Monday, June 27, 2011

ဆရာဦးသုခႏွင့္ သူ႔ေခတ္ၿပိဳင္ စာဆိုတို႔အျမင္ အပိုင္း (၁)

ဆရာဦးသုခႏွင့္ သူ႔ေခတ္ၿပိဳင္ စာဆိုတို႔အျမင္ 
စာအုပ္မွ စာေရးသူ အားလံုး၏ စာမ်ားကို ေဖာ္ျပေပးပါမည္

ႀကိဳး နဲ႔ အိုး
မဟာေဆြ

"ကဲ - ကဲ ေသာက္ ေသာက္၊ နဲနဲစီေပါ့ကြာ၊ ဆရာလဲ ေသာက္ပါ့မယ္၊ ၿပီးတဲ့အခါက်ေတာ့ ထင္သလို ေသာက္ၾက တာေပ့ါ။"
ကန္ေတာ္ႀကီးေစာင္း သစ္တပင္ရင္းတြင္ ပုလင္းေထာင္ၾကကာ၊ ဤစာေရးသူက အေသာက္ ၀ါသနာပါေသာ စာေရးဆရာ လူရြယ္ ၃-၄ဦးအား ေျပာဆိုေနျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
လြန္ခဲ့သည့္ေန႔က သူတို႔အနည္ငယ္ အမူးလြန္သျဖင့္ ေျခ ကန္ခံရသူ၊ ေဆာင့္ဆြဲခံရသူတို႔ မသက္သာလွ၊ စာေရးဆရာ ၿမိဳ႕မအုန္းမွာ မ်က္မွန္ပင္ က်ိဳးသြားကာ ေဘးေအာင့္ေအာင္ အကန္ခံ ရသည္။
ထုိစဥ္အခါတုန္း က ဆိုလွ်င္ ၿမိဳင္ရိပ္သာႏွင့္ ၿမိဳင္ဇာတ္ ရုံႀကီးကို ဟိန္းလို႔ ပတ္၀န္းက်င္တြင္ ေစ်းဆိုင္ ကႏၷားမ်ားျပား ပါဘိ၊ လူသြားလူလာေတြကလည္း ဥဒဟို စိမ္း-နီ-၀ါ-ျပာ ေရာင္စုံဟပ္၍ ေနေတာ့သည္။
ဤစာေရးသူမွာ ထုိအခ်ိန္ကမွ ဇာတ္သဘင္ႏွင့္နီးစပ္သည္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ေျပာဆိုဆက္ဆံပံု၊ ျပဳမူပံု စသည္ တုိ႔ကိုလည္း ေကာင္းစြာ အကဲခတ္ခဲ့မိသည္။ ေနာင္လည္းႏွစ္စဥ္ ႏွစ္စဥ္ ဇာတ္ဆရာ ေမာင္ေမာင္ ေနာက္ပိုင္း က စီးခဲ့ရသည္။

ခရာဇစ္ႏွစ္ ၁၉၄၅ ခု၊ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁ရက္၊ ၾကာသပေတးေန႔၊ ျမန္မာသကၠရာဇ္ ၁၄၀၆ ခု၊ တပို႔တြဲ လဆုတ္ ၅ရက္ ေန႔သည္ကား၊ ျမန္မာႏိုင္ငံ စာေရးဆရာအသင္းႀကီးမွ ကန္ေတာ္ႀကီးေစာင္း ၿမိဳင္ရုံ ေတာ္ႀကီးတြင္ ၀ိဇယ ျပဇာတ္ ကို စတင္ကျပေသာေန႔ ျဖစ္ပါသည္။

ဂ်ပန္္လက္ထက္ ျဖစ္သည္။ ဖက္ဆစ္ဂ်ပန္တုိ႔ ျပဳမူပံုကို သရုပ္ေဖာ္ေသာ ဇာတ္ထုတ္ ဟု ေတြးမိ သူတိုင္း နားလည္ ၾကသည္။ ပရိသတ္လည္း ေန႔စဥ္ႀကိတ္ႀကိတ္တိုး စည္ကားလွသည္။
မဟာမိတ္ တုိ႔ကလည္း လက္သံေျပာင္ေျပာင္ႏွင့္ ေလယာဥ္ပ်ံေပၚမွ စက္ေသနတ္ဆြဲလိုဆြဲ ဗုန္းႀကဲ လိုႀကဲ၊ ထုိ အထဲက ဇြဲေကာင္းေကာင္းႏွင့္ လာျဖစ္ေအာင္ လာၾကည့္ၾကသည္မွာ အံ့ၾသဘြယ္ရာ ပါေပ။
ပြဲကသည့္ အခ်ိန္မွာ၊ မြန္းလြဲ ၂နာရီမွ ၅နာရီဟု စီစသ္ထား၏။ ထုိအခ်ိန္ကား ေလယာဥ္ပ်ံလာခဲ့ သည္ဟု တြက္ဆထားၾကသည္။ သို႔ရာတြင္ ေရႊပြဲလာတို႔မွာ ၁၂နာရီေလာက္ကတင္ ကူးလာၾက သျဖင့္ တခါတရံ ဥၾသ ဆြဲ၍ ေလယာဥ္ပ်ံသံၾကားသျဖင့္ ကန္ေစာင္းတြင္ ပုန္းေအာင္ၾကရေသးသည္။

ထုိစဥ္က အျဖစ္အပ်က္ကို တသက္တာတြင္ မေမ့ႏိုင္ေတာ့ပါ။ စေလဆရာႀကီး ဦးပုည၏ ၀ိဇယ ျပဇာတ္ ခင္းက်င္း ျပသသည္ကို ၾကည့္ဖူးသူတို႔ မွတ္မိေပလိမ့္မယ္။
၀ိဇယျပဇာတ္ မူလစာကိုယ္တြင္ ၀ိဇယႏွင့္တကြ ေက်းကၽြန္ေတြ ဆိုးခုိးသတ္ျဖတ္ေသာင္းက်န္းခ်င္ သလို ေသာင္းက်န္းေနေၾကာင္းေလာက္သာပါသည္။
သည္ဟာကို အေျခခံထား၍ ၀ိဇယ၏ ေက်းကၽြန္မ်ားဆိုးသြမ္းပံုကို ဇာတ္ေရွ႕ပိုင္းတြင္ ေနာင္ဂ်ိမ္းႏွင့္ ထည့္ ေပးထားသည္။ အျပစ္မဲ့ ရြာသူရြာသားေတြအေပၚ အရက္ပုလင္းေထာင္၊ ပါးရုိက္ ဘဲေတြဆြဲ၊ မိန္းမပ်ိဳေတြ အတင္းဆြဲ စသည္ျဖင့္ ဂ်ပန္ဖက္ဆစ္တုိ႔ ျပဳမူပံုမ်ားကို သရုပ္ေဖာ္ျပထားသည္။

သည္အခန္းပါ၀င္ကျပသူမ်ားကား အနည္းငယ္လုိလွ်င္ ခပ္ပိုပို ေအာ္ေငါက္ကန္ေက်ာက္ တကယ္ပင္ ရမ္းၾက သျဖင့္ ဤစာအစတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည့္အတုိင္း ဤစာေရးသူကိုယ္တုိင္ပါ ေရာေႏွာေသာက္ၿပီးလွ်င္ အမူး ဒီကရီ ေလွ်ာ့ေပးရျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
သူတို႔ တသိုက္ကို အၿမဲသတိေပးရသည္။ ေဟ့ေနာ္ "ခူးရား"တုိ႔ "ဘာဂဒိုး" မ်ားေယာင္လို႔မွ မေအာ္လိုက္ပါနဲ႔ဟု ေန႔စဥ္ ႏွင့္ အမွ် အထပ္ထပ္မွာရေသးသည္။
မူးလိုက္ပါတဲ့ ငွက္ခါးေတာင္ ငွက္ခါးေတာင္ ဒီေမာင္ေမာင္မွာဗ်ာ၊ ဟန္မထိန္းႏိုင္ဟု၊ ယိမ္းယိုင္လို႔လဲ-လဲ။
၀ိဇယမင္းသားအျဖစ္ႏွင့္ သုခ၏ ဆိုေတးသံကို ေရွးဦးစြာ ၾကားရျခင္း ျဖစ္သည္။ သုခသည္ ထုိ၀ိဇယကစၿပီး နာမည္ႀကီး သည္ထက္ပိုမို ႀကီးလာသည္ဟု ဆိုခ်င္သည္။ မီးခဲျပာဖံုး သူ၏ လူမသိ ေသးေသာ ျပဇာတ္သဘင္၊ ၀ါ ဂီ နစ္ စြမ္းရည္တို႔ကို အသံုးခံခြင့္ (၀ါ) အစြမ္းျပခြင့္ရေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။

မယ္ကု၀ဏ္လုပ္ေသာ မင္းသမီး (သီတာ) ခင္ေထြးမွာလည္း ထုိ၀ိဇယျပဇာတ္၌ သူ႔တသက္သာ အစြမ္းကုန္ စံခ်ိန္ ဟု ဆိုရဲသည္။
သံသရာက်င္လည္ပံု ဒုကၡႏွင့္ ရင္ဆုိင္ေတြ႕ႀကံဳ၊ မ်ိဳးဇာတ္မတူတယ္၊ မၾကည္ျဖဴႏိုင္ၾကပံု။
ေမာင္ေတာ္ ၀ိဇယႏွင့္ ကြဲရခါနီး ခင္ေထြး၏ ဆိုေတးသံကို ယခုတုိင္ၾကားေယာင္လ်က္ ေရးျပႏိုင္ ျခင္း ျဖစ္သည္။ ခင္ေထြး အလြမ္းအသယ္ေကာင္းပံုမွာ ပရိသတ္ေတြ မ်က္ေရ မ်က္ခြက္ ျဖစ္ရသည္။ အလြမ္းနာ လွသည္ဟု ေနာက္ပိုင္း ရာမဇာတ္တစိတ္ေဒသႏွင့္ ေျဖေသာ္လည္း မေျပခဲ့ ေပ။

၀ိဇယျပဇာတ္ကို ၅ရက္ေလာက္သာ ကျပရ္ စာေရးဆရာအသင္း အမႈေဆာင္အဖြဲ႕က စဥ္းစားထား ၏။ သို႔ရာတြင္ ပရိသတ္ ဒင္းၾကမ္းျဖစ္၍ ေနာက္ထပ္ကျပရန္ ေတာင္းပန္သျဖင့္ ၇ရက္အထိ ကျပ ရန္ ဆံုးျဖတ္၏။
ထုိအခ်ိန္ ၌ သုခ အသံနာလုလုျဖစ္ေနသျဖင့္ ဤစာေရးသူမွာ ေန႔စဥ္ က်ားတံဆိပ္ ဘရန္ဒီတစ္လံုး ဖန္ခြက္ ၾကက္ဥ အသင့္ေဆာင္ကာ ေရွ႕တစ္ပိုင္းအၿပီး သုခအား ၾကက္ဥႏွင့္ ဘရန္ဒီ စပ္တိုက္ေပးရ သည္။ ခင္ေထြး အသံနာမွာ စိုးျပန္သျဖင့္ သူ႔အားလည္း သုခနည္းတူ ေန႔စဥ္တိုက္ေကၽြးရသည္။

ဤစာေရးသူမွာ ရုံအတြင္း ေရွ႕တန္းသို႔ ၾကြေရာက္လာၾကေသာ လူႀကီးလူေကာင္းမ်ားအား ဧည့္ခံ စကား ေျပာရ၊ ဇာတ္စင္ေနာက္ပိုင္းသို႔သြားကာ လူငယ္မ်ားအား ထိန္းသိမ္းရႏွင့္ အေမာဆံုး ျဖစ္ခဲ့ ရသည္။
အထူးသျဖင့္ ဇာတ္စင္ေနာက္ပိုင္းတြင္ အေနမ်ားသည္။ ကားၾကားထဲက ေရွ႕ပိုင္းကျပသည္ကို ၾကည့္ရသည္။ ဘာ လိုေနသည္ေတြ႕လို႔ သတိေပးရသည္။

"ဆရာ ခင္ေထြး ခုထက္ထိ မလာေသးဘူး"
ဇာတ္ျပေနစသ္ တစ္ရက္အခက္အခဲ ေတြ႕ရျခင္း ျဖစ္သည္။ ပြဲစထြက္ရန္ အလြန္ နီးကပ္ေနၿပီ ျဖစ္သည္။ ရုံအတြင္း ၌ ပရိသတ္ဒင္းၾကမ္း အုတ္အုတ္က်က္က်က္ ျဖစ္ေနသည္။ ၾကာဇံႀကီး၊ ေခါက္ဆြဲ၊ ေရခဲေရသယ္တို႔၏ ေအာ္သံ၊ ေခၚသံ၊ လိေမၼာ္သီး၊ ေျမပဲေလွာ္၊ ဇီးသီးသယ္တို႔၏ ဟစ္ေၾကြးသံ၊ က်ံက်ံက်ာက်ာ ညံစာစာ ျဖစ္ေန ၾကဆဲ။
အကယ္၍ ခင္ေထြးမလာက ၀ိဇယဇာတ္ မကႏိုင္ေတာ့ေပ။ ေရာင္းၿပီးသားလက္မွတ္ေတြအတြက္ ေငြျပန္ေပး ရမည္။ ဤတြင္လညး္ တင္ကူး၀ယ္ထားသူမ်ား၊ ေန႔ခ်င္း၀ယ္ထားသူမ်ား ရႈပ္ယွက္ခတ္ ျဖစ္ေနသည္။

"ဒီလိုဆရာေရ မေန႔က သုခ နဲ႔ ခင္ေထြးႏွစ္ပါးသြားခန္း မွာ ခင္ေထြး က အမူ သုခ က ခင္ေထြး ပါးကိုင္ၿပီး လွဲ႕လိုက္ သတဲ့၊ အဲဒါကို ျမင္တဲ့သူတစ္ဦးက တင္ေငြ ေျပာပါေရာ၊ တင္ေငြ လည္း ဘဲခတ္ထုိထုိ နဲ႔ မေန႔ညက ဗုန္းက်င္းထဲ ခင္ေထြး ကို ႀကိမ္းေမာင္း ဆဲဆိုၿပီး မကရဘူးလုိ႕ ေျပာသတဲ့"
စာေရးဆရာ၀ဇီရာက ျဖစ္ေၾကာင္း ၾကားသိသမွ် ေျပာျပျခင္း ျဖစ္ည္။ (တင္ေငြမွာ ရုပ္ရွင္မင္းသား တင္ေငြ၊ သီတာ ခင္ေထြး၏ လင္ေယာက်္ား (၀ါ) ခင္ပြန္းသယ္ ျဖစ္သည္)

သုခ ဟာ တကယ့္ဇာတ္မင္းသားမွ မဟုတ္ဘဲ၊ အကိုင္အတြယ္ မွားခ်င္မွားမွာေပါ့။ တင္ေငြက ရုပ္ရွင္ မင္းသား မို႔။ ဒီျပင္မင္းသမီးေတြ သူကိုယ္တြယ္လာတာ ဒါထက္ ဆိုးေသးတယ္ မဟုတ္လား၊ အခု ခင္ေထြးဘယ္မလဲ။

"ဗမာ့ေခတ္ ဦးအုန္းခင္တို႔ အိမ္မယ္ သိမ္းထားတယ္လို႔ ၾကားတာပဲ"
ထိုအခ်ိန္ကမူ ဗမာ့ေခတ္ဦးအုန္းခင္ႏွင့္ ဒဂုန္ခင္ခင္ေလးသည္ စာေရးဆရာအသင္းႀကီး၏ အမႈေဆာင္ လူႀကီးမ်ားျဖစ္သည့္အျပင္ အသင္းႀကီးအား ကိုယ္ဖိရင္ဖိ၊ ေငြအားလူအား အကူအညီ ဆံုး ျဖစ္သည္။
ဦးအုန္းခင္တို႔လည္း ဇာတ္လမ္းႏွင့္အခ်ိန္ကို နားလည္သည္။ သင့္သလို စီမံထားေကာင္းပါရဲ႕။ တစ္ခုခက္ ေနသည္က ထုိေန႔တြင္ တင္ေငြ ခတ္ထုိထုိႏွင့္ ၿမိဳင္ရုံနားကမခြာ၊ တင္ေငြၿမိဳင္ရုံတြင္ရွိက ခင္ေထြး က၀ံ့မည္ မဟုတ္။

ေရွ႕ပိုင္းလည္းဆြဲ၊ မိန္းမပ်ိဳဆြဲ၊ ပါးရုိက္ေနာင္ဂ်ိမ္ခန္း ထြက္ေနသည္ တိုင္ေအာင္ ခင္ေထြး မေရာက္လာေသး။ ရြာသား ေတြ ဟစ္တုိင္ကဟစ္။ သီဟဗာ ကို မင္းႀကီးသားဆိုးေၾကာင္း ေမးခ်ိန္က် မွ ေမာ္ေတာ္ကားႏွင့္ ခင္ေထြး ေရာက္လာသည္။ မိတ္ကပ္လုပ္ၿပီးျဖစ္၍ ေတာ္ေသးသည္။
ခင္ေထြး သည္ ဤစာေရးသူအနားသို႔ အေျပးကေလး ကပ္လာကာ က်ီးကန္းေတာင္ေမွာက္ အမူအရာႏွင့္ "အစ္ကိုႀကီး ကိုေမာင္ေငြ ဒီမွာရွိရင္ေတာ့ အေထြး က၀ံ့မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ၾကည့္စီစဥ္ပါ အံုး" ဟု ေျပာ၏။ ေအး-ေအး အစ္ကိုႀကီး စီမံလိုက္မယ္။ ညည္းအခန္းသာ စိတ္ခ်လက္ခ် က ေပေတာ့" ဟု အားေပးစကား ေျပာလိုက္ရသည္။

ဖိုးတင္ေငြ သည္ ငါ့အားေလးစားပံုရသည္။ ခင္မင္ပံုရသည္၊ ငါ့စကားကို နားေထာင္မွာပါပဲ။ ဤသို႔ ယံုၾကည္ခ်က္ျဖင့္ တင္ေငြအားေခၚကာ အေႏွာင့္အယွက္ မေပးရန္ ေတာင္းပန္သည္။ သူကလည္း လူႀကီး လူေကာင္း သားတစ္ေယာက္ပါ။ ဤမွ်ရမ္းကားမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း ေျပာ၏။

သုိ႔ႏွင့္ စိတ္မခ်ေသး၊ ေမာင္ရင္ ဒီအနားရွိရင္ ခင္ေထြး ေကာင္းေကာင္းက၀ံ့မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဒီေတာ့ ဒီနားမွာ မေနေစခ်င္ဘူးဟု ေျပာရရာ၊ ေနာက္ဆံုး ခင္ေထြးရခြင့္ရွိေသာ ေငြထဲမွ ေငြ ၅၀၀ိ/ ထုတ္ေပးလိုက္ရသည္။ သူလည္း ဒလ ဘက္ ပို႔ထားေသာ သူ႔ျမင္းမ်ား ရွိရာသို႔ သြားပါမည္ဟု ဆိုက္ကားတစ္စီးႏွင့္ ထြက္ခြာ သြား ေတာ့ရာ မ်က္စိတဆံုး လိုက္၍ ၾကည့္ရေသးသည္။
ခင္ေထြးလည္း သည္ေတာ့မွ စိတ္ခ်လက္ခ် ကျပႏိုင္သည္။ သုခေရာ ခင္ေထြးေရာ မေန႔က ႏွစ္ပါး သြားျဖစ္ပံု ေမးၾကည့္ေတာ့ သုခ ကလဲ သူဘာမွမသိ၊ ခင္ေထြးကလည္း ဘာမွ မဟုတ္ပါဘူး၊ ကိုေမာင္ေငြ ၿဂိဳဟ္ထုိးတာ ပါဟု ေျပာသည္။

ဤသည္လွ်င္ ေခါင္းစဥ္တပ္ထားသည့္အတုိင္း ႀကိဳးႏွင့္အိုး သေဘာကို ဆင္ျခင္သံုးသပ္မိသည္။
၀ိဇယ ျပဇာတ္မွာ၊ ၇-ရက္ႏွင့္ မၿပီးေသး။ ေနာက္ထပ္ ၅ရက္ ဆက္၍ ျပရသည္။ ခရစ္ ၁၉၄၅ ခု၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၂ ရက္ေန႔။ ျမန္မာ ၁၃၆၀ ခု၊ တေပါင္းလဆန္း ၂ရက္၊ တနလၤာေန႔သည္ ေနာက္ဆံုးေန႔ ျဖစ္၏။ အဓိပတိ ေဒါက္တာဘေမာ္ ႏွင့္တကြ။ ၀န္ႀကီးမ်ား ၾကြေရာက္ၾကည့္ရႈ႕ၾက သည္။

ထုိျပဇာတ္ေၾကာင့္။ အသင္းအမႈေဆာင္လူႀကီး ၁၅ေယာက္အား ဂ်ပန္ကင္ေပတုိင္က ဆြဲမလိုလို သတင္းေျပး ေနသည္။ ထိုစဥ္က ဥကၠဌမွာ ဦးသိမ္းေမာင္ ျဖစ္၏။ စာေရးသူမွာ အမႈေဆာင္ျဖစ္ရာ၊ ဆြဲလွ်င္လည္း မသက္သာ အမႈေဆာင္ျဖစ္ရာ၊ ဆြဲလွ်င္လည္း မသက္သာ အမႈေဆာင္ လူႀကီးမ်ား သေဘာတူညီခ်က္အရ၊ ဦးသိမ္းေမာင္သည္ ထုိေနာက္ဆံုးေန႔၌ စင္ျမင့္ကေနၿပီးလွ်င္ ျမန္မာျပည္ အစိုးရက အဂၤလိပ္ႏွင့္ အေမရိကန္ တို႔အား စစ္ေက်ညာသည္ကို ဤစာေရးဆရာအသင္းႀကီးက ေထာက္ခံပါေၾကာင္းဟူ၍ အက်ယ္တ၀င့္ ဖတ္ၾကား ေလေတာ့သည္။
၀ိဇယျပဇာတ္ ကို ၁၂ ရက္ တိုင္တိုင္ ေနာက္ပိုင္းကစီးေနရေတာ့ ျပဇာတ္အဖြဲ႕၀င္ အခ်င္းခ်င္း ရင္းႏွီး ဆက္သြယ္ပံု ကို ေကာင္းစြာအကဲခတ္ႏိုင္သည္။

ေရွးလူႀကီးမ်ားကေတာ့ ေသြးသားမေတာ္စပ္သည့္ မိန္းမေယာက်္ားနီးနီးကပ္ကပ္ထားလွ်င္ တစုံတခု ျဖစ္ တတ္ သည္ ဟု၊ ႀကိဳးခ်င္းထားလွ်င္ ႀကိဳးခ်င္းညိတတ္ည္။ အုိးခ်င္းထားလွ်င္ အုိးခ်င္းထိ တတ္သည္ဟု စကားပံု ထားခဲ့ျခင္း ျစဖ္သည္။
တကယ့္ ႀကိဳးခ်င္း အုိးခ်င္းထိေတာ့ ...
ျပဇာတ္ေတြမွာ ျဖစ္သည္။ မညိဘဲ မထိဘဲ ျဖစ္ကို မျဖစ္ေတာ့ေပ။
သုခ က ခင္ေထြးပါးကုိင္သည္။ တင္ေငြ က သုခ မရုိးဟု စိတ္ဆိုးသည္။ သုခ တြင္ မယားႀကီး မေငြရင္ ရွိသည္။ ခင္ေထြး သည္လညး္ လင္ေယာက်ာ္း တင္ေငြ ႏွင့္ ဒု၊ သ၊ န၊ ေသာ အထိ။ ႀကဲ၀ံ့ၾက ပါ့မလား သုခႏွင့္ ခင္ေထြး အဖို႔ မွာေတာ့ ဘာမွ် မျဖစ္ေပ။ ရုိးရုိးသားသားပင္။

သို႔ရာတြင္ ၾကားသိရသမွ် ျပဇာတ္ႏွင့္ ရုပ္ရွင္နယ္တြင္ ႀကိဳး၊ အိုး၊ လြန္းၾကသည္အတြက္ ဒု သ န ေသာ။ မေရွာင္ျဖစ္ၾကသည္ကို နာမည္စုံတြဲႏွင့္ တကြ။ အတြင္းေရးသိသူမ်ားက ေျပာျပဖူး၏။
တေယာက္ႏွင့္တေယာက္ ရယ္စရာေမာစရာ ေျပာလုိက္ ေျပာင္လိုက္ေနာက္လိုက္၊ ပုတ္လိုက္ ခတ္လိုက္။ ဆြဲလိုက္ငင္လုိက္၊ ဇာတ္စင္ၾကားတြင္ လက္ပြန္းတတီး ရင္းႏွီးေနၾကရာ အမ်ားအားျဖင့္ တခုခု ျဖစ္တတ္သည္။ ေသြးႏွင့္ကုိယ္ သားႏွင့္ကိုယ္ ညိ၊ ထိ၊ ဖန္ မ်ားေတာ့ တခါမေဖာက္၊ တခါေဖာက္ တတ္သည္။ ဤသို႔ႏွင့္ပင္ မွတ္ခ်က္ ခ်မိသည္။

စာေရးသူ - မဟာေဆြ
(မဂၤလာစာေစာင္မွ ကူးယူေဖာ္ျပပါသည္။)
.

1 comment:

ေမဓာ၀ီ said...

ဒီပို႔စ္ဖတ္မွပဲ မင္းသမီးႀကီး ေဒၚသီတာခင္ေထြးကို ျပန္သတိရသြားတယ္။ ေမ့ေနတာၾကာေပါ့။ ရာမဇာတ္မွာ သီတာမင္းသမီးေနရာက သ႐ုပ္ေဆာင္တာ ေအာင္ျမင္သြားလို႔ ေဒၚခင္ေထြးကို သီတာခင္ေထြးလို႔ ေခၚၾကတယ္လို႔ ၾကားဖူးခဲ့တယ္။ ဟုတ္မဟုတ္ေတာ့ မသိဘူး။ ျပဇာတ္ေခတ္ကို မမီလိုက္တာ နာတာပဲ။ ျပဇာတ္ကမွ တကယ္ကို live သ႐ုပ္ေဆာင္ရတာမို႔ ပညာပိုပါတယ္လို႔ ထင္တယ္။

ေဒၚသီတာခင္ေထြးကို သိတဲ့ အခ်ိန္က်ေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ေခတ္ ေရာက္ေနၿပီ။ အရင္ေခတ္က အျဖဴအမဲ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားေတြမွာ ဦးသိန္းေမာင္တို႔ ေဒၚသီတာခင္ေထြးတို႔ အေဖခန္း အေမခန္း သ႐ုပ္ေဆာင္ရင္ ၾကည့္လို႔ သိပ္ေကာင္းတာပဲ။ ခုေခတ္ကေလးေတြေတာ့ သီတာခင္ေထြးဆို သိၾကပါ့မလားပဲ ... ။