Monday, July 26, 2010

ၾကယ္နီ အပိုင္း (၁၄)

မုိးေႏွာင္းကာလ

ညဥ့္ ၆ နာရီ အခ်ိန္တြင္ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိေဒါင္းစိန္သည္ ေမွးမွိန္စြာ ေတာက္ေလာင္လ်က္႐ွိေသာ ေရနံဆီ မီးခြက္၏ အလင္းေရာင္ျဖင့္ အသက္ကုိ ဖုတ္လိႈက္ ဖုတ္လိႈက္ႏွင့္ ခဲယဥ္းပင္ပန္းစြာ ႐ွဴ႐ုိက္ေနေသာ သူ႔ရင္ေသြးကေလး ႏွစ္ဦး အား ေငးစုိက္ၾကည့္ ေနမိ၏။ သူတုိ႔ ဓႏုျဖဴသုိ႔ တရားဆုိင္သြားသည့္အခ်ိန္၌ မယ္စိန္သည္ အရပ္ဆရာ ကုိတုတ္ေပါအားေခၚ၍ ၀မ္းသြား လ်က္႐ွိေသာ ရင္ေသြးႏွစ္ဦးအား ျပသ၏။ ကုိတုတ္ေပါ သည္ ၀မ္းပိတ္ေဆးကုိ တုိက္ေကၽြးရာ ၀မ္းမွာ ပိတ္သြားေသာ္လည္း ရင္ကုိ တက္ကုိင္ၿပီး ရင္အင့္ကာ အသက္႐ွဴက်ပ္လာသည္။ ကုိတုတ္ေပါမွာ ေျဖေဆး မေပးႏုိင္ဘဲ ႐ွိသည့္အတြက္ ကုိေဒါင္းစိန္တိုိ႔ ၿမိဳကမွ ျပန္လာသည့္အခါတြင္မွ သူတုိ႔႐ွာႏွင့္ ၆ မုိင္ခန္႔ ေ၀းေသာ ကံေထာင္႐ြာသုိ႔ ကုိလူေမာင္ႏွင့္ အျခား လူငယ္တစ္ေယာက္ကုိ ေစလႊတ္ကာ ဆရာပုအား အပင့္ခုိင္း လုိက္ရ၏။ ယခု အထိ မေရာက္လာၾကေသး။ သုိ႔ေသာ္ မၾကာမီ ေရာက္လာလိမ့္မည္ဟုကား ေမွ်ာ္လင့္ရပါ၏။

ကုိေဒါင္းစိန္ကား အသက္႐ွဴက်ပ္လ်က္႐ွိေသာ ရင္ေသြးႏွစ္ဦးအား ေငးစုိက္ၾကည့္ေနရ၏။ မယ္စိန္ကေတာ့ ရင္ေသြးကေလး ႏွစ္ဦးအား ကုိယ္ဖိ ရင္ဖိ ျပဳစုေန၏။ ကုိယ္ဖိရင္ဖိ ျပဳစုေနရျခင္း ေၾကာင့္လည္း ကုိေဒါင္းစိန္ လုိ ဘာမွ အကူအညီ ေပးေဖာ္မရဘဲ အလကားေနရင္း စိတ္ေမာေနျခင္းမ်ိဳး သူမ၌ မ႐ွိ။ သုိ႔ေသာ္ ကေလး ႏွစ္ေယာက္ တစ္စံုတစ္ခုမ်ား ျဖစ္သြားမလား ဟူေသာ စုိးရိမ္စိတ္ကေလးကမူ သူမ၏ မ်က္ႏွာျပင္၌ အရိပ္လုိ ထင္ေန၏။

ညဥ့္ ၇ နာရီခန္႔တြင္ ဆရာေခၚလႊတ္လုိက္ေသာ ကုိလူေမာင္တုိ႔ ျပန္ေရာက္လာၿပီး ဆရာပု ပါ ပါလာ၏။ ကုိေဒါင္းစိန္ က ဆရာအားကုိးျဖင့္ လြန္စြာအားတက္လာကာ သြက္လက္ဖ်ပ္လတ္စြာပင္ ဖ်ာတစ္ခ်ပ္ကုိ အိပ္ေခါင္းရင္း ၌ ခင္း၍ ဆရာပုအား ဖိတ္ေခၚေနရာခ်ထားလုိက္ၿပီး ဆရာ မေရာက္မီ ကပင္ အသင့္႐ွာေဖြ ျပင္ဆင္ ထားေသာ ကြမ္းအစ္ကုိ တည္ခင္းလုိက္၏။
ဆရာပု သည္ ခင္းထားေသာ သင္ဖ်ာထက္၌ ထက္၀ယ္ဖဲြ႕ေခြ ထုိင္ေနေလ၍ စကားတစ္ခြန္းမွ် မဆုိ မမိန္႔ေသးဘဲ ကြမ္းညႇပ္ျဖင့္ ကြမ္းသီးကုိ ညႇပ္ေနေလ၏။ သူ႔အသက္ကား ၄၀ ေက်ာ္ခန္႔႐ွိ၍ လူဟန္ အေတာ္ေကာင္းသူျဖစ္၏။ မည္မွ်ေလာက္ ဆုိး၀ါးေသာ ေရာဂါပင္ျဖစ္ေစ၊ တစ္ခဏအတြင္း လက္ႏွင့္ ယူပစ္သလုိ ေပ်ာက္ကင္းေစရမည္ ဟူေသာ အဓိပၸာယ္ကုိ သူ႔ဟန္အမူအရာျဖင့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ ႏုိင္သူ ျဖစ္သည္။

ကုိေဒါင္းစိန္ကား ဆရာပု၏ လူဟန္ကုိၾကည့္ကာ အေတာ္ပင္ အား႐ွိသြား၏။ ဘုရားလက္ထက္ ေတာ္ အခါ က သမားေက်ာ္ ဇီ၀ကကုိ ေတြ႕လုိက္သလုိ သူ ၀မ္းေျမာက္ေန၏။ ဤဆရာသာ ကုလုိက္ရရင္ေတာ့ သူ႔ရင္ေသြး ႏွစ္ဦးအား ဖိစီးလ်က္႐ွိေသာ ေရာဂါသည္ ပိန္းၾကာ႐ြက္တြင္ ေရမတင္သကဲ့သုိ႔ လ်င္စြာ ေလွ်ာက်ခ်မ္းသာရာ ရလိမ့္မည္ဟု ယံုၾကည္ထား၏။
ဆရာပု သည္ ကြမ္းတစ္ယာ စားၿပီးေသာအခါ လူနာကုိ ၾကည့္႐ွဴရန္ ကုိေဒါင္းစိန္၏ အိပ္ခန္းထဲသုိ႔ ထလာခဲ့ရာ ကုိေဒါင္းစိန္က ေနာက္မွ မီးခြက္ျဖင့္ လုိက္ျပရ၏။ အသက္႐ွဴက်ပ္လ်က္ ႐ွိေသာ ကေလးငယ္ ႏွစ္ဦး၏ ေဘးတြင္ ဆရာပု ၀င္ထုိင္ကာ ေသခ်ာစြာ စူးစမ္းၾကည့္႐ွဴေန၏။

လက္ကုိ ေသြးစမ္းကည့္၏။ အသက္ကုိ႐ိႈက္၍ ႐ိႈက္၍ ႐ွဴသျဖင့္ ပိန္ခ်ည္ေဖာင္းခ်ည္ ျဖစ္ေနေသာ ရင္အုပ္ေပၚ သုိ႔ လက္ကုိ အသာအယာတင္ကာ စမ္းၾကည့္ေန၏။ သူ႔အလုပ္၌ လံုး၀ စိတ္၀င္စားေနဟန္ျဖင့္ မ်က္ခံုး ႏွစ္ဖက္ကုိခ်ီ၍ မ်က္ေမွာင္ကုိ ကုတ္ထား၏။ တစ္ခါတစ္ရံလည္း ေလးေလးနက္နက္ စူးစုိက္ ဆင္ျခင္ ေနဟန္ျဖင့္ တစ္ေနရာရာကုိ စူးစုိက္ၾကည့္႐ွဴ ေနတတ္၏။ ေနာက္ဆံုးတြင္ လူနာ၏ ေရာဂါ အေျခအေနကုိ ရိပ္မိသိ႐ွိၿပီ ဟူေသာ သေဘာမ်ိဳးျဖင့္ ေခါင္းတညိတ္ညိတ္လုပ္ကာ အိမ္ေ႐ွ႕သုိ႔ ျပန္ ထြက္လာသျဖင့္ ကုိေဒါင္းစိန္ လည္း ေနာက္မွ လုိက္လာခဲ့ရ၏။

မူလေနရာတြင္ ျပန္ထုိင္မိေသာအခါ ဆရာပုသည္ ေဆးျပင္းလိပ္တစ္လိပ္ကုိ ထုတ္၍ မီးညွိလုိက္ၿပီး ေနာက္ ပါးေစာင္တြင္ မာန္ပါပါခဲကာ ခါးကုိလည္း တည့္မတ္သြားေအာင္ ဆန္႔လုိက္ရင္း ' ကဲ ျဖစ္ပံု ကုိ ေျပာၾက စမ္းပါဦး ' ဟု ေမးလုိက္၏။

ကုိေဒါင္းစိန္၏ အနီး၌ ထုိင္ေနေသာ မယ္စိန္က ကေလးႏွစ္ေယာက္တစ္ညလံုး ၀မ္းသြားပံု၊ မုိးလင္း၍ အရပ္ ဆရာ ကုိတုတ္ေပါကုိ ေခၚ၍ ကုရာ၌၀မ္းပိတ္သြားေသာ္လည္း ရင္ကုိ တက္ကုိင္ၿပီး ဤကဲ့သုိ႔ အသက္႐ွဴ က်ပ္ေနရပံု မ်ားကုိ ေျပာျပလုိက္ရာ ဆရာပုကား ေခါင္းတညိတ္ညိတ္ျဖင့္ နား ေထာင္ေန၏။
' ေတက္ ... မင္းတုိ႔ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္ ငါ့မွ လာမေခၚဘဲကုိးကြ၊ ဆရာဆုိတုိင္း ေတြ႕ကရာ ဆရာကုိ ေခၚလုိ႔ ျဖစ္တာ မဟုတ္ဘူး၊ သမားဂုဏ္အဂၤါနဲ႔ ကုိက္ညီသည္ မကုိက္ညီဘူး ဆုိတာ ၾကည့္႐ွဴစစ္ေဆးၿပီး ေခၚမွေပါ့ '

ဆရာပုသည္ ကုိေဒါင္းစိန္တုိ႔အား ဆရာေခၚ ေနာက္က်သည့္အတြက္ အျပစ္တင္စကား ေျပာလုိက္ ၿပီးေနာက္ သူသာလွ်င္ သမားဂုဏ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဆရာျဖစ္ေၾကာင္း ေဖာ္ျပေသာ ဟန္မူရာမ်ိဳးျဖင့္ ပခံုး၌ လြယ္ ထားေသာ ေဆးလြယ္အိတ္ကုိ ဟန္ပါပါ ျဖဳတ္ယူလုိက္ကာ သူ႔ေ႐ွ႕၌ ခ်ထားလုိက္ရင္း -

'ဆရာဆုိတာ သမားဂုဏ္နဲ႔ ျပည့္စံုရမယ္လုိ႔ ဆရာ ေျပာျပသည့္အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္မတုိ႔ နား လည္ပါၿပီ၊ အဲဒီ သမားဂုဏ္ဟာ ဘာေတြလဲလုိ႔ ေမး၊ ဆရာက မင္းတုိ႔ နားလည္ထားေအာင္ က်မ္းဂန္ အကုိးအကားနဲ႔ ႐ွင္းျပမယ္။ သမားေကာင္းဆုိတာ ပ႑ိတ၊ ဒကၡ၊ အနလသဆုိတဲ့ ဂုဏ္ သံုးပါးနဲ႔ ျပည့္စံုရမယ္လုိ႔ အဂၤုတၳဳရ္ ဋီကာမွာ အတိအလင္းဆုိထားတယ္။ အနာ၏ ျဖစ္ေၾကာင္းအစဥ္ နိဒါန္းကုိလည္းေကာင္း၊ ျပ႒ာန္းေသာ ဓာတ္တုိ႔၏ သမု႒ာန္ကုိလည္းေကာင္း သိေသာ ပုဂၢိဳလ္ကုိ ပ႑ိတလုိ႔ေခၚတယ္။ ကုစားႏုိင္ေသာ သတၱိ၊ အနာ ႏွင့္ သင့္ျမတ္သည္ကုိ ျပဳႏုိင္ ျခင္း သတၱိဂုဏ္ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဆရာကုိ ဒကၡလုိ႔ ေခၚတယ္။ ထႂကြ လံု႔လ ၀ီရိယ ႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဆရာကုိ အနာလသလုိ႔ ေခၚတယ္။ အဲဒီ ဂုဏ္သံုးပါးႏွင့္ ျပည့္စံုတဲ့ ဆရာကုိသာလွ်င္ သမားေကာင္း လုိ႔ဆုိရမယ္ ကြ'
ဆရာပုသည္ သူ႔စကားကုိ တစ္ေထာက္ရပ္နား၍ သူသည္ သူ ဆုိခဲ့ေသာ သမားဂုဏ္ အဂၤါသံုးပါး ႏွင့္ အႂကြင္းမဲ့ျပည့္စံုျခင္း ႐ွိသည္ဟု ေဖာ္ျပေသာ မ်က္ႏွာထားမ်ိဳးျဖင့္ ကုိေဒါင္းစိန္တုိ႔အား ခပ္ႂကြား ႂကြားၾကည့္ ေန၏။ ေနာက္ ပါးစပ္တြင္ ကုိက္ခဲထားေသာ ေဆးျပင္းလိပ္ကုိ အားရပါးရ ဖြာ႐ိႈက္လုိက္ ၿပီးေနာက္ ေဆးလိပ္ ကုိ လက္၀ဲဘက္ပါးေစာင္သုိ႔ ေျပာင္းေ႐ႊ႕ကုိက္ခဲကာ သူ႔စကားကုိ ဆက္ျပန္၏။
' အဂၤုတၳိဳရ္ဋီကာ အလုိအရ သမားဂုဏ္အဂၤါကုိ ျပဆုိၿပီးတဲ့ေနာက္ နရသုခိဆရာရဲ႕ အဆုိကုိ ျပလုိက္ ဦးမယ္။

' သက္ၾကည့္ေဗဒင္၊ တတ္ေျမာ္ျမင္လ်က္၊ ဆင္ျခင္ေထာက္႐ႈ၊ ေဆးကုလိမၼာ၊ ေဆးစာမ်ား ေျမာင္၊ က်မ္းေစာင္ ေစာင္ကုိ၊ တတ္ေခါင္တြင္က်ယ္၊ ခ်စ္ဖြယ္႐ွိျခင္း၊ သီတင္းျဖဴစင္၊ က်င့္စံုလင္အံ့။ ဤအဂၤါငါး၊ မယြင္းပါးသည္၊ သမားပ႑ိ၊ က၀ိနတ္စံ၊ ဂုဏ္ေလာက္ငံကုိ၊ ပသံသိတ၊ ထုိက္တန္လွဟု၊ ရာဇနီတိ၊ က်မ္းထြက္႐ွိ၏' တဲ့ကြ။ သမားေကာင္းတစ္ေယာက္ဟာ သက္ၾကည့္ေဗဒစင္ကုိလည္း တတ္ေျမာက္ရမတဲ့၊ ေဆးကုလည္း လိမၼရမတဲ့၊ ေဆးစာမ်ားေျမာင္ က်မ္းေစာင္ေစာင္ကုိလည္း တြင္က်ယ္ေပါက္ေရာက္ တတ္ေျမာက္ ထားရမတဲ့၊ ခ်စ္ဖြယ္ေသာ ဥပဓိ ႐ုပ္လည္း ႐ွိရမတဲ့၊ သီတင္းသီလ အက်င့္သိကၡ အားျဖင့္ လည္း ျဖဴစင္ရမတဲ့၊ အဲဒီအဂၤါငါးပါး ျပည့္စံုမွသာလွ်င္ သမားပညာ႐ွိလုိ႔ ေခၚထုိက္တယ္တဲ့။ အခုေတာ့ ဒီလုိ မဟုတ္ေပါင္ကြာ၊ ေဆးၿမီးတုိကေလး တစ္ခုေလာက္ နားလည္႐ံုနဲ႔လည္း သမားလုပ္ၿပီး ကုေနၾကတာပဲ။ ဒီေတာ့ မျဖစ္ သင့္တာေတြ ျဖစ္ကုန္ၿပီး မေသသင့္ဘဲနဲ႔ ေသကုန္ၾကရတာေပါ့'

ကုိေဒါင္းစိန္၏ ရင္ထဲ၌ ထိတ္ခနဲ ျဖစ္သြား၏ု။ သူတုိ႔ ဆရာအေခၚမွာ သည့္အတြက္ သူ႕ရင္ေသြး ကေလးမ်ား မျဖစ္သင့္တာ ျဖစ္ရတာေတာ့ မွန္ပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ မေသသင့္ဘဲနဲ႔ ေသကုန္ၾကရတာ ေပါ့ ဟူေသာ ဆရာပု၏ စကားသည္ ျဖစ္တတ္သည့္ သဘာ၀ကုိ ရည္႐ြယ္၍ ဆုိလုိက္ျခင္းလား၊ သုိ႔ မဟုတ္ သူ႕ရင္ေသြး ကေလးႏွစ္ဦး၏ ေရာဂါအေျခအေနကုိ စမ္းသပ္ၾကည့္႐ႈရာမွ ထြက္ေပၚလာေသာအေျဖကုိ ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကားလုိက္ျခင္းလား၊ သူ မသိတတ္ႏုိင္ပါ။ ဆရာပု၏ စကားစကုိ ျဖတ္၍လည္း မေမးရဲပါ။ သူ႕ရင္ေသြးႏွစ္ဦးကုိ ရည္႐ြယ္၍ ဆုိလုိက္ျခင္း မဟုတ္ပါေစနဲ႔ ဟုသာ ရင္တထိတ္ထိတ္ျဖင့္ ဆုေတာင္း ေနမိသည္။

' အဲဒီ ေဆးၿမီးတုိးအားကုိးနဲ႔ သမားလုပ္ေနတဲ့ သမားအတု သမားအေယာင္ေတြဟာ ေရာဂါရဲ႕ အမ်ိဳးအမည္၊ ရာသီဥတု အေျခအေနစတဲ့ အခ်က္ေတကုိ ဘာတစ္ခုမွ နားမလည္ဘဲ ဘာေရာဂါမဆုိ သူသိထားတဲ့ ေဆးၿမီးတုိကေလးနဲ႔သာ ရမ္းကုလိုက္တာပဲ။ ဥပမာ-၀မ္းေရာဂါ ဆုိပါေတာ့ကြယ္၊ ဘယ္အတြက္ ၀မ္းေရာဂါ ျဖစ္ေပၚလာရသလဲ၊ ၀မ္းေရာဂါ ဘယ္ႏွမ်ိဳး႐ွိသလဲဆုိတာ ဘာမွ နားမလည္ဘဲ ဘာေရာဂါမဆုိ သူ သိထားတဲ့ ေဆးၿမီးတုိကေလးနဲ႔သာ ရမ္းကုလုိက္တာပဲ။ ဥပမာ-၀မ္းေရာဂါ ဆုိပါေတာ့ကြယ္၊ ဘယ္အတြက္ ၀မ္းေရာဂါ ျဖစ္ေပၚလာရသလဲ၊ ၀မ္းေရာဂါ ဘယ္ႏွမ်ိဳး ႐ွိသလဲဆုိတာ ဘာမွ နားမလည္ဘဲ ၀မ္းေရာ ဂါဆုိရင္ ၀မ္းပိတ္ေဆးကုိသာ တုိက္ခ်လုိက္တာပဲ။ ဒီေတာ့ ဘာျဖစ္သြားသလဲ၊ ၀မ္းေတာ့ ပိတ္သြား ပါရဲ႕၊ ရင္ကုိ တက္ကုိင္ၿပီး မ႐ွဴႏုိင္ မကယ္ႏုိင္ ျဖစ္သြားေရာ မဟုတ္လား'
ဆရာပုသည္ ေျပာရင္း စိတ္ပါလာသလုိ ပါးစပ္မွ ေဆးလိပ္ခၽြတ္လုိက္၍ ကုိယ္ကုိ ဆန္႔လုိက္ၿပီး ေနာက္ သူ႔စကားကုိ ဆက္ျပန္၏။

' သည္ႏွစ္မွာ ဘာျပဳလုိ႔ ၀မ္းသြန္ ၀မ္းက် ေပါမ်ားရသလဲ၊ အဲဒီ အေျခခံ အေၾကာင္းရင္းကုိ ပထမဆံုး ပညာစကၡဳနဲ႔ ၾကည့္႐ွဴရမယ္။ မုိးဦး မုိးလယ္ မုိးေႏွာင္းတုိ႔တြင္ မုိးႀကိဳးထစ္ျခင္း၊ ပစ္ျခင္း၊ လရာသီတုိင္း မုိး႐ြာတုိင္း မုိးသည္ ၿခိမ္းျခင္း၊ ခ်ဳန္းျခင္း၊ အဲဒီလုိ႐ွိရင္ ဒါ သီတနဲ႔ ဥဏွ ဥတုႏွစ္ပါး ၿပိဳင္ တယ္လုိ႔ မွတ္ရမယ္။ အဲဒီႏွစ္ အဲဒီကာလမွာ ၀မ္းျပည့္၊ ၀မ္းေရာင္၊ ၀မ္းသြန္၊ ၀မ္းက် နည္းပါးမယ္။ အဲ သုိ႔ေပမဲ့ မုိးဦး မုိးလယ္မွ စၿပီးေတာ့ ၾသကာသေလာကမွာ မုိးၿခိမ္းျခင္း၊ ခ်ဳန္းျခင္း မ႐ွိခဲ့ရင္ေတာ့ အဲဒါ သီတဥတု အုပ္ၿခံဳ ေႏွာင္းဖဲြ႕ မိတယ္လုိ႔ ဆုိရမယ္၊ ဥဏွဥတုဟာလည္း တစ္ခါတည္း မေတာ္ လွန္ႏုိင္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီလုိ ႏွစ္ကာလမ်ိဳးမွာ ၀မ္းျပည့္ ၀မ္းေရာင္ ေပါမ်ားတယ္။ သံုးေဆာင္မွီ၀ဲသမွ် ကဗဠီကာရတုိ႔ဟာလည္း မေက်မဘက္၊ ပါစကကုိ မေရာက္ေတာ့ဘူး။

အဲဒီလုိဆုိရင္ စခ်င္ျပန္ျခင္း၊ ၀မ္းသြန္ ၀မ္းက် ေပါမ်ား ေဖာက္ျပန္ေတာ့မယ္လုိ႔ မွတ္ရမယ္။ အဲဒါက ၾသကာသေလာကကုိ ပံုသက္ေသျပဳၿပီးေတာ့ ပညာစကၡဳနဲ႔ ၾကည့္႐ႈဆံုးျဖတ္ရတဲ့ အခ်က္ပဲ။ မင္းတုိ႔ ေဆးၿမီးတုိ ဆရာေတြ ကေတာ့ အဲဒီအခ်က္ကုိ နားမလည္ဘဲ၊ အဲဒီ အေၾကာင္းရင္းခံကုိ မသိဘဲ ရမ္းကုလုိက္တာပဲ မဟုတ္လား။ အေၾကာင္းနဲ႔ အက်ိဳးဆုိတာက ဆက္စပ္ေနတယ္ကြ၊ အေၾကာင္းတရားကုိမွ မသိရင္ အက်ိဳး တရား ကုိေတာ့ ရ႐ွိႏုိင္ပါဦးမလားဟ၊ ေဒါင္းစိန္ရ'

ကုိေဒါင္းစိန္ကား ဆရာပု၏ စကားကုိ တစ္လံုးတစ္ပါဒမွ နားမလည္ဘဲႏွင့္ ရမ္းသန္းၿပီး ေခါင္းလုိက္ ညိတ္ေနရသည္။ သူတုိ႔႐ြာ၌ ဘုန္းႀကီးမ်ားကလည္း သူတုိ႔ နားမလည္ေသာ ေ၀ါဟာရမ်ားႏွင့္ ဘာသာတရားကုိ ေဟာၾကားသည္။ ဦးကုလားတုိ႔လုိ အဘိဓမၼာ ဆရာမ်ားကလည္း သူတုိ႔ အသိ ခက္ေသာ စကားလံုးမ်ားကုိ သံုးစဲြတတ္ၾကသည္။ ေခတ္လူငယ္ကေလးမ်ားကလည္း သူတုိ႔ ဥာဏ္ မမီေသာ စကားႀကီးမ်ားျဖင့္ ေျပာတတ္သည္။ ေဟာ ... ခု ေဆးဆရာကလည္း သူတုိ႔ နားကေလာ ေနေသာ စကား မ်ားျဖင့္ ႐ွင္းျပေနျပန္သည္။ တတ္ႏုိင္ဘူးေလ၊ နားလည္သလုိလုိနဲ႔ ေခါင္းလုိက္ညိတ္ ေပးမွ ဆရာပု သေဘာေတာ္ က်မွာကုိး။

' အဲ ေနာက္ၿပီးေတာ့ တစ္မ်ိဳး႐ွင္းျပဦးမယ္ေဟ့။ ' စိတ္ျဖာယူဆ၊ ဥာဏ္ႏွင့္ ျပသား၊ မုိးလေရာက္ခါ၊ ၀ၯနာတြင္၊ ရက္ဒြါဒသ၊ ပထမကား၊ အာကာသေဆာင္၊ ခုိက္ေရာင္သည္းေျခ၊ ေတေဇာ္လြန္ထ၊ တိဓာတ၏၊ မိႆကျဖစ္ေသာ၊ ၀ါေယာပုပ္ဓာတ္၊ ပင့္ေဆာ္လတ္၍၊ စားေသာက္မေက်၊ ဓာတ္ေျမမက်၊ ပါစက ေတေဇာ၊ မေရာက္ေသာေၾကာင့္၊ ၀မ္းေဖာက်လွ်င္း၊ ေအာ့အန္ျခင္းႏွင့္၊ ရင္ တြင္းျပည့္အင္၊ ပူငုပ္ျခင္းေၾကာင့္၊ ငတ္လင့္ ေရသာ၊ ေသာက္မ်ားစြာတည့္'။ အဲဒီလကၤာကုိ အက်ယ္ခ်ဲ႕ၿပီး ႐ွင္းျပရမယ္ဆုိရင္ ဂိမၼႏၱ၊ ၀ႆႏၱ၊ ေစမႏၱ ရယ္လို႔ ဥတုသံုးပါး႐ွိတဲ့အနက္ တစ္ဥတုကုိ အာဂႏၱဳကပဋိသေႏၶ(၃၄)ရက္၊ ဓာတ္ေဆာင္ အာယု၀ၯန (၄၂)ရက္၊ ဓာတ္ေၾကအာယုဟာနယ (၄၂)ရက္ရယ္လုိ႔ ရက္ေပါင္း (၁၁၈)ရက္႐ွိတယ္။

အဲဒီရက္ေပါင္း (၁၁၈)ရက္တုိ႔တြင္ မုိးရာသီ ဓာတ္ ေဆာင္ ဓာတ္ခုိက္ အာယု၀ၯန (၄၂)ရက္ ႐ွိတဲ့အနက္ အာဂႏၱဳက (၃၄)ရက္အလြန္ ၀ါေခါင္လျပည့္ ေက်ာ္ ၄ ရက္ေန႔ ညဥ့္ ၂ ခ်က္တီးေက်ာ္ သန္းလဲြအခ်ိန္ကစၿပီး ေတာ္သလင္းလဆန္း ၂ ရက္ေန႔ ညဥ့္သန္းေခါင္အထိ ပထမ(၁၂)ရက္ပုိင္းမွာ အာကာသဓာတ္ေဆာင္၍ သည္းေျခမွာ ခုိက္သည္။ ေတေဇာဓာတ္ လြန္သည္။ အဲဒီဓာတ္သံုးပါးနဲ႔ မိႆကျဖစ္တဲ့ ၀ါေယာဓာတ္၊ အာဟာရ အပုပ္ဓာတ္တုိ႔ဟာ ပင့္ေဆာ္လွတယ္။

လူတုိ႔သည္းေျခမၿမဲ၊ ဆုတ္ေျခတက္ေျခ ေနသည့္ကာလ ေသြးသက္မွာ အနာေရာက္တယ္။ မုိးဥတု ျဖစ္တဲ့အတြက္ စားတဲ့အဟာရဟာ မေက်၊ ပထ၀ီဓာတ္သုိ႔ မေရက္၊ ပါစက ေတေဇာကုိသာ ေရာက္ၿပီး၊ ၀မ္းေရာင္ ၀မ္းေဖာ ၀မ္းက် ၀မ္းသြန္နဲ႔ မကင္းဘူး။ ေအာ့ျခင္း၊ အန္ျခင္း၊ ရင္ျပည့္ျခင္း၊ ရင္အင့္ျခင္း ျဖစ္တတ္တယ္။ ၀မ္းတြင္း အပူဇာတ္ ေဆာင္ၿပီး ငုပ္သည့္အတြက္ ေရငတ္တယ္၊ ေရေသက္မ်ားတယ္။ ဟုတ္ရဲ႕ လားေဟ့၊ အဲဒီလကၡဏာ ေတြနဲ႔ ကုိက္ညီရဲ႕လား '

မယ္စိန္က ၀င္၍ ကုိက္ညီပါတယ္၊ အဲဒီလကၡဏာေတြနဲ႔ ကုိက္ညီရဲ႕လား' ေသာက္ၿပီး၊ ေသာက္ၿပီး သမွ် ေရကုိလည္း ျပန္အန္ပစ္ေၾကာင္း ေျပာလုိက္ရတြင္၊ ဆရာပုသည္ ေက်နပ္ေသာ မ်က္ႏွာထား ျဖင့္ အိတ္တြင္းမွ ပ၀ါျဖဴကုိ ထုတ္၍ မ်က္ႏွာကုိ သုတ္လုိက္ၿပီးေနာက္ -

' ကဲ လူနာရဲ႕ ေရာဂါလကၡဏာနဲ႔ ဆရာေျပာတဲ့ က်မ္းဂန္ အကုိးအကားေတြဟာ ကုိက္ညီမေနေပဘူးလား။ မင္းတုိ႔ရဲ႕ ေဆးၿမီးတုိ သမားေတြကေတာ့ အဲဒီ အေၾကာင္းရင္းခံေတြကုိ နားမလည္ဘဲ ရမ္းကုေနၾကတာကြ။ ေနာက္ၿပီး ေရာဂါတစ္ခုကုိ သီတေၾကာင့္လား၊ ဥဏွေၾကာင့္ လားလုိ႔လည္း မခဲြျခားတတ္ဘူး။ ေရာဂါ ျဖစ္ပြားတဲ့ရက္ဟာ အာဂႏၱဳက ရက္လား၊ ဓာတ္ေဆာင္ အာယု၀ၯနရက္လား၊ ဓာတ္ေၾကအာဟာယန ရက္လားလုိ႔လည္း ပုိင္းျခားျခင္းမ႐ွိ၊ အသက္အ႐ြယ္ ကုိလည္း မသတ္မွတ္၊ အားလံုး တစ္မ်ိဳးတည္း တစ္စားတည္းထား ကုေနတာပဲ၊ ဒါေၾကာင့္လည္း မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္ကုန္ၾကတာေပါ့ကြ။ အဲဒီလုိ မျဖစ္ေစ ရေအာင္ သီတႏွင့္ ဥဏွကုိ ခဲြျခားၿပီး ေဆးေပးတတ္ရမယ္။

လူနာကုရမယ့္ရက္ကုိလည္း ပညာဥာဏ္နဲ႔ ဆင္ျခင္ၾကည့္႐ႈၿပီး ပုိင္းျခားကုသ တတ္ရမယ္။ ဥပမာကြာ အာဂႏၱဳက ရက္ဆုိရင္ ဥတု ပဋိသေႏၶျဖစ္တဲ့အတြက္ ႏူးညံ့သိမ္ေမြ႕ျခင္း ေၾကာင့္ ေဆးလြန္ေဆးမွားကုိ မခံႏုိင္၊ အဲဒီရက္မွာ ေဆးကုဆင္ျခင္ရတယ္။ အာဟာရကေလးကုိ သာဆက္ၿပီး ျဖည္းညင္းသာယာစြာ ကုရတယ္။ အဲဒီရက္မွာ ေဆးလြန္ေပမဲ့ လူတုိ႔မွာ အသက္ ၂၀ ႐ြယ္၊ ၃၀ ႐ြယ္တို႔ကုိ ဓာတ္ရင့္မာတဲ့အတြက္ ခံႏုိင္ရည္႐ွိတယ္။ ေနာက္ဆံုး ဓာတ္ေၾက အာယုဟာယန ၄၂ ရက္မွာဆုိရင္ ေဆး၀ါးမလုိဘူး၊ ေဆး၀ါးအလြန္ဒဏ္ကုိ မခံႏုိင္ဘူး။ လူတုိ႔မွာ အသက္ ၆၀ ႐ြယ္၊ ၇၀ ႐ြယ္ကဲ့သုိ႔ ဓာတ္ယုတ္ညံ့တဲ့အတြက္ ေဆးသက္ မျမင္ဘူး၊ အာဟာရကုိသာ ျမင္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အဲ ဒီရက္မွာလည္း ေဆးကုဆင္ျခင္ရတယ္။

ၿပီးေတာ့ အသက္အ႐ြယ္ကုိလည္း ႏုနယ္ရင္ ႏုနယ္သလုိ၊ ရင့္မာရင္ ရင့္မာသလုိ၊ ဇရာပုိင္း ေရာက္လုိ႔ အား အင္ဆုတ္ယုတ္ေနတဲ့ အ႐ြယ္ဆုိလည္း အားအင္ဆုတ္ယုတ္တဲ့ အလုိက္၊ ပုိင္းျခားၿပီး ကုသရတယ္။ အခုေတာ့ ဒီလုိ မဟုတ္ေပါင္ကြာ၊ အားလံုး တစ္မ်ိဳးတည္း တစ္စားတည္းထားကုေတာ့ မျဖစ္သင့္တာေတြ ျဖစ္ကုန္တာေပါ့ကြ။ ဒါေၾကာင့္ နရသုခိဆရာက 'ပ်ိဳအုိမေ႐ြြး၊ ေဆးေပးသမား၊ ျပဳသည္သည္မ်ားမွာ၊ အလားအလ၊ ပညာသတိ၊ ဥာဏ္မ႐ွိက၊ မသိႏုိင္႐ွာ၊ ေဆးအရာ၌၊ လိမၼာမဲ့မူ၊ ေဆးကုသူသည္၊ ၿပီးထူအျပစ္ ေပါယာယေသာ၀္' လုိ႔ ဆုိခဲ့တာ။ အဲဒီလူေတြအတြက္ ဆုိခဲ့တာပဲကြ ေဒါင္းစိန္ရ'

ဆရာပုသည္ သူ႔စကားကုိ ရပ္နားလုိက္ျပန္၍ ကြမ္းအစ္ကုိ ဆဲြကာ ကြမ္းတစ္ယာ ယာၿပီး ၀ါးေနျပန္၏။ စင္စစ္ ဆရာပုသည္ ူ ဘယ္ေလာက္တတ္သိေၾကာင္း ပညာစြမ္းျပေနဟန္ တူပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ကုိေဒါင္းစိန္ အလုိ႐ွိသည္မွာ ဆရာပုသည္ သူ၏ ပညာစြမ္းကုိ အေျပာႏွင့္ ျပေနျခင္းထက္ လက္ေတြ႕ျပျခင္းကုိသာ လုိလားပါသည္။ ယခုလုိ အေျပာႏွင့္ အခ်ိန္ျဖဳန္းေနမည့္အစား သူ႔ရင္ေသြး ငယ္ႏွစ္ဦးအား ေဆးတစ္ခြက္ ေလာက္ တုိက္လုိက္၍ သက္သာသြားမည္ဆုိပါက သူသည္ ဆရာပု၏ ပညာစြမ္းကုိ အံ့ၾသခ်ီးက်ဴးရန္ အသင့္ပင္ ႐ွိပါသည္။ သုိ႔ေသာ္ ဆရာပု စိတ္ဆုိးသြားမည္ ကုိ ေၾကာက္ရေသး၍ ဆရာပု၏ စကားကုိ ျဖတ္ၿပီးလည္း သူ မတုိက္တြန္းရဲ။ ဆရာပု စကားမဆံုး ေသးခင္မွာေတာ့ ေအာင့္အည္းၿပီးသာ နားေထာင္ လုိက္ေပဦးေတာ့ ကုိေဒါင္းစိန္ေရ႕။

' အဟမ္း၊ ထြီ ' ဆရာပုသည္ စကားစရန္ ခၽြဲကုိ႐ွင္းလုိက္ရင္း ပါးစပ္ထဲမွ ကြမ္းဖက္မ်ားကုိပါ တစ္ပါ တည္း ေထြးပစ္လုိက္ၿပီးေနာက္ ' ေဆးၿမီးတုိသမားေတြရဲ႕ ေလွနံဓားထစ္အမွားကုိ ဆက္ၿပီး ေျပာရ ဦးမယ္။ ၀မ္းလားျခင္းမွာ ဆုိရင္ တစ္မ်ိဳးတည္းမွတ္ၿပီး သူတုိ႔ဟာ ေဆးတစ္မ်ိဳး ဓာတ္တစ္မ်ိဳးတည္းနဲ႔ ကုေနၾကတယ္၊ အဲဒါဟာ မဟာအမွားေတာ္ပံုႀကီးေပါ့ကြ။ ၀မ္းလားျခင္းဆုိတာက ေျခာက္မ်ိဳး႐ွိတယ္၊ အဲဒီေျခာက္မ်ိဳးဟာ ဘာေတြလဲဆုိေတာ့ ' ၀မ္းလားျခင္းကား၊ ေျခာက္သြယ္ျပား၏။ ေျခာက္ပါးတုိ႔တြင္၊ ေၾကာင္းအင္တကြ၊ ေသမွယုတၱာ၊ ၀မ္းလားမွာကား၊ ျဖဴစြာေဖြးေဖြး၊ ကုိယ္ခပ္ေႏြးလ်က္၊ ကုိက္၍သက္၏' တဲ့ကြ။ အဆင္းအေရာင္ ျဖဴေဖြးေနၿပီးေတာ့ ကုိယ္ကေလးကလည္း ခပ္ေႏြးေႏြးနဲ႔ ကုိက္ၿပီး သက္တဲ့၀မ္းကုိ သလိပ္နဲ႔ ယွဥ္တဲ့ ၀မ္း(၀ါ)သလိပ္၀မ္းလုိ႔ေခၚတယ္။ ေနာက္ၿပီး ' ေလာဟိတယုတၱာ၊ ၀မ္းလားမွာကား၊ နီစြာအဆင္း၊ ကုိက္ခဲ ျပင္း၏' တဲ့။ အကုိက္အခဲျပင္းၿပီး အဆင္းနီရဲေနတဲ့ ၀မ္းကုိ ေသြး၀မ္းလုိ႔ေခၚတယ္။                  

' ပိတၱယုတၱာ၊ ၀မ္းလားမွာကား၊ က်ရာစိမ္းမည္၊ ရင္အင့္သည္ေၾကာင့္' ဆုိတဲ့အတုိင္း ရင္ထဲက အုိးတုိးအင့္တင့္ျဖစ္ၿပီး၊ သြားတဲ့၀မ္းကလည္း စိမ္းေနရင္ ဒါ သည္ေျခ၀မ္းလုိ႔ ေခၚတယ္။ ' ၀ါတယုတၱာ၊ ၀မ္းလားမွာကား၊ ၀ါ၀ါသက္ေလွ်ာ၊ ၀မ္းေယာင္ေဖာ၏' ဆုိတာကေတာ့ ၀မ္းေဖာ ၀မ္းေယာင္ျဖစ္ၿပီး အဆင္း၀ါ၀ါ ေလွ်ာသက္တဲ့ ၀မ္းကုိ ေလ၀မ္းလုိ႔ေခၚရမယ္တဲ့။ ' ပုတိယုတၱာ၊ ၀မ္းလားမွာကား၊ နံစြာထန္ျပင္း၊ အဆင္းညိဳညိဳ၊ ႀကိမ္ႀကိမ္ယုိ၏' တဲ့။ ေဟာ အနံ႔ကလည္းျပင္း၊ အဆင္းကလည္း ညိဳညိဳ၊ အႀကိမ္ႀကိမ္ အခါခါလည္း ယုိရင္ ပုပ္၀မ္းလုိ႔ေခၚရမယ္။

ေနာက္ဆံုး အဆုိးဆံုး ၀မ္းကေတ့ ' ဓာတ္ဆံုး၀မ္းမွာ၊ ပမာေစး႐ြံ႕၊ ပြတ္ႏွမ္းအတူ၊ ၀မ္းဆင္းသူကုိ၊ ႐ွင္လူစာရင္း၊ ခ်မယြင္းသည္၊ ႐ွင္း႐ွင္ပစ္ပစ္ ပယ္ပယ္ေသာ၀္' ဆုိတဲ့ ဓာတ္ဆံုး၀မ္းဘဲ။ ႐ြံ႕ေစးမ်ားလုိ၊ ဆီပြတ္ထား ၿပီးတဲ့ ပြတ္ႏွမ္းမ်ားလုိ ေစးထန္းခၽြဲက်ိေနတဲ့ ၀မ္းေပါ့ကြာ၊ အဲဒီ ဓာတ္ဆံုး၀မ္းဆုိရင္ ႐ွင္လူစာရင္းထဲ မသြင္းဘဲ တစ္ခါတည္း ပစ္ပယ္လုိက္ေပေတာ့တဲ့။ အဲ အခု ဆရာေျပာခဲ့သုိ သလိပ္၀မ္းတဲ့၊ ေသြး၀မ္း တဲ့၊ သည္ေျခ၀မ္းတဲ့၊ ေလ၀မ္းတဲ့၊ ပုပ္၀မ္းတဲ့၊ ဓာတ္ဆံုး၀မ္းတဲ့။ အဲဒီလုိ ၀မ္းလားျခင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးကုိ သူ႔ေနရာ နဲ႔ သူ၊ သူ႔၀မ္းေရာဂါနဲ႔ သူ႔ေဆးေလ်ာ္အာင္ေပးလုိ႔ ဥာဏသမၸယုတ္နဲ႔ ယွဥ္ၿပီး ၾကည့္႐ႈကုသျခင္း မျပဳဘဲ ေလွနံဓားထစ္ ကုလုိက္ေတာ့ အလဲြလဲြအေခ်ာ္ေခ်ာ္ေတြ ျဖစ္ကုန္ေရာ မဟုတ္လားဟဲ့၊ ေဒါင္းစိန္ရဲ႕ '

အလုိေလး၊ မဆံုးႏုိင္ေသးပါကလား။ အရပ္ဆရာ ကုိတုတ္ေပါရဲ႕ အမွားေတြကုိသာ ထပ္တလဲလဲ ေျပာဆုိ ညႊန္ျပရန္ မဟုတ္ပါ။ ကုိတုတ္ေပါရဲ႕ အမွားေၾကာင့္ ခံစားေနရတဲ့ လူမမာရဲ႕ ေ၀ဒနာကုိ မွန္ကန္ေသာ ေဆးခ်က္ျဖင့္ သက္သာေပ်ာက္ကင္းသြားေစရန္အတြက္ ျဖစ္သည္ကုိ ဆရာပုမရိပ္မိ ေလေရာ့ သလား။ ေနာက္ဆံုးတြင္ မယ္စိန္သည္ ေအာင့္အည္းမ်ိဳသိပ္ မထားႏုိင္ေတာ့သလုိ ဆရာပု၏ စကားစ အျပတ္တြင္ ၀င္ေျပာလုိက္၏။

' ဟုတ္ကဲ့၊ ကၽြန္မတုိ႔ အသံုးမက်လုိ႔ ဆရာ့ကုိ အရင္မပင့္မိဘဲ အရပ္ဆရာကုိတုတ္ေပါကုိ ေခၚကုမိတဲ့အတြက္ ဒီလုိျဖစ္ရတာ မွန္ပါတယ္၊ အဲဒါ အခုဆရာ့ကုိပဲ ျပန္အပ္ပါရေစ၊ ဆရာ့ကုိသာ လံုးလံုး အားကုိးပါရေစ၊ ဆရာ တတ္ႏုိင္ သေလာက္ ႀကိဳးစားကုသေပးပါေနာ္'
ဆရာပုသည္ မယ္စိန္၏ ေတာင္းပန္ခ်က္ကုိ လက္ခံစဥ္းစားေနဟန္ျဖင့္ အတန္ၾကာ ၿငိမ္သက္ေနၿပီး ေနာက္ မွ ' ခလုတ္ထိမွ အမိတၾကတာကုိး ' ဟု ဆုိလုိေသာ မ်က္ႏွာထားမ်ိဳးျဖင့္ မယ္စိန္အား လွမ္း ၾကည့္လုိက္ကာ -

' ေအး နင္တုိ႔ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္း ငါ့ကုိေတာ့ ေခၚဖုိ႔ သတိမရၾကဘူး မဟုတ္လား၊ သူတစ္ပါး ကုၿပီးလုိ႔ ေဆးလြန္း ၀ါးလြန္ျဖစ္ၿပီး ေရာဂါေဖာက္ျပန္လာမွ ငါ့ဆီေရာက္လာၾကေရာ၊ ငါ့ကုိသာ အပူကပ္ၾကေရာ၊ ဒါေပမဲ့ ' သူမ်ား ကုရင္း၊ လက္စႂကြင္းကုိ၊ ခ်က္ခ်င္းမေကာက္၊ သံုးရက္ေျမာက္ ေအာင္၊ ေထာက္ထားသမႈ၊ ေဆးမကုဘဲ၊ ႐ႈဆင္ျခင္တံု၊ ေန႔ပုိင္းႀကံဳလည္း၊ လြန္႐ံုရက္ၾကာ၊ ဆုိင္းေလ မွာသည္၊ ဆရာဘုန္းေဟ့ ဥာဏ္ႂကြယ္ေသာ၀္' လုိ႔ နရသုခိဆရာ က သတိေပးထားတဲ့ အတုိင္း သံုးရက္ေလာက္ေတာ့ ေဆးမကုေသးဘဲ လူနာရဲ႕အကဲကုိ ေစာင့္ၾကည့္ ဦးမယ္ေလ။

ဒီလုိမွ မဟုတ္ဘဲ အခု ေကာက္ကုလုိက္လုိ႔ ငါ့လက္ထဲမွာ ပုိးစုိးပက္စက္ျဖစ္သြားရင္ ဟုိဆရာရဲ႕ အမွားဟာ ငါ့ အေပၚ လာပတ္ေနမွာဟ၊ ငါက နာမည္တစ္လံုးနဲ႔ ေနတဲ့ ဆရာမုိ႔ ၾကားထဲက နာမည္အပ်က္ မခံ ႏုိင္ဘူး '
မယ္စိန္ က လူနာကေလးႏွစ္ဦး၏ ေရာဂါ အေျခအေနမွာ ေသေရး ႐ွင္ေရးတမွ် အေရးႀကီးေနသည္ ျဖစ္၍ ဆုိင္းငံ့ မထားဘဲ ယခုခ်က္ခ်င္း ကုသပါရန္ ေတာင္းပန္ေသာ္လည္း၊ ဆရာပုက က်မ္းဂန္အဆုိ အတုိင္း သံုးရက္ ဆုိင္း၍ အေျခအေနကုိ အကဲခတ္ ၾကည့္႐ႈၿပီးမွ ကုႏုိင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေခါင္းမာစြာ ေျပာၾကားေန၏။ ေနာက္ဆံုး ဆရာပုသည္ ႐ြာထဲ႐ွိ အသိအိမ္ တစ္အိမ္၌ သြားအိပ္ရန္ ေဆးလြယ္အိတ္ကုိ ဆဲြ၍ ဆင္းသြား ေတာ့ရာ၊ ကုိေဒါင္းစိန္ႏွင့္ မယ္စိန္တုိ႔မွာ အားကုိးရာမဲ့ျဖစ္ၿပီး ၀မ္းနည္းအားငယ္စြာ က်န္ရစ္ခဲ့ၾက၏။

' ငါ သြားေခၚထဲက ဆရာပုက လုိက္ခ်င္ပံု မ႐ွိဘူး၊ ဆရာ လာေခၚတဲ့ ငါ့ေန႔ကုိ ေမးၿပီး တြက္ခ်က္ ၾကည့္တယ္၊ ၿပီးေတာ့ မလုိက္ခ်င္ဘူးလုိ႔ ျငင္းေတာ့တာပဲ။ ငါက အတင္း ေတာင္းပန္တုိးလွ်ိဳးၿပီး ေခၚလာလုိ႔သာ အားနာ ပါးနာ နဲ႔ လုိက္လာတာ '
ကုိလူေမာင္က စိတ္မေကာင္းေသာ အသံျဖင့္ ေျပာျပေန၏။ ကုိေဒါင္းစိန္ႏွင့္ မမယ္စိန္တုိ႔ကေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ကင္းမဲ့ေနေသာ မ်က္ႏွာျဖင့္ မလႈပ္မယွက္ ၿငိမ္သက္လ်က္။

ဆက္ရန္
.

1 comment:

ဧပရယ္လ္ပူး@ပူးေတ said...

ေက်းလက္ေတြမွာ တကယ္မလြယ္ပါလားေနာ္... ဒီလိုေဆးဆရာေတြလဲ ရွိေသးသကိုး..... အစထဲက မကုေပးဘူးမွန္းသိရင္ သူေျပာတဲ႔ စကားေတြကို နားမေထာင္ပဲ ခ်က္ခ်င္းေမာင္းထုတ္လိုက္ပါတယ္... ၃ ရက္ေစာင့္ ႀကည့္ဦးမလို႔တဲ႔.. ဒုေကၡါ....