က်ေနာ္အခု စတုတၳ စာအုပ္အျဖစ္ စူဇီေပါင္း ကိုတင္ေပးပါမယ္..၊ ဒီစာအုပ္ ေတြတင္ႏိုင္ ဘို႔ရာ အတြက္ က်ေနာ္႔ စာအုပ္ မ်ားကို စာရုိက္ေပးၾကတဲ႔ က်ေနာ္႔ သမီးမ်ားကို အမည္တတ္ ၿပီး ေက်းဇူးတင္ေၾကာင္း ေျပာပါအုန္းမယ္.၊ သမီးေတြဟာ သူတို႕ ဆရာမ စိတ္ေက်နပ္ ဘို႔ စားခ်ိန္မစား၊ အိပ္ခ်ိန္ မအိပ္၊ နားခ်ိန္မနား၊ ခ်က္ခ်ိန္မခ်က္ ဘဲ က်ေနာ္႔ ဘေလာ႔ ေလး အတြက္က်ဳိးစား ေပးပါ႔မယ္တဲ႔..။
က်ေနာ္႔ မွာ သမီးေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္..၊ အခု တာဝန္ယူထားတဲ႔ သမီးမ်ားကေတာ႔ မေဝခိုင္စုိး (အမည္ေလးနဲ႔ လိုက္ေအာင္ ေခ်ာတယ္ ခင္ဗ်)၊ ေနာက္တေယာက္ ကေတာ႔ မၿငိမ္းျပည္႕စံု တဲ႔ သူေလး ကလည္း ေခသူမဟုတ္၊ ေနာက္ တေယာက္ ကေတာ႔ မမိုးမိုး ပါတဲ႔ သူကလည္း ယဥ္ယဥ္ေလး နဲ႔ လွသူပါ။
အခု စူဇီေဝါင္း ကိုေတာ႔ မသိဂႌ ဆိုတဲ႔ သေဘာေကာင္း သေလာက္ စက္မွာ လက္တတ္..အဲ.. လက္မွာ စက္တတ္ ထားသလိုေတာင္ ထင္ရေအာင္ ရုိက္ႏိုင္သူေလးက တဦးတည္း တာဝန္ ယူထားပါတယ္ ခင္ဗ်ား...က၊ဲ သမီး မ်ား ေက်းဇူးတင္ ေၾကာင္း ဘေလာ႔မွာ တရားဝင္ေဖာ္ျပထားၿပီ ဆိုေတာ႔ ဘြာမခတ္ တန္းေနာ္..၊ ေျပာ ၿပီး ေျပာေစ ေနာ္..ေတာ္ၾကာ ဟို.သတင္းစာထဲက ဟို.ဟို လူႀကီးေတြလို အခုတမ်ဳိး ေတာ္ၾကာ တမ်ဳိး မလုပ္ပါနဲ႕.ဟင္း ျပင္းျပင္းထန္ထန္ ..မေသမျခင္း လည္ပင္းႀကိဳးကြင္းစြတ္ ၿပီး ငရဲျပည္ က ျပန္မလာႏိုင္ေအာင္..အညွိးအေတး ေတြ ကလည္း ျပင္းထန္လိုက္တာ..အမေလး ေလး ဘာေတြမ်ား ေျပာမိေနပါလိမ္႔ ..။
တျခားသမီး ေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိပါေသးတယ္.၊ ဒါေပမဲ႔ က်ေနာ္လို ေငြမထြက္တဲ႔ ေက်းဇူးတင္ စကားေတာင္ ဘေလာ႔ ထဲမွာဘဲ ေျပာႏိုင္တဲ႔ (အျပင္မွာ မံုေလးေတာင္ ဝယ္မေကၽြးတဲ႔ ) သူတို႕ ဆရာမ ကို လွည္႔ မၾကည္႔ၾကဘူးဗ်..၊ အဲ ေနာက္ဆံုး အေနနဲ႔ ေျပာရရင္ က်န္တဲ႔ သမီးမ်ား အဲဒီလို ဘေလာ႔ ေပၚမွာ ေၾကာ္ျငာေစခ်င္ရင္ အခု အျမန္တန္းစီၿပီး စာရင္းေပး လွည္႔ၾကပါ..၊ ေနာက္ဆက္တြဲ အေနနဲ႔ ေဖာ္ျပ ေပးပါ႔မယ္..။ ေနာက္ထပ္ သမီးေတြ ထပ္ၿပီး တိုးမယ္ဆိုရင္ အစီအစဥ္ တမ်ဳိးေျပာင္းၿပီး ဓါတ္ပံုေလးနဲ႔ ေက်းဇူးတင္ ေၾကာင္း ေျပာေပးမယ္ေနာ္ ...အျမန္လာၾကပါ..
မိန္းမပ်ိဳသည္ ဆံုလည္တံခါးကုိ တြန္း၀င္ကာ ကူးတုိ႔သေဘၤာ ေစာင့္ေနၾကသည့္ လူအုပ္ဆီ သုိ႔ ေလွ်ာက္လာသည္။
ကူးတုိ႔သေဘၤာ ေစာင့္ေနၾကသည့္ မိန္းမတုိင္းသည္ ေဘာင္းဘီႏွင့္ ခ်ည္ၾကမ္း အက်ႌမ်ားကုိ ၀တ္ထား ၾကသည္။ ေယာက္်ားတုိင္း လုိလုိကတည္း ေျခညႇပ္ဖိနပ္စီးၿပီး ေ႐ႊသြားကုိယ္စီႏွင့္ျဖစ္သည္။
ယခု မိန္းမပ်ိဳကမူ ပုိနီေတး လုိဆံပင္ကုိ ေနာက္မွာစုခ်ည္ထားသည္။ ၿပီးေတာ့ ဒူးဆစ္ဖံုး႐ံုမွ်သာ ႐ွည္လ်ားေသာ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ အစိမ္းေရာင္ကုိ ၀တ္ဆင္ထားသည္။
ဆန္းေတာ့ အဆန္းသားဟုကၽြန္ေတာ္ ေတြးေနမိပါသည္။ တ႐ုတ္မကေလးက ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ၀တ္လုိ႔။ မႀကံဳဖူးသူ နားလည္ေအာင္ ဘယ္လုိ႐ွင္းျပရပါ့။
ေဆာင့္ေၾကာင့္ ထုိင္ၿပီး ေစ်းေရာင္းေနသည့္ လမ္းေဘးေစ်းသည္တစ္ေယာက္ဆီသုိ႔ သူေလွ်ာက္သြားကာ ပုိက္ဆံ အေႂကြထုတ္ေပး သည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္အကဲခတ္ ၾကည့္ေနမိပါ သည္။ ဦးထုပ္ အစုတ္ႀကီး ေဆာင္းထားေသာ ေစ်းသည္က တ႐ုတ္သတင္းစာ အစုတ္တစ္ ႐ြက္ကုိကေတာ့လုပ္ၿပီး ကြာေစ့မ်ား ထည့္ေပး လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ မိန္းမပ်ိဳ ကမ္းေပးသည့္ ဆယ္ျပားေစ့ကုိယူသည္။
မိန္းမပ်ိဳက တစ္ဖက္ လွည့္ထြက္လာသည္။ လက္သည္းနီ ဆုိးထားေသာ လက္ေခ်ာင္းကေလး မ်ားျဖင့္ ကြာေစ့ကုိ ယူကာ အမွတ္မထင္ စားရင္းကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ သံုးေပခန္႔ အကြာမွာ လာရပ္သည္။
အလြန္ ခ်မ္းသာေသာ တ႐ုတ္သူေဌးႀကီး တစ္ဦး၏ သမီးျဖစ္ေပလိမ့္မည္ ဟုကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါသည္။ ဒါမွမဟုတ္ ေက်ာင္းသူေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္ရမည္။ ဒါမွမဟုတ္လွ်င္ အေရာင္း ေစ်းသည္မကေလး လည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္။
တ႐ုတ္မကေလးမ်ား၏ဘ၀အမွန္ကုိ အကဲခတ္ရသည္မွာမလြယ္ကူပါ။
ကြာေစ့ကုိသြားႏွင့္ခဲြလုိက္သည္။ ကဲြသြားသည့္ အခံြတစ္ဖက္ကုိ ေနာက္ဘက္ လွန္ခ်ိဳးသည္။ ၿပီးေတာ့ အထဲမွအဆန္ကုိ သြားျဖင့္ပင္ထုတ္ယူၿပီးစားသည္။ အလြန္လြယ္ ကူပါသည္။
မိန္းမပ်ိဳကေလး၏ ဟုိဘက္ေဘးတြင္ အက်ႌေကာ္လာျမင့္ျမင့္ ႏွင့္ တ႐ုတ္အဘုိးႀကီး တစ္ေယာက္႐ွိသည္။ နက္ေျပာင္ေနသည့္ သစ္သားလက္ကုိင္တုတ္ အေပၚမွာအားျပဳရပ္ ရင္းတစ္ေပေလာက္ ႐ွည္ေသာ မုတ္ဆိတ္ေမြး ျဖဴျဖဴ မ်ားကုိ ပြတ္သပ္ေနသည္။ မိန္းမ တစ္ေယာက္၏ ေနာက္ေက်ာမွာ အ၀တ္ႏွင့္သုိင္းၿပီး ပုိးလြယ္ထားေသာကေလးငယ္ကမူ ပတ္၀န္းက်င္ကုိၾကည့္ေနသည္။ မ်က္မွန္ထူထူႏွင့္ တ႐ုတ္ လူငယ္တစ္ေယာက္ က စာ တစ္အုပ္ကုိ သူ႔ႏွာေခါင္းႏွင့္ထိလုနီးပါးကပ္ၿပီး သဲႀကီးမဲႀကီး ဖတ္ေနသည္။ စာအုပ္အမည္က "ေအ႐ုိဒုိင္နမစ္"။
မိန္းမပ်ိဳသည္ ေနာက္ထပ္ကြာေစ့ကုိ ယူၿပီး ျဖဴေဖြးညီညာသည့္ သြားမ်ားျဖင့္ ကုိက္ ခဲြေနျပန္သည္။ ထုိအခ်ိန္မွာပင္ သူ႔ကုိ စုိက္ၾကည့္ေနသည့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္မ်က္လံုးခ်င္းဆံုမိ သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ စိတ္၀င္စား သြားသည့္ အမူအရာမ်ိဳးဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္လုိက္ သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က စကား လွမ္းေျပာ မိရက္သားျဖစ္သြားသည္။
"က်ဳပ္လည္း အဲဒီလုိ လုပ္တတ္ခ်င္လုိက္တာဗ်ာ"
"ဟာ"
"ကြာေစ့စားတာေလ...အဆင္ေျပေအာင္ဘယ္လုိႀကိဳးစား စားလုိ႔မွမရဘူး"
"စကားမေျပာနဲ႔"
ခ်က္ခ်င္းသူမ်က္ႏွာလဲႊသြားသည္။ သေဘၤာေအာက္ထပ္မွ ဆယ္ျပားတန္း ေနရာယူရန္ ေစာင့္ေနၾကေသာ လူအုပ္ႀကီးကုိ သူငံု႕ၾကည့္ေနလုိက္သည္။ ေအာက္မွာ ကကူလီေတြ၊ တံခါသည္ တ႐ုတ္မေတြ၊ ေဆးမင္ေၾကာင္ ထုိးထားသည့္ လက္လုပ္လက္ စားတ႐ုတ္ အမ်ိဳးသားေတြ ျပည့္ညႇပ္ ေနသည္။
မိန္းမပ်ိဳကမူ ဣေႁႏၵႀကီးတစ္ခဲြသားျဖင့္ကြာေစ့ဆက္စားေနသည္။
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ ဘယ္လုိမွ မခံစားရေအာင္ ႀကိဳးစားထိန္းေနမိသည္။ မိန္းမပ်ိဳကေလးမ်ားကုိ စတင္မိတ္ဖဲြ႕ရာတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ အၿမဲတမ္း ညံ့ဖ်င္းစၿမဲျဖစ္ သည္။ သည္ကိစၥမ်ိဳးတြင္ ကၽြန္ေတာ္ သည္ အၿမဲတမ္း လူကဲခတ္ညံ့လွပါ၏။
ခဏၾကာေတာ့ သူ စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားပံုရသည္။ မွန္ပါသည္။ မ်က္လံုးကေလး ေထာင့္ကပ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ မသိမသာ သူလွမ္းၾကည့္လုိက္သည္။ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ အထင္မွား အျမင္မွား ျဖစ္မိသည္ ဟုလည္း ေတြးေနပံုရသည္။
ခ်က္ခ်င္း တစ္ဖက္သုိ႔ လွည့္သြား ျပန္သည္။ ၿပီးေတာ့ တစ္ခ်က္ခုိးၾကည့္ျပန္သည္။ သည့္ေနာက္မွ ေလသံကုိ ထိန္းၿပီး လွမ္းေမးသည္။
"႐ွင္က သေဘၤာသားလား"
"က်ဳပ္လား သေဘၤာသား..မဟုတ္ရေပါင္ဗ်ာ.."
သူ အနည္းငယ္ စိတ္သက္သာရာ ရသြားပံုေပၚသည္။
"ေသခ်ာပါတယ္ေနာ္"
"အုိး...သိပ္ကုိေသခ်ာပါတယ္ဗ်ာ"
"ေကာင္းၿပီ...႐ွင္ စကားေျပာခ်င္ရင္ ကၽြန္မတုိ႔ ေျပာမယ္"
"အင္း...ေကာင္းပါေလ့ကြယ္"
ေျပာရင္းကၽြန္ေတာ္ တစ္ခ်က္ရယ္လုိက္မိပါသည္။
"ဒါေပမဲ့ ဘာေၾကာင့္မ်ား သေဘၤာသားေတြအေပၚ မင္း သေဘာမက်သလဲဆုိတာ ကေလး သိစမ္း ပါရေစဗ်ာ"
"ကၽြန္မ မဟုတ္ဘူး ... အေဖ"
"မင္းအေဖက သေဘၤာသားေတြကုိ မႏွစ္ၿမိဳ႕ဘူးလုိ႔ ဆုိလုိတာလား"
"မဟုတ္ဘူး...သေဘၤာသားေတြက မိန္းကေလးေတြအမ်ားႀကီးကုိ ဖမ္းၿပီး ဒုကၡေပး တယ္လုိ႔အေဖကေျပာတယ္"
"ဒါေၾကာင့္ သေဘၤာသားေတြနဲ႔ စကားမေျပာရဘူးလုိ႔ မင္းအေဖကခ်ဳပ္ခ်ယ္ထား တာလား"
"မဟုတ္ဘူး...သေဘၤာသားေတြနဲ႔ စကားေျပာရင္နင့္ကုိငါ႐ုိက္မယ္လုိ႔ အေဖက ေျပာတယ္"
"အင္း...ဒါဆုိရင္ေတာ့ မင္းအေဖဟာ အေတာ္ပညာ႐ွိမယ့္ပံုပဲ"
"ဟုတ္တယ္...ပညာ႐ွိတယ္"
ကူးတုိ႔သေဘၤာကပ္လာသည္။ လူအုပ္ႀကီးက သေဘၤာဆီသုိ႔ေ႐ြ႕သြားသည္။ ကၽြန္ ေတာ္တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္လည္း ကုန္းေဘာင္အတုိင္း သေဘၤာေပၚသုိ႔တက္ခဲ့ၿပီး အေပးဆံုးထပ္ ကုန္းပတ္မွ သစ္သား ခံု႐ွည္မ်ား အနက္ တစ္ခုေပၚတြင္ ေနရာယူလုိက္သည္။ ကူးတုိ႔လုပ္ငန္း ကုိတ႐ုတ္မ်ိဳးမ်ားက ပုိင္ဆုိင္ေျပးဆဲြ ေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လုပ္ငန္း အလြန္ကၽြမ္းက်င္ၾက သည္။
အင္ဂ်င္ခုတ္ေမာင္းမႈ အ႐ွိန္ႏွင့္ လိႈင္းပုတ္မႈေၾကာင့္ သေဘၤာကုိယ္ထည္ မတုန္ခါမီမွာ ပင္ခံုတန္း ေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၀င္ထုိင္ၾကသည္။
ခဏၾကာေတာ့ ကုိလုန္းဆိပ္ကမ္းကုိ သေဘၤာက ခြာလာသည္။ ေက်ာက္ခ်ထား သည့္ကုန္တင္ သေဘၤာႀကီးမ်ား၊ ဧရာမေဘာက္တူႀကီးမ်ားကုိ ေက်ာ္ျဖတ္လာခဲ့သည္။
ေရလက္ၾကား၏ဟုိဘက္ျခမ္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ေ႐ွ႕မွာ ေဟာင္ေကာင္။ ကုိက္ရာေပါင္း အနည္းငယ္ မွ်သာ က်ယ္လြင့္ေသာ ကမ္း႐ုိးတန္းကေလးေပၚမွာတည္႐ွိသည့္ ေဟာင္ေကာင္။
ကုန္းေက်ာကမ္း႐ုိးတန္း ကေလးက မုိင္အေတာ္မ်ားမ်ား ႐ွည္လ်ားသည္။ ထုိအေပၚ တြင္မုိးထိတုိက္ငယ္ မ်ားႁပြတ္သိပ္ ခဲေနသည္။ ႐ွည္လ်ားသည့္ ကမ္း႐ုိးတန္းတစ္ေလွ်ာက္ တြင္လည္း သမၺန္ေတြ၊ တံုကင္းေတြ၊ ေဘာက္တူႀကီးေတြက မ်က္စိတဆံုး။ ႐ႈမဆံုး ေမွ်ာ္ မဆံုး။
သူတုိ႔၏ ဟုိမွာဘက္တြင္မူ ေဟာင္ေကာင္ၿမိဳ႕ကုိ မုိးေနသည့္ ေတာင္။ ထုိေတာင္ ေပၚမွာကား လူ႔မလုိင္ခဲမ်ား ပုိင္ဆုိင္ေနထုိင္သည့္ ဗုိလ္တဲျဖဴျဖဴမ်ားႏွင့္ ဇိမ္ခံတုိက္အိမ္မ်ား။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကူးတုိ႔သေဘၤာသည္ ကုိလုန္းကၽြန္းဆြယ္ကုိ ေကြ႕ပတ္ၿပီး ေရလက္ ၾကားကုိ ျဖတ္ကာ ၀မ္ခ်ဳိင္းဆိပ္ကမ္းသုိ႔ ဦးတည္ခုတ္ေမာင္းေနသည္။ ၀မ္ခ်ိဳင္းခ႐ုိင္သည္ ေဟာင္ေကာင္၏ အေ႐ွ႕ဘက္ျခမ္းတြင္ တည္႐ွိၿပီး လူဦးေရ အထူထပ္ဆံုးျဖစ္သည္။
ေဘးမွာ႐ွိေနသည့္ မိန္းမပ်ိဳ၏မ်က္ႏွာကေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ၾကည့္မိသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာက ၀ုိင္း၀ုိင္း၊ ႏုညက္ ေခ်ာမြတ္ေနသည္။ နက္ေမွာင္သည့္ မ်က္လံုးအစံုက ခပ္ လ်ားလ်ား။ မ်က္ခံုးက ေရးဆဲြ ထားဘိအလား ေလးကုိင္းသ႑ာန္႐ွိေနသည္။ ပါး႐ုိးမ်ားက တုတ္ခုိင္ေလရာ မြန္ဂုိအႏြယ္ျဖစ္ေၾကာင္း သိသာလွပါသည္။
"မင္းက ေျမာက္ပုိင္းသူလား"ဟုကၽြန္ေတာ္က ေမးၾကည့္သည္။
"ဟုတ္တယ္ ႐ွန္ဟဲက..."
"ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ ေဟာင္ေကာင္မွာေနတာေပါ့ေနာ္..."
"ေျမာက္ဘက္ပြိဳင့္မွာ"
"အင္မတန္ေကာင္းတဲ့ေနရာပဲ"
ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း ယခုကူးတို႕သေဘၤာေပၚမွာ သူပါလာျခင္း ျဖစ္ေပသည္။ ေျမာက္ ဘက္ပြိဳင့္သည္ ၀မ္ခ်ဳင္း အလြန္မွာ႐ွိသည္။ ၀မ္ခ်ိဳင္းဆိပ္ကမ္းမွဆင္းလွ်င္ အနီးဆံုးျဖစ္ သည္။ တစ္ရပ္ကြက္လံုး အိမ္ႀကီးရခုိင္ မ်ားႏွင့္ လူခ်မ္းသာမ်ားသာ ေနထုိင္ၾကသည္။
"ဟုတ္တယ္...အိမ္ႏွစ္လံုးေတာင္႐ွိတယ္လုိ႔ေျပာေနတာလား"
"ေလးလံုး"
"ေလးလံုးႀကီးမ်ားေတာင္မွလား"
တ႐ုတ္သူေဌးအခ်ိဳ႕အိမ္ႏွစ္လံုး သံုးလံုးပုိင္သည္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ သိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း အိမ္ေလးလံုး ေတာင္ ပုိင္ဆုိင္သည္မွာေတာ့ စံခ်ိန္ျဖစ္သြားပါေတာ့သည္။ အခ်ိဳ႕တ႐ုတ္သူေဌးမ်ား အလြန္ခ်မ္းသာ ၾကသည္။ ခ်မ္းသာႂကြယ္၀လွပါသည္ဆုိေသာ ဥေရာပတုိက္သားမ်ားႏွင့္ယွဥ္လုိက္လွ်င္ ဥေရာပတုိက္သား မ်ားမွာ ဆင္းရဲသားဘ၀ေရာက္ သြားေလာက္ေအာင္ကုိ ခ်မ္းသာပါသည္။
"အဲဒီအိမ္ေတြအားလံုး ေဟာင္ေကာင္မွာခ်ည္းပဲလား"
"ဟုတ္လား ေဟာင္ေကာင္မွာခ်ည္းပဲ၊ အေဖကေလ သိပ္ေဌးတာ၊ သိတယ္မဟုတ္ လား..."
သူစိတ္ခ်မ္းသာေနပံု ရပါသည္။ ပကတိ ႐ုိးသားျဖဴစင္ေသာ ကေလးငယ္ တစ္ေယာက္ကဲ့ သုိ႔လည္း႐ွိေနသည္။
"ေကာင္းတာေပါ့ကြာ၊ ဒါ့ထက္က်န္တဲ့အိမ္ႏွစ္လံုးက ဘယ္မွာ႐ွိသလဲ"
မိန္းမပ်ိဳက ေျပာၿပီးသား အိမ္ႏွလံုးကုိ လက္ေခ်ာင္းကေလးႏွစ္ေခ်ာင္းခ်ိဳးၿပီး ေရတြက္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့မွ တစ္ေခ်ာင္းခ်င္းခ်ိဳးကာ ဆက္ေရျပေနသည္။
"နံပါတ္သံုးက ေကာင္ဂ်ဴလမ္းမွာ၊ နံပါတ္ေလးက ေတာင္ထိပ္ေပၚမွာ၊ နံပါတ္ငါး..."
"နံပါတ္ငါး မ႐ွိဘူးေလ"
"႐ွိတယ္ ေမ့သြားလုိ႔...နံပါတ္ငါး ေပ်ာ္စရာေတာင္ၾကားမွာ၊ ဒါေပမဲ့ အဲဒီအိမ္က ေသး ေသးေလးပါ၊ သိတယ္ မဟုတ္လား...အခန္းဆယ္ခန္းပဲ႐ွိတယ္"
"အုိ... ဘာျဖစ္ေလာက္တာ မွတ္လုိ႔ကြာ"
ကၽြန္ေတာ္ ရယ္လုိက္မိျပန္သည္။
"ဒါျဖင့္ရင္ ေမာ္ေတာ္ကားေတြေရာ...မင္းအေဖမွာ ေမာ္ေတာ္ကားေတြ ဘယ္ေလာက္ မ်ားမ်ား႐ွိသလဲ"
တ႐ုတ္သူေဌးမ်ားသည္ အိမ္ထက္ေမာ္ေတာ္ကားစီးေရ အမ်ားအျပားကုိ ပုိမုိ၀ယ္ယူ တတ္ၾကသည္။
"ေမာ္ေတာ္ကားလား...ေနဦး စဥ္းစားဦးမယ္"
မိန္းမပ်ိဳက မ်က္ခံုးကုိပင့္လုိက္သည္။ သူ႔လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားကိုခ်ိဳးၿပီး ေရတြက္ေနျပန္သည္။ ခဏၾကာေတာ႔ မွ ခစ္ခနဲ တစ္ခ်က္ရယ္လုိက္ၿပီး သူ လက္ေလွ်ာ့ လုိက္ေတာ့သည္။
"အုိး...ကားေတြ ဘယ္ေလာက္မ်ားတယ္ဆုိတာ ေမ့သြားၿပီ မမွတ္မိေတာ့ဘူး"
"မင္းအတြက္ ကုိယ္ပုိင္ေတာ္ေတာ္ကားတစ္စီးလည္း ႐ွိမွာေပါ့ေနာ္"
"မ႐ွိဘူး...ကၽြန္မက ကားစီးရမွာ သိပ္ေၾကာက္တာ၊ ဒါေပမဲ့ ဓာတ္ရထားကေတာ့ အေရးမႀကီး ပါဘူး၊ သိတယ္မဟုတ္လား...ဓာတ္ရထားစီးရတာကုိ ကၽြန္မ သေဘာက် တယ္"
ဆယ္ျပားဖုိး၀ယ္လာေသာ ကေတာ့ထဲက ကြာေစ့ေလွာ္ကုိ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္တုိးေပး သည္။
"စားခ်င္ရင္ စားေလ"
"စားခ်င္ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ႐ုိး႐ုိးသားသားေျပာရရင္ အခံြမခြာတတ္ဘူး၊ က်ဳပ္ကုိ မင္း သင္ေပး ရလိမ့္မယ္"
"အရင္ႀကိဳးစားၾကည့္ဦးေလ..."
ကၽြန္ေတာ္ အႀကိမ္ႀကိမ္ ႀကိဳးစားၾကည့္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကြာေစ့ေလွာ္မ်ား ကကၽြန္ေတာ့္ သြားၾကားမွာ အစိတ္စိတ္အႁမႊာႁမြာ က်ိဳးေၾကကုန္သည္ ခ်ည္းျဖစ္သည္။ အ ေကာင္းပကတိ အဆန္ကုိ မည္သည့္ နည္းႏွင့္မွ် မရႏုိင္။ အဆီအေငၚမတည့္ႏုိင္ေသာ ကၽြန္ေတာ့္အျဖစ္သည္ မိန္းမပ်ိဳအဖုိ႕ တခစ္ခစ္ရယ္ ေစေလေတာ့သည္။ သူ႔မ်က္ႏွာကုိ လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ကြယ္ၿပီး သူရယ္သည္။ ပုိနီေတး ဆံပင္ကေလးက သြက္သြက္ခါ ယမ္းေနသည္။
ခဏၾကာေတာ့မွ သူ အရယ္ရပ္သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သူ႕မ်က္ႏွာက ေပ်ာ္႐ႊင္မႈ ေၾကာင့္ ခ်ိဳၿပံဳးေနသည္။ ၿပီးေတာ့ ကြာေစ့ေလွာ္အခံြကုိ သြားၾကားထဲမွာမည္သုိ႔ခဲြရေၾကာင္း ျပသည္။ အခံြကုိ ေနာက္လွန္ခ်လုိက္ၿပီး အသင့္ ထုတ္ယူႏုိင္ေသာ အဆန္ကေလး တန္းလန္း ျဖင့္ ကြာေစ့ေလွာ္တစ္ေစ့ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကမ္းေပးသည္။
"အင္း...က်ဳပ္လည္း ဒီအတုိင္းပဲ တစ္သေ၀မတိမ္းလုပ္တာပဲ၊ မင္းစားတဲ့ ကြာေစ့ ေလွာ္က အခံြခြာရတာ ပုိလြယ္တဲ့အေစ့နဲ႔ တူတယ္"
"မဟုတ္ပါဘူး...အားလံုးအတူတူပဲ..."
"ဒါဆုိရင္ေတာ့ က်ဳပ္ လက္ေလွ်ာ့လုိက္ၿပီး၊ မင္းနာမည္ဘယ္လုိေခၚသလဲ..."
"ေ၀ါင္းမီလင္း"
"မီလင္း...သိပ္ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့နာမည္ပဲ"
"႐ွင့္နာမည္ကေရာ..."
"ေရာဘက္လုိမက္ခ္ဇ္...ဒါမွမဟုတ္ မင္းတုိ႔နာမည္မွည့္ပံုမ်ိဳးနဲ႔ဆုိရင္လုိမက္ခ္ဇ္ေရာ ဘတ္ေပါ့"
"ေလာဘတ္"
"မဟုတ္ဘူး...ရေကာက္သံ"
"ေရာဘတ္...႐ွင္က ဘယ္မွာေနသလဲ"
"အင္း...အမွန္ေျပာရရင္"
"ေတာင္ေပၚမွာလား"
"အင္း...ဟုတ္ပါတယ္၊ ေတာင္ခါးပန္း မွာပါ၊ ေဘာ္ဒါေဆာင္ တစ္ခုမွာေနတယ္၊ ဆန္းဆက္ ေဘာ္ဒါေဆာင္ လုိ႔ေခၚတယ္"
ကၽြန္ေတာ့္ အေျဖသည္ အမွန္ႏွင့္အနီးစပ္ဆံုးေသာ အေျဖဟုဆုိရပါမည္။ လြန္ခဲ့ ေသာသံုးေလး ရက္ အထိ ဆန္းဆက္ ေဘာ္ဒါေဆာင္မွာ အမွန္တကယ္ပင္ ကၽြန္ေတာ္ ေနခဲ့ပါသည္။ လြန္ခဲ့ေသာ သံုးေလး ရက္ကမွ ၀မ္ခ်ိဳင္းသုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ေျပာင္းလာ ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယခုနမ္ေကာက္ဟုိတယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ေနသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သည္ မိန္းမပ်ိဳေလး၏ အေၾကာင္းကုိ ဇာစ္ဇာစ္ျမစ္ျမစ္ မသိေသး ဘဲႏွင့္ နမ္ေကာက္ ဟုိတယ္ မွာ ကၽြန္ေတာ္ေန ေၾကာင္းေျပာမျပႏုိင္ပါ။
"႐ွင္က အစုိးရအရာ႐ွိလား၊ ဒါမွမဟုတ္ ဘဏ္တုိက္မွာ လုပ္သလား"
"မဟုတ္ပါဘူး...ႏွစ္ခုစလံုး မဟုတ္ပါဘူး၊ အစကေတာ့ ရာဘာၿခံမွာ လုပ္တယ္၊ အဲဒီအလုပ္က ထြက္လုိက္တာ ႏွစ္လေလာက္႐ွိသြားၿပီ၊ ပန္းခ်ီဆဲြခ်င္လုိ႔ေလ"
"ပန္းခ်ီဆုိတာ ဘာလဲ"
"အ႐ုပ္ေတြဆဲြတာေလ"
သူ႔ကုိျပရန္ အိတ္ထဲမွ ပံုၾကမ္းစာအုပ္ကုိ စမ္းၾကည့္သည္။ မေတြ႕ေတာ့နမ္ေကာက္ ဟုိတယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္ ထားရစ္ခဲ့မိေၾကာင္း သတိရေတာ့သည္။ သည္အေၾကာင္း ဆက္မ ေျပာေတာ့ဟု ေတြးလုိက္ မိသည္။
"ေအး...သိၿပီ ပန္းခ်ီဆရာ"
"အခုအခ်ိန္အထိေတာ့ ကုိယ့္ဟာကုိယ္ ပန္းခ်ီဆရာလုိ႔ မေခၚႏုိင္ေသးဘူးကြယ္"
သည္ကစၿပီး သူႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ ေလေပးေျဖာင့္သြားေလေတာ့သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္က တဆင့္ တက္လုိက္သည္။ တစ္ညေလာက္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အတူတူ အျပင္ ထြက္ၿပီး ညစာစားဖုိ႔ ဖိတ္မိသည္။ မိန္းမပ်ိဳက ခါးခါးသီးသီး ျငင္းပစ္လုိက္သည္။
"ဒါျဖင့္ရင္ ေန႔လယ္စာေရာကြာ"
"မျဖစ္ဘူး"
မိန္းမပ်ိဳက ေခါင္းကုိ သြက္သြက္ႀကီး ခါပစ္လုိက္သည္။ သူ႔ေခါင္းေနာက္မွာ တဲြ ေလာင္းက် ေနသည့္ ပုိနီေတးကေလးက သြက္သြက္ယမ္း သြားသည္။
"ဒါေပမဲ့ မင္းနဲ႔ ထပ္ေတြ႕ခ်င္ပါတယ္ မီလင္း၊ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္မွာ မေတြ႕ႏိုင္ဘူးလား ကြာ"
"မေတြ႕ႏိုင္ဘူး"
"ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ"
"ကၽြန္မက မၾကာခင္ လက္ထပ္ေတာ့မွာ"
လက္ထပ္ေတာ့မည့္အေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ သူက ႐ွင္းျပသည္။
တ႐ုတ္လူမ်ိဳးတုိ႔၏ ဓေလ့အတုိင္း သူ႔မိဘမ်ားက စီစဥ္ေပးျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း၊ သူႏွင့္ လက္ထပ္ ရမည့္သူကုိ မျမင္ဖူးေသးေၾကာင္း၊ သုိ႔ေသာ္လည္း ဓာတ္ပံုေတာ့ ေတြ႕ၿပီးၿပီျဖစ္ ေၾကာင္း၊ ဓာတ္ပံုထဲတြင္ အလြန္ေခ်ာသည့္ လူေခ်ာ တစ္ေယာက္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သူ႔မွာလည္း ပုိက္ဆံေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိေၾကာင္း။
မည္သုိ႔ဆုိေစ ယင္းအမ်ိဳးသားႏွင့္ လက္မထပ္ရေသးေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ခ်ိန္းေတြ႕၍ မျဖစ္ႏုိင္ေၾကာင္း၊ တ႐ုတ္မကေလးမ်ားသည္ အဂၤလိပ္မကေလးမ်ားႏွင့္မတူ ေၾကာင္း၊ အဂၤလိပ္မကေလး မ်ားရ႐ွိသည့္ လြတ္လပ္ခြင့္မ်ိဳးကုိ သူတုိ႔တ႐ုတ္မ ကေလးမ်ား မရႏုိင္ေၾကာင္း၊ အဂၤလိပ္ မကေလး မ်ားသည္ ေယာက္်ားကေလး မိတ္ေဆြေပါင္းမ်ားစြာကုိ တစ္ၿပိဳင္တည္းထားႏုိင္ေၾကာင္း၊ ထုိေယာက္်ား ကေလးမ်ား ႏွင့္လည္း အတူတဲြကာ သြားလာ လည္ပတ္ႏုိင္ေၾကာင္း၊ တဲြေနသည့္ ေယာက္်ား ကေလးတုိင္း ကုိလည္း ေမွ်ာ္လင့္ခ်က ္ေပးထား ႏုိင္ေၾကာင္း၊
ေတာင္ေပၚမွာေနသည့္ အဂၤလိပ္မကေလးတစ္ေယာက္၏ အေၾကာင္းကုိ သူၾကား ဖူးေၾကာင္း၊ ယင္းအဂၤလိပ္မ ကေလးသည္ ေယာက္်ားကေလးေပါင္းမ်ားစြာႏွင့္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ား စြာၾကာေအာင္ တဲြခုတ္ ေနခဲ့ေၾကာင္း၊ ေနာက္ဆံုးတြင္ ရာထူးအလြန္ႀကီးေသာ အရာ႐ွိႀကီး တစ္ေယာက္ႏွင့္ ေဟာင္ေကာင္ ဘုရား႐ွိခိးေက်ာင္းတစ္ခုတြင္ လက္ထပ္လုိက္ၾကေၾကာင္း၊
သုိ႔ေသာ္လည္း တ႐ုတ္မကေလးမ်ားအဖုိ႔ေတာ့ ထုိအျပဳအမူမ်ိဳးမွာ စိတ္ကူးထဲပင္ ထည့္၍ မျဖစ္ ႏုိင္ေၾကာင္း၊ သန္႔႐ွင္းစင္ၾကယ္မႈဟူသည္မွာ လက္ထပ္ထိမ္းျမားေရးတြင္ မည္သုိ႔မွမ်က္ကြယ္ျပဳ၍မရေသာ စည္းကမ္းခ်က္ တစ္ရပ္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ သန္႔႐ွင္းစင္ၾကယ္ ေသာမိန္းကေလး ဟုတ္ မဟုတ္ကုိ ေယာက္်ား ကေလး၏ မိဘေဆြမ်ိဳးမ်ားအေနျဖင့္ မဂၤလာဦးေန႔မွာပင္ စစ္ေဆးၾကည့္႐ႈခြင့္႐ွိေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးသည္ သန္႔႐ွင္း စင္ၾကယ္မႈ မ႐ွိပါက လက္ထပ္ထိမ္းျမားျခင္းလည္း ပ်က္ျပားသြားေၾကာင္း၊ မိန္းကေလးသည္ လမ္းေပၚ ေရာက္သြားဖုိ႔မွတစ္ပါး အျခားလမ္းမ႐ွိေတာ့ေၾကာင္းမ်ား မီလင္းက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ အ႐ွည္ ႀကီး႐ွင္းျပ ေနသည္။
"သိတယ္မဟုတ္လား...ဒါေၾကာင့္မုိ႔လုိ႔ ကၽြန္မ ဘယ္တုန္းကမွရည္းစားမထားခဲ့ဘူး၊ အဖုိဆုိရင္ ယင္ဖုိေတာင္ မသန္းဖူးဘူး"
သူက ဣေႁႏၵႀကီးတစ္ခဲြသားျဖင့္ ေျပာခ်လုိက္သည္။
"ဟုတ္လား"
ကၽြန္ေတာ္ ထုိမွ်သာ ျပန္ေျပာႏုိင္ပါသည္။ သူ၏ပြင့္လင္းမႈေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္ အထိတ္တလန္႔ ျဖစ္သြားမိပါသည္။
"မျဖစ္ဘူး...တစ္ခါကေလးေတာင္ မျဖစ္ဖူးေသးဘူး"
"အင္း...ေကာင္းပါေလ့ကြယ္၊ မင္းမွာ အခ်ိန္ေတြအမ်ားႀကီးက်န္ေနပါေသးတယ္"
ပထမဆံုးအႀကိမ္ ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း ယခုလုိ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာၾကျခင္းသည္ တ႐ုတ္လူမ်ိဳးတုိ႔၏ စစ္မွန္ ပီသေသာ စ႐ုိက္ေပေလာဟု ကၽြန္ေတာ္ေတြးေနမိပါသည္။
"အဲဒါကုိ အဂၤလိပ္လုိ ဘယ္လုိေခၚသလဲဟင္"
ဘာမွမသိ နားမလည္႐ွာသူ တစ္ေယာက္၏ အၾကည့္မ်ိဳးျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကုိၾကည့္ၿပီး သူက ေမးပါသည္။
"ဘာကုိ ဘယ္လုိေခၚရမွာလဲ"
"ဟုိဟာေလ...အဖုိဆုိရင္ ယင္ဖုိေတာင္မသန္းဖူးေသးဘူးဆုိတာ"
"ေၾသာ္...ဒါလား အပ်ိဳစင္လုိ႔ေခၚတယ္"
"အပ်ိဳစင္တဲ့လား အဲဒီလုိ ေခၚရသလား"
"ဟုတ္ပါတယ္"
"ဟုတ္ၿပီ အပ်ိဳစင္...အဲဒါ ကၽြန္မေပါ့..."
လက္သည္းနီနီ ကေလးဆုိးထားသည့္ လက္ညိႇဴးကေလးျဖင့္ သူ႔ကုိယ္သူျပန္ထုိးျပ ၿပီး ေျပာလုိက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ၀ါးလံုးကဲြ ရယ္ခ်လုိက္မိပါသည္။
"မီလင္း မင္းဟာ သိပ္ကုိအံ့ၾသစရာေကာင္းတဲ့ မိန္းမထူးကေလးပဲ၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေပါ့ေလ...အခုဆုိရင္ ဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ၿပီး တုိ႔႐ွင္း႐ွင္းလင္းလင္းသိသြားၾကၿပီ၊ အဲဒီေတာ့ က်ဳပ္နဲ႔အတူတူ မင္းညစာ လုိက္မစားႏိုင္ဘူးလား၊ ဆုိလုိတာက ဒီလုိေလ..မင္းရဲ႕ အပ်ိဳစင္ ဘ၀ကေလးကုိ က်ဳပ္က ဖ်က္ဆီး ပစ္ဖုိ႔ မႀကိဳးစားပါဘူးလုိ႔ ကတိေပးမယ္ဆုိရင္ေပါ့..."
သူကေခါင္းမာစြာျဖင့္ပင္ ေခါင္းကုိ သြက္သြက္ရမ္းခါျပန္သည္။
"မျဖစ္ဘူး"
"ဒါေပမဲ့ မင္းပံုတူကုိ က်ဳပ္က ပန္းခ်ီဆဲြခ်င္တယ္ကြယ္"
"မျဖစ္ဘူး...ခဏၾကာရင္ ႐ွင္နဲ႔ကၽြန္မ ခဲြၾကေတာ့္မွာ..."
အင္ဂ်င္စက္႐ွိန္ကုိ ျမႇင့္လုိက္သည့္အတြက္ သေဘၤာကုိယ္ထည္တစ္ခုလံုးတုန္ခါ သြားသည္။ ၀မ္ခ်ိဳင္း ကူးတုိ႔ဆိပ္ မွာ ကပ္မိေလၿပီ။ ကုန္းေဘာင္ထုိးလုိက္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ လည္းလူအုပ္ၾကားမွာ မီလင္းေနာက္က ဆင္းလုိက္ခဲ့ေတာ့သည္။
ကမ္းေပၚ ေရာက္ေတာ့ လန္ခ်ားသမားေတြ ထုိင္ငုိက္ေနသည့္ အနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ တုိ႔ခဏရပ္ၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ တည္းေနသည့္ နမ္ေကာက္ဟုိတယ္ႏွင့္ သည္ေနရာသည္ အနီးကေလးျဖစ္သည္။ ဟုိတယ္ အ၀င္ေပါက္မွ အျပာေရာင္နီယြန္မီးဆုိင္းဘုတ္ကုိ လွမ္းျမင္ ေနရသည္။ အေပၚဆံုးထပ္ ကၽြန္ေတာ္ ေနေသာ ေထာင့္ခန္းမွ လသာေဆာင္ကေလးကုိ ေတြ႕ရသည္။ လသာေဆာင္ေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ ပန္းခ်ီဆဲြသည့္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္စင္ႏ်င့္ ေလးေထာင့္ကင္းဘတ္အျဖဴလည္း ႐ွိေနသည္။ ထုိကင္းဘတ ္ေပၚတြင္ ဂြမ္နီ၏႐ုပ္ပံုကုိ မနက္ကပင္ကၽြန္ေတာ္စတင္ေရးဆဲြခဲ့ပါသည္။
ထုိေနရာကုိ ကၽြန္ေတာ္ လွမ္းၾကည့္ လုိက္ေသာေၾကာင့္ မီလင္းကလည္း လုိက္ ၾကည့္သည္။
"အဲဒီေနာက္ ဘာလဲဟင္"
"ဘယ္ဟာလဲ"
ကၽြန္ေတာ္က မေရမရာ ျပန္ေမးသည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔အာ႐ံုကုိ အျမန္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္ ေျပာင္းပစ္ လုိက္မိ ပါသည္။
"မင္း အခု ဘယ္ကုိသြားမွာလဲ မီလင္း"
"ဟင္နက္ဆီလမ္းကုိ"
"ဓာတ္ရထား သြားစီးမွာလား"
"မဟုတ္ဘူး...ဟင္နက္ဆီလမ္းမွာကၽြန္မကုိ ေမာ္ေတာ္ကားေစာင့္ေနတယ္"
"ကားဆီအေရာက္ မင္းနဲ႔တူတူ လုိက္လာလုိ႔ျဖစ္မလား"
"မျဖစ္ဘူး...ဒ႐ုိင္ဘာက အေဖ့ကုိ ျပန္တုိင္မွာေပါ့"
"ဒါဆုိရင္ မင္းအေဖက ႐ုိက္လိမ့္မယ္ထင္တယ္"
"ဟုတ္တယ္ ႐ုိက္မွာပဲ"
"ဒီလုိဆုိရင္ ညစာစားဖုိ႔ကိစၥမင္းစိတ္ကုိ မေျပာင္းႏုိင္ေတာ့ဘူးလား"
"မေျပာင္းႏုိင္ေတာ့ဘူး...ကၽြန္မသြားေတာ့မယ္"
ထံုးစံအတုိင္း ႏႈတ္ဆက္ရန္ သူက လက္ကမ္းေပးလာသည္။ သူ႔လက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ဆုပ္ကုိင္ ႏႈတ္ဆက္ လုိက္ေတာ့ သူကမသိမသာ ခစ္ခနဲတစ္ခ်က္ ရယ္သည္။ ၿပီးေတာ့ တစ္ဖက္လွည့္ၿပီး ဟင္နက္ဆီ လမ္းဘက္သုိ႔ ပလက္ေဖာင္းေပၚက ေလွ်ာက္သြားေလ ေတာ့သည္။ သူ႔ေျခေထာက္ ကေလးမ်ား လြင့္ပ်ံ ေနသည္။ ပုိနီေတး ဆံပင္ကလည္း လြင့္ပ်ံ ေနပါသည္။ သမင္လည္ျပန္ တစ္ခ်က္ ၾကည့္ေသးသည္။ ခပ္သြက္သြက္ လက္ေ၀ွ႕ရမ္းျပ သြားသည္။
ၿပီးေတာ့ စားေသာက္ဆုိင္ေတြ၊ လန္ခ်ားေတြ၊ လမ္းသြားလမ္းလာေတြ ၾကားထဲမွာ သူ နစ္ျမႇဳပ္ ေပ်ာက္ကြယ္ သြား ေလေတာ့သည္။
သြားပါၿပီ။ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးလုိက္မိပါသည္။ သူ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္လည္း ဆစ္ဖက္လွည့္ၿပီး ဆိပ္ကမ္းကုိျဖတ္ကာ နမ္ေကာက္ဟုိတယ္သုိ႔ ျပန္လာခဲ့သည္။ အေပၚဆံုး ထပ္႐ွိ ကၽြန္ေတာ့္ အခန္း၏ လသာေဆာင္ေပၚ ေရာက္လွ်င္ ေရာက္ခ်င္း ဂြမ္နီ၏ဆဲြလက္စ ပံုတူပန္းခ်ီကား ေ႐ွ႕မွာ ရပ္ေနမိသည္။
အနီး႐ွိ ပံုဆဲြပစၥည္းေတြ ႐ႈပ္ပြေနေသာ စားပဲြေပၚမွာ ခဲတံ တစ္ေခ်ာင္းကုိ ဆဲြယူကာ မီလင္း၏ပံုၾကမ္းကုိ ေရးဆဲြ လုိက္မိပါေတာ့သည္။ မွတ္ဥာဏ္မ်ားမေပ်ာက္မပ်က္ဘဲ သစ္လြင္ေနဆဲမွာပင္ ေရးဆဲြလုိက္ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။
သူ႔မ်က္လံုးထဲမွာ ျမင္ခဲ့ရသည့္ အျပစ္ကင္းစင္ေသာ မသိနားမလည္ဟန္ကေလးကုိ အမိအရ ဖမ္းယူ လုိက္ပါသည္။ လက္တစ္ဖက္က ကြာေစ့ေလွာ္ထုပ္ကုိ ကုိင္ထားသည္။ က်န္လက္တစ္ဖက္က သူ႕ကုိယ္သူ ျပန္ညႊန္ျပ ေနသည္။ ၿပီးေတာ့ ေအာက္မွာလည္း စာ ကေလးတစ္ေကာင္း ေရးထည့္လုိက္မိပါေတာ့သည္။
"ဟုတ္ၿပီ...အပ်ိဳစင္ အဲဒါ ကၽြန္မေပါ့..."
ထုိပံုၾကမ္းသည္ ေကာင္းလွသည္ေတာ့ မဟုတ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း သည္ပံုၾကမ္း ကေလးက ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၿပံဳးေစသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္လည္း ကၽြန္ေတာ္ သိမ္းထားမိခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္။
ယခုပင္ ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ၾကည့္မိပါေသးသည္။ ပံုၾကမ္းကေလးသည္ ညစ္ပတ္ေပေရ ေနၿပီ။ ၿပီးေတာ့ မီလင္းကုိယ္တုိင္ ဆဲြဆုတ္ပစ္ဖူးသျဖင့္ စုတ္လည္းစုတ္ေနၿပီ။ သည္ပံုၾကမ္း ကုိမီလင္းမႀကိဳက္ပါ။ စုတ္သြားသည့္ ေနရာကေလးမ်ားကုိ တိပ္ျဖင့္ျပန္ကပ္ၿပီးဆက္ထားရ သည္။
သုိ႔ေသာ္လည္း သည္ပံုၾကမ္းကေလးက ခုထက္တုိင္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ကုိ ႐ႊင္ ျမဴးေစပါသည္။ ဘာေၾကာင့္ လည္းဆုိေတာ့ သည္ပံုၾကမ္းကေလးသည္ မီလင္း၏ ပံုတူမ်ား အနက္ကၽြန္ေတာ္ ပထမဦးဆံုး ေရးဆဲြသည့္ ပံုၾကမ္းကေလးပင္ မဟုတ္ပါလား။
ထုိအခ်ိန္မွစၿပီး သူ႕ပံုတူပန္းခ်ီကားမ်ားကုိ အႀကိမ္ေပါင္းဘယ္ေလာက္မ်ားေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ေရးဆဲြခဲ့မိၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ေတြးၾကည့္ေနမိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရတြက္ႏုိင္စြမ္း မ႐ွိပါ။
သူ႔လက္တစ္ဖက္မွ စကၠဴကေတာ့ကေလးထဲ႐ွိကြာေစ့ေလွာ္ကေလးမ်ားထက္လည္း အေရအတြက္ ပုိပါလိမ့္မည္။
သူ႔ေခါင္းေနာက္မွာ စုခ်ည္ထားေသာ ပုိနီေတးကေလးထဲက ဆံပင္ခ်ည္မ်ားထက္ လည္း အေရအတြက္ ပုိပါလိမ့္မည္။
1 comment:
Thanks
Post a Comment