Wednesday, June 1, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ သတင္းမုဆိုး အပိုင္း (၂၅)

အခန္း(၃၁)
ဂ်ိန္း

လုပ္ႀကံမႈျဖစ္သည့္ တစ္ပတ္လံုး ဂ်ိန္း ႏွင့္ အို၀င္ အတူေနၾကသည္။ စေနေန႔တြင္ သတင္းမဂၢဇင္း ဓာတ္ပံုဆရာ ႏွင့္ အတူ တရားခံဟု ယူဆရသည့္ လီးဟာေ၀း ေအာ့ဇြဲလ္ ၏ ဇနီး ရုရွားမ ႏွင့္ သူတို႔ သြား ေတြ႕ သည္။
တနဂၤေႏြေန႔ ၁၂နာရီ ၂၁မိနစ္တြင္ ဒါးလက္စ္ ရဲဌာန၏ ေျမေအာက္ အခ်ဳပ္ကို သြားၿပီး ေအာ့ဇြဲလ္အား ရုပ္/သံ ကင္မရာေရွွ႕တြင္ ပစ္သတ္သြားသည့္ ညကလပ္ ပိုင္ရွင္ ဂ်က္ရူဘီႏွင့္ သြား ေတြ႕သည္။
သတင္းလိုက္ရာ တြင္ ဆ႒မအာရုံရွိရသည့္ အို၀င္သည္ မီးခိုးၾကြက္ေလွ်ာက္ အနံ႔ခံၿပီး ႏွစ္ဆယ့္ေလးနာရီ မအိပ္မေန လိုက္သည္။ သက္ေသေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ ရဲဌာနတစ္ခုလံုးကို ကိုယ္တုိင္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းသည္။

နယူးေယာက္ရွိ မဂၢဇင္းတိုက္ႏွင့္ အခ်ိန္ျပည့္ ဆက္သြယ္ၿပီး အေသးစိတ္ သတင္းပို႔သည္။ ၀ီစကီ တျမျမႏွင့္ အခ်က္အလက္မ်ား၊ မွတ္တမ္းမ်ားကို ဂ်ိန္း အကူအညီျဖင့္ စုစည္းသည္။ စီစဥ္သည္။
"ေအာ့ဇြဲလ္ မိန္းမာ မာရီယာ ဘာ၀တ္ထားသလဲ၊ စကတ္နဲ႔ ဘေလာက္စ္လား"
"ေအာ့ဇြဲလ္ စာအုပ္စင္က စာအုပ္ေတြကို မင္း သတိထားမိလား"
"သူတို႔ လင္မယားေနတဲ့ ရပ္ကြက္က လူလတ္တန္းစား ရပ္ကြက္လို႔ ေျပာမလား၊ ဆင္းရဲသား ရပ္ကြက္လို႔ ေျပာမလား"

"ဂ်က္ရူဘီေဆာင္းထားတဲ့ ဦးထုပ္က ေရွ႕ငိုက္သလား၊ ေနာက္လန္လား၊ သူ႔မ်က္ႏွာကို မင္း ျမင္လုိက္ သလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ဦးထုပ္နဲ႔ ကြယ္ေနသလား"
"ေအာ့ဇြဲလ္က ဂ်က္ရူဘီရဲ႕ ေသနတ္ကို လွမ္းျမင္လိုက္သလား၊ သူ တစ္ခုခု လွမ္းေျပာေသးလား"
အုိ၀င့္ ေမးခြန္းေပါင္းစုံကို ဂ်ိန္း ေျဖရသည္။

အို၀င္ကို သတင္းေထာက္ အေပါင္းအသင္းမ်ားက ၀ိုင္း၀န္း ဂုဏ္ျပဳၾကသည္။ သူေရးသလို ေရးတတ္ ခ်င္ၾကသည္။ သည္ေလာက္ အုန္းအုန္းကၽြတ္ကၽြတ္ ျဖစ္ေနသည့္ၾကားမွ သတင္းကို စုံေအာင္ ေစ့ေအာင္ အေသးစိပ္ ယူႏိုင္ေရးႏိုင္ျခင္းမွာ အို၀င့္ အရည္အခ်င္းျဖစ္သည္ဟု အယ္ဒီတာ မ်ား ခ်ီးက်ဴးၾကသည္။ သမၼတ ကေနဒီ လုပ္ႀကံခဲ့ရမႈ သတင္းကို အို၀င္ ေရးသြားပံုမွာ ရသ ေျမာက္လွသည့္ စံျပသတင္းေရးနည္းအျဖစ္ အားလံုး အသိအမွတ္ ျပဳၾကရသည္။
"ေမာင္ရင္ မို႔ ဒါေလာက္ ေကာင္းေအာင္ ျပည့္စုံေအာင္ ေရးႏုိင္တာ" ဟု သူ႔ဆရာ ေရးေဂ်းဆပ္က ဆိုသည္။

အၿပိဳင္သတင္းစာမ်ား မဂၢဇင္းတိုက္မ်ားကပင္ အို၀င့္ကို ခ်ီးက်ဴးဂုဏ္ျပဳၾကေလသည္။
"မင္း ၀မ္းမသာဘူးလားဟင္"
အို၀င္က ဂ်ိန္းကို ေမးသည္။ တနဂၤေႏြေန႔ ညေနပိုင္း၊ နယူးေယာက္မွ ဂုဏ္ျပဳေၾကးနန္းေတြ တစ္ထပ္ႀကီး ေရာက္လာခ်ိန္တြင္ အုိ၀င္ ေမးျခင္း ျဖစ္၏။
ဂ်ိန္းက ေၾကးနန္းေတြကုိ ဖတ္္ၿပီး သူ႔ကို ျပန္ေပးရင္း ခပ္ေအးေအး ျပန္ေျဖသည္။

"၀မ္းသာပါတယ္"
"မင္းေျပာပံုက ၀တ္ေက်တန္းေက် ပံုစံႀကီး"
"အို၀င္ တစ္ေယာက္တည္း ေရးတာမွ မဟုတ္ဘဲ၊ ဂ်ိန္းလည္း တစ္ခ်ိန္လံုး ပါေနတာပဲ၊ ဂ်ိန္း ကူညီခဲ့ရတာပဲ"
"အဲဒီေတာ့"
"ဂ်ိန္းက်ေတာ့ ဘယ္သူမွ မခ်ီးက်ဴးၾကပါလား၊ ဂ်ိန္းလည္း ႀကိဳးစားခဲ့ရတာပဲ"
"မင္းက မိန္းကေလးပဲ"
"ဘာလဲ၊ ကၽြန္မက မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာပဲ ေနရမွာလား"

"မင္းက သတင္းေထာက္ မဟုတ္ဘူးေလ၊ ကုိယ္နဲ႔ အလည္လုိက္တာပဲ"
"ေၾသာ္ ရွင့္ေခါင္းစဥ္က ေသြးႏွင့္ ႏွင္းဆီ"
ဂ်ိန္းက သတင္းမဂၢဇင္းမွ သူ႔သတင္းေဆာင္းပါး ေခါင္းစဥ္ကို အစေဖာ္ၿပီး ဆက္ေျပာသည္။
"ကၽြန္မ မပါရင္ ရွင္ အဲဒီေခါင္းစည္း ရမလား"
"သိပ္လွတဲ့ ေခါင္းစည္းပဲ"
ဂ်ိန္းခဏ ၿငိမ္ေနသည္။

"အဲဒီအတြက္ မင္းကို ကုိယ္ ေက်းဇူးမတင္ဘူးလား၊ တကယ္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဂ်ိန္း"
"တစ္ခါမွ မေျပာဖူးပါဘူး"
"ဟုတ္လား၊ မေျပာမိဘးလား၊ ေဆာရီးကြာ၊ ကိုယ္ အရမ္း ေက်းဇူးတင္တာပါ"
ဂ်ိန္း ပုခံုးတြန္႔သည္။

"ရွင္ဟာ ရွင့္အတြက္ကလြဲၿပီး ဘာမွ မစဥ္းစားပါဘူး၊ ဘယ္သူအတြက္မွ မစဥ္းစားဘူး၊ ေကာ္လံ ဘယ္ေလာက္ ရတယ္၊ စာမ်က္ႏွာ ဘယ္ေလာက္ရတယ္။ ဘယ္ႏွစ္ပုဒ္ ေရးခြင့္ရတယ္၊ ရွင့္ကို ဘယ္သူ ေတြက ခ်ီးက်ဴးၾကတယ္၊ ဘယ္လႊတ္ေတာ္အမတ္က ေထာမနာျပဳတယ္၊ ကၽြန္မအတြက္ က်ေတာ့ေကာ၊ ခု ကၽြန္မ ရွင့္ကို ၀ိုင္းကူေနတယ္ေလ၊ မဟုတ္ဘူးလား ေျပာ"
"ဟုတ္ပါတယ္ ဂ်ိန္းရယ္၊ မင္း ၀ိုင္းကူပါတယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ကုိယ္ ေက်းဇူးပဲလို႔ ေျပာၿပီးၿပီေလ"

"တျခားလူေတြအတြက္ ရွင္ ဘာထည့္တြက္သလဲ၊ မစၥက္ကေနဒီ အေၾကာင္း ရွင္ ဘာစဥ္းစားသလဲ၊ သူ႔ကေလး ေတြအတြက္ ရွင္ ဘာတစ္ေၾကာင္းေရးသလဲ၊ တုိင္းျပည္ ေရွ႕ဘာျဖစ္မယ္ဆုိတဲ့ ကိစၥ ရွင္ ဘာ ေဆြးေႏြး သလဲ"
"ေဟ့ ေဟ့ မင္းရဲ႕ ေလာကနီတိေတြကိုေတာ့ ကိုယ့္ကို လက္ဆင့္မကမ္းနဲ႔ေနာ္"
"ဘာလို႔ မကမ္းရမွာလဲ"
"ကုိယ္နဲ႔ ခြင္မက်လို႔ေလ"
"ကၽြန္မက်ေတာ့၊ အသံုးခ်ခံဘ၀၊ ကန္႔လန္႔ကာေနာက္ကြယ္ဘ၀နဲ႔ ခြင္က်တယ္ေပါ့ေလ၊ ရွင့္ အေျဖေဖ်ာ္ခံ ဘ၀ နဲ႔ပဲ တန္တယ္ေပါ့ေလ"

"ဘယ္သူက မင္းကို အဲဒီလို သေဘာထားေနလို႔လဲ၊ ဘယ္သူက အသံုးခ်ေနလို႔လဲ"
"ဘယ္သူ ရွိမလဲ၊ ရွင္ေပါ့၊ ရွင္က ကၽြန္မကို ေနာက္ကြယ္မွထားၿပီး အခ်က္အလက္စုေဆာင္းတဲ့ မွတ္စု စာအုပ္ တစ္အုပ္ ေလာက္ သေဘာထားတာပဲ၊ ရွင္လိုတဲ့အခါမွ ကၽြန္မကို ထုတ္သံုးရုံေလာက္ သေဘာထားတာပဲ"
"ဒါဆို မင္း အစကတည္းက လုိက္ခဲ့ဖို႔ မေကာင္းဘူး"
"ရွင္ ဖိတ္တာ မဟုတ္ဘူးလား၊ ရွင္ ေမ့ေနၿပီလား"
"မေမ့ပါဘူး၊ ကိုယ္ သတိရပါတယ္"
"ရွင္က ကၽြန္မပါလာ တဲ့ အတြက္ ေနာင္တရေနတဲ့ သေဘာလား"
"မင္းက အဲဒီလိုျဖစ္ေအာင္ လုပ္ေနတာကိုး"

"ရွင့္အာရုံမွာ သတင္းေဆာင္းပါးေရးဖို႔ရယ္၊ လုပ္ႀကံမႈအထူးထုတ္မွာ ရွင့္အတြက္ ဘယ္ႏွေကာ္လံ ရမယ္ဆိုတာေလာက္ပဲ ရွိတယ္ မဟုတ္လား"
"ဟ အဲဒါ ဘာျဖစ္လဲကြ၊ ကိုယ္က ဒါနဲ႔ အသက္ရွင္ေနရတာပဲ"
"ရွင့္ေဆာင္းပါးေတြ၊ ေကာ္လံေတြ ကၽြန္မ တစ္ခုမွ ဂရုမစိုက္ဘူး"

တကယ္ပဲ သည္ဇာတ္လမ္းကို သည္မွာ ဆံုးေစလို၍ ဂ်ိန္း အျပတ္ျဖတ္လိုက္ျခင္း ျဖစ္၏။ အုိ၀င္ ဘာမွ ဆက္မေျပာ ႏိုင္ခင္ အ၀တ္အစားေတြကို ခရီးေဆာင္အိတ္ထဲသို႔ ဂ်ိန္းက ပစ္ထည့္ေနၿပီ။
ၿပီးသည္ ႏွင့္ တံခါးကို ၀ုန္းကနဲ ေဆာင့္ကန္ပိတ္ခဲ့ၿပီး အခန္းထဲမွ ထြက္လာခဲ့ေတာ့၏။ ဟိုတယ္ေရွ႕မွ တက္စီ တစ္စင္း ေပၚသို႔ အေျပးအလႊား ခုန္တတ္ၿပီး ေလယာဥ္ကြင္းသို႔ တစ္က်ိဳးတည္း ထြက္ခဲ့သည္။
သူႏွင့္ ဘယ္ေတာ့မွ ျပန္မေတြ႕ဖို႔ ဂ်ိန္း ဆံုးျဖတ္လိုက္၏။ သည္အတြက္ ဘာမွ ဂ်ိန္းဘက္မွ ထိခုိက္ စရာ မရွိပါ။ အတၱႀကီးၾကစတမ္းဆိုလွ်င္ မိမိဘက္ကလည္း ႀကီးႏိုင္သည္ပဲေပါ့။ မိမိကလည္း ကေလာင္တစ္ေခ်ာင္း ပိုင္သူပဲ။ လုပ္ႀကံမႈ သတင္းအစအဆံုး မိမိလည္း ကိုယ္တိုင္ ျမင္ခဲ့ရသူပဲ။ တစ္ကမၻာလံုး စိတ္၀င္စား ေနၾကသည့္ သည္သတင္းႀကီး၏ မ်က္ျမင္သက္ေသပဲ။
တနဂၤေႏြေန႔ညတြင္ အခန္းျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၀ီလ္မာ ကို ရင္ဖြင့္သည္။
"ငါက မိန္းကေလးမုိ႔တဲ့၊ အဓိပၸာယ္မရွိ"
 
အခန္း (၃၂)
အယ္လီ

ဖုန္း ေကာက္ကုိင္ေတာ့ အုိ၀င့္အသံကုိ ၾကားရသည္။ ၾကည့္စမ္း တစ္ႏိုင္ငံလံုး ဖုန္းလုိင္းေတြ ႐ႈပ္ေပြ က်ပ္ ညပ္ေနစဥ္ သူရေအာင္ ေခၚႏုိင္သည္။ သိပ္ကုိ ထူးျခားသည့္ အုိ၀င္။ သူမ်ားတကာ မစြမ္းသည္ကုိ စြမ္းေဆာင္ႏိုင္သည့္ အုိ၀င္။

" မင္း ဖုန္းနံပါတ္ကုိ အီသယ့္ဆီက ရတာ၊ တစ္ခ်ိန္လံုး ကုိယ္အိမ္ထဲမွာ ႐ွိေနခဲ့တယ္ အယ္လီ " ဟု အုိ၀င္ အစခ်ီသည္။ ဂ်ိန္းက မိမိ ရင္ခြင္ထဲမွ ထြက္သြားေလၿပီ။ မသြားလွ်င္လည္း မိမိက ခြာေတာ့မွာပါဟု အုိ၀င္ ေတြးမိသည္။ ေတာ္ေတာ္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ေပးသည့္ မိန္းမ။ ဘယ္ေတာ့မွ ထပ္မေတြ႕ပါေစနဲ႔ဟု အုိ၀င္ ဆုေတာင္းလုိက္၏။
" ကုိယ္ မင္းကုိေခၚဖုိ႔ အႀကိမ္တစ္ေထာင္မက ႀကိဳးစားခဲ့တယ္၊ ဘာေၾကာင့္ မဆက္ျဖစ္တာလဲ ဆုိတာ၊ ကုိယ့္ ကိုယ္ကုိယ္ နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ပဲ။ ဒါေပမယ့္ ခုလုိ အခ်ိန္မ်ိဳးမွာ မင္းနဲ႔ စကားေျပာခ်င္တယ္ အယ္လီ"

" တစ္ခ်ိန္လံုး အယ္လီ၊ ေမာင့္ အေၾကာင္းပဲ စဥ္းစားေနတာပါ၊ မဂၢဇင္းတုိက္ကုိ ဖုန္းဆက္ေနတာ မရလုိ႔၊ ခု ဘယ္ကဆက္ေနတာလဲဟင္ "
" ဒါလက္စ္က ဆက္ေနတာ၊ ျဖစ္တုန္းက ကုိယ္အနားမွာ ႐ွိတယ္ "
" မၾကား၀ံ့ မနာသာ ပဲေနာ္ "
" ဟုတ္တယ္ အယ္လီ၊ မင္း ဘာဆက္လုပ္မလဲ ဟင္ "
" မသိေသးပါဘူး ေမာင္ရယ္ "
" နယူးေယာက္ ကုိ လာခဲ့ပါလား အယ္လီ၊ ယုိးဒယားစားေသာက္ဆုိင္ ေကာင္းေကာင္းကေလးတစ္ခု ေတြ႕ ထားတယ္ "

ဆက္ရန္
.

No comments: