ရထားေပၚကလူမ်ား - ၃
ရထားက စႀကၤန္မွာ ဆုိက္ကပ္ထားၿပီးျဖစ္သည္။ ရထားထြက္ရန္အခ်ိန္ကလည္း နီးကပ္ေနၿပီ။ တင္ပါး တစ္ေနရာ စာရဖုိ႔က မလြယ္ဘူးထင္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ဆင္ေျခဖံုးသြား ႐ွားေစးေရာင္ရထားတဲြ၏ ေနာက္ဆံုးတဲြေပၚ စႀကၤန္ေပၚမွ လွမ္းၾကည့္လုိက္သည္။ ရထားထိန္း (ဂတ္ဗုိလ္)၏ ႀကိဳးတန္းထားေသာ အကန္႔ေလး မွ အပ ေဘးခံုတန္းလ်ားမွာ ခရီးသည္အျပည့္။ ကၽြန္ေတာ္ ရထားေဘးစႀကၤန္ေပၚမွာ ေလွ်ာက္ရင္း ၾကည့္သြားလုိက္သည္။ တင္ပါးတစ္ေနရာစာ လစ္လပ္တာမ်ား ႐ွိမလား။ မေတြ႕။ ေနာက္ဆံုး တဲြ ကုိ လြန္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ဆက္ေလွ်ာက္သြားသည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ သည္လုိညေနအခ်ိန္ သည္လုိ ဆင္ေျခဖံုးသြား ရထားကုိ လုိက္ပါစီးနင္းမည္ဆုိလွ်င္ ေနာက္ဆံုးတဲြ သုိ႔မဟုတ္ ေ႐ွ႕ဆံုးတဲြကုိသာ ေ႐ြးခ်ယ္ုစီးတတ္ပါသည္။ ဘာေၾကာင့္ဆုိ လူေခ်ာင္ တတ္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ဘာ့ေၾကာင့္ဆုိ ဘူတာစဥ္ေတြမွာ ရထားရပ္တန္႔လွ်င္ အလယ္တဲြေတြက ခရီးသည္ေတြ အတြက္ ဆင္းရ တက္ရအဆင္ေျပသလုိ အလုအယက္တက္ၾကရာတြင္ နီးရာတဲြသာတက္ေရာက္တတ္ ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ ဘိတ္ဆံုးတဲြႏွင့္ ေ႐ွ႕ဆံုးတဲြမွာ ဘူတာစႀကၤန္၏ ေ႐ွ႕ေနာက္အစြန္ေတြမွာသာ ႐ွိေန တတ္ ၾကသည္။ ခရီးသည္နည္းပါးရျခင္းအေၾကာင္း တစ္ခ်က္ျဖစ္ႏုိင္သည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ေတြးသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ တြက္ခ်က္ ေတြးေတာမႈ႔ က အခါအားေလ်ာ္စြာ မွန္ကန္ျခင္းမ႐ွိတတ္။
ကၽြန္ေတာ္ အလယ္တဲြမ်ားကုိလည္း အလြတ္မေပးဘဲ ေ႐ွ႕ဆီသုိ႔ ေလွ်ာက္သြားရင္း ၾကည့္႐ႈသြားပါသည္။ လူေခ်ာင္ ေနရာလြတ္ ႐ွိလွ်င္ စဥ္းစားမေနဘဲ ကၽြန္ေတာ္ တက္ေရာက္စီးနင္းပါမည္။သုိ႔တုိင္ ေနရာလြတ္ က မ႐ွိ။ သည္အခ်ိန္က ညေန႐ံုးျပန္၊ ေစ်းျပန္၊ အလုပ္ျပန္ခ်ိန္၊ ရထားထြက္ဖုိ႔ အခ်ိန္ကလည္း ၅ မိနစ္ေလာက္သာ ႐ွိေတာ့ၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္ ထိပ္ဆံုး၏ ဒုတိယတဲြဆီေရာက္သြားသည္။ ထုိဒုတိယတဲြ၏ ေနာက္ဘက္စြန္းအျခမ္းမွာ နည္းနည္း ေခ်ာင္ခ်ိေနတာကုိ ေတြ႕ရသည္။ အခ်ိန္မ႐ွိေတာ့။ ရထားထြက္ခ်ိန္နီး လာသည္ႏွင့္အမွ် အေျခအေန သည္ ထက္ဆုိးေတာ့မည္။ စႀကၤန္ေပၚမွာ ယခုမွေရာက္လာေသာ ခရီးသည္ေတြ ခပ္သုတ္သုတ္ ပဲ ေနရာ႐ွာေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ရထားေပၚတက္လုိက္သည္။ ၾကမ္းပုိး (ဂ်ပုိး)မ်ားႏွင့္ ႂကြက္မ်ား၊ အိမ္ယာတည္ေထာင္ေနထုိင္ေနသည့္ ေဘးခံုတန္း႐ွည္က ေလေလ်ာ့ကာ ထုိင္ခ်လုိက္သည္။ ေဘးဘယ္ညာ ႐ွိ အမ်ိဳးသားႏွစ္ဦးက သူတုိ႔ကုိယ္ကာယေတြကုိ အတတ္ႏုိင္ဆံုး က်ံဳ႕ေပးလုိက္ျခင္းျဖင့္ ခရီး သည္ျခင္း ႐ုိင္းပင္းလုိက္ၾကသည္။
က်ေနက ရထားတဲြတြင္း ျပတင္းေပါက္ေတြမွေရာ နံရံမွပါ ၀င္ေရာက္လာေနသည္။ အပူလံုးႀကီးက ရထားတဲြ တြင္းမွာ ေ၀ွ႕၀ုိက္ေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဘယ္ဘက္ေဘးကလူမွာ ဂမၻီရလံုးခ်င္း၀တၳဳတစ္အုပ္ကုိ သဲႀကီး မည္းႀကီး ဖတ္ေနသည္။ သည္စာအုပ္ဖတ္မၿပီးလွ်င္ သူဒညေနစာပင္ မစားရေတာ့မယ္ပံုမ်ိဳး။ ကၽြန္ေတာ့္ ညာဘက္က အဖုိးႀကီးကေတာ့ နံရံကုိ ေက်ာမွီကာေဘးတုိက္ႀကီးထုိင္ကာ ဟုိၾကည့္ သည္ၾကည့္ လူေတြကုိ ေလ့လာေနသည့္ အလုပ္သမားေခါင္းတစ္ေယာက္ႏွင့္ တူေနပါသည္။
ရထား ထြက္ေတာ့ မတ္တတ္ရပ္ခရီးသည္ တစ္ေယာက္စ ႏွစ္ေယာက္စသာ႐ွိသည္။ ရထားထြက္ေတာ့မွ ေလေျပကေလး မ်ား ရထားတဲြတြင္း ၀င္ေရာက္လာၿပီး ရထားတဲြတြင္း႐ွိ အပူ႐ွိန္ကုိ တစ္စတစ္စကုိက္ျဖတ္ သည္။
ပထမဘူတာရပ္ေတာ့ ေကာ္လံျဖဴအမ်ားစု တက္ေရာက္လာၾကပါသည္။ ပညာအရင္းအျမစ္ကုိ ေရာင္းခ် အသက္ေမြးသူမ်ားဟု ဆုိလုိပါသည္။ ႐ံုးစာေရး၊ ကြန္ပ်ဴတာသမားႏွင့္ အေရာင္းစာေရးစသည္ျဖင့္ အမ်ားစုျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ အမ်ိဳးသမီးအမ်ားစုျဖစ္သလုိ လူငယ္ပုိင္းေတြမ်ားသည္။ သည္ဘူတာမွာ ၿမိဳ႕တြင္း မွာပဲ ႐ွိေနပါေသးသည္။ သည္ဘူတာအပါအ၀င္ ငါးဘူတာေလာက္လြန္ၿပီးမွ ရထားသည္ ၿမိဳ႕တြင္း ဧရိယာမွ ထြက္လာႏုိင္မည္ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း အခ်ိန္ကုိ အက်ိဳး႐ွိစြာ အသံုးျပဳလုိသျဖင့္ လြယ္အိတ္ တြင္း ပါေသာ ပန္းခ်ီ၀ါဒမ်ားႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ စာအုပ္တစ္အုပ္ကုိ ဖတ္ေနလုိက္ပါသည္။ ရထားက ဆင္ေျခဖံုးဘက္ ဆက္သြားေနသည္။ ရထားတဲြတြင္းမွာ စကားသံ၊ ရယ္သံမ်ား ပလံုးပေထြး ေျပးလႊားေနသည္။
ကၽြန္ေတာ္ မ်က္စိေညာင္း၊ အာ႐ံုေညာင္းလုိ႔စာအုပ္မွခြာလုိက္ေတာ့ ရထားသည္ ၿမိဳ႕ႀကီးတြင္းဘူတာမ်ားမွ ထြက္ခြာ လာခဲ့ၿပီ။ သည္အခါ ဥာဏလုပ္သားအမ်ားစုလည္း ေလ်ာ့ပါးသြားၿပီး လက္လုပ္လက္စားမ်ား၊ ေစ်း သည္မ်ား တက္ေရာက္လာၾကၿပီျဖစ္သည္။ နံနက္ေစာေစာ ဆင္ေျခဖံုးကထြက္ ၿမိဳ႕ဘက္က ၿမိဳ႕နယ္ ရပ္ကြက္ ေစ်းေတြမွာ လွည့္လည္ေရာင္းခ်ၿပီး ဆင္ေျခဖံုးအစြန္ မိသားစု အိမ္ကေလးေတြကုိ ျပန္ၾကမည့္ အမ်ားစုျဖစ္ သည္။ ေရာင္းကုန္အခ်ိဳ႕လည္း ကုန္ခဲ့ၾကၿပီ။ ေမာပမ္းႏြမ္းနယ္ေနၿပီ။ ဆုိင္းတန္းအလြတ္မ်ား၊ ခံေတာင္းမ်ား၊ သတၳဳဘန္းမ်ားက ရထားတဲြ၏ အလယ္ကြက္လပ္မွာ စီကာထပ္ကာ ေရာက္လာသည္။ ေယာက္်ားမိန္းမ ဆုိင္းတန္းေတြၾကား၊ ဘန္းအထပ္ေတြၾကား ၾကမ္းျပင္မွာ ဖိနပ္ခုထုိင္ခ်ၾကသည္။ ရထားက ဆင္ေျခဖံုးၿမိဳ႕စြန္ ဘက္ေရာက္လာေလ ရထားတဲြတြင္း ျပည့္က်ပ္လာေလျဖစ္သည္။ ၾကမ္းျပင္မွာ ထုိင္သူ မတ္တတရပ္သူ (မတ္တတ္ရပ္သူေတြက တဲြေဘးတစ္ဖက္တစ္ခ်က္ ခံုတန္း႐ွည္ေတြအနီးမွာ ရပ္ၾကသည္။)
ကၽြန္ေတာ္ထုိင္ေနရတာ တဲြတစ္တဲြ၏ အဆံုးနံရံနားမွာ။ နံရံမွာ ဆုိင္းတန္းအလြတ္တစ္ခုခ်ထားၿပီး အနီးမွာ ခါးညြတ္ၿပီး ပါး႐ုိးေငါေငါအသားညိဳညိဳ အသက္ႀကီးႀကီး လူတစ္ဦးၾကမ္းျပင္မွာ ထုိင္ေနသည္။ သူ႔အနီး ကၽြန္ေတာ့္ ေျခေထာက္ေ႐ွ႕မွာ သတၳဳဘန္းကုိ ခ်ထားၿပီး အေပၚမွာ ဒန္အုိးအတြင္းမွ မုန္႔လက္ေကာက္ အကြင္း သံုးေလးကြင္းကုိ ဒန္အုိးအဖံုးေပၚတင္လုိက္ၿပီး " မုန္႔လက္ေကာက္ ေနာ္၊ ဒါပဲ က်န္ ေတာ့တယ္။ တစ္ကြင္းငါးဆယ္နဲ႔ စားၾကေနာ္။ အဆာေျပစားဦးမလား" ဟု ေအာ္လုိက္ၿပီး ေကာက္ညွင္း ေပါင္းကုိ ဒန္အုိး အတြင္းမွ ထပ္ထုတ္လုိက္ျပန္သည္။ အပံုခပ္ႀကီးႀကီး (လက္ႏွစ္ဆုပ္စာခန္႔) ႏွစ္ပံုပံုလုိက္ၿပီး ေကာက္ညွင္းေပါင္း ကုိ ဒန္အုိးအတြင္းမွ ထပ္ထုတ္လုိက္ျပန္သည္။ အပံုခပ္ႀကီးႀကီး (လက္ႏွစ္ဆုပ္စာခန္႔) ႏွစ္ပံု ပံုလုိက္ၿပီး "ေကာက္ညွင္းေပါင္းေတြ တစ္ပံုတစ္ရာ၊ ဗုိက္႐ုိက္စားလုိ႔ရတယ္" ဟု ေအာ္ျပန္သည္။ ဒါ အကုန္ပဲေနာ္ က်န္လုိ႔ေရာင္းတာဟုလည္း ဆက္ေအာ္လုိက္ျပန္၏။
သူ႔ညာဘက္ေ႐ွ႕မွာလည္း ဘန္းႏွင့္ေစ်းသည္မတစ္ဦး၊ ပိန္ပိန္႐ွည္႐ွည္ မ်က္ႏွာသြယ္သြယ္။ သူမေ႐ွ႕တည့္ တည့္ မွာက မိန္းမငယ္တစ္ဦး။ သူက ခံေတာင္းႏွင့္ ဒိန္ခ်ဥ္ခြက္ကေလး (အုိးကေလး)ေတြႏွင့္။ သူမကေတာ့ ေရာင္းကုန္ခဲ့ဟန္တူသည္။ အုိးကေလးခြက္ကေလးေူတြကုိ စီထပ္ရင္း၊ ပိန္႐ွည္႐ွည္မိန္းမႏွင့္ စကားေျပာေန သည္။ သူတုိ႔ဟုိဘက္မွာ ေဖာ့ပံုးႏွင့္ လူငယ္တစ္ေယာက္။ ဟုိဘက္မွာ ဆုိင္းတန္းတစ္ခု။
ခပ္ဖုိင့္ဖုိင့္မိန္းမ၏ ေကာက္ညွင္းေပါင္းကုိ အတန္ၾကာေတာ့ နံရံအနီးဆုိင္းတန္းေရွ႕ ၾကမ္းျပင္ထုိင္ေနေသာ ပါး႐ုိးေငါ လူပိန္ႀကီးက ၀ယ္စားလုိက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ေက်ာ္ ပိန္ပိန္ညိဳညိဳ မ်က္ႏွာအမာ ႐ြတ္ႏွင့္ လူငယ္ကလည္း ၀ယ္စားသည္။ (ေနာက္ေတာ့ ထုိလူငယ္မွာ သစ္စက္အလုပ္သမားမွန္း သိရသည္) သည္အခ်ိန္မွာ သူတုိ႔၀မ္းဗုိက္ေတြ ဟာလာဟင္းလင္းျဖစ္ေနမည္။ ေကာက္ညွင္းေပါင္း တစ္ရာဖုိး၊ ေရခဲေရႏွစ္ဆယ္ဖုိး ၀ယ္ျဖည့္လုိက္လွ်င္ အဆင္ေျပသြားၾကမည္။
ေရခဲေရသည္ေလးေတြက တစာစာေအာ္ေနသည္။ ကြမ္းယာေဆးလိပ္သည္ေတြကလည္း တစ္ဦးၿပီး တစ္ဦး သံပုရာသီးသည္၊ လိေမၼာသီးသည္၊ စံုစီနဖာသည္၊ သႀကၤန္စာသည္၊ ေဆးေရာင္းသူ၊ ေဗဒင္ စာ႐ြက္ ေရာင္းသူ၊ ဖရဲသီးသည္၊ စာကေလးေခြသည္။
" ဒါက ဂ်ယ္အထုပ္ေတြပါ။ တစ္ထုပ္မွ ငါးဆယ္၊ သံုးထုပ္ တစ္ရာနဲ႔ယူ။ ေခါင္းလိမ္းဖုိ႔ပါ။ ဆံပင္ေထာင္လုိ႔ ရတယ္။ လွဲလုိ႔ရတယ္။ ဆံပင္ေထာင္ခ်င္ရင္ လူငယ္ေတြသံုး။ လွဲခ်င္ရင္ လူႀကီးေတြသံုး။ အျပင္မွာ ဘူးနဲ႔ ၀ယ္မယ္ဆုိ အနိမ့္ဆံုး ေလးငါးေျခာက္ရာက ေထာင္ေက်ာ္ေပးရမယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွာ ေဟာလုိဂ်ယ္ တစ္ထုတ္ကုိ ငါးဆယ္၊ သံုးထုပ္ယူရင္ တစ္ရာ။ ရထားေပၚမွာက ဒီမွာ ဒီမွာ ဒီမွာ ၾကည့္စမ္း ဒီရထား ေပၚမွာက အေျခခံလူတန္းစား ၉၈ ရာခုိင္ႏႈန္းစီးၾကတာပါ။ အေျခခံလူတန္းစားေတြ ၀ယ္ႏုိင္တဲ့ေစ်း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေရာင္းေပးတာပါ။ လာမယ္ လာမယ္။ ယူဦးမလား။ ေဟာဒီအထုပ္ကေလးတစ္ထုပ္ ငါးဆယ္။ ငါးဆယ္ဆုိတာ လက္ဖက္ရည္တစ္ခြက္ေသာက္လုိ႔ မရဘူး ဟုတ္ပီလား၊ ယူဦးမလား ... "
သည္ ဂ်ယ္လီေခါင္းလိမ္းဆီ ေရာင္းသမား၏ ေျပာပံုအရ သည္ရထားေပၚမွာ အေျခခံလူတန္းစား (လက္လုပ္ လက္စားဆင္းရဲသားျပည္သူ) ၉၈ ရာခုိင္ႏႈန္းစီးနင္းေနသည္ဆုိေတာ့ တစ္တဲြလံုးနီးပါးေပါ့။ ငါေရာ အေျခခံ လူတန္းစားထဲ ပါ၀င္ေနသလားဟု သည္ေတာ့မွ ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ ျပန္ငဲ့ၾကည့္မိသည္။ ရထားတဲြ အတြင္း႐ွိ ခရီးသည္ေတြကုိ လွည့္ပတ္ၾကည့္မိသည္။ သည္ ေစ်းသည္လူငယ္သံုးသပ္သြားတာ မွားယြင္းတယ္ လုိ႔ မဆုိႏုိင္။ ပလပ္စတစ္ဆဲြျခင္းကေလးေတြႏွင့္ အလုပ္သမားေလးေတြ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ံု၊ အရက္ ေရသန္႔စက္ရံု၊ အခ်ိဳရည္စက္ရံု၊ လူသံုးကုန္ပစၥည္းစက္ရံုေတြက အလုပ္သမေလးေတြ၊ အလုပ္သမား ေလးေတြ။
ကၽြန္ေတာ္ကေရာ။ ကၽြန္ေတာ္က ဥာဏ(ဥာဏ္ပညာ)ကုိ ေရာင္းခ်စားေသာက္ေနရေသာ စာေရးဆရာ။ သုိ႔တုိင္ ဟုိး ... ဆင္ေျခဖံုးၿမိဳ႕စြန္ ၿမိဳ႕သစ္မွာ အိမ္ငွားေနထုိင္ရသူ။ စား၀တ္ေနေရးကုိ ပူပန္ေနရသူ။ စာကုိ တကုတ္ကုတ္ ေရးႏုိင္မွ ထမင္းစားရသူ။ လက္လုပ္လက္စား။ ကၽြန္ေတာ့္တြင္လည္း အနာဂတ္ေပ်ာက္ဆံုး ေနသလုိ။
ေနာက္ သူတုိ႔နားက ဘုန္းႀကီးေက်ာင္းဘုရားမ်က္ႏွာၾကက္ ပိတ္စအတြက္ ပိန္႐ွည္႐ွည္မိန္းမဆီ အလွဴေငြ ႏွစ္ရာ၊ ငါးရာစသည္ျဖင့္ ထည့္ၾကသည္။ သူတုိ႔တြင္ စိတ္ႏွလံုးေကာင္း႐ွိၾက ႐ုိးသားၾကသည္။ ဘာသာ တရား ကုိၾကည္ညိဳ ကုိင္းညႊတ္ၾကသည္။ စသည္ျဖင့္ သူတုိ႔သည္ ဘ၀ႏွင့္အသားက်ကာ ေရစီးအတုိင္း ေမ်ာ ေနၾက သည္။
" မနက္က ဟုိကုလားအဘုိးႀကီး ဦးတိမ္တစ္လံုးေလ။ သူ႔ေျမပဲျပဳတ္ေတြ အားေပးပါဦးဆုိလုိ႔ ငါ၀ယ္စားတာ ဇိမ္း(စိမ္း)ဆတ္ဆတ္နဲ႔ မနပ္ဘူးဟာ ... "
" အဘုိးႀကီးလည္း မိန္းမျပဳတ္ေပးတာ ေရာင္းရတာေလ။ အသက္က ၇၈ ႏွစ္႐ွိေနၿပီ။ ေစ်းေရာင္းရတုန္း သနား ပါတယ္ .... "
" ဒီ ေသခါနီးအ႐ြယ္ႀကီးက်မွ ငါေတာ့ ေစ်းမေရာင္းႏုိင္ေပါင္။ အစုိးရသတ္မွတ္ထားတာက အသက္ ၆၀ ဆုိ ပင္စင္နားရတယ္ မဟုတ္လား။ ငါေတာ့ ေျခာက္ဆယ္ေက်ာ္ရင္ ေစ်းမေရာင္းေတာ့ဘူး။ ဒါေလာက္ ထိေတာ့ လင္စာ သားစာ လုပ္မေနႏုိင္ဘူး ... "ဟု ခပ္ဖုိင့္ဖုိင့္ မိန္းမက မဲ့ကာ႐ြံ႕ကာ ေျပာသည္။
ေနာက္ပုိင္း သစ္စက္အလုပ္သမားေလးကလည္း သစ္စက္လုပ္ငန္းခြင္ေတြအေၾကာင္း ေျပာျပေနသည္။ အလုပ္ၾကပ္ ၏ ေခါင္းပံုျဖတ္မႈေတြ၊ မိန္းခ်မထားမိဘဲ ၀ုိင္းဆရာက လႊေသြးေနစဥ္ မီးထလာပုိ႔ လက္ေခ်ာင္း ေတြ ျပတ္သြားရပံုေတြ၊ အခ်ိန္မုိခုိင္းၿပီး ထမင္းကုိ ၀လင္ေအာင္ မေကၽြးတာ သူေဌးက သိသြားၿပီး အလုပ္ ၾကပ္ေတြကုိ ႀကိမ္းေမာင္းပံုေတြ၊ စသည္ျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားေနရပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ သူတုိ႔ကုိ ေငးၾကည့္ရင္းဘာမ်ား ကူညီႏုိင္မလဲဟုေတြးသည္။ ကူညီခ်င္သည္။
" ကဲ ... ႀကံဳတုန္းဗ်ာ ... "
ကၽြန္ေတာ္က အသံခပ္က်ယ္က်ယ္ျဖင့္ ေျပာလုိက္သည္။ ရထားတဲြတြင္း တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္ ေျပာဆုိ ေနေသာ စကားသံမ်ား တိတ္သြားသည္။ အၾကည့္အားလံုး ကၽြန္ေတာ့္ဆီေရာက္လာသည္။
" ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခု ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ မစခ်င္တယ္။ ခင္ဗ်ားတုိ႔ကုိ ျမင္ရေတြ႕ရတာ ၾကားရတာ ကၽြန္ေတာ္ အရမ္း စိတ္မေကာင္းဘူး။ ဂ႐ုဏာလည္း သက္မိတယ္"
အားလံုး က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဘာပါလိမ့္ဆုိေသာ နားမလည္ႏုိင္သည့္ အၾကည့္ေတြ၊ စိတ္မွႏွံ႔ရဲ႕လားဆုိေသာ မယံုသကၤာ အၾကည့္ေတြ။ အစုိးရ အရာထမ္းမ်ားလားဆုိေသာ ထိတ္လန္႔သည့္အၾကည့္ေတြႏွင့္ တိတ္ဆိတ္ အံ့ၾသစြာ ၾကည့္ေနၾကပါသည္။
" မစ ဆုိတဲ့ စကားလံုးကုိ ခင္ဗ်ားတုိ႔သိလား။ အဲဒါမစပဲ။ မစကုိ ေျပာင္းျပန္ေ႐ႊ႕လုိက္ရင္ စမပဲ။ ဟုတ္တယ္ မုိ႔လား။ ကၽြန္ေတာ့္အသက္ အခု ၆၁ (ေျခာက္ဆယ့္တစ္)ႏွစ္႐ွိၿပီ။ အဲဒါကုိသာ ေဆာင္သြားၾကေတာ့ဗ်ာ ... "
ရထားက ကၽြန္ေတာ္ဆင္းမည့္ ဘူတာကုိ ေရာက္လာၿပီျဖစ္သျဖင့္ အဆင္သင့္သြားေလသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ကူး အိပ္မက္ထဲ ေမ်ာေနတာကုိ ျဖတ္ေတာက္ခါ ခပ္သုတ္သုတ္ရထားေပၚမွ ဆင္းခ်လာ၏။
၂၀၁၀၊ ဇြန္လ၊
ျမန္မာသစ္မဂၢဇင္း။
.
No comments:
Post a Comment