Sunday, August 28, 2011

ဝင္းေဖဝင္း ဘာသာျပန္ မနက္ျဖန္အတြက္ ဒီကေန႕ အပိုင္း (၂၅)

(၂၉)

ေနာက္တစ္ေန႔နံနက္ ၁၀-နာရီတြင္ ထေရစီသည္ ပရာဒုိျပတုိက္၏ အ၀င္၀ တန္းႀကီးထဲ၌ ေရာက္ႏွင့္ ေနသည္။
အေစာင့္က တံခါးကုိ ဖြင့္ေပးလုိက္ၿပီးေနာက္ လူ၀င္ဒလက္မွေန၍ တစ္ဦးခ်င္း ၀င္ေစသည္။
ထေရစီ သည္ လက္မွတ္၀ယ္ၿပီးေနာက္ လူတန္းႏွင့္အတူ လုိက္ပါသြားသည္။
ဒင္နရယ္ကူးပါးႏွင့္ စပိန္စံုေထာက္ တစ္ေယာက္က သူမေနာက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ မ်က္ျခည္မျပတ္ လုိက္ပါ လာသည္။
ကူးပါး စိတ္ လႈပ္႐ွားတက္ႂကြလာသည္။

ထေရစီသည္ ဤေနရာသုိ႔ သာမန္ ေလ့လာသူအျဖစ္ ေရာက္လာျခင္းလံုး၀မျဖစ္ႏုိင္။
အႀကံအစည္ တစ္ခုခုကုိ အစပ်ိဳးရန္ ေရာက္လာျခင္းသာ ျဖစ္ႏုိင္သည္။
ထေရစီသည္ ကမၻာေက်ာ္ ပန္းခ်ီ ဆရာႀကီးမ်ား ေရးဆဲြထားေသာ ပန္းခ်ီကားမ်ား ခ်ိတ္ဆဲြျပသထားသည့္ အခန္းမ်ား ကုိ တစ္ခန္းၿပီးတစ္ခန္း ေအးေအး လူလူ ေလွ်ာက္ၾကည့္သည္။
ပန္းခ်ီဆရာႀကီး ဂုိယာ၏ အထူးျပခန္းမွာ ေအာက္ထပ္ ေျမတုိက္ထဲတြင္ ႐ွိေနသည္။
ယူနီေဖာင္း၀တ္ အေစာင့္မ်ားက အခန္းအ၀င္၀တုိင္းတြင္ ႐ွိေနသည္။

သူတုိ႔၏ တံေတာင္ဆစ္တြင္ အခ်က္ျပ ခလုတ္အနီကေလးမ်ား႐ွိသည္။
အခ်က္ျပ လွ်ပ္စစ္ဓါတ္ေလာင္းသံ ျမည္သြားသည္ႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ျပတုိက္၏ ၀င္ေပါက္အားလံုး အလုိ အေလ်ာက္ ပိတ္သြားမည္။
အထဲ က သူခုိးအဖုိ႔ လြတ္လမ္း လံုး၀ မ႐ွိႏုိင္ပါေခ်။

ညဘက္တြင္လည္း အနီေရာင္ ေရာင္ျခည္တန္းမ်ား လႊတ္ထားရာ သူခုိးမ်ားအဖုိ႔ မလြယ္ပါေခ်။
ျပခန္း အသီးသီးတြင္ ပန္းခ်ီပညာ႐ွင္မ်ားႏွင့္ ၀ါသနာ႐ွင္မ်ားက သံုးေခ်ာင္းေထာက္ခံုတြင္ ပတၱဴစမ်ား၊ ကတ္ထူ စကၠဴမ်ားႏွင့္ ပန္းခ်ီေက်ာ္မ်ား၏ လက္ရာကုိ ပံုတူဆဲြကာ ဇဲြနဘဲျဖင့္ ေလ့က်င့္ေနၾကသည္။
ထုိသုိ႔ ပံုတူကူးဆဲြ ေလ့က်င့္ျခင္းကုိ ျပတုိက္က ခြင့္ျပဳထားသည္။

သုိ႔ေသာ္ အေစာင့္မ်ားက ထုိပံုတူေရးဆဲြေလ့က်င့္ေနသူမ်ားအား မ်က္ျခည္မျပတ္ ေစာင့္ၾကည့္ေနမွန္း ထေရစီ အကဲခတ္မိသည္။
ထေရစီသည္ အေပၚထပ္၌ လွည့္ပတ္ ၾကည့္႐ႈၿပီးေနာက္ ေအာက္ထပ္ ေျမတုိက္ထဲ႐ွိ ဂုိယာ၏ ျပခန္းသုိ႔ ဆက္ဆင္းလာသည္။
စံုေထာက္ ပီရီရာက ကူးပါးကုိ ေနာက္ဘက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ လုိက္လာရာမွ ေျပာလုိက္သည္။

" အမ်ိဳးသမီးက ပန္းခ်ီကားေတြကုိ ေလွ်ာက္ၾကည့္႐ံုက လဲြၿပီး ဘာမွ မလုပ္ပါဘူးဗ်၊ ခင္ဗ်ား အျမင္ပဲ "
" ခင္ဗ်ား အေတြးအေခၚ မွားေနၿပီ "
ကူးပါးက ေအာက္ထပ္ ေျမတုိက္ခန္းထဲသုိ႔ ဆင္းလုိက္သြားသည္။
ဂုိယာ၏ ပန္းခ်ီကားမ်ားကုိ ျပထားေသာ ျပခန္းတြင္ အျခားျပခန္းမ်ားထက္ အေစာင့္အၾကပ္ပုိမ်ားသည္ဟု ထေရစီထင္မိသည္။
ျပခန္း နံရံမ်ားတြင္ ဂုိယာ၏ အဖုိးတန္ လက္ရာေကာင္း ပန္းခ်ီကားမ်ားခ်ည္း ခ်ိတ္ဆဲြထားသည္။

ထေရစီသည္ ပန္းခ်ီကား တစ္ကားၿပီး တစ္ကား တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေလွ်ာက္ၾကည့္သည္။
ပထမဆံုး ဂုိယာ၏ ကုိယ္တုိင္ေရးပံုတူ။ ထုိ႔ေနာက္ စတုတၳေျမာက္ ခ်ားလ္ ဘုရင္မိသားစု။ ၄င္းေနာက္ သံုးကားေက်ာ္တြင္ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကားကုိ ေတြ႕ရသည္။
ထေရစီသည္ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကားေ႐ွ႕တြင္ ရပ္ၿပီး စုိက္ၾကည့္ေနမိသည္။

သူ႔ႏွလံုးက အခုန္ျမန္လာသည္။
ဤပန္းခ်ီကားသည္ မိမိ၏ပစ္မွတ္။
ေဒၚလာ ငါးသိန္း။
ထေရစီက ေဘးပတ္၀န္းက်င္ကုိ တစ္ခ်က္ အကဲခတ္လုိက္သည္။

အခန္း အ၀င္၀တြင္ အေစာင့္တစ္ေယာက္ ရပ္ေနသည္။ စႀကႍလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ အျခားအခန္း အ၀င္၀မ်ား တြင္လည္း အေစာင့္မ်ား အလားတူ႐ွိေနသည္။
ထေရစီသည္ အခ်ိန္ အေတာ္ၾကာေအာင္ ရပ္ၿပီး "ပြာတုိ " ပန္းခ်ီကားကုိ ေလ့လာၾကည့္႐ႈေနမိသည္။
သူမ ထုိေနရာမွ ထြက္သြားခ်ိန္တြင္ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္တစ္စု အေပၚထပ္ ေလွကားမွေန၍ ေအာက္သုိ႔ ဆင္းလာသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။
ထုိလူအုပ္အလယ္တြင္ ဂ်က္စတီဗင္ကုိ သူမျမင္လုိက္ရသည္။

ထေရစီသည္ မ်က္ႏွာလဲႊလုိက္ၿပီး ဂ်က္က သူမကုိ မျမင္ခင္ တစ္ဖက္သုိ႔ ေ႐ွာင္ထြက္သြားသည္။
႐ွင္နဲ႔ ကၽြန္မ အၿပိဳင္ေျပးရမွာပဲ မစၥတာစတီဗင္၊ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ႏိုင္မွာပါ၊ ထေရစီစိတ္ထဲက ေျပာလုိက္ သည္။
*
" ပရာဒုိျပတုိက္ က ပန္းခ်ီကားကုိ ခုိးဖုိ႔ ထေရစီ ႀကံစည္ေနတာဗ် "
ဒင္နရယ္ကူးပါး၏ စကားကုိ ၾကားေသာအခါ ရဲမင္းႀကီးရာမီ႐ုိ ေမာ္ၾကည့္လုိက္သည္။
" ပရာဒုိျပတုိက္က ပန္းခ်ီကားကုိ ဘယ္သူမွ ခုိးလုိ႔ မရႏုိင္ဘူးဗ် "
ရဲမင္းႀကီးက အျပတ္ေျပာလုိက္သည္။

" သူ တစ္မနက္လံုး အဲဒီျပတုိက္မွာ ႐ွိေနတာဗ် "
" အဲဒီ ျပတုိက္မွာ တစ္ခါမွ သူခုိး ခုိးမခံခဲ့ရဘူး၊ ေနာက္လဲ ဘယ္ေတာ့မွ ခုိးခံရမွာမဟုတ္ဘူး၊ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ သိလား၊ ဘယ္လုိမွ ခုိးလုိ႔ မရႏုိင္လုိ႔ဗ် "
" ထေရစီက ႐ုိး႐ုိးနည္းေတြနဲ႔ ခုိးမွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဓာတ္ေငြ႕နဲ႔လုပ္ခ်င္လုပ္မွာ၊ ဒီေတာ့ ေလ၀င္ေပါက္႐ွိေအာင္ ပိတ္ထားရမယ္၊ အေစာင့္ေြ အလုပ္ခ်ိန္မွာ ေကာ္ဖီေသာက္ရင္လဲ အဲဒီ ေကာ္ဖိ ဘယ္ကရတယ္ဆိုတာ စစ္္ေဆးရမယ္၊ မေတာ္ေဆးခတ္ခ်င္ ခတ္လိုက္ႏိုင္တယ္၊ ေသာက္ေရေတြလဲ စစ္ေဆးဦး"
ကူးပါ၏ စကားကို ရဲမင္းႀကီးသည္ မခံႏိုင္ေတာ့ပါေခ်။

"ကၽြန္ေတာ့္အျမင္ ေျပာရရင္ ထေရစီဟာ မဒရစ္ကို အပန္းေျဖခရီး လာတာဗ်၊ သူ႔ကို ေနာက္ေယာင္ခံ ေစာင့္ၾကည့္ေနတဲ့ အဖြဲ႕ကိုလဲ ကၽြန္ေတာ္ျပန္ရုတ္သိမ္းလိုက္ျပီ"
"ခင္ဗ်ား ဒီလိုလုပ္လို႕ ဘယ္ျဖစ္မလဲ၊ ထေရစီဝွစ္တေနဟာ....
"ကၽြန္ေတာ္ ဘာလုပ္ရမယ္၊ ဆိုတာဟာ ခင္ဗ်ားေျပာစရာမရိွေတာ့ဘူး မဟုတ္လား ကၽြန္ေတာ့္မွာ အလုပ္ေတြ အမ်ားၾကီးရွိေသးတယ္"
"ဒါျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း ဆက္လုပ္မယ္"
"ခင္ဗ်ားသေဘာပဲ၊ ကၽြန္ေတာ္တို႕ ညဘက္ အိပ္ေရးဝဝအိပ္ရျပီေပါ့။
(၃၀)

ထေရစီသည္ ေနာက္တစ္ေနနံနက္တြင္ ပရာဒိုျပတိုက္သို႔ ျပန္သြားသည္။
ထိုျပတိုက္ကို ညဘက္တြင္ ညဘက္တြင္ ေဖာက္ထြင္း ၀င္ေရာက္ရန္ ဆုိသည္မွာလည္း မည္သုိ႔မွ် မျဖစ္ႏုိင္ ေခ်။
ယေန႔နံနက္ ျပတုိက္သုိ႔ သူမ ေရာက္လာေသာအခါ အားလံုး ယမန္ေန႔က အတုိင္းပင္ျဖစ္သည္။
ျပတုိက္ လာၾကည့္ေသာ လူမ်ားမွလဲြ၍ အျခားဘာမွ် အေျပာင္းအလဲ မ႐ွိေပ။
သူမသည္ ဂ်က္ကုိသာ အေျခာက္တုိက္ ေဒါပြေနမိသည္။

ထုိ႔ေနာက္ ေဒါသကုိ ခ်ိဳးႏွိမ္ကာ ေခါင္းေအးေအးထားၿပီး ဂုိယာ၏ ပန္းခ်ီျပခန္းသုိ႔ တစ္ေခါက္ ထပ္သြားျပန္ သည္။
ထေရစီသည္ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကား ခ်ိတ္ထားရာဆီသုိ႔ ေလွ်ာက္သြားရင္း ေဘးပတ္၀န္းက်င္သုိ႔ ၾကည့္လုိက္ သည္။
ပန္းခ်ီကား အသီးသီးေ႐ွ႕တြင္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ စင္မ်ားျဖင့္ ပံုတူ ပန္းခ်ီကား ကူးေရးေနသူမ်ားကုိ ထပ္ ေတြ႕ရ ျပန္သည္။
တစ္ခ်ိန္တည္း မွာပင္ လူထု ပရိသတ္ကလည္း အခန္းထဲသုိ႔ ၀င္သူက၀င္ ထြက္သူကထြက္ႏွင့္ ႐ႈပ္ယွက္ခတ္ ေနသည္။
႐ုတ္တရက္ ထေရစီ ႏွလံုးက အခုန္ျမန္လာသည္။

မည္သုိ႔ မည္ပံု လုပ္ရမည္ကုိ ထေရစီ ခ်က္ခ်င္း အႀကံရသြားသည္။
ထေရစီသည္ လမ္းေပၚ႐ွိ အမ်ားသံုးတယ္လီဖုန္း႐ံုကေလး တစ္႐ံုထဲမွေန၍ တယ္လီဖုန္း ဆက္ေနသည္။
ဤသည္ကုိ ဒင္နရယ္ကူးပါးက ခပ္လွမ္းလွမ္း႐ွိ ေကာ္ဖီဆုိင္ တစ္ဆုိင္ထဲမွေန၍ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္။
သူမ ေျပာေနသည္မွာ ၾကာသျဖင့္ ႏိုင္ငံျခားသုိ႔ လွမ္းေျပာျခင္းျဖစ္မည္ဟု တြက္ဆရသည္။
သုိ႔ေသာ္ မည္သူ႔ထံ ေျပာသည္ကုိ သိရန္ကား မလြယ္ပါေခ်။
ကူးပါး ေဒါသထြက္လာသည္။

ထေရစီက တယ္လီဖုန္း ေျပာေနေသာ စကားကုိ အဆံုးသတ္ နိဂံုးခ်ဳပ္လုိက္သည္။
" ျမန္ဖုိ႔ ေသခ်ာပါေစေနာ္ ... ဂန္သာ၊ အခ်ိန္ ႏွစ္မိနစ္ေလာက္ပံရမယ္၊ ကိစၥ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔က ျမန္ဖုိ႔ အေပၚမွာ မူတည္ေနတယ္ "
ထုိ႔ေနာက္ ႏွစ္ရက္အၾကာတြင္ ထေရစီသည္ မဒရစ္ၿမိဳ႕လယ္႐ွိ ရီတီယုိ ပန္းၿခံထဲမွ ခံုတန္း တစ္ခုေပၚတြင္ ထုိင္ကာ ခိုမ်ားကုိ အစာေကၽြးေနသည္။
အသက္ႀကီးၿပီး ခါးအနည္းကုန္းေသာ ဆံပင္ အညိဳေရာင္႐ွိေသာ ဆီဇာေပၚရက္တာဆုိသူ အဘုိးႀကီးသည္ ထုိပန္းၿခံထဲမွ လမ္းအတုိင္း ေလွ်ာက္လာသည္။
ထေရစီ ထုိင္ေနေသာ ခံုတန္းအနား ေရာက္ေသာအခါ သူမေဘး၌ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္။

သူ႔လက္ထဲက စကၠဴအိတ္ကေလးကုိဖြင့္ကာ ေပါင္မုန္႔ အစအနေလးမ်ားကုိ ႏိႈက္ယူၿပီး ခုိမ်ားကုိ ေကၽြးလုိက္ သည္။
" အခက္အခဲမ်ား ႀကံဳခဲ့ရေသးလား "
ထေရစီ က ေမးလုိက္သည္။
" ဟင့္အင္း ... ကၽြန္ေတာ္ သိခ်င္တာက ေန႔ရက္နဲ႔ အခ်ိန္ပဲ "
ခါးကုန္းကုန္းအဘုိးႀကီးက ထေရစီကုိ လွည့္မၾကည့္ဘဲ ေျပာသည္။
" အတိအက်ေတာ့မ႐ွိေသးဘူး၊ ဒါေပမယ့္ မၾကာခင္ပဲ "
" အင္း ... ရဲေတြေတာ့ ႐ူးလိမ့္မယ္၊ ဒါမ်ိဳး အလ်င္က ဘယ္သူမွ မႀကံဖူးေသးဘူး "
" ဒါေၾကာင့္ အလုပ္ျဖစ္ႏုိင္တာေပါ့၊ အခ်ိန္နဲ႔ ေန႔ရက္ကုိ အေၾကာင္းၾကားမယ္ေလ "
ထေရစီသည္ ေပါင္မုန္႔ အစအနမ်ား အားလံုးကုိ ခုိမ်ားထံ ပစ္ေကၽြးလုိက္ၿပီး ေနရာမွထကာ ထြက္သြားေတာ့ သည္။

ထေရစီသည္ ပန္းၿခံထဲ၌ ဆီဇာ ေပၚရက္တာႏွင့္ သြားေရာက္ ေတြ႕ဆံုေနစဥ္မွာပင္ ဒင္နရယ္ကူးပါးသည္ ထေရစီ၏ ဟုိတယ္၌ သူမ၏အခန္းကုိ သြားေရာက္ေမႊေႏွာက္ ႐ွာေဖြေနသည္။
ထေရစီ ဟုိတယ္မွ ထြက္သြားသည္ကုိ ကူးပါးသည္ ေအာက္ထပ္ ဧည့္ခန္းထဲမွ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္။
သူမသည္ ပန္းၿခံဘက္သုိ႔ သြားသည္ကုိ ျမင္ရေသာအခါ နံနက္စာ သြားစားျခင္းပင္ ျဖစ္ရမည္ဟု ကူးပါး ဆံုး ျဖတ္လုိက္သည္။
ကူးပါး သည္ ထေရစီ၏ အခန္းသုိ႔ နာရီ၀က္၀င္ေရာက္႐ွာေဖြရန္ သႏၷဌာန္ခ်လုိက္သည္။

ထုိ႔ေနာက္ ဟုိတယ္အထပ္လုိက္ တာ၀န္က်၀န္ထမ္းမ်ား မေတြ႕ေအာင္ေ႐ွာင္ၿပီး ထေရစီ၏ အခန္းအား သူ ၏ ေသာ့၀ိဇၨာႏွင့္ဖြင့္ကာ ၀င္ခဲ့သည္။
ကူးပါး ထေရစီ၏အခန္းသုိ႔ လာ႐ွာသည္မွာ ပံုတူ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ျဖစ္သည္။
ထေရစီသည္ ျပတုိက္မွ ပန္းခ်ီကားကုိ ခုိးထုတ္လွ်င္ ပံုတူ ပန္းခ်ီကားခ်ပ္ အတုႏွင့္ အစားထုိးၿပီး အစစ္ကုိ ခုိးထုတ္ႏိုင္သည္ဟု ကူးပါးတြက္ထားသည္။ သုိ႔ေသာ္ သူမ မည္သုိ႔ အစားထုိး လဲလွယ္ရန္ စီစဥ္ ထားသည္ ကုိမူ ကူးပါး ေတြးမရေပ။
ကူးပါးသည္ ထေရစီ၏ ဧည့္ခန္းႏွင့္ အိပ္ခန္းကုိ ေစ့ေစ့စပ္စပ္ ျမန္ျမန္ဆန္ဆန္ႏွင့္ ကၽြမ္းကၽြမ္း က်င္က်င္ျဖင့္ ေနရာလြတ္မက်န္ေအာင္ ႐ွာေဖြသည္။
ဗီ႐ုိထဲ၌ ခ်ိတ္ထားေသာ ၀တ္စံုမ်ား၊ အ၀တ္အစားမ်ားကုိလည္း ႐ွာသည္။

ထုိ႔ေနာက္ အလွျပင္ မွန္တင္ခံုကုိ ႐ွာသည္။ ဘာမွ် မေတြ႕။ ေနာက္ဆံုးေရခ်ိဳးခန္းပါမက်န္ ႐ွာသည္။ သူ ထင္ထားေသာ ပံုတူပန္းခ်ီကား လံုး၀မေတြ႕ပါေခ်။
ေနာက္ဆံုး ကူးပါးထေရစီ၏ အခန္းမွ လက္ေလွ်ာ့ၿပီး ျပန္လာခဲ့သည္။
ေနာက္ တစ္ေန႔နံနက္တြင္ ထေရစီသည္ သူမ၏ ဟုိတယ္မွ ထြက္သြားရာ ဒင္နရယ္ ကူးပါးက ေနာက္ေယာင္ခံ လုိက္သြားသည္။
ထေရစီက ဂရန္းဖုိင္ယာ လမ္းမႀကီးတစ္ေလွ်ာက္ဆုိင္မ်ားကုိ တျဖည္းျဖည္း ၾကည့္႐ႈသြားသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ကုန္တုိက္ႀကီးတစ္တုိက္ထဲသုိ႔ ၀င္သြားရာ ကူးပါးကလည္း ေနာက္မွ လုိက္သြားသည္။
ထေရစီသည္ အေရာင္းစာေရးတစ္ေယာက္ႏွင့္ စကားေျပာလိုက္ၿပီးေနာက္ အမ်ိဳးသမီး အိမ္သာခန္းထဲသုိ႔ ၀င္သြားသည္။

ထုိေနရာသုိ႔ကား ကူးပါး ၀င္လုိက္သြား၍မရေတာ့ေပ။ အေပါက္၀ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ပင္ ေဒါပြၿပီး က်န္ခဲ့ သည္။
အကယ္၍ ကူးပါး အထဲ ၀င္လုိက္သြား၍ ရမည္ဆုိလွ်င္ ခပ္၀၀ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္ႏွင့္ ထေရစီ စကား ေျပာေနသည္ကုိ ေတြ႕ရေပမည္။
ထေရစီ သည္ မွန္ေ႐ွ႕တြင္ရပ္ကာ ႏႈတ္ခမ္းကုိ ထပ္မံျခယ္သရင္း ထုိအမ်ိဳးသမီးကုိ ဟန္မပ်က္ေျပာလုိက္ သည္။

" မာနာမာ ... နက္ျဖန္မနက္ ဆယ့္တစ္နာရီ "
" ဟင့္အင္း ... ဆီေညွာ္ရီတာ။ အဲဒီအခ်ိန္ကုိ သူႀကိဳက္မွာ မဟုတ္ဘူး၊ လူဇင္းဘတ္ကမင္းသားတစ္ပါး နက္ျဖန္ က်ရင္ ဒီကုိ အစုိးရ ဧည့္သည္ အျဖစ္ လာလိမ့္မယ္၊ ပရာဒုိ ျပတုိက္ကုိလဲ သြားၾကည့္မယ္လုိ႔ သတင္းစာမွာ ေရးထားတယ္၊ အဲဒီလုိ ရက္က်ပ္ႀကီးမ်ိဳးကုိ မေ႐ြးသင့္ဘူး၊ နက္ျဖန္ဆုိရင္ ျပတုိက္မွာ လံုၿခံဳေရး အေစာင့္ေတြေရာ ရဲေတြေရာ ပုိမ်ားေနလိမ့္မယ္ "
" ပုိမ်ားေလ ပုိေကာင္းေလပဲ၊ နက္ျဖန္ပဲ ဆက္ဆက္ "
ထေရစီက လွည့္ထြက္သြားသည္။ အမ်ိဳးသမီးႀကီးက သူမ ေက်ာျပင္ကုိ ၾကည့္ရင္း တတြတ္တြတ္ ျမည္တြန္ ေတာက္တီးကာ က်န္ရစ္ခဲ့သည္။

*
ေတာ္၀င္ေလ့လာေရးအဖဲြ႕သည္ ပရာဒုိ ျပတုိက္သုိ႔ နံနက္ ၁၁ နာရီတိတိတြင္ ေရာက္႐ွိလာရန္ စီစဥ္ထား သည္။
ျပတုိက္ ၏ ေဘးပတ္ပတ္လည္ လမ္းမ်ားတြင္ လံုၿခံဳေရး အေစာင့္မ်ား ခ်ထားသည္။
စပိန္ သမၼတအိမ္ေတာ္၌ က်င္းပသည့္ အခမ္းအနားမွာ ေနာက္က်ေနသျဖင့္ မင္းသားႏွင့္အဖဲြ႕သည္ မြန္းတည့္လုနီးပါးအထိ ျပတုိက္သုိ႔ ေရာက္မလာေသးေပ။
ထုိတစ္ခဏအတြင္းမွာပင္ ရဲေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္မ်ား၏ ဥၾသသံမ်ား ေပၚလာသည္။
ကားအနက္ႀကီး ေျခာက္စီးသည္ ရဲေမာ္ေတာ္ဆုိင္ကယ္မ်ားက ေ႐ွ႕ေနာက္ ၀ဲယာ ၿခံရံကာ ပရာဒုိ ျပတုိက္ အ၀င္ ေလွကားထစ္မ်ားေ႐ွ႕သုိ႔ ဆုိက္ေရာက္လာသည္။
ျပတုိက္ အ၀င္၀တြင္ ျပတုိက္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး မာခ်ာဒါသည္ စိတ္လႈပ္႐ွားတက္ႂကြစြာျဖင့္ ေစာင့္ႀကိဳေန သည္။

သူသည္ နံနက္ခင္းကပင္ ျပတုိက္ တစ္ခုလံုး အစီအစဥ္တက် စနစ္တက် ႐ွိမ႐ွိ လွည့္လည္ စစ္ေဆးခဲ့ေသး သည္။
အေစာင့္မ်ားကုိလည္း အထူး သတိ၀ီရိယ ႐ွိေနရန္ အထပ္ထပ္မွာၾကားထားသည္။ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးသည္ သူ႔ျပတုိက္ အတြက္ အၿမဲတမ္း ဂုဏ္ယူေနသူျဖစ္သည္။
မာခ်ာဒါအတြက္ အံ၀င္မက်ျဖစ္ေနရေသာ အခ်က္တစ္ခ်က္သာ႐ွိသည္။
ထုိအခ်က္မွာ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္မ်ား ျပတုိက္သုိ႔ ထုိေန႔တြင္ ထံုးစံအတုိင္း လွည့္လည္ၾကည့္႐ႈေနျခင္းအား မတားဆီး ႏုိင္သည့္ အခ်က္ပင္ျဖစ္သည္။
သုိ႔ရာတြင္ မင္းသား၏ ကိုယ္ရံေတာ္မ်ားႏွင့္ ျပတုိက္လံုၿခံဳေရး အေစာင့္မ်ားက မင္းသားကုိ ကာကြယ္ေပး ထားႏုိင္မည္သာျဖစ္သည္။

အားလံုးသည္ အဆင္သင့္ပင္ ျဖစ္ေနသည္။
ေတာ္၀င္အဖဲြ႕၏ ေလ့လာၾကည့္႐ႈမႈကုိ အေပၚထပ္တြင္ စတင္သည္။ ျပတုိက္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးကုိယ္တုိင္ မင္းသား ကုိ ဆီးႀကိဳၿပီး လုိက္လံျပသည္။
သူတုိ႔ ေနာက္မွ လက္နက္ကုိင္ အေစာင့္မ်ား လုိက္ပါလာသည္။ ၁၆ ရာစု စပိန္ပန္းခ်ီပညာ႐ွင္မ်ား၏ ပန္းခ်ီ ကားမ်ား ျပသထားေသာ အခန္းမ်ားကုိ တစ္ခန္းၿပီးတစ္ခန္း လုိက္ၾကည့္ၾကသည္။
အေပၚထပ္ အခန္းမ်ားကုိ လွည့္လည္ျပသၿပီးေသာ အခါ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးက မင္းသားအား ေျပာလုိက္ သည္။
" မင္းသားခင္ဗ်ား ... အခု အေပၚထပ္က အခန္းေတြ ၾကည့္ၿပီးပါၿပီ၊ ေအာက္ထပ္မွာ႐ွိတဲ့ ပန္းခ်ီဆရာႀကီး ဂုိယာ ရဲ႕ အထူးျပခန္းကုိ လုိက္ျပပါရေစခင္ဗ်ား "
*
ထေရစီသည္ တစ္မနက္လံုး စိတ္ေမာေနရသည္။ သတ္မွတ္ထားသည့္အခ်ိန္ နံနက္ ၁၁ နာရီ တိတိတြင္ ပရာဒုိျပတုိက္သုိ႔ မင္းသားေရာက္မလာေသာအခါ သူမကေယာင္ေခ်ာက္ခ်ားျဖစ္သြားသည္။
သူမအဖုိ႔ အခ်ိန္ကာလကုိ နာရီမိနစ္ႏွင့္တကြ ႀကိဳတင္ျပသထားရာ ထုိအစီအစဥ္ ေအာင္ျမင္ေရးမွာ ျပတုိက္ မင္းသားလာၾကည့္မွသာ ႐ုပ္လံုးေပၚမည္ ျဖစ္သည္။
ထေရစီသည္ တစ္ခန္းမွတစ္ခန္း ေလွ်ာက္သြားၿပီး လူထုပရိသတ္ႏွင့္ ေရာေႏွာကာ ကုိယ္ေရာင္ေဖ်ာက္ ေန သည္။
နံနက္ ၁၁ နာရီတြင္ မင္းသား ေရာက္မလာေသာအခါ သူ႔အစီအစဥ္ကုိ ဖ်က္သိမ္းရေတာ့လုနီးပါး ျဖစ္သြား သည္။

ထုိစဥ္မွာပင္ ရဲကားမ်ား၏ ဥၾသသံကုိ ၾကားလုိက္ရသျဖင့္ မင္းသားလာၿပီမွန္း သိရကာ အစီအစဥ္ကုိ မဖ်က္ သိမ္းေတာ့ဘဲ ထားလုိက္သည္။
ထေရစီ အား သူမ၏ေနာက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ ေနာက္ေယာင္ခံ လုိက္ေနေသာ စံုေထာက္ ဒင္နရယ္ကူးပါးက လည္း သူမနည္းတူပင္ ရဲကားမ်ား၏ ဥၾသသံကုိ ၾကားလုိက္ရသည္။
ဤျပတုိက္မွ ပန္းခ်ီကား ခုိးထုတ္ဖုိ႔ ဆုိသည္မွာ မျဖစ္ႏုိင္မွန္း ကူးပါးလက္ခံသည္။
သုိ႔ေသာ္ ထေရစီက တစ္နည္းနည္းျဖင့္ ႀကံစည္ ႀကိဳးစားလိမ့္မည္ဟု သူ႔စိတ္ထဲ၌ အလုိလုိသိေနသည္။
ကူးပါးသည္ လူအုပ္ကုိ အကာအကြယ္ယူၿပီး ထေရစီေနာက္ ခပ္လွမ္းလွမ္းမွ မ်က္ျခည္မျပတ္ လုိက္ေန သည္။

ပန္းခ်ီဆရာႀကီး ဂုိယာ၏ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကား ျပသထားေသာ အထူးျပခန္းႏွင့္ ကပ္လ်က္ အခန္းတြင္ ထေရစီ ေရာက္ေနသည္။
သူမ ေရာက္ေနသည့္အခန္းမွ လွမ္းၾကည့္လုိက္လွ်င္ ဂုိယာျပခန္းထဲ၌ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကားႏွင့္ကပ္လ်က္႐ွိ ေသာ မာဂ်ာ ပန္းခ်ီကားေ႐ွ႕တြင္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ ပန္းခ်ီဆဲြစင္ျဖင့္ မာဂ်ာပန္းခ်ီကားကုိ ပံုတူ ကူးဆဲြေန ေသာ ခါးကုန္းႀကီး ဆီဇာ ေပၚရက္တာအား အတုိင္းသားျမင္ေနရသည္။

ထေရစီ ႐ွိေနေသာ ျပခန္းထဲတြင္လည္း အမ်ိဳးသမီးတစ္ဦးသည္ သံုးေခ်ာင္းေထာက္ပန္းခ်ီဆဲြစင္ျဖင့္ ပန္းခ်ီ ကားတစ္ခ်ပ္ ကုိ စိတ္ပါလက္ပါ ပံုတူကူး ေရးဆဲြေနသည္။
ထုိစဥ္မွာပင္ ဂ်ပန္ ကမၻာလွည့္ခရီးသည္တစ္စုသည္ အခ်င္းခ်င္း ရယ္ေမာေျပာဆုိကာ အခန္းထဲသုိ႔ တေသာ ေသာျဖင့္ ၀င္လာသည္။
အခ်ိန္က်ၿပီ။
ထေရစီ ေမွ်ာ္လင့္ ေစာင့္စားေနေသာ အခ်ိန္ကုိ ေရာက္လာၿပီ။ သူမ ႏွလံုးက တဒုိင္းဒုိင္းႏွင့္ အခုန္ျမန္လာ သည္။
ဂ်ပန္အုပ္စု ၀င္လာေသာအခါ ထေရစီက ေနာက္သုိ႔ တစ္လွမ္းခ်င္းဆုတ္ၿပီး ေနရာဖယ္ေပးသည္။

သူမ ေနာက္ဆုတ္ ဖယ္ေပးသည္မွာ ပန္းခ်ီပံုတူ ဆဲြေနေသာ အမ်ိဳးသမီးနားအထိ ကပ္လ်က္ ေရာက္သြား သည္။
ဂ်ပန္ အမ်ိဳးသား တစ္ေယာက္က ထေရစီ ေ႐ွ႕မွ ျဖတ္ေလဆာက္သြားစဥ္မွာပင္ ထေရစီေနာက္ျပန္လန္ၿပီး က်သြားသည္။ ေ႐ွ႕မွ ဂ်ပန္က သူမအား တုိက္မိသြားသည့္ပံုပင္ျဖစ္သည္။
ထေရစီ ေနာက္ျပန္ လဲက်သြားေသာအခါ သူမေနာက္၌ ပန္းခ်ီပံုတူဆဲြေနေသာ အမိ်ဳးသမီး ၏ သံုးေခ်ာင္း ေထာက္စင္ႏွင့္အတူ ေဆးဘူးမ်ား၊ စုတ္မ်ားကုိ တုိက္မိၿပီး အကုန္လံုး ၀႐ုန္းသုန္းကား လြင့္စဥ္သြားေတာ့ သည္။ ပန္းခ်ီေဆးမ်ားက သမံတလင္းေပၚသုိ႔ ေပက်ံကုန္သည္။

" အုိ ... ကၽြန္မ ေတာင္းပန္ပါတယ္႐ွင္၊ ကၽြန္မ ႐ွင့္ကုိ ကူၿပီး သိမ္းေပးပါ့မယ္ "
ထေရစီက ပန္းခ်ီ ဆဲြေနေသာ အမ်ိဳးသမီးအား ပ်ာပ်ာသလဲ ေတာင္းပန္သည္။
အံ့အားသင့္ေနေသာ ပန္းခ်ီဆရာမအား ကူညီ သိမ္းဆည္းေပးေနေသာ ထေရစီ၏ ေဒါက္ျမင့္ဖိနပ္ ခြာႏွစ္ ဖက္သည္ သမံတလင္းေပၚမွ ေဆးကြက္မ်ားကုိ နင္းမိကာ ေဆးစက္ရာမ်ား ပုိမုိ ပ်ံ႕ႏွံ႔သြားေတာ့သည္။
ထုိျဖစ္ရပ္အားလံုးကုိ ျမင္ေနေသာ စံုေထာက္ကူးပါးသည္ ေ႐ွ႕သုိ႔ တုိးကပ္လာသည္။
ထေရစီ ပထမအဆင့္ စတင္ လႈပ္႐ွားၿပီဟု သူသိလုိက္သည္။

အေစာင့္ရဲေဘာ္မ်ားလည္း အေျပးအလႊား ေရာက္လာၾကသည္။
ပန္းခ်ီကား လာၾကည့္သူမ်ားလည္း ၀ုိင္းလာၾကသည္။
တမံတလင္းေပၚတြင္ ေဆးဘူးမ်ား၊ ေဆးကြက္မ်ား၊ စုတ္မ်ား ျပန္႔က်ဲ႐ႈပ္ပြေနသည္။
အေစာင့္မ်ားက တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ လွမ္းေခၚၾကသည္။
" ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကား႐ွိေသာ ဟုိဘက္အခန္းမွ အေစာင့္က ၀႐ုန္းသုန္းကား ျဖစ္ေနေသာ ထေရစီတုိ႔ အခန္းသုိ႔ ေျပးလာသည္။

ဟုိဘက္အခန္းတြင္ "ပြာတုိ" ပန္းခ်ီကားႏွင့္အတူ ခါးကုန္းႀကီး ဆီဇာေပၚရက္တာ တစ္ဦးတည္း က်န္ရစ္ခဲ့ သည္ကုိ ထေရစီ ျမင္ရသည္။
ဒီဘက္အခန္းမွ လူအုပ္ အလယ္တြင္ ထေရစီ ေရာက္ေနသည္။
အေစာင့္ႏွစ္ေယာက္က ေဆးကြက္မ်ား စြန္းထင္းေပက်ံေနေသာ ေနရာတြင္ ၀ုိင္းေနသည့္ လူမ်ားအား ဖယ္ထုတ္ရန္ ႀကိဳးစားေနသည္။
" ညႊန္ၾကားေရးမွဴးကုိ သြားေခၚ "
ဟုိဘက္အခန္းမွ ေရာက္လာေသာ အေစာင့္က ေျပာလုိက္သည္။

ဒီဘက္ အခန္းမွ အေစာင့္က အေပၚထပ္သုိ႔ ေျပးတက္သြားသည္။
ႏွစ္မိနစ္ခန္႔အၾကာတြင္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး မာခ်ာဒါ ေရာက္လာသည္။
သမံတလင္းေပၚမွ ျမင္ကြင္းကုိ ျမင္လုိက္ရေသာအခါ အံ့အားသင့္သြားၿပီး တစ္ဆက္တည္း ေအာ္ဟစ္ အမိန္႔ ေပးလုိက္သည္။
" သန္႔႐ွင္းေရးလုပ္တဲ့ အမ်ိဳးသမီးေတြကုိ သြားေခၚစမ္း ျမန္ျမန္သြားေခၚ၊ အ၀တ္စတုိ႔ တံျမက္စည္းတုိ႔ တာပင္တုိင္ ဆီတုိ႔ ယူခဲ့စမ္း "
အလုပ္သမား ကေလးတစ္ေယာက္ ေျပးထြက္သြားသည္။

ညႊန္ၾကားေရးမွဴး မာခ်ာဒါက ဟုိဘက္အခန္းမွေန၍ ဒီဘက္အခန္းသုိ႔ ေရာက္ေနေသာ အေစာင့္ကုိ ေျပာ လုိက္သည္။
" ဆာဂီယုိ ... မင္းအခန္း မင္းျပန္သြားၿပီး ေစာင့္ေနစမ္း "
" ဟုတ္ကဲ့ ... ဆရာ "
ဆာဂီယုိဆုိသူ အေစာင့္သည္ လူအုပ္ထဲမွ တုိးထြက္ကာ ဆီဇာေပၚရက္တာ အလုပ္ လုပ္ေနေသာ ဟုိဘက္ အခန္းသုိ႔ ျပန္သြားသည္ကုိ ထေရစီ ျမင္ရသည္။
စံုေထာက္ကူးပါးက ထေရစီကုိသာ မ်က္ျခည္မျပတ္ လုိက္ၾကည့္ေနသည္။
သူမ ေနာက္ထပ္ လႈပ္႐ွားမည့္ အကြက္ကုိသာ ေစာင့္ၾကည့္ေနသည္။
သုိ႔ေသာ္ ထေရစီက ဘာမွ် ဆက္မလုပ္။ မည္သည့္ ပန္းခ်ီကား အနားသုိ႔မွ သူမ မကပ္။

ႀကံေဖာ္ ႀကံဖက္ တစ္ေယာက္ေယာက္ ႏွင့္လည္း ဆက္သြယ္ျခင္း အလ်င္းမ႐ွိ။
သူမသည္ ပန္းခ်ီဆဲြသည့္ ပစၥည္း ကိရိယာေပၚသုိ႔ ပက္လက္လန္က်သြားၿပီး သမံတလင္းေပၚသုိ႔ ေဆးမ်ား စီးက် ေပက်ံသြားေအာင္သာ လုပ္ခဲ့သည္။
ယင္းျဖစ္ရပ္မွာ မေတာ္တဆ မဟုတ္ဘဲ သူမတမင္ သက္သက္ လုပ္မွန္း ကူးပါးယံုၾကည္သည္။
နံရံမ်ားကုိ ကူးပါး ၾကည့္လုိက္သည္။ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္မွ မေပ်ာက္။

အားလံုး သူ႔ေနရာႏွင့္သူ ႐ွိေနသည္။
ကူးပါး ဟုိဘက္အခန္းကုိ ခပ္ျမန္ျမန္ သြားၾကည့္ျပန္သည္။
အေစာင့္တစ္ဦးႏွင့္ ပံုတူ ကူးေနသူ ခါးကုန္းႀကီးမွ တစ္ပါး မည္သူမွ် မ႐ွိ။
ပန္းခ်ီကား အားလံုး သူ႔ေနရာႏွင့္သူ ႐ွိေနသည္။
သုိ႔ေသာ္ တစ္စံုတစ္ခုေတာ့ မွားယြင္းခၽြတ္ေခ်ာ္ေနၿပီဟု ကူးပါး အသိစိတ္က သိေနသည္။
ကူးပါး သည္ ညႊန္ၾကားမွဴးေရးထံ ျပန္ေျပးလာၿပီး ေျပာသည္။

သူသည္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးႏွင့္ ယမန္ေန႔က ေတြ႕ခဲ့ဖူးၿပီးျဖစ္သည္။
" ဒီမွာ ... ညႊန္ၾကားေရးမွဴးႀကီး၊ ၿပီးခဲ့တဲ့ မိနစ္ပုိင္းအတြင္းမွာပဲ ဒီက ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ အခုိးခံလုိက္ရၿပီလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ယံုၾကည္တယ္ "
" ခင္ဗ်ား ဘာေတြလာေျပာေနတာလဲ၊ ခင္ဗ်ားေျပာသလုိ အခုိးခံရရင္ အေစာင့္ေတြက အခ်က္ေပးလွ်ပ္စစ္ ေခါင္းေလာင္းေတြ တီးၿပီး အခ်က္ေပးမွာေပါ့ဗ်ာ "
" ပန္းခ်ီကားအစစ္တစ္ခ်ပ္ကုိ အတုတစ္ခ်ပ္နဲ႔ အစားထုိး လဲလွယ္သြားၿပီလုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ထင္တယ္"
" ခင္ဗ်ား အေတြးေခါင္ေနၿပီဗ်၊ ပန္းခ်ီကားအခ်ပ္ တုိင္းရဲ႕ေနာက္မွာ လွ်ပ္စစ္ စီးေၾကာင္းေတြ လႊတ္ထား တယ္၊ ပန္းခ်ီကား တစ္ခ်ပ္ ကုိ နံရံက မ ျဖဳတ္လုိက္တာနဲ႔ တစ္ခ်က္တည္း လွ်ပ္စစ္ေခါင္းေလာင္းေတြ အသံ ျမည္သြားေအာင္ လုပ္ထားတယ္ဗ်။

" အဲဒီ လွ်ပ္စစ္ စီးေၾကာင္းေတြကုိ ၾကားက၀င္ၿပီး အဆက္အသြယ္ျဖတ္ထားရင္ေကာဗ်ာ "
" အဲဒီလုိ အဆက္အသြယ္ ၀င္ျဖတ္တာနဲ႔ တစ္ၿပိဳင္နက္ အခ်က္ေပး ေခါင္းေလာင္းေတြ ျမည္ေအာင္လဲ လုပ္ထားေသးတယ္ဗ်၊ ဒီ ျပတုိက္က ပန္းခ်ီကားေတြကုိ ဘယ္လုိမွ ခုိးမရေအာင္ လံုၿခံဳေရး အစီအစဥ္ေတြ အဘက္ဘက္မွ လုပ္ထားၿပီးသားပါဗ်ာ "
ကူးပါးအဖုိ႔ မေက်မနပ္ျဖင့္ပင္ က်န္ခဲ့ရသည္။
တကယ္ေတာ့လည္း ျပတုိက္မွာ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္မွ မေပ်ာက္ဆံုးသည္ကုိ ထုိေန႔ ညေနပုိင္းတြင္ စစ္ေဆး ၾကည့္ေသာအခါ သိလာရသည္။

ထုိအေၾကာင္းကုိလည္း ညႊန္ၾကားေရးမွဴးက ကူးပါးထံ ညဘက္တြင္ တယ္လီဖုန္းဆက္၍ အေၾကာင္းၾကား လုိက္ေသးသည္။
ကူးပါးအဖုိ႔ အေတြးရ က်ပ္ေနသည္။ ပန္းခ်ီကားကလည္း တစ္ခ်ပ္မွ မေပ်ာက္။
ထေရစီ၀ွစ္တေနကလည္း ေဆးစက္မ်ားစီးက်ေပက်ံကုန္ေအာင္ တမင္သက္သက္ လုပ္ခဲ့သည္။
တစ္ခုခု ေတာ့ ခၽြတ္ေခ်ာ္လဲြမွားေနၿပီဟုသာ ကူးပါးထင္ေနသည္။
*
ဆက္ရန္
.

2 comments:

KMC@ခ်င္းေလး said...

ပိုင္ခ်က္ကေတာ့လန္ထြက္ေနတယ္ဗ်ိဳ႕...ေကာင္းလိုက္တာဖတ္လို႔....ေက်းဇူးတင္ပါတယ္မမတို႔အဖြဲ႔သားေတြေရ.။ အစ္မေရႊစင္လည္းက်န္းမာခ်မ္းသာပါေစဗ်ာ..။

Anonymous said...

thanks alot, ma shwezin!