Sunday, May 29, 2011

မင္းလူ ၏ ျပန္ေခၚသက္ေသ အပိုင္း (၂၁)

ေပၚေ႒းသည္ အိမ္မွာ ထမင္းမစားျဖစ္ေသာ ရက္ေတြမ်ားလာသည္။ အထူးသျဖင့္ ညစာကို အျပင္ က စား လာတတ္၏။ သူက ငါ ညစာမစားဘူးဟု ၀ိုင္းစိန္ကို မွာျဖစ္ခဲ့တာလည္း ရွိသည္။ မေသခ်ာ မေရရာတာက မ်ားတာက တစ္ေၾကာင္း၊ ေမ့သြားတာက တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ မမွာျဖစ္ခဲ့တာမ်ားသည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းနွင့္ ၀ိုင္းစိန္တို႔ ဘယ္လို စားေနၾကသလဲေတာ့ မသိ။

ထုိအေတာအတြင္း ကံညြန္႔ေမာင္က ေတာင္ငူဘက္ကို သစ္ေမွ်ာစာကိစၥအတြက္ သြားမလုိ႔ လုိက္ခဲ့ပါလား ဟု ေခၚသည္။ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္လည္း ျဖစ္၊ အိမ္ကေန ရက္အနည္းငယ္ေလာက္ ခြာဖုိ႔အတြက္ အဆင္ သင့္ျဖစ္ေနေသာ ေပၚေ႒းက ခ်က္ခ်င္းပဲ လက္ခံၿပီး လုိက္သြားသည္။ ထုိရက္တြင္ ရင္ရင္ၿငိမ္း လည္း အိမ္မွာ မရွိဟု ယူဆရသည္။ တရားစခန္း၀င္ဖုိ႔ သြားတာပဲျဖစ္မည္။
ေပၚေ႒းကေတာ့ ကံညြန္႔ေမာင္နဲ႔အတူ ေတာင္ငူမွာ စားလုိက္ ေသာက္လုိက္ပဲ၊ ယမကာတစ္မ်ဳိးမ်ဳိးေတာ့ ေန႔ တိုင္းေသာက္ျဖစ္သည။ ကုိယ့္အရပ္ေဒသ မဟုတ္သျဖင့္ ကာရာအိုေကဆုိင္ေတြကိုေတာ့ ေရွာင္ဖုိ႔ ေပၚေ႒း က တားျမစ္ထားသည္။ ေမွ်ာစာကိစၥေစာင့္ရင္း ေတာဘက္ကို အပ်င္းေျပ သြားလည္ၾကေသးသည္။ ထူးထူး ဆန္းဆန္း ေတာေကာင္သားေတြ စားရသည္။ ေမ်ာက္ေသြးႏွင့္ ေရာထားေသာအရက္ ေသာက္ရသည္။ ညႇီ စို႔စုိ႔ အနံ႔ေၾကာင့္ ေပၚေ႒းက သိပ္မႀကဳိက္။ ကံညြန္႔ေမာင္ကေတာ့ အားရွိတယ္ဆုိၿပီး တစြတ္စြတ္ေသာက္ေန သည္။

ခုလို ခရီးထြက္လုိက္လွ်င္ ေရေျပာင္း ေျမေျပာင္း ပတ္၀န္းက်င္ေျပာင္းမွာ စိတ္လက္ေပါ့ပါးလန္းဆန္းသြား လိမ့္မည္ဟု ေပၚေ႒း ထင္ခဲ့သည္။ လူကေတာ့ လန္းဆန္းသြားတာ မွန္သည္။ စိတ္ကေတာ့ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ လင္ မႈ ျဖစ္မလာခ့ဲ။ ထုိင္းမႈိင္းၿပီး ေနာက္ေၾကာင္း မေအးသလုိ ခံစားရသည္။ အိမ္ကို ထူးထူးျခားျခား သတိရ ေနမိ၏။ ရင္ရင္ၿငိမ္းကိုလြမ္းတာ မဟုတ္ေၾကာင္းေတာ့ ေသခ်ာသည္။ သို႔ရာတြင္ ဘယ္လုိသေဘာလဲ မသိ။ အိမ္ကိုပဲ ျပန္ခ်င္စိတ္ ျပင္းျပေနသည္။

ေပၚေ႒းရဲ႕ထံုးစံအတိုင္းပဲ။ တစ္ခုခု လုပ္ခ်င္လွ်င္ ခ်က္ခ်င္းပဲ။ ကံညြန္႔ေမာင္က တားေသာ္လည္း မရ။ အလုပ္ ကိစၥ မျပတ္ေသးသျဖင့္ သံုးရက္ေလာက္ ဆက္ေနဖို႔ကို မေစာင့္ႏိုင္ေတာ့။ သူ႔ဘာသာ အေ၀းေျပးလုိင္းကား စီးၿပီး ရန္ကုန္ ျပန္လာခဲ့သည္။ လမ္းမွာ ကားဘီးသံုးႀကိမ္ေပါက္တာ မွတ္မွတ္ရရပါပဲ။

သူ အိမ္ျပန္ေရာက္ေတာ့ ဧည့္ခန္းမွာထိုင္ေနေသာ အေႏွာင္း ႏွင့္ ေဒစီပြင့္တို႔ကို ေတြ႕လုိက္ရသည္။ ဟိုတစ္ ခါ ကေတာက္ကဆျဖစ္ၿပီးကတည္းက သူတုိ႔ႏွင့္ ခပ္တန္းတန္းျဖစ္ေနခဲ့သျဖင့္ ႏႈတ္မဆက္ေတာ့ဘဲ အေပၚ ထပ္ကို တစ္ခါတည္း တက္ဖို႔ျပင္သည္။ ေလွကားထိပ္ အေရာက္မွာ-
“ေပၚေ႒း”
ဟု အေႏွာင္းက လွမ္းေခၚသည္။ ေပၚေ႒း ေခါင္းကိုငဲွ႔ေစာင္း႐ံု ၾကည့္သည္။

“ခဏထုိင္ပါဦး”
ရယ္လိုက္မိမလိုေတာင္ ျဖစ္သြားရ၏။ ဧည့္သည္ က အိမ္ရွင္ကိုျပန္ၿပီး “ထုိင္ပါဦး”လို႔ေျပာတာ ဘယ္ေလာက္ ခြက်က်ႏုိင္သလဲ။
“ဘာကိစၥ ရွိလုိ႔လဲ” ေပၚေ႒းက ေမးသည္။
“ေျပာစရာ ရွိလုိ႔”
ေပၚေ႒း ခပ္ဆုိင္းဆုိင္းေနၿပီးမွ ျပန္လွည့္ၿပီး သူတုိ႔ႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ ခံုမွာ၀င္ထုိင္လုိက္သည။ အေႏွာင္း၏ မ်က္ႏွာထားကို အကဲခတ္သည္။ ဒါတိုင္းလို တင္းတင္းမာမာ မရွိ။ ေဒစီပြင့္ကေတာ့ မ်က္ႏွာညႇဳိးေနတာ သိ သာ၏။

“ငါတုိ႔ နင့္ကိုလာေစာင့္တာ ႏွစ္ေခါက္၊ သံုးေခါက္ရွိၿပီ၊ ခုလည္း ခဏေနလုိ႔မွ မလာရင္ ျပန္ေတာ့မလို႔”
“ေကာင္းသားပဲ”
ေပၚေ႒း ရဲ႕ ရိတိတိစကားကို အေႏွာင္းက ဂ႐ုမျပဳဘဲေနသည္။ အရင္လုိ႔ ဆတ္ဆတ္ထိ မခံတဲ့ပံုစံမ်ဳိး မဟုတ္ တာ ထူးျခားေနသည္။
“ဘာကိစၥလဲ”
ေပၚေ႒းက ထပ္ေမးသည္။ အေႏွာင္းက ခ်က္ခ်င္းမေျဖဘဲ ေတြေတြႀကီးလုပ္ေနစဥ္ ေဒစီပြင့္က ၀င္ ေျပာသည္။

“နင္က ရင္ရင္ၿငိမ္းကို ကြာရွင္းခ်င္တယ္ဆို”
တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ သူတုိ႔သိသြားမွာပဲဆိုတာ တြက္ထားၿပီးသားျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သိပ္ေတာ့မအ့ံၾသမိ။ တကယ္ ဆို ကိုယ္ကေတာင္ ဖြင့္ေျပာစရာမလိုဘဲ ျဖစ္သြားတာကို ၀မ္းသာသင့္သည္။
“နင္တုိ႔ ဘယ္လုိလုပ္ သိတာလဲ၊ ရင္ရင္ၿငိမ္းက ေျပာျပလို႔လား”
“ရင္ၿငိမ္းလား… ေသေတာင္ ေျပာမွာမဟုတ္ဘူး၊ ျမရီ၀င္း ေျပာလုိ႔သိတာ”
ဟု အေႏွာင္းက ၀င္ေျပသည္။ ေဒစီပြင့္က-
“ျမရီ၀င္းကလည္း မျဖစ္သင့္တာ မျဖစ္ရေအာင္ ေဖ်ာင္းဖ်ေပးပါလုိ႔ ေျပာတယ္”

“ေၾသာ္… ဒါဆို အခု နင္တို႔က ၿငိမ္းခ်မ္းေရး ကိုယ္စားလွယ္ေတြအျဖစ္နဲ႔ ညႇိႏႈိင္းေပးဖုိ႔လာတာေပါ့၊ ဟုတ္ လား”
“မဟုတ္ဘူး၊ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္မွာ သက္ေသ လက္မွတ္ထုိးေပးရေအာင္ လာခဲ့တာ”
အေႏွာင္းရဲ႕စကားက ေပၚေ႒းကို ဒီတစ္ခါေတာ့ အံ့ၾသသြားေစသည္။
“ဘာေျပာတယ္”

“ဟုတ္တယ္၊ သူငယ္ခ်င္းေတြကို နင္ လုိက္ၿပီး လက္မွတ္ထိုးခုိင္းေနတယ္ မဟုတ္လား၊ ဒီေလာက္ေတာင္ အပင္ပန္း ခံ ေနစရာ မလုိပါဘူး၊ သက္ေသ ႏွစ္ေယာက္ရွိရင္ ရတာပဲ”
အေႏွာင္းက သူ႔လက္ကိုင္အိတ္ထဲမွ စကၠဴလိပ္တစ္လိပ္ကို စားပြဲေပၚခ်ေပးလုိက္ၿပီး-
“အဲဒါ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ပဲ၊ သက္ေသေနရာမွ ငါတုိ႔ႏွစ္ေယာက္ လက္မွတ္ထိုးထားတယ္၊ ရင္ၿငိ္မ္းလည္း လက္ မွတ္ထုိးေပးထားၿပီးၿပီ၊ ဒါမ်ဳိးဆိုတာ တရား႐ံုးမွာ လုပ္မွ ခိုင္လံုတယ္လို႔ၾကားဖူးတယ္၊ ဒါေပမဲ့ နင္ မပူပါနဲ႔၊ ရင္ၿငိမ္း က နင့္ကို ဘယ္ေတာ့မွ ေႏွာင့္ယွက္ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး”

ပစၥည္းေကာင္းတစ္ခုကို ေစ်းေပါေပါနဲ႔ရတဲ့အခါ အစစ္မွဟုတ္ရဲ႕လားလုိ႔ သံသယျဖစ္ရသလိုပဲ၊ မေမွ်ာ္လင့္ဘဲ ခုလို လြယ္လြယ္ကူကူ ကိစၥျပတ္သြားတ့ဲအတြက္ ေပၚေ႒း ႐ုတ္တရက္ မယံုႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေန၏။ ေနာက္ ကြယ္မွာ ဘာအႀကံအစည္မ်ားရွိေနသလဲဟု ခန္႔မွန္းေနတုန္းမွာ အေႏွာင္းက-

“ဒီမွာ ေပၚေ႒း… တစ္ခ်ိန္တုန္းက နင္ဟာ ရင္ၿငိမ္းကို ငါ့လက္ထဲကေန လုယူသြားခဲ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက ငါ ဘယ္ေလာက္ ခံစားခဲ့ရတယ္ မွတ္သလဲ၊ တကယ္လုိ႔ ငါကသာ အျပင္းအထန္ ကန္႔ကြက္ခဲ့မယ္ဆိုရင္ နင့္ကို ရင္ၿငိမ္း က လက္ခံခဲ့မွာမဟုတ္ဘူး၊ ဒါေပမဲ့ ငါ စဥ္းစားတယ္၊ ငါ့လုိ… ေအးေလ… နင္တို႔ေျပာေနက် စကားနဲ႔ ပဲ ေျပာပါ့မယ္၊ ငါ့လို ဗံုမဟုတ္၊ ပတ္မဟုတ္ လူနဲ႔ ေနရတာထက္စာရင္ နင္နဲ႔ဆုိ သူ႔ဘ၀ပိုၿပီးအဆင္ေျပမယ္ လုိ႔ တြက္ၿပီး နင့္လက္ထဲကို စိတ္ခ်လက္ခ် အပ္ခဲ့တယ္၊ နင္ဟာ သူ႔ကို တစ္သက္လံုး ၾကင္ၾကင္နာနာနဲ႔ ေစာင့္ေရွာက္သြားလိမ့္မယ္လို႔လည္း ယံုၾကည္ခဲ့မိတယ္၊ အခုေတာ့ နင္ကို အထင္ႀကီးခဲ့တာ အမွားႀကီး မွား သြားၿပီေပါ့၊ ေအး… ရပါတယ္၊ နင္ စြန္႔ပစ္လုိက္တဲ့ ရင္ၿငိမ္းကုိ ငါ ဆက္ၿပီး တာ၀န္ယူသြားပါ့မယ္၊ တစ္ခုေတာ့ ရွိတယ္ ေပၚေ႒း။ ေနာက္တစ္ခါေတာ့ နင္ ရင္ၿငိမ္းကို ငါ့ဆီကေန ျပန္လုယူဖို႔ လံုး၀ခြင့္ျပဳမွာမဟုတ္ဘူးဆို တာကို ၿမဲၿမဲမွတ္ထားလုိက္ပါ”

အေႏွာင္း အသံေတြတုန္လာသည္။ မ်က္ရည္လည္း ၀ဲလာသည္။ ဒီလုိပံုစံမ်ဳိးကို အေႏွာင္းထံမွာ တစ္ခါမွ မျမင္ေတြ႕ဖူးခဲ့။ ေဒစီပြင့္ကေတာ့ တ႐ႈပ္႐ႈပ္ ငိုေနၿပီ။
အျပင္ဘက္မွ ေလတစ္ခ်က္ ေ၀့၀ဲၿပီး ၀င္လာသည္။ ေလ၏အရွိန္ေၾကာင့့္ စားပြဲေပၚမွ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ဟု ဆို ေသာ စကၠဴလိပ္ကေလးသည္ ေပၚေ႒းဘက္သို႔ လိမ့္္လာသည္။ ဒီအတုိင္း လႊတ္ထားလုိက္လွ်င္ စားပဲြ ေအာက္သို႔ ျပဳတ္က်ေတာ့မည္။ ေပၚေ႒း လွမ္းကိုင္ၿပီး ထိန္းလိုက္မည္ျပဳၿပီးမွ မတို႔ မထိရဲသလို တံု႔ခနဲျဖစ္ သြားၿပီး လက္ကို ျပန္႐ုပ္သိမ္းလိုက္သည္။ လိမ့္ေနေသာ စကၠဴလိပ္ကေလးကို သည္းထိပ္ရပ္ဖိုစရာ ျမင္ကြင္း တစ္ခုလုိ ေငးၾကည့္ေနမိ၏။ ေပၚေ႒း၏သက္ျပင္းခ်လုိက္ေသာ ေလအရွိန္က ျပန္လည္တြန္းကန္လုိက္ေသာ ေၾကာင့္လား မသိ။ စကၠဴလိပ္ကေလးသည္ စားပြဲစြန္းမွ ျပဳတ္က်လုတဲတဲ အေနအထားမွာ ရပ္တန္႔သြားေလ သည္။

ေပၚေ႒းသည္ စားပြဲေပၚမွ စကၠဴလိပ္ကေလးကို ေငးၾကည့္ေနသည္။ ဘယ္ေလာက္ၾကာသြားသလဲ မသိ။ သတိ၀င္လာခ်ိန္မွာ အေႏွာင္းႏွင့္ ေဒစီပြင့္တုိ႔ မရွိေတာ့။ ဘယ္တုန္းက ထျပန္သြားၾကသလဲ။ ျပန္ခါနီးမွာ ႏႈတ္ဆက္သြားေသးသလား။ ဘာေတြ ထပ္ေျပာသြားေသးလဲ။ ေရေရရာရာ မသိ။ ေစာေစာတုန္းက အေႏွာင္းတို႔ လာသြားတယ္ဆိုတာ တကယ္ေကာဟုတ္ရဲ႕လား။ စိတ္ကူးယဥ္တာမ်ားလား မသိ။ အခု အိပ္ မက္မက္ေနတာလား။ စားပြဲေပၚက စကၠဴလိပ္ကေလးကေကာ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ဆုိေတာ ဟုတ္ရဲ႕လား။ အစု ရွယ္ယာစာခ်ဳပ္ကို ျပန္မသိမ္းမိဘဲ ထားခဲ့ရာက စိတ္ထင္ရာ ေလွ်ာက္ေတြးေနတာလား။

ဒါဟာ ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္အစစ္ ဟုတ္၊ မဟုတ္ သိႏုိင္ဖို႔ ရင္ရင္ၿငိမ္းကို ေမးၾကည့္ရမယ္ဆိုေသာ အေတြး၀င္လာ မွ သတိရသည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္း ဘယ္ေရာက္ေနသလဲ၊ အေႏွာင္းတုိ႔ ေရာက္ေနတာကို သူ ဘာေၾကာင့္ ဆင္းမေတြ႕သလဲ၊ ဘာေၾကာင့္ အတူရွိမေနခဲ့တာလဲ။

အေပၚထပ္သို႔ ခပ္သုတ္သုတ္တက္လာခဲ့သည္။ ေလွကားတစ္၀က္ေရာက္မွ စာခ်ဳပ္က်န္ခဲ့တာကို သတိရ၏။ ေအာက္ကို ငံု႔ၾကည့္ေသာအခါ စားပြဲေပၚမွာ စကၠဴလိပ္ကေလး မရွိေတာ့။ သူ တုန္လႈပ္သြားသည္။ ဘယ္လုိ ျဖစ္တာလဲ၊ ေစာေစာက ကိစၥေတြဟာ တကယ္ မဟုတ္ဘူးလား၊ ငါ ႐ူးသြားၿပီလားဟု ေတြးမိသည္။ ေနာက္ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္မွ စားပြဲေအာက္ျပဳတ္က်ေနတာ ေတြ႕ရသည္။ ေပ်ာက္သြားရင္ခက္မယ္ဆုိၿပီး ျပန္ဆင္း ေကာက္ဖို႔ စဥ္းစားသည္။ ဒီအိမ္ထဲမွာ ဘယ္သူက ဘာအတြက္ လာခုိးရမွာလဲဟု ေတြးၿပီး အေပၚထပ္သို႔ ဆက္တက္ခဲ့သည္။

အိပ္ခန္းထဲ ၀င္ၾကည့္သည္။ ရင္ရင္ၿငိမ္းကို မေတြ႕ရ။ ဘုရားခန္း သြားၾကည့္သည္။ မရွိ။ ေအာက္ထပ္ ျပန္ ဆင္းလာၿပီး မီးဖိုးခန္းဘက္ ၀င္ရွာသည္။ မေတြ႕။ ေရခ်ဳိးခန္းတံခါးက ပြင့္ေနသည္။ အိမ္သာတံခါးကုိေတာင္ ဆြဲဖြင့္ၾကည့္ေသးသည္။
၀ိုင္းစိန္ကုိ သတိရမိျပန္သည္။ သူကေကာ ဘယ္ေပ်ာက္ေနသလဲ။

“၀ုိင္းစိန္… ၀ုိင္းစိန္…”
ေအာ္ေခၚသည္။ ထူးသံ မၾကားရ။ ထပ္ေခၚသည္။ မရ။ ၀ိုင္းစိန္အိပ္ေသာ အခန္းဆီသြားသည္။ တံခါးပိတ္ ထားသည္။ ဆဲြဖြင့္္သည္။ ၀ုိင္းစိန္သည္ ကြပ္ပ်စ္ေပၚမွာ ေမွာက္လ်က္ႀကီး အိပ္ေနသည္။ သူ႔ကိုယ္ေလးက တသိမ့္သိမ့္တုန္ေန၏။ ႐ႈိက္သံသဲ့သဲ့လည္း ၾကားရသည္။ ေပၚေ႒းက အခန္းထဲ ၀င္မည္ျပဳၿပီးမွ အ၀ကေနပဲ လွမ္းေခၚသည္။
“၀ုိင္းစိန္…”
ျပန္မထူးဘဲ ႐ႈိက္သံကသာ ပိုက်ယ္လာသည္။

“ဟဲ့… ၀ုိင္းစိန္ ဘာျဖစ္ေနတာလဲ” ဆုိမွ ထလာသည္။
“ရင္ရင္ၿငိမ္း… ဘယ္သြား…”
ေပၚေ႒း စကားမဆံုးခင္…
“ေဒၚေလး မရွိေတာ့ဘူး”
ဟု ေျပာၿပီး ဟီးခနဲ ငိုခ်လုိက္ျပန္သည္။
“မရွိေတာ့ဘူး… ဟုတ္လား၊ ဘယ္သြားတာလဲ”

“မသိဘူး”
“ဘယ္တုန္းက ထြက္သြားတာလဲ”
“တစ္ေန႔… တျမန္မေန႔က…”
“ဘယ္သူနဲ႔ ထြက္သြားတာလဲ”
“အန္…အန္တီေႏွာင္းတို႔နဲ႔”
“နင့္ကို ဘာမွာသြားလဲ”
၀ုိင္းစိန္က ျပန္မေျဖႏိုင္ေသးဘဲ ခဏၾကာေအာင္ ႐ႈိက္ၿပီးမွ -
“ဦးေပၚ လာရင္တဲ့…”

ဟု ေျပာၿပီး သူ႔ကြပ္ပ်စ္ကေလးဆီ သြားသည္။ စာအိတ္တစ္အိတ္ကို ယူလာၿပီး ေပးသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ကြပ္ ပ်စ္ဆီျပန္သြားၿပီး ေစာေစာကအတုိင္း ေမွာက္ခံုႀကီး ျပန္လွဲရင္း ငို႐ိႈက္ေနသည္။
ေပၚေ႒းသည္ ဧည့္ခန္းထဲ ျပန္လာသည္။ ကုလားထုိင္မွာ ထုိင္သည္။ စာအိတ္ကို ေဖာက္ၿပီး စာကို ဆြဲထုတ္ သည္။ စာရြက္ကို ျဖန္႔လုိက္သည္။ အဘြားႀကီးေတြရဲ႕ လက္ေရးနဲ႔တူတယ္ဟု တစ္ခါက ေပၚေ႒း ေနာက္ ေျပာင္ခဲ့ဖူးေသာ စာလံုးေလးမ်ား။

    ကိုေပၚ…
    အစတုန္းကေတာ့ နင့္၀သီအတုိင္း စိတ္လိုက္မာန္ပါနဲ႔
    ထင္ရာ ျမင္ရာေတြ ေလွ်ာက္လုပ္ေနတာ၊ ေနာက္ေတာ့လည္း စိတ္
    ေျပသြားမွာပါပဲလုိ႔ ထင္ခဲ့မိတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္ေတြ ၾကာလာတဲ့
    တုိင္ေအာင္ နင့္စိတ္က မေျပာင္းလဲဘဲ ကြာရွင္းဖုိ႔ကိစၥကို သဲႀကီးမဲႀကီး
    ႀကဳိးစားေနခဲ့တာ ေတြ႕ရတယ္။ ခုေတာ့ ငါနဲ႔အတူတူ ေနေနရတာ
    နင့္အတြက္ ေန႔စဥ္နဲ႔အမွ် စိတ္ဒုကၡ ခံစားေနရတာကို ငါ မၾကည့္
    ရက္ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္ နင့္ဆႏၵအတုိင္း  ကြာရွင္းစာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ေပး
    ခဲ့ပါတယ္။ နင့္ကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆုိင္ ႏႈတ္ဆက္မသြားႏုိင္တာကိုေတာ့
    ခြင့္လႊတ္ပါ။ အခုလို တိတ္တဆိတ္ ထြက္ခြာသြားတာက နင့္အတြက္
    ေရာ ငါ့အတြက္ပါ အသင့္ေတာ္ဆံုးျဖစ္လိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္။
    ငါလည္း ပုထုဇဥ္ပဲဟာ။ ခံစားခ်က္ေတာ့ ရွိေသးတာေပါ့။
            က်န္းမာေရး ဂ႐ုစိုက္ပါ…
                        ရင္ရင္ၿငိမ္း

ေပၚေ႒းသည္ စာကို ေနာက္တစ္ေခါက္ ထပ္ဖတ္သည္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္တစ္ေခါက္… ေနာက္ တစ္ေခါက္…။ အလြတ္က်က္မွတ္ရမည့္ ေက်ာင္းစာတစ္ပုဒ္လုိ တစ္လံုးခ်င္း အေသးစိတ္ အထပ္ထပ္ ဖတ္သည္။ ဖတ္ၿပီး လွ်င္ ျပန္ျပန္ေမ့သြားသည္ဟုထင္သည္။ စာရြက္ကိုေခါက္ၿပီး အိတ္ထဲထည့္သည္။ စာပါ အေၾကာင္းအရာကို ျပန္စဥ္းစားသည္။ ဟိုတစ္ေၾကာင္း၊ ဒီတစ္ေၾကာင္း အစီအစဥ္ေတြ လြဲမွားစြာ ေပၚလာသည္။ စာတစ္ေၾကာင္း မဆံုးခင္ ေနာက္တစ္ေၾကာင္းရဲ႕အစက ၀င္လာသည္။ မဆုိင္တ ဲ့အေတြး ေတြက ၾကားေဖာက္ေပၚလာေသး သည္။ သူ ေကာင္းေကာင္း မွတ္မိတာကေတာ့

“က်န္းမာေရး ဂ႐ုစိုက္ပါ… ရင္ရင္ၿငိမ္း”။

အေပၚထပ္က စာဖတ္ခန္းထဲမ်ာ သြားထပ္ဖတ္ဦးမည္ဟု ေတြးၿပီး ထရပ္လိုက္သည္။ ေျခေထာက္ေအာက္ မွာ တစ္စံုတစ္ခု ခံေနသည္ဟု ထင္မိ၏။ ငံု႔ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ေစာေစာက ၾကမ္းေပၚက်ေနေသာ ကြာရွင္းစာ ခ်ဳပ္ အလိပ္ကေလး ကို တက္နင္းမိေနေၾကာင္း ေတြ႕ရသည္။ သူ ႐ုတ္တရက္ ေဒါသျဖစ္လာသည္။ စာခ်ဳပ္ ကုိ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေဆာင့္နင္းလုိက္မိ၏။

ဆက္ရန္
.

7 comments:

Anonymous said...

ဇာတ္ရွိန္က အေတာ္ၿမင္႕လာဘီ မမေရ....အဆက္ကေလး ဖတ္ခ်င္လွၿပီ...
အေနာ္

Anonymous said...

OHH!!!

Me too!! wanna read....

Ray

Anonymous said...

တရားကိစၥကုိ နားလည္တဲ့သူမွ ေရးရင္ အမွားအယြင္းကင္းမယ္ ထင္တယ္ဗ်ာ။ အေႏွာင္းကုိ ဘာသာေရး ကုိင္းရႈိင္းတယ္လုိ႔ တစ္ေလွ်ာက္လံုး သယ္လာျပီးမွ ရင္ရင္ျငိမ္းကုိ စြဲလန္းေနတဲ့ ေယာက္်ားရွာလုိ႔ လုပ္ခ်လုိက္ေတာ့ ယုတၱိမရွိဘူး ျဖစ္သြားတယ္။

တရားတကယ္ထုိင္မယ္၊ ဒါမွမဟုတ္ ေမတၱာဘာဝနာကုိ စြဲစြဲျမဲျမဲ ပြားမယ္ဆုိရင္ အဲဒီလုိေတြ မရွိေတာ့ဘူးဗ်။ ဒီလုိ မွားယြင္းတဲ့ပံုစံနဲ႔ တစ္ေယာက္ေယာက္ကုိ ရာဂလြန္က်ဴးေနတယ္ဆုိတာ တကယ္အားထုတ္တဲ့ တရားသမားေတြမွာ မရွိဘူး။ တရားဓမၼကုိ ဘာမွ နားမလည္ေသးဘူးပဲထားဦး၊ ဗုဒၶဘာသာဝင္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ကုိ ဒီလုိ မေရးသင့္တာပါ။

တရားထုိင္တဲ့ကိစၥကုိ စြဲစြဲျမဲျမဲလုပ္ရင္ အလွအပေတြ သိပ္အာရံုမထားေတာ့တာ ျဖစ္တတ္ပါတယ္။ ဒီလုိမိန္းကေလးေတြက ၾကည့္လုိက္ရင္ မ်က္ႏွာေျပာင္တလင္းနဲ႔ ဝတ္ရင္စားရင္လဲ ရုိးရုိးရွင္းရွင္း ျဖစ္ေနတတ္တယ္။ ေယာက္်ားေလးေတြကုိလဲ သိပ္စိတ္မဝင္စားလွဘူး။ ကုိယ့္အခ်င္းခ်င္းေတာ့ ျမင္တာနဲ႔ ရိပ္မိပါတယ္။ ဒါကုိ နားမလည္တဲ့ စာေရးသူက အလွအပမျပင္တာ၊ ေယာက္်ားသနာ စိတ္မဝင္စားတာ ေယာက္်ားရွာ ျဖစ္ေနလုိ႔လုိ႔ တလြဲေတြးျပီး ေရးမိတာမ်ားလား။

ဘာသာေရးကိစၥကုိ နားမလည္ရင္ ထင္ေၾကးနဲ႔ စြတ္မေရးတာ ပုိေကာင္းပါလိမ့္မယ္။

Anonymous said...

ခင္ဗ်ားတို႕လဲဒုက္ခဘဲ! မင္းလူေရးျပီး မေရႊစင္႐ိုက္တင္တာေတာင္ ေက်းဇူးမတင္ Comments ေပးေသးတယ္။ ခင္ဗ်ားမေက်နပ္ရင္ ဆရာမင္းလူကို Comments ေပးပါလား။ ငတုံး

Anonymous said...

မင္းလူေရးတဲ့ ဝတၳဳမွန္း ေခါင္းစီးမွာကုိ မေရႊစင္ စာေရးသူနာမည္ေရးတင္ထားေပးလုိ႔ မင္းလူေရးမွန္း လူတုိင္း သိပါတယ္ဗ်ာ။ မေရႊစင္ ဒီလုိ စာေတြ တင္ေပးေနတာကုိ ေက်းဇူးတင္တဲ့အေၾကာင္းလဲ အရင္ထဲက အထပ္ထပ္ ေျပာေနက်ပါ။ တရားဓမၼကိစၥ စိတ္ထက္သန္တဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဒီလုိဘာသာေရးကုိင္းရႈိင္းတဲ့ တျခားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကုိ ဓမၼမိတ္ေဆြအေနနဲ႔ မဟုတ္ဘဲ ဖုိမစိတ္နဲ႔ စြဲလန္းေနတယ္ဆုိတာ မျဖစ္ႏုိင္လုိ႔ မေရးသင့္ဘူးျမင္လုိ႔ ဒီလုိမေရးသင့္ေၾကာင္း မွတ္ခ်က္ေပးတာပါ။ ဒါ မေရႊစင္ကုိဆုိလုိတာ မဟုတ္မွန္းလဲ လူတုိင္း သိမွာပါ။
အခု စာေရးဆရာ ေရးတာကလဲ အေႏွာင္းက ေပၚေဌးကုိ ပရိယာယ္နဲ႔ တမင္ေျပာလုိက္တာလုိ႔ ေနာက္ပုိင္းမွာ ဇာတ္က ျပန္ရွင္းခ်င္ ရွင္းပါလိမ့္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ မဖတ္ရေသးလုိ႔ မသိဘူး။

ဘာမွ နားမလည္ဘဲ ဝင္ရန္လုပ္ခ်င္ေဇာ မ်ားေနေတာ့ ခင္ဗ်ားစကားလံုးေတြက မုိက္ရုိင္းလြန္းတယ္ မိတ္ေဆြ။

Anonymous said...

အင္း ခက္ေတာ့ေနျပီ! အဲဒီေလာက္သိေနရင္လဲတိတ္တိတ္ေနပါဗ်ာ၊
ဆရာသိပ္လုပ္ျခင္ရင္လဲ မူရင္းစာေရးသူကိုဆက္သြယ္ပါ၊ မ်က္ေစ့ေနာက္လို႕ပါ

Anonymous said...

Read quietly pls....Don't make noise.Be kind to blog owner and readers.
Gyidaw