Sunday, June 3, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၂၇)

 ေရာဘတ္ လည္း ျပန္ေရာက္မလာေသး။ လက္ဖက္ရည္မေသာက္မီ သြားၾကည့္ဖို႕ အခ်ိန္ရေသး သည္။ ကၽြန္မ တုံ႕ဆိုင္းဆိုင္းျဖစ္ေနမိပါသည္။ တစ္အိမ္လုံး အရမ္းျငိမ္သက္ျပီး အရမ္း တိတ္ဆိတ္ ေနသည္။ အေစခံ အားလုံး မီးဖိုေဆာင္၏ဟိုဘက္ရိွ သူတို႕အခန္းမ်ားမွာ ရိွေနၾကသည္။ဂ်က္စ္ပါ သည္ေလွကားေအာက္ရိွ ေရခြက္ထဲမွေရကို အသံျမည္ေအာင္ေသာက္ေန သည္။ သူေရေသာက္ သံက ပဲ့တင္သံျပန္ေပၚေနသည္။ အေပၚထပ္ သို႕ ကၽြန္မတက္ခဲ့သည္။ ထူးဆန္းသည့္ စိတ္အားတက္ၾကြမႈျဖင့္ ကၽြန္မ ရင္ေတြ ခုန္ေနသည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္.....

အခန္း (၁၄)

သည္စံအိမ္ႀကီးသို႔ေရာက္လာၿပီး ေနာက္တစ္ေန႔မနက္တြင္ ကၽြန္မ ရပ္ေနခဲ့ဖူးသည့္ စႀကႍထဲမွာပင္ ယခု လည္း ရပ္ေနမိေၾကာင္း သတိျပဳမိသည္။ ယခင္တစ္ေခါက္ ေရာက္ၿပီးကတည္းက ေနာက္ထပ္ တစ္ ေခါက္မွ ျပန္မေရာက္ေတာ့။ လာခ်င္စိတ္လည္း မရွိေသာေၾကာင့္ျဖစ္ ပါသည္။ ျပတင္းေပါက္ မွ ေနေရာင္ ထိုးဝင္ေနသည္။
ဘာသံမွ်လည္း မၾကားရ။ ဟိုတုန္းကကဲ့သို႔ပင္ မႈိတက္သည့္အနံ႔ကို ႐ွဴ႐ႈိက္ေနရသည္။ ဘယ္ဘက္သြား ရမည္ ကို ကၽြန္မ မေဝခြဲတတ္ပါ။ ကၽြန္မ ေနာက္မွာရွိေနသည့္ အခန္းကေတာ့ ယခင္တစ္ခါ မစၥက္ဒင္ဗာ ထြက္ လာသည့္ အခန္းျဖစ္ႏုိင္သည္။ တံခါးဖြင့္ၿပီး အတြင္းသို႔ဝင္လုိက္သည္။ အထဲမွာ ေမွာင္ေနသည္။ နံရံမွာ လွ်ပ္စစ္ မီးခလုတ္ရွာၿပီး ဖြင့္လုိက္သည္။ အိပ္ခန္းတစ္ခု၏ေရွ႕ဘက္ နားေနအခန္းကေလးတစ္ခု ထဲ သုိ႔ ေရာက္ေနေၾကာင္း သတိျပဳမိပါသည္။ အဝတ္အစားလဲသည့္အခန္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္ပါသည္။ နံရံ ပတ္လည္ မွာ အဝတ္ဗီ႐ိုႀကီးေတြ ျပည့္ေနသည္။

ဟိုဘက္မွာ တံခါးတစ္ေပါက္ရွိသည္။ တံခါးဖြင့္ၿပီး အတြင္းသို႔ဝင္လုိက္သည္။ မီးခလုပ္ရွာဖြင့္သည္။ သည္အခန္း ကို ျမင္လုိက္ရသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္တည္း ပထမဦးဆံုး ကၽြန္မ ခံစားလုိက္ရသည္ကား တုန္လႈပ္ေခ်ာက္ခ်ား သြားျခင္းပင္ျဖစ္ပါသည္။ အခန္းထဲမွာ ပစၥည္းအစံုအလင္ျဖင့္ ခင္းက်င္းျပဳျပင္ ထားသည္။
စားပြဲေတြ၊ ကုလားထုိင္ေတြ၊ ခုတင္ေတြကို ဖုန္မတက္ေအာင္ အဝတ္မ်ားႏွင့္ ထုပ္ထားေပလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ ထင္ခဲ့သည္။ ယခု တကယ္ေတြ႕ရေတာ့ သည္လိုမဟုတ္ပါ။ မွန္တင္ခံုေပၚမွာ ဘီးေတြ၊ ဝက္မွင္ ဘီးေတြ၊ ေရေမႊးပုလင္းေတြ၊ ေပါင္ဒါဗူးေတြ အစံုအလင္ရွိသည္။ ခုတင္ကိုလည္း ေသေသခ်ာခ်ာ ခင္း က်င္းျပင္ဆင္ ထား သည္။ မွန္တင္ခံုႏွင့္ ခုတင္ေဘးမွ စားပြဲေပၚတြင္လည္း ပန္းအိုးမ်ား အက်အန ထိုး ထားသည္။ ပိုးဂါဝန္ တစ္ထည္ ကုလားထုိင္ေပၚမွာ ရွိေနသည္။ ေအာက္မွာက ေျခညႇပ္ဖိနပ္တစ္ရံ။

သည္အခန္းသည္ ရဘက္ကာ မေသမီ က အသံုးျပဳခဲ့သည့္ အခန္းျဖစ္ရမည္။ ယခုလို ျပင္ဆင္ထားသည္ ကို ျမင္ရေတာ့ ရဘက္ကာသည္ ယခုပင္ သည္အခန္းထဲသုိ႔ ျပန္ဝင္လာၿပီး မွန္တင္ခံုေပၚမွာ ထုိင္ကာ ေခါင္းၿဖီးရင္း သီခ်င္းတေအးေအး ညည္းေနသည္ကို ျမင္ေယာင္လာသည္။ ကၽြန္မသည္ တံခါးဝ မွာ ရပ္ ေနသည္ကို လည္း သူ ေတြ႕သြားလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္ ဘာမွ်ျဖစ္မလာပါ။ ကၽြန္မကလည္း ရပ္ေနၿမဲပင္။ နံရံေပၚမွ နာရီစက္သံကို ၾကားရေတာ့မွ နာရီႏွင့္ အခ်ိန္ကုိက္ေနသည္ကို တြ႕ရသည္။ နာရီ ကိုၾကည့္ လုိက္ေတာ့ ကၽြန္မလက္မွ နာရီႏွင့္ အခ်ိန္ကုိက္ေနသည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ၄ နာရီ ၂၅ မိနစ္။ လက္ဖက္ ရည္ေသာက္ ခ်ိန္ ေရာက္ေတာ့မည္။

အခန္းအလယ္သုိ႔ ကၽြန္မ ေလွ်ာက္သြားသည္။ အခန္းကို တစ္စံုတစ္ေယာက္က အသံုးျပဳေနပံုမရပါ။ တစ္ခန္း လံုး မႈိေစာ္နံေနသည္။ ပန္းအိုးမ်ား အသစ္ ထိုးထားေသာ္လည္း ပန္းနံ႔က မႈိနံ႔ကို မလႊမ္းႏုိင္ပါ။ ခန္းဆီးေတြ ခ် ထားသည္။ တ႐ုတ္ကတ္ေတြ ပိတ္ထားသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက သည္အခန္းကို ဘယ္လို ပဲ ျပင္ထားထား ရဘက္ကာ ကိုေတာ့ ျပန္ေခၚႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။ သူ ေသသြားပါၿပီ။ ေသသြားသည္ကို တစ္ႏွစ္ေလာက္ ပင္ ၾကာခဲ့ပါၿပီ။ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းထဲမွာ ျမႇဳပ္ႏွံထားၿပီး ျဖစ္ပါသည္။
သည္အခန္း ထဲမွေနၿပီး ပင္လယ္လႈိင္းသံမ်ားကို သဲသဲကြဲကြဲၾကားေနရပါသည္။ ျပတင္းေပါက္သို႔သြားၿပီး တ႐ုတ္ကတ္ ကေလး ကို ဖြင့္လုိက္သည္။ ကၽြန္မ ျမက္ခင္းေပၚမွာရွိတုန္းက သည္အေပၚမွေနၿပီး ကၽြန္မ ကို လွမ္းၾကည့္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ လြန္ခဲ့သည့္ နာရီဝက္က မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ မစၥတာေဖဗယ္ တုိ႔ႏွစ္ ေယာက္ သည္ေနရာမွာ ရပ္ေနခဲ့ၾကပါသည္။ အျပင္မွ ေနေရာင္ဝင္လာေသာေၾကာင့္ လွ်ပ္စစ္ေရာင္ က ဝါက်ံက်ံျဖစ္သြားသည္။ တ႐ုတ္ကတ္ကို ပိုက်ယ္ေအာင္ ကၽြန္မ ဖြင့္လုိက္သည္။ အခန္းထဲ မွာ ပိုၿပီး ျပတ္ျပတ္သားသားျမင္လာရသည္။

မႈိေစာ္နံျခင္းႏွင့္ ခန္းဆီးမ်ားခ်ထားသည္ကို ကၽြန္မေမ့သြားသည္။ သည္အခန္းထဲမွာ ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ ဧည့္သည္ျဖစ္သည္ ဟု ခံစားေနရသည္။ အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္လာၿပီးေနာက္ ကၽြန္မ၏ေျခေထာက္မ်ား တဆတ္ဆတ္ တုန္ေနေၾကာင္း ပထမဦးဆံုး သတိထားလုိက္မိသည္။ ရင္ခုန္ေနျခင္းကား မရွိေတာ့ပါ။
သည္အခန္း အလြန္လွပေၾကာင္း မစၥက္ဒင္ဗာ ေျပာခဲ့သည္မွာ မွန္ပါသည္။ ခ်ဲ႕ကားေျပာဆိုျခင္းမဟုတ္ ပါ။ သည္ တစ္အိမ္လံုးတြင္ အလွဆံုးအခန္းျဖစ္ပါသည္။ အသံုးအေဆာင္ပစၥည္းေတြအားလံုးကလည္း အဖိုးတန္ေတြ ခ်ည္း ျဖစ္ပါသည္။ ဘီးမ်ားကို ကုိင္ၾကည့္သည္။ တစ္ေခ်ာင္းက အျခားဘီးမ်ားထက္ ပိုၿပီး ေႏြးေနသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ မွန္ထဲမွာျမင္ေနရေသာ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာသည္ အလြန္ တရာ ျဖဴေရာ္ေန သည္။ ဆံပင္ေတြကလည္း ေလ်ာ့လ်ည္းေလ်ာ့လ်ဲျဖင့္ စင္းစင္းႀကီး ေျဖာင့္တန္းေန သည္။

ကုလားထုိင္ေပၚ ရွိ ဂါဝန္ကို ကၽြန္မ သြားကိုင္ၾကည့္သည္။ ၾကမ္းေပၚက ေျခညႇပ္ဖိနပ္ကို ေကာက္ကုိင္ ၾကည့္သည္။ ေၾကာက္စိတ္ေပၚလာသည္။ ေၾကာက္စိတ္မွတစ္ဆင့္ စိတ္ပ်က္လာသည္။ ခုတင္ေပၚမွ သားေမြးေစာင္ ကို ကုိင္ၾကည့္သည္။ ေထာင့္စြန္းတစ္ေနရာတြင္ ရဘက္ကာ၏နာမည္အတိုေကာက္ ေရး ထိုးထားသည္ ကို ေတြ႕ရသည္။ ေသတၱာကေလးထဲမွာထည့္ထားေသာ ညဝတ္အက်ႌကို ဆြဲထုတ္ၾကည့္ သည္။ ကၽြန္မ၏ မ်က္ႏွာႏွင့္လည္း ကပ္ၾကည့္မိပါသည္။ အလြန္တရာ ေအးစက္ေနသည္။ မႈိေစာ္လည္း နံေန သည္။ ေသတၱာထဲသို႔ ကၽြန္မ ျပန္ထည့္ထားခဲ့သည္။
သည္ေနရာ မွာ ကၽြန္မ ဆက္မေနခ်င္ေတာ့ပါ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အဝတ္ဗီ႐ိုမ်ား ထားရာ ေရွ႕ခန္း ကေလးသုိ႔ ျပန္လာခဲ့သည္။ ဗီ႐ိုတစ္လံုးကို ဖြင့္ၾကည့္ သည္။ ေတြးထင္ထားသည့္အတုိင္းပင္ အဝတ္ မ်ားျပည့္ေန သည္ကို ေတြ႕ရသည္။ ဗီ႐ိုထဲမွ ထူးဆန္းေသာ အနံ႔တစ္မ်ဳိးလည္း ထြက္ေနသည္။ အေဇလီယာ ပန္းန႔ံ ႏွင့္ ခပ္ဆင္ဆင္တူပါသည္။ အိပ္ခန္းထဲသို႔ ကၽြန္မ ျပန္ဝင္လာခဲ့မိပါသည္။ တ႐ုတ္ကတ္ၾကား မွ ဝင္လာ သည့္ေနေရာင္ေၾကာင့္ ျမင္ကြင္အားလံုးကို ထင္ထင္ ရွားရွား ျမင္ေတြ႕ေန ရပါသည္။

ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ကၽြန္မ ေနာက္ဘက္မွ ေျခသံၾကားရပါသည္။ လွည့္လုိက္ေသာအခါ မစၥက္ဒင္ဗာ ကို ေတြ႕ရသည္။ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚက အမူအရာကို ကၽြန္မတစ္သက္တြင္ ဘယ္ေတာ့မွ ေမ့ႏုိင္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။ ေအာင္ပြဲခံလုိက္ရသည့္ အမူအရာမ်ဳိး၊ စိတ္အားထက္သန္ေနသည့္ အမူအရာမ်ဳိးျဖစ္သည္။ ကၽြန္မ အရမ္းေၾကာက္ သြားမိပါသည္။
"ဘာကိစၥမ်ား ရွိပါသလဲ ဆရာကေတာ္" ဟု သူက ေမးသည္။
ၿပဳံးျပဖို႔ ကၽြန္မ ႀကဳိးစားပါသည္။ သို႔ေသာ္ မၿပဳံးႏုိင္ပါ။ စကားေျပာဖုိ႔လည္း ႀကဳိးစားၾကည့္သည္။ သို႔ေသာ္ လည္း မေျပာႏုိင္ပါ။

"ဆရာကေတာ္ ေနေကာင္းပါတယ္ေနာ္"
သူက ညင္သာစြာေျပာရင္း ကၽြန္မအနီးသို႔ ေလွ်ာက္လာပါသည္။ သူႏွင့္ေဝးေအာင္ေနာက္သို႔ ကၽြန္မ ေရႊ႕ လုိက္သည္။ အနီးသို႔ သူ ေရာက္လာလွ်င္ ကၽြန္မ ေမ့ေျမာသြားလိမ့္မည္ဟု ထင္မိပါသည္။ သူ အသက္႐ႈထုတ္ လုိက္သည့္ ေလမ်ားက ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚသို႔ က်လာသည္။ ခဏၾကာေတာ့မွ စကား ျပန္ေျပာႏုိင္ ပါသည္။
"ကၽြန္မ ေနေကာင္းပါတယ္ မစၥက္ဒင္ဗာ။ ရွင္နဲ႔ အခုလိုေတြ႕ရမယ္ မထင္မိ လုိ႔ပါ။ ျမက္ခင္းေပၚ ကေနၿပီး ျပတင္းေပါက္ေတြကို ကၽြန္မ လွမ္းၾကည့္မိခဲ့တယ္။ တ႐ုတ္ကတ္တစ္ခု ပြင့္ေနတာ ကို ျမင္ရတယ္။ ဒါ ေၾကာင့္ ပိတ္ဖို႔ တက္လာတာပါ"
"ကၽြန္မ ပိတ္ေပးပါ့မယ္"

သူက အခန္းကို တိတ္ဆိတ္စြာ ျဖတ္ေလွ်ာက္သြားၿပီး တ႐ုတ္ကတ္ကို ပိတ္လုိက္သည္။ တုိးဝင္ေန သည့္ ေနေရာင္ မ်ား ေပ်ာက္ကြယ္သြားသည္။ ဝါက်င့္က်င့္ လွ်ပ္စစ္မီးေရာင္ေအာက္တြင္ မေရရာေသာ အခန္းအျဖစ္ သို႔ ျပန္လည္ေျပာင္းလဲသြားသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက ကၽြန္မအနီးသို႔ ျပန္လာၿပီးရပ္သည္။ ၿပီး ေတာ့ ၿပဳံးသည္။ သုိ႔ေသာ္ ယခင္အမူအရာမ်ဳိးမဟုတ္ေတာ့ပါ။ ထိတ္လန္႔စရာ ျဖစ္ေနပါသည္။ မ်က္ ေမွာင္ ကိုလည္း ကုပ္ထားသည္။

"တ႐ုတ္ကတ္ပြင့္ေနတယ္လို႔ ဘာျဖစ္လုိ႔ေျပာရတာလဲ ဆရာကေတာ္။ ဒီအခန္းထဲက မထြက္ခင္ ကၽြန္မ ကုိယ္တုိင္ ပိတ္ခဲ့တာပဲ၊ ဒီတ႐ုတ္ကတ္ ကို ဆရာကေတာ္ကုိယ္တုိင္ ျပန္ဖြင့္လုိက္တာ မဟုတ္လား။ ဒီ အခန္း ကို ဆရာကေတာ္ ၾကည့္ခ်င္လို႔ေလ…။ ဒီအခန္းကို ၾကည့္ခ်င္ပါတယ္လုိ႔ အစက ဘာျဖစ္လုိ႔ မေျပာခဲ့ တာလဲ။ ဒီအခန္းကိုျပဖုိ႔ ေန႔တုိင္း ကၽြန္မ အဆင္သင့္ ေစာင့္ေနခဲ့တယ္။ ျပပါလုိ႔ ကၽြန္မကို ေျပာ လုိက္႐ံု နဲ႔ ၿပီးသြားမယ့္ကိစၥပါ။"
ေဝးရာသို႔ ကၽြန္မ ထြက္ေျပးသြားခ်င္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မ လႈပ္ရွားလို႔မရေတာ့ပါ။ သူ႔မ်က္လံုးမ်ား ကိုသာ စုိက္ၾကည့္ေနမိပါသည္။
"ကုိင္း… ဒီအခန္းထဲကို ဆရာကေတာ္ အခုေရာက္ေနၿပီ။ အကုန္လံုးကို ကၽြန္မျပမယ္" သူ႔ေလသံက ပ်ားရည္လို ခ်ဳိလွသည္။ တစ္ၿပဳိင္တည္းမွာပင္ ေၾကာက္မက္ဖြယ္ရာလည္း ေကာင္းေနသည္။ တစ္စံု တစ္ရာ လည္း မွားယြင္းေနပံုရသည္။ "ဒီအခန္းကို ဆရာကေတာ္ ၾကည့္ခ်င္ေနတာ ကၽြန္မ သိပါတယ္။ ၾကည့္ခ်င္ေန တာ ၾကာလွၿပီေလ…။ ဒါေပမဲ့ ျပခုိင္းရမွာလဲ သိပ္ရွက္ေနခဲ့တယ္။

သိပ္ကို ခ်စ္စရာေကာင္း တဲ့ အခန္းပဲ၊ မဟုတ္ဘူးလား၊ ဆရာကေတာ္ ေတြ႕ဖူးသမွ် အခန္းေတြထဲမွာ ခ်စ္စရာ အေကာင္းဆံုး အခန္းျဖစ္ရမယ္"
ကၽြန္မလက္ ကို သူ ဆြဲၿပီး ခုတင္ဆီသို႔ သြားသည္။ ကၽြန္မမွာ တြန္းလွန္ႏုိင္စြမ္းမရွိေတာ့ပါ။ ကၽြန္မ အသား ကို သူ ထိလုိက္သျဖင့္ တုန္သြားပါသည္။ သူ႔ေလသံကိုလည္း ကၽြန္မ မုန္းပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ေၾကာက္လည္းေၾကာက္ပါသည္။
"ေဟာဒါ ရဘက္ကာ ရဲ႕အိပ္ရာေပါ့၊ မလွဘူးလား၊ ေရႊေရာင္အိပ္ရာခင္းကို အၿမဲတမ္း ကၽြန္မ ခင္းေပး ထားတယ္။ ေရႊေရာင္ ကို သူ အႀကဳိက္ဆံုးပဲ။ ေဟာဒီေသတၱာထဲမွာ ညဝတ္အက်ႌရွိတယ္။ အခုန ဆရာ ကေတာ္ ကုိင္ၾကည့္ခဲ့ၿပီးၿပီေလ။ သူ မေသခ်င္ ေနာက္ဆံုးည မွာ သူ ဝတ္သြားခဲ့တာေပါ့။ ကုိင္ၾကည့္ခ်င္ ေသး သလား" ေသတၱာထဲမွ ညဝတ္အက်ႌကို သူ ဆြဲထုတ္လုိက္သည္။

"ကိုင္ၾကည့္ပါဦး၊ ဘယ္ေလာက္ႏူးညံ့သလဲ။ ဘယ္ေလာက္ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းသလဲ။ ကၽြန္မ လံုးဝမေလွ်ာ္ဘူး၊ သူ ဝတ္ခဲ့တဲ့ အတုိင္း ဒီအတုိင္းပဲထားတယ္။ ဒါတင္မကဘူး။ ဒီအခန္းထဲမွာရွိတဲ့ ပစၥည္းေတြအားလံုးကို သူ မေသခင္ ေနာက္ဆံုးညက အတုိင္း ထားတယ္။ သူ႔အတြက္ ကၽြန္မ အားလံုးလုပ္ကုိင္ေပးခဲ့ရတာ။ မိန္းကေလးေတြ တစ္ေယာက္ၿပီးတစ္ေယယာက္ စမ္းၿပီးခန္႔ၾကည့္ေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ ရဘက္ကာ က ကၽြန္မ က လြဲၿပီး ဘယ္သူ႔ကို မွ စိတ္တုိင္းမက်ဘူး"
ညဝတ္အက်ႌ ကို ေသတၱာထဲသုိ႔ သူ ျပန္ထည့္သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မ လက္ကိုဆြဲၿပီး ေျခညႇပ္ဖိနပ္ရွိရာ သို႔ ေခၚလာ သည္။ "ေဟာဒီ ခန္းေနဂါဝန္ကို ၾကည့္ပါဦး။ ရဘက္ကာ ဟာ ဆရာကေတာ္ထက္ အမ်ားႀကီး ပိုၿပီး အရပ္ျမင့္ တယ္။ ဆရာကေတာ့္ကုိယ္ နဲ႔ တုိင္းၾကည့္ပါလား။ ေခြးေခ်းတက္ျဖစ္သြားမွာေပါ့။

သူ႔ကုိယ္လံုးကုိယ္ ထည္ က သိပ္လွတာ။ ေဟာဒါက သူ႔ေျခညႇပ္ဖိနပ္ေလ…။ သူ အရပ္ရွည္ သေလာက္ ေျခေထာက္ ကေလး ေတြက ေသးတယ္။ ကုိယ္လံုးက ငါးရံ႕ကုိယ္။ ေဟာဒီခုတင္ေပၚမွာ အိပ္ေနၿပီ ဆိုရင္ အင္မတန္လွတာ။ ပိတုန္းေရာင္ထေနတဲ့ ဆံပင္ေတြက ဖြာလုိ႔"
ေျခညႇပ္ ဖိနပ္ႏွင့္ ခန္းေနဂါဝန္ကို ျပန္ခ်ကို ျပန္ခ်ထားလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ မွန္တင္ခံုဆီသို႔ ကၽြန္မကို ဆြဲေခၚ သြားျပန္သည္။
"ေဟာဒီ ဘီးေတြကိုလဲ ၾကည့္ပါဦး။ သူ႔ဆံပင္ေတြကို ေန႔တုိင္း ကၽြန္မ ရွင္းေပးရတယ္။ တစ္ခါရွင္းရင္ မိနစ္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ၾကာတယ္။ သူ လက္ထပ္တုန္းက သူ႔ဆံပင္ေတြက တင္ပါးထိေရာက္ေအာင္ ရွည္ တယ္။ မစၥတာဒီဝင္းတား က အၿမဲတမ္း ဆံပင္ရွင္းေပးေလ့ရွိတယ္။ ဒီအခန္းထဲကို ကၽြန္မ ဝင္လာ တုိင္း သူ႔ေယာက္်ား က ဆံပင္ရွင္းေပးေနတာကို အၿမဲေတြ႕ရတယ္" "ေနာက္ပုိင္းမွာေတာ့ သူ႔ဆံပင္ေတြ ကို ျဖတ္ပစ္လုိက္တယ္။

လူတိုင္းက စိတ္မေကာင္းျဖစ္ၾကတယ္။ သူကေတာ့ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ဂ႐ုမစိုက္ပါဘူး။ ကိုယ္ လုပ္ခ်င္တာ လုပ္တာ ဘယ္သူနဲ႔ဆုိင္တာမွတ္လုိ႔ ေျပာ ေလ့ရွိတယ္။ ဆံပင္တိုေတာ့ ျမင္းစီးရတာ ရြက္တုိက္ရတာ ပို လြယ္ သတဲ့။ ျမင္းေပၚမွာထုိင္လ်က္ သူ႔ပံု ကို နာမည္ေက်ာ္ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္က ဆြဲဖူးတယ္။ အကယ္ဒမီ ျပတုိက္ထဲ မွာ အဲဒီပံု ခ်ိတ္ထား တယ္။ ဆရာကေတာ္ ျမင္ဖူးသလား"
"မျမင္ဖူးပါဘူး… မျမင္ဖူးပါဘူး" ဟု ကၽြန္မက ေခါင္းခါၿပီး ျပန္ေျပာပါသည္။
"ကၽြန္မ သိသေလာက္ေတာ့ အဲဒီပန္းခ်ီကားဟာ အဲဒီတစ္ႏွစ္လံုးရဲ႕အေကာင္းဆံုး ပန္းခ်ီကားပဲ၊ ဒါေပမဲ့ မစၥက္တာ ဒီဝင္းတား က အေရးမစိုက္ဘူး။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးမွာ မခ်ိတ္ရဘူးတဲ့။ သူ႔အဝတ္အစားေတြ ကိုေရာ ၾကည့္ခ်င္ေသး သလား"
ကၽြန္မအေျဖ ကို သူ မေစာင့္ပါ။ အေရွ႕ခန္းကေလးဆီသုိ႔ ကၽြန္မကို ဆြဲေခၚလာၿပီး ဗီ႐ိုမ်ားကို တစ္လံုးၿပီး တစ္လံုး ဖြင့္ျပေတာ့သည္။ ဘယ္အက်ႌ က မစၥတာဒီဝင္းတား လက္ေဆာင္ေပးထားတာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဘယ္ဂါဝန္ က နာတာလူး ပြဲေတာ္လက္ေဆာင္အျဖစ္ မစၥတာဒီဝင္းတားက ေပးတာျဖစ္ေၾကာင္း၊ ဘယ္ အေႏြးထည္ က မစၥတာဒီဝင္းတားက ေမြးေန႔လက္ေဆာင္အျဖစ္ ေပးတာျဖစ္ေၾကာင္း အဆက္ မျပတ္ ေျပာေနေတာ့သည္။

ကၽြန္မ၏လက္ေမာင္း ကို ပို၍တင္းက်ပ္ေအာင္ သူ ဆုပ္ကုိင္လုိက္ျပန္ပါသည္။ သူ႔ခါးကိုလည္း ကိုင္း လုိက္သည္။ မ်က္တြင္းေဟာက္ပက္ မ်က္ႏွာႀကီးက ကၽြန္မ မ်က္ႏွာကို စိုက္ၾကည့္ၿပီး အကဲခတ္ေနျပန္ သည္။ သည္ေနရာ မွ ေဝးရာသုိ႔ ကၽြန္မ ထြက္ေျပးခ်င္ပါသည္။ သူေျပာေနသည့္ စကားမ်ားကိုလည္း နားေထာင္ မေနခ်င္ေတာ့ပါ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္မမွာ စြမ္းအားမ်ား ကုန္ခန္းေနပါၿပီ။
"သူ ေသမယ့္ညတုန္း က ရွပ္အက်ႌ နဲ႔စကတ္တိုပဲ ဝတ္ထားတယ္။ အေလာင္းျပန္ေတြ႕ေတာ့ အဲဒီအဝတ္ အစားေတြ တစ္ခုမွ မရွိေတာ့ဘူး။ အင္မတန္ ေခ်ာေမာလွပတဲ့ သူ႔မ်က္ႏွာကေလးကိုလဲ မမွတ္မိေတာ့ ဘူး။ လက္ႏွစ္ဖက္ လဲ မရွိေတာ့ဘူး။ ပင္လယ္ထဲမွာ ေက်ာက္ေဆာင္ေတြနဲ႔တုိက္မိတာေပါ့။ အေလာင္း က အက္ခ်္ကြန္ဘီ မွာ သြားေပၚတာ။ မစၥတာဒီဝင္းတားလုိက္သြားၿပီး သူ႔အေလာင္းျဖစ္ေၾကာင္း အတည္ ျပဳခဲ့ ရတယ္။ သူတစ္ေယာက္တည္း လုိက္သြားတယ္။ အဲဒီတုန္းက မစၥတာဒီဝင္းတားဟာ စိတ္ေထာင္း ကုိယ္ေၾကျဖစ္ေနတဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္သူကမွ သူ႔ကို တားလုိ႔မရဘူး။ မစၥတာ ခေရာ္ေလေတာင္ တားလုိ႔ မရဘူး"

သူ႔စကားကို ခဏရပ္လုိက္သည္။ ကၽြန္မကို စိုက္ၾကည့္ေနသည့္ မ်က္လံုးမ်ားကေတာ့ အမူအရာလံုးဝ မေျပာင္း။ "ရဘက္ကာ ဒီလိုကြယ္လြန္သြားရတဲ့အတြက္ ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ တစ္သက္လံုး ခြင့္မလႊတ္ႏုိင္ေတာ့ ဘူး။ အဲဒီညေန က ကၽြန္မ အျပင္ကို ထြက္သြားမိတယ္။ ကားရစ္ၿမဳိ႕ ကို ေန႔လယ္ကတည္း က သြားလည္ ေနတာ။ ညမွ ျပန္လာခဲ့တယ္။ ရဘက္ကာကလဲ လန္ဒန္ကို သြားေနတာ ကိုး။ ေစာေစာျပန္လာလိမ့္မယ္ လုိ႔ ကၽြန္မ မထင္မိဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ခပ္ေအးေအးေနၿပီး ညကိုးနာရီ ခြဲေတာ့မွ ကၽြန္မ အိမ္ကိုျပန္ေရာက္ တယ္"
"တကယ္ေတာ့ ၇ နာရီမထုိးခင္ ကတည္းက ရဘက္ကာ ျပန္ေရာက္လာတယ္တဲ့။ ညစာစားၿပီး အျပင္ ကို ျပန္ထြက္ သြားတယ္တဲ့။ ပင္လယ္ကမ္းေျခကို သြားတာျဖစ္မွာေပါ့။ ကၽြန္မ အရမ္းစိတ္ပူသြားတယ္။ ဒီအခ်ိန္ က အေနာက္ေတာင္ေလတုိက္ၿပီး ရာသီဥတုက ဆုိးရြားေနတယ္။ ကၽြန္မသာဆုိရင္ မသြားေစ ရဘူး။ ကၽြန္မ စကားကို လဲ နားေထာင္တယ္၊ ဟိုတုန္းကလဲ ကၽြန္မ တားရင္ မသြားေတာ့ဘဲ ကၽြန္မနဲ႔ထုိင္ ၿပီး စကားေတြေျပာေနေတာ့ တာပဲ"
ကၽြန္မ၏ လက္ေမာင္း ကို ဆုပ္ကုိင္ထားသည့္ လက္ေခ်ာင္းကေလးမ်ား ေလ်ာ့ေျပလာသည္။ ၿပီးေတာ့ ဆက္ေျပာျပန္ သည္။

"အဲဒီညတုန္းက မစၥတာဒီဝင္းတားက မစၥတာ ခေရာ္ေလအိမ္မွာ ညစာသြားစားေနတယ္။ သူ ဘယ္ အခ်ိန္ျပန္ေရာက္ လာသလဲ ကၽြန္မ မသိဘူး။ ဆယ့္တစ္နာရီေနာက္ပုိင္းမွာ ျဖစ္မွာေပါ့။ သန္းေခါင္မတုိင္ မီက စၿပီး မုန္တုိင္းက်ေနတယ္။ ရဘက္ကာကလဲ ျပန္မလာေသးဘူး။ ေအာက္ထပ္ကိုဆင္းသြားေတာ့ စာၾကည့္ခန္း တံခါးေအာက္က မီးေရာင္ထြက္ေနတာကိုလဲ မေတြ႕ရဘူး။ အေပၚျပန္တက္လာၿပီး မစၥတာ ဒီဝင္းတား အခန္းကို သြားေခါက္တယ္။ ဘယ္သူလဲလုိ႔ အခန္းထဲကေနၿပီး ခ်က္ခ်င္းျပန္ေမးတယ္။ ကၽြန္မ က ရဘက္ကာ ျပန္မေရာက္လုိ႔ စိတ္မခ်ေၾကာင္း ေျပာျပတယ္"
"ခဏၾကာေတာ့ သူထလာၿပီး တံခါးဖြင့္ေပးတယ္။ ကမ္းေျခ က တုိက္ပုကေလးထဲမွာ သူ အိပ္ေနမွာေပါ့ လုိ႔ ေျပာ တယ္။ ခါတိုင္းလဲ အိပ္ေနက်ပဲလုိ႔ ေျပာတယ္။ မစၥတာဒီဝင္းတားကို ၾကည့္ရတာ သိပ္ ပင္ပန္း ေနပံုပဲ၊ ဒါနဲ႔ ကၽြန္မလဲ ကုိယ့္အခန္းကုိယ္ ျပန္လာခဲ့တယ္။ တစ္ညလံုး အိပ္လုိ႔မေပ်ာ္ခဲ့ဘူ။ ရဘက္ကာ ဘာေတြ လုပ္ေနသလဲဆိုတာကိုပဲ ေတြးေနမိတယ္"

"မနက္ ငါးနာရီခြဲတဲ့အထိ အိပ္ရာေပၚမွာ ကၽြန္မ ငုတ္တုတ္ထုိင္ေနမိသည္။ ေနာက္ဆံုး ဆက္ မေစာင့္ႏုိင္ ေတာ့တဲ့အခါမွာ အေႏြးထည္ဝတ္ၿပီး ဆိပ္ကမ္းက တုိက္ပုကေလးဆီ ထြက္လာခဲ့တယ္။ အလင္းေရာင္ လဲ ရေနပါၿပီ။ ေလလဲၿငိမ္ေနၿပီ။ ဆိပ္ကမ္းေရာက္လုိ႔ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေဗာ္ယာမွာ ရြက္ သေဘၤာကပ္ ထားတာ မေတြ႕ရဘူး။ ရာဘာေလွကေလးတစ္စီးပဲ ေတြ႕ရတယ္"
ကၽြန္မ လက္ေမာင္း ကို သူ လႊတ္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေဘးမွာခ်ထားသည္။ စကား ထပ္ေျပာေသာ အခါ ေစာေစာက ခံစားခ်က္မ်ားအားလံုး သူ႔ေလသံထဲမွာ မရွိေတာ့ ပါ။ ေန႔စဥ္ေျပာေန က် ေလသံမ်ဳိးျပန္ျဖစ္လာသည္။

"အဲဒီေန႔ မြန္းလြဲပိုင္းမွာပဲ ရဘက္ကာရဲ႕သေဘၤာေပၚက အသက္ကယ္ေဘာတစ္ခု ကားရစ္ဆိပ္ကမ္းမွာ လာ တင္တယ္။ ေနာက္ေန႔က်တာ့ တျခားေဘာတစ္ခုကို ကၽြန္မတုိ႔ဆိပ္ကမ္းက အငူကေလးေအာက္ နား မွာ ပုစြန္ဖမ္းတဲ့ လူေတြက သြားေတြ႕တယ္။ တျခားအပိုင္းအစေတြလဲ ဒီေရနဲ႔ပါလာတယ္"
မစၥက္ဒင္ဗာ သည္ ကၽြန္မအနားမွေန၍ တစ္ဖက္သုိ႔လွည့္ထြက္သြားသည္။ စားပြဲအံဆြဲမ်ား ကို ျပန္ပိတ္ ေနသည္။ နံရံေပၚမွ ဓာတ္ပံုတစ္ပံုကိုလည္း ေနသားတက်ျဖစ္ေအာင္ ျပင္ေနသည္။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ေစာင့္ၾကည့္ေန သည္။ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိ။

"အဲဒီအခ်ိန္ကစၿပီး ဒီအေနာက္ေဆာင္ က အခန္းေတြကို မစၥတာဒီဝင္းတားက ဘာေၾကာင့္မသံုးေတာ့ တာလဲ ဆိုတာ ဆရာကေတာ္ အခု သိၿပီမဟုတ္လား" ဟု သူက ေျပာသည္။
ျပတင္းေပါက္ေတြေရာ တ႐ုတ္ကတ္ေတြပါ ပိတ္ထားသည့္ၾကားက ပင္လယ္လႈိင္းပုတ္သံမ်ားကို အတုိင္း သားၾကားေနရပါသည္။
"ရဘက္ကာ ေရနစ္ေသဆံုးခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ကစၿပီး ဒီအခန္းေတြကို သူ မသံုးေတာ့ဘူး။ သူ႔ပစၥည္းေတြအား လံုး ကို ေနရာေရႊ႕ပစ္ုလိက္တယ္။ စႀကႍရဲ႕အဆံုးမွာ သူ႔ဖို႔ အခန္းတစ္ခန္းျပင္ေပးရတယ္။ အဲဒီမွာလဲ သူ သိပ္အိပ္ပံု မေပၚဘူး။ ကုလားထုိင္ေပၚမွာထုိင္ေနတာကမ်ားတယ္။ မနက္က် သူ႔အခန္းဝင္ရွင္းရင္ တစ္ ခန္းလံုး စီးကရက္ျပာေတြပြေန တာပဲ။ ေန႔ဘက္က်ေတာ့လဲ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ ေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ အဆက္ မျပတ္ လမ္းေလွ်ာက္ေနတာကို ဖရစ္က ၾကားရတယ္"
ကုလားထုိင္ေဘးက ၾကမ္းျပင္ေပၚမွ စီးကရက္ျပာမ်ားကို ကၽြန္မလည္း ျမင္ႏုိင္ပါသည္။ သူ ေခါက္တံု႔ ေခါက္ျပန္ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည့္ေျခသံကိုလည္း ကၽြန္မ ၾကားႏုိင္ပါသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာက အခန္း တံခါး ကို ပိတ္လုိက္သည္။ မီးမ်ားကိုပါ ပိတ္လုိက္သည္။ အခန္းထဲရွိ ပစၥည္းမ်ားကို မျမင္ ရေတာ့ပါ။ အခန္းဝမွ ေန၍ ကၽြန္မကို သူ ေစာင့္ေနပါသည္။

"ဒီအခန္းကို ကၽြန္မကုိယ္တုိင္ ေန႔တုိင္းလာၿပီး ဖုန္သုတ္တယ္။ တံျမက္စည္းလွဲတယ္။ ဆရာကေတာ္ လာၾကည့္ခ်င္ေသးသပ ဆိုရင္ ကၽြန္မကို ေျပာ႐ံုနဲ႔ ကိစၥၿပီးပါတယ္။ ဒီအခန္းထဲကိုေတာ့ ဘယ္အိမ္ေဖာ္ကို မွ ဝင္ခြင့္ မေပးဘူး။ ကၽြန္မကလြဲၿပီး ဘယ္သူ႔ကိုမွ လာခြင့္မေပးဘူး"
သူ႔အမူအရာ သည္ ဟိုေစာေစာက အမူအရာသို႔ ျပန္ေျပာင္းသြားျပန္သည္။ မ်က္ေမွာင္ကုပ္ထားသည္။ မေပ်ာ္ပုိက္ သလို၊ စိတ္မခ်မ္းသာသလို အမူအရာမ်ဳိးေပၚလာသည္။ ၿပဳံးျပန္ေတာ့လည္း တစ္ခုခုမွားေန သလို ရွိသည္။

"မစၥတာဒီဝင္တား ခရီးသြားေနတဲ့အခါမ်ဳိးမွာ ဆရာကေတာ္ တစ္ေယာက္တည္းပ်င္းေနလိို႔ ဒီအခန္းကို လာၿပီး ထုိင္ခ်င္စိတ္ေပၚခ်င္ေပၚလာ ပါလိမ့္မယ္။ အဲဒီစိတ္မ်ဳိးေပၚရင္ ကၽြန္မကိုေျပာပါ။ ဒီအခနး္ဟာ သိပ္လွတဲ့ အခန္း။ ဒီအခန္းထဲက ရဘက္ကာ ထြက္သြားတာၾကာၿပီလုိ႔ ဆရာကေတာ္ မထင္ႏုိင္ပါဘူး။ အခုပဲ အျပင္ ကို သူ ထြက္သြားၿပီး ညေနက်ျပန္လာမွာပဲလုိ႔ ထင္ရတယ္မဟုတ္လား။ အဲဒီလို ထင္ရ ေလာက္ေအာင္လဲ ကၽြန္မ ေန႔တုိင္းဂရုစုိက္ၿပီး ျပင္ထားခဲ့တယ္"
ကၽြန္မ ႀကဳိးစားၿပီး ၿပံဳးလိုက္ပါသည္။ စကားေတာ့မေျပာႏုိင္ပါ။ ကၽြန္မ၏လည္ေခ်ာင္းထဲမွာ ေျခာက္ေသြ႕ ၿပီး တင္းက်ပ္ေနပါသည္။
"ဒီအခန္းတစ္ခု တည္း မဟုတ္ပါဘူး။ ဒီအိမ္ႀကီးမွာ အခန္းေတြ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။ ခန္းမႀကီး၊ နံနက္ ခန္း၊ ပန္းအလွျပင္တဲ့အခန္း… အဲဒီအခန္းတိုင္းမွာ သူ ရွိေနတယ္လို႔ ကၽြန္မ စိတ္ထဲမွာ ခံစားရပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ေရာ ဒီအတုိင္း ခံစားရပါသလား"
သူက ကၽြန္မကို စူးစမ္းသလို စုိက္ၾကည့္ေနသည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔အသံက ေလသံအျဖစ္သို႔ ေျပာင္းသြားပါ သည္။

"တစ္ခါတစ္ရံ စႀကႍထဲမွာ ကၽြန္မ ေလွ်ာက္သြားတဲ့အခါ ကၽြန္မေနာက္က သူ လုိက္လာတယ္လုိ႔ ခံစားရ ပါတယ္။ ေျခသံသဲ့သဲ့ ကို ၾကားေနရသလိုပဲ။ ဘယ္ေနရာမွာမဆို ၾကားေနရတယ္။ သူ ရပ္ေနပံု သူ လမ္း ေလွ်ာက္ေနပံုေတြကိုလဲ ျမင္ေယာင္ေနမိပါတယ္။ အခုလို ကၽြန္မတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာေနတာ ကို သူ ျမင္ႏုိင္တယ္လို႔ ဆရာကေတာ့ ထင္ပါသလား။ ေသသြားတဲ့လူက အသက္ရွင္ က်န္ရစ္တဲ့ လူေတြဆီ ျပန္လာၿပီး ၾကည့္ေနႏိုင္တယ္လုိ႔ ထင္ပါသလား"
ကၽြန္မ တံေတြးမ်ဳိခ် လုိက္မိသည္။ လက္သီးကိုလည္း က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ထားလိုက္မိသည္။
"ကၽြန္မ မသိပါဘူး… ကၽြန္မ မသိပါဘူး" ကၽြန္မ အသံက်ယ္သြားပါသည္။ သဘာဝသံမဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ ၏အသံ လည္း မဟုတ္ပါ။

"တစ္ခါတစ္ခါက်ေတာ့ ကၽြန္မ စဥ္းစားေနမိတယ္။ ရဘက္ကာဟာ ဒီမန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကိုျပန္လာၿပီး မစၥတာဒီဝင္းတား နဲ႔ ဆရာကေတာ္တို႔ ေနထုိင္ၾကပံုကို ေခ်ာင္းမ်ားၾကည့္ရင္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမလဲ လုိ႔ ေတြးၾကည့္ မိပါတယ္"
တံခါးေပါက္နား မွာ ကၽြန္မတုိ႔ ရပ္ေနၾကသည္။ အျပန္အလွႏ္လည္း စုိက္ၾကည့္ေနၾကသည္။ ကၽြန္မ၏ မ်က္လံုးမ်ား ကို ေဘးသို႔လႊဲဖယ္၍ မရပါ။ သူ႔မ်က္လံုးထဲတြင္ မုန္းတီးစိတ္မ်ား၊ နာက်ည္းစိတ္မ်ား၊ မေက် နပ္စိတ္ မ်ား မည္မွ်ႀကီးမားေနေၾကာင္း သိသာလွပါသည္။ ထို႔ေနာက္ သူက တံခါးဖြင့္လုိက္သည္။

"ေရာဘတ္ ျပန္ေရာက္ေနပါၿပီ။ ဆယ့္ငါးမိနစ္ေလာက္ရွိသြားၿပီ။ သစ္အယ္ပင္ေအာက္မွာ ဆရာကေတာ္ အတြက္ လက္ဖက္ရည္ပြဲျပင္ဖုိ႔လဲ အမိန္႔ေပးၿပီးပါၿပီ"
အခန္းထဲမွ ကၽြန္မ ထြက္သာေအာင္ သူက ေဘးဖယ္ေပးသည္။ စႀကႍသို႔ ဒယီးဒယုိင္ျဖင့္္ ကၽြန္မ ထြက္ခဲ့ သည္။ ဘယ္ကို သြားေနသည္ဟုလည္း ကုိယ္ဟာကုိယ္ မသိေတာ့။ သူ႔ကိုလည္း ဘာစကားမွ်ျပန္ မေျပာ ျဖစ္။ မ်က္မျမင္တစ္ေယာက္လို ေလွကားအတုိင္း ဆင္းလာခဲ့သည္။ ၿပီးေတာ့ အေရွ႕ဘက္ေဆာင္ ရွိ ကၽြန္မတို႔အခန္းသုိ႔ ျပန္လာခဲ့သည္။ တံခါးကို အတြင္းမွ ေသာ့ခတ္လုိက္သည္။ ေသာ့ကို ကၽြန္မအိတ္ထဲ မွာ ထည့္ထား လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ ခုတင္ေပၚမွာ လဲွခ်လုိက္ၿပီး မ်က္လံုးမ်ား မွိတ္လုိက္သည္။
မခ်ိမဆန္႔ေသာ နာက်ည္းမႈကို ကၽြန္မ ခံစားရပါေတာ့သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: