Wednesday, June 1, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ အခ်စ္မ်ားစြာနဲ႕ပါဆရာ အပိုင္း (၉)

အခန္း (၉)

ေနာက္တစ္ေန႔ မနက္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ေခါင္းထဲသုိ႔ အေတြးတစ္ခု၀င္လာသည္။ ပီပီျပင္ျပင္ေတာ့ မဟုတ္၊ ၀ုိးတ၀ါး မွ်သာ။ သုိ႔ေသာ္ ေက်ာင္းသြားရင္း တစ္လမ္းလံုး ဒါကုိပင္ ကၽြန္ေတာ္ စဥ္းစားလာခဲ့၏။
စုေ၀းခန္းမမွ ျပန္လာၿပီး အတန္းထဲတြင္ သူတုိ႔တစ္ေတြ ေနရာယူကာ ၿငိမ္စျပဳခ်ိန္။ နည္းနည္းေတာ့ ျပင္း ထန္မည္။ သုိ႔ေသာ္ ဆက္လုပ္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္လုိက္၏။ ဘာမွ နိဒါန္းမပ်ိဳးေတာ့ဘဲ -
" မင္းတုိ႔ရဲ႕ အတန္းပုိင္ ဆရာတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ေျပာမယ္။ သည္အတန္းနဲ႔ပါတ္သက္တဲ့ ဆရာ့ အစီအစဥ္ ေတြကုိ မင္းတုိ႔အားလံုး သိထားဖုိ႔ သင့္တယ္လုိ႔ ဆရာ ထင္တယ္"
အသံကုိ အတတ္ႏုိင္ဆံုး ႀကိဳးစားၿပီး ၾကည္လင္ခ်ိဳသာေအာင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာသည္။

" ခုခ်ိန္ကစၿပီး ဆရာ စာသင္ေနတုန္းမွာ ၾကား၀င္ေႏွာင့္ယွက္တာ ဆရာ လက္မခံေတာ့ဘူး၊ ဆရာ သင္ၿပီး လုိ႔ မင္းတုိ႔ နားမလည္တာ႐ွိရင္ ထ ေမး။ ထ ေဆြးေႏြး၊ ဆရာလည္း မင္းတုိ႔ကုိ အေႏွာင့္အယွက္ မေပးဘဲ ေလးေလး စားစား နားေထာင္မယ္၊ ဟုတ္ၿပီလား "
ေျပာရင္း ကၽြန္ေတာ္ အကဲခတ္သည္။ သူတုိ႔ ၿငိမ္ေနၾက၏။ အေသာင္းက်န္းဆံုး ဒင္ဟန္ပင္ေ႐ွ႕သုိ႔ကုိင္းကာ နားေထာင္ ေနသည္။

" ဆရာ့အလုပ္က မင္းတုိ႔ကုိ စာသင္ဖုိ႔ပဲ၊ ဒီေတာ့ ဆရာ့အလုပ္ကုိ ဆရာျဖစ္ေအာင္ လုပ္ရလိမ့္မယ္၊ မင္းတုိ႔ စိတ္၀င္စားေအာင္ ဆရာ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားသင္မယ္၊ မင္းတုိ႔ နားမလည္ရင္ ဒါမွမဟုတ္ သေဘာမက် ရင္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဆြးေႏြးၾက၊ ဆရာ ၀မ္းသာစြာ ႀကိဳဆုိမယ္။

" ေနာက္ေျခာက္လဆုိရင္ မင္းတုိ႔ ဒီေက်ာင္းကေအာင္ၿပီး အလုပ္ခြင္၀င္ၾကေတာ့မယ္၊ အဓိပၸာယ္က မင္းတုိ႔ တစ္ေတြ မၾကာခင္ လူႀကီးေတြျဖစ္ၾကေတာ့မယ္။ ဒီေတာ့ ခုကစၿပီး မင္းတုိ႔ကုိ ဆရာ ကေလးေတြအေနနဲ႔ မဆက္ဆံေတာ့ဘူး။ ေက်ာင္းသူေတြကုိေရာ ေက်ာင္းသားေတြကုိပါ လူ႐ြယ္လူလတ္ပုိင္းေတြအေနနဲ႔ ဆရာ ဆက္ဆံမယ္။ မင္းတုိ႔ အခ်င္းခ်င္းလည္း အဲဒီအတုိင္းဆက္ဆံရမယ္။ မင္းတုိ႔ တစ္ေတြ ကေလးဘ၀က လြန္ ေျမာက္လာၿပီဆုိရင္ ... "

ထုိစဥ္ အခန္းတံခါး ၀ုန္းခနဲ ပြင့္လာၿပီး ပါမလာဒဲယား ဒေရာေသာပါး ေျပး၀င္လာသည္။ အလြန္႔အလြန္ ေနာက္က်ေနၿပီျဖစ္၍ အေမာတေကာ ေျပးလာရဟန္ တူ၏။ ကၽြန္ေတာ္ စကားဆက္သည္။
" ဥပမာ - အခန္းတစ္ခန္းထဲကုိ ၀င္တဲ့ေနရာမွာ ႏွစ္နည္း႐ွိတယ္။ တစ္နည္းက ေအးေအးေဆးေဆး တည္တည္ၿငိမ္ၿငိမ္နဲ႔ သိကၡာ႐ွိ႐ွိ ၀င္တဲ့နည္း၊ ေနာက္တစ္နည္းက ပံုပ်က္ပန္းပ်က္ ၀ုန္းဒုိင္းက်ဲ ၀င္တဲ့နည္း။ မစၥဒဲယား က ဒုတိယနည္းနဲ႔ အခန္းထဲ ၀င္လာတယ္၊ ပထမနည္းနဲ႔လည္း သူ၀င္တတ္မယ္လုိ႔ ဆရာ ထင္ပါ တယ္၊ တစ္ဆိတ္ ျပန္လုပ္ျပပါလား မစၥဒဲယား "

ဘာေၾကာင့္ ေကာက္ခါငင္ခါ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလုိေျပာလုိက္မိေၾကာင္း ဒီေန႔ထိ စဥ္းစားမရပါ။ ကၽြန္ေတာ္ အေလးအနက္ ေျပာေနတုန္း သူ၀င္လာပံုေၾကာင့္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္သြားသည္ေတာ့ အမွန္။
အားလံုး သူ႔ကုိ ၀ုိင္းၾကည့္ေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ ခုိင္းသည့္အတုိင္း သူ လုပ္ မလုပ္ သိခ်င္ေဇာႏွင့္ ေစာင့္ ၾကည့္ေနၾကျခင္းျဖစ္၏။ ကေလးမ မ်က္ႏွာ နီရဲေနသည္။
" ဘယ္လုိလဲ မစၥဒဲယား "
ေဒါသျဖင့္ သူ႔မ်က္လံုးေတြ မိး၀င္း၀င္း ေတာက္ေန၏။ သုိ႔ေသာ္ မတ္တတ္ ထၿပီး အခန္းထဲမွ ျပန္ထြက္သည္။ ၿပီးေတာ့ တံခါး ကုိ အသာပိတ္သည္။ အံ့ၾသျခင္းႏွင့္အတူ ကၽြန္ေတာ့္ ရင္ထဲမွ အလံုးႀကီး က်သြားသည္။

မိန္းကေလးက သိမ္ေမြ႕ယဥ္ေက်းသည့္ ဆင္မယဥ္သာ ေျခလွမ္းမ်ားျဖင့္ သူ႔ခံု႐ွိရာသုိ႔ လွလွပပကေလး ေလွ်ာက္ သြား ပါေလ၏။
" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ မစၥဒဲယား၊ ဒီေန႔ကစၿပီး ဆရာတုိ႔အတန္းကုိ အတန္းနဲ႔တူေအာင္ လုပ္မယ္၊ တစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေျပာဆုိဆက္ဆံရမယ္။ ဆရာ့ကုိ ဆရာလုိ႔ ေခၚခ်င္ ေခၚ၊ နာမည္ ေခၚခ်င္ေခၚ၊ ႀကိဳက္သလုိေခၚႏိုင္တယ္။ မိန္းကေလးေတြကုိ မစၥထည့္ေခၚရမယ္၊ ေယာက္်ားေလး ေတြကုိ ေ႐ွ႕နာမည္ မေခၚဘဲ မိသားစုနာမည္ ထည့္ေခၚရမယ္၊ ဟုတ္ၿပီလား"
ကၽြန္ေတာ့္ စီမံခ်က္တြင္ သည္အထိ မပါပါ။ အေျခအေနေပးသျဖင့္ တစ္ဆက္တည္း ကၽြန္ေတာ့္ႏႈတ္မွ ထြက္ သြားျခင္း ျဖစ္၏။ အလုပ္ျဖစ္ေကာင္းပါရဲ႕ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္မိပါသည္။

ဒါကုိေတာ့ သူတုိ႔အားလံုး ပါးစပ္အေဟာင္းသား ျဖစ္ေနၾက၏။ ပထမဆံုး ကန္႔ကြက္သူ က ေပၚတာ။
" အခ်င္းခ်င္း ေတြပဲ၊ ဘာလုိ႔ မစၥေတြ ဘာေတြ လုပ္ေနရမွာလဲ"
" မင္းနာမည္က ဘယ္သူလဲ "
" ေပၚတာ "
" ျပန္ေျပာပါ "
" ေပၚတာပါ ... ဆရာ "
" ဆရာ " ဟု ထြက္လာဖုိ႔ သူ႔ႏႈတ္မွ ေတာ္ေတာ္၀န္ေလးေနေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္ သတိထားမိလုိက္၏။

" ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ေပၚတာ၊ ကဲ ... ေလးေလးစားစား သိကၡာ႐ွိ႐ွိ ဆက္ဆံထုိက္တဲ့ ေက်ာင္းသူ ဒီအတန္း ထဲ မွာ မပါဘူးလုိ႔ မင္းထင္ေနလုိ႔လား "
" ခင္ဗ်ာ ... "

" ဒီမိန္းကေလးေတြထဲမွာ နာမည္ေ႐ွ႕က မစၥတပ္ေခၚၿပီး တေလးတစား ဆက္ဆံသင့္တဲ့ ေက်ာင္းသူ မ႐ွိဘူး လားလုိ႔ ဆရာ ေမးတာ "
မိန္းကေလး တစ္သုိက္ ေပၚတာ့ကုိ စူးစူးရဲရဲ ၀ုိင္းၾကည့္ၾကသည္။ ေက်ာင္းသူအားလံုး၏ မ်က္စိဒဏ္ကုိ မခံႏုိင္ သလုိ ေပၚတာ အၿမီးကုပ္သြားသည္။
" မ႐ွိပါဘူး ... ဆရာ "
" မင္း တစ္ခု မွတ္ထားဖုိ႔ ဆရာ ေျပာမယ္၊ လူမႈဆက္ဆံေရးမွာ ယဥ္ေက်းမႈဆုိတာ မင္းက ေပးရင္ မင္းဆီကုိ ျပန္ လာတယ္ "

စားပဲြကုိ ပတ္ေလွ်ာက္ၿပီး ကုလားထုိင္တြင္ ကၽြန္ေတာ္ ၀င္ထုိက္လုိက္သည္။ ခုခ်ိန္ထိေတာ့ သူတို႔ စိတ္၀င္စားမႈကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဆုပ္ကုိင္ထားႏုိင္ေသးသည္။ စိတ္ပါလက္ပါ နားေထာင္ေနၾက၏။ ကၽြန္ေတာ့္ စကားလံုး တုိင္း ကုိ နားလည္ရဲ႕လားေတာ့မသိ။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးတည္ခ်က္ကုိေတာ့ သူတုိ႔ ေကာင္း ေကာင္း သိပံုရသည္။

" နာက္တစ္ခ်က္ကေတာ့ အတန္းရဲ႕ အက်င့္စာရိတၱ။ ပထမေက်ာင္းသူေတြကုိ ေျပာမယ္၊ မင္းတုိ႔ နားလည္ ထား ရမွာက မၾကာခင္အခ်ိန္အတြင္းမွာ မင္းတို႔ တစ္ေတြကုိ အမ်ိဳးသားေတြက အျမတ္တႏုိးဆက္ဆံၾက ေတာ့မယ္၊ ဒီေတာ့ မင္းတုိ႔ဟာ တန္ဖုိး႐ွိေအာင္၊ သိကၡာ႐ွိေအာင္၊ ျမတ္ႏုိးေလးစားစရာ ေကာင္းေအာင္ ေန တတ္ၾက ဖုိ႔ လုိတယ္။

" မင္းတုိ႔ရဲ႕ သိကၡာအတြက္ ဆရာတုိ႔ ဂုဏ္ယူခ်င္တယ္၊ အဲဒါက မင္းတုိ႔ ကုိယ္ မင္းတုိ႔ ျပဳျပင္မွ ျဖစ္မွာ။ တခ်ိဳ႕ ကိစၥ ေတြမွာ မင္းတုိ႔ မသိတာေတြ၊ မလုပ္ႏိုင္တာေတြ ႐ွိခ်င္႐ွိမယ္။ အဲဒီအတြက္ ဆရာ မစၥက္ေဒးလ္ အီဗန္ ကုိ အကူအညီ ေတာင္းၿပီးၿပီ။ ဒီေန႔ အိမ္တြင္းမႈသိပၸံခ်ိန္မွာ မင္းတုိ႔ ဆရာမနဲ႔ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဆြးေႏြး ႏုိင္တယ္"
ကၽြန္ေတာ္ သက္သက္ စြတ္ေျပာလုိက္ျခင္းျဖစ္၏။ ဆရာမကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဘာမွ မေျပာရေသး။ နားခ်ိန္က်မွ ေျပး ေျပာရမည္။

" ကဲ ... လူႀကီးမင္းတုိ႔ ကိစၥ၊ ဆရာ ဆိပ္ကမ္းလုပ္သားေတြ၊ ျမဴနီစပယ္ လုပ္သားေတြ အမ်ားႀကီးျမင္ဖူး တယ္။ မင္းတုိ႔ထက္ အပံုႀကီး သန္႔ျပန္႔တယ္၊ ေသသပ္တယ္။ တစ္ကုိယ္ေရ သန္႔႐ွင္းေရးကုိ ဂ႐ုစုိက္တာ မင္းတုိ႔က ေယာက္်ား မပီသဘူးမ်ား ေအာက္ေမ့ေနၾကသလား။ တစ္ခုေတာ့႐ွိတယ္။ ကာယ၊ ဥာဏ၊ က်န္းမာသန္စြမ္းတဲ့ လူတစ္ေယာက္ဆုိရင္ေတာ့ အဖုိးတန္ အ၀တ္အစားမလုိဘူး။ သန္႔သန္႔႐ွင္း႐ွင္း ၀တ္ဖုိ႔ပဲ လုိတယ္။ ဆံပင္ပံုလည္း အဓိက မဟုတ္ဘူး။ သန္စြမ္းမႈ ဆုိတာလည္း သတၱိတုိ႔၊ ႐ုိးသားျခင္းတုိ႔၊ ရည္႐ြယ္ခ်က္ ႀကီးမားျခင္းတုိ႔ ဆုိတဲ့ စိတ္ရဲ႕ အရည္အေသြးေတြပဲ၊ ႂကြက္သားနဲ႔မဆုိင္ဘူး။

" မၾကာခင္ မင္းတုိ႔ ရည္းစားထားၾကေတာ့မွာပါ။ ေကာင္မေလးေတြက တကယ္ႀကိဳက္ေတာ့မယ္ဆုိရင္ ညစ္ပတ္ နံေစာ္ ေနတဲ့ လူကုိ ႀကိဳက္မလား၊ သြားကေလးေတြ ေဖြးေနတဲ့၊ လက္သည္းကေလးေတြ လွေနတဲ့ လူကုိႀကိဳက္မလား "
ကၽြန္ေတာ္ ခဏနားၿပီး သူတုိ႔ကုိ စဥ္းစားခ်ိန္ ေပးလုိက္သည္။

" မင္းတုိ႔ အတန္းဟာ ဒီေက်ာင္းမွာ အျမင့္ဆံုးအတန္း၊ ဒါေၾကာင့္ တုိ႔အတန္းရဲ႕ ေဆာင္ပုဒ္ကုိ " ထိပ္တန္း "လုိ႔ ေပးရမယ္။ တစ္ေက်ာင္းလံုးရဲ႕ စံျပ ျဖစ္ရမယ္၊ အငယ္ေတြရဲ႕ မီး႐ွဴးတန္ေဆာင္ျဖစ္ရမယ္။ မင္းတုိ႔ေျပာ သလုိ သူတုိ႔ တစ္ေတြ လုိက္ေျပာၾကလိမ့္မယ္။ မင္းတုိ႔ လမ္းေလွ်ာက္သလုိ လုိက္ေလွ်ာက္ၾကလိမ့္မယ္။ မင္းတုိ႔ ၀တ္သလုိ လုိက္၀တ္ၾကလိမ့္မယ္။

" သူတုိ႔ကေလးေတြ လူေတာ္လူေကာင္းျဖစ္ေအာင္ ေ႐ွ႕ေဆာင္လမ္းျပျဖစ္တဲ့ မင္းတုိ႔မွာ အမ်ားႀကီး တာ၀န္ ႐ွိတယ္။ မင္းတုိ႔ကုိ အေတာ္ဆံုး၊ အေကာင္းဆံုး ျဖစ္ေအာင္ ဆရာတတ္ႏုိင္သမွ် ကူညီမယ္၊ အားေပးမယ္၊ ဆရာ မွားခ်င္မွားမယ္၊ မင္းတုိ႔ဟာ ဒီေက်ာင္းရဲ႕ စံျပအတန္းျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးႏိုင္တယ္လုိ႔ ဆရာ ယံုတယ္။ အဲဒီလုိ ျဖစ္လာေအာင္ကေတာ့ မင္းတုိ႔အေပၚမွာ လံုး၀ မူတည္တယ္။ ကဲ ... ေမးစရာ ႐ွိၾကေသးလား " လက္တစ္ေခ်ာင္း ေထာင္လာသည္။

" မစၥဂ်ိဳးဇက္၊ ဘာမ်ားပါလိမ့္ကြယ္"
" ဆရာ ၀က္စတန္ က်ေတာ့ ဘယ့္ႏွယ္ေျပာမလဲ။ သူ႔အ၀တ္အစားေတြ အၿမဲညစ္ပတ္ေနတာပဲ ဆရာ "
" အင္း ... ဆရာ " လုိ႔ေတာ့ လြယ္လြယ္ေခၚစ ျပဳၾကၿပီ။ မဆုိးပါဘူးဟု ကုိယ့္ကုိယ္ကုိယ္ အားတင္းရ၏။

" မစၥတာ ၀က္စတန္ က ဆရာတစ္ေယာက္ပဲ မစၥဂ်ိဳးဇက္၊ သူ႔ကုိ ထည့္ေဆြးေႏြးဖုိ႔ မလုိဘူးေလ "
ဤတြင္ မေက်နပ္သံေတြ တီးတုိးထြက္လာသည္။
" ဆရာက မင္းတုိ႔ရဲ႕ အတန္းပုိင္ ဆရာေလ၊ ေ၀ဖန္စရာ႐ွိရင္ ဆရာ့ကုိ ေ၀ဖန္၊ တျခားလူကုိ မပုတ္ခတ္နဲ႔၊ ဆရာ စီမံတဲ့အတုိင္း အေကာင္အထည္ေပၚမလာရင္ ဆရာ့အျပစ္ေပါ့"
တိတ္ဆိတ္သြားျပန္သည္။ မေန႔က တိတ္ဆိတ္ပံုမ်ိဳးေတာ့ မဟုတ္။ ကၽြန္ေတာ္ အသက္႐ွဴေခ်ာင္စ ျပဳလာ သည္။ ေနာက္ထပ္ ေမးခြန္း တက္မလာေတာ့သည္ႏွင့္ က်န္သည့္ အခ်ိန္ပုိင္းကုိ စဥ္းစားဖုိ႔၊ ေဆြးေႏြးဖုိ႔ အခ်ိန္ေပး လုိက္သည္။

သူတုိ႔အခ်င္းခ်င္း တီးတုိးတုိင္ပင္ေနၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ထုိင္ၿပီး အသာ ေစာင့္ၾကည့္ေနလုိက္၏။
အားလပ္ခ်ိန္ ေခါင္းေလာင္းထုိးသည္ႏွင့္ ဆရာမ်ား အခန္းသုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ထြက္လာခဲ့သည္။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္လုိက္ မာန္ပါ လုပ္ခဲ့မိပံုကုိ ဆရာမ ဂေရ႕စ္ေဒးလ္အီဗန္အား ေျပာျပလုိက္သည္။ ဆရာမက သေဘာက်ၿပီး ဆက္လုပ္ဟု မီးစိမ္းျပသည္။ လုိသည့္ အကူအညီကုိလည္း ရေစမည္ဆုိ၏။

ထုိေန႔မွာ အခက္အခဲမ႐ွိ ကုန္လြန္သြားသည္။ စိတ္ခ်မ္းသာစရာပင္။ အတန္းႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ အသားက်စ ျပဳလာ၏။ ဘာသာရပ္တုိင္းကုိ ကၽြန္ေတာ္ အားႀကိဳးမာန္တက္ သင္ၾကားသည္။ သမား႐ုိးက် နည္းလမ္း အတုိင္း မသင္ဘဲ သူတုိ႔ကေလးေတြ စကားေျပာေကာင္းလာေအာင္လည္း နည္းလမ္း အမ်ိဳးမ်ိဳး႐ွာၿပီး သင္ သည္။
သူတုိ႔ နားမလည္သည့္ စကားလံုးမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္ေတာ့မွ မသံုး။ နားမလည္တာပါလွ်င္လည္း ေက်ညက္ေအာင္ ႐ွင္းလင္းသင္ျပသည္။ နားမလည္တာကုိ ေမးဖုိ႔၊ အားမနာဖုိ႔လည္း ကၽြန္ေတာ္ အၿမဲတုိက္ တြန္းသည္။

တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ သူတုိ႔အထဲတြင္ ၾသဇာတိကၠမအႀကီးဆံုး ေက်ာင္းသားကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေလ့လာသည္။ ေနာက္လုိက္အမ်ားဆံုးက ဒင္ဟန္။ ေပၚတာက ဒင္ဟန္႔လက္႐ံုး ျဖစ္ဟန္႐ွိ၏။ ဖာမင္ႏွင့္ ဆီးလ္တုိ႔ကေတာ့ တစ္ကုိယ္ေတာ္ သမားမ်ား။ စားေတာ္သေလာက္ အေဆာ့မတ္ၾကသည္။

မိန္းကေလးမ်ားထဲတြင္ေတာ့ ပါမလာဒဲယားက ဗုိလ္။ သုိ႔ေသာ္ ေနာက္လုိက္ သိပ္မ႐ွိလွ။ မ်က္ႏွာထား ခပ္ တင္းတင္း။ အတန္းထဲတြင္ အေတာ္ဆံုးေက်ာင္းသူျဖစ္သည္။ သူ႔အမူအက်င့္ႏွင့္ အရည္အခ်င္းမွာ တျခားစီ။ မြိဳင္ရာဂ်ိဳးဇက္ အနားတြင္ ေက်ာင္းသူေတြ ၀ုိင္းေနတတ္သည္။ ကိုယ္လံုး သြယ္သြယ္၊ ႏႈတ္ခ်ိဳခ်ိဳ ကေလးမ တြင္ ပင္ကုိ ဆဲြေဆာင္မႈတစ္မ်ိဳး႐ွိသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ထင္သည္။
သူတုိ႔ ေလးငါးေယာက္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ စည္း႐ံုးႏိုင္လွ်င္ တစ္တန္းလံုးကုိ စည္း႐ံုးၿပီးသားျဖစ္မည္ဟု နားလည္ လုိက္၏။
----------------------------------
ဆက္ရန္
.

1 comment:

Anonymous said...

အမေရ
သိပ္ၾကိဳက္တယ္
ဖတ္ရတာ အရသာရွိေနသလိုပဲ