Monday, August 1, 2011

ဆရာဦးသုခႏွင့္ သူ႔ေခတ္ၿပိဳင္ စာဆိုတို႔အျမင္ အပိုင္း (၃၄)

ဘဘေသာက္တဲ့ ဆန္ျပဳတ္တစ္ခြက္
ေမာင္ေအာင္၀င္းမန္း

ေက်ာင္းၿပီးသြားတဲ့အခါ ႐ုပ္႐ွင္ပညာ ဆည္းပူးေလ့လာခ်င္တာေၾကာင့္ ေလးေလးကုိကပ္ၿပီး ေတာင္းဆုိ ခဲ့ပါတယ္။
" ေလးေလးနဲ႔ ရင္းႏွီးတာကေတာ့ ကုိသုခ ရယ္၊ ကုိဦး ရယ္႐ွိတာပဲ၊ မင္းဘယ္သူ႔ဆီ သြားခ်င္လဲ။ ေလးေလး စာေရး ေပးလုိက္မယ္ "
ေလးေလး ဆုိတာကလဲ ႐ုပ္႐ွင္ေလာက၊ ဂီတေလာကတုိ႔နဲ႔ ျမန္မာ့အသံက အနားယူ ကင္းကြာခဲ့တာ ႏွစ္ ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ဆုိေတာ့ ေခတ္ပရိသတ္နဲ႔က စိမ္းသက္ေနခဲ့ပါၿပီ။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းက ထိပ္ဆံုးတန္း မွာ ညြန္႔၀င္း၊ ေက်ာ္ဟိန္း၊ ေဇာ္၀မ္း၊ ခ်ိဳၿပံဳး၊ ခင္သန္းႏု၊ ၀ါ၀ါ၀င္းေ႐ႊ၊ ေဆြဇင္ထုိက္၊ ႏဲြ႕ႏဲြ႕မူ စတဲ့ မင္းသား၊ မင္းသမီး ေတြေပါ့။ သူတုိ႔ကုိယ္တုိင္က ေလးေလးနဲ႔ မ်ိဳးဆက္သစ္ တစ္ဆက္ေလာက္ကြာေနပါၿပီ။ ဒီေတာ့ "ေမ႐ွင္" ဆုိတဲ့ ေခတ္ေဟာင္းအဆုိေတာ္ ႐ုပ္႐ွင္ မင္းသမီးႀကီးကုိ မသိၾကေတာ့ပါဘူး။

ေလးေလးကနားၿပီ ဆုိတာနဲ႔ တိကနဲျဖတ္ခ်ၿပီး ေကာင္းမႈကုသုိလ္ေတြနဲ႔ပဲ ေပ်ာ္ေမြ႕ေနေတာ့တာပါပဲ။ ၀င္းဦး က သူနဲ႔စင္ျမင့္ေပၚ မွာ သီခ်င္းဆုိေပးဖုိ႔ ေတာင္းပန္တာကုိေတာင္ အားနာပါးနာ ျငင္းပယ္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ နံနက္ခ်ိန္ခါ ေတး သံသာမွာ အေနၾကာ "ေအာင္ျခင္း႐ွစ္ပါး" မဂၤလာ လက္ေဆာင္ အခန္းက "မဂၤလာေမာင္မယ္" သတိရ လက္ေဆာင္အတြက္ "သက္ေ၀"၊ စစ္ေျမက ခ်စ္ေဆြမ်ားအတြက္ ပါးေနၾကတဲ့ "ေက်းေစတမာန္" သီခ်င္း ေတြက အၿမဲတမ္း ျမန္မာ့အသံက ၾကားေနၾကတာ ကေလးလူႀကီး၊ လူငယ္ လူ႐ြယ္ ေတြရဲ႕ ႏွလံုးသားထဲမွာ "ေမ႐ွင္"က ေနရာယူထားလ်က္ပါပဲ။
အဲဒီလုိ ႐ုပ္႐ွင္ေလာကနဲ႔ ေ၀းကြာၿပီး မႏၱေလး အေ႐ွ႕ဖ်ားက ေအာင္ေတာ္မူ ရပ္ကြက္ကေလးရဲ႕ ေအးရိပ္မွာ တိတ္ဆိတ္စြာ ေနလာခဲ့တဲ့ ေလးေလးဟာ ဟုိတုန္းက သူနဲ႔ရင္းႏွီးကၽြမ္း၀င္ခဲ့တဲ့ သူေတြကုိပဲ ညႊန္းဆုိ လုိက္တာပါ။

ေလးေလးက လုိလုိခ်င္ခ်င္ေျပာလုိက္ေတာ့ အေျပးအလႊား စဥ္းစားရပါတယ္။ ဆရာႀကီး ဦးသုခတုိ႔က အဲဒီ အခ်ိန္ တုန္းက ကား႐ုိက္ႀကဲေနတဲ့ ကာလ။ ၀င္းဦးနဲ႔ ေမာင္လွမ်ိဳးက ကား႐ုိက္စိပ္ပါတယ္။ ၀င္းဦး သိသြားရင္ စႏၵာမဂၢဇင္းမွာ စာေပလုပ္ငန္းလဲ ၀င္လုပ္လုိ႔ ရတာေပါ့။ ေမာင္လွမ်ိဳးဆီသြားရင္ ေအ၀မ္းၿခံ နဲ႔ ဆုိေတာ့ ႐ုပ္႐ွင္ နယ္ထဲမွာ ပုိမုိထိေရာက္ႏုိင္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္ရယ္မသိပါဘူး။ ဆရာ ဦးသုခ ဆီ သြားခ်င္ပါ တယ္လုိ႔ ေျပာလုိက္မိပါတယ္။ ေလးေလး မဆုိင္းမတြ ဘဲ ဆရာႀကီး ဦးသုခထံ စာတစ္ေစာင္ ေရးေပး ပါတယ္။

ရန္ကုန္ ပါရမီရိပ္သာ၊ ဧခ်မ္းတိတ္ဆိတ္တဲ့ သုခရိပ္ၿငိမ္"ကုိေရာက္ေတာ့ ယခုလာတဲ့ ယခု ရိပ္ၿငိမ္ ေမာင္ေအာင္၀င္း ဟာ ကၽြန္မတူျဖစ္ေၾကာင္း ကုိသုခထံမွ ႐ုပ္႐ွင္ပညာဆည္းပူးလုိတာေၾကာင့္ လႊတ္လုိက္ ရေၾကာင္း" ေလးေလးရဲ႕စာကုိ ဖတ္ၿပီးတဲ့အခါ ဘဘက -
" ဇာတ္လမ္းစီစစ္ေရး က ဇာတ္လမ္းခြင့္ျပဳခ်က္ေတြ မလြယ္တာရယ္။ ဖလင္ေတြ ၀ယ္ယူရ႐ွိေရးက ခက္ခဲ တာေၾကာင့္ ႐ုပ္႐ွင္၊ ဇာတ္ကားေတြက မ်ားမ်ားစားစား မ႐ုိက္ရဘူး ေမာင္ေအာင္၀င္းေရ႕။ ကား႐ုိက္႐ွိတဲ့ ရက္ေတြ မွာ က်ဳပ္နဲ႔ လုိက္ခဲ့ေပါပ။ ဟုိေက်ာက္သင္ပုန္းေပၚမွာ ကား႐ုိက္ရက္ခ်ိန္းေတြ ေရးထားတယ္။ ကား ဆက္႐ွိတဲ့အခါလဲ ဒီကုိလာခဲ့ေပါ႔"။
ဘဘက လက္ခံခြင့္ျပဳလုိက္တာပါ။ ဘဘနဲ႔ ေလးေလးတုိ႔ရဲ႕ ေအ၀မ္းကေန ေအာင္ေတာ္မူထိ မေျပာင္းလဲ မေမွးမွိန္တဲ့ ရင္းႏွီးမႈပါဘဲ။ အဲဒီကစလုိ႔ပဲ ဘဘ ေျခဖ၀ါးေျမမႈန္႔ ဦးခုိက္လုိ႔ ေရာက္ခဲ့ပါတယ္။ ျမန္မာႏိုင္ငံရဲ႕ ႐ုပ္႐ွင္ တည္းျဖတ္မႈ စတာေတြကုိ အလ်ဥ္းသင့္သလုိ နာၾကားသင္ယူခြင့္ရခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီေတာ့လဲ အကယ္ ဒမီ ေျခာက္ဆု႐ွင္ ႐ုပ္႐ွင္ ဒါ႐ုိက္တာႀကီး တစ္ေယာက္ရဲ႕ သေဘာထားေတြကုိ ေတြ႕႐ွိသိျမင္စံထား မွတ္ သားရျပန္ပါေရာ။

႐ုပ္႐ွင္မွာ အစစအရာရာ ဇာတ္စီးႏုိင္တဲ့ ဇာတ္ဆရာႀကီးဆုိေပမယ့္ အစားအေသာက္ ဂ်ီး(ေၾကး) မမ်ားပါဘူး။ ဘာဟင္းနဲ႔မွ ဘယ္ဟာ စားရမွ ဆုိတာမ်ိဳး မ႐ွိပါဘူး။ ေဒၚေထြးတင္ရဲ႕ ႐ႈတင္ထမင္းနဲ႔တင္ လံုေလာက္ ျပည့္စံု ပါတယ္။ ေဒၚေထြးတင္ကလည္း ဘဘ ႀကိဳက္တတ္တဲ့ ဟင္းေလးေတြ လုပ္လာၿပီး ဂါရ၀ ျပဳတတ္ ပါတယ္။ ရဲယုိ႐ြက္ နဲ႔ ငါးခူေမႊေၾကာ္ လုိဟာမ်ိဳးေလးေပါ့။ ပုဇြန္ထုပ္မွ၊ ငါးသေလာက္မွ၊ ၾကက္သားမွ ဆုိတာမ်ိဳး မေတာင္း ဆုိပဲ၊ ေဒၚေထြးတင္ထည့္ေပးတဲ့ ဟင္းနဲ႔ တစ္ပန္းကန္ျပား ေလ်ာ့ေလ်ာ့ေလာက္ပဲ စား တတ္ပါတယ္။ ေနာက္ ပုိင္း အျမင္အာ႐ံုနည္း မွ ငါးဟင္းကုိ အ႐ုိးထြင္းေပးရတာတုိ႔၊ အသားဟင္းကုိ ဖဲ့ေပးရတာမ်ိဳးေလာက္ပဲ လုပ္ ကုိင္ေပးရတာပါ။

ဘဘ ထမင္းစားေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ေဒၚေထြးတင္ဆီက ထမင္းပန္းကန္ကုိယူ၊ ႀကိဳက္တဲ့ ဟင္းခြက္ဆဲြၿပီး ဘဘနား မလွမ္းမကမ္းမွာ ခပ္သုတ္သုတ္ကေလး စားလုိက္ပါတယ္။ ဘဘကေတာ့ ထမင္း တစ္ပန္းကန္နဲ႔ တင္းတိမ္ တာက မ်ားပါတယ္။ တစ္ခါတစ္ရံ အေတာ္ေလးၿမိန္မွ နည္းနည္း ထပ္ထည့္ေပးရ ပါတယ္။ လက္ နဲ႔ပဲ စားတာမ်ားလုိ႔ လက္ေဆးယူေပး၊ အံကပ္ ကုိ ေရေလာင္းေဆးေပးရပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေဒၚေထြးတင္တုိ႔ ဒန္ေရေႏြးကရား အုိးႀကီးထဲက ေရေႏြးတစ္ခြက္ကုိငွဲ႕ၿပီး ေပးရပါတယ္။ ေရေႏြးခြက္ကုိ လွမ္းယူရင္း "ေမာင္ေအာင္၀င္း ေရာ စားၿပီးၿပီလား" လုိ႔ ေမးေလ့႐ွိသလုိ "ဟုတ္ကဲ့ခင္ဗ်" လုိ႔ ေျဖေလ့႐ွိစၿမဲပါ။ ထူးထူးေထြေထြ ကရိကထမ်ားေလာက္ေအာင္ လုပ္ေပးရတာမ်ိဳး မ႐ွိပါဘူး။

အမ်ားနဲ႔ စားလုိ႔ရယ္လဲမဟုတ္ပါဘူး၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲကုိ ကုမၸဏီကိစၥ၊ ဇာတ္လမ္းကိစၥ၊ စာအုပ္ဆုိင္ေတြ ေလွ်ာက္ၾကည့္တဲ့ အခါမ်ိဳးမွာ တပည့္ျဖစ္တဲ့ ေမာင္ႏွင္းမုိးက "၀ါးခယ္မ"လုိ ျမန္မာထမင္းဆုိင္မ်ိဳးမွာ ငါးရံ႕အူ ဟင္းမ်ိဳးမွာ ေကၽြးတတ္ပါတယ္။ ေျမနီကုန္းက "ေ႐ႊဘ" ထမင္းဆုိင္ကုိလဲ သြားစားတတ္ပါတယ္။ ဒါ႐ုိက္တာ သင္းသင္းယု တုိ႔၊ ဦးဆန္နီတုိ႔ကလဲ တ႐ုတ္ဘံုေက်ာင္းမွာ လုိက္ေကၽြးတတ္ပါတယ္။ ဘယ္မွာ စားစား ထမင္း တစ္ပန္းကန္ျပားေလာက္နဲ႔ ဟင္းအသင့္အတင့္ စားတတ္တာဟာ ဘဘ ရဲ႕ အေလ့အက်င့္ ပါပဲ။

ကုိယ့္အိမ္ မွာ ကုိယ္စားတဲ့အခါမွာလည္း ဘာဟင္းခ်က္လဲ မေမးတတ္ပါဘူး။ ဘာေလး ခ်က္စမ္းပါဆုိတာ မေတာင္း ဆုိပါဘူး။ အိမ္႐ွင္မျဖစ္တဲ့ ဆရာကေတာ္ စီစဥ္ေပးတဲ့ဟင္းမ်ားနဲ႔ပဲ စားပါတယ္။ အိမ္ေနာက္ဖက္ က ဘဘရဲ႕ အခန္းထဲမွာပဲ ကားဆက္တဲ့စားပဲြ႐ွိပါတယ္။ ဘဘအိပ္တဲ့ ကုတင္ေျခရင္းမွာေပါ့။ ဒီလုိ တစ္ခန္းထဲမွာ ထားရတာက ဘဘဟာ အိပ္ရာထဲမွာ စဥ္းစားလုိ႔ အေတြးေပၚလာရင္ ေပၚလာတဲ့ အတုိင္း ထၿပီး နဂၢတစ္ ဖလင္လိပ္ထဲက ႐ုိက္ထားတဲ့ ဖလင္႐ုပ္ေတြကုိ ဆဲြယူဆက္တတ္တာေၾကာင့္ပါ။ ေန႔ ဖက္မွာေတာ့ တည္းျဖတ္စားပဲြရဲ႕ ဟုိဖက္ဒီဖက္မွာ ဘဘနဲ႔ ေမာင္ႏွင္းမုိးတုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ထုိင္ၿပီး ကားဆက္ၾက တာပါ။ ဘဘတုိ႔လုိတဲ့ နဂၢတစ္ဖလင္က အ႐ုပ္ေတြရဲ႕ ဆင္းန္ (SCENE)နံပါတ္နဲ႔၊ (CUT) ကပ္နံပါတ္၊ ဖလင္ စေတြ႐ွာေပးရပါတယ္။

 အဲဒီဖလင္စ ေတြရဲ႕ ထိပ္စေနာက္စေတြကို ျဖတ္ၿပီး ဘဘလုိခ်င္သလုိ ေမာင္ႏွင္းမုိး က တဲြဆက္ ေပးပါတယ္။ ဖလင္စကုိ မီးေခ်ာင္းအေရာင္ေ႐ွ႕မွာ ျပစက္ေပၚက အ႐ုပ္ကေလးေတြ လႈပ္ေန သလုိ ျမင္ရေအာင္ ညာလက္နဲ႔ တဆက္ဆက္ ဆဲြတင္ၿပီး ၾကည့္သါားရင္း လုိခ်င္တဲ့ ေနရာမွာ ျဖတ္၊ ေ႐ွ႕ အ႐ုပ္ ေနာက္အ႐ုပ္၊ အဆက္အစပ္ေတြနဲ႔ ေပါင္းစပ္လုိက္တဲ့အခါ ဇာတ္၀င္ခန္း တစ္ခန္းျပသာေအာင္ရလာ လုိ႔ စိတ္နစ္ ေနၾကတာမုိ႔ ဘယ္အခ်ိန္ ဘယ္ႏွစ္နာရီ႐ွိေနၿပီဆုိတာ ေမ့ေနတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေန႔ခင္း (၁၁)နာရီ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္မွာ ဆရာကေတာ္က ထမင္းပဲြအသင့္ျပင္ၿပီးတာနဲ႔ "အေဖႀကီး ထမင္းစားရ ေအာင္" လုိ႔ အခန္းတခါးေလးဆဲြဖြင့္ၿပီး အသံျပဳလုိက္ရင္ ဘဘက "ေအး -ေအး လာၿပီေဟ့ - ကုိင္းထမင္း စားၾကဦးစုိ႔" ဆုိၿပီး ထပါေတာ့တယ္။

ဘဘရဲ႕ အခန္းအျပင္ဖက္မွာ ထမင္းစားပဲြမွာ ဆရာတပည့္ေတြ၊ ဆရာကေတာ္အေမၾကင္ရဲ႕ လက္ရာမ်ားနဲ႔ ေလြးၾကေတာ့တာပါပဲ၊ အေမၾကင္က "ကုိသုခ ဒါက ၀တ္သားပုန္းရည္ေလး ဒါက ကုလားပဲႏွပ္ကေလး။ ဒါက-ဘဲဥ အခ်ဥ္ခ်က္ဆုိၿပီး ဟင္းေတြခပ္ထည့္ေပးပါတယ္။ ဘဘကလဲ ထမင္းမစားခင္ ဟင္းေလးနည္း နည္းျမည္းရင္း " ေအး-ေကာင္းသားပဲကြ" သီးစံုခ်ဥ္ရည္ေလးက အစပ္တည့္သားပဲ" ေကာင္းခ်ီေပး သာဓု ေခၚၿပီး စားတတ္ပါတယ္။

အစားအေသာက္ မွာ ဂ်ီးမမ်ားတတ္ေပမယ့္ ေထြလီကာလီေလးေတြ စားခ်င္တတ္တာေတာ့ ႐ွိပါတယ္။ မႏၱေလးကုိ ေရာက္တဲ့အခါ မစုိးမုန္႔တီကုိ မနက္ခင္းစာအျဖစ္ သြားစားတတ္ပါတယ္။ ခုေတာ့ စုိးစုိးမုန္႔တီ ေပါ့။ ထမင္းစား တဲ့ အခါမွာေတာ့ ေဒၚရီရီ ထမင္းဆုိင္တုိ႔။ ၿမိဳ႕မခ်စ္တီးထမင္းဆုိင္တုိ႔ကုိ သြားစားတတ္ပါ တယ္။ စာေရးဆရာျဖစ္ခါစက ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ထဲ ကုိးကုန္းကုိးက်င္း ေျခလ်င္ေလွ်ာက္ေနရတဲ့ကာလမွာ တရုတ္ တန္း က ျမန္မာေတြ ပါးစပ္မွာ "အီေကာ္လီဖန္" ဆုိတဲ့ ၂-ျပားတန္ ဆုိင္ေတြမွာ လူထုဦးလွနဲ႔အတူ က်င္လည္ ခဲ့ၾကတာမုိ႔ မႏၱေလးၿမိဳ႕မ႐ံုနားက ၿမိဳ႕မခ်စ္တီးထမင္းဆုိင္ကုိ ၀င္စားၾကပါသတဲ့။ ဆုိင္ထဲမွာ ႐ွိႏွင့္ေနတဲ့လူ ေတြက ဦးေလးလွနဲ႔ ရင္းႏွီးၿပီး ပဲြေနပဲြထုိင္ေတြမွာ ေ႐ွ႕ေဆာင္၊ ေ႐ွ႕႐ြတ္၊ တင့္တယ္ ထယ္၀ါစြာ ျမင္ေတြ႕ခဲ့ရာ က၊ ဒီလုိေနရာမွာေတြ႕လုိက္ရေတာ့ "ဟင္ ဦးေလးလွ" ဟာ ဦးေလးလွ ဆုိတဲ့ အသံေတြေၾကာင့္ ဘဘချမာ သိပ္ၿပီး အားနာသြားခဲ့ရဘူးသတဲ့။ ဘဘကုိယ္တုိင္ကေတာ့ ဒီလုိ ႐ွာ႐ွာ ေပါက္ေပါက္ကေလးေတြ စားတတ္စၿမဲပါပဲ။

" ၁-ပါးသီလ" ႐ုပ္ျမင္သံၾကားဇာတ္လမ္း႐ုိက္ကူးဖုိ႔ ျပည္ၿမိဳ႕ကုိ သြားခဲ့ၾကပါတယ္။ မီးရထားက ဘူတာကုိ ၇-နာရီေလာက္ မုိးခ်ဳပ္မွ ေရာက္ပါတယ္။ ျပည္ ေ႐ႊဆံေတာ္ဘုရားပဲြေစ်းႀကီးကုိ ျဖတ္ၿပီး ၿမိဳ႕အစြန္၊ မႏၱေလး ဖက္အထြက္က က်ားပ်ံ ေဆးလိပ္ပုိင္ ၿခံႀကီးထဲကုိ သြားၾကပါတယ္။ က်ားပ်ံ ဦးအံုးေမာင္က ဇာတ္ကား ႐ုိက္ ကူးေရးအဖဲြ႕ကုိ ထမင္းေကၽြးၿပီးေတာ့ တည္းခုိေဆာင္ဧည့္ခန္းထဲမွာ ဘဘႀကိဳက္တဲ့ ေရမုန္႔နဲ႔ ဧည့္ခံတာပါပဲ။ ဘဘနဲ႔ ရင္းႏွီး ခင္မင္ၾကတဲ့ ၿမိဳ႕မိ၊ ၿမိဳ႕ဖေတြ၊ ျပည္ၿမိဳ႕ "ေ႐ႊဘုန္းပြင့္" စာၾကည့္တုိက္လူႀကီးမ်ားျဖစ္တဲ့ ဦးႀကိဳင္တုိ႔တေတြနဲ႔ မုန္႔ပ်ားသလက္အပါးစား ေရမုန္႔ကုိ အရသာခံစားရင္း စကားေတြ ေျပာၾက ပါေတာ့တယ္ မေတြ႕တာလဲၾကာ၊ မိတ္ေဟာင္း ေဆြေဟာင္းေတြလဲျဖစ္လုိ႔ စကားဆက္မျပတ္ေတာ့ပါဘူး။

အေတာ္ေလး ညဥ့္နက္မွ ဘဘရဲ႕ အ႐ြယ္ရယ္၊ ခရီးပန္းလာတာရယ္၊ ရာသီဥတုက ေအးခ်င္လာတာရယ္ေၾကာင့္ ျပည္ၿမိဳ႕ ကက်ားပ်ံၿခံႀကီးထဲမွာ ႐ုိက္ကူးေနတဲ့ကာလမွာ ေနတာထုိင္တာ စာေရးေသာက္တာပါ ဦးအုန္းေမာင္က တာ၀န္ယူ ဒါနျပဳပါတယ္။ ဦးအုန္းေမာင္ရဲ႕ ထမင္းေကၽြးအဖဲြ႕က ဘဘ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္တဲ့ ဟင္းေတြကုိ ေန႔ည မထပ္ေအာင္ စီစဥ္ေကၽြးေမြးပါတယ္။ တစ္ေန႔ေတာ့ ထမင္းပဲြမွာ "ဥယ်ာဥ္ဟင္းခ်ိဳ"ဆုိတဲ့ ဟင္းတစ္ခြက္ပါလာ ပါတယ္။ ဘဘ သေဘာက်လုိ႔ အထူးတလည္စီစဥ္ ခ်က္ျပဳတ္ ထားတာပါ။ နာမည္ေလးက ဆန္းသလုိ ဟင္း ရည္ကလဲဆန္းပါတယ္။ က်ားပ်ံၿခံႀကီးထဲက ဟင္းခ်ိဳ ခ်က္လုိ႔ရတဲ့ အ႐ြက္ေတြကုိ ေသာင္းေျပာင္းေရာလုိ႔ ခ်က္တာပါတဲ့။ ဆူးပုတ္႐ြက္တုိ႔၊ ဘူး႐ြက္ တုိ႔၊ ကန္စြန္း႐ြက္တုိ႔လုိဟာမ်ိဳးကုိသာ ေသာက္ဖူးတာမုိ႔ အဆန္းတ ၾကယ္ ဟင္းခ်ိဳကုိ အားရပါးရ ျမည္းၾကည့္လုိက္ပါတယ္။ ဘယ္လုိမွန္းကုိ မသိပါဘူး။ တစ္ဇြန္း ႏွစ္ဇြန္း ထပ္ ေသာက္ၾကည့္ပါတယ္။ ခံစားလုိ႔ မရႏုိင္တာေၾကာင့္ ေရေႏြးၾကမ္းကုိပဲ အားထားလုိက္ရပါတယ္။ ဘဘကေတာ့ ႏွစ္ႏွစ္ၿခိဳက္ၿခိဳက္ ေသာက္ ေနတာ ေတြ႕ရပါတယ္။

တစ္ခါမွာေတာ့ ပါရမီရပ္ထဲက ႏွင္းဆီလမ္းေပၚမွာ ျဖစ္ေနတဲ့ ေစ်းန္းေလးဘက္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့ၾကပါ တယ္။ အခု ဇာတ္ညႊန္းအကယ္ဒမီ ရထားတဲ့ ကုိကုိေလးရယ္။ စာအုပ္ထုတ္ေ၀ေရးလုပ္တဲ့ သန္းျမင့္ေ၀ရယ္၊ ဘဘရယ္ ေလးေယာက္သား မနက္ခင္းေလးမွာေပါ့။ ေျမနီလမ္းေပၚက ေစ်းတန္းေလးတစ္ေနရာေရာက္ ေတာ့ သံဒယ္ပုိင္းေလးနဲ႔ လုပ္ေနတဲ့ကုလား ေရမုန္႔ေလးေတြကုိ ျမင္ေတာ့ "ဒီေဒၚဆယ" ေကာင္းလိမ့္မယ္ ထင္တယ္ကြ" လုိ႔ ေျပာပါတယ္။ ဒါနဲ႔ စကၠဴနဲ႔ ထုတ္ခုိင္းၿပီး ဆရာတပည့္ေတြ စကားေတြ တေျပာေျပာနဲ႔ စားရင္း ျပန္ခဲ့ၾကပါတယ္။ ဘဘဟာ အဲဒီ ေဒၚဆယ္မုန္႔ကုိ စံုစံုမက္မက္ႀကိဳက္တာပါ။ ၂၀၀၂-ခုႏွစ္၊ ဆ႒မ အႀကိမ္ အေမေန႔မွာ ေဟာေျပာဖုိ႔ မႏၱေလးကုိ ေရာက္လာခဲ့ပါတယ္။ ပထမဆံုးအႀကိမ္တုန္းက တစ္ခါ ဆ႒မ အႀကိမ္မွာ ဒုတိယေျမာက္တစ္ခါ ေရာက္လာတာပါ။ ရန္ကုန္ မဂၤလာဒံုေလယာဥ္ကြင္းက ၆ နာရီ ေလာက္ ထြက္လာၿပီး၊ မႏၱေလး တံတားဦးေလယာဥ္ကြင္းကုိ မနက္ ၇ နာရီေလာက္ ဆုိက္ေရာက္ပါတယ္။

မႏၱေလး အေမေန႔ အဖဲြ႕၀င္ေတြနဲ႔ ဘဘရဲ႕ မိတ္သဂၤဟမ်ားျဖစ္တဲ့ ရတနာပံုထီဆုိင္ မိသားစုေတြ၊ တက္ေန၀င္းဓါတ္ပံု တုိက္မိသားစုေတြ ႀကိဳဆုိခဲ့ၾကပါတယ္။ ဘဘရယ္၊ ဘဘ ဇနီး အေမၾကင္ရယ္၊ ႐ုပ္႐ွင္ဒါ႐ုိက္တာ ေဒၚသင္း သင္းယုရယ္ေပါ့၊ တံတားဦး ေလဆိပ္ကေန မႏၱေလးၿမိဳ႕လယ္က ဟုန္းထ ဟုိတယ္ကုိ ၈ နာရီခဲြေလာက္မွာ ေရာက္ၾကပါတယ္။ ၉၂ ႏွစ္အ႐ြယ္မုိ႔ ဘဘကုိ ပင္ပန္းႏြယ္းနယ္ေနမယ္ ထင္ခဲ့ေပမယ့္ ဘဘဟာ သူသံေယာ ဇဥ္ႀကီးတဲ့ မႏၱေလးသားေတြၾကားမွာ လန္းဆန္းလတ္ဆတ္လုိ႔ ေက်နပ္ ၾကည္ႏူးေနပါတယ္။ ဟုန္းထဧည့္ ခန္းထဲမွာ ေရေႏြးၾကမ္းေသာက္ေနတဲ့ ဘဘကုိ မနက္စာေလး တစ္ခုခု ဘာေလးမ်ား စားခ်င္သလဲဆုိေတာ့ "ေဒၚဆယ္ေလးမ်ားရမလား"တဲ့ ဟုိတယ္ႀကီးေပၚက အစားအစာ ေတြကုိ ေဘးဖယ္လုိ႔ "တုိ႐ွည္ လုိ႔ေခၚတဲ့ ေဒၚဆယ္မုန္႔"ကုိ အာသာဆႏၵ ေတာင့္တတာမုိ႔ အသက္(၇၀)ေက်ာ္ အ႐ြယ္ အရီးေတာင္း ဦးေက်ာ္သိန္း က ဟုိတယ္ႀကီးနဲ႔ ကပ္လ်က္က "ေဒ၀ီ" ဟိႏၵဴ အစားအစာ ဆုိင္ေလးဖက္ ေျပးတစ္ပုိင္းနဲ႔ သြားမွာ႐ွာပါတယ္။

ဒီလုိ ဂ႐ုတစုိက္ ျပဳတတ္ၾကတာမုိ႔လည္း မႏၱေလးေ၇ာက္တာနဲ႔ စားေကာင္း၊ အိပ္ေကာင္း ေနလုိ႔ေကာင္းျဖစ္ သြားတယ္ လုိ႔ ေဟာေျပာတဲ့ထဲမွာ အထူးတလည္ ထည့္သြင္း ေျပာျပခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီတုန္းကလည္း တက္ေန၀င္း ဓါတ္ပံု ဦးစန္းေမာင္၊ ေဒၚခင္၀င္းတုိ႔၊ ရတနာပံု နီနီသန္းတုိ႔က ေအးေမတၱာ ထမင္းဆုိင္၊ ႐ွမ္း ထမင္းဆုိင္၊ ဘဘ ႏွစ္သက္ခံတြင္းေတြ႕မယ့္ဆုိင္ေတြကုိ လုိက္လံေကၽြးေမြးျပဳစုၾကပါတယ္။ ဘဘကေတာ့ တေပ်ာ္တပါး သုိင္းသုိင္း၀ုိင္း၀ုိင္းႀကီး စားရတာနဲ႔ပဲ ၿမိန္ေနပါသတဲ့။

"ပုေဗၺ၀ သႏ႖ိ၀ါေသန၊ ပစၥဳပၸႏၷ ဟိေတန၀ါ၊
ဧ၀ံ တံ ဇာယေတ ေ၀မံ၊ ဥပၸလံ၀ ယေထာ ဒေက"
ေ႐ွးဘ၀၌ ေဆြမ်ိဳးေပါက္ေဖာ္ ေတာ္စပ္ကၽြမ္း၀င္ဖူးေသာေၾကာင့္ေသာ္လည္းေကာင္း၊ ပစၥဳပၸန္ဘ၀၌ အက်ိဳးစီးပြား ကုိ အတူတကြ ေဆာင္႐ြက္ဖူးေသာေၾကာင့္ လည္းေကာင္း၊ ဤအေၾကာင္းတရား ႏွစ္ပါး ေၾကာင့္ ခ်စ္ခင္ ျခင္းသည္ျဖစ္၏။

ဘဘမၾကာခဏေျပာျပတတ္တဲ့ နာကုလပိတာနဲ႔ နာကုလ မာတာ သူေဌးႀကီးလင္မယားကုိ ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့တဲ့ တစ္ဦးနဲ႔ တစ္ဦး ခင္မင္းရင္းႏွီးၾကရတဲ့ အေၾကာင္းအရင္း ႏွစ္ခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ မဂၤလာ ၾသ၀ါဒေပးတဲ့ အခါမ်ိဳးမွာလည္း ထည့္သြင္းဆံုးမတတ္ပါတယ္။ တပူးတဲြတဲြ သံေယာဇဥ္တြယ္ေန ၾကသူေတြ ျမင္ေတြ႕ရတဲ့အခါ၊ တစ္ေယာက္ အက်ိဳးမ်ားဖုိ႔ တစ္ေယာက္က အားထုတ္ေနၾကတဲ့ အခါမ်ိဳးေတြ မွာ အတိတ္က ကၽြမ္း၀င္ဖူးၿပီး ပစၥဳပၸန္မွာ ေစာင့္ေ႐ွာက္ကူညီေနၾကလုိ႔ ေရေၾကာင့္ ႏဲြ၊ ႏဲြေၾကာင့္ေရ အျပန္ အလွန္ ေပါင္းစည္းရေၾကာင္း ဥပမာ၊ ဥပစာေတြနဲ႔ အက်ယ္ခ်ဲ႕လုိ႔ ေျပာျပတတ္ပါတယ္။

ေဆြရင္းမ်ိဳးခ်ာ သက္ႀကီး၀ါႀကီး အဖုိးတစ္ေယာက္၊ အေဖ တစ္ေယာက္လုိ ခ်စ္ၾကည္႐ုိက်ိဳးစြာ ျပဳစုၾကတယ္ ဆုိတာကလဲ ခုေရတြင္းတူး ခုေရၾကည္ေသာက္လုိ႔ရတာမ်ိဳးမွ မဟုတ္ဘဲ၊ အခ်ိန္ယူလုိ႔ အတိတ္ေရစက္ ေၾကာင့္ ႀကံဳလာ၊ ၀င္လာတဲ့အခါမွာ ႐ုိးစင္းတဲ့ စိတ္ရင္းနဲ႔ အျပန္အလွန္ ေက်းဇူးျပဳခဲ့ၾကတာေၾကာင့္ပါ။ ဘဘ႐ုိက္တဲ့ "ေ႐ႊျခည္ေငြျခည္တန္းပါလုိ႔" ဇာတ္ကားကုိ ရတနာပံု ထီဆုိင္ပုိင္႐ွင္ ဦးသန္းေဆြက အထက္ျမန္မာ ျပည္ကုိ ျဖန္႔ခ်ီေရးယူခဲ့ၿပီး ေအာင္ျမင္သြားတဲ့အတြက္ ႐ုပ္႐ွင္ေလာကနဲ႔ အက်ိဳးေပး ဆက္စပ္သြားပါတယ္။ အဲဒီကစ ဘဘဆီကုိ ၀င္ဟယ္ ထြက္ဟယ္။ သြားဟယ္၊ လာဟယ္နဲ႔ ရင္းႏွီး လာခဲ့ပါတယ္။

အဲဒီေနာက္ မႏၱေလးမွာ "သုခေစတနာ" အမည္နဲ႔ ႐ုပ္႐ွင္ ေဆာက္လုပ္ျဖန္႔ခ်ိေရးတည္ေထာင္ၿပီး "တစ္ဦးက ေစတနာ တစ္ဦးကေမတၱာ" ဇာတ္ကားကုိ ထုတ္လုပ္ခဲ့ပါတယ္။ အရင္က မႏၱေလးလာတဲ့ အခါတုိင္း ဟုိတယ္မွာ တည္းေလ့႐ွိတဲ့ ဘဘကုိ သူတုိက္မွာပဲ တည္းခုိေစခဲ့ပါတယ္။ စားေရးေသာက္တာကအစ သြားရာလာရာ အဆံုး တာ၀န္ယူထားပါတယ္။ ဘဘ မိသားစုနဲ႔ ဦးသန္းေဆြတုိ႔ မိသားစုတုိ႔ဟာ ေဆြရင္းမ်ိဳးခ်ာျဖစ္လာပါ ေတာ့တယ္။ အခ်ိန္ေတြေျပာင္းသြားလုိ႔ ဦးသန္းေဆြက ရတနာပံု စားေသာက္ဆုိင္ဆုိၿပီး တစ္ခမ္းတနားလုပ္ ျပန္ေတာ့ "မတန္ရင္ပန္းကန္ခဲြသြား"ဆုိတဲ့ ေၾကာ္ျငာ စကားလံုး လူအမ်ားပါးစပ္ဖ်ားတြင္သြားေအာင္ ဘဘကပဲေပးခဲ့တာပါ။ ေနာက္ရတနာပံုထီျဖန္႔ခ်ိေရး လုပ္ျပန္ေတာ့လည္း ဘဘကပဲ သူ႔ဇာတ္လုိက္ေတြ ျဖစ္တဲ့ ျမတ္သစ္တုိ႔၊ ေနမ်ိဳးတုိ႔၊ ေမာင္ေဇာ္မင္းတုိ႔နဲ႔ ႐ုပ္ျမင္သံၾကား ေၾကာ္ျငာ ႐ုိက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလုိ သံေယာဇဥ္ေတြ ဆက္သြယ္ယွက္ႏြယ္ ရက္ယွက္ ခဲ့တာ ႏွစ္ေပါင္း ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ ဆုိေတာ့ အႀကီးအက်ယ္ အထုအထည္ျဖစ္ေနတာ မဆန္းေတာ့ပါဘူး။

၁၉၉၁-ေလာက္မွာ မႏၱေလးကုိ ဘဘအလာစိပ္သေလာက္ လာတဲ့အခါတုိင္းလဲ ေအးေဆးသက္သာ ေန တတ္ပါတယ္။ အႏုပညာလုပ္ငန္းေတြလဲ မ႐ွိေတာ့ ေလးေလးေဒၚေမ႐ွင္တုိ႔၊ ဆရာမႀကီး အမ္ေအ ေဒၚအံုး တုိ႔၊ ၿမိဳ႕မအဖဲြ႕ရဲ႕ အစဦး ပကာထူတည္ေထာင္ခဲ့တဲ့ ဦးကုိေလးတုိ႔ စတဲ့ လုပ္ေဖာ္ကုိင္ဖက္ မိတ္ေဟာင္းေဆြ ေဟာင္းေတြနဲ႔လည္း အခ်ိန္ယူေတြ႕ဆံုၿပီး၊ လူထုတုိက္မွာ အေမမာ သိခ်င္တဲ့ဘဘရဲ႕ ဘ၀ဇာတ္ေၾကာင္း ေတြကုိ အားရပါးရ ေျပာျပတတ္ပါတယ္။ ညေနပုိင္းေနေအးတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ မႏၱေလးတကၠသုိလ္ ပါဠိ ဌာနက ကထိကဆရာ၊ ဦးသန္႔စင္တုိ႔၊ နမၼတူေဘာ္တြင္းက မန္ေနဂ်ာ ဦးေက်ာ္ညြန္႔တုိ႔ ဆုိ႐ွယ္ဒန္ေပါက္ ဦးေအးေမာင္တုိ႔၊ ဦးခင္ေမာင္ဦးတုိ႔၊ မံု႐ြာေၾကးစင္ေတာင္က ဦးစံညြန္႔တုိ႔၊ ေညာင္ပင္ႀကီး႐ြာက ဦးထြန္းေ႐ႊ တုိ႔စတဲ့ မိတ္ေဆြ အေပါင္းအသင္းေတြ ေရာက္လာၾကၿပီး ေထြရာေလးပါး ေျပာဆုိၾကပါတယ္။

တစ္ခါတစ္ရံ ေဗာဓိကုန္းဖက္က ဦးဖုန္းျမင့္ေအာင္ တစ္ေယာက္လည္း ေပါက္ခ်လာတတ္ပါတယ္။ လူကစံုေတာ့ ေ႐ွး ေဟာင္းေႏွာင္းျဖစ္ေတြလဲပါရဲ႕။ စာအေၾကာင္းေပအေၾကာင္းလဲပါရဲ႕၊ ဂီတဇာတ္သဘင္ ႐ုပ္႐ွင္ေတြလဲပါရဲ႕။ ကုိယ္ေတြ႕ အျဖစ္အပ်က္ေတြလည္းပါရဲ႕။ ဆရာေတာ္ သမားေတာ္မ်ားလဲပါရဲ႕။ ေတာင္စဥ္ ေရမရ ေရာက္ တက္ရာရာေတြ ျဖစ္ေပမယ့္ ဘ၀နဲ႔ ယွဥ္လုိ႔မုိ႔ ၾကားမ၀နားမၿငီးတဲ့ ေရေႏြးၾကမ္း၀ုိင္းႀကီးပါပဲ။ ဦးသန္းေဆြက တစ္ေန႔တစ္မ်ိဳး မ႐ုိးရေအာင္ အျမည္းေပါင္းစံုနဲ႔ ဧည့္ခံပါတယ္။ ဘဘ ကုိ ဦးတည္လုိ႔ ပါလာတဲ့ စားဖြယ္ ေသာက္ဖြယ္ေလးေတြကလည္း တစ္ေယာက္တစ္မ်ိဳး မျပတ္ ေတာ့ပါဘူး။

တစ္ေန႔ညေနမွာေတာ့ ခပ္ေစာေစာေလး ေရာက္သြားပါတယ္။ ကုိသန္းျမင့္ေ၀က ထမင္းပဲြႀကီးနဲ႔ တစ္ေယာက္ ထဲ။ ဘဘကေတာ့ စားခ်င္စိတ္ မ႐ွိလုိ႔တဲ့ နံရံကပ္ထားတဲ့ ကုလားထုိင္ေပၚမွာ ထုိင္ရင္း ဦးသန္းေဆြ နဲ႔ စကားလက္ဆံုက်ေနပါတယ္။ ေရာက္ေရာက္ျခင္းပဲ အသင့္ျပင္ထားတဲ့ ထမင္းပန္းကန္ျပား ေ႐ွ႕ မွာ ထုိင္ခုိင္းၿပီး ဦးသန္းေဆြက ေကၽြးပါေတာ့တယ္။ ဦးသန္းေဆြရဲ႕ ဇနီး ေဒၚေသာင္းၾကည္တုိ႔၊ သမီး မႏုတုိ႔ နီနီ သန္းတုိ႔ဆုိတာကလည္း အရင္ကတည္းက ခင္မင္ရင္းစဲြမုိ႔ အတင္းပဲ ေကၽြးပါေတာ့တယ္။ ဘဘအတြက္ ခ်က္ျပဳတ္ ထားတဲ့ ဟင္းေတြက ဖြယ္ဖြယ္ရာရာလဲျဖစ္၊ အစပ္အဟပ္ကလည္းတဲ့ေတာ့ မွတ္မွတ္ရရ စား ေကာင္းတဲ့ ထမင္းတစ္နပ္ပါပဲ။
" လာ ေမာင္ေအာင္၀င္းတုိ႔ ဆန္ျပဳတ္ကေလး သြားေသာက္ရေအာင္ " ဘဘက ကုလားထုိင္က ထလုိက္ပါ တယ္။
" အိမ္၀ယ္ခုိင္းလုိက္မယ္ဆရာ "
ဦးသန္းေဆြက ျပာျပာသလဲေျပာပါတယ္။

" ေနပါေစ ကုိသန္းေဆြ၊ ဦးသန္႔စင္တုိ႔ လာရင္သာ ခဏထုိင္ခုိင္းထားႏွင့္လုိက္ပါဦး။ က်ဳပ္တုိ႔ ဆရာတပည့္ ေတြ လမ္းေလွ်ာက္ရင္း သြားလုိက္ခ်င္လုိ႔ "
" ဒါျဖင့္ ေ႐ႊဘံုသာဘုရားနားက ေပၚဆန္းေမႊး ဆန္ျပဳတ္ ေကာင္းတယ္ဆရာ၊ ကုိေအာင္၀င္း အဲဒီကုိ ေခၚ သြားပါ။ သိတယ္ မဟုတ္လား "
" ဟုတ္ကဲ့ သိပါတယ္ "
တကယ္ေတာ့ ေ႐ႊဘံုသာဘုရားကုိသာ သိတာပါ။ ေပၚဆန္းေမႊးဆုိင္ကုိ မသိပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ေမးလုိက္ရင္ ရတာပါပဲ။ ဘဘကုိ ၀တ္ႀကီး ၀တ္ငယ္ျပဳစုဖုိ႔ လုိက္လာတဲ့ ကုိသန္းျမင့္ေ၀က ပုိက္ဆံအိတ္ယူၿပီး ထြက္ခဲ့ၾက ပါတယ္။ ဦးသန္းေဆြတုိ႔ တုိက္အနက္ဘက္ကပ္လ်က္ ၈၇ လမ္းကေန ေျမာက္ဖက္ကုိ ေလွ်ာက္ခဲ့ၾကပါ တယ္။ ၂၅ လမ္း၊ လႊေတာင္တန္းေရာက္ေတာ့ အေနာက္ဖက္ကုိ ခ်ိဳးေကြ႕လုိက္ပါတယ္။ ျပ၀က္ေလာက္မွာ ေ႐ႊဘံုသာဘုရား႐ွိပါတယ္။ ဘုရားေတာင္ဖက္ ၂၅ လမ္းေက်ာ္လုိက္ရင္ ဆုိင္းတန္းေနျပည္ေတာ္ ႐ုပ္႐ွင္႐ံု ႐ွိပါတယ္။ ဘုရားေ႐ွ႕က ေပၚဆန္းေမႊး ဆန္ျပဳတ္ဆုိင္မွာ ဘဘအတြက္ ဆန္ျပဳတ္ တစ္ခြက္ မွာေပးပါတယ္။ ဘဘ ရဲ႕ တစ္ဖက္တစ္ခ်က္မွာ ထုိင္ေနၾကတဲ့ တပည့္ႏွစ္ေယာက္နဲ႔ စကားေျပာရင္း ဆန္ျပဳတ္ေသာက္ပါ တယ္။ အဓိက ကေတာ့ မႏၱေလးအေၾကာင္း သိခ်င္တာေတြေမးလုိက္၊ ဟုိတုန္းက ဘယ္လုိဆုိတာကုိ ေျပာ လုိက္နဲ႔ပါပဲ။

" ဘဘေနာက္ထပ္ ဆန္ျပဳတ္တစ္ပဲြမွာလုိက္အံုးမယ္ေနာ္ "
" ေတာ္ၿပီ ေတာ္ၿပီ၊ က်ဳပ္၀သြားၿပီ ဒါေလာက္ပဲ ေကာင္းတယ္ "
" ဆုန္ျပဳတ္ဘုိး ဘယ္ေလာက္လဲခင္ဗ် "
" ငါးက်ပ္ပါ "
အိတ္ေထာင္ထဲက ပုိက္ဆံႏိႈက္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာပဲ ကုိသန္းျမင့္ေ၀က သူကုိင္လာတဲ့ ပုိက္ဆံအိတ္ႀကီးထဲက ပုိက္ဆံထုတ္ေနပါတယ္။
" ေနပေလ့ေစ ေနပေလ့ေစ ေမာင္ေအာင္၀င္း ေပးလိမ့္မယ္ "
ဘဘ က ခြင့္ျပဳလုိက္တာပါ။

တပည့္ေတြနဲ႔ သြားတဲ့အခါတုိင္း ဘဘက ပုိက္ဆံအိတ္ကုိ တစ္ေယာက္ေယာက္ လက္ထဲအပ္ၿပီး၊ စားၾက ေသာက္ၾကတာေတြကုိ အဲဒီထဲကပဲေပးရပါတယ္။ ႐ုပ္႐ွင္ ျဖန္႔ခ်ိေရးလုပ္တဲ့ ကုိလွထြန္းတုိ႔၊ ႐ုပ္ျပမွာ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ ပန္းခ်ီရာမ တုိ႔က ေကၽြးတဲ့ အခါမွာေတာ့ လက္ခံခြင့္ျပဳပါတယ္။ က်န္တဲ့သူေတြကေတာ့ ဘဘရဲ႕ ပုိက္ဆံအိတ္ထဲကပဲ သံုးရပါတယ္။ ဘဘေျခရင္းေရာက္ကတည္းက ရန္ကုန္မွာ စား၀တ္ေနေရး အတြက္ စာအုပ္အငွားဆုိင္ေလးဖြင့္ၿပီး ရပ္တည္ေနတာကုိ ဘဘက သိထားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဘဘနဲ႔ အျပင္ထြက္ လုိ႔ ဘယ္သြားသြား ပုိက္ဆံအိတ္ကုိ ေပးထားၿပီး သံုးေစတာပါ။
ဒီတစ္ခါေတာ့ ဘဘေသာက္တဲ့ ဆန္ျပဳတ္ တစ္ခြက္ေပါ့။

ေမာင္ေအာင္၀င္းမန္း
.

No comments: