နတ္ကနားပြဲ
ကိုေဒါင္းစိန္သည္ သူ႕အိမ္ႏွင့္ မနီးမေ၀းတြင္ ေဆာက္လုပ္ထားေသာ နတ္ကနားကို ၾကည့္႐ႈရင္း မုိးဦးမွသည္ မုိးေႏွာင္းသို႕ ပင္ပန္းႀကီးစြာ ျဖတ္သန္းလာခဲ႔ ရေသာ သူ႕ဘ၀ခရီးစဥ္ကို ျပန္လွန္သံုးသပ္ ၾကည့္႐ႈ၍ ေန၏။
သူ႕အိမ္အတြင္း သူႏွင့္ မနီးမေ၀း၌မူ ပဲခူးနတ္ကရန္ ဖက္စပ္ပါ၀င္ေသာ နံကရုိင္းအႏြယ္ မိန္းမ ခုႏွစ္ဦးသည္ နတ္ကရန္ အစီအစသ္မ်ားကို ေဆြးေႏြးတုိင္ပင္ေနၾက၏။ သည္အထဲ၌ ကိုေလးဖုိးကြန္႕၏ မိန္းမ မျပားႀကီးကလည္းပါ၏။ ကိုလူေမာင္၏ ဇနီးသ္ကလ်ာ မဖြာသက္လည္း ပါ၏။ အိမ္ေထာင္က်စ မိန္းမရြယ္ မ်ားလည္း ပါ၏။ ကိုေလးဖ်ုိးကြန္႕က သူ နတ္ကရမွာ ရွက္သည္ဟု ဆုိေသာေၾကာင့္ မျပားႀကီးမွာ လင္အငွား ႏွင့္ ကရမည္ျဖစ္သည္။ နတ္ပြဲၿပီးေသာအခါ ထုိအငွားလင္ကို ကြမ္းတစ္ယာႏွင့္ ကြာပစ္ရသည္။ သို႕မဟုတ္က နတ္ေပးစားေသာ လင္ျဖစ္၍ ထုိ အငွားလင္မွာ အတည္ျဖစ္သည္ဟု အယူရွိၾကသည္။
ထုိအခ်ိန္တြင္ ဦးပဥၥင္းတစ္ပါးႏွင့္ ရြာမွ စာၾကည့္တုိက္မွဴး လူငယ္သည္ ကိုေဒါင္းစိနတုိ႕ အိမ္သို႕ ၀င္လာရာ ကိုေဒါင္းစိန္သည္ ေခါင္းရင္းဘက္တြင္ ဖ်ာတစ္ခ်ပ္ ထ ခင္း၍ ဦးပဥၥင္းအား ေနရာခ်ထားေပး၏။ လူငယ္ မွာမူ ကိုေဒါင္းစိန္ႏွင့္အတူ ၀င္ထုိင္၏။ ေစာေစာက နတ္ကရန္ အစီအစဥ္မ်ားကို ေဆြးေႏြး တုိင္ပင္လ်က္ရွိေသာ မျပားႀကီးတုိ႕ မိန္းမအုပ္မွာလည္း ဦးပဥၥင္း ေရာက္လာသည္မွ စ၍ တိတ္ဆိတ္ သြားကာ ဦးပဥၥင္းအား ၀တ္ျပဳၿပီးေနာက္ ဆိတ္ၿငိမ္စြာ ထုိင္ေနၾက၏။
ကိုေဒါင္းစိန္ကား ဦးပဥၥင္းသည္ မည္သည့္ ကိစၥအတြက္ ၾကြေရာက္လာျခင္း ျဖစ္သည္ကို မသိသျဖင့္ ဦးပဥၥင္း အား ေငးၾကည့္ရင္း ဦးပဥၥင္းႏႈတ္မွ ထြက္လာမည့္စကားကို နားစြင့္ေန၏။ ဦးပဥၥင္းမွာ သက္ေတာ္ ၂၈ ႏွစ္ခန္႕ ရွိၿပီျဖစ္၍ ေညာင္တုန္းၿမိဳ႕ သုဓမၼာ ပရိယတၱိ ပထမျပန္စာေမးပြဲ အႀကီးတန္းႏွင့္ အစိုးရ ပထမျပန္ စာေမးပြဲ အႀကီးတန္းကို ေျဖဆုိေအာင္ျမင္ၿပီးေသာ က်မ္းတတ္ ပုဂၢိဳလ္ျဖစ္၍ ရပ္ရြာ ဒကာ ဒကာမမ်ား၏ ၾကည္ညိဳ ေလးစားမႈကို ခံယူရရွိထားေသာ ဦးပဥၥင္းျဖစ္သည္။ ငယ္ရြယ္ေသာ ပဥၥင္းပ်ိဳပင္ ျဖစ္ေစကာမူ တည္ၿငိမ္ ရင့္က်က္ေသာ ဣေျႏၵသိကၡာ ရွိျခင္းေၾကာင့္ ျမင္ရသူ လူတုိင္းကပင္ ၾကည္ညိဳေလးစားၾကသည္။ က်ယ္ျပန္႕ေသာ နဖူးျပင္၊ ေပၚလြင္ထင္ရွားေသာ ႏွာေခါင္း၊ ေစ့စပ္ေသသပ္ပိရိေသာ ႏႈတ္ခမ္းတုိ႕ကား ဦးပဥၥင္း ၏ ထင္ရွားေသာ ရုပ္လကၡဏာမ်ားပင္ ျဖစ္သည္။
ခက္ခဲနက္နဲေသာ က်မ္းဂန္မ်ားကို စူးစူးစိုက္စုိက္ သင္အံ ေလ့လာခ့ဲရသူပီပီ ဦးပဥၥင္း၏ မ်က္လံုးအစံုမွာ စူးရွ နက္နဲေသာ အသြင္ကို ေဆာင္သည့္ ေရာင္ျခည္မ်ား လွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ ကြန္႕ျမဴးေနသည္။ အတန္ၾကာ ေသာ အခါ ဦးပဥၥင္းသည္ နတ္ကနားကို လက္ညႈိးညႊန္၍ -
'ကိုင္း ေျပာၾကစမ္းပါဦး၊ အခု နတ္ကမယ့္ အထဲမွာ ဘယ္သူေတြ ပါသလဲ'ဟု ေမးလုိက္၏။
အားလံုးက သူ႕ၾကည့္ငါ့ၾကည့္ႏွင့္ မည္သူမွ် မေျဖပဲ ရွိၾကရာမွ မျပားႀကီးက 'အားလံုး ပါပါတယ္ ဘုရာ့'ဟု ၀င္၍ အေျဖေပးလုိက္၏။
'ကဲ ဒါျဖင့္ အားလံုး နားေထာင္ၾကပါ။ ဒကာႀကီးတုိ႕ ဒကာမႀကီးတုိ႕ဟာ က်ဳပ္တို႕ သံဃာေတာ္ေတြရဲ႕ ဆြမ္းဒကာ ဆြမ္းဒကာမေတြျဖစ္လုိက မေကာင္းျမစ္တားၿပီး ေကာင္းရာကို ညႊန္ျပရမယ့္ တာ၀န္ က်ဳပ္တုိ႕မွာ ရွိတယ္။ ဒါေၾကာင့္ နတ္ကိုးကြယ္ ယံုၾကည္မႈရဲ႕ အေကာင္းအဆုိး အက်ိဳးအျပစ္ကုိ က်မ္းဂန္ အကိုးအကားနဲ႕ က်ဳပ္ ေျပာျပမယ္။ ပထမဆံုး နတ္ဆုိတ့ဲ ေ၀ါဟာ႕က ဘယ္ကေန ဆင္းသက္လာတယ္ဆုိတ့ဲ အရင္းအျမစ္ကို က်ဳပ္တုိ႕ ရွာေဖြရမယ္။
နတ္ဆုိတာ မဂဓဘာသာမွ နာထသဒၵါကို အစြဲျပဳၿပီး နတ္ရယ္လုိ႕ ေခၚေ၀ၚျခင္းျဖစ္ေၾကာင့္ က်ဳပ္တုိ႕ နားလည္ ထားရမယ္။ အဲဒီ နာထသဒၵါဟာ ကိုးကြယ္ရာအနက္ကို ေဟာတယ္။ ကမၻာဦးသူေတြဟာ ကိုးကြယ္ရာ ကို ရွာေဖြရင္း ကိုယ္စိတ္ကူးတည့္ရာကို ေမွ်ာ္မွန္း ေရာ္ရမ္္းၿပီး ကိုးကြယ္လာရာကစၿပီးေတာ့ အဲဒီ နာထ၊ ျမန္မာလုိေတာ့ နတ္ဆုိတ့ဲ ေ၀ါဟာရ ေပၚလာတယ္လုိ႕ ယူဆဖြယ္ရွိတယ္။ တကယ့္ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္က အဲဒီနတ္ေတြ ဟုတ္ရဲ႕လား၊ အဲဒီ ေမးခြနး္ကို က်ဳပ္ကိုယ္တုိင္ မေျဖဘူး၊ ဘုရားေဟာ ဓမၼပဒ ပါဠိေတာ္ ထဲက ထုတ္ႏုတ္ကိုးကားၿပီးေျဖမယ္။ "အတၱာဟိအတၱေနာနာေထာ၊ ေကာဟိနာေထာ ပေရာသိယာ"တ့ဲ၊ အနက္ကေတာ့ "အတၱာဟိအတၱာဧ၀၊ မိမိကိုယ္ မိမိသည္သာလွ်င္။ အတၱေနာနာေထာ၊ မိမိ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္ျဖစ္၏။ ပေရာ၊ မိမိမွ တစ္ပါးေသာ။ ေကာ၊ အဘယ္မည္ေသာ သူမွ်။ နာေထာ၊ ကိုးကြယ္ ရာသည္။ သိရာ၊ ျဖစ္ခ်မ့္မည္နည္း။"တ့ဲဗ်၊ မိမိကိုယ္ မိမိသာလွ်င္ မိမိ၏ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္ ျဖစ္တယ္။
မိမိမွ တစ္ပါး အဘယ္မည္ေသာသူ တစ္စံုတစ္ေယာက္သည္ မိမိ၏ ကိုးကြယ္ရာ ျဖစ္ႏုိင္မည္လဲတ့ဲ။ ဒါေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားတုိ႕ရဲ႕ ကိုးကြယ္ရာ အစစ္ဟာ နတ္ေတြ မဟုတ္ဘဲ ခင္ဗ်ားတုိ႕ကိုယ္တုိင္သာ ျဖစ္တယ္ ဆုိတာ ၿမဲၿမဲႀကီး မွတ္ထားၾကပါ'
အားလံုးပင္ ေခါင္းငံု႕ တိတ္ဆိတ္လ်က္ ရွိၾကစဥ္ စာၾကည့္တုိက္မွဴး လူငယ္က၀င္၍ "မွန္တယ္၊ ကိုယ့္ၾကမၼာ ကုိ ကုိယ္သာလွ်င္ ဖန္တီးႏုိင္တယ္။ ကိုယ္ရဲ႕ ေကာင္းက်ိဳး ဆုိးက်ိဳးကို ကိုယ့္ကိုယ္ကို ကိုယ့္ကိုယ္ တုိင္သာလွ်င္ ေပးစြမ္းႏုိင္တယ္။ ဘယ္နတ္ဘယ္သိၾကား ဘယ္ကံၾကမၼာကမွ ေပးစြမ္းႏုိင္ျခင္း မရွိဘူး"ဟု ၀င္ေထာက္ လုိက္၏။
'အဲဒီေလာက္ကေလးနဲ႕ သေဘာမေပါက္ႏုိင္ေသးဘူးဆုိရင္လည္း ေရွးပညာရွိ စာဆုိ အေက်ာ္အေမာ္ ေတြရဲ႕ ပ်ိဳ႕ကဗ်ာမ်ားမွ ထုတ္ႏုတ္ ကိုးကားၿပီး ကြင္းခနဲ ကြက္ကနဲေနေအာင္ ရွင္းျပပါဦးမယ္'
ဦးပဥၥင္းသည္ ျပတ္သြားေသာ စကားဆက္ကို ျပန္ေကာက္လာရာမွ ဤ ေနရာသိုက အေရာက္ ေခတၱ ရပ္နားလုိက္၍ သူ ထုတ္ႏုတ္ကိုးကားရမည့္ အခ်က္အလက္မ်ားကို ျပန္လည္သံုးသပ္ေနဟန္ျဖင့္ အတန္ၾကာေအာင္ပင္ ဆိတ္ၿငိမ္စြာ စသ္းစားေနၿပီးေနာက္မွ -
'အဲ အခု ကိုးကား ေျပာဆုိမယ့္ ကဗ်ာကေတာ့ စာဆုိ အရွင္မဟာသီလ၀ံသ ၈၅၃ ခုႏွစ္မွာ စပ္ဆုိတ့ဲ သံေ၀ဂခန္း ပ်ိဳ႕ထဲက ထုတ္ႏုတ္ကိုးကားမယ့္ ကဗ်ာ ျဖစ္တယ္။ အဓိပၸာယ္ရွိၿပီး ထိလြန္း မိလြန္းလုိ႕ တစ္ဆိတ္ ကေလး ႀကိဳးစားၿပီး နားေထာင္ၾကစမ္းပါ။ အဲဒီ သံေ၀ဂခန္းပ်ိဳ႕ အပိုဒ္ ၃၅ မွာ "ကာလရွည္လ်ား၊ လူ႕ငႏြားတုိ႕၊ ႀကီးမားယုတ္မာ၊ နတ္မိစၦာကို၊ ဘုိးလာ ဘြားဘက္၊ ေျမးသားဆက္၍၊ မပ်က္ခုတုိင္၊ နတ္ခ႐ုိင္ႏွင့္၊ ပန္းခုိင္ေရအုိး၊ ဆယ္စံုၿဖိဳး၍၊ ျမတ္ႏုိးႏွစ္သက္၊ အနက္အနီ၊ တစ္လီေခါင္းေပါင္း၊ တင္အုပ္ေဆာင္းႏွင့္၊ အေပါင္း စုေ၀း၊ အေမႊးအႀကိဳင္၊ မုန္႕ဆုိင္မုန္႕ခဲ၊ ၾကက္၀က္လဲ၍၊ ဗံုႏွဲခရာ၊ တီးမႈတ္ကာႏွင့္၊ ခ်မ္းသာဆင္းရဲ၊ ေပးစၿမဲဟု၊ စိတ္ထဲထင္မွတ္၊ ငါတုိ႕နတ္ကို၊ မျပတ္ကိုးကြယ္၊ အႏၱရာယ္လည္း၊ ကိုယ္၀ယ္လြတ္ကင္း၊ မရွိ လ်ဥ္း၏"တ့ဲ၊ ရွင္းပါေပ့ဗ်ာ။
မုိက္မဲတ့ဲ လူ႕ငႏြားေတြဟာ အႀကီးအက်ယ္ ယုတ္မာလွတ့ဲ နတ္မိစၦာေတြကို ဘုိးစဥ္ေဘာင္ဆက္ကစ ေျမးသားတုိင္ေအာင္ ဆက္ၿပီးေတာ့ နတ္ခ႐ုိင္ေဆာက္လုပ္၊ ပန္းခုိင္ေရအိုး ေခါင္းေပါင္း အနီအနက္ေတြနဲ႕ ပူေဇာ္ပသ႐ံုမွ်မက အေပါင္းအေဖာ္ေတြ စုေ၀းၿပီး အေမႊးအႀကိဳင္ မုန္႕ဆုိင္မုန္႕ခဲ၊ ၾကက္၀က္လဲ၍ ၊ ဗံုႏွဲခရာ၊ တီးမႈတ္ကာႏွင့္၊ ခ်မး္သာဆင္းရဲ၊ ေပးစၿမဲဟု၊ စိတ္ထဲထင္မွတ္၊ ငါတုိ႕နတ္ကို၊ မျပတ္ကိုးကြယ္၊ အႏၱရာယ္လည္းွ၊ ကိုယ္၀ယ္လြတ္ကင္း၊ မရွိလ်ဥ္း၏"တ့ဲ၊ ရွင္ပါေပ့ဗ်ာ။ မုိက္မဲတ့ဲ လူ႕ငႏြားေတြဟာ အႀကီး အက်ယ္ ယုတ္မာလွတ့ဲ နတ္မိစၦာေတြကို ဘုိးစဥ္ေဘာင္စက္ကစ ေျမးသား တုိင္ေအာင္ ဆက္ၿပီးတာ့ နတ္ခရုိင္ ေဆာက္လုပ္၊ ပန္းခုိင္ေရအုိး ေခါင္းေပါင္း အနီအနက္ေတြနဲ႕ ပူေဇာ္ပသ႐ံုမွ် မက အေပါင္း အေဖာ္ ေတြ စုေ၀းၿပီး အေမႊးအႀကိဳင္ မုန္႕ဆုိင္မုန္႕ခဲ ၾကက္၀က္ပါလဲၿပီး ဗံုႏွဲခရာေတြကို တီးကာ မႈတ္ကာနဲ႕ ဒီနတ္ ေတြဟာ ခ်မ္းသာဆင္းရဲကို ေပးႏုိင္တယ္။ သူတုိ႕ကို မျပတ္ကိုးကြယ္ရင္ ေဘးအႏၱရာယ္မ်ား ကင္းလြတ္မယ္ လုိ႕ စိတ္ထဲမွာ စြဲမွတ္ထားၾကတယ္တ့ဲ။ ဒီအတုိင္းပဲ မဟုတ္လားဗ်ဳိ႕'
အားလံုးကား သည္အတုိင္း မွန္ပါသည္ဟု ၀န္ခံေနၾကသည့္အလား တစ္ေယာက္မ်က္ႏွာ တစ္ေယာက္ ၾကည့္ရင္း ဆိတ္ၿငိမ္ေနၾက၏။ သူတုိ႕၏ စိတ္တြင္း၌မူ သူတုိ႕ လုပ္ပံုကိုင္ပံု စြဲမွတ္ထားပံုေေတြကို ကြင္းခနဲ ကြက္ခနဲ ေဖာ္ျပႏုိင္စြမ္းရွိေသာ သူတုိ႕ မသိသည့္ စာဆုိ အရွင္အား အ့ံၾသေနမိၾက၏။
'ေနာက္ၿပီးေတာ့ "ေဆာင္ႏွင္းမဂၤလာ၊ လွဴဒါပုည၊ ျပဳကာလလည္း၊ မိဘေရွ႕မွတ္၊ ငါတုိ႕နတ္ကို၊ ေပးအပ္ အပ္လွ်င္၊ ပြဲလမ္းျပင္၍၊ အရွင္ မွတ္မွတ္၊ ကိုယ္၀ယ္ ၾကပ္လ်က္၊ မျပတ္ထင္ရွား၊ မေမ့မွားဟု၊ ဆုမ်ား ရြယ္ရြယ္၊ ရွက္စဖြယ္ႏွင့္၊ ဘယ္၀ယ္တကာ၊ ကုိယ္တုိင္လာ၍၊ ဥစၥာထင္ရွား၊ ဘယ္သူ႕အားကိုး၊ နတ္မ်ားပို႕လာ၊ ရွိဖူးပါအ့ံ"တ့ဲဗ်။ မဂၤလာေဆာင္တ့ဲအခါ၊ အလွဴေကာင္းမႈ ျပဳတ့ဲအခါမ်ားမွာ ဆုိရင္လည္း မိဘ ေရွ႕ေမွာက္ မွာ နတ္ကို အပ္ႏွံတ့ဲသေဘာနဲ႕ ပြဲလမ္းျပင္ၿပီး အရွင္မွတ္မွတ္နဲ႕ ကိုယ္မွာ ၾကပ္မတ္ၿပီး မျပတ္ သတိရေနပါမယ္လို႕ ဆုမ်ားေတာင္ ရြယ္လုိက္ေသး။
ဘယ္ေလာက္ရွက္ဖုိ႕ေကာင္းပါသလဲတ့ဲ၊ အဲဒီလုိ ေပးအပ္ပူေဇာ္ပသတ့ဲအတြက္ ဘယ္တုန္းကမ်ား နတ္ ကိုယ္တုိင္ လာေရာက္ၿပီး ဥစၥာထင္ရွား ' ဘယ္သူ႕ အားကိုး နဲ႕ ေပးဖူးပါသလဲ တဲ႔ ခင္ဗ်ားတုိ႕ ပဲခူးနတ္ အဆက္ နံကရုိင္းအႏြယ္ေတြ ဟာလည္း ဒီလိုပံ မဂၤလာေဆာင္တဲ႔ အခါမွာ ခင္ဗ်ားတို႕ နတ္ကို ေပးအပ္ ၾကရတာပဲ မဟုတ္လား အဲဒီလို ေပးအပ္ပူေဇာ္ ပသတဲ႔ အတြက္ ခင္ဗ်ားတို႕ ကိုေရာ ခင္ဗ်ားတို႕ နတ္က သစၥာ ထင္ရွား ေပးဖူးပါသလား
မည္သူ မွ် မလႈပ္ သူတို႕၏ သဘာဝ ကို ဤမွ် ေပါက္ေပါက္ ရွာရွာ ေရးႏိုင္စြမ္းရွိသည္႔ စာဆိုအရွင္ကိုသာ သူတို႕ အံ႔ခ်ီးက်ဴးေနမိၾက၏ သူတို႕၏ အတြင္းစိတ္မွာေတာ႔ မွန္လိုက္ေလ ဟု က်ိတ္၍ ဝန္ခံေနၾက၏။
မိစၦာစြဲမ်တ္ ဘယ္အရပ္မွာ နတ္တို႕ ေနရာ အိမ္ခန္းဝါႏွင္႔ သာယာခမ္းနား နတ္မယားႏွင္႔ နတ္သားႏွင္႔ နတ္သား နတ္လင္ ၾကည္႕မျမင္တည္႕ တဲ႔ ခင္ဗ်ားတို႕ မွားထြင္းစြာ စြဲမွတ္ထားတဲ႔ နတ္ေတြ ေနထိုင္ရာ အိမ္ခန္းဝါ နဲ႔ သာယာခမ္းနားတဲ႔ နတ္မယားေတြ နတ္သားနတ္လင္ေတြကို ဘယ္အရပ္မွာလဲ ဆိုတာ သူၾကည္႔ လုိ႕ မျမင္ဘူးတဲ႔ ခင္ဗ်ားတို႕ေကာ ျမင္ၾကရဲ႕လား..။
ဤတြင္ မျပားႀကီး က ဝင္၍ ဘယ္ျမင္ရမလဲ ဘုရာ႔ သူတို႕ က ကမၼသိဒိၶ တန္ခိုးရွင္ ေတြမို႕ တပည္႕ေတာ္တို႕ သာမန္ လူသားေတြ ဘယ္ျမင္ႏိုင္မလဲ ေစာဒက ဝင္လိုက္ရာ ဦးပဥၥင္းက အားရပါး ၿပံုးလိုက္ၿပီးေနာက္ ေရွ႕ အပိုဒ္ ကို ေကာက္ဆက္ျပန္သည္။
ၿငိဳျငင္စိတ္စြဲ အံသြားခဲ၍ ညွင္းဆဲ ႏွိပ္စက္ နတ္တို႕ လက္ႏွင္႔ ထုတ္လ်က္ ဆြဲငင္ ျပဳၾကအင္ကို မျမင္ဖူးပါ တဲ႔ ေဒါသ တၾကီး အံသြားကို ခဲၿပီး နတ္တို႕ လက္နဲ႔ တြန္းထိုး ရိုက္ပုတ္ ညွဥ္းဆဲ ႏွိပ္စက္တာကိုလည္း သူမျမင္ဖူး ပါတဲ႔ ခင္ဗ်ားတို႕ေကာ ျမင္ဖူးၾကလား၊
ဘယ္ျမင္ဖူးမလဲ ဘုရာ႕ သူတို႕ က ကိုယ္ထိလက္ေရာက္ ရိုက္ပုတ္ထုေထာင္း ၿပီး ႏိွပ္စက္တာမွ မဟုတ္ ဘဲကိုး နတ္တို႕ ရဲ႕ တန္ခိုးနဲ႕ ဖမ္းစားႏွိပ္စက္ တာမို႕ ဘယ္ျမင္ရလိမ္လဲ ဘုရာ႕၊
မျပားႀကီး ၏ အေၾကာင္းျပခ်က္ကို ဦးပဥၥင္းက ေရွးနည္း အတူ ျပံဳး ေတာ္မူ၍ သာလွ်င္ ေရွ႕အပိုဒ္ကို ဆက္ေန ျပန္၏။
သ္ညအရာကို မိစၦာေမာဟ အယူ ခြ၍ နတ္မ်ားသခင္ နတ္ဘုရင္ ဟု နတ္တြင္ အႀကီး ငါ႔သမီးကို ဖမ္းဆီးတတ္ျငား ငါ႔မယားကို ဖမ္းစားတတ္ ေခ်ဟု နတ္တြင္အၾကီး ငါ႕သမီးကို ဖမ္းဆီးတတ္ျငား ငါမယားကို ဖမ္းစား တတ္ေခ် ခ်မ္းသာေစဟု ကေခ် ပြဲလမ္း အခမ္းအနား နတ္ထ္ိမ္း မ်ားႏွင္႔ ေသာက္စားဟစ္ ေအာ္ တေၾကာ္ေၾကာ္ ႏွင္႔ ေမင္ေတာ္ရွင္ခ်စ္ နတ္သံပစ္၍ မူးယစ္မႈိင္ေဝ အေထြေထြလွ်င္ လူ႕ေျမရပ္ရြာ နတ္မိစၦာကို ကံသာအရင္း ျပဳဖန္ဆင္းဟု ယူလွ်င္အပ္စြာ ယခုမ်ာ ကား ခ်မ္းသာဆင္းရဲ နတ္ခပဲသည္ ေပးၿမဲတို႕မွာ ထင္မွတ္ရာသည္ မိစၦာယူမိယူမွားတည္း တဲ႔ ၊ အက်ယ္ရွင္းျပေနဖို႕ မလိုေအာင္ ရွင္းေနတာပါပဲ အဲဒီလို ဖမ္းဆီးမလား ငါ႔မယားကို မ်ား ဖမ္းစားေလမလားဆိုတဲ႔ မိစၦာေမာဟ ေတြ ဖံုးလႊမ္းၿပီး နတ္ေတြသာလွ်င္ ငါတို႕ကို ကယ္ႏိုင္မယ္ ဆိုတဲ႔ မိစၦာ အယူအရ ကေခ်ပြဲလမ္း အခမ္းအနား နတ္ထိန္းမ်ား နဲ႔ ေေသာက္စား ဟစ္ေအာ္ တေၾကာ္ေၾကာ္ နဲ႔ ေမာင္ေတာ္ ရွင္ခ်စ္ နတ္သံပစ္ၿပီး မူးၾက ရူးၾက ကၾက ခုန္ၾက ဒီလို မဟုတ္လား ဗုဒၶဘာသာ တရားေတာ္အရ နတ္လူျဗဟၼာ သတၱဝါ အားလံုးကို ကံသာအရင္းျပဳ ဖန္ဆင္း၏ လို႕ ယူဆ ရမယ္ အစားထခုေတာပ ခ်မ္းသာ ဆင္းရဲကို နတ္မ်ားကသာ ေပးစြမ္းႏိုင္ၿမဲ လို႕ ထင္မွတ္ေနၾကေတာ႔ ခင္ဗ်ား တို႕ဟာ ဗဒၶဘာသာ အမည္ခံထားေပမဲ႔ အပါယ္သြားမယ္႔ မိစၦာ ဒိဌိေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကပါမေကာလား...။
ေနရာတကာ၌ လွ်ာရွည္ရမွ ေက်နပ္ေလ႔ရွိေသာ မျပားႀကီးပင္ ဤ အပိုင္းတြင္ ေစာဒက ဝင္စရာမရွိသလို ျငိမ္ခ်က္သား ေကာင္းေန၏။ ကိုေဒါင္းစိတ္ကေတာ႔ ဦးပဥၥင္း ေျပာသမွ် စကားလံုးမ်ား အခ်က္အလက္မ်ား အားလံုး ကိုလံုးေေစ႔ ပတ္ေစ႔ နားလည္ျခင္မရွိေသာ္လည္း သူတို႕ဘဝႏွင္႔ ဟပ္မိေသာ အကိုးအကား အေထာက္ အထား အေၾကာင္းျပခ်က္ မ်ားေၾကာင္႔ အာလံ့ုး အမွန္တရား မ်ားသာ ျဖစ္မည္ဟု လက္ခံ ယံုၾကည္ ထား၏။
ဆက္ရန္
.
No comments:
Post a Comment