Wednesday, July 21, 2010

ပန္းသတင္း (ဂ်ဴလိုင္ ၂၁)

ပံုျပင္ဆန္ေသာ ေဆာင္းနိဒါန္း

"ေဟာ ... ကိုေဆးရိုးတုိ႔ပါလား"
ေတာင္သူလယ္သမားႀကီးတို႔၏ ထံုးဓေလ့ မွတ္သားခ်က္အရဆုိလွ်င္ မိုးေလသည္ တန္ေဆာင္မုန္း လျပည့္ေက်ာ္ တစ္ရက္ေန႔တြင္ ကုန္ဆံုးသည္ဟု ဆိုစမွတ္ျပဳၾက၏။ ပထမ၀ီ၀င္အားျဖင့္ မုိးေရခ်ိန္ အနည္းဆံုး ျဖစ္သည့္ ဤမိုးေခါင္ေရရွားေဒသအတြက္မွာမူ မိုးရာသီရယ္ ေႏြရာသီရယ္ဟူ၍ ဟုတ္ ဟုတ္ျငားျငား ကြဲျပားမႈ မရွိလွပါေပ။ သည္တစ္ႏွစ္သည္လည္း သဲကႏၱာရဆန္ေသာ ပူျပင္းေျခာက္ ကၽြမ္းျခင္း ျဖင့္ တစ္မိုးကုန္၍ တစ္ေဆာင္းေငြ႕၌  ေျပာင္းေရႊ႕ ခိုလႈံပါျငားလည္း ႏွင္းေငြ႕ႏွင္းသက္မ်ား က မေလွ်ာ ဆင္းလာေသးေပ။ သည္သေဘာကး မုိးအကုန္ ေဆာင္းအကူး၌ ျဖစ္ၿမဲပင္တည္း။ ယုတ္စြအဆံုး ႏွင္းခါး ကေလး မ်ားေသာ္မွ မပက္ဖ်န္းလာေသးေပ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကိုေဆးရိုးတို႔၏ တန္ေဆာင္မုန္းမွာ အိုက္စပ္၍ မဆုံုး ပူေလာင္ခ်က္ ျပင္းတုန္းမွာပင္ ရွိေသး၏။

"အားလံုး ၾကားၾကသေရြ႕ ပုရပိုက္တန္းရြာေန ကိုေအာင္ေဘာ္၊ မမယ္မတို႔က နက္ျဖန္ခါ ေန႔ဆြမ္းစား ၿပီး အခ်ိန္ တြင္ သရက္ခ်င္ေျမာင္ေက်ာင္းသို႔ ကထိန္တရားေတာ္နာ ၾကြေတာ္မူၾကပါတဲ့ဗ်ိဳ႕"
ကိုသာဟန္ ၏ အသံက ရမ္းဘုိကုန္းရြာ အေရွ႕ဖ်ားတြင္ ပ်ံ၀ဲလာ၏။ မီးေရာင္ကေလးေတြ ကိုယ္စီႏွင့္ ဆူညံေနေသာ အိမ္မ်ားမွ ကေလးငိုသံ၊ ဆဲဆိုသံ၊ အိုးပုတ္သံ၊ ေအာ္သံ၊ ေငါက္သံမ်ားသည္ ဗ်ိဳး ... သံေၾကာင့္ တဒဂၤမွ် ၿငိမ္သက္သြားၾက၏။ ကိုသာဟန္သည္ ဗ်ိဳးသံအဆံုးတြင္ ေခ်ာင္းသံ တဟပ္ ဟပ္၊ ေဆးလိပ္မီး တ၀င္း၀င္း ႏွင့္ ဆက္ေလွ်ာက္သြာေသာအခါ ရြာငယ္၏ ဆူညံသံမ်းက ျပန္လည္ ထြက္ေပၚလာျပန္၏။

"သမီးေရ ... အေဖ့ရွပ္အက်ႌကို ေလွ်ာ္ဦးမွပဲေဟ့။
ကိုေဆးရိုး သည္ ေနာက္ဘက္မွ အူယားဖားယား ေျပး၀င္လာသည္။ မ်က္လံုးက သမီးေခ်ာစိန္ကို တစ္လွည့္ မက်ီးဒန္ ကို တစ္လွည့္ ၾကည့္ေနသည္။ ခါးေတာင္းက်ိဳက္ထားေသာ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ ေအာက္ပိုင္းတြင္ ေရမ်ားျဖင့္ ရႊဲစိုေနကာ ညိဳေမွာင္ေသာ အသားက ေမွာင္မည္းေနာက္ခံထက္၀ယ္ မီးေရာင္ျဖင့္ လက္ ေနသည္။

"ဘာမ်ား ဒါေလာက္ေတာင္ အေလာတႀကီး ျဖစ္လာရတာလဲ ကိုေဆးရိုးရဲ႕၊ ေတာ့္မလဲ"
"ဟယ္ ... နင့္မလဲ ငါ့ကို မာန္ဖို႔ခ်ည္း ၾကည့္ေနတာပဲ။ ေန႔လယ္တုန္းက လယ္ခ်တဲ့ဆီကုိ ၀တ္သြား တာ အက်ႌ တစ္ထည္လံုး ရႊဲရႊဲစိုေနတာဟာ၊ အဲဒါကို အခုေနက ေလွ်ာ္ထားမွ ျဖစ္ေတာ့မေပါ့ဟ"
"မနက္က် မွ ေလွ်ာ္ေတာ့ေကာ ဘာျဖစ္လဲ"
မက်ီးဒန္ က အိပ္ရာေဘးရွိ ထန္းေခါက္ဖာအစုတ္ကို ဖြင့္ရင္းက ကိုေဆးရိုးဘက္သို႔ မ်က္ေစာင္းထုိး ကာ ေမးလိုက ္ျပန္၏။

"ကဲ ... ကဲ မိက်ီးဒန္၊ ခင္ဗ်ားကို က်ဳပ္ ေျပာတာ မဟုတ္ပါဘူး၊ သမီးကို ခိုင္းေနတာပါ"
ကိုေဆးရိုး မွာ စိတ္မရွည္ေတာ့သျဖင့္ မက်ီးဒန္းကို ျပန္၍ေအာ္ေျပာလိုက္ေလရာ
"မေအာ္ပါနဲ႔ေတာ့္"
"ေအာ္တာမႀကိဳက္ရင္ အသာေန"
"အို ... အေမကလည္း ဟုတ္သားပဲ၊ အေမက အလကားေနရင္း အေဖစိတ္တုိေအာင္ ေျပာေျပာေန တားကိုး အေမရဲ႕"

ေခ်ာစိန္မွာ အနီးတြင္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္လ်က္ ပဲႀကီးေရစိမ္မ်ားကို ညႇစ္ေနရာမွ အေဖႏွင့္ အေမ ျဖစ္သူတို႔၏ ရန္ပြဲကို ၀င္ေရာက္ဖ်န္ေျဖေပးလုိက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကိုေဆးရိုးဘက္သို႔ လွည့္ၿပီး
"အေဖ့မလဲ ေရေတြစိုလို႔ပါကလား၊ မေတာ္တဆ အေအးမိသြားပါ့မယ္ အေဖရာ၊ က်ဳပ္က ၿပီး ေလာက္ၿပီ ထင္ေနတာ။ ကဲကဲ အခုေလွ်ာ္လိုက္မယ္ေလ၊ အေဖေကာ ေရမခ်ိဳးေသးဘူးလား"
ေခ်ာစိန္က ဘုရားစင္တြင္ ခ်ိတ္ထားေသာ အက်ႌက္ုိ ျဖဳတ္ယူလိုက္ေလသည္။ ကိုေဆးရုိးသည္ တဲ ေနာက္ဘက္ ရွိ ေမွာင္ကြယ္ထဲသို႔ ၀င္ေရာက္သြားေလသည္။

ကိုေဆးရိုးမွာ တဲေနာက္ေဖး ေခ်ာင္းကမ္းပါးရွိ ကုန္းမုိ႔ကေလးေပၚတြင္ ပ်ိဳးထားေသာ ၾကက္သြန္ခင္း ကေလးကို ေရေလာင္း ေနရာမွ ကိုသာဟန္၏ ဗ်ိဳင္းသံကို ၾကားရေသာေၾကာင့္ ၀င္လာခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ အက်ႌ က သည္တစ္ထည္တည္းသာ ေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ ရွိေတာ့သည္။ သည္တစ္ထည္သာ ရွိေတာ့ခါမွ သြားစရာ လမ္းမ်ားက ခဏခဏေပၚလာသည္။ သြားစရာလမ္းရွိ၍ ၀တ္လိုက္ျပန္ပါမူ ကိုေဆးရိုးတို႔ လို အ၀တ္ ကပ္ေလ့ ထပ္ထမရွိေသာ လူမ်ား၏ ခႏၶာကိုယ္မွ ေခၽြးမ်ားသည္ တာက်ိဳးသလို သြန္က် လာေလ့ရွိ၏။ ခဏခဏ ေလွ်ာ္ဖြပ္ျပန္ပါက စုတ္သြားမည္စိုးသျဖင့္ မေလွ်ာ္ဘဲထားျပန္ပါလွ်င္လည္း ေခၽြးစားၿပီး စုတ္ၿပဲ သြားမွာကို စိုးရိမ္ရျပန္ေလသည္။

"ဟယ္ ... ေနာက္ခါက်မွ ေနာင္ခါ ေရာက္ရားေပါ့၊ စုတ္သြားလည္း မ၀တ္ဘဲေနရုံေပါ့။ လူေတြၾကား ထဲမွာ ေခၽြးနံ႔ႀကီး တလိႈင္လိႈင္နဲ႔ အားနာစရာႀကီး"
သို႔ေၾကာင့္ပင္ ေန႔လယ္က ၀တ္သြားခဲ့ေသာ အင္က်ီကို နက္ျဖန္ကာလအတြက္ ေလွ်ာ္ဖြပ္ရန္ လိုအပ္ လာေလ သည္။ မျဖစ္ေစခ်င္တာမ်ားကလည္း အက်ဥ္းအက်ပ္မ်ားႏွင့္ႀကံဳလာလွ်င္ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ ေတြ႕ရ တတ္၏။ ကိုေဆးရိုးမွာ သည္လိုအေတြ႕အႀကံဳမ်ားက သင္ၾကားထားၿပီးျဖစ္သျဖင့္ တစ္ထည္ တည္းေသာ အက်ႌ ကို ႀကိဳတင္ေလွ်ာ္ဖြပ္ထားေစျခင္း ျဖစ္၏။  ဟုတ္သည္၊ နက္ျဖန္နံနက္က်မွ ေလွ်ာ္ေလွ်ာ္ေကာ မေျခာက္ ေသြ႕ ႏိုင္ေပဘူးေလာ။ ေျခာက္ောတ့ ေျခာက္ႏိုင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ေနမသာ မိုးအု႔ံေနခဲ့ေသာ္ မည္သည့္ အက်ႌ ကို ၀တ္သြားရပါမည္နည္း။

"ေဆးရိုးေရ"
"ေဟ ... ဘာလဲဟ"
ကိုေဆးရိုးမွာ နံနက္လင္းလာလွ်င္ လင္းလာခ်င္း မ်က္ႏွာပင္ မသစ္အားေပး။ သူ၏ ၾကက္သြန္ ပ်ိဳခင္းကေလးမ်ား၏ ၾကားသို႔ေရာက္လာကာ အရိပ္အျခည္ကို ၾကည့္ရသည္မွာ ၀တၱရားတစ္ခု ျဖစ္ ေနသည္။ လူအတြက္ အသံုး၀င္ေသာ ၾကက္သြန္ပင္ကေလးမ်ားမွ အပ္ဖ်ားေလာက္ဘ၀မွ တုိးတက္ဖြံ႕ထြား လာသည္ မရွိဟု ထင္ရ၏။ ျမက္ပင္ႏွင့္ ခရာပင္မ်ားမွာေသာ္ကား ၾကြားရြား သန္ျမန္စြာယ ေပါက္ေနၾက၏။ ကိုေဆးရိုး မွာ ၾကက္သြန္ပ်ဳိခင္းနားသို႔ ေရာက္လွ်င္ ေတာ္ေတာ္ႏွင့္ မခြာႏိုင္ေတာ့ေခ်။။ အျမင္မေတာ္ေသာ ေပါင္းပင္ ကေလးမ်ားကို ဆြဲႏုတ္ဖယ္ရွားေနမိတတ္သည္ သာ ျဖစ္၏။
"မင့္ပ်ိဳပင္ ကေလးေတြ ဘယ့္ႏွယ္လဲေဟ့"

ေက်ာတေျပာင္ေျပာင္တြင္ လံုခ်ည္စုတ္တစ္ထည္ကို ပခံုးတင္ထားသည့္ ကိုသာေမာင္က တဲေနာက္ေဖး ဘက္ သို႔ ေလွ်ာက္လာသည္။
"ငါေတာ့ ၾကည့္ရင္းၾကည့္ရင္းနဲ႔ပဲ တစ္ေန႔တစ္ျခား ေျမႀကီးထဲကို ၀င္ကုန္ၿပီထင္တယ္ကြာ"
"ေဟ ... ငါ့မလဲ ဒီလိုပဲဟ"
ကိုသာေမာင္ က တအံ့တၾသ ျဖစ္သြားရဟန္ျဖင့္ ကိုေဆးရိုး၏ အနီးတြင္ လာ၍ ရပ္သည္။

"လင္းႏို႔ေခ်းေကၽြးရရင္ ဘယ္လိုေနမလဲကြ"
"ေကာင္းသားပဲ၊ ငါေတာ့ နဘတ္ (ႏွမ္းဖတ္) ပုပ္ေရ ေလာင္းၾကည့္ခ်င္တယ္ကြာ"
"ေကာင္းေတာ့ ေကာင္းတာခ်ည့္ပဲကြ၊ ဘယ္ဟာက ပိုေကာင္းမလဲ မသိဘူးကြ"
ကိုေဆးရိုးက ဟင္းခနဲ သက္ျပင္းခ်လိုက္ၿပီး ထုိင္ေနရာမွ ထလိုက္သည္။ ျမသားသြယ္ႏြဲ႕ႏြဲ႕ကေလး မ်ားမွာ ပုလဲရည္မိုး ႏွင့္ ဥကေလးမ်ား ခ်ိတ္စီထား၏။ ကိုေဆးရိုးမွာ သူ၏ ၾကက္သြန္ပင္ကေလးမ်ား အတြက္ အားမလိုအားမရ ျဖစ္ေနသည္။ ရႊန္းရႊန္းေၾကာ့ေၾကာ့ မရွိ။ စိမ္းစိမ္းလြင္လြင္ မရွိ။ ကုပ္ခ်ည့္ ခ်ည့္ျဖစ္ေနေသာ အပင္ကေလး မ်ားအတြက္ အလိုလိုေနရင္း ေမာေနရ၏။
"ခက္ပါသကြာ"

"ေဟ့ ... "
ကိုသာေမာင္က ရုတ္တရက္ေခၚလိုက္သျဖင့္ ကိုေဆးရိုးမွာ ဖ်တ္ခနဲ လွည့္ၾကည့္လိုက္မိသည္။ ကိုသာေမာင္ က အၾကံတစ္ခုရဟန္ျဖင့္ ခါးကိုညႊတ္ကိုင္းၿပီး မ်က္ေမွာင္ကို ၾကဳတ္ပစ္လုိက္ကာ
"ေဟ့ ငါေတာ့ ေရျဖတ္ထားမယ္လို႔ စိတ္ကူးထားတယ္ကြ၊ သံုးေလးရက္ေလာက္ ေရျဖတ္ထားရင္ ၾကက္သြန္ပင္ ကေလးေတြဟာ တစ္ခါတည္း ျပာႏွမ္းကုန္မယ္ကြ သိလား၊ အဲဒီတုန္းက ျဗဳန္းခနဲ ေရျပန္ေလာင္း လိုက္ရင္ ဟုန္းခနဲ တက္လာလိမ့္မယ္ ထင္တယ္ကြ"ဟု အားပါးတရ ေျပာလိုက္ သည္။

"ဟန္မယ္ မထင္ပါဘူး သာေမာင္ရာ၊ အစိုကိုက္သြားမွာစိုးလို႔ တစ္ရက္တေလျဖတ္ထားတာဆုိရင္ ေတာ္ေသး ရဲ႕"
"ဟ ... ေဆးရိုးရ၊ အဲဒီနည္းက လူေျပာမ်ားတယ္ကြ"
"မ်ား မ်ားကြာ၊ လင္းႏို႔ေခ်းပဲစမ္းၾကည့္မယ္"
ကိုေဆးရိုးက ေခ်ာင္းျပင္တြင္းရွိ ၿပဲဳလဲေနေသာ ကိုင္းပင္မ်ားကို ေငးေမာၾကည့္ေနရာက ျပန္ေျပာ ေနသည္။ တစ္ေဆာင္းႏွင့္ တစ္ေႏြလံုးလံုး မင္းမူ၀င့္ၾကြားေနခဲ့ေသာ ကိုင္းေတာႀကီးမွာ ေခ်ာင္းေရ၏ လႊမ္းမိုး ဖိႏွိပ္မႈ ေၾကာင့္ ေသာင္ျပင္၀ယ္ ျပားျပားကပ္ေနၾက၏။ ရႊံ႕ႏွစ္အေျခာက္မ်ားသည္ ေနေရာင္ ျဖင့္ ၀င္းလက္ေန၏။ ေခ်ာင္းေရ မွာလည္း တစ္ေန႔တျခား ေလ်ာ့ပါးလာၿပီျဖစ္ရာ ၀ါးေဖာင္မ်ားကို အနည္းအက်ဥ္းမွ် ေတြ႕ျမင္ ေနရေလၿပီ။

"အင္း ... နိမ့္တုံျမင့္တံု ဤလူ႔ဘုံပါကလား"
"ဟေကာင္ ေအာင္မယ္ ... တရားေတြဘာေတြက်လို႔ပါကလားဟ"
ကိုေဆးရိုး၏ ညည္းတြားသံေၾကာင့္ ကိုသာေမာင္ကပါ ေခ်ာင္းျပင္အတြင္းသို႔ လွမ္းေမွ်ာ္ၾကည့္လိုက္ မိသည္။ ေခ်ာင္းျပင္အတြင္း၀ယ္ မြမြညက္ေၾက လဲေလ်ာင္းေနခဲ့ရေသာ ကိုင္းပင္မ်ားသည္ ယခုမူ ေထာင္တက္ တိုးခြင့္လာၾကျပန္သည္။ သို႔တေစတည္း ကိုေဆးရိုးတို႔၊ ကိုသာေမာင္တို႔၏ ဘ၀ေလွ ႀကီးမွာကား ေရယိုလ်က္ ႏွင့္ ေရဆန္ကိုသာ ေတြ႕ေနၾကရ၏။ သူတို႔အတြက္ ေရစုန္သည္ အဘယ္ မွာပါနည္း။

"ကဲ ... မင္းဘာသာမင္း အာေပါကသုိဏ္းပဲရႈရႈ၊ ျပာေသာကသိုဏ္းပဲရႈရႈ ရႈေနခဲ့ေတာ့ေဟ့"
"သြားေတာ့မလားကြ"
"ေအးကြာ၊ လယ္ျပင္ကို သြားရဦးမယ္ကြ"
ကိုေဆးရိုးမွာမူ ကိုင္းပင္ႏွင့္ သူ႔ဘ၀ကို ယွဥ္တြဲၾကည့္ေနမိျပန္ေလသည္။ အမြဲမြဲႏွင့္ ဆင္းရဲခဲ့ရသည္ မွာ ၾကာေညာင္းခဲ့ပါၿပီေကာ။
"အင္း ... ကံပဲေပါ့ က်ီးဒန္ရာ"

မတတ္သာ သည့္ အဆံုး၀ယ္ ကံကိုသာ ပစ္ခ်ပံုအပ္ရေလ့ရွိ၏။ ကဲ့ရဲ႕ျခငး္ႏွင္း ဆင္းရဲျခင္းတုိ႔ရွိလွ်င္ ခ်ီးမြမ္း ခံရျခင္းႏွင့္ ခ်မ္းသာျခင္းတုိ႔ ရွိရမည္မွာ မွန္ကန္ေသာ သစၥာတရားျဖစ္ေသာ္လည္း ကိုေဆးရိုး တို႔မွာမူ ခ်မ္းသာျခင္း၏ အရိပ္အေရာင္ကေလးကိုေသာ္မွ မျမင္ရ။ သစၥာတရားပင္ ယိုယြင္းေန သေလာ။ လူတို႔ သည္ပင္ မွားယြင္းသေလာ။
"ျမက္ပင္ နဲ႔ တုိ႔ဘ၀ ဘယ္ေတာ့မ်ားမွ အတူတူ ျဖစ္ႏိုင္ပါ့မလဲကြယ္၊ ဟင္း ... "

ေခ်ာင္းျပင္တြင္းမွ ဂယက္ကြက္တို႔သည္ ကိုေဆးရုိး၏ ညႇိဳးအိုႏြမ္းေရာ္ေသာမ်က္ႏွာကို ေရာင္ေျပး ကေလး မ်ားျဖင့္ ထုိးရိုက္ေပးေနၾကသည္။ ကိုေဆးရိုး၏ သက္မ လိႈက္ျပင္း ပူေလာင္ေသာ ထြက္ သက္သည္ ေခ်ာင္းျပင္တြင္း ရွိ လိႈင္းတြန္႔ကလးမ်ားကို ပ်က္ျပယ္ေစေလသည္။
"ေရႊဘိုခ်ဥ္ေပါင္ ဖူးေခါင္ေ၀လို႔ ၿဖိဳးေဟေဟ... "

ကိုေဆးရိုးသည္ လင္းႏို႔ေခ်းအိတ္ကို ပခံုးတြင္ထမ္းလ်က္ ရြာတြင္းသို႔ ၀င္လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ ညာသံ တလိႈင္လိႈင္ ျဖင့္ အိုးစည္သံကို ဦးစြာၾကားရ၏။
"ငါးမည္းရ ... ငါးမည္ရျပည္ေရႊဘို၊ ေဘးရန္က ၿပိဳ"
ကိုေဆးရိုး သည္ အိမ္၀ိုင္းတြင္းသို႔ ၀င္လာကာ ပခံုးေပၚမွ လင္းႏို႔ေခ်းအိတ္ကို ပစ္ခ်လိုက္၏။

"က်ီးဒန္ေရ၊ ကေလးေတြ ေရာက္ပလားေဟ့"
"မေရာက္ေသးဘူး ေတာ္ေရ႕ ...၊ ေရာက္ခ်ိန္ေတာ့ နီးပါၿပီ"
မက်ီးဒန္ေရ၊ ကေလးေတြ ေရာက္ပလားေဟ့"
"မေရာက္ေသးဘူး ေတာ္ေရ႕ ...၊ ေရာက္ခ်ိန္ေတာ့ နီးပါၿပီ"
မက်ီးဒန္ က လက္တြင္ ေဆးေပါ့လိမ္ႀကီးကိုကိုင္ကာ တဲျပင္သို႔ ထြက္လာ၏။

"ကဲ တစ္ခုခုနဲ႔ျဖန္႔ၿပီး ေနလွန္းလိုက္စမ္းဟာ"
"အေဖေရ ... အေဖ အေဖ"
သားငယ္ ၏ အသံကို ၾကားရသျဖင့္ တဲေပါက္၀သို႔ ေခါင္းငဲ့နားေထာင္ေနစဥ္မွာပင္ တညိန္းပင္ ေျပး၀င္လာကာ
"အေဖ၊ က်ဳပ္ သင္ပုတ္ႀကီးတင္ လိုက္သြားဦးမယ္ေနာ္"
အူယားဖားေျပာလိုက္သည္။
"ဘယ္ေတာ့လဲသားေရ"
"နက္ျဖန္မနက္ေပါ့ အေဖရဲ႕၊ အခု တီးေနတာေလ"

ကိုေဆးရိုးက သားငယ္၏မ်က္ႏွာကိုေမာ့ၾကည့္လွ်င္ သားျဖစ္သူ၏ ရႊင္လန္းၾကြရြေနေသာ အသြင္ ကို ျမင္ရ ရွိေပသည္။ တစ္႐ြာလံုးမွာ ' ႐ွ ' အသံထြက္မည့္ေနရာတြင္ 'ဆ'ကုိ အၿမဲတမ္းထည့္သြင္းေျပာဆုိ ၾက၏။ ဤသည္ကား ေရေျမႏွင့္ ဓေလ့ ကဲြျပားမႈေၾကာင့္ျဖစ္ေတာ့သည္။
'လယ္ေတြ ေကာ ဘယ့္ႏွယ္ေနလဲေဟ့'

'ဒီလုိခ်ည္းပဲေပါ့ ေကာင္းေဆး႐ုိးရာ၊ သည္တစ္ေျမာင္းတည္းေသာက္တဲ့လူခ်င္းက ဘယ္မွာပုိၿပီး ေကာင္းေနႏုိင္ပါ့မလဲ'
ကုိေဆး႐ုိးက လက္ဖက္စားအၿပီးတြင္ လက္သုတ္စရာမ႐ွိသျဖင့္ လက္သုတ္ပ၀ါေပးရန္ ေအာ္၍ ေတာင္းေနစဥ္တြင္ ဘသန္း ထပ္မံေျပာျပန္၏။
'ဒါျဖင့္ ေႏြစာ အတြက္ ဘာမ်ားလုပ္မယ္ႀကံသလဲဗ်'
'မ်ိဳးနဲ႔႐ုိးျဖတ္လုပ္တတ္မွ က်န္မယ့္ဘ၀ကလားကြ၊ ေခ်ာင္းတိမ္ယာကေလးတစ္ကြက္ေတာ့ ႐ွာထားတာပဲကြ'
' ႏုိ႔ အုိးလုပ္တာကေကာ ေကာင္းေဆး႐ုိးရ'

'ဟာကြာ ကူလီခ ဆုိမွ ကူလီခပဲက်န္တာေပါ့။ ေတာတက္ၿပီး ကုိယ္တုိင္ထင္းခုတ္ႏုိင္ရင္ ထင္းဖုိးကုိပါ ကုိ္ ရသကြ။ ထင္းဖုိးလုိခ်င္လြန္းလုိ႔ အရဲစြန္႔ၿပီး ေတာတက္သြားတုန္းမ်ား ဓားျပနဲ႔ေတြ႕ ရင္ေတာ့ ႏြားေရာ လွည္းေရာ အဆံုးေပါ့ကြာ'
' ဒီလုိပံုျဖင့္ အခက္သားပါကလား'
ဘသန္းက ေဆးလိပ္မီးခုိးႏွင့္အတူ ထန္ျပင္းေသာ သက္မကုိ ခ်လုိက္ေလသည္။ ကုိေဆး႐ုိးတုိ႔လုိ လက္မႈ ပညာသည္ တစ္ပုိင္း၊ လယ္သမားတစ္ပုိင္းမ်ားအဖုိ႔ အသက္႐ွဴေပါက္ ပိတ္ဆုိ႔ေနဆုိပါက လယ္ကူလီႏွင့္ လယ္သမား စစ္စစ္မ်ားအဖုိ႔ကား ဆုိဖြယ္ရာ မ႐ွိပါေတာ့ေခ်။

' ဒီေခ်ာင္းတိမ္ယာကေကာ ဘာစုိက္ဖုိ႔တံုးဗ်'
ေခတၱမွ် ၿငိမ္သက္ေငးေမာေနရာက ဘသန္း၏ အသံေၾကာင့္ ကုိေဆး႐ုိးမွာ ျပန္လည္ လႈပ္႐ွာလာရကား
'ကုလားၾကက္သြန္စုိက္မလုိ႔ကြ'

' ေခ်ာင္းျပင္ထဲေတာ့ ဘာျဖစ္လုိ႔ ခ်မစုိက္လဲ၊ ေရလည္း မေလာင္းရဘူး'
' အဲ ... မင္းက ဒါတစ္ခုတည္း ျမင္တာကုိးကြ၊ ေခ်ာင္းထဲမွာ ခ်စုိက္မယ္ဆုိရင္ ပထမဦးဆံုး ေစာင္ရန္း တန္းကာ ဖုိ႔ ေတာတက္ရေတာ့မယ္ကြာ။ မ၀ယ္ႏုိင္ရင္ေတာ့ စြန္႔တက္ရေတာ့မွာပဲ။ ဒုတိယ ႏြားေခ်းခ် ရေတာ့မယ္။ အဲဒီႏြားေခ်းက သက္သက္ဆံုးတာပဲကြ။ လယ္ထဲ ကဲ်သလုိ ယာထဲ ခ်သလုိ တစ္ႏွစ္ထက္ တစ္ႏွစ္ တုိးၿပီး ေျမေကာင္းလာေစတာ မဟုတ္ဘူးကြ'
' ဟုတ္တယ္ဗ်ိဳ႕၊ က်ဳပ္ ေကာင္းေဆး႐ုိးေျပာမွ သေဘာေပါက္ေတာ့တယ္ဗ်ိဳ႕'

အနားသုိ႔ ဘယ္အခ်ိန္က ေရာက္ေနမွန္းမသိေသာ ဒုိင္းေခါင္းကုန္းမွ ထြန္းအံ့၏ အသံကုိၾကားမွ ကုိေဆး႐ုိးမွာ လွည့္ၾကည့္လုိက္မိကာ
'ဘယ့္ႏွယ္လဲေဟ့၊ မင့္အေဖတုိ႔ အေမတုိ႔ေကာ ေနေကာင္းၾကရဲ႕လား။ သူတုိ႔ မလာၾကဘူးလား'
' ေကာင္းပါတယ္ '
' ကဲဗ်ာ ေျပာပါဦး၊ ေကာင္းေဆး႐ုိးရာ '
ဘသန္း က နားေထာင္လက္စ စကားကုိ ျပန္ဆက္ခုိင္းသည္။

' ေနာက္ အေရးႀကီးဆံုးကေတာ့ ေရစမ္းတတ္ဖုိ႔ပဲကြ။ ေရခ်က္ခ်င္းဆုတ္သြားမယ့္ေနရာမ်ိဳးပဲ။ သဲၾကမ္းလြန္းတဲ့ ေနရာမ်ိဳးေပါ့ကာ'
ကုိေဆး႐ုိးမွာ အာေျခာက္လာၿပီျဖစ္သျဖင့္ ကပ်ာကယာထၿပီး ေရေသာက္လုိက္ရသည္။
' ငါ့လေခြးတဲ့မွ တယ္ၿပီး အာေျခာက္သကုိးကြ။ ေဟာ ... ေနာက္ဆံုးတစ္ခ်က္ကေတာ့ အခ်ိန္မဟုတ္၊ အခါမဟုတ္နဲ႔ ေခ်ာင္းေရေတက်လာရင္ ၾကက္သြန္ေတေရာ၊ ေစာင္ရန္းတန္းေတပါ ေရထဲပါကုန္ၿပီး တစ္ခါတည္း ေခြးဇာတ္ခင္းေတာ့တာပဲကြာ'

တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ တရားနာပရိသတ္မ်ားမွာ မ်ားသည္ထက္ မ်ားလာၿပီး အုတ္အုတ္က်က္က်က္ ျဖစ္လာ သည္။
' ေၾသာ္ ... ေကာင္းေဆး႐ုိးကုိ တစ္ခုေမးရီးမယ္။ ၾကက္သြန္ေစ့နဲ႔ ခရာေစ့က တကယ္တူသလားဗ်'
' ဟ တူတာေပါ့ကြ။ ေသေသခ်ာခ်ာ တစ္ေစ့စီယူၿပီး ၾကက္သြန္ေစ့နဲ႔ယွဥ္ၾကည့္မွသာ ၾကက္သြန္ေစ့ မဟုတ္မွန္း သိႏုိင္တယ္'
' ကုိထြန္းခင္ႀကီးကုိ ေကာင္းေဆး႐ုိး သိလား'
' ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ၊ သိေတာ့ သိတယ္၊ ဒါေပမဲ့ သိပ္မကြမ္းဘူးကြ'

'သူေပါ့ ေကာင္းေဆး႐ုိးရ၊ မႏွစ္တုန္းက မ်ိဳးယူဖုိ႔ဆုိၿပီး ၾကက္သြန္ေစ့ တစ္ျပည္လားပဲ ၀ယ္လာတယ္။ ေပါက္ လာေတာ့ ခရာပင္ေတြခ်ည့္ျဖစ္ေနလုိ႔ ေကာ္ ေကာ္ၿပီး ဆဲလုိက္တာ ေကာင္းေဆး႐ုိးရာ'
ထြန္းအံ့ က သူ၏ စကားအဆံုးတြင္ အားရပါးရ ရယ္ေမာပစ္လုိက္သည္။
'အဲဒါ ခရာေစ့ေတေရာၿပီး ေရာင္းတဲ့လူက အ လုိ႔က။ ခုိးလည္း ခုိးခ်င္ရဲ႕၊ ခုိးလည္း မခုိးတတ္တဲ့ ေကာင္မ်ိဳးပဲ။ ခရာေစ့ေတြကုိ မီးသင္းၿပီး ေရာင္းလုိက္စမ္းပါကြာ။ ခရာေစ့ေတမွန္းလည္း မသိ၊ တစ္ ပင္မွလည္း ေပါက္မလာေတာ့ဘူး'
' ဟင္ ... ဘယ္ျဖစ္မလဲ ေကာင္းေဆး႐ုိးရဲ႕ '

' ဟ ... ျဖစ္တာေပါ့ကြ။ ပ်ိဳးတဲ့လူ အသံုးမက်လုိ႔ မေပါက္တာဆုိရင္ ၿပီးတာပဲ။ ငါျဖင့္ ဒါမ်ိဳးနဲ႔ ခံခဲ့ရ ေပါင္း မ်ား လွၿပီ'
' ေကာင္းေဆး႐ုိးတုိ႕ဘက္တာ့ မသိဘူး၊ က်ဳပ္တုိ႔ဘက္ျဖင့္ တယ္ၿပီး ေႁမြေပါတယ္ဗ်ိဳ႕။ မေန႔တုန္းကပဲ ေစာင္းခ်မ္းကုန္း က ႏွစ္ေယာက္ ထိလာခဲ့ၿပီဗ်ာ'
' ေအးေပါ့၊ သတိနဲ႔ သြားလာၾကေဟ့။ ဒါမ်ိဳးဆုိတာ မ်ားေသာအားျဖင့္ ေသတာမ်ားတယ္ေဟ့'

ထုိ႔ေနာက္ ကုိေဆး႐ုိးသည္ ေတြေ၀ေန၏။ ကုိေဆး႐ုိးမွာ မည္မွ်ၾကာေအာင္ စိတ္လင့္ေငးစုိက္ေနမိ သည္ မသိ။ သီလယူရန္၊ ကန္ေတာ့ရန္အတြက္ လက္တြင္းသုိ႔ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ဆန္ပန္းေရာင္စံုမ်ား လာထည့္ မွ သတိရေလေတာ့သည္။
' ကဲ ... ကဲ ကန္ေတာ့ၾကရေအာင္ဗ်ိဳ႕'
တစ္ကုိ္ၾကားမွ်သာ ႐ြတ္ဆုိကန္ေတာ့ၾကေသာ အသံမ်ားက ေက်ာင္းေဆာင္တစ္ခုလံုး၀ယ္ လုိဥ္သံျဖစ္ကာ ဟိန္းသြားေလေတာ့သည္။ ကုိေဆး႐ုိးမွာကား သီလေပးတာကုိလည္း ေျဖာင့္ေျဖာင့္ မယူႏုိင္၊ ပရိတ္႐ြတ္သံ လည္း ခပ္၀ါး၀ါးမွ်သာ ျဖစ္ေနရသည္။ စိတ္က အိမ္သုိ႔သာ ေရာက္႐ွိေနေတာ့ သည္။

မိမိတုိ႔ လူႀကီးျဖစ္ေသာအခါမွာလည္း ဒါကုိပင္ တစ္ဆင့္ျပန္ၿပီး ေဖာက္သည္သာခ်ေနရေလၿပီ။ ယင္း သုိ႔ ထူးျမတ္လွေသာ ကထိန္တရားကုိ ဇြတ္မွိတ္ၿပီးနာေသာ္လည္း ကုိေဆး႐ုိးမွာျဖင့္ အိမ္သုိ႔ သာျပန္ ေရာက္ေန၏။
'ဘုရား ... ဘုရား၊ ဘာေတြမ်ား ျဖစ္ကုန္ပါလိမ့္'
'ကုိေဆး႐ုိးေရ၊ ကုိသာေမာင္တုိ႔ေကာ'
'ေနာက္မွာ ပါ ပါတယ္ဟ'
'က်ဳပ္တုိ႔အိမ္ကဟာေကာ ဘယ္ထန္းေတာ ၀င္ေနခဲ့သလဲ'
'မ၀င္ပါဘူးဟ မယ္မရ၊ လာေနပါၿပီ'

ကုိေဆး႐ုိးမွာ အိမ္၀ုိင္းထဲသုိ႔ မ၀င္မီကပင္ မက်ီးဒန္ကုိလွမ္း၍ျမင္ေနရသျဖင့္ အနည္းငယ္စိတ္ေအး သြားရသည္။ သားႏွင့္သမီးကုိပါ အိပ္ေပ်ာ္ေနသည္ျမင္ရသျဖင့္ သက္မကုိ ဟင္းခနဲခ်လုိက္မိသည္။
'က်ီးဒန္ ေရ၊ ကေန႔ ငါ့စိတ္ ဘာျဖစ္သလဲမသိ၊ တရားေတာင္မွ ေျဖာင့္ေအာင္မနာႏုိင္ဘူး။ စိတ္က ေလးလုိက္ တာ၊ ဘယ္လုိေလးမွန္းမသိဘူး။ ေရစက္ခ်ၿပီးၿပီးခ်င္းပဲ အေဖာ္ေတြေတာင္ မေစာင့္ႏုိင္ ဘူးေဟ့'
ကုိေဆး႐ုိး က ထြန္းအံ့တုိ႔၊ ဘသန္းတုိ႔ႏွင့္ စကားလက္ဆံုက်ရာက လယ္မ်ားတြင္ ေႁမြပူသည့္အေၾကာင္းကုိ လက္နဲ႔ ဖယ္ပစ္လုိက္ေတာ့မွ ႏြားစာေတြဟာ ဖ်ပ္ဖ်ပ္ဖ်ပ္ဖ်ပ္ ခုန္လုိခုန္၊ တလန္႔ လြန္႔တလူးလူး ျဖစ္လုိျဖစ္နဲ႔ လန္႔ၿပီး ေအာ္ေျပးလာလုိက္တာ '

လ ေဟ ... အဲဒါဘာျဖစ္သလဲ'
' ျမက္ထဲ ေရာၿပီး ေႁမြပသြားတာေပါ့။ အဲဒါကုိ ခုတ္မိေတာ့ အပုိင္းပုိင္း အတစ္တစ္ ျဖစ္ကုန္ေတာ့တာေပါ့'
' အမယ္ေလး ... ဘုရား ... ဘုရား၊ ကံေကာင္းလုိ႔ပါလား လ
ကုိေဆး႐ုိးမွာ ရင္ထဲတြင္ ေအးခနဲျဖစ္သြားရသည္။ အကယ္၍ ေႁမြသည္ လူကုိင္ထားသည့္ ျမက္ဆုပ္၏ အတြင္းမွာ မေနဘဲ လက္ႏွင့္ ကုိင္လုိက္မိလွ်င္ ကုိယ္က်ိဳးမနည္းပါၿပီေလ။ ေႁမြသည္ ဤ အခ်ိန္တြင္ ေရာက္႐ွိ လာႏုိင္သည့္ အျပင္ ျမက္မ်ားကုိ စုစည္းဖဲြ႕ေႏွာင္ရန္ စီစဥ္လုိက္ေသာအခါ အထံုးငယ္ ေနေသာေၾကာင့္ ထပ္မံရိတ္ျဖတ္ေနခုိက္တြင္ ေႁမြေရာက္လာျပန္ုႏုိင္သည့္အတြက္ အ႐ွင္ ႀကီးႏွင့္ ပညာသည္ မ်ား၏ ဖန္ဆင္းခ်က္ မဟုတ္ေၾကာင္း လယ္သမားမ်ားသိ႐ွိေနၾကသည္။

သည္အခုိက္တြင္ တဲေ႐ွ႕လမ္းမမွ ဆူဆူညံညံအသံမ်ားကုိၾကားရသျဖင့္ ကုိေဆး႐ုိးက တဲ၀အျပင္ဘက္သုိ႔ ထြက္ၾကည့္ လုိက္သည္။ ထဘီျဖင့္ အုပ္ထားေသာ လူႏွစ္ေယာက္ကုိ ျမင္လုိက္ ရသျဖင့္ ကုိေဆး႐ုိး ရင္ထဲတြင္ ထိတ္ခနဲ ျဖစ္သြားရေလသည္။
'က်ီးဒန္းေရ ... ဘာျဖစ္လာၾကတာလဲ မသိဘူးေဟ့၊ ငါသြားေခ်ဦးမယ္'

ႀကံဳမွ ႀကံဳရတတ္ေလသည္။ ႐ြာလယ္ပုိင္းမွ ခ်စ္ျမႏွင့္ လွေမတုိ႔ သမီးရည္းစားႏွစ္ေယာက္မွာ လယ္ပုိးထိ၍ ၿပိဳင္တူ ေသပဲြ၀င္သြားၾကရေလသည္။ စာေမးပဲြက်၍လည္းကာင္း၊ လခ မေလာက္င၍ လည္းေကာင္း စြမ္းပကား မ႐ွိေသာ သူမ်ားပမာ အ႐ံႈးေပး ထြက္ေျပးၾကေသာသူမ်ား၏ ေသျခင္းထက္ ကား ေဖာ္ျပႏုိင္ျခင္း ငွာ မစြမ္းသာ ျမင့္ျမတ္သည့္ ေသဆံုးၾကရျခင္းျဖစ္သည္။

ခ်စ္ျမႏွင့္ လွေမတုိ႔ ခ်စ္ကၽြမ္း၀င္လာခဲ့သည္မွာ သံုးႏွစ္ခန္႔႐ွိေပၿပီ။ သည္ၾကားထဲ လွေမကုိ လက္နက္ျပၿပီး သိမ္းပုိက္ျခင္း ခံရေသာအခါ ခ်စ္ျမ မွာ တုိင္တန္းစရာအရပ္တုိ႔ ကုန္ဆံုးခဲ့၏။ အသည္း ဆတ္ဆတ္ခါ နာရ ေလသည္။ သံုးလခန္႔ၾကာေသာအခါတြင္မူ လွေမမွာ စြန္႔ပစ္ျခင္းခံရ၏။ သုိ႔ရာတြင္ ခ်စ္ျမက လက္ထပ္ ယူမည္ ျပဳေသာအခါတြင္မူ လက္နက္ျဖင့္ ၿခိမ္းေျခာက္ဟန္႔တားျခင္း ခံရသည့္အတြက္ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးမွာ သစၥာတရား ႏွင့္ ဘုရားကုိသာ အားကုိးထားၿပီးခါးကုန္းခံခဲ့ၾကရ ေလသည္။

သူတုိ႔ ႏွစ္ဦး၏ အေလာင္းကုိျမင္ေသာ ဖုိးေအာင္၏ ခန္႔မွန္းခ်က္အရဆုိလွ်င္ ခ်စ္ျမႏွင့္ လွေမတုိ႔မွာ မြန္းတိမ္းစ အခ်ိန္ခန္႔ကပင္ ေသေနၾကၿပီဟု ယူဆဖြယ္႐ွိေပ၏။
'ခ်စ္ျမနဲ႔ လွေမဟာ ေအာက္ပုိင္းကုိ အေစာႀကီးကတည္းက ဆင္းသြားၾကတာဗ်။ က်ဳပ္ကေတာ့ နီးနီးနားနား မွာပဲ ႐ွာရိတ္မယ္ဆုိၿပီး ေနခဲ့တာ'
ခ်စ္ျမ ႏွင့္ လွေမတုိ႔မွာ ဆြမ္းစားေခါင္းေလာင္းထုိးသံ ထြက္ေပၚလာလွ်င္ ျမက္မ်ားကုိ အသီးသီးထံုးဖဲြ႕ ၾကၿပီး ေလၿပီ။ လွေမက သူ၏ ျမက္ထံုးကုိ႐ြက္ၿပီး႐ွ႕မွသြားကာ ခ်စ္ျမက ျမက္ထံုး ႏွစ္ထံုးကုိ ထမ္းပုိးျဖင့္ေဖာက္၍ ထမ္းၿပီး ေနာက္မွလုိက္လာသည္။

လယ္ကန္သင္း တစ္ခုကုိ လွမ္း၍ နင္းလုိက္ေသာအခါ လွေမမွာ ေစြ႕ခနဲလဲက်သြား၏။ ခ်စ္ျမ ေျပးလာၿပီး ေပြ႕ထူေသာ အခါတြင္ လွေမ မွာ စကားေမး မရေတာ့ေခ်။ လွေမအနားတြင္ကား လက္ေကာက္၀တ္ခန္႔ တုတ္ေသာ ေႁမြေပြးတစ္ ေကာင္က ေခြေနသည္။ ခ်စ္ျမက ခ်စ္သူအတြက္ ေဒါသအဟုန္ျဖင့္ ေႁမြကုိ တံစဥ္ ျဖင့္ ေပါက္သတ္ လုိက္ကာ လွေမကုိ ထမ္းယူလာရာ ေ႐ွ႕သံုးကုိက္ေလာက္ေ၀းေသာေနရာတြင္ ပဲရင္းပင္ အုပ္ကေလး ေပၚသုိ႔ ေျခေခ်ာ္နင္းမိၿပီး ပဲခ်ံဳထဲမွ ေႁမြ၏ ကုိက္လုိက္ျခင္းခံရျပန္ကာ ႏွစ္ ေယာက္လံုး လဲက် ေမ့ေျမာ သြားရေလေတာ့သည္။

ဘ၀တည္ၿမဲေရး အတြက္ ႐ုိးသားစြာ ႐ွာႀကံစားေသာက္ေနရာမွ သူတစ္ပါး၏ ေစာကားႏွိပ္စက္ျခင္းကုိ ေခါင္းငံု႔ခံေနရေသာ ခ်စ္သူႏွစ္ဦးမွာ ေအးခ်မ္းြာ အိပ္ေပ်ာ္သြားၾကေလၿပီ။ သုိ႔တည္းမဟုတ္ သမၼာေဒ၀ နတ္ေကာင္း နတ္ျမတ္မ်ားကပဲ ႐ုိင္းစုိင္းယုတ္မာေသာ၊ လူ႔ေလာက အတြင္းမွ သနားစရာ လူသတၱ၀ါႏွစ္ဦး၏ ဒုကၡကုိ မ႐ႈရက္ႏုိင္ၾကေသာေၾကာင့္ ေအးၿငိမ္းရာသုိ႔ပင္၊ ေခၚေဆာင္သြားၾကေလသေလာ။ မည္သုိ႔ပင္ျဖစ္ေစ၊ ခ်စ္ျမႏွင့္ လွေမတုိ႔မွာ ဘ၀၏ ဒဏ္ကုိ ႀက့ံႀက့ံခံ ခုခံ ႐ုန္းကနရင္း ဆံုး႐ံႈးနစ္မြန္းသြားခဲ့ၾကရသည္။

' က်ဳပ္လည္း ထမင္းစားၿပီးလုိ႔ တစ္ေခါက္ျပန္ရိတ္ရေအာင္ ေအာက္ဘက္ကုိ ဆင္းသြားေတာ့ လွေမက လယ္ကြက္ထဲ ေကာက္ပင္ေတြေပၚမွာ ပက္လက္ႀကီး ေသေနၿပီဗ်။ ခ်စ္ျမကေတာ့ ေျခ ေထာက္တစ္ေခ်ာင္း က ကန္သင္းေပၚမွာတင္ၿပီး အထက္ပုိင္းကေတာ့ လယ္ကြက္ထဲမွာ က်ရက္သားႀကီး ေသေနတာပဲဗ်ာ။ ဒါနဲ႔ က်ဳပ္လည္း ေနာက္ေၾကာင္းျပန္လွည့္လာၿပီး ခ်စ္ထြန္းတုိ႔၊ ငဘတုိ႔ကုိ ေခၚၿပီး ထမ္းလာခဲ့ရတာ'

ဖုိးေအာင္က နားမခ်မ္းသာစရာ ဇာတ္လမ္းကုိ ျပာျပလုိက္ၿပီးေနာက္ ကုိေဆး႐ုိးထံမွ ေဆးလိပ္မီး ေတာင္းကာ ညႇိေန၏။
' ခ်စ္ျမကေတာ့ ပုိးထိလုိ႔ေသတာမဟုတ္ဘူးဗ်၊ ပုိးထိလုိ႔ ေမ့ၿပီးက်တုန္းမွာ လယ္ကြက္ထဲမွာ ေခါင္းက်ၿပီး ေရနစ္ ေသတာဗ်'
ဖုိးေအာင္ က ကုိေဆး႐ုိး၏ ေဆးလိပ္ကုိ ျပန္ေပးရင္းက သူ၏ ထင္ျမင္ခ်က္ကုိ ထပ္မံေျပာျပေန၏။ ကုိေဆး႐ုိိး မွာ ဖုိးေအာင္ ျပန္ေပးေသာေဆးလိပ္ ကုိပင္ လွမ္းယူရမွန္းမသိ။ ေႁမြဆိပ္တက္ကာ ၿငိမ္ ေနေသာ 'မိလွေမ ကေလး' ၏ အေလာင္းကုိ ရင္နာစြာႏွင့္ ေငးေမာၾကည့္ေနမိ႐ွာ၏။

စာေရးသူ - ဆင္ျဖဴကၽြန္း ေအာင္သိန္း
.

2 comments:

ဧပရယ္လ္ပူး@ပူးေတ said...

ခ်စ္ျမနဲ႔ လွေမ တို႔ စံုတြဲ သနားပါတယ္ေနာ္...

သဒၶါလိႈင္း said...

မမေရႊစင္
ေနေကာင္းလားမမ.
ေရာက္တယ္ဆိုရံုပဲလာခဲ့တယ္.။ ေနာက္ေန႔အားေတာ့မွ
စာေၾကြးေတြအမ်ားႀကီးလာဖတ္ရေတာ့မယ္.။

ခ်စ္တဲ့
သဒၶါ