Thursday, March 10, 2011

ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ ေနာက္ဆံုးစကား (The Last Lecture) အပိုင္း (၁ဝ)

ယေန႕ကာလတြင္ ကေလးငယ္ အမ်ားအျပား တုိ႔ ဖူးဖူး မႈတ္ခံေနရသည္မွာ ၀မ္းနည္းစရာပင္။ ကၽြန္ေတာ္ သည္ ထိုကစားပြဲ ပထမပိုင္းျပီးခ်ိန္က ဟိန္းေဟာက္ခံခဲ့ရပံုကို ျပန္ေျပာင္း ေတြးမိသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုအခ်ိန္ က ေရလည္းဆာေနသည္။ ထိုထက္ပိုဆိုးသည္ကား ကၽြန္ေတာ္ရွက္သြား သည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အားလံုး နည္းျပဆရာ ဂရာဟမ္ ကို ရာထူးမွ ဆင္းေပးသြားေစခဲ့ၾကသည္။ သူကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔အား တစ္သက္ တြင္ ဘယ္အခါမွ ေမ့၍မရႏိုင္ေသာနည္းျဖင့္ သိသြားေစခဲ့ သည္။ သူ႔ဘက္က မွန္သည္။

ကၽြန္ေတာ္တု႔ိကလည္း ကစားပြဲမွာ အားထည့္ဖုိ႔ထက္ ေရပံုးေပၚမွာ ပို၍ အားထည့္ျပခဲ့ၾကေပသကုိး။ သူ ေဒါသတၾကီး ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္တု႔ိကို ေျပာခဲ့ျခင္းမွာ ကၽြန္ေတာ္တို႕ အဖို႔ တစ္စံုတစ္ရာ အက်ိဳးရွိေစဖို႔သာ ျဖစ္ေပသည္။ ဒုတိယပိုင္းတြင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔သည္ ကြင္းထဲသို႔ ျပန္ဆင္းၾကျပီး အစြမ္းကုန္ ကစား ခဲ့ၾကေလသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ဆယ့္သံုးေလးႏွစ္ အရြယ္ေလာက္မွ စ၍ နည္းျပဆရာ ဂရာဟမ္ကုိ မေတြ႔ခဲ့ရေတာ့ ပါေပ။ သုိ႔ေသာ္လည္း သူသည္ ကၽြန္ေတာ့္ ေခါင္းထဲတြင္ အျမဲတမ္း လာျပေနသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အားေလ်ွာ့ လိုက္မည္ ၾကံတိုင္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ၾကိဳးစားလုပ္ ၾကိဳးစားလုပ္ ဟု ခိုင္းေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေကာင္းသည္ထက္ ေကာင္းေအာင္လုပ္ဟု ခိုင္းေနသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အား ဘယ္သုိ႔ လုပ္ပါဟူေသာ ညႊန္ၾကားခ်က္ မ်ားကို တစ္သက္လံုးအတြက္ ေပးခဲ့သူ ျဖစ္ေပသည္တကား။

ကၽြန္ေတာ္တုိိ႔သည္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔၏ ကေလးမ်ားကုိ အသင္းအဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ ကစားၾကရေသာ အားကစားမ်ားကို ကစားရန္ ေစလႊတ္ၾကသည္။ မိမိတုိ႔ ေစလႊတ္လိုက္သည့္ အားကစားသည္ အေမရိကန္တြင္ ကစားေလ့ ရွိသည့္ (soccer) ေဘာလံုး  ျဖစ္ခ်င္ ျဖစ္မည္။ ကမာၻအရပ္ရပ္၌ ကစား ေသာေဘာလံုး (football) ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မည္။ ေရကူးျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မည္။ မည္သုိ႔ေသာ အားကစားအတြက္ ေစလႊတ္သည္ျဖစ္ေစ ကၽြန္ေတာ္ တို႔ အမ်ားစုအေနျဖင့္ ထို အားကစား၏ ခက္ခဲနက္နဲမႈမ်ားကို ကေလးမ်ားအား က ၾကီးမွ အ အထိ တိုင္ေအာင္ တတ္သြား ေစခ်င္လြန္း ၍ ထိုသုိ႔ ေစလႊတ္ ျခင္းမဟုတ္ပါ။

ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ လိုလားသည္က ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကေလးမ်ားသည္ ထိုထက္အေရးၾကီးေသာအရာမ်ား ကို သိသြား တတ္သြားေစခ်င္ျခင္းမွ်သာ ျဖစ္သည္။ အသင္းအဖြဲ႕ႏွင့္ လုပ္တတ္ကိုင္တတ္ျခင္း၊ ဇြဲရွိျခင္း၊ အားကစား စိတ္ဓာတ္ရွိျခင္း၊ ၾကိဳးစားလုပ္ကိုင္ျခင္း၏ တန္ဖိုး၊ ေဘးအႏၱရာယ္ အခက္အခဲႏွင့္ ၾကံဳလွ်င္ ရင္ဆိုင္ႏိုင္စြမ္းရွိမႈ တုိ႔သည္ အားကစားနည္းတစ္ခုကို ကစားတတ္ျခင္းထက္ ပို၍အေရးၾကီးသည္။ ဤသို႔ေသာ သြယ္၀ိုက္ သင္ယူေလ့လာျခင္းကို ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ထဲမွ အခ်ိဳ႕သူမ်ား က  (head fake) ဟု ေခၚေလ့ ရွိၾကသည္။
 
head fake ႏွစ္မ်ိဳးရွိသည္။ ပထမ အမ်ိဳးအစားက စာအရွိ အနက္အတိုင္း ျဖစ္၏။ ေဘာလံုးကြင္း ထဲမွာ ဆိုလွ်င္ ေဘာလံုးကစားသမားသည္ သူ႔ေခါင္းကို တစ္ဖက္သို႔ လွည့္လိုက္မည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ တစ္ဖက္လူက သူေတာ့ ေခါင္းလွည့္ရာဘက္သို႔ သြားေတာ့မည္ဟု ထင္လိုက္သည္။ ထိုတြင္ ထိုေဘာလံုးကစားသမားက သူ႔ေခါင္းက ျပသည့္ ဆန္႔က်င္ဘက္သုိ္႔ သြားလုိက္တာမ်ိဳး ျဖစ္၏။ မ်က္လွည့္ဆရာသည္ မ်က္စိလွည့္စား လိုက္သလို မ်ိဳး ျဖစ္သည္။ နည္းျပဆရာ ဂရာဟမ္သည္ ကၽြန္ေတာ္တို႔အား တစ္ဖက္အားကစားသမား၏ ခါး ကို ၾကည့္ရမည္ဟု ေျပာတတ္သည္။ သူ႔ခ်က္သြားရာကို ခႏၶာကိုယ္က လိုက္တာပဲကြ ဟု ဆရာက ေျပာပါသည္။

ဒုတိယအမ်ိဳးအစားကမွ တကယ္အေရးပါေသာ head fake ျဖစ္သည္။ သူတုိ႔ကို သင္ေပးေနမွန္း မသိဘဲ ထိုလုပ္ငန္းစဥ္ ကို ေကာင္းစြာ လုပ္တတ္ကိုင္တတ္ျဖစ္လာသည္ အထိသင္ေပး သြားသည္မ်ိဳး ျဖစ္သည္။ အကယ္၍ သင္သည္ ကၽြမ္းက်င္ေသာ head fake သမားတစ္ဦး ျဖစ္ပါက ဖံုးကြယ္ရည္မွန္းခ်က္မွာ သူတုိ႔အား သင္သိေစ တတ္ေစခ်င္သည္မ်ားကို သိသြားေစလိုျဖင္း ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ဤ head fake သင္ယူေလ့လာနည္းမွာ အလြန္တရာ အေရးၾကီးသည္။ ဤအရာ၌ နည္းျပဆရာ ဂရာဟမ္း ကား ၀ိဇၨာေပတည္း။                               
အခန္း ၈

ကၽြန္ေတာ္သည္ ကြန္ပ်ဴတာေခတ္ထဲတြင္ ေနရသူျဖစ္ရာ ကၽြန္ေတာ္ ဤကြန္ပ်ဴတာဖန္သား ဌာနတြင္ ေနရသည္ ကို ႏွစ္သက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကြန္ပ်ဴတာဖန္သားျပင္မွ ေနရာအစိတ္ အပိုင္း ကေလး ေတြ၊ ကြန္ပ်ဴတာဖန္သားျပင္တြင္ ပံုရိပ္ထင္ေစသည့္ အစက္အေျဖာက္ကေလးေတြ ႏွင့္ အင္ေဖာ္ေမးရွင္း ဆူပါဟုိင္းေ၀း ေတြကို သေဘာက်ပါသည္။ စကၠဴမသံုးရေသာ ကမာၻတစ္ခုကို ကၽြန္ေတာ္ပံုေဖာ္၍ ရႏိုင္ သည္။

ယခုေသာ ကြန္ပ်ဴတာေခတ္ထဲတြင္ ေနရသူ ျဖစ္ေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးသည့္ေနရာ ကေတာ့ တျခားစီပါ။
ကၽြန္ေတာ့္ကို ေမြးသည့္ ၁၉၆၀ ျပည့္ႏွစ္အခ်ိန္က ၾကီးမားေသာ အသိပညာေတြကို စကၠဴေပၚမွာပင္ မွတ္တမ္း တင္ၾကရပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အိမ္မွာဆိုလ်ွင္ ၁၉၆၀ျပည့္လြန္ႏွစ္မ်ားမွာ ၁၉၇၀ျပည့္ လြန္ ႏွစ္မ်ား တစ္ေလွ်ာက္လံုးတြင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုမွာ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္းကုိပင္ ရွိခိုးကုိးကြယ္ ေနၾက ရပါသည္။ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္းၾကီးတြင္ ဓာတ္ပံုေတြ၊ ေျမပံုေတြ၊ ႏိုင္ငံအသီးသီး ၏ အလံေတြ၊ စာမ်က္ႏွာ၏ ေဘးဘက္ ေနရာက်ဥ္းကေလးတြင္ ျပည္နယ္တစ္ခုစီ၏ လူဦးေရကို ေဖာ္ျပထားခ်က္ ေတြ၊ ေဆာင္ပုဒ္ ေတြ ႏွင့္ ပ်မ္းမ်ွေျမမ်က္ႏွာျပင္အျမင့္ စသည္ေတြကိုပါ ေတြ႔ႏိုင္သည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္းအတြဲတိုင္းမွာ စကားလံုးတိုင္းကို ဖတ္သည္ေတာ့ မဟုတ္ပါ။ တတ္ႏိုင္ သမွ် ၾကိဳးစား ဖတ္ၾကည့္ျခင္းသာ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဤစာအုပ္ၾကီးထဲတြင္ အားလံုး အစံု ပါေနသည္ကို အလြန္သေဘာက်ပါသည္။ aardvark ဟူေသာ ေတာင္အာဖရိကမွ ဦးေခါင္းရွည္၊ လွ်ာရွည္ ႏွင့္ ပုရြက္ဆိတ္၊ ျခစသည္တု႔ိကို စားသည္ဆိုေသာ ၀က္ႏႈတ္သီးလိုပါသည့္ အေကာင္အေၾကာင္းပါသည့္ အပိုင္း ကို မည္သူမ်ား ေရးပါလိမ့္၊ 'သင္သည္ aardvarks အေၾကာင္း သူတစ္ပါးထက္ ပိုသိထားပါလွ်င္ စာအုပ္ထဲ ၌ ထည့္သြင္းႏိုင္ရန္ ကၽြႏ္ုပ္တုိ႔ထံ စာေရးပို႔ေစခ်င္ ပါသည္' ဟု ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္း အယ္ဒီတာ မ်ားက ဖိတ္ေခၚထားျပန္သည္မွာ ဘယ္လိုေၾကာင့္ပါလိမ့္။ Z အတြဲမွာလည္း ဇူးလူးလူမ်ိဳးမ်ားအေၾကာင္း ပါျပန္သည္။ ထိုအေၾကာင္းကို ေရးသားထည့္သြင္းသူ သည္ ဇူးလူးအေၾကာင္း အကုန္သိသည့္ ဇူးလူး၀ိဇၨာ ျဖစ္ပံုရသည္။ ထိုသူသည္ မည္သူပါလိမ့္။ ဇူးလူး အမ်ိဳးသား သို႔မဟုတ္ အမ်ိဳးသမီး တစ္ဦးပင္ေလာ။

ကၽြန္ေတာ့့္မိဘမ်ားသည္ စစ္စီတတ္သူမ်ား ျဖစ္သည္။ အေမရိကန္လူမ်ိဳး အမ်ားအျပားကဲ့သုိ႔ မဟုတ္ဘဲ သူတစ္ပါး အထင္ၾကီးရံု သက္သက္ျဖင့္ကား ဘာပစၥည္းကိုမွ ၀ယ္သူမ်ား မဟုတ္ၾကပါ။ ဇိမ္ခံပစၥည္းမ်ိဳး ကို လည္း ဘယ္လိုပစၥည္းကိုမွ ၀ယ္သူမ်ားမဟုတ္ၾကပါ။ သုိ႔ရာတြင္ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္း ကုိက်ေတာ့ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ၾကီး ၀ယ္ယူၾကျပန္ သူမ်ား ျဖစ္သည္။ သူတို႔သံုးစြဲခဲ့ေသာ ေငြပမာဏမွာ ထိုေခတ္ထိုအခ်ိန္က နည္းနည္းေနာေနာ မဟုတ္ေပ။

အဘယ့္ေၾကာင့္ ထိုသုိ႔ေငြကုန္ေၾကးက် ခံခဲ့ၾကသနည္းဆိုေသာ္ သူတုိ႔သည္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ အစ္မကို အဖိုးထိုက္ေသာ သုတပညာ ေတြေပးႏိုင္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ပင္။ ကၽြန္ေတာ့္မိဘမ်ားသည္ ႏွစ္ခ်ဳပ္ အတြဲမ်ားကိုလည္း မွာယူေပးသည္။ ၁၉၇၀၊ ၁၉၇၁၊၁၉၇၂၊၁၉၇၃အစရွိေသာ ႏွစ္ အမွတ္အသားပါ ႏွစ္ခ်ဳပ္ အတြဲသစ္ မ်ားသည္ ႏွစ္စဥ္ေရာက္ေရာက္လာသည္။ ထိုအတဲြမ်ားတြင္ အေရးပါေသာ အသစ္ ေတြ႔ရွိခ်က္ မ်ား ႏွင့္ မ်က္ေမွာက္ေရးရာ အျဖစ္အပ်က္မ်ား ပါ၀င္ၾကသည္။

ႏွစ္ခ်ဳပ္အတြဲသစ္မ်ား ေရာက္လာျပီဆို လ်ွင္ကၽြန္ေတာ္သည္ သူတို႔ကို ေစာင့္မေနဘဲ အကၡရာစဥ္ျဖင့္ ေရးသား ထားေသာ မူရင္းစြယ္စုံက်မ္း ၾကီးမွ အေၾကာင္းအရာကို ျပန္လည္ရည္ညႊန္းေဖာ္ျပေပးသည့္ စာရြက္မ်ား (sticker) ပါ ပါလာေလ့ ရွိသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အလုပ္ကား ထုိစတစ္ကာ စာရြက္မ်ားကို ဆိုင္ရာ စာမ်က္ႏွာတြင္ ကပ္ထားေပးျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုတာ၀န္ကို အေလးအနက္ထား၍ ယူခဲ့ျခင္းလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ဤစြယ္စံုက်မ္းကို ေနာင္တြင္ ဖြင့္၍ ဖတ္မည့္သူမ်ားအား သမိုင္း ႏွင့္ သိပံၸ ကို ခုႏွစ္ သကၠဇ္ အစဥ္အတိုင္း ရွာေဖြ ဖတ္ရႈႏိုင္ရန္ ကူညီေပးသည့္ သေဘာပါပင္။

ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္းကို ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္မွ် ခစ္ခင္ျမတ္ႏိုုး ျဖစ္ပါသနည္း ဆိုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္၏ ကေလးဘ၀ အိပ္မက္ တစ္ခုပင္ ရွိခဲ့၏။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ထိုက်မ္းၾကီးထဲတြင္ ပါ၀င္ေရးသားသူ တစ္ဦးျဖစ္လုိျခင္း ျဖစ္သည္။ သုိ႔ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကူးအိပ္မက္က ရွိကာရိုျမိဳ႕မွ ကမာၻ႔စြယ္စံု က်မ္းဌာနခ်ဳပ္သို႔ လွမ္း ဖုန္းဆက္၊ ကၽြန္ေတာ္က ဘယ္သူပါ ဘယ္၀ါပါ၊ ဘာအေၾကာင္းအရာမ်ဳိး ေရးႏိုင္ပါသည္ စသည္ျဖင့္ ေျပာဆိုျပီး ၀င္ေရးခြင့္ရျခင္းမ်ိဳးမွ်ေလာက္ မဟုတ္။ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္း ၾကီးကိုယ္တုိင္ကပင္ ကၽြန္ေတာ့္အား ရွာေဖြ ၍ ေရသားေပးပါဟု ေတာင္းပန္သျဖင့္ ၀င္ေရးေပးရသူ မ်ိဳးျဖစ္လုိျခင္းျဖစ္၏။
ယံုခ်င္မွလည္း ယံုၾကပါ။ မယံုခ်င္လည္း ေနၾကပါေရာ့။ လြန္ခဲ့ေသာ ႏွစ္အနည္းငယ္က ကၽြန္ေတာ့ထံသုိ႔ ကမာၻ႔ စြယ္စံုက်မ္းၾကီးထံမွ ဖုန္းလွမ္းဆက္သည္ ခင္ဗ်ား။

ျဖစ္ပံုက ဤသုိ႔ဟု ဆိုရပါမည္။ ထိုအခ်ိန္၌ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္းၾကီးက သည္လူ႔ဆီ အပူကပ္မွ ျဖစ္မည္ဟု ယူဆလာေလာက္ေသာ ကၽြမ္းက်င္သူပညာရွင္အဆင့္ အတြင္းသို႔ ေရာက္ေနျပီျဖစ္ပါ၏။ သူတုိ႔က ကၽြန္ေတာ္သည္ ကမာၻတြင္ အေရးအပါဆံုးေသာ ပကတိအစစ္နီးပါး ဖန္းတီးႏိုင္သည့္ ပညာရွင္ဟု ထင္ၾကသည္ကား မဟုတ္ပါ။ 

ထုိပုဂၢိဳလ္မ်ိဳးက အလုပ္ေတြမ်ားလွ၍ မအားလပ္ခ်ဥ္းကပ္ဖို႔ ခက္မည္။ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ မျမင့္မနိမ့္ အလယ္အလတ္ အဆင့္ေလာက္က လူ၊ မေလးမစားျပဳ၍ မေတာ္ရံု အဆင့္မ်ွေလာက္သာ ရွိသူ၊ သူတုိ႔ ခ်ဥ္းကပ္ ေျပာဆိုသည့္အရာကို ပယ္ခ်ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ သိပ္ထင္ရွား ေက်ာ္ေစာေနသူလည္း မဟုတ္ေသး ဟူေသာ အယူအဆျဖင့္ ဖုန္းဆက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။

'ပကတိ အစစ္နီးပါး တူေအာင္ ဖန္တီးတဲ့ပညာနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ အေၾကာင္းအရာသစ္ တစ္ခုကို ေရးႏိုင္ ပါသလား ခင္ဗ်ား' ဟု သူတုိ႔က ေမးပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္ျဖင့္ဗ်ာ ဒီလို တယ္လီဖုန္း ဆက္မွာကို တစ္သက္လံုး ေစာင့္ေနရတာၾကာလွပါျပီ ဟူ၍ကား ကၽြန္ေတာ္ ေျပာ၍ မျဖစ္ပါ။ ကၽြန္ေတာ္ေျပာျဖစ္ လုိက္သည္ကား 'ဟုတ္ကဲ့၊ ရပါတယ္ ခင္ဗ်ား' ဟူ၍သာ ျဖစ္ပါသည္။ ႏွစ္ခ်ဳပ္စာေစာင္ထဲ ထည့္မည့္ ကၽြန္ေတာ္ ထိုအေၾကာင္းအရာကို ေရးေပးလိုက္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ၏ ေရးသားခ်က္ႏွင့္အတူ ကၽြန္ေတာ္တပည့္ ကိတ္လင္းကဲ လယ္ဖာ ပကတိအစစ္နီးပါး တူသည့္ မိုက္ခြက္ပါ နားၾကပ္ ကို တတ္ဆင္ထားသည့္ ပံုကိုပါ ထည့္ေပးလိုက္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ့္ေရးသားခ်က္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဘယ္အယ္ဒီတာကမွ ေမးလားျမန္းလား မလုပ္ပါ။ ကမာၻ႔ စြယ္စံုက်မ္း ျပဳစု ပံုမွာ ပညာရွင္ကို ေစာဒကတက္ေနျခင္းမ်ိဳး မျပဳ။ ဤသို႔ပင္ ျဖစ္မည္ဟုသာ မွတ္ယူ လိုက္ ရပါသည္။ သူတို႔သည္ သင့္ေတာ္သည့္ ပညာရွင္တစ္ဦးကို ေရြးခ်ယ္ျပီးလ်ွင္ ထုိပညာရွင္သည္ မိမိရရွိေသာ အခြင့္အေရး ကို အလြဲသံုးစားလုပ္မည္ မဟုတ္ဟု ယံုျပီး ပံုအပ္လိုက္ျခင္း ျဖစ္ေပသည္။

ကၽြန္ေတာ္သည္ ေနာက္ဆံုးထုတ္ စြယ္စံုက်မ္းအတြဲ ကို မ၀ယ္ရေသးပါ။ တကယ္ေတာ့ ကမာၻ႔စြယ္စံု က်မ္း တြင္ စာျပဳအျဖစ္ ေရြးခ်ယ္ခံလိုက္ရသျဖင့္ ယခုေသာ္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ၀ီကီပီးဒီယား သည္ သုတပညာ ရႏိုင္ရာ အရင္းျမစ္ေကာင္း စင္စစ္ ျဖစ္သည္ဟူ၍ ယံုၾကည္ေပျပီ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆို ေသာ္ ကမာၻ႔စြယ္စံုက်မ္း အတြက္ အရည္အေသြး ထိန္းခ်ဳပ္မႈသည္ ဘာျဖစ္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္သိျပီ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ တည္း။

သုိ႔ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ တစ္ခါတစ္ရံ စာၾကည့္တိုက္ထဲ၌ ကၽြန္ေတာ့္ သားသမီးမ်ားႏွင့္ ရွိေနသည့္အခါ  V ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္ေအာက္မွ Virtual Realty (ပကတိ အစစ္နီးပါးတူေအာင္ ဖန္တီးေသာ ပညာ) အေၾကာင္း ကို မၾကည့္ဘဲ မေနႏိုင္ပါ။ သူတို႔ကိုလည္း ၾကည့္ေစပါသည္။
ထို အေၾကာင္းအရာကို သူတုိ႔၏ ဖခင္ ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္ ေရးသားထားသည္ မဟုတ္ပါေလာ။

အခန္း ၉ ဆက္ရန္
.

5 comments:

Angelhlaing(May everybody be happy and healthy! said...

အပိုင္းတစ္ခုခ်င္းဆီမွာ အတူယူစရာအေတြးေတြ အမ်ားၾကိးရ ေစတဲ႕အတြက္ေက်းဇူးပါမမ။
ေစာင့္ေမွ်ာ္လွ်က္။
ေကာင္းေသာေန႕ေလးၿဖစ္ပါေစ။

Anonymous said...

အပိုင္းတိုင္းေစာင္႕ဖတ္ေနပါတယ္ မမေရ...က်န္းမာေရးလဲ ဂရုစိုက္ေနာ္.... အေနာ္။

ေမာင္ေမာင္ said...

မေရႊစင္ဦးေရ..
စာလာဖတ္သြားတယ္။ ဗဟုသုတေတြအမ်ားၾကီးရပါ၏။
ေက်းဇူးမ်ားစြာပါ။ ေနေကာင္းေအာင္ဂရုစိုက္ဦးေနာ္။
ခင္မင္စြာျဖင့္
ေမာင္ေမာင္

Anonymous said...

Thanks Sis.

Ray

Anonymous said...

Thanks