Wednesday, June 6, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၃ဝ)

"တစ္ခုခုေၾကာင့္မ်ား အစ္ကို စိတ္ေသာက ေရာက္ေနရသလားဟင္" "တစ္ေန႔လံုး ပင္ပန္း လာတယ္ကြာ။ ၂၄ နာရီအတြင္းမွာ ခရီးရွည္ႀကီးတစ္ခုကို အသြားအျပန္ ကား ေမာင္း ရတာ မသက္သာဘူး"
ထုိင္ရာမွ ထၿပီး တစ္ဖက္သို႔ သူ ထြက္သြားသည္။ စီးကရက္တစ္လိပ္ကို မီးညႇိေနသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ျဖစ္ သည့္ ကိစၥ ကၽြန္မကို ေျပာျပေတာ့မည္ မဟုတ္ေၾကာင္း သိလုိက္ပါၿပီ။
"ကၽြန္မ လဲ ႏုံးေနတယ္ အစ္ကိုရယ္…။ ဒီေန႔ဟာ တစ္မ်ဳိးပဲ" ကၽြန္မ ကလည္း တစ္လံုး ခ်င္း ျပန္ေျပာ လုိက္ပါသည္။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္..........

အခန္း (၁၆)

ထိုေန႔သည္ တနဂၤေႏြေန႔ျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ မွတ္မိေနပါေသးသည္။ ဆန္းၾကယ္ေသာ အဝတ္အစား မ်ား ဝတ္ၿပီး တက္ရသည့္ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး က်င္းပရန္ ထိုေန႔က အစေပၚခဲ့သည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလသည္ ထိုေန႔က ကၽြန္မတို႔ႏွင့္အတူ ေန႔လယ္စာလာစားပါသည္။ ေန႔လယ္စာစားၿပီး ကၽြန္မတို႔သံုးေယာက္ သစ္ အယ္ပင္ေအာက္ မွာ ေအးေအးေဆးေဆး ထုိင္စကားေျပာေနၾကပါသည္။ ထိုအခ်ိန္မွာပင္ ၿခံတြင္း သို႔ ေမာ္ေတာ္ကားတစ္စီး ေမာင္းဝင္လာသံကို ၾကားလုိက္ရပါသည္။ ကၽြန္မ တုိ႔မွာ ေသခ်င္ေစာ္နံ သြားပါ ေတာ့သည္။ ဖရစ္ကို သတိေပးခ်ိန္ မရလုိက္မီမွာပင္ ေမာ္ေတာ္ကားက ကၽြန္မတို႔ နားသိ႔ု ေရာက္လာပါ ေတာ့သည္။
 
ေမွ်ာ္လင့္မထားေသာ ဧည့္သည္မ်ားကို ကၽြန္မတုိ႔ ခရီးႀကဳိျပၾကရပါသည္။ နာရီဝက္ေလာက္ ၾကာေတာ့ ေနာက္ထပ္ကားတစ္ဦးျဖင့္ ဧည့္သည္မ်ား ထပ္ေရာက္လာျပန္သည္။ အျခားဧည့္သည္သံုးဦးက ကားရစ္ဘက္ မွ ကုန္းေၾကာင္းေလွ်ာက္လာၾကသည္။ ထိုဧည့္သည္မ်ားကို ဧည့္ေထာက္ခံေနရသည္ႏွင့္ ပင္ ကၽြန္မ တို႔ ၏ၿငိမ္းခ်မ္းေသာ ေန႔လယ္ခင္းကေလး ပ်က္စီးသြားရပါေတာ့သည္။
ကၽြန္မ သည္ ဧည့္သည္မ်ားကို ေလာကြတ္ပ်ဴငွာျပဳျခင္း၊ လက္ဖက္ရည္တည္ခင္းျခင္းမ်ားျဖင့္ အလုပ္ ႐ႈပ္ ေနပါသည္။ ဖရင့္ခေရာ္ေလ က တတ္ႏုိင္သေလာက္ ကၽြန္မကို ဝုိင္းဝန္းကူညီပါသည္။ မက္ဇင္မ္ က ေတာ့ ဘယ္အခါၾကည့္လုိက္ ၾကည့္လုိက္ အခန္း၏တစ္ဖက္ျခမ္းမွာ ၿငီးေငြ႕စြာထုိင္ရင္း ဧည့္သည္ မ်ား ႏွင့္ ဝတ္ေက်တမ္းေက် စကားေျပာေနသည္ကိုသာ ေတြ႕ရပါသည္။ 

ဆန္းၾကယ္ေသာ အဝတ္အစားမ်ားဝတ္ၿပီး တက္ရသည္ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီးအေၾကာင္းကို ေလဒီခ႐ုိင္ဝင္ က အစေဖာ္ေပး လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ မက္ဇင္မ္ကို သူက ေမာ့ၾကည့္လုိက္ၿပီး…
"ဒါထက္ မစၥတာဒီဝင္းတား… ရွင့္ကို တစ္ခုေမးခ်င္ေနတာ ၾကာလွၿပီ။ အခုပဲ ေမးပါရေစဦး။ ဆန္းၾကယ္ တဲ့ အဝတ္အစားေတြ ဝတ္ၿပီး တက္ရတဲ့ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီးတစ္ခု မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးမွာ က်င္းပဖို႔ အေၾကာင္းမ်ား ရွိပါသလား" ဟု ေမးပါသည္။
အဘြားႀကီးက စကားေျပာေသာအခါ ေခါင္းကိုငဲ့ကာ ေစာင္းကာ ေျပာတတ္သည္။ ႀကီးမားေသာ သြား ႀကီးမ်ားေပၚေအာင္ လည္း ၿပံဳးတတ္သည္။  ကၽြန္မက အသာကေလးပုၿပီး အလုပ္မ်ားေန ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ လုိက္သည္။ မက္ဇင္မ္က ႐ုတ္တရက္ ျပန္မေျဖ။ ျပန္ေျဖေသာအခါ သူ႔ေလသံက တည္တည္ ၿငိမ္ၿငိမ္ႀကီးျဖစ္ေနသည္။
"ဒီအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ မစဥ္းစားမိပါဘူးဗ်ာ။ တျခားလူေတြက စိတ္ကူးရၾကမယ္ မထင္ပါဘူး"
"အို… မဟုတ္တာဘဲ။ ကၽြန္မတုိ႔အားလံုး ဒီအေၾကာင္းကိုလဲ စဥ္းစားေနၾကတာ။ ယခု လို ေႏြရာသီ ေရာက္လာၿပီဆိုရင္ ဒီခ႐ုိင္မွာရွိတဲ့လူေတြအားလံုး ဒီအေၾကာင္းကိုပဲ ေျပာေနၾကတယ္။ လူေတြ အားလံုး စိတ္ခ်မ္းသာေအာင္ လုပ္ေပးဖုိ႔ ေကာင္းပါတယ္ရွင္။ ျပန္စဥ္းစားပါဦးလုိ႔ ကၽြန္မ တုိက္တြန္း ပါရေစ"
"အင္း… က်ဳပ္ေတာ့ မေျပာတတ္ေတာ့ဘူး" မက္ဇင္မ္က ေျခာက္ကပ္ကပ္ေျပာသည္။ "ဒီလိုပြဲမ်ဳိးဆိုတာ အေတာ္ စီစဥ္ ယူရတာ။ ဖရင့္ခေရာ္ေလကို ေမးၾကည့္ေလ။ သူ စီစဥ္ေပးႏုိင္မလားလုိ႔"
"အုိး… မစၥတာခေရာ္ေလ… ကၽြန္မကို ကူညီပါေနာ္။ အဲဒီပြဲမ်ဳိး ထပ္လုပ္ႏုိင္မယ္ဆိုရင္ သိပ္ေကာင္း မယ္။ မန္ဒါေလစံအိမ္ ရဲ႕ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေတြနဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔ ေဝးေနၾကတာၾကာၿပီ"
ေလဒီခ႐ုိဝင္ က ဖရင့္ခေရာ္ေလကို က်ားပိန္တြယ္ တြယ္ေတာ့သည္။ အျခားတစ္ေယာက္ႏွစ္ေယာက္ ကလည္း ပါဝင္ေဆြးေႏြး လာသည္။ ဖရင့္၏ေအးခ်မ္းေသာ ေလသံကို ကၽြန္မ ၾကားလုိက္ရပါသည္။
"ဒီပြဲမ်ဳိး လုပ္ဖုိ႔ မက္ဇင္မ္က မကန္႔ကြက္ဘူးဆုိရင္ ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ စီစဥ္ေပးရတာ အပန္းမႀကီးပါဘူး။ ဒီကိစၥ ဟာ သူနဲ႔မစၥက္ဒီဝင္းတားတုိ႔အေပၚမွာ တည္ပါတယ္။ တကယ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဘာမွမဆုိင္ ပါဘူး"
သူ႔စကားဆံုးသည္ႏွင့္ တစ္ၿပဳိင္တည္း ကၽြန္မ ပတ္လည္မွာ ဝုန္းဒိုင္းႀကဲေပါက္ကြဲေလေတာ့သည္။ ေလဒီ ခ႐ိုဝင္ သည္ သူ႔ကုလားထိုင္ကို ကၽြန္မအနားသို႔ ေရႊ႕ယူလာသည္။
"ကဲ… မစၥက္ဒီဝင္းတား… ရွင့္ေယာက္်ားကို ရွင္ေျပာမွျဖစ္ေတာ့မယ္။ ရွင္ေျပာမွ သူ နားေထာင္ေတာ့မွာ ပါ။ သတို႔သမီးျဖစ္ တဲ့ ရွင့္ကို ဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႔ ဒီလိုပြဲႀကီးမ်ဳိး သူ က်င္းပေပးသင့္ပါတယ္"
"သိပ္မွန္တာေပါ့ဗ်ာ…" ေယာက္်ားတစ္ေယာက္က ဝင္ေျပာသည္။ "ခင္ဗ်ားတုိ႔ မဂၤလာေဆာင္နဲ႔လဲ ကၽြန္ ေတာ္တုိ႔ လြဲခဲ့ရတယ္။ စိတ္တက္ႂကြစရာေကာင္းတာေတြနဲ႔ လြဲရတာ ရွက္ဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ မန္ဒါေလ မွာ အဆန္းတၾကယ္ အဝတ္ေတြဝတ္ၿပီး တက္ရတဲ့ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး က်င္းပေစခ်င္တဲ့လူရွိရင္ လက္ ညႇဳိးေထာင္ပါဗ်ဳိ႕။ ကဲ… ျမင္ၿပီး မဟုတ္လား မစၥတာဒီဝင္းတား… တစ္ေယာက္မက်န္ အားလံုးေထာက္ခံ ၾကတယ္" အခန္းထဲမွာ ရယ္ေမာသံမ်ားႏွင့္ လက္ခုပ္သံမ်ား ဆူညံသြားသည္။
မက္ဇင္မ္က စီးကရက္ကို မီးညႇိေနသည္။ ၿပီးေတာ့ လက္ဖက္ရည္ ခရားေပၚမွ ေက်ာ္ၿပီး ကၽြန္မကို လွမ္း ၾကည့္သည္။
"မင္း ဘယ္လိုသေဘာရသလဲ" ဟု သူက ေမးသည္။
"ကၽြန္မ မသိဘူး။ ကၽြန္မ ဘယ္လိုမွမေျပာတတ္ဘူး" ဟု ကၽြန္မက မတင္မက် ျပန္ေျဖသည္။
"သူ႔ကို ဂုဏ္ျပဳၿပီး က်င္းပတဲ့ပြဲမ်ဳိးလုပ္တာ သူ သေဘာက်မွာေပါ့ရွင္။ ဘယ္လိုမိန္းကေလးက မႏွစ္သက္ ဘဲ ေနပါ့ မလဲ။ ရွင္ဟာ အင္မတန္ၾကည့္လုိ႔ ေကာင္းပါတယ္ မစၥက္ဒီဝင္းတား…။ သုိးေက်ာင္းသမေလး လို ဝတ္လုိက္ရင္ သိပ္လွမွာပဲ။ ရွင့္ဆံပင္ကို စုခ်ည္ၿပီး သံုးေျမႇာင့္ဦးထုပ္ႀကီး ကို ေဆာင္း လုိ႔ေလ…" ေလဒီခ႐ိုဝင္က အားတက္သေရာ ေျပာျပန္သည္။
သူေျပာသည့္ အတုိင္း သိုးေက်ာင္းသမ အဝတ္အစားမ်ားကို ကၽြန္မ စိတ္ကူးၾကည့္မိပါသည္။ ထိုသို႔ဝတ္ လွ်င္ ကၽြန္မ ေတာ္ေတာ္အ႐ုပ္ဆိုးပါမည္။ ေလဒီခ႐ုိဝင္သည္ ေတာ္ေတာ္မုိက္မဲသည့္ မိန္းမႀကီးျဖစ္ပါ သည္။ သူ႔အႀကံျပဳခ်က္ကို မည္သူကမွ် သေဘာမတူၾကပါ။ သည္ေနရာမွာ စကားလမ္းေၾကာင္း လႊဲ ေျပာင္းေပး လုိက္သည့္ ဖရင့္ခေရာ္ေလကို ေက်းဇူးတင္မိပါသည္။
"အေၾကာင္းေပၚ လာလို႔ ေျပာရဦးမယ္ မက္ဇင္မ္…။ သတုိ႔သမီးအတြက္ အခမ္းအနား တစ္ခု လုပ္ေပးရင္ ေကာင္းမယ္လုိ႔ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေျပာတဲ့လူရွိပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔စံအိမ္ အမႈထမ္း ထဲကပဲ ေျပာတာျဖစ္ ပါတယ္။ အစီအစဥ္ ရွိ မရွိ ကၽြန္ေတာ္ ဘာသိထားသလဲလုိ႔ ေမးတယ္။ မစၥတာဒီဝင္းတား က ကၽြန္ေတာ့္ ကို ဘာမွမေျပာဖူးဘူးလုိ႔ပဲ ျပန္ေျဖလုိက္ရပါတယ္" ဟု ဖရင့္ခေရာ္ေလ က မက္ဇင္မ္ကို လွမ္းေျပာသည္။
"ကုိင္း… ဘယ့္ႏွယ္ရွိစ…" ေလဒီခ႐ုိင္က ေအာင္ပြဲခံရေသာ ေလသံျဖင့္ ေျပာသည္။ "ကၽြန္မ မေျပာဘူး လား မစၥတာဒီဝင္းတား… ရွင့္လူေတြကကို ေတာင္းဆိုကုန္ၾကၿပီေလ။ ကၽြန္မတုိ႔ကို အေလး မထားခ်င္ ေနပါ။ ရွင့္လူေတြအတြက္ေတာ့ က်င္းပေပးသင့္ပါတယ္"
မက္ဇင္မ္ က မသကၤာေသာ မ်က္လံုးမ်ားျဖင့္ ကၽြန္မကို ၾကည့္ေနသည္။ ကၽြန္မသည္ အရွက္ႀကီးတတ္ သူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ထိုပြဲမ်ဳိးက်င္းပလွ်င္ ေနတတ္ ထုိင္တတ္မွရွိပါ့မလားဟု ေတြးေနပံုရပါသည္။ သူ႔မွာ သည္ အေတြးမ်ဳိး မေပၚေစခ်င္ပါ။ ကၽြန္မေၾကာင့္ သူ ဂုဏ္သိကၡာက်ရသည့္အျဖစ္မ်ဳိး အျဖစ္မခံႏုိင္ပါ။

"ေပ်ာ္စရာေတာ့ ေကာင္းမွာပဲလုိ႔ ကၽြန္မ ထင္ပါတယ္"
ကၽြန္မက မက္ဇင္မ္ကို လွမ္းေျပာလုိက္ပါသည္။ သူက ပခံုးႏွစ္ဖက္ကိုတြန္႔ၿပီး ဖရင့္ခေရာ္ေလဘက္သုိ႔ လွည့္သြားသည္။
"ေကာင္းၿပီေလ… လိုအပ္တဲ့ အစီအစဥ္ေတြလုပ္ပါ ဖရင့္…။ မစၥက္ဒင္ဗာရဲ႕အကူအညီကိုယူရင္ ေကာင္း မယ္ ထင္တယ္။ ဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာ သူ မွတ္မိပါလိမ့္မယ္"
"အဲဒီ အံ့ၾသစရာေကာင္း တဲ့ မစၥက္ဒင္ဗာဆိုတာ ရွင္တုိ႔နဲ႔ရွိေနတုန္းလား" ဟု ေလဒီခ႐ိုဝင္က ေမးသည္။
"ရွိတယ္" မက္ဇင္မ္က တိုတိုပဲေျဖသည္။ "ကိတ္မုန္႔ယူပါဦးလား။ ဝၿပီလား။ ဒီလိုဆိုရင္ ပန္းၿခံထဲကို ဆင္းၾကစို႔"
ၿခံထဲသုိ႔ ဆင္းလာၿပီး ကုန္းေစာင္းကေလးမွာ ကၽြန္မတုိ႔လမ္းေလွ်ာက္ၾကသည္။ ပြဲအေၾကာင္း၊ မည္သည့္ ေန႔ တြင္ က်င္းပသင့္ေၾကာင္းမ်ားကို လူတိုင္းက ေျပာဆုိေဆြးေႏြးေနၾကသည္။

ေနာက္ဆံုး သူတုိ႔ျပန္ၾက ပါဦးမည္ဟု ေျပာေသာအခ်ိန္သည္ ကၽြန္မအဖို႔ စိတ္သက္သာရာ အရဆံုးေသာ အခ်ိန္ ျဖစ္ပါသည္။ ဧည့္ သည္ေတြ ျပန္ေတာ့မွပင္ ထမင္းစားခန္းထဲသို႔ ျပန္လာၿပီး လက္ဖက္ရည္ ဆက္ေသာက္ေန မိသည္။ ဧည့္ သည္မ်ားကို ဧည့္ခံရေသာ ႀကီးမားသည့္ တာဝန္ႀကီး ပခံုးေပၚမွ ေလွ်ာက်သြားေသာေၾကာင့္ အေနရ အထုိင္ရလည္း သက္သာသြားသည္။ ခဏၾကာေတာ့ ဖရင့္ခေရာ္ေလ လည္း အခန္းထဲသုိ႔ ဝင္လာသည္။ မက္ဇင္မ္က အျပင္မွာ ဂ်က္စ္ပါႏွင့္ ေဆာ့ေနသည္။
"အခုလုပ္မယ့္ ပြတ္သဘင္ပြဲနဲ႔ပတ္သက္လို႔ ရွင္ ဘယ္လိုထင္သလဲ။ ကၽြန္မကို အမွန္အတုိင္းေျပာစမ္း ပါ" ဟု ကၽြန္မ က သူ႔ကို ေမးသည္။ ဖရင့္က ႐ုတ္တရက္ ျပန္မေျဖဘဲ အိမ္ျပင္မွာရွိေနသည့္ မက္ဇင္မ္ကို တစ္ခ်က္ လွမ္းၾကည့္လုိက္ေသးသည္။

"ကၽြန္ေတာ္လဲ မသိဘူး။ မက္ဇင္မ္ကေတာ့ ကန္႔ကြက္ပံုမေပၚပါဘူး။ ဒီအႀကံေပးခ်က္ကို ေက်ေက်နပ္ နပ္ သူ လက္ခံတယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္"
"သူ႔အဖုိ႔ ျငင္းဖုိ႔လဲ ခက္သြားတယ္ေလ။ ဟိုမိန္းမႀကီး ေလဒီခ႐ိုဝင္က ဇြတ္အဓမၼတုိက္တြန္းေနတာ။ ဒီ ေဒသမွာ ရွိတဲ့လူေတြက အဲဒီပြဲက်င္းပဖို႔ တကယ္လိုလားေနၾကတယ္လို႔ေရာ ရွင္ တကယ္ယံုသလား"
"သူတို႔ေပ်ာ္မယ္ လို႔ ကၽြန္ေတာ္ ထင္ပါတယ္။ ဒီလိုပြဲလမ္းသဘင္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒီမွာ လုပ္လာၾကတာ အင္မတန္ တိက်ေသခ်ာတယ္။ အင္မတန္လဲ ႀကီးက်ယ္ပါတယ္။ အေၾကာင္းမဲ့လဲ လုပ္ေလ့မရွိပါဘူး။ ခင္ဗ်ားကို ဂုဏ္ျပဳတဲ့အေနနဲ႔ ဒီပြဲႀကီးလုပ္ဖို႔ ေလဒီခ႐ိုဝင္ အႀကံေပးတာဟာ ခ်ဲ႕ထြင္ ၿပီး အႀကံေပးတာလို႔ ကၽြန္ေတာ္ မထင္ပါဘူး။ ခင္ဗ်ားက သတုိ႔သမီးျဖစ္ေနတယ္မဟုတ္လား"
"ကၽြန္မက သတုိ႔သမီးမွမဟုတ္ေတာ့ဘဲ။ ထံုးစံရွိသလို က်က်နန လက္ထပ္ခဲ့ရတာလဲ မဟုတ္ဘူးေလ။ မဂၤလာဝတ္စံု ဝတ္လုိ႔၊ သတုိ႔သမီးအရံေတြက ၿခံရံလို႔ဆိုတာမ်ဳိးမွ မဟုတ္ဘဲ။ ကၽြန္မကို ဂုဏ္ျပဳၿပီး က်င္း ပတဲ့ ပြဲမ်ဳိးမွာလဲ ဘယ္သူနဲ႔မွတြဲၿပီး ကၽြန္မ မကခ်င္ဘူး"

"ဒီမွာ က်င္းပတဲ့ပြဲေတြဟာ အင္မတန္ႀကီးက်ယ္ပါတယ္ မစၥက္ဒီဝင္းတား… ျမင္ပါလိမ့္မယ္ဗ်ာ… ခင္ဗ်ား အေနနဲ႔လဲ ဘာမွေထြေထြထူးထူး လုပ္ေနစရာ မလိုပါဘူး။ ဧည့္သည္ေတြကို ႀကဳိဆိုႏႈတ္ဆက္႐ံုပါပဲ။ ဒါ ေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ နဲ႔ေတာ့ တစ္ခါေလာက္ ကပါေနာ္"
ေၾသာ္… ဖရင့္… ဖရင့္… သည္လိုသိတတ္ပံုကေလးမ်ားကိုေတာ့ ကၽြန္မ သေဘာက်ပါသည္။
"တစ္ခါ မဟုတ္ပါဘူး။ ရွင္ ကခ်င္သေလာက္ ကပါ။ ကၽြန္မ လက္ခံပါ့မယ္။ ရွင္နဲ႔ မက္ဇင္မ္နဲ႔က လြဲလို႔ ေတာ့ ဘယ္သူနဲ႔မွ မကဘူး"
"ဟင္… လူျမင္လုိ႔ ဘယ္ေကာင္းပါ့မလဲ။ လူေတြကဝုိင္းၿပီး ဆူဆူပူပူ လုပ္ၾကမွာေပါ့။ ကပါရေစလို႔ေျပာ တဲ့ လူ နဲ႔ေတာ့ ခင္ဗ်ား တြဲကရမွာေပါ့ဗ်ာ" သူက အေလးအနက္ ေျပာေနသည္။
ကၽြန္မ၏ အၿပံဳးကို သူမျမင္ေအာင္ မ်က္ႏွာကို တစ္ဖက္လွည့္လုိက္ရသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ အေၾကာင္ ႐ုိက္လုိက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း သူ မရိပ္မိ လိုက္သည့္အတြက္ ကၽြန္မအဖုိ႔ ေပ်ာ္စရာတစ္မ်ဳိးျဖစ္သြားပါသည္။
"သုိးေက်ာင္း သမကေလး လို ဝတ္ရမယ္လို႔ ေလဒီခ႐ိုဝင္ ေပးသြားတဲ့ အႀကံဟာ သင့္ျမတ္တယ္လို႔ ထင္ သလား"
ကၽြန္မက ဟန္ေဆာင္ၿပီး ေမးလုိက္သည္။

"ထင္ပါတယ္…။ အဲဒီအဝတ္မ်ဳိးနဲ႔ဆိုရင္ ခင္ဗ်ား သိပ္ၾကည့္ေကာင္းမွာပဲ" ဟု သူက မၿပံဳးမရယ္ဘဲ တည္ တည္ႀကီး ေျပာခ် လုိက္သည္။
"ဟား… ဟား… ဟား… ဖရင့္… ရွင့္ကို ကၽြန္မ ခ်စ္သြားၿပီ" ဟု ကၽြန္မက တဟားဟားရယ္ရင္း ေျပာခ် လုိက္သည္။
သူ႔စိတ္ကို ဆြေနသည့္ ကၽြန္မ၏စကားမ်ားကို ၾကားရေသာအခါ သူ႔မ်က္ႏွာေပၚမွာ ရွက္ေသြးျဖာသြား သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မက တအားရယ္လုိက္ေသာေၾကာင့္လည္း အနည္းငယ္ သူ စိတ္ထိခုိက္သြားပံုရ သည္။
"ကၽြန္ေတာ္ ရယ္စရာလဲ မေျပာမိပါလားဗ်ာ"
အခန္းထဲ သုိ႔ မက္ဇင္မ္ ဝင္လာသည္။ ဂ်က္စ္ပါလည္း သူ႔ေျခေထာက္နားမွာ ပါလာသည္။

"ဘာေတြမ်ား  ပြဲက်ေနၾကသလဲ"
"ဖရင့္က အင္မတန္ ေၾကာင္တယ္ အစ္ကို…။ သိုးေက်ာင္းသမလို ဝတ္သင့္တယ္ လို႕ ေလဒီခ႐ိုဝင္ ေျပာသြားတဲ့ စကားဟာ ဘာမွရယ္စရာမဟုတ္ဘူးတဲ့"
"အလကား သက္သက္ ေႏွာင့္ယွက္တဲ့ မိန္းမႀကီး။ ဖိတ္စာကေလးေလာက္ပဲ သူကုိယ္တုိင္ ေရးရမယ္ဆို ရင္ေတာင္ ဒါႀကီးကို သူ စိတ္ဝင္စားေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး။ မန္ဒါေလကို ဇာတ္႐ံုႀကီးမ်ားထင္ေနၾကသ လား မသိဘူး။ သူတုိ႔ ေပ်ာ္ဖို႔ရႊင္ဖုိ႔ အကုန္လံုး လုပ္ေပးေနရေတာ့မယ့္အတုိင္းပဲ။ အခုကိစၥကလဲ တစ္ ခ႐ုိင္ လံုးမွာ ရွိတဲ့လူေတြ လွည္းေန ေလွေအာင္း ျမင္းေဇာင္းမက်န္ ဖိတ္ရမွာလား"
"ကၽြန္ေတာ့္႐ံုး မွာ အလ်င္မွတ္တမ္းေတြရွိပါတယ္။ သိပ္ပင္ပင္ပန္းပန္း လုပ္စရာေတာ့မရွိပါဘူး။ တံဆိပ္ ေခါင္း ကို တံေတြးစြတ္ရတာပဲ ၾကာမွာပါ" ဟု ဖရင့္က ျပန္ေျပာသည္။
"အဲဒီတာဝန္ ကိုေတာ့ မင္းကို ေပးရလိမ့္မယ္" ဟု မက္ဇင္မ္က ၿပံဳးၿပီး ကၽြန္မကို လွမ္းေျပာသည္။

"အို… မဟုတ္တာခင္ဗ်ာ။ ႐ံုးမွာ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လုပ္မွာပါ။ မစၥက္ဒီဝင္းတားအေနနဲ႔ ဒီကိစၥမွာ ဘာမွေခါင္း ႐ႈပ္ခံစရာ မလိုပါဘူး"
သည္ပြဲႀကီးတစ္ခုလံုးကို ကၽြန္မက ေခါင္းေဆာင္ၿပီး စီစဥ္ပါ့မည္ဟု ေၾကညာလုိက္လွ်င္ သူတို႔ ဘာမ်ား ေျပာၾကမည္နည္းဟုေတြးၾကည့္မိပါသည္။ ရယ္ၾကေပလိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ တျခား မဆုိင္သည့္ အေၾကာင္း မ်ားကို ေျပာၾကေပလိမ့္မည္။ ဘာတာဝန္မွ ကၽြန္မ ယူစရာမလိုဟုေျပာသည့္အတြက္ စိတ္ သက္သာရာ ရသြားသည္ကေတာ့ မွန္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ တံဆိပ္ေခါင္း တံေတြးစြတ္သည့္ အလုပ္ကေလးေတာင္ ကၽြန္မ စြမ္းေဆာင္ႏုိင္စြမ္းမရွိဟု သူတုိ႔ ထင္ၾကသည့္အတြက္ေတာ့ စိတ္ထဲမွာ တစ္မ်ဳိးျဖစ္ မိသည္။

"ကိုယ္က ႐ိုး႐ုိးသာမန္အဝတ္အစားပဲ ဝတ္မွာပါ။ အိမ္ရွင္ကို ဒီအခြင့္အေရးေပးရမယ္မဟုတ္လား ဖရင့္…"
"သိုးေက်ာင္း သမအဝတ္ႀကီးေတာ့ ကၽြန္မ မဝတ္ခ်င္ဘူး။ ဘာဝတ္ရမွန္းလဲ မသိဘူး။ အဝတ္အစားနဲ႔ ပတ္သက္ လာရင္ ကၽြန္မက သိပ္ဆန္းဆန္းျပားျပား နားလည္တာလဲ မဟုတ္ဘူး"
"မင္းဆံပင္ ကို ဖဲႀကဳိးကေလးနဲ႔ စုခ်ည္ေပါ့ကြယ္…။ ၿပီးေတာ့ ထူးဆန္းေသာနယ္ေျမ က ေကာင္မေလး လုပ္လုိက္ေပါ့။ အခုေတာင္ မင္း အေတာ္တူေနၿပီ။ ပါးစပ္ထဲမွာ လက္ေခ်ာင္းကေလးထည့္ၿပီး စုတ္ေန တာေလ…" ဟု မက္ဇင္မ္က အေသာေဖာက္သည္။

"ဒီလိုေတာ့ မႏွိမ္ပါနဲ႔ေနာ္…။ ကၽြန္မ ဆံပင္ေတြ ေျဖာင့္တန္းေနတာ ကၽြန္မ သိပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ဒီေလာက္ လဲ မဆိုးပါဘူး။ ေအးေလ… ေစာင့္ၾကည့္တာေပါ့။ အစ္ကိုတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ တစ္သက္မွာ အအံ့ ၾသဆုံးျဖစ္သြားေအာင္ လုပ္ျပပါ့မယ္"
"လုပ္ပါဗ်ာ… လုပ္ပါဗ်ာ…။ မ်က္ႏွာကို အိုးမည္းသုတ္ၿပီး ေမ်ာက္က ကျပတာမ်ဳိးကလြဲရင္ ႀကဳိက္တာ သာ လုပ္ပါဗ်ာ။ ဟား… ဟား…" မက္ဇင္မ္က ရယ္ေနသည္။
"ေကာင္းၿပီ… စိန္လုိက္ေနာ္။ ကၽြန္မရဲ႕အဝတ္အစားအေၾကာင္းကို ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္အထိ လွ်ဳိ႕ဝွက္ထား မယ္။ အစ္ကို ကို႔ လံုးဝအသိမေပးဘူး။ ဂ်က္စ္ပါ… လာခဲ့။ သူတုိ႔ေျပာခ်င္တာ ေျပာေပေစ…။ တုိ႔ ဘာမွ ဂ႐ုမစိုက္ဘူး"
ပန္းၿခံထဲ သို႔ ကၽြန္မ ဆင္းလာခဲ့သည္။

မက္ဇင္မ္ က တဟားဟားရယ္ရင္း က်န္ရစ္ခဲ့သည္။ ဖရင့္ခေရာ္ ေလကို တစ္စံုတစ္ရာ လွမ္းေျပာသည္။ ဘာေျပာသည္ ကို သဲသဲကြဲကြဲ မၾကားလုိက္ရ။
ကၽြန္မအေပၚ ကေလးငယ္တစ္ေယာက္လို ဆက္ဆံေနတာ ကၽြန္မ မႀကဳိက္ႏုိင္ပါ။ ကၽြန္မကုိ ပညာ ဉာဏ္ႀကီးသူဟု ထင္မွတ္ရေအာင္၊ ၿပီးေတာ့ ရင့္က်က္ၿပီးျဖစ္သူဟု ထင္မွတ္ရေအာင္ တစ္စံုတစ္ရာက ဖန္တီးေပး လွ်င္ ဘယ္ေလာက္ေကာင္းမည္နည္းဟု ကၽြန္မ ေတြးမိပါသည္။ သည္လိုပဲ ကၽြန္မတို႔တစ္ သက္လံုး ေနသြားၾကရေတာ့မည္ေလာ။ သူက အၿမဲတမ္း  ကၽြန္မ ေရွ႕က ေျပးလ်က္။ သူ႔ခံစားခ်က္ႏွင့္ သူ။ ၿပီးေတာ့ ဘာေတြ ခံစားေနရသည္ဆိုတာကိုလည္း ကၽြန္မ လံုးဝသိခြင့္မရ။
သူႏွင့္ ကၽြန္မ သည္ ဘယ္ေတာ့မွအတူရပ္တည္ခြင့္ မရႏုိင္ေတာ့ၿပီေလာ။ ဘယ္ေနရာမွာမွ ပခံုးခ်င္းယွဥ္ ကာ ရင္ေဘာင္တန္းခြင့္ မရေတာ့ၿပီေလာ။ သူႏွင့္ ကၽြန္မၾကားမွာ ဘာကြာဟခ်က္မွမရွိဘဲ မေနႏုိင္ေတာ့ ၿပီေလ။

ကၽြန္မ ကေလးေလးျဖစ္မေနခ်င္ပါ။ သူ႔ဇနီးျဖစ္ခ်င္ပါသည္။ အသက္အရြယ္ႀကီးရင့္ခ်င္ပါသည္။
ကုန္းေစာင္း က ေလွကားထစ္ေပၚမွာရပ္ၿပီး လက္သဲမ်ားကို ကုိက္ရင္း အေနာက္ဘက္ေဆာင္မွ အခန္း အေၾကာင္း ကို စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ထိုအခန္းကို ထိုအတုိင္း ျပင္ဆင္ထားဖို႔ မက္ဇင္မ္ကမ်ား အမိန္႔ေပး ထား သလား။ သူကုိယ္တုိင္ကေရာ တစ္ေန႔တစ္ခါတက္သြားၿပီး ျပင္ဆင္ထားသည့္ပစၥည္းမ်ားကို ကုိင္ တြယ္ၾကည့္ေနေလသလား။
"ဂ်က္စ္ပါေရ… လာေဟ့… ေျပးစမ္း… ေျပး… ေျပး…"
ကၽြန္မ သည္ ဂ်က္စ္ပါကို အက်ယ္ႀကီးေအာ္ေခၚၿပီး ျမက္ခင္းမ်ားကို ျဖတ္ကာေျပးေနမိသည္။ စိတ္ထဲ မွာ ေဒါသလည္းျဖစ္ေနသည္။ မ်က္ရည္မ်ားကလည္း ေဝ့ဝဲလာသည္။

ဆန္းၾကယ္ေသာ အဝတ္အစားမ်ားဝတ္ၿပီး တက္ရသည့္ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီး က်င္းပေတာ့မည္ဆိုသည့္ သတင္းသည္ ေတာမီးလို ခ်က္ခ်င္းပ်ံ႕ထြက္သြားသည္။ ကၽြန္မ၏ကုိယ္ပုိင္ အခုိင္းအေစ ကလားရစ္မွာ စိတ္ဝင္စားလြန္းသျဖင့္ မ်က္လံုးမ်ား အေရာင္ေတာက္ေနသည္။ သည္ပြဲႀကီး က်င္းပမည္ဆိုေသာ ေၾကာင့္ အိမ္ရွိ အေစခံအားလံုးလည္း ဝမ္းသာေနၾကေၾကာင္း ကလားရစ္က ေျပာျပသည္။
"အဲဒီညက်ရင္ မမ ဘာဝတ္မလဲဟင္"
"မသိေသးပါဘူးကြယ္…။ မစဥ္းစားရေသးပါဘူး"
"အေမက ေျပာတယ္။ မန္ဒါေလမွာ ေနာက္ဆံုးက်င္းပခဲ့တဲ့ ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီးကို အမွတ္ရတယ္တဲ့။ ဘယ္ေတာ့မွ သူ ေမ့ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူးတဲ့။ မမဝတ္ဖို႔ အဝတ္အစားကို လန္ဒန္ၿမဳိ႕က မွာဝတ္မွာလား ဟင္…"
"ဘာမွမဆံုးျဖတ္ရေသးဘူး ကလားရစ္…။ ဘာဝတ္မယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးရင္ မင္းကို ေျပာျပမယ္။ တျခား ဘယ္သူ႔ကို မွ မေျပာဘူး။ တုိ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း လွ်ဳိ႕ဝွက္ထားၾကမယ္ေနာ္"
"အုိး… မမရယ္… စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းလုိက္တာ။ အဲဒီေန႔ကို အခုပဲ ေရာက္ခ်င္လွပါၿပီ"
ပြတ္သဘင္ ပြဲႀကီး က်င္းပမည့္ကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ မစၥက္ဒင္ဗာ မည္သုိ႔ခံစားရေလမည္နည္းဆိုသည္ကို ကၽြန္မ သိခ်င္ေနပါသည္။ ဟိုတစ္ေန႔ခင္း ရဘက္ကာ၏အခန္းထဲမွာ သူႏွင့္ကၽြန္မ ဆံုခဲၿပီးကတည္းက တစ္ေယာက္ ကို တစ္ေယာက္ ခပ္ေရွာင္ေရွာင္ လုပ္ေနခဲ့ၾကသည္။ အိမ္တြင္းေျပာဖုန္းျဖင့္လည္း အဆက္ အဆံမရွိ။ ေျပာစရာရွိသည္မ်ားကို ေရာဘတ္ကေနတစ္ဆင့္ ေျပာေနၾကသည္။

မက္ဇင္မ္၏အဘြားကို သြားေတြ႕ခဲ့သည့္ေန႔က စာၾကည့္ခန္းထဲမွ ထြက္လာေသာ သူ႔မ်က္ႏွာအမူအရာ ကို ကၽြန္မ မေမ့ႏုိင္ပါ။ သည္အိမ္သုိ႔ ဂ်က္ေဖဗယ္ လာလည္သည့္အေၾကာင္း ကၽြန္မက မက္ဇင္မ္ ကို ျပန္တုိင္သည္ဟုမ်ား သူ ထင္ေလသလား။ ထိုသို႔ထင္လွ်င္ ကၽြန္မကို သူ မုန္းသည္ထက္ မုန္းေပလိမ့္ မည္။ ကၽြန္မ၏အသား မ်ားကို သူ ထိခဲ့ ကိုင္ခဲ့သည္မ်ားကို ျပန္စဥ္းစားရင္း ယခုပင္ ေက်ာထဲက စိမ့္မိ ေသးသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း အိမ္တြင္းေျပာဖုန္းႏွင့္ပင္ စကားမေျပာမိေအာင္ သူ႔ကို ကၽြန္မ ေရွာင္ေန လုိက္ပါသည္။
ပြတ္သဘင္ပြဲႀကီးအတြက္ ျပင္ဆင္ေနၾကသည္။ ကၽြန္မတု႔ိ႐ံုးမွာ အားလံုးအလုပ္မ်ားေနၾကသည္။ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ဖရင့္သည္ မနက္တိုင္း ႐ံုးသုိ႔သြားၿပီး စီစဥ္ေနၾကသည္။ ဖရင့္ေျပာသကဲ့သုိ႔ပင္ ကၽြန္မ အေန ျဖင့္ တံဆိပ္ေခါင္းကေလးတစ္ခုကိုမွ် တံေတြးဆြတ္စရာမလို။

ကၽြန္မဝတ္ရမည့္ အဝတ္အစား အတြက္ မဆံုးျဖတ္ႏုိင္တုိင္း ကၽြန္မ စိတ္႐ႈပ္ေနရပါသည္။ ပြတ္သဘင္ပြဲ ႀကီးသုိ႔လာၾကမည့္ လူမ်ားအေၾကာင္းကိုလည္း ႀကဳိတင္စဥ္းစားေနမိပါသည္။ ကားရစ္ဘက္က ဧည့္ သည္ေတြ လာၾကမည္။ ဂိုဏ္းအုပ္ႀကီး၏ဇနီး လာမည္။ ဘီယက္ထရစ္ႏွင့္ ဂ်ဳိင္းလ္စ္တုိ႔လာမည္။ ေလဒီ ခ႐ိုဝင္ လာမည္။ ယခုေလာက္ဆိုလွ်င္ပင္ သည္ပြဲမွာ ကၽြန္မ ဘာဝတ္မည္နည္းဆိုသည္ကို သူတုိ႔ စိတ္ ဝင္တစား ေဆြးေႏြး ေျပာဆိုေနၾကေလာက္ၿပီ။
ကၽြန္မကို ဘီယက္ထရစ္ လက္ဖြဲ႕ထားသည့္ ပန္းခ်ီစာအုပ္ေလးတြဲကို သတိရမိသည္။ တစ္မနက္တြင္ စာၾကည့္ခန္း ထဲမွာထိုင္ၿပီး ထိုစာအုပ္မ်ားထဲမွ ပံုမ်ားကို လွန္ေလွာၾကည့္ေနမိသည္။ ေကာင္းႏိုးရာ အဝတ္အစားပံုစံ ပါလိုပါျငား ရွာမိသည္။ ေကာင္းမည္ထင္သည့္ ပံုအခ်ဳိ႕ကို ကူးဆြဲၾကည့္သည္။ သို႔ ေသာ္ လည္း ကၽြန္မ စိတ္တုိင္းမက်ပါ။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကူးဆြဲၿပီးသည့္ ပံုၾကမ္းမ်ားကို အမႈိက္ျခင္းထဲသို႔ ပစ္ ထည့္ လုိက္သည္။

ညေနပုိင္းတြင္ ညစာစားဖုိ႔ အဝတ္အစားလဲေနခုိက္ တံခါးေခါက္သံၾကားရသည္။ ကလားရစ္ဟု ထင္ သ ျဖင့္ ဝင္ခဲ့ပါဟု ေခၚလုိက္သည္။ ဝင္လာသူမွာ ကလားရစ္ မဟုတ္ပါ။ မစၥက္ဒင္ဗာ ျဖစ္ေနသည္။ လက္ ထဲမွာ စာရြက္တစ္ရြက္ ကိုင္ထားသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: