Thursday, June 23, 2011

တင္ေမာင္ျမင္႔ ဘာသာျပန္ သတင္းမုဆိုး အပိုင္း (၄၇)

အခန္း(၆၅)
အယ္လီ

"ရွင္ႏွင့္ကၽြန္မ" ကို အယ္လီ ဖတ္သည္။ စူးစူးစိုက္စိုက္ ဖတ္ျခင္းျဖစ္၏။ သတင္းေထာက္ဘ၀မွ စာေရးဆရာ ဘ၀ ကို ခုန္ကူးခဲ့သည္။ စာေရးစာရာ ဘယ္ႏွစ္ဦးရိွႏိုင္ပါမည္လဲ။ တူလြန္းလွေခ်လား။ အီဗန္ ဂ်ိန္းလင္ဒါးသည္ အို၀င္ကာဆယ္ လား၊ အေသအခ်ာ မေျပာႏိုင္ေသာ္လည္း ကိုးဆယ့္ငါး ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ အယ့္လီ စိတ္ထဲ တြင္ ေသခ်ာေန၏။
ျပစ္ဒဏ္မခ်မွတ္မီ အခ်ိန္အထိ တရားခံတိုင္းတြင္ အျပစ္မရိွ ဟူသည့္ အခ်က္ကို အယ္လီ သတိထား လိုက္သည္။
သူ႔ကို သံသယ အက်ိဳး ခံစားခြင့္ေပးသင့္သည္ဟု အယ္လီ ဆံုးျဖတ္လိုက္၏။

"ဂ်ိန္းဂရက္ခ်္ဆိုတဲ့ စာေရးဆရာမကို သိလား" အို၀င့္ကို ဂ်ိန္းက အမွတ္မထင္ ေမးၾကည့္သည္။
"သံုးဆယ့္ႏွစ္ေကာဌာသ အေၾကာင္းေတြ ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္မွာ ေရးတဲ့ ေပါေတာေတာ စာေရးဆရာမ မဟုတ္လား၊ ေတြ႔ဖူး ပါတယ္"
"ေတြ႔ဖူးတာလား၊ အိပ္ဖူးတာလား"
"အလိုဗ်ာ ကိုယ္ အစစ္ေဆးခံေနတာလား"
ၿပီးေတာ့ အယ္လီ သိခ်င္သမွ် ေမးခြန္းအားလံုး အို၀င္ ေျဖသည္။

"ရွင့္အေၾကာင္း သူစာအုပ္တစ္အုပ္ ေရးထားတယ္၊ ရွင့္သံုးဆယ့္ႏွစ္ေကာဌာသ အေၾကာင္းလည္းပါတယ္"
"ဟာ မျဖစ္ႏိုင္တာ"
"အယ္လီ အေသးစိတ္ ေျပာျပရမလား"

ဥတၱရၾကယ္တြင္ အယ္လီသည္ အေမ့ ေစ်းေရာင္းပံုကို အရယူထားသျဖင့္ အေကာင္းဆံုး အေရာင္းသမား ျဖစ္ခဲ့သည္။ ေရာင္းေရး ၀ယ္တာတြင္ အယ္လီသည္ ပါရမီပါသည္ ဟု ဆိုရမေလာက္ ႀကိဳတင္သိျမင္တတ္သူ ျဖစ္သည္။ အေမက ပန္းခ်ီကားသစ္ တစ္ခ်ပ္ေရာက္ လာလွ်င္ ဘယ္လိုေရာင္းရမည္ကို သိသလုိ၊ အယ္လီကလည္း စာအုပ္တစ္အုပ္ ေရာက္လာတိုင္း ေစ်းကြက္ကို ဘယ္လို တင္ရမည္ကို တန္းသိသည္။ အျမတ္အစြန္း ကို အနံ႔ခံတတ္သည္။ အယ္လီႏွင့္ လင္ကီသည္ တက္ညီလက္ညီျဖင့္ အလုပ္တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ဆက္တိုက္ လုပ္ေဆာင္ ေအာင္ျမင္လ်က္ရိွသည္။
ဒစၥကို အက ေခတ္စားၿပီး လူတိုင္း ကခ်င္လို႔ ရြေနခ်ိန္တြင္ လင္ကီက "အကသင္နည္း" စာအုပ္တစ္အုပ္ ထုတ္လိုက္သည္။ အယ္လီက သည္ကနည္းျဖင့္ အကျပိဳင္ပြဲ တစ္ခုျဖစ္ေအာင္ စီစဥ္သည္။ တယ္လီေဗးရွင္း တြင္ ပါေအာင္ လုပ္သည္။

အကျပိဳင္ပြဲတစ္ခါ လုပ္တိုင္း တစ္ႀကိမ္ ထပ္ရို္က္ရသျဖင့္ လင္ကီက အယ္လီက္ို ခ်ီးက်ဴးစကား ဆိုုသည္။
"ဘာမွ မဟုတ္တဲ့ စာအုပ္ကို ေရာင္းမေလာက္ေအာင္ မင္းလုပ္ေပးလိုက္တာပဲ"

ဥတၱရၾကယ္တိုက္တြင္ ေရးဖူးသည့္ နကၡတ္တၱေဗဒ စာေရးဆရာ ရိွခဲ့ဖူးေၾကာင္း အယ္လီေရာ၊ လင္ကီပါ သိ ထားသည္။ သူက စိတ္ကုဆရာ၀န္။ လင္ကီက သူ႔ကို ျပန္စည္းရံုးၿပီး ေဗဒင္ႏွင့္ နကၡတၱ ေဗဒ ပညာရပ္ အေၾကာင္း စာအုပ္ေတြ ေရးခုိင္းသည္။ စာေရးဆရာကို ေဟာေျပာပြဲေတြ လုပ္ေပးသည္။ စီဘီအက္စ္ သတင္းဌာန ကပါ တစ္ပတ္သံုးၾကိမ္ လႊင့္ေပးသျဖင့္ စာအုပ္၀က္၀က္ကြဲ ေရာင္းစြံျပန္သည္။

ဥတၱရၾကယ္တိုက္မွ အခ်စ္၀တၳဳ စာေရးဆရာတစ္ေယာက္၊ တစ္ဖက္မွ စာေရးရင္း ဘုန္းႀကီး၀တ္သြားသည္။ ႏွစ္ျခင္း သာသနာ့ေဘာင္ သို႔၀င္သြားျခင္း ျဖစ္၏။ အေမရိကန္ စာနယ္ဇင္းႏွစ္ပတ္လည္ ပြဲေတာ္တြင္ ဥတၱရၾကယ္ မွ က်င္းပေပးသည့္ မဂၤလာေဆာင္ အခမ္းအနား တစ္ခုကို စာေရးဆရာ ဘုန္းေတာ္ႀကီးက ႀကီးမွဴးၿပီး လက္ထပ္ ေပးဖို႔ အယ္လီက စီစဥ္သည္။ ကံေကာင္းသူ သတို႔သားက စာအုပ္ျဖန္႔သည့္ ယာဥ္ေမာင္း တစ္ေယာက္ ျဖစ္၏။ သတို႔သမီးက ခ်ီကာကို စာအုပ္ဆိုင္မွ အေရာင္းစာေရးမကေလး။

မဂၤလာပ်ားရည္ဆမ္း ခရီးစရိတ္ကို လည္း ဥတၱရၾကယ္မွ က်ခံေပးသည္။ စာနယ္ဇင္းမ်ားတြင္ "သတင္း" ျဖစ္သြား၏။ အခ်စ္၀တၳဳေရးဆရာ (ဘုန္းေတာ္ႀကီး) ၏ ၀တၳဳလည္း ေၾကာ္ျငာၿပီးသား ျဖစ္သြားၿပီ၊ ေရာင္းေကာင္းလိုက္သည္မွာ ေျပာဖြယ္ရာမရိွေတာ့။
"မင္း ေရာင္းရင္ အကုန္စြံတာပဲ" ဟုလင္ကီက ခ်ီးက်ဴးေတာ့
"အင္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္သာ စြံေအာင္ မေရာင္းတတ္တာ" ဟု အယ္လီက ရယ္သြမ္းေသြးၿပီး ျပန္ေျပာသည္။

"ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ" ဥတၱရၾကယ္မွ ၀ယ္လိုက္ၿပီးေနာက္္္္္္္ အယ္လီႏွင့္ လင္ကီ တစ္ခ်ီႏႊဲၾကၿပန္ုသည္။ လင္ကီက ဂ်ိန္း၏ အယ္ဒီတာ၊ အယ္လီက ေၾကာ္ျငာႏွင့္ အေရာင္းတာ၀န္ခံ။
"၀တၳဳက ရယ္ရတယ္၊ ဒါေပမယ့္ မင္းဒါထက္ရယ္ရေအာင္ လုပ္ႏိုင္ေသးတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သိပ္ေၾကကြဲ စရာ ေကာင္းတယ္၊ ဒါထက္ ေဆြးေအာင္ မင္းေရးႏိုင္ေသးတယ္၊ အခ်စ္ခန္းေတြမွာလည္း မင္းဒါထက္ပို ေရးလို႔ ရတယ္၊ ေရးေနရင္း မင္းကို တစ္ခုခုက ဟန္႔တားေနသလို ျဖစ္ေနတယ္ မဟုတ္လား"

ဂ်ိန္းႏွင့္ လင္ကီတို႔ ေန႔လယ္စာစားရင္း ေဆြးေႏြးၾကသည္။ သံုးနာရီၾကာသြား၏။ လင္ကီ ေ၀ဖန္ပံု နားေထာင္ၿပီး ဂ်ိန္း ရယ္ရယ္ေမာေမာ ျပန္ေျပာသည္။
"ဂ်ိန္း က ကိုယ့္စာအုပ္ ပံုႏွိပ္ျဖစ္ခ်င္ေသးတာကိုး၊ တစ္ခ်ိဳ႕ အယ္ဒီတာေတြက သိပ္အကဲ ဆတ္္ၾကတာ မဟုတ္လား"
"မင္းက သူပုန္ပဲ၊ ဒီေတာ့ ရဲရဲသာေရး၊ စိတ္ကို လႊတ္ၿပီး ေရးခ်၊ ခ်န္ထားခဲ့တာေတြ  အကုန္ျပန္ထည့္၊ ဟုတ္တယ္ မလား၊ ခ်န္ထားတာေတြ အမ်ားႀကီး မဟုတ္လား"
ဂ်ိန္း သတိရပါသည္။ အို၀င္ သံုးခဲ့သည့္ အခ်စ္ နိႆရည္းမ်ားသည္ မိမ္ိ တစ္ေယာက္တည္း ေရြးၿပီး သံုးစြဲခဲ့ျခင္း မွ မဟုတ္တာ။

"ရတယ္ေလ၊ ထပ္ျဖည့္တာေပါ့၊ ျပႆနာ မရိွပါဘူး"
စာမူႀကီး ပို္က္ၿပီး ဂ်ိန္း ျပန္လာခဲ့သည္။ နံေဘးလိုင္း ေထာင္လိုက္လိုင္းေတြ ဆြဲၿပီး ေရးထားသည့္ လင္ကီ့ မွတ္ခ်က္ ေတြကို ေသေသခ်ာခ်ာ ျပန္ဖတ္၏။ ၿပီးေတာ့ တစ္ေန႔ ဆယ့္ႏွစ္နာရီ ထုိင္ေရး၏။ တစ္လခန္႔ ၾကာေတာ့ ၿပီးသြားသည္။ ထုိအခါ "ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ" သည္ ေပါက္ကြဲသံေတြ  ပို၍ က်ယ္ေလာင္ တုန္ဟည္း လာသည္။
ျပင္ၿပီးစာမူကို လင္ကီ ဖတ္ၿပီး အရမ္းသေဘာက်သြားသည္။

"ျပင္ၿပီးသားကို ေဂၚဒြန္႔ ေပးမဖတ္ေတာ့ဘူး၊ သူေလျဖတ္သြားႏိုင္တယ္"
ဟု ဂ်ိန္းကို လင္ကီက အရႊန္းေဖာက္ေျပာေသးသည္။
"ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ" ထြက္လာခ်ိန္တြင္ ဂ်ိန္းဂရက္ခ်္ ဆိုုသည့္ စာေရးဆရာမသည္ တစ္ခ်ိန္က မိမိႏွင့္ ၿပိဳင္ဖက္ျဖစ္ခဲ့သည့္ အမ်ိဴးသမီးျဖစ္ေၾကာင္း အယ္လီ ေသခ်ာသြားၿပီ။ လြန္ခဲ့သည့္ ဆယ့္ခုနစ္ႏွစ္ ေက်ာ္က ျဖစ္ခဲ့သည့္ ဇာတ္လမ္းျဖစ္ေၾကာင္း သူ႔ကို လံုးလံုး ေမ့ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္း အုိ၀င္က အယ္လီ ကို ေျပာသည္။
"တစ္ရံေရာ အခါ က ဟာေတြပါကြာ၊ သူ ေသလားရွင္လားေတာင္ ကိုယ္ မသိဘူး"
"အသက္  ထင္ရွားရွိပါ့ေတာ္၊ အယ္လီကေတာ့ အလုပ္ သေဘာအရ သူ႔စာအုပ္ကို ေရာင္းစြံေအာင္ လုပ္ေပး ရဦးမယ္"

"အလကား အေပ်ာ္ဖက္စာအုပ္မ်ိဳးပဲ ျဖစ္မွာေပါ့"
"အေပ်ာ္ဖတ္လည္း ေကာင္းရင္ ေရာင္းရတာပဲ၊ အယ္လီေတာ့ ဂ်ိန္းရဲ႕ စာအုပ္ဟာ အေပ်ာ္ဖတ္လို႔ မထင္ဘူး၊ ေတာ္ေတာ္ စာေရးေကာင္းတဲ့ အမ်ိဳးသမီးပဲ"

လင္ကီ့ကို ဂ်ိန္းႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးေတာ့ အလုပ္သေဘာအရေရာ ပုဂၢိဳလ္ေရး အရပါ လက္ခံေတြ႕ဖို႔ အယ္လီ  အသင့္ျပင္ ထားသည္။
"ကုိယ္တို႔ ေတြ႕ဖူးၾကတယ္ေလ၊ ၁၃လမ္းက အို၀င္ကာဆယ္အခန္းမွာ မွတ္မိလား"
"ဟို ဟို ပန္းေရာင္ႏႈတ္ခမ္းဆိုးေဆး၊ ေၾသာ္ အဲဒါ မင္းကိုး"
ဂ်ိန္း မွတ္မိၿပီ၊ ဟိုတုန္းက ပိန္ပိန္သြယ္သြယ္ ေကာင္မေလး။
"ေနပါဦး အဲဒီ ေခြးသူေတာင္းစားနဲ႔ မင္း ေတြ႕ေသးလား"
ဂ်ိန္း သိခ်င္ေဇာျဖင့္ ေမးလိုက္သည္။

"ကိုယ္နဲ႔ သူနဲ႔ လက္ထပ္လိုက္တယ္ေလ"
ေတာ္ရုံကိစၥတြင္ မၿဖံဳတတ္သည့္ ဂ်ိန္းပင္ လန္႔သြားသည္။
"အဲဒီေတာ့"
မိမိစာအုပ္ကို ၀က္၀က္ကြဲေအာင္ ေၾကာ္ျငာေပးမည္ဟု ဂ်ိန္း နားလည္ထားခဲ့သည္။ ခုေတာ့ ခဲေလသမွ် သဲေရက် ျဖစ္ရၿပီ။
"အဲဒီေတာ့ ဘာျဖစ္ရမလဲ၊ မင္းကို ၾကယ္တစ္ပြင့္ ျဖစ္ေအာင္ ကိုယ္ လုပ္ေပးမွာေပါ့"
ဂ်ိန္းက အယ္လီ့ကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္သည္။ သည္အမ်ိဳးသမီး ေနာက္ေနတာလား၊ ၿပီးမွ အတည္ေျပာ မွန္းသိၿပီး အလုပ္ကို အလုပ္ႏွင့္တူေအာင္ လုပ္မည့္ပံုမ်ိဳး ျဖစ္လိမ့္မည္ဟု ဂ်ိန္း အကဲခတ္လိုက္သည္။

"အီဗန္ဂ်ိန္းပင္ဒါးဟာ သူ႔ပံုတူ ယူထားတယ္ဆိုတာ အုိ၀င္ သိလားဟင္"
"သိတယ္၊ ကိုယ္ ေျပာလိုက္တာေလ"
"သူ ဘာမွ မေျပာဘူးလားဟင္၊ စာအုပ္ထြက္ရင္ သူ႔အေၾကာင္း လူေတြ သိကုန္မွာ သူ မစိုးရိမ္ဘူး လား"
"အဲဒီေတာ့ မစိုးရိမ္ဘူးကြ၊ အို၀င္ က မိန္းမေတြ လုပ္သမွ်အလုပ္ကို သိပ္ အထင္မႀကီးဘူး၊ ဘယ္သူမွ ဖတ္မွာ မဟုတ္ပါဘူးတဲ့"
ဤတြင္ လင္ကီက ၀င္ၿပီး မွတ္ခ်က္ခ်သည္။ ေလသံတုိးတိုးကေလးျဖင့္
"အို၀င္ အံ့ၾသသြားေစရမယ္၊ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ႀကိဳသိေနတယ္"

၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ ဥတၱရၾကယ္မွ "ရွင္နဲ႔ကၽြန္မ" ကို ျဖန္႔သည္။
လင္ကီ ကိုယ္တုိင္ ေၾကာ္ျငာမက္တာ ေရးသည္။
ရွင္တုိင္း၊ ကၽြန္မတုိင္းအတြက္ ရွင္းစရာ ျပႆနာမ်ားဟု အစခ်ီကာ လွလွပပ ေရးသည္။
ဟန္႔က ေၾကာ္ျငာဖတ္ၿပီး အရမ္း ေကာင္းတယ္ဟု ေျပာသည္။

"ညႊန္းသေလာက္လညး္ ေကာင္းတဲ့ စာအုပ္ကိုး၊ ဥတၱရၾကယ္ကို ထိပ္ဆံုးပို႔မယ္ စာအုပ္ေလ"
"အဲဒီလိုျဖစ္လာရင္ အားလံုး မင္းေၾကာင့္ပဲ"
"ဟန္႔ဂရင္နီရဲ႕ တိုက္ထြက္ကိုး"
"ကုိယ့္မွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ရွိေသးလားဟင္"
"ဘာအတြက္လဲ၊ ဘာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္လဲ"
"ေၾသာ္ ညစာစားဖို႔ ေျပာတာပါ"

လင္ကီ ခဏေတြသြားသည္။ သူႏွင့္ အခန္းတစ္ခန္းထဲမွာ ထမသတ္ဘဲ စကားေျပာႏိုင္ေပမယ့္၊ အတူျပန္တြဲဖို႔ဆိုသည္မွာ မျဖစ္ႏိုင္ေတာ့သည့္ ကိစၥ ျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ တစ္ဖက္မွလည္း သူ႔အားမာန္၊ သူ႔အေတြးအျမင္၊ သူ႔ခြန္းအားေတြကို ဟုိတုန္းကလိုပင္၊  လင္ကီ အားက်ဆဲ၊ အတုယူခ်င္ဆဲ ျဖစ္၏။ ညစာစားရုံေလာက္နဲ႔ကေတာ့ ျပႆနာ မရွိႏိုင္ပါဘူးေလ၊ စည္းတစ္ခု ျခားထားလိုက္ရုံေပါ့။
"ဒီလို လုပ္မယ္ေလ၊ "ရွင္ႏွင့္ကၽြန္မ"၊ ေရာင္းအစြံဆံုး စာရင္း၀င္လာရင္ လင္ကီ ဟန္႔ကို ေကၽြးမယ္၊ ေနရာကို ဟန္႔က ေရြး၊ လင္ကီက တကာခံမယ္၊ ဟုတ္ၿပီလား"
"ေကာင္းၿပီ စာရင္းထဲ ၀င္၀င္ခ်င္းေနာ္"

ေၾကာ္ျငာႏွင့္ တစ္ၿပိဳင္တည္း စာအုပ္ျဖန္႔သည္။ သို႔ေသာ္ တကယ္ လႈပ္လႈပ္ရွားရွား ျဖစ္သြားသည္ က "ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္" ဂ်ာနယ္တြင္ ပါလာသည့္ ဘားလက္ခရစ္ပန္၏ စာအုပ္ ေ၀ဖန္ခန္းေၾကာင့္ ျဖစ္ သည္။ သည္ကိစၥကေတာ့ အယ္လီတစ္ေယာက္တည္း၏ သေဘာျဖင့္ မီးရွဴးပန္းလႊတ္လိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။
ဘားလက္ခရစ္ပန္သည္ ထိတ္ထိတ္ႀကဲ အခ်စ္၀တၳဳစာေရးဆရာႀကီး ျဖစ္၏။ သူ႔စာအုပ္ေတြ အေမရိကန္တြင္ ခဏခဏ အပိတ္ခံရသျဖင့္ ျပင္သစ္တြင္ ရုိက္ႏွိပ္ျဖန္႔ခ်ိန္ရသည္မ်ား ရွိခဲ့ဖူး၏။ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းေရးသျဖင့္ ပရိသတ္ႀကိဳက္ စာေရးဆရာ ျဖစ္ခဲ့သည္။ အခ်ိဳ႕စာအုပ္မ်ား တရားစြဲခံရ သည္။ တရားရုံးက သူ႔ကို အႏိုင္ ေပးလိုက္သည့္အခါ သူ႔စာအုပ္ေတြ ပိုေရာင္းေကာင္းၿပီး ပို၍ နာမည္ႀကီးခဲ့သည္။

ယခုမူ ဆရာႀကီးသည္ ၈၆ႏွစ္အရြယ္ေရာက္ေနၿပီ။ တြဲမည့္သူမရွိလွ်င္ အိမ္ျပင္ မထြက္ႏိုင္ေတာ့၊ အခ်ိဳ႕က သူ႔ကို ေသၿပီဟု ထင္ၿပီး ေမ့ေနၾကၿပီ။
သို႔ေသာ္ ဆရာႀကီးက "သည္လိုစာအုပ္မ်ိဳး ျပန္ဖတ္လိုက္ရလုိ႔၊ သည္လုိေဆာင္းမ်ိဳး ျပန္ေရးျဖစ္လို႔ လား မသိဘူး ငါ့ကိုယ္ငါ သံုးဆယ္ရြယ္ ျပန္ေရာက္သြားတယ္ ထင္ရသကြ" ဟု ဆိုသည္။
သည္ဆရာႀကီးဆီက ေဆာင္းပါး ရေအာင္  "ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္" မွ အယ္ဒီတာ ဘယ္ရီဂိုးလ္စမစ္ကို အယ္လီ သြားအပူကပ္ျခင္း ျဖစ္သည္။
"စာအုပ္ပို႔လိုက္ေလ" ကုိယ္ဖတ္ၾကည့္မယ္၊ ကိုယ္ႀကိဳက္ရင္ အဘုိးႀကီးကို ကုိယ္ေရး ခိုင္းေပးမယ္ ဟု ဘယ္ရီက ကတိေပးသည္။

စာအုပ္က အယ္လီ ညႊန္းသည့္အတိုင္း ေကာင္းသည္။ ဘယ္ရီ သေဘာေခြ႕သြား၏။ ေရႊၿမိဳ႕ေတာ္ တြင္ ရင္သား အေၾကာင္း၊ ေပါင္တံအေၾကာင္း၊ မ်က္လံုးႏွင့္ ႏွာတံမ်ားအေၾကာင္း ေရးခဲ့စဥ္ကလို ဂ်ိန္းသည္ ဇာတ္ေကာင္ စရိုက္မ်ားကို အပီအျပင္ အေသးစိတ္ ေရးႏိုင္စြမ္းေလသည္။
ဘယ္ရီက သူ အၾကည္ညိဳဆံုး၊ အႀကိဳက္ဆံုးျဖစ္ခဲ့သည့္ တစ္ခါက ႏႈတ္ခမ္းနီပါးနီကေလးတုိ႔၏ အသည္းစြဲ ဘားလက္ဆီသို႔ စာအုပ္ပို႔ေပးၿပီး ေဆာင္းပါး ေတာင္းလုိက္သည္။ ဆရာႀကီး ႀကိဳက္မည့္ စာအုပ္မ်ိဳး ျဖစ္ေၾကာင္း လည္း ဘယ္ရီက ယုံၾကည္ေလသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: