ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အိုးေ၀ ဦးညိဳျမ
စာေရးသူ - ကာတြန္းေဖသိန္း
စာေရးသူ - ကာတြန္းေဖသိန္း
လြန္ခဲ့ေသာ ေလးငါးလခန္႔က ကၽြန္ေတာ္သည္ မေမ်ွာ္လင့္ဘဲ အလြန္ေဟာင္းႏြမ္းေနေသာ ေဆာင္းပါး ေဟာင္း တစ္ေစာင္ ကို ဖတ္မိပါသည္။ ေဆာင္းပါးအမည္က.....
'ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္’
ေရးသူ- ညိဳျမ (ေခၚ) ေမာင္သုမန။
ေရးသူ- ညိဳျမ (ေခၚ) ေမာင္သုမန။
ထုိေဆာင္းပါး မွာ အိုးေ၀မဂဇင္း (၁၉) တြင္ ပါရွိေသာ သမိုင္း၀င္မည့္ ေဆာင္းပါျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စိတ္ပါ ၀င္စားစြာ ဖတ္မိပါသည္။ ဤသို႔ ဖတ္မိသည္ႏွင့္ 'ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဦးညိဳျမ' အေၾကာင္း ေရးလိုက္ျခင္း ျဖစ္ပါ သည္။
'ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္' ေဆာင္းပါးမွာ ျမန္မာ့လြတ္လပ္ေရး ေခါင္းေဆာင္ၾကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ႏွင့္ သတင္းစာ ဆရာၾကီ၊ စာေရးဆရာၾကီးအျဖစ္ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားခဲ့သည့္ ဦးညိဳျမ(ေခၚ) ေမာင္သုမနတို႔ အေၾကာင္း ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ဤႏိုင္ငံေခါင္းေဆာင္ၾကီးႏွင့္ ႏိုင္ငံ့စာဆိုေတာ္ အေက်ာ္အေမာ္ၾကီးတို႔ၾကားတြင္ ယခု ကၽြန္ေတာ္ ၏ ေဆာင္းပါးမွာ ဆြမ္းဆန္ထဲ ၾကြက္ေခ်းေရာမိ ေလျပီ။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ေရးလိုသည္မွာ ကာတြန္းဆရာတစ္ေယာက္ ျဖစ္လာမည့္ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ဦးညိဳျမတို႔ ဆံုဆည္း မိပံုကေလးပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ထိုဆံုဆည္း မိပံုကေလး ပင္ ကၽြန္ေတာ္၏ ကာတြန္းဆရာ ဘ၀ ပဋိသေႏၶ တည္ရာ ျဖစ္ေတာ့သည္။
၁၉၄၆ခုႏွစ္၊ ကၽြန္ေတာ္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္သို႔ ေရာက္စ။
တစ္ေန႔တြင္ ေက်ာင္းနံရံ၌ ကပ္ထားေသာ ပိုစတာမွာ ကၽြန္ေတာ္အား ေနမထိထုိင္မထိ ျဖစ္ေစ ပါသည္။ ပိုစတာ ကေတာ့ ...
'ယေန႔ညေန (၄)နာရီ၊
အေမရိကန္ျပည္ သတင္းစာဆရာ ဦးညိဳျမ ၏ သတင္းစာပညာ ေဟာေျပာပြဲ'
ကၽြန္ေတာ္သည္ တကၠသိုလ္ မေရာက္မီ အထက္တန္း ေက်ာင္းသားဘ၀ (သပိတ္ေမွာက္ ေက်ာင္းသား ဘ၀) ကပင္ ညိဳျမေရးခဲ့ေသာ 'နမ့္ၾကာညိဳ'၊ 'ႏြားႏွင့္သပိတ္' စေသာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို အႀကိဳက္ ေတြ႕သူ ျဖစ္၏။ ထုိ႔ျပင္ သူ၏ 'ငရဲေခြးႀကီး' ေဆာင္းပါးတို႔ေၾကာင့္လည္း တုိင္းျပည္ တုန္လႈပ္သြားေစသည္။ 'ငရဲေခြးႀကီး' ေဆာင္းပါး မွာ အဂၤလိပ္လို ေရးထားေသာေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားေလး အရြယ္မွ်သာျဖစ္ေသာ ကၽြန္ေတာ္ လံုး၀နားမလည္။ သို႔ေသာ္ 'ညိဳျမ'ကို ကၽြန္ေတာ္သည္ ေက်ာင္းသားအရြယ္ကပင္ ၾကည္ညိဳေနသူ ျဖစ္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဦးညိဳျမ၏ ေဟာေျပာပြဲကို ၀မ္းပန္းတသာ တက္မိပါသည္။
ေဟာေျပာပြဲလုပ္သည့္အခန္းကား က်ဥ္းလွသည္။ ထုိစဥ္က စစ္ၿပီးစျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ပင္မ တကၠသိုလ္ႀကီး ကို အဂၤလိပ္စစ္မ်ားက ေဆးရုံႀကီးအျဖစ္ လုပ္ထားကာ အေဆာင္မ်ားကိုလည္း စစ္သားမ်ား တပ္စြဲ ထားေလသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ကို ယာယီ ဘီအိုစီေကာလိပ္ အေဆာက္အအံုႏွင့္ တဲမ်ား ထိုး၍ ပညာသင္ၾကားရသည္။ ေဟာေျပာပြဲကို ထုိဘီအိုစီ အေဆာက္ အအံုရွိ အခန္းတစ္ခန္းတြင္ က်င္းပရာ အခန္း က က်ဥ္းလွသည္။ 'အေမရိကန္ျပန္ သတင္းစာဆရာ ဦးညိဳျမ' ဆုိသည္ႏွင့္ ဆရာမ်ားေရာ ေက်ာင္းသား မ်ားပါ ခန္းလံုးျပည့္သြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကား ေနရာမရ၊ ေနာက္ဆံုးမွ မတ္တတ္။
ေဟာေျပာပြဲစပါၿပီ။ အခန္းအနားမွဴးမွာ ဆရာဦးဘေသာင္း (ေမာင္သုတ)၊ အခမ္းအနားမွဴးက ပရိသတ္ကို ဦးညိဳျမ ႏွင့္ မိတ္ဆက္ေပးၿပီး ဦးညိဳျမကို ပြဲထုတ္လိုက္ပါေတာ့သည္။ ဦးညိဳျမကား စာေရးေကာင္းသေလာက္ စကားေျပာ ေလးသူ ျဖစ္ပါသည္။ ေဟာေျပာပြဲတြင္ အသံခ်ဲ႕စက္က လည္း မရွိေသးေသာေၾကာင့္ သူ႔အသံမွာ တုိးလည္းတုိး၊ အေျပာက ေႏွးလည္းေႏွး။ အင္း ... အဲ ... အဲ ... နင့္ပင္ၿပီးသြားသည္။ ကၽြန္ေတာ္ အပါအ၀င္ ပရိသတ္ကား အားမလို အားမရ။
သုိ႔ေသာ္ ဦးညိဳျမက
'အင္း ... အဲ ... ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ စကားမေျပာတတ္ဘူး၊ ခင္ဗ်ားတို႔ သိလိုတာ မရွင္းလင္းတာ ရွိရင္ ေမးၾကပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ေျဖပါ့မယ္'
ထုိအခါ ကၽြန္ေတာ္သည္ အလြန္၀မ္းသာသြားကာ 'ေမးခြန္း' တစ္ခု ေမးရန္ ဆံုးျဖတ္လိုက္ပါသည္။
တစ္ေယာက္ ထေမးလိုက္၊ ဦးညိဳျမက ေျဖလိုက္၊ ေနာက္တစ္ေယာက္ ထေမးလိုက္၊ သူက ေျဖလိုက္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ေမးရန္ ႀကိဳးစားေသာ္လည္း ကၽြန္ေတာ့္အလွည့္ပင္ မေရာက္။ ကၽြန္ေတာ္ က ထေမးရန္ မလို။ ေနာက္ဆံုး မွ အသင့္ရပ္၍ ေနရသူ ျဖစ္ပါ သည္။ ေရွ႕ဆံုးမွ လူမ်ား တစ္ဦးျပ တစ္ဦး တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ေမးေနၾကသည္။ ေျဖၾကားသူ ဦးညိဳျမမွာလည္း ေအးေအးႏွင့္ ေလးေလးႀကီး ေျဖေနေတာ့ သည္။ တစ္ဦးေမး၍ ေျဖၾကားအၿပီးတြင္ ကၽြန္ေတာ္ေမးရန္ အားယူ လိုက္စဥ္ အခမ္းအနားမွဴးလုပ္သူ ဆရာ ဦးဘေသာင္း က ...
'ပရိသတ္လည္း အေတာ္ၿငီးေငြ႕သြားပါၿပီ၊ ဦးညိဳျမ အေမရိကန္ျပန္ သတင္းစာဆရာျဖစ္သလို ကၽြန္ေတာ္ လည္း ဂ်ပန္ျပန္ သတင္းစာဆရာပါပဲ' စသည္ျဖင့္ သူ႔အတြ႕အႀကံဳႏွင့္ ဦးညိဳျမ ေဟာေျပာ ခ်က္ကို ကိုးကားၿပီး ေျပာၾကား သြားေလသည္။ နိဂံုးခ်ဳပ္ေသာ္ ဦးညိဳျမ ၏ ေဟာေျပာပြဲမွာ ဆရာ ဦးဘေသာင္း၏ ေဟာေျပာပြဲပင္ ျဖစ္သြား ေလသည္။ မၾကာမီပင္ ေဟာေျပာပြဲ ၿပီးသြားေတာ့သည္။
ေဟာေျပာပြဲ ၿပီးသြားၿပီျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္မွာ ေမးလိုေသာ ေမးခြန္းတစ္ခုကို မေမးလိုက္ ရဘဲ ခဲေလ သမွ် သဲေရက်သြားပါၿပီ။ သို႔ေသာ္ ကၽြန္ေတာ္ ေမးလိုေသာ ေမးခြန္းကို ေဟာေျပာပြဲမွာ လူလယ္ေခါင္ ထ၍ ေမးမိပါ က ကၽြန္ေတာ္ဘ၀သည္ တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံု ျဖစ္သြားႏိုင္သည္။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ေဟာေျပာပြဲခန္းမမွ စိတ္ပ်က္စြာ ထြက္လာခဲ့သည္။ မၾကာမီ ခပ္လွမ္းလွမ္း ဆင္၀င္ ေအာက္ တြင္ ဦးညိဳျမ တစ္ေယာက္တည္း တစ္စုံတစ္ဦးကို ေစာင့္ေနဟန္ တူသည္။ ထုိအခါ သူ ေစာင့္ ေနေသာ တစ္စုံတစ္ဦးမွာ မည္သူျဖစ္သည္ကို ကၽြန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္း အတပ္သိလုိက္ေလ သည္။ သူ ေစာင့္ေနသူ မွာ ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ တစ္တန္းတည္း တက္ေနသူ ခင္သန္းႏြယ္ (မယ္တကၠသိုလ္တတိယ) ျဖစ္၏။ သူတို႔ မၾကာမီ လက္ထပ္ၾကေတာ့မည္ဆိုေသာ သတင္းကား တကၠသိုလ္အႏွံ႔ ပ်ံ႕ေနပါၿပီ။
ကၽြန္ေတာ္သည္ ဆင္၀င္ေအာက္တြင္ရွိေသာ ဦးညိဳျမထံ တန္းသြားမိပါသည္။ အနားေရာက္ေသာ္ ...
'ကၽြန္ေတာ္အခုန ဆရာ့ေဟာေျပာပြဲကို တက္ခဲ့ပါတယ္၊ မသိတာရွိရင္ ေမးပါဆိုလို႔ ေမးမလို႔ပဲ၊ အခ်ိန္ မရတာ နဲ႔ မေမးလိုက္ရေတာ့ဘူး'
'ေမာင္ရင္ က ဘာေမးခ်င္လို႔လဲ'
'ကာတြန္း နဲ႔ ေရးဆြဲသူ ကာတြန္းဆရာ ကို အေရးယူႏိုင္ပါသလား၊ တရားစြဲႏိုင္ပါသလား'
ကၽြန္ေတာ္ ေမးလိုက္သည္ ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ့္ကို ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည့္ၿပီး ဆန္းသလိုလို ျဖစ္ေနဟန္ တူသည္။
သူ၏ ေဟာေျပာပြဲတြင္ ေမးၾကေသာ ေမးခြန္းမ်ားမွာ သတင္း၊ ပင္တုိင္ေဆာင္းပါး၊ ေခါင္းႀကီးပိုင္း၊ ေၾကာ္ျငာ တည္းျဖတ္ျခင္း၊ စာစီမ်ား၊ ပံုႏွိပ္ျခင္း စသည္တုိ႔သာ ျဖစ္သည္။ ယခု ကၽြန္ေတာ္ေမးလိုက္ ေသာ ေမးခြန္းမွာ ကာတြန္း ျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္ အဆန္း ျဖစ္ေနသည္။ ထုိအခါ သူသည္ ၿပံဳးစိစိ ႀကီးလုပ္ကာ ...
'ေမာင္ရင္ က ကာတြန္း၀ါသနာပါလို႔လား၊ ကာတြန္းဆရာလား'
'ကၽြန္ေတာ္ ကာတြန္း၀ါသနာပါလို႔ပါ'
'သတင္းစာပညာ မွာ ကာတြန္းဟာ အလြတ္လပ္ဆုံးေပ့ါ၊ တရားစြဲလို႔ မရဘူး။ အေရးယူလို႔ မရဘူး၊ အေရးယူ လို႔ မရဘူး။ ကာတြန္းကို ဆပ္ကပ္လူျပက္လို သေဘာထားၾကတယ္။ ကာတြန္းနဲ႔ဖက္ၿပီး ေဒါသျဖစ္တဲ့လူဟာ အရည္အခ်င္း မျပည့္တဲ့လူဘဲလို႔ ယူဆၾကတယ္'
ဦးညိဳျမ သည္ ေႏွးေႏွးႏွင့္ ေလးေလးႀကီး ေျပာျပေနပါသည္။
'အင္း ... ဒါေပမယ့္ ... တခ်ိဳ႕ ႏိုင္ငံေတြမွာေတာ့ ကာတြန္းဆရာတြင္ မဟုတ္ဘူး။ သတင္းစာဆရာ ေရာ စာေရးဆရာ ေရာ ဘယ္သူ မွ မသက္သာဘူး'
'ဟုတ္ကဲ့ ... အခုလို ရွင္းျပတာ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္'
'ဒါနဲ႔ ေမာင္ရင္ က ကာတြန္းဆြဲေနလို႔လား'
'ဟုတ္ကဲ့၊ ကၽြန္ေတာ္ လက္စမ္းတုန္းပါ။ လက္ေရးတစ္ေစာင္တို႔၊ နံရံကပ္စာေစာင္ နံရံကပ္ပိုစတာ ေတြမွာ ေတာ့ ဆြဲပါတယ္'
'ဒီလိုဆို ေမာင္ရင့္ကို 'အိုးေ၀'က ဖိတ္ေခၚပါတယ္၊ ေရးပို႔ေပါ့ဗ်ာ'
ဟုတ္ပါသည္။ 'အိုးေ၀' သည္ ဦးညိဳျမ၏ အႏွစ္သက္ဆံုး နာမည္ ျဖစ္ပါသည္။ ကမၻာစစ္ႀကီး ၿပီးသည္ႏွင့္ အေမရိကန္ မွ ျမန္မာျပည္သို႔ ျပန္ေရာက္လာေသာအခါ အေမရိကန္ျပန္ၾကားေရးဌာန တြင္ ဒါရုိက္တာ အျဖစ္ ခဏသာ အမႈထမ္းသည္။ အလုပ္မွထြက္၍ အိုးေ၀သတင္းစာကို တည္ေထာင္လိုက္ေလသည္။ 'အိုးေ၀' အမည္ မွာ ကမၻာစစ္ႀကီး မျဖစ္မီ ေက်ာင္းသားမ်ားသမဂၢမွ ထုတ္ေ၀ေသာ 'သမဂၢမဂၢဇင္း' အမည္ကို မႀကိဳက္ ၍ ဦးညိဳ ျမကပင္' 'အိုးေ၀မဂၢဇင္း' ဟူ ကင္ပြန္း တပ္ကာ ထင္ရွားေက်ာ္ၾကားသြားေသာ အမည္ပင္ ျဖစ္သည္။ အုိးေ၀အမည္မွာ ဦးညိဳျမ အပိုင္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ သတင္းစာထုတ္ေသာအခါ၌လည္း အိုးေ၀ အမည္ ကို ယူလိုက္ေလသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ဦးညိဳျမ (သို႔မဟုတ္) ေမာင္သုမေနဟု ေခၚဆိုသည္ထက္ အုိးေ၀ဦးညိဳျမဆိုလွ်င္ တုိင္းသိျပည္သိ ႏိုင္ငံသိ ျဖစ္ေနပါသည္။
မၾကာမီမွာပင္ ဦးညိဳျမ ဖိတ္ေခၚခ်က္အရ အိုးေ၀သတင္းစာသို႔ ကာတြန္းတစ္ပံု ေရးဆြဲေပးပို႔လိုက္ ၏ ထုိအခ်ိန္ က အုိးေ၀သတင္းစာတိုက္မွာ ဗဟန္းစာတုိက္ႏွင့္ ယွဥ္လ်က္ရွိေသာ ကုန္းျမင့္ေပၚမွ ဦးစိုးတင့္ (အိုင္စီအက္စ္) ဦးညိဳျမ အစ္ကို၏ တိုက္ေအာက္ထပ္တြင္ ယာယီဖြင့္ထားသည္။ ထုိစဥ္က နာမည္ အႀကီးဆံုး သတင္းစာမွာ 'ဗမာ့ေခတ္' ျဖစ္၏။ ဗမာ့ေခတ္ အယ္ဒီတာအဖြဲ႕၀င္ ပင္တုိင္ ေဆာင္းပါးရွင္မ်ားက (ဦးအုန္းခင္၊ ဦးအုန္းျမင့္ ဇ၀န) သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ႏြားသိုးႀကီးမ်ားဟုဆိုကာ အစိုးရကို ထိကပါးရိကပါး ေရးသားၾက ေလသည္။
ထုိအခ်ိန္ ထုိအခါက စစ္ၿပီးေခတ္ ျမန္မာႏိုင္ငံ၌ လယ္ယာစိုက္ပ်ိဳးေရးကို အင္တိုက္အားတိုက္ လံု႔လ စိုက္ေနခ်ိန္ ျဖစ္၍ ႏြားမသတ္ရ အမိန္႔ထုတ္ ထားေလသည္။ မၾကာမီ ဦးအုန္းခင္ႏွင့္ ဦးအုန္းျမင့္တို႔အား ပုဒ္မငါး ႏွင့္ အဖမ္းခံရေသာ သတင္းပါ လာသည္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္ ကာတြန္း ေရးဆြဲလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။ ကၽြန္ေတာ္ ေရးဆြဲလုိက္ေသာ ကာတြန္းကား 'အစုိးရက ႏြားမသတ္ရ ဟု ႏြားမ်ားကို ေဘးမဲ့ ေပးထား ေသာ္လည္း ဗမာ့ေခတ္ ႏြားသိုး မ်ားကား သားသတ္ရုံ အပို႔ခံရေလၿပီ' ဟူေသာ ကာတြန္း ျဖစ္၏။ ဤ ကာတြန္း ကား သတင္း စာတြင္ ပထမဦးဆံုး ေဖာ္ျပခံရေသာ ကၽြန္ေတာ္၏ ကာတြန္း (၁၉၄၇) ပင္ ျဖစ္သည္။ ထိုအခ်ိန္ မွ စ၍ ဦးညိဳျမ ၏ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးမႈေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ကာတြန္းဆရာ တစ္ေယာက္ ျဖစ္လာ ရေလသည္။ ဦးညိဳျမ၏ ေက်းဇူးႀကီးမားပံုကို ဘယ္အခါမွ် မေမ့ပါ။ ဦးညိဳျမႏွင့္ သူ၏ စာကိုလည္း အစဥ္ ေလးစား လ်က္ ရွိပါသည္။
ဦးညိဳျမ ကြယ္လြန္ၿပီး ေျခာက္လေလာက္တြင္ ကၽြန္ေတာ့္ဇနီး 'ႏြယ္သည္ ရပ္ကြက္ေစ်းမွ ျပန္လာကာ -
'ေဟာဒီမွာ အစ္ကိုေရ၊ အစ္ကို႔ ဦးညိဳျမရဲ႕ ေဆာင္းပါး၊ ကုန္စုံဆိုင္က ၿဖဲၿပီး ကုန္ထုတ္မယ့္ဆဲဆဲ အတင္း ေတာင္းယူ လာခဲ့တယ္'
ကၽြန္ေတာ္သည္ ႏြယ္ေပးေသာ စာရြက္ကုိ လွမ္းယူကာ ဖတ္မိလိုက္သည္တြင္ တုန္လႈပ္ၿခင္း၊ ၀မ္းသာၿခင္း တို႕ကုိ တစ္ၿပိဳင္တည္း ခံစားလိုက္ရသည္။
သည္လိုစာေကာင္းေပေကာင္းေတြ စြန္႕ပစ္ပစၥည္းဘ၀မွ ကယ္တင္လိုက္ၿခင္းခံရေသာေၾကာင့္ တုန္လႈပ္ မိသည္၊ ၀မ္းသာမိသည္။ ယခု ရပ္ကြက္တိုင္း''သတင္းစာစကၠဴေတြတယ္၊ မဂၢဇင္း၀တၳဳ အေဟာင္း ေတြ ၀ယ္တယ္'ဟူေသာေအာ္သံမ်ား ေယာက္ယက္ခတ္ ေနခ်ိန္ စကၠဴမ်ား ေစ်းေကာင္း ေနခ်ိ္န္တြင္ စာေကာင္း ေပေကာင္း တို႔သည္ ကုန္ထုပ္စကၠဴၿဖစ္ၾကရသည္။ ေပ်ာ့ဖတ္ၿဖစ္ၾကရသည္။ မီးသၿဂိဳလ္ခံၾကရသည္။
လူတို႔အမႈမဲ့အမွတ္မဲ့ စြန္႔ပစ္ေတာ့မည္ဆဲဆဲမွ ႏိုင္ငံေခါင္းေဆာင္ႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ႏွင့္ ႏိုင္ငံေက်ာ္ စာေရးဆရာ သတင္းစာဆရာႀကီး ဦးညိဳျမတုိ႔ ျဖတ္သန္းလာခဲ့ေသာ ျမန္မာ လြတ္လပ္ေရး သမုိင္း၀င္ ေဆာင္းပါး ကို ၀မ္းပန္းတသာ ဖတ္ရႈလိုက္ရသျဖင့္ ဤ 'ကၽြန္ေတာ္ ႏွင့္ ညိဳျမ' ေဆာင္းပါးကို ေရးႏိုင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ရုံ မွ်မက ကၽြန္ေတာ္ ေလးစားၾကည္ညိဳေသာ ပုဂၢိဳလ္ ႏွစ္ဦး၏ ရုပ္ပံုကားခ်ပ္မ်ားကို စာဖတ္သူမ်ား ျပန္လည္ သတိရစိမ့္ေသာငွာ မူရင္းေဆာင္းပါးကို ပန္ရုပ္စုံ မဂၢဇင္းသို႔ ပူးတြဲတင္ပို႔လိုက္ပါသည္။
[ ဦးညိဳျမကား ၁၉၈၅ခု စက္တင္ဘာလ ၂၉ရက္ေန႔တြင္ ကြယ္လြန္ခဲ့ပါသည္။ ]
ဆရာဦးေဖသိန္း၏ ေဆာင္းပါးႏွင့္အတူ ပူးတြဲလက္ခံရရွိေသာ 'ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႏွင့္ ကၽြန္ေတာ္' ေဆာင္းပါးကို ပန္းရုပ္စုံ မဂၢဇင္းတြင္ အမ်ိဳးသား ေခါင္းေဆာင္ႀကီး ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ၏ ေက်ာင္းသားဘ၀ ရုပ္ပံုလႊာ တစ္ခ်ပ္ ကို ျပန္လည္ၾကည့္ရႈ ၾကည္ႏူးႏိုင္ရန္ မူရင္းအတုိင္း တစ္ဖက္စာမ်က္ႏွာတြင္ ျပန္လည္ ေဖာ္ျပ လိုက္ ပါသည္။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပေပးပါမယ္။
ႏို၀င္ဘာလ ၁၉၈၆။
ပန္ရုပ္စုံမဂၢဇင္း။
.
No comments:
Post a Comment