အခန္း(၅၉)
ဂ်ိန္း
ဂ်ိန္း
ႏိုင္ငံႏွင့္အ၀န္း ျဖစ္ေနသည့္ ဇနီးေမာင္ႏွံတို႔၏ မီးဖိုေဆာင္ႏွင့္ အိပ္ခန္းထဲမွ ရန္ပြဲမ်ားကို ေပ်ာ္ရႊင္စြာ ေရွာင္ႏိုင္ ခဲ့ၾကသည္။ လက္ထပ္ဖို႔ ဆံုးျဖတ္ၿပီးကတည္းက သေဘာ တူညီမႈ တစ္ခု ရယူထားၾက၏။ လက္ထပ္ၿပီးလွ်င္ သာတူညီမွ် အခြင့္အေရး ရွိရမည္။ ေနာက္ဆံုး ရာစုႏွစ္၏ အၾကင္လင္မယား ျဖစ္ရမည္။
ဂ်ိန္းက သူ႔ကိုယ္သူ အမ်ိဳးသမီးေရးရာ အခြင့္အေရးတိုက္ပြဲ၀င္သူဟု သတ္မွတ္ထားၿပီး အဲေလ်ာ့က ပထမ အိမ္ေထာင္ဖက္ ႏွင့္ ျဖစ္ခဲ့သည့္ ျပႆာနာမ်ားကို ေရွာင္ရွားမည္ဟု သႏၵိဌာန္ ခ်ထားသျဖင့္ ျပႆနာဟူ၍ ျမဴေငြ႕ မွ် မရွိႏိုင္ေတာ့။
အိမ္ေထာင္ျပဳျခင္းမွာ အရာတိုင္းကို သာတူညီမွ် ခြဲေ၀ခံစားေရးအေပၚတြင္ မူတည္သည္ဟု ႏွစ္ေယာက္စလံုး ယံုၾကည္ၾကသည္။ ေငြေၾကး၊ အိမ္ေထာင္ထိန္းသိမ္းမႈ၊ ႏွစ္ဖက္အေပါင္းအသင္း မိတ္ေဆြမ်ား အားလံုးသည္ သံုးနားညီ ႀတိဂံ ျဖစ္ၾကရမည္။
မဂၤလာကိစၥ ၿပီးၿပီးခ်င္း အဲေလ်ာ့က သူ႔ကိုယ္ပုိင္ ဘဏ္စာရင္းကို ဂ်ိန္းႏွင့္ ပူးတြဲဘဏ္စာရင္းအျဖစ္ ေျပာင္းလုိက္သည္။
ဂ်ိန္းက ဇယားတစ္ခု ဆြဲလိုက္သည္။ မည္သူက မည္သည့္ေန႔တြင္ ကားေမာင္းမည္။ ထမင္းဟင္း ခ်က္ရမည္။ အ၀တ္ ေလွ်ာ္မည္၊ စသည္ စသည္။
"ဒါလည္း မဟုတ္ေသးဘူး ထင္တယ္၊ ဂ်ိန္းက ေပးရတာ နည္းနည္းေလးနဲ႔ ရယူတာ မ်ားေနသလို ျဖစ္ေနတယ္၊ အားလံုး လိုလိုက အဲေလ်ာ့ရဲ ပိုက္ဆံေတြ မဟုတ္လား"
ထုိအခ်ိန္ တြင္ အဲေလ်ာ့၏ ၀င္ေငြမွာ လူနာတစ္ေယာက္ကို ၾကည့္လွ်င္ တစ္နာရီကို ေဒၚလာ ငါးဆယ္ ရေနၿပီ။
ျပည္နယ္ က်န္းမာေရးေကာင္စီက သူ႔ကို တစ္ႏွစ္ေဒၚလာ ေသာင္းေလးေထာင္ ပံုမွန္ လစာေပးထား ၏။
အားလံုး ေပါင္းလိုက္လွ်င္ အဲေလ်ာ့၏ တစ္ႏွစ္၀င္ေငြမွာ ေဒၚလာငါးေသာင္း အထက္တြင္ ရွိေနၿပီ။
ဂ်ိန္း က ဂလင္ဆင္ကလဲယားဆီမွ အလုပ္ထြက္ထားခ်ိန္ ျဖစ္ၿပီး စာအုပ္မေရးျဖစ္ေသးမီ ကာလ ျဖစ္၍ ၀င္ေငြ တစ္ျပား မွ မရွိေသး။
"ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ တိတ္တိတ္ပုန္း မယားငယ္တစ္ေယာက္လို ထင္လာမိတယ္၊ ဘာမွလည္း ျဖစ္မလာဘူး" ဟု ဂ်ိန္းက စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ညည္းမိသည္။ လင့္လုပ္စာ ထုိင္စားေနရသည့္ဘ၀ မဟုတ္လား။
"ဒါက ခဏပါကြာ၊ မင္း ကုိယ့္၀င္ေငြကို မၾကာခင္ ေက်ာ္တက္သြားမွာပါ" ဟု အဲေလ်ာ့က လက္ရွိ အေျခအေန ကို မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳၿပီး နိမိတ္ဖိတ္ရင္း အားေပးသည္။
ၿပီးေတာ့ ယေန႔ အေျခအေနမွာ မိန္းမမ်ားက ေယာက်္ားမ်ားႏွင့္ ရင္ေပါင္တန္းေနေၾကာင္း ႏိုင္ငံ ေက်ာ္ အမ်ိဳးသမီး မ်ားကို ေထာက္ျပၿပီး အားေပးသည္။
"မင္းရဲ႕ အရည္အခ်င္းကို ကိုယ္ယံုၾကည္တယ္ ဂ်ိန္း၊ မင္းက အားလံုးကို ေက်ာ္ျဖတ္မွာ" ဟု အဲေလ်ာ့က အား ေပးသည္။
အိမ္တြင္းမႈအလုပ္ႏွင့္ ပတ္သက္လာလွ်င္ အဲေလ်ာ့သည္ စိတ္ကု ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ မဟုတ္ ေတာ့။ အိမ္အလုပ္ကို ေမာင္တစ္ထမ္း မယ္တစ္ရြက္ လုပ္သည္။ ဘယ္ေတာ့မွ မညည္း။ မီးဖိုေဆာင္ ၀င္လွ်င္လည္း ဘယ္ေတာ့မွ ရႈပ္ပြ မက်န္ခဲ့။ ေလွ်ာ္ေရး ဖြပ္ေရးတြင္လည္း မလစ္ဟင္း ေစရ၊ ဘယ္ေတာ့မွ အျဖဴ ႏွင့္ အေရာင္ ပါသည့္ အ၀တ္ေတြ ေရာၿပီး မေလွ်ာ္မိ။ အိပ္ရာျပင္ဖို႔ သူ႔အလွည့္က်သည့္ေန႔ကို ဘယ္ေတာ့မွ မေမ့။
ေစ်းသြားဖို႔လည္း ဘယ္ေတာ့မွ မပ်င္း။ သူခ်က္သည့္ ဟင္းလ်ာမ်ားမွာ ရုိးရိုးဟင္းမ်ား ျဖစ္ေသာ္ လည္း စားလုိ႔ေကာင္းသည္။ ဂ်ိန္း၏ အေပါင္းအသင္းမ်ားႏွင့္လည္း အဲေလ်ာ့ တရင္းတႏွီး ရွိသည္။
အိပ္ခန္း ထဲတြင္ ဂ်ိန္း ပစၥလက္ခတ္ ပစ္ခ်ထားတတ္သည့္ အ၀တ္အစားမ်ားကိုလည္း အဲေလ်ာ့က စိတ္ရွည္ လက္ရွည္ သိမ္းေခါက္ၿပီး ေနရာခ်ေပးသည္။ ၾကမ္းျပင္ေပၚတြင္ ပြစာႀကဲေနသည့္ ဘရာစီယာေတြ၊ အတြင္းခံ ေဘာင္းဘီ ေတြကိုလည္း အ၀တ္ေတာင္းျခင္းထဲ စုထည့္ေပးရ၏။ အိပ္ယာေပၚမွ တုိးလို႔ တြဲေလာင္း အက်ႌ မ်ား ကိုလည္း သူ႔ေနရာႏွင့္သူ ခ်ိတ္ေပးရ၏။
ဂ်ိန္းက သူ လင္ရ ကံေကာင္းပံုကို မယံုႏိုင္ေအာေင္ ျဖစ္ေန၏။
"ငါ့ေယာက်္ားကေတာ့ ရွာမွ ရွားတဲ့ စံျပေယာက်္ားပဲေဟ့"
သူငယ္ခ်င္းမ်ားကို ၾကြားတတ္၏။
အဲေလ်ာ့သည္ အလြန္ တာ၀န္ေက်သည့္ အလြန္ျပည့္၀သည့္ ေယာက်္ားတစ္ေယာက္ ျဖစ္သည္။ ဂ်န္းကေတာ့ ပစၥလက္ခတ္ ေနတတ္သည္။ စိတ္ျမန္သည္။ ေသာင္းက်န္သည္။ မီးဖိုေဆာင္တြင္ လည္း အလြန္ ညံ့သည့္ ထမင္းခ်က္ ျဖစ္၏။ ခ်က္လက္မွတ္ေရးၿပီးလွ်င္ ခ်က္စာအုပ္ထဲ ေရးသြင္း ဖို႔ အၿမဲေမ့၏။ ဓမၼတာ ေပၚသည့္ဘ ရက္သတၱပတ္ ဆုိလွ်င္ အလိုလို စိတ္တုိခ်င္ တိုေန၏။ ငိုခ်င္ ငိုေန ၏၊
"သူ ဘာလို႔ ငါ့ကို ဒါေလာက္ သည္းညည္းခံေနလဲဆိုတာ ငါ နားမလည္ႏိုင္ေအာင္ပဲ" ဟု ၀ီလ္မာ ကို ဂ်ိန္း ရင္ ဖြင့္သည္။
"အဲဒါ သူ႔အလုပ္ပဲဟ၊ သူက စိတ္ကုဆရာ၀န္ေလ"
ဂ်ိန္း အတြက္မွားသည့္ ေနာက္တစ္ခ်က္ ရွိေသးသည္။ တကယ္ ယွဥ္ရပ္လုိက္သည့္အခါ အဲေလ်ာ့ က သူ႔ထက္ တစ္လက္မ ေက်ာ္ေက်ာ္ ျမင့္ေနျခင္း ျဖစ္သည္။ သည္ေတာ့မွ ခြာျမင့္ဖိနပ္ေတြ မစီးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္။ အဖိုးတန္ ေဒါက္ျမင့္ဖိနပ္အားလံုးကို သူငယ္ခ်င္းမ်ားအား ေပးပစ္လုိက္၏။
"တစ္သက္လံုး မစီးေတာ့ဘူး၊ ငါ ေျမႀကီးနဲ႔ ပိုနီးလာၿပီး" ဟု ေျပာလိုက္ေသး၏။
အဲေလ်ာ့လန္ေဒါ သည္ မိန္းမကို ခ်စ္သည့္ေနရာတြင္ တစ္သန္းမွာ တစ္ေယာက္ မရွိႏိုင္သူမ်ိဳး ျဖစ္၏။ ရယ္စရာ လုပ္တတ္ျခင္းအတြက္လည္း ဂ်ိန္းကို ခ်စ္သည္။ ပြင့္လင္းလြန္းေသာေၾကာင့္ လည္း ခ်စ္သည္။ ေသာင္းက်န္း ျခင္း အတြက္လည္း ခ်စ္သည္။
မလွမပ ေပါင္တံေတြသည္ ဟိုတုန္းက စိုးရိမ္ခဲ့ဖူးသလုိ၊ အခ်စ္စစ္မွာ ဘာမွ အေရးမႀကီးပါလားဟု ဂ်ိန္း နားလည္ သေဘာေပါက္လာၿပီ။ သည္လုိေတြးၿပီး သည္လို စိုးရိမ္ခဲ့သည့္ အခ်ိန္က ဂ်ိန္း သိမ္ငယ္ ေသးတယ္ေလ ဟု အဲေလ်ာ့က သည္းခံ ႏိုင္လြန္းေသာ အၿပံဳးမ်ိဳးျဖင့္ ရွင္းျပသည္။
အဲေလ်ာ့ကို ဂ်ိန္း အခ်စ္ဆံုး အရည္အခ်င္းမွာ ဘာမဆို သူ႔ကို ေျပာလို႔ရျခင္း ျဖစ္၏။
အိမ္ေထာင္သက္ တစ္ႏွစ္ျပည့္ခ်ိန္တြင္ ဂ်ိန္း ရင္ထဲရွိသမွ် အားလံုးအိတ္သြန္ဖာေမွာက္ အဲေလ်ာ့ကို ေျပာျပၿပီးၿပီ။ ခံစားခ်က္အားလံုး အိပ္မက္အားလံုး အတိတ္ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ႏွင့္ အနာဂတ္ ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္ အကုန္အစင္ ဖြင့္ခ်ထားၿပီး ျဖစ္၏။
အေၾကာင္းအရာ တစ္ခု ေျပာျပတိုင္း အဲေလ်ာ့က တစ္စုံတစ္ခု မွတ္ခ်က္ေပးသည္ခ်ည္း သူ႔ေ၀ဖန္ ခ်က္ မ်ားသည္ ဂ်ိန္း၏ ရင္ကို ေပါ့ပါးရႊင္လန္းေစသည္ခ်ည္း ျဖစ္၏။ အလြန္နားလည္ ခြင့္လႊတ္ႏိုင္ စြမ္းသည့္ လင္ေယာက်္ား ျဖစ္သည္။ အုိ၀င္ႏွင့္ အေၾကာင္း အေသးစိတ္ကုိပင္ နားေထာင္ႏိုင္သူ ျဖစ္သည္။
ဂ်ိန္းက သူငယ္ခ်င္းအားလံုး ၾသ၀ါဒေပးသည္။ "မိန္းမတိုင္းဟာ စိတ္ကုဆရာ၀န္ကို ေရြးယူသင့္ တယ္" ဟူသည့္ ၾသ၀ါဒ။
"စိတ္ဆရာ၀န္ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္အိမ္တည္းေနရတာေလာက္ စိတ္ခ်မ္းသာတာမ်ိဳး ဘယ္မွာမွ မရွိႏိုင္ဘူး" ဟု အစခ်ီးၿပီး အဲေလ်ာ့သည္ သူငယ္ခ်င္းလည္း ဟုတ္၊ ခ်စ္သူလည္း ဟုတ္ၿပီး၊ အိမ္ဦးနတ္ဆိုလည္း မမွားေၾကာင္း ကို သူငယ္ခ်င္းအား မေမာႏိုင္ မပန္းႏိုင္ ဂ်ိန္းက ေျပာတတ္ သည္။
ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး အမွားအယြင္းဆိုတာ ရွိႏိုင္ေတာ့မည္လဲ။
အခန္း(၆၀)
ဂ်ိန္း
ဂ်ိန္း
လက္ထပ္ၿပီး အေစာပိုင္းႏွစ္မ်ားတြင္ ျဖစ္ခဲ့သည့္ ျပႆနာမွာ အဲေလ်ာ့ႏွင့္ မဆုိင္၊ ဂ်ိန္းဘာသာ ဂ်ိန္း ျဖစ္ေန ျခင္းမ်ိဳး။
အဲေလ်ာ့ကို ယူလိုက္ျခင္းေၾကာင့္ ကေလးဘ၀ကတည္းက မွန္းခဲ့သည့္ နာမည္ေက်ာ္စာေရးဆရာမ ျဖစ္ဖို႔ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး ဆက္မက္ခြင့္ရေသာ္လည္း ရုတ္တရက္ အေကာင္အထည္ မေဖာ္ႏိုင္။ အိမ္ေထာင္က်ၿပီး ပထမႏွစ္တြင္ လြတ္လပ္စြာ ျပင္ဆင္ျခင္းျဖင့္ အခ်ိန္ကုန္သြားသည္။ အ၀တ္ ဘီဒိုကို ျဖည့္ျခင္း၊ ေကာ္ေဇာေတြ ၀ယ္ျခင္း၊ ဆိုဖာ ဆက္တီေတြ ၀ယ္ျခင္း စသည္မ်ာ။ အိမ္အလုပ္ ခြဲေ၀လုပ္ကိုင္ရသည့္အခါတြင္ ေပ်ာ္စရာ အသစ္ အဆန္း ျဖစ္ေသာ္လည္း အခ်ိန္ကုန္ သျဖင့္ သန္႔ရွင္းေရး အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ ငွားရမ္းလိုက္သည္။
ဒါေတြ ျပင္ဆင္ၿပီးေတာ့ ေစ်း၀ယ္ဖို႔ စာရင္းကို ဂ်ိန္းက ေရးဆြဲသည္။ ညစာ စားပြဲေတြ အိမ္မွာ လုပ္ ေပးသည္။ စည္းလြတ္ ၀ါးလြတ္ ဂ်ိန္းဘ၀မွ၊ ပံုစံက် အိမ္ရွင္မပံုစံမ်ိဳး ေနေသာ ဂ်ိန္းဟူ၍ သူ႔ကုိယ္သူ ရယ္စရာ လုပ္ ေျပာသည္။
လက္ထပ္ၿပီး တစ္ႏွစ္တင္းတင္းျပည့္သည္ႏွင့္ ျပင္းျပသည့္ အာရုံဘက္သို႔ ျပန္လည္ ဦးတည္လာ သည္။ ေငြေၾကး ကိစၥ မပူရ၊ အခ်ိန္ေတြက အမ်ားႀကီး၊ ဘာေၾကာင့္ စာမေရးႏုိင္ရမွာလဲ။
သည္အခ်ိန္တြင္ အဲေလ်ာ့ က ဂ်ိန္းအတြက္ အံ့ၾသစရာ ေကာင္းသည့္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ ေပးေလ သည္။ ဧည့္ခန္းေထာင့္ တစ္ေနရာကို ရုံးခန္းငယ္ကေလး ဖြဲ႕ေပးၿပီး စာေရးစားပြဲ အေကာင္းစား တစ္လံုး၊ ထုိင္လို႔ အိလွသည့္ သားေရကုလားထုိင္အျပင္ ရုံးသံုး ဘီဒိုငယ္ကေလးတစ္လံုးပါ အျပည့္ အစုံ ထားေပးသည္။
"ကဲ မင္း အစြမ္းအစေတြ ျပေပေတာ့၊ ဘာ ဆင္ေျခေပးစရာ က်န္ေသးလဲ" ဟု ေရကန္အသင့္ ၾကာအသင့္ အားလံုး စီစဥ္ေပးၿပီးမွ ေမးသည္။
"စာေရးရင္ေရး မေရးရင္ ဆံုးမမယ္ေပါ့"
ဂ်ိန္းက လင္ေတာ္ေမာင္ကို တအားေျပးဖက္ရင္း က်ီစယ္သည္။ အဲေလ်ာ့၏ အေျမာ္အျမင္ႀကီးလွ သည့္ ေမြးေန႔ လက္ေတာင္ ကို ဂ်ိန္း သေဘာက်မဆံုး ျဖစ္ေန၏။ ေပ်ာ္လိုက္သည့္ ျဖစ္ျခင္း။ သို႔ေသာ္ ရင္ထဲမွာ ဘာမွ အသင့္ မျဖစ္ေသးသျဖင့္ စိုးရိမ္စိတ္ တဖြားဖြား ေပၚေန၏။
အိမ္ေထာင္သက္တမ္း၏ ပထမသံုးႏွစ္အတြင္း ဂ်ိန္း ၀တၳဳရွည္ သံုးပုဒ္ ေရးျဖစ္သည္။ သံုးပုဒ္စလံုး ဟန္႔ဂရင္နီ ေျပာသည့္ ခပ္ၾကမ္းၾကမ္းအခ်စ္၀တၳဳေတြ။
ပထမ တစ္ပုဒ္ကေတာ့ ရသစာေပကို အသားေပးထားသည္။ အဲေလ်ာ့ႏွင့္ ပ်ားရည္ဆမ္ခရီး ထြက္စဥ္၊ ကၽြန္းကေလး ေပၚတြင္ စိတ္ကူးခဲ့ရသည့္ ဇာတ္လမ္း ျဖစ္၏။ လူမနီး သူမနီး တံငါရြာ ကေလးတစ္ရြာမွ ျပင္သစ္ ကေနဒါ ကျပားမကေလးတစ္ေယာက္ ၏ အရြယ္ေရာက္လာပံု၊ အခ်စ္စိတ္ ႏိုးၾကြလာပံုမ်ားကို ေရးဖြဲ႕သည္။ ေကာင္မေလး ၏ နာမည္ကို အီဗန္ဂ်လင္ဟု ေပးသည္။ စာမ်က္ႏွာ ေလးဆယ္ေက်ာ္ ေရးၿပီးကာမွ ပိုင္ႏိုင္ သည့္ ဇာတ္ကြက္ မခ်ႏိုင္ေၾကာင္း သိလာၿပီး ရပ္ပစ္လုိက္ သည္။ သူ ဇာတ္ေကာင္ကို ဘယ္လို ဆက္ၿပီး လႈပ္ရွား ခိုင္းရမွန္း မသိေတာ့။
"ဂ်ိန္း အရမ္း တံုးတာပဲ၊ ျပင္သစ္ကေနဒါ ကျပား ဆိုလို႔ ဂ်ိန္းဘ၀မွ တစ္ေကာင္တစ္ၿမီးမွ မသိဖူးဘဲနဲ႔ သြား ေရးမိတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ဘယ္တံငါရြာကိုမွလည္း မေရာက္ဖူးဘူ"
အဲေလ်ာ့ ကို ဖြင့္ေျပာၿပီး ကုိယ့္ကုိယ္ကိုယ္ ႏွိပ္စက္ခန္း ရပ္ပစ္လိုက္ေတာ့မွ စိတ္သက္သာရာ ရသြား သည္။
ေနာက္တစ္ပုဒ္က ဂ်ိန္း၏ ကိုယ္ေတြ႕ အပ်ိဳေဖာ္စ ငယ္ဘ၀ ကို မသိမသာကေလး ေျပာင္းၿပီး ေရးျခင္း ျဖစ္၏။ ပြင့္လင္းေသာ ဂ်ိန္းသည္ အပြင့္လင္းဆံုး ေရးခ်သည္။ စာမ်က္ႏွာတစ္ရာေလာက္ ေရးၿပီးေတာ့မွ ပံုႏွိပ္ ထုတ္ေ၀သင့္သည့္ စာအုပ္မ်ိဳး မဟုတ္ေၾကာင္း သိလာၿပီး ရပ္ပစ္လုိက္သည္။
"ကေလးသူငယ္ တရားရုံးနဲ႔ ျပႆနာျဖစ္မွာ၊ ၿပီးေတာ့ ဂ်ီနီရူဘဲလ္ကလည္း တရား စြဲခ်င္စြဲေနဦး မယ္" ဟု ၀ီလ္မာ ကို ဂ်ိန္းက ေျပာျပသည္။
တတိယတစ္ပုဒ္ ကိုေတာ့ တစ္မ်ိဳးေရးမည္ဟု ဂ်ိန္း ဆံုးျဖတ္သည္။ ရသစာေပတန္း၀င္ ဇာတ္မ်ိဳး ျဖစ္ ရမည္။ အာဏာ၊ ေငြ၊ ရမၼက္အားလံုး ဆုပ္ကိုင္ထားႏိုင္သည့္ အမ်ိဳးသမီး အဓိက ဇာတ္မ်ိဳး၊ သုိ႔ေသာ္ တကယ္ ေရးၾကည့္ေတာ့ ဟာရိုးေရာ္ဘင္လို ဇာတ္ေကာင္မ်ိဳး ထြက္မလာ၊ ဇာတ္ေကာင္စရုိက္မပီ။
"အဲဒါ ဂ်ိန္းအျပစ္ပါ" ဟု အဲေလ်ာ ့ကို ဖြင့္ဟ ၀န္ခံသည္။
"မိန္းမေတြက ေယာက်္ားေတြထက္ တစ္ကုိယ္ေကာင္းဆန္တယ္၊ ဆင္ျခင္တံုတရား မဲ့တယ္လုိ႔မွ ဂ်ိန္း မယုံၾကည္ တာပဲ၊ ဘယ္ေရးလို႔ ရမလဲ"
သံုးပုဒ္ စၾကည့္သည္။ သံုးပုဒ္စလံုး ျခင္းထဲေရာက္သြားသည္။ ဂ်ိန္း လက္ေျမႇာက္ရေတာ့မွာလား၊ စာေရးျခင္း ဟာ ေဘ့စ္ေဘာ ကစားသလို ျဖစ္ေနမည္လား၊ စေပးေဘာသံုးလံုး ေခ်ာ္ထြက္သြားရင္ ထြက္ဆုိတာမ်ိဳးေလ။ သည္လို မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူးဟု ဂ်ိန္း စိတ္ထဲက ဇြတ္ျငင္းသည္။ မိမိ၀တၳဳလက္ေတြ ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ့ဖူးသည္ပဲ။ အို၀င္ကာဆယ္ကို ဂ်ိန္း ကူေပးလို႔ ေ၀ဖန္ေရးဆရာေတြ လက္ခုပ္တီးေပး ၾကရသည္ မဟုတ္လား။ "ေရႊ႕ၿမိဳ႕ေတာ္" မွာ ေရးခဲ့တဲ့ ေဆာင္းပါးေတြ အုတ္ေအာ္ေသာင္းနင္း ျဖစ္ခဲ့ ေသးတယ္ေလ။
အစမေကာင္းလို႔ အဆံုးမသတ္ႏိုင္တာဟာ အႏုပညာ ဖန္တီးမႈနဲ႔ ဆိုင္တာပဲ၊ အစေကာင္းလွ်င္ ၿပီးေအာင္ ေရးႏိုင္ရမည္ေပါ့။
စာေရးဆရာတစ္ေယာက္ဟာ ဘယ္ႏွႀကိမ္ အစ မေကာင္းခြင့္ ရွိသလဲဆိုသည့္ ျပႆနာကို ဂ်ိန္း စဥ္းစားသည္။
စိတ္ပ်က္ပ်က္ႏွင့္ အဲေလ်ာ့ကို ဖြင့္ေျပာသည္။
"ဂ်ိန္း ညံ့လို႔ ေရးမရတာ၊ အစ နဲ႔ မဆုိင္ပါဘူးေနာ္"
"မဟုတ္ဘူး၊ မင္းညံ့လို႔ မဟုတ္ဘူး၊ မင္းမွာ ဇာတ္လမ္းေကာင္းေကာင္း မရေသးတာက ျပႆနာ"
ဂ်ိန္း ၀န္ခံသည္။ သူ႔မွာ ဇာတ္အိမ္အခိုင္အမာ မရွိ၊ ဇာတ္ကြက္ခ်ၿပီးသား မရွိ၊ ဇာတ္ေကာင္ အပီအျပင္ မရွိ"
"သြားပါၿပီ ထင္တယ္၊ ဂ်ိန္း သြားၿပီထင္တယ္"
"မင္း အပိုင္ဆံုး နဲ႔ အသိဆံုးအေၾကာင္းအရာ ကို ေရးရင္ ျဖစ္မွာပါ"
"လူတုိင္း အဲဒီလို ေျပာေနၾကတယ္"
ဂလင္ကေရာ ဟန္႔ကပါ သည္အတုိင္း ေျပာဖူးသည္ မဟုတ္လား။
"ဘာကိုပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ သိမွန္းလည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ မသိေတာ့ဘူး"
"စူးစူးနစ္နစ္ ခံစားရဖူးတဲ့အေၾကာင္း ျပန္စဥ္းစားေလ၊ ရင္ထဲမွာ လႈပ္လႈပ္ရွားရွားအျဖစ္ ဆံုးဟာမ်ိဳးေပါ့"
မိန္းမသားတို႔၏ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းမ်ားအေၾကာင္း ေဆာင္းပါးေရးစဥ္က ဂ်ိန္းေအာင္ျမင္ခဲ့ပံု မ်ားကို အဲေလ်ာ့က ေထာက္ျပသည္။
"စဥ္းစားတာပဲ၊ မရဘူး" ဟု ဂ်ိန္းက စိတ္ပ်က္အားေလ်ာ့သံျဖင့္ ေျပာသည္။
"ထပ္ စဥ္းစား၊ ထပ္ႀကိဳးစား၊ ဘယ္ေတာ့မွ လက္မေလွ်ာ့နဲ႔"
အဲေလ်ာ့က အားေပးသည္။
ဆက္ရန္
.
No comments:
Post a Comment