Tuesday, May 24, 2011

မင္းလူ ၏ ျပန္ေခၚသက္ေသ အပိုင္း (၁၆)

 “ဟိုတစ္ခါကတည္း ငါ မွတ္သြားပါၿပီကြ”
“ေအး… အဲဒီလိုမွေပါ့” ကံညြန္႔ေမာင္က ရယ္လုိက္ၿပီး-
“ငါ မွတ္တယ္ဆိုတာက ဟိုတစ္ခါလို မျဖစ္ေအာင္ သတိထားၿပီး ေရွာင္တာကို ေျပာတာ၊ ဆုိင္တစ္ဆုိင္ တည္းမွာ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ မထိုင္ေတာ့ဘူး၊ မၾကာခဏ ဆုိင္ေျပာင္းတယ္၊ အဲ… ဒီေန႔ မင္းကုိ ေခၚသြားမယ့္ဆုိင္က ေတာ့ ႁခြင္းခ်က္ေပါ့”

“ဘာ… ငါ့ကို ေခၚသြားမယ့္ဆုိင္”
“ေအး… ဟုတ္တယ္၊ မင္းဆီက ေခ်းခဲ့တဲ့ ေငြအတြက္ အတုိးေပးတဲ့သေဘာနဲ႔ ဒီေန႔ မင္းကုိ ငါ ျပဳစုမယ္၊ ျပစ ရာလည္း ရွိတယ္”
ေပၚေ႒းသည္ ကံညြန္႔ေမာင္ ထုိင္ေလ့ရွိတဲ့ ဆုိင္မ်ဳိးကို သိပ္သေဘာမက်လွ။ ဆူညံလြန္းသည္။ စကား ေတာင္ ေအးေအးေဆးေဆး ေျပာလုိ႔မရ။ ေကာင္မေလးေတြက သီခ်င္းေတြ ဆုိၾက၊ ကၾက။ ပုရိသ ဆုိတဲ့ လူေတြက ပန္းကံုးေတြ စြပ္ၾက၊ လက္ခုပ္ေတြ တီးၾက၊ ကီးမကိုက္တဲ့ သံေၾကာင္ႀကီးေတြနဲ႔ သီခ်င္းလုိက္ဆို ၾက၊ အပန္းမေျပတဲ့အျပင္ မ်က္စ္ိေတာင္ ေနာက္ေသးသည္ဟု ထင္ခဲ့သည္။

ဒီေန႔ေတာ့ အိမ္မွာ ေနရတာ ပ်င္းေျခာက္ေျခာက္ႀကီး ျဖစ္ေနသည္။ တစ္ေယာက္တည္း အထီးက်န္ ေနေနရတာလုိလည္း ၿငီးေငြ႕ေန သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကံညြန္႔ေမာင္ႏွင့္ လုိက္သြားဖုိ႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္။
အျပန္က်လွ်င္ အိမ္ကို တစ္ေကြ႕တစ္ပတ္ႀကီး ျပန္ပို႔ေပးရမွာစိုးသျဖင့္ ကံညြန္႔ေမာင္၏ကားႏွင့္ မလုိက္ဘဲ သူ႔ ကားကိုပါ ယူလာခဲ့သည္။

“မင္း ဘီယာ ေသာက္မွာလား”
“မင္းေကာ…”
“မိုးေအးတယ္ကြ၊ ၀ီစကီပဲ ေသာက္မယ္”
“ေကာင္းသားပဲ”
ကံညြန္႔ေမာင္က ၀ီစကီတစ္လံုး မွာလုိက္သည္။
“ႏွစ္ေယာက္ တစ္လံုးဆိုေတာ့ မမ်ားဘူးလားကြ၊ ငါက သိပ္ေသာက္ႏုိင္တာ မဟုတ္ဘူး၊ ဘာလဲ… မင္း လစ္မစ္ေတြ တက္ေနၿပီလား”

“မတက္ပါဘူးကြာ၊ သိပ္မူးေအာင္ ေသာက္ရင္ ဘယ္အလုပ္ျဖစ္ေတာ့မလဲ ဟဲ ဟဲ… စိတ္မပူပါနဲ႔ကြာ၊ မကုန္ ရင္လည္း ဆုိင္မွာ ျပန္အပ္ထားခဲ့လို႔ ရပါတယ္၊ ေနာက္တစ္ေခါက္က်ေတာ့ ဆက္ေသာက္မွာေပါ့”
ဒီဆုိင္မွာ သူ ေတာ္ေတာ္ပိုင္ပံုရသည္။ စားပြဲထုိးေလးေတြကလည္း သူ႔ကို အေတာ္အေရးေပးသည္။ ယေန႔ ညအတြက္ ရႏုိင္ေသာ အထူးအစားအေသာက္မ်ားကိုလည္း ေျပာျပ အႀကံေပးသည္။
ကံညြန္႔ေမာင္က ႀကဳိတင္ မွာၾကားထားပံုရသည္။ သူတို႔အတြက္ စီစဥ္ေပးထားေသာ စားပြဲကလည္း အထူး ရွယ္ပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။ စတိတ္ခံုႏွင့္အနီးဆံုး ညာဘက္ေထာင့္မွာျဖစ္သည္။ စားေသာက္ခန္းမ တည္ေနပံုအရ ထုိေနရာတြင္ ေထာင့္ခ်ဳိးျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ တျခား၀ို္င္းေတြကေန လွမ္းမျမင္ရ။ သီးသန္႔အခန္းကေလး တစ္ခန္းလုိျဖစ္ေန၏။ စတိတ္ခံုေပၚကိုေတာ့ ေကာင္းေကာင္း ျမင္ေနရသည္။

ဆုိင္မွာ အျပင္မွာၾကည့္လွ်င္ ဂိုေဒါင္ေဟာင္းႀကီးတစ္လံုးႏွင့္ တူသည္။ ဆုိင္းဘုတ္ကလည္း ခပ္ေသးေသး ခပ္ႏုပ္ႏုပ္ပဲ။ အတြင္းမွာက်ေတာ့ အေတာ္သားသားနားနား ျပင္ဆင္ထားသည္။ အခင္းအက်င္းကလည္း သန္႔ရွင္း သပ္ရပ္သည္။ အစားအေသာက္ေတြကလည္း ေကာင္းသည္။ စားပြဲထိုးေကာင္ေလးေတြ အႀကံေပး ခ်က္အရ မွာယူခဲ့ေသာ ကင္းပုစြန္ကင္သုပ္ကလည္း အေတာ္စားလုိ႔ေကာင္းသည္။

စင္ျမင့္ေပၚမွာေတာ့ မိန္းကေလးေတြက တစ္ေယာက္ခ်င္း တစ္လွည့္၊ အုပ္စုလိုက္ တစ္လွည့္ သီဆုိကခုန္ ေဖ်ာ္ေျဖေနၾကသည္။ ရက္ပ္ဆန္ဆန္အကမ်ားကို ေပၚေ႒း စိတ္မ၀င္စားလွ။ စင္ျမင့္ႏွင့္နီးေသာ စားပြဲမွာ ထုိင္ေနျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းျမင္သာသည္။ သူတို႔မွာ ႐ုပ္ျမင္သံၾကားထဲ၌ တစ္ခါတစ္ရံ ျမင္ ေတြ႕ရတတ္ေသာ တာ၀န္အရ သီဆုိကခုန္ေနသူမ်ားလို မ်က္ႏွာေသကေလးေတြႏွင့္ ျဖစ္သည္ဟု ထင္ရ သည္။

ပံုမွန္အားျဖင့္ဆိုလွ်င္ ေပၚေ႒းသည္ သိပ္ေသာက္ေလ့ရွိသူ မဟုတ္။ သံုးပက္ေလာက္ဆုိလွ်င္ မွန္ေနၿပီ။ ဒီေန႔ ေတာ့ မုိးကလည္း ေအးေအး၊ စိတ္ကလည္း ေထြေထြနဲ႔မုိ႔ ကံညြန္႔ေမာင္ ငွဲ႔ေပးသမွ် မျငင္းဘဲ ေသာက္ေနမိ ၏။ ေသာက္လုိ႔လည္း ေကာင္းသည္။ မွန္တဲ့အဆင့္ကေန မူးတဲ့အဆင့္ကိုေတာင္ ကူးစျပဳၿပီ။

“အခု ဆက္လက္ၿပီး အထူးေဖ်ာ္ေျဖမယ့္သူကေတာ့ လူႀကီးမင္းမ်ား အထူးေမွ်ာ္လင့္ေနၾကတဲ့ ရွာကီရာပဲ ျဖစ္ပါတယ္”
ေၾကညာသံ ေပၚလာၿပီးေနာက္ လက္ခုပ္သံေတြ ဆူညံသြားသည္။ ကံညြန္႔ေမာက္ကလည္း လက္ခုပ္တီး သည္။ ေပၚေ႒းကေတာ့ ထူးျခားဟန္မျပ။

စင္ေပၚက မီးေတြ ေမွာင္သြားသည္။ တစ္စံုတစ္ေယာက္ စင္ေပၚတက္လာပံုကုိ သူတို႔ေနရာမွ ခပ္ေရးေရးျမင္ ရသည္။ စေပါ့လုိက္တစ္ခု ပြင့္သြားသည္။ စင္ေပၚမွာ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ခါးတစ္ဖက္ေထာက္ၿပီး ခပ္ႏဲြ႔ ႏဲြ႕ရပ္ေနသည္။ ေဆးဆိုးထားေသာ ဆံပင္ပံုစံ၊ အ၀တ္အစားက အစ ၂၀၁၀ ကမာၻ႔ဖလား ေဘာလံုးပြဲ အဖြင့္ သီခ်င္း အဆုိေတာ္ ရွာကီရာ ႏွင့္ တူေတာင္ ဆင္ယင္ထားသည္။ ႐ုပ္ကလည္း ခပ္ဆင္ဆင္။ အေ၀းကၾကည့္ လွ်င္ တကယ့္ရွာကီယာအစစ္လား ထင္ေလာက္သည္။

သူက အနည္းငယ္ ဦးညြတ္လုိက္ၿပီး-
“အခု သမီး သီဆုိေဖ်ာ္ေျဖမယ့္ သီခ်င္းကေတာ့…”
သူ႔စကား မဆံုးခင္မွာပင္ စင္ေအာက္ရွိစားပြဲမ်ားဆီမွ “၀ါကာ ၀ါကာ”ဆုိေသာ ေအာ္သံမ်ား ထြက္လာသည္။ သူက လက္ေ၀ွ႕ယမ္းျပလုိက္ေသာအခါ “ေဟး”ဆိုေသာ အသံမ်ား ၾကားရျပန္သည္။ အင္ထ႐ိုတီးလံုး ၀င္ လာသည္။ ထုိ႔ေနာက္ သူ သီခ်င္းစဆုိသည္။ ေပၚေ႒း မ်က္ေမွာင္ကုတ္သြားၿပီး-
“ပေလးဘက္လားကြ”ဟု ေမးလုိက္သည္။

ကံညြန္႔ေမာင္က-
“မဟုတ္ဘူး၊ သူကိုယ္တုိင္ ဆုိေနတာ”
ဟု ဂုဏ္ယူေသာ ေလသံမ်ဳိးျဖင့္ ေျပာသည္။
ေပၚေ႒း အံ့ၾသသြား၏။ မွန္သည္။ တခ်ဳိ႕ အသံထြက္ေတာ့ မမွန္တာကလြဲလွ်င္ ဆိုဟန္ ဆိုေပါက္က ေတာ္ ေတာ္တူသည္။ သူ ကခုန္ေနပံုလည္း ရွာကီရာႏွင့္ တေထရာတည္းပဲ။ ေပၚေ႒းေတာင္မွ စူးစူးစုိက္စုိက္ ေငး ၾကည့္ေနမိ၏။ ကံညြန္႔ေမာင္က ေပၚေ႒း ျဖစ္ေနပံုကုိ ၾကည့္ၿပီး ဘယ့္ႏွယ္ရွိစ… ဆုိေသာ မ်က္ႏွာေပးျဖင့္ ၿပံဳး ေနသည္။

ပန္းကံုးေတြ တစ္ကံုးၿပီး တစ္ကံုး တက္လာသည္။ သီခ်င္းဆံုးခါနီးေလာက္တြင္ ကံညြန္႔ေမာင္က ဖန္ခြက္ကို ၀ါးတူႏွင့္ေခါက္ၿပီး အသံေပးလုိက္သည္။ အထာသီၿပီးသား ျဖစ္ပံုရေသာ စားပြဲထိုးေလးတစ္ေယာက္  ခ်က္ ခ်င္းေရာက္လာသည္။ ကံညြန႔္ေမာင္က တစ္စံုတစ္ခု ခပ္တိုးတိုး ေျပာလုိက္သည္။ ေကာင္ေလးက “ဟုတ္” ဟု နာခံၿပီး ခပ္သုတ္သုတ္ ထြက္သြားသည္။

ရွာကီရာသည္ အလွဆံုး ကုိယ္ဟန္အေနအထားတြင္ ႐ုပ္ေသျပကြက္လုိ တိခနဲရပ္ၿပီး သီခ်င္းကို အဆံုး သတ္လုိက္သည္။ လက္ခုပ္သံေတြ၊ ၀မ္းေခါင္းသံမ်ားျဖင့္ ေအာ္ဟစ္ အားေပးမႈေတြ၊ ေစာေစာက စားပြဲထုိး ေလး စင္ေပၚတက္လာသည္။ ေရႊေရာင္၊ ေငြေရာင္ တလက္လက္ ေတာက္ေနေသာ သရဖူေလးတစ္ခုကို ရွာကီရာ၏ဦးေခါင္းေပၚမွာ စြပ္ေပးလုိက္သည္။ ၿပီးေတာ့ တစ္စံုတစ္ခုေျပာသည္။ ရွာကီရာက နားလည္ဟန္ ေခါင္းညိတ္ျပသည္။ ကံညြန္႔ေမာင္ႏွင့္ ေပၚေ႒းတုိ႔ စားပြဲဆီလွမ္းၾကည့္ၿပီး လက္ျပသည္။

ကံညြန္႔ေမာင္က က်မ္းက်ိန္တဲ့အခါ လုပ္သလို တံေတာင္ဆစ္ကို ခပ္ေကြးေကြးထားၿပီး လက္၀ါး ေထာင္ျပသည္။ ေပၚေ႒းက ဖန္ခြက္ထဲမွ လက္က်န္၀ီစကီကို တစ္က်ဳိက္တည္း ေမာ့ေသာက္ခ်လုိက္သည္။ လည္ေခ်ာင္း ထဲမွာ ပူခနဲ ေလာင္ၿမဳိက္သြား၏။ အရက္ခ်ည္းသက္သက္။ ဆုိဒါမွ မေရာရေသးဘဲ။

“ရွာကီရာ ဆိုတာ သူ႔နာမည္ရင္း မဟုတ္ဘူး၊ ၀ါကာ ၀ါကာသီခ်င္း အဆုိေကာင္းလုိ႔ ဒီနာမည္တြင္သြား တာ၊ ေအးေလ… အရင္သိထားတဲ့ နာမည္ကလည္း နာမည္ရင္း မဟုတ္ႏုိင္ပါဘူး၊ ထားပါေတာ့၊ ဘယ္လိုလဲကြ၊ လန္းတယ္ မဟုတ္လား”
ကံညြန္႔ေမာင္က ေမးသည္။ ေပၚေ႒းက ဘာမွျပန္မေျပာ။
ေစာေစာက “နိ”ေသာက္မိလို႔ ရင္ပူသြားတာ သက္သာေအာင္ ေရခဲတံုးေလးတစ္တံုးကိုသာ ယူၿပီး ငံုထား လုိက္သည္။

ထိုစဥ္တြင္ သူတို႔စားပြဲရွိရာႏွင့္ စတိတ္ခံုေဘးဘက္တို႔ကုိ ကန္႔ထားေသာ တံခါးေလး ပြင့္သြားၿပီး ရွာကီရာ ၀င္ေရာက္လာသည္။ ကံညြန္႔ေမာင္ ေရွ႕မွာ စင္ေပၚကအတုိင္း ခါးကုိ ခပ္ေစာင္းေစာင္း ႏဲြ႕၍ရပ္ရင္း-
“ကေရာင္းအတြက္ ေက်းဇူးပဲေနာ္”

ဟု ေျပာသည္။ ကံညြန္႔ေမာင္က-
“ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ဂုဏ္ျပဳတာေလ”
ဟု ေပၚေ႒းကုိ ရည္ရြယ္၍ေျပာသည္။ ရွာကီရာက ေပၚေ႒းဘက္ တစ္ခ်က္ေစာင္းငဲ့ၾကည့္ၿပီး ႏႈတ္ဆက္ၿပံဳး ၿပံဳးျပသည္။ ဒီေန႔ ဘယ္သူ “မင္းသား”လဲ ဆိုတာကိုလည္း သိသြားပံုရသည္။
“ထိုင္ေလ…”

ကံညြန႔္ေမာင္က ခြင့္ျပဳလုိက္သည္။ ရွာကီရာက ကံညြန္႔ေမာင္ကုိ ေက်ာ္ျဖတ္ၿပီး ေပၚေ႒းေဘးက ခံုမွာ ၀င္ထုိင္လုိက္သည္။ ကံညြန္႔ေမာင္က ေပၚေ႒းကို ညႊန္ျပၿပီး-
“ဒါ ကိုယ့္အခ်စ္ဆံုး သူငယ္ခ်င္းပဲ၊ နာမည္က ေပၚ…”
ေပၚေ႒းက နာမည္မေျပာေစလိုေသာ အမူအရာျဖစ္သြားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္-
“အဲ အဲ… ဦးေပၚလို႔ပဲေခၚေပါ့”ဟု ကံညြန႔္ေမာင္က ေျပာလုိက္၏။ ရွာကီရာက ခစ္ခနဲတစ္ခ်က္ ရယ္လုိက္ၿပီး-
“နာမည္က စိတ္၀င္စားဖုိ႔ေကာင္းတယ္ေနာ္၊ ဥေပၚဆိုုေတာ့…”

ေပၚေ႒းက မ်က္ႏွာတည္တည္ႏွင့္ ဖ်တ္ခနဲ စိုက္ၾကည့္လုိက္သည္။ ရွာကီရာက အကင္းပါးသည္။ ဒီကိစၥမ်ဳိး မွာ အေတြ႕အႀကံဳမရွိသူမွန္း ရိပ္မိသြားသည္။
“ေဆာရီး.. ကန္ေတာ့ေနာ္”
ဆုိၿပီး လက္အုပ္ကေလး ခ်ီလုိက္၏။ အလုိက္ေတာ့ သိတတ္သားပဲဟု ေပၚေ႒း မွတ္ခ်က္ေပးလုိက္၏။ တစ္ ၿပဳိင္နက္တည္းမွာ သူ႔လက္ကေလးေတြ သြယ္သြယ္လ်လ် ရွိတာကုိလည္း သတိျပဳျဖစ္ေအာင္ ျပဳမိလုိက္ ေသးသည္။

စားပြဲထုိးေလး ေရာက္လာၿပီး ရွာကီရာ၏ေရွ႕မွာ စပိုင္၀ုိင္ပုလင္းေလး လာခ်ေပးသည္။ ရွာကီရာက ပုလင္း ကုိဖြင့္ၿပီး ငွဲ႔သည္။ ဖန္ခြက္ကို ေျမႇာက္၍ “ခ်ီးယားစ္”ဟု ေျပာၿပီး တစ္ငံု ငံုလုိက္သည္။ ႏႈတ္ခမ္းကို လွ်ာႏွင့္ သပ္သည္။ သူ႔ႏႈတ္ခမ္းသည္ လက္ခနဲ စိုသြား၏။
ရွာကီရာသည္ အသက္ႏွစ္ဆယ္ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ရွိမည္။ အသားက မဆုိစေလာက္ကေလး ညဳိသည္။ အရပ္အေမာင္း ေကာင္းသည္။ ခႏၶာကိုယ္အခ်ဳိးအစား ေျပျပစ္သည္။ ႏွာတံ၊ ေမး႐ိုး၊ မ်က္လံုးတို႔ကို ၾကည့္ရ တာ ကျပားေသြး ပါမယ့္ပံုပဲ။

သိပ္ေခ်ာလြန္း လွလြန္းတာေတာ့ မဟုတ္။ သုိ႔ရာတြင္ ဆြဲေဆာင္မႈရွိသည္။ အထူးသျဖင့္ ခပ္လ်ားလ်ားရွိေသာ ႏႈတ္ခမ္းက ၿပံဳးလုိက္လွ်င္ အေတာ္ၾကည့္ေကာင္းသည္။
ေပၚေ႒းက စကားနည္းၿပီး ႏႈတ္ဆိတ္ေနသည္။ ကံညြန္႔ေမာင္ႏွင့္ ရွာကီရာတို႔ကသာ ေလေပးေျဖာင့္ေန သည္။ သူတုိ႔ေျပာေသာ စကားေတြကလည္း အေႏွာင့္အသြား မလြတ္။ အဓိပၸါယ္ႏွစ္ခြေတြ၊ အနက္ရင္းေတြ၊ အနက္ပြားေတြ၊ အစြန္းထြက္ေတြ။

တခ်ဳိ႕ စကားလံုးေတြက ေပၚေ႒းကို ရည္ရြယ္ၿပီး လွမ္းခ်ိတ္တာမ်ဳိးေတြ ျဖစ္၏။ ထုိအခါမ်ဳိးတြင္ ရွာကီရာက ေပၚေ႒းကို မ်က္လံုးေထာင့္ကပ္ၾကည့္ရင္း ဆြဲငင္အားေကာင္းေသာ အၿပံဳးကို ျပဳသည္။ တစ္ခါတစ္ခါ သူက မ်က္လံုးေထာင့္ကပ္ၾကည့္စဥ္ ေပၚေ႒းကလည္း ေထာင့္ကပ္ၾကည့္မိ ရာမွ ေထာင့္ခ်င္းဆံုတတ္သည္။ ေပၚေ႒းမွာ ရွိန္းခနဲ ဖိန္းခနဲ ျဖစ္သြားရ၏။ အာေခါင္ေတြလည္း ေျခာက္လာ သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ၀ီစကီပုလင္းကုိ လွမ္းကိုင္လုိက္သည္။

“သမီး ငဲွ႔ေပးပါ့မယ္”
ရွာကီရာကလည္း ပုလင္းကို လွမး္ကိုင္သည္။ ထုိအခါ ေပၚေ႒း၏လက္ကို အေပၚက အုပ္ကုိင္မိသြား၏။ သူ႔ လက္မ်ားသည္ ႏုႏုညံ့ညံ့၊ ေႏြးေႏြးေထြးေထြး ရွိလွသည္။ ေပၚေ႒းရဲ႕လက္ေတြကေတာ့ အရက္ျပန္နဲ႔ ေလာင္းခ်လုိက္သလို စိမ့္ခနဲျဖစ္သြား၏။ ေသြးေၾကာေတြကေတာ့ ဆူဒါနီး ေရေႏြးလို တစီစီျမည္လာသလား ေအာက္ေမ့ရသည္။

ေပၚေ႒းက လက္ကို အလ်င္အျမန္ ျပန္႐ုပ္လုိက္သည္။ ရွာကီရာက မ်က္လံုးေထာင့္ကပ္၍ တစ္ခ်က္ၾကည့္ ရင္း ၿပံဳးသည္။ ၿပီးေတာ့ ေပၚေ႒း၏ဖန္ခြက္ထဲသုိ႔ ၀ီစကီ တစ္ပကတ္စာခန္႔ ငွဲ႔ထည့္ေပးသည္။ ေရခဲ ခပ္လတ္ လတ္ တစ္တံုး ထည့္သည္။ ဆိုဒါ ထပ္ျဖည့္ေပးရင္း…
“ေရမေရာရင္ အေသေစာတယ္တယ္လုိ႔ အန္ကယ္ႀကီးတစ္ေယာက္ ေျပာတာ ၾကားဖူးတယ္၊ ဆုိဒါ မေရာရင္ ေတာ့…”
“ဆိုဒါ မေရာရင္ေတာ့ ကိုသာေဗ်ာတုိ႔ အႀကဳိက္ေပါ့ကြယ္… ဟဲ ဟဲ”

ကံညြႊန္႔ေမင္က ၀င္ေျပာၿပီး-
“ကဲ… မ်က္ႏွာမလုိက္နဲ႔ေလ၊ ကိုယ့္ကိုလည္း ထည့္ေပးဦး
ေရွ႕က ဖန္ခြက္လြတ္ကို ညႊန္ျပသည္။ ရွာကီရာက-”
“ဟင္း… သူက မနာလို ျဖစ္ေနျပန္ၿပီ”

ဟု အတုိင္အေဖာက္ညီညီ ေျပာရင္း ကံညြန္႔ေမာင္ကို မသိမသာ မ်က္စိမွိတ္ျပသည္။ ထုိ႔ေနာက္ ၀ီစကီ ပုလင္းကို ယူသည္။ ေပၚေ႒းေရွ႕မွေက်ာ္ၿပီး ကိုယ္ကို ကုိင္းညြတ္ရင္း ကံညြန္႔ေမာင္ ဖန္ခြက္ထဲသို႔ ငွဲ႔ေပးေန သည္။ သူ႔လက္ေမာင္းသည္ ေပၚေ႒း၏ရင္ဘတ္ကုိ စပါးႀကီးေႁမြတစ္ေကာင္လုိ ေလွ်ာခနဲပြတ္တုိက္ ျဖတ္ ေက်ာ္သြားသည္။ ခ်က္ခ်င္း ငဲွ႔မေပးေသးဘဲ ကံညြႊန႔္ေမာင္ႏွင့္ စကားေျပာေနေသးသည္။ ငဲွ႔ေပးျပန္ေတာ့ လည္း…

“ဟင္… နည္းနည္းေလး၊ ကိုယ့္ကို ေစတနာေတြ ေမတၱာေတြ ေလ်ာ့ေနၿပီေပါ့ေလ၊ ဘာလဲ၊ ကဏန္းအရွင္ကုိ ျမင္လုိ႔၊ ပုစြန္ကင္ကို ပစ္ခ်င္တဲ့သေဘာလား”
“ဒါေပါ့၊ အင္း… ကဏန္းေပ်ာ့ႀကီး ျဖစ္မေနပါေစနဲ႔လို႔ပဲ ဆုေတာင္းရေတာ့မွာပဲ”

ဟု အဓိပၸါယ္ အစြန္းထြက္ေသာ စကားမ်ားကို ကံညြန႔္ေမာင္ႏွင့္ အခ်ီအခ် ေျပာရင္း အခ်ိန္ဆြဲေနျပန္သည္။ ရယ္လုိက္ေသာအခါ ရွာကီရာ၏လက္ေမာင္းမ်ားသည္ ေပၚေ႒း၏ပခံုးစြန္းေပၚကို အိအိက်လာသည္။ သူ႔ မ်က္ႏွာကို ေဘးတုိက္အေနအထားအတုိင္း ျမင္ရသည္။ သူ႔နားရြက္မွာ ဆင္ထားေသာ ဖန္စီနားဆြဲမွ တြဲ ေလာင္းက်ေနေသာ ခရစ္စတယ္ေခ်ာင္းကေလးမ်ားကို တစ္ခုခ်င္း ေရတြက္လုိ႔ရႏုိင္ေလာက္တဲ့ အကြာ အေ၀းအထိ နီးကပ္ေနၿပီ။

ေပၚေ႒း အသက္႐ွဴျမန္လာသည္။ ရင္ခုန္ႏႈန္း ျမင့္လာသည္။ အကယ္ဆုိလွ်င္ သူ႔လက္ေတြက တစ္စံုတစ္ခု ကို ကိုင္တြယ္ေဆာ့ကစားႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အားလပ္ေနၿပီ။ သို႔ရာတြင္ ငါ့မွာလည္း လက္နဲ႔ ေျခနဲ႔ပါလား ဆိုတာ သူ ေမ့ေလ်ာ့ေနမိ၏။

ရွာကီရာက ေခါင္းေလွ်ာ္ရည္ ေၾကျငာထဲက ေမာ္ဒယ္သ႐ုပ္ေဆာင္လုိ ေခါင္းကုိ ခါယမ္းလုိက္သည္။ သူ႔ဆံပင္ေတြက ေလေ၀ွ႔ခံရေသာ ပိုးပ၀ါတစ္စလို ေ၀့၀ဲလြင့္ပ်ံသြား၏။ ဆံပင္ဖ်ား တစ္ေထြးက ေပၚေ႒း၏ပါး ျပင္ကုိ ပြတ္ဆြဲသြားသည္။ ေစာေစာက ခုန္ေပါက္ ကခုန္ခဲ့ေသာေၾကာင့္ ေခါင္းေခၽြးထြက္ေနဟန္တူသည္။ အန႔ံတစ္ခုကို ႐ွဴ႐ႈိက္မိလုိက္၏။ ေခါင္းမေလွ်ာ္တာၾကာေသာ မိန္းမေတြရဲ႕ဆံပင္က ထြက္ေပၚလာတတ္ ေသာ စိမ္းေရႊေရႊ ေအာက္သုိးသိုးအနံ႔။

ထုိအခုိက္တြင္ ရင္ရင္ၿငိမ္း ေျပာခဲ့ေသာ စကားတစ္ခြန္းကို ဖ်တ္ခနဲ သတိရလုိက္၏။
“အလွအပဆိုတာ အေရျပားတစ္ေထာက္စာပဲ ရွိတာပါ”
ရွာကီရာက သူ႔ဘက္ကို လွည့္ၾကည့္လုိက္သည္။ ခပ္လ်ားလ်ားရွိေသာ ႏႈတ္ခမ္းကို လွ်ာႏွင့္သပ္လုိက္သည္။ လက္ခနဲ စိုသြား၏။

“အေပၚယံ အေရခြံကို တစ္လႊာခ်င္း ခြာၾကည့္လုိက္စမး္၊ အရြတ္ေတြ၊ အသားေတြ၊ အေၾကာေတြကို ျမင္ရ လိမ့္မယ္၊ ဆက္ၿပီး ခြာၾကည့္လုိက္၊ အ႐ိုးစုေတြ ၿပီးေတာ့ အူေတြ အသည္းေတြ ကလီစာေတြ…”
သူတုိ႔ႏွစ္ေယာက္၏မ်က္ႏွာမ်ားသည္ ထြက္သက္ ေလတစ္ကမ္းစာေလာက္သာ ကြာေ၀းေတာ့သည္။ ႏွစ္ ေယာက္စလံုး ေရွ႕ကို နည္းနည္းစီတိုးလုိက္လွ်င္…။ ရွာကီရာက စၿပီး ေရႊ႕လာသည္။ ႏႈတ္ခမ္းသည္ ကမာ ေကာင္ရဲရဲေလး လုိ ခပ္ဟဟ…။ အတြင္းက ပုလဲလံုးေလးေတြကိုေတာင္ ထင္ရွားစြာ ျမင္ရ…။

“အရြတ္စု ႐ုပ္တေစၦကုိ၊ မဟုတ္ေလ ကိုယ္ထဲ၊ အပုပ္ေရ စိုရြဲလုိ႔၊ ယိုမစဲသူငါ၊ ေသြးသည္းေျခ ျပည္သလိပ္ ေတြက၊ အီမဆိပ္ လႊမ္းျပန္ေတာ့တာ။ သုိ႔ကေလာက္ ရြံ႕စရာကို…”
ေပၚေ႒းက ဆတ္ခနဲ ထရပ္လုိက္သည္။ ရွာကီရာ လန္႔သြား၏။ ကံညြန္႔ေမာင္က အံ့ၾသသလို လွမ္းၾကည့္ လုိက္သည္။ ေပၚေ႒း ရင္ထဲက ပ်ဳိ႕တက္လာသည္။

ဆက္ရန္
.

3 comments:

Anonymous said...

I'm the 1st for Minlu 16.Thanks Sa Sa.Any news from Shwezin?
Gyidaw

Anonymous said...

ေက်းဇူးဗ်ာ...ဒီကေနပဲ ေစာင္႔ဖတ္ေနရတာ ။

Anonymous said...

Thanks Sis.

Ray