Tuesday, August 31, 2010

ဆင္ျဖဴကၽြန္းေအာင္သိန္း (ငထြန္းကား တို႕ညီအစ္ကို) အတြဲ (၃) အပိုင္း (၁)

ကုိေဆး႐ုိးတုိးသမီးေယာက္ဖတစ္ေတြ

အေမႀကီး က်ီးဒန္သည္ ေလးထပ္ေက်ာင္း ထန္းေတာဘက္သုိ႔ ေမွ်ာ္ၾကည့္ေန၏။ ေငြလမင္းသည္ ထန္းေတာ ထိပ္ မွ ထြက္ျပဴလာကာ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာထဲသုိ႔ ပုလဲရည္ေငြဥမ်ား ပက္ျဖန္းေပးလ်က္႐ိွသည္။
' ေနာက္ေတာ့ ေကာ အေမႀကီး '
အေမႀကီးေ႐ွ႕တြင္ ငုတ္တုတ္တခ်ိဳ႕၊ တံုးလံုးတခ်ိဳ႕ ႐ွိေနေသာ ျမစ္မ်ားအျပင္၊ ေပါင္ေပၚတြင္ ေခါင္းအံုးခြင့္ မရ ေသာေၾကာင့္ ထဘီေပၚတြင္ ေခါင္းအံုးၿပီး အိပ္ေနသူမ်ားလည္း႐ွိေနၾက၏။
' အေမႀကီး က ေကာင္းခန္းေရာက္ရင္ သလုိခ်ည္းပဲ '

ေမၾကည္၏ သား သံုးေယာက္အနက္ အငယ္ဆံုးေကာင္ သူရထြန္းက ထုိသုိ႔ဆုိေသာအခါ သူ႔အထက္က အေကာင္ သူရသန္းက 'အေမႀကီးကုိ အဲသလုိ မေျပာေကာင္းဘူး' ဟု လွမ္းဆံုးမသည္။
ထုိအခါ ခင္ခင္ႀကီး၏သား ငဟစ္ႀကီးေခၚ ေအာင္ေက်ာ္စံဦးက ၀င္ၿပီး အသံၾသႀကီျဖင့္ ဆရာလုပ္၏။

' နင္တုိ႔ ဘာသိတံုး။ ဒါေလာက္ ႏွစ္ေတြၾကာလာေတာ့ ျပန္ၿပီး စဥ္းစားရေသးတာေပါ့ဟဲ့ '
' မဟုတ္ဘူးေနာ္ အေမႀကီး၊ အေမႀကီးက သတိေကာင္းတယ္ေနာ္ '
ငတက္ျပားမ၏ သမီး ေ႐ႊရည္၀င္းက ငဟစ္ႀကီး၏ စကားပ်က္ျပားေအာင္ လုပ္၏။

' တစ္ေယာက္တစ္ေပါက္နဲ႔ေနာ္။ အေမႀကီးက နားညည္းတယ္၊ ျပန္ၾကေတာ့လုိ႔ ႏွင္လႊတ္ေတာ့မွ ဟုတ္ေပ့ျဖစ္ေနမယ္'
ခင္ေမာင္ၿငိမ္း၏သမီးႀကီး ၿပံဳးၿပံးၿငိမ္းဦးက အေမႀကီး စိတ္ဆုိးၿပီး ႏွင္လႊတ္မည္ကုိ ေၾကာက္႐ြံ႕ေနသူ ျဖစ္၏။
' အေမႀကီး က မႏွင္ဘူးေနာ္။ ဟုတ္တယ္ေနာ္ အေမႀကီး'

ေမာင္ကုိႀကီး၏သား သီဟကုိက အေမႀကီးဒူးကုိ ကုိင္လႈပ္ရင္းေမး၏။ အေမႀကီး က်ီးဒန္သည္ ေငးေမာေနရာက ေခါင္းညိတ္သည္။
' ဗ်ိဳင္းႀကီး ဗ်ိဳင္းကေလးက ကုလားမည္းေတြထဲ၀င္ၿပီး ဓားနဲ႔ ခုတ္ေတာ့ ကုလားေတြ ေသကုန္ေရာလား'
' ဘယ္ဘက္မွာ ဓားတစ္စင္း၊ ညာဘက္မွာ ဓားတစ္စင္း၊ ဓားႏွစ္စင္းစီကုိင္ၿပီး ကုလားမည္းေတြၾကား ထဲ၀င္ၿပီး ဓားနဲ႔ခုတ္တာ၊ ေရတြင္း ႏွစ္တြင္း ကုလားအေလာင္းေတြ ျပည့္သြားသတဲ့'
' ဗ်ိဳင္းႀကီးကြ '

ငဟစ္ႀကီးက ထေအာ္သျဖင့္ ေ႐ႊရည္၀င္း၏ အစ္ကုိ သတၱိခဲကလည္း 'ဗ်ိဳင္းကေလးကြ'ဟု အားက်မခံ ေအာ္၏။
' အေမႀကီး၊ ေနာက္ေတာ့ေကာ '
' ကုလားမည္းေတြက ျမန္မာသူရဲေခါင္း ဗ်ိဳင္းႀကီး ဗ်ိဳင္းကေလးကုိ ေၾကာက္လုိ႔ ထြက္ေျပးတဲ့အခါ ကုလားျဖဴက မေျပးရဘူး အမိန္႔ေပးတယ္။ လက္ခ်င္းယွက္ၿပီး ဗ်ိဳင္းႀကီး ဗ်ိဳင္းိကေလးကုိ အဖမ္းခုိင္း တယ္။ ေသနတ္ နဲ႔ ပစ္တယ္။ ကုလးမည္းေတြက ေၾကာက္ေၾကာက္နဲ႔ လက္ခ်င္းယွက္ၿပီး ဖမ္းရသတဲ့'

' မိသလား အေမႀကီး'
' ဘယ္မိမတံုး၊ လူစြမ္းေကာင္းပဲဟာကုိ '
' ေဟး ဗ်ိဳင္းႀကီးကြ '
' ေဟး ဗ်ိဳင္းကေလးကြ '
ယခုတစ္ႀကိမ္ေအာ္သူမွာ ငဟစ္ႀကီးႏွင့္ သတၱိခဲပင္ျဖစ္ေပ၏။
' အေမႀကီး အေမႀကီး ဗ်ိဳင္းႀကီး၊ ဗ်ိဳင္းကေလးက ကုလားျဖဴကုလားမည္းေတြကုိ ဘာျပဳလုိ႔ ဓားနဲ႔ခုတ္ တာတံုး'
' ကုလားျဖဴကုိ အဂၤလိပ္လုိ႔ေခၚတယ္။ သူက ေစတီေတာ္ေတြမွာ ဌာပနာထားတဲ့ ေ႐ႊေငြ ေက်ာက္သံ ပတၱျမားေတြ၊ ေရနံေခ်ာင္း၊ ေခ်ာက္၊ မင္းဘူးကထြက္တဲ့ ေရနံေတြ၊ ေတာင္တြင္း ပ်ဥ္းမနားကထြက္တဲ့ ကၽြန္းသစ္ေတြကုိ လုိခ်င္လုိ႔ ျမန္မာျပည္ကုိ လာတုိက္ေတာ့ ကုလားမည္းေတြ ကုိပုိက္ဆံေပးၿပီး ငွားလာ တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငါတုိ႔ ျမန္မာေတြက ခုခံတာ'

' ေဟး ဗ်ိဳင္းႀကီးကြ '
' ေဟး ဗ်ိဳင္းကေလးကြ '
ငဟစ္ႀကီးႏွင့္ သတၱခဲပင္ ထၿပီး ေအာ္ျပန္သည္။
ေငြလမင္းသည္ ေလးထပ္ေက်ာင္း ထန္းေတာေပၚသုိ႔ ေရာက္လာၿပီ။ ေဘးမႀကီးႏွင့္ ျမစ္ေတြ အေမး အျမန္းထူထပ္ေနစဥ္ အိမ္၀ုိင္းထဲသုိ႔ လူႏွစ္ေယာက္ ၀င္လာသည္။ အေမႀကီး က်ီးဒန္သည္ ၀ုိးတုိး၀ါး တား မွ်သာ ျမင္ရျငား၊ ရိပ္ဖမ္းသံဖမ္းျဖင့္ပင္ ဘေဆး႐ုိးႏွင့္ ေမာင္ကုိႀကီးတုိ႔ ႐ြာလယ္၀တ္ေက်ာင္းမွ ျပန္လာျခင္း ျဖစ္သည္ ဟု နားလည္လုိက္၏။
' ဘ ဘ အေဘးဦးထြန္းကား အေၾကာင္း ေျပာပါ '

အာ႐ံုေျပာင္း အာ႐ံုလဲႊ အလုိ႐ွိသူမ်ားက ဘေဆးရုိးအား ဆီးႀကိဳပူဆာ၏။
' နင္တုိ႔ကလဲဟယ္၊ ခုမွ အျပင္က ျပန္လာတာ '
ဘႀကီး ေမာင္ကုိႀကီးက လံုး၀ ပိတ္ပင္ျငား၊ ဘေဆး႐ုိးက မၿငိဳျငင္ေပ။

' ငထြန္းကားအေၾကာင္း ထပ္ျပန္တလဲလဲ ေျပာၿပီးေနၿပီပဲ။ ဘာ က်န္ဦးမွာလဲ ကေလးေတြရဲ႕'
ဘေဆး႐ုိး သည္ ေမွာင္ထဲတြင္ အသံုးျပဳေသာ ေရနံဆီမီးခြက္ထည့္သည့္ သံပံုးကုိ တစ္ေနရာတြင္ ခ်ိတ္သည္။ ေရေႏြးၾကမ္းအုိးေဘးတြင္ ထုိင္သည္။ ေအးစက္ေနေသာ ေရေႏြးၾကမ္းမ်ားကုိ ငွဲ႔ေသာက္ရာက ျမစ္ေတြ ကုိ လွမ္းၾကည့္၏။ ႐ြာအေ႐ွ႕ပုိင္းတြင္ ကေလးအခ်ိဳ႕ ကစားဆဲ႐ွိေသး၏။ ထုိကေလးမ်ား၏ အသံက သည္ဘက္သုိ႔ ျပန္႔လြင့္လာျငား၊ ကေလးေတြ စိတ္၀င္စားဟန္မျပ။ သုိ႔ အတြက္ ျမစ္အားလံုး ၾကားေအာင္ လွမ္းေျပာ၏။

' သည္႐ာမွ အုိးစၿပီးလုပ္တ ဘယ္သူတံုး၊ ေမးၾကပါေတာ့လား။ ဘာျပဳလုိ႔ အုိးလုပ္တာတံုး၊ စပ္စုၾက ပါေတာ့လား '
' ေတာ္ေတာ္ မတရားတဲ့ အဘုိးႀကီးပဲ။ ကုိထြန္းကားအေၾကာင္း ကေလးေတြက ေမးတာနဲ႔ပဲ ဟုိလဲႊ သည္လဲႊ လုပ္တာပဲ၊ ဟင္း '
သုိ႔ေသာ္ ျမစ္မ်ားသည္ သေဘာမေပါက္ စိတ္မ၀င္စားသျဖင့္ ေမးသံျမန္းသံမ်ား ေပၚမလာေပ။ ကေလးမ်ား ထံမွ အသံမထြက္ျငား၊ အေမႀကီး က်ီးဒန္၏ စိတ္တြင္ လႈပ္႐ွား၏။ ယခုအခါတြင္ ရမ္းဘုိ ကုန္း႐ြာ၌ မ်ိဳးျပဳတ္ ေနၿပီျဖစ္ေသာ အုိးလုပ္ငန္းသည္ တစ္ခ်ိန္ေသာအခါက ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာ၏ အဆင္ တန္ဆာအျဖစ္ တည္႐ွိ ခဲ့၏။

 ျမစ္မ်ား ဘုိးေအထံတြင္ သြားေရာက္၀ုိင္းအံုေနစဥ္ အေမႀကီး က်ီးဒန္ သည္ အိမ္ေ႐ွ႕မ်က္ႏွာစာ႐ွိ အုပ္ဆုိင္း ထားေသာ 'အုိးဖုိ'ႀကီးကုိ လွမ္းၾကည့္ေနမိ၏။ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာထဲသုိ႔ မည္သူသည္ အုိးကုိ သယ္ေဆာင္ လာသနည္း။ ထုိအခါ ခါးျပည့္႐ြာေန ေဒၚေၾကာ့ အေၾကာင္းသည္ မပါလွ်င္ မျဖစ္ေတာ့ေပ။

ေဒၚေၾကာ့မွာ မက်ီးဒန္၏အေမ ေဒၚေ႐ႊအိမ္၏အစ္မျဖစ္သည္။ ေဒၚေၾကာ့ ခါးျပည့္႐ြာသား ဦးဖုိးမႈန္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးေနာက္ ေငြတုိးေပး၊ စပါးေပၚေပး၊ ပဲေပၚေပး၊ ပင္ေထာင္ အေရာင္းအ၀ယ္ ေငြတုိးခ် ေပးျခင္းျဖင့္ ခ်မ္းသာႂကြယ္၀ေနသူျဖစ္၏။ အေမႀကီးက်ီးဒန္၏ အာ႐ံုထဲတြင္ ထုိ 'မိႀကီး' ၀င္ေရာက္ လာေသာအခါ အေမႀကီး က်ီးဒန္သည္ အိမ္ေထာင္က်ၿပီးခါစ မလည္မ၀ယ္ မိက်ီးဒန္ဘ၀သုိ႔ ေျပးလႊား ေျပာင္းေ႐ႊ႕ ရ၏။ အေမ မေ႐ႊအိမ္ ေျပာေသာေၾကာင့္ ခါးျပည့္႐ြာတြင္ အေမ့အစ္မရင္း႐ွိေၾကာင္း က်ီးဒန္ သိသည္။

အေမႏွင့္အတူ ထုိမိႀကီး႐ွိေသာ ႐ြာသုိ႔ လည္း က်ီးဒန္ေရာက္ဖူးျငား တြယ္တြယ္တာတာမ႐ွိ။ အစ္မသာဆုိသည္ အေမကလည္း လြမ္းလြမ္း ေဆြးေဆြး တမ္းတမ္း တတ မ႐ွိေခ်။ သုိ႔ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ က်ီးဒန္သည္လည္း ထုိမိႀကီး ေဒၚေၾကာ့ကုိ ေမ့ေမ့ေပ်ာက္ေပ်ာက္ပင္။ ထုိမိႀကီးသည္ ေဆး႐ုိး က်ီးဒန္တုိ႔၏ မဂၤလာေဆာင္သုိ႔ မလာေပ။ မဂၤလာေဆာင္ၿပီး ေျခာက္လခန္႔ၾကာမွ လွည္းယဥ္ကေလးတစ္စီးျဖင့္ ျခဴသံ တညံညံ ေပးလ်က္ေရာက္လာ၏။
' ေမာင္ႂကြက္နီတုိ႔၊ ေ႐ႊအိမ္တုိ႔ ဘယ္မွာေနၾကသတံုးကြယ္တုိ႔ '

လာကတည္းက ေပၚစီးျဖင့္ လာသည္။ ညီမ၏ အိမ္ကုိ ေမးျမန္းစံုစမ္းရာတြင္ တစ္အိမ္ေမးလွ်င္ ၿပီးပါလ်က္ ႐ြာစဥ္ ေလွ်ာက္ေမး၏။ အေပၚစီးက ေခၚရသည္ကုိ အာေတြ႕ဟန္တူသည္ဟု ေဒၚေ႐ႊအိမ္ထင္၏။
ထိပ္အုပ္မွန္ေရာင္ တေျပာင္ေျပာင္၊ ၀မ္းပတ္သုိင္းႀကိဳးေတြ တလက္လက္ျဖင့္ ျခဴသံလြင္ေသာ လွည္းယဥ္။ မုိးသုိ႔ပ်ံ လုလု ႂကြ႐ြေနေသာ ႏြားတစ္႐ွဥ္းျဖင့္ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာထဲသုိ႔ ၀င္လာေသာ မိႀကီး ေဒၚေၾကာ့၏ အသြင္ ကုိ ႏွစ္ေပါင္း ၅၀ ေက်ာ္၊ ၆၀ ၾကာေသာ္ျငား အေမႀကီးက်ီးဒန္၏ မ်က္စိထဲမွာ မေပ်ာက္။

*

' ေမာင္ႂကြက္နီ မယ္ေ႐ႊအိမ္တုိ႔အိမ္ သည္အိမ္လားကဲြ႕'
ဘီးဆံပတ္ႀကီးႏွင့္ သနပ္ခါး ဖုန္ေအာင္လိမ္းထားေသာ၊ ပုလဲနားကပ္ တခါခါ ကြမ္းသီးဖက္ေဆးလိပ္ တကားကား လုပ္ေနေသာ အေဒၚႀကီးအား ေမာင္ေဆး႐ုိး စုိက္ၾကည့္၏။ သူ႔ေယာကၡမ ဦးႂကြက္နီ၏ အမ်ိဳးေလာ၊ ေဒၚေ႐ႊအိမ္၏ အမ်ိဳးေလာ ခန္႔မွန္းၾကည့္၏။
သူ ခန္႔မွန္း၍ မရမီပင္ ဧည့္သည္က အေမးဆင့္၏။

' မင္းက သူတုိ႔နဲ႔ ဘာေတာ္လဲ။ ေၾသာ္ သိၿပီ သိၿပီ၊ ေမာင္ႂကြက္နီ ေ႐ႊအိမ္တု႔ိရဲ႕ သမက္'
ေမာင္ေဆး႐ုိး၏ ရင္ထဲတြင္ လိႈက္ခနဲ ၀မ္းသာ၏။ မယားအမ်ိဳးတစ္ေယာက္က သူ႔ကုိ အသိအမွတ္ျပဳ ေသာေၾကာင ့္ျဖစ္သည္။ သုိ႔အတြက္ ပုတ္သင္ညိဳ ႐ံႈးေလာက္ေအာင္ အထပ္ထပ္ ေခါင္းညိတ္သည္။
' ဟုတ္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ့၊ အေဒၚက '
' ငါ ေ႐ႊအိမ္ ရဲ႕ အစ္မကြယ့္၊ သူတုိ႔႐ွိၾကလား '
ေမးေနလ်က္ တန္းလန္းပင္ ႏြားလွည္းသည္ အိမ္၀ုိင္းထဲသုိ႔ ၀င္လာ၏။ ေမာင္ေဆး႐ုိး ထပ္မံၿပီး အေျဖ မေပးမီ၊ ေဒၚေ႐ႊအိမ္က အိမ္ထဲမွ 'ကဲ' ၾကည့္သည္ႏွင့္ဆံု၏။

' အစ္မ မေၾကာ့ပါလား '
ေဒၚေ႐ႊအိမ္ ၀မ္းသာအားရ ေျပးဆင္းလာၿပီး အစ္မ၏ လက္ကုိ ကုိင္၏။ လွည္းရံတုိင္တြင္ ခ်ိတ္ထား ေသာ ဖိနပ္ေတြ ခၽြတ္ၿပီး ခင္းေပး၏။
' ညည္းတုိ႔ အိမ္ကလဲေအ ေမးလုိက္ရတာ၊ တကယ္တဲမွပဲ '
' မေရာက္ဖူး မေပါက္ဖူးေတာ့ ေမးရတာေပါ့ အစ္မရယ္ '
' သည္ႏွစ္ စပါးေကာ ရၾကရဲ႕လား'
ပထမေမးခြန္းကုိ ေျဖဆုိရန္အတြက္ သင့္ေလ်ာ္ေသာ စကားလံုးကုိ ေဒၚေ႐ႊအိမ္ ႐ွာေဖြေနဆဲမွာပင္ ေနာက္ထပ္ ေမးခြန္း ထြက္လာျပန္သည္။

' ညည့္ ေယာက္်ားေကာ မျမင္ပါကလား '
' ဟုတ္ကဲ့၊ ဟုိ ' ဟု ေဒၚေ႐ႊအမ္ စကားစေနဆဲ၌ ' အ၀င္၀မွာ ေတြ႕ခဲ့တာ၊ ညည့္သမက္လား ' ေမးျပန္သည္။
မည္သည္ ကုိမွ် ေဒၚေ႐ႊအိမ္ မေျဖတတ္ေတာ့ေပ။

မိက်ီးဒန္မွာ ေမးျမန္းသံမ်ားၾကားသျဖင့္ အိမ္ေ႐ွ႕သုိ႔ ထြက္လာ၏။ အေမ့အမ်ိဳးတစ္ေယာက္ေယာက္ ျဖစ္မည္ထင္ေသာေၾကာင့္ ထြက္လာျခင္းလည္း ျဖစ္ေပသည္။
' သူက ညည့္သမီး '
' ဟုတ္တယ္ အစ္မ၊ တေလာကမွ အိမ္ေထာင္ခ်ေပးလုိက္ရတာ '
ေဒၚေ႐ႊအိမ္ ၏ အစ္မ ေဒၚေၾကာ့သည္ ေဒၚေ႐ႊအိမ္ႏွင့္ ႐ုပ္ခ်င္းဆင္ေသာ္ျငား မ်က္လံုး၏ ေအးခ်မ္းမႈ ကား မ႐ွိေခ်။ စူး႐ွေတာက္ေျပာင္ေသာ အေရာင္တစ္ခုခုသည္ မ်က္လံုးထဲမွ ထြက္ေန၏။ သူသည္ ညီမ၏ သမီး အား စူး႐ွစြာ ၾကည့္၏။

' ညည္းတုိ႔ေအ၊ ငါ့တူမေလးကုိ အက်ည္းလည္း မတန္ဘဲနဲ႔ က်ီးဒန္ မွည့္ရသလားေအ '
က်ီးဒန္ အလြန္ေက်နပ္ရေသာ အေျပာျဖစ္သည္။
သည္စကားေၾကာင့္ က်ီးဒန္ ၿပံဳးေစ့ေစ့ ကြက္ခနဲ တစ္ခ်က္ေမာ့ၾကည့္စဥ္၊ မိႀကီးထံမွ အေမးတစ္ခု ထပ္မံထြက္ပ်ံလာသည္။
' ညည့္ ေယာက္်ားက လယ္သမားပဲလား '

' ဟုတ္ကဲ့ '
' လယ္သမားကုိ ယူရတယ္လုိ႔ေအ။ ညည္းတုိ႔မွာ ယူစရာလူဒါေလာက္ပဲ ႐ွားသလား '
က်ီးဒန္ နား မ်က္စိ လည္သြားေသာ္ျငား၊ ေဒၚေ႐ႊအိမ္မွာ ေထာင္းခနဲ ေဒါသျဖစ္ရသည္။ သည္သမက္မွာ သူစိတ္တုိင္းက်ေသာ သမက္ျဖစ္၏။ အလုပ္အကုိင္ ႀကိဳးစား၏။ ႐ုိးသား၏။ ႐ုိးသား တည္ၾကည္ျခင္းႏွင့္ အလုပ္အကုိင္ ႀကိဳးစားျခင္းသည္ ေ႐ႊထက္ အဖုိးတန္သည္ မဟုတ္ေလာ။
' လယ္သမားသမီး၊ လယ္သမားနဲ႔ရတာ အျပစ္လား တစ္မရဲ႕ '
' ညည္းတုိ႔ အဲဒါခက္တာပဲ၊ ၿမိဳ႕ထဲ တစ္လေနလုိ႔ တစ္ေခါက္ မေရာက္ဘူးထင္ပါရဲ႕ '

ေဒၚေၾကာ့သည္ စကားဆက္ရန္အတြက္ မ်က္လံုး၀င့္ေသာအခါ ညီမ၏ ခက္ထန္ေသာ မ်က္ႏွာထား ကုိသတိျပဳမိသည္။ ထုိခဏတြင္ ေဒၚေၾကာ့သည္ မိမိတုိ႔ ညီအစ္မသံုးေယာက္၏ ျခားနားေသာ စ႐ုိက္မ်ားကုိ သတိရ၏။ ေဒၚေၾကာ့တုိ႔တြင္ ညီအစ္ကုိေမာင္ႏွမ ငါးေယာက္႐ွိရာ အႀကီးဆံုးႏွင့္ အငယ္ဆံုးမွာ ေယာက္်ားေလးေတြျဖစ္၊ အလယ္က မိန္းကေလးသံုးေယာက္တြင္ ေဒၚေၾကာ့မွာ အႀကီးဆံုး ျဖစ္၍ ေဒၚေ႐ႊအိမ္ႏွင့္ ေဒၚမယ္လွတုိ႔မွာ အလတ္ႏွင့္ အငယ္မ်ားျဖစ္ၾကရာ စ႐ုိက္သံုးမ်ိဳး႐ွိ သည္။ အႀကီးမ မေၾကာ့ သည္ အ႐ြယ္မေ႐ာက္မီက နာမည္ပ်က္၏။

၀တ္ခ်င္စားခ်င္ လွခ်င္လြန္းေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ လက္႐ွိအိမ္ေထာင္ ဦးဖုိးမႈန္မွာ အိမ္ေထာင္ သံုးဆက္႐ွိသည္။ ဒုတိယအိမ္ေထာင္မွာ နာတာ႐ွည္ျဖင့္ အိပ္ရာထဲ၌ လဲေနစဥ္ မေၾကာ့က အိမ္ေပၚ တက္ၿပီး အတင္း ေနသည္။ နာတာ႐ွည္ တိမ္းပါးသြားေသာအခါ ေဒၚေၾကာ့မွာ တတိယ မယားႀကီး ျဖစ္သြား ေတာ့သည္။ မည္သူေတြ ေမးေငါ့သည္ျဖစ္ေစ၊ မည္သူေတြ အတင္းေျပာသည္ျဖစ္ေစ နမည္ ညိဴးခ်င္ ညိဴးပါ၊ လန္းခ်င္ လန္းပါ၊ လက္ောက္ ဆယ္စံုကုိ ဆင့္၀တ္ၿပီး သနပ္ခါး ေျခဆံုး ေခါင္းဆံုး လိမ္းေနရသျဖင့္ မေၾကာ့ ေက်နပ္လွၿပီ။ သုိ႔ေသာ္ မေ႐ႊအိမ္ႏွင့္ မမယ္လွက အစ္မႀကီး၏ ေ႐ႊဘံုစံဘ၀ကုိ တံေတြးျဖင့္ ေထြးသည္။

မေ႐ႊအိမ္က ' ဒါမ်ိဳးေတာ့ အားမက်ေပါင္ ' ဟူ၍သာ မွတ္ခ်က္ခ်သည္။ သုိ႔ေသာ္ မမယ္လွကမူ လက္ေတြ႕ အေရာင္းအ၀ယ္လုပ္ျပသည္။ မေၾကာ့၏ လက္ေကာက္မ်ိဳး သံုးႏွစ္အတြင္း ျဖစ္လာသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ညီအစ္မသံုးေယာက္တြင္ ေဒၚမယ္လွသည္ အရဲရင့္ဆံုး အတက္ႂကြဆံုး ျဖစ္ျငား၊ အစ္မႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ အဆက္အသြယ္ျပတ္ေနသည္။ ေဒၚေၾက့သာလွ်င္ ဇာတိ ' ခါးျပည့္' ႐ြာတြင္ ေထာင္ေန ေမာက္ေနသည္။ ယခု ေဒၚေၾကာ့ ေရာက္လာသည္။ အေပၚယံ အသြင္အျပင္ အားျဖင့္ကား ေဒၚေ႐ႊအိမ္မွာ နိမ့္က်သည္။ နိမ့္က်ေသာ္ေကာဟု ေဒၚေၾကာ့မွ ႏုိင့္ထက္စီးနင္း မေျပာ ရဲေပ။ မေျပာရဲျခင္းမွာ လိပ္ျပာ မလံုသျဖင့္ ျဖစ္သည္။

    ေဒၚေၾကာ့ေရာက္လာျခင္းမွာ အိမ္ေထာင္ျပဳသြားေသာ တူမေလးကုိ ေတြ႕ရန္ျဖစ္သည္။ မဂၤလာ ေဆာင္ခ်ိန္က သုိက္သုိက္၀န္း၀န္း စည္စည္ကားကားျဖင့္ ေဆြစံုမ်ိဳးစံု ေတြ႕ႏုိင္ပါလ်က္ ေဒၚေၾကာ့ ေရာက္ မလာျခင္းမွာ ဧည့္ပရိသတ္အမ်ားၾကား၌ ျမဳပ္ေနမည္စုိးေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။ ယခုပင္လွ်င္ ၾကည့္၊ တစ္႐ြာလံုး ေငးၾကည့္ေခ်ာင္းၾကည့္ရေစရန္ ညီမ၏ အိမ္ကုိ အိမ္စဥ္ေလွ်ာက္ၿပီး ေမးလာခဲ့သည္။
' ညည္းတုိ႔ အဲဒါ ခက္တာပဲ။ ၿမိဳ႕ထဲ တစ္လေနလ ုိ႔ တစ္ေခါက္ ေရာက္တာ မဟုတ္ဘူး။ ၿမိဳ႕ထဲမွာ တုိက္နဲ႔ တာနဲ႔'

သုိ႔ေသာ္ ေဒၚေၾကာ့ စကားမဆက္ျဖစ္။ သူ၏ ႂကြယ္၀ခ်မ္းသာမႈကုိ ညီမႏွစ္ေယာက္လံုးက ႐ႈတ္ခ်ၾက သည္ ကုိ သတိရသည့္အတြက္ စကားလမ္းေၾကာင္း ေျပာင္းလဲြသြားသည္။
' မျဖစ္ေသးပါဘူးေအ၊ ထမင္းတစ္လုပ္ဟာ လယ္လုပ္မွ စားရတာ မဟုတ္ပါဘူး '
လယ္သမားဘ၀ကုိ သြယ္၀ုိက္ၿပီး ႐ႈတ္ခ်ေသာစကားျဖစ္ျငား က်ီးဒန္ သေဘာက်သည္။ အားတက္စရာပါသည့္အတြက္ ျဖစ္ေခ်သည္။ မိႀကီးျဖစ္သူကုိ က်ီးဒန္ ေမွ်ာ္လင့္တႀကီး ေမာ့ၾကည့္ သည္။
' သက္ေသာင့္သက္သာနဲ႔ ထမင္းတစ္လုတ္လည္း စားရ၊ ႀကီးပြားခ်မ္းသာမႈလည္း ျဖစ္ႏုိင္တဲ့ အလုပ္ေတြ ႐ွိပါတယ္ ေအ '

' ဟုတ္ကဲ့ မိႀကီး၊ က်ဳပ္ လုပ္ခ်င္ပါတယ္၊ လုပ္ပါရေစ'
က်ီးဒန္က လုိလုိလားလား တံု႔ျပန္သည္။
ႀကီးပြားခ်မ္းသာေရးဟု ေဒၚေၾကာ့ ယံုၾကည္ေသာ လုပ္ငန္းတစ္ခုသည္ ေဒၚေၾကာ့၏ ႏႈတ္ဖ်ားမွ လႊတ္ခနဲထြက္လာသည္။ သုိ႔ရာတြင္ ေဒၚေၾကာ့သည္ ႏႈတ္ခမ္းကုိ အခ်ိန္မီ ပိတ္သည္။ လြယ္လြယ္ ေျပာလွ်င္ တန္ဖုိးမ႐ွိ။ တူမကုိသာ ေျခဆံုးေခါင္းဆံုး ၾကည့္ေနသည္။
' ေျပာပါ မိႀကီး၊ က်ဳပ္ လုိက္နာပါ့မယ္ '

' ညည္းတုိ႔ ႐ြာေတာင္ဖ်ားက ငါ၀င္လာတာ သည္အထိပဲ။ အိမ္ဆုိင္ တစ္ဆုိင္မွ မေတြ႕ဘူး။ ညည္းတုိ႔ အိမ္ဆုိင္ တည္ပါလား '
ထုိအခါ ေဒၚေ႐ႊအိမ္က ' သမီး နားမေယာင္နဲ႔ဟဲ့။ ေႂကြးက်တာနဲ႔ပဲ တစ္လအတြင္း ျပဳတ္မွာ' ဟု ၀င္ ေျပာသည္။
' အဲဒါကေတာ့ေအ၊ လူတြင္ပါလုိ႔ ႏြားကုိ က်ားကုိက္တာပါ။ ယေန႔ အေႂကြးမေပးဆုိၿပီး စာတဲြထား လုိက္ပါ ေအ တုိ႔ရယ္ '
' မိႀကီးက ေျပာတာေတာ့ဟုတ္ပါရဲ႕။ အရင္းလုိေသးတယ္ '

' အရင္းက ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၀င္မွာတံုး။ ဆား၊ ငါးပိ၊ ပုစြန္ေျခာက္၊ ငါးေျခာက္၊ ဆီ၊ ငံျပာရည္နဲ႔ မုန္႔ပဲသေရစာ၊ မဆလာ၊ နႏြင္းမႈန္႔ေပါ့ေအ။ အရင္း ငါးဆယ္ မေက်ာ္ပါဘူး'
' အစ္မအဖု႔ိေတာ့ ငါးဆယ္ဟာ မေျပာေလာက္ေပမဲ့ က်ဳပ္တုိ႔မွာ အဲသည္ငါးဆယ္ဟာ ခက္သေတာ့္။ အစ္မ သမီးကုိ အစ္မပဲ ထုတ္ေခ်းခဲ့ေပေတာ့၊ ေနာက္ေတာ့ ျပန္ဆပ္ေပါ့'
သည္မွ်ေငြေၾကးသည္ ပါမလာေၾကာင္း သိပါလ်က္ႏွင့္ ေဒၚေၾကာ့သည္ ေခၽြးခံအက်ႌကုိ ႏိႈက္၏။

' သည္လုိလုပ္ေအ။ နက္ျဖန္မနက္က်ရင္ အိမ္လာခဲ့ေအ။ ငါ့မွာ ခ်က္ရျပဳတ္ရ ဆြမ္းေလာင္းရတာနဲ႔ ဆုိေတာ့ ဆြမ္းခံခ်ိန္မတုိင္ခင္ ေရာက္ေအာင္ လာခဲ့ေအ။ ငါ့တူမေလး လိမၼာသေလာက္ ဆင္းရဲတြင္း က လြတ္ေအာင္ ငါမၾကည့္လုိ႔ ဘယ္သူၾကာည့္မွာတံုး '
မစားရ၀ခမန္း စကားႀကီးျဖစ္သည္။ တစ္ျပားကုိပင္ ႏွစ္ပုိင္းခဲြၿပီး တစ္ျခမ္းဖုိး၀ယ္ယူရသည္အထိ ေငြ တြင္းနက္ခ်ိန္တြင္ က်ပ္ ငါးဆယ္သည္ မ်ားျပား၏။ ထုိမွ်ေသာေငြကုိ ေမာင္ေဆး႐ုိး မိက်ီးဒန္တုိ႔ တလင္းတက္ခ်ိန္တြင္ ရ႐ွိရန္ မေသခ်ာေပ။ ထုိမွ်ေသာေငြကုိ မိႀကီးက 'ငါ့တူမကေလး၊ လယ္ထဲ ေခ်ာင္းထဲ မွာ မပင္ပန္းေစခ်င္လုိ႔' ဟူေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ ထုတ္ေခ်းေတာ့မည္။ က်ီးဒန္မွာ ေက်းဇူး တင္လြန္း သျဖင့္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ဦးခ်သည္။ ေဒၚေ႐ႊအိမ္ကလည္း 'အစ္မကုိ ေျပာခဲ့ဆုိခဲ့မိတာ ေတြ ေတာင္းပန္ပါတယ္' ဆုိၿပီး ကန္ေတာ့သည္။

ေဒၚေၾကာ့၏လွည္း ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာထဲမွ ထြက္ေသာအခ်ိန္၀ယ္ ငွက္ေပ်ာခုိင္ေတြ၊ ကြမ္း႐ြက္ထုပ္ေတြ၊ ယုန္ကင္ေတြ၊ ပုတတ္ကင္ေတြ ပါသြားသည္။ သည္အရာေတြမွာ ခါးျပည့္႐ြာ တြင္ုလည္း ႐ွိသည္သာ။ သုိ႔ေသာ္ ေပးသူက ေပးေသာအခါ ေဒၚေၾကာ့မွာ ျငင္းရန္မသင့္ေပ။ စင္စစ္ ေသာ္ကား ေပးလုိက္ ရသူမ်ားမွာ ပုိပုိလွ်ံလွ်ံ႐ွိ၍မဟုတ္ပါ။ ေက်းဇူးတင္သည့္ အထိမ္းအမွတ္အျဖစ္ ျခစ္ျခဳတ္ၿပီး ေပးလုိက္ ၾကျခင္းသာျဖစ္၏။ ေပးလည္း ေပးေကာင္းပါသည္။ ေငြက်ပ္ငါးဆယ္မွ်ေသာ အရင္းအႏွီးကုိ ထုတ္ေခ်း မည့္ ေက်းဇူး႐ွင္ မဟုတ္ေလာ။

က်ီးဒန္သည္ ေနာက္တစ္ေန႔နံနက္တြင္ မိႀကီး ေဒၚေၾကာ့႐ွိသည့္ ခါးျပည့္႐ြာသုိ႔ ေရာက္လာခဲ့သည္။ သံုးတုိင္ေက်ာ္ေက်ာ္ေ၀းေသာ ခရီးျဖစ္သည့္အတြက္ မႈိင္းမိႈင္းေမွာင္ေမွာင္ကတည္းက ထလာသည္။ မိႀကီး မွာခဲ့သည့္အတုိင္း ဆြမ္းခံမ၀င္မီေရာက္သည္။ လက္ခ်ည္း မလာလုိေသာေၾကာင့္ မုန႔္ၾသဇာ တစ္ပိႆာ အေႂကြး ၀ယ္လာခဲ့ရေသးသည္။
မိက်ီးဒန္၏ စိတ္အာ႐ံုတြင္ သူတုိ႔လင္မယား၏ အနာဂတ္သည္ လွပေန၏။ မိႀကီးထုတ္ေခ်းေသာ ေငြငါးဆယ္အကူအညီျဖင့္ တည္ေထာင္ထားေသာ တုိလီမုိလီ အိမ္ဆုိင္ကေလးသည္ ကုန္စံုဆုိင္ႀကီး ျဖစ္လာ သည္။ အေမတုိ႔ အိမ္ေျခရင္းဘက္တြင္ ထုတ္ထားေသာ အဖီကေလးသည္ အိမ္ႀကီးရခုိင္ ျဖစ္လာၿပီ။ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာတြင္ အႀကီးက်ယ္ဆံုး ႐ြာ့က်က္သေရေဆာင္ 'အိမ္ေတာ္ပံု' ေဆာက္ထားသည့္ အိမ္ႀကီး။

' မိႀကီးဖုိ႔ မုန္႔ၾသဇာ တစ္ပိႆာ '
အိမ္ေအာက္တြင္ အက်ယ္အ၀န္း၏ ေလးပံုတစ္ပံုကုိ 'ဆင့္' ႐ုိက္ထား၏။ ဆင့္ေဘးတြင္ ေက်ာမွီပါေသာ ခံုတန္းလ်ားတစ္ခု၊ အဲဆဲြပါေသာ စားပဲြတစ္လံုး ခ်ထားသည္။ စားပဲြေပၚတြင္ ေႂကြ ရည္သုတ္ ေရေႏြးကရား ပန္းကန္စံု ႏွင့္ ေၾကးကြမ္းအစ္ႀကီးတုိ႔႐ွိသည္။ က်ီးဒန္သည္ သူ႔ေအာက္ အနည္းငယ္ ငယ္႐ြယ္ဟန္႐ွိေသာ မိန္းမပ်ိဳတစ္ေယာက္၏ လက္ထဲသုိ႔ မုန္႔ၾသဇာကုိထည့္သည္။ ' ရမ္းဘုိကုန္းက က်ီးဒန္ ေရာက္လာၿပီလုိ႔ပဲ ေျပာလုိက္ ပါေအ' ဟု မွာလုိက္ေသးသည္။

ဆြမ္းခံ၀င္ခ်ိန္ တုိင္ခဲ့ၿပီ။
' ဆြမ္းေတာ္ဗ်ိဳ႕'
' ဆြမ္းေတာ္ခင္ဗ်ာ့ '
ဘုန္းႀကီး တစ္ပါးႏွင့္ ေက်ာင္းသား ငါးေယာက္။ ဦးပဥၥင္းတစ္ပါးႏွင့္ သမေဏႏွစ္ပါး။ ေက်ာင္းသား ေလးေယာက္။ ေနာက္ထပ္ ေနာက္ထပ္။ အိမ္ေ႐ွ႕တြင္ ရပ္သည္တစ္မ်ိဳး။ အိမ္ေအာက္ သုိ႔ ၀င္လာၿပီး ထုိင္ေသာ 'ထုိင္ဆြမ္း'က တစ္ဖံု။ ထုိဆြမ္းမ်ားကုိ ေလာင္းသူမွာ ေဒၚေၾကာ့မဟုတ္။ က်ီးဒန္ မုန္႔ၾသဇာ ထုပ္ေပးလုိက္ေသာ မိန္းကေလးႏွင့္အျခားတစ္ေယာက္သာျဖစ္သည္။
ေနျမင့္သည္ႏွင့္အမွ် က်ီးဒန္လည္ပင္း႐ွည္ၿပီ။ ဖင္တႂကြႂကြျဖစ္ၿပီ။ သုိ႔တေစ မိႀကီး ေဒၚေၾကာ့၏ အသံေသာ္ မွ် မၾကားရေပ။ ၾကာေသာ္ က်ီးဒန္ သံသယ၀င္လာေခ်သည္။
' သည္အိမ္ ဟာ မိႀကီးတုိ႔အိမ္မွ ဟုတ္ရဲ႕လား '

ဟုတ္ပါသည္။ မိႀကီး ေဒၚေၾကာ့၏ အိမ္ျဖစ္ေၾကာင္းကုိ ယမန္ေန႔ ညေနက က်ီးဒနတုိ႔ လက္ေဆာင္ ေပးလုိက္ေသာ ငွက္ေပ်ာခုိင္ကုိ 'ေခြးကတက္'ေအာက္တြင္ ေထာင္ထားသည္။ မဆစ္ရေသး၊ မအုပ္ရ ေသးေသာေၾကာင့္ က်ီးဒန္ ေကာင္းစြာမွတ္မိသည္။

ထုိင္ဆြမ္းကုိယ္ေတာ္မ်ား ကုန္သြားၿပီ။ အိမ္ေပၚသုိ႔ လူေတြ တက္ခ်ည္ဆင္းခ်ည္ လုပ္ေနၾကသည္။ အိမ္ေပၚသုိ႔ လုိက္သြားရေကာင္းႏုိးႏုိး က်ီးဒန္ စိတ္ကူးေသးျငား မေ႐ြ႕။ တျဖည္းျဖည္း အခ်ိန္ကုန္ လာသည္ႏွင့္ အမွ် ထမင္းဆာလာသည္။ မိႀကီးမွာသည့္အခ်ိန္ႏွင့္ အညီေရာက္ရန္ စိတ္ေစာေန သျဖင့္ မည္မည္ ရရ မျဖည့္တင္းမိ။ ငါးေပါင္းေၾကာ္ တစ္ျပားဖုိးသာ စားခဲ့မိသည္ထင္၏။ သုိ႔ေၾကာင့္ ဆာေလာင္ လာေသာအခါ က်ီးဒန္သည္ ထျပန္ရန္ စိတ္ကူးေတာ့၏။ သုိ႔ေသာ္ ေျပာစရာျဖစ္မည္။

' ၾကည့္႐ႈခ်င္ ေစာင္မခ်င္လုိ႔ ေခၚတာ၊ မေျပာမဆုိ ျပန္သြားတယ္။ ေ႐ႊအိမ့္သမီး တယ္႐ုိင္းပါကလား'
အထုိင္ျပင္ၿပီးခါ မွ က်ီးဒန္ မထျဖစ္။ ထမင္းစားခ်ိန္မတုိင္မီက ေရာက္ေနေသာဧည့္သည္၊ ထမင္းစား ခ်ိန္ တြင္ ေရာက္လာေသာ ဧည့္သည္မ်ားကုိ ထမင္းစားေခၚရ႐ုိး ထံုးစံ႐ွိသည္။ က်ီးဒန္အား မည္သူမွ် လာေရာက္ မေခၚငင္ေပ။

အိမ္ေအာက္ သု႔ိ ေနေရာင္မ်ား ၀င္လာၿပီ။ ဤသုိ႔ ညေနေစာင္းခါမွ ေဒၚေၾကာ့ ေရာက္လာသည္။ က်ီးဒန္ႏွင့္ တစ္လံကြာခန္႔တြင္ ထုိင္သည္။ ကေလးေျမးငယ္ေတြႏွင့္ စကားေျပာသည္။ အေႂကြးလာ ဆပ္သူမ်ားႏွင့္ ရန္ျဖစ္သည္။ က်ီးဒန္ကုိကား စကားေျပာရန္ ေ၀းစြ။ ျပန္ေစာင္းေသာ္မွ် မၾကည့္ေခ်။ ေဒၚေၾကာ့ သည္ သူ၏ ပတ္ခ်ာ၀န္းက်င္သုိ႔ ေရာက္လာသူတုိင္းႏွင့္ စကားေျပာပါလ်က္ က်ီးဒန္ကုိ ကြက္ခ်န္ထားသည္။ သုိ႔အတြက္ က်ီးဒန္၏ စိတ္မွာ သိမ္ငယ္လာသည္။ တစ္ဖက္ကလည္း မေမွာင္မီ ႐ြာသုိ႔ ျပန္ေရာက္ရန္ အခ်ိန္ကုိ တြက္ဆရသည္။

အိမ္ေအာက္သုိ႔၀င္လာေသာ ေနေရာင္ေၾကာ ႏွစ္လံမွ် ႐ွည္လာခ်ိန္၌ က်ီးဒန္ ထသည္။ မိႀကီးေ႐ွ႕သုိ႔ လာသည္။
' မိႀကီး၊ က်ဳပ္ ျပန္ေတာ့မယ္ '
ေဒၚေၾကာ့ သည္ က်ီးဒန္အား ယခုမွျမင္ဘိသုိ႔ ရင္ကုိဖိ၏။
' ငါေအ၊ ညည္းကုိ တက္တက္ႀကီးေမ့ေနတာ။ ျဖစ္မွ ျဖစ္ရေလျခင္း ေအရယ္၊ နက္ျဖန္ တစ္ေခါက္ လာခဲ့ ဦးေနာ္ '
က်ီးဒန္သည္ ေခါင္းမညိတ္ပါ။ ေခါင္းလည္းမခါပါ။ 'တန္ဟဲ့ တစ္သက္လံုးမလာဘူး' ဟု ဆံုးျဖတ္ လုိက္ေသာ ေၾကာင့္ျဖစ္သည္။

ကားလမ္း၊ ျမင္းလွည္းလမ္းမ႐ွိပါ။ ေျခသြားလမ္း၊ လွည္းလမ္းေၾကာင္းတုိ႔အတုိင္း က်ီးဒန္သည္ သုတ္ေျခတင္သည္။ သုိ႔ေသာ္ က်ီးဒန္သည္ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာသုိ႔ မျပန္ေသးပါ။ မေအးညြန္႔၊ မဇာညြန္႔တုိ႔ အိမ္သုိ႔ ၀င္သည္။
' အလုိေတာ္ မအ၀ွာ၊ မုိးႀကီးခ်ဳပ္မွ '
မေအးညြန္႔က တအံ့တၾသျဖစ္သည့္နည္းတူ၊ မဇာညြန္႔ကလည္း 'လင္ကုိ စိတ္ေကာက္လာတာမဟုတ္လား။ လက္မခံဘူး'ဟု က်ီစယ္သည္။
' ညည္းတုိ႔ အခု ဘာလုပ္ေနၾကသတံုး '
အိမ္တြင္း အိမ္ျပင္တြင္ ျပည့္ႏွက္ေနေသာ အုိးစိမ္း သပိတ္စိမ္းမ်ားကုိ လွမ္းၾကည့္ရင္း က်ီးဒန္က ေမးသည္။

' အုိးေတြ ေျခာက္ကုန္မွာစုိးလုိ႔ အုိးလည္းပုတ္၊ သပိတ္လည္းပုတ္ပဲေအ့။ ေနပါဦး၊ ညည္းက အခ်ိန္ မေတာ္မွာ လာၿပီး ဘာေတြ စစ္ေဆးေနတာတံုး'
' ငါလည္း အုိးဖုိေထာင္ခ်င္လုိ႔ ေအတုိ႔ရဲ႕ '
' ေကာင္းတာေပါ့ ညည္းတုိ႔အရပ္မွာ အုိးသမားမွမ႐ွိတာ '
မဇာညြန္႔က အားတက္သေရာ တုိက္တြန္းသည္။

' ဒါျဖင့္ ဖုိကုိ ဘယ္လုိတည္ရမယ္။ ေျမကုိ ဘယ္လုိစပ္ရမယ္ ဆုိတာ ေျပာၾကဦးေလ '
ထုိအခိုက္တြင္ က်ီးဒန္၏ပခံုးကုိ မေအးညြန္႔က လာဖက္သည္။ မတ္တတ္မွ ကုန္းဖက္ၿပီး၊ လူေပၚသုိ႔ ဖိၿပီး ထုိင္ခ်သျဖင့္ က်ီးဒန္ေပၚသုိ႔ ပိလ်က္ လဲက်လာ၏။ က်ီးဒန္က ေအာ္ဟစ္ျငဴစူၿပီး ထုသည္။
' အုိးဖုိ မေထာင္ခင္ ငါတုိ႔ဆီမွာ တစ္လကုိးသီတင္းလာလုပ္လွည့္ဦးေလ'

' အဲဒါေလာက္ႀကီး မလုပ္ႏုိင္ဘူး '
' လြတ္လြတ္လပ္လပ္ အပ်ိဳဘ၀တုန္းက မလုပ္ဘဲနဲ႔၊ အခုမွ ဘာ စိတ္ကူးေပါက္လာတာလဲ ေကာင္မရယ္ '
သည္ေမးခြန္းေၾကာင့္ က်ီးဒန္ မ်က္ႏွာထား တင္းမာသြားသည္။ မ်က္လံုးအစံုမွ စူး႐ွေသာ အေရာင္ မ်ား ထြက္လာသည္။
' ေျပာပါဦး' ဟု ပခံုးခ်င္းတြန္းကာ မေအးညြန္႔က ေမးသည္။ ' ပုိက္ဆံလုိခ်င္လုိ႔' ဟု က်ီးဒန္က တံုးတိ ေျဖသည္။

လယ္သမားႏွင့္ ပ်ံက်လယ္ယာလုပ္သား (လယ္ကူလီ)မ်ားသာ ႐ွိခဲ့ေသာ ရမ္းဘုိကုန္း႐ြာထဲသုိ႔ ေရတြင္းႏွင့္ တူေသာ အုိးဖုိတစ္လံုး ေရာက္လာသည္။ မေအးညြန္႔ႏွင့္ မဇာညြန္႔တုိ႔ လုိက္လာၿပီး အုတ္ခံုကုိ ဤသုိ႔ထား။ နံကာကုိ ထုိသုိ႔လုပ္ဟု ညႊန္ၾကားေသာေၾကာင့္ လုပ္ရျငား၊ ေမာင္ေဆး႐ုိးမွာ ေယာင္နန။

ဆက္ရန္
.

2 comments:

ကိုေဇာ္ said...

အစ္မေရ...
ဒါေလးေတာ႔ အေျပးအလႊား လာဖတ္သြားပါဒယ္။
မနက္ေတာင္မွ မိုးလင္းေတာ႔မယ္ဗ်ာ။

:P said...

ကိုယ့္တူမ အရင္းကို ရက္စက္လိုက္ထာ..