Wednesday, May 9, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၁၂)

ကၽြန္မကလည္း "ဟုတ္ကဲ့" ဟု တစ္ခြန္းသာ ျပန္ေျဖမိသည္။ အသက္ကိုလည္း ေကာင္းစြာမ႐ႈႏုိင္။ ကၽြန္မ ၏ အေျဖသည္ အမွန္အတုိင္း ဟုတ္မဟုတ္ကိုလည္း မေသခ်ာ မေရရာပါ။ ကၽြန္မျမင္ဖူး သည့္ ေတာင္ဇလပ္ပန္းတုိ႔၏အေရာင္သည္ ပန္းေရာင္ေဖ်ာ့ေဖ်ာ့မ်ားသာျဖစ္ၾကသည္။ ယခုျမင္ရ သည့္ အေရာင္ ကေတာ့ နီရဲလြန္းလွသည္။ မိုးေကာင္းကင္ႀကီးတစ္ခုလံုးကို လႊမ္းမိုးေနသေယာင္။ သစ္ပင္မ်ား ႏွင့္ ပင္မတူ။ အလွလြန္ကဲလြန္းေနသည္ဟုလည္း ထင္ပါသည္။ အင္အား ႀကီးမားေသာ စစ္တပ္ႀကီး တစ္ တပ္ႏွင့္လည္း တူေနသည္။ ကို ဆက္ဖတ္ရန္...

စံအိမ္ႀကီးသုိ ႔ေရာက္ဖု႔ိ မေဝးေတာ့ၿပီ။ ေမာ္ေတာ္ကားလမ္းကေလးသည္ ကၽြန္မေမွ်ာ္မွန္းထားသကဲ့သုိ႔ ပင္ အတန္ငယ္ က်ယ္လာသည္။ အနီေရာင္ ပန္းအုတ္တံတုိင္းႀကီးကလည္း ကၽြန္မတုိ႔၏ဝဲယာႏွစ္ဖက္ တြင္ ရွိေနသည္။
ေနာက္ဆံုး လမ္းခ်ဳိးကေလးကို ခ်ဳိးေကြ႕လုိက္သည္။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးသုိ႔ေရာက္ပါၿပီ။ မွန္ပါသည္။ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးေရွ႕သို႔ ကၽြန္မတုိ႔ ေရာက္လာၾကပါၿပီ။ ငယ္စဥ္တုန္းက ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရသည့္အတုိင္း တစ္နည္း ဆိုရေသာ္ ကၽြန္မ ေမွ်ာ္မွန္းထားသည့္အတုိင္း အျပစ္အနာအဆာကင္းသည္။ အလြန္တရာ လွပ သည့္ အေဆာက္အအံုႀကီးျဖစ္ပါသည္။ ယခုလို မ်က္ဝါးထင္ထင္ ျမင္ေတြ႕ရေသာအခါ ကၽြန္မ ထင္ ထားသည့္ ထက္ပင္ ပို၍လွပေနသည္ကို သတိထားမိပါသည္။

ျမက္ခင္းစိမ္းစိမ္းမ်ား အလယ္မွ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီး။ ျမက္ခင္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ ေလွကားထစ္ကေလးမ်ား က ဥယ်ာဥ္မ်ားဆီသု႔ိေရာက္ေအာင္ နိမ့္ေလွ်ာဆင္းသြားသည္။ ဥယ်ာဥ္မ်ားက ပင္လယ္ကမ္းေျခဆီ သို႔ ျဖန္႔က်က္သြားသည္။ ေက်ာက္သားေလွကားထစ္မ်ားဆီသို႔ ကၽြန္မ တုိ႔ ေမာ္ေတာ္ကား ေမာင္းတက္ သြား သည္။ ၿပီးေတာ့ ဖြင့္ထားသည့္ အိမ္ဝင္ေပါက္တံခါးမႀကီးေရွ႕မွာ ရပ္ လုိက္သည္။ ခန္းမႀကီးတစ္ခုထဲ မွာ လူေတြျပည့္ေနေၾကာင္း မွန္ကူကြက္ ျပတင္းေပါက္မွတစ္ဆင့္ ကၽြန္မ လွမ္းျမင္လုိက္ရပါသည္။
"ဒီမိန္းမႀကီး လုပ္ျပန္ၿပီ။ ဒါမ်ဳိးေတြ ငါ မႀကဳိက္ဘူးဆိုတာ ေသေသခ်ာခ်ာ သိရဲ႕သားနဲ႔"ဟု မက္ဇင္မ္၏ ဗလံုးဗေထြး ေရရြတ္သံကိုပါ ၾကားလုိက္ရသည္။ သူက တစ္ဆက္ တည္း ေမာ္ေတာ္ကားဘရိတ္ ကိုပါ ေစာင့္နင္းပစ္ လုိက္သည္။

"ဘာျဖစ္တာလဲဟင္… အဲဒီလူေတြက ဘယ္သူေတြလဲ"ဟု ကၽြန္မက သူ႔ကို ေမးၾကည့္မိပါသည္။
"အခုေတာ့ ဒါေတြကို မင္း ရင္ဆုိင္ရေတာ့မွာေပါ့ကြာ။ ကုိယ္ စိတ္မေကာင္းပါဘူး"ဟု သူက စိတ္ဂနာ မၿငိမ္ သလို ေျပာသည္။ "ကိုယ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ကို ႀကဳိဖုိ႔ တစ္အိမ္လံုးမွာရွိတဲ့ အလုပ္သမားေတြကိုေရာ ဝင္းႀကီး တစ္ခုလံုးမွာရွိတဲ့ အလုပ္သမားေတြကိုပါ မစၥက္ဒင္ဗာက စုေခၚထားတာေလ… အေရးမႀကီးပါ ဘူးေလ။ မင္းအေန နဲ႔ ဘာမွေျပာဖုိ႔မလိုပါဘူး။ ဒါေတြ အားလံုး ကိုယ္ ၾကည့္လုိပ္လုိက္ပါ့မယ္"
ေမာ္ေတာ္ကား တံခါးလက္ကုိင္ကို ကၽြန္မ လွမ္းကိုင္လုိက္မိသည္။ ကိုယ္လက္ မအီမသာျဖစ္လာသလို လည္း ခံစားလုိက္ရသည္။ ခရီးရွည္ႀကီးကို မရပ္မနား ကားစီးလာရာမွ ယခု သည္ေနရာ ကို ေရာက္လာ ေတာ့ ခ်မ္းစိမ့္စိမ့္ျဖစ္လာသလိုလည္း ခံစားရသည္။ တံခါးလက္ကုိင္ကို ကၽြန္မ ကုိင္မိသည့္ အခ်ိန္ တြင္ ေလွကားထစ္မ်ားအတုိင္း ဘ႑ာစိုးက ဆင္းလာသည္။ သူ႔ေနာက္မွ အေစခံ တစ္ေယာက္လည္း ပါလာ သည္။ ဘ႑ာစိုးက ကၽြန္မအတြက္ တံခါးဖြင့္ေပးသည္။

သူ႔အသက္ အေတာ္ႀကီးပါၿပီ။ ၾကင္နာသနားတတ္ေသာ မ်က္ႏွာအမူအရာလည္းရွိသည္။ ကၽြန္မက သူ႔ကို ေမာ့ၾကည့္ကာ ၿပံဳးျပၿပီး လက္တစ္ဖက္ကိုလည္း ကမ္းေပးလုိက္မိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ လက္ကမ္းေပးလုိက္သည္ ကို သူ ျမင္ပံုမေပၚပါ။ ကၽြန္မ ဆီက ပစၥည္းေတြကိုသာ လွမ္းယူေနသည္။ ကၽြန္မ အတြက္ ကားတံခါးဖြင့္ေပးရင္းလည္း မက္ဇင္မ္ကို လွမ္းၾကည့္ေနသည္။
"ကိုင္း… က်ဳပ္တုိ႔ေတာ့ ျပန္ေရာက္လာၾကၿပီ ဖရစ္"
မက္ဇင္မ္ က သူ႔ကိုလွမ္းေျပာရင္း လက္အိတ္မ်ားကိုခၽြတ္ေနသည္။ "က်ဳပ္တုိ႔ ထြက္လာတုန္းက လန္ဒန္ မွာ မိုးရြာေန တယ္။ ဒီမွာေတာ့ မုိးရြာပံုမေပၚဘူး။ အားလံုး ေနေကာင္းၾကတယ္ မဟုတ္လား"
"အားလံုး ေနေကာင္းပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာ အခု တစ္လလံုးလံုး မိုးမရြာပါ ဘူး ခင္ဗ်ာ။ ဆရာ တုိ႔ အခုလို အိမ္ျပန္ေရာက္လာၾကတာ ဝမ္းသာပါတယ္။ ဆရာကေတာ္ေရာ ဆရာပါ က်န္းခန္႔ သာလို႔ မာၾကလိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္"

"ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ဖရစ္။ က်ဳပ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္စလံုး ေနေကာင္းၾကပါတယ္။ ခရီးရွည္ ကားေမာင္းလာ ရလုိ႔ နည္းနည္းေတာ့ ပင္ပန္းတယ္။ လက္ဖက္ရည္လဲ ဆာလွၿပီ။ အခုလို လူေတြတၿပံဳတေခါင္းႀကီး စုႀကဳိေနၾကလိမ့္မယ္ လုိ႔ က်ဳပ္ မေတြးမိခဲ့ဘူး"
"မစၥက္ဒင္ဗာ ရဲ႕အမိန္႔အတုိင္း စုေနၾကတာပါ ဆရာ"ဟု ဘ႑ာစိုးႀကီး ဖရစ္က ေျပာသည္။ သူ႔ မ်က္ႏွာ ေပၚ မွာေတာ့ မည္သည့္အမူအရာကိုမွ် မေတြ႕ရ။
"အင္း… ဒီလိုျဖစ္လိမ့္မယ္ဆိုတာ ႀကဳိေတြးမိခဲ့ဖုိ႔ေတာ့ အေကာင္းသား"မက္ဇင္မ္က ခပ္ျပတ္ျပတ္ျပန္ ေျပာ သည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မဘက္သုိ႔ လွည့္ၾကည့္ၿပီး "ကဲ… လာ၊ သိပ္ၾကာမွာ မဟုတ္ပါဘူး၊ ၿပီးေတာ့မွ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၾကတာေပါ့"ဟု တစ္ဆက္တည္း ေျပာပါသည္။

မက္ဇင္မ္ႏွင့္အတူ ေလွကားထစ္မ်ားအတုိင္း အိမ္ေပၚသို႔ တက္လာခဲ့သည္။ ဘ႑ာစိုး ဖရစ္ႏွင့္ အေစခံ တစ္ေယာက္ က ကၽြန္မတုိ႔ပစၥည္းမ်ားကို သယ္ၿပီး ေနာက္မွလုိက္လာသည္။ ကၽြန္မ၏ရင္ထဲမွာ နာက်င္ သလိုလို ျဖစ္လာျပန္သည္။ မေနတတ္ မထုိင္တတ္လည္း ျဖစ္လာျပန္ပါသည္။
ယခုအခါ တြင္ မ်က္စိမွိတ္ၿပီး ထိုစဥ္က ျဖစ္ပ်က္ခဲ့သည့္အေၾကာင္းမ်ားကို ျပန္စဥ္းစားၾကည့္မိပါသည္။ အိမ္ဝမွာ ရပ္ေနမိသည့္ ကၽြန္မ၏အျဖစ္ကို ျပန္လည္ျမင္ေယာင္ေနမိပါသည္။ အိမ္ဝင္ဝမွာ ကၽြန္မက ရပ္ လ်က္။ ကုိယ္လံုးကိုယ္ထည္က သြယ္သြယ္။ ကုိယ္က်ပ္အက်ႌႏွင့္ ေဘာင္းဘီမ်ားဝတ္ၿပီး လက္အိတ္ႏွစ္ ဖက္ကို စုကုိင္ လုိ႔။ အိုးတိုးအမ္းတမ္း အမူအရာႏွင့္။

ေက်ာက္တံုးႀကီးမ်ားျဖင့္ ေဆာက္လုပ္ထားေသာ ခန္းမေဆာင္ႀကီး။ စာၾကည့္ခန္းသို႔သြားရာ တံခါးေပါက္ မွာလည္း ပြင့္လ်က္သား။ နံရံမ်ားေပၚတြင္လည္း ကမာၻေက်ာ္ ပန္းခ်ီဆရာႀကီးမ်ား၏ ပန္းခ်ီကား မ်ားကို ခ်ိတ္ဆြဲထားလ်က္။ ခန္႔ညားထည္ဝါလွသည့္ ေလွကားႀကီးက အႏုပညာခန္းမေဆာင္ႀကီးဆီသုိ႔ ဦး တည္လ်က္။ စႀကႍမ်ားကိုလည္း ေက်ာက္တံုးမ်ားျဖင့္ပင္ ခန္႔ညားထည္ဝါစြာ တည္ေဆာက္ထား သည္။ စႀကႍမ်ား ကိုလည္း ေက်ာက္တံုးမ်ားျဖင့္ပင္ ခန္႔ညားထည္ဝါစြာ တည္ေဆာက္ထားသည္။ ယင္း စႀကႍ၏ ဟုိတစ္ဖက္တြင္ ထမင္းစားခန္းႀကီး။

ထိုထမင္းစားခန္းထဲတြင္မူ ေျမာက္ျမားစြာေသာ လူေတြ။ လူေတြ မ်ားလြန္းသျဖင့္ မ်က္ႏွာပင္လယ္ျပင္ ႀကီးလို ျဖစ္ေနသည္။ ပါးစပ္မ်ားက အံ့ၾသလြန္းသျဖင့္ ေဟာင္းေလာင္းဟလ်က္။ သိလိုစိတ္မ်ား ျပင္းျပ လ်က္။ အားလံုး၏မ်က္လံုးမ်ားက ကၽြန္မကိုသာ စူးစုိက္ၾကည့္ေနၾကသည္။ တရားခံတစ္ေယာက္ကို လူ အုပ္ႀကီး က ဝုိင္းၾကည့္ေနၾကသည့္ပံုစံမ်ဳိး၊ တရားခံျဖစ္ေသာ ကၽြန္မကလည္း လက္ကေလးႏွစ္ဖက္ ကို ေနာက္သို႔ ပစ္လ်က္။
လူမ်က္ႏွာ ပင္လယ္ျပင္ႀကီးအတြင္းမွ လူတစ္ေယာက္ ေရွ႕သို႔ တိုးထြက္လာသည္။ အရပ္ က ေထာင္ ေထာင္ေမာင္းေမာင္း၊ ကုိယ္လံုးကိုယ္ထည္က ပိန္ပိန္ကပ္ကပ္၊ ပါး႐ုိးမ်ားက ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္၊ မ်က္လံုးႏွစ္ဖက္က အ႐ိုးေငါေငါ မ်က္ႏွာထဲမွာ ခ်ဳိင့္ဝင္ေနသည္။ အသားအေရာင္ က ျဖဴဖပ္ျဖဴေရာ္၊ ပံု ဟန္က အ႐ိုးစုတစ္ခုေပၚတြင္ လူသဏၭာန္ကို တည္ေဆာက္ထားသည့္အလား။ ကုိယ္ေပၚ မွာေတာ့ အနက္ေရာင္ဂါဝန္ကို ဝတ္ဆင္ထားသည္။

ထိုအမ်ဳိးသမီးႀကီးသည္ ကၽြန္မဆီသို႔ ဆုိက္ဆုိက္ၿမဳိက္ၿမဳိက္ႀကီး တန္းလာပါသည္။ ကၽြန္မက ဆီးႀကဳိ ၿပီး လက္ကမ္းေပး လုိက္သည္။ ဝင့္ဝင့္ႂကြားႂကြားႀကီး ေလွ်ာက္လာသည့္ သူ႔ဟန္ပန္အမူအရာကိုၾကည့္ၿပီး သူ႔ အေပၚ မနာလိုစိတ္ ပြားမိပါသည္။ ကၽြန္မလည္း သူ႔လိုပင္ ရင္ေကာ့ၿပီး ဝင့္ဝင့္ႂကြားႂကြားႀကီး ေနျပ လုိက္ခ်င္ ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ၏လက္ကို ဆြဲကုိင္လုိက္ေသာအခါတြင္မူ သူ႔လက္ က ေပ်ာ့စိ ေပ်ာ့ဖတ္၊ ေအးတိေအးစက္ႏွင့္ လူေသေကာင္၏လက္လို ျဖစ္ေနသည္။

"သူက မစၥက္ဒင္ဗာပဲ"ဟု မက္ဇင္မ္က ေျပာၿပီး မိတ္ဆက္ေပးသည္။ အသက္ကင္းမဲ့ေနေသာ သူ႔လက္ ကို ကၽြန္မ လက္ထဲမွာ ထားၿမဲထားရင္း သူ စကားစေျပာသည္။ သူ၏မ်က္လံုးေဟာက္ပက္မ်ားကလည္း မလႊဲဖယ္ စတမ္း ကၽြန္မကို စုိက္ၾကည့္ၿမဲၾကည့္ေနပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာလႊဲလုိက္ရသည္။ သည္ေတာ့ မွ သူ႔လက္လႈပ္ရွားလာသည္။ အသက္ျပန္ဝင္လာသလို ရွိလာသည္။
ကၽြန္မ အဖုိ႔ေတာ့ မေနတတ္မထုိင္တတ္ ျဖစ္လာၿပီ။ ရွက္စိတ္ေၾကာက္စိတ္ေတြလည္း ဝင္လာၿပီ။

ထိုေန႔က အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ကၽြန္မ အခုျပန္စဥ္းစားၾကည့္မိပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုေန႔က သူ ေျပာခဲ့ သည့္ စကားလံုးမ်ားကို ကၽြန္မ ေကာင္းစြာမမွတ္မိေတာ့ပါ။ ခပ္ဝါးဝါး မွတ္မိသည္မ်ားကေတာ့ စံ အိမ္ႀကီး၏ အမႈထမ္းအားလံုး၊ အလုပ္သမားအားလံုး၊ အေစခံမ်ားအားလံုးႏွင့္ သူကိုယ္တုိင္ကပါ မန္ဒါ ေလစံအိမ္ႀကီး သုိ႔ ကၽြန္မေရာက္လာသည့္အတြက္ ႀကဳိဆုိပါေၾကာင္း ေျပာဆုိသည့္ သေဘာေလာက္ သာ မွတ္မိပါေတာ့သည္။ သူ ေျပာဆိုရမည့္ စကားလံုးမ်ားကို ႀကဳိတင္ ၍ ေကာင္းစြာေလ့က်င့္ထားဘိသ ကဲ့သို႔ အထစ္အေငါ့မရွိ ေျပာသည္။ ေျပာပံုဆိုပံုေတြကေတာ့ သူ႔ လက္မ်ား အတုိင္း ေအးတိေအးစက္ႏွင့္ အသက္မပါ။
သူ စကားေျပာၿပီးသြားေသာအခါ ကၽြန္မ တံု႔ျပန္ေျပာဆိုမည့္ စကားမ်ားကို သူက ေစာင့္ေနသည္။ ကၽြန္မ ကမူ ရွက္စိတ္ေၾကာင့္ မ်က္ႏွာထူပူကာ ဘာျပန္ေျပာရမွန္းမသိေတာ့။ ကၽြန္မစိတ္မ်ား ႐ႈပ္ေထြးေန ခုိက္မွာပင္ လက္ထဲမွ လက္အိတ္ႏွစ္ခုက ၾကမ္းျပင္ေပၚသုိ႔ လြတ္က်သြားေလေတာ့သည္။

မစၥက္ဒင္ဗာက လက္အိတ္မ်ားကိုကုန္းေကာက္ကာ ကၽြန္မကို ကမ္းေပးသည္။ သည္အခ်ိန္မွာပင္ မထီ မဲ့ျမင္အၿပံဳးတစ္ခု ကို သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေပၚမွာ မသိမသာျမင္လုိက္ရသည္။
ကၽြန္မ သည္ လိမၼာေရးျခားမရွိသည့္ ေအာက္တန္းစားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္မွ်သာျဖစ္ေၾကာင္း သူ ေကာက္ခ်က္ ခ်လုိက္ၿပီကို ကၽြန္မ ေကာင္းေကာင္းႀကီး သေဘာေပါက္နားလည္လုိက္ပါေတာ့သည္။
သူ႔မ်က္ႏွာ အမူအရာ ကို ျမင္ရသည့္အတြက္ ကၽြန္မစိတ္ထဲမွာ မၿငိမ္မသက္ ျဖစ္လာ ပါသည္။ ေနာက္သို႔ ျပန္ဆုတ္သြားၿပီး ေစာေစာကေနရာမွ အျခားသူမ်ားႏွင့္အတူတူ သူ ျပန္ရပ္ေနသည့္ တုိင္ေအာင္ တစ္ ကုိယ္လံုး နက္ေနသည့္ သူ႔ခႏၶာကိုယ္ႀကီးက အမ်ားထဲမွာ ထင္းထင္းႀကီးေပ ၚေနသည္။ က်န္သူအားလံုး တိတ္ဆိတ္ေနၾကသည္။ မစၥက္ဒင္ဗာကေတာ့ ကၽြန္မကို မမွိတ္ မသုန္ စုိက္ၾကည့္ေန မည္ျဖစ္ေၾကာင္း အလုိလိုသိေနပါသည္။

မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မ၏လက္ေမာင္းကို လွမ္းဆုပ္ကုိင္လုိက္ၿပီး မစၥက္ဒင္ဗာတုိ႔လူသုိက္ကို ေက်းဇူးတင္ စကား အနည္းငယ္ ျပန္ေျပာပါသည္။ မည္သို႔ေသာ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္မွ်မရွိသလို လြယ္လြယ္ ကူကူ ေခ်ာေခ်ာေမာေမာပင္ ေျပာေနျခင္းျဖစ္ပါသည္။ သည္လိုေျပာရသည့္အတြက္ သူ႔မွာ ဘာမွ် အပန္းမႀကီး သလိုပင္။ ၿပီးေတာ့ လက္ဖက္ရည္ေသာက္ရန္ ကၽြန္မကို စာၾကည့္ခန္းထဲသုိ႔ ေခၚေဆာင္သြားပါသည္။ အခန္းထဲေရာက္ေတာ့ တံခါးမ်ားကို ပိတ္လုိက္သည္။ ကၽြန္မတုိ ႔ႏွစ္ေယာက္တည္း ျပန္ျဖစ္သြားျပန္ပါ သည္။
မီးလင္းဖိုေဘးနား မွာ အိပ္ေနၾကသည့္ ေခြးႏွစ္ေကာင္က ကၽြန္မတုိ႔ကို ႀကဳိဆိုရန္ ထလာပါသည္။ ႏူးညံ့ ေသာ သူတုိ႔၏နားရြက္ဖားဖားမ်ားကို ေနာက္ဘက္သို႔ လွန္ရင္း မက္ဇင္မ္ ကို ႏႈတ္သီးႏွင့္ထိုးကာ နမ္း ၾကည့္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မဆီသို႔လာသည္။ ကၽြန္မ၏ဖေနာင့္ကို နမ္းၾကည့္ သည္။ သခင္ မဟုတ္သ လိုပံုမ်ဳိး။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မအေပၚမွာ သံသယမကင္းသည့္ပံုမ်ဳိး၊ တစ္ေကာင္ က အေမျဖစ္သည္။ မ်က္လံုး တစ္ဖက္ လပ္ေနသည္။ ခ်က္ခ်င္းပင္ သူ၏ စူးစမ္းမႈၿပီးဆံုးသြားကာ မီးလင္းဖိုနားသို႔ ျပန္သြားၿပီး အိပ္ေန လုိက္သည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း အငယ္ေကာင္ အထီးကေလး ဂ်က္စ္ပါ။ သူ႔နာမည္က ဂ်က္စ္ပါျဖစ္ပါသည္။ ဂ်က္စ္ပါက မူ ကၽြန္မ၏ဒူးေပၚမွာ ေမးတင္ၿပီး ႏႈတ္သီးကို ကၽြန္မ၏လက္ဖဝါးထဲမွာ ထည့္ထားပါသည္။ မ်က္လံုးမ်ား က တစ္စံုတစ္ရာကို ေျပာျပေနသေယာင္။ ပိုးသားလိုႏူးည့ံသည့္ သူ႔နားရြက္မ်ားကို ကၽြန္မက ပြတ္သပ္ ေပးေသာအခါ အၿမီးကို နန္႔ေနပါသည္။
ကၽြန္မက ဦးထုပ္ခၽြတ္လုိက္သည္။ လည္စည္းကုိပါ ခၽြတ္လုိက္သည္။ အေနရ အထုိင္ရ သက္သာသြား သလို ရွိပါသည္။ ဦးထုပ္ႏွင့္ လက္အိတ္ကို ျပတင္းေပါက္အနီးရွိ ကုလားထုိင္ေပၚမွ ကၽြန္မ၏လက္ဆြဲ အိတ္အနီးသုိ႔ ပစ္တင္လုိက္ပါသည္။ အလြန္ေနလုိ႔ ထုိင္လုိ႔ေကာင္းသည့္ အခန္းျဖစ္ပါသည္။ နံရံတြင္ စာအုပ္ဗီ႐ိုေတြ အျပည့္၊ ဗီ႐ိုမ်ားက မ်က္ႏွာက်က္တုိင္ေအာင္ ျမင့္တက္ေနပါသည္။

ကၽြန္မ၏ေယာက္်ားသည္ သည္အခန္းထဲမွာ ေခြးႏွစ္ေကာင္ႏွင့္အတူ အထီးက်န္ဘဝျဖင့္ ေနခဲ့ရပါ သည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း အခန္းထဲမွာ အနံ႔အသက္ေဟာင္းတစ္ခု၏အနံ႔ကို ႐ွဴ႐ႈိက္ေနရသည္။ မႈိနံ႔လိုလို အနံ႔မ်ဳိးျဖစ္သည္။ ေလျပည္ေလညင္းက ပန္းၿခံမ်ားကို ျဖတ္သန္း၍ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပင္လယ္ျပင္ ကို ျဖတ္သန္း၍ေသာ္လည္းေကာင္း တုိက္ခတ္လာေသာ္လည္း သည္အခန္းထဲသုိ႔ေရာက္လွ်င္ သူတို႔၏ လတ္ဆတ္ သန္႔ရွင္းမႈလည္း ေပ်ာက္ကြယ္သြားေပလိမ့္မည္။ အကုိင္အတြယ္နည္းသည့္ စာအုပ္မ်ား၏ အနံ႔အသက္ ကလည္း ႀကီးစိုးမင္းမႈေနသည္။ ဘုရားဝတ္ျပဳမႈနည္းပါးသည့္ ဘုရားရွိခိုးေက်ာင္းထဲက အနံ႔အသက္မ်ဳိး ဟုလည္း ဆိုႏုိင္သည္။ တကယ္ဆိုေတာ့ သည္အခန္းသည္ ၿငိမ္းခ်မ္းေသာအခန္း။ တရားဘာဝနာ ပြားဖုိ႔ေကာင္းေသာ အခန္း။

ခဏၾကာေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔အတြက္ လက္ဖက္ရည္ပြဲယူလာသည္။ ဘ႑ာစိုးဖရစ္ႏွင့္ အေစခံကေလးတစ္ ေယာက္တုိ႔က ကၽြန္မတို႔၏လက္ဖက္ရည္ပြဲကို ျပင္ဆင္ေပးသည္။ သူတုိ႔ျပန္ထြက္ သြားၾကသည္အထိ ကၽြန္မက ၿငိမ္ထုိင္ေနလုိက္ပါသည္။ ႏွစ္ေယာက္တည္းက်န္ေသာအခါ စာတုိက္ မွေရာက္ေနသည့္ စာပံုႀကီးနားကေန၍ မက္ဇင္မ္က ကၽြန္မကို လွမ္းၾကည့္သည္။ ကၽြန္မကမူ ေပါင္မုန္႔ႏွင့္ ကိတ္မုန္႔ မ်ားကို ယူစားေနလုိက္သည္။
မက္ဇင္မ္ က ကၽြန္မကို မၾကာခဏ လွမ္းၾကည့္ကာ ၿပဳံးၿပံဳးျပပါသည္။ ၿပီးေတာ့ သူ႔စာမ်ားဆီသို႔ ျပန္ လွည့္သြား ပါသည္။ လြန္ခဲ့ေသာလမ်ားတုန္းက သူႏွင့္ကၽြန္မ အတူတူေနခဲ့ၾကပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးတြင္ မည္သို႔မည္ပံု သူ ေနထုိင္တတ္ေၾကာင္း ဘာမွ် ဟုတၱိပတၱိမသိခဲ့ရပါ။ ေန႔စဥ္ သူ ထမ္းေဆာင္ေနက် တာဝန္ဝတၱရားမ်ား၊ သူသိသည့္ လူမ်ား၊ မိတ္ေဆြမ်ား၊ ေယာက္်ားမ်ား၊ မိန္းမ မ်ား၊ ေပးေခ် စရာရွိသည့္ ေငြစာရင္းရွင္းတမ္းမ်ား၊ အိမ္မႈကိစၥေဆာင္ရြက္ရန္ သူ ညႊန္ၾကားေနပံုမ်ား မည္သို႔ ရွိေလမည္နည္း။

သူႏွင့္ကၽြန္မ အတူေနခဲ့ၾကသည့္ ရက္သတၱပတ္မ်ားသည္ လ်င္ျမန္စြာပင္ ကုန္ဆံုးလြန္ေျမာက္ခဲ့ပါ သည္။ ျပင္သစ္ႏုိင္ငံထဲမွာ၊ အီတလီႏုိင္ငံထဲမွာ၊ သူ႔ေဘးကထုိင္ၿပီး ကၽြန္မကားစီးခဲ့ပါသည္။ သည္အခ်ိန္ တုန္း ကေတာ့ ဘာကိုမွ် ေထြေထြထူးထူး မစဥ္းစားမိခဲ့။
သူ႔ကို ကၽြန္မ ဘယ္ေလာက္ခ်စ္ေၾကာင္းကိုသာ စဥ္းစားေနမိခဲ့ပါသည္။ ဗင္းနစ္ၿမဳိ႕ေရာက္ေတာ့လည္း သူၾကည့္ရာ ကို ၾကည့္ခဲ့သည္။ သူသြားရာကို လုိက္ခဲ့သည္။ သူ႔ေျပာစကားမ်ားကို ပဲ့တင္ထပ္ခဲ့သည္။ အတိတ္ အေၾကာင္းကိုလည္း မေမး။ အနာဂတ္အေရးကိုလည္း မစူးစမ္း။ ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္မွာသာ စိတ္ အာ႐ံု ကို ထားခဲ့မိပါသည္။

သည္တုန္းက မက္ဇင္မ္သည္ ကၽြန္မထင္ထားသည္ထက္ပိုၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာေနခဲ့ပါသည္။ ကၽြန္မစိတ္ ကူးယဥ္ခဲ့သည္ ထက္ပိုၿပီး ႏူးည့ံေပ်ာ့ေပ်ာင္းေနပါသည္။ ငယ္မူငယ္ေသြးေတြေပၚကာ အလြန္တရာ လည္း ႏုပ်ဳိေန ခဲ့ပါသည္။ ပထမဦးဆံုး ကၽြန္မ စတင္ေတြ႕ျမင္ခဲ့ရသည့္ မက္ဇင္မ္မဟုတ္ေတာ့။ ကို္ေတ ဒါဇူးဟိုတယ္ စားေသာက္ခန္းထဲက စားပြဲမွာတစ္ေယာက္တည္း ထုိင္ၿပီး ေရွ႕ဘက္သို႔သာ ငူငူႀကီးေငး စုိက္ၾကည့္ေနသည့္ မက္ဇင္မ္မဟုတ္ေတာ့။ သူ၏လွ်ဳိ႕ဝွက္ခ်က္မ်ားထဲမွာသာ နစ္ျမဳပ္ေနေသာ မက္ဇင္မ္ မဟုတ္ေတာ့။

ကၽြန္မခ်စ္ေသာ ယခု မက္ဇင္မ္သည္ ရယ္ကာေမာကာႏွင့္ သီခ်င္းတေၾကာ္ေၾကာ္လည္း ဆိုတတ္ သည္။ ေက်ာက္ခဲကေလးမ်ားကို ေကာက္ကာ ေရထဲသို႔လည္း ပစ္ခ်တတ္သည္။ မ်က္ေမွာင္ ကုပ္ေနျခင္းမ်ဳိး လည္း မရွိေတာ့။ သူ႔ပခံုးေပၚမွာလည္း မည္သည့္တာဝန္ကိုမွ် မထမ္းေဆာင္ထား ရေတာ့သလို ရွိသည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မ၏ခ်စ္သူအျဖစ္ႏွင့္လည္း သေဘာေပါက္နားလည္ရပါေတာ့သည္။ မိတ္ေဆြေကာင္း တစ္ ေယာက္အေနျဖင့္လည္း သိကၽြမ္းရပါေတာ့သည္။ ထိုဘဝတုန္းကေတာ့ သူ႔ဘဝႀကီးတစ္ခုလံုး ကိုပင္ ကၽြန္မ ေမ့ေလ်ာ့ေနခဲ့မိပါသည္။
စာေတြ တစ္ေစာင္ၿပီးတစ္ေစာင္ သူ ေဖာက္ဖတ္ေနသည္ကို ကၽြန္မ အကဲခတ္ၾကည့္ေနမိပါသည္။ တစ္ ေစာင္က်ေတာ့ သူ မ်က္ေမွာင္ကုပ္လုိက္သည္။ ေနာက္တစ္ေစာင္က်ေတာ့ ၿပံဳးလုိက္ သည္။ ေနာက္တစ္ ေစာင္က်ေတာ့ မည္သည့္ခံစားခ်က္မ်ဳိးမွ သူ႔မ်က္ႏွာ မွာ ေပၚမလာ ဘဲ ေဘးသို႔ဖယ္ထားလိုက္သည္။

သည္ေနရာမွာပင္ အေတြးေရယာဥ္ေက်ာမွာ ကၽြန္မ ေမ်ာရျပန္ပါသည္။ အကယ္၍ သူႏွင့္ ကၽြန္မ လက္ ထပ္ခြင္ မႀကံဳဘဲ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးႏွင့္အတူ နယူးေယာက္ၿမဳိ႕သုိ႔ လုိက္သြားသည္ဆုိပါစို႔။ ဟိုကေနၿပီး ကၽြန္မ စာေရးမိလိမ့္မည္။ ကၽြန္မစာကိုလည္း မည္သို႔ေသာ္ ခံစားခ်က္မ်ဳိးမွမပါဘဲ သူ ဖတ္မည္။ ၿပီးေတာ့ ေအာက္မွာေရးထိုးထားသည့္ ကၽြန္မ၏လက္မွတ္ကိုၾကည့္ကာ နားမလည္ႏုိင္သလို မမွတ္မိ ေတာ့ သလိုရွိမည္။ ထုိ႔ေနာက္ တစ္ခ်က္သမ္းေဝကာ ျခင္းတစ္ခုထဲသို႔ ပစ္ထည့္လုိက္ၿပီး လက္ဖက္ရည္ ပန္းကန္ကို လွမ္းဆြဲယူေပလိမ့္မည္။

ထိုအေတြးမ်ားဝင္လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း ရင္ထဲမွာ နာက်င္လာပါသည္။ ကုလားထုိင္ေနာက္မွီေပၚ သို႔ ကိုယ္ ကို လွန္ခ်လုိက္ရင္း အခန္းထဲမွာ မ်က္စိကစားကာ စိတ္ၿငိမ္ေအာင္ ထိန္းေနရပါသည္။ ယံု ၾကည္ခ်က္ မ်ား ျပန္လည္ရရွိလာေအာင္ ႀကဳိးစားေနမိပါသည္။ ကၽြန္မသည္ အမွန္တကယ္ပင္ မန္ဒါေလ စံအိမ္ႀကီး၏ စာၾကည့္ခန္းထဲမွာ ထုိင္ေနျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ယံုၾကည္ႏိုင္ေအာင္ ႀကဳိးစားေနရပါသည္။
ေက်ာ္ၾကား လွေသာ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးသည္ ယခုအခါတြင္ ကၽြန္မ၏စံအိမ္ျဖစ္လာေၾကာင္း မိမိကုိယ္ မိမိ သတိျပန္ေပးေနရပါသည္။ ကၽြန္မပိုင္ေသာ အိမ္၊ ကၽြန္မခ်စ္ေသာ မက္ဇင္မ္ႏွင့္ ကၽြန္မပိုင္ေသာ အိမ္ ေဟာဟို မွာ စာအုပ္ေတြ၊ မ်က္ႏွာက်က္ထိေအာင္ ျမင့္လို႔။

ေဟာဒီအခန္း ထဲမွာ ကုလားထုိင္မွာ ငါ ထုိင္ ေနတယ္။ နံရံေပၚမွာလည္း ဓာတ္ပံုေတြ၊ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ေတြ တြဲေလာင္း ဆြဲလို႔။ ေဟာဟိုမွာ ပန္းဥယ်ာဥ္ ေတြ။ ေဟာဟိုမွာ သစ္ေတာေတြ။ ဒါေတြအားလံုးဟာ စာထဲ မွာ ငါဖတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးရဲ႕ အေဆာင္အေယာင္ေတြပဲ။ အခု ဒါေတြအားလံုးကို ငါ  ပုိင္ၿပီ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့ မက္ဇင္မ္နဲ႔ ငါ လက္ထပ္လုိက္ၾကၿပီမဟုတ္လား။

အဘုိးႀကီိး အဘြားႀကီးျဖစ္သည္အထိ သည္စံအိမ္ထဲမွာ ကၽြန္မတုိ႔ေနထုိင္ၾကပါမည္။ အဘိုးႀကီး အဘြား ႀကီးအျဖစ္ႏွင့္ သည္ေနရာမွာထုိင္ၿပီး လက္ဖက္ရည္ေသာက္ၾကပါမည္။ ကၽြန္မတို႔ အနား မွာလည္း ေခြး ေတြရွိမည္။ သို႔ေသာ္ ယခုရွိေနသည့္ ဂ်က္စ္ပါတုိ႔ေတာ့မဟုတ္။ သူတို႔ေနရာမွာ အစား ဝင္လာသည့္ အျခားေခြးမ်ားျဖစ္မည္။ အခန္းထဲက အနံ႔အသက္ကလည္း ယခု အတုိင္း ေဟာင္းႏြမ္းႏြမ္း အနံ႔မ်ဳိးပင္ ျဖစ္ရေပလိမ့္မည္။

အသက္အရြယ္ ငယ္ၾကေသးသည့္ သားမ်ားကိုၾကည့္ၿပီး ပီတိျဖာေဝေနၾကေပလိမ့္မည္။ သူႏွင့္ ကၽြန္မ ေမြးသည္ ကၽြန္မတုိ႔၏သားမ်ား။ ရႊံ႕မ်ား ေပက်ံေနသည့္ ဖိနပ္မ်ားကိုစီးၿပီး ဆိုဖာမ်ားေပၚသုိ႔ သူတုိ႔ တက္ ေဆာ့ၾကလိမ့္မည္။ တုတ္ေခ်ာင္းေတြ၊ ခရစ္ကတ္ဘတ္တံေတြ၊ ဓားေတြ၊ ၿပိးေတာ့ ေလးႏွင့္ ျမားေတြကို လည္း သူတုိ႔ ယူေဆာင္လာၾကလိမ့္မည္။
အေရာင္ အဖိတ္ဖိတ္ ေတာက္ေျပာင္ေနသည့္ ေဟာဟိုစားပြဲေပၚမွာလည္း အ႐ုပ္ဆိုးေသာ ပန္းအိုးတစ္ လံုး ရွိလိမ့္မည္။ ထိုပန္းအိုးထဲမွာ သားေတြဖမ္းထည့္ထားေသာ လိပ္ျပာကေလးမ်ားႏွင့္ ပိုးဖလံေကာင္ မ်ား ရွိေပလိမ့္မည္။ တျခားအိုးတစ္လံုးထဲမွာေတာ့ ငွက္သုိက္ထဲမွ ဥကေလးမ်ားကို ႏႈိက္ယူလာကာ အဝတ္ႏွင့္ ပတ္ၿပီး ထည့္ထားေပလိမ့္မည္။

"သားတုိ႔ေရ… အဲဒီအမႈိက္သ႐ုိက္ေတြ ဒီထဲကို ယူမလာရဘူးေလ… သားတို႔  ကစားတဲ့အခန္းထဲကို ယူ သြားၾကေနာ္" ဟု ကၽြန္မက ေျပာမိေပလိမ့္မည္။ သားတုိ႔ကလဲ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ တေၾကာ္ ေၾကာ္ေအာ္ေခၚ ရင္း အခန္းထဲမွာ ေျပးထြက္သြားၾကေပလိမ့္မည္။ သို႔ေသာ္လည္း အငယ္ဆံုး သား ကေလးကေတာ့ အႀကီးေတြႏွင့္လုိက္မသြားဘဲ သူ႔ဟာသူ ေအးခ်မ္းစြာ ထုိင္ကစားရင္း တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္ သက္ စြာ က်န္ရစ္ခဲ့ေပလိမ့္မည္။
ကၽြန္မ၏ စိတ္ကူးယဥ္အိပ္မက္ကေလးသည္ တံခါးဖြင့္သံေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားပါသည္။ ဘ႑ာစိုး ဖရစ္ ႏွင့္ အေစခံကေလးက ကၽြန္မတုိ႔စားေသာက္ၿပီးျဖစ္သည့္ လက္ဖက္ရည္ပြဲကို သိမ္းရန္ ဝင္လာၾက သည္။

"ဆရာကေတာ္ တို႔အတြက္ ျပင္ဆင္ထားတဲ့အခန္းကို ဆရာကေတာ္မ်ား လုိက္ၾကည့္လိုပါသလားလို႔ မစၥက္ဒင္ဗာ က အေမးခုိင္းလုိက္ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ"ဟု ဖရစ္က ကၽြန္မကို လွမ္းေျပာပါသည္။
မက္ဇင္မ္ က စာေတြကိုဖတ္ေနရာမွ တစ္ခ်က္ေမာ့ၾကည့္လုိက္ပါသည္။
"အေရွ႕ဘက္ေဆာင္ကို သူတို႔ ဘယ္လိုလုပ္ထားသလဲ"ဟု ဖရစ္ကို လွမ္းေမးလုိက္သည္။
"အင္မတန္ ေကာင္းပါတယ္ ဆရာ။ လက္သမားေတြ ျပင္ဆင္ေနၾကတုန္းကေတာ့ တစ္ခန္းလံုး ႐ႈပ္ပြေန တာပါပဲ။ မစၥက္ဒင္ဗာကလဲ ဆရာတုိ႔ ျပန္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ အခန္းျပင္မၿပီးဘဲ တန္းလန္းျဖစ္ေနမွာ ကို စိုးရိမ္ေနဟန္ တူေပသည္။ ဒါေပမဲ့ လြန္ခဲ့ေသာ တနလၤာေန႔ကပဲ အားလံုးရွင္းလင္းၿပီးသြားပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ မွာ ဆရာတုိ႔သက္ေတာင့္သက္သာ ေနႏုိင္ၾကလိမ့္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ။ ဒီစံအိမ္ႀကီးရဲ႕ အဲဒီ ဘက္အျခမ္းကအေဆာင္ဟာ အင္မတန္ကို စိတ္ခ်မ္းသာစရာ ေကာင္းပါတယ္"
"အခန္း ကို ဘယ္လိုျပင္ထားတာလဲဟင္…"ဟု ကၽြန္မက ဝင္ေမးမိပါသည္။

"အို… မ်ားမ်ားစားစားမဟုတ္ပါဘူး။ မူလအျပင္အဆင္ေတြ ေျပာင္းပစ္ လုိက္ၿပီး ေဆးထပ္ သုတ္တာ ေလာက္ပါ။ အဲဒီအခန္းကိုပဲ ကုိယ္တုိ႔အသံုးျပဳၾကမယ္လုိ႔ ကိုယ္ စိတ္ကူးခဲ့တယ္။ ဖရစ္ေျပာသလို ပဲ အဲဒီ အျခမ္းက ပိုၿပီး စိတ္ခ်မ္းသာစရာေကာင္းတယ္။ အဲဒီအခန္းကေနၿပီး ႏွင္းဆီၿခံကို လွမ္းၾကည့္ ရတဲ့ျမင္ ကြင္းကလဲ အင္မတန္လွတယ္။ ေမေမ အသက္ရွိစဥ္တုန္းကေတာ့ ဧည့္သည္ေတြ တည္းဖို႔ သီးသန္႔ ထားတဲ့အေဆာင္ပဲ၊ ဒီစာေတြၿပီးေအာင္ ဖတ္လုိက္ဦးမယ္။ ၿပီးရင္ အေပၚထပ္ လုိက္ ခဲ့မယ္။ မစၥက္ဒင္ဗာ နဲ႔ ရင္းႏွီးသြားေအာင္ ေလွ်ာက္ၾကည့္လုိက္ပါဦး။ သူနဲ႔ ႏွစ္ေယာက္ခ်င္း အခုလိုေတြ႕ ရမွာဟာ အင္မတန္ ေကာင္းတဲ့ အခြင့္အေရးတစ္ရပ္ေပပဲ"

ထိုင္ရာမွ ကၽြန္မ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ထပါသည္။ ယခင္က စိတ္လႈပ္ရွားမႈမ်ားကို ကၽြန္မ ျပန္လည္ခံစားလာ ရပါသည္။ ၿပီးေတာ့ အခန္းအျပင္သုိ႔ထြက္ကာ ခန္းမႀကီးထဲသုိ႔ ဝင္ခဲ့သည္။ အလုပ္ၿပီးသည္အထိ ေစာင့္ ရလွ်င္ ေကာင္းမွာပဲဟုလည္း ဆႏၵျဖစ္မိပါသည္။ သူ႔လက္ေမာင္းကိုတြဲခိုၿပီး အခန္းမ်ားကို အတူတကြ လုိက္ၾကည့္ ရမည္ဆိုလွ်င္ မည္မွ်ေကာင္းၿခိမ့္မည္နည္း။ မစၥက္ဒင္ဗာႏွင့္ ကၽြန္မတစ္ေယာက္တည္း လုိက္ မသြား လိုပါ။ ခန္းမႀကီးက က်ယ္လြန္းသည္။ သည္အခန္းထဲမွာ ဟာလာဟင္းလင္းႀကီးျဖစ္ေန သည္ဟု ထင္ရသည္။ ကၽြန္မ၏ဖိနပ္သံကလည္း အလြန္တရာက်ယ္ေလာင္ေနသည္။ မ်က္ႏွာက်က္ မ်ားသို႔ တုိင္ေအာင္ ပဲ့တင္သံက ႐ုိက္ခတ္ေနသည္။ ယင္းဖိနပ္သံေၾကာင့္ပင္ အျပစ္တစ္ခုခု က်ဴးလြန္ ထားမိသူ လို ကုိယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္ထင္ေနမိသည္။ ကၽြန္မႏွင့္အတူ ေလွ်ာက္လာသည့္ ဖရစ္၏ဖိနပ္သံက မျမည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ေလ အူေၾကာင္ေၾကာင္ႏိုင္လွေလ ျဖစ္ရပါေတာ့သည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: