ကိုတင္ျမင့္ကလည္း ၀ါေတာ္ေျခာက္ဆယ္ရမဟာေထရ္ႀကီးသဖြယ္ မ်က္လႊာကို ခ်ထားကာ အၿငိမ္သက္ႀကီး ၿငိမ္သက္ ေနေလသည္။
မိနစ္ေပါင္းမ်ားစြာသည္ သည္ပံုစံအတုိင္း ကုန္လြန္သြားေလ၏။
အညိဳ သည္ ႀကံဳ႕ႀကံဳ႕ကေလး ထိုင္ေနရာမွ ေျခေထာက္ေတြ ေညာင္းေတာ့ကာ ဘယ္ညာ ေျပာင္းလွည့္ ရသည္ မွာ သံုးႀကိမ္မွ် ရွိသြားခဲ့ေပၿပီ။
ကိုတင္ျမင့္ကား ေက်ာက္ရုပ္ႀကီး တရုပ္ကို ခ်ထားသလို မလႈပ္မရွားပင္ ရွိေနၿမဲ ရွိေနသည္။
အညိဳသည္ ရင္တလွပ္လွပ္ႏွင့္ အေနခက္သလို ရွိလာေလးသည္။
"ဘာေျပာစရာ ရွိေသးသလဲဟင္ ကိုျမင့္ ..."
ၾကာသည္ထက္ ၾကာလာေသာအခါ အညိဳက မေနႏိုင္ေတာ့ဘဲ စကားစ၍ ေပးလိုက္သည္။
"ကိုျမင့္ ဘာမွ မေျပာႏိုင္ပါဘူး အညိဳ၊ အညိဳဟာ ကိုျမင့္ဆရာပါ၊ ကိုျမင့္လဲ ..."
ကိုတင္ျမင့္ ၏ အသံမွာ စကားတပိုင္းတစႏွင့္ တိမ္၀င္ ေပ်ာက္ကြယ္၍သြားကာ ၿငိမ္သက္ၿမဲ ၿငိမ္သက္ သြားျပန္ သည္။
မိနစ္တုိ႔သည္ နာရီဖြဲ႕၍ ရေလာက္ရုံထက္ မ်ားစြာ ေက်ာ္လာၿပီ ျဖစ္ေလ၏။ ထုိစဥ္ခိုက္မွာ တဖက္ေသာ ဇရပ္ဆီ မွ သီလရွင္တပါး၏ စာဖတ္သံတသံ ထြက္ေပၚလာသည္။
ဒဟႏၱံ သတၱ ၀ႆနိ ေသာကဂၢႎ အသု၀ါရိနာ ပါဒပိေ႒ နိဗၺာေပသိ ေရာဓမာနာ ယေသာမူလေတာ္ ယေတာ္ၾကင္ေဆြ နန္းလံုးေမသည္ ပါဒပိးတရာ့ရွစ္ကြက္ တံဆိပ္ႏွက္၍ စက္လကၡဏာ ေကာင္း ျပည့္ၿဖိဳး အသေရတုိးတဲ့ ဘုရားရွင္ ေျခဖမုိးေတာ္ထက္ ေရာဓမာနာ နဖူးဆံပင္တို႔ျဖင့္ ဦးတင္ပြတ္ တိုက္၍ ေခ်ာေမြ႕ေသာ လက္ဖ၀ါးေတာ္တုိ႔ျဖင့္ ေျခေတာ္မ်ားကို ေပြ႕ပိုက္လ်က္ ေမာဟိုက္ပူေဆြး အပန္းႀကီး လြမ္းမီး ေတြ ျဖာၿပီးလွ်င္ တစာစာ ငိုေၾကြးသည္ ျဖစ္။ အသု၀ါရိနာ ေျဖမဆည္ႏိုင္ ငယ္က ကၽြမ္းမုိ႔ ႏြမ္းေဆြး ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္ သြင္သြင္ ယိုစီးေသာ မ်က္ရည္အယဥ္ျဖင့္။
သတၱ၀ႆနိ ေန႔၊ လ၊ ရက္၊ ႏွစ္ သကၠရာဇ္တုိ႔ကို တြက္စစ္စုရုံး ခုႏွစ္ႏွစ္တုိ႔ ကာလပတ္လံုး ဒဟႏၲံ သာကီႏြယ္ ေညႇာက္ သားတေယာက္ကို ဖြားေျမာက္သန္စင္ မီးရွဴးေတာ္ျမင္စဥ္က မၾကင္မသနား ေမာင္ဘုရားႏွယ္ ေရွာင္ရွား ထြက္ခြာ မသက္ညႇာဘဲ ရက္စက္စြာ ပစ္သြားေလျခင္းဟု အတြင္းက မေၾက ျပင္းျပသည့္အေနႏွင့္ ေျဖမဆည္ အစြဲတည္းလ်က္ အသဲတည္းဟူေသာ မီးစာမွာ ႀကီးစြာ ေတာက္ေလာင္၍ေနေသာ ေသာကဂၢႎပါရမီ ျဖည့္ဖက္ဦးႀကီးမုိ႔ မဖူးေတြ႕ရသမွ် မ်က္ရည္စႏွင့္ တေန႔ကမွ မေမ့ တေျမ့ေျမ့ တရွိန္ရွိန္ ထိန္ထိန္ေျပာင္ညီး ေသာကတည္းဟူေသာ ေလာင္မီးကို နိဗၺာေပသိ ယခုေန႔မွ ဖူးေတြ႕ရသျဖင့္ လြမ္းစကိုပယ္ လြမ္းစြယ္ကို ေဖ်ာက္ လြမ္းေပါက္ကုိဆီး လြမ္းမီးကိုအုပ္ လြမ္းရုပ္ကိုျပင္ လြမ္းခ်င္တာေတြ ရွိသမွ် တစိကမွ မက်န္ ေက်နပ္၍ လြမ္းဇာတ္ကို ရုပ္သိမ္းၿပီး ေအးၿငိမ္းစြာ ကန္ေတာ့လိုက္ ရပါေတာ့သည္ ဘုရား။
သီလရွင္ကေလး ၏ အသံသည္ ၾကည္လင္ႏြဲ႕ေပ်ာင္းစြာ ထြက္ေပၚလာရာမွ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေအးကေလးပင္ အဆံုးသတ္ ၍ သြားေလသည္။
မိမိတို႔ႏွင့္ ဆီဆိုင္ဆက္စပ္ျခင္း မရွိေသာ္လည္း သည္တရားစာ ရြတ္ဖတ္ေနသံမွာ အညိဳ၏ ရင္ထဲ တြင္ သိမ့္လိႈက္ ၍ လာေစသည္ဟု ထင္ရသည္။ အညိဳသည္ မိမိကုိယ္ကို ဘာျဖစ္သည္ဟု မသိ လိုက္ရမီမွာပင္ မ်က္ရည္မ်ား ေ၀့၍ ေ၀့၍ က်လာကာ တုိးတိုးညင္ညင္ ရိႈက္လိုက္မိေလ၏။
"ဟင္ ..."
ကိုတင္ျမင့္ထံမွ သည္အသံတခ်က္ ထြက္ေပၚလာသည္တြင္ကား ... အညိဳသည္ သူ၏ မ်က္ႏွာကို လက္၀ါးကေလး ႏွစ္ဖက္တြင္ ႏွစ္ျမႇဳပ္ကာ တသိမ့္သိမ့္ရိႈက္ငင္ရင္းမွ ေနာက္ေဖးေဆာင္သို႔ ထြက္ေျပး သြားေတာ့ ေလသည္။
မိနစ္ေပါင္းမ်ားစြာသည္ သည္ပံုစံအတုိင္း ကုန္လြန္သြားေလ၏။
အညိဳ သည္ ႀကံဳ႕ႀကံဳ႕ကေလး ထိုင္ေနရာမွ ေျခေထာက္ေတြ ေညာင္းေတာ့ကာ ဘယ္ညာ ေျပာင္းလွည့္ ရသည္ မွာ သံုးႀကိမ္မွ် ရွိသြားခဲ့ေပၿပီ။
ကိုတင္ျမင့္ကား ေက်ာက္ရုပ္ႀကီး တရုပ္ကို ခ်ထားသလို မလႈပ္မရွားပင္ ရွိေနၿမဲ ရွိေနသည္။
အညိဳသည္ ရင္တလွပ္လွပ္ႏွင့္ အေနခက္သလို ရွိလာေလးသည္။
"ဘာေျပာစရာ ရွိေသးသလဲဟင္ ကိုျမင့္ ..."
ၾကာသည္ထက္ ၾကာလာေသာအခါ အညိဳက မေနႏိုင္ေတာ့ဘဲ စကားစ၍ ေပးလိုက္သည္။
"ကိုျမင့္ ဘာမွ မေျပာႏိုင္ပါဘူး အညိဳ၊ အညိဳဟာ ကိုျမင့္ဆရာပါ၊ ကိုျမင့္လဲ ..."
ကိုတင္ျမင့္ ၏ အသံမွာ စကားတပိုင္းတစႏွင့္ တိမ္၀င္ ေပ်ာက္ကြယ္၍သြားကာ ၿငိမ္သက္ၿမဲ ၿငိမ္သက္ သြားျပန္ သည္။
မိနစ္တုိ႔သည္ နာရီဖြဲ႕၍ ရေလာက္ရုံထက္ မ်ားစြာ ေက်ာ္လာၿပီ ျဖစ္ေလ၏။ ထုိစဥ္ခိုက္မွာ တဖက္ေသာ ဇရပ္ဆီ မွ သီလရွင္တပါး၏ စာဖတ္သံတသံ ထြက္ေပၚလာသည္။
ဒဟႏၱံ သတၱ ၀ႆနိ ေသာကဂၢႎ အသု၀ါရိနာ ပါဒပိေ႒ နိဗၺာေပသိ ေရာဓမာနာ ယေသာမူလေတာ္ ယေတာ္ၾကင္ေဆြ နန္းလံုးေမသည္ ပါဒပိးတရာ့ရွစ္ကြက္ တံဆိပ္ႏွက္၍ စက္လကၡဏာ ေကာင္း ျပည့္ၿဖိဳး အသေရတုိးတဲ့ ဘုရားရွင္ ေျခဖမုိးေတာ္ထက္ ေရာဓမာနာ နဖူးဆံပင္တို႔ျဖင့္ ဦးတင္ပြတ္ တိုက္၍ ေခ်ာေမြ႕ေသာ လက္ဖ၀ါးေတာ္တုိ႔ျဖင့္ ေျခေတာ္မ်ားကို ေပြ႕ပိုက္လ်က္ ေမာဟိုက္ပူေဆြး အပန္းႀကီး လြမ္းမီး ေတြ ျဖာၿပီးလွ်င္ တစာစာ ငိုေၾကြးသည္ ျဖစ္။ အသု၀ါရိနာ ေျဖမဆည္ႏိုင္ ငယ္က ကၽြမ္းမုိ႔ ႏြမ္းေဆြး ၿဖိဳင္ၿဖိဳင္ သြင္သြင္ ယိုစီးေသာ မ်က္ရည္အယဥ္ျဖင့္။
သတၱ၀ႆနိ ေန႔၊ လ၊ ရက္၊ ႏွစ္ သကၠရာဇ္တုိ႔ကို တြက္စစ္စုရုံး ခုႏွစ္ႏွစ္တုိ႔ ကာလပတ္လံုး ဒဟႏၲံ သာကီႏြယ္ ေညႇာက္ သားတေယာက္ကို ဖြားေျမာက္သန္စင္ မီးရွဴးေတာ္ျမင္စဥ္က မၾကင္မသနား ေမာင္ဘုရားႏွယ္ ေရွာင္ရွား ထြက္ခြာ မသက္ညႇာဘဲ ရက္စက္စြာ ပစ္သြားေလျခင္းဟု အတြင္းက မေၾက ျပင္းျပသည့္အေနႏွင့္ ေျဖမဆည္ အစြဲတည္းလ်က္ အသဲတည္းဟူေသာ မီးစာမွာ ႀကီးစြာ ေတာက္ေလာင္၍ေနေသာ ေသာကဂၢႎပါရမီ ျဖည့္ဖက္ဦးႀကီးမုိ႔ မဖူးေတြ႕ရသမွ် မ်က္ရည္စႏွင့္ တေန႔ကမွ မေမ့ တေျမ့ေျမ့ တရွိန္ရွိန္ ထိန္ထိန္ေျပာင္ညီး ေသာကတည္းဟူေသာ ေလာင္မီးကို နိဗၺာေပသိ ယခုေန႔မွ ဖူးေတြ႕ရသျဖင့္ လြမ္းစကိုပယ္ လြမ္းစြယ္ကို ေဖ်ာက္ လြမ္းေပါက္ကုိဆီး လြမ္းမီးကိုအုပ္ လြမ္းရုပ္ကိုျပင္ လြမ္းခ်င္တာေတြ ရွိသမွ် တစိကမွ မက်န္ ေက်နပ္၍ လြမ္းဇာတ္ကို ရုပ္သိမ္းၿပီး ေအးၿငိမ္းစြာ ကန္ေတာ့လိုက္ ရပါေတာ့သည္ ဘုရား။
သီလရွင္ကေလး ၏ အသံသည္ ၾကည္လင္ႏြဲ႕ေပ်ာင္းစြာ ထြက္ေပၚလာရာမွ ၿငိမ့္ၿငိမ့္ေအးကေလးပင္ အဆံုးသတ္ ၍ သြားေလသည္။
မိမိတို႔ႏွင့္ ဆီဆိုင္ဆက္စပ္ျခင္း မရွိေသာ္လည္း သည္တရားစာ ရြတ္ဖတ္ေနသံမွာ အညိဳ၏ ရင္ထဲ တြင္ သိမ့္လိႈက္ ၍ လာေစသည္ဟု ထင္ရသည္။ အညိဳသည္ မိမိကုိယ္ကို ဘာျဖစ္သည္ဟု မသိ လိုက္ရမီမွာပင္ မ်က္ရည္မ်ား ေ၀့၍ ေ၀့၍ က်လာကာ တုိးတိုးညင္ညင္ ရိႈက္လိုက္မိေလ၏။
"ဟင္ ..."
ကိုတင္ျမင့္ထံမွ သည္အသံတခ်က္ ထြက္ေပၚလာသည္တြင္ကား ... အညိဳသည္ သူ၏ မ်က္ႏွာကို လက္၀ါးကေလး ႏွစ္ဖက္တြင္ ႏွစ္ျမႇဳပ္ကာ တသိမ့္သိမ့္ရိႈက္ငင္ရင္းမွ ေနာက္ေဖးေဆာင္သို႔ ထြက္ေျပး သြားေတာ့ ေလသည္။
(၄)
အိပ္မေပ်ာ္ေသာ ညမ်ားကို ၃-၄ ည လြန္ေျမာက္၍ လာေသာအခါ အညိဳ၏ ျပည့္၀ုိင္းေသာ မ်က္ႏွာကေလး မွာ သြယ္လ်လ် ျဖစ္လာသလို ထင္ရသည္။
တန္ေဆာင္တုိင္ ပြဲေတာ္ရက္အလြန္တြင္ ေနေရာင္၀င္းပကာ ရာသီဥတုသစ္ လန္းေနေသာ္လည္း အညိဳ၏ စိတ္ကျဖင့္ မလန္းဆန္းႏိုင္ပါေခ်။
"ငါ့အျဖစ္ႏွယ္ ဘယ္လိုျဖစ္ရပုံမ်ားပါလိမ့္ေနာ္ ... သူမ်ားမဂၤလာေဆာင္မယ့္ဆဲဆဲမွာ ဘာမ်ား သက္ဆုိင္တာ လုိက္လို႔ဘဲ မိညိဳရယ္၊ နင္ဘာျဖစ္လို႔ ငိုလုိက္ရတာမ်ားပါလိမ့္၊ ေအာင္မယ္ေလး ... ရွက္စရာ ေကာင္းလိုက္ ေလျခင္းေနာ္ ... "
အညိုသည္ တစိမ့္စိမ့္ရွက္ကာ တသိမ့္သိမ့္၀မ္းနည္းေနေလ၏။ မိမိကုိယ္မိမိ စိတ္ဆုိးလိုက္သည္မွာ လည္း ေျပာစရာ မရွိေတာ့ေပ။
"ငါ ဘာျဖစ္တာပါလိမ့္ေနာ္... ငါဘာျဖစ္ရတာပါလိမ့္။ တကယ္ဆုိေတာ့ ကိုျမင့္ဟာ ငါရဲ႕ခ်စ္သူ ရည္းစား တေယာက္လဲမဟုတ္ရပါလား၊ အမယ္ေလး ဒီလိုေတြးရတာေတာင္ ရွက္စရာေကာင္းလွ ေနၿပီဘဲ၊ ငါ..ငါ..ငါ ဘားမ်ားျဖစ္မိသြားပါလိမ့္၊ ကိုျမင့္ကေကာ ငါ့့ကို ဘယ္လိုထင္ ဘယ္လိုေတြးေန မွာပါလိမ့္၊ သူ႔စိတ္က မရည္ရြယ္ဘူးဆိုတဲ့တိုင္ သီလရွင္ေလာင္းတေယာက္အတြက္ သူေပးသြားတဲ့ လက္ေဆာင္ကလဲ ဆံထုိး တခုတဲ့၊ ငါ့ဘ၀ ငါ့့ျဖစ္အင္ကိုဘဲ ေလွာင္ေလေရာ့သလား၊ နင့္ျဖစ္ပုံက အရုပ္ဆုိးလွခ်ည့္ မိညိဳ၇ယ္၊ ဒီျပင္ လူေတြမ်ား သိသြားၾကရင္ ဘယ္သူ႔မ်က္ႏွာကိုမွ ရဲရဲၾကည့္၀ံ့ စရာမရွိေတာ့ပါဘူး"
အညိဳ႕စိတ္ထဲတြင္ သည္အေတြးမ်ားသည္သာ အခ်ိန္ႏွင့္ အမွ် လႊမ္းထပ္ ကပ္ၿငိ၍ ေနေလသည္။ ေနထုိင္ သြားလာ စားေသာက္ေနသမွ်မွာ စိတ္ရုပ္တရုပ္လိုသာ အားယူလႈပ္ရွားေနရကာ သည္စိတ္ သည္ အေတြးတို႔၏ ေခ်ာက္လွန္႔ျခင္းကိုသာ ခံယူေနရသည္။ ၾကာေတာ့ အညိဳသည္ အတူေနရေသာ ဖြားေလး ဘုရား ၏ မ်က္ႏွာကိုပင္ ရဲရဲမၾကည့္၀ံ့ေတာ့သလို ျဖစ္လာ၏။
သည္တြင္မွ ထြက္ေပါက္ကို ရွာေတြးေသာအခါ မိဖမ်ား မကြယ္လြန္မီ သူၿမိဳ႕ထဲမွာေနစဥ္က တရပ္တည္း တလမ္းတည္း မွာ အတူေနထုိင္ခဲ့ဘူးေသာ အကိုသန္းေအာင္၊ အကုိႀကီး ကိုဘေမာင္၊ ဦးေလးေဇာ္ႏွင့္ မမေဒၚခင္သစ္ တို႔ကို သတိရမိလာေလ၏။
သည္အထဲမွာ အကိုသန္းေအာင္ဆိုလွ်င္ ငရုတ္သီး ဆယ္ေတာင့္မွာ တေတာင့္ေလာက္သာ စပ္ေသာ ေဆြမ်ိဳး ျဖစ္ေသာ္လည္း ေမာင္ႏွမအရင္းတမွ် ခင္မင္ကၽြမ္း၀င္ခဲ့ေလသည္။
"အညိဳေရ မဂၢဇင္းအသစ္ေတြ ရလာၿပီေဟ့"
လခထုတ္ၿပီးစ ရက္မ်ားတြင္ ရုံးမွျပန္လာေသာ အကိုသန္းေအာင္က ၿခံ၀င္းေပါက္၀မွ ေအာင္ေျပာလိုက္လွ်င္ အညိဳ သည္ ၀မ္းသာအားရႏွင့္ ခုန္ဆြခုန္ဆြလုပ္ကာ ေျပးထြက္ ႀကိဳဆိုတတ္ ေလ၏။
တခါတြင္ေတာ့ ယင္းသို႔ ထြက္အႀကိဳတြင္ အုတ္ခဲက်ိဳးတခုကို ခလုတ္တိုက္မိ၍ လဲက်ကာ အညိဳ ဒူးၿပဲ သြားခဲ့သည္။
"ေကာင္းတယ္၊ ရွပ္တပ္တပ္နဲ႔ ေမာ့ကန္း ေမာ့ကန္း လုပ္လာတာကိုး"
အကိုသန္းေအာင္က ပါးစပ္မွ မာန္မဲလိုက္ေသာ္လည္း လက္ေမာင္းအိုးမွ ကိုင္စြဲ ထူမကာ အိမ္ထဲ အေရာက္ တြဲေခၚ လာခဲ့သည္။
"ေဒၚႀကီးေရ ... ပရုပ္ဆီေပးစမ္းပါ၊ ေဟာဒီမွာ မိညိဳ ဒူးၿပဲလာလို႔"
အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့လည္း အညိဳ႕ ေမေမထံမွ ပရုပ္ဆီေတာင္းယူကာ ဒူးနာကို ကိုယ္တိုင္ သုတ္လိမ္းၿပီး ပတ္တီး စည္းေပးၿပီးမွ "ေနာက္ကို ကဲအံုး" ဆိုကာ အညိဳ႕ ေနာက္ေက်ာကို ခပ္စပ္ ရုိက္ေလသည္။
သည္လိုအျဖစ္မ်ိဳးေတြမွာ အညိဳ႕အတြက္ ဘာမွ် ဆန္းသည္ မထင္မိေပ။ အကုိသန္းေအာင္ဖက္ ကလည္း လူလား မေျမာက္ေသးသည့္ ႏွမရင္းတေယာက္ပမာသာ ဆက္ဆံခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ေနာက္ အကိုသန္းေအာင္ႀကီး မဂၤလာေဆာင္ေတာ့မည္ ဆိုေတာ့လည္း အညိဳတေယာက္ပါ ၀မ္းသာ အူျမဴး ေနရကာ သူခ်စ္ေသာ ေယာင္းမေလာင္းထံ ကူးခ်ည္ သန္းခ်ည္ ျပဳရသည္မွာ ေခ်ာင္းေပါက္လုနီးနီးပင္ ျဖစ္ေတာ ့သည္။
ေက်ာင္းေနစဥ္ တုန္းကလည္း အညိဳမွာ ေယာက်္ားေလး သူငယ္ခ်င္းေတြ အတန္ပင္ ေပါမ်ားကာ ရင္းရင္းႏွီးႏွီး ေနဘူးပါ၏။
သည္အခ်ိန္ သည္အခ်ိန္ေတြတုန္းက ဘာမွ်မျဖစ္ခဲ့ဘူးဘဲႏွင့္ ယခု မိမိကိုယ္ကို သီလရွင္ေလာင္း တေယာက္ အျဖစ္ သတ္မွတ္ပ်ိဳးေထာင္ေနဆဲတြင္မွ ေယာင္းမ ျမင္းစီးျပသည္ႏွယ္ ျဖစ္တတ္သည္မွာ မိမိကုိယ္ႏွင့္ မိမိပင္ နားမလည္ ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ရွိေတာ့သည္။
"သည္သက္ သည္ရြယ္ ေရာက္ခါမွ ရူးဘဲ ရူးေနၿပီလား မိညိဳရယ္ ... နင့္မွာ အရိုင္းစိတ္ေတြ ၀င္ေနၿပီ ထင္ပါရဲ႕"
ေတြးေလ ... ေတြးေလ ... ေျဖမရႏိုင္ေလ ျဖစ္ရျပန္ေလသည္။
"ဒါေတြကို အကိုသန္းေအာင္နဲ႔ အကိုႀကီး ကိုဘေမာင္၊ ဦးေလးေဇာ္တို႔ကို ေျပာျပလိုက္ရရင္ျဖင့္ အမေလး ... ရွက္ၿပီး ေတာ့သာ လဲေသလိုက္ပါေတာ့ မိညိဳရယ္ ... မျဖစ္ပါဘူး၊ မျဖစ္ပါဘူး"
"ေၾသာ္ ... မမသစ္ႀကီး တေယာက္ေတာ့ျဖင့္ ရွိေလေသးရဲ႕၊ ဟုတ္တယ္၊ မမသစ္ကိုေတာ့ ေနာက္ေနာက္ ကလဲ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး တိုင္ပင္ေနက်ဘဲ မဟုတ္လား ..."
အညိဳသည္ မမသစ္ကို ေတြးမိသည္ႏွင့္တၿပိဳင္နက္ ရင္ထဲမွာ အနည္းငယ္ေပါ့ပါးသြားသေယာင္ မွတ္ထင္ ရေလသည္။
မမသစ္ခင္ပြန္း ဦးကိုကိုႀကီးမွာ ကုန္သြယ္ေရးဌာန ဦးစီးမန္ေနဂ်ာခ်ဳပ္ျဖစ္၍ ယခုအခ်ိန္အမွာ ရုံးသြား ေနမည္ ကိုလည္း ေတြးမိသည္။
သို႔ႏွင့္ ၾကာရွည္ဆုိင္းငံ့ မေနေတာ့ဘဲ ဖြားေလးဘုရားထံမွာ ခြင့္ေတာင္းကာ ၿမိဳ႕ထဲသို႔ ထြက္ခြာလာခဲ့ ေတာ့ ေလသည္။
ေဒၚခင္သစ္သည္ အပ္ခ်ဳပ္စက္မွာထုိင္ကာ ဇင္းမယ္ထမီး တထည္ကို တကုန္းကုန္း တဂ်ံဳးဂ်ံဳးႏွင့္ ခ်ဳပ္လ်က္ ရွိေန၏။ သူ႔အိမ္ေပၚသို႔ အညိဳ တက္သြားေသာအခါ ...
"ဟဲ့ အညိဳပါလား ... ခုမွဘဲ ေပၚလာေတာ့တယ္၊ ထုိင္အံုးကြာ ... ခဏကေလး ထုိင္ေနအံုး" ဟု ေျပာလ်က္ သူ႔ထမီးကိုသာ ခ်ဳပ္ၿမဲ ခ်ဳပ္ေနသည္။
အညိဳက ဧည့္ခန္းကုလားထုိင္ ပုကေလးတလံုးမွာ ထုိင္မိေသာအခါ စားပြဲေပၚသို႔ အလိုလို မ်က္စိ ေရာက္သြားသည္။ စာအိတ္တျခား စာကဒ္တျခား ျဖစ္ေနေသာ စာပြဲေပၚမွ ဖိတ္စာတေစာင္သည္ သူ႔ကိုပင္ တမင္ ေစာင့္ဆုိင္းကာ ေလွာင္ေျပာင္ေနေလေရာ့သလား မသိ။
"ေမာင္တင္ျမင့္ ႏွင့္ မ၀င္း၀င္း တို႔၏
မဂၤလာ ဧည့္ခံပြဲ ဖိတ္ၾကားစာ"
ဟူေသာ ေရႊစာလံုးေခါင္းစီးကို အထင္းသား အ၀င္းသား ေတြ႕ေနရေတာ့ေလသည္။
အညိဳသည္ မဂၤလာဖိတ္စာကဒ္ကို အမွတ္မထင္ ေကာက္ကိုင္လုိက္ကာ ရင္ထဲမွာ ကုန္ရီလႈပ္ရွား၍ လာရ ျပန္ေလသည္။
"အဲဒါေပါ့ အညိဳရဲ႕ ... အကုိႀကီးတုိ႔ရုံးက လက္ေထာက္ မန္ေနဂ်ာမိန္းကေလး မ၀င္း၀င္းဆိုတာေလ၊ နက္ျဖန္ သူ႔ မဂၤလာေဆာင္ သြားဖို႔အတြက္ မမသစ္ထမီခ်ဳပ္ေနတာေပါ့"
မမသစ္က ေအးေဆးစြာ ေျပာေသာ္လည္း အညိဳ၏ မ်က္လံုးအိမ္ထဲမွာေတာ့ မ်က္ရည္ပူေတြ ေ၀့၍ ေ၀့၍ တက္ကာ လွ်ံက်လာေလသည္။
"သတို႔သားကိုေတာ့ မမသစ္တုိ႔ မသိပါဘူး၊ အင္မတန္ ရိုးသားၿပီး သိကၡာရွိတဲ့ လူတေယာက္ လို႔ေတာ့ ၾကားဘူးမိပါရဲ႕။
ခ်ဳပ္ၿပီးေနေသာ ထမီကို စကၠဴအိတ္ထည္းသို႔ သပ္ယပ္စြာ ေခါက္ထည့္ေနေသာ ေဒၚခင္သစ္က အညိဳ၏ ျဖစ္အင္ ကို မျမင္မိေသးဘဲ သူေျပာခ်င္တာေတြကိုသာ ဆက္ေျပာေနသည္။
ၿပီးေတာ့မွ အညိဳ႕ဖက္သို႔ မ်က္ႏွာလွည့္လာ၏။
ဆက္ရန္
.
No comments:
Post a Comment