Wednesday, August 15, 2012

ၾကဴးႏွစ္ ၏ ဇာတ္ေကာင္ေတြဆီက ထြက္ေျပးတဲ႕ဇာတ္လမ္း, အပိုင္း (၁၄)

စိတ္လႈပ္ရွားမႈ လြန္ကဲၿပီး၊ အျမင္အာရုံေတြ ခၽြတ္ေခ်ာ္ကာ သန္းဆိုင္သည္ ပထမဦးစြာ တံခါး၀မွာ သားႀကီး မိုးေက်ာ္ေအာင္ ကို ၀င္တိုးမိ၏။ ထုိ႔ေနာက္ မိမိပုဆိုးစ မိမိျပန္နင္းမိၿပီး ၀မ္းလ်ာထိုးလဲက် သြားစဥ္ ၾကမ္းခင္းႏွင့္ ေမးေစ့မထိမီ၊ သူ႔နဖူးက ဧည့္ခန္းရွိ ဆက္တီစားပြဲေစာင္းကို အရွိန္ျဖင့္ ၀င္ေဆာင့္မိ သြားသည္။ ေနာင္ေသာအခါ ... "ငါ့နဖူး နဲ႔ စားပြဲေစာင္းနဲ႔ ဘယ္သူက ပိုမာသလဲဆိုၿပီး စမ္းၾကည့္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ငါ့မ်က္စိထဲမွာ မီးပြားေတြ တ၀င္း၀င္းျဖစ္ သြားေတာ့တာပါပဲကြာ ..." ဟု သန္းဆိုင္က အေၾကာင္းတိုက္ဆိုင္လွ်င္ ရယ္ရယ္ေမာေမာ ေျပာျပ တတ္သည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္ ...............

××× ××× ×××

မနက္ (၅)နာရီခြဲ အိ္ပ္ရာမွထၿပီး (၆)နာရီမွာ ဆုိင္ဖြင့္၊ ဆိုင္ခင္းလုပ္ကာစကမူ မုိးေက်ာ္ေအာင္ ထုိင္းမႈိင္း ေလးလံ မအီမသာ ျဖစ္ခဲ့ေသးသည္။ တစ္ပတ္ေလာက္ၾကာေတာ့ က်င့္သားရၿပီး လန္းလန္းဆန္းဆန္း ႏွင့္ ဆိုင္ဖြင့္ႏိုင္လာ၏။ သူက သန္းဆုိင္တုန္းကထက္ပင္ ဆိုင္ဖြင့္ခ်ိန္ ေတာ္ေလ့ ရွိသည္။ သူ႔ေမြးသဖခင္ သန္းဆိုင္မွာ ဆုိင္ဖြင့္ျခင္း၊ ေစ်းေရာင္းျခင္း၊ ဆိုင္းပိတ္ျခင္း အလုပ္တို႔မွ ေခတၱအနားယူေနဟန္ ရွိေလ သည္။

ဆိုင္ေနာက္ေက်ာတံခါးကို ဖြင့္ၿပီးေနာက္ ဆုိင္ထဲသို႔ ၀င္ၿပီး ညကသူကိုယ္တိုင္ သိမ္းဆည္းခဲ့ေသာ မုန္႔ပဲသေရစာထုပ္အစရွိေသာ တိုလိီမုိလီကုန္ပစၥည္းေတြ ေနသားတက် ရွိမရွိ သိရေအာင္ လက္ႏွိပ္ ဓာတ္မီးထုိး၍ စစ္ေဆးၾကည့္လိုက္၏။ ဤတြင္ တံခါးၾကားမွ ဆုိင္ခံုေပၚသို႔ ထိုးသြင္းထားေသာ စာအိတ္ ကို မိုးေက်ာ္ေအာင္ ေတြ႕ရေလသည္။
စာကို ေတြ႕ေတြ႕ခ်င္း ေျမြဆိုးတစ္ေကာင္ကို ေတြ႕ရသလို မုိးေက်ာ္ေအာင္ အခုိက္အတန္႔မွ် လန္႔သြား သလိုလို ရွိသည္။ ၿပီးလွ်င္ စာအိတ္ကို ေကာက္ယူၿပီး၊ လက္ႏွိပ္ဓာတ္မီးျဖင့္ စာအိတ္ေပၚသို႔ (ဦးသန္းဆိုင္သို႔) ဟူေသာ စာတန္းကို ထုိးၾကည့္ၿပီးသည့္အခါတြင္မူ မုိးေက်ာ္ေအာင္ အလန္႔ေျပၿပီး သက္မခ်သည္။ သည္စာအိတ္က သူ႔အတြက္ ေျမြဆိုးထက္ပင္ အဆိပ္ျပင္းစရာ ျဖစ္ေကာင္း ျဖစ္ႏိုင္ သည္။

စာအိတ္ေကာ စာအိတ္ေပၚက လက္ေရးပါ၊ သူ႔ဖခင္သန္းဆိုင္ ရခဲ့ေသာ ပစ္စာႏွင့္ ေတာ္ေတာ္တူသည္။ ယခု စာကိုလာခ်သူမွာ ပထမ စာကိုခ်ခဲ့သူပဲ ျဖစ္ရမည္ဟု မုိးေက်ာ္ေအာင္ ယံုၾကည္သည္။ ပထမ စာသည္ သူတို႔မိသားစုကို ၿပိဳကြဲလုခမန္း ေကာင္းေကာင္းႀကီး ၿဂိဳဟ္ေမႊသြားခဲ့သည္။ ညႀကီးမင္းႀကီး မိဘႏွစ္ပါး ၀ရုန္းသုန္းကား ျဖစ္ေသာ ညကပင္ သန္းဆုိင္သည္ နဖူးႏွင့္ ေမးေစ့တို႔မွ ေသြးယိုစီးလ်က္ ... သားႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ မိထူးတို႔အား ပစ္စာ ရခ်ိန္မွစ၍ သူစိတ္ႏွလံုးေခ်ာက္ခ်ား၊ ေၾကကြဲ၀မ္းနည္းခဲ့ရ ေၾကာင္း နတ္သံေႏွာသည္။ စန္းခ်ိဳကို လိုက္ေခ်ာင္းခဲ့ပံု၊ ေနမေကာင္းဟန္ ေဆာင္ရာမွ တကယ္ ေနမေကာင္းလာခဲ့ပံုေတြကို ၀န္ခံသည္။

"အဲဒီရက္ပုိင္းက အေဖရတဲ့ ေရာဂါက အဖ်ားအနာ မဟုတ္ပါဘူး သားတို႔ရာ၊ အသည္းကြဲနာပါ" ဟု သန္းဆုိင္ ငိုသံပါႀကီးႏွင့္ ေျပာခဲ့သည္။ ထုိအခါ ေဒါသအရွိန္ မေျပေသးေသာ စန္းခ်ိဳက ...
"အသည္းကြဲလည္း အဲဒီကတည္းက တန္းေသရင္ေအးေရာ" ဟု ဘု စကား၀င္ေျပာသည္။
"ငါေသရင္ နင္ေဖာက္ျပန္တယ္ဆိုတဲ့ အစြဲပါသြားၿပီး ကၽြတ္မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဒီၿခံထဲမွာ ကုလားပုသရဲအျပင္ ...၊ သရဲသန္းဆုိင္ပါ တိုးပြားမယ္" ဟု သန္းဆုိင္က အတည္လိုလို ရယ္စရာလိုလို ႏွင့္ ဒဏ္ရာေတြကို နႏြင္းသိပ္ေပးေနသည့္ ခယ္မ မိထူး၏ အျပဳအစုေအာက္မွာ ၿငိမ္သက္ေနရာက ထေအာ္ခဲ့ေသး၏။

မုိးေက်ာ္ေအာင္က ေကာ္ကပ္ထားသည့္ ျပားခ်ပ္ခ်ပ္ စာအိတ္ကေလးကို ၾကည့္ရင္း ပင့္သက္တ၀ီွး၀ွီး မႈတ္ေန သည္။ အေဖ့ကို ေခါင္းတပ္ထားေတာ့ အေဖမတ္ရခင္ ငါဖြင့္ဖတ္လို႔ သင့္ေတာ္ပါ့မလား၊ ပထမစာကေတာ့ အေဖ့နဖူးမွာ သံုးခ်က္ခ်ဳပ္ရၿပီး ေမးေစ့ႀကီး ဖူးေရာင္သြားေအာင္ လုပ္ပစ္လိုက္ၿပီ။ ပတ္၀န္းက်င္ကလည္း အထင္အျမင္ေသးေအာင္ ပေယာဂဖက္လိုက္ၿပီး၊ ေဒါက္တာ တင္ဆန္းဦးလည္း အခင္မင္ ပ်က္သြားၿပီ၊ ဘႀကီးပြား လည္း ေငြပံုေပးၿပီး သြားပင့္ေတာင္ လာမွ မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ အေဖ မဖတ္သင့္တဲ့စာဆိုရင္ ငါဖတ္ၿပီး မီးရိႈ႕ပစ္လိုက္မယ္ ... ဟူ၍ အခ်ိန္ယူ စဥ္းစားၿပီးမွ မုိးေက်ာ္ေအာင္က စာအိတ္ကို ၿဖဲ၍ ဖြင့္လိုက္သည္။

မိတ္ေဆြႀကီး ... ဦးသန္းဆုိင္ခင္ဗ်ား

ကၽြန္ေတာ္၏ ပထမစာ သည္ အျဖစ္မွန္ကို ေရးသားျခင္း မဟုတ္၍ မယံုၾကည္ပါႏွင့္။ ေမ့ပစ္လိုက္ပါ။ မီးသာရိႈ႕ပစ္ လိုက္ပါခင္ဗ်ား။ ခင္ဗ်ား၏ဇနီး ေဒၚစန္းခ်ိဳသည္ မယား၀တၱရား ျပည့္၀သည့္ဇနီးေကာင္း တစ္ေယာက္ သာ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္ဇာတ္ခင္း၍ အပ်င္းေျပရယ္ရေမာရေအာင္ က်ီစယ္လိုက္ ျခင္းျဖစ္ပါေၾကာင္း လြန္တာရွိ ၀ႏၵာမိပါခင္ဗ်ာ။

ေနာက္ေျပာင္က်ီစယ္တတ္ေသာ မိတ္ေဆြတစ္ဦး

"အိုး ဒီလိုကိုး"  ဟုပင္ မုိးေက်ာ္ေအာင္ မထိန္းႏိုင္မသိမ္းႏိုင္ အသံထြက္၍ ေရရြတ္လိုက္သည္။ ၀မ္းေျမာက္ ရႊင္လန္းျခင္းေၾကာင့္ စာကိုကိုင္ရင္း၊ ဆိုင္ဖြင့္ဖို႔ပင္ ေခတၱေမ့သြားသည္။ ဒီစာေတြေရးတာ ငါတုိ႔ ဓာတ္သိ မိတ္ေဆြေတြ ထဲကပဲ ျဖစ္ရမယ္၊ ဆိုက္ကားသမားအုပ္စုကေတာ့ ဒီေလာက္ လက္ေရး လက္သား မေကာင္းႏိုင္ ဘူး၊ ကဗ်ာဆရာ ေမာင္မုိးျပာလို႔ နာမည္ခံထားတဲ့ ကိုခင္ေမာင္ၿငိမ္းမ်ား ျဖစ္မလား၊ သူ႔လက္ေရး ငါျမင္ဖူးတာပဲ၊ သူ႔လက္ေရးက ေသးေသးခၽြန္ခမန္ကေလးေတြ၊ ဒီစာက လက္ေရးလို ၀ိုင္း၀ိုင္းႀကီးေတြ မဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ စာခ်တဲ့လူက တျခားတစ္ေယာက္ကို အေရးခုိင္း လည္းရသားပဲ၊ စာခ်တဲ့လူကုိေတာ့ ဖမ္းလို႔ရမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အေဖနဲ႔အေမ ၿငိမ္းခ်မ္း ေရးေတာ့ ရသြားတာပဲ ဟုေတြးရင္း၊ ကြမ္းယာဆုိင္ေရွ႕ဘက္ မ်က္ႏွာစာ တဲလား တံခါးႀကီးကို မုိးေက်ာ္ေအာင္ ဖြင့္လို္ကေတာ့ေလသည္။

××× ××× ×××
××× ××× ×××

နဖူးဆံစပ္မွ ဒဏ္ရာသည္ ခ်ဳပ္ရိုးေျဖၿပီး၍ အနာကင္းေသသြားၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ သန္းဆိုင္သည္ ကြမ္းယာထုိင္မေရာင္း၊ အိမ္ေပၚမွ ေအာက္သို႔ မဆင္း။ ခါတုိင္းဖြင့္ထားေနက် အိမ္ေရွ႕တံခါးကို ဧည့္သည္ေတြ အလြယ္တကူ မ၀င္ႏိုင္ေအာင္၊ ေစ့ထားလိုက္သည္။ အေညာင္းေျပ လမ္းေလွ်ာက္ လိုလွ်င္ ညဘက္ အိမ္ေရွ႕လမ္းေပၚမွာ အသြားအလာရွင္းၿပီး၊ လူျခည္တိတ္ခ်ိန္က်မွ ဆုိင္ေရွ႕နားမွာ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ လမ္းေလွ်ာက္သည္။ ခပ္လွမ္းလွမ္းကေန ရင္းႏွီးသူတစ္ေယာက္ေယာက္ဟု ထင္မွတ္ရသူလာေနလွ်င္ သန္းဆိုင္ အိမ္ေပၚသို႔ သုတ္သုတ္တက္၍ တိမ္းေရွာင္၏။

နဖူးနဲ႔ေမးေစ့က ဒဏ္ရာေတြကို ေခ်ာ္လဲတာပါလို႔ေျပာလည္း ဘယ္သူမွ ယံုၾကည္မွာ မဟုတ္ဘူး။ ငါေဆးခန္း သြားၿပိး ခ်ုဳပ္ရ၊ ေဆးထည့္ရတာကို ၾကည့္ၾကၿပီး၊ ဟိုညက စန္းခ်ိဳငါ့ကိုရိုက္လို႔ နဖူးကြဲ ေမးေစ့ၿပဲသြားတယ္ ဆိုၿပီး လမ္းထဲမွာ သတင္းက ျပန္႔ေနတာ၊ သင္းတို႔ကို ေျဖရွင္းေနရရင္ ××× လုပ္ရႈပ္မယ္၊ ပါးစပ္ ေညာင္းမယ္၊ နဂိုကမွ လူတစ္ေယာက္ျပႆနာျဖစ္ရင္ စပ္စုဖို႔၊ အတင္းခ်ဖို႔ ေစာင့္ေနတဲ့ သတၱ၀ါ ေတြ၊ ေၾသာ္ ... လူေတြ၊ လူေတြ မ်ားကြာ ... ၀ူး သန္းဆုိင္ ပင့္သက္ရွဴေနေတာ့၏။

သန္းဆုိင္မွာ အနီးကပ္ အတိတ္ကားဆီသို႔ စိတ္ကို လႊတ္မိေနရင္းမွ ရွက္ရြံ႕အားငယ္ၿပိး အိမ္ေအာက္ မဆင္း၀ံ့ေအာင္ သိမ္သိမ္ငယ္ငယ္ ခံစားေနရေသာ္လည္း ေနာက္ေျပာင္က်ီစယ္တတ္ေသာ မိတ္ေဆြ တစ္ဦး၏ စာကို ရရွိသည့္ေန႔မွစ၍ စန္းခ်ိဳကေတာ့ ယခင့္ယခင္ကအတုိင္း ၿဖီးလိမ္း၀တ္စား ၍ ေစ်း၀ယ္ျပန္ထြက္ေနၿပီ ျဖစ္ သည္။ စန္းခ်ိဳက သူမကို အဓိပၸာယ္အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ ၾကည့္လာၾကသည့္ ပတ္၀န္းက်င္မွ မ်က္လံုး အမ်ိဳးမ်ိဳးကို သူ၏ ျပဴးေတာက္ေသာ မ်က္လံုးႀကီးမ်ားျဖင့္ ခပ္ရဲရဲ ျပန္ၾကည့္ ပစ္လိုက္ရုံသာမက ယခင္က ေစ်းဆိုင္ႏွင့္ အိမ္မွာသာ ရံဖန္ရံခါ ေသာက္ဖြာေလ့ရွိသည့္ စီးကရက္ကို ေစ်းသို႔ အသြားလမ္းထဲကအျဖတ္၊ ဆိုက္ကားေပၚမွာ ရုပ္ရွင္မင္းသမီး အိုက္တင္အျပည့္ႏွင့္ မီးခုိးတေထာင္းေထာင္း ဖြာျပသည္။

"ဟား တုိ႔အစ္မႀကီးတုိ႔က တစ္လိပ္(၃၀)တန္ လုံဒုံပစ္စလက္ေတြ ဘာေတြခဲလို႔ပါလား၊ မင္းသမီး ခင္စိုးပိုင္ က်ေနတာပဲကြာ" ဟု ဆိုက္ကားသမားရန္ပုိင္က အဆဲခံရေတာ့မည့္မွန္းသိလ်က္ႏွင့္ ေနာက္ေလသည္။
"ဟဲ့-မသာရန္ပိန္၊ နင္ ငါ့လို လန္ဒန္ေသာက္ႏိုင္လို႔လား၊ လန္ဒန္ေသာက္ရမွာက်ေတာ့ ႏွေျမာၿပီး၊ ဟိုအရည္ဖိုးက်ေတာ့ မေႏွာေျမာဘူး။ မိန္းမထဘီေတာင္ အရက္ေပါင္ေသာက္တဲ့အေကာင္" ဟု စန္းခ်ိဳက လူၾကားထဲမွာ ခ်ိဳးႏွိမ္ေသာ္လည္း ရန္ပိုင္က သြားက်ိဳးကေလးေတြေပၚေအာင္ ရယ္ျပသည္။

"ငါ ဒီေန႔ ေစ်းျပန္ေနာက္က်မယ္ေဟ့၊ ပန္းထိမ္ဆိုင္ ၀င္စရာ ရွိတယ္" ဟု ေစ်းသြားခါနီး စန္းခ်ိဳက အေမႊးနံ႔သာ တေထာင္းေထာင္းႏွင့္ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးကို သန္းဆုိင္နား လာရပ္ၿပီး၊ အရာရွိက ေအာက္လက္ငယ္သား အလုပ္သမား ကို အသိေပးသည့္ဟန္မ်ိဳးျဖင့္ ေျပာသည္။ သန္းဆုိင္သည္ သူ႔အက်င့္အတုိင္း ႀကိမ္ထုိးဆက္တီ ကုလားထိုင္ေပၚ မွာ မိႈင္ေတြေတြျဖင့္ ေဆာင့္ေၾကာင့္ထုိင္ေန သည္။
"၀မ္းႏိုင္းတူး ကိုပါ နင္ျပန္တဲ့အထိ ေစာင့္ခုိင္းမလို႔လား၊ သူ႔ကို ပစၥည္းေတြနဲ႔ အရင္ျပန္လႊတ္လိုက္ေလ၊ နင္က ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ၾကာမွာမို႔လဲ" ဟု သန္းဆုိင္က စိတ္လိုလက္ရ မရွိလွေသာ မ်က္ႏွာထား စူစူႏွင့္ ေမးလိုက္ သည္။ စန္းခ်ိဳက စီးကရက္ေငြ႕ေတြကို သန္းဆုိင္၏ မ်က္ႏွာသို႔ ဖြာထုတ္သည္။

"ဘယ္ေလာက္ၾကာမလဲ ငါမေျပာတတ္ဘူး၊ ဆံပင္ေတြ ျပန္ေျဖာင့္မလို႔ ဆံပင္ေကာက္ဆိုင္လည္း ၀င္ရဦးမွာ၊ နင့္စိတ္ထဲ မွာ ခုထက္ထိ ငါအီဗရာဟင္ ကုလားလက္ဖက္ရည္ဆုိင္ကို သြားဦးမယ္လို႔ ထင္ေနတုန္းလား သန္းဆုိင္" သန္းဆုိင္သည္ မိမိတစ္ကိုယ္လံုးကို ကိုက္ခဲ့ေနသည့္ ျခင္ေတြ မွက္ေတြကို အၿမီးရမ္း၍ ခါလိုက္ေသာ ျမင္းမႀကီးကဲ့သို႔ ဆတ္ဆတ္တုန္ သြား၏။ စန္းခ်ိဳကိုလည္း အလန္႔တၾကား ေမာ့ၾကည့္သည္။
"ေခ်းေျခာက္ေရ မႏွဴးစမ္း နဲ႔ စန္းခ်ိဳ နင္သြားစရာရွိတာသြား၊ ငါ့ဖို႔ ၀က္သား၀ယ္ေပးလိုက္ရင္ ေတာ္ၿပီ"
"၀က္သားတင္ မကဘူး၊ ၀က္သားသည္မကိုပါ ထည့္ေပးလိုက္မယ္" ဟု ဆုိရင္း စန္းခ်ိဳက စီးကရက္ မီးခုိးေတြၾကားကေန တလႈပ္လႈပ္ထြက္သြားသည္။ သန္းဆုိင္၏ မ်က္ႏွာထားမွာ စန္းခ်ိဳႏွင့္ စကား မေျပာမီ ကထက္ ပို၍ ညႇိဳးမိႈင္ၿငိမ္သက္လာ၏။ သူ႔မ်က္လံုးေတြက ဘုရားစင္ဆီသို႔ ေငးေနေသာ္ လည္း မွန္ေက်ာင္းေဆာင္ အတြင္းမွ တင္ျပဥ္ေခြ ဆင္းတုေတာ္ကို ေတြ႕ျမင္ပံုေတာ့မရ။ သူစိတ္ၾကည္လင္ျခင္း မရွိပါ။ သံသယ အပင္ႀကီး သူ႔ရင္ထဲမွာ ခုတ္ပိုင္းလွဲၿဖိဳၿပီးသည့္တိုင္ သစ္ငုတ္က ၾကြင္းက်န္ရစ္ေနသည္။

ပစ္စာခ်တဲ့ ကျမင္းမသားက ...၊ သူ႔အရႈပ္ကို သူျပန္ေျဖေပးတာေတာ့ ဟုတ္ပါရဲ႕၊ စန္းခ်ိဳက ေက်နပ္ သြားေပမဲ့ ငါ့ရင္ထဲမွာ ခုိးလိုခုလု ျဖစ္ေနတယ္၊ ဒီေကာင္က ပထမပစ္စာလည္း ခ်ၿပီးေရာ ငါတို႔အိမ္ မွာ ဗရုတ္သုကၡေတြျဖစ္တာကို ၾကည့္ၿပီး စိတ္မေကာင္း ျဖစ္သြားပံု၇တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ငါတို႔ စိတ္ခ်မ္းသာရာရေအာင္ (တကယ္မဟုတ္ပါဘူး၊ ေနာက္တာပါ)လို႔ ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္နဲ႔ ေျဖရွင္း စာေရးလိုက္တာ။ ေနာက္တစ္မ်ိဳး စဥ္းစား လို႔ေတာ့ ရေသးတယ္၊ ပစ္စာခ်တဲ့ ေခြးမ်ိဳးဟာ စန္းခ်ိဳနဲ႔ လူစိမ္းကုလားဒိန္ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္မွာ တြဲ တြဲထိုင္တာကို တကယ္ေတြ႕ထားတဲ့ေကာင္ ျဖစ္ရမယ္၊ သူပထမစာေရးၿပီးမွ (တျခားသူေတြကိစၥ ၾကားကေန ငထြားခါးနာ ေနလို႔ မျဖစ္ပါဘူး) လို႔ အေတြေပါက္၊ (သူတို႔ဟာ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ၾကပေစ၊ သူ႔အရွိန္နဲ႔ သြားပေစ၊ ငါမျမင္မသိရင္ၿပီးတာပဲ) ဆိုၿပီး ငါ့ကို အာရုံလႊဲေပးတဲ့အေနနဲ႔ စိတ္ေျပာင္းေအာင္ လုပ္ေပးတဲ့အေနနဲ႔ ဒုတိယစာကို ေရးလိုက္ တာလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္၊ ဒုတိယစာဟာ ငါ့ကို အရူးလုပ္လိုက္တာပဲ၊ ငါက စန္းခ်ိဳကို စိတ္ခ် လက္ခ် ယံုၾကည္ၿပီး၊ လႊတ္ထားလိုက္ရင္ သူတို႔ လြတ္လြတ္လပ္လပ္ စခန္းသြားလို႔ရတာေပါ့။ ဒီေခြးမ်ိဳးဟာ ငါတို႔အက်ိဳးကို လုိလားသလိုလိုနဲ႔ ၾကားက၀င္ၿပီး သပ္လွ်ိဳတာပဲ၊ စန္းခ်ိဳကို ကုလားဒိန္ က ခ်ဴစားႏိုင္ေအာင္ သြယ္၀ိုက္တဲ့ နည္းနဲ႔ အားေပးတာပဲ၊ ဘယ္ေကာင္ဆိုတာ တိတိက်က် သိရလို႔ ကေတာ့ကြာ၊ အဲဒီေကာင္ရဲ႕ စာေရးတဲ့ လက္ကို ဓားနဲ႔ခုတ္ျဖတ္ပစ္မယ္ဟု ေတြးေတာေ၀ခြဲ ၾကည့္ေန ရာမွ၊ သန္းဆုိင္၏ ဦးေႏွာက္ ထဲသို႔ ရႈေထာင့္အသစ္တစ္မ်ဳး ၀င္လာခဲ့ျပန္ေလသည္။

ငါ့သားႀကီးရဲ႕ အယူအဆအတိုင္းဆိုရင္ ပစ္စာခ်တဲ့ေကာင္ဟာ ငါတို႔နဲ႔ မဆံ့ရင္ကန္ ရင္းႏွီးခင္မင္ၿပီး၊ အေနာက္အေျပာင္ ၀ါသနာႀကီးတဲ့ေကာင္ပဲ ျဖစ္ရမယ္၊ ပထမစာက၊ လက္ဆျပင္းသါားၿပီး ငါတုိ႔ လင္မယားေတြက ေသာင္းကနင္းျဖစ္တာေတြ႕ေတာ့၊ အေျခအေန ပိုမဆုိးေအာင္ ရိုးရိုးသားသားစိတ္ နဲ႔ ဒုတိယ စာခ်ၿပီး ေျဖေဆးထုိးေပးလိုက္တာ၊ ငါတုိ႔မွာလည္း ဆဲမနာဆိုမနာ အသိအကၽြမ္းေတြက တစ္ပံုတစ္ေခါင္းႀကီး ဘယ္သူ တရားခံလဲဆိုတာ ခန္႔မွန္းရခက္ပါဘိ ... (ဟူး) ...။
သန္းဆုိင္သည္ ကုလားထုိင္ေပၚမွ ေလးကန္စြာ ဆင္းလိုက္ၿပီး ျပတင္းေပါက္မွာ ငူငိုင္ငိုင္ရပ္ သည္။ ျပတင္းေပါက္မွ အေနာက္အရပ္သို႔ ၾကည့္လွ်င္ သစ္ပင္မ်ိဳးစုံ ကို ျဖတ္သန္းလ်က္ ေကာင္းကင္ ေနာက္ခံ တြင္ ေရႊေရာင္၀င္းေနေသာ က်ိဳက္ေဒးယ်ံဳေစတီ၏ ငွက္ေပ်ာဖူး အထက္ပိုင္း ကို ငွက္ျမတ္ နားေတာ္အထိ ဖူးေတြ႕ႏိုင္သည္။

ထိုအခိုက္ ဘုရားႀကီး မုခ္ဦးအနီးရွိ အလွဴခံမ႑ပ္မွ ဖြင့္ေနေသာ တရားသံကို သန္းဆုိင္ ၾကားမိၿပီး မရည္ရြယ္ဘဲ နားစြင့္ၾကည့္ သည္။ ေဟာၾကားေနေသာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးမွာ မထင္မရွားထဲက ပုဂၢိဳလ္ ျဖစ္ဟန္ ရွိသည္။ ေက်ာ္ၾကား ထင္ရွားေသာ ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ား၏ တရားကက္ဆက္ေခြမ်ားကိုကား အလွဴခံမ႑ပ္မွ (၁၂)ရာသီ ဖြင့္လွစ္ေပးေလ့ရွိသျဖင့္ သန္းဆုိင္ နားယဥ္လ်က္ ရွိေပၿပီ။ သို႔ရာတြင္ သူက အရယ္အေသာကေလး မ်ား ပါရွိေသာ ၾကာနီကန္ဆရာေတာ္၏ တရားေခြမ်ားကိုသာ တိတ္တခိုးေတာင့္တေနခဲ့၏။ ဘုရားႀကီးေ၀ယ်ာ ၀စၥအတြက္ သန္းဆုိင္က အလွဴေငြ ရက္ရက္ ေရာေရာ ေပးလွဴတတ္ေသာ္လည္း အခါႀကီး ရက္ႀကီးေတြမွာ ဥပုသ္သီတင္း မေစာင့္ျဖစ္။

ဘုရားႀကီး တန္ေဆာင္းထဲက တရားပြဲသို႔လည္း မေရာက္ခဲ့။ သူ႔အေဖဦးကံေငြ မေသမီက သန္းဆုိင္ တစ္ေယာက္ ေရွးေဟာင္းသမုိင္း ၀င္ေစတီႀကီးနားမွာ အေျခခ်ေနထုိင္ေသာ သတင္းကို ၾကားေသာအခါ "သန္းဆိုင္ ဆိုတဲ့ေကာင္က ဘုရားနားမွာေနတဲ့ တိတၳိကြ၊ တံငါသည္သမီး ငါးစိမ္း သည္မကို ယူထားတဲ့ေကာင္ပဲ" ဟု ရႈတ္ခ်သည္ဟု သန္းဆုိင္ ၾကားခဲ့ရ၏။ ထုိ စကားေျပာစဥ္က ဦးကံေငြသည္ သူ႔ပါးစပ္မွ အရက္နံ႔မထြက္ေအာင္ ေဆးျပင္းလိပ္ခုိးေတြ လိႈင္လိႈင္ႀကီး မႈတ္ထုတ္ေနခဲ့ လိမ့္မည္ဟု သန္းဆုိင္ က်ိန္ေျပာရဲပါသည္။ အသံခ်ဲ႕စက္ေအာ္လံႀကီးထဲမွ ဘုန္းေတာ္ႀကီး၏ ၾကည္လင္စူးရွေသာအသံမွာ ...
"ေလာကုတၱရာတရားကို ေဟာအၿပီးမွာေတာ့၊ ဘုန္းႀကီးက ေလာကီတရားကေလး နည္းနည္းၾကား ညႇပ္ေဟာခ်င္တယ္ တရားနာပရိသတ္တို႔ရဲ႕ တင္ပါဘုရား ...။
ဘုရား၊ ရဟႏၱာ၊ ပေစၥကဗုဒၶါ အရွင္ျမတ္ႀကီးမ်ားနဲ႔ တစ္မဂ္၊ တစ္ဖိုလ္ရၿပီးတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ထူးမ်ားကလြဲရင္ ဘုန္းႀကီးတို႔ ပုထုဇဥ္ လူသားအမ်ားစုဟာ ေမာဟႏြံနစ္ၿပီး ရူးမုိက္မွားယြင္းေနၾကတာ ... ေလာကရဲ႕ ဓမၼတစ္ခုေပါ့ေနာ္၊ ဘုန္းႀကီးေျပာခ်င္ တာကေတာ့ ပုထုဇဥ္လူသားရဲ႕ အက်င့္သဘာ၀အရ သူတစ္ပါးရဲ႕ အျပစ္ ကို ျမင္လြယ္သေလာက္၊ မိမိရဲ႕ အျပစ္ကိုက် မျမင္တတ္ၾကဘူး၊ ျမင္ခဲတယ္၊ ျမင္ျပန္ပါေသာ္လည္း ... မျမင္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ တတ္ၾကတယ္ ...။

သန္းဆုိင္သည္ အသံခ်ဲ႕စက္မွ ေဟာေျပာခ်က္ထဲတြငက္ အလိုလို စိတ္၀င္စားလာၿပီး၊ ျပတင္းေပါက္ ကို လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ ဆုပ္ကာ မ်က္ႏွာကို ေမာ့လိုက္၏။
ဘုန္းႀကီး တုိ႔ရြာမွာ လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ရွိၾကတယ္။ ငယ္လင္ငယ္မယား သားသမီးကေလး (၂)ေယာက္က အရြယ္ မေရာက္တစ္ေရာက္ဗ်၊ ဇနီးသည္က ေစ်းေတာင္းေခါင္းရြက္ၿပီး စီးပြားရွာ တယ္၊ လင္လုပ္သူကေတာ့ ယာကေလး လုပ္သေယာင္နဲ႔ ၾကက္၀ိုင္းမွာ အခ်ိန္ကုန္ၿပီး ထန္းရည္အၿမဲ မူးေနတယ္၊ ထန္းရည္မူးရင္ တပင္တပန္း ေစ်းေရာင္းရရွာတဲ့ အိမ္သူဇနီးကို ဆဲဆိုႏွိပ္စက္တယ္ ...၊ ၾကာေတာ့ ဇနီးခမ်ာ သည္းညည္း မခံႏိုင္ရွာေတာ့ဘူး၊ စိတ္ဆင္းရဲ ကိုယ္ဆင္းရဲႏိုင္လြန္းေတာ့ ထြက္ေပါက္ ရွာတယ္မွတ္ပါရဲ႕၊ တစ္ရြာသား မုဆိုးဖိုတစ္ေယာက္ နဲ႔ လိုက္သြားပါေလေရာ တရားနာပရိသတ္တို႔ မွန္လွပါဘုရား။

သည္ေတာ့ ထန္ရည္သမားဟာ ေဒါသူပုန္ထတဲ့ၿပီး၊ သူ႔မယားဟာ ဧရာမဒုစရိုက္မႈႀကီးကို က်ဴးလြန္ တယ္၊ ကာေမသုမိစၦာစာရကံကို မေရွာင္ကြင္းဘူးလို႔ ရြာရိုးေလွ်ာက္ၿပီး ထန္းရည္မူးမူးနဲ႔ ေၾကာ္ျငာပါ တယ္၊ ၿပီးေတာ့ ဓားတစ္လက္ ဆြဲၿပီး၊ အိမ္က ထြက္လာသတဲ့၊ သူ႔ဇနီးကို ေတြ႕ရာသခ်ႋဳင္း ဓားမဆုိင္း ဘူးလို႔လည္း လူသိရွင္ၾကား ႀကိမ္းေမာင္းေအာ္ဟစ္ေန သေပါ့။ ထန္းရည္တဲမွာ သူနဲ႔တစ္ရြာတည္း သား၊ ငယ္သူငယ္ခ်င္း၊ ညီအစ္ကိုလိုခင္တဲ့ ၀ါသနာတူ ထန္းရည္သမား "ငဂ်ိဳး" နဲ႔ သြားေတြ႕တယ္၊ ေျပာရရင္ ငဂ်ိဳးကိုယ္တုိင္လည္း အလုပ္မည္မည္ရရ မလုပ္ဘဲ ထန္းရည္ပဲ မူးေနလို႔ မယားကပစ္ၿပီး ေနာက္အိမ္ေထာင္ထူသြားတာကို ေတြ႕ႀကံဳထားရတာ မၾကာလွေသးဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ငဂ်ိဳးက ဘုန္းႀကီး ေျပာတဲ့ ထန္းရည္သမားလို မဟုတ္ဘူး၊ ခပ္ေအးေအးသမား၊ သူ႔ သူငယ္ခ်င္း ဓားဆြဲၿပီး ေဖာက္ျပန္ သြားတဲ့ မယားကို ရွာသတ္မလို႔ လုပ္ေနမွန္းသိေတာ့ သူငယ္ခ်င္းကို တရားခ်သတဲ့ ...။

သူငယ္ခ်င္း ...၊ ငါ့မိန္းမ ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားတာကို ငါလံုး၀အျပစ္မေျပာခဲ့တာ တစ္ရြာလံုး အသိပဲ၊ သူပိုင္ဆုိင္သင့္တဲ့ ပစၥည္းပစၥယေတြေတာင္ ငါခြဲေပးလိုက္ေသးတာ မင္းသိတယ္ မဟုတ္လား၊ ငါသူေတာ္ေကာင္း စိတ္၀င္ၿပီး ငါ့မယားကို ခြင့္လႊတ္တာ မဟုတ္ဘူး ...၊ သူအျပစ္ မက်ဴးလြန္ခင္ ငါကႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ေစာၿပီး အျပစ္ေတြ က်ဴးလြန္ေနခဲ့တာ၊ ငါ့အျပစ္ကေတာ့ အိမ္ေထာင္ဦးစီ မပီသဘဲ ရြာရိုးကိုးေပါက္ ေလွ်ာက္ၿပီး အရက္ေသာက္၊ ဖဲရိုက္၊ ထန္းရည္မူး၊ မူးယစ္ရမ္းကား၊ ကုိယ့္စီးပြားကို ဖ်က္တဲ့အျပစ္ေတြပဲ၊ လင္နဲ႔မယား တစ္ေယာက္ေယာက္ က မွားၿပီဆုိရင္ က်န္တဲ့တစ္ေယာက္မွာလည္ ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ ကင္းခဲ့တယ္၊ သူ႔မွာလည္း အျပစ္ တစ္ခုခု ေတာ့ ရွိေနတတ္တာပဲ၊ မင္းလည္း မင္းမယားခ်ည္းပဲ အျပစ္ေတြ ပံုမခ်နဲ႔၊ မင္းအျပစ္ေတြ မင္းျပန္ သတိရဦး၊ မင္းမွာ အမွားေတြ ခၽြတ္ယြင္းခ်က္ေတြ လင္၀တၱရား မေက်တာေတြ အမ်ားႀကီးဆိုတာ ငါအသိဆံုး သူငယ္ခ်င္း)

ဘုန္းေတာ္ႀကီး၏ ေဟာေျပာခ်က္ထဲတြင္ သန္းဆုိင္၏ ေသာတအာရုံမကပ္ၿငိေတာ့။ သူသည္ ျပတင္းေပါက္မွ ခ်ာခနဲ လွည့္ထြက္လာသည္။ ကတုန္ကယင္ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ အိမ္ထဲတြင္ ၀ကၤပါထဲ၌ မ်က္စိ လည္ေနသူတစ္ဦးပမာ ပတ္ခ်ာလည္ ေလွ်ာက္ေနသည္။ ဧည့္ခန္းကေန မီးဖိုေဆာင္ ေရာက္သြားၿပီး၊ မီးဖိုေဆာင္ကေန အိမ္ဦးခန္း ဘုရားစင္ေရွ႕ ေရာက္လာသည္။ ဘုရားစင္ေရွ႕ကေန အိပ္ခန္းထဲသို႔ ၀င္သြားၿပီး၊ စမ္းတီးစမ္းတားဟန္ပန္ျဖင့္ ဧည့္ခန္းထဲ ျပန္ေရာက္ လာျပန္၏။ စိတ္လႈပ္ရွားမႈေၾကာင့္ တသြင္သြင္ ယိုဆင္းလာေသာ ေခၽြးေတြက သူ႔ကို စြတ္စိုေသာ အပူဓာတ္ျဖင့္ ဖံုးလႊမ္းထားျခင္းကိုလည္း သူခံစားမိဟန္ မရွိ။

ငါ့မွာ ဘာအျပစ္မ်ား ရွိလို႔လဲ အခ်စ္စစ္ အခ်စ္မွန္နဲ႔ ခ်စ္ၿပီး မိဘေဆြမ်ိဳးေတြရဲ႕ အပစ္ပယ္ခံဘ၀နဲ႔ သားမွတ္မွတ္ မယားမွတ္မွတ္ ေပါင္းသင္းခဲ့တယ္။ ညားၿပီဆိုကတည္းက လူခ်င္းတူတူ သူခ်င္းမွ်မွ် ေနႏိုင္ေအာင္ ငါဟာ တပင္တပန္း စီးပြားရွာခဲ့တာ အားလံုးအသိ၊ ငါ အရက္မေသာက္၊ ဖဲမရိုက္၊ ၾကက္မတိုက္ဘူး၊ အေပ်ာ္အပါးဆိုတာ ေ၀လာေ၀း၊ ဘုရားပြဲအခ်ိန္မွာ ဘယ္ကေရာက္လာမွန္းမသိတဲ့ ဟာမေတြ ၿပီတီတီ လာလုပ္တာေတာင္ ... ငါက ဆဲလႊတ္ခဲ့တဲ့ေကာင္၊ ငါက တစ္လမ္းသြားစနစ္နဲ႔ ေကာင္၊ စန္းခ်ိဳမွ စန္းခ်ိဳ သင္း အရုပ္ဆိုးမွန္း သိတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ငါ့စိတ္ႏွလံုးထဲမွာေတာ့ စန္းခ်ိဳ အက်ည္းတန္တယ္ဆိုတာ မရွိဘူး ...။

အိမ္ေထာင္သက္တမ္း တစ္ေလွ်ာက္ ငါလင္၀တၱရား ပ်က္ကြက္ ခၽြတ္ယြင္းတာမ်ားေကာ ရွိခဲ့ဖူး သလား၊ ငါဟာ သူ႔ကိုဘယ္တုန္းကမွ ႏိုင္လိုမင္းထက္ မေျပာဆို မဆက္ဆံခဲ့ဘူး၊ ငါရွာရသမွ် ပိုက္ဆံ သူ႔လက္ အကုန္အပ္ခဲ့တာခ်ည္းပဲ၊ ၿပီးေတာ့ တျခားမိန္းမေတြနဲ႔ ဘယ္တုန္းကမွ ဇာတ္လမ္းမရႈပ္ဘူး၊ အ၀က္အစား အေဆာင္အေယာင္ ဆိုရင္ သူ႔ကိုပဲ ဦးစားေပးတယ္။ သူ၀တ္ခ်င္တဲ့ ထဘီမ်ိဳးေတြ႕ရင္ ငါကိုယ္တိုင္ ၀ယ္ေပးမဲ့ တာကလား၊ ငါ့ပါးစပ္ကသာ ဘာဟဲ့ညာဟဲ့နဲ႔ ေျပာထြက္ခ်င္ ထြက္တာ၊ သူ႔ကို ခ်စ္ခင္ၾကင္နာစိတ္နဲ႔ ငါအၿမဲ ဆက္ဆံ ခဲ့တာခ်ည္းပဲ။ ဒါေတြဟာ ေရွးလူႀကီးေတြ သတ္မွတ္တဲ့ လင့္၀တၱရား(၅)ပါးပဲ မဟုတ္လား။ ငါဟာ လင့္၀တၱရား ေက်ပြန္တဲ့အျပင္ ပိုေတာင္ပိုလွ်ံေနေသး တယ္လို႔ ေျပာရဲတယ္။ ငါ့လိုလင္ေယာက်္ားမ်ိဳးအေပၚ သစၥာေဖာက္ေလာ္လည္ တဲ့ မိန္းမဟာ ေသရင္ ဟိုးေအာက္ဆံုးရဲ႕ ေအာက္ဆံုးက ေယာယု၀ငရဲမွာ ခံရမွာ ေျမႀကီးလက္ခတ္မလြဲဘူး ...၊ ဒါေပမဲ့ သူငရဲက်တဲ့အထိေတာ့ ငါက ေစာင့္မၾကည့္ႏိုင္ဘူး၊ သူလမ္းလြဲ လိုက္ရင္ေတာ့ အခ်ိန္မီ ထိန္းသိမ္း ရမယ္၊ ထိန္းလို႔မရရင္ ဘုန္းႀကီးတရားေခြထဲက ထန္းေရသမားလို ဓားဆြဲရမွာပဲ ..."

ဘုန္းႀကီးရဲ႕ တရားေခြကို နားေထာင္လိုက္ေတာ့ ငါတရားရလာတယ္၊ ငါ့မွာ အျပစ္ရွိမရွိ ျပန္လည္ သံုးသပ္ဖို႔ သတိ၀င္လာတဲ့ တရားပါ။ ငါဟာ အျပစ္ဆုိလို႔ ျမဴတစ္မႈန္စာေတာင္ မရွိတဲ့ အိမ္ေထာင္ ဦးစီး လင္ေကာင္း တစ္ေယာက္ဆိုတာ ထင္ထင္ရွားရွား ေတြ႕ရၿပီ၊ ငါ့လို လင္သားမ်ိဳး ရွာၾကည့္ၾက စမ္းေဟ့ ... လို႔ အိမ္ေထာင္ရွင္ မိန္းမတိုင္း၊ အိမ္ေထာင္ျပဳၾကမယ့္ မိန္းမပ်ိဳတိုင္းကို ရဲရဲ၀ံ့၀ံ့ လက္မေထာင္ ရင္ေကာ့ၿပီး ေၾကညာ၀ံ့ၿပီ ဟူေသာ အေတြးအာရုံမ်ားက သန္းဆိုင္က ေထြးယွက္ လႊမ္းၿခံဳထားသျဖင့္ သူသည္ အခ်ိန္ကာလႏွင့္ ေနရာ အခင္းအက်င္းတို႔၏ ဆက္စပ္မႈက လြတ္ထြက္ လုလုု မိန္းေမာေတြေ၀ေန၏။ သူသည္ ပစၥဳပၸန္၌ မတည္ရွိ ပစၥဳပၸန္ကို ခုန္လႊား ၍ အတိတ္ႏွင့္ အနာဂတ္ကို ေပါင္းကူးပ်ံသန္းေနသေယာင္ ရွိသည္။

လူေတြဟာ ဆင္းရဲတဲ့ဒဏ္ကို ခံႏိုင္ၾကတယ္။ ခ်မ္းသာတဲ့ ဒဏ္ကို မခံႏိုင္ၾကဘူး။ အထူးသျဖင့္ ဆင္းရဲသားတစ္ေယာက္ ခ်မ္းသာသြားရင္ ေအာက္ေျခလြတ္သြားတတ္တယ္လို႔ ေျပာစမွတ္ျပဳထား ၾကတယ္ မဟုတ္လား၊ အဲဒီထဲမွာ စန္းခ်ိဳပါေနတယ္၊ ဆင္းရဲတုန္းက အ၀တ္ကို ၿခိဳးၿခံေခၽြတာတယ္၊ အစား ကို ေငြကုန္အသက္သာဆံုးနဲ႔ပဲ ေရာင့္ရဲတင္းတိမ္တယ္၊ ေငြစ ေၾကးစကေလးလည္း ပိုလွ်ံလာရာ သင္းက သူေဌးကေတာ္ရႈံးေအာင္ ၀တ္ခ်င္လာတယ္။ အစားကိုလည္း ဆီျပန္ဟင္း သံုးေလးခြက္ခ်က္ၿပီး ဟိုတယ္မွာ တက္စားသလို စားပစ္တယ္။

ပိုဆုိးတာက ကိုယ့္ထက္အပံုႀကီး ခ်မ္းသာတဲ့လူေတြကို အတုခုိးတာပဲ၊ လိုက္တုတာပဲ၊ တိုက္ႀကီးေဆာက္၊ ကားႀကီးစီး ဖို႔ ထီေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ထုိးလိုက္ရတာလည္း (ပလံု၊ ပလံု)) ျမည္ေနတာပဲ၊ ေသခ်ာေပါက္ ... ထီေပါက္ႏိုင္ေအာင္ စီမံေပးႏိုင္ တဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြ၊ ေဗဒင္ဆရာေတြဆီ ေျပးရတာလည္း အေမာ၊ ေငြလည္းေသာက္ေသာက္ လဲ ကုန္၊ တကယ္လို႔ သူယံုၾကည္တဲ့ ပုဂၢိဳလ္တစ္ေယာက္က (လူမ်ိဳးျခားနဲ႔ လက္တြဲၿပီး စီးပြားေရး လုပ္ပါ) လို႔ ညႊန္ၾကားလိုက္ရင္ စန္းခ်ိဳဟာ ကုလားဒိန္ေကာ ႏြားႏို႔ကုလားေကာ စဥ္းစားေနတာ မဟုတ္ေတာ့ဘူး၊ အဲသလို ဘ၀ေမ့ၿပီး စိတ္ဓာတ္ပ်က္စီးသြားတဲ့ မိန္းမတစ္ေယာက္ဟာ အရုပ္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ဆိုးဆိုး၊ အသက္ဘယ္ေလာက္ပဲရွိရွိ စာရိတၱေဖာက္ျပန္ဖို႔ ၀န္ေလးေနမွာ မဟုတ္ ေတာ့ဘူး၊ ဒီစိတ္ဓာတ္မ်ိဳး၀င္သြားရင္ ေဖ်ာက္ဖ်က္ဖု႔ိ ခဲယဥ္းတယ္၊ ဘုရားတရား ၾကည္ညိဳသေယာင္ ေယာင္နဲ႔ ဘုရားႀကီးကို မွန္မွန္လာဖူး၊ ပုတီးစိပ္ၿပီး ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့ စီးေနက်ဆုိက္ကားသမား "ငတြတ္" ဆုိတဲ့ေကာင္ ဆီက ေငြတစ္ေထာင္လိမ္သြားတဲ့ အဘြားႀကီး ၾကည့္ပါလား၊ အသက္(၆) ေက်ာ္လို႔ ေခါင္းေတြျဖဴေနၿပီ၊ ငတြတ္က လိုက္စုံစမ္းေတာ့ အဘြားႀကီးရဲ႕လင္က သူ႔သားေလာက္ပဲ ရွိသတဲ့၊ အဲဒီေကာင္က သူ႔ရပ္ကြက္မွာ လူမုိက္ ဆိုပဲ၊ ေငြလိမ္တယ္လို႔ သူမယားႀကီးကို မတရားစြပ္စြဲ ပါတယ္ဆုိၿပီး ရိုက္မလို႔လုပ္တာ ငတြတ္ဆုိက္ကား ကို အတင္းနင္းေျပးခဲ့ရသတဲ့ ...။

ေလာကႀကီးမွာ အဲသလို သီလေၾကာင္မိန္းမေတြ ရွိေနတာ မဆန္းဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္မိန္းမက အဲဒီ စာရင္းထဲ၀င္ သြားရင္ေတာ့ ဆန္းသြားမယ္၊ ငါလည္း ႏြားျပာႀကီးေအာက္သြားမရွတဲ့ ပံုစံနဲ႔ လူတကာ အထင္ေသးခံရမယ္၊ ဒီေတာ့ စန္းခ်ိဳ ကို အရင္လို စိတ္ခ်လက္ခ် လႊတ္ထားလို႔ မျဖစ္ေတာ့ဘူး၊ သူ႔ေျခလွမ္းကို ေစာင့္ၾကည့္ရမယ္၊ ပစ္စာ (၂)ေစာင္ ဟာ နိမိတ္ျပတဲ့ သတိေပးစာေတြ၊ ငါ့ကို အိပ္ေမာ က်ရာကေန ႏိႈးလိုက္တာပဲ။
××× ××× ×××

ဆက္ရန္
.

No comments: