Thursday, May 3, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၆)

 မင္းကို ဒီလိုလုိက္ပို႔ေပး ေနရ တဲ့အတြက္ သူ႔ခ်ာ ေသခ်င္ပက္က်ိ ျဖစ္ေလာက္ေအာင္ ပ်င္း မေနဘူး ဆိုတာေတာ့ မင္း ေသခ်ာပါတယ္ ေနာ္…"ဟူေသာ အဓိပၸာယ္ပါသည့္ စကား မ်ားကို ျပန္ေျပာလိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ၏ ပခံုးကို ခပ္သာ သာပုတ္ကာ တက္ေဇာ္လ္ အစာေၾကေဆး အဝယ္ခုိင္းေပလိမ့္မည္။  ကၽြန္မ၏ အသက္ ငယ္သည္မွာ မွန္ပါသည္။ သည္လို အသက္ငယ္သည့္ အတြက္ အထင္ေသး အျမင္ေသးျဖစ္စရာေတြ ကၽြန္မမွာ ဘာ မ်ားရွိ သနည္း ဟု ေတြးရင္း ကၽြန္မ အသည္းယားလာပါသည္။ သည္လို စဥ္းစား မိေတာ့ မေက်မနပ္ျဖင့္ လက္သဲ မ်ားကို ကၽြန္မ ျပန္ကိုက္ေနမိပါသည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္...........

"ကၽြန္မေလ… ကၽြန္မ… ဟို… အသက္သံုးဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီး အနက္ေရာင္ ပိုးသားဂါဝန္နဲ႔ ပုလဲပုတီး ဆြဲထားတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ခ်င္လုိက္တာ"ဟု ေဒါသကေလး ထြက္ကာ ကၽြန္မ က ျပန္ ေျပာခ်လုိက္မိေတာ့သည္။ သူ ရယ္ေမာေနပံုႏွင့္ ႏႈတ္ေစာင့္စည္းလြန္းလုိ႔ကို ကၽြန္မ မေက် မနပ္ျဖစ္မိ ေသာေၾကာင့္ လည္း သည္လို ေျပာလုိက္မိျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

"အဲဒီလို မိန္းမတစ္ေယာက္သာျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ဒီေမာ္ေတာ္ကားထဲမွာ မင္း ရွိေတာ့မွ မဟုတ္ဘူး။ ကုိင္း… မင္းလက္သဲေတြ ကို ကိုက္ေနရတာ ရပ္ေတာ့ေလ… အခုအတုိင္းကိုပဲ ေတာ္ေတာ္အ႐ုပ္ဆိုးေန ၿပီ" "ရွင္ ကေတာ့ ကၽြန္မဟာ မဆုိင္တာကိုေမးတယ္၊ ႐ုိင္းစုိင္းတယ္လုိ႔ ထင္မွာပဲ။ တကယ္ပါ။ က်ိန္ေျပာရဲ ပါ တယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္မ သိခ်င္လြန္းလုိ႔ပါ။ ေန႔စဥ္ႏွင့္အမွ် ရွင္နဲ႔အတူတူ ကားလိုက္စီးဖုိ႔ ဘာျဖစ္လုိ႔ ကၽြန္မ ကို ေခၚေခၚေနရတာလဲ။ ရွင့္မွာ အၾကင္နာတရားရွိတာကေတာ့ အထင္အရွားပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္ လို႔ ကၽြန္မကိုမွေရြးၿပီး အၾကင္နာတရားေတြ  ပိုေနရတာလဲ"ဟု တဲ့တိုးပင္ ေမးခ်လုိက္ပါေတာ့သည္။

ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ၏ကုိယ္ကို မတ္မတ္ျပင္ထုိက္လုိက္သည္။ အသက္ပင္ ငယ္ေသာ္လည္း ဣေႁႏၵႀကီးတစ္ ခြဲသားျဖစ္ေအာင္ အတတ္ႏိုင္ ဆံုး ဟန္ေဆာင္ပစ္လုိက္သည္။
"ဟုတ္ပါတယ္။ က်ဳပ္နဲ႔အတူတူ ကားေလွ်ာက္စီးရေအာင္ မင္းကို က်ဳပ္ ေခၚမိပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ မင္းကေလး ဟာ မင္းေျပာသလို အသက္သံုးဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ရွိၿပီး အနက္ေရာင္ ပိုးသားဂါဝန္နဲ႔ ပုလဲပုတီး ဆြဲထားတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ မဟုတ္လို႔ဘဲ"
သူေျပာပံု က အေလးအနက္ပံုစံမ်ဳိး။ သို႔ေသာ္လည္း သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွၾေတာ့ မည္သည့္အမူအရာကိုမွ် မျမင္ေတြ႕ ရပါ။ စိတ္ထဲမွာက်ိတ္ၿပီး ရယ္ မရယ္ေတာ့ ကၽြန္မ မေျပာႏိုင္ပါ။

"ဒီလိုဆိုရင္လဲ ၿပီးေရာေပါ့ေလ… ကၽြန္မနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး သိသင့္ သိထိုက္တာေတြ မွန္သမွ် ရွင္ အကုန္ လံုး သိၿပီးၿပီ။ ေနာက္ထပ္ ရွင္ သိစရာဆိုလို႔လဲ ဘာမွမက်န္ေတာ့သေလာက္ပါပဲ။ ဒါကို ကၽြန္မ ဝန္ခံပါ တယ္။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ ကၽြန္မ လူလုပ္ရတဲ့အခ်ိန္ကလည္း သိပ္ၾကာေသးတာမွမဟုတ္တာ။ အခုမွ ၂၁ ႏွစ္ ပဲ ရွိေသးတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေတြ႕အႀကံဳကလဲ ဟုတ္ဟုတ္ ညားညား ရွိေသးတာမဟုတ္ ဘူး။ ကၽြန္မ မိဘေတြ ကြယ္လြန္အနိစၥေရာက္ခဲ့ၾကတာေလာက္ပဲ ကၽြန္မမွာ ေျပာစရာရွိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရွင့္အေၾကာင္း ကိုေတာ ပထမဆံုး စေတြ႕လုိက္ရတဲ့ေန႔ကထက္ပိုၿပီး ေနာက္ထပ္ ဘာမွေထြေထြထူးထူး မသိရေသး ဘူး"
"ပထမဆံုး စေတြ႕လုိက္ရတဲ့ေန႔တုန္းက က်ဳပ္နဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘာေတြမ်ား မင္းက သိလုိက္ရသလဲ"
"ဘာေတြ သိရမလဲ… ရွင္ဟာ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးမွာေနတဲ့အေၾကာင္းေပါ့။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ရွင့္မိန္းမ  ကြယ္လြန္ အနိစၥေရာက္သြားတဲ့အေၾကာင္းေပါ့"

ေနာက္ဆံုးေတာ့ သည္စကားႀကီးကို ကၽြန္မ ေျပာလုိက္မိပါေတာ့သည္။ လြန္ခဲ့သည့္ရက္မ်ားကတည္း က ကၽြန္မ ေျပာခ်င္လြန္းသျဖင့္ လွ်ာအယားႀကီး ယားေနခဲ့သည့္ စကားလံုးႀကီး ျဖစ္ေသာ "ရွင့္မိန္းမ"။ ယခုေတာ့ သည္စကားလံုးႀကီးကို အထစ္အေငါ့မရွိ အလြယ္တကူပင္ ကၽြန္မ ေျပာခ်လုိက္မိပါေတာ့ သည္။ သူလို ငါလို ေျပာ႐ိုးေျပာစဥ္ေျပာသလို ေျပာလုိက္မိပါေတ့သည္။ "ရွင့္မိန္းမ"။ သည္စကားလံုးႀကီး က လြယ္လင့္ တကူ ေပ်ာက္ပ်ယ္မသြားဘဲ ေလထဲမွာ ပ်ံဝဲၿပီး ကၽြန္မနားထဲသို႔ ျပန္လည္ ပဲ့တင္ထပ္ ေန ပါ ေတာ့ သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မေရွ႕မွာ ထိုစကားႀကီး က ကခုန္ေနသလို ရွိေနျပန္ပါသည္။
သည္ စကားလံုးႀကီးကို ကၽြန္မ ေျပာခ်လိုက္ေသာ္လည္း သူကမူ ႏႈတ္ဆိတ္ေနလုိက္ပါသည္။ ထင္ျမင္ ခ်က္ တစ္စံု တစ္ရာကိုလည္း ျပန္ေပးျခင္းမရွိပါ။ သည္စကားလံုးႀကီးသည္ စက္ဆုပ္ ရြံရွာ ဖြယ္ေကာင္း ေသာ၊ မုန္းတီးဖြယ္ေကာင္းေသာ၊ ေၾကာက္ရြံ႕စိုးထိတ္ဖြယ္ေကာင္းေသာ စကား လံုးႀကီးျဖစ္ ပါသည္။ လွ်ာေပၚသုိ႔ မတင္သင့္ေသာ စကားလံုးႀကီးျဖစ္ပါသည္။

ယခုေတာ့ ႏႈတ္ကၽြံသြားခဲ့ပါၿပီ။ ၾကမ္းေပါက္ကၽြံလွ်င္ ႏုတ္၍ရသည္။ စကားကၽြံလွ်င္ ႏုတ္၍ရစေကာင္း သည္ မဟုတ္ပါ။ ယခုေတာ့ လွ်ာအ႐ိုးမရွိသလို ေျပာမိလ်က္သားျဖစ္သြားပါၿပီ။ ဘယ္နံေရာအခါတြင္မွ် သည္စကားလံုးႀကီး ကို မေျပာခဲ့ဖူးပါဟု အထြန္႔မတတ္ႏုိင္ေတာ့ပါၿပီ။ ကဗ်ာစာအုပ္ေရခံစကၠဴေပၚက လက္ေရး ခပ္ေစာင္းေစာင္းႏွင့္ေရး ထားေသာ (ရေကာက္)စာလံုးကို ကၽြန္မ၏ စိတ္ထဲ မွာ ေျပးျမင္ လုိက္မိ ျပန္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏အသည္းႏွလံုးထဲက နာက်င္လာသည္။ စိတ္အထိခုိက္ႀကီး ထိခိုက္မိေတာ့ သည္။
ဘယ္ေသာအခါ တြင္မွ ကၽြန္မကို သူ ခြင့္လႊတ္ေတာ့မည္မဟုတ္။ ၿပီးေတာ့ သူႏွင့္ကၽြန္မတုိ႔၏ မိတ္ေဆြ ျဖစ္ရေသာ ဘဝကေလး သည္လည္း နိဂံုးကမၸတ္အဆံုးသတ္ရေခ်ေတာ့မည္။ စိုေသာ လက္ ေျခာက္ ရ ေပ လိမ့္မည္။

သည္တုန္းက ေရွ႕တည့္တည့္သုိ႔သာ ကၽြန္မ သဲႀကီးမဲႀကီး စူးစုိက္ၾကည့္ေနမိခဲ့သည့္အျဖစ္ကို ယခု ျပန္ သတိရေန မိေသးသည္။ ၾကည့္မည္သာ ၾကည့္ရသည္။ ကၽြန္မတုိ႔၏ကားေရွ႕မွာ ခုန္ပ်ံေျပးလႊားေန သည့္ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းကိုလည္း ကၽြန္မ မျမင္။ ကၽြန္မ ေျပာလုိက္မိေသာ "ရွင့္မိန္းမ"ဟူသည့္ စကားလံုး ႀကီး ကသာ ကၽြန္မ၏နားထဲမွာ တုန္ခါျမည္ဟည္းေနေတာ့သည္။
သူတိတ္ ကိုယ္တိတ္ အၿပဳိင္တိတ္ဆိတ္လာၾကသည့္အခ်ိန္သည္ မိနစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ၾကာျမင့္လာပါ၏။ မိနစ္ေပါင္း မ်ားစြာ ၾကာျမင့္လာေသာေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔၏ခရီးသည္လည္း မုိင္ေပါင္း အေတာ္ မ်ားမ်ား ေပါက္ခဲ့ၿပီ။ အရာခပ္သိမ္းတုိ႔ ၿပီးဆံုးသြားၾကပါၿပီ။ အားလံုးနိ႒ိတံသြားၾကပါၿပီ။

သူႏွင့္အတူ ဘယ္နံေရာ အခါတြင္မွ ကၽြန္မ ေမာ္ေတာ္ကားစီးခြင့္ရေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။
မနက္ျဖန္ဆိုလွ်င္ တစ္ရပ္တစ္ေက်းသုိ႔ မစၥတာဒီဝင္းတာ ထြက္ခြာသြားေပေတာ့မည္။ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး လည္း နက္ျဖန္ဆိုလွ်င္ အိပ္ရာထဲမွ ထႏုိင္ေပေတာ့မည္။ အဘြားႀကီးႏွင့္ ကၽြန္မသည္ ခါတုိင္း လိုပင္ ေလွကားထစ္မ်ားတစ္ေလွ်ာက္မွာ လမ္းေလွ်ာက္ေနၾကရေပလိမ့္မည္။ အလုပ္သမားမ်ားက မစၥတာဒီဝင္းတား ၏ေသတၱာမ်ား ကို ေအာက္ထပ္သုိ႔ သယ္ခ်လာၾကေပလိမ့္မည္။ ေသတၱာမ်ားေပၚမွာ ခ်ိတ္ထား သည့္ ေလဘယ္လ္ကတ္ျပားမ်ားကို လွစ္ခနဲ လွမ္းျမင္လုိက္ရေပလိမ့္မည္။ ထုိအေပၚမွာ သူသြား မည့္ ခရီးဆံုးေနရာကို ေဖာ္ျပထားေပလိမ့္မည္။ လမ္းေကြ႕သို ႔ေရာက္ေတာ့ ေမာ္ေတာ္ကား ဂီယာေျပာင္း သည့္ အသံကိုလည္း ၾကားရေပလိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ အျခားယာဥ္ရထားတုိ႔၏ အသံမ်ားႏွင့္ ေရာေႏွာ ကာ အသံ ေရာ ကားပါ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေပေတာ့မည္။ သံသရာဆံုးသည့္ တုိင္ ေပ်ာက္ကြယ္သြားျခင္းပင္ ျဖစ္ေပ လိမ့္မည္။

ကၽြန္မ စိတ္အာ႐ံုထဲမွာ ထင္ဟပ္လာသည့္ ျမင္ကြင္းသည္ အထင္ရွားဆံုးျဖစ္လာပါသည္။ ေသတၱာမ်ား သယ္ယူေပး သည့္ အလုပ္သမားအား မစၥတာဒီဝင္းတားက ေဘာက္ဆူးေပမည္ကိုလည္းေကာင္း၊ အလုပ္သမား က ပုိက္ဆံကို အိတ္ထဲသို႔ထည့္လုိက္ၿပီး တံခါးေစာင့္ကို သမင္လည္ျပန္လွည့္ၾကည့္ကာ တစ္စံု တစ္ရာ ေျပာလိုက္သည္ကိုလည္းေကာင္း ကၽြန္မ၏အာ႐ံုမ်က္စိထဲမွာ ထင္ထင္ ရွားရွားႀကီး ျမင္ ေတြ႕ေန ရပါသည္။

သို႔ကလို ကၽြန္မ၏စိတ္အာ႐ံုမွာ ေထြျပားေနသည့္အတြက္ ကၽြန္မတုိ႔ စီးလာ သည့္ ေမာ္ေတာ္ကား အရွိန္ ေႏွးသြားသည္ ကို ကၽြန္မ သတိမထားလုိက္မိပါ။ လမ္းေဘး တစ္ေနရာ မွ ေမာ္ေတာ္ကား လံုးဝ ထိုးရပ္ လုိက္ေတာ့မွပင္ လက္ရွိဘဝကို သတိျပန္ရပါေတာ့သည္။ မစၥတာဒီဝင္းတား သည္ မတုန္မလႈပ္ ေက်ာက္႐ုပ္လို ထုိင္ေနသည္။ သူ႔ေခါင္းေပၚမွာ ဦးထုပ္မရွိ။ လည္ပင္း မွာမူ မာဖလာအျဖဴကို ပတ္ထား သည္။ ပန္းခ်ီကားထဲမွာ ကၽြန္မျမင္ခဲ့ဖူးသည့္ အလယ္ေခတ္ သူရဲေကာင္းႏွင့္ ပို၍ပင္ တူ လာသည္။ သူ႔ ဟန္ပန္သည္ လက္ရွိပတ္ဝန္းက်င္ ျမင္ကြင္းမ်ားႏွင့္ လုိက္ေလ်ာ ညီေထြ မရွိပါေခ်။ ျမင့္မားေသာ ဘုရား ရွိခိုးေက်ာင္း၏ေလွကားထစ္မ်ားေပၚမွာ သူ ရပ္ေနဖို ႔ေကာင္းသည္။ သူ႔ကုိယ္႐ံုႀကီး ကို ေနာက္ေက်ာ ဘက္သုိ႔ ပစ္တင္ထားကာ သူ႔ေျခေထာက္ေအာက္ တြင္လည္း သူေတာင္းစား တစ္ေယာက္ က ဝပ္လွ်ဳိးၿပီး ေရႊဒဂၤါးေတာင္းေနသည့္ ျမင္ကြင္းမ်ဳိးႏွင့္သာ လုိက္ဖက္ေန သည္။

အၾကင္နာတရား ရွိလွေသာ၊ ေပါင္း၍သင္း၍ေကာင္းလွေသာ မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ မဟုတ္ေတာ့ၿပီ။ ထိုမွ် မကေသး၊ လက္သဲမ်ားကို သြားႏွင့္ ကၽြန္မ ကုိက္သည့္အခါတုိင္း ညီမငယ္ တစ္ေယာက္ ကို ေနာက္ ေျပာင္သလို ေနာက္ေျပာင္ေလ့ရွိေသာ အစ္ကိုတစ္ေယာက္အျဖစ္မွလည္း သူ ေျပာင္းလဲ သြားေလၿပီ။ ယခု ကၽြန္မ၏ေဘးမွာ ထုိင္ေနသူကား သူစိမ္းျပင္ျပင္ပင္ ျဖစ္ေခ်သည္တကား။ သည္လို သူစိမ္းျပင္ျပင္ တစ္ေယာက္၏ေဘးတြင္ ဘာေၾကာင့္မ်ား ကၽြန္မ ဝင္ၿပီး ထုိင္ေနမိပါလိမ့္။
သည့္ေနာက္ေတာ့ ကၽြန္မဘက္သို႔လွည့္လာၿပီး သူ စကားေျပာပါသည္။

"ကိုယ္ သတိရခ်င္တာကေလး ကို ပုလင္းထဲမွာ ထည့္သိမ္းထားလို႔ရတဲ့ တီထြင္မႈမ်ဳိးလုပ္လို႔ ရရင္ ေကာင္းမွာပဲ လုိ႔ ေစာေစာတုန္းက မင္းေျပာခဲ့တယ္။ ကုိယ္ျပန္ၿပီး ခံစားခ်င္းတဲ့အခါတုိင္း ပုလင္း ကေလး ကိုဖြင့္ၿပီး ခံစားလုိ႔ရႏုိင္တယ္ဆိုတာေလ။ ဒီကိစၥမွာ က်ဳပ္က မင္းနဲ႔အယူအဆခ်င္း ကြဲသြားၿပီ။ အတိတ္ ကာလရဲ႕ အျဖစ္အပ်က္ေတြထဲက သတိရစရာေတြဆိုတာ က်ဳပ္အဖို႔ေတာ့ အင္မတန္ ခါးသီး လွပါတယ္ ကြယ္… က်ဳပ္ကေတာ့ အားလံုးကို ေမ့ပစ္လုိက္ခ်င္တယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ တစ္ႏွစ္ေလာက္က ႀကံဳေတြ႕ ခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္တစ္ခုဟာဆိုရင္ က်ဳပ္ရဲ႕တစ္ဘဝလံုးကို ေစာက္ထုိးမိုးေမွ်ာ္ျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီး ပစ္လုိက္ တာနဲ႔ အတူတူပဲ၊ အဲဒီအခ်ိန္အထိ ဟုိတုန္းက ျဖစ္ပ်က္ခဲ့တာေတြ မွန္သမွ်အားလံုးကို က်ဳပ္ ေမ့ပစ္ လုိက္ခ်င္တယ္။"

"ဟိုဘက္ပုိင္းက အခ်ိန္နာရီေန႔ရက္ေတြဟာ ၿပီးသြားၿပီ။ ျပည္ဖံုးကား ခ်လုိက္ၿပီ။ လူသစ္ စိတ္သစ္ ဘဝ သစ္နဲ႔ က်ဳပ္ ျပန္ၿပီး အသက္ရွင္ရမယ္။ မင္းနဲ႔ က်ဳပ္ ပထမဆံုး စၿပီးေတြ႕ဖူးတဲ့ေန႔တုန္းက မင္းနဲ႔ အဘြား ႀကီး မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက မြန္တီကာလို ကို က်ဳပ္ ဘာေၾကာင့္ လာတာလဲလို႔ ေမးခဲ့တယ္။ အဲဒီ အျဖစ္ အပ်က္ကေလးေတြ ကို ျပန္ၿပီးခံစားခ်င္တဲ့အခါမွာ ခံစားႏုိင္ေအာင္ မင္းက ပုလင္းထဲထည့္ၿပီး သိမ္းထား ခ်င္ေပလိမ့္မယ္။ ဒါေပမဲ့ အၿမဲတမ္း ဒီလိုမျဖစ္ႏုိင္ပါဘူးကြယ္။ ကုိယ္ဆႏၵရွိတိုင္း ျဖစ္ခ်င္မွျဖစ္တာမ်ဳိး တစ္ခါတစ္ရံ က်ေတာ့ ပုလင္းထဲ ထည့္သိမ္းထားခ်င္တဲ့ အျဖစ္အပ်က္ကေလးရဲ႕အနံ႔က သိပ္ျပင္းေန တတ္ တယ္။ ဒီေတာ့ ပုလင္းဗူးဆုိ႔က ႏုိင္ေအာင္ ထိန္းထားႏိုင္ပါ့မလား။ အကုသိုလ္ဆိုတာမ်ဳိးကလဲ ရွိ ေသးတယ္။ အကုသုိလ္ ဝင္ခ်င္ၿပီဆုိရင္ မေကာင္းဆိုးရြားတစ္ေကာင္ေကာင္က ပုလင္းဗူးဆို႔ကို ဆြဲဖြင့္ လို႔ ပြင့္သြားတာမ်ဳိးလဲ ရွိတယ္။"

"က်ဳပ္ရဲ႕ အတိတ္ပုလင္းဗူးဆုိ႔ ကို က်ဳပ္ျပန္ၿပီး ဖြင့္ၾကည့္လုိက္မိတဲ့ေန႔ဟာ မင္းနဲ႔က်ဳပ္ ပထမဦးဆံုးအႀကိမ္ ကားအတူတူေလွ်ာက္ စီးၾကတဲ့ေန႔ပဲ၊ ဟိုေတာင္ထိပ္ေပၚကို တုိ႔တေတြ ကားေမာင္းတက္ခဲ့ၾကတယ္ေလ။ ၿပီးေတာ့ ေအာက္ကေခ်ာင္းကမ္းပါးႀကီးကို ငံု႔ၾကည့္ခဲ့ၾကတယ္ မဟုတ္လား။ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ေပါင္းအေတာ္ ၾကာတုန္း က အဲဒီေနရာကို က်ဳပ္မိန္းမ နဲ႔အတူတူ ေရာက္ခဲ့ဖူးတယ္။ ေျပာင္းလဲသြားတာေတြမ်ား ရွိသ လား လုိ႔ က်ဳပ္ကို မင္းေမးခဲ့ေသးတယ္ေလ… ဘာမွ မေျပာင္းလဲပါဘူးကြယ္။ အားလံုး အတူတူပါပဲ။ အဲဒီ ေနရာ ကို မင္းနဲ႔အတူတူ အခုလိုျပန္ေရာက္သြားေတာ့ က်ဳပ္ သေဘာေပါက္နားလည္လာတာ တစ္ခု ရွိ တယ္။

ဘာလဲ ဆိုရင္ အဲဒီေခ်ာက္ကမ္းပါးေနရာဟာ က်ဳပ္ရဲ႕အတိတ္အေၾကာင္းေတြနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး ဘာမွ အစ ျပန္ေဖာ္ မေပးဘူး။ က်ဳပ္နဲ႔ က်ဳပ္မိန္းမက သတိျပန္ရစရာေတြ ခ်န္မထားခဲ့လုိ႔လဲ ျဖစ္ႏိုင္ပါ တယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ က်ဳပ္နဲ႔အတူတူ မင္းရွိေနလို႔လဲ ျဖစ္ႏုိင္တယ္။ က်ဳပ္ရဲ႕အတိတ္အေၾကာင္းေတြ ကို မင္း က ေဖ်ာက္ဖ်က္ပစ္လုိက္ၿပီေလ။"
"ဒါကို မင္းသိရဲ႕လား… ေဟာဒီ မြန္တီကာ လို အပန္းေျဖစခန္းမွာ ထိန္လင္းေနတဲ့ မီးေရာင္ေတြက က်ဳပ္ ရဲ႕ အတိတ္ေၾကာင္းေတြ ေပ်ာက္ပ်က္သြားေအာင္ မစြမ္းေဆာင္ႏိုင္ေပဘူး။ မင္းကသာလွ်င္ စြမ္းေဆာင္ ႏိုင္ေပတယ္။ အတိတ္ရဲ႕အေႏွာင္အဖြဲ႕ထဲကေန က်ဳပ္ လြတ္ေျမာက္လာေအာင္ မင္းကသာ ကယ္တင္ႏုိင္ ေပ တယ္။

တကယ္လုိ႔ ဒီမြန္တီကာလိုမွာ မင္းနဲ႔သာ က်ဳပ္ မေတြ႕ခဲ့ဘူးဆိုရင္ ေျခဦးတည့္ရာကို က်ဳပ္ ထြက္သြား မိတာ ၾကာလွၿပီ။ အီတလီကို ေရာက္ခ်င္ေရာက္ေန၏မယ္။ ဂရိစန္ႏုိင္ငံကို ေရာက္ခ်င္ေရာက္ ေနမယ္။ ဒီထက္ ပိုေဝးတဲ့ေနရာကိုလဲ ေရာက္ခ်င္ ေရာက္ေနမယ္။ အခုေတာ့ ေျခဦးတည့္ရာ ေလလြင့္ ခ်င္တုိင္း လြင့္ရေတာ့မယ့္ က်ဳပ္ရဲ႕ဘဝႀကီးကို မင္းက ကယ္တင္လုိက္ၿပီ။ ဒီေတာ့ ဣေႁႏၵႀကီးတစ္ခြဲသား နဲ႔ မထံုတက္ေတးေတြ လဲ လုပ္မေနနဲ႔ေတာ့။ က်ဳပ္က မင္းအေပၚမွာ အၾကင္နာတရားေတြ သဒၵါတရား ေတြ ပိုလြန္းလွတယ္ လုိ႔လဲ ေလာကြတ္ စကားေတြ ေျပာမေနနဲ႔ေတာ့။"
"က်ဳပ္နဲ႔အတူတူ ကားေလွ်ာက္စီးဖုိ႔ ေခၚရတာကေတာ့ မင္းကို အေဖာ္အျဖစ္နဲ႔ က်ဳပ္က လိုခ်င္လုိ႔… မင္း နဲ ႔ေပါင္းခ်င္ သင္းခ်င္ အတူတကြ သြားခ်င္ လာခ်င္လုိ႔လဲ ျဖစ္တယ္။ အခု က်ဳပ္ေျပာခဲ့တာေတြကို မင္း မယံုၾကည္ဘူး ဆုိရင္ အခုခ်က္ခ်င္း ကားေပၚကဆင္းၿပီး ဟိုတယ္ကိုျပန္ေပေတာ့။ ကုိယ့္လမ္း ကိုယ္ရွာၿပီး ျပန္ေပေတာ့… ကဲ… လုပ္ေလ… တံခါးဖြင့္… ဆင္း… ဆင္း… သြားေတာ့"
မလႈပ္မေခ်ာက္ႏွင့္ ကၽြန္မ ၿငိမ္ၿငိမ္ကေလး ထုိင္ေနမိပါသည္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကိုလည္း ေပါင္ေပၚမွာ ယွက္ တင္ထားမိပါသည္။ သူ အတည္ေပါက္ ေျပာေနတာလား။ ေနာက္ေျပာင္ေနတာလား ကၽြန္မ မေဝခြဲ တတ္ပါ။

"ကုိင္း… ဒီကိစၥကို မင္း ဘယ္လိုလုပ္မလဲ"ဟု သူက ဆက္ေမးပါသည္။
ယခု အသက္အရြယ္ထက္ မ်ား ကၽြန္မ တစ္ႏွစ္ ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ပိုငယ္မည္ဆိုလွ်င္ ဟစ္၍ငိုလုိက္မိေပ လိမ့္မည္ဟု ထင္ပါသည္။ ကေလးငယ္တုိ႔သည္ မ်က္ရည္လြယ္ၾကသည္ မဟုတ္ပါလား။ ထစ္ကနဲဆို လွ်င္ မ်က္ရည္က အလ်င္က်တတ္စၿမဲပင္။ ယခုေတာ့ ကၽြန္မ၏မ်က္လံုးအိမ္ထဲမွာ နာက်င္ကိုက္ခဲ လာ သည္။ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚတြင္လည္း ေသြးေရာင္လႊမ္းေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ ခံစားလိုက္ရပါ သည္။ ေမာ္ေတာ္ကား ေလကာမွန္မွာ ခ်ိတ္ထားသည့္ မွန္ကေလးထဲသို႔ အမွတ္တမဲ့ လွမ္းၾကည့္ လုိက္ ေတာ့ ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာသြင္ျပင္သည္ ဝမ္းနည္းေၾကကြဲဖြယ္ရာ ေကာင္းလွပါ၏။ မ်က္လံုးအစံု က လည္း ေသာကေရာက္ေနသည့္ပံုမ်ဳိး။ ပါးႏွစ္ဖက္ကလည္း ၾကက္ေသြးေရာင္ေတာက္ လ်က္။ ေျဖာင့္တန္း သည့္ ဆံပင္မ်ားကလည္း သကၠလပ္ဦးထုပ္ေအာက္မွေန၍ ဖ႐ိုဖရဲထြက္က်လ်က္။
"ကၽြန္မ အိမ္ျပန္ခ်င္ တယ္"

သည္မွ်ပဲ ကၽြန္မ ျပန္ေျပာႏုိင္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏အသံကလည္း တုန္တုန္ယင္ယင္ျဖစ္ေတာ့မည္အေျခ အေနမ်ဳိး သုိ႔ ေရာက္ေနၿပီ။ သူက ဘာစကားတစ္ခြန္းမွ်ဆက္မေျပာေတာ့ဘဲ ကားစက္ႏႈိးကာ ျပန္ေကြ႕ ၿပီး လာလမ္း သို႔ ဦးတည္လုိက္သည္။
အျပန္လမ္း က ခရီးတြင္လွသည္။ ကားက ျမန္လြန္းေနသည္ဟုလည္း ကၽြန္မထင္ပါသည္။ အျမင္စိမ္း လွ ေသာ ပတ္ဝန္းက်င္႐ႈခင္းမ်ားကလည္း ကၽြန္မတို႔ကို အထူးအဆန္းသဖြယ္ လွမ္းၾကည့္ လုိက္ၾကေပလိမ့္ မည္။
ကၽြန္မ အၿမဲတေစ အမွတ္ထင္ထင္ ျဖစ္ခ်င္ပါသည္ဟုဆိုခဲ့ေသာ လမ္းေကြ႕သုိ႔ေရာက္လာသည္။ အလာ တုန္း ကေတြ႕ ခဲ့ရသည့္ ေတာသူမကေလးလည္း မရွိေတာ့ၿပီ။ ပတ္ဝန္းက်င္၏အေသြးအေရာင္မ်ားက လည္း ေျပာင္းလဲေနၾကၿပီ။ အျခား အျခားေသာ လမ္းေကြ႕မ်ားထက္ ဘာတစ္ခုမွ် ပိုမိုထူးျခားေသာ လမ္းေကြ႕ လည္း မဟုတ္ေတာ့ပါ။

ကၽြန္မ၏ေပ်ာ္ရႊင္ခ်မ္းေျမ႕မႈမ်ား ဆိတ္သုဥ္းေပ်ာက္ကြယ္သြားသလို လမ္းေကြ႕ကေလး၏သာယာလွပမႈ မ်ားသည္ လည္း ေပ်ာက္ဆံုးလြင့္ပါးသြားၾကေလၿပီ။ သည္အေတြးဝင္လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း ကၽြန္မ ၏မ်က္ႏွာေပၚ ရွိ အေၾကမ်ား တင္းက်ပ္လာပါသည္။ ငါ့အသက္မငယ္ေတာ့ဘူးဟု အံတင္းကာဆည္ ထားသည့္ သိကၡာမ်ားလည္း အဖတ္ဆည္မရေတာ့ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားပါသည္။ သည္အခါမွာပင္ အလြန္တရာ မုန္းစရာေကာင္း လွသည့္ မ်က္ရည္မ်ားက မ်က္လံုးအိမ္ထဲမွာ အုိင္ထြန္းကာ ပါးျပင္ေပၚသုိ႔ ဒလေဟာေျပးဆင္း သြားၾကေလေတာ့သည္။
သည္မ်က္ရည္ မ်ားကို ကၽြန္မ ထိန္းသိမ္းႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။ ထိန္းႏိုင္စြမ္းမရွိေတာ့သည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္ တည္း သူတို႔ ကလည္း ထင္တုိင္းႀကဲၾကေတာ့သည္။ မ်က္ရည္သုတ္ရင္ အိတ္ထဲက လက္ကုိင္ပဝါ ကို ႏႈိက္ယူလုိက္လွ်င္ သူ ျမင္သြားေပေတာ့မည္။ ဒီေလာက္ေတာင္ျဖစ္လွတာ ေနစမ္းပါေစ။ က်စမ္း ပါေစ။ မထိမတို႔ဘဲ သည္အတုိင္းကို ထားပစ္လုိက္မည္။

ႏႈတ္ခမ္းသားေပၚသုိ႔ မ်က္ရည္မ်ား ေရာက္လာသည္။ ငန္သည့္အရသာကို ခံစားလုိက္ရသည္။ ငန္စမ္း ပါေစ။ ကၽြန္မဘက္သို႔ သူ လွည့္ၾကည့္ မၾကည့္ ကၽြန္မ မသိပါ။ ေဘးဘီသို႔ ကၽြန္မ ေစာင္းငဲ့မၾကည့္ ေတာ့ ဘဲ ေရွ႕တည့္တည့္ သို႔သာ သဲႀကီးမဲႀကီး စူးစုိက္ၾကည့္ေနေသာေၾကာင့္ မသိျခင္းျဖစ္ ပါသည္။ ေရွ႕ တည့္တည္ သုိ႔ စူးစုိက္ၾကည့္ေနသည္ဆိုေသာ္လည္း မ်က္ရည္ေတြ ဖံုးလႊမ္းေနေသာေၾကာင့္ ျမင္ကြင္း မ်ားကို သဲသဲကြဲကြဲျမင္ရသည္မဟုတ္ပါ။
သို႔ေသာ္လည္း သူက ကၽြန္မ၏လက္တစ္ဖက္ကိုေကာက္ဆြဲကိုင္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ထိုလက္ကိုပင္ သူ နမ္းပါသည္။ နမ္းၿပီးေသာအခါ သူ႔လက္ကုိင္ပဝါကို ကၽြန္မ၏ေပါင္ေပၚသို႔ ပစ္တင္ေပးပါသည္။ သူ႔ လက္ကုိင္ပဝါ ကို တို႔ရမွာ ရွက္လုိက္သည့္ျဖစ္ျခင္း၊ ေဖာ္ျပႏုိင္စြမ္းမရွိေလာက္ေအာင္ကို ကၽြန္မ ရွက္မိပါ သည္။

ကၽြန္မ ဖတ္ခဲ့ဖူးသည့္ အခ်စ္ဝတၳဳမ်ားထဲက ဇာတ္လုိက္မင္းသမီး မင္းသားမ်ား ငိုသည့္အခန္းမ်ား ေတြး ၾကည့္လုိက္ မိပါသည္။ သူတို႔က်ေတာ့ လွလွပပကေလးေတြ ငိုၾကသတဲ့ရွင္…။ ကၽြန္မ၏ လက္ရွိ အေျခအ ေနကေတာ့ သူတုိ႔ႏွင့္မဆီေလးရယ္တဲ့မွ အိုမဆုိင္။  ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာႀကီး က်ေတာ့ ေရာင္အမ္းၿပီး ပံုပန္း ပ်က္ေနပါလိမ့္မည္။ မ်က္လံုးပတ္လည္မွာလည္း အနီကြင္းႀကီး ေတြ ျဖစ္ေန ပါလိမ့္မည္။ အခ်စ္ဝတၳဳထဲ ကလို ဘယ္မွာလဲ လွတာေတြ…။
ေပ်ာ္စရာေကာင္း သည့္ သည္နံနက္ခင္း ကေလးကို ယခုလို မ်က္ရည္ႏွင့္ဇာတ္သိမ္းပစ္လိုက္ရသည္မွာ စိတ္ပ်က္ဖြယ္ ရာေကာင္း လွပါဘိ။ သည္တစ္ေန႔တာ ကုန္ဆံုးဖို႔ကလည္း အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး က်န္ေန ေသးသည္။

မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးႏွင့္အတူ အခန္းထဲမွာပင္ ေန႔လယ္စာ စားရဦးေတာ့မည္။ သူနာျပဳဆရာမ အျပင္သြား ေနသည့္အတြက္ ကၽြန္မ ျငင္းလုိ႔ရမည္ မဟုတ္။ ၿပီးေတာ့ နလန္ထစမွာ ဇြဲႀကီးနဘဲႀကီးႏွင့္ ဖဲကစား တတ္သည့္ သည္အဘြားႀကီးႏွင့္အတူ ဖဲကစားရဦးေတာ့မည္။
သူ႔အခန္းထဲမွာလည္း ပြစက်ဲေနေပလိမ့္မည္။ ေစာင္ေတြ၊ အိပ္ရာခင္းေတြ၊ ေခါင္းအံုးေတြကလည္း တြန္႔ ေၾကေနလိမ့္မည္။ အိပ္ရာေဘး စားပြဲခံုငယ္ေပၚမွာလည္း ေပါင္ဒါမႈန္႔ေတြ၊ ေရေမႊးပုလင္းေတြ၊ ဆိုးေဆး စက္ေတြက ေပက်ံေနလိမ့္မည္။ အိပ္ရာေပၚမွာလည္း တစ္ရြက္စီ ဖ႐ိုဖရဲျပန္႔က်ဲေန သည့္ ေန႔စဥ္သတင္း စာ၊ အနားတြန္႔ေနသည့္ ျပင္သစ္ဝတၳဳစာအုပ္မ်ား၊ အေမရိကန္မဂၢဇင္းမ်ားလည္း စည္းမရွိကမ္းမရွိ ျဖစ္ ခ်င္တုိင္း ျဖစ္ေနၾကေပလိမ့္မည္။

စည္းမဲ့ ကမ္းမဲ့ထိုးေျခထားသည့္ စီးကရက္တိုမ်ားကလည္း ဆိုးေဆးဖ်က္ ပုလင္းထဲမွာ၊ စပ်စ္သီးပန္း ကန္ထဲ မွာ၊ အခန္းၾကမ္းျပင္ေနရာအႏွံ႔မွာ ျပန္႕က်ဲခ်င္တုိင္း က်ဲေနၾကေပလိမ့္မည္။ လူနာေမးလာရင္း မေတာ္ မတရား ယူလာၾကသည့္ ပန္းမ်ားကလည္း ေနသားတက်မရွိသည့္ ပန္းအုိးထဲမွာ ျမင္မေကာင္း ႐ႈ မေကာင္း ရွိေနၾကေပလိမ့္မည္။
ေနာက္ၿပီးေတာ့ သူ႔မိတ္ေဆြမ်ားေရာက္လာၾကမည္။ အရက္ေသာက္ဖုိ႔ လာၾကျခင္းျဖစ္သည့္အတြက္ ကၽြန္မ အရက္စပ္ေပး ရဦးမည္။ ၿပီးေတာ့ လူေၾကာက္တတ္ေသာ ကၽြန္မသည္ အခန္းေထာင့္တစ္ေနရာ မွာ ကုတ္ကုတ္ ကေလး ထုိင္ေနရဦးမည္။ ၾကက္တူေရြးလို တစာစာေျပာေနသည့္ သူတို႔၏စကားသံမ်ား ၾကားထဲ မွာ ကၽြန္မ နစ္မြန္းေနရဦးေတာ့မည္။ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးကမူ က်ယ္ေလာင္ က်ယ္ေလာင္ျဖင့္ စကားေျပာေနေပ လိမ့္ မည္။ ခရီးေဆာင္ဓာတ္စက္ကို လွမ္းဆြဲယူၿပီး ဓာတ္ျပားတစ္ခ်ပ္ ဖြင့္လိမ့္မည္။ သီ ခ်င္းသံ ထြက္ေပၚ လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း သူ႔ပခံုးႀကီးႏွစ္ဖက္ကိုတြန္႔ကာ တြန္႔ကာျဖင့္ စည္းလုိက္ေပ လိမ့္မည္။

သည္အဘြားႀကီး ကို က်န္းမာေနေစခ်င္ပါသည္။ သူ႔ဆံပင္ေတြ သပ္သပ္ရပ္ရပ္ ရွိေနေစခ်င္ပါသည္။ သူ႔ အတြက္ တက္ေဇာလ္အစာေၾကေဆး ဝယ္ေပးဖုိ႔ ေမ့ရေကာင္းလားဟုလည္း ကၽြန္မကို ဆူဆူ ပူပူ လုပ္ ေပလိမ့္ဦးမည္။
သည္လိုအျဖစ္အပ်က္မ်ဳိးေတြႏွင့္ ကၽြန္မ ရင္ဆုိင္ေနရသည့္အခ်ိန္တြင္ မစၥတာဒီဝင္းတားကေတာ့ တစ္ ကိုယ္ တည္း တစ္ေနရာရာသို႔ ထြက္သြားေပလိမ့္မည္။ ပင္လယ္ကမ္းေျခလိုေနရာမ်ဳိးလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ မည္။ သူ႔ပါးျပင္ေပၚ သို႔ ပင္လယ္ေလတုိက္ခတ္ေနသည္ကိုလည္း အရသာယူေကာင္း ယူေန လိမ့္မည္။ ေနေရာင္သာသည့္ ေနရာမ်ားသို႔လည္း လုိက္ေကာင္းလုိက္ေနလိမ့္မည္။ ကၽြန္မ ဘာမွ် မသိရေသာ သူ၏အတိတ္ဇာတ္ေၾကာင္းမ်ားထဲမွာ နစ္ေမ်ာခ်င္လည္း နစ္ေမ်ာေနေပလိမ့္မည္။ သို႔တည္း မဟုတ္ လြန္ေလၿပီးေသာ ႏွစ္ကာလမ်ားက အျဖစ္အပ်က္ မ်ားကို ျပန္ေျပာင္းေအာက္ေမ့ တသေနခ်င္ လည္း ေန လိမ့္မည္။

သူႏွင့္ ကၽြန္မ၏ၾကားက ကြာဟခ်က္ႀကီးမွ ဟိုတန္းကထက္ပင္ ပိုလုိ႔ က်ယ္ေျပာသြားပါၿပီ။ ကၽြန္မႏွင့္ အလြန္ေဝးကြာ သည့္ တစ္ေနရာမွာ သူ ရပ္ေနသည္။ ကၽြန္မကိုလည္း ေက်ာခုိင္းထားသည္။ ပင္လယ္ ျပင္၏ဟိုတစ္ဖက္ကမ္းထိပ္မွာ သူ ေရာက္ေနသည့္သေဘာမ်ဳိးျဖစ္ပါသည္။
သို႔ ကလို အေတြးေတြ ခ်ာခ်ာလည္ရင္း ကၽြန္မ သည္ ပို၍ေသးငယ္သြားသလို၊ ငယ္ရြယ္လြန္းသြားသလို၊ အထီးက်န္ အႏုိင္ႀကီးႏုိင္သြားသလို ခံစားလုိက္ရပါသည္။ သည္အခါတြင္ ဘာဟန္ေတြမွ လုပ္ မေနႏုိင္ ေတာ့ပါ။ ဘာဣေႁႏၵကိုမွ ေဆာင္မေနႏိုင္ေတာ့ပါ။ ေပါင္ေပၚက သူ႔လက္ကုိင္ပဝါ ကို ေကာက္ယူၿပီး တစ္ ခ်က္တည္း ႏွပ္ညႇစ္ပစ္လုိက္ပါေတာ့သည္။ သည္လို လုပ္လုိက္မိသည့္အတြက္ အ႐ုပ္ဆိုး ခ်င္လည္း ဆိုး ပါေစေတာ့။ ဆုိးခ်င္သေလာက္ ဆုိးစမ္းပါစေ။ ဘာကိုမွ် ကၽြန္မ ဂ႐ုစုိက္ေတာ့ မည္ မဟုတ္ပါ။

"ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖစ္စမ္းကြာ…"
ရုတ္တရက္ သူ ေျပာခ်လုိက္သည္ကို ၾကားလုိက္ရသည္။ စိတ္ဆုိးသည့္အသံလား၊ စိတ္ပ်က္ၿပီး ၿငီးေငြ႕ သည့္ အသံလား၊ ကၽြန္မ အေသအခ်ာ မေျပာႏုိင္ပါ။
ကၽြန္မ ကို သူ႔ေဘးသုိ႔ ဆြဲယူလိုက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ၏ပခံုးကို သုိင္းဖက္ထားလုိက္ပါသည္။ မ်က္ႏွာ ကိုမူ ေရွ႕တည့္တည့္ သုိ႔သာ လွည့္ထားသည္။ ညာဘက္လက္က ေမာ္ေတာ္ကားလက္ကိုင္ကို ကိုင္ လ်က္သား ပင္။ ဟိုတုန္း ဟိုတုန္းကမ်ားထက္ပင္ ကားကို ပိုျမန္ေအာင္ သူ ေမာင္းခဲ့ေၾကာင္း ကၽြန္မ ျပန္ လည္ အမွတ္ရေနမိပါေသးသည္။
"မင္း ဟာ အင္မတန္ ငယ္ပါေသးတယ္။ က်ဳပ္သာ ေမြးခဲ့မယ္ဆုိရင္ မင္းဟာ က်ဳပ္သမီးေလာက္ပဲ ရွိ မယ္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ မင္း နဲ႔ ဘယ္လိုဆက္ဆံရမယ္ဆိုတာေတာင္ က်ဳပ္ မသိေတာ့ဘူး"ဟု သူက ေျပာ ေနသည္။

လမ္းက ပိုက်ဥ္း လာသည္။ လမ္းတစ္ဆစ္ခ်ဳိးေနရာတစ္ခုသုိ႔လည္း ေရာက္လာသည္။ ေခြးတစ္ေကာင္ ကိုလည္း လြတ္ေအာင္ေရွာင္လုိက္ရေသးသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မကို ဖက္ထားရာမွ သူ လႊတ္လုိက္ လိမ့္မည္ ဟု ထင္သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သိုင္းဖက္ၿမဲ ဖက္ထားပါသည္။ တစ္ဆစ္ခ်ဳိးကို လြန္လာသည္။ လမ္းမႀကီး က ေျဖာင့္တန္းစြာ ေပၚလာျပန္သည္။ သူကလည္း ကၽြန္မကို ဖက္ၿမဲ ဖက္ထားဆဲျဖစ္သည္။
"ဒီေန႔ မနက္ က်ဳပ္ေျပာခဲ့တာေတြကို မင္း ေမ့ပစ္လုိက္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေတြအားလံုး ၿပီးသြားၿပီ။ ဒီ အေၾကာင္းေတြ ကို ျပန္ၿပီး မစဥ္းစားၾကစို႔နဲ႔။ က်ဳပ္မိသားစုက က်ဳပ္ကို မက္ဇင္မ္လုိ႔ ေခၚတယ္။ မင္းကလဲ  က်ဳပ္ ကို ဒီအတုိင္း ပဲ ေခၚေစခ်င္ပါတယ္။ က်ဳပ္ကို မရင္းႏွီးတဲ့ လူစိမ္းတစ္ေယာက္ကို ဆက္ဆံသလို မင္း ဆက္ဆံခဲ့ ရတာ ၾကာၿပီေလ…"
ကၽြန္မ၏ေခါင္းေပၚမွ ဦးထုပ္၏ အနားသားကို လက္ႏွင့္ သူစမ္းၿပီး ဆြဲခၽြတ္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္ ခံုေပၚသို႔ ေနာက္ျပန္လွမ္းပစ္တင္လုိက္သည္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ၏ေခါင္းကို သူ ငံု၍နမ္း ပါေလ ေတာ့သည္။

"အနက္ေရာင္ ပိုးသားဂါဝန္ ကို ဘယ္ေတာ့မွ မဝတ္ပါဘူးလို႔ ကတိေပးစမ္း"
သူ႔စကား ကို ၾကားရေတာ့ ကၽြန္မ ၿပဳံးမိျပန္ပါသည္။ သူကလည္း ကၽြန္မကို ျပန္ရယ္ျပသည္။ နံနက္ခင္း သည္ သာယာ သြားျပန္ပါၿပီ။ နံနက္ခင္း သည္ အလြန္တရာ ေတာက္ပေသာ အရာဝတၳဳတစ္ခု ျဖစ္သြားပါ ၿပီ။ အဘြားႀကီး မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး ကိုလည္း ကၽြန္မ ဂ႐ုမစုိက္ေတာ့ၿပီ။ အခ်ိန္ေတြ ရွည္လ်ားစြာ က်န္ေန ေသးသည့္ မြန္းလြဲပိုင္းအခ်ိန္ကိုလည္း ကၽြန္မ ဂ႐ုမစုိက္ေတာ့ၿပီ။ လက္ေျဖာက္ တစ္ခ်က္တီး လုိက္သလို အားလံုးကို ေမ့ပစ္လုိက္ပါေတာ့သည္။ ရွည္လ်ားပါသည္ဆိုေသာ ထိုအခ်ိန္မ်ားက အလြယ္ တကူ ကုန္ ဆံုးလြန္ေျမာက္ၾကပါလိမ့္မည္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ယေန႔ညဆိုတာ ရွိလိမ့္မည္။ မနက္ျဖန္ ဆိုတာ လည္း ရွိလိမ့္မည္။ ထိုညေတြ၊ မနက္ျဖန္ညေတြ သာယာလွပေသာညႏွင့္ မနက္ျဖန္ေတြ ျဖစ္ လိမ့္ မည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: