆေလာက္ က်ယ္တယ္။ အင္မတန္လွတာေတာ့ မွန္ပါတယ္။ မ်က္ႏွာၾကက္မွာ ဆိုရင္ အေျပာက္အမြမ္းေတြ နဲ႕ ပန္းပုထုရုပ္လုံးေဖာ္ထားတယ္။ ကုလားထိုင္ေတြမွာလဲ ပန္းပုရုပ္ လုံးေဖာ္လို႕။ သိပ္အဖိုးတန္ ပါတယ္။ မီးလင္းဖို နဖူးစီးကိုလဲ အတြန္႕အလိမ္ေတြနဲ႕ တည္ေဆာက္ ထားတာ။ အဲဒီအခန္း ကေတာ့ ဒီစံအိမ္ၾကီးတစ္ခုလုံးမွာ အလွပဆုံးအခန္းပါပဲ။ ျပတင္းေပါက္ ကေနေက်ာ္ၾကည့္လိုက္ရင္လဲ ပင္လယ္ျပင္ၾကီး ကို တိုးလွ်ိဳေပါက္ျမင္ေနရတယ္"
ကၽြန္မ ေနမထိထိုင္မသာ ျဖစ္လာပါတယ္။

အနည္ငယ္ လည္း ရွက္မိသည္။ အေနာက္ဘက္ေဆာင္ ကအခန္းကို ဟိမ၀ႏၱခ်ီးမြန္းခန္းဖြင့္သလို ဖြင့္ျခင္းအားျဖင့္ ယခုကၽြန္မ ေနေနသည့္အခန္းသည္ သိမ္ငယ္လွေၾကာင္း အလိုလို ထုတ္ေဖာ္ေျပာျပီးသား ျဖစ္သြားသည္။ မႏွစ္ျမိဳ႕ဖြယ္စကားမ်ိဳး ဘာေၾကာင့္ သူေျပာေၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ ယခုေတာ့ သည္အခန္းသည္ မန္ဒါေလစံအိမ္ၾကီး ၏အဆင့္အတန္းကို ျပည့္မိေသာ အခန္း မဟုတ္။ ဒုတိယတန္းစား အခန္းသာ ျဖစ္သည္။ ထို႕ေၾကာင့္ ကၽြန္မသည္လည္း  သည္အခန္းႏွင့္သာ ထိုက္ တန္ေသာ ဒုတိယတန္းစား လူသားတစ္ ေယာက္သာ ျဖစ္သည္ဟု ဆိုလိုရာ ေရာက္ပါသည္။
"အျပင္က ေလ့လာသူေတြလာရင္ အလွဆုံးအခန္းကို ျပရေအာင္ မစၥတာဒီ၀င္းတားက သပ္သပ္ ဖယ္ထားလိုက္တာ နဲ႕ တူပါတယ္"ဟု ကၽြန္မက ျပန္ေျပာလိုက္မိပါသည္။

မစၥက္ဒင္ဗာ ကမူ တံခါးလက္ကိုင္ကို လွည့္ျမဲလွည့္ေနသည္။ ျပီးေတာ့ ကၽြန္မကို လွမ္းၾကည့္သည္။ ကၽြန္မ ၏ မ်က္လုံးမ်ားကို စိုက္ၾကည့္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ အေျဖျပန္ေပးဖို႕လည္း တုံ႕ဆိုင္းဆိုင္း ျဖစ္ေန သည္။ ျပန္ေျပာေသာအခါ တြင္မူ ေလသံက တည္ျငိမ္ေနသည္။ ေစာေစာကထက္ ပိုျပီး ေတာ့လည္း ခံစားခ်က္ ကင္းမဲ့ေသာ ေလသံမ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။
 
"အိပ္ခန္း ဆိုတာမ်ိဳးဟာ ဘယ္ေတာ့မွ အျပင္လူၾကည့္ခြင့္မရိွဘူးေလ... ခန္းမၾကီးရယ္၊ အႏုပညာ ခန္းရယ္ ျပီးေတာ့ ေအာက္ထပ္ က အခန္းေတြရယ္ကိုပဲ အျပင္လူ ၾကည့္ခြင့္ရတာ" စကားကို ရုတ္ရက္ သူျဖတ္လိုက္ သည္။ ကၽြန္မ၏ မ်က္လုံးထဲမွာ မည္သို႕ေသာ ခံစားခ်က္ေတြေပၚလာ သနည္းဟုလည္း စူးစမ္း အကဲခတ္ၾကည့္လိုက္သည္။

"သြားေလသူ မစၥက္ဒီ၀င္းတား ရိွတုန္းက" အေနာက္ဘက္ေဆာင္မွာပဲ သူတို႕လင္မယားေနေလ့ရိွသည္။ ခုန ကၽြန္မေျပာခဲ့တဲ့ အခန္းၾကီးထဲမွာ ပဲသူတို႕လင္မယား အိပ္ေလ့ရိွတယ္။ ျပတင္းေပါက္ ကေန လွမ္းၾကည့္လိုက္ရင္ ပင္လယ္ျပင္ ကို အတိုင္းသားျမင္ရတယ္ဆိုတဲ့ အခန္းေလး... အဲဒါသြားေလယူ မစၥက္ဒီ၀င္းတား ရဲ႕ အိပ္ခန္းေပါ့"
ထိုအခ်ိန္မွာပင္ မစၥက္ဒင္ဗာ ၏ မ်က္ႏွာေပၚသို႕ အရိပ္တစ္ခု ထိုးက်လာသည္ကို ျမင္လိုက္ရသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာ က သူ႕ကိုယ္ကို နံရံဘက္သို႕ ေရႊ႕ေပးလိုက္သည္။ အျပင္ဘက္မွ ေျခသံၾကားရသည္။ တစ္ဆက္ တည္း အခန္းတြင္း သို႕ မက္ဇင္မ္ ၀င္လာသည္။
"ဘယ္လိုလဲ.. အဆင္ေျပတယ္မဟုတ္လား.. ဒီအခန္းကို မင္းၾကိဳက္ရဲ႕လား...ဟုလည္းကၽြန္မကို သူက လွမ္းေမးသည္"
မင္ဇင္မ္ သည္ စိတ္ေက်နပ္မႈရေနေသာ ေက်ာင္းသားကေလးတစ္ေယာက္ကဲ့သို႕ အခန္းကို စိတ္အား ထက္သန္စြာ လွည့္ၾကည့္ေနသည္။

"ဒီအခန္း ဟာ အင္မတန္ဆြဲေဆာင္မႈရိွတဲ့အခန္းလို႕ ကိုယ္အျမဲတမ္းထင္ခဲ့တယ္။ ဧည့္သည္ေတြ အတြက္ အိပ္ အခန္း အျဖစ္နဲ႕ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အလဟႆျဖစ္ေနခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေန႕က် ရင္ေတာ့ အသုံးခ်ျဖစ္မွာ ပဲ လို႕ ကိုယ္ေတြးခဲ့တယ္။ ဒီအခန္းကို ခင္ဗ်ားျပင္ဆင္ ထားတာ အင္မတန္ ေအာင္ျမင္ ပါေပတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ.. ခင္ဗ်ားကို က်ဳပ္အမွတ္ျပည့္ေပးလိုက္ျပီ"
"ေက်းဇူးတင္ ပါတယ္ ရွင္" သူ႕မ်က္ႏွာေပၚတြင္ တစ္စုံတစ္ရာေသာ ခံစားခ်က္မ်ိဳးမရိွ။ ထိုမွ်ေျပာ ျပီး အခန္းျပင္ သို႕ လွည့္ထြက္သြားသည္။ အခန္းတံခါးကို ညင္ညင္သာသာကေလး ျပန္ပိတ္ေပး သြားသည္။
မက္ဇင္မ္ က ျပတင္းေပါက္ဆီသို႕ သြားျပီး ေအာက္သို႕ ငုံ႕ၾကည့္သည္။

"ႏွင္းဆီျခံကို ကိုယ္သိပ္သေဘာက်တယ္။ ႏွင္းဆီျခံကို ျမင္ရေတာ့ ငယ္ငယ္တုန္း က ေမေမ့ေနာက္ ေလွ်ာက္လိုက္ေနမိတာကို ေျပးသတိရတယ္။ ေျခာက္ေနတဲ့ ႏွင္းဆီပန္းေတြကို ေမေမက ကတ္ေၾကး နဲ႕ ျဖတ္ပစ္တယ္။ ကိုယ္ကေျခမခိုင္တခိုင္ေလ... ဒီအခန္းက အင္မတန္ျငိမ္းခ်မ္းတယ္။ စိတ္ခ်မ္းသာစရာ လဲ ေကာင္းတယ္။ တိတ္လဲတိတ္္ဆိတ္တယ္။ ဒီအခန္းထဲမွာ ေနေနရင္ ပင္လယ္ျပင္ ဟာ ငါးမိနစ္ေလာက္ေလွ်ာက္ လိုက္ရုံနဲ႕ ေရာက္ႏိုင္မယ္ဆိုတာေတာင္ မယုံၾကည့္ႏိုင္ စရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ တိတ္ဆိတ္တယ္"
"မစၥက္ဒင္ဗာ ကလဲ ဒီအတိုင္းေျပာတယ္"ဟု ကၽြန္မကျပန္ေျပာသည္။

ျပတင္းေပါက္မွာ သူျပန္ခြာလာသည္။ အခန္းထဲကိုလွည့္ၾကည့္သည္။ ခင္းက်င္းျပင္ဆင္ထားသည့္ ပစၥည္း မ်ား ကို ကိုင္ၾကည့္သည္။ ဓာတ္ပုံ မ်ားကို ကိုုင္ၾကည့္သည္။ ဗီရိုမ်ားကိုဖြင့္ကာ အထုတ္ေျဖျပီး ျဖစ္ေသာ ကၽြန္မ ၏ အ၀တ္အစားမ်ားကို ကိုင္ၾကည့္ေနသည္။
"အဘြားၾကီး မစၥက္ဒင္ဗာနဲ႕ ဆက္ဆံေရးတာ ဘယ္လိုေနသလဲ"ဟု သူကဆိုင္းမဆင့္ ပတ္မ ပ်ဳိး ေမးခ်လိုက္သည္။
 
တစ္ဖက္သို႕ ကၽြန္မလွည့္လိုက္မိပါသည္။ မွန္တင္ခုံေရွ႕မွာ ကၽြန္မ၏ဆံပင္မ်ားကို ျဖီးသင္ေနမိျပန္ ပါ သည္။ ခဏၾကာေတာ့ မွ ကၽြန္မအေျဖျပန္ေပးမိသည္။
"အထိုက္ အေလ်ာက္ေတာ့ ေပါင္းရသင္းရခက္မယ့္ပုံမ်ိဳးပဲ၊ သူတာ၀န္ယူေနတဲ့ အိမ္မႈကိစၥေတြထဲ မွာ ကၽြန္မ၀င္ စြက္မွာစိုးလို႕လဲ ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ေလ"
"ဒီကိစ ၥေလာက္ေတာ့ သူဘယ္လိုမွ စိတ္ကြက္မယ္မထင္ပါဘူးကြာ"

ဆက္ရန္
.

No comments: