Thursday, June 2, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ အခ်စ္မ်ားစြာနဲ႕ပါဆရာ အပိုင္း (၁ဝ)

အခန္း (၁၀)

ေသာၾကာေန႔ မနက္ခင္းတစ္ခု။
အပတ္စဥ္ ျပန္လည္သံုးသပ္မႈ စာစီစာကံုး ေရးၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အသာထုိင္ၿပီး ေစာင့္ၾကည့္ေန၏။ ေနာက္ဆံုး အျဖစ္အပ်က္ ေတြကုိ သူတုိ႔ ဘယ္လုိ ေရးၾကမည္လဲ။
စ ေျဖလုိ႔ မၾကာခင္မွာ ဂ်က္ဆင္က လွမ္းေမးသည္။

" ဆရာ့နာမည္ ဘယ္လုိေပါင္းပါသလဲ ဆရာ "
ကၽြန္ေတာ္ ထၿပီး သင္ပုန္းတြင္ ေရးျပလုိက္သည္။ သည္ေနာက္ ဘာသံမွ မၾကားေတာ့ဘဲ ေခါင္းငံု႔ၿပီး ကုန္း ေရးေနၾကသည္။ ရံဖန္ရံခါသာ စာအုပ္လွန္သံ၊ ခဲတံ လြတ္က်သံမ်ား ၾကားရ၏။
ေန႔လယ္စာ စားခ်ိန္တြင္ သူတုိ႔ ေလ့က်င့္ခန္း စာအုပ္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ ထုိင္ဖတ္သည္။ ဆရာႀကီး ေျပာ သည္ အတုိင္းပင္ သူတုိ႔ကေလးေတြမွာ အလြန္ အျပစ္ကင္းစင္ၿပီး မွ်မွ်တတ ႐ွိၾကပါေပသည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ေကာက္ခ်က္ ခ်မိ၏။ တစ္ေယာက္ႏွင့္တစ္ေယာက္ တ႐ုိတေသလုပ္ၿပီး ေခၚေျပာေနရသည့္ ကိစၥကုိ သူတုိ႔ အားလံုး လုိလုိ ေ၀ဖန္ၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ အတန္းထဲတြင္ မဖြယ္မရာ ျဖစ္ခဲ့သည့္ ကိစၥမ်ားကုိ ဘယ္သူမွ ထုတ္ေဖာ္ မေရးၾကပါ။

ေယာက္က်ားေလး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား က ပ်ံတံတံ နန္႔တန္႔တန္႔ ေကာင္မေလးေတြကုိ "မစၥ" တပ္ ေခၚရသည္ ကုိ မေက်နပ္ၾက။ ေက်ာင္းျပန္ေရာက္ရင္ သူတုိ႔ ေခၚေနက်အတုိင္း ေခၚရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေရးၾက၏။
ေက်ာင္းသူတခ်ိဳ႕ က သူတုိ႔ မိန္းကေလးကိစၥမ်ားကုိ ဆရာမ ေဒးလ္အီဗန္မွ တစ္ဆင့္ ပညာေပးေစျခင္းကုိ မႀကိဳက္ၾက။ ေသာၾကာေန႔တုိင္း ေရခ်ိဳးသျဖင့္ သူတုိ႔ကုိယ္ သူတုိ႔ သန္႔႐ွင္းသည္ဟု ထင္ေနၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ တစ္ခုေတာ့ ႐ွင္း႐ွင္းႀကီးေပၚလာသည္။ သူတုိ႔အား အ႐ြယ္ေရာက္သူေတြကုိ ဆက္ဆံသလုိ ဆက္ဆံျခင္း အတြက္ ေတာ့ အားလံုး သေဘာက်ၾက၏။

ဖာမင္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေ၀ဖန္ရာတြင္ -
" ဆရာ က သူေျပာသမွ် စကားလံုးတုိင္း ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ နားလည္မည္ထင္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ကလည္း နားလည္ခ်င္ေယာင္ ေဆာင္ေနၾကရသည္။"
ကၽြန္ေတာ္ ၿပံဳးမိသည္။ တကယ့္ ခံစားခ်က္မ်ား ျဖစ္၏။ သူတုိ႔၏ ေသာၾကာေန႔ ေလ့က်င့္ခန္းစာအုပ္ေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္သယ္သြားသည္။ အေဖႏွင့္အေမ၏ ေ၀ဖန္ခ်က္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ ၾကားခ်င္ေသးသည္။

ညစာစားၿပီး ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ စကားထုိင္ေျပာၾကသည္။ အေျခအေန တုိးတက္လာသည့္အတြက္ သူတို႔ ၀မ္းသာေနၾက၏။ သုိ႔ေသာ္ သတိ႐ွိဖုိ႔ အေဖက ဆံုးမစကား ဆုိသည္။
" ေက်ာင္းအလုပ္ ေတြ အိမ္ကုိ ယူျပန္တဲ့အက်င့္ မလုပ္နဲ႔ ရစ္ကီ၊ ဒါဟာ အလုပ္ မႏိုင္မနင္းျဖစ္တဲ့ သေဘာကုိ ျပတယ္။ ေက်ာင္းခ်ိန္မွာေရာ၊ အိမ္မွာေရာ ေက်ာင္းအလုပ္ခ်ည္း လုပ္ေနရရင္ မဟုတ္ေသးဘူး၊ ေက်ာင္းဆရာ အလုပ္ဟာ ဘဏ္စာရင္းဖြင့္ထားသလုိပဲ၊ အၿမဲတမ္း ထုတ္သံုးေနရင္ ကုန္သြားမွာေပါ့၊ ထပ္ လည္း သြင္းေနရမယ္။

" အေဖ ေျပာတဲ့အပုိင္းက လူမႈ႕ေရးေတြ ပါလာၿပီဗ်၊ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ ေနရာမ႐ွိဘူးေလ"
" အဲဒီလုိ မေျပာပါနဲ႔ ရစ္ကီရယ္၊ ဘာျပဳလုိ႔ အားငယ္ရမွာလဲ၊ မင္းမွာ အလုပ္နဲ႔အကုိင္နဲ႔ ျဖစ္လာၿပီပဲ၊ တစ္ခု ေတာ့ ႐ွိတယ္။ မင္း လူေတာတုိးရမယ္။ ဒီႏိုင္ငံမွာ အသားေရာင္ မခဲြျခားဘဲ လူစိတ္႐ွိတဲ့ လူေတြအမ်ားႀကီး ႐ွိတယ္ ဆုိတာ မင္း ေတြ႕လာလိမ့္မယ္"

" ကၽြန္ေတာ့္အဖုိ႔ ဘယ္သူမွ မလုိေတာ့ပါဘူး အေဖရယ္၊ ကၽြန္ေတာ့္မွာ အေဖရယ္၊ အေမရယ္ ႐ွိေနၿပီပဲ"
" သားက အဲဒီလုိ ေျပာေဖာ္ရတာ အေဖတုိ႔ ၀မ္းသာပါတယ္ကြယ္၊ ဒါေပမဲ့ အေဖနဲ႔ အေမတုိ႔က သခ်ႋဳင္း ကုန္းကုိ ေျခတစ္ဖက္ လွမ္းေနၿပီေလ၊ ဒီေတာ့ သားအေနနဲ႔ ႐ြယ္တူတန္းတူ အေပါင္းအသင္းေတြ ႐ွိဖုိ႔ လုိ လာၿပီ။ ျဖစ္ႏုိင္ရင္ မင္းအ႐ြယ္ဟာ အတဲြ႐ွိဖုိ႔ ေကာင္းတဲ့ အ႐ြယ္ေရာက္ေနၿပီရစ္ကီ၊ မဟုတ္ဘူးလား ဂ်က္စ္ရယ္"
အေမ က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးသည္။

" အုိ ... သူ႔ဘာသာသူ ေနပါေစ၊ အခ်ိန္ေတြ အမ်ားႀကီး႐ွိေသးတဲ့ဟာကုိ "
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ သားအမိ သားအဖ သံုးေယာက္ တျခားအေၾကာင္းေတြ ဆက္ေျပာၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဒီည အေဖ ေျပာသည့္ အခ်က္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ အေလးအနက္ထား ခံယူလုိက္သည္။ ေက်ာင္းအလုပ္ေတြကုိ ဘယ္ ေတာ့မွ အိမ္သယ္မလာေတာ့။ ေက်ာင္းမွာ ၿပီးေအာင္ လုပ္သည္။ ပုိအက်ိဳး႐ွိလာသည္ကုိ ေတြ႕ရ၏။ သူတုိ႔အမွားမ်ားကုိ ပူပူေႏြးေႏြး ေထာက္ျပႏုိင္သျဖင့္ ပုိၿပီး မွတ္မိၾကသည္။ စိတ္ထဲ စဲြသည္။

တစ္ေန႔ထက္ တစ္ေန႔ ကေလးမ်ားႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္၏ ဆက္ဆံေရးမွာ တုိးတက္လာခဲ့၏။ ပထမတြင္ မိန္းကေလး ေတြကုိ မစၥတပ္ၿပီး ေခၚရသည့္အတြက္ သူတုိ႔ မ်က္ႏွာေတြ ႐ွက္ကုိး႐ွက္ကန္း ျဖစ္ေနၾကသည္။ သုိ႔ေသာ္ မၾကာခင္ က်င့္သားရသြားသည္။ အားရစရာေကာင္းသည့္ အက်ိဳးသတ္ေရာက္မႈပါေပ။ အေနအထုိင္၊ အေျပာအဆုိႏွင့္ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈပါ သူတုိ႔ ဂ႐ုစုိက္လာၾကသည္။ ေပါက္လႊတ္ပဲစား အမူအက်င့္ ေတြ တျဖည္းျဖည္း နည္းလာသည္။

သူတုိ႔ကုိ ကၽြန္ေတာ္ စာသင္ပံုမွာ စာသင္ေနသည္ႏွင့္မတူဘဲ သူတုိ႔ေခါင္းထဲကုိ ကၽြန္ေတာ္ တတ္သမွ်၊ မွတ္သမွ်ေတြ အတင္း႐ုိက္သြင္းေနသလုိ ျဖစ္ေန၏။ ရံဖန္ရံခါ နားခ်ိန္ ေခါင္းေလာင္းထုိးသြားသည္ကုိ မသိ လုိက္။ ေန႔လယ္စာႏွင့္ ေက်ာင္းဆင္း ေခါင္းေလာင္းထုိးသံကုိ မၾကားလုိက္ဘဲ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခု ကုိ အေလးအနက္ ေဆြးေႏြးေနတတ္ၾကသည္။
သင္ခန္းစာတစ္ခုကုိ သူတုိ႔ဘာသာ သံုးသပ္ေစသည္။ သူတုိ႔အေတြးအေခၚႏွင့္ ဆင္ျခင္တံုတရား ျမင့္လာဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဦးတည္သည္။ သုိ႔မွ ပညာရည္အဆင့္ ျမင့္လာမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ ယံုၾကည္သည္။ အတန္းထဲတြင္ ေတာ္ေတာ္ ထက္သည့္ ကေလးမ်ား႐ွိသည္။ ပါမလာဒဲယား၊ ေပၚတာ၊ တစ္ဂ်က္ဆင္၊ ဆီးလ္တုိ႔ ျဖစ္ပါသည္။ က်န္ကေလးမ်ားလည္း မဆုိးလွပါ။ စာကုိ စိတ္မ၀င္စားဘဲ ပတ္၀န္းက်င္လႊမ္းမုိးမႈ မ်ားေန၍သာ ထိပ္တန္းကုိ တက္မလာႏုိင္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။

သူတုိ႔တစ္ေတြ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းကုိ စိတ္၀င္စားလာၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းကုိ ေမးၾကသည္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဇာတိ၊ ပညာအရည္အခ်င္း၊ စစ္ကာလ အေတြ႕အႀကံဳစသည္ ... စသည္။ တရင္းတႏွီး ေမးၾကျခင္း ျဖစ္၏။
ရာခုိင္ႏႈန္းျပည့္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ ပါလာသည္ေတာ့ မဟုတ္ေသး ဒင္ဟန္ႏွင့္ ေနာက္လုိက္တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ေပကတ္ကတ္ လုပ္ေနတုန္း။ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ထုိးႏွက္ဖုိ႔ သူတုိ႔ အခြင့္အေရး မရေတာ့။ သည္ေတာ့ အမူ အရာ အားျဖင့္သာ ဂ်စ္ကန္ကန္ လုပ္ေနသည္။

သုိ႔ေသာ္ ဒင္ဟန္ ေနာက္လုိက္အုပ္စုမွာ မ်ားမ်ားစားစား မဟုတ္၍ ကၽြန္ေတာ္ တတ္ႏုိင္သမွ် မသိက်ိဳးကၽြန္ ျပဳေနခဲ့သည္။ ေရမ်ား ေရႏုိင္၊ မီးမ်ား မီးႏုိင္ ဆုိသလုိ သူတုိ႔လည္း မၾကာခင္ ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ ပါလာလိမ့္ မည္ဟု အေကာင္းျမင္၀ါဒျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သည္။ သုိ႔ေသာ္ ထင္သေလာက္ မလြယ္ေၾကာင္း ေတြ႕ လာရ၏။
တစ္ေန႔ တြင္ ပထ၀ီ၀င္ သင္ေနရင္း အ၀တ္အထည္ အေၾကာင္းပါလာသည္။ ရာသီဥတုႏွင့္ ေဒသအလုိက္ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈ ကုိ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ေဆြးေႏြးၾကသည္။

အေအးပုိင္းဇံုက အက္စကီးမုိးေတြက တိရစၦာန္အေရကုိ ၀တ္ၾကညပီး၊ ကာရီဘီယံေဒသက လူေတြက်ေတာ့ ခ်ည္ထည္ပါးပါးကုိသာ ၀တ္ၾကေၾကာင္းမ်ားကုိ ရာသီဥတုႏွင့္ ဆက္ႏြယ္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ ႐ွင္းျပေနစဥ္ တစ္ဂ်က္ဆင္ ေမးခြန္းတစ္ခု ထ ေမးသည္။
" ကၽြန္ေတာ္ အိမ္က မဂၢဇင္း တစ္အုပ္ထဲမွာ ေတြ႕တယ္ ဆရာ၊ ကပၸလီမေတြ ကေနတဲ့ပံု၊ အေပၚပုိင္းက ဘာ မွ ၀တ္မထားဘူး "
သူ စိတ္၀င္စားသည့္ အေၾကာင္းအရာက ပထ၀ီ၀င္ ဟုတ္ဟန္ မတူပါ။

 " ဟုတ္တယ္ေလ။ အပူပုိင္းဇံုမွာ ေနတဲ့ လူေတြဟာ အ၀တ္ဗလာေနတာ မ်ားတယ္။ လူ႐ုိင္းေတြဆုိရင္ ေဆးျခယ္တာေလာက္ နဲ႔ ေက်နပ္ၾကတယ္ "
" ေ႐ွးေခတ္ ၿဗိတိသွ်လူမ်ိဳးေတြလည္း အဲဒီလုိပဲ မဟုတ္လား ဆရာ"
" ဟုတ္တယ္ မစၥဒဲယား၊ ဒါေပမဲ့ မင္းတုိ႔ မွတ္ထားရမွာက အဲဒီလုိ ေဆးျခယ္တာဟာ ျခယ္မႈန္းမႈ တစ္မ်ိဳးပဲ၊ ရာသီဥတုဒဏ္ ကုိ ခံႏိုင္ေအာင္ လုပ္ၾကတာေတာ့ မဟုတ္ဘူး၊ တခ်ိဳကလူ႐ုိင္းေတြရဲ႕ အယူက သူတုိ႔ ကုိယ္မွာ ေၾကာက္စရာ အေရာင္ေတြ၊ အ႐ုပ္ေတြ ေရးျခယ္လုိက္ရင္ မေကာင္းဆုိး႐ြားေတြ အနားမကပ္ရဲဘူး လုိ႔ ယံုၾကည္ၾကတယ္။ အဲဒီအေလ့အထဟာ အာဖရိကတုိက္နဲ႔ ေျမာက္အေမရိကတုိက္က လူ႐ုိင္းေတြဆီမွာ ေခတ္စားတယ္ "

" သူတုိ႔ ခ်မ္းမွာပဲေနာ္ ဆရာ
" ဘယ္သူ႔ကုိ ေျပာတာလဲ မစၥဘင္ဂ်မင္ "
"ခုတင္က ဆရာ ေျပာတဲ့ ေ႐ွးေခတ္ ၿဗိတိသွ် လူမ်ိဳးေတြကုိ ေျပာတာပါ ဆရာ "
" မခ်မ္းပါဘူး၊ သူတုိ႔က ဂူထဲမွာ ေနၾကတာပဲ၊ ၿပီးေတာ့ တိရိစၦာန္ သားေမြးေရေတြကုိ သူတုိ႔ ခ်ဳပ္၀တ္တတ္ ၾကတယ္ေလ "
" အဲဒီေခတ္ လူ႐ုိင္းမိန္းမေတြ သားေမြး႐ွည္ အက်ႌနဲ႔ဆုိ သိပ္ၾကည့္ေကာင္းမွာပဲ "

အတန္းထဲတြင္ ဟာသလုပ္စရာ႐ွိလွ်င္ ဘယ္ေတာ့မွ အလြတ္မခံေသာ ဒင္ဟန္ ၀င္ေႏွာင့္သည္။ တစ္တန္း လံုး ရယ္ၾကသည္။ ရယ္စရာျမင္ကြင္းကုိ ျမင္ေအာင္ ၾကည့္မိၿပီး ကၽြန္ေတာ္ပါ လုိက္ရယ္မိပါသည္။
" အက်ႌရယ္လုိ႔ေတာ့ သူတုိ႔ ပံုက်ပန္းက် မခ်ဳပ္တတ္ေသးဘူး။ ဒီတုိင္း ျဖတ္ေတာက္ၿပီး စြပ္ထားၾကတာ။ အဲဒီ ေခတ္ကစၿပီး ဒီေန႔ထိ အဆင့္ဆင့္ တုိးတက္ေျပာင္းလဲလာၿပီးမွ တုိ႔ ခု၀တ္ေနတဲ့ အ၀တ္အစားပံုစံေတြ ျဖစ္လာတာပဲ။ အဲဒီလုိ ၀တ္စားဆင္ယင္မႈ အဆင့္ဆင့္ ေျပာင္းလဲလာပံုကုိ ၀ိတုိရိယ ျပတုိက္နဲ႔ အဲလ္ဘတ္ ျပ တုိက္မွာ ျပထားတယ္ေလ။ စိတ္၀င္စားတဲ့သူေတြ သြားၾကည့္ဖုိ႔ ဆရာ တုိက္တြန္းတယ္ " " ကၽြန္မတုိ႔ကုိ ဆရာ လုိက္ပုိ႔ေပးပါလား ဟင္ "

မ်က္ႏွာတြင္ မွဲ႕ေျခာက္ကေလး သက္သက္ႏွင့္ ဘာဘရာပက္က ေတာင္းဆုိသည္။ သူ႔မ်က္၀န္းမ်ားက ကခုန္လ်က္။ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ေမွ်ာ္လင့္တႀကီး ၾကည့္ေနသည္။ သည္တစ္ၿပံဳေထာင္လံုးေခၚၿပီး ေလ့လာေရး ခရီး ထြက္ဖုိ႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္မကူးခဲ့ပါ။ သုိ႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ လႊတ္ခနဲ အေျဖ ေပးလုိက္မိ သည္။
" မင္းတုိ႔အားလံုး စိတ္၀င္စားတယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ဆရာႀကီးနဲ႔ တုိင္ပင္ၾကည့္မယ္ေလ"
" စိတ္၀င္စားတယ္ ဆရာ၊ စိတ္၀င္စားတယ္" ဟု ၀ုိင္းေျပာၾကသည္။

ထုိစဥ္ ေနာက္ပုိင္းက တီးတုိးတီးတုိး လုပ္သံ၊ က်ိတ္ရယ္သံေတြ ထြက္လာသည္။ ဒင္ဟန္ႏွင့္ ဆာပီယာႏုိတုိ႔ လူသုိက္ပင္။ တစ္၀က္ဖြင့္ထားသည့္ ဒင္ဟန္၏ စားပဲြထဲတြင္ တစ္စံုတစ္ခုကုိ သူတုိ႔ သေဘာက်ေနၾကျခင္း ျဖစ္၏။
ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္တန္းသုိ႔ ေလွ်ာက္သြားသည္။ စားပဲြကုိ ဆဲြဖြင့္လုိက္သည္။ မဂၢဇင္းတစ္ေစာင္မွ ဆုတ္ယူ လာသည့္ ပံုတစ္ပံု။ မေပၚ့တေပၚ ၀တ္ထားသည့္ အမ်ိဳးသမီး။ ပံုေပၚတြင္ ဒင္ဟန္က ခဲတံျဖင့္ လုိက္ၿပီး လက္စြမ္းျပေနျခင္းျဖစ္၏။

ပံုကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဆတ္ခနဲ ဆဲြယူၿပီး စားပဲြကုိ ျပန္ပိတ္လုိက္သည္။ ဒင္ဟန္ က ကုလားထုိင္ ေနာက္တန္းကုိ မွီၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ကုိ မထီေလးစား ၿပံဳးၾကည့္ေနသည္။ တမင္ ကၽြန္ေတာ္ ေတြ႕သြားေအာင္ လုပ္ဖုိ႔ ရည္႐ြယ္ခ်က္ ႐ွိဟန္တူပါသည္။ ဘာမွမေျပာဘဲ ပံုကုိ အစိတ္စိတ္အႁမႊာႁမႊာ ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ ဆဲြဆုတ္ ပစ္လုိက္၏။ စကၠဴစမ်ားကုိ အမိႈက္ျခင္းထဲ ပစ္ထည့္လုိက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ လွည့္ထြက္လာခဲ့သည္။
" မေအ ... ငမည္းေကာင္ " သူ႔ဆဲသံကုိ ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကားလုိက္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ မၾကားေယာင္ျပဳၿပီး စာ ဆက္သင္ သည္။

ဒင္ဟန္သည္ ေဒါသအမ်က္ ေျခာင္းေျခာင္းထြက္ေနသည့္ ေႁမြေဟာက္တစ္ေကာင္လုိ ျဖစ္ေန၏။ သူျဖစ္ခ်င္ သည့္ ရန္ပဲြကုိ မျဖစ္လုိက္ရ၍ မခံခ်ိ မခံသာ ျဖစ္ေနပံုလည္းရ၏။
႐ုပ္ပံုကုိ ကၽြန္ေတာ္ ဆဲြဆုတ္ေနစဥ္ အျခား ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ားက စုိးရိမ္တႀကီး ၾကည့္ေနၾက၏။ ဒင္ဟန္ ၏ ဂုဏ္သတင္းကုိ သူတုိ႔ အားလံုး သိထားၾကသည္ မဟုတ္လား။ သူတုိ႔၏ မ်က္ႏွာမ်ားကုိ ၾကည့္ၿပီး အေျခအေနမွာ သည္တြင္ ၿပီးဦးမည္ မဟုတ္ဟု ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္လုိက္သည္။
ကၽြန္ေတာ့္အထင္ မမွားေၾကာင္း မၾကာခင္ ေတြ႕ရပါေတာ့သည္။
--------------------------------------
ဆက္ရန္
.

1 comment:

စံပယ္ခ်ိဳ said...

စိတ္၀င္စားစရာေကာင္းေနပါၿပီ
ဆက္ဖတ္ၿဖစ္ေနတဲ႔...