Monday, April 18, 2011

ကူမြန္ေတာင္တန္းလြမ္းေစဘို႕ဖန္ (မဝင္းျမင္႔ ) အပိုင္း (၃)

သုံးေယာက္လုံး သစ္ပင္ႀကီးေအာက္မွ ၀ပ္ေနၾကရာမွာ ထလိုက္သည္။
    'တို႕ကို  ရန္ျပဳမဲ့ သတၱ၀ါေတြေတာ့ မဟုတ္ဘူး'

    'ေအးရန္ျပဳခ်င္ရင္ တို႕ဒီေနရာမွာရွိေနတာ သိေနမွာဘဲ၊ သူတို႕အေဖၚအေပါင္းေတြကို ေခၚၿပီး ၀င္သတ္မွာေပါ့၊ အခုေတာ့ တို႕ကို ဘာမွမလုပ္ဘဲ ပန္းပင္ေအာက္မွာ ရွိေနတဲ့ သတၱ၀ါကိုသာ သူတို႕ဘာသာ ဘာ၀ သတိေပးၿပီး ျပန္ေခၚသြားတယ္၊ ပုံသ႑ာန္ကေတာ့ လူအတိုင္းဘဲေနာ္'
    ကိုထြန္းအံ့ႏွင့္ ကိုဘေသာ္က တေယာက္တခြန္းေျပာေနၾကစဥ္မွာ ကိုျမင့္ညိဳသည္ စကားမေျပာေသးဘဲ သူ႕ကင္မရာကို ေနရာတက် ျပန္သိမ္းေနသည္၊ မွန္ေျပာင္းကို အေရးရွိက ခ်က္ခ်င္းၾကည့္လို႕ရေအာင္ အသင့္ ထားၿပီးမွ စကားေျပာလိုက္သည္။

    'ပန္းပင္ႀကီးေအာက္က ထြက္ေျပးသြားတာ မေန႕က ခင္ဗ်ားတို႕ႏွစ္ေယာက္ ေတြ႕ခဲ့တဲ့ သတၱ၀ါအမွန္ ဘဲေနာ္'
    ကိုျမင့္ညိဳ အေမးကို ႏွစ္ေယာက္လုံး ၿပိဳင္တူ ဦးေခါင္းၿငိမ္းလိုက္သည္။
    'သတိေတာ့မလစ္ေစနဲ႕ေပါ့၊ နားမ်က္ေစ့လွ်င္ၾက၊ အခုေတြ႕လိုက္ရတာ လူ၀ံလဲမဟုတ္ဘူး၊ ေမ်ာက္၀ံ လဲမဟုတ္ဘူး၊ လူမိန္းမ အစစ္ဘဲ'
    မွန္ေျပာင္းျဖင့္ ေသခ်ာစြာၾကည့္ၿပီးေျပာေသာ ကိုျမင့္ညိဳစကားကို ကိုဘေသာ္ႏွင့္ ကိုထြန္းအံ့တို႕ ျပန္မျငင္း ၾကေခ်။ ေထာက္ခံသည့္သေဘာျဖင့္ ၿငိမ္ေနၾကသည္ ကိုျမင့္ညိဳက ဆက္ေျပာ လိုက္သည္။

    'လူေတာ့လူဘဲ ဘယ္လိုလူမ်ိဳးဆိုတာသာ မေျပာတတ္တာ၊ သူတို႕မွာ ဘယ္ေလာက္အင္အားမ်ားတယ္၊ ဘယ္လို အဖြဲကအစည္းမ်ိဳး နဲ႕ ေနတယ္ဆိုတာကို ဘာမွမသိရခင္ ကၽြန္ေတာ္တို႕က ရမ္းၿပီး လိုက္သြားလို႕ မျဖစ္ေသးဘူး၊ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္တို႕ကိစၥနဲ႕ ဘာမွမပတ္သတ္တဲ့ လူေတြဆိုရင္ေတာ့ ေကာင္းမွာ၊ တခ်ိဳ႕ လူရိုင္းေတြဆိုရင္ ေရႊကို အသက္နဲ႕အတူ ျမတ္ႏိုးၿပီး ေရာက္လာသမွ် လူကို အသက္ရန္ရွာတတ္တယ္၊ ကၽြန္ေတာ္ တို႕ စခန္းကို ျပန္ၾကရေအာင္၊ လမ္းျပမုဆိုးႀကီးကို ျမန္ျမန္ က်န္းမာေအာင္ ဂရုစိုက္ၾကရမယ္'

    ကိုျမင့္ညိဳက ေျပာေသာအခါ ကိုထြန္းအံ့ႏွင့္ ကိုဘေသာ္တို႕က သေဘာတူေသာ အထိမ္းအမွတ္ျဖင့္ ေစာဒက မတက္ဘဲ၊ ေက်ာက္ကမၻားယံ ဆင္းရန္ ေျခလွမ္းျပန္လိုက္ၾကသည္။
    သူတို႕ႏွစ္ေယာက္လုံးသည္ ကိုျမင့္ညိဳကို ေမးခ်င္ေနၾကသည္၊ သူတို႕ေမးခ်င္သည့္ အခ်က္ကား မွန္ေျပာင္းျဖင့္ ၾကည့္လိုက္သည့္ အခ်ိန္က ထိုသ႑ာန္ကို သဲကြဲစြာ ျမင္လိုက္ျခင္းျဖင့္ လွသလား အရုပ္ဆိုး သလား၊ ကိုယ္ေပၚမွာ ဖုံးလႊမ္းထားသည့္ အရာသည္ အေမႊးအမွ်င္ေတြလား အ၀တ္ေတြလား။

    သို႕ေသာ္ သူတို႕အထက္အုပ္ခ်ဳပ္သူ အရာရွိႀကီးျဖစ္ၿပီး အေနအထိုင္ကို ရိုေသေသာအားေၾကာင့္ မေမး၀န္႕ၾကေခ်၊ ေက်ာက္ကမၻားယံကိုသာ သတိထား ဆင္းလိုက္ၾကသည္။
    သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ကို ေရွ႕မွဆင္းေစၿပီး ကိုျမင့္ညိဳက ေနာက္ဆုံးမွဆင္းသည္။
    သုံးေယာက္စလုံး စမ္းေခ်ာင္းကမ္းပါးသို႕ ျပန္ေရာက္ၾကေသာအခါ ကိုျမင့္ညိဳသည္ မွန္ေျပာင္းျဖင့္ ကမၻားထိပ္ဆီသို႕ ျပန္ၾကည့္လိုက္သည္၊ ထိုအခါ ပန္းပင္ႀကီးေအာက္တြင္ သူျမင္ခဲ့သည့္ သ႑ာန္သည္ ေက်ာက္ေတာင္ ကမၻားထိပ္ ၿခဳံတခုအကြယ္မွ သူတို႕ကို ငုံ႕ၾကည့္ေနသည္ကို ျမင္လိုက္ရသည္။

    ကိုျမင့္ညိဳသည္ ကင္မရာကို ထုတ္လိုက္သည့္ အခါတြင္မူ ထိုသ႑ာန္သည္ လွ်င္ျမန္စြာ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေလသည္။
    စခန္း သို႕ျပန္ေရာက္ၾကေသာအခါ လမ္းျပမုဆိုးႀကီးသည္ ေရာဂါအေျခအေန အလြန္ဆိုးေနသည္ကို စိုးရိမ္ စဘြယ္ ေတြ႕လိုက္ရသည္။
    ေတာထဲေတာင္ထဲမွာ သုံးရမည့္ အစြမ္းထက္ေသာ ေဆး၀ါးမ်ိဳးစုံကို ယူေဆာင္လာခဲ့ၾကသည့္ အေလ်ာက္ မုဆိုးႀကီးစတင္ဖ်ားသည့္ အခ်ိန္ကစၿပီး ေဆးကိုး ဂရုစိုက္တိုက္ေႂကြးလာခဲ့ပါေသာ္လဲ မုဆိုးႀကီး၏ ကံတရား ဟုပင္ ဆိုရေပမည္။ သက္သာမႈမရွာရဘဲ ကိုျမင့္ညိဳတို႕ သုံးေယာက္ ေက်ာက္ေတာင္ကမၻားယံတက္ရာက ျပန္ေရာက္ လာၿပီး ေနာက္တရက္မွာပင္ မုဆိုးႀကီး စိတ္ေကာင္းၾကေခ်။
    အတူလာသည့္လူခ်င္း တေယာက္ ပဲ့ထြက္သြားသည့္ အတြက္ မည္သူမွ စိတ္မေကာင္းၾကေခ်။

    ကိုျမင့္ညိဳမွတပါး အားလုံးေသာ လူတို႕သည္ ကိုျမင့္ညိဳကို ရိုေသခန္႕ျငားျခင္းျဖင့္ ဖြင့္ဟ ေျပာဆိုျခင္း မျပဳၾကေသာ္လဲ စိတ္ဓာတ္အႀကီးအက်ယ္ က်ဆင္းေနၾကသည္ကို ကိုျမင့္ညိဳ အကဲခပ္မိသည္။

    ထို႕အျပင္ စိမ္းစမ္းေတာေတာင္ ထူထပ္အားႀကီးသည့္ ဤေနရာကို ေရာက္လာၾကသည့္အတြက္ ေဆး၀ါးမည္မွ်ပင္ ေကာင္းေစကာမူ က်န္းမာေရးအတြက္ ေဆး၀ါးမည္မွ်ပင္ ေကာင္းေစကာမူ က်န္းမာေရးအတြက္ လူတိုင္းသည္ ကိုယ့္ကိုယ္ စိုးရိမ္ေနၾကသည္၊ အၾကမ္းခံ အေတခံ မုဆိုးႀကီးကား တသက္လုံး အၾကမ္းခံလာခဲ့ေသာ္လဲ အဆင္မသင့္သည့္အခါ သူ႕ကံတရားႏွင့္သူ ေသဆုံးခဲ့သည္ကို က်န္လူ ေတြက စိတ္ဓါတ္ ေခ်ာက္ခ်ားေနၾကသည္။

    ကိုျမင့္ညိဳသည္ မုဆိုးႀကီး သတင္းေပးခဲ့သည့္ ေရႊသတၱဳေၾကာႀကီးကို ဆက္လက္ရွာေဖြရန္ အေရးကို လက္ေလွ်ာ့လိုက္ရသည္ အမ်ား၏ စိတ္ဆႏၵကို လြန္ဆန္ရန္ မျဖစ္ေတာ့သည့္အတြက္ စခန္းသိမ္းၿပီး ျပန္ရန္ သာ ညႊန္ၾကားလိုက္ရေတာ့သည္။
    စခန္းက ထြက္ခြာၾကေသာအခါ အားလုံးေသာ လူေတြကို ေရွ႕မွသြားေစၿပီး ကိုျမင့္ညိဳက ေနာက္ဆုံးမွ လိုက္လာသည္။ သူဓာတ္ပုံရိုက္လာခဲ့သည့္ ထူးဆန္းေသာ လူမိန္းမအေၾကာင္းကို ေတြးရင္း
    'လူလူခ်င္း သတ္ျဖတ္ ေလာက္ေအာင္ ရိုင္းစိုင္းေနတဲ့ အတန္းအစားမ်ိဳးေတာ့ ဟုတ္မယ္မထင္ဘူး၊ သူတို႕ ကို ခင္မင္ေအာင္ ယဥ္ပါးေအာင္အသိအႂကြမ္းဖြဲ႕ၿပီး ေရႊသတၱဳေၾကာႀကီးရွိတဲ့ ေနရာကို ေမးရင္ သိရ ေလမလား'

    ဟုေတြးေနရင္းမွ မွန္ေျပာင္းထဲမွာ သူျမင္လာခဲ့သည့္ ထိုလူမိန္းမသ႑ာန္၏ မ်က္ႏွာကို ျမင္ေယာင္လာသည္ ကိုျမင့္ညိဳသည္ ထိုလူမိန္းမကို စိတ္ထဲမွာ ခ်စ္ေသာစိတ္ သနားေသာစိတ္ ေပၚလာသည္၊ ကိုျမင့္ညိဳစိတ္ထဲမွာ ေပၚလာေသာ ခ်စ္စိတ္သနားစိတ္သည္ တဏွာေပမျဖင့္ ညစ္ညမ္းစြာ ခ်စ္ျခင္း သနားျခင္းမဟုတ္ ျဖဴစင္ေသာ ေမတၱာျဖင့္ ႏွစ္မသားျခင္းလို ခ်စ္ခင္သနားေသာစိတ္မ်ိဳးျဖစ္သည္။

    ေရွ႕မွ ေျခလွမ္းသြက္သြက္ျဖင့္ သြားေနၾကေသာ သူ႕တပည့္ေတြႏွင့္ ကိုျမင့္ညိဳသည္ တေခၚသာသာ အကြာ အေ၀းမွာ ရွိေနသည္၊ ထိုအခိုက္ သူ႕ေဘးတဘက္ရွိ ထူထပ္ေသာ ၿခဳံႀကီးတစ္ခုသည္ ထူးထူးျခားျခား လႈပ္သြားသည္ ကို ကိုျမင့္ညိဳသတိထားလိုက္မိသည္၊ ေလမတိုက္ဘဲ လႈပ္သြားသည့္အတြက္ ကိုျမင့္ညိဳက ေတာရိုင္း တိရိစၦာန္ျဖစ္ေနေလမည္ လားဟူေသာ အေတြးျဖင့္ လက္ထဲက ေသနတ္ကို လႈပ္သြားေသာ ၿခဳံပုတ္ ဆီသို႕ ခ်ိန္ၿပီးၾကည့္လိုက္သည္။

    သို႕ေသာ္ ကိုျမင့္ညိဳသည္ ေသနတ္ကိုင္ထားေသာ လက္ကို ခ်က္ခ်င္းေအာက္သို႕ စိုက္ခ်ထားလိုက္၏ ကိုျမင့္ညိဳ၏ ေျခသည္ မလွမ္းႏိုင္ေတာ့ဘဲ ရပ္တန္႕သြားၿပီး သူႏွင့္ ေပႏွစ္ဆယ္ေလာက္အကြာမွာရွိေနသည့္ ၿခဳံႀကီး ဆီကိုသာ ေငးၾကည့္ေနမိသည္။
    ၿခဳံႀကီးအထက္တြင္ မ်က္ႏွာမွ်သာ ေပးေနေသာ သ႑ာန္ကား ေက်ာက္ကမၻားယံ ထိပ္ေပၚတြင္ ကိုျမင့္ညိဳ မွန္ေျပာင္း ထဲမွာ ေတြ႕ခဲ့ရသည့္ မ်က္ႏွာပင္ျဖစ္သည္။
    ေခ်ာေမာလွပ၍ ခ်စ္စရာေကာင္း မ်က္ႏွာရွင္ မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္သည္။ ဦးေခါင္းထက္က ဆံပင္ ေတြကို ႏြယ္ႀကိဳးဟုထင္ရေသာ ႀကိဳးတစ္ခုျဖင့္ စုစည္းထားသည္ စူးစူးစိုက္စိုက္ ၾကည့္ေနေသာ ထိုမ်က္ႏွာ ေပၚ၀ယ္ ရန္မူလိုသည့္အသြင္ သ႑ာန္မ်ိဳးမေပၚေခ်၊ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ေသာ မ်က္ႏွာအမူအရာကိုသာ ေတြ႕ ရသည္။

    ကိုျမင့္ညိဳက ဓာတ္ပုံရိုက္ယူရန္ ကင္မရာကို ျပင္လိုက္ေသာအခါတြင္မူ ထိုမ်က္ႏွာသည္ ၿခဳံအကြယ္တြင္ လွ်င္ျမန္စြာ ေပ်ာက္သြားသည္။
    ထိုအခိုက္ ေတာ္ေတာ္ေ၀းေ၀းဆီမွ ေက်ာက္ကမၻားယံထိပ္တြင္ ကိုျမင့္ညိဳတို႕ ၾကားခဲ့ရသည့္ ငွက္ေအာ္သံ မ်ိဳးသည္ သာယာစြာ ျမည္ေႂကြးထြက္ေပၚလာသည္၊ ထိုေနာက္တြင္ကား ေတာၿခဳံေတြ သြက္လက္ လွ်င္ျမန္စြာ တိုးေခြ႕ ထြက္ေျပးသြားသည့္ ေျခသံကိုသာ ကိုျမင့္ညိဳၾကားလိုက္ရေတာ့သည္။

    ကမၻားယံထိပ္ ပန္းပင္ႀကီးေအာက္မွ သ႑ာန္ကို ခဲခဲယဥ္းယဥ္း ဓာတ္ပုံရိုက္ယူလာသည့္ ဖလင္ကို ကိုျမင့္ညိဳက မပ်က္စီးေစရေအာင္ အထူးဂရုစိုက္ၿပီး ကူးၾကည့္လိုက္သည္ ျပတ္သားၾကည္လင္သည့္ ဓာတ္ပုံ ကို ရေသာအခါ ထိုဓာတ္ပုံကို ပိုၿပီး သဲသဲကြဲကြဲျဖစ္ေစရန္ ဆယ္လက္မအထိ ခ်ဲ႕လိုက္သည္။
    ျဖဴေဖြးေသာ ပန္းေတြပင္လုံးကၽြတ္ပြင့္ေနသည့္ ပန္းပင္ႀကီး ေအာက္၀ယ္ ညိဳညစ္ညစ္အေရာင္က ကိုယ္ေပၚမွာ ဖုံးလႊမ္းထားၿပီး ရွည္လ်ားေသာ ဆံပင္ေတြ ဒူးေကာက္ေကြးေရာက္ေအာင္ ျဖန္႕ခ်ထားကာ အံ့ေအာေသာအသြင္ သ႑ာန္ ပီျပင္စြာ ေဖၚျပထားေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ မတ္တတ္ရပ္ေနေသာ မိန္းမပ်ိဳ တေယာက္၏ ပုံသည္ လက္ရာေျမာက္ေသာ ပန္းခ်ီဆရာတေယာက္ စိတ္ကူးယဥ္ဆြဲထားေသာ ပုံႏွင့္ပင္ တူေနေတာ့သည္။

    ညိဳညစ္ညစ္အေရာင္ျဖင့္ ကိုယ္ေပၚမွာ ဖုံးလႊမ္းထားသည့္ အရာက ရင္ ခါး တင္ပါး ေပါင္ႏွင့္  ဒူးဆစ္ အထိသာရွိသည္။ မ်က္ႏွာလည္တိုင္ လက္ႏွစ္ဘက္ႏွင့္ ဒူးဆစ္ေအာက္ေျခ ႏွစ္ေခ်ာင္းသည္ ရွင္းရွင္း လင္းလင္းျဖစ္ေနသည္။
    ရွည္လ်ားေသာ ဆံပင္ေတြကိ ျဖန္႕ခ်ထားသည့္အတြက္ မ်က္ႏွာသည္ မဲနက္ေသာ ဆံပင္ထဲက ထင္းထင္းႀကီး ေပၚေနသည္၊ ကိုျမင့္ညိဳသည္ ဓာတ္ပုံကို စိတ္တိုင္းက် ကူးၿပီးေသာအခါ စာဘတ္ခန္းတြင္ ၀ိပႆနာ စာအုပ္တအုပ္ကို စိတ္၀င္စားစြာဖတ္ေနေသာ ဘခင္ႀကီးထံသို႕ ဓာတ္ပုံယူလာခဲ့သည္

    'ေဖေဖဒီမွာ သားျပန္ေ၇ာက္လာစက ေျပာတဲ့ ဓာတ္ပုံေလးကူးၿပီးၿပီ၊ ေဖေဖျပတ္ျပတ္ သားသား ၾကည့္ရေအာင္ ဆယ္လက္မအထိ အႀကီးခ်ဲကလာခဲ့တယ္'
    ကိုျမင့္ညိဳ က ေျပာၿပီး ဓာတ္ပုံကို ဖခင္လက္ထဲသို႕ ရိုေသစြာ လွမ္းေပးသည္။

    ကိုျမင့္ညိဳဘခင္က ၀ိပႆနာစာအုပ္ကို ဘတ္ေနရာမွ သားျဖစ္သူ စိတ္ေက်နပ္ပါေစဟူေသာ ခပ္ေပါ့ေပါ့သေဘာမ်ိဳးျဖင့္ စာအုပ္ကို လက္က မခ်ဘဲ ယလက္ျဖင့္ စာအုပ္ကိုကိုင္ထားလ်က္က ဘယ္လက္ ျဖင့္ သားျဖစ္သူ လွမ္းေပးေသာ ဓာတ္ပုံကို ယူၾကည့္လိုက္သည္။
    ကိုျမင့္ညိဳ ဘခင္ႀကီးသည္ ဓာတ္ပုံကို ၾကည့္လိုက္သည္ႏွင့္ တၿပိဳင္နက္ ပါးစပ္ဟသြားသည္၊ မ်က္ခုံးကို သိသိ သာသာပင္ အေပၚသို႕ ပင့္တင္လိုက္သည္၊ ထို႕ေနာက္ မ်က္ခုံးကို ရွဳံ႕ၿပီး ၾကည့္သည္၊ ထို႕ေနာက္တြင္ကား ယာလက္တြင္ ကိုင္ထားေသာ၀ိပႆနာ စာအုပ္ကို အနီးရွိ စားပြဲပုေလးေပၚ ျငင္သာစြာ တင္ထား လိုက္သည္။ ဓာတ္ပုံကို လက္ႏွစ္ဘက္ျဖင့္ ေသခ်ာစြာကိုင္ခါ စူးစူးစိုက္စိုက္ ၾကည့္ေနသည္။

    ဘခင္ျဖစ္သူ၏ ထူးျခားေသာ အမူအရာကို ကိုျမင့္ညိဳက စိတ္ထဲမွာ ထူးဆန္းေနသည္။ ဘခင္ႀကီးသည္ ကိုျမင့္ညိဳငယ္စဥ္ကပင္ ဇနီးသည္ေသဆုံးၿပီး မုဆိုးဖိုဘ၀ျဖင့္ သားကိုျမင့္ညိဳကုိ အသက္ပုံေပး ခ်စ္လာ ခဲ့သည္ ကို ကိုျမင့္ညိဳေကာင္းစြာသိခဲ့သည္။
    ဘခင္ႀကီးသည္ မိန္းမယူရန္ ေနာက္အိမ္ေထာင္ ထူရန္ေ၀း၍ အမ်ိဳးသမီးေတြႏွင့္ ေရာ၀င္ ရင္းႏွီးစြာပင္ ေနထိုင္ေျပာဆိုျခင္း မျပဳခဲ့ေခ်၊ ယခု သားျဖစ္သူျပသည့္ ဓာတ္ပုံကို ၾကည့္ေနပုံမွာ စိတ္၀င္စားလြန္းသည္၊ အာရုံစိုက္လြန္းသည္၊ စူးစိုက္လြန္းသည္ မ်က္ေတာင္မခပ္ ၾကည့္ေနေသာ ဘခင္အား ကိုျမင့္ညိဳက အကဲခပ္ ေနသည္။

    ဘခင္ႀကီးသည္ ဓာတ္ပုံကို လက္ထဲကမခ်ဘဲ သက္ျပင္းခ်လိုက္သည္၊ ထို႕ေနာက္ ကိုျမင့္ညိဳကို ေမးလိုက္ သည္။
    'ဓာတ္ပုံထဲက ခေလးမ ၀တ္ထားတာက ေတာထဲေတာင္ထဲမွာ ရွိေနတဲ့ သစ္ပင္တမ်ိဳးက ေျပာ့ေျပာင္းတဲ့ သစ္ေခါက္မ်ိဳး ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္၊ လူေတြယက္တဲ့ အ၀တ္အထည္ေတ့ ဟုတ္ဟန္မတူဘူး သားရဲ႕'
    'ကၽြန္ေတာ္လဲ ဒီလိုဘဲ ယူဆမိတယ္ ေဖေဖ'
    'ဒီမိန္းခေလးရဲ႕ တကိုယ္လုံးကို၊ တကိုယ္လုံးဆိုတာက အထူးသျဖင့္ ေျခသလုံးကိုသားသဲသဲကြဲကြဲ ျမင္ခဲ့ ရလား'
    ဘခင္ျဖစ္သူ၏ ထူးထူးဆန္းဆန္းအေမးေၾကာင့္ ကိုျမင့္ညိဳ စိတ္၀င္စားလာသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေနရာကုိ ျပင္ထုိင္ၿပီး ေျဖလိုက္သည္။

"ဒီမိန္းခေလး ပန္းပင္ႀကီးေအာက္က ေျပးထြက္သြားတာကို ကၽြန္ေတာ္ မွန္ေျပာင္းနဲ႔ ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္လုိက္ ပါတယ္ ေဖေဖ၊ သူ႔ေျခသလံုးၾကြက္သားႏွစ္ဘက္လံုးမွာေလ ဂံုညင္းဒိုးေလာက္ရွိတဲ့ အမွတ္ ႀကီးလို မဲမဲႀကီးႏွစ္ခု ေတြ႕လုိက္ရတယ္၊ ေနာက္ကေနၿပီး ၾကည့္ရတာဆိုေတာ့ ေသေသခ်ာခ်ာျမင္လုိက္ ရတာေပါ့၊ အမွတ္မဲမဲႀကီး ႏွစ္ခုက ေသးေသးေလးမွ မဟုတ္တာ"
သားျဖစ္သူ စကားကုိ နားစိုက္ေထာင္ေနေသာ ဘခင္ႀကီးသည္ ကိုျမင့္ညဳိ စကားဆံုးေသာအခါ...
"ဓာတ္ပံုရွင္ မိန္းခေလးက အသားျဖဴတယ္ေနာ္" ဟု ေမးျပန္သည္။

"ျဖဴပါတယ္ ေဖေဖ၊ ျဖဴတာမွ ေတာရိပ္ေတာင္ရိပ္ေၾကာင့္ စိမ္းစိုေနတယ္လို႔ေတာင္ ထင္ရတယ္၊ ေနာက္ ၿပီး ေဖေဖ သူ႔မ်က္ႏွာကို ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္၊ မဲနက္ေနတဲ့ မ်က္ခုန္းႏွစ္ခုဟာ ဆက္ေနတယ္၊ ဆက္ တာမွ ႐ိုး႐ိုး မဟုတ္ဘူး၊ ဆက္တဲ့ေနရာမွာ ေဗြေလးလွည့္ၿပီး ၀ိုင္း၀ိုင္းေလးဆက္ေနတာ ကင္မရာမ်ား တပ္ထားတဲ့ မွန္ဘီလူး က အေ၀း႐ုိက္မွန္ဘီလူး အေကာင္းစား၊ အားကလဲ ေကာင္းေတာ့ သိပ္ျပတ္သား ပါတယ္ ေဖေဖ" ဘခင္ႀကီး က ဦးေခါင္းၿငိမ့္လုိက္သည္။

"ေအး ဓာတ္ပံုကို ေဖေဖ ေသေသခ်ာခ်ာၾကည့္လုိ႔ မ်က္ခံုးဆက္ေနတာေတြ႕တယ္၊ ဒါေၾကာင့္ ေျခသလံုး ကို ၾကည့္ခဲ့လား လုိ႔ ေမးေနတာ"
ဘခင္ႀကီး စကားကုိ ေတြးၾကည့္လွ်င္ ဤဓာတ္ပံုရွင္ ေတာႀကီးေပ်ာ္ မိန္းခေလးႏွင့္ပါတ္သတ္ၿပီး ထူးျခား ဆန္းၾကယ္ သည့္ လွ်ဳိ႕၀ွက္ခ်က္ေတြကုိ ဘခင္ႀကီးသည္ အံ့ေအာစရာေကာင္းေအာင္ပင္ သိေနေလသ လား ဟု ကိုျမင့္ညဳိက မေမွ်ာ္လင့္ႏုိင္ေသာ အေတြးမ်ဳိးကုိပင္ ေတြးလုိက္မိသည္။

"ေဖေဖ ဒီဓာတ္ပံုရွင္ ေတာထဲက မိန္းခေလးအေၾကာင္းကို ေဖေဖ ဘယ္လိုၾကားဘူးထားလုိ႔ ေမးေနတာ လဲ ေဖေဖ၊ ေဖေဖ ေမးျမန္းေနပံုက ေတာ္ေတာ္အံ့ၾသစရာ ေကာင္းေနပါတယ္"
ကိုျမင့္ညဳိက ေျပာေသာအခါ ဘခင္ႀကီးသည္ သားျဖစ္သူ ကိုျမင့္ညဳိကို ဘာမွျပန္မေျပာေသးဘဲ ထုိင္ေန ရာက ထသြားသည္။ ကိုျမင့္ညဳိက သိလိုေသာစိတ္ျဖင့္ ဘခင္ႀကီး မည္သည့္ေနရာကို ထသြားသည္ကုိ လုိက္ၾကည့္မည္ ဟူေသာ စိတ္ကူးျဖင့္ ထုိင္ရာကထမည္ဟန္ ျပင္လုိက္ေသာအခါ သားျဖစ္သူ၏စိတ္အ ၾကံ ကို ရိပ္မိဟန္တူေသာ ဘခင္ႀကီးက
"သား ေနခဲ့ပါေလ၊ ေဖေဖ အခုဘဲ ျပန္လာခဲ့ပါမယ္၊ သား တသက္တာမွာ မေျမႇာ္လင့္တဲ့ မသိခဲ့ရေသး တဲ့ ေၾကကြဲစရာ အေၾကာင္းေလးကို ေဖေဖ ေျပာျပမယ္လုိ႔ပါကြယ္"

ဟု ေျပာလိုက္ေသာ ဘခင္ႀကီး၏အသံသည္ စိတ္အလြန္အမင္း ထိခိုက္သည့္အသံ၊ အလြန္အမင္း လႈိက္လဲွေဆြးေျမ႕သည့္အသံမ်ဳိး ျဖစ္ေနေၾကာင္းကုိ ကိုျမင့္ညဳိ ေသခ်ာစြာ သတိထားလုိက္မိသည္။ ကိုျမင့္ညိဳသည္ အလြန္အမင္း စိတ္၀င္စားျခင္းျဖင့္ အခန္းထဲသို႔၀င္သြားေသာ ဘခင္ႀကီး ျပန္ထြက္လာ မည္ ကို ေစာင့္ေနသည္။

ငါးမိနစ္မွ် ၾကာေသာအခါ၊ ဘခင္ႀကီးသည္ လက္ထဲမွာ ေငြေဘာင္ကြပ္ထားေသာ ဓာတ္ပံုႏွစ္ပံုကုိ ကုိင္ ၿပီး ျပန္ထြက္လာသည္။ မူလ သူထုိင္ေနခဲ့သည့္ေနရာတြင္ ျပန္ထုိင္လိုက္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ ဓာတ္ပံုတပံု ကို ကိုျမင့္ညဳိ လက္သို႔ ကမ္းေပးလုိက္သည္။
"ဒီဓာတ္ပံုထဲက လူေတြကုိေတာ့ သား သိပါလိမ့္မယ္"
ကိုျမင့္ညဳိက ဘခင္လက္ထဲက ဓာတ္ပံုကိုယူၾကည့္လုိက္သည္။ ဓာတ္ပံုကား မိသားစုတစု ဓာတ္ပံုျဖစ္သည္။

"ဒီႏွစ္ေယာက္ကေတာ့ ေဖေဖနဲ႔ ေမေမဘဲ၊ ဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္မယ္လုိ႔ မွန္းမိတယ္၊ ဒီခေလးမ ေလးက ဘယ္သူလဲ ေဖေဖ"
ကိုျမင့္ညဳိက ဓာတ္ပံုကို ေသခ်ာစြာၾကည့္ၿပီး ေျပာလုိက္သည္။ သူ႔မိခင္ႏွင့္ ဘခင္ျဖစ္ေၾကာင္းကုိ သူ ေသခ်ာစြာ သိသည္။ သူငယ္စဥ္က တေယာက္ထဲ႐ိုက္ထားသည့္ ဓာတ္ပံုေတြရွိေနသျဖင့္ မိသားစုပံုထဲ က အသက္ေလးႏွစ္ခြဲ အရြယ္ရွိေနေသာ သူ႔႐ုပ္ပံုကို သူသိေနသည္။ သို႔ေသာ္ မိခင္ျဖစ္သူ ရင္ခြင္မွာ ေပြ႕ပိုက္ထားသည့္ ခ်စ္စရာေကာင္းေသာ ခေလးငယ္ေလးကိုမူ ကိုျမင့္ညဳိ မမွတ္မိႏုိင္ေခ်။ ခေလးငယ္ သည္ ကိုျမင့္ညဳိ စိတ္ထင္ ေျခာက္လအရြယ္ေလာက္သာ ရွိေပမည္။

"သား တကယ္ မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား"
ဘခင္ျဖစ္သူက ေမးသည္။
ကိုျမင့္ညဳိက စဥ္းစားသလိုေတြးေနသည္။ သူ႔စိတ္ထဲမွာ သိသလိုလို မသိသလိုလို၊ သို႔ႏွင့္ပင္ မသိသည့္ ဘက္က အေလးသာသြားသည္။ ဘယ္လုိမွစဥ္းစား၍ မေပၚေတာ့ေခ်။
"ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္လိုမွစဥ္းစားလုိ႔ မေပၚေတာ့ဘူး ေဖေဖ" ကိုျမင့္ညဳိက ေျဖလုိက္သည္။

"ေအးကြယ္ သားအေနနဲ႔ ဘယ္မွာမွတ္မိႏုိင္မလဲ၊ အဲဒီအခ်ိန္က သားအသက္က ေလးႏွစ္ခြဲရွိေနေသး တာကိုး၊ ဓာတ္ပံုထဲမွာ သားရဲ႕ေမေမ ခ်ီေပြ႕ထားတဲ့ ခေလးဟာ သားရဲ႕ညီမေလးအရင္းဘဲ သားရယ္"
ဘခင္ႀကီး၏အသံသည္ ဆို႔နင့္ေၾကကြဲေနသည္။

ကိုုျမင့္ညဳိသည္ ဘခင္ႀကီးမ်က္ႏွာကို စိုက္ၾကည့္ေနရာမွ သူသိသလုိလို မသိသလိုလုိျဖစ္ေနခဲ့ေသာ အမွတ္ သညာ တစ္ခုသည္ အလြန္႔အလြန္ ေမွးမွိန္စြာေပၚလာသလုိလို ရွိသည္။

ဆက္ရန္
.

No comments: