" က်ဳပ္တုိ႔ ကင္းဗတ္ အိတ္ေတြနဲ႔ ႀကိဳးေခြကုိ ဒီမ်ာပဲ ထားခဲ့ရင္ ေကာင္းမယ္။ ေနာက္မွ လုိအပ္ရင္ ဒီမွာ လာယူႏုိင္ တာေပါ့ "
ခရိတ္ကေျပာရင္း ေခ်ာင္းတဟြတ္ဟြတ္ ဆုိးေနေလသည္။
သူသည္ တကယ္ပင္ အားအင္ခ်ည့္နဲ႔လ်က္႐ွိရာ ၾကာ႐ွည္ မတ္တတ္ရပ္ရန္ပင္ ခဲယဥ္းေနေလသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ျပန္ထုိင္ခ်လုိက္ၿပီး ထြက္ေပါက္႐ွိရာဘက္သုိ႔ ေလးဘက္ေထာက္ တြား၍ သြားရန္ ႀကိဳးစားျပန္ ေလသည္။
ဆယ္လိက ေရနံဆိမီးအိမ္တစ္ခု လွမ္းေပးသျဖင့္ ခရိတ္သည္ မီးအိမ္ကုိ လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ကုိင္ကာ လုိဏ္ေခါင္း ေပါက္ထဲသုိ႔ တြား၀င္သြားေလသည္။
၀င္၀င္ခ်င္းလမ္းက အလြန္က်ဥ္းေျမာင္းၿပီး အမုိးက နိမ့္ေသာ္လည္း ေပငါးဆယ္ခန္႔ သြားမိေသာအခါ မ်က္ႏွာ က်က္အမုိးက ျမင့္လာသျဖင့္ မတ္တတ္ထ၍ လာေလသည္။ ေနာက္ထပ္ ေပတစ္ရာခန္႔ သြား လုိက္ေသာ အခါ ပုိ၍ပင္ ျမင့္လာေလသည္။
ထုိအခ်ိန္၌ က်န္သူ သံုးဦးတုိ႔သည္လည္း သူ၏ ေနာက္မွ ဆယ္လီလုိက္လာၿပီျဖစ္သည္။
သူတုိ႔သည္ လုိဏ္ေခါင္းလမ္းက်သ္းကေလးဆံုး၍ အျပင္ဘက္သုိ႔ ေရာက္လာၾကၿပီျဖစ္ရာ ပတ္၀န္းက်င္ ႐ႈခင္းသစ္ ကုိ ေလးေယာက္စလံုး တံ့တၾသ လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနမိၾကေလသည္။
" လွလုိက္တာေနာ္ "
ဆယ္လီက ပတ္၀န္းက်င္ကုိ လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနရာမွ ခပ္တုိးတုိး မွတ္ခ်က္ခ်လုိက္သည္။ သူမသည္ ခရိတ္ ထံမွ ေရနံဆီမီးအိမ္ကုိ ယူ၍ ကုိင္ေျမႇာက္ၾကည့္ေနျပန္သည္။
သူတုိ႔ ေရာက္႐ွိလာေသာ ေနရာကား လွ်ပ္စစ္မီးလံုးေပါင္း ရာေထာင္မက ထြန္းလင္းေနသကဲ့သုိ႔႐ွိေသာ ေက်ာက္ဂူ ခန္းက်ယ္ႀကီးတစ္ခု ျဖစ္ေလသည္။
သၾကားကဲ့သုိ႔ အပြင့္ငယ္မ်ားျဖစ္ေနေသာ ကယ္လစီယမ္ေခၚ ထံုးေက်ာက္ဓာတ္အစုိင္အခဲကေလးမ်ားသည္ ေ႐ွးပေ၀သဏီ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာက ေျမႀကီးေပၚသုိ႔ က်ေရာက္ေနရာမွ ႏွစ္ပရိေစၦဒ ၾကာျမင့္လာေသာအခါ ေက်ာက္တံုး မ်ားကပင္ အေရာင္တဖ်ပ္ဖ်ပ္ လက္ေနသည္ဟု ထင္ရေလသည္။
အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ ပန္းပုပညာ႐ွင္တို႔၏ လွပေသာ ပန္းပုလက္ရာ ႐ုပ္မ်ားႏွင့္လည္း တူေနသည္။ ဂူ၏ နံရံ မ်ားတြင္ အခ်ိဳ႕ေသာ ထံုးေက်ာက္အစုိင္အခဲမ်ားက ခ်န္ဒီလီယာေခၚ ေ႐ွးေခတ္ အိမ္ႀကီး အိမ္ေကာင္း မ်ားတြင္ သံုးသည့္ မ်က္ႏွာက်က္မွ ဆဲြထားရေသာ ဖန္သားမီးတုိင္ႀကီးမ်ားႏွင့္ တူေန ေတာ့သည္။ နံရံ တစ္ေလွ်ာက္ ႐ွိ သဘာ၀ ေက်ာက္ျဖစ္႐ုပ္ႂကြင္းမ်ားႏွင့္တူသည့္ ပံုပန္းသ႑ာန္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကလည္း အံ့ၾသ ေငးေမာ ဖြယ္ရာ ျဖစ္ေနေလသည္။
သူတုိ႔ေလးဦးသည္ လူခ်င္းခဲြရမွာ ေၾကာက္သကဲ့သုိ႔ အခ်င္းခ်င္း နီးကပ္စြာျဖင့္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေ႐ွ႕သုိ႔ ဆက္ သြားၾက ေလသည္။
က်ယ္၀န္းေသာ ဂူႀကီး၏ အလယ္ဗဟုိတြင္ကား လူတုိ႔၏ လက္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ လက္ရာမ်ားကုိ ေတြ႕ရ ေလ သည္။
ဇာတ္ခံုကဲ့သုိ႔ ပလက္ေဖာင္းစင္ျမင့္တစ္ခု႐ွိရာ ေ႐ွးေခတ္လူသားမ်ား ပူေဇာ္ကုိးကြယ္သည့္ ဘုရားစင္လုိလုိ ယဇ္ပလႅင္လုိလုိ ခပ္ဆင္ဆင္ တူေနေပသည္။
ယင္းစင္ျမင့္ ယဇ္ပလႅင္ေပၚတြင္ က်ားသစ္ေရျဖင့္ ဖံုးအုပ္ထားေသာ လူတစ္ေယာက္၏ ႐ုပ္အေလာင္းကုိ ေတြ႕ရ ေလသည္။ ထုိလူ၏ ေျခႏွစ္ဖက္ကုိလည္း ရင္ဘတ္ေပၚသုိ႔ ေကြး၍ တဲြကပ္ထားေလသည္။
" ဘုရင္လုိဘင္ဂူလာအစစ္ပင္ ျဖစ္ေပသည္တကား။ လုိဘင္ဂူလာသည္ ျပင္းထန္စြာ တုိက္ခုိက္ႏို္င္စြမ္း ႐ွိေသာ ေလႏွင့္တူေသာသူ ျဖစ္သည္ပါတကား "
ဤသုိ႔ ပါးစပ္မွ ေရ႐ြတ္ယင္း တြန္ဂါတာသည္ ဒူးတစ္ဖက္ေထာက္၍ အ႐ုိအေသျပဳလုိက္သည္။
႐ုပ္အေလာင္းတြင္ လုိဘင္ဂူလာ၏ လက္မ်ားသည္ ဒူးဆစ္မ်ားအေပၚ ဆုပ္ကုိင္ထားလ်က္႐ွိၿပီး ေ႐ွးေဟာင္း အီဂ်စ္ျပည္ ၌ လူေသအေလာင္းမ်ား ၾကာ႐ွည္ခံေအာင္ မံမီလုပ္ထားသလုိ ေဆးျဖင့္ စီရင္ထားသျဖင့္ ညိဳမည္း ေနေလသည္။
ထူးဆန္းသည္ကား လုိဘင္ဂူလာဘုရင္၏ လက္သည္းမ်ားသည္ ေသၿပီးသည့္ ေနာက္ပုိင္းက်မွ ထပ္၍ ႐ွည္ ထြက္လာပံုရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ လက္သည္းမ်ား႐ွည္ၿပီး ေကာက္ေနပံုက သားရဲတိရစၦာန္တစ္ေကာင္၏ လက္ႏွင့္ တူၿပီး ေၾကာက္စရာပင္ ေကာင္းေနသည္ဟု ဆုိရေပမည္။
ခရိတ္ကေျပာရင္း ေခ်ာင္းတဟြတ္ဟြတ္ ဆုိးေနေလသည္။
သူသည္ တကယ္ပင္ အားအင္ခ်ည့္နဲ႔လ်က္႐ွိရာ ၾကာ႐ွည္ မတ္တတ္ရပ္ရန္ပင္ ခဲယဥ္းေနေလသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ျပန္ထုိင္ခ်လုိက္ၿပီး ထြက္ေပါက္႐ွိရာဘက္သုိ႔ ေလးဘက္ေထာက္ တြား၍ သြားရန္ ႀကိဳးစားျပန္ ေလသည္။
ဆယ္လိက ေရနံဆိမီးအိမ္တစ္ခု လွမ္းေပးသျဖင့္ ခရိတ္သည္ မီးအိမ္ကုိ လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ကုိင္ကာ လုိဏ္ေခါင္း ေပါက္ထဲသုိ႔ တြား၀င္သြားေလသည္။
၀င္၀င္ခ်င္းလမ္းက အလြန္က်ဥ္းေျမာင္းၿပီး အမုိးက နိမ့္ေသာ္လည္း ေပငါးဆယ္ခန္႔ သြားမိေသာအခါ မ်က္ႏွာ က်က္အမုိးက ျမင့္လာသျဖင့္ မတ္တတ္ထ၍ လာေလသည္။ ေနာက္ထပ္ ေပတစ္ရာခန္႔ သြား လုိက္ေသာ အခါ ပုိ၍ပင္ ျမင့္လာေလသည္။
ထုိအခ်ိန္၌ က်န္သူ သံုးဦးတုိ႔သည္လည္း သူ၏ ေနာက္မွ ဆယ္လီလုိက္လာၿပီျဖစ္သည္။
သူတုိ႔သည္ လုိဏ္ေခါင္းလမ္းက်သ္းကေလးဆံုး၍ အျပင္ဘက္သုိ႔ ေရာက္လာၾကၿပီျဖစ္ရာ ပတ္၀န္းက်င္ ႐ႈခင္းသစ္ ကုိ ေလးေယာက္စလံုး တံ့တၾသ လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနမိၾကေလသည္။
" လွလုိက္တာေနာ္ "
ဆယ္လီက ပတ္၀န္းက်င္ကုိ လွည့္ပတ္ၾကည့္ေနရာမွ ခပ္တုိးတုိး မွတ္ခ်က္ခ်လုိက္သည္။ သူမသည္ ခရိတ္ ထံမွ ေရနံဆီမီးအိမ္ကုိ ယူ၍ ကုိင္ေျမႇာက္ၾကည့္ေနျပန္သည္။
သူတုိ႔ ေရာက္႐ွိလာေသာ ေနရာကား လွ်ပ္စစ္မီးလံုးေပါင္း ရာေထာင္မက ထြန္းလင္းေနသကဲ့သုိ႔႐ွိေသာ ေက်ာက္ဂူ ခန္းက်ယ္ႀကီးတစ္ခု ျဖစ္ေလသည္။
သၾကားကဲ့သုိ႔ အပြင့္ငယ္မ်ားျဖစ္ေနေသာ ကယ္လစီယမ္ေခၚ ထံုးေက်ာက္ဓာတ္အစုိင္အခဲကေလးမ်ားသည္ ေ႐ွးပေ၀သဏီ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာက ေျမႀကီးေပၚသုိ႔ က်ေရာက္ေနရာမွ ႏွစ္ပရိေစၦဒ ၾကာျမင့္လာေသာအခါ ေက်ာက္တံုး မ်ားကပင္ အေရာင္တဖ်ပ္ဖ်ပ္ လက္ေနသည္ဟု ထင္ရေလသည္။
အခ်ိဳ႕ေနရာမ်ားတြင္ ပန္းပုပညာ႐ွင္တို႔၏ လွပေသာ ပန္းပုလက္ရာ ႐ုပ္မ်ားႏွင့္လည္း တူေနသည္။ ဂူ၏ နံရံ မ်ားတြင္ အခ်ိဳ႕ေသာ ထံုးေက်ာက္အစုိင္အခဲမ်ားက ခ်န္ဒီလီယာေခၚ ေ႐ွးေခတ္ အိမ္ႀကီး အိမ္ေကာင္း မ်ားတြင္ သံုးသည့္ မ်က္ႏွာက်က္မွ ဆဲြထားရေသာ ဖန္သားမီးတုိင္ႀကီးမ်ားႏွင့္ တူေန ေတာ့သည္။ နံရံ တစ္ေလွ်ာက္ ႐ွိ သဘာ၀ ေက်ာက္ျဖစ္႐ုပ္ႂကြင္းမ်ားႏွင့္တူသည့္ ပံုပန္းသ႑ာန္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကလည္း အံ့ၾသ ေငးေမာ ဖြယ္ရာ ျဖစ္ေနေလသည္။
သူတုိ႔ေလးဦးသည္ လူခ်င္းခဲြရမွာ ေၾကာက္သကဲ့သုိ႔ အခ်င္းခ်င္း နီးကပ္စြာျဖင့္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေ႐ွ႕သုိ႔ ဆက္ သြားၾက ေလသည္။
က်ယ္၀န္းေသာ ဂူႀကီး၏ အလယ္ဗဟုိတြင္ကား လူတုိ႔၏ လက္ျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ လက္ရာမ်ားကုိ ေတြ႕ရ ေလ သည္။
ဇာတ္ခံုကဲ့သုိ႔ ပလက္ေဖာင္းစင္ျမင့္တစ္ခု႐ွိရာ ေ႐ွးေခတ္လူသားမ်ား ပူေဇာ္ကုိးကြယ္သည့္ ဘုရားစင္လုိလုိ ယဇ္ပလႅင္လုိလုိ ခပ္ဆင္ဆင္ တူေနေပသည္။
ယင္းစင္ျမင့္ ယဇ္ပလႅင္ေပၚတြင္ က်ားသစ္ေရျဖင့္ ဖံုးအုပ္ထားေသာ လူတစ္ေယာက္၏ ႐ုပ္အေလာင္းကုိ ေတြ႕ရ ေလသည္။ ထုိလူ၏ ေျခႏွစ္ဖက္ကုိလည္း ရင္ဘတ္ေပၚသုိ႔ ေကြး၍ တဲြကပ္ထားေလသည္။
" ဘုရင္လုိဘင္ဂူလာအစစ္ပင္ ျဖစ္ေပသည္တကား။ လုိဘင္ဂူလာသည္ ျပင္းထန္စြာ တုိက္ခုိက္ႏို္င္စြမ္း ႐ွိေသာ ေလႏွင့္တူေသာသူ ျဖစ္သည္ပါတကား "
ဤသုိ႔ ပါးစပ္မွ ေရ႐ြတ္ယင္း တြန္ဂါတာသည္ ဒူးတစ္ဖက္ေထာက္၍ အ႐ုိအေသျပဳလုိက္သည္။
႐ုပ္အေလာင္းတြင္ လုိဘင္ဂူလာ၏ လက္မ်ားသည္ ဒူးဆစ္မ်ားအေပၚ ဆုပ္ကုိင္ထားလ်က္႐ွိၿပီး ေ႐ွးေဟာင္း အီဂ်စ္ျပည္ ၌ လူေသအေလာင္းမ်ား ၾကာ႐ွည္ခံေအာင္ မံမီလုပ္ထားသလုိ ေဆးျဖင့္ စီရင္ထားသျဖင့္ ညိဳမည္း ေနေလသည္။
ထူးဆန္းသည္ကား လုိဘင္ဂူလာဘုရင္၏ လက္သည္းမ်ားသည္ ေသၿပီးသည့္ ေနာက္ပုိင္းက်မွ ထပ္၍ ႐ွည္ ထြက္လာပံုရျခင္းပင္ျဖစ္သည္။ လက္သည္းမ်ား႐ွည္ၿပီး ေကာက္ေနပံုက သားရဲတိရစၦာန္တစ္ေကာင္၏ လက္ႏွင့္ တူၿပီး ေၾကာက္စရာပင္ ေကာင္းေနသည္ဟု ဆုိရေပမည္။
ေသဆံုးခ်ိန္က လုိဘင္ဂူလာသည္ သားေမြးငွက္ေတာင္မ်ားျဖင့္ညပီးေသာ ဥိးေခါင္းေဆာင္တစ္မ်ိဳး ေဆာင္းထား ခဲ့ဟန္ တူေပသည္။ သုိ႔ေသာ္ ယခုေတာ့မူ ဥိးေခါင္းေဆာင္းမွာ ျပဳတ္က်ၿပီး သူ၏ေဘးနားတြင္ က်ေန ေလသည္။ ငွက္ေတာင္မ်ား၏ အျပာေရာင္ အေသြးသည္ ယခုတုိင္ေအာင္ပင္ လတ္ဆတ္ေနပံုက အံ့ၾသဖြယ္ရာ ပင္ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။
လုိဘင္ဂူလာ၏ ႐ုပ္အေလာင္းကုိ စင္ျမင့္ေပၚ ေနရာခ်ထားပံုမွာ အေပၚမ်က္ႏွာက်က္ဆိမွ ေရစိမ့္က်ေနရာ တည့္တည့္ တြင္ ခ်ထားေၾကာင္း သတိျပဳမိၾကေလသည္။
သူတုိ႔ေလးဦး ရပ္ၾကည့္ေနခ်ိန္မွာပင္ ေရစက္တစ္စက္အေပၚမွ က်လာၿပီး ဘုရင့္အေလာင္း၏ နဖူးျပင္တည့္ တည့္သုိ႔ က်သြားေလသည္။ နဖူးျပင္မွ တစ္ဆင့္ ေရအႂကြင္းအက်န္မ်ား မ်က္ႏွာက်က္မွ စီးက်သြားပံုမွာ မ်က္ရည္က် သကဲ့သုိ႔ ထင္ရေပသည္။
ႏွစ္႐ွည္လမ်ား ေရစက္မ်ားက်ခဲ့ပံုအရဆုိလွ်င္ ေရစက္ေပါင္းမ်ားစြာ သန္းခ်ီ၍ က်ခဲ့ၿပီး ျဖစ္ရေပမည္။ ေရစက္ တစ္စက္က်တုိင္း ေရတြင္းပါ၀င္သည့္ ကယ္လစီယမ္ထံုးဓာတ္အနည္းငယ္သည္လည္း ဘုရင္၏ နဖူးတြင္ က် က်န္ရစ္ ေၾကာင္း ထင္႐ွားေပသည္။
ဤနည္းအားျဖင့္ ဘုရင္လုိဘင္ဂူလာ၏ ႐ုပ္ကလာပ္သည္ ထံုးေက်ာက္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္မည္၊ တျဖည္းျဖည္း ေက်ာက္႐ုပ္အသြင္သုိ႔ ေျပာင္းလဲလာခဲ့ေလသည္။ ယခုပင္လွ်င္ ဦးေခါင္းသည္ ထံုးေက်ာက္မ်ားျဖင့္ၿပီးသည့္ ေက်ာက္႐ုပ္ အသြင္ ျဖစ္ေနေပၿပီ။
႐ုတ္တရက္ ၾကည့္လုိက္လွ်င္ အျဖဴေရာင္ေက်ာက္သား မ်က္ႏွာဖံုးတစ္ခုစြပ္ထားသကဲ့သုိ႔ ထင္ရသည္။ သုိ႔ေသာ္ ပါးစပ္ေပါက္ေနရာမွ သူ၏ ျဖဴေဖြးေသာ သဘာ၀သြားမ်ားက ညီညာစြာ႐ွိလ်က္ ၿပံဳးၿဖဲၿဖဲႏွင့္ ၾကည့္ေနသလုိ အသြင္မ်ိဳးျဖစ္ေနေလသည္။
ယင္းျမင္ကြင္းမွာ အလြန္စိတ္တုန္လႈပ္ ေခ်ာက္ခ်ားဖြယ္ ေကာင္းေနေလရာ အထူးသျဖင့္ ဆာရာခမ်ာ တုိင္းရင္းသူ ပီပီ အယူသီးမႈ ထိတ္လန္႔တုန္လႈပ္မႈျပင္းစြာျဖစ္ေပၚလ်က္ဆယ္လီ၏ လက္တစ္ဖက္ကုိ တင္းက်ပ္ စြာ ဆုပ္ကုိင္ထားၿပီး ေနရ႐ွာသည္။
ဆယ္လီကလည္း အားေပးသည့္အေနျဖင့္ ဆာရာ၏ လက္ကုိ ျပန္၍ ဆုပ္ကုိင္ထားလုိက္သည္။
ခရိတ္သည္ ေရနံဆီမီးအိမ္ကုိ လူေသအေလာင္း၏ ဦးေခါင္းေပၚသုိ႔ ကုိင္ေျမႇာက္၍ ၾကည့္ရာမွ မီးအိမ္ကုိ ျပန္ခ် ထားလုိက္သည္။
လုိဘင္ဂူလာ၏ ႐ုပ္အေလာင္း ေ႐ွ႕တည့္တည့္ စင္ျမင့္ သုိ႔မဟုတ္ ယဇ္ပလႅင္ေ႐ွ႕နားတြင္ အရာ၀တၳဳငါးခု ခ် ထားသည္ကုိ ေတြ႕ရေလသည္။ ယင္းတုိ႔အနက္ ေလးခုမွာ ဘီယာအုိး ေလးလံုးပင္ျဖစ္သည္။
ဘီယာအုိး မ်ားမွာ ႐ႊံ႕ေစးကုိ လက္ျဖင့္ ပံုသြင္းျပဳလုပ္ထားျခင္းျဖစ္ညပီး အုိး၏ အေပၚ (လည္ပင္း) နားတြင္ ဒီဇုိင္းပံုမ်ား ဖန္တီးျပဳလုပ္ထားေလသည္။ အုိးမ်ား၏ ထိပ္၀ကုိကား ဆိတ္သားေရျဖင့္ အလံုပိတ္ဆုိ႔ ထားေလ သည္။
ပၪၥမေျမာက္ အရာ၀တၱဳကား ျမင္းက်ားသားေရျဖင့္ ခ်ဳပ္ထားသည့္ အိတ္တစ္အိတ္ ျဖစ္ေလသည္။
ခရိတ္သည္ ထုိအိတ္ကုိ စုိက္ၾကည့္ရာမွ တြန္ဂါတာအား လွမ္းၾကည့္လုိက္ေလသည္။
" သူငယ္ခ်င္း တြန္ဂါတာ၊ သူငယ္ခ်င္းဟာ ဘုရင္လုိဘင္ဂူလာရဲ႕ တုိက္႐ုိက္အႏြယ္တစ္ဦးျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ဒီဂူတြင္းက ပစၥည္းမွန္သမွ်ကုိ သူငယ္ခ်င္းကသာ ထိပုိင္ ကုိင္ပုိင္ခြင့္႐ွိတယ္ "
ခရီတ္က ေျပာလုိက္ခ်ိန္တြင္ တြန္ဂါတာသည္ ဒူးေထာက္လ်က္ပင္ ႐ွိေသးၿပီး ႐ုတ္တရက္ ဘာမွ ျပန္မေျပာ ေခ်။ သူ၏ မ်က္လံုးမ်ားက လုိဘင္ဂူလာ၏ ဦးေခါင္းကုိသာ ေငးၾကည့္ၿပီးမွ ပါးစပ္မွလည္း ခပ္တုိးတုိး ေရ႐ြတ္ ဆုေတာင္း ေနေလသည္။
ခရစ္ယာန္ ဘုရားသခင္ကုိ တုိင္တည္ဆုေတာင္းေနျခင္းေပေလာဟု ခရိတ္က ေတြးမိေလသည္။ သုိ႔တည္း မဟုတ္ သူ၏ ဘုိးေဘးဘီဘင္ အႏြယ္ေတာ္မ်ားကုိ တုိင္တည္ ဆုေတာင္းေနေလသေလာ။
ဆယ္လီသည္ သြားခ်င္း႐ုိက္မိေအာင္ ခ်မ္းေနဆဲပင္ ႐ွိေန႐ွာေလသည္။ ဆာရာသည္လည္း အေအးဒဏ္ ေၾကာင့္ ခုိက္ခုိက္တုန္ေန႐ွာေလရာ ခရိတ္သည္ မိန္းကေလးႏွစ္ဦး၏ ပခံုးကုိ ဖက္ထားလုိက္ ေလသည္။
တြန္ဂါတာသည္ ဒူးေထာက္ေနရာမွ မတ္တတ္ထလုိက္ၿပီး စင္ျမင့္ (ယဇ္ပလႅင္)အနီးသုိ႔ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ခ်ဥ္းကပ္သြားေလသည္။
" အုိ ... အ႐ွင္ဘုရင္မင္းျမတ္ လုိဘင္ဂူလာ၊ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အ႐ွင့္အား ယခု ျမင္ရပါ၏။ ကူမာလုိ၏ သားေတာ္ ျဖစ္ေသာ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ယခု သင့္အား ေလးစားစြာျဖင့္ ႏႈတ္ခြန္းဆက္သပါ၏။ ကၽြႏၤုပ္သည္ ဆင္မဆင္ ကူမာ လုိ ျဖစ္ပါ၏။
ဤေနရာတြင္ တြန္ဂါတာသည္ သူတုိ႔၏ ႐ုိးရာတုိင္းရင္းသား မာတာဘယ္လီတုိ႔၏ မူလနာမည္ ဆမ္ဆင္ ကူမာလုိ ဟု သံုးလုိက္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
" အကယ္၍ ကၽြႏ္ုပ္သည္ သင္ ႀကိဳတင္ေဟာကိန္းထုတ္ခဲ့ေသာ အတိတ္တေဘာင္ထဲမွ က်ားသစ္ငယ္ ျဖစ္ပါမူ ကၽြႏ္ုပ္အား အ႐ွင္က ကူညီေစာင့္ေ႐ွာက္ပါေလာ့။ ကူညီေစာင့္ေ႐ွာက္ရန္ ပန္ၾကားပါ၏။ တစ္ဖန္ ကၽြႏ္ုပ္ သည္ ကူညီေစာင့္ေ႐ွာက္ပေလာ့။ ကူညီေစာင့္ေ႐ွာက္ရန္ ပန္ၾကားပါ၏။ တစ္ဖန္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ တေဘာင္ ထဲမွ က်ားသစ္ငယ္ မဟုတ္ပါက ကၽြႏ္ုပ္၏ လက္ကုိ ေခ်မငန္းဖ်က္ဆီးပစ္ပါေလာ့။ အ႐ွင္တို႔၏ မာ႐ိႈဘာနီ မ်ိဳး႐ုိးအႏြယ္ေတာ္မ်ားသာ ပုိင္ဆုိင္ခြင့္႐ွိေသာ ဤရတနာမ်ားအား လာေရာက္ ထိကုိင္ သည့္အတြက္ အျပစ္ဒဏ္ ခတ္လုိက္ပါေလာ့ "
ေျပာေျပာ ဆုိဆုိ တြန္ဂါတာသည္ လက္တစ္ဖက္ျငဖ့္ ဘီယာအုိးတစ္လံုးကုိ အသာထိလုိက္သည္။
ခရိတ္သည္ ရင္တမမႏွင့္ ေငးၾကည့္ေနမိေလသည္။
ေ႐ွ႕ေလွ်ာက္ ဘာေတြျဖစ္လာဦးမည္နည္း။
ေသဆံုးေနၿပီးေသာ ဘုရင္လုိဘင္ဂူလာ၏ ႐ုပ္အေလာင္းက ထ၍ စကားျပန္ေျပာေလမည္ေလာ။
တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ ေနသည့္ၾကားမွ တြန္ဂါတာသည္ ေနာက္လက္တစ္ဖက္ျဖင့္ ဘီယာအုိးကုိ ကုိင္လုိက္ ျပန္သည္။ ထုိ႔ေနာက္ လက္မ်ားကုိေျမႇာက္၍ ကြယ္လြန္သူဘုရင္ လုိဘင္ဂူလာအား အေလးျပဳလုိက္သည္။
ထုိအခုိက္ တစ္စံုတစ္ခု ကဲြ႐ွသံလုိလုိ ၾကားလုိက္ရၿပီး ႐ႊံ႕ေစးျဖင့္ လုပ္ထားေသာ ဘီယာအုိးသည္ အက္ကဲြ ကာ ေအာက္ေျခမွပြင့္ထြက္လာၿပီး ေျပာင္လက္ေသာအရာ၀တၱဳငယ္မ်ား ထြက္က်လာေလသည္။
စိန္ရတနာ မ်ားပင္ျဖစ္ၿပီး ေရနံဆီမီးအိမ္၏ အလင္းေရာင္တြင္ အေရာင္ ဖ်ပ္ဖ်ပ္လက္လ်က္ အလြန္ အံ့ၾသဖြယ္ ေကာင္းေလာက္ေအာင္ စိန္မ်ား စုပံုေနေလေတာ့သည္။
-----------------------------
အခန္း (၄၂)
" ဒါေလာက္မ်ားလွတဲ့ ပစၥည္းေတြက စိန္ေတြခ်ည္း ဟုတ္မယ္မထင္ဘူး႐ွင့္။ အေရာင္လက္ေနတဲ့ ေက်ာက္ တံုးကေလးေတြနဲ႔ တူတယ္ "
ဆယ္လီက အလြန္အ့ံၾသစြာႏ်င့္ ခပ္တုိးတုိး ေျပာလုိက္သည္။
သူတုိ႔သည္ ဘီယာအုိးေလးလံုးစလံုးကုိ သြန္ခ်လုိက္ၿပီး ျမင္းက်ားသားေရျဖင့္ ျပဳလုပ္ထားသည့္ အိတ္ကုိပါ သြန္ခ် လုိက္ၿပီး အေျမာက္အျမား စုပံုေနေသာ ေက်ာက္မ်ားကုိ ေငးေမာၾကည့္ေနမိၾကေလသည္။
အားလံုး ၿငိမ္သက္ေနရာမွ ခရိတ္က စတင္၍ စကားေျပာေလသည္။
" တစ္ခုေတာ့ ေသခ်ာတယ္။ ဘီယာအုိးတစ္လံုးဟာ တစ္ဂါလန္၀င္အုိးျဖစ္တယ္လုိ႔ တေဘာင္မ်ာဆုိထားတာ မွားတယ္။ ငါ အကဲခတ္ၾကည့္ရသေလာက္ အုိးေတြက တစ္ဂါလန္မ႐ွိဘူး။ အလြန္ ဆံုး တစ္ပုိင့္ေလာက္ပဲ ႐ွိမယ္ "
" ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ေလ အုိးတစ္လံုးဟာ တစ္ပုိင့္ပဲ ႐ွိတယ္ထားဦး၊ ငါးပုိင့္ေလာက္႐ွိတဲ့ စိန္ေတြဆုိတာ နည္း သလားဗ် "
တြန္ဂါတာက ျပန္ေျပာလုိက္သည္။
ထုိအေတာအတြင္း သူတုိ႔သည္ ေလွကား၏ အေပၚပုိင္းမွ သစ္သားအခ်ိဳ႕ကုိ ျဖဳတ္ယူၿပီး မိးဖုိထားလုိက္သျဖင့္ အေႏြး ဓာတ္ ရ႐ွိေနၾကၿပီျဖစ္သည္။
" တကယ္လုိ႔ ဒါေတြက စိန္ရတနာ တကယ္ျဖစ္ရင္ေတာ့ ဟုတ္တာေပါ့ "
ဆယ္လီက သံသယ႐ွိဟန္ျဖင့္ ေျပာလုိက္ရာ ခရိတ္က -
" ဒါေတြ အားလံုးဟာ စိန္အစစ္ေတြပဲကဲြ႕။ အခု ျမင္ရတဲ့ ေက်ာက္အားလံုးဟာ စိန္ေတြခ်ည္းပဲ။ ေဟာဒီမယ္ ၾကည့္ "ဟု ေျပာေျပာဆုိဆုိ သူသည္ စိန္တစ္လံုးကုိ ေကာက္ယူလုိက္သည္။
ထုိ႔ေနာက္ ထုိစိန္ကုိ မီးအိမ္၏ မွန္ေျပာင္းတြင္ အသာကပ္၍ ဆဲြလုိက္ရာ ကၽြီခနဲ အသံျမည္သြားၿပီး မွန္သား တြင္ ထင္႐ွားေသာ အစင္းႀကီးတစ္ခု ျဖစ္သြားသည္။
" ကုိင္း ... ျမင္ၾကၿပီမဟုတ္လား။ အဲဒါ စိန္အစစ္ျဖစ္ေၾကာင္း ေသခ်ာေစတဲ့ အေထာက္အထားပဲ "
ခရိတ္ က ေျပာလုိက္လဆင္ ဆယ္လီသည္ အလြန္အံ့ၾသလ်က္ အေသးဆံုး စိန္တစ္လံုးကုိ ေကာက္ယူလုိက္ သည္။
" စိန္အစစ္ က ဒါေလာက္ပဲ ႀကီးႀကီး႐ွိလုိ႔လား႐ွင့္။အခု ေဟာဒိ အေသးဆံုးက ကၽြန္မ လက္ညႇိဴးထိပ္ထက္ ႀကီးေန ေသးတယ္ "
" ဒီလုိ ျဖစ္လိမ့္မယ္၊ ဟုိေခတ္က မာတာဘယ္လီ အလုပ္သမားႀကီးေတြက အႀကီးဆံုး စိန္တံုးေတြကုိမွ ေ႐ြးယူ လာခဲ့တာ ျဖစ္လိမ့္မယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ စဥ္းစားဖုိ႔က ဒါေတြက စိန္႐ုိင္းတံုးေတြ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အေခ်ာကုိင္ ေသြးရာမွာ ေျခာက္ဆယ္ရာခုိင္ႏႈန္းေလာက္ ေလ်ာ့သြားမယ္ဆုိတဲ့ အခ်က္ပဲ။ အခု မင္း လက္ထဲ က စိန္တံုး ဆုိရင္ အေခ်ာေသြးလုိက္တဲ့အခါ ပဲေစ့တစ္ေစ့အ႐ြယ္ေလာက္ပဲ က်န္လိမ့္မယ္ "
ခရိတ္က ႐ွင္းျပလုိက္သည္။
" အေရာင္ေတြကလည္း အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲေနာ္ "
တြန္ဂါတာက ၀င္၍ မွတ္ခ်က္ခ်လုိက္သည္။
တကယ္လည္း စိန္ေတြက အေရာင္အေသြးအမ်ိဳးမ်ိဳး ျဖစ္ေနေလသည္။ အခ်ိဳ႕က သံပရာသီးမွည့္ အေရာင္ ျဖစ္ၿပီး၊ အခ်ိဳ႕က အ၀ါရင့္ ျဖစ္ေနသည္။ အျခား အေရာင္အမ်ိဳးမ်ိဳးလည္း ႐ွိေလသည္။
" ေဟာဒါ ကုိလည္း ၾကည့္ၾကပါဦး႐ွင့္ "
ဆယ္လီ က ခရမ္းေရာင္အရင့္႐ွိေသာ စိန္တစ္လံုးကုိ ေကာက္ယူရင္း ေျပာလုိက္သည္။
" ေနာက္ၿပီး ေဟာဒါကုိလည္း ၾကည့္ၾကပါဦး "
သူမက ၾကက္ေသြးေရာင္အရင့္ ေက်ာက္တစ္လံုးကုိ ျပျပန္သည္။
" ဒါလည္း ၾကည့္ဦးေလ "
သည္တစ္ခါေတာ့ သူမသည္ အစိမ္းေရာင္ ေက်ာက္တစ္လံုးကုိ ယူျပေလသည္။
ထုိ႔ေနာက္ ဆယ္လီသည္ ေရာင္စံုေက်ာက္မ်ား တစ္လံုးစီ ေ႐ြးယူ၍ သူမ၏ ေ႐ွ႕တြင္ စီခ်ထားလုိက္သည္။
" သိပ္လွတာပဲေနာ္ "
ေျပာရင္းႏွင့္ သူမသည္ ေက်ာက္မ်ားကုိ အ႐ြယ္အစားႏွင့္ အေရာင္အေသြးအလုိက္ ေ႐ြးခ်ယ္ၿပီး စီေနျပန္ သည္။ တစ္ဖန္ အ၀ါေရာင္၊ ေ႐ႊေရာင္ေက်ာက္မ်ားကုိ တစ္တန္းစီၿပီး အနီႏွင့္ ပန္းႏုေရာင္ ေက်ာက္မ်ားကုိ ေနာက္ တစ္တန္း စီထားလုိက္သည္။
ဤတြင္ ခရိတ္ က စိန္အေၾကာင္း ႐ွင္းျပေလသည္။
" စိန္႐ိုင္းဆုိတာက သဘာ၀ အေရာင္အေသြးထဲက ဘာအေရာင္မဆုိ ႐ွိတတ္တယ္။ ဆယ့္ေလးရာစုႏွစ္ တုန္းက ကမၻာ့အႏွံ႔အျပားလွည့္ခဲ့တဲ့ ခရီးသည္ ဂၽြန္မန္ဒီေဗးလ္ ဆုိသူက သူ႔မွတ္တမ္းေရးရာမွာ စိန္ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ တစ္ခုက တျခား ေက်ာက္မ်က္ရတနာေတြရဲ႕ အေရာင္အေသြးကုိ စိန္႐ုိင္းဘ၀မွာ အတု ယူတတ္ တဲ့ သဘာ၀႐ွိတယ္လုိ႔ ေရးသားခဲ့ဖူးတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက စိန္ကုိ အေခ်ာကုိင္ေသြးလုိက္ရင္ ပံုသ႑ာန္ အမ်ိဳးမ်ိဳးျဖစ္လာႏိုင္တယ္တဲ့။ ဥပမာ စတုရန္းပံုကစၿပီး ေအာက္တာဟီဒ႐ြန္ပံုအထိ ျဖစ္လာႏိုင္ တယ္"
" အမယ္ေလး အေရးထဲ ႐ွင္က စကားလံုးခက္ခက္ေတြ ထည့္ေျပာေနျပန္ပါၿပီ။ ေအာက္တာဟီဒ႐ြန္ဆုိတာ က ဘာမ်ား လဲ႐ွင့္။ ကၽြန္မေတာ့ ၾကားေတာင္ မၾကားဖူးပါဘူး "
ဆယ္လီက ၿပံဳး၍ ေျပာလုိက္ရာ ခရိတ္က ခပ္တည္တည္ႏ်င့္ -
" ေအာက္တာဟီဒ႐ြန္ဆုိတာ ေဘးႏွစ္ဖက္က ႀတိဂံပံုသ႑ာန္႐ွိၿပီး အေပၚကေတာ့ ပိရမစ္ပံုသ႑ာန္ ႏွစ္ခု ႐ွိတဲ့ အရာ၀တၳုပဲ" ဟု ေျပာလုိက္သည္။
" ေနပါဦး၊ ႐ွင္က ဒါေတြ ဘယ္လုိလုပ္ၿပီး သိေနတာလဲဟင္ "
" ငါ စာအုပ္တစ္အုပ္ေရးခဲ့တာ မွတ္မိတယ္မဟုတ္လား။ အဲဒီစာအုပ္ တစ္၀က္နီးပါးေလာက္က အာဖရိက တုိက္ စိန္ေတြအေၾကာင္း ပါတယ္ေလကြာ "
" ဟုတ္ကဲ့ ဒါေလာက္ဆုိရင္ ေတာ္ေလာက္ပါၿပီ "
" မေတာ္ခ်င္ေသးရင္လည္း ငါက ဆက္ၿပီး ေျပာျပႏုိင္ေသးတယ္။ စိန္ဆုိတာဟာ အလင္းေရာင္ကုိ ေထာင့္ အမ်ိုးမ်ိဳး ဖန္တီးျဖစ္ေပၚေစႏုိင္တာမုိ႔ ေတာ္ေတာ္ ထူးဆန္းတယ္ "
" ေတာ္ပါေတာ့႐ွင္ "
ဆယ္လီက ဤသုိ႔ ေျပာလုိက္ေသာ္လည္း သူမ၏ မ်က္ႏွာအမူအရာက စိန္ေတြကုိ စိတ္၀င္စား ေနေသးပံု ရသျဖင့္ ခရိတ္က စကားဆက္ေလသည္။
" စိန္ရဲ႕ ေတာက္ေျပာင္လွပမႈကေတာ့ တကယ္ အံ့ၾသဖုိ႔ေကာင္းတယ္။ တစ္ခုပဲ႐ွိတာက ေ႐ွးေခတ္ လူေတြ က စိန္႐ုိင္းကုိ အေရာင္အေသြး အေကာင္းဆံုးျဖစ္လာေအာင္ ေသြးယူတဲ့ အတတ္ပညာ မတတ္ခဲ့ၾကဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ေ႐ွးေခတ္က ေရာမလူမ်ိဳးေတြဟာ ပုလဲရတနာကုိ ပုိၿပီး တန္ဖုိးထားၾကတယ္။ စိန္ကုိ ပထမဆံုးေသြးတဲ့ ဟိႏၵဴလူမ်ိဳးပညာ႐ွင္ေတြကေတာင္ စိန္႐ုိင္းကုိ အၾကမ္းသေဘာ ပြတ္တုိက္ သေဘာက္ပဲ တတ္ၾကတယ္။ ကမၻာေက်ာ္ ကုိဟီႏူး စိန္ႀကီးကုိ ၾကည့္ပါလား။ အၾကမ္းေလာက္ပဲ ေသြးထားတယ္။ အခု ေခတ္ စိန္ေသြးပညာ႐ွင္ေတြက အေလးခ်ိန္ ကာရက္ ခုနစ္ရာေက်ာ္႐ွိတဲ့ စိန္႐ုိင္းကုိေသြးရင္း ကာရက္ တစ္ရာေက်ာ္ေလာက္ပဲ က်န္တတ္ေၾကာင္း သိရရင္ ေ႐ွးေခတ္လူေတြ အလြန္ အံ့ၾသၾကလိမ့္မယ္ "
" ေနပါဦး႐ွင့္ ကာရက္ခုနစ္ရာဆုိတာ ဘယ္ေလာက္ႀကီးသလဲ "
ဆာရာက သိလုိ၍ ေမးလုိက္ရာ ခရိတ္သည္ သူ၏ေ႐ွ႕႐ွိ စိန္မ်ားထဲမွ စိန္ႀကီးတစ္လံုးကုိ ေ႐ြးထုတ္ ယူလုိက္သည္။ ထုိစိန္႐ုိင္းတံုး၏ အ႐ြယ္ပမာဏမွာ ေဂါက္႐ုိက္သည့္ ေဂါက္သီးတစ္လံုးပမာဏခန္႔ ႐ွိသည္။
" အဲဒါက ကာရက္ သံုးရာေက်ာ္ေလာက္ပဲ ႐ွိမယ္။ ဒါကုိ အေခ်ာကုိင္ ေသြးလုိက္ရင္ ကာရက္ တစ္ရာေက်ာ္ ေလာက္ပဲ က်န္မယ္။ ဒါေတာင္ အေတာ္ႀကီးတဲ့ စိန္ျဖစ္လာမွာမုိ႔ လူေတြက နာမည္ေပးၾကလိမ့္မယ္။ ဥပမာ မဂုိဘုရင္ႀကီး ႐ွားဘုရင္ရဲ႕ ရတနာ အဲဒီလုိ နာမည္ေတြ ေပးၾကလိမ့္မယ္ "
" ဒီစိန္ကုိေတာ့ လုိဘင္ဂူလာရဲ႕ မီးလွ်ံႀကီးလုိ႔ နာမည္ေပးရင္ ေကာင္းမယ္ "
ဆာရာ က အႀကံျပဳလုိက္ရာ ခရိတ္က ေခါင္းညိတ္ျပလုိက္သည္။
" ေအး ... ဟုတ္တယ္၊ ဒီနာမည္က မဆုိးပါဘူး။ လုိဘင္ဂူလာရဲ႕ မီးလွ်ံႀကီးလုိ႔ နာမည္ေပးလုိက္ရင္ ေကာင္း သားပဲ "
တြန္ဂါတာက ၀င္၍ ေမးခြန္းထုတ္လုိက္သည္။
" ဒါေတာ့ အတိအက် ေျပာရခက္သားဗ်။ ဒီစိန္႐ုိင္းပံုထဲမွာ တန္ဖုိး႐ွိတာေတြ ပါသလုိ လံုး၀ တန္ဖုိးမ႐ွိတဲ့ ေက်ာက္႐ုိင္း ေတြလည္း ေရာပါေနလိမ့္မယ္ "
ေျပာရင္းႏွင့္ ခရိတ္သည္ အညိဳရင့္ေရာင္ စိန္႐ုိင္းတစ္တံုးကုိ ေကာက္ယူလုိက္သည္။
" ေဟာဒါဆုိရင္ အခုေခတ္မွာ တန္ဖုိး႐ွိတဲ့စိန္မ်ိဳးျဖစ္လိမ့္မယ္။ ေငြေၾကးပမာဏနဲ႔ ေျပာရရင္ေတာ့ စိန္ေကာင္း ေကာင္းတစ္လံုးရဲ႕ တန္ဖုိးဟာ အဲဒီစိန္သေဘာက်ၿပီး ၀ယ္တဲ့ လူကေပးတဲ့ တန္ဖုိးပဲလုိ႔ဆုိရမယ္။ ဒီစိန္ေတြ အားလံုးကုိ တစ္ခ်ိန္တည္း တစ္ၿပိဳင္နက္ ေရာင္းခ်ဖုိ႔ေတာ့မျဖစ္ႏုိင္ဘူး။ လက္႐ွိ ကမၻာ့ေစ်းကြက္ တစ္ခုလံုး က ဒီစိန္ေတြအားလံုးကုိ တစ္ၿပိဳင္နက္ ၀ယ္ႏုိင္တဲ့ အင္အားမ႐ွိဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီစိန္မ်ိဳးေတြ တစ္လံုးခ်င္း ေရာင္းမွ ျဖစ္မယ္။ စိန္တစ္လံုးရဲ႕ တန္ဖုိးကလည္း အလြန္မ်ားမွာမုိ႔ ၀ယ္နုိင္မယ့္လူကုိ ေတာ္ေတာ္ ႐ွာရလိမ့္မယ္ "
" တန္ဖုိးက ဘယ္ေလာက္မ်ားမွာမုိ႔လဲ "
တြန္ဂါတာက ထပ္ေမးလုိက္ရာ ခရိတ္သည္ ေနာက္ထပ္ စိန္႐ုိင္းတစ္လံုးကုိ ေကာက္ယူလုိက္ျပန္သည္။
" ဒီစိန္ဆုိရင္ ကၽြမ္းက်င္တဲ့ စိန္ေသြးပညာ႐ွင္ေတြက အထူးဂ႐ုစုိက္ၿပီး ေသြးၾကလိမ့္မယ္။ စိန္ဆုိတာ ေသြးၿပီး ခဲြျခမ္း စိတ္ျဖာရေသးတယ္။ ဒီလုိ ခဲြရာမွာ မကၽြမ္းက်င္လုိ႔ တစ္ခ်က္မွားသြားတာနဲ႔ လံး၀ တန္ဖုိး မ႐ွိ တဲ့ အျဖစ္မ်ိဳး ကုိ ေရာက္သြားႏုိင္တယ္။ သုိ႔ေသာ္လည္း ပညာ႐ွင္က တကယ္ ကၽြမ္းက်င္ၿပီး စိတ္ကလည္း အလြန္တည္ၿငိမ္ေအးေဆးစြာနဲ႔ ပုိင္ပုိင္နုိင္ႏုိင္ ခဲြလုိက္ႏုိင္ရင္ေတာ့ ဒီစိန္ဟာ ကာလတန္ဖုိးနဲ႔ ေဒၚလာ ဆယ္သိန္း ေလာက္ တန္လိမ့္မယ္ "
" ဟင္ ... ေက်ာက္တစ္လံုးတည္းက ေဒၚလာေငြ ဆယ္သိန္းေတာင္ တန္မယ္လား "
ဆာရာက တအံ့တၾသ ေမးလုိက္သည္။
ခရိတ္ ေခါင္းညိတ္ျပေလသည္။
" ဟုတ္တယ္၊ က်ဳပ္က အနည္းဆံုး ခန္႔မွန္းေျပာတာပါ။ အဲဒါထက္မက တန္ဖုိး႐ွိႏုိင္တယ္ "
ဤတြင္ ဆယ္လီသည္ လက္ႏွစ္ဖက္ျဖင့္ စိန္႐ုိင္းတံုးေတြ ရႏုိင္သေလာက္ကုိ က်ံဳးယူလုိက္သည္။
" ဒါဆုိရင္ေကာ ကာလတန္ဖုိး ဘယ္ေလာက္႐ွိမယ္ ထင္သလဲ "
" ေဒၚလာေငြ သိန္းေပါင္းတစ္ေထာင္က သိန္းေပါင္း ငါးေထာင္ေလာက္အထိ ႐ွိႏိုင္တယ္"
ခရိတ္ က တည္ၿငိမ္ေအးေဆးစြာျဖင့္ ျပန္ေျပာလုိက္သည္။
ဆယ္လီသည္ လက္ခုပ္ထဲမွ စိန္႐ုိင္းမ်ားကုိ ျပန္သြန္ခ်လုိက္သည္။
ထုိ႔ေနာက္ အားလံုး တိတ္ဆိတ္ၿငိမ္သက္ေနၾကသည္။ သူတုိ႔အားလံုးသည္ စိတ္ဓာတ္က်ေနၾကသျဖင့္ ဆိတ္ဆိတ္ေနၾကျခင္းျဖစ္ေလသည္။ ရန္သူေတြ ပတ္ခ်ာ၀ုိင္းေနသည့္ အျဖစ္မွ လြန္ေျမာက္ရန္ အလားအလာ အလြန္နည္းေနသျဖင့္ စိတ္ပ်က္အားငယ္ေနၾကျခင္းျဖစ္ေလသည္။
အတန္ၾကာမွ တြန္ဂါတာက စေျပာေလသည္။
" က်ဳပ္တုိ႔ အျဖစ္ကလည္း တစ္မ်ိဳးပဲဗ်။ အခု ဒီမွာ က်ဳပ္တုိ႔ ထုိင္ေနၾကတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဒီစိန္ေတြေၾကာင့္ က်ဳပ္တုိ႔ဟာ ကမၻာမွာ အႂကြယ္၀ဆံုးဆုိတဲ့ လူထက္ေတာင္ ပုိၿပီး ခ်မ္းသာႂကြယ္၀ေနၿပီလုိ႔ ဆုိႏုိင္တယ္။ ဒါေပမဲ့အ ခုလုိ ေျမေအာက္ဂူထဲမွာ အက်သ္းက်သလုိ ေနရာက လြတ္ေျမာက္ၿပီး ျပင္ပေနေရာင္ေအာက္မွာ လြတ္လပ္လာမယ္ဆုိရင္ ဒါေတြအားလံုး က်ဳပ္က ေပးပစ္ဖုိ႔ အဆင္သင့္႐ွိတယ္ "
သူေျပာလုိက္ပံုက လြတ္ေျမာက္ေရးကလဲြလွ်င္ ဘာကုိမွ ဂ႐ုမစုိက္ဟုဆုိလုိသည့္ ဟန္မ်ိဳးျဖစ္ေနသည္။
ဆာရာသည္ ခရိတ္အား လွမ္းၾကည့္ရင္း ေတာင္းပန္သလုိ ဟန္မ်ိဳးႏွင့္ -
" ဒီမယ္ ကၽြန္မတုိ႔ကုိ စကားေျပာစမ္းပါ ပူဖုိးရယ္။ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ျဖစ္ေအာင္ ပံုေတြ ေျပာျပစမ္းပါ လားဟင္ " ဟု ေျပာလုိက္သည္။
ထုိအခါ ဆယ္လီကပါ ေထာက္ခံသည့္အေနျဖင့္ -
" ဟုတ္တယ္႐ွင့္၊ ႐ွင္က စိန္ရတနာေတြအေၾကာင္း နားလည္တယ္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္မတုိ႔ကုိ စိန္ေတြ အေၾကာင္း ေျပာျပစမ္းပါ။ ဒါမွ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္ျဖစ္ၿပီး လက္႐ွိဘ၀ကုိ ေမ့ေနလိမ့္မယ္" ဟု ေျပာ လုိက္သည္။
ခရိတ္ သည္ သေဘာတူဟန္ျဖင့္ ေခါင္းညိတ္လုိက္သည္။
ဆက္ရန္
.
2 comments:
Thank you very much.
Ray
အဆက္ေလး တင္တာျမင္လို႔ ဒုတိယအႀကိမ္ ဝင္ဖတ္သြားတယ္ အမေရ။ ေက်းဇူးပါေနာ္ ဆက္ေမွ်ာ္ေနတယ္။
Post a Comment