သူရဲကဏၣိ
၁၉၃၉ ခုဧၿပီလတြင္ေရးသည္။
၁၉၃၉ ခုဧၿပီလတြင္ေရးသည္။
ယခု ေဖာ္ျပလတၱံ႕ေသာ အျဖစ္အပ်က္မွာ ျမနမာျပည္ အထက္ပိုင္းႏွင့္ ရွမ္းနယ္စပ္တြင္ တည္ရွိ ေသာ လူသိမ်ား၍ ထင္ရွားသည့္ ၿမိဳ႕ႀကီးတစ္ၿမိဳ႕တြင္ ျဖစ္ပ်က္ေသာ အေၾကာင္းအတၳဳပၸတၱိတစ္ခု ျဖစ္ ေသာ္လည္း ကာယကံရွင္မ်ားအတြက္ ငဲ့ကြက္ေသာ သေဘာႏွင့္ ၿမိဳ႕ရြာအမည္ ေနရပ္တို႔ကို သင့္ ေလွ်ာ္သလို လႊဲေျပာင္း ေရးသားလိုက္ပါသည္။ သို႔အတြက္ စာဖတ္သူတို႔ သည္ယခုအျဖစ္အပ်က္ပါ ၿမိဳ႕ရြာ ႏွင့္ အမည္ေနရပ္တို႔ကို အမွန္ဟု စြဲမွတ္ယူျခင္း မျပဳေစလိုပါေၾကာင္း။
အလြန္တရာမဲေမွာလွ်က္ မိုးတေဖ်ာက္ေဖ်ာက္က်ေနေသာ ညသန္းေခါင္အခ်ိန္ျဖစ္၍ ေလာကဓါတ္ႀကီးတစ္ခုလံုးမွာ ကမၻာပ်က္ၿပီးစ အခါကဲ့သို႔ အလြန္တရာ တိတ္ဆိတ္ ေျခာက္ကပ္ လွ်က္ရွိေလ၏။
ၾကယ္ေရာင္ လေရာင္ ဟူ၍ကား အလ်ဥ္းမရွိ။ တိတ္ဆိတ္၍ အေမွာင္တိုက္အတိသာ ဖံုးလႊမ္း လ်က္ ရွိေသာ္ လည္း ကန္ပတ္လက္သင္းခ်ိဳင္းတြင္းမွ အသံႀကီးတခုမွာ ခတ္ေျဖးေျဖးခတ္မွန္မွန္ႏွင့္ တဒုတ္ဒုတ္ လိုဏ္သံ ေပါက္ခါ ေပၚလာတိုင္း ၾကားရသူတို႔တြင္ ေခါင္းနဘမ္းႀကီး၍ ၾကက္သီးတျဖင့္ ျဖင္း ထေလာက္ ေပ၏။
ငေတႀကီးႏွင့္ ဘိုးေဗ်ာ့မွာ ခါးေတာင္းေျမွာက္ လွ ေအာင္က်ိဳက္လ်က္ ေပါက္ျပားတလက္စီႏွင့္ ပူ ေႏြးေသာေျမပံုကိုေဖာ္ရင္း ေမာေမာရွိတိုင္းေဘးတြင္ ခ်ထားေသာ္ ကေဇာ္ပုလင္းကို ယူ၍ေမာ့ၿပီး ေျမပံုႀကီး ကို တူးေဖာ္ေနၾကရာ ေျမပံုမွာမိုးႏူးထားေသာ ေျမေစးေျမကပ္မ်ား ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပ်င္းတြဲေစးကပ္ခါ ရုတ္တရက္ တူးရာတြင္ လြယ္ကူစြာမၿပီး ေျမာက္ဘဲရွိေခ်၏။
ငေတႀကီးသည္ တခ်က္တခ်က္ လင္းလိုက္ေသာ လွ်က္ေရာင္တြင္ ေျမပံုကို အကဲခတ္ရာ တူး လိုက္တိုင္း တဒုတ္ဒုတ္ လိုဏ္သံေပၚလာေသာ္လည္း လိုအပ္ေသာေနရာသို႔ မေရာက္ႏိုင္ေသး ေၾကာင္း သိရွိရေလ၏။ မိုးေအးေအး ပင္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ပင္ပန္းႀကီးစြာ တူးဆြေနရေသာ အရွိန္ ေၾကာင့္ အကၤ်ီမရွိေသာ ငေတႀကီး ႏွင့္ ဘိုးေဗ်ာ့တို႔၏ ေက်ာမြဲႀကီးတခိုတြင္ ေခၽြးေပါက္ ေခၽြးသီးေတြ စိုရႊဲလ်က္ ရွိေလ၏။ ေျမစိုင္ခဲ တို႔ိကုိ ေလးငါးဆယ္ခ်က္ဆက္၍ တူးျပန္ၿပီးေနာက္ ဘိုးေဗ်ာ့မွာ ပင္ပန္း လာဟန္ႏွင့္ လက္မွ ေပါက္ျပားကို ဖ်ပ္ကနဲ လႊတ္ခ်လိုက္ခါ-
''နင့္ ေမကလႊား ခုေတာင္မေပၚေသးဘူး''
ဟုဆိုလွ်က္ ဂေဇာပုလင္းကို လက္လွမ္းလိုက္ျပန္ရာ ငေတႀကီးကလည္း ၄င္းနည္းတူ လက္မွ ေပါက္ျပား ကို လႊတ္ၿပီး ဂေဇာ္ပုလင္းမ်ား အနီးသို႔ လာထိုင္ၿပီး ပုဆိုးစုတ္ေပၚတြင္ တင္ထားေသာ အမဲသားေၾကာ္ တတံုး ကို ကုန္း၍ႏႈိက္ခါ အံ့ေစာင္တြင္တင္၍ကိုက္ေလ၏။ ၄င္းတို႔ႏွစ္ေယာက္၏ ရုပ္ဟန္အမူအရာမွာ ကမၻာေပၚ တြင္ ေၾကာက္ျခင္းသည္ အဘယ္နည္းဟူေသာ ေမးခြန္းကို အျမဲ ေမးေနေသာ မ်က္ႏွာထားမ်ိဳး ရွိၾက၏။ ကန္ပတ္လက္သင္းခ်ိဳင္းကား အျခားၿမိဳ႕ရြာသင္းခ်ိဳင္းမ်ား ထက္ နာမည္ႀကီးေသာ သင္းခ်ိဳင္းတခု ျဖစ္ၿပီး လွ်င္ အခ်ိန္ကလည္း သန္းေခါင္မိုးေမွာင္ကလည္း က်လ်က္ အစံု႔စံု႔ တက္၍ေနေသာ ေျမပံုမွတ္တိုင္ တို႔ အလယ္တြင္ ေသာက္စားဘြယ္ ဂေဇာ္ပုလင္း ႏွင့္ အမဲသားေၾကာ္ကို တည္ခင္းလ်က္ ေသာက္စားပြဲ က်င္းပ ၍ ေနၾကေသာ လူႏွစ္ဦး၏ သတၱထူး ကို ခ်ီးက်ဴးဘြယ္ ျဖစ္ေလ၏။
''ငါ့လေခြး ဒီတြင္းကတယ္နက္သကိုးကြ'' ဟု ဘိုးေဗ်ာ့ က ပုလင္း တခါေမာ့အၿပီးအမဲေက်ာ္ကိုက္ရင္း ေျပာေလ၏။ ငေေတႀကီးကား အမဲ သားေၾကာ္ ပုလုပ္ပျဗဲႏွင့္ပင္ ဂေဇာ္ပုလင္းကို ေမာ့လိုက္ျပန္လ်က္
''မိုးရြာလိုက္တာ ကိုးကြ ေျမကႏူးၿပီး စီးသြားေတာ့ တူးရတာၾကာတာေပါ့''
ဟု ျပန္ေျဖလိုက္၏။ ၄င္းတို႔ႏွစ္ေယာက္မွာ ေသာက္ကာစားကာေနၾကေသာ္လည္း ေမွာင္တည္း တြင္ တေယာက္ ကို တေယာက္ သဲကြဲစြာ မျမင္ရ၊ တခ်က္တခ်က္ လွ်ပ္လက္လိုက္မွ တေယာက္ ကို တေယာက္ ရိပ္ခနဲ ျမင္လိုက္ၾကရာ၀ယ္ ႏွစ္ေယာက္သား မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ထိ္ုင္ေနေၾကာင္း သိရ ေလ၏။ သို႔ေသာ္ ဘိုးေဗ်ာ့ ႏွင့္ ငေတႀကီးတို႔ႏွစ္ေယာက္သား လက္ႏႈိက္စားေနေသာ အမဲတံုးေၾကာ္ မ်ားတြင္ ဘိုးေဗ်ာ့ ႏွင့္ ငေတႀကီးတို႔၏ လက္မ်ားသာမက ထန္းဆစ္ေၾကာကဲ့သို႔ ေငါေငါေထာင္ေန ေသာ အေမြးဆူးမ်ား ပါရွိသည့္ လက္ႀကီးေတြကို အမဲေၾကာ္ႏိႈက္ရာတြင္ မၾကာခဏ ထိမိခိုက္မိၾက ေလ၏။
ဘိုးေဗ်ာ့ကား ခပ္စြာစြာႏွင့္-
''အံ့မာ မေအေပး ေတြ ေသာက္စားကေလးရွိ ဒင္းတို႔လက္ေတြခ်ည္းပဲ ရႈပ္လို႔ သြားကြာ သြား ေတာ္ ၾကေတာ့''
ဟု ဆုိဆို ေျပာျပာ အဆိုပါ အေမႊးေငါေငါႏွင့္ လက္ၾကမ္းႀကီးမ်ားကို တြန္းထိုးပုတ္ခတ္ ပစ္လိုက္ ေလ၏။
ငေတႀကီး ကလည္း အနည္းငယ္ ယစ္သံႏွင့္-
''ေဟ့ ေခြးမသား ေတြ နင္တို႔ဟာ အရပ္ရပ္က ေက်ာင္းတကာ ေသာက္စားရွိရာစုရံုးစုရံုး၊ ဆိုတာလို ဘဲကြာ ဒါေလာက္ဆို ေတာ္ေရာေပါ့ ငါတို႔စားရတယ္ဘဲမရွိဘူး''
ဟု ညီးညီတြဲ႕တြဲ႕ ေျပာလိုက္ျပန္၏။ ထိုအခိုက္လွ်ပ္စီး တခ်က္လင္းလိုက္ရာ ဘိုးေဗ်ာ့ႏွင့္ ငေတ ႀကီးတို႔ ဂေဇာ္၀ိုင္း မွာ ႏွစ္ေယာက္တည္းမဟုတ္ဘဲ မဲမဲငုတ္တုတ္လာထိုင္ေနေသာ အေကာင္ႀကီး ႏွစ္ေကာင္ သံုးေကာင္ ကို ေတြ႕ျမင္ရေလ၏။
(ငေတႀကီး)အမာ- ကိုယ္ေတာ္ျမတ္တို႕က လာလာခ်ည္ေသး၊ ေဟ့ ေတာ္ၾကကြ၊ ငါတို႔အလုပ္မ ၿပီး ေသးဘူး၊ ေနာက္တခါ ေမာရင္ေသာက္ရအံုးမယ္ မင္းတို႔က ဘာမွလဲ ေသာက္သံုးမက်ဘဲနဲ႔။
(ဘိုးေဗ်ာ့) အို- ဘယ္ရမလဲကြာ ဒို႔ဟာ ညာၿပီးလာစားတဲ့ေကာင္ေတြ၊ ဒို႔အလုပ္လဲ ကူလုပ္ရမယ္ ဆရာ ရီးတီးရားတား လုပ္ရင္ နင္တို႔ေတာ့ ဆရာႀကီးႀကိမ္နဲ႔ ယူႏွိပ္မွာ။
မဲမဲငုတ္တုတ္ ေကာင္ႀကီး၏ မ်က္ႏွာမွာ မီးခဲကဲ့သို႔၀င္းထိန္ေသာ မ်က္လံုး၀ိုင္းစက္စက္ႀကီးေတြ သည္ ရီျဖဲျဖဲ ေမာ့္ၾကည့္ၿပီး၊ ဘိုးေဗ်ာ့တို႔အား ေခါင္းႀကီး တၿငိမ့္ၿငိမ့္လႈပ္ျပကာ အမဲေၾကာ္တံုးကို မ်က္ ႏွာရူးတိုက္၍ ႏႈိက္ၾက ျပန္ေလ၏။ ဘိုးေဗ်ာ့သည္ အမဲတံုးမ်ားကို သိမ္ႀကံဳးယူလိုက္ခါ မဲမဲေကာင္ ႀကီး သံုးေကာင္ကို တဆုတ္စီ ေ၀လွ်က္ က်န္ေသာႏွစ္ခုကို ငေတႀကီးတ၀က္၊ မိမိတဝက္ ခါးပံုစ တြင္ေ၀ထည့္ရင္း- ''ကိုင္း- ကိုယ္တို႔ ၾကာရင္ ကုန္ ေတာ့မယ္ေရာ့၊ ဒါေတြစားၿပီးတို႔ အလုပ္လာကူၾကကြ'' ဟုဆိုကာ အေသာက္ကို အၿပီးသတ္ ၾကၿပီး၊ ေျမပံုကို ဆက္ခါတူးၾကေလ၏။
ဤအႀကိမ္ကား ဘိုးေဗ်ာ့ ႏွင့္ ငေတႀကီးတို႔တူးေသာ ေျမစိုင္ခဲမ်ားကို မဲမဲေကာင္ႀကီး သံုးေကာင္က တြင္းနခမ္းမွ ထိုင္ခါ ယက္ဖယ္ေပးၾကေသာေၾကာင့္ မ်ားမၾကာမွီပင္ ပ်ဥ္ေခါင္းႀကီးေပၚလာေလ၏။ ငုတ္တုန္မဲတဲ ႏွင့္ သူရဲႀကီးသံုးေကာင္မွာ ထိုင္ရာကထၿပီး လက္ကရႊံ႕မ်ားကို ခါပစ္ေနေလ၏။ ဘိုး ေဗ်ာ့ႏွင့္ ငေတႀကီးမွာ အဆုိပါသူရဲႀကီးသံုးေကာင္အား အလြန္ရင္းႏွီးေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားကဲသို႔ ျဖစ္ေနေလ၏။
(ဘိုးေဗ်ာ့)ကဲ ေခါင္းေတာ့ ေပၚလာၿပီ၊ ေဟ့ ငေတႀကီး အေပၚတင္ၾကစို႔-
(ႀကီး) ငါ့ေလေခြး- တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ထဲမႏိုင္ဘူးဟ၊ ငနီ၊ငနက္တို႔၊ ငႏြားတို႔ကို ကူခိုင္းအံုးမွ ၿပီးေတာ့ တြင္း ကိုလဲ အေျခမပ်က္ ျပန္ဖို႔ခဲ့ရအံုးမွာ ရွိေသးတယ္။
(ဘိုးေဗ်ာ့) ေဟ့ ေကာင္ေတြလာ၊ လာ လာ လူလယ္လုပ္ၿပီး ျပန္မသြားၾကနဲ႔အံုး ေခါင္းကို အေပၚတင္ရ ေအာင္။
သူရဲသံုးေကာင္လည္း တြင္းထဲမွ ေခါင္းကို လက္တံရွည္ႀကီးမ်ားျဖင့္ ဆြဲတင္ေပးၾကရာ ပ်ဥ္ေခါင္မွာ တြင္းေပၚ သို႔ ေရာက္လာေလ၏။ ဘိုးေဗ်ာ့ကား မိုက္ေၾကးခြဲရန္ ႀကံတံုးပင္ ေစာေစာက အမဲေၾကာ္ ေ၀စု ေပးလိုက္ရသည္ကို မေက်မနပ္ျဖစ္ဟန္ ရွိ၏။ ထို႔ေၾကာင့္-
''ေဟ့ ေကာင္ေတြ ဆရာ့အိမ္ေရာက္ေအာင္ ကူထမ္းပို႔ၾကအံုးကြ တို႔ႏွစ္ေယာက္ထဲ မႏိုင္ဘူး''
ဟု ဆိုျပန္သည္ႏွင့္ သူရဲသံုးေကာင္လည္း ပ်ဥ္ေခါင္းႀကီးကိုဝင္၍ ထမ္းၾကရျပန္၏။ ယင္းသို႔ ေခါင္း ကို ထမ္းၾကျပန္ေသာအခါမူကား သူရဲသံုးေကာင္မွာ ဘိုးေဗ်ာ့တို႔ထက္ အလံုး၊အေပါက္၊ အရပ္၊ အေမာင္း၊ ႏွစ္ဆ၊ သံုးဆ ထြားေနေသာ မဲမဲေခါက္ထူ အေမႊးေငါေငါ အေကာင္ႀကီးမ်ားျဖစ္ရကားူ ဘိုးေဗ်ာ့။ ငေတႀကီး မွာ အရပ္ခ်င္းမမွီသည့္အတြက္ပင္ ေခါင္းထမ္း သက္သာလာခဲ့ၾကေလ၏။
ဘိုးေဗ်ာ့ ငေတႀကီးတို႔မွာ သင္းခ်ိဳင္းေျမ လူေသအေလာင္းမ်ား သူရဲ သူဘက္မ်ားႏွင့္ မိမိတို႔ ဂုဏ္ ေက်းဇူး ေၾကာင့္ အထူးယဥ္ပါးေနသူမ်ား ျဖစ္၍ သူရဲသံုးေကာင္အား ေခါင္းတက္နဘမ္းတက္ႏွင့္ အျမဲ လက္ပြန္းတတီး ျဖစ္လာၾကသည္အားေလ်ာ္စြာ ငနီႀကီးဆိုေသာသူရဲမွာ နီက်င္က်င္ အေသြးအ အေရာင္ ေၾကာင့္ ၄င္းတို႔မွည့္ေခၚထားေသာ နာမည္ျဖစ္၍ ငနက္မွာလည္း နက္ေမွာင္ေသာ အေရာင္ ကို အစြဲျပဳလ်က္ ငႏြားဆိုသူမွာကား ေခါင္းေျပာင္ေျပာင္တြင္ ခ်ိဳႀကီးႏွစ္ေခ်ာင္း ပါဝင္သည္ကို အစြဲျပဳ ၍ မွည့္ေခၚ ထားျခင္း ျဖစ္ေလ၏။ သူရဲမ်ားူကလည္း လူတပိုင္း သူရဲတပိုင္း ကဲ့သို႔ျဖစ္ေနေသာ ငေတ ႀကီးႏွင္ ဘိုးေဗ်ာ့ တို႔အေပၚ တြင္ မိမိတို႔အတၱေဘာကို ယခုကဲသို႔ ညဥ့္အခ်ိန္မ်ားတြင္ အျမဲထင္ေစ ျမင္ေစလ်က္ လက္ေရ တျပင္စီး လုပ္ကိုင္စားေသာက္ ေနထိုင္ၾကေသာ အိမ္သူအိမ္သားမ်ားကဲ့သို႔ အေရာေရာ အေထြးေထြး ေနၾကသူမ်ား ျဖစ္ေလ၏။
ယင္းသို႔ ညဥ့္နက္သန္းေခါင္အခ်ိန္တြင္ ေန႔ခင္းအခ်ိန္က ေျမျမဳပ္သင္းၿဂိဳလ္ထားေသာ အစိမ္းေသ မသာေလာင္း ၏ ေခါင္းတလားႀကီးကို ကန္ပက္လက္သင္းခ်ိဳင္းမ် လူႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ သူရဲမ်ားပူး ေပါင္း တူးေဖာ္ကာ ထမ္းလာၾကဆဲ၌ ေခါင္းထဲမွ ပါလာေသာ အစိမ္းေသ မသာေလာင္းမွာလည္း သာမေဏ သမေဏာ ေဂါေဏ ေဂါေဏာ ဆိုေသာစကားအတိုင္း အျပင္မွ ေဆာင္ၾကဥ္းလာေသာ သူရဲမ်ားူအား မိ္တ္ဆက္ သေဘာႏွင့္ အေရာတ၀င္ျပဳဘိအလား ေခါင္းထည္းမွ တင္းၾကပ္စြာ ၾကပ္ စီး ထားသည္တိုင္ေအာင္ အေလာင္းေကာင္ႀကီးမွာ တကန္ုးကုန္းႏွင့္ ရုန္းထလ်က္၊ ၾကပ္စီးထား သည့္ အေႏွာင္အဖြဲ႔ မ်ားကို တဖ်စ္ဖ်စ္ညစ္၍ ျဖတ္ခါ ေသခ်ာစြာ တုတ္ေႏွာင္ထားေသာ ေျခမႀကိဳး မ်ားကို ရုန္းျဖတ္ ထြက္ၿပီး ပ်ဥ္ေခါင္းမွ အဖံုးႀကီးကိုဖြင့္ကိုင္ကာ အေခါင္းထဲတြင္ ငုတ္တုတ္ ထိုင္ၿပီး ၿဖီးစပ္စပ္ ေျပာင္စီစီ မ်က္ႏွာႀကီးႏွင့္ ပါလာေလ၏။
ဖုတ္၀င္ေသာ အေလာင္းေကာင္ႀကီးမွာ လူသတ္ ၍ေသေသာ အစိမ္းေသမသာျဖစ္ရာတြင္ လည္ပင္းတြင္ တဲတဲ မွ်သာ က်န္ေအာင္ခုတ္ထားေသာ ဒါး ဒဏ္ရာႀကီးေၾကာင့္လည္း။ ေ၀ါယာဥ္စီးသကဲ့သို႔ ပ်ဥ္ေခါင္း ထဲမွ ငုတ္တုတ္ထိုင္ရက္ႏွင့္ တလႈပ္လႈပ္ ပါလာရာတြင္ တခါတခါ ဦးေခါင္းႀကီးမွာ ဒါးဒဏ္ရာအတိုင္း ေနာက္သို႔ လွန္ခ်ၿပီး အေရျပားတဲတဲက ေလးႏွင့္ တြဲေလာင္းႀကီး ျဖစ္သြားတတ္ရာ၊ အေလာင္း ေကာင္ႀကီးမွာ ကိုင္ထားေသာ ပ်ဥ္ေခါင္းဖံုး ေပၚကန္႔လန္႔တင္လိုက္လွ်က္ လက္ႏွစ္ဘက္ႏွင့္ တြဲတဲြက် ေနသည့္ ဦးေခါင္းႀကီးကို လည္တိုင္ေပၚ ျပန္ယူတင္ထားူၿပီး ေနသားတက် ျပဳျပင္လိုက္၊ တခါ တခါလည္း ပ်ဥ္ေခါင္းႀကီး ကို ထမ္းလာသူ ငနီ၊ ငနက္၊ ငႏြားစေသာ သူရဲမ်ားကို ထိကပါး ရိကပါး က်ီစားသည့္ သေဘာ ႏွင့္ ေခါင္းပ်ဥ္ဖံုးႀကီးႏွင့္ ထိ ခါ ရိုက္ခါ လိုက္လာျပန္ေသာ အခါမူ အလား ရွည္လ်ားေသာ လက္ႀကီးမ်ားႏွင့္ ျပန္လွန္တြန္းထိုး လိုက္ၾကေသာေၾကာင့္ အေလာင္းေကာင္ႀကီးမွာ ေခါင္းထဲတြင္ ပက္လက္လွန္ က်သြားသည့္ အခါ သြား၍ ဖင္ထိုင္ရက္လဲသည့္အခါလဲႏွင့္ အျပန္ျပန္ ျဖစ္လာၾကေလ၏။
ေမွာင္မဲေသာ သန္းလႊဲအခ်ိန္ ငိုသံၾကား ေတာင္ထိပ္တြင္ မီးကေလးမွိတ္တုတ္ကို ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ေလ ၏။ ေတာင္ေအာက္ တြင္ နက္ေစာက္ေသာ ေရကန္ႀကီးတခုလည္း ရွိ၍၊ ထိုေရကန္မွာ တႏွစ္တႀကိမ္ ႏွစ္ႀကိမ္ အျမဲ လူစားသည္ဟု ေက်ာ္ေဇာသတင္းျဖစ္လွ်က္ နာမည္ပ်က္ေသာေၾကာင့္ မည္သူမွ် ထိုကန္နားသို႔ မကပ္ဝံ့ၾကေပ။ ရြာနီးပါးခ်င္းမွေသာ္၄င္း၊ အၿမိဳ႕ၿမိဳ႕အေပၚမွေသာ္၄င္း၊ အစားခံရပါမ်ား ၍ လံုးလံုးလ်ားလ်ား သပိတ္ေမွာက္ ထားျခင္းခံရေသာ ကန္ႀကီးျဖစ္ေလ၏။ ထိုကန္မွာလူမ်ား ကြင္း ေရွာင္ၾကသျဖင့္ ေရခ်ိဳး၊ ေရခပ္ မရွိ ကန္ေဘာင္ရိုးကိုမွ် ေရွာက္ဝ့ံသူပင္ မရွိေတာ့၍။ လူမစားရရင္ ညဥ့္အခါ ကန္ထဲမွာ ၀ါးေသာ အသံႀကီးမ်ား ထြက္ေပၚလာတတ္ေပ၏။
လူကိုမစားရေသာ္ ေရေသာက္ဆင္းလာေသာ ကၽြဲ၊ ႏြား တိရစာၦန္မ်ားကို စားျပန္ရာ၊ ၾကာေသာ္ ကၽြဲ၊ႏြား တိရိစာၦန္ တို႔ပါ ထိုကန္ႀကီးကို ကြင္းေရွာင္ၾကျပန္၏။ ထိုကန္ကို နာမည္ႀကီး၍ လူုအမ်ားက 'ေသတြင္းကန္'ဟုေခၚ ၾကၿပီး၊ သူရဲ၊ တေစၦအထူးၾကမ္းလွသည္ဆိုေသာ ကန္ပက္လက္ သင္းခ်ိဳင့္ႏွင့္လည္း ဖာလံု သာသာ ေလာက္ေ၀း၍ နတ္ၾကမ္းလွသည္ဟု အထူးနာမည္ႀကီးေသာ 'ငိုသံၾကား'ေတာင္ေျခတြင္ တည္ရွိ ေသာအဆိုပါ သင္းခ်ိဳင္းႏွင့္ကန္တို႔မွာ သံုးေယာက္ေပါင္းေသာင္းေက်ာ္ ဆိုသလို သံုးပြင့္ဆိုင္ နာမည္ႀကီီ းေနျခင္းေၾကာင့္ ခရီးသြားပင္ အထူးေရွာင္ၾကဥ္ကာ၊ လြန္စြာ အေရးမႀကီးဘဲ ထိုအနီးအပါးမွ ေနခင္း၊ ေန႔လည္မ်ားမွာပင္ ျဖတ္သြားသူမရွိသေလာက္ ရွားပါးေလ၏။
'ၿမိဳ႕မမည္ရြာမက' စည္ကားလွေသာ ေညာင္၀န္းၿမိဳ႕ကလး (လႊဲေျပာင္းထားေသာ အမည္ျဖစ္ပါ သည္) ရွိလူမ်ား မွာ အဆိုပါ ငိုသံၾကားေတာင္ႀကီးကို မိမိတို႔ၿမိဳ႕ေပၚ ေန႔အခါေမွ်ာ္ၾကည့္လွ်င္ မႈိင္း မိႈင္းညိဳညိဳ ျမင္ရပါေသာ္လည္း ညဥ့္အခ်ိန္မ်ားမွာ ေတာင္ႀကီးရွိရာဘက္သို႔ မ်က္ႏွာရဲရဲလွည့္ဝံ့သူ နည္းလွေပ၏။ အခ်ိဳ႕ ရဲေဆးတင္ထားကာ ကာလသား လူေပ လူေတ တစုက တခါက အေလာင္းအ စားႏွင့္ ၾကည့္ၾကဘူး သျဖင့္ ငိုသံၾကားေတာင္ေပၚႀကီးေပၚမွ ညအခါ မီးကေလးမွိတ္တုတ္လင္း ေနတတ္သည္ဟု သိၾကရ၏။
သို႔ေသာ ထိုေတာင္ႀကီးမွာ သူရဲတေစၦႏွင့္ နတ္ရဲသစ္ပင္ေတြ႕ရွိေနေသာေၾကာင့္ အလြန္လ်င္ ၾကမ္း တမ္းလွ၍ ထိုေတာင္ေပၚတြင္ မည္သူမွ်ေနထိုင္ဝံ့မည္မဟုတ္သည့္ အျမင္ ဤသို႔ျမင္ရေသာ မီး ေရာင္ကေလး မွာလည္း စိမ္းခ်ည္တခါ၊ ျပာခ်ည္တလွည့္ ရဲရဲေတာက္ နီျမန္းသည့္အခါ နီျမန္းသြား ကာ၊ အမ်ိဳးမ်ိဳး အျဖာျဖာေျပာင္းလြဲ ေနတတ္သည္ကို ေတြ႕ျမင္ၾကရသျဖင့္လည္း ထိုမီးမွာ လူေနမီး မဟုတ္ဘဲ နတ္ရဲမ်ား၏ နတ္မီးေပါက္ဟု အယူရွိကာ ရဲ႕ရဲမွ မၾကည္ဝ႔ံၾကရွိေလ၏။ ထို႔ေၾကာင့္ပင္ ငို သံၾကားေတာင္ တဝိုက္ႏွင့္ ေသတြင္းကန္ ကန္ပက္လက္သင္းခ်ိဳင္းတို႔ အနီးအပါးသို႔ ညဥ့္အခ်ိ္န္ မဆိုထားဘိ ေန႔အခ်ိန္ မ်ားတြင္ ျဖတ္သန္းသြားလာဝန္႔သူမရွိရာ၊ ဘိုးေဗ်ာ့ႏွင့္ငေတႀကီးတို႔၏ အလုပ္ မွာအျပင္လူတဦး တေယာက္မွ် မျမင္ဘဲ သူရဲသူဘက္ေတြႏွင့္သာ လြယ္ကူစြာလုပ္ကိုင္ ေဆာင္ ရြက္လာၾကရေပ၏။
သို႔ႏွင့္ ငေတႀကီးႏွင့္ဘိုးေဗ်ာ့တို႔က ေရွ႕မွ မီးတုတ္ႏွင့္လမ္းျပ၍ ေနာက္မွ ငနီ၊ငနက္၊ တို႔တစုက တလႈပ္လႈပ္ တရွက္ရွက္ႏွင့္ ဖုတ္သက္၀င္လိုက္လာေသာ အေလာင္းေကာင္ႀကီးကို ပ်ဥ္ေခါင္းႀကီး ႏွင့္ တင္၍ ထမ္းခါ အေမွာင္ထုကို ထြင္းေဖာက္လွ်က္ ကန္ပက္လက္ သင္းခ်ိဳင္းမွ ထြက္လာခဲ့ၿပီး ခ်ံဳ ႏြယ္ပိတ္ေပါင္းတို႔ႏွင့္ အတိၿပီးေသာ ငိုသံႀကားေတာင္ထိပ္ေပၚသို႔ အေလာင္းေကာင္ႀကီးႏွင့္အတူ တက္လာၾကေလ၏။ မီးတုတ္ႀကီး မွာ မီးတဖြားဖြားႏွင့္ ေမွာင္တိုက္ထဲမွ ေ၀ွ႕ကာ ေဝွ႔ကာ တျဖည္း ျဖည္း၊ ေရႊလ်ားလာၿပီး ပ်ဥ္ေခါင္းႀကီး ထမ္းရေသာ သူရဲမ်ားက ေနာက္မွလိုက္လ်က္ ေတာင္ခါးပန္းမွ ျဖတ္သန္း၍ တက္လာၾက ေလ၏။ ေတာင္ခုလပ္ရွိ တဘက္ေသာ မ်က္ႏွာစာတြင္ကား အမဂၤလာတို႔ ျဖင့္ တန္ဆာဆင္အပ္ေသာ တဘက္ရပ္တြင္ တခုရွိေလ၏။ ထိုတဲအမိုးအကာဟူသ၍တို႔မွာ ေခါင္း တိုင္လား ပ်ဥ္ခ်ပ္မ်ားႏွင့္ သာ ၿပီးလွ၏။
အသီးသီးေသာ လူေသတို႔၏ အေခါင္းခြံႏွင့္ အရီုးမ်ားူမွာ တဲအို၏ မ်က္ႏွာစာတြင္ ျမင္မေကာင္းေအာင္ အမဲရိုးေလွာင္ေသာ ဂိုေထာင္တမွ် အစုလိုက္၊ အၿပံဳ လိုက္ ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ေလ၏။ တဲအိုတြင္းမွ တဝင္းဝင္းလက္ ေနေသာ မီးေရာင္ကား ခ်ားရဟတ္ကဲ့သို႔ အဆက္မျပတ္ေအာင္ တျဖည္းျဖည္း လွည့္လည္ ေနေသာ ဆန္ေကာ တစ္ခုေပၚတြင္ ဦးေခါင္းခြံ ၄-၅ ခုကို ပက္လက္လွန္တင္ထားၿပီး ေခါင္းခြံထဲတြင္ လက္ဝဲဂိုဏ္း အင္းတခုစီထည့္လ်က္ နက္ၾကဳတ္ ၾကမ္းထမ္း၍ ႏႈတ္ခမ္းတြဲတြဲ သူရဲရုပ္ ေပၚေနေသာ လူႀကီးတစ္ေယာက္က ဥံဳ တဖြဖြႏွင့္ လက္သီး ဆိုပ္ကို ႏႈတ္ခမ္းနားကပ္ခါ ရြတ္ဆိုၿပီး လက္ဟန္ႏွင့္ ေခါင္းခြံရိုးထဲသို႔ မန္းမႈတ္ထည့္လိုက္သည့္ ခဏ ၌ခ်ာခ်ာလယ္ေနေသာ ေခါင္းခြံတို႔မွာ အ၀ါေရာင္၊ အျုပာေရာင္ ရဲရဲေတာက္အနီေရာင္ စသည္ျဖင့္ ေခါင္းခြံတခုလွ်င္ အေသြးေရာင္ တမ်ိဳးစီ ျဖစ္ေသာ မီးေတာက္မ်ား ဟုန္းကနဲ ဟုန္းကနဲ ထ၍ေတာက္ လွ်က္ ရွိေလေတာ့၏။
မန္းမႈတ္ေနေသာ လူႀကီးမွာ ထိုအေရာင္မ်ားကို မ်ားစြာစိတ္တိုင္းမက်ေသးသကဲ့သို႔ ထပ္မံမန္းမႈတ္ လွ်က္ရွိစဥ္၊ ဘိုးေဗ်ာ့တို႔လူစု မီးတုတ္ႀကီးႏွင့္ တဲတြင္းသို႔ ၀င္လာၾကၿပီး ငနီတို႔ကလည္း ထမ္းလာ ေသာ အေလာင္းေခါင္းႀကီးကို အဆိုပါ လူႀကီးအနီးတြင္ ခ်ကာဆရာ့ အမိန္႔ကို နာခံေနေသာ တပည့္ မ်ားူအလား၊ တဲနံရံတြင္ ကပ္ခါ လက္ကေလးေတြ ေနာက္ပစ္၍ ၿငိမ္သက္စြာ ရပ္ၾကည့္ေနၾကေလ၏။ ေခါင္းတလံုးတည္ းမွ ထိုးထိုးေထာင္ေထာင္ ငုတ္တုတ္ထိုင္ရက္ႀကီးႏွင့္ လိုက္ပါလာေသာ အစိမ္း ေသအေလာင္းႀကီးမွာလည္း သူရဲ ငနီ ငနက္ ငႏြား တို႔နည္းတူ မလႈပ္မရွက္ ၿငိမ္သက္စြာ ဆရာ့မ်က္ ႏွာကဲ ေစာင့္ၾကည့္ေနသကဲ့သို႔ ရွိေလ၏။
ဆရာႀကီးကား မန္းမႈတ္ေနရာမွ တပည့္မ်ားကို ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ကာ
''ငေတႀကီး တို႔ေရာက္ၾကပလားေဟ့ ဒီအေလာင္းေကာင္ ငါမွာတာဟုတ္ရဲ႕လား၊ လူလဲမွားလာၾက အံုးမယ္'' ဟု ေၾကာက္စရာအသံၾသႀကီးႏွင့္ ေျပာလိုက္ေလ၏။
(ငေတႀကီး) ဟုတ္ပါတယ္။ ဆရာႀကီးရယ္ လူမမွားႏိုင္ပါဘူး၊ သူ႔လည္ပင္းမွာ ဒါးရာႀကီး အထင္အ ရွားပါ တယ္။
(ဆရာႀကီး) ေအး ေအး မမွားရင္ႀကိဳက္ၿပီ၊ ငါက ဒီအေကာင့္ကို အင္မတန္အလိုရွိေနတာ၊ ဘာျပဳ လို႔လဲ ဆိုေတာ့ ဒီေကာင္က ရွင္ေနတုန္းက အင္မတန္ဆိုးတဲ့ မိုက္တဲ့အေကာင္ လူကို ငါးခါတိတိ သတ္ဘူးတယ္။ သံုးခါ က သက္ေသမရွိလို႔ တရားေသလြတ္တယ္၊ တခါက ေထာင္ခုႏွစ္နစ္က်ဘူး တယ္၊ ေနာက္ဆံုး တခါေတာ့ ႀကိဳးမိန္႔က်ရာက အယူခံတာႏွင့္ တသက္သကၽြန္းက်သြားတာ ေအာင္ ဘာေလနဲ႔ ျပန္လႊတ္ လိုက္ိိတဲ့အေကာင္၊ ဒါးလဲၿပီးတယ္ အမေတရွိသလိုလိုေတာင္ ေျပာၾကတယ္။ ဒီလိုအေကာင္မ်ိဳးကို တပည့္လ ုပ္ရမွ ငါ့မွာ ပိုၿပီး တန္ခိုးရွိမယ္ကြ၊ ဒါေၾကာင့္ေပါ့ ဒီေကာင္မေသခင္ ထဲက ငါေရြးခ်ယ္ထားတာ၊ ႏို႔ၿပီး ရိုးရိုးမမာ မက်န္းျဖစ္ၿပီး ေသတာလဲ ငါမႀကိဳက္ဘူး ။ အမွန္ေျပာရ ရင္ေဟ့ ရိုးရိုးေသရင္ ဒီအေကာင္ ဘယ္ေလာက္ လူတုန္းက ေသြးစြမ္းေပတဲ့ ငါယူသံုးလို႔ ျဖစ္မွာမ ဟုတ္ဘူး၊ ဒါေၾကာင့္ ငါပေယာဂ လဲ ပါတယ္ေဟ့၊ သူရဲငႏြား ကို သူ႔ေနာက္ အျမဲလိုက္ခိုင္းၿပီး ႀကံယူ ရတာကြ။
(ဘိုးေဗ်ာ့) ေၾသာ္ ဒီေကာင္ေသတာက ဆရာ့ပေယာဂဟုတ္လား၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတာ့ ထန္းေရ ဆိုင္မွာ ဘိုးဝန္ ဆိုတဲ့အေကာင္နဲ႔ မူးၿပီးစကားမ်ားလို႔ ဘိုးဝန္က ဒါးနဲ႔တခ်က္ခုတ္လိုက္တာ မ်က္ျမင္ ဘဲဆရာ။
(ဆရာ) ေအး- ဘိုးဝန္ဒါးနဲ႔ ထခုတ္ဝံ့တာ ငႏြားေၾကာင့္ေပါ့ ဘိုးဝန္ဆိုတဲ့အေကာင္က အင္မတန္ သတၱိနဲ႔တဲ႔ အေကာင္ မိ္န္းမရွာလိုဘဲ သူ႔စိတ္အတိုင္းဆိုရင္ သံတိုင္လို တကၽြန္းျပန္လူမိ္ုက္ကို ေမာ္ လို႔ေတာင္ မၾကည့္ရဲ ဘူးကြ။
(ဘိုးေဗ်ာ့) ဒါနဲ႔မ်ားဘာေၾကာင့္ ကၽြန္းျပန္သံတိုင္ကို လယ္ပင္း တဲတဲကေလးက်န္ေအာင္ ခုတ္သတ္ ပါလိမ့္ဗ်ာ။
(ဆရာ) ငါေျပာၿပီေကာကြ ငါတပည့္ သူရဲငႏြားကို သံတိုင္သြားရာေနာက္လႊတ္ထားေတာ့ သံတိုင္ နဲ႔ ဘိုးဝန္ ရန္ျဖစ္ၾကတယ္ ဆိုရင္ဘဲ ငႏြားကဘိုးဝန္ကို စီးၿပီး ဒါးနဲ႔ေကာက္အခုတ္ခိုင္းတာဘဲ သံတိုင္ကလဲ ဘိုးဝန္ ဒီေလာက္သတၱိရွိမွာ မဟုတ္ဘူးဆိုၿပီး ခပ္ေပါ့ေပါ့ေနလိုက္ေတာ့ မခုခံႏိုင္ဘဲ တိ ကနဲ လည္ပင္ျပတ္ ခံရတာေပါ့တပည့္ရ။
ဤတြင္မွ ဘိုးေဗ်ာ့ႏွင့္ ငေတႀကီးတို႔လည္း မိမိတို႔၏ ဂေဇာ္ဒါယကာ ေအာက္လမ္းဆရာ ဦးညိဳတုတ္၏ ယုတ္မာ ညစ္ညမ္း ေအာက္လမ္းသြားၿပီၿပီ ဝကၤဥာဏ္ဘက္၍ သူတထူးအား ရက္စက္ ပံုကို အလံုးစံု သိေတာ့၏။ သို႔ေသာ္ဘိုးေဗ်ာ့ႏွင့္ငေတႀကီးတို႔မွာ မိမိတို႔၏ ဂေဇာ္ဒါယကာ ဆရာရင္း တပည့္ရင္း အတြင္း က်က် အက်ိဳးေဆာင္ေနၾကရေသာ တပည့္မ်ားူ ျဖစ္သည့္အားေလ်ာ္စြာ တရားတာ မတရားတာကို အေထြအထူး မေတြး ခပ္ေအးေအးပင္ ၿငိမ္ေနၾကေလ၏။
ဦးညိဳတုတ္လည္း ေခါင္းတလား ထည္းမွသံတိုင္၏ အေလာင္းကို ေစ့ေစ့ၾကည့္ကာ မ်ားစြာေၾက နပ္ေသာ အမူအရာႏွင့္ ေခါင္းကိုအသာအယာ ၿငိမ့္လ်က္ရွိေနၿပီးလွ်င္ ပါးစပ္မွ တစံုတရာ မန္မႈတ္ အမိန္႔ျပန္ေပးရာ ငုတ္တုတ္ ထိုင္လွ်က္ရွိေသာ သံတိုင္၏အေလာင္းက ေခငါးႀကီးတဆပ္ဆပ္ ၿငိမ့္ ျပၿပီး ပါးစပ္ႀကီးကိုၿပံဳး၍ မ်က္လံုး ကား မ်က္ျဖဴဆိုက္လွ်က္ႏွင့္ မ်က္ေတာင္မခပ္ျပဴးေၾကာင္ေၾကာင္ ႀကီးၾကည့္ေနေလ၏။ ေအာက္လမ္း ဆရာ ဦးညိဳတုတ္ လည္း သြားဖံုးမဲႀကီးကို ေပၚ၍ၿပံဳးျပန္၏။ မ်က္ႏွာတြင္ကား အေတာ္အားရ ေက်နပ္ ေနေသာ အမွတ္လကၡဏာမ်ား ေပၚလြင္ေနေလ၏။
''ေနရာက်ၿပီေဟ့- ဒီလိုမွတ္ေက်ာက္တင္ခံရတဲ့ တပည့္ တခါမွမေတြ႕ရေသးဘူး။
ငနီႀကီးဟာ သူ႔ အေလာင္လာတုန္းက ေတာ္လွၿပီးထားတာ ခုလို အစမ္းသပ္ခံတဲ့ေနရာမွာ သံတိုင္ လိုျပံဳးျပံဳးရီရီ နဲ႔ ေခါင္းမၿငိမ့္ရဲ႕ဘူး။ ငါအမိန္႔ ျပန္လိုက္ရင္ဘဲ ငိုမဲ့မဲ့ မ်က္ႏွာပ်က္သြားၿပီး ခပ္အင္အင္ေခါင္း ညိမ့္ တယ္ ငနက္နဲ႔ ငႏြားတို႔တုန္းကေတာ့၊ ဘာမွမေျပာ နဲ႔ ၾကဴၾကဴဟစ္ငိုၾကတယ္၊ ဒါေတာင္းဒင္းတို႔လဲ လူတုန္း က ေသြးနဲ႔ၾကတာမဟုတ္ဘူး၊ အခုသံတိုင္ကျဖင့္ ထူးပါေပတယ္။ ေတာ္တယ္၊ ေတာ္တယ္ ဒီလို တပည့္မ်ိဳး ရမွ ဆရာလဲသူရဲ အာဏာရွင္ ျဖစ္ရမွာကိုး၊ တပည့္တို႔ရဲ႕ ဒီလိုထက္ျမတ္တဲ့ တပည့္ မ်ိဳးခိုင္း ရေတာ့ ေရွ႕ေရွာက္လို႔ ဆရာ့အစြမ္းသတၱိေတြ၊ အက်ိဳးခံစားမကုန္သေလာက္ တိုးပြားေပ ေတာ့မယ္။ ကဲ ကဲ သံတိုင္ ဒီေန႔ကစ၍ ငါ့ကိုဆရာရင္း အရွင္သခင္ရင္းျဖစ္တဲ့အတုိင္း အထူးရိုးေသ ေလးစားရမယ္ ငါခိုင္းတဲ့ အလုပ္ ကို မဆုပ္မနစ္လုပ္ရမယ္။
ငါကလဲ ေမာင္မင္းကို တပည့္ရင္းတဦး သေဘာထားၿပီး ငါ့ဆီမ်ာရွိၾကၿပီးျဖစ္တဲ့ ငနီတို႔ ငနက္တို႔ ငႏြား တို႔ထက္ ေမာင္းမင္းကိုပို၍ အေရးေပး ၿပီး ေကၽြးေမြးထားမယ္။ ဘာမွအားမငယ္နဲ႔ ေပ်ာ္ေပ်ာ္သာေန ေဟာဒီက ဘိုးေဗ်ာ့နဲ႔ ငေတႀကီးတို႔ ဟာလဲ ဆရာ့ရဲ႕တပည့္ မိုက္ခဲ၊ ငါ့ရဲ႕တပည့္ျဖစ္တဲ့ ငနီဟာ ပိုးထိၿပီး ေသခဲ့တယ္။ ငနက္က ေရနစ္ ၿပီးေသခဲ့တယ္။ ငႏြားကေတာ့ ထန္သမားမို႔ ထန္းပင္ေပၚက လိမ့္က်ၿပီး ေသခဲ့တယ္။ ငါ့တပည့္ သံတိုင္ကေတာ့ လူသတ္လို႔ ေသတယ္။ မင္းတို႔အားလံုး ဂုဏ္မငယ္ၾကပါဘူးကြာ။ ဒါေပမဲ့ သံတိုင္ က သတၱိသာတယ္ေဟ့ ကိုင္း.. လာလာ ငါ့တပည့္''
ဟု အက္ကြဲ နက္ေၾကာေသာ အသံႀကီးႏွင့္ ေျပာရင္း သံတိုင္အေလာင္မွ တဲတဲေနေသာ ေခါင္းကို ျဖဳတ္ယူ လိုက္လ်က္ ရင္ခြင္တြင္ပိုက္ထားၿပီး ကိုယ္ပိုင္းႀကီးကိုမူ ငနီတို႔သူရဲတစုကို ဆုလာဘ္အျဖစ္ ေပးလိုက္ေသာ အခါ၊ ငနီ၊ ငနက္၊ ငႏြား စေသာ သူရဲတစုမွာ ေခါင္းမပါေသာ အေလာင္းႀကီးကို ပ်ဥ္ေခါင္းတည္းမ် ဒရြတ္တိုက္ ဆြဲသြားၿပီး တဲအိုအျပင္မွ အရိုးပုံအနီးတြင္ ေပ်ာ္ပြဲသဘင္ပမာ၊ ၿမိန္ ရွက္စြာ ကိုက္ဝါး စားေသာက္ ေနၾကေလ၏။
ဦးညိဳတုတ္သည္ သံတိုင္၏ ေခါင္းကို ျမတ္ႏိုးစြာပိုက္ထားရာမွ-
''ကဲေဟ့ ဘိုးေဗ်ာ့တို႔ ဒီပ်ဥ္ျပားေတြ ေနရာတက် တဲအမိုးေပၚတင္ၿပီး မင္းတို႔ အိမ္ျပန္နွင့္ၾကေတာ့ ေရာ့ ေရာ့ ဂေဇာ္ဘိုးယူသြားၾက သိပ္လဲမူးမေနနဲ႔အံုး ေတာ္ေတာ္ၾကာ မိုးလင္းေတာ့မယ္။ ဆရာဒီ မွာ သံတိုင္ အတြက္ စီရင္စရာကေလးေတြ ရွိေသးလို႔၊ ေနရစ္ရအံုးမယ္၊ အကယ္၍ အေရးႀကီးတဲ့ လူမ မာသယ္မ်ား လာေခၚလို႔ရွိရင္ ငါကိစၥရွိလို႔ တရြာသြားတယ္။ နက္ျဖန္မွ ျပန္လာလိမ့္မယ္၊ ေျပာ... ၾကားလား၊ ကဲ ေရာ့ ပိုက္ဆံ၊ အိမ္တံခါးလဲ ေဟာင္းေလာင္ႀကီးထားၿပီး အိပ္မေနၾကနဲ႔အံုးေနာ္ အိပ္ ခ်င္ရင္ တံခါးလံုလံု ပိတ္ၿပီးမွ အိပ္ ဟုတ္လား''
ဆက္ရန္
.
No comments:
Post a Comment