ေဂ်မီ က မိန္းမစကား ကို နားေထာင္သည္။ ပါဆာဒီနာရိွဘာရွာ လွ်ပ္စစ္ေကာ္ပိုေရးရွင္း တြင္ အလုပ္ ၀င္လုပ္သည္။ ပစၥည္းထိန္းဌာန တြင္ ၀င္ျပီး မႀကာခင္ ၁၉၇၂ခုႏွစ္တြင္ ႀကီးႀကပ္ေရးမွဴးရာ ထူးတိုးေပးသည္။ သို႕ေသာ္ မက္ဆီကို စက္ရုံသို႕ ေျပာင္းရမည္ျဖစ္၍ ႀကီးႀကပ္ေရးမွဴးရာထူးကို လက္လႊတ္လိုက္ သည္။ ကေလးေတြ ပညာေရး ကေမာက္ကမ အျဖစ္မခံႏိုင္။ (ဒုတိယသား ဖာနန္္ဒိုက ၁၉၆၉ခုႏွစ္တြင္ ေမြးသည္။)
ဖာဗီယိုလာ သေဘာက်သည့္ လွ်ပ္စစ္လုပ္ငန္း တြင္ ဆက္လုပ္ဖို႕ တျဖည္းျဖည္း စိတ္ပ်က္ လာသည္။
ဤသို႕ျဖင့္ ၁၉၇၃ခုႏွစ္သို႕ ေရာက္ခဲ့၏။ ေအးျမျမ ဇန္န၀ါရီ ညတစ္ညတြင္ ကုတ္အက်ီၤႀကယ္သီေတြ အစုံ တပ္ျပီး ညေက်ာင္း မွ အိမ္သို႕ ကားေမာင္ျပန္ဖို႕ ျပင္ဆင္သည္။
ပါေမာကၡ လုပ္သူ ဆရာတစ္ဦးက သူ႕ကိုစိုက္ႀကည့္ေန၏။ ဘာမ်ားပါလိမ့္၊ ေဂ်မီ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္သြားသည္။
"ဆရာ တစ္ခုေမးမယ္ ေဂ်မီ"
"ဟုတ္ကဲပါ ဆရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေျဖဖို႕ အသင့္ပါပဲ"
"မင္းဘဲြ႕ရျပီးရင္ ဘာ္လုပ္မယ္ စိတ္ကူးသလဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းဆရာလုပ္မွာပါဆရာ"
ဆရာ အရမ္း အံ့ႀသသြားသည္။
"ကၽြန္ေတာ္ ဘိုလစ္ဗီးယား မွာတုန္းက ရူပေဗဒ နဲ႕ သခ်ၤာ သင္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ဆရာ။ ခုလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ထက္ စာရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ ေက်ာင္းဆရာ အလုပ္က ပိုျပီးခြင္က်တယ္ ဆရာ"
"ဒါေပမဲ့ ခုအလုပ္ က မင္းအတြက္ တက္လမ္းေတြ အမ်ားႀကီးပဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ စာပဲသင္ခ်င္တယ္ဆရာ၊ ၀ါသနာလည္းပါတယ္"
ေဂ်မီက ေခါင္းမာစြာ ျပန္ေျပာသည္။ သူ႕စိတ္ဓာတ္ ကို ရိပ္မိသြားသည့္ ဆရာက အမ်ိဳးသားသိပၸံ ႏွင္႔ အေျခခံ အဖြဲ႕ အေႀကာင္း ေျပာျပသည္။ သည္အဖြဲ႕တြင္ အလုပ္ ရလွ်င္ တစ္ႏွစ္တက္ရုံျဖင္႔ ဆရာျဖစ္ သင္ဘြဲ႕ ရမည္တဲ့။
ဖာဗီယိုလ ာႏွင့္ ရင္ဆိုင္ဖို႕ ျဖစ္လာေတာ့၏။
"ကိုယ္ စမ္းႀကည့္ခ်င္တယ္။ ကိုယ့္အတြက္ အခြင့္အေရးေကာင္းပဲ။ အလုပ္ရဖို႕ စာေမးပြဲ ေျဖရမယ္ ဆိုလည္း ကိုယ္ မေႀကာက္ ပါဘူး"
ဖာဗီယိုလာ က လင္ေတာ္ေမာင္ကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ႀကည့္ျပီး........
"ဒီက အထက္တန္းေက်ာင္းေတြ အေႀကာင္းရွင္ႀကားျပီးသားပဲ ေဂ်မီ၊ ကေလးေတြက ဘိုလစ္ဗီး ယား ကေလး ေတြ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ ဆရာမွန္း သမားမွန္းလည္း သိတာေတြ မဟုတ္ဘူး၊ ဘယ္လိုျပႆနာေတြ ျဖစ္လာ ႏိုင္တယ္ ဆိုတာ ရွင္သိသားနဲ႕"
ေဂ်မီ က ဇနီး လုပ္သူ ကို နားခ်သည္။
"မိန္းမရယ္....... ကိုယ္က စာသင္ေနရရင္ေပ်ာ္တယ္ ေလကြယ္။ ခုအလုပ္က တစ္ေန႕လာလည္း ဒီ စာရြက္ ေတြ၊ ေနာက္တစ္ေန႕လည္း ဒီပုံစံေတြ ကိုယ္အရမ္း ျငီးေငြ႕လာျပီ"
ဖာဗီယိုလာ ဘာမွဆက္မေျပာေတာ့၊ အမ်ိဳးသားသိပၸံ အေျခခံအဖြဲ႕ တြင္ သူ ၀င္ခြင့္ ရေတာ့လည္း အသာႀကည့္ ေနလိုက္သည္။
ဤသို႕ျဖင့္ တစ္ႏွစ္သင္တန္း ျပီးသြားသည္။ တစ္ႏွစ္၀င္ေငြ ေဒၚလာ ၁၆,၀၀၀ မွာ ၁၃,၀၀၀ သို႕ ေလွ်ာ့က် သြားမည့္ ကိစၥ ကိုလည္း ဖာဗီိယိုလာ မေဆြးေႏြးေတာ့ လင္ေတာ္ေမာင္ စာသင္ခန္းထဲတြင္ ဘယ္ေလာက ္ေပ်ာ္သည္ ကို မ်က္စိထဲ ျမင္လာသည္။ ေဘာသင္ပုန္း တစ္၀ိုက္တြင္ လူလားေခါက္ျပန္ ႏွင့္။ ဧရာမ သင္ပုန္းႀကီး တစ္ခ်ပ္လုံး ပုံေတြ ဇယားေတြႏွင့္ ျပည့္ေနတတ္၏။ သူ က အလြန္ရႈပ္ ေထြးသည့္ အဆင့္ျမင့္ သခၤ်ာ ပုစၦာမ်ား ကို ရိုးရိုးရွင္းရွင္းကေလးျဖစ္ေအာင္ တြက္ခ်က္ရာတြင္ အဟုတ္ေတာ္သူ ျဖစ္သည္။ အားလုံး လက္ဖ်ားခါ ရေလာက္ေအာင္ ပါရမီရိွသူျဖစ္သည္။
လမ္းသရဲပ်ိဳးဥယ်ာဥ္
ဂါးဖီးလ္ အထက္တန္းေက်ာင္း မွာ ေလာ့စ္အိန္ဂ်ဲလိစ္ အေရွ႕ပိုင္းတြင္ ရိွသည္။ အတၱလန္တိတ္ လမ္းမႀကီး ႏွင့္ တစ္ျပသာေ၀း၏။ ကားေဟာင္း ၀ပ္ေရွာ့ေတြ၊ ေဘာ္ဒီအလုပ္ရုံေတြ၊ စားေသာက္ဆိုင္ ေတြ၊ အရက္ဆိုင္ ေတြ အလြန္ေပါ သည့္ ရပ္ကြက္ျဖစ္သည္။
၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ သည္ေက်ာင္းသို႕ ေဂ်မီအက္စကာလန္တီ ေရာက္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေက်ာင္း၏ အေျခအေနက ပ်က္စီးလုဆဲဆဲ ျဖစ္ေနခ်ိန္။ ေက်ာင္းသား အမ်ားစုမွာ မက္ဆီကိုႏွင့္ ေတာင္အေမရိ ကအႏြယ္မ်ားျဖစ္ျပီး မိဘေတြက လက္လုပ္လက္စားမ်ား ျဖစ္သည္။
တစ္ႏွစ္ တစ္ႏွစ္ ေက်ာင္းဆက္ မတတ္ႏိုင္သျဖင့္ ထြက္သြားသည့္ ရာခိုင္ႏႈန္းက ၅၅ေလာက္ရိွ သည္။ လမ္းသရဲ ပုံစံျဖင့္ အုပ္စုဖြဲ႕ျပီး စာသင္းခန္းတကာ ေလွ်ာက္သြားရင္း ဆရာ ဆရာမမ်ားအား စာသင္၍ မရေအာင္ အေႏွာင့္မယွက္ ေပးသည့္ လူစုက အင္အားေကာင္းလွသည္။
အလုပ္ ၀င္ျပီး ႏွစ္ပတ္အႀကာတြင္ ေဂ်မီအတန္းပိုင္ဆရာ ျဖစ္သြား၏။ စာသင္ခန္းက ျဖစ္ခ်င္တိုင္း ျဖစ္ေန သည့္ အခန္းမ်ိဳး၊ စာေမးပြဲႀကီးျပီးလွ်င္ ထြက္ေတာ့မည္ဟု စိတ္ကူးေသာ္လည္း ေဂ်မီသည္ အလုပ္တစ္ခုကို မဆုတ္မနစ္ လုပ္တတ္သူျဖစ္သည္။ ဘယ္ေတာ့မွ ေရသာခိုတတ္သူ မဟုတ္။
တိုေရရွားေရႏိုင္လွေသာ ခိုင္းလို႕ရမည့္ ေက်ာင္းသားတခ်ိဳ႕၏ အကူအညီျဖင့္ အခန္းကို ေဆးျပန္ သုတ္သည္။ ေက်ာင္းနံရံတြင္ သူတို႕ လက္စြမ္းျပထားသည့္ ပိုစတာေပါင္းစုံ ေႀကြးေႀကာ္သံ ေပါင္းစုံ ကိုဤနည္းျဖင့္ ရွင္းပစ္ရ၏။
ဆရာႀကီး က အခန္းကို လာႀကည့္ျပီး ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုသည္။ သူကမူ သန္႕ရွင္းသြားေသာ အခန္းကို ႀကည့္ျပီး ေနာက္ႏွစ္ ဆက္မလုပ္ႏိုင္သည့္ အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေန၏။ အခ်ိန္ကို တန္ဖိုးအရိွ ဆုံး သုံးမည့္ဟု ဆုံးျဖတ္ ထားသည့္ အေလ်ာက္ ဘိုလစ္ဗီးယား မွ အေတြ႕အႀကဳံမ်ားကို အေျချပဳ ျပီးသင္ ႀကားဖို႕ စိုင္းျပင္းသည္။ ဂါးဖီလ္တြင္ ဆရာမ်ားကို ေက်ာင္းမွ သင္ႀကားမႈ အေထာက္အကူ ပစၥည္းမ်ား မေပးႏိုင္။ သူတို႕ ကေလးေတြ စိတ္၀င္စားေအာင္ ေျမျဖဴေတာင့္ႏွင့္ ေက်ာက္သင္ပုန္း ကိုသာ အားကိုးႀကရ၏။ သမားရိုးက် သင္းႀကားျခင္း ကို ေဂ်မီက မႀကိဳက္။
ဥပမာ၊ သခ်ၤာသင္စဥ္ ဆိုပါစို႕။ သူတို႕ေက်ာင္းထြက္လွ်င္ ၀င္လုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းခြင္ႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္ျပီး သင္သည္။ ကိန္းတစ္ခု ႏွင့္ တစ္ခု ေျမွာက္ခိုင္းလွ်င္ သူတို႕ စိတ္မ၀င္စားႀက။ သည္ေတာ့ ေဂ်မီက ေက်ာက္သင္ပုန္းႀကီး တြင္ စက္ရုံးသုံး အလုပ္ကတ္ျပား ပုံစံအတိုင္း ဇယားကြက္ မ်ား ဆြဲခ်လိုက္သည္။
ေက်ာင္းတြင္ စာသင္ခ်ိန္ကို တစ္နာရီလွ်င္ တစ္ပဲနိ ရမည္။ အိမ္တြင္ ေက်ာင္းစာ လုပ္သည့္ အခ်ိန္ကို ပဲနိ၀က္ ရမည္ဟု သတ္မွတ္၍ ေက်ာင္းသားမ်ားကို တစ္ေယာက္ခ်င္း ထျပီးသင္ပုန္းတြင္ ကြက္လပ္ျဖည့္ခိုင္း သည္။ ျပီးမွ "ကဲ...မင္း ဒီေန႕ ေန႕တြက္ ဘယ္ေလာက္စီသလဲ" ဟူသည့္ ေမးခြန္းမ်ိဳး ေမးသည္။
အားကစား တြင္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းပင္။ သူတို႕သည္ ဘိုလစ္ဗီးယား ေက်ာင္းသားမ်ား လို ပင္ အျပိဳင္အဆိုင္ ကို သေဘာက်ႀကသည္။
ဆက္ရန္
(ရုိက္ၿပီးသားနည္း သြားလို႕ ေနာက္ေန႕မွ မ်ားမ်ားတင္ပါမယ္)
.
ဖာဗီယိုလာ သေဘာက်သည့္ လွ်ပ္စစ္လုပ္ငန္း တြင္ ဆက္လုပ္ဖို႕ တျဖည္းျဖည္း စိတ္ပ်က္ လာသည္။
ဤသို႕ျဖင့္ ၁၉၇၃ခုႏွစ္သို႕ ေရာက္ခဲ့၏။ ေအးျမျမ ဇန္န၀ါရီ ညတစ္ညတြင္ ကုတ္အက်ီၤႀကယ္သီေတြ အစုံ တပ္ျပီး ညေက်ာင္း မွ အိမ္သို႕ ကားေမာင္ျပန္ဖို႕ ျပင္ဆင္သည္။
ပါေမာကၡ လုပ္သူ ဆရာတစ္ဦးက သူ႕ကိုစိုက္ႀကည့္ေန၏။ ဘာမ်ားပါလိမ့္၊ ေဂ်မီ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္သြားသည္။
"ဆရာ တစ္ခုေမးမယ္ ေဂ်မီ"
"ဟုတ္ကဲပါ ဆရာ၊ ကၽြန္ေတာ္ေျဖဖို႕ အသင့္ပါပဲ"
"မင္းဘဲြ႕ရျပီးရင္ ဘာ္လုပ္မယ္ စိတ္ကူးသလဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းဆရာလုပ္မွာပါဆရာ"
ဆရာ အရမ္း အံ့ႀသသြားသည္။
"ကၽြန္ေတာ္ ဘိုလစ္ဗီးယား မွာတုန္းက ရူပေဗဒ နဲ႕ သခ်ၤာ သင္ခဲ့ဖူးပါတယ္ ဆရာ။ ခုလုပ္ေနတဲ့ အလုပ္ထက္ စာရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ့အတြက္ ေက်ာင္းဆရာ အလုပ္က ပိုျပီးခြင္က်တယ္ ဆရာ"
"ဒါေပမဲ့ ခုအလုပ္ က မင္းအတြက္ တက္လမ္းေတြ အမ်ားႀကီးပဲ"
"ကၽြန္ေတာ္ စာပဲသင္ခ်င္တယ္ဆရာ၊ ၀ါသနာလည္းပါတယ္"
ေဂ်မီက ေခါင္းမာစြာ ျပန္ေျပာသည္။ သူ႕စိတ္ဓာတ္ ကို ရိပ္မိသြားသည့္ ဆရာက အမ်ိဳးသားသိပၸံ ႏွင္႔ အေျခခံ အဖြဲ႕ အေႀကာင္း ေျပာျပသည္။ သည္အဖြဲ႕တြင္ အလုပ္ ရလွ်င္ တစ္ႏွစ္တက္ရုံျဖင္႔ ဆရာျဖစ္ သင္ဘြဲ႕ ရမည္တဲ့။
ဖာဗီယိုလ ာႏွင့္ ရင္ဆိုင္ဖို႕ ျဖစ္လာေတာ့၏။
"ကိုယ္ စမ္းႀကည့္ခ်င္တယ္။ ကိုယ့္အတြက္ အခြင့္အေရးေကာင္းပဲ။ အလုပ္ရဖို႕ စာေမးပြဲ ေျဖရမယ္ ဆိုလည္း ကိုယ္ မေႀကာက္ ပါဘူး"
ဖာဗီယိုလာ က လင္ေတာ္ေမာင္ကို စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ႀကည့္ျပီး........
"ဒီက အထက္တန္းေက်ာင္းေတြ အေႀကာင္းရွင္ႀကားျပီးသားပဲ ေဂ်မီ၊ ကေလးေတြက ဘိုလစ္ဗီး ယား ကေလး ေတြ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ ဆရာမွန္း သမားမွန္းလည္း သိတာေတြ မဟုတ္ဘူး၊ ဘယ္လိုျပႆနာေတြ ျဖစ္လာ ႏိုင္တယ္ ဆိုတာ ရွင္သိသားနဲ႕"
ေဂ်မီ က ဇနီး လုပ္သူ ကို နားခ်သည္။
"မိန္းမရယ္....... ကိုယ္က စာသင္ေနရရင္ေပ်ာ္တယ္ ေလကြယ္။ ခုအလုပ္က တစ္ေန႕လာလည္း ဒီ စာရြက္ ေတြ၊ ေနာက္တစ္ေန႕လည္း ဒီပုံစံေတြ ကိုယ္အရမ္း ျငီးေငြ႕လာျပီ"
ဖာဗီယိုလာ ဘာမွဆက္မေျပာေတာ့၊ အမ်ိဳးသားသိပၸံ အေျခခံအဖြဲ႕ တြင္ သူ ၀င္ခြင့္ ရေတာ့လည္း အသာႀကည့္ ေနလိုက္သည္။
ဤသို႕ျဖင့္ တစ္ႏွစ္သင္တန္း ျပီးသြားသည္။ တစ္ႏွစ္၀င္ေငြ ေဒၚလာ ၁၆,၀၀၀ မွာ ၁၃,၀၀၀ သို႕ ေလွ်ာ့က် သြားမည့္ ကိစၥ ကိုလည္း ဖာဗီိယိုလာ မေဆြးေႏြးေတာ့ လင္ေတာ္ေမာင္ စာသင္ခန္းထဲတြင္ ဘယ္ေလာက ္ေပ်ာ္သည္ ကို မ်က္စိထဲ ျမင္လာသည္။ ေဘာသင္ပုန္း တစ္၀ိုက္တြင္ လူလားေခါက္ျပန္ ႏွင့္။ ဧရာမ သင္ပုန္းႀကီး တစ္ခ်ပ္လုံး ပုံေတြ ဇယားေတြႏွင့္ ျပည့္ေနတတ္၏။ သူ က အလြန္ရႈပ္ ေထြးသည့္ အဆင့္ျမင့္ သခၤ်ာ ပုစၦာမ်ား ကို ရိုးရိုးရွင္းရွင္းကေလးျဖစ္ေအာင္ တြက္ခ်က္ရာတြင္ အဟုတ္ေတာ္သူ ျဖစ္သည္။ အားလုံး လက္ဖ်ားခါ ရေလာက္ေအာင္ ပါရမီရိွသူျဖစ္သည္။
လမ္းသရဲပ်ိဳးဥယ်ာဥ္
ဂါးဖီးလ္ အထက္တန္းေက်ာင္း မွာ ေလာ့စ္အိန္ဂ်ဲလိစ္ အေရွ႕ပိုင္းတြင္ ရိွသည္။ အတၱလန္တိတ္ လမ္းမႀကီး ႏွင့္ တစ္ျပသာေ၀း၏။ ကားေဟာင္း ၀ပ္ေရွာ့ေတြ၊ ေဘာ္ဒီအလုပ္ရုံေတြ၊ စားေသာက္ဆိုင္ ေတြ၊ အရက္ဆိုင္ ေတြ အလြန္ေပါ သည့္ ရပ္ကြက္ျဖစ္သည္။
၁၉၇၄ ခုႏွစ္တြင္ သည္ေက်ာင္းသို႕ ေဂ်မီအက္စကာလန္တီ ေရာက္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ေက်ာင္း၏ အေျခအေနက ပ်က္စီးလုဆဲဆဲ ျဖစ္ေနခ်ိန္။ ေက်ာင္းသား အမ်ားစုမွာ မက္ဆီကိုႏွင့္ ေတာင္အေမရိ ကအႏြယ္မ်ားျဖစ္ျပီး မိဘေတြက လက္လုပ္လက္စားမ်ား ျဖစ္သည္။
တစ္ႏွစ္ တစ္ႏွစ္ ေက်ာင္းဆက္ မတတ္ႏိုင္သျဖင့္ ထြက္သြားသည့္ ရာခိုင္ႏႈန္းက ၅၅ေလာက္ရိွ သည္။ လမ္းသရဲ ပုံစံျဖင့္ အုပ္စုဖြဲ႕ျပီး စာသင္းခန္းတကာ ေလွ်ာက္သြားရင္း ဆရာ ဆရာမမ်ားအား စာသင္၍ မရေအာင္ အေႏွာင့္မယွက္ ေပးသည့္ လူစုက အင္အားေကာင္းလွသည္။
အလုပ္ ၀င္ျပီး ႏွစ္ပတ္အႀကာတြင္ ေဂ်မီအတန္းပိုင္ဆရာ ျဖစ္သြား၏။ စာသင္ခန္းက ျဖစ္ခ်င္တိုင္း ျဖစ္ေန သည့္ အခန္းမ်ိဳး၊ စာေမးပြဲႀကီးျပီးလွ်င္ ထြက္ေတာ့မည္ဟု စိတ္ကူးေသာ္လည္း ေဂ်မီသည္ အလုပ္တစ္ခုကို မဆုတ္မနစ္ လုပ္တတ္သူျဖစ္သည္။ ဘယ္ေတာ့မွ ေရသာခိုတတ္သူ မဟုတ္။
တိုေရရွားေရႏိုင္လွေသာ ခိုင္းလို႕ရမည့္ ေက်ာင္းသားတခ်ိဳ႕၏ အကူအညီျဖင့္ အခန္းကို ေဆးျပန္ သုတ္သည္။ ေက်ာင္းနံရံတြင္ သူတို႕ လက္စြမ္းျပထားသည့္ ပိုစတာေပါင္းစုံ ေႀကြးေႀကာ္သံ ေပါင္းစုံ ကိုဤနည္းျဖင့္ ရွင္းပစ္ရ၏။
ဆရာႀကီး က အခန္းကို လာႀကည့္ျပီး ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုသည္။ သူကမူ သန္႕ရွင္းသြားေသာ အခန္းကို ႀကည့္ျပီး ေနာက္ႏွစ္ ဆက္မလုပ္ႏိုင္သည့္ အတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေန၏။ အခ်ိန္ကို တန္ဖိုးအရိွ ဆုံး သုံးမည့္ဟု ဆုံးျဖတ္ ထားသည့္ အေလ်ာက္ ဘိုလစ္ဗီးယား မွ အေတြ႕အႀကဳံမ်ားကို အေျချပဳ ျပီးသင္ ႀကားဖို႕ စိုင္းျပင္းသည္။ ဂါးဖီလ္တြင္ ဆရာမ်ားကို ေက်ာင္းမွ သင္ႀကားမႈ အေထာက္အကူ ပစၥည္းမ်ား မေပးႏိုင္။ သူတို႕ ကေလးေတြ စိတ္၀င္စားေအာင္ ေျမျဖဴေတာင့္ႏွင့္ ေက်ာက္သင္ပုန္း ကိုသာ အားကိုးႀကရ၏။ သမားရိုးက် သင္းႀကားျခင္း ကို ေဂ်မီက မႀကိဳက္။
ဥပမာ၊ သခ်ၤာသင္စဥ္ ဆိုပါစို႕။ သူတို႕ေက်ာင္းထြက္လွ်င္ ၀င္လုပ္ရမည့္ လုပ္ငန္းခြင္ႏွင့္ ဆက္ႏႊယ္ျပီး သင္သည္။ ကိန္းတစ္ခု ႏွင့္ တစ္ခု ေျမွာက္ခိုင္းလွ်င္ သူတို႕ စိတ္မ၀င္စားႀက။ သည္ေတာ့ ေဂ်မီက ေက်ာက္သင္ပုန္းႀကီး တြင္ စက္ရုံးသုံး အလုပ္ကတ္ျပား ပုံစံအတိုင္း ဇယားကြက္ မ်ား ဆြဲခ်လိုက္သည္။
ေက်ာင္းတြင္ စာသင္ခ်ိန္ကို တစ္နာရီလွ်င္ တစ္ပဲနိ ရမည္။ အိမ္တြင္ ေက်ာင္းစာ လုပ္သည့္ အခ်ိန္ကို ပဲနိ၀က္ ရမည္ဟု သတ္မွတ္၍ ေက်ာင္းသားမ်ားကို တစ္ေယာက္ခ်င္း ထျပီးသင္ပုန္းတြင္ ကြက္လပ္ျဖည့္ခိုင္း သည္။ ျပီးမွ "ကဲ...မင္း ဒီေန႕ ေန႕တြက္ ဘယ္ေလာက္စီသလဲ" ဟူသည့္ ေမးခြန္းမ်ိဳး ေမးသည္။
အားကစား တြင္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းပင္။ သူတို႕သည္ ဘိုလစ္ဗီးယား ေက်ာင္းသားမ်ား လို ပင္ အျပိဳင္အဆိုင္ ကို သေဘာက်ႀကသည္။
ဆက္ရန္
(ရုိက္ၿပီးသားနည္း သြားလို႕ ေနာက္ေန႕မွ မ်ားမ်ားတင္ပါမယ္)
.
1 comment:
ဟုတ္..
( ၂ )
Post a Comment