Friday, May 4, 2012

အေထာက္ေတာ္ လွေအာင္ ဘာသာျပန္ ရဘက္ကာ, အပိုင္း (၇)

"အနက္ေရာင္ ပိုးသားဂါဝန္ ကို ဘယ္ေတာ့မွ မဝတ္ပါဘူးလို႔ ကတိေပးစမ္း"
သူ႔စကား ကို ၾကားရေတာ့ ကၽြန္မ ၿပဳံးမိျပန္ပါသည္။ သူကလည္း ကၽြန္မကို ျပန္ရယ္ျပသည္။ နံနက္ခင္း သည္ သာယာ သြားျပန္ပါၿပီ။ နံနက္ခင္း သည္ အလြန္တရာ ေတာက္ပေသာ အရာဝတၳဳ တစ္ခု ျဖစ္သြားပါ ၿပီ။ အဘြားႀကီး မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး ကိုလည္း ကၽြန္မ ဂ႐ုမစုိက္ေတာ့ၿပီ။ အခ်ိန္ေတြ ရွည္လ်ားစြာ က်န္ေန ေသးသည့္ မြန္းလြဲပိုင္းအခ်ိန္ကိုလည္း ကၽြန္မ ဂ႐ုမစုိက္ေတာ့ၿပီ။ လက္ေျဖာက္ တစ္ခ်က္တီး လုိက္ သလို အားလံုးကို ေမ့ပစ္လုိက္ပါေတာ့သည္။ ရွည္လ်ား ပါသည္ဆိုေသာ ထိုအခ်ိန္မ်ားက အလြယ္ တကူ ကုန္ ဆံုးလြန္ေျမာက္ၾကပါလိမ့္မည္။ ေနာက္ၿပီးေတာ့ ယေန႔ညဆိုတာ ရွိလိမ့္မည္။ မနက္ျဖန္ ဆိုတာ လည္း ရွိ လိမ့္မည္။ ထိုညေတြ၊ မနက္ျဖန္ညေတြ သာယာလွပေသာညႏွင့္ မနက္ျဖန္ေတြ ျဖစ္ လိမ့္ မည္။
ကို ဆက္ဖတ္ရန္ ...............

ကၽြန္မ၏စိတ္ထဲမွာ သတိၱေတြျပည့္ၿဖဳိးလာသည္။ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕လာသည္။ သည္အခ်ိန္ကေလးတုန္း က မစၥတာဒီဝင္းတာ ကို တန္းတူရည္တူ ဆက္ဆံဝ့ံေသာ သတၱိေတြလည္း အျပည့္ရွိလာသည္။ မစၥက္ ဗန္ေဟာ့ပါး၏  အိပ္ခန္းထဲသို႔ အခ်ိန္ေနာက္က်ၿပီး ကၽြန္မဝင္သြားရမည္ကို ျမင္ေယာင္ေနမိေသးေတာ့ သည္။ ကၽြန္မ ေနာက္က်သည့္အတြက္ အဘြားႀကီးက အေမးအျမန္းထူလိမ့္မည္။ ကၽြန္မကလည္း ပမာ မခန္႔ တစ္ခ်က္ သမ္းေဝလုိက္ရင္း…
"အခ်ိန္ေတြကိုေတာင္ ကၽြန္မျဖင့္ သတိမရႏုိင္ေတာ့ပါဘူးရွင္… မက္ဇင္မ္နဲ႔ အတူတူ ေန႔လယ္စာ သြား စားေန လို႔ေလ…"ဟုလည္း ျပန္ေျပာမိေပလိမ့္မည္။
သူႏွင့္စေတြ႕ေတြ႕ခ်င္းမွာပင္ ကၽြန္မနာမည္၏ေရွ႕လံုးအလံုးကို သူ ေခၚခဲ့သည္။ သို႔ေသာ္လည္း လူတစ္ ေယာက္၏ နာမည္မွ ေရွ႕ဆံုအလံုးကို ပုိင္စိုးပိုင္နင္းေခၚျခင္းသည္ ႐ုိင္းစုိင္းေသာ အျပဳအမူျဖစ္သည္ ဟု ကေလးငယ္တစ္ေယာက္ ေတြးထင္သလိုပင္ ကၽြန္မလည္း အစြဲြႀကီးရွိေန သူျဖစ္ပါသည္။

ယခုေတာ့ အေျခအေနေတြအားလံုး ေျပာင္းကုန္ၿပီ။ သည္ေန႔ မနက္ခင္း၏အေတြ႕အႀကံဳမ်ားက ကၽြန္မ ကို ရာထူး တုိးေပးလုိက္သလို ရွိသြားၿပီ။ ကၽြန္မ၏အဆင့္အတန္း ပိုမိုျမင့္တက္သြားၿပီ။ သူႏွင့္ ကၽြန္မ၏ ရင္းႏွီးကၽြမ္းဝင္မႈ အဆင့္ က ျမင့္တက္သြားၿပီ။ ကၽြန္မ ေတြးထင္ထားခဲ့သလို သူ႔ထက္အမ်ားႀကီး ေအာက္ တန္း ေနာက္တန္း က်သည့္ ဘဝမ်ဳိးမဟုတ္ေတာ့ပါ။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္မကိုလည္း သူ နမ္းခဲ့ၿပီ။ လက္ကို တစ္ႀကိမ္။ ေခါင္းကိုတစ္ႀကိမ္။ သုိ႔ေသာ္ သူ နမ္းပံုႀကီးက အလုပ္သေဘာဆန္လြန္းလွပါ၏။ ကၽြန္မ ကို ႏွစ္သိမ့္သည့္သေဘာျဖစ္ေနပါ၏။ ညင္ညင္သာသာကေလး နမ္းလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါ၏။

သူ႔အနမ္းႀကီး က ကၽြန္မ ဖတ္ဖူးထားေသာ အခ်စ္ဝတၳဳမ်ားထဲက နမ္းသလိုလည္း မဟုတ္။ အသည္းတုန္ အူတုန္ စရာလည္း မေကာင္း။ ရင္ဖိုၿပီး ရွက္ေသြးကေလး ျဖာသြားရသည္မ်ဳိးလည္း မဟုတ္။ သူႏွင့္ ကၽြန္မ၏ ဆက္ဆံေရးကို ပုိမိုေခ်ာေမြ႕ေအာင္ ျပဳလုပ္လုိက္သည္ႏွင့္ပင္ တူေသးေတာ့သည္။ အရာရာတုိ႔ ကို ပိုမို ႐ိုးစင္းသြားေအာင္ ျပဳလုပ္လုိက္သည္ႏွင့္ပင္ တူလွပါ၏။ သူႏွင့္ကၽြန္မ ျခားနားေသာ ကြာဟခ်က္ ႀကီး ကိုလည္း ေပါင္းကူးတံတားထိုးေပးလုိက္သလိုရွိပါေခ်သည္။ သူ႔ကို ကၽြန္မက မက္ဇင္မ္လို႔ ေခၚရ မယ္တဲ့ေလ…။

ထိုေန႔မြန္းလဲပုိင္းတုန္း က မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးႏွင့္ ဖဲကစားရသည္မွာလည္း အခါတုိင္းလို ပ်င္းရိၿငီးေငြ႕ဖြယ္ ရာ မေကာင္းေတာ့ ပါ။ သုိ႔ေသာ္လည္း မနက္ပိုင္းက ဘာေတြျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း ဖြင့္ေျပာဖို႔ေတာ့ ကၽြန္မမွာ သတိၱမရွိ႐ိုး အမွန္ပင္။ ဖဲကစားၿပီး ဖဲခ်ပ္မ်ားကို ဗူးထဲသို႔ ထည့္သိမ္းရင္း အဘြားႀကီးက ကၽြန္မကို ေမးပါ သည္။
"ေျပာစမ္းပါဦး… ဒီဟိုတယ္ထဲမွာ မက္ဇ္ဒီဝင္းတား ရွိေနတုန္းပဲလား"
သည္လို အေမးခံလုိက္ရေတာ့ ေရငုန္သမား ကမ္းနဖူးေပၚမွာ တံု႔ဆုိင္းဆုိင္းလုပ္ေနသလို ကၽြန္မလည္း ခဏေတာ့ တံု႔ဆုိင္းဆုိင္းျဖစ္သြားမိ ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ အမွန္ကို ကၽြန္မ မေျပာရဲေတာ့။
"ဟုတ္ကဲ့… ရွိေနပါလိမ့္မယ္။ စားေသာက္ခန္းထဲကိုေတာ့ ထမင္း လာလာစားေနတာပဲ"

တစ္ေယာက္ေယာက္ က အဘြားႀကီးကို သံေတာ္ဦးတင္လုိက္ၿပီဟု ကၽြန္မ ထင္ပါသည္။ ကၽြန္မတုိ ႔ႏွစ္ ေယာက္ တပူးတြဲတြဲလုပ္ေနၾကသည္ကို တစ္ေယာက္ေယာက္က ျမင္ေတြ႕သြားပါလိမ့္မည္။ သုိ႔တည္း မဟုတ္ ကၽြန္မကို တင္းနစ္႐ုိက္နည္းသင္ေပးေနသူ ဆရာက အဘြားႀကီးကို တုိင္လုိက္တာ လည္း ျဖစ္ ႏိုင္သည္။ ဒါမွမဟုတ္ ဟိုတယ္မန္ေနဂ်ာက စာေရးအေၾကာင္းၾကား လုိက္ျခင္းလည္း ျဖစ္ႏုိင္သည္။ ထုိ႔ ေၾကာင့္ ကၽြန္မကို ဘယ္လိုမ်ား ဆူပူႀကိမ္းေမာင္းေလမည္နည္း ဟု ေတြးရင္း ၿငိမ္ၿပီး ကၽြန္မ ေစာင့္ေနမိ ပါသည္။

သုိ႔ေသာ္လည္း ကၽြန္မ ထင္သလိုျဖစ္မလာပါ။ အဘြားႀကီးက ဖဲခ်ပ္မ်ားကို ဗူးထဲသို႔ ဆက္ထည့္ေန သည္။ သူ႔ အိပ္ရာခင္း စန္႔စန္႔ရန္႔ရန္႔ျဖစ္သြားေအာင္ ကၽြန္မ ျပဳလုပ္ေပးေနခုိက္တြင္ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက အနည္း ငယ္ သမ္းေဝလုိက္သည္။ ကၽြန္မက ေပါင္ဒါဗူး၊ ႏႈတ္ခမ္းနီဆိုးေဆးမ်ားကို ယူေပးလုိက္သည္။ သူက ဖဲထုပ္ ကို ေဘးမွာခ်လိုက္ၿပီး စားပြဲေပၚက လက္ကိုင္ၾကည့္မွန္ကို ေကာက္ယူသည္။
"လူကေတာ့ စြဲမက္စရာေကာင္းေလာက္တဲ့ လူေခ်ာ။ ဒါေပမဲ့ စိတ္ေနသေဘာထားက ခပ္ဆန္းဆန္း ရယ္။ အသိရခက္ တဲ့ စိတ္သေဘာထားမ်ဳိးလုိ႔ ငါ ထင္တယ္။ ဟိုတစ္ေန႔ စားေသာက္ခန္းထဲမွာ ေတြ႕ၾက တုန္းက သူ႔မန္ဒါေလစံအိမ္ႀကီးကို လာလည္ဖုိ႔ ငါ့ကို ဖိတ္ေတာ့မယ္လို႔ ထင္တာ… တစ္လံုးမွဟမသြား ဘူး" ဟု မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးက ေျပာသည္။
ကၽြန္မ က ဘာမွ်ျပန္ေျပာဘဲ ၿငိမ္ေနလုိက္ပါသည္။ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းသား မာေက်ာေက်ာႀကီးေပၚမွာ ဆိုးေဆး ျဖင့္ ေကာက္ေၾကာင္းျခယ္ေနသည္ကို သာ ေငးစုိက္ၾကည့္ေနလုိက္ပါသည္။

"သူ႔မိန္းမ ကိုေတာ့ တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးပါဘူး"ဟု ထိုစကားကိုေျပာရင္း ၾကည့္ေနဆဲ မွန္ကိုပါ ဖယ္လုိက္ သည္။ ကၽြန္မ၏မ်က္ႏွာေပၚမွာ မည္သို႔ေသာ အမူအရာမ်ား ေပၚသြားေလသနည္းဟု စပ္စုႏုိင္ရန္ျဖစ္ သည္။
"ဒါေပမဲ့ အင္မတန္ ခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ဆိုတာေတာ့ ငါ ယံုတယ္။ အဖိုးတန္ ဝတ္ေကာင္းစားလွေတြ က ကုိယ္ေပၚ မွာ အၿမဲပဲတဲ့။ ေနရာတကာမွာလဲ သိပ္ကို ထက္ထက္ျမက္ျမက္ရွိတယ္ဆိုပဲ။ သူတို႔လင္ မယား ဟာ မန္ဒါေလ စံအိမ္ႀကီးမွာ အင္မတန္ႀကီးက်ယ္တဲ့ ဧည့္ခံပြဲႀကီးေတြလဲ မျပတ္ခင္းက်င္းေလ့ရွိ သတဲ့။ မစၥတာဒီဝင္းတား ဟာ သူ႔မိန္းမ ကို အင္မတန္ ျမတ္ႏိုးတယ္လို႔ ငါ ယံုတယ္။ အခုေတာ့ ေကာက္ ကာငင္ကာ နဲ႔ ျဗဳန္းကနဲ ေၾကကြဲစရာ အျဖစ္ဆိုးႀကီးကို ႀကံဳသြားရေတာ့တာပဲ၊ အင္း… ငါ့ႏႈတ္ခမ္းက နီနီ ရဲရဲႀကီး နဲ႔ ဆိုရင္ ေပါင္ဒါ အေရာင္ရင့္ရင့္နဲ႔မွ လုိက္ေတာ့မွာပဲ။ အဲဒီ ေပါင္ဒါဗူးကေလး လွမ္းလုိက္စမ္းပါ သမီး ရယ္… ဒီေပါင္ဒါဗူး ကို အံဆြဲထဲ ျပန္ထည့္သိမ္းထားလုိက္ပါေနာ္…"

တံခါးေခါင္းေလာင္းျမည္သံၾကားရၿပီး ဧည့္သည္မ်ားေရာက္လာမည့္ အခ်ိန္အထိ ေပါင္ဒါ႐ုိက္၊ ႏႈတ္ခမ္း နီဆုိး၊ ေရေမႊးဆြတ္ စသည့္အလုပ္မ်ားျဖင့္ ကၽြန္မတုိ႔ဇယ္စက္သြားၾကပါသည္။ ကၽြန္မကလည္း သူတုိ႔ ကို အရက္ခြက္ ကမ္းျခင္း၊ ဝတၱရားေက်စကား အနည္းငယ္ေျပာျခင္း၊ ဓာတ္ျပားအသစ္လဲေပးျခင္း၊ စီးက ရက္တုိ မ်ားကို ရွင္းလင္းေပးျခင္းမ်ားျဖင့္ ကိုယ့္အလုပ္ကိုယ္ လုပ္ေနရျပန္ပါသည္။
"ေနာက္ထပ္ ပန္းခ်ီမ်ား ဆြဲျဖစ္ေသးသလား မိန္းကေလးေရ…"ဟု ဘဏ္သူေဌးအဘိုးႀကီးက ေမးပါ သည္။ မေမးလုိေသာ္ လည္း ေလာကဝတ္အရ ေမးရသည့္သေဘာမ်ဳိးျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မ သိပါသည္။ ကၽြန္မ ကလည္း ေလာကဝတ္ အရ အားယူၿပီး ျပန္ၿပဳံးျပရပါသည္။

"သိပ္မဆြဲျဖစ္လွပါဘူးရွင္… စီးကရက္တစ္လိပ္ေလာက္ ထပ္ယူပါဦးလားရွင္"
သို႔ကလို ျပန္ေျဖရေသာ္လည္း ကၽြန္မ၏စိတ္အစဥ္ကေတာ့ သည္ေနရာတြင္ မရွိပါ။ စိတ္က တစ္ေနရာ သို႔ လြင့္ပါးေန ပါသည္။ မစၥတာဒီဝင္းတား၏ဇနီးပံုကို စိတ္ကူးျဖင့္ ပံုေဖာ္ၾကည့္ေနမိပါသည္။ သို႔ေသာ္ လည္း ကၽြန္မ ၏စိတ္ကူးထဲက သူ႔ရုပ္ပံုသည္ မပီဝိုးတဝါးျဖစ္ေနပါသည္။ အသားေရာင္ေတြကလည္း မထင္ရွား။ မ်က္လံုးႏွင့္ သူ႔ဆံပင္ပံုမ်ားကိုလည္း ပံုေဖာ္၍ မရႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနပါသည္။
တာရွည္ခံသည့္ အလွ သူ႔မွာရွိခဲ့သည္။ သူၿပံဳးပံုကေလးကလည္း တစ္ခါျမင္လွ်င္ တစ္သက္မေမ့ႏုိင္ ေသာ အၿပဳံးမ်ဳိးျဖစ္သည္။ တစ္ေနရာရာ မွာ သူ႔အသံလြင္လြင္ကေလးကလည္း တြဲခိုေနပါလိမ့္မည္။ သူ ေျပာခဲ့ သည့္ စကားလံုးမ်ားကလည္း ျပန္လည္အမွတ္ရေနဖြယ္ရာ ေကာင္းပါလိမ့္မည္။ သူ သြားလာ လည္ပတ္  ခဲ့သည့္ ေနရာေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာရွိသည္။ သူ႔လက္ႏွင့္ထိေတြ႕ကိုင္ခဲ့ေသာ အရာဝတၳဳေတြ လည္း ရွိသည္။ သူဝတ္ခဲ့ သည့္ အဝတ္အစားမ်ား ထည့္သြင္းသိမ္းဆည္းထားရာ ဗီ႐ိုမ်ားလည္း ရွိ ေကာင္း ရွိရေပမည္။ ထိုအဝတ္အစားမ်ားတြင္ သူ သံုးခဲ့သည့္ ေရေမႊးနံ႔မ်ားႏွင့္ သူ႔ကုိယ္သင္းနံ႔ကေလး မ်ားလည္း ျပယ္လြင္ဦးမည္မဟုတ္ေသး။

ကၽြန္မ အိပ္ခန္းထဲ ရွိ ကၽြန္မ၏ေခါင္းအံုးေအာက္မွာပင္ သူ႔လက္မ်ားႏွင့္ ကိုင္တြယ္ခဲ့သည့္ စာအုပ္တစ္ အုပ္ရွိေနေသးသည္။ ပထမဆံုးစာမ်က္ႏွာကို လွန္ရင္း ေကာက္ေနသည့္ ကေလာင္သြားမွာ မင္ကိုခါ ကာ စာေရး ရင္း သူ ၿပဳံးေနမည့္ပံုကိုပင္ ကၽြန္မ ျမင္ေယာင္ေနမိပါသည္။
"မက္ဇင္… ရဘက္ကာထံမွ…"
ထိုေန႔သည္ မက္ဇ္၏ေမြးေန႔ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ အမ်ဳိးသမီးက အျခားလက္ေဆာင္ပစၥည္းမ်ားႏွင့္အတူ ထို စာအုပ္ကေလးကိုလည္း နံနက္စာစားမည့္ စားပြဲေပၚမွာ ေရာေႏွာတင္ထားေပလိမ့္မည္။ ၿပီးေတာ့ သူတုိ႔ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ ၿပဳိင္တူရယ္ေမာၾကကာ လက္ေဆာင္ပစၥည္းမ်ားေပၚရွိ စကၠဴႏွင့္ႀကဳိးမ်ားကို ေျဖ ၾကေပလိမ့္မည္။ စာအုပ္ေပၚမွာ "မက္ဇ္" ဆိုေသာ စာလံုးကေလးကို သူ ဖတ္ေနေသာအခါ အမ်ဳိးသမီး က သူ႔ပခံုးေပၚ မွေက်ာ္ၿပီး ကိုယ္ကို ကုိင္းၾကည့္ေနေပလိမ့္မည္။ သူ႔ကို သည္မိန္းမက "မက္ဇ္" လုိ႔ ေခၚ သတဲ့။ မွတ္မိလြယ္ေသာ အမည္ျဖစ္သည္။ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ဖြယ္ေကာင္းေသာ အမည္လည္းျဖစ္သည္။ ၿပီးေတာ့ အေခၚရလည္း လြယ္သည္။

အိမ္သားမ်ား ကေတာ့ မက္ဇင္မ္ဟု ေခၚခ်င္လွ်င္လည္း ေခၚႏုိင္ၾကပါသည္။ သူ႔အဘြားေတြ၊ အေဒၚေတြ ကေတာ့ မက္ဇင္မ္ဟု ေခၚၾကေပလိမ့္မည္။ ကၽြန္မတုိ႔လို အသက္ငယ္ၿပီး ဘာမွ် အေရးမႀကီးသူမ်ားအဖုိ႔ ေတာ့ မက္ဇင္မ္ဟု ေခၚလည္း အေၾကာင္းမဟုတ္။ "မက္ဇ္" ဟူေသာအမည္မွာ သည္မိန္းမ က ေရြးခ်ယ္ ထားျခင္းျဖစ္သည္။ သူပုိင္စကားလံုးျဖစ္သည္။ သည္နာမည္ကိုပင္ ယံုၾကည္ခ်က္ႀကီး တစ္ခြဲသားျဖင့္ ကဗ်ာစာအုပ္ ေရခံစာရြက္ေပၚတြင္ သည္မိန္းမ ေရးခဲ့ၿပီမဟုတ္လား။ မင္လံုးက ႀကီးႀကီး၊ လက္ေရးက ေစာင္းေစာင္း၊ စာရြက္ျဖဴေပၚမွာ ထင္းလုိ႔။ ထိုစာလံုးသည္ ထိုအမ်ဳိးသမီး၏ အမွတ္လကၡဏာပင္ျဖစ္ေခ် သည္။ သူ႔ကိုယ္သူ အလြန္ေသခ်ာသူ၊ အလြန္ စိတ္ခ်သူ ျဖစ္ေခ်သည္။

သည္လို ခံစားခ်က္မ်ဳိးျဖင့္ ဒီဝင္းတားထံသုိ႔ အႀကိမ္ေပါင္း ဘယ္ေလာက္မ်ားေအာင္ သူ ေရးခဲ့ေလသ နည္း။
သူ႔ေယာက်္ား ခရီးသြားေနခုိက္တြင္လည္း စာရြက္အပိုင္းအျဖတ္မ်ားေပၚတြင္လည္းေကာင္း၊ စာမ်က္ႏွာ တစ္ခုၿပီး တစ္ခုေပၚတြင္လည္းေကာင္း သူတုိ႔အေၾကာင္းကို ေရးျပေနေပလိမ့္မည္။ သည္မိန္းမ၏အသံ ကလည္း တစ္အိမ္လံုးမွာ တစာစာလႊမ္းမိုးေနလိမ့္မည္။ စာအုပ္ထဲမွာ ေပါ့ပ်က္ပ်က္ ေရးလုိက္သလို သူ႔ အသံကလည္း ပန္းၿခံထဲအထိ က်ဴးေက်ာ္ပဲ့တင္ ထပ္ေနပါလိမ့္မည္။
ၿပီးေတာ့ သူ႔ကို ကၽြန္မက မက္ဇင္မ္ လုိ႔ ေခၚရမယ္တဲ့ရွင္…။

အခန္း (၆)

ထုပ္ရပိုးရ သိမ္းရဆည္းရျပန္ပါၿပီ။ တစ္ေနရာကို ခြာရျပန္ဦးေတာ့မည္ဆိုေတာ့လည္း စိတ္ထဲက မေက် နပ္ခ်င္မိ။ ေသတၱာမ်ားကို ေသာ့ခတ္လုိက္။ ထုိေသာ့က ၾကမ္းေပၚမွာ ပြစက်ဲေနသည့္ စကၠဴစမ်ားၾကား တြင္ ေပ်ာက္လုိက္ျဖင့္ ဂ်င္ေျခ လည္ေနသည္။ သည္အလုပ္မ်ဳိးကို ကၽြန္မ အၿမဲတမ္း မုန္းတီးမိပါသည္။ ယခုလည္း မုန္းတီးစိတ္ မ်ား တဖြားဖြားေပၚေနမိျပန္သည္။ ကၽြန္မဘဝသည္ တစ္ေနရာတည္းမွာ ၾကာ ရွည္ေလးျမင့္ အတည္တက်ေန ရသည္ဟူ၍ မရွိ။ တစ္ေနရာၿပီးတစ္ေနရာ ေရႊ႕ေျပာင္းသြားလာေနရ သည္ခ်ည္း ျဖစ္သည္။ "ေသတၱာသြားရာ လူကပါရသည္" ဆုိသည့္ စကားမွာ ကၽြန္မအတြက္ပင္ ရည္ ညႊန္းေလေရာ့ သလားဟု ဆုိရေတာ့မည္ပင္။

ယခုလည္း ၾကည့္ပါဦး။ စားပြဲအံဆြဲမ်ားကို ဖြင့္လုိက္ ပိတ္လုိက္ျဖင့္ ကိုယ့္ပစၥည္းမက်န္ရစ္ရေလေအာင္ စစ္ေဆးၾကည့္႐ႈ ရသည္။ အဝတ္ဗီ႐ိုတံခါးမ်ားကိုလည္း ဖြင့္ဟထားရသည္။ သုိ႔မွသာ ဘာေတြႂကြင္း က်န္ ေနရစ္သည္ကို အလြယ္တကူ ျမင္ေတြ႕ႏိုင္သည္။
ကၽြန္မ၏စိတ္ထဲမွာ ဝမ္းနည္းစိတ္မ်ား တလူလူလြင့္လာသည္။ တစ္စံုတစ္ရာကို လက္လႊတ္ဆံုး႐ႈံးလုိက္ ရသလို ခံစား ရသည့္ စိတ္မ်ဳိးျဖစ္သည္။ သည္ေနရာကေလးမွာ ကၽြန္မတုိ႔ဇနီးေမာင္ႏွံေနခဲ့ၾကသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ ဇနီးေမာင္ႏွံ ၾကည္ႏူးခ်မ္းေျမ႕ခဲ့ၾကသည္။

အခ်ိန္ကာလအားျဖင့္ မည္မွ်ပင္ တုိေတာင္းပါေစ၊ သည္ေနရာကေလးကို အခ်ိန္အတုိင္းအတာတစ္ခု အထိေတာ့ ကၽြန္မ တုိ႔ ပိုင္ဆုိင္ခဲ့ၾကပါသည္။
သည္အမုိးေအာက္ မွာ ကၽြန္မတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံ ႏွစ္ညတာမွ် အိပ္စက္နားေနခဲ့ၾကသည္မွန္ေသာ္လည္း ကၽြန္မတို႔ႏွင့္ သက္ဆုိင္ရာတစ္စံုတစ္ရာကို သည္ေနရာမွာ ခ်န္ထားရစ္ခဲ့ရသလို ခံစားရပါသည္။ ႐ုပ္ ဝတၳဳအေနျဖင့္ကား မဟုတ္ပါ။ မွန္တင္ခံုေဘးမွာ ဆံညႇပ္ကေလး တစ္ေခ်ာင္းမွ်ပင္ မက်န္ရစ္ခဲ့သည္မွာ မွန္ပါ၏။ ေခါင္းကိုက္ေပ်ာက္ေဆးပုလင္းခြံကေလး တစ္လံုးမွ်ပင္ မက်န္ရစ္ခဲ့သည္မွာ မွန္ပါ၏။ ေခါင္း အံုးေအာက္မွာ လက္ကုိင္ပဝါကေလးတစ္ထည္မွ်ပင္ မက်န္ရစ္ခဲ့သည္မွာလည္း မွန္ပါ၏။ သို႔ေသာ္ အမ်ဳိးအမည္ တပ္ကာ ေဖာ္ျပႏိုင္စြမ္းမရွိေသာ တစ္စံုတစ္ရာေတာ့ က်န္ရစ္ခဲ့သည္မွာ အမွန္ျဖစ္ပါေခ် သည္။

ကၽြန္မ စဥ္းစားၾကည့္မိပါသည္။ ကၽြန္မတုိ႔ အတူတကြေနထိုင္ခဲ့ၾကသည့္ "အခ်ိန္ကာလကေလးတစ္ခု" ဆုိသည္ ကေတာ့ သည္ေနရာမွာ က်န္ရစ္ခဲ့ေခ်ၿပီ။ "စိတ္ခံစားခ်က္ကေလးတစ္ခု" ဆုိသည္ကေတာ့ သည္ေနရာမွာ အမွန္တကယ္ပင္ က်န္ရစ္ခဲ့ေလၿပီ။
သည္ေနရာကေလး က ကၽြန္မတုိ႔ဇနီးေမာင္ႏွံကို နားခိုရာေပးခဲ့သည္။ သည္ေနရာကေလးမွာ ကၽြန္မတို႔ ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္တင္းတံု႔လွယ္စကားေတြ ႂကြယ္ခဲ့ၾကသည္။ ပတ္လည္မွာ နံရံမ်ားကာရံထား သည့္ သည္အခန္းကေလးထဲမွာ ကၽြန္မတို႔ဇနီးေမာင္ႏွံႏွစ္ေယာက္ ခ်စ္ရည္လူးကာ ရႊင္ျမဴးခဲ့ၾကသည္။

ယင္းအျဖစ္အပ်က္မ်ားက မေန႔က အျဖစ္အပ်က္မ်ားပင္။ အားလံုး အတိတ္ျဖစ္သြားပါၿပီ။ အတိတ္မွာ က်န္ရစ္ခဲ့ၾကပါၿပီ။ မေန႔က အျဖစ္အပ်က္မ်ား မရွိေတာ့။ မေန႔ကအေၾကာင္းမ်ား မဟုတ္ေတာ့။ မေန႔က ဆုိ သည္မွာ ျပန္လည္ကိုင္ဖမ္း၍ လံုးဝမရႏုိင္ေတာ့။ တစ္နည္းတစ္ဖံုအားျဖင့္ေတာ့ ေျပာင္းလဲသြားၾကၿပီ။ မေန႔က ျဖစ္ပ်က္ျပဳလုပ္ခဲ့ၾကသည္မ်ားကို ယခု ျပန္လည္ ျဖစ္ပ်က္ေအာင္ ျပဳလုပ္၍ ရႏုိင္ပါသည္ ထားဦး ေတာ့။ မေန႔က မဟုတ္ေတာ့ၿပီ။ မေန႔က အျဖစ္အပ်က္မဟုတ္ေတာ့ၿပီ။ မတူညီႏုိင္ၿပီ။
လမ္းေဘး တစ္ေနရာရွိ တည္းခိုခန္းကေလးတစ္ခုမွာ ေန႔လယ္စာစားဖုိ႔  ကားထိုးရပ္လုိက္သည္ဆိုပါစို႔။ ကိုယ္ႏွင့္ အကၽြမ္းတဝင္ မရွိေသာ ေမွာင္ေနသည့္ အခန္းကေလးတစ္ခုထဲသို႔ လက္ေဆးရန္ ကၽြန္မ ဝင္ သြား မည္။ တံခါး လက္ကိုင္ကေလးကိုလည္း ကၽြန္မမသိ။ နံရံတြင္ကပ္ထားရာမွ ကြာက်စျပဳေနသည့္ စကၠဴ ကိုလည္း ကၽြန္မ မသိ။ လက္ေဆးေႂကြခြက္ေပၚရွိ အနည္းငယ္ကြဲေနေသာ ၾကည့္မွန္သည္လည္း ကၽြန္မႏွင့္ အကၽြမ္းတဝင္ မရွိ။ အားလံုး အစိမ္းသက္သက္မ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။

ဘယ္ေလာက္ပဲ စိမ္းေနပါသည္ဆိုဆုိ သည္အခ်ိန္ပုိင္းကေလးမွာေတာ့ ထိုအရာမ်ားအားလံုးသည္ ကၽြန္မႏွင့္ သက္ဆုိင္ေနၾကသည္ ခ်ည္း ျဖစ္ပါ၏။ ကၽြန္မတုိ႔ခ်င္း အျပန္အလွန္ သိကၽြမ္းေနၾကသည့္ သ ေဘာျဖစ္ပါ၏။ ယခု ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္အခ်ိန္မွာ ကၽြန္မတုိ႔ခ်င္း ကၽြမ္းဝင္ေနၾကသည့္ သေဘာပင္ ျဖစ္ပါ ၏။ အတိတ္မရွိ၊ အနာဂတ္မရွိ။ သည္ေနရာမွာ ကၽြန္မလက္ မ်ား ေဆးေၾကာသုတ္သင္ေနပါသည္။ အနည္းငယ္ကြဲေနသည့္ ၾကည့္မွန္ကေလးထဲမွ ကၽြန္မကုိယ္ ကၽြန္မ ျပန္ၾကည့္ေနပါသည္။ ထိုပစၥဳပၸန္အ ခ်ိန္ကေလး၏ ကၽြန္မျဖစ္ပါသည္။ မွန္ထဲက ကၽြန္မသည္ ထိုပစၥဳပၸန္အခ်ိန္ကေလး ၏ ကၽြန္မ ျဖစ္ပါသည္။ သည္အခ်ိန္ပိုင္းကေလးသည္ ကုန္ဆံုး လြန္ေျမာက္ သြားေသးသည္ မဟုတ္။

ၿပီးေတာ့ တံခါးကို ဖြင့္ကာ ကၽြန္မကိုထုိင္ေစာင့္ေနသည့္ ခင္ပြန္းရွိရာ စားေသာက္ခန္းထဲသို႔ ကၽြန္မ လွမ္း ဝင္သြားသည္။ ထိုအခ်ိန္ပုိင္းကေလးမွာပင္ ကၽြန္မ၏အသက္သည္ ေစာေစာကထက္ ႀကီးရင့္သြားေခ် ၿပီ။ ေစာေစာက အခ်ိန္ပိုင္းမ်ားကို ျဖတ္သန္းလြန္ေျမာက္ခဲ့ပါၿပီ။ ေရွ႕သို႔ ေျခတစ္လွမ္း တိုးလုိက္ျခင္း သည္ သိႏုိင္စြမ္း မရွိေသာ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတုိင္တစ္ခုသို႔ ကၽြန္မ ဦးတည္လုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္မ၏ ခင္ပြန္းႏွင့္ ကၽြန္မသည္ အျပန္အလွန္ ၿပဳံးရယ္လုိက္ၾကသည္။ ႀကဳိက္ႏွစ္သက္ရာ ေန႔လယ္စာ ကို မွာယူ စားေသာက္ၾကသည္။ ေရာက္တတ္ရာရာ ေထြရာေလးပါးမ်ားကို ေျပာၾကဆိုၾကမည္။ သည္ အခ်ိန္ မွာပင္ ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ ျပန္ေျပာေနမိသည္။ "အခု ငါဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ငါးမိနစ္တုန္းက ငါ့ခင္ပြန္း ကို သည္ေနရာမွာထားခဲ့ၿပီး လက္ေဆးဖုိ႔ ထသြားတဲ့ ငါ မဟုတ္ေတာ့ပါကလား၊ ေစာေစာက ငါဟာ အတိတ္ မွာ က်န္ရစ္ခဲ့ၿပီ၊ ပ်က္သြားၿပီ၊ အခု ငါဟာ ေစာေစာက ငါမဟုတ္ေတာ့ဘဲ တျခား မိန္းမတစ္ ေယာက္ျဖစ္ေနၿပီ၊ ေစာေစာက ငါထက္ အသက္ပိုႀကီးေနပါၿပီ၊ ပိုၿပီး ရင့္က်က္ တည္ၿငိမ္ေနၿပီ"စသည္ျဖင့္ ကၽြန္မကုိယ္ကၽြန္မ ျပန္ေျပာမသည္။

မြန္တီကာလို အပန္းေျဖစခန္းမွာ ကၽြန္မတို႔ တည္းခိုခဲ့ၾကသည့္ ကိုေတဒါဇူးဟိုတယ္ႀကီး ပုိင္ရွင္သစ္ တစ္ေယာက္၏ လက္သို႔ ေရာက္သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း၊ ကိုေတဒါဇူးဆိုေသာ မူလအမည္ကိုလည္း ေျပာင္း လဲပစ္လုိက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ဟုိတစ္ေန႔က သတင္းစာထဲမွာ ကၽြန္မ ဖတ္လုိက္ရပါသည္။ အခန္းမ်ားကို အလွ ျပန္ျပင္ၿပီးၿပီ။ အတြင္းပိုင္း အားလံုးကို ေျပာင္းလဲပစ္လုိက္သည္။ ဒုတိယထပ္မွာရွိေနသည့္ မစၥက္ ဗန္ေဟာ့ပါး တည္းခိုခဲ့ေသာ အခန္းသည္လည္း လံုးဝရွိႏုိင္ေတာ့မည္မဟုတ္ပါ။ ကၽြန္မ ေနထုိင္ခဲ့ရ သည့္ အိပ္ခန္း က်ဥ္းက်ဥ္းကေလးသည္ပင္ ၾကက္ေပ်ာက္ ငွက္ေပ်ာက္ ျဖစ္ေနေလာက္ၿပီ။ ထိုေနရာသို႔ ဘယ္နံေရာအခါ တြင္မွ ကၽြန္မ ျပန္သြားေတာ့မည္ မဟုတ္ေၾကာင္းကိုလည္း ကၽြန္မသိေနသည္။

ကိုေတဒါဇူးဟိုတယ္ရွိ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး၏အခန္းထဲက ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ ကၽြန္မ ဒူးေထာက္ထိုင္ရင္း အဘြားႀကီး ၏ေသတၱာေသာ့မ်ားကို မကၽြမ္းမက်င္ ပိတ္ေပးေနခဲ့ရသည့္ ေန႔တစ္ေန႔ကိုလည္း ယခုပင္ ကၽြန္မ သတိျပန္ရေနပါသည္။ ထိုအလုပ္မ်ဳိးကိုလည္း ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့မွ ကၽြန္မ လုပ္ေတာ့မည္ မဟုတ္ပါ။
ထုိေန႔က ေသာ့ခေလာက္ကို ေျဖႇာက္ခနဲ ညႇစ္ပိတ္လုိက္သည္ႏွင့္တစ္ၿပဳိင္တည္း ကၽြန္မ၏ဘဝအဆစ္ အပုိင္းေလး တစ္ခု နိဂံုးခ်ဳပ္သြားပါၿပီ။ ျပတင္းေပါက္ကိုေက်ာ္ၿပီး အျပင္သုိ႔ လွမ္းၾကည့္လုိက္မိသည္။ ဓာတ္ပံုအယ္လ္ဘမ္ ကို တစ္ရြက္ခ်င္း လွန္ၾကည့္ေနရသလို ရွိပါသည္။ အိမ္ေခါင္မိုးမ်ားကို ေတြ႕ရ သည္။ ပင္လယ္ျပင္ႀကီး ကို လွမ္းျမင္ရသည္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ထိုအရာအားလံုး ကၽြန္မႏွင့္ မည္သို႔မွ် သက္ဆုိင္ျခင္း မရွိေတာ့ပါၿပီ။ သူတို႔အားလံုး မေန႔ကအရာမ်ား ျဖစ္သြားၾကၿပီ။ အတိတ္ကာလႏွင့္ သက္ ဆုိင္သြားၾကၿပီ။

ယခု ကၽြန္မတုိ႔ရပ္ေနသည့္ အခန္းမ်ားသည္ပင္လွ်င္ ဟင္းလင္းျပင္ျဖစ္သြားၿပီ။ ကၽြန္မ တုိ႔ပိုင္သည့္ ပစၥည္း မ်ားကို ျဖဳတ္ယူသိမ္းဆည္းၿပီးၿပီ။ ကၽြန္မတုိ႔ကိုလည္း အလိုမရွိေတာ့။ မနက္ျဖန္တြင္ သည္အခန္းထဲသုိ႔ ကၽြန္မတုိ႔ အစားဝင္ေရာက္ေနရာယူေတာ့မည့္ လူသစ္ကို ေမွ်ာ္ေနၾကၿပီ။
ေသတၱာႀကီးမ်ား ကို စႀကႍထဲမွာ ထုတ္ထားၿပီးၿပီ။ ေနာက္မွ ဆက္လက္ သိမ္းဆည္းရမည့္ အေသးအဖြဲ႕ မ်ားသာ က်န္ေတာ့သည္။ "တစ္ဝက္တစ္ပ်က္ က်န္ေနေသးသည့္ အဘြားႀကီး၏ေဆးပုလင္းမ်ား၊ စြန္႔ ပစ္ထား သည့္ မ်က္ႏွာလိမ္း ကရင္ဗူးမ်ား၊ စုတ္ၿဖဲထားသည့္ ေငြေတာင္းခံလႊာမ်ား၊ ေပးစာမ်ားသာ က်န္ ေတာ့သည္။ စားပြဲမွ အံဆြဲမ်ားသည္လည္း ပြင့္လ်က္။ ဗီ႐ိုမ်ားထဲမွာလည္း ဘာမွ်မက်န္ေတာ့။"
မေန႔မနက္တုန္း က မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါးဖုိ႔ ေကာ္ဖီထည့္ေပးေနတုန္း ကၽြန္မကို သူက စာတစ္ေစာင္ျပ သည္။

"သမီးဟယ္လင္က စေနေန႔က်ရင္ သေဘၤာနဲ႔ နယူးေယာကို ျပန္ေတာ့မယ္တဲ့။ ငါ့ေျမး နန္စီကေလးက အူအတက္ေပါက္ ခ်င္သလိုလို ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အေမရိကန္ကို ျပန္လာခဲ့ဖုိ႔ ဟိုကလဲ သူတုိ႔ ဆီ ေၾကးနန္း႐ုိက္ၿပီး ေခၚေနတယ္။ ငါလဲ ဘာလုပ္ရမယ္ဆိုတာ အခုမွပဲ ဆံုးျဖတ္ႏုိင္ေတာ့တယ္။ တို႔လဲ သူ တုိ႔နဲ႔အတူတူျပန္ၾကမယ္။ ဥေရာပမွာ ဒါေလာက္ၾကာၾကာေနရတာ ငါျဖင့္ ေသခ်င္ေစာ္ နံေလာက္ေအာင္ ၿငီးေငြ႕ေနၿပီ။ ေနာက္ရာသီ ေစာေစာပုိင္းမွာ တုိ႔ျပန္လာၾကရင္ လဲ ျဖစ္သားပဲ၊ နယူးေယာက္ၿမဳိ႕ႀကီး ကို ေရာက္ရေတာ့မယ္ဆိုေတာ့ မင္းစိတ္ထဲမွာ ဘယ္လိုေနသလဲ"
ေထာင္သြင္း အက်ဥ္းခ်ထားျခင္း ခံရသည္ထက္ပင္ ပိုမိုးဆိုးရြားေပလိမ့္မည္ဟု ကၽြန္မ ထင္လုိက္မိပါ သည္။ ကၽြန္မ၏ စိတ္အထင္က မ်က္ႏွာေပၚမွာပင္ အမူအရာထင္ဟပ္သြားပံုရပါသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ အဘြားႀကီး က အံ့ၾသသြားသည္။ ၿပီးေတာ့ စိတ္ပ်က္သည့္ အမူအရာ ေပၚလာသည္။

"ကေလးမေရ… မင္းကေတာ့ ခက္ပါေသးတယ္ကြယ္။ မင္းမွာ ဘာကိုမဆို စိတ္တုိင္းက်ႏုိင္တယ္လို႔ကို မရွိဘူး။ ငါျဖင့္ မင္းကို နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနမိၿပီ။ ေငြေၾကးတစ္ျပားတစ္ခ်ပ္မွမရွိတဲ့ မင္းလို အဆင့္အတန္း မ်ဳိးေတြ တုိ႔တုိင္းျပည္မွာ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အေပ်ာ္ႀကီးေပ်ာ္ႏုိင္ၾကတယ္ဆိုတာ မင္း သေဘာ မေပါက္ဘူး ထင္တယ္။ ေယာက္်ားကေလးေတြဆိုတာ ႐ုိက္သတ္လုိ႔ မကုန္ႏုိင္ဘူး။ ရပ္သပ္ ႐ႈ ေမာစရာေတြကလဲ မႈိလိုေပါက္၊ မင္းနဲ႔ အဆင့္အတန္းခ်င္းတူတဲ့ အေပါင္းအသင္း အသုိင္းအဝုိင္းတစ္ခု ကိုလဲ မင္း ရမယ္။ ဒီမွာလို ငါ့အနားမွာ အၿမဲထိုင္ၿပီး ခုိင္းသမွ် လုပ္ေပးေနဖို႔လဲ မလိုဘူး။ မြန္တီကာလိုမွာ မင္း မေပ်ာ္ဘူး လုိ႔ ငါထင္ေနတာ"
"ကၽြန္မ ဒီမွာ ေနသားက်ေနပါၿပီရွင္"ဟု စိတ္ညစ္ညစ္ျဖင့္ ပါးစပ္ထဲ ေတြ႕ရာကို ထစ္ထစ္ေင့ါေငါ့ေျပာခ် လုိက္မိပါသည္။ ကၽြန္မ၏စိတ္ထဲမွာ ပဋိပကၡကေလးတစ္ခု ျဖစ္ေပၚေနသည္။

"ဟုတ္လား… ေအး…ေကာင္းတယ္။ ဒီလိုဆုိရင္ နယူးေယာက္ၿမဳိ႕မွာလဲ မင္း ေနသားတက်ျဖစ္ေအာင္ လုပ္ရမွာေပါ့ ကြယ္။ ဒါဆို အားလံုး အဆင္ေျပသြားမွာပါ။ ဟယ္လင္တုိ႔ စိီးမယ့္သေဘၤာကို မီဖို႔ဆိုရင္ လက္မွတ္ ကိစၥကို တို႔ ခ်က္ခ်င္းလုပ္ၾကမွ ျဖစ္ေတာ့မယ္။ ေအာက္ထပ္က ဧည့္ႀကဳိ႐ံုးခန္းကို တန္းေျပး ေပေတာ့။ နည္းနည္းပါးပါး ခ်က္ခ်က္ခ်ာခ်ာရွိတဲ့ ဟိုစာေရးခပ္ငယ္ငယ္ကေလးနဲ႔ အစီအစဥ္ လုပ္။ ဒီတစ္ ေန႔လံုးေတာ့ ဖင္ယားလုိ႔ေတာင္မွ ကုတ္အားေတာ့မွမဟုတ္ဘူး။ မြန္တီကာလိုကို ခြဲရမွာမို႔ မင္း အဖုိ႔ အလြမ္းသယ္ေနခ်ိန္ မရွိဘူးေနာ္"
တစ္ဆက္တည္း အဘြားႀကီးက မေက်နပ္သလို ရယ္ပါသည္။ ၿပီးေတာ့ စီးကရက္တုိကို ေထာပတ္ခြက္ ထဲ ထိုးေျခထည့္ ကာ သူ႔မိတ္ေဆြအေပါင္းအသင္းမ်ားကို ဖုန္းဆက္ရန္ ထသြားသည္။
ဧည့္ႀကဳိ႐ံုးခန္း သို႔ ခ်က္ခ်င္း တန္းၿပီး မေျပးဝံ့ေအာင္ ျဖစ္ေနမိသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေရခ်ဳိးခန္းထဲသို႔ ဝင္လာ ၿပီး တံခါး ကို အတြင္းမွေသာ့ခတ္လုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ သေပါ့ဖ်ာေပၚမွာ ထိုင္ခ်ကာ ေခါင္းကိုလက္ႏွစ္ ဖက္ျဖင့္ သိုင္းဖက္ ထားမိသည္။

ေနာက္ဆံုးက်ေတာ့လည္း ဒါမ်ဳိးႏွင့္ပင္ ႀကံဳရေလေတာ့သည္။ တစ္ေနရာတည္းမွာ အတည္တက် မေန ႏိုင္ ဘဲ တစ္ရပ္တစ္ေက်းသုိ႔ ေျပးရသည့္ အလုပ္ကိုပင္ လုပ္ရေတာ့သည္။ အားလံုး ျပည္ဖံုးကား ခ်သြား ျပန္ပါၿပီ။
မနက္ျဖန္ ညေနဆိုလွ်င္ မစၥက္ဗန္ေဟာ့ပါး၏အေစအပါးတစ္ေယာက္ပီပီ သူ၏လက္ဝတ္လက္စားဗူးႏွင့္ ၿခံဳေစာင္ ကို ကုိင္ၿပီး ရထားတြဲထဲမွာ ကၽြန္မ ရွိေနေတာ့မည္။ အဘြားႀကီးကမူ ငွက္ေမြးတစ္ေခ်ာင္း အလွ ထိုးထား သည့္ ပံုပ်က္ပန္းပ်က္ သူ႔ဦးထုပ္အသစ္ႀကီးကို ေဆာင္းလ်က္၊ သားေမြးအက်ႌႀကီးကို ဝတ္ လ်က္၊ ထိုသားေမြး အက်ႌႀကီးေၾကာင့္ သူ႔ကိုယ္လံုးကိုယ္ထည္မွာ ပုကြကြျဖစ္လ်က္ ရထားတြဲထဲမွာ ကၽြန္မႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆုိင္ထိုင္ေနေပလိမ့္မည္။

ရထားတြဲေပၚ က တဂ်ံဳးဂ်ံဳးျမည္ေနေသာ တံခါးမ်ားရွိသည့္ အခန္းက်ဥ္းကေလးထဲတြင္ ကၽြန္မ တုိ႔ႏွစ္ ေယာက္သား သြားတိုက္ မ်က္ႏွာသစ္ လုပ္ၾကရေပလိမ့္မည္။ ေႂကြေရခြက္မွာ စိုရႊဲေနေပ လိမ့္မည္။ မ်က္ ႏွာသုတ္ပဝါ ကလည္း စိုထိုင္းထုိင္း ျဖစ္ေနလိမ့္မည္။ ဆပ္ျပာခဲေပၚတြင္ ဆံပင္ကေလး တစ္ေခ်ာင္း ကပ္ ေနလိမ့္ မည္။ ေသာက္ေရတေကာင္းမွာ ေရတစ္ဝက္သာ ရွိေပလိမ့္မည္။
အသံ တဂ်ဳံးဂ်ံဳးျမည္ကာ ရထားႀကီးက ကၽြန္မတုိ႔ကို သယ္ေဆာင္ေျပးေနခုိက္မွာပင္ မစၥတာဒီဝင္းတား ႏွင့္ ကၽြန္မသည္ တစ္စတစ္စျဖင့္ မိုင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေဝးကြာလာၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ရထားႀကီး က ေျပာျပေန သလို ရွိလိမ့္မည္။ သည္လိုအခ်ိန္မ်ဳိးမွာ သူကေတာ့ ဟိုတယ္ထဲရွိ ကၽြန္မသိ သည့္ စားပြဲ မွာ တစ္ကိုယ္ တည္းထုိင္ရင္း စာတစ္အုပ္ကို ဖတ္ေနလိမ့္မည္။ သူ႔ကိုခြဲခြာၿပီး ကၽြန္မ ထြက္လာခဲ့ ရေသာ္လည္း သူ႔ စိတ္ထဲမွာ မည္သို႔မွ် ထိခုိက္ခံစားရမည္မဟုတ္။ ကၽြန္မ အေၾကာင္းကေလး ကိုေတာင္ မွ ေတြးေတာ စိတ္ကူးေနလိမ့္မည္မဟုတ္။

ဆက္ရန္
.

No comments: