Wednesday, May 25, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ သတင္းမုဆိုး အပိုင္း (၁၈)

အခန္း(၂ဝ)
ဂ်ိန္း

ဂ်ိန္း ႏွင့္ အုိ၀င္တို႔ ေသာၾကာေန႔ ညစာစားပြဲ တစ္ခုတြင္ ေတြ႕ၾကျခင္း ျဖစ္၏။ အခ်ိန္မွာ ၁၉၆၃ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာ တတိယပတ္ ႏွစ္ေယာက္လံုး ရီေ၀ေ၀ ျဖစ္ေနခ်ိန္။
"ေတာ္ေတာ္ ေခ်ာတဲ့ လူပဲ၊ အေတာ့္ကို စြဲမက္ခ်င္စရာပါလား" ဟု ဂ်ိန္း ေတြးေနစဥ္ တစ္ဖက္မွ အို၀င္ ကလည္း ဂ်ိန္း ကို ၾကည့္ၿပီး ထုိနည္း၎ စိတ္ထဲက မွတ္ခ်က္ ခ်လိုက္သည္။

ၾသဂုတ္လထဲတြင္ အယ္လီကို အုိ၀င္ ေနာက္ဆံုး ဖုန္းဆက္သည္။ အယ္လီ ၀ါရွင္တန္သို႔ ေျပာင္းသြားစ အီသယ္ က ဖုန္းကိုင္သည္။
"သူ ၀ါရွင္တန္ကို ေျပာင္းသြားၿပီ။ သူ႔ဖုန္းနံပါတ္ ယူမလား"
"အင္း ယူမွာေပါ့"

အို၀င္ က ဖုန္းနံပါတ္ကို မွတ္စုစာအုပ္ထဲတြင္ မွတ္ထားလိုက္သည္။ အယ္လီဆီ ဆက္ရေကာင္း မလား၊ မဆက္ဘဲ ေနရ ေကာင္းမလား အၾကာႀကီး စဥ္းစားသည္။
ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ မိန္းကေလးပါ။ သို႔ေသာ္ အစြဲအလန္းႀကီးလြန္းသည္။ မီးေ၀းခ်ိပ္ပမာ ျဖစ္သြားျခင္းက အေကာင္းဆံုး ျဖစ္မည္။
အုိ၀င္သည္ ေလာေလာဆယ္တြင္ လူလြတ္ တစ္ေယာက္ပီပီ စိတ္လြတ္လက္လြတ္ လႈပ္ရွားလ်က္ ရွိသည္။

အို၀င္ကာဆယ္ စကားေျပာေနသည္ကို ဂ်ိန္း နားစြန္နားဖ်ား ၾကားလိုက္ရ၏။ သည္လူက ေလယာဥ္ပ်ံေပၚမွာ ေနတဲ့ လူစားမ်ိဳးလား၊ အယ္လ္ဘာနီ၊ ၀ါရွင္တန္၊ ေလာ့စ္အိန္ဂ်လိစ္ သည္ေနရာေတြကို သူ လြမ္း ျပန္ သြားလာေနပုံ။ သူလုိသည့္ သတင္းေတြက ႏိုင္ငံေရးရာ၊ လူမႈေရး ပါ စုံေနပံုရသည္။ ေရာ့ကဖဲလားႏွင့္ ဂ်က္ကလင္းကေနဒီ တို႔၏ အတြင္းေရး ဇာတ္လမ္းေတြကို လည္း ခပ္ရႊင္ရႊင္ ေဖာက္သည္ ခ်ေန၏။

ၿပီးေတာ့ စာေပေလာက အေၾကာင္း၊ လူေတြက သတင္းစာထက္ တီဗြီကို စိတ္၀င္စားေနၾကသည့္ အေၾကာင္း မ်ားကို ဒိုးဒိုးေဒါက္ေဒါက္ ခ်က္က် လက္က် ေ၀ဖန္ ေျပာဆိုေန၏။
အို၀င္ ကလည္း ဂ်ိန္းကို တန္းၿပီး သတိျပဳမိ၏။ သားေရတု ေခါင္းေလာင္းေဘာင္းဘီ ၀တ္ထားသည္။ ဘေလာက္စ္ ပိုးသား အနီေရာင္။ ဆံပင္ေတြက ေခါင္းေပၚတြင္ ကပိုကရုိ။ ခုမွ အိပ္ရာထ ထလာ သလိုလုိ၊ ဒါမ ွမဟုတ္ အိပ္ရာထဲ ၀င္မည့္ ဆဲဆဲ ပံုစံလိုလို အုိ၀င္က ဂ်ိန္းရွိရာကို ေလွ်ာက္လာၿပီး ေမးသည္။

"ဒီပြဲမွာ ဘာ စိတ္၀င္စားဖို႔ အေကာင္းဆံုးလဲ၊ သိလား"
ဂ်ိန္းက ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ခ်ခင္းထားသည့္ ကူရွင္ေပၚတြင္ ထုိင္ေနသည္။ လက္တစ္ဖက္က ဟင္းလ်ာ ပန္းကန္ ပိုက္ၿပီး တစ္ဖက္က ခက္ရင္းကိုင္လ်က္။ ေရွ႕မွ စားပြဲ နိမ့္ကေလးေပၚတြင္ေတာ့ ေကာ္ဖီ တစ္ခြက္၊ ဂ်ိန္း က ပတ္၀န္းက်င္ကို ေ၀့ၾကည့္လုိက္သည္။

လူေတြ၊ ပန္းကန္ခြက္ေယာက္ေတြ၊ ဖေယာင္းတိုင္ေတြႏွင့္ ေရႊ႕ေျပာင္း ေနရာခ်ထားလို႔ရသည့္ ဆိုနီ တယ္လီေဗးရွင္း စက္တစ္လံုး။ ေဟတီလုပ္ ျမက္ေကာ္ေဇာ ႏွင့္ ၀ါးကုလားထုိင္မ်ား။
ဂ်ိန္း၏ မ်က္စိအစုံသည္ ေငြထည္ ပစၥည္းမ်ားေပၚတြင္ စုိက္သြားသည္။ ဓားႏွင့္ ဇြန္းခက္ရင္းေတြက တန္ဖိုး မျဖတ္ႏိုင္သည့္ ေရွးေဟာင္း ပစၥည္းေတြ။ မင္ဟက္ တန္ကို ကၽြမ္းေနၿပီျဖစ္သည့္ ဂ်ိန္း၏ မ်က္လံုး ေတြက အားလံုးကို အကဲျဖတ္ၿပီးသား ျဖစ္သြား၏။

"မာရွာက သူ႔ေယာက်္ားကို ထားခဲ့တယ္ေလ၊ တျခားလမ္းမွ မရွိေတာ့တာပဲ"
ဂ်ိန္းက အိမ္ရွင္မာရွာ အေၾကာင္းကို ရည္ညႊန္းၿပီး ေျပာလိုက္ျခင္း ျဖစ္၏။
"အင္း ရွင္းျပပါဦး"
"သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ လမ္းခြဲၾကေတာ့ မာရွာ က သယ္ႏိုင္သမွ် သယ္ၿပီး အိမ္ေပၚက ဆင္းလာတာ ေလ။ ေငြထည္ပစၥည္း ေတြရယ္၊ ဆိုနီ တီဗြီနဲ႔ သားေမြး၊ အက်ႌတစ္ထည္ ပါလာတာတဲ့ေလ။ တျခား ပစၥည္းေတြက သူဘာသာသူ ၀ယ္ရတာေတြခ်ည္းပဲတဲ့။ အဲဒါေၾကာင့္ သူ႔အိမ္မွာ ဟန္ခ်က္မညီ ျဖစ္ေနတာေပါ့"

"စိတ္၀င္စားဖို႔ ေကာင္းပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကိုယ္ေျပာခ်င္တာ အဲဒါေတြ မဟုတ္ဘူး"
"ဘာေတြမ်ားလည္း ဆုိစမ္းပါဦး"
"ေဟာဒီပြဲ ကို တက္လာတဲ့၊ စုံတြဲ သံုးတြဲစလံုး မိန္းမေတြက ေယာက်္ားရဲ႕ နာမည္ကို တစ္ေယာက္မွ မယူၾကဘူး"
အို၀င္ေျပာသည္မွာ မွန္ပါသည္။ ဂ်ိန္း လံုး၀ သတိမထားမိသည့္ အခ်က္ "ပ်ိဳေမတို႔၀တ္စုံ" မဂၢဇင္းမွ နက္တာလီရွား ၏ ေယာက်္ားေရွ႕ေန နာမည္က တီမိုဘုိင္းမင္း။

"ယေန႔ အႏုပညာ မဂၢဇင္းမွ ဟယ္လင္အုိကင့္၏ ေယာက်္ားနာမည္က စတိဗ္ဟယ္လာ။ ရုပ္သံ ေၾကာ္ျငာ ထုတ္လုပ္သူ၊ အခန္းအလွျပင္ ဗိသုကာမ၊ အိမ္ရွင္မာရွာ ဂ်ာရုံး၏ (ယခုအတူမေနေတာ့ ေသာ) ေယာက်္ား နာမည္က ဘယ္ရီရွ၀တ္ဇ္။
"ရွင့္မိန္းမေကာ ရွင့္နာမည္ကို မယူထားဘူးလား"
ဂ်ိန္းက ၾကမ္းျပင္ေပၚ ထုိင္လ်က္က သူ႔ကို ေမာ္ၾကည့္ၿပီး ျပန္ေမးသည္။
"ကၽြန္ေတာ့္ မွာ မိန္းမဆိုလို႔ မူးရင္ ရွဴစရာေတာင္ မရွိပါဘူးဗ်ာ"
သည္ေတာ့ ဂ်ိန္းက သူ ထုိင္သာေအာင္ ကူရွင္ တစ္ဖက္သို႔ နည္းနည္း တုိးေပးလုိက္သည္။

ပထမေန႔တြင္ အို၀င္က ထံုးစံအတုိင္း ေသခ်ာေအာင္ လူပ်ိဳလွည့္သည္။ အေတြ႕အႀကံဳေတြ တစ္ပံုတစ္ေခါင္း ႀကီး ရွိႏွင့္ၿပီးသူ ပီပီ လူသိနည္းၿပီး တိတ္ဆိတ္သည့္ ရုိးရုိး စားေသာက္ဆုိင္တြင္ ေကၽြးသည္။ အဆင့္ျမင့္ၿပီး လူ၀င္ နည္းသည္ ရုပ္ရွင္ကားကို ေရြးျပသည္။ ႏိုင္ငံျခားကားကို ျပျခင္း ႏွင့္ ထူးေထြဆန္းျပားသည့္ အစားအစာ မ်ား မွာ ေကၽြးတတ္သည့္ ေယာက်္ားမ်ားကို မိန္းမသားတို႔က အစားၾကဴးသူ၊ အခ်စ္ကိစၥတြင္ အာရုံ နည္းပါး သူမ်ားဟု ယူဆတတ္ေၾကာင္း အုိ၀င္ နားလည္ထားၿပီး ျဖစ္၏။

သူတို႔၏ အသိဥာဏ္ အခ်ဥ္ မ်ားမ်ားစား၊ သိပ္ အားရွိတယ္"
"ၾကက္သြန္ျဖဴစားရင္ ဘယ္သူမွ အနားမကပ္ခ်င္ဘဲ ေနမွာေပါ့"
"လိုက္ကပ္မွာေပါ့၊ ကိုယ္ကလည္း ပုစြန္နဲ႔ ၾကက္သြန္ျဖဴ စားမွာေလ"

"ဒါဆို ဂ်ိန္းတို႔ ႏွစ္ေယာက္ သူမနာ ကိုယ္မသာ ျဖစ္သြားၿပီေပါ့"
"ေလာေလာဆယ္ သာတာ နာတာေတြ ကိုယ့္ေခါင္းထဲမွာ မရွိဘူး ဂ်ိန္း"
သူႏွင့္ ခ်စ္ရသည္မွာ ကမၻာသစ္တစ္ခုသို႔ ေရာက္သြားသည္ႏွင့္ တူ၏။ မုန္တုိင္းထန္သည့္ ကမၻာ။ သို႔ေသာ္ ခ်စ္စရာ မုန္တုိင္း။ စြဲမက္ခ်င္စရာ မုန္တုိင္းမ်ိဳး။

"ေယာက်္ားေတြ အခ်င္းခ်င္း ခုလို ဆံုၾကရင္ ဘာအေၾကာင္းေတြ ေျပာၾကလဲဟင္"
၀ိလ္မာ က သိခ်င္စိတ္ျဖင့္ ေမး၏။ ဂ်ိန္း ေျဖသည္။
"တို႔ေလာက္ သူတို႔က အေသးစိတ္ မေျပာဘူး။ အားကစား နည္းနည္းပါတယ္"
ဂ်ိန္းႏွင့္ အို၀င္တို႔သည္  ေနာက္ေလးပတ္ခြဲအတြင္း ေျခာက္ႀကိမ္ ေတြ႕ၾကသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ သည္ ေတြ႕တိုင္း အခ်စ္ပလူးေနၾကသည္ေတာ့ မဟုတ္။ စကားေတြ အမ်ားႀကီး ေျပာျဖစ္ၾက၏။
"ဂ်ိန္း ၀တၳဳေတြ မဂၢဇင္းမွာ ပါဖူးတယ္" ဟု ဂ်ိန္းက ထုတ္ေျပာသည္။

"နာမည္ႀကီး မဂၢဇင္းေတြမွာေတာ့ မဟုတ္ဘူး ေဟာ့သြန္ရီဗ်ဴး ဆိုတာ ၾကားဖူးလား၊ စာေပမဂၢဇင္း တစ္ေစာင္ ပဲ
"ကုိယ္က သတင္းစာေလာကမွာ ေရာက္ေနလို႔ စာမဖတ္ ေပမဖတ္၊ ငတံုးလို႔ ထင္ေနလား၊ မင္း၀တၳဳေတြ ကိုယ္ ဖတ္ဖူးသလိုပဲ၊ ႏႈတ္ဆက္ အနမ္းက မင္းလက္ရာ မဟုတ္လား"
ဂ်ိန္း က ခပ္ၾကြားၾကြားေလး ေခါင္းညိတ္ျပသည္။

"ဇာတ္လမ္းက မွီးထားမွန္း သိသာေပမယ့္ မင္းမ်ာ ကိုယ္ပိုင္ဟန္၊ ကိုယ္ပိုင္အေတြး ရွိတယ္ ဂ်ိန္း"
"မွီးထားမွန္း သိသာတယ္ ဟုတ္လား၊ ရွင့္ကိုယ္ရွင္ လီယိုေတာ္စတြိဳင္းမ်ား ေအာက္ေမ့ေနလား"
"ေနဦးေနဦး၊ မွီတယ္ ဆိုတဲ့ စကားလံုးနဲ႔ မကိုက္ေသးဘူး၊ မင္းေရးပံုက ၿပင္သစ္စာေရးဆရာမ ေဆဂန္ရဲ႕ ဟန္ နဲ႕ တူေပမယ့္ အေမရိကန္ အေငြ႔အသက္ေတာ့ အၿပည့္ပါတယ္"

"နယူးေယာ့ကားက အယ္ဒီတာေတြ အဲဒီလုိ ထင္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲ၊ ခုေတာ့တြင္တြင္ အပယ္ခံေနတယ္"
"နယူးေယာ့ကား ကို မင္း ဘာလို႔ အထင္ႀကီးေနတာလဲ သူတို႔က ဘယ္ေလာက္အဆင့္ ရွိလိို႔လဲ"
"အင္း ဂလင္လဲ အဲဒီလို ေၿပာဖူးတယ္"
ဘယ္သူလဲ ဂလင္ဆိုတာ"

"ဂလင္ဆင္ကလဲယားေလ၊ သူက တစ္ကိုယ္ေတာ္သမား၊ သူဆီမွာ ဂ်ိန္းက သုေတသနလက္ ေထာက္ေလ၊ နာမည္ မရခင္ သူ႔မွာ ေမွးလုပ္ေနရတာေလ"
"ဟန္႔ဂရင္နီ တိုက္ကို သူ႔စာမူေတြ ေပးေနတယ္ မဟုတ္လား"
ဂ်ိန္းက ေခါင္းညိတ္ေၿဖသည္။
"ကိုယ္လည္း ဟန္႔ဆီမွာပဲေလ၊ ဟန္႔ဂရင္နီက လူေတာ္ပါ"
"ဂလင္လည္း အဲဒီလိုပဲ ေၿပတယ္၊ သူ႔ဆီကို စာမူေအးဖို႔ တစ္ေခါက္ေရာက္သြားတယ္။ သူက ကားေရာင္း ေနတဲ့ ပြဲစား ပံုပဲ၊ သူ႔အေႀကာင္း ေၿပာပါဦး"
အခန္း (၂၁)
လင္ကီ

လင္ကီဒက္စမြန္႔ဘ၀တြင္ ဟန္႔ဂရင္နီေလာက္ ထူးဆန္းသည့္ လူမ်ိဳး တစ္ခါမွ မေတြ႔ဖူးေသး။ ဘယ္သူနဲ႔မွ မတူ၊ တစ္မူထူးသည့္ လူစားမ်ိဳး။
လင္ကီ့ အၿမင္တြင္ သူသည္ အစစအရာရာတြင္ မွားယြင္းေနသည့္ လူ႔ခြစာၿဖစ္ေလသည္။ သူ႔ဘ၀ ေနာက္ခံ ကားခ်ပ္ က အစ မွားယြင္းေန၏။ သူ၀တ္ေနသည့္ အ၀တ္အစားေတြကစ သူႏွူင့္ မလိုက္။ ေနသည့္ ေနရာ သည္ လည္း သူ ေနရမည့္ ေနရာမ်ိဳးမဟုတ္။ လင္ကီ တြဲခဲ့ဖူးသည့္ ေယာက္်ားေလးမ်ားလို ေသသပ္ ေခ်ာေမာၿခင္း မရွိ။ ပီတာလို မိန္းမကို ဂရုစိုက္ရမွန္း၊ ၿမတ္ႏိုးရမွန္းလည္းမသိ၊ အားကစား ၀ါသနာမပါ၊ လူေတြ ႏွင့္ လိုက္ေလ်ာညီေထြ မေနတတ္။

လက္ဖ်ား ေငြသီး ခ်မ္းသာသူလည္းမဟုတ္။ ႀသဇာတိကၠမ ရွိသူလည္း မဟုတ္။ ဘုတ္အဖြဲ႔တစ္ခု၏ ခ်ယ္ယာမင္း လည္း မဟုတ္။ သူပိုင္သည့္ စာအုပ္လုပ္ငန္းကေလးက ေပါက္စနကေလးမို႔ ဘုတ္အဖြဲ႔ ဖြဲ႔ ရေလာက္ေအာင္ မႀကီးက်ယ္။
ဟန္ဂရင္နီက လူေတာ သူေတာ တိုးဖို႔လည္း အားထုတ္သည့္ သူမ်ိဳးမဟုတ္။ ဟဲလို"ဂြတ္ဘိုင္" စသည္ စကားလံုး မ်ားကို သူမေၿပာတတ္။ "ေက်းဇူးတင္ပါတယ္" ဆိုသည့္ ေလာက၀တ္စကားကို ေၿပာဖို႔ ေသမေလာက္ ၀န္ေလးသူ။

သူ႔ အတြင္းေရးမွဴးမ်ားကိုေၿပာဖို႔ ဟန္႔က အိမ္ေစေလာက္သာ သေဘာထားသည္။ အလုပ္မွန္မွန္ ၿဖဳတ္သည္။ ေနာက္တစ္ေန႔ ေပၚမလာလွ်င္ ေဒါသူပုန္ ထခ်င္ ထေနတတ္သည္
"ဟိုေခြးသား ဘရိန္ဘယ္မွာလဲ"
သူ အလုပ္ၿဖဳတ္လိုက္ေသာ မိန္းမလ်ာ အတြင္းေရးမွဴး ေနာက္တစ္ေန႔ ရံုးမတက္သၿဖင့္ ေဒါသူပုန္ထသည္။
"မင္း မေန႔က ၿဖဳတ္လိုက္ၿပီေလ" ဟု ေရာ့ဖ္က သတိေပးရ၏။ မႀကား၀ံ့ မနာသာ ဆဲဆိုလႊတ္လိုက္ ေသးေႀကာင္း ေတာ့ ေရာ့ဖ္ ထည့္မေၿပာေတာ့။
"ဘာပဲၿဖစ္ၿဖစ္ သူ လာရမွာေပါ့"

သူ႔ တယ္လီဖုန္းကို ေၿဖမည့္သူ မရွိသၿဖင့္ ပြက္ေလာရိုက္ေနၿခင္း ၿဖစ္၏။ လင္ကီ သတိထားမိသ ေလာက္ စားေသာက္ခ်ိန္ တြင္ အၿပင္ထြက္သည္ကို မေတြ႔ရ။
"စားစရာ ဘယ္မလဲ" သူ ဆာလာလွ်င္ အသံကုန္ေအာ္တတ္၏။

ထိုအခ်ိန္တြင္ သူ႔ရံုးခန္းနား ေရာက္ေနသူမွာ ကံဆိုးသူ ၿဖစ္ေလသည္။ သည္အသံႀကားလွ်င္ သူတိုက္သား အားလံုး နားလည္ႀကသည္။ မုန္႔သံုးခ်ပ္ႏွင့္ ေကာ္ဖီႀကမ္းတစ္ခြက္ ၀င္ပို႔ရမည္။
လင္ကီဆိုသည့္ မိန္းကေလးကို ဟန္႔က ဖုတ္ေလသည့္ ငါးပိ ရွိေလသည္မွ မထင္။ လင္ကီ စားပြဲေရွ႕မွ ၿဖတ္ေလ်ာက္ သြားလ်င္ ေစာင္ငဲ့၍ ႀကည့္ေဖာ္မရ။ တိုက္အတြင္း အစည္းအေ၀းမ်ားတြင္ လင္ကီ၏ တင္ၿပခ်က္ မ်ားကို အၿမဲတမ္း မသိက်ိဳးကၽြန္ ၿပဳတတ္၏။ လင္ကီႏွင့္ ပတ္သက္လာလွ်င္ ဟန္႔ဂရင္နီသည္ မ်က္စိ မၿမင္သူလို၊ ဆြံ႔အ နားမႀကားသူလို ေန၏။

လင္ကီဆိုသည့္ မိန္းကေလးကိ္ု ဟန္႔က ဖုတ္ေလသည့္ ငါးပိ ရွိေလသည္မွ မထင္။ လင္ကီ စားပြဲ ေရွ႕မွ ျဖတ္ေလ်ာက္ သြားလွ်င္ ေစာင္းငဲ့လွ်င္ ၾကည့္ေဖာ္မရ။ တိုက္တြင္း အစည္းအေ၀းမ်ားတြင္ လင္ကီ၏ တင္ျပခ်က္ မ်ားကို အၿမဲတမ္း မသိက်ိဳးကမန္ ျပဳတတ္၏။ လင္ကီႏွင့္ ပတ္သက္လာလွ်င္ ဟန္႔ဂရင္နီသည္ မ်က္စိမျမင္ သူလို၊ ဆြံ႕အနားမၾကားသူလို ေန၏။
"သူနဲ႔က်မွ လင္ကီ ကိုယ္ေပ်ာက္ ၀ိဇၨာ ျဖစ္ေနတယ္" ဟု လင္ေတာ္ေမာင္ ပိတာကို ေျပာျပသည္။

မတ္လ တစ္ရက္တြင္ လင္ကီက ပီတာ့ကို သူ႔အလုပ္ရွင္ အေၾကာင္း ေျပာျပသည္။
"လူေတြ သူ႔ကို အျမင္ကတ္တာလည္း မေျပာနဲ႔၊ ဟန္႔ဂရင္နီဟာ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ပဋိသႏၱာရ စကား မေျပာရဘူး၊ ႏႈတ္မဆက္ဘူး၊ မခ်ီးက်ဴးဘူး၊ လင္ကီ ထင္တယ္ သူ႔စာေရးဆရာေတြ ဘယ္တိုက္က ဘယ္ေလာက္ ပိုေပးမယ္၊ ဘယ္လို စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္မယ္ ဒါေတြပဲ သူ႔ေခါင္းထဲမွာ ရွိေနတယ္ ထင္တယ္"
ညစာစားပြဲ တစ္ခု မွ အျပန္တြင္ လင္ကီ ေျပာျပေနျခင္း ျဖစ္၏။

"အဲဒါဆုိလဲ မင္းကို သူ ဘာထင္ထင္ေပါ့၊ ဘာ အေရးႀကီးလဲ ဂရုစိုက္လို႔၊ ေရာ့ဖ္က မင္းကို သေဘာက်တယ္၊ အလုပ္ အေၾကာင္း မင္းအမ်ားႀကီး သိလာၿပီဆို၊ လိုခ်င္တာ ဒါပဲ မဟုတ္လား၊ ဒီေတာ့ သူ မင္းကို ရွိတယ္လို႔ မေအာက္ေမ့တာ အေရးလား၊ အမ်ိဳးသမီးမွာတုန္းကေရာ အယ္ဒီတာခ်ဳပ္က မင္းကို ဘယ္ေလာက္ အေရးေပး လို႔လဲ" ဟု ပီတာက ေ၀ဖန္သည္။
"အမ်ိဳးသမီးမွာ တိုက္သား ေျခာက္ဆယ့္ သံုးေယာက္ ရွိတာေလ။ ဟန္႔ဂရင္နီရဲ႕ စာေပေပါင္းကူးက အားလံုးမွ ငါးေယာက္တည္းရယ္၊ ေရာ့ဖ္ရယ္၊ လင္ကီရယ္၊ စာရင္းကိုင္ရယ္၊ ဧည့္ႀကိဳရယ္၊ တစ္ပတ္တစ္ခါေလာက္လဲေနတဲ့ အတြင္းေရးမွဴးရယ္၊ တိုက္က ေသးေသးကေလးေလ။ အဲဒီေတာ့ သူ လင့္ကီ ကို ရွိတယ္လို႔ေတာ့ ေအာက္ေမ့သင့္တာေပါ့"

ပီတာက ပခံုး တြန္႔ျပၿပီး
"ရုံးခန္းဟာ ရုံးခန္းပဲေပ့ါ၊ ကလပ္တစ္ခုနဲ႔ေတာ့ ဘယ္တူပါ့မလဲ"
"ဒါေပမယ့္ ဆိုက္ေဗးရီးယားနဲ႔လည္း မတူသင့္ဘူးေပါ့၊ လူကို လူလို ဆက္ဆံရမွာေပါ့"
"သူ႔အေၾကာင္းေတြ ၾကားဖူးပါတယ္၊ သူ အဲဒီလို ေနတာပဲ ခပ္ေကာင္းေကာင္းဗ်ာ"
ဟန္႔ဂရင္နီက သူ႔တိုက္သားမ်ား အလုပ္တက္ခ်ိန္ ဆင္းခ်ိန္ကုိ စက္ရုံ၊ အလုပ္ရုံမ်ားတြင္ ထားသည့္ အခ်ိန္မွန္ နာရီျဖင့္ ထိန္းထားသည္ဆုိသည့္သတင္းမွာ အမွန္ျဖစ္ေၾကာင္း လင္ကီ ေတြ႕ရသည္။

အခ်ိန္မွတ္နာရီကုိ အတြင္းေရးမွဴးအခန္းတြင္ ခ်ိတ္ထား၏။ တိုက္သားမ်ား၏ ၀င္ခ်ိန္ ထြက္ခ်ိန္ကို မွတ္ ထား၏။
"သူတို႔ အခ်ိန္ျပည့္ အလုပ္မလုပ္ရင္ က်ဳပ္တိုက္မွာ ရွိေနတဲ့ စာေရးဆရာေတြကို ထိခုိက္မွာေပါ့" ဟု ဟန္႔က ေရာဖ္ ကို ေျပာတတ္၏။
လြန္ခဲ့သည့္ႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၄ရက္ေန႔တြင္ လူတစ္ေယာက္ကို ကိုယ္စားလွယ္အျဖစ္မွ ဟန္႔ဂရင္နီ ျဖဳတ္လိုက္ေၾကာင္း လင္ကီ သိရသည္။

"ဟင္ ခရစၥမတ္ အဖိတ္ေန႔ႀကီး" ဟု လင္ကီက တအံ့တၾသ ေျပာေတာ့
"ဘာျဖစ္လဲ ဒါ ခ်က္ခ်င္း အေရးယူမယ့္ ကိစၥပဲ၊ ဟန္႔ဂရင္နီကို ျဖဳတ္ခုတ္တယ္ေလ၊ ဘယ္ရမလဲ၊ ကိုယ္ဆီ တိုက္ရုိက္မလာတဲ့ စာေရးဆရာလည္း ခံေပါ့" ဟု ဟန္႔က ေဒါသတႀကီး ရွင္းျပသည္။ "ဘယ္လို ျဖတ္ခုတ္ တာလဲ"
လင္ကီက နားမလည္သျဖင့္ ေရာ့ဖ္ကို ေမးၾကည့္သည္။

"တစ္ခ်ိဳ႕ ကိုယ္စားလွယ္ေတြက စာေရးဆရာနဲ႔ ကိုယ္တို႔ တိုက္ၾကားမွာ ၾကား၀င္ၿပီး ျဖတ္စား လွ်ပ္စား လုပ္တာေပါ့"
"စာေရးဆရာက မသိဘူးလား"
"မသိေအာင္ လုပ္တဲ့နည္းေတြ ရွိတာေပါ့၊ ကိုယ္စားလွယ္က တစ္ဆင့္ လုပ္ၾကရေတာ့ ၾကားထဲမွာ သူက ေစ်း ကို ဟုတစ္မ်ိဳး သည္တစ္မ်ိဳး ေျပာလို႔ ရတယ္ေလ၊ ပြဲခလည္း ရေသးတယ္၊ တင္ရုိက္တဲ့ အတြက္လည္း ရေသးတယ္"
"ဒါေတာ့ လြန္တာေပါ့၊ ဒါေၾကာင့္ ဟန္႔ ေဒါပြ တာကိုး"

ေရာ့ဖ္ ပခံုးတြန္႔ၿပီး
"ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဒီေန႔တစ္ေယာက္ေယာက္ကို ျဖဳတ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ထားလို႔ အဲဒီ ကုိယ္စားလွယ္ မဲေပါက္သြားတာလည္း ျဖစ္ႏိုင္တယ္။ အင္း ခရစၥမတ္ အဖိတ္ေန႔ႀကီးမွာေနာ္"။
"တို႔တိုက္က ထြက္မိတဲ့အတြက္ မင္းကံေကာင္းေနတယ္ မဟုတ္လား" ဟု ေကာ္ရယ္ ၀င္စတိုင္က ေမးသည္။ ေန႔လယ္စာ စားရင္း စကားေျပာ ေျပျပစ္ၾကျခင္း ျဖစ္၏။ မမေကာ္ရယ္၏ ဆံပင္သည္ ေလာေလာဆယ္ အနက္ေရာင္ ျဖစ္ေန၏။ ႏႈတ္ခမ္းနီကို ခပ္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့ ဆိုးထား၏။ မ်က္ခြံကို ကလီယိုပါထရာမွ အယ္လီဇဘက္ ေတလာဆိုးနည္း ဆိုးထား၏။

"အင္း မဆိုးပါဘူး မမ၊ ေရာ့ဖ္က လူေတာ္တစ္ေယာက္ပါ၊ ဟန္႔ကေတာ့ လူခြစာပဲ" ဟု လင္ကီက သူ႔တိုက္ အေျခအေနကို ေျပာျပသည္။ တစ္ဆက္တည္းတြင္ ဘာေၾကာင့္ မမေကာ္ရယ္ကို ေန႔လယ္စာ ဖိတ္ေကၽြးရေၾကာင္း ရွင္းျပသည္။

"လင္ကီ ေက်ာင္းၿပီးလို႔ အလုပ္၀င္ကတည္းက ေန႔တိုင္း မိတ္ကပ္ လိမ္းတယ္ မမေရ႕၊ ဒါေပမယ့္ မ်က္ႏွာ အလွျပင္တဲ့ အတတ္ကို ခုထိ လင္ကီ မကၽြမ္းဘူး၊ မိတ္ကပ္လိမ္းနည္း စာအုပ္တစ္အုပ္ ေလာက္ ေရးဖို႔ မမ စိတ္မကူးဖူးလား"
ေကာ္ရယ္ ေခါင္းယမ္းၿပီး
"မမက ဒက္ဖ္နီဒူေမာရီးယားစတိုင္နဲ႔ ေရးဖို႔ မလိုပါဘး မမရယ္"

ေကာ္ရယ္ေတြ စဥ္းစားၿပီး
"ကုိယ္ ရယ္ဗလြန္မွာ လုပ္တုန္းက အေရာင္းကိုယ္စားလွယ္ေတြကို မ်က္ႏွာအလွျပင္နည္း စာအုပ္ ကေလးေတြ ေပးတယ္၊ အဲဒီစာအုပ္ကေလးေတြေတာ့ ကိုယ္ေရးခဲ့ဖူးတယ္၊ ဒါ စာေပမွ မဟုတ္တာပဲ ညီမရယ္၊ ႏႈတ္ခမ္းနီ ဘယ္လို ဆိုးရမယ္၊ မိတ္ကပ္ ဘယ္လို လိမ္းရမယ္ ဆိုတာ ေလာက္ပဲေလ၊ အဲဒါေတြ ခ်ဲ႕ေရးရင္ေတာ့ စာအုပ္တစ္အုပ္စာေလာက္ ရမလားပဲ"

"အဲဒီ အစီအစဥ္ကို ဟန္႔ဆီ ေရးတင္ၾကည့္ပါလား၊ တိုက္တစ္တိုက္မွာ ဟန္႔ေရာင္းေပးႏိုင္မယ္ ထင္တယ္ မမေကာ္ရယ္"
"မင္း ကုိယ့္ကို ပံုစံ ခ်ေပးႏိုင္မလား လင္ကီ၊ အင္း စာအုပ္တစ္အုပ္ ေရးျဖစ္ရင္ေတာ့ ကိုယ့္အလုပ္ မွာလည္း တက္လမ္း ရွိႏိုင္တာေပါ့"
ဟန္႔၏ စာေပါင္းကူးတိုက္တြင္ လင္ကီ လုပ္သက္ ငါးလျပည့္ခဲ့ၿပီ။ အလုပ္ႏွင့္ မပတ္သက္သည့္ ကိစၥဆို၍ ခုထိ သူႏွင့္ စကားတစ္ခြန္းမွ မေျပာဖူးေသး။
တစ္ေန႔ ညေန ေျခာက္နာရီ ဆယ္မိနစ္တြင္ လင္ကီ့ စားပြဲေရွ႕တြင္ လာရပ္ၿပီး ေမးသည္။

"ေရာ့ဖ္ ဘယ္မွာလဲ"
"ခုပဲ ျပန္သြားတယ္"
သူက မေက်မနပ္ႏွင့္ လွည့္သြားၿပီးမွ ျပန္လွည့္လာကာ လင္ကီႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္သည္။
"ကုိယ့္နာမည္ အျပည့္အစုံက ဂရင္းဘတ္ ဆိုတာ မင္းသိရဲ႕လား"
"ေဘာလံုးသမား နာမည္ေပါ့"

ဂ်ဴးလူမ်ိဳး ျဖစ္ေနရျခင္းအတြက္ ဟန္႔တစ္ေယာက္ စိတ္ဓာတ္က်ေနေၾကာင္း၊ အျခားတိုက္သားမ်ား ႏွင့္အတူ လင္ကီ သိထားၿပီး ျဖစ္သည္။
"ဟုတ္တယ္၊ ဟန္႔ဂရင္းဘတ္တဲ့၊ ကဲ ဟန္႔ဂရင္းဘတ္ကို မင္း ဘယ္ေလာက္သိလဲ"
"အေမရိကန္အသင္းမွာ အေကာင္းဆံုး တုိက္စစ္မွဴး၊ ဂိုးအေရအတြက္ အမ်ားဆံုး သြင္းတဲ့ ေဘာသမား၊ သူစံခ်ိန္က ၃၁၃၊ ၁၉၄၆ခုႏွစ္အထိ သူ႔ကို စံခ်ိန္ ခ်ိဳးႏိုင္သူ မရွိေသးဘူး"
လင္ကီက ကေလးဘ၀မွာ မွတ္မိသမွ်ကို ကရားေရလႊတ္ ရြတ္ခ်လိုက္သည္။

"သူ ဘယ္လက္နဲ႔ ေဘာလံုးကို မပစ္ႏိုင္ဘူး"
"အဲဒါေတာ့ မၾကားဖူးဘူး၊ ရွင္ ဘယ္တုန္းက "ဘဂ္" ကို ျဖဳတ္လုိက္တာလဲ"
"ေ၀ါလ္စထရိမ်ာ အလုပ္ရွာတုန္းကေပါ့၊ ကိုယ့္ကို ဗ်ဴးတဲ့ ေခြးသား က ေပၚတင္ႀကီး ေျပာတယ္ေလ၊ သူတို႔ ဆီမွာ ဂ်ဴးေတြအတြက္ အလုပ္ မရွိဘူးတဲ့။ ဒါနဲ႔ နာမည္ရဲ႕ အၿမီးပိုင္းကို ျဖတ္လိုက္ရတာ၊ ေရွ႕ေနဆီ သြားၿပီး တရား၀င္ လုပ္ပစ္လိုက္တယ္၊ "ဘဂ္" ကို ျဖဳတ္ၿပီး အီး တစ္လံုး တုိးလိုက္တယ္"
"ဘာျဖစ္လုိ႔ "အီး" ထပ္တုိးတာလဲ"

"နည္းနည္းမ်ား ပိုၿပီး ခန္႔သြားမလားလို႔"
သူ စခဲ့သည့္ စကား၀ိုင္းကို ရုတ္ျခည္း ျဖတ္ၿပီး ေျပာေျပာဆိုဆို လွည့္ထြက္သြားေတာ့၏။
ဇြန္လ အေစာပိုင္းတြင္ ေကာ္ရယ္ ၀င္စတိန္၏ စာမူကို မိုးမခတိုက္သို႔ ဟန္႔က ေရာင္းေပးႏိုင္ခဲ့ သည္။ ရေနက် ပံုစံစာမူခႏွင့္ ႀကိဳတင္ေငြ ေဒၚလာ ငါးေထာင္ ရသည္။ မုိးမခပိုင္ရွင္ တက္ဒ္က သည္ေလာက္ ႏွင့္ ျပတ္ၿပီ ထင္ထား၏။ သူ မွားပါသည္။

"မဂၢဇင္းမွာ ပထမ ထည့္တဲ့အတြက္ စာမူခ သတ္သတ္ေပးရမယ္၊ ခုေပးထားတာက  လံုးခ်င္းအတြက္ သက္သက္ပဲ"
ဟု ဟန္႔က ေတာင္းဆိုသည္။
"ဟာ ခါတုိင္းလည္း ဒီလိုပဲ လုပ္ေနတာပဲ ဟန္႔၊ ၀ယ္ၿပီးလို႔ ကုိယ္တို႔ ပိုင္ေနတဲ့ စာမူကို ကုိယ္တို႔ ႀကိဳက္သလို လုပ္ႏိုင္ ရမွာေပါ့"
"သည္တစ္ခါ မရေတာ့ဘူး တက္ဒ္"

ဟန္႔က အခန္းခြဲၿပီး မဂၢဇင္း သံုးေစာင္သို႔ ပို႔သည္။ မိတ္ကပ္ႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ အပိုင္းကို "မဒမ္မြိဳင္ဇယ္" သို႔ ပို႔၏။ အမ်ိဳးသမီးတိုင္း ႏွင့္ တည့္သည့္ မိတ္ကပ္အေၾကာင္းကို "ေဗါ့ဂ္" သို႔ ပို႔၏။ ဇယားမ်ားႏွင့္ အေရာင္အေသြး အေၾကာင္းကိုေတာ့ "အမ်ိဳးသမီး" ကို ပို႔၏။
ပံုမႏွိပ္ရေသးခင္ "မိုးမခက ရတဲ့ ႀကိဳတင္ေငြထက္ ႏွစ္ဆရေအာေင္ ဟန္႔က ကိုယ့္ကို လုပ္ေပးမယ္" ဟု လင္ကီ့ကို ေကာ္ရယ္က ေျပာျပသည္။

"လင္ကီသာ မပါရင္ ဒီစာအုပ္ ျဖစ္လာမွာ မဟုတ္ဘူး။ ဟိုတစ္စ၊ သည္တစ္စေတြကို သူပဲ စပ္စုၿပီး က႑ခြဲ၊ ျပန္စီ တည္းျဖတ္ လုပ္ေပးတာ"
ဟန္႔ကို ေကာ္ရယ္က ရွင္းျပေနျခင္း ျဖစ္သည္။
"အဲဒါ အဟုတ္လား"
ထို ညအေနတြင္ ေရာ့ဖ္ကို ဟန္႔က ေမးသည္။

ေရာ့ဖ္ ေခါင္းညိတ္ၿပီး
"တစ္ေန႔ လင္ကီ ကိုယ့္ကို သူ႔စိတ္ကူး ေျပာျပတယ္၊ ကိုယ္က မီးစမ္းျပလိုက္တာ အားလံုး သူ႔ စိတ္ကူးေတြခ်ည္းပဲ"
"ဟာ အဓိပၸာယ္မရွိ"
"မယံုရင္ ေကာ္ရယ့္ကို ေမးၾကည့္ေပါ"

ေနာက္တစ္ေန႔တြင္ ေဒၚလာတစ္ရာတန္ ခ်က္လက္မွတ္ တစ္ေစာင္ စားပြဲေပၚေရာက္ေနသည္ကို ေတြ႕ရ၏။ ဟန္႔ဂရင္နီ လက္မွတ္ ထုိးထား၏။
"အဲဒါ ဘာအတြက္လဲ" ဟု လင္ကီ ေမးသည္။
"ေကာ္ရယ္က ေျပာတယ္၊ ဒီစာအုပ္ဟာ မင္းစိတ္ကူးေတြတဲ့၊ တိုက္က ေကာ္မရွင္ တစ္ေသာင္းတစ္ေထာင္ ရေတာ့ မင္းလည္း ရသင့္တာေပ့ါ"
"ေက်းဇူးပါပဲ"

လင္ကီက သူ႔တြင္ ေကာင္းကြက္ကေလးမ်ားလည္း ရွိပါေသးလားဟု ေတြးေနစဥ္
"ဘာလဲ ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုတာ ဘာလို႔ ေက်းဇူးတင္ရမွာလဲ၊ ဖေအက သမီးကို မုန္႔ဖိုးေပးတာမွ မဟုတ္ဘဲ၊ ရသင့္ ရထုိက္တဲ့ လုပ္အားခကို ရတာပဲ"
"ေကာင္းၿပီး ေနာက္တစ္ခါက်ရင္ နည္းေသးတယ္လို႔ ေျပာမယ္"
"ဘာလဲ ေနာက္တစ္ခါ"
ေျပာေျပာဆိုဆို သူလွည့္ထြက္သြားသည္။

လင္ကီသည္ ကိုယ္တိုင္ အလြန္ ခ်မ္းသာသည့္ မိန္းကေလး ျဖစ္ေသာ္လည္း သည္ေဒၚလာ တစ္ရာသည္ ဘ၀အတြက္ အပံုႀကီး အဓိပၸာယ္ ရွိေလသည္။ တန္ဖိုး ရွိေလသည္။
ေနာက္ထပ္ သံုးပတ္လံုးလံုး၊ ဟန္႔ဂရင္နီသည္ ထံုးစံအတုိင္း လင္ကီ့ကို ေအးစက္မာေက်ာစြာ ဆက္ဆံၿမဲ ဆက္ဆံသည္။ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ ေဘ့စ္ေဘာသမား ဟန္႔ဂရင္ဘတ္အေၾကာင္းႏွင့္ အလုပ္ရွာေနေသာ ဂ်ဴးေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ အေၾကာင္းကို စကားလက္ဆံု က်ခဲ့ဖူးျခင္း မရွိ သည့္အလား။ ေကာ္ရယ္ ၀င္စတိန္၏ စာအုပ္အတြက္ လင္ကီအား ခ်က္လက္မွတ္ တစ္ေစာင္ ေပးခဲ့ဖူးျခင္း မရွိသည့္အလား။

"တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ့ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ပဲ အဲဒါေတြ တကယ္ျဖစ္ခဲ့တာလားဆိုတာ သံသယ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ေရာ့ဖ္ကို လင္ကီ ရယ္ေမာေမာ ေျပာရင္း ေမးၾကည့္သည္။
"သူ ေမ့မ်ားေနသလားဟင္"
"ဟန္႔မွာ ေမ့တယ္ဆိုတာ ဘာတစ္ခုမွ မရွိဘူး"
ၾသဂုတ္လထဲ ေရာက္လာေတာ့ စာေပေပါင္းကူး တုိက္ကေလးသည္ ေအးေအးခ်မ္းခ်မ္း ျဖစ္ေနေလ သည္။ တစ္ေန႔ ညေန ရုံးခန္းတြင္ လူရွင္းသြားခ်ိန္၊ လင္ကီက ၀ရန္တာတြင္ ဓာတ္ေလွကား ေစာင့္ေန၏။ ဟန္႔ ေရာက္ခ်လာသည္။ ထံုးစံအတိုင္း မ်က္ႏွာက သုန္သုန္မႈန္မႈန္။

"မင္းက က်ဳပ္ကို အထက္တန္းစား စာရင္း မသြင္းဘူးေပါ့။ ဟုတ္လား"
ေျခေထာက္တစ္ဖက္ေပၚကို အနည္းငယ္ ေျပာလိုက္လွ်င္ လိမ္ရာက်မည္။ အမွန္အတိုင္း ေျပာလိုက္လွ်င္ အလုပ္ျပဳတ္ခ်င္ ျပဳတ္မည္။
"အမွန္အတိုင္း ေျပာပါ၊ မင္းအလုပ္ မျပဳတ္ေစရဘူး၊ ဟုတ္တယ္ မဟုတ္လား၊ မင္း ကိုယ့္ကို လူရာ မသြင္းဘူး မဟုတ္လား"
"အဲဒီလိုလည္း မဟုတ္ပါဘူး"

"ဘာလု႔ မဟုတ္ရမွာလဲ၊ က်ဳပ္မွာ ဘာ အမွားအယြင္း ရွိေနလို႔လဲ"
ထိုစဥ္ ဓာတ္ေလွကားတံခါး ပြင့္လာသည္။ ဟန္႔က လင္ကီကို ေဘးလံုး တိုက္ၿပီး ဓာတ္ေလွကားထဲ အရင္၀င္သည္။ လင္ကီက သူ႔ေနာက္မွ လွမ္း၀င္သြားရင္း
"အမွားအယြင္းေပါင္းမ်ားစြာထဲမွာ ခုလို  လုပ္တာလည္း ပါတာေပါ့"
သူ မ်က္ႏွာ မသိမသာ နီသြားသည္။

"မင္းကို အရင္ ေပးမ၀င္တာကို ေျပာတာလား"
"အတင္း လု၀င္တာ ထားပါဦး၊ ေဘးလံုးတုိက္သြားတာကေတာ့ လြန္တာေပါ့"
ႏွစ္ေယာက္သား လူခ်င္း မထိေအာင္ ယွဥ္ရပ္ရင္း ဓာတ္ေလွကား အဆင္းကို လုိက္ပါသြားၾက၏။ ဘာ ဆက္ေျပာရမွန္းမသိဘဲ ျဖစ္ေနၾက၏။ ေျမညီထပ္ေရာက္လို႔ တံခါးပြင့္သြားေတာ့ ဟန္႔က ေဘးကို တိမ္းေပးၿပီး လင္ကီကို အရင္ ထြက္ေစသည္။

"မင္းကို တိုးတိုက္ၿပီး ၀င္သြားမိတဲ့အတြက္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး။ ေနာက္ ဒါမ်ိဳး မျဖစ္ေစရေတာ့ပါ ဘူး"
လင္ကီ ကိုယ့္နားကိုယ္ မယံုႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္သြား၏။ ဘာျပန္ေျပာရမွန္း မသိေအာင္ ေၾကာင္သြား ၏။ စိတ္မေကာင္းပါဘူးတဲ့။ အမ်ိဳးသမီးထံမွ တုံ႔ျပန္မႈ မရသည့္အတြက္ ဟန္႔က မေက်နပ္ဟန္ျဖင့္
"ကုိယ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူးလို႔ ေျပာေနတယ္ေဘ၊ ဒါထက္ ပိုၿပီး ဘာေျပာရဦးမွာလဲ"
လင္ကီက ေက်ာင္းသားခင္း ဥပမာ ခန္းမကို ျဖတ္ေလွ်ာက္ရင္း
"လင္ကီ့ကို လဲက်မတတ္ ေဘးလံုးတိုက္ၿပီး ဦးေအာင္ ၀င္သြားတဲ့ အတြက္လား"

လင္ကီက အေငၚတူးတူး ေလသံျဖင့္ ျပန္ေမးေတာ့ သူရယ္သည္။ ေနာက္ဘာမွ မေျပာေတာ့ဘဲ ဆက္ ေလွ်ာက္သြားေတာ့၏။ မိနစ္ပိုင္းအတြင္း အ၀တ္အစားဘုိသီဘတ္သီႏွင့္ ဟန္႔ဂရင္နီသည္ တတိယ ရိပ္သာတစ္ေလွ်ာက္မွ ရုံးဆင္းလာသည့္  လူ႔ေရစီးေၾကာင္းႀကီးထဲတြင္ ေရာပါ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလသည္။
သူ႔ကို လင္ကီ ေငးၾကည့္ က်န္ရစ္၏။ ပထမဆံုးအႀကိမ္အျဖစ္ သူ႔တြင္ ဆြဲေဆာင္မႈ တစ္မ်ိဳးမ်ိဳး ရွိေနေၾကာင္း လင္ကီ အံ့ၾသစြာ သတိျပဳမိေလသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: